Ik heb een keertje een M60 gepakt uit een pack, en die vond ik echt heerlijk schieten. (ik was eerst sniper, dus lekker gecamoufleerd gaan campen achter een steen). Ik kan hem echter niet unlocken
Eerst kon ik me niet aanmelden voor de nieuwsbrief. Nu heb ik de nieuwsbrief, werkt de code niet 
Ik vind het juist wel leuk dat je de flags neit op volgorde hoeft te veroveren. Zo kan een gevecht ineens omslaan. Als het in een bepaalde volgorde moet wint altijd het team met de beste spelers. Nu zie je vaak dat een team de vlaggen verovert en dan allemaal op de laatste vlag gaan concentreren. Tegen de tijd dat ze die hebben zie je vaak dat het andere team bijna alle andere vlaggen ingenomen heeft. Zo blijft het iig spannend
He, dit is post nummer 1000.
jagermeister wil eigelijk geen nieuwe maken, wie neemt het over? Als niemand anders het wil doen wil ik het evt. wel.

Ik vind het juist wel leuk dat je de flags neit op volgorde hoeft te veroveren. Zo kan een gevecht ineens omslaan. Als het in een bepaalde volgorde moet wint altijd het team met de beste spelers. Nu zie je vaak dat een team de vlaggen verovert en dan allemaal op de laatste vlag gaan concentreren. Tegen de tijd dat ze die hebben zie je vaak dat het andere team bijna alle andere vlaggen ingenomen heeft. Zo blijft het iig spannend
He, dit is post nummer 1000.

[ Voor 52% gewijzigd door jdm8 op 08-08-2008 12:48 ]