Alle huidige PS3-games moet eerst geupdate worden voordat je trophies kunt halen. SSHD is de eerste (en tot nu toe enige) game die daarvoor aangepast is. In toekomstige PS3-games zullen trophies standaard aanwezig zijn.Anoniem: 266691 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:43:
Ik heb in ieder geval nog geen trophies, maar ook geen idee of ik games speel waar ik trophies mee kan halen. Speel in ieder geval niet die Stardust HD dinges...want die moet je kopen in de shop en dat gaat nu eenmaal niet zonder cc.
Heb laatst DS3 gehaald maar het valt mij op dat de analoge sticks iets anders zijn kwa movement zeg maar. Om ze te bewegen voel ik een beetje weerstand als je begint met bewegen. Iemand dat ook opgevallen? Of zijn ze gewoon niet goed? Bij mijn oude sixaxis voel ik die weerstand niet nl.
[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-07-2008 12:31 ]
PSN id: PENo1

Wow, echt een baksteen? Vraag me af waar het mis is gegaan dan.. wellicht ligt ie al weken klaar maar is hij geplunderd of wat dan ook... wel erg KUT natuurlijk, damn.
Maak je verhaal sterk, blijf bellen, ook naar andere nummers, gebruik termen als Kassa, Radar en andere ombudsmanachtige labels, vinden ze leuk.
Succes man!

Maak je verhaal sterk, blijf bellen, ook naar andere nummers, gebruik termen als Kassa, Radar en andere ombudsmanachtige labels, vinden ze leuk.
Succes man!

Dat laatste deel is waarschijnlijk niet Sony's fout. Die baksteen is er door iemand van GLS ingestopt. Da's het mooie van de liberalisering van de postmarkt, het barst nu van dat soort bedrijfjes en door de superlage lonen en de geringe controle heb je vooral in de randstad heel veel last van bezorgers die hun loon aanvullen met diefstal. Grote kans dat er nu een kansenjongere lachend op je PS3 zit te gamen...cojones81 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:17:
Omfg.. Na 13 weken reparatie tijd van me 60 gb ps3 eindelijk een koerier melding dat het pakketje onderweg was. Na nog eens 2 weken wachten en belofte's van GLS (koeriersdienst) maar het pakketje zelf opgehaald bij depot in Amsterdam. Thuis aangekomen blijkt er dus geen ps3 maar een focking baksteen in te zitten.. Hoeveel pech kan je hebben.... Service van Sony heeft het opgepakt en gaat het opzoeken. Denk dat het hele "this is living"verhaal niet aan mij uitbesteed is
[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 08-07-2008 12:30 ]
Most propably is hij bij GLS geroofd, de eerste levering was ik niet thuis en heb daarna gevraagd of ze m bij alternatief adres wilde afleveren. 3 dagen, 3 afspraken gemaakt maar schoonmoeders heeft niks en niemand gezien. Week later zelf maar langsgegegaan en pakketje meegenomen, daar in depot bemerkte ik al de erg jonge schooljongeren op die wrschijnlijk vakantiebaantje hebben.
Tsja, als moduslink (reperatiecenter) dan mooi een PS3 plakbandje om de doos heen doet is het natuurlijk makkelijk gokken dat er zo'n apparaat in zit, erg dom om geen blanco doos te gebruiken zonder opschrift.
Verklaring + foto's zijn al via de post verstuurd, er werd me toegezegd dat ze direct een nieuwe stuurde maar ik heb er een hard hoofd in.... Word vervolgt...
Tsja, als moduslink (reperatiecenter) dan mooi een PS3 plakbandje om de doos heen doet is het natuurlijk makkelijk gokken dat er zo'n apparaat in zit, erg dom om geen blanco doos te gebruiken zonder opschrift.
Verklaring + foto's zijn al via de post verstuurd, er werd me toegezegd dat ze direct een nieuwe stuurde maar ik heb er een hard hoofd in.... Word vervolgt...
Kut, betrapt!cojones81 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:17:
Thuis aangekomen blijkt er dus geen ps3 maar een focking baksteen in te zitten..
Met zo'n avatar lok je het uit natuurlijk...wel slim van die dief.
Ik vraag me af wat Sony ermee doet, anders dat weet ik ook wel wat ik ga zeggen als de mijne terugkomt.
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Wacht daar ff mee tot ik die van mij eerst hebJeepXJ89 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:31:
[...]
Ik vraag me af wat Sony ermee doet, anders dat weet ik ook wel wat ik ga zeggen als de mijne terugkomt.(This is living X 2
)
Anoniem: 225504
Klote zeg, mag hopen dat ze hier lering uit trekken en in het vervolg gewoon TNT gebruiken.cojones81 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:17:
Omfg.. Na 13 weken reparatie tijd van me 60 gb ps3 eindelijk een koerier melding dat het pakketje onderweg was. Na nog eens 2 weken wachten en belofte's van GLS (koeriersdienst) maar het pakketje zelf opgehaald bij depot in Amsterdam. Thuis aangekomen blijkt er dus geen ps3 maar een focking baksteen in te zitten.. Hoeveel pech kan je hebben.... Service van Sony heeft het opgepakt en gaat het opzoeken. Denk dat het hele "this is living"verhaal niet aan mij uitbesteed is
tsja.. Eerste keer dat me ps3 terugkwam (ja hijs 2 keer teruggegaan) was t ook al klooien met GLS... Zeer slechte service en levering.. Bij TNT kan je tenminste langs het postkantoor gaan als je niet thuis bent 2 maal.
De game Afrika die in de startpost vermeld staat is een simulatiegame. In de game ben je een fotojournalist die verschillende flora en fauna aspecten van Afrika op de foto moet zetten. Echter deze game komt niet in Europa uit, de game verschijnt in Augustus 2008 in Japan en zal later ook in de VS gereleased worden.
Bron: Officieell PlayStation Magazine Juli 2008 (#80)
Bron: Officieell PlayStation Magazine Juli 2008 (#80)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Anoniem: 185524
Allemensen zeg! WTF!cojones81 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:17:
Zoals hierboven al vermeld werd: Ga termen als Radar. Kassa gebruiken en dreig ze desnoods voor de rechter te slepen of met aanklachten te komen.
Laat je weten hoe het gegaan is als je telefoontjes hebt gepleegd of een brief hebt gestuurd? Misschien kun je zelfs de brief hier posten. We kunnen je misschien wel helpen ermee.
Succes man!
Persoonlijk je op Sony storten is niet het beste, al zijn hun wel verantwoordelijk voor het kiezen van de pakketdienst (GSL (?) in dit geval). Dat hun dus hun zaakjes niet op orde hebben kan je wel indirect op hun afrekenen. Laat het woord coulance niet vallen, is niet jouw schuld. Zij moeten dit in hun SLA hebben afgevangen, en het lijkt me sterk dat de klant verantwoordelijk is voor het verlies van zijn PS3 door fout bij de distributeur. Veel bellen hoe dan ook.
Mee eens! Het is de verantwoordelijkheid van Sony en niet van de ontvanger "cojones81". Beste methode is aan te geven dat je binnen een x periode concreet antwoord wenst en dat je dit ook bij je rechtsbijstand/advocaar neerlegt (zeg maar 'ter info'). Voor diegene die niet weten waar SLA voor staatnudie schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:56:
Persoonlijk je op Sony storten is niet het beste, al zijn hun wel verantwoordelijk voor het kiezen van de pakketdienst (GSL (?) in dit geval). Dat hun dus hun zaakjes niet op orde hebben kan je wel indirect op hun afrekenen. Laat het woord coulance niet vallen, is niet jouw schuld. Zij moeten dit in hun SLA hebben afgevangen, en het lijkt me sterk dat de klant verantwoordelijk is voor het verlies van zijn PS3 door fout bij de distributeur. Veel bellen hoe dan ook.
Succes!
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Wat voor kleur steen is het? Misschien komt hij nog handig van pas.cojones81 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:17:
Ik laat ze even 2 dagen zweten op de brief + foto's + alle data omtrend pakketnummers en RMA nummers die ik vandaag op de post heb gedaan. Ga denk donderdag bellen als ik dan nog geen email heb gekregen met een opnieuw verstuurde ps3 of in ieder geval een reactie op de diefstal.
De heer die ik gisteren aan de lijn had bij Sony had al overlegd met de supervisor en vertelde me dat het een zeer hoge uitzondering was en er direct een andere ps3 verstuurd zou worden. Ik moet nog maar afwachten hoeveel waarheid er in de belofte zit.
De heer die ik gisteren aan de lijn had bij Sony had al overlegd met de supervisor en vertelde me dat het een zeer hoge uitzondering was en er direct een andere ps3 verstuurd zou worden. Ik moet nog maar afwachten hoeveel waarheid er in de belofte zit.
Ik zal je zweren dat ik gisternacht nog met dat ding in me handen stond voor het GLS depotgebouw in A-dam, uiteindelijk maar niet door het glazen portiek gesmeten, vriendin kon me nog tegenhouden...Nico111 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:43:
[...]
Wat voor kleur steen is het? Misschien komt hij nog handig van pas.
Mijn god, jullie reageren net alsof Sony dit zelf zo heeft geregeld. En reeds heeft aangegeven dat je geen nieuwe PS3 krijgt toegestuurd. Volgens mij slaan er een aantal van jullie door. Dat Sony dit moet regelen staat vast maar dit hoeft toch niet met dreigbrieven oid geregeld te worden?WizzieJP schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:11:
Mee eens! Het is de verantwoordelijkheid van Sony en niet van de ontvanger "cojones81". Beste methode is aan te geven dat je binnen een x periode concreet antwoord wenst en dat je dit ook bij je rechtsbijstand/advocaar neerlegt (zeg maar 'ter info'). Voor diegene die niet weten waar SLA voor staat-> Service Level Agreement.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Je kunt toch wel een beetje begrip opbrengen voor die jongen? Dit soort praktijken halen gewoon het bloed onder je nagels vandaan. Je voelt je machteloos en dan roep je wel eens wat (al is het WizzieJP die met rechtsbijstand e.d. aankomt, weinig kans in dit stadium om al met juridische maatregelen te gaan zwaaien. Je moet de leverancier de kans geven om dit redelijkerwijs op te lossen. Dus ja daar heb je wel gelijk in swopdark).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Al valt het in dit topic reuze mee, af en toe wat verwerpingen naar Sony maar je zou eens op andere gaming sites aparte topics moeten lezen betreft de service bij een kapotte PS3, niet normaal meer hoe Sony met de klanten omgaan. Los van het baksteenverhaal, zijn er mensen die gerust al 3 maanden zitten te wachten op hun ps3.
Verder ben ik al blij dat Sony dit in ieder geval oppakt, ze hadden je ook kunnen laten zitten dus wat mij betreft kunnen ze hier weer punten scoren bij me als ze het goed afhandelen (lees gimme a freaking ps3 FAST
)
Verder ben ik al blij dat Sony dit in ieder geval oppakt, ze hadden je ook kunnen laten zitten dus wat mij betreft kunnen ze hier weer punten scoren bij me als ze het goed afhandelen (lees gimme a freaking ps3 FAST
O mijn god.. wat heb ik gedaan?!swopdark schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:10:
[...]
Mijn god, jullie reageren net alsof Sony dit zelf zo heeft geregeld. En reeds heeft aangegeven dat je geen nieuwe PS3 krijgt toegestuurd. Volgens mij slaan er een aantal van jullie door. Dat Sony dit moet regelen staat vast maar dit hoeft toch niet met dreigbrieven oid geregeld te worden?

Cheers mates!
Ik snap niet dat grote bedrijven nog met GLS in zee gaan, meest waardeloze pakketdienst ooit. Als ik ergens iets bestel of ter reparatie moet aanbieden weiger ik met GLS in zee te gaan; alleen maar slechte ervaringen mee.
(Zelfde geldt voor selektvracht; hier op het werk een keer paar duizend pakketjes verstuurd. Een 'missing in action' ratio van 1 op 10 was heel normaal volgens hen)
(Zelfde geldt voor selektvracht; hier op het werk een keer paar duizend pakketjes verstuurd. Een 'missing in action' ratio van 1 op 10 was heel normaal volgens hen)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Precies alsof die beter zijn. Ik had vorige week een GPS-toestel via TNT moeten binnenkrijgen. Niemand gezien en volgens de webshop is wel mooi de aflevering gebeurd met een handtekening op de afleverbon. Klein detail: het is NIET mijn handtekening die op die bon staat.Anoniem: 225504 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:46:
[...]
Klote zeg, mag hopen dat ze hier lering uit trekken en in het vervolg gewoon TNT gebruiken.
Dus zijn ze nu ook even een onderzoekje gestart (lees: ze gaan de chauffeur ondervragen).
Maar ondertussen heb ik wel mijn toestel nog niet, terwijl het wel netjes betaald is.
Maar ja, dit geheel terzijde, maar gewoon om aan te tonen dat zo'n zaken met transporteurs wel meer en vaker voorkomen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Waar is het MGS4 topic gebleven? Hij staat er niet meer bij??
Edit: hoe kan dat nou hij staat er weer..
Edit: hoe kan dat nou hij staat er weer..
[ Voor 26% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-07-2008 16:53 ]
Is dit het niet? Kan je gewoon zoeken via de searchbar, dat je het voor de volgende keer even weetP.E.No.1 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:47:
Gopal
PSN-ID : Cenzer
Nu vast weer zichbaar, nu ik er een post bij in heb geknald. Even de tijdsduur onderaan de lijst van topics wat ruimer zetten dan komt ie wel weer tevoorschijn. Of gewoon bookmarken.P.E.No.1 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:47:
Vanavond eens F2.41 binnenhalen en de update van stardust. Toen ik hier van iemand iets las over topscore verbeteren kwamen bij mij ook weer kriebels naar boven
Wow! Een baksteen? Dat heb ik nou nog nooit mee gemaakt!
GLS = Geen Levering & Service
GLS = Geen Levering & Service
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Ik heb opeens last van een langzaam startende PS3,spel en een langzaam weggaande XMB, alles tijdens Battlefield Bad Company.
Ook ik zal me vanavond aan de update wagen....
Anoniem: 20789
Ikzelf had hetzelfde, had nog stardust 3.00 en kreeg geen update melding, toen ff naar me amerikaanse account gegaan en toen het spel gestart, kreeg gelijk de melding er is een update en nu zit ik throphies te verzamelen op me normale accounttechnoaddict schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:41:
[...]
Ik snap echt niks van die tropys. Als ik naar de trophys ga staat er dat ik nog geen trophys hebt. En ik zie ook geen gelockte trophys. Die gelockte trophys moet je toch so ie so zien?
Iemand merkte hier pas op dat ik eens in SuperStardust moest gaan en dan ingame naar de trophys moest gaan, maar ook dan staat "you dont have trophys" of iets dergelijks.
Ik zou ze toch moeten zien? Of moet ik het nog ergens "aan" zetten?
Anoniem: 266853
Ben weer erg blij met de laatste verse update (2.41) not
Na de update blijft mijn ps3 hangen ,wel de begintune maar voor de rest zie ik de bewegende lijnen echter ZONDER iconen.
met update 2.40 had ik dus no problemo
SONY is dus zo op de verkeerde weg !!
Na de update blijft mijn ps3 hangen ,wel de begintune maar voor de rest zie ik de bewegende lijnen echter ZONDER iconen.
Ik geef m'n hoop niet op. Hopelijk komt Sony binnenkort met mooie firmwares die ook wat onder de motorkap versnellen
.
Ja iid, want iedereen heeft die problemen...Anoniem: 266853 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:04:
Ben weer erg blij met de laatste verse update (2.41) not![]()

Hier draait 2.41 gewoon zonder problemen.
- NAC Breda -
Hoe pauzeer/stop je muziek van de XMB als je in een browser bent? Het lukt me niet meer
Ook hier complete chaos met de nieuwe 2.41!!! aargh.
Eerst reageert hij niet meer (net als bij Lag zoiets)
Daarna reageert hij helemaal niet meer op de controller (ook PS knop niet)
Het beeld 'freezed' en hij reageert ook niet op de 'reset' methode. De enige uitweg is de tuimelknop achterop de ps3.
Het beeld 'freezed' en hij reageert ook niet op de 'reset' methode. De enige uitweg is de tuimelknop achterop de ps3.
Bij mij nog geen enkel probleem gehad met welke firmware versie dan ook
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Heeft iemand het email-adres van www.play.com? Mijn order is niet aangekomen.
Ik heb al een email gestuurd naar ''info@play.com'' maat kreeg toen onderstaand antwoord:
****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****
Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk
****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****
Ben niet echt van plan om naar ENGELAND te gaan bellen, dus wil dit graag per mail afhandelen.
Ik heb al een email gestuurd naar ''info@play.com'' maat kreeg toen onderstaand antwoord:
Ben niet echt van plan om naar ENGELAND te gaan bellen, dus wil dit graag per mail afhandelen.
Als je een notebook HD hebt liggen, zou je die erin kunnen doen om te testen. Of anders je PS3-HD op de PC formatteren en weer terugstoppen.JeepXJ89 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:42:
Ook hier complete chaos met de nieuwe 2.41!!! aargh.
Dat kun je in de Order History van Play.com regelen... BTW bestellingen bij Play.com kunnen er best lang over doen. De combinatie Royal Mail en SelektVracht is geen gelukkige. Hou rekening met drie tot vier weken wachten in het ongunstigste geval.Vjenne-ICT schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:54:
Heeft iemand het email-adres van www.play.com? Mijn order is niet aangekomen.
Oja, je hoeft niet zo nadrukkelijk te laten zien dat je BOOS bent.
[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 08-07-2008 23:04 ]
Goh, klachten over Play.com en GLS op deze pagina. Bij deze bedrijven, en zelfs de combinatie daarvan kan het ook goed gaan: Vrijdag heb ik Buzz besteld bij Play.com en vandaag door GLS bezorgd.
Ik ben het niet eens met de mening die hier eerder over Buzz gegeven werd, het is leuk om te doen. Heb vooral online gespeeld, blijft leuk. Vrijdag maar eens met wat vrienden en bier gaan spelen!
Voor de twijfelaars: de play.com versie is gewoon in het Nederlands te spelen!
Ik ben het niet eens met de mening die hier eerder over Buzz gegeven werd, het is leuk om te doen. Heb vooral online gespeeld, blijft leuk. Vrijdag maar eens met wat vrienden en bier gaan spelen!
Voor de twijfelaars: de play.com versie is gewoon in het Nederlands te spelen!
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Hier hetzelfde met Buzz. Leuk om te spelen en via Play.com erg snel bezorgd.
Het pakket wordt ook netjes geleverd met batterijen voor alle buzzers en een hoesje om alles netjes in op te bergen. Tnx broer, goed cadeau.
Het pakket wordt ook netjes geleverd met batterijen voor alle buzzers en een hoesje om alles netjes in op te bergen. Tnx broer, goed cadeau.
PSN: Shiver23
Anoniem: 265845
Heren/Dames.
Nieuw op dit topic; dus een groet aan u allen.
Een vraag waarbij jullie misschien kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een bedrade router die probleemloos werkt in combi met de PS3. Natuurlijk heb ik zelf al uigebreid gezocht, maar ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Suggesties voor merken/typen zijn van harte welkom.
groet en dankie
p.s. kabel
Een vraag waarbij jullie misschien kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een bedrade router die probleemloos werkt in combi met de PS3. Natuurlijk heb ik zelf al uigebreid gezocht, maar ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Suggesties voor merken/typen zijn van harte welkom.
groet en dankie
p.s. kabel
Ik heb zeer goede ervaring met de Linksys WRT54GL! Ik raad je dan ook deze aan.Anoniem: 265845 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:35:
Heren/Dames.
groet en dankie
Succes!
Er zijn enkele routers die het juist niet doen, het overgrote deel werkt wel, maar moet gewoon goed geconfigureerd worden, net als die andere 99.99% van de apparaten die ingesteld moeten worden.Anoniem: 265845 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:35:
Heren/Dames.
groet en dankie
Ik heb problemen ondervonden om een PS3 online te krijgen met een Siemens Gigaset router ofzo, die je bij KPN plusbellen (ofzo
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb dezelfde ervaring. Speel overigens wel gewoon alles via de kabel en niet via wifi. Waarom? Router staat naast de PS3 en ik gebruik de PS3 om films van m'n pc te streamen, dus heeft kabel bij mij de voorkeur.Vjenne-ICT schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:11:
[...]
Ik heb zeer goede ervaring met de Linksys WRT54GL! Ik raad je dan ook deze aan.
Succes!
(router kon zichzelf overigens niet automatisch instellen met de easy setup button in combinatie met mijn motorola/multikabel/ziggo modem, maar dat heb ik tot nu toe met alle randapparatuur gehad die ik met die modem probeerde te verbinden, inclusief PC's en laptops, dus dat was niks nieuws)
Hier ook de WRT54GL, geen enkel probleem, heb zelfs geen instelling hoeven veranderen, bedraad aangesloten en werkt prima (er zit wel een Gb routertje tussen).
PSN ID: Svennie-NL
Ik kan iedereen met zo'n router aanraden om DD-WRT te installerenSvennie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:03:
Hier ook de WRT54GL, geen enkel probleem, heb zelfs geen instelling hoeven veranderen, bedraad aangesloten en werkt prima (er zit wel een Gb routertje tussen).
Zijn er nog mensen hier die Civilization Revolution spelen? Het topic voor deze game is namelijk angstig stil....
Op het PS Blog is een preview verschenen van de PAIN add-on "Abusement Park" : http://blog.us.playstatio...irst-trailer-and-preview/
Gamesrader heeft een preview : http://www.gamesradar.com...evel/a-200807071764914068
Gamesrader heeft een preview : http://www.gamesradar.com...evel/a-200807071764914068
[ Voor 5% gewijzigd door HoefMeistert op 09-07-2008 08:21 ]
PSNID : HoefMeistert
Als ik dat zie dan krijg ik meer zin in een next-gen Theme Park. Vond ik altijd stukken beter dan Rollercoaster Tycoon....HoefMeistert schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:20:
Op het PS Blog is een preview verschenen van de PAIN add-on "Abusement Park" : http://blog.us.playstatio...irst-trailer-and-preview/
Anoniem: 3625
Hier een Civilization Revolution speler. Geweldig spel, zeer verslavend. Vind de online versie erg traag over het algemeen, zeker in het begin als je aan het wachten bent op andere spelers...kbloem schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:07:
[...]
Zijn er nog mensen hier die Civilization Revolution spelen? Het topic voor deze game is namelijk angstig stil....
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1300606/Gaan we hier effe verder ok?Anoniem: 3625 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:55:
[...]
Hier een Civilization Revolution speler. Geweldig spel, zeer verslavend. Vind de online versie erg traag over het algemeen, zeker in het begin als je aan het wachten bent op andere spelers...
Gezien de ervaringen tot nu toe, waag ik me geloof ik nog maar even niet aan die update... Zo enorm zit ik niet te wachten op die trophies... Eerst maar eens een weekje aankijken of deze update niet weer voor problemen zorgt!
-
Ah tof, wist niet dat er een topic voor was. Heb de demo inmiddels compleet grijs gespeeld, maar wacht helaasch nog op mn bestelling van play (inmiddels 3 weken geledenkbloem schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:07:
edit; dat topic gaat volgens mij over een andere discussie...
[ Voor 7% gewijzigd door Shiverzz op 09-07-2008 10:38 ]
Ja joh,Shiverzz schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:34:
[...]
Ah tof, wist niet dat er een topic voor was. Heb de demo inmiddels compleet grijs gespeeld, maar wacht helaasch nog op mn bestelling van play (inmiddels 3 weken geleden)
er is dus nog geen topic voor. Zal ik wel even gaan aanmaken....
De update is goed. en heeft (net als 2.4 overigens) geen fouten. Na iedere update hoor je wel ergens mensen schreeuwen dat hun PS3 is vastgelopen af dat ze het maar een kudtupdate vinden. Dit hou je altijd. Sony heeft de update nog altij live staan dus je kunt hem gerust downloaden.chrisboers schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:24:
Gezien de ervaringen tot nu toe, waag ik me geloof ik nog maar even niet aan die update... Zo enorm zit ik niet te wachten op die trophies... Eerst maar eens een weekje aankijken of deze update niet weer voor problemen zorgt!
Ik snap best dat er mensen zijn die problemen hebben maar dat zal je altijd houden doordat er nu eenmaal 18 miljoen van die dingen verkocht zijn. Dit inmiddels verholpen serverprobleem zal ongetwijfeld voor de komende 6 maanden op diverse fora voor genoeg praatstof fungeren en iedere keer als er een update is gaan er weer mensen afwachtend reageren. Nergens voor nodig en het geeft de frontpage van tweakers.net enkel zaken om naar te verwijzen in hun ps3 nieuwtjes.
De trophies hebben nu enkel nog effect bij games als Super Stardust en WarHwak. Wil je echter online gamen of chatten met vrienden met je PS3 dan zul je toch echt de 2.41 moeten installeren.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
De update zelf was wel goed als je hem volledig gedownload had. Hoe zo'n update kan gaan installeren terwijl hij niet volledig binnen is snap ik nog steeds niet. Met de installatie van 2.41 zag ik voorbij komen dat hij de installatiedata ging controleren. Is dat niet een crc-check die ze bij de vorige gewoon vergeten waren?swopdark schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:02:
[...]
De update is goed. en heeft (net als 2.4 overigens) geen fouten. Na iedere update hoor je wel ergens mensen schreeuwen dat hun PS3 is vastgelopen af dat ze het maar een kudtupdate vinden. Dit hou je altijd. Sony heeft de update nog altij live staan dus je kunt hem gerust downloaden.
Ik snap best dat er mensen zijn die problemen hebben maar dat zal je altijd houden doordat er nu eenmaal 18 miljoen van die dingen verkocht zijn. Dit inmiddels verholpen serverprobleem zal ongetwijfeld voor de komende 6 maanden op diverse fora voor genoeg praatstof fungeren en iedere keer als er een update is gaan er weer mensen afwachtend reageren. Nergens voor nodig en het geeft de frontpage van tweakers.net enkel zaken om naar te verwijzen in hun ps3 nieuwtjes.
De trophies hebben nu enkel nog effect bij games als Super Stardust en WarHwak. Wil je echter online gamen of chatten met vrienden met je PS3 dan zul je toch echt de 2.41 moeten installeren.
het hoort niet thuis weet ik maar *knip, inderdaad niet.
[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 09-07-2008 22:32 ]
Anoniem: 68565
Ik kreeg na het installeren van de 2.40 update eerst een melding 'correct hard disk not found' dus ik schrok al ff
na een reset werkte alles overigens wel weer normaal. Met 2.41 geen problemen
Ik heb ook twee setjes besteld, nog even geduld hebben en mogelijk dus afzonderlijk binnnen...ahmmmmmm...geduld is een schone zaak zeggen ze wel eensA3-D schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:00:
[...]
Bij mij heeft het ruim twee weken geduurd en ik had twee setjes besteld die beiden in een afzonderlijke enveloppe gestuurd zijn/worden door play.com
Houd het nuttig
[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 09-07-2008 22:34 ]
Sorry, maar wat moet ik hiermee?
ontopic: heb je eigenlijk een feature suggest site van Playstation o.i.d? Want ik zou het wel fijn vinden dat ik met muziek net zo snel kan doorspoelen als ik op de PSP kan. Ook zou ik het fijn vinden als ik remote play andersom kan doen. Dus mijn PSP games op mijn TV spelen via remote play.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik denk dat je dan heel verdriteig wordt van de grafische kwaliteit van de PSP games op zo'n groot scherm. andersom een psx spel spelen op de PSP is helemaal de bom.CSB schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:24:
Ook zou ik het fijn vinden als ik remote play andersom kan doen. Dus mijn PSP games op mijn TV spelen via remote play.
hoe word dit precies afgedicht dan?WizzieJP schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:33:
[...]
Het uitzetten en krimpen van de behuizing is een normaal fenomeen. Ik heb zelf al ruim een jaar de 60GB versie en warmte ontwikkeling en de daarbij behorende afkoeling is niks mis mee. Mijns inziens is juist de manier waarop de ps3 met het laden van een blu-ray omgaat erg positief. Dmv de 'afdichting' in het laad systeem blijft stof wel buiten, anders dan bij een conventionele cd/dvd/bly-ray tray in andere systemen.
Cheers
Er zit een stoffen sleufje voor toch?..
Er zit gewoon een klepje stukje stof voor wat opzei geduwd wordt als je er een schijfje in stopt?
Wat dacht jij dan? Dat het 1 groot open gat was? Dan kon iedereen zijn PS3 of Wii na een week weer terugbrengen naar de winkel omdat de laser compleet verstoft is.
[ Voor 2% gewijzigd door Deismyna op 09-07-2008 15:50 . Reden: Wat P.E.No.1 zei ;) ]
Vond demo ook erg gaaf, maar hoe is het spel? Is dat meer afwisseling? En ben ook wel benieuwd hoe lang een speelsessie duurt voordat je hem "uitgespeeld" hebt!?Shiverzz schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:34:
[...]
Ah tof, wist niet dat er een topic voor was. Heb de demo inmiddels compleet grijs gespeeld, maar wacht helaasch nog op mn bestelling van play (inmiddels 3 weken geleden)
PSN id: GG--77
Gisteravond heb ik de game voor het eerst gespeeld en heb er 3,5 uur over gedaan om tot een cultural victory te komenGG---77 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:56:
[...]
Vond demo ook erg gaaf, maar hoe is het spel? Is dat meer afwisseling? En ben ook wel benieuwd hoe lang een speelsessie duurt voordat je hem "uitgespeeld" hebt!?
dat vind ik dus enorm mager in vergelijking met bijvoorbeeld blu ray speler in me pc waar het klepje van de tray met een rubber randje afgedicht word. Dat "borsteltje" van de slo tin houd echt niet het stof tegen. ik hoopte dus dat er soort van extra bescherming van binnen was hiervoor.Deismyna schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:46:
[...]
Er zit gewoon een klepje stukje stof voor wat opzei geduwd wordt als je er een schijfje in stopt?
Wat dacht jij dan? Dat het 1 groot open gat was? Dan kon iedereen zijn PS3 of Wii na een week weer terugbrengen naar de winkel omdat de laser compleet verstoft is.
ik heb bijna 3 maanden geleden iets besteld daar en niks ontvangen.BertusB404 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:00:
[...]
Ik heb een tijdje terug GT5P besteld bij play.com, en die was er 5 dagen later (weekend zat er tussen)
Van de 6 bestellingen zijn er slechts 3 aangekomen.
Zelf dacht ik dat het randje juist van rubber was bij de PS3, en niet van stof.Sn0wblind schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:15:
[...]
dat vind ik dus enorm mager in vergelijking met bijvoorbeeld blu ray speler in me pc waar het klepje van de tray met een rubber randje afgedicht word. Dat "borsteltje" van de slo tin houd echt niet het stof tegen. ik hoopte dus dat er soort van extra bescherming van binnen was hiervoor.
En toen heb je contact gezocht met GLS die het verder uitgezocht hebben? Volgens mij moet je altijd tekenen voor ontvangst bij pakketjes van Play.com dus er zou toch ergens een handtekening gezet moeten zijn.Phusebox schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:24:
[...]
ik heb bijna 3 maanden geleden iets besteld daar en niks ontvangen.
ja maar het is geen echte sluiting, nahja ik ga denk ik sowieso maar zo;n maxell bly ray driver cleaner halenSChief schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:31:
[...]
Zelf dacht ik dat het randje juist van rubber was bij de PS3, en niet van stof.
Anoniem: 98664
Ik vroeg me af of een firmware update zonder crc check niet te customizen was?
Of vergis ik me nu?
Of vergis ik me nu?
En hoe is dat afgehandeld door play.com?Phusebox schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:24:
[...]
ik heb bijna 3 maanden geleden iets besteld daar en niks ontvangen.
Sta op het punt om Buzz daar aan te gaan kopen... Net besteld
De GioTeck triggers waren niet zo duur dus dat risico wilde ik wel nemen (is trouwens gewoon via de post gegaan waar ik niet voor hoefde te tekenen).
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.20 | PV 4720WP Zuid | PIB Marstek Venus E 5.12 kWh V151.212.0.0 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Daarnaast is Play.com wel heel erg goed qua klantenservice. Als je pakketje na een maand nog niet gearriveerd, sturen ze braaf een nieuw exemplaar. Dat is me zelf ook een aantal keren overkomen.Shiver23 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:34:
[...]
En toen heb je contact gezocht met GLS die het verder uitgezocht hebben? Volgens mij moet je altijd tekenen voor ontvangst bij pakketjes van Play.com dus er zou toch ergens een handtekening gezet moeten zijn.
Play.com heeft gewoon een page waarop je kunt aangeven 'product not received' en dan krijg je direct een nieuwe. Royal Mail is een Royal Pain in the You know where, en veel reut raakt zoek. Dus wil je niet wachten, of althans niet lang, bestel in de VS of in NL, boeit het niet zo, dan kun je Play proberen.
Zo, en dan nu weer de PS3.
Ga zo even 2.41 installeren... fingers crossed
Zo, en dan nu weer de PS3.
Ga zo even 2.41 installeren... fingers crossed
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
swopdark schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:02:
De update is goed. en heeft (net als 2.4 overigens) geen fouten. Na iedere update hoor je wel ergens mensen schreeuwen dat hun PS3 is vastgelopen af dat ze het maar een kudtupdate vinden. Dit hou je altijd. Sony heeft de update nog altij live staan dus je kunt hem gerust downloaden.
Ik begrijp niet waarom dat verhaal over incompleet downloaden maar blijft voortleven, buiten het feit dat het zeer onwaarschijnlijk is als je de overige mogelijkheden gaat bekijken, heeft sony via threespeech al laten weten dat de oorzaak met iets anders te maken had.kbloem schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:13:
De update zelf was wel goed als je hem volledig gedownload had. Hoe zo'n update kan gaan installeren terwijl hij niet volledig binnen is snap ik nog steeds niet. Met de installatie van 2.41 zag ik voorbij komen dat hij de installatiedata ging controleren. Is dat niet een crc-check die ze bij de vorige gewoon vergeten waren?
http://threespeech.com/bl...irmware-241-announcement/With this update, we have fixed the problem that prevented a limited number of PS3s from activating properly after updating to version 2.40, when certain system administrative data were contained on the HDD.
Gewoon een bug in de FW zelf dus.
Het is de wereld in gekomen toen veel gebruikers meldde dat de update ineens van x% naar 100% sprong. Ik zag bij de 2.41 ook ineens in beeld staan dat de data van de update gecontroleerd werd op fouten voordat hij ging installeren. Volgens mij deed ie dat niet met de 2.40. Daarnaast geloof ik nooit dat het een bug in de firmware was aangezien alle modellen fout konden gaan en ook alle modellen goed konden gaan. Zou het echt een bug in de firmware zijn dan zou een bepaald type er last van hebben of zelfs allemaal. Ik geloof namelijk niet dat er zoveel playstations zo verschillend zijn van binnen.DCFreak schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:09:
[...]
[...]
Ik begrijp niet waarom dat verhaal over incompleet downloaden maar blijft voortleven, buiten het feit dat het zeer onwaarschijnlijk is als je de overige mogelijkheden gaat bekijken, heeft sony via threespeech al laten weten dat de oorzaak met iets anders te maken had.
[...]
http://threespeech.com/bl...irmware-241-announcement/
Gewoon een bug in de FW zelf dus.
Zoals de uitleg al aangeeft ligt het aan data op je HD. De PS3 controleert echt wel de gedownloade firmware, dat heeft ie altijd al gedaan en ook met de 2.40. Dat het om mislukte downloads ging klopt wat mij betreft gewoon niet.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik weet niet of ik het hier juist post, maar zou niet weten waar ik het anders zou moeten posten.
Ik heb dus een BT-Headset, en nu laatst heeft een kameraad van mij ook zo'n ding aangeschaft. Maar vroeg k mij af, kunnen we met elkaar praten, als we aan het gamen zijn? En dan bedoel ik niet het zelfde spel, maar dat ik bijvoorbeeld Battlefield Bad Company aan het doen ben, en mijn kameraad GTA4.
Ik heb dus een BT-Headset, en nu laatst heeft een kameraad van mij ook zo'n ding aangeschaft. Maar vroeg k mij af, kunnen we met elkaar praten, als we aan het gamen zijn? En dan bedoel ik niet het zelfde spel, maar dat ik bijvoorbeeld Battlefield Bad Company aan het doen ben, en mijn kameraad GTA4.
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Nee dit kan (nog?) niet op de ps3. Ik geloof dat dit al wel kan op de X360. Je kunt alleen met elkaar praten als je dezelfde online game aan het spelen bent.dlm schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:54:
Ik weet niet of ik het hier juist post, maar zou niet weten waar ik het anders zou moeten posten.
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 09-07-2008 22:57 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
de 2.41 werkt hier iig perfect, vooral icm met de nieuwe panasonic is het erg fantastisch. Wat ik me nog wel even af vroeg, is dat iedereen er erg graag een media centre van wil maken. Feitelijk is het dat toch al? Alle films die ik hier op mijn laptop heb staan (vista) en die geshared zijn, vindt de ps3 probleemloos en hij speelt alle divx ook probleemloos af. Ook foto's en dergelijke doet hij perfect afspelen, ook nog eens haarscherp.
Ik heb de PS3 pas net, samen met MGS4, maar ik vind het echt een super apparaat, ook al de nodige blu rays afgespeeld!
Ik heb de PS3 pas net, samen met MGS4, maar ik vind het echt een super apparaat, ook al de nodige blu rays afgespeeld!
superB
Op die manier... die sprong tijdens het installeren van de FW heb ik wel vaker gezien (ook voor versie 2.40). Ik had ooit ergens gelezen dat de FW een flink stuk kleiner is dan het flashgeheugen van de ps3, waarschijnlijk bevat de gepackte en/of encrypte firmware een flink blok aan nulletjes om die ruimte op te vullen. Verder gaat het dus niet om de hardware van de ps3 maar om de inhoud van de hdd ("certain system administrative data"). Welke data dat nou precies is zal wel onbekend blijven.kbloem schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:19:
Het is de wereld in gekomen toen veel gebruikers meldde dat de update ineens van x% naar 100% sprong. Ik zag bij de 2.41 ook ineens in beeld staan dat de data van de update gecontroleerd werd op fouten voordat hij ging installeren. Volgens mij deed ie dat niet met de 2.40. Daarnaast geloof ik nooit dat het een bug in de firmware was aangezien alle modellen fout konden gaan en ook alle modellen goed konden gaan. Zou het echt een bug in de firmware zijn dan zou een bepaald type er last van hebben of zelfs allemaal. Ik geloof namelijk niet dat er zoveel playstations zo verschillend zijn van binnen.
Heel mooiinXs schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:06:
de 2.41 werkt hier iig perfect, vooral icm met de nieuwe panasonic is het erg fantastisch. Wat ik me nog wel even af vroeg, is dat iedereen er erg graag een media centre van wil maken. Feitelijk is het dat toch al? Alle films die ik hier op mijn laptop heb staan (vista) en die geshared zijn, vindt de ps3 probleemloos en hij speelt alle divx ook probleemloos af. Ook foto's en dergelijke doet hij perfect afspelen, ook nog eens haarscherp.
Cheers mate.. enjoy your new PS3!
Na lang uitstellen toch RMA aangevraagd voor mijn 60gb, de controllers willen al sinds maart nauwelijks connecten via bluetooth. Maar omdat GTA en MGS eraan zaten te komen heb ik het uitgesteld en steeds gegamed met (lange) USB kabel. (Waarschijnlijk gewoon de BT-ontvanger stuk.)
Na de 2.41 update ging alles helemaal in de war, controller connect zelfs met kabel niet, beeld freezed daarna loopt ie vast en reset lukt zelfs niet.
HDD geformateerd, vier uur later en direct dezelfde problemen al bij het instellen van mijn netwerk.
Morgen opsturen, huilie
. Ik hoop niet dat het maanden gaat duren. revisiemodel
Na de 2.41 update ging alles helemaal in de war, controller connect zelfs met kabel niet, beeld freezed daarna loopt ie vast en reset lukt zelfs niet.
HDD geformateerd, vier uur later en direct dezelfde problemen al bij het instellen van mijn netwerk.
Morgen opsturen, huilie

Wat noem jij perfect dan...?inXs schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:06:
de 2.41 werkt hier iig perfect, vooral icm met de nieuwe panasonic is het erg fantastisch
Die ingame XMB is leuk, maar het is echt gigantisch traag!
Een spel afsluiten was eerste een kwestie van op de PS-toets drukken, "spel beeindigen" selecteren en klaar.
Nu moeten eerst al die incoontjes geladen worden en dat gaat niet echt bepaald snel. En waar ik me zo op had verheugd dat je muziek af kon spelen tijdens een game zit er dus niet in...
En weet iemand ook of die datum + klok rechtsboven verwijderd kunnen worden?
Ik heb al in de opties en thema's lopen zoeken maar zo snel niets gevonden.
Vond het oude thema een stuk mooier: strak en simpel en vooral zonder klokje.
Klokje is niet zo groot, maar ik houd van opgeruimde dingen
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Lang inhouden werkt nog steeds, dus je hoeft niet perse naar de XMB.FeaR1986 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:44:
[...]
Wat noem jij perfect dan...?
Een spel afsluiten was eerste een kwestie van op de PS-toets drukken, "spel beeindigen" selecteren en klaar.
Nu moeten eerst al die incoontjes geladen worden en dat gaat niet echt bepaald snel. En waar ik me zo op had verheugd dat je muziek af kon spelen tijdens een game zit er dus niet in...
Muziek komt vanzelf in nieuwe games of met patches.
En die klok kan niet uit.
Lang inhouden had ik inderdaad nog niet geprobeerd.Shiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:52:
[...]Lang inhouden werkt nog steeds, dus je hoeft niet perse naar de XMB.
Muziek komt vanzelf in nieuwe games of met patches.
En die klok kan niet uit.
Normaal hoefde je enkel de PS-toets in te drukken om in dat menu te komen.
Maar bedankt voor de tip in ieder geval, gaat me een hoop wachten besparen
En met die klok leer ik wel leven.
Het is niet echt heel erg. Alleen een beetje dubbelop op mijn kamer aangezien er overal wel een pc, radio of iets anders met een klok erin verwerkt staat.
Gelukkig is die klok wel nuttiger dan die zeer irritante newsbar of hoe dat ding ook mag heten die een aantal firmwares geleden erin zat…
Niet dat ik trouwens alleen maar negatief ben.
Vind het wel tof om te zien welke vrienden online zijn zonder de game te beëindigen.
Nu nog alleen dat je ook de geluids-output kan wijzigen (van HDMI naar optical) en dan ben ik helemaal blij
Dit kan naar mijn weten gewoon al bij sound settings. Ik heb de keuze uit HDMI / Scart / Optical.FeaR1986 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 02:21:
...
Nu nog alleen dat je ook de geluids-output kan wijzigen (van HDMI naar optical) en dan ben ik helemaal blij
Gelukkig kan dat al 2+ jaar, via sound settings - en kies dan optical.FeaR1986 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 02:21:
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Ste7en schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 02:34:
[...]Dit kan naar mijn weten gewoon al bij sound settings. Ik heb de keuze uit HDMI / Scart / Optical.
Ik bedoelde ingame, leek mij wel duidelijk als heel mijn post over de ingame XMB ging...Appie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 02:41:
[...]Gelukkig kan dat al 2+ jaar, via sound settings - en kies dan optical.
Dus met de ingame XMB naar instellingen gaan en daar dus de output wijzigen.
Nu kan dat nog niet, want dan krijg je de melding dat je de game eerst af moet sluiten.
Maar ik speel als er meer mensen in huis zijn altijd via de speakers van de tv. En zodra er niemand meer thuis is dan gaat het via de optische uitgang naar de 5.1-set. Of andersom natuurlijk als er iemand thuis komt. En het is gewoon jammer om dan telkens de game te beeïndingen.
Edit:
Enne twee jaar...
De PS3 is pas de 23e maart 2007 gelanceerd, dus twee jaar is wat veel.
[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 10-07-2008 02:43 ]
is er al wat bekend over wat er in de psstore komt vandaag?
Ik bedoel dus perfect, na al die verhalen die ik las over FW die niet goed werkte en de PS3 deden crashen. Ik ben het eens dat er nog genoeg functionaliteiten aan toe te voegen zijn uiteraard.FeaR1986 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:44:
[...]
superB
Vreemd. Ik lees al van meerdere personen dat ingame XMB erg traag is. Bij mij is het maar iets langzamer met het laden van icoontjes maar verder geen problemen.FeaR1986 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:44:
[...]
[...]
Ligt het aan de perceptie van anderen of heeft het met andere zaken te maken?
Xbox | Xbox 360 | PSP | PS3 | PSN-id: Althoran
Bij mij duurt het laden echt een stuk langer.Althoran schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:14:
[...]
Vreemd. Ik lees al van meerdere personen dat ingame XMB erg traag is. Bij mij is het maar iets langzamer met het laden van icoontjes maar verder geen problemen.
Ligt het aan de perceptie van anderen of heeft het met andere zaken te maken?
Zo, een backup maken kost echt een UUR.... (op externe hdd)... ik bedoel: waarom alle cached data etc. backuppen, de settings + saved games zullen niet zo extreem groot zijn. Maar goed, c'est la vie.
2.41 installeerde naar behoren. De in-game XMB is traag wanneer de game doorloopt en veel spu's vreet. Ik heb het even getest met GT5:P, het menu aldaar met die ronddraaiende auto, en dan XMB opvragen, dat is traag. Ga je in GT5:P echter naar de opties menu, dan is de in-game XMB weer snel.
Wat ook iets is verbetert is de buffering van streaming video
Ik kan nu WMV's kijken op gametrailers.com terwijl die anders altijd een time-out gaven.
@jeep: sterkte!
2.41 installeerde naar behoren. De in-game XMB is traag wanneer de game doorloopt en veel spu's vreet. Ik heb het even getest met GT5:P, het menu aldaar met die ronddraaiende auto, en dan XMB opvragen, dat is traag. Ga je in GT5:P echter naar de opties menu, dan is de in-game XMB weer snel.
Wat ook iets is verbetert is de buffering van streaming video
@jeep: sterkte!
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Het duurt wel wat langer ja maar niet hinderlijk. En ik miste echt een klok in het xmb. Ben blij dat ie er nu wel in zit. Ik heb ook een Custom Theme en de batterij indicator valt er mooi overheen en is ook niet hinderlijk...FeaR1986 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:44:
[...]
ehm GLS heeft me nog nooit laten tekenen, al vaker gehad dat ze het gewoon bij de voordeur neerleggen...Shiver23 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:34:
[...]
En toen heb je contact gezocht met GLS die het verder uitgezocht hebben? Volgens mij moet je altijd tekenen voor ontvangst bij pakketjes van Play.com dus er zou toch ergens een handtekening gezet moeten zijn.
En ze doen er verder ook niks aan. Play.com heeft netjes het geld teruggeboekt maar spijtig genoeg heb ik besloten er maar niks meer te kopen.
Wat is jullie ervaring met het Importeren van Ps3 games? is het interessant genoeg (lees effectief goedkoper). En is het het voordeligst om je importeren uit japan of juist Amerika ivm lage dollarkoers?
Welke ebay shops gebruiken jullie? misschien is het handig om de ebay shops in de SP op te nemen?
Welke ebay shops gebruiken jullie? misschien is het handig om de ebay shops in de SP op te nemen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit topic is gesloten.