[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Company

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 44.803 views

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik blijf de physics wel geniaal vinden hoor! Voorbeeldje, ik blaas een goldcrate op, ik zie dat de volgende achter een muurtje verscholen zit, ik schoot met de support kit aardig wat gasten neer, ik pak van 1 van hen de assault kit, schiet een enorm gat in de muur om zo zonder problemen ook bij de 2e crate te komen, en blaas ook deze succesvol op omdat de tegenstander echt niet zag aankomen waar ik vandaan kwam :) Heerlijk die tubes :)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

jdm8 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:59:
Ik vind de shotgun helemaal niet overpowered. Je moet deichtbij zijn en in één keer dood schieten, anders ben je als demo zelf de lul. Als ze je van een afstandje zien aankomen heb je geen schijn van kans. Ook raak je bij bijna elke persoon wel wat leven kwijt omdat je eerst goed moet mikken en je met een mitrailleur gewoon direct kunt beginnen te schieten. (althans, dat heb ik :p) Daardoor kun je twee a drie mensen dood krijgen voordat je health heel laag is. Gelukkig voor de tegenstanders komt er nooit een support bij me langs, of als ik een support opzoek krijg ik nooit health. :( Zo is het heel moeilijk een lange kill streak te maken, waarbij je als bv assault soms wel een kill strreak heb van 15 oid.
idd, ik vind de shotguns ook wel meevallen. Ze zijn mss wel sterk, maar echt alleen close range. Vooral bij open maps heb je helemaal niks eraan. En als het op close range combat aankomt ben ik vaak net zo dodelijk met m'n mes :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Hallo, met 45 pagina's over BBC denk ik dat ik hier aan het juiste adres ben voor mijn vraag.

Zou graag met een vriend van mij in 1 squad joinen, maar als ik dit probeer via costum games dan invite squad, en hij hem accepteerd zegt het systeem geen games te vinden... werkt ook niet als ik hem invite bij costum game, en ook niet als ik in een game zit en dan een game invite stuur... (dan is hij vaak mijn tegenstander en soms teammaat maar nog nooit gelukt dat hij in mijn squad komt)

Dus voordat ik ea helpdesken ga terroriseren mijn vraag of jullie oplossing weten? Heb ook iets gelezen over poorten? Kan het daarmee te maken hebben?

Alvast bedankt voor de reakties!

Gr,
Rene

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Dat werkt bij iedereen kut. Hopelijk verbeteren ze het nog in een update :(

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

jdm8 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:58:
Dat werkt bij iedereen kut. Hopelijk verbeteren ze het nog in een update :(
idd met een grote hoofdletter K.
echt een gemiste kans imho, nu moet ik steeds kijken waar "mijn" squad rent, en dan spawn ik in de buurt wel, want echt een squad KIEZEN is niet echt mogelijk :(

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Hmz, heb daar helemaal geen last van. Werkt gewoon goed. Af en toe dat je in de eerste match niet bij elkaar zit, maar dat is in het 2e potje vaak gewoon opgelost. Ligt misschien aan PSN of zitten jullie op Live?

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2008 17:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:10:
Ligt misschien aan PSN of zitten jullie op Live?
Als jij er op je xbox geen last van hebt, dan ligt het waarschijnlijk idd. aan het PSN.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:59

BM

Moderator Spielerij
Ik kan bovenstaand be-amen. Heel incidenteel wil het ook nog wel eens voor komen dat een 'squad' verspreid word over de 2 teams, maar dat was eigenlijk vooral rond de release van de Conquest mode. Verder gaat het op live redelijk goed. Tijd dat EA/Dice dan met een patch voor de ps3 versie komt, tis toch gewoon een redelijk belangrijk deel van het spel wat niet goed werkt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

(Toevallig kan ik nu opeens wel in 1 keer joinen in een game met JDM8)
Blijkbaar helpt klagen op het forum, want de lag problemen waren ook opeens opgelost. ;)

edit: Jezus, zit in eindelijk in 1 game met JDM8, gaat 'ie gelijk weer offline. (mietje :>)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 19:10 ]

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:04:
(Toevallig kan ik nu opeens wel in 1 keer joinen in een game met JDM8)
Blijkbaar helpt klagen op het forum, want de lag problemen waren ook opeens opgelost. ;)
Dat komt omdat de teams dan nog niet vol zijn ;)
edit: Jezus, zit in eindelijk in 1 game met JDM8, gaat 'ie gelijk weer offline. (mietje :>)
Niet dat hij erg goed is hoor ;).
Het is mij wel opgevallen dat je team soms bij Valley Run graag maar een gold crate verdedigt. Ff aan de andere kant kijken en :9 lekker veel vijanden

• jdm8

jdm8

O, had helemaal nie tdoor dat je bij mij in een hame gejoined was Katmak :p Als je wil weten waarom ik weg ging, om mijn form een beetje op peil te houden. Na een C&C sessie van vier uren wou battlefield op de een of adnere reden niet meer. :p Ik had al een kill/death ratio van 2/5 oid, toen i kals demo per ongeluk een teamgenoot doodschoot was dat de druppel. (maar vanavond de schade al weer aardig ingehaald met een k/d ratio van 22/2 :> ) Overigens, ik kreeg -10 team damadge en -15 killing a team mate. Met één enkel NS200 schot. :/

Ben ik trouwens de enige die nogal wisselend presteert? De ene dag gaat het super goed maak ik de ene naar de andere dood. En een andere dag heb ik zelfs moeite mijn k/d ratio positief te houden. :(

[ Voor 24% gewijzigd door jdm8 op 14-08-2008 20:29 ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:10:
Hmz, heb daar helemaal geen last van. Werkt gewoon goed. Af en toe dat je in de eerste match niet bij elkaar zit, maar dat is in het 2e potje vaak gewoon opgelost. Ligt misschien aan PSN of zitten jullie op Live?
ik zit op live,

maar hoe doe jij dit dan, ik kan niet eens een squad kiezen ? ik word gewoon in een random squad geplempt ? bij elke respawn opnieuw

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Had net zin om een paar uurtjes te gaan spelen maar ik had het kunnen weten met EA :r
Het loopt weer voor geen meter en voor je het weet ben je je rating weer kwijt.
Het is nu al een week bagger met die servers en ik denk niet dat ze van plan zijn het te gaan oplossen.
Leuk dat je met een nieuwe online mode komt maar zorg er dan ook voor dat de servers het aankunnen.

• BM

BM

Moderator Spielerij
CrankyGamerOG schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:20:
[...]

ik zit op live,

maar hoe doe jij dit dan, ik kan niet eens een squad kiezen ? ik word gewoon in een random squad geplempt ? bij elke respawn opnieuw
Voor de verandering eens geen quick match pakken, maar custom match ;)

Daar kun je squad members uitnodigen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

J_Velsink schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:37:

Het is nu al een week bagger met die servers en ik denk niet dat ze van plan zijn het te gaan oplossen.
Leuk dat je met een nieuwe online mode komt maar zorg er dan ook voor dat de servers het aankunnen.
Ik heb de game net gekocht na de demo grijs te hebben gespeeld en af en toe bij vrienden online te spelen. ff online dacht ik: Dammit wat een LAG! onspeelbaar naar mijn idee... speel de PS3 versie... is dit normaal? Met andere online games als COD4 ofzo dus nooit lag gehad....

[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 14-08-2008 22:44 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• jdm8

jdm8

Er is soms idd enorme lag, meestal is het geheel lagvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

jdm8 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 22:59:
Er is soms idd enorme lag, meestal is het geheel lagvrij.
Blij om te lezen, zeker nadat de demo echt compleet lagvrij was. Ook het online gamen bij vrienden was soms onderhevig aan een beetje lag wat na een server change weer helemaal voorbij was. Vanavond ga ik helemaal op in het spel.. what a game!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie gemiddelde Spm score dan? Bij mij gaat het ook wisselend ene game Spm boven 400 vervolgens niet hoger dan 150 met de nodige teamkills (teamvriendjes die voor je tank lopen of niet op de map kijken waar arti valt:/) Als er mensen zijn die me willen toevoegen mijn xbox nick is Xalvador2012 lijkt me leuk kan ik eens wat ander lullen dan Engels :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:46:
Wat is jullie gemiddelde Spm score dan? Bij mij gaat het ook wisselend ene game Spm boven 400 vervolgens niet hoger dan 150 met de nodige teamkills (teamvriendjes die voor je tank lopen of niet op de map kijken waar arti valt:/) Als er mensen zijn die me willen toevoegen mijn xbox nick is Xalvador2012 lijkt me leuk kan ik eens wat ander lullen dan Engels :')
Volgens mij bedoel je niet SPM, gewoon je score. Want als je SPM 400 is :o Dan heb je na 1 ronde al ets van 5000 punten ofzo. :9

( SPM = score per minute, ik zit meestal rond de 20-30 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:$
aight aight o/
klap er nog maar een kop koffie tegen aan grinz xD
je hebt gelijk bedoelde ook de punten inderdaad mijn SPM zit ook meestal tussen de 20-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
SPM zit bij mij op een niet laggende server meestal rond 40-80. Score is normaal rond 280-400. Maar als ik in een slecht team zit dan ga ik meestal in m'n eentje rondlopen,dan krijg je toch oh zo veel kills :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Dan duren jouw rondes korter dan 5 tot 10 minuten.

1000 punten per uur moet geen probleem zijn, maar 4000 lijkt me een beetje sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Sommige mensen begrijpen het niet, het is gemiddelde punten berekend per minuut.

Als bijv een ronde 5 minuten duurt , en je hebt een SPM van 20 , is dus je eind score 100 ( zonder het mee tellen van headshots en weet ik het ).

Heb geen idee hoe lang een gemiddelde ronde duurt, maar denk rond de 10-30 minuten? ik zeg maar wat.

;)

[ Voor 19% gewijzigd door FireBladeX op 15-08-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ergert iemand zich ook aan de map volgorde? Het lijkt haast wel dat er een vast stramien inzit. Ascension is de leukste map vind ik zelf, lekker vlotte actie, veel te doen. Harvest day vind ik daarentegen de minst leuke map (zacht uitgedrukt). Nu heb ik 4 keer achter elkaar dat ik ascension speel, harvest day gekregen, dus elke keer geleaved, ascension gekozen en dan na 5 minuten zit ik alweer op harvest day :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Ik vond harevst day ook niks, maar sinds ik de (niet automatische) sniper ontdekt heb vind ik hem wel leuk. End of the line blijf ik niks vinden. Maar vorlgens mij zit er idd een volgorde in, na ascention krijg ik ook vaan harvest day. Na Oasis vaak end of the line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
Waar staat SPM eigenlijk voor en hoe wordt het berekend? Meestal ligt het aantal punten /10...
Na bijna een maand, eindelijk eens eerste met de punten :D weeral 15gamerpoints bij. Zegt veel over welke noob ik ben :)

Ik was een M16 freak, maar heb de NS2000 ontdekt en scoor nu veel meer punten in de conquest games.

End of the line en Harvest day vind ik ook de minst leuke, maar misschien is wat afwisseling ook wel goed. Zo heb ik wel moeten switchen van kit omdat ik geen punten scoorde, nu heb ik es wat nieuwe dingen ontdekt.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

SMP is hoe veel punten je per minuut maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Mag verwijderd worden.....

[ Voor 121% gewijzigd door Turfschipper op 16-08-2008 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Vind eigelijk iedereen hier End of the Line een kut map? Het is namelijk mijn lievelingsmap vanwege de al die voertuigen die zo makkelijk te stelen zijn als defender,zeker de helicopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Tankbuster schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:46:
Vind eigelijk iedereen hier End of the Line een kut map? Het is namelijk mijn lievelingsmap vanwege de al die voertuigen die zo makkelijk te stelen zijn als defender,zeker de helicopter.
Ik vind de grote maps niet meer zo leuk. Actie is vaak te traag en > 50% van de mensen zijn snipers.. Ook wordt op de grote maps het spelletje vaak niet gespeeld zoals het zou moeten. Heb te vaak meegemaakt dat beide teams gaan campen, waardoor de crates gewoon niet gearmed worden en een potje daardoor veel te lang duurt zonder dat er veel gebeurd. Als er echter leuke gevechten zijn met heli's en tanks en boten, dan is het wel leuk, maar dat gebeurd niet zo vaak, en maps als ascension en demolition hebben daarom zeker mijn voorkeur.

Denk dat het spel leuker zou zijn als het gewoon 16-16 of 24-24 is. :) Vaak is het nog maar 10-10 ofzo. En dan zijn maps als End of the Line en Oasis soms gewoon te groot.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Acesion is mijn favo map zonder voertuigen vanwege als aanvaller bij die kerk helemaal achter in zo'n raampje te springen en iedereen verrassen. En het werkt elke keer weer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Jeej!, gisteren de 10.002 kills gehaald. Het behalen van deze achievement zorgt ervoor dat ik het gevoel heb dat ik het spel heb 'uitgespeeld'. Ik heb me flink vermaakt met het spel, alhoewel er erg veel 'flaws' inzitten. Daarom nu wachten op een goede patch, die het spel grondig onderhanden neemt. :)

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-08-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Tankbuster schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:46:
Het is de enige map die echte battlefield (1942) gevoel geeft, zoals je zei omdat er lekker veel verschillende voertuigen zijn. Battlefield is voor mij oorlog op land , zee en lucht. Maar zoals iemand al zei, wordt meestal de sfeer verpest d.m.v. te veel snipers.

Graag zou ik nog een air-only map willen, zo netals "coral sea" maar dat gaat nooit gebeuren. Want zo kunnen mensen lekker vliegen i.p.v met 12 mensen die met 1 heli moeten doen en waar meestal je teamgenoten vol op jouw heli knallen omdat zij erin wilde.

Achja ik blijf wel even dromen op een battlefield 1942 remake :Y) :z

De geluid kraakt echt vaak tegenwoordig, 1 van de 3 wedstrijden is het geluid gewoon focked up. Ik kan blijven klagen over de spellen van EA

[ Voor 7% gewijzigd door FireBladeX op 17-08-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Jagermeister.. ga es snel effe een nieuw topic maken :)

Anders wil ik hem wel overnemen hoor :) laat het maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Gisteravond nog even gespeeld, maar jeetje wat een lag. Daarna COD4 gespeeld, en werd helemaal gek van de hoge framerate ivm BF:BC. Na 15 minuten gewoon gestopt omdat ik duizelig werd van de snelle actie. Dat was pas het moment dat ik er echt achter kwam hoe slecht het spel online loopt momenteel. Ik hoop echt dat er snel een update komt. Want de gameplay is wel meesterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDM8 en ik waren toevallig in een zelfde squad , maar na 1 ronde werdt hij overgeplaatst en was hij mijn tegenstander.
Dat is echt vervelend zeg , denk ik van heej een bekende maar na een ronde spelen is het opeens mij tegenstander 8)7

Beter dat je het spel verliet jdm , want ze hebben géén 1 keer kunnen winnen van ons.
Ik had een goede speler in m'n squad de ene keer werd hij 1e de andere keer ik 1e :)

Achja ik vind dat ze echt iets moeten doen aan dat squad gedoe , maar tjah wanneer dat gaat gebeuren moge god weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:18:
JDM8 en ik waren toevallig in een zelfde squad , maar na 1 ronde werdt hij overgeplaatst en was hij mijn tegenstander.
Dat is echt vervelend zeg , denk ik van heej een bekende maar na een ronde spelen is het opeens mij tegenstander 8)7

Beter dat je het spel verliet jdm , want ze hebben géén 1 keer kunnen winnen van ons.
Ik had een goede speler in m'n squad de ene keer werd hij 1e de andere keer ik 1e :)

Achja ik vind dat ze echt iets moeten doen aan dat squad gedoe , maar tjah wanneer dat gaat gebeuren moge god weten.
Ik snap het punt niet? Maak gewoon een squad aan en je blijft gewoon bij elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:29:
[...]

Ik snap het punt niet? Maak gewoon een squad aan en je blijft gewoon bij elkaar?
Wat ik nu bedoel is dat je soms in een squad zit met spelers waar je 2-3 rondes bijelkaar bent en vervolgens je in een nader squad terecht komt of net andersom je squadmembers worden gewisseld met andere team maten(dit is dus zonder een squad aanmaken maar gewoon een willekeurig squad).

Ik weet niet precies hoe het zit als je zelf een squad aanmaakt , of je wel daadwerkelijk laten we zeggen 10 rondes mee kunt gamen in een zelfde squad.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:49:
[...]

Wat ik nu bedoel is dat je soms in een squad zit met spelers waar je 2-3 rondes bijelkaar bent en vervolgens je in een nader squad terecht komt of net andersom je squadmembers worden gewisseld met andere team maten(dit is dus zonder een squad aanmaken maar gewoon een willekeurig squad).

Ik weet niet precies hoe het zit als je zelf een squad aanmaakt , of je wel daadwerkelijk laten we zeggen 10 rondes mee kunt gamen in een zelfde squad.
Als je zelf een squad aanmaakt blijf je gewoon elke game bij elkaar, voor 5 uur lang als je wilt :), behalve misschien niet het eerste potje, aangezien dat soms even passen en meten is, zeker als je met 3 man een match joint. Vind het beetje raar dat hier best veel mensen over vallen, want je kunt erg makkelijk mensen inviten.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:13:
[...]

Als je zelf een squad aanmaakt blijf je gewoon elke game bij elkaar, voor 5 uur lang als je wilt :), behalve misschien niet het eerste potje, aangezien dat soms even passen en meten is, zeker als je met 3 man een match joint. Vind het beetje raar dat hier best veel mensen over vallen, want je kunt erg makkelijk mensen inviten.
Nou ok vooruit dan maar :) , maar ik doelde eigenlijk meer op willekeurige squads en daarmee bedoel ik dus de squad die jij voorgeschoteld krijgt tijdens het gamen.
Soms ben je lekker bezig met je squadmembers(het zijn dus jongens die je eerder nog nooit bent tegengekomen) maar na een rondje spelen sta je vaak genoeg weer in een ander squad en zo gaat dat maar door bijna elke ronde veranderd er wel iets aan je squad.
Dit moeten ze gewoon fixen , als je in het begin van de ronde in een squad terecht komt moet je zolang de spelers aanwezig zijn je squad members blijven althans dat vindt ik.
Ok het kan lullig zijn als je in een squad zit met allemaal groentjes maar de momenten met de goede spelers is echt plezierig en dat wil je natuurlijk wel behouden totdat je stopt met gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Moet je wel in hetzelfde squad kunnen komen (squad invite). Het is me namelijk nog nooit gelukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
jdm8 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:31:
Moet je wel in hetzelfde squad kunnen komen (squad invite). Het is me namelijk nog nooit gelukt :/
Ik denk dat je NAT niet klopt of misschien ports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:35:
[...]

Nou ok vooruit dan maar :) , maar ik doelde eigenlijk meer op willekeurige squads en daarmee bedoel ik dus de squad die jij voorgeschoteld krijgt tijdens het gamen.
Soms ben je lekker bezig met je squadmembers(het zijn dus jongens die je eerder nog nooit bent tegengekomen) maar na een rondje spelen sta je vaak genoeg weer in een ander squad en zo gaat dat maar door bijna elke ronde veranderd er wel iets aan je squad.
Dit moeten ze gewoon fixen , als je in het begin van de ronde in een squad terecht komt moet je zolang de spelers aanwezig zijn je squad members blijven althans dat vindt ik.
Ok het kan lullig zijn als je in een squad zit met allemaal groentjes maar de momenten met de goede spelers is echt plezierig en dat wil je natuurlijk wel behouden totdat je stopt met gamen.
Kan me niet voorstellen dat ze dat gaan fixen eigenlijk.
Botweg gezegt, als je met mensen continu in dezelfde squad wilt zitten nodig je ze maar uit.

Ik snap dat je zo lang mogelijk in een goede squad wilt blijven, maar in mijn beleving gebeurd het vaker dat ik in een beroerde squad terecht kom, dan in een goeie. Dan heb ik persoonlijk liever dat het het potje daarna weer wisselt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan aan mijn n00b akties liggen maar het inviten van een maat voor squad invite werkt niet...

Doe het als volgt:
Custom games (x) squad invite, vervolgens accepteerd maat de invite, waarna hij de melding joining squad geeft met als gevolg foutmelding van Can't connect or find games atm.
Inviten ingame werkt prima heel soms komt mijn maat per ongeluk zelfs in mijn squad... maar vaak 10 minuten later is hij er weer uit... :/// Hellup

Snap de logica ook niet dus hier wellicht iemand die kan zeggen of uitleggen, las iets over poorten???

Alvast bedankt voor ieder nuttig antwoord!

ps. heb bbc op de xbox360

Groeten,
Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik zou eens controleren of je NAT open staat op je xbox. Dat kun je controleren ergens bij de settings in je dashboard. Zorg ervoor dat die in ieder geval op Open (of iets in die strekking staat).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik vermoed dat een Squad niet op een server geregeld wordt maar op de PS3 van wie de squad heeft gemaakt. Dus moet je Router de ports wel doorlaten, ik zou een keer proberen met UPnP aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx bm & tankbuster dasss snel lijkt overtoom wel xD
Ga jullie antwoorden ff uitprinten en vanavond proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:34:
Kan aan mijn n00b akties liggen maar het inviten van een maat voor squad invite werkt niet...

Doe het als volgt:
Custom games (x) squad invite, vervolgens accepteerd maat de invite, waarna hij de melding joining squad geeft met als gevolg foutmelding van Can't connect or find games atm.
Inviten ingame werkt prima heel soms komt mijn maat per ongeluk zelfs in mijn squad... maar vaak 10 minuten later is hij er weer uit... :/// Hellup

Snap de logica ook niet dus hier wellicht iemand die kan zeggen of uitleggen, las iets over poorten???

Alvast bedankt voor ieder nuttig antwoord!

ps. heb bbc op de xbox360

Groeten,
Rene
poorten die je moet forwarden staan in de TS van (Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 . Wat bij mij ook uitmaakte om van strict naar open te gaan was upnp uitzetten (natuurlijk na het forwarden) :)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit traktatie te bedenken om jullie te bedanken __O__

Weet je wat als me lukt dan trakteer ik wel op een paar ingame kogels in Battlefield BC xD (/me blijft dromen^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 2 dagen last gehad van enorme lag. Router ff gereset, lag weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:51:
Al 2 dagen last gehad van enorme lag. Router ff gereset, lag weg 8)7
Ach jij komt er tenminste nog op. Ik krijg sinds ik het spel heb gekocht ( bijna 2 maanden geleden ) alleen maar Connection problems. Ben zelfs nog nooit online geweest met BC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:59:
[...]

Ach jij komt er tenminste nog op. Ik krijg sinds ik het spel heb gekocht ( bijna 2 maanden geleden ) alleen maar Connection problems. Ben zelfs nog nooit online geweest met BC :)
Gewoon je firewall uitzetten in je router , en als je klaar bent met spelen Firewall weer aanzetten in je router.100% gegarandeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ben ik hier de enigste die 4 maps bij conquest wel een beetje weinig vind ? Vind het nu al langzamerhand saai worden :o

offtopic:
Wie maakt nou een nieuwe topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

FireBladeX schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:54:
Ben ik hier de enigste die 4 maps bij conquest wel een beetje weinig vind ? Vind het nu al langzamerhand saai worden :o

offtopic:
Wie maakt nou een nieuwe topic ?
dito :(

Ik heb de maps wel gezien, ik mis een map ala karkand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Nu online
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:03:
[...]

dito :(

Ik heb de maps wel gezien, ik mis een map ala karkand.....
Zo zullen ze weer veel verdienen met een mappack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Nou ze zeiden toch dat alle "extra's gratis zouden worden. Nou hopen dat et ook waar is. Overigens is er sinds dagen geen nieuws meer op de site van badcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Ik heb sommige potjes dat veel van mijn kills niet geregistreerd worden. (waardoor ook mijn form achteruit gaat). Gisteren had ik volgens het overzicht een K/D ratio van 4/3. Terwijl ik iets van 500 punten had en ik een medaille gekregen had voor een 6 kill streak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

jdm8 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:55:
Ik heb sommige potjes dat veel van mijn kills niet geregistreerd worden. (waardoor ook mijn form achteruit gaat). Gisteren had ik volgens het overzicht een K/D ratio van 4/3. Terwijl ik iets van 500 punten had en ik een medaille gekregen had voor een 6 kill streak 8)7
Bij mij telden de kills niet altijd als ik een match had geleaved. Maar dat is het in jou geval dus niet. Is er al iets bekend over een patch oid? Op de site van Battlefield kon ik zo niets vinden. Vind het sowieso belachelijk dat je gewoon niet eens alle wildcards kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Bij Over and Out heb ik de neiging om altijd bij de eerste basis van de verdedigers te blijven,ook als daarvan de gold crates al weg zijn. Kan je toch blij zijn als mensen rond kijken als je ze beschiet en niet raakt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Jeej eindelijk krijgen we nieuwe maps :o :D :D

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25386/ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
Leuk, ziet er bijna al zeker uit dat we een map met golfkaretjes gaan krijgen, hoewel ik dit de minst spectaculaire map vond... Dat wordt terug een snipe map waarbij je als infanterist geen 10m gaat kunnen lopen.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 21:57
Het worden 2 gevoteded maps, ik heb liefst maps met veel voertuigen, vindt ik toch het leukste, liefst veel tanks, maar zoals in beschrijving van die golf map staat, is dit een medium tot heavy map, dus zal wel maar 1 tank zijn.

Daarnaast is de 2de op de lijst een echte infrantrie map, denk net zoals oasis gaat worden, is net de map waar ik me het meeste aan stoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:16

Nakebod

Nope.

Acta Non Verba en Ghost Town spreken mij het meest aan heb ik zo een idee van.
Eigenlijk, ze lijken me allemaal wel wat, hoop dat we ze stiekem gewoon allemaal krijgen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ja inderdaad gewoon allemaal uit brengen.. Dat ze maar met nieuwe features komen zoals wapens / voertuigen / mortieren / howitzers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Nu online
nou na 2 maanden kan ik eingelijk online komen. Op een website heb ik informatie gevonden over een 5tan poorten die ik open moest zetten voor een goed werkend PSN. Alle games werken perect, behalve BF BC, die wou niet online. Na het open zetten van de poorten kwam ik eindelijk online. Keb trouwens ook upnp uit gezet op me router, al weet ik niet of dat echt noodzakelijk is. Ik las het ergens op een forum. de 1e potjes waren wel geinig. Attackers tegen defenders. heel simpel. Niet veel strategie kon er in zitten. Lekker raggen. Sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Ik heb een erg vaag probleem met dit spel op de PS3.....Namelijk dat het geluid verkeerd om uit mijn boxen komt. Oftewel als een tank mij links passeerd hoor ik dat rechts uit mijn box komen 8)7. Ik heb niets gedaan aan de instellingen want het geluid werkt met andere games gewoon goed en met films etc heb ik dit probleem ook niet....ik heb de options bekeken maar hier staat verder ook niets in....iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? En kom nou a.u.b. niet met tips als stekkertjes omdraaien want zoals ik al zei met andere games/films werkt het gewoon prima.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een paar dagen echt last van enorme lag in de middag. In de ochtend/avond kan ik wel normaal spelen, maar rond een uur of 1 is het gewoon onspeelbaar. Loop door muren heen, loop 2 meter en ga er weer 1 terug...etc. Wel jammer, want het blijft een tof spel om via Live te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23

Appie

F1RST Racing

Speelde het spel sinds een 5-tal dagen gisteravond (CET time) ook, en ondervond ook veel lag. PS3 versie, zometeen nog maar eens proberen. Kan ook deels aan mijn provider liggen aangezien mijn pingtijden gister ook niet je van het waren.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23

Appie

F1RST Racing

Acta Non Verba en Par for the Course zijn het geworden.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Nieuwe informatie over de patch op de officiële site van Bad Company.

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25656/

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Verwijderd

Ik heb sind deze week erg vaak last van krakend geluid in mn speakers (aangesloten via stereo); vooral op drukke chaotische momenten (drukke battles etc..)

Daarnaast is het spel 2x vast gelopen gister. Mn ps3 geeft een totale freeze.
Powerbutton op de ps3 ongedrukt houden is het enige wat helpt (ps3 sluit dan af)

Meer mensen met deze "bugs" ?

• t mac
  • Laatst online: 08:46
Die gametweaks zijn wel beter. En trophy's :)

Verwijderd

t mac schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:43:
Die gametweaks zijn wel beter. En trophy's :)
oh! doh, hopenlijk zijn die fixes de oplossing voor mn bugs!
vanavond maar ff checken!

Iemand al ervaring met update? minder laggy?

• FireBladeX
krijg in een keer zin om weer Battlefield te spelen :9

Removed one hit kills for knife against Friendlies _/-\o_ :D
Bullets and knives go through bushes _/-\o_ :D
After sprinting, you will be able to fire your weapon quicker _/-\o_ :D

PS3 Trophy support - Yes you read correctly, PS3 Trophy support will be coming to Bad Company _/-\o_ altijd fijn :P :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Inmiddels hebben ze de free unlocks code vrij gegeven

Recon Kit - QBU88 - your3mynextt4rget
Special Ops Kit - UZI - cov3r1ngthecorn3r
Support Kit - M60 - try4ndrunf0rcov3r

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/

Eindelijk heb ik mijn laatste niet ge unlockte wapen geunlockt xD. De QBU88 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Nu online
Waarom leest mijn PS3 geen CD's meer? :(
Geen BF BC voor mij voorlopig :'(

Geen idee. Maar houd het nuttig.

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 16-09-2008 16:17 ]

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Paar dagen geleden BF:BC gehaald voor mijn 360 en amuseer me erg met de single player tot nu toe. Online ook al paar potjes geprobeerd(al is het na 8 maanden halo wel ff wennen om niet meer als een spring-konijn-op-speed rond te rennen xD).

Online liep alles trouwens vloeiend hier, totaal geen lag. Maar heb ook maar 3 potjes gespeeld. Vind dat goldrushen aardig maar conquest lijkt me toch leuker, en is meer battlefield!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
heey,

ik heb een logitech z5500 setje,,
maar mijn geluid bij battlfield kraakt soms.. wat kan ik hieraan doen ?
PS3 en optical aangesloten

[ Voor 10% gewijzigd door spenky op 22-09-2008 09:35 ]

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 08:46
spenky schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:35:
heey,

ik heb een logitech z5500 setje,,
maar mijn geluid bij battlfield kraakt soms.. wat kan ik hieraan doen ?
PS3 en optical aangesloten
Dat ligt aan het spel. Wachten op een patch is het enige wat helpt.

Dit weekend was het weer lag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
t mac schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:57:
[...]

Dat ligt aan het spel. Wachten op een patch is het enige wat helpt.

Dit weekend was het weer lag :(
okee, hopen dattie snel komt ! :D

je kan toch ook met je buddies naar de zelfde server online gaan of niet?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ligt aan het spel inderdaad. Ik heb zelf ook een PS3 + Z-5500, maar ben er zo aan gewend geraakt, dat ik het niet meer merk. Ik denk niet dat er in de volgende patch een fix hiervoor komt, aangezien ze er nog niets over gezegd hebben op de Bad Company website of forum.

Heb het spel eigenlijk al weken niet meer aangeraakt... Mede door andere spellen zoals MGS4, maar de laatste keer dat ik speelde was er ontzettend veel lag waardoor ik er geen zin meer in had. Gelukkig komt de patch (oktober?) eraan die dit probleem zal oplossen.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Lag heb ik niet zo vaak meer last van, ook kraken heb ik nooit gehad. Wel heb ik soms als het heel druk is datde frametare eventjes HEEL laag is. 5 FPS oid. Wat moeilik richten is :p Gelukkig komt dit niet zo vaak voor. Wat de laatste dagen wel voorkomt is dat er lichte lag is. Je merkt hetbijna niet maar soms loopt het toch niet helemaal lekker. Bijvoorbeeld zie ik iemand met een mes staan, op een aardige afstand, dus ik schieten en staat hij ineens naast me. Dit is me al meerdere keren gebeurt.

Ik heb het btw al twee keer voor elkaar gekregen per ongeluk met een heli op een mijn te vliegen als ik over iemand heen wil vliegen. :+

Verwijderd

Ik heb BFBC Gold edition maar weer afgestoft, het schijnt dat de lag nu stukken minder is..
Ben nu op het level met 4 zilveren sterren met multiplay, ik speel voornamelijk conquest omdat het daar toch vaak wat tactischer is dan bij het malloten Gold rush.

Ooit ben ik eens op een engels forum een soort van guide tegen gekomen voor snipen met BF:BC, daarin stonden alle wapens beschreven en een aantal goed spots. Nu weet ik niet meer op welk forum het was. Ik meen me te herinneren dat het een zwart/groene layout had maar ik kan me vergissen. Als iemand weet, please help me out. thanks

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

spenky schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:01:
[...]

okee, hopen dattie snel komt ! :D

je kan toch ook met je buddies naar de zelfde server online gaan of niet?
Ja, je kan een custom game joinen(dan kan je instellen welke map je het liefste wilt, en of je Conquest of Gold Rush wilt) in dat scherm kan je met X een buddy inviten naar je squad.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:46
Ik ben nu al een tijdje geleden afgestapt van het battlefield gebeuren wegens de enorme lag. Een tijdje terug heb ik echter gehoord dat er binnenkort een update uitkomt die niet alleen de lag aanpakt maar ook trophy's toevoegd. Iemand een idee of je voor een aantal trophy's opnieuw de singleplayer moet spelen en wanneer de update er aan komt (nog dit jaar?)

• Tankbuster
Ekfad schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:53:
Ik ben nu al een tijdje geleden afgestapt van het battlefield gebeuren wegens de enorme lag. Een tijdje terug heb ik echter gehoord dat er binnenkort een update uitkomt die niet alleen de lag aanpakt maar ook trophy's toevoegd. Iemand een idee of je voor een aantal trophy's opnieuw de singleplayer moet spelen en wanneer de update er aan komt (nog dit jaar?)
Ik denk meer dat die Tropy's voor de multiplayer zijn want BF is gewoon meer een MP spel als een SP spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Tijdens multiplayer zie ik rechtsboven steeds namen en luidsprekersymbooltjes verschijnen. Soms hoor ik ook wat mensen op de achtergrond, meestal irritant blèrende kinderen. Heb de audio opties grondig doorgenomen maar dit kan schijnbaar niet uitgeschakeld worden. Tenzij jullie een alternatief weten?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Snowwie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 02:09:
Tijdens multiplayer zie ik rechtsboven steeds namen en luidsprekersymbooltjes verschijnen. Soms hoor ik ook wat mensen op de achtergrond, meestal irritant blèrende kinderen. Heb de audio opties grondig doorgenomen maar dit kan schijnbaar niet uitgeschakeld worden. Tenzij jullie een alternatief weten?
dit heb ook en niet alleen bij dezen game zou fijn zijn als je dit gewoon uit kan zetten op Xbo360 zelf of per game

vaak heeft iemand zijn mic aan staan en zegt niks maar je hoort wel lucht aan zijn neus of :O langs mic gaan heel de tijd dat is zo :(

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik hoorde vanavond een paar keer een hoop blèrende kinderen op de achtergrond. Ook niet echt jovel spelen dan.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het regelmatig, maar nooit last van Lag gehad :|
Kan je trouwens nog ergens zien hoeveel mensen er online zijn in BFBC?
bij Halo3 kon dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Binnenkort update met:
Increased Ticket count for all Conquest maps to make for longer rounds
· Find custom match on Conquest was fixed
· Knife melee no longer instantly kills friendly’s and will take two swipes
· Bullets and knives now go through undergrowth and trees leafs
· Shotgun damage in distance reduced, but is still just as powerful in closer range
· Savior Trophy requirements tweaked, awarded when you kill an enemy that attack a teammate and damaged them by 20% or more
· Drawing weapon time after sprinting is reduced to SP times to improve pace of action
· AA guns have less deviation and more damage to improve balance vs Gunships

Helicopters
- Lowered hand weapons damage against Gunships, but .50 Cal weapons on Vehicles retain their damage against the Gunships.
-Increased missile speeds for the pilot
- Gunner MG’s time to overheat increased with splash damage reduced
-Gunships wont explode when touching one trees and now have a damage multiplier based on the speed of the Gunship. This means if you are flying very slow you can knock over trees and take Zero damage, but if you're at top speed 4-5 trees will destroy your Gunship.

Bron: Battlefield: Bad Company update komt aanstaande vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Quote: Tijdens multiplayer zie ik rechtsboven steeds namen en luidsprekersymbooltjes verschijnen. Soms hoor ik ook wat mensen op de achtergrond, meestal irritant blèrende kinderen. Heb de audio opties grondig doorgenomen maar dit kan schijnbaar niet uitgeschakeld worden. Tenzij jullie een alternatief weten?"

Hallo, blijkbaar niet grondig genoeg, want er is de optie MUTE. Dus vindt je iemand irritant dan MUTE je hem gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update gisteren binnengehaald. Nog niet veel tijd gehad om te spelen, maar de nieuwe maps zijn best wel leuk op eerste gezicht. Alleen jammer dat er geen nieuwe goldrush maps zijn, dat vind ik toch een stuk leuker dan die andere mode, en ik denk dat ik het na een weekje toch wel weer gezien heb als er geen nieuw goldrush-spul is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:54

Fjeze

AllesPerfect!

Heb de Update ook binnengehaald gisteren, tot nu toe werkt het heerlijk!!!
Leuke nieuwe maps, eindelijk weinig/geen headset problemen meer!
en Trophy's is ook altijd leuk

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Ik dacht dat ze custom match met conquest bij deze update ook gefixt hadden. Ik krijg echter maar heel enkel de juiste map. Meestal kom ik terecht in end of the line (waar ik niets aan vind). Als ik dan direct exit game doe en opnieuw probeer kom ik in dezelfde map terecht. En nog een keer, en nog een keer, dan geef ik het meestal maar op. Volgens mij is dat ook zeer slecht voor de SPM op een of andere manier. Want in potjes (in leuke maps) heb ik meestal een spm tussen de 30 en 40. In mijn stats staat echter een gemiddeld spm van 11 :( De skill levels slaan overigens ook nog nergens op. SOms ga ik ineens 10 levels terug, terwijl ik juist beter speel.

Over de nieuwe maps: leuk :) Alleen zijn par for the course en crossing the border eigelijk ent wat te groot voor mijn smaak. Je bent tijden aan het rondrijden op zoek naar vijanden, niet goed voor de spm ;) Mijn favoriet is acta non verba, maar het is me nog steeds niet na 20 custom match pogingen hem weer te spelen :( Kleine tip overigens voor die map, als je van snipen houd. Die hoge kantelen aan weerszijden van de brug zijn ideale plaatsen om te snipen, echter weet iedereen dat, en dus lig je als sniper daar continu onder vuur. Aal beide kanten van de brug staan steigers. als je daar op loopt kom je vlak naast die kantelen uit, niemand die daar kijkt en net zo goed overzicht. Van een afstand val je ook totaal niet op omdat je door de mist als sniper helemaal in de muur "blend".

[ Voor 46% gewijzigd door jdm8 op 01-11-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Na de patch dacht ik even , ga weer eens online echter kom ik steeds tegen het probleem dat ik blijf Disconnecten om de 15minuten. Behoorlijk irritant. Heeft iemand anders hier last van? Mijn vriend heeft er geen enkele probleem mee terwijl wij samen op de zelfde server waren. Dus dan moet de probleem bij mij liggen :/

Of zijn jullie allemaal al inmiddels gestopt met battelfield:BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Speel het regelmatig op de xbox 360. Nog nooit lag of disconnects gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
"End of the Line" vind ik juist een hele prettige map, lekker ruim en veel voertuigen :)

En de heli uiteraard :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb de nieuwe maps nog niet echt gespeeld.
Maar ik kwam er vandaag achter dat ik opeens op skill level 4 stond :9 ....nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Postius schreef op woensdag 05 november 2008 @ 04:34:
Ik heb de nieuwe maps nog niet echt gespeeld.
Maar ik kwam er vandaag achter dat ik opeens op skill level 4 stond :9 ....nice!
Verbaas je echter niet als je morgen ineens 18 oid. bent ;) Mijn ervaring is dat het alle kanten op kan vliegen, zonder duidelijke reden. Ook vaak krijg ik de melding congratulations, your skill level has increased. Terwijl mijn skill level juist flink gedaald (slechter) geworden is. :(

(ik ben ook level 4, voor zolang het duurt, op plaats 1300 nogwat in de ranglijst :p)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.