Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.418 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Chaoss schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:02:
Wat is jullie ervaring met het Importeren van Ps3 games? is het interessant genoeg (lees effectief goedkoper). En is het het voordeligst om je importeren uit japan of juist Amerika ivm lage dollarkoers?

Welke ebay shops gebruiken jullie? misschien is het handig om de ebay shops in de SP op te nemen?
:? €80,- voor Unchared: Drake's Fortune vind ik te duur, is er een mogelijkheid om spellen te importeren?
Ja! De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay), het altijd op je PS3 doen. Dit biedt voor ons Tweakers perspectieven, want dit betekent dat je games dus kunt importeren. :) De bekende besteladressen zijn www.renchi.com, www.videogamesplus.ca, www.estarland.com, www.gamehubs.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2. In Europa zijn www.play.com en www.budgetgaming.nl ook interessant.
Die Arx is zo snel. Het staat nu al in de SP :+

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

haha lol had ik de SP ook nog doorgelezen (nouhja door gekeken), maar bedankt, zal eens rondkijken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

Wat is jullie ervaring met het Importeren van Ps3 games? is het interessant genoeg (lees effectief goedkoper). En is het het voordeligst om je importeren uit japan of juist Amerika ivm lage dollarkoers?

Welke ebay shops gebruiken jullie? misschien is het handig om de ebay shops in de SP op te nemen?
Er staan een paar ebay shops in de SP. 3busymen, biz-com zijn 2 goede shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

Jullie zijn te snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Voor de mensen die last hebben van een trage ingame XMB. Hebben jullie een SD-tv? Ik merk dat de XMB bij mij in 576p erg traag is. Op HD-resoluties werkt hij veel vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:21:
Voor de mensen die last hebben van een trage ingame XMB. Hebben jullie een SD-tv? Ik merk dat de XMB bij mij in 576p erg traag is. Op HD-resoluties werkt hij veel vlotter.
de snelheidsverschillen liggen gewoon aan de game die op dat moment runt. Als die game, die gewoon doorloopt, alles uit de kast trekt van de PS3, dan is de in-game XMB traag.

wat ik me afvroeg, is op de 360 het nou zo dat wanneer je die desktop tijdens een game tevoorschijn tovert, de game doorloopt, of stopt de game dan volledig? Want, IMHO kan sony beter de game freezen ivm de snelheid.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Heeft iemand die trophies al aan de praat? Ik ben toch ook maar over gegaan naar 2.41, en Stardust 4.00 (geloof ik), dus zou nu trophies moeten kunnen krijgen. Ik dacht, even de makkelijkste scoren: 45 seconden niet vuren. Makkie, zeker aan het begin. Nou, ruim een minuut niks doen, dan maar verder spelen, en uiteindelijk klaar. Ik dus naar mijn trophies: helemaal niks.

Je moet die trophies toch niet één voor één halen (dus eerst planeet lave, dan pas de volgende) ?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
EfBe schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:18:
[...]

de snelheidsverschillen liggen gewoon aan de game die op dat moment runt. Als die game, die gewoon doorloopt, alles uit de kast trekt van de PS3, dan is de in-game XMB traag.

wat ik me afvroeg, is op de 360 het nou zo dat wanneer je die desktop tijdens een game tevoorschijn tovert, de game doorloopt, of stopt de game dan volledig? Want, IMHO kan sony beter de game freezen ivm de snelheid.
Ik heb mn 360 inmiddels een half jaartje niet meer maar de game liep volgens mij gewoon lekker door....

OS technisch gezien zit de 360 gewoon beter in elkaar...

[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 10-07-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:27
chrisboers schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:18:
Heeft iemand die trophies al aan de praat? Ik ben toch ook maar over gegaan naar 2.41, en Stardust 4.00 (geloof ik), dus zou nu trophies moeten kunnen krijgen. Ik dacht, even de makkelijkste scoren: 45 seconden niet vuren. Makkie, zeker aan het begin. Nou, ruim een minuut niks doen, dan maar verder spelen, en uiteindelijk klaar. Ik dus naar mijn trophies: helemaal niks.

Je moet die trophies toch niet één voor één halen (dus eerst planeet lave, dan pas de volgende) ?
Ik heb al wat Trophies gepakt en het hoeft niet in volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250581

chrisboers schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:18:

Je moet even kijkene om welke mode de desbetreffende trophy gaat, 45 sec niet vuren is namelijk Survival mode, waar die blokken niet kapot kunnen. (survival mode zit in expansion van stardust)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Je moet even kijkene om welke mode de desbetreffende trophy gaat, 45 sec niet vuren is namelijk Survival mode, waar die blokken niet kapot kunnen. (survival mode zit in expansion van stardust)
Ah, dat verklaart veel! Die achievement eh, trophy leek me ook al erg makkelijk haalbaar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:00
[...]
is per spel anders; GTA IV loop wel door, meen ik, maar andere games weer niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-05 22:48
Phusebox schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:57:
[...]

is per spel anders; GTA IV loop wel door, meen ik, maar andere games weer niet.
GTAIV gaat naar het spelmenu als je de PS knop indrukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
eind van de maand wil ik een PS3 aanschaffen, maar het probleem waar ik tegenaan loop is dat ik een standaard tv heb. 51 centimeter ouderwetse tv (geen lcd/plasma etc.) met scart aansluiting.

Is het dan wel zinvol om een ps3 aan te sluiten aangezien een vriend van mij een samsung HD tv heeft met een PS3 met HDMI aansluiting

zijn hier op internet beelden van te zien die het verschil aantonen?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Een PS3 aansluiten is altijd handig, anders zie je zo weinig.
Maar gekheid terzijde, een HD beeld van 80cm+ is natuurlijk altijd beter dan een SD beeld van 51 cm.
Het is echter een verschil tussen 'goed' en 'geweldig'. (en als het een 100+cm full HD scherm met home cinema audio set is: 'mindblowing').
Het is zeker de moeite nog waard, en het geeft je iets om naar uit te kijken, als eindelijk die SD TV het begeeft.
Op dit IGN forum worden beelden vergeleken:
http://www.gamespot.com/p...topic_id=25189398&page=13
meer dan genoeg vergelijkings-materiaal dacht ik zo...

Comment daar:
"I had a SD TV when I first got a PS3 and it was good. I saved my monies and got a Sony Bravia 26inch LCD and was blown away! All you SDers -- save you money and get a HDTV. It's worth it!!!!!!!! "
Dit staaft mijn eerdere post dus.

Edit2: De plaatjes in deze link zijn niet helemaal representatief, het is blijkbaar xbox360, maar het idee is hetzelfde. SD -> goed, HD-> geweldig, Full HD -> WOW!

[ Voor 25% gewijzigd door chrisboers op 10-07-2008 14:16 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
chrisboers schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:11:
Een PS3 aansluiten is altijd handig, anders zie je zo weinig.
Maar gekheid terzijde, een HD beeld van 80cm+ is natuurlijk altijd beter dan een SD beeld van 51 cm.
Het is echter een verschil tussen 'goed' en 'geweldig'. (en als het een 100+cm full HD scherm met home cinema audio set is: 'mindblowing').
Het is zeker de moeite nog waard, en het geeft je iets om naar uit te kijken, als eindelijk die SD TV het begeeft.
Op dit IGN forum worden beelden vergeleken:
http://www.gamespot.com/p...topic_id=25189398&page=13
meer dan genoeg vergelijkings-materiaal dacht ik zo...

Comment daar:
"I had a SD TV when I first got a PS3 and it was good. I saved my monies and got a Sony Bravia 26inch LCD and was blown away! All you SDers -- save you money and get a HDTV. It's worth it!!!!!!!! "
Dit staaft mijn eerdere post dus.
tnx voor de nuttige reply, het is voormij ook echt een overweging of om eerst een PS3 te kopen, of een mooie flat tv

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-05 15:22
SOCO_cola schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:03:
eind van de maand wil ik een PS3 aanschaffen, maar het probleem waar ik tegenaan loop is dat ik een standaard tv heb. 51 centimeter ouderwetse tv (geen lcd/plasma etc.) met scart aansluiting.

Is het dan wel zinvol om een ps3 aan te sluiten aangezien een vriend van mij een samsung HD tv heeft met een PS3 met HDMI aansluiting

zijn hier op internet beelden van te zien die het verschil aantonen?
Ik had ook een CRT scherm (100Hz) toen ik de PS3 kocht.
Het beeld valt zeker en vast goed mee en je kan er goed op gamen.
Maar het overtuigt je toch om over te stappen naar een HDtv (ik was té benieuwd hoe de graphics er nog beter zouden uitzien!).
Dus nu op een LCDtv thuis en het is daadwerkelijk nog eens stukken mooier!

Maw: ik ben al 2x verrast geweest van de mooie PS3 (games), dus zeker zijn geld waard!
Ik zou niet wachten om eerst een HDtv te kopen vóór een PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Tja, moeilijke keuze.
Pro PS3:
PS3 is een stuk goedkoper

Pro TV:
wordt meer gebruikt

moeilijk, moeilijk...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je hebt nu wel een TV, maar geen PS3. Dan heb je straks nog een TV maar nog steeds geen PS3. Ik zou het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 22-05 16:11
Het nadeel van gamen op SD is dat je heel vaak de teksten in games niet meer kan lezen. Bijvoorbeeld het menu van de mobiele telefoon in GTA IV was op onze B&O breedbeeld echt niet te lezen. Nu op HD scherm perfect, zelfde geld voor de radar in burnout.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
ChiLLeR schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:46:
Het nadeel van gamen op SD is dat je heel vaak de teksten in games niet meer kan lezen. Bijvoorbeeld het menu van de mobiele telefoon in GTA IV was op onze B&O breedbeeld echt niet te lezen. Nu op HD scherm perfect, zelfde geld voor de radar in burnout.
De cagney patch van burnout (nu live) zou de SD kwaliteit moeten verbeteren.

Ik zou het idd ook wel weten. Eerst PS3, dan HD TV.
Ik heb eerst ook op een SD gegamed (82cm) je wordt gewoon 2x verrast das het mooie :P.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:21:
720p en 1080i zijn hier beide niet echt bepaald vlot.
Maar komt inderdaad meer omdat de XMB de wallpaper van de runnende game moet laden.
Dit gaat in de normale XMB best snel, maar als de game runt is het wel te verklaren waarom het allemaal wat trager is inderdaad. Als alles eenmaal geladen is gaat alles wel vlotjes en soepel.
[...]wat ik me afvroeg, is op de 360 het nou zo dat wanneer je die desktop tijdens een game tevoorschijn tovert, de game doorloopt, of stopt de game dan volledig? Want, IMHO kan sony beter de game freezen ivm de snelheid.
Op de Xbox 360 gaan de spellen meestal naar het pauze-menu of er komt "pauze" in beeld te staan. De game stopt dus gedeeltelijk.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 22-05 16:11
HoefMeistert schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:05:
[...]

De cagney patch van burnout (nu live) zou de SD kwaliteit moeten verbeteren.

Ik zou het idd ook wel weten. Eerst PS3, dan HD TV.
Ik heb eerst ook op een SD gegamed (82cm) je wordt gewoon 2x verrast das het mooie :P.
[pats modus]Och maakt me nu niet meer uit heb toch een 40" Full HD[/pats modus] :P

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

Zo, ik zag net bij dimlpus een aanbieding deze week MGS4 voor 49,99 :)
Toch maar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:25
ChiLLeR schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:47:
[...]

[pats modus]Och maakt me nu niet meer uit heb toch een 40" Full HD[/pats modus] :P
Zit je dan mooi mee. Heb mezelf laatst ook een schermpje gekocht van 1920x1200, maar bijna alle topgames worden gerendered rond het o-zo-pixellated 600p. =[

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09

het loont zeker weten, gta4 heb in incl shipping voor 40 euro vanuit HK, fabrieks sealed, Engelse versie. Scheelt 25 euro met hier kopen, Motorstorm voor 20 euro incl shipping, Dual shock 3 voor 35 euro incl shipping, allemaal nieuw en sealed.

Ik zoek gewoon naar Ebay stores met goede feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik heb een 100 hertz 71 cm tv en dus geen breedbeeld
Als ik hd wil moet ik minstens richting 37 inch gaan en daar heb ik geen geld voor.
Heb dus maar een tft gekocht met verlengsnoertje en speel dus full hd op tft.
Filmpjes kijk ik dus nog sd.
Bevalt me best zo.
Sommige games zien er op hd bijna net zo uit als sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

De ebay stores staan al in de sp toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 15-12-2023
[...]

XMB draait op een dedicated SPU. Hoe veel/weinig resources de game trekt, kan dus niet uitmaken lijkt mij .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
kbloem schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:19:
[...]

Ik heb mn 360 inmiddels een half jaartje niet meer maar de game liep volgens mij gewoon lekker door....

OS technisch gezien zit de 360 gewoon beter in elkaar...
Dude, realiseer jij je nu wel dat je zegt dat Windows NT technisch beter is dan IBM AIX ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
ok nou dat wordt dus eerst een ps 3 :)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
coretx schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:45:
[...]
XMB draait op een dedicated SPU. Hoe veel/weinig resources de game trekt, kan dus niet uitmaken lijkt mij .....
Tuurlijk wel. De logica die aanstuurt welke SPU wat doet draait op de main CPU (met 2 threads). M.a.w.: het kan wel degelijk uit maken. Je ziet het ook meteen overigens.

Overigens lijkt me dat de XMB totaal geen CPU tijd zou moeten kosten, immers meer dan wat controller moves en wat plaatjes tonen is het niet. Dus dat het niet traag zou moeten zijn, in elk geval, mee eens. Dat het niet altijd even rap performt... dat is helaas de realiteit. Of dat erg is, is te bezien.

[ Voor 27% gewijzigd door EfBe op 10-07-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
coretx schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:47:
[...]

Dude, realiseer jij je nu wel dat je zegt dat Windows NT technisch beter is dan IBM AIX ? :+
Waar haal jij vandaan dat het op windows NT draait dan :? Tuurlijk kun je met het OS van de PS3 meer kanten op maar dat wil niet zeggen dat het beter loopt...

Xbox draait gewoon foutloos. Bij de PS laten veel dingen nog te wensen over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
kbloem schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:30:
[...]
Waar haal jij vandaan dat het op windows NT draait dan :? Tuurlijk kun je met het OS van de PS3 meer kanten op maar dat wil niet zeggen dat het beter loopt...

Welke dan? Ik stop een game erin, en ik kan hem spelen. Wat is er nog meer te wensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

kbloem schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:30:
[...]

Xbox360 draait op een gestripte windows kernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik heb een vreemd probleem met mijn PS3. Hij gaat wel aan, hij leest ook schijfjes, maar hij weigert beeld te geven. Ik speel normaal op mijn studentenkamer via HDMI maar voor de vakantie dacht ik terug te schakelen naar SCART. Echter, mijn PS3 weigert om beeld te laten zien op zowel mijn eigen (CRT) tv als die van mijn ouders. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
ElBarto schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:32:
Ik heb een vreemd probleem met mijn PS3. Hij gaat wel aan, hij leest ook schijfjes, maar hij weigert beeld te geven. Ik speel normaal op mijn studentenkamer via HDMI maar voor de vakantie dacht ik terug te schakelen naar SCART. Echter, mijn PS3 weigert om beeld te laten zien op zowel mijn eigen (CRT) tv als die van mijn ouders. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
ALs je 2 kabels hebt aangesloten (dus zowel scart als hdmi) dan heb je dit probleem, gewoon 1 van de kabels eruit rukken, mocht het dan nog niet werken, even de PS3 resetten middels een vinger op de aan/uit knop aan de voorkant, dan geeft ie 3 piepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:10

404error

Page Not Found

Eindelijk Echodrome in de Store YEAH

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@elbarto

Als je PS3 uitstaat de aan/uit knop voor iets van 10-15 seconden vasthouden, en dan reset hij de output instellingen. Als het goed is heb je dan weeer beeld!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Het hoort hier misschien niet helemaal, maar omdat iedereen zo klaagt over Play.com lijkt het me niet verkeerd. Shopsurvey:
Gamehubs. Battlefield Bad Company Gold edition gekocht voor €38,99. (normaal €70) Communicatie prima! Bevestiging van bestellen/betalen/verzenden via mail. Verzenden via normale post is 'gratis' via UPS 7€. Mijn game kwam met gewone post in 8 dagen/ UPS is 2/3 dagen.

Kan de game helaas niet spelen omdat mijn 60gb PS3 nu naar Sony terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

coretx schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:47:
[...]

Dude, realiseer jij je wel dat je impliceert dat de Xbox360 op Windows NT draait en de PS3 op AIX? Daar klopt natuurlijk niks van.... Kernel != OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Gisteravond Top Spin 3 demo uitgeprobeerd. Zeker een aanrader voor diegenen die twijfelen.
De reviews gaven vrijwel unaniem twee zaken aan: graphics zijn bijna foto-realistisch, en besturing is erg complex/wennen.
Met beide ben ik het eigenlijk niet eens. Vergeleken met Virtua Tennis 3 zijn de graphics niet echt superieur, en dat terwijl TV3 al een jaar oud is. Foto-realistisch is het zeker niet, hoewel het er allemaal natuurlijk best goed uit ziet.

De besturing viel me daarentegen weer heel erg mee. Het is eventjes wennen als je VT3 gewend bent, maar het 'tegensturen' met je linkerpookje om te bepalen waar je heen wilt slaan is eigenlijk best intuitief.

Conclusie: Prima game, maar als je nu tussen TS3 en VT3 moet kiezen, kan je net zo goed een mooie tweedehands VT3 kopen, voor minder dan 20 euro.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:48:
Het hoort hier misschien niet helemaal, maar omdat iedereen zo klaagt over Play.com lijkt het me niet verkeerd. Shopsurvey:
Gamehubs. Battlefield Bad Company Gold edition gekocht voor €38,99. (normaal €70) Communicatie prima! Bevestiging van bestellen/betalen/verzenden via mail. Verzenden via normale post is 'gratis' via UPS 7€. Mijn game kwam met gewone post in 8 dagen/ UPS is 2/3 dagen.

helaas kan ik niet bij alle genoemde webshops verzendkosten vinden,, komen er bij gamehubs nog verzendkosten overheen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Chaoss schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:01:
[...]
helaas kan ik niet bij alle genoemde webshops verzendkosten vinden,, komen er bij gamehubs nog verzendkosten overheen?
Erm... je eigen quote heeft het antwoord al:
Verzenden via normale post is 'gratis' via UPS 7€.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 140372 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:48:
[...]

Xbox360 draait op een gestripte windows kernel
Allemaal speculaties want er is door microsoft nooit iets gezegd over het os of kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:42
[...]

ligt eraan, als je enkel je persoonlijke screen tevoorschijn tovert (voor muziekje aan te zetten of berichten te bekijken of een uitnodiging te doen) dan pauzeert de game. Als je terug gaat naar het dashboard dan stopt de game helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

Marcks schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:20:
[...]

Zit je dan mooi mee. Heb mezelf laatst ook een schermpje gekocht van 1920x1200, maar bijna alle topgames worden gerendered rond het o-zo-pixellated 600p. =[
Behalve de effecten dan.

Wel het hele verhaal lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Elke keer als ik de update van Stardust op haal dan crasht bij mij me PS3. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik heb Stardust + Solo pack

PS3 versie is 2.41
Stardust update is 4.0

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb sinds kort m´n Playstation 3 aan een Sont Bravia 40W4000 hangen, en als ik Blu Ray afspeel dan lijkt het wel alsof m´n PS3 t net niet aankan. Het beeld is dan een soort van schokkerig, en niet vloeiend. Instellingen heb ik allemaal nagekeken. Iemand een idee hoe dit kan komen=

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:35
Tom S. schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:21:
Ik heb sinds kort m´n Playstation 3 aan een Sont Bravia 40W4000 hangen, en als ik Blu Ray afspeel dan lijkt het wel alsof m´n PS3 t net niet aankan. Het beeld is dan een soort van schokkerig, en niet vloeiend. Instellingen heb ik allemaal nagekeken. Iemand een idee hoe dit kan komen=
Ik schat dat je de apparaten op 24 Hz moet 'matchen'.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:51
Tom S. schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:21:
Is je HDMI-kabel wel geschikt om 1080p door te sturen? Ik heb wel eens begrepen dat sommige kabels maar tot 720p of 1080i gaan. Voor 1080p en 24 Hz is er best wel wat bandbreedte nodig.

Ik kan er ook compleet naast zitten, maar bij mij stond er wel zoiets op het doosje van de kabel en heb een voorganger van jouw tv (40D3500), waarop ik wel 1080p incl. 24 Hz vloeiend te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Play-Asia houdt zomeruitverkoop: Sonic the Hedgehog voor € 12. Best een leuke prijs lijkt me.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

12 euro voor een k*t spel, is het echt niet waard, ik kan het weten, heb 'm inmiddels aardig stof laten happen.

Rare besturing, camera positie klopt 9 van de 10 keer niet....

Hou die 12 euro in je zak, en leg dat .erbij als er een goede titel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

LuCarD schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:13:
Elke keer als ik de update van Stardust op haal dan crasht bij mij me PS3. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik heb Stardust + Solo pack

PS3 versie is 2.41
Stardust update is 4.0
Heb ik ook gehad. Helemaal opnieuw installeren hielp bij mij. Je zou het ook eerst onder een andere account kunnen proberen te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Shiver23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:39:
[...]

Heb ik ook gehad. Helemaal opnieuw installeren hielp bij mij. Je zou het ook eerst onder een andere account kunnen proberen te installeren.
Ik heb hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet...

Ik zal een andere account proberen

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:10
Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:48:

Heb hier inderdaad ook vaker iets besteld. Goede communicatie en goede prijzen. Alleen wat ik jammer vind is dat het NTSC/J games vaak zijn, en dus ook Japanse Covers en Manuals hebben. Vind een NTSC/PAL Cover en Manual toch wat meer hebben. Maarja das persoonlijke smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Laatst online: 19:24
ari3 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:05:
Play-Asia houdt zomeruitverkoop: Sonic the Hedgehog voor € 12. Best een leuke prijs lijkt me.
Haha voor die prijs mag je hem zelfs van mij kopen :)
Heb hem 10 minuten gedraaid, omdat ik hem bij mijn ps3 kreeg (kreeg is een groot woord, had 50% korting op een game en dit was het enige spel wat ze nog hadden) en heb hem meteen ergens achterin de kast geflikkerd. Wat een bagger spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-05 21:06
floffert schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:49:
[...]

Haha voor die prijs mag je hem zelfs van mij kopen :)
Heb hem 10 minuten gedraaid, omdat ik hem bij mijn ps3 kreeg (kreeg is een groot woord, had 50% korting op een game en dit was het enige spel wat ze nog hadden) en heb hem meteen ergens achterin de kast geflikkerd. Wat een bagger spel!
Ik heb wel belangstelling voor die game! Stuur mij even een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

chrisboers schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:56:
Gisteravond Top Spin 3 demo uitgeprobeerd. Zeker een aanrader voor diegenen die twijfelen.
De reviews gaven vrijwel unaniem twee zaken aan: graphics zijn bijna foto-realistisch, en besturing is erg complex/wennen.
Met beide ben ik het eigenlijk niet eens. Vergeleken met Virtua Tennis 3 zijn de graphics niet echt superieur, en dat terwijl TV3 al een jaar oud is. Foto-realistisch is het zeker niet, hoewel het er allemaal natuurlijk best goed uit ziet.

De besturing viel me daarentegen weer heel erg mee. Het is eventjes wennen als je VT3 gewend bent, maar het 'tegensturen' met je linkerpookje om te bepalen waar je heen wilt slaan is eigenlijk best intuitief.

Conclusie: Prima game, maar als je nu tussen TS3 en VT3 moet kiezen, kan je net zo goed een mooie tweedehands VT3 kopen, voor minder dan 20 euro.
Ik vind dat beide games hun pro's en con's hebben. VT3 is meer arcade en TS3 meer sim.
Vwb graphics is het bij TS3 zooo mooi om te zien hoe spelers naarmate ze vermoeider worden gaan zweten (druppels op het gezicht en plekken in de kleding) en dat hun gezicht roder wordt en hoe de kleding ook viezer wordt op verschillende terreinen. _/-\o_
De career mode is ook realistischer (je speelt niet meteen tegen in een noobie toernooi tegen Federer met de skills van een kleuter) en je stats punten krijg je ook niet door minigames te spelen maar door wedstrijden te spelen in toernooien.
VT3 schijnt online leuker te zijn (minder afhankelijk van statwhores die heel veel punten in bepaalde stats gooien).
Ik zou eigenlijk beide games kopen, die VT3 is voor dat geld ook absoluut het geld waard d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23
Sinds woensdag een ps3 , tot nu toe alleen maar plezier :D

het zou nog beter zijn, als hij maar bestanden op mijn usb-stick zou herkennen, nou las ik in de start post dit:
:? Hoe zorg ik ervoor dat de PS3 mijn media bestanden herkend op mijn portable schijf?
Allereerst moet je schijf FAT32 geformatteerd zijn. Als je dat eenmaal voor elkaar hebt, zijn er twee mogelijkheden:
1) Om de PS3 te forceren om de bestanden te vinden moet je een map PS3 maken en daarin de volgende mappen aanmaken: MUSIC, VIDEO en PHOTO. Zorg er daarna dan voor dat je respectivelijk je muziek, films en foto's in de juiste mappen plaatst. Als je daarna je portable schijf aan je PS3 verbind zal deze automatisch je bestanden in de juiste cattegorie rangschikken.
2) Om je portable schijf te verkennen zonder je bestanden in de juiste mappen te plaatsen, kun je altijd driehoekje in drukken. De PS3 toont dan alle bestanden. Het is dan aan jou om onderscheid te maken tussen muziek, films en foto's.
Nou is het probleem dat ik juist niet weet dat hij FAT32 is geformatteerd, enige informatie die ik heb is "Bestandssysteem: FAT " Neem dus aan dat FAT en FAT32 niet hetzelfde zijn? Iemand enige idee hoe ik dit dus naar FAT32 formatteer?

en is dit goed voor stap 1?
http://www.dragonsbloodtr...cf4c79af12f2e41618b17.JPG

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het beta testen van de online gedeeltes van playstation 3 games, je kan je hier opgeven: http://betatest.software.eu.playstation.com/

[ Voor 7% gewijzigd door ADDG op 11-07-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

ADDG schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:56:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het beta testen van de online gedeeltes van playstation 3 games, je kan je hier opgeven: http://betatest.software.eu.playstation.com/
Leuk, :) meteen mezelf opgegeven. Is het nog ergens bekend hoeveel mensen ze nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Probeer gewoon je muziek in een mapje 'Music' te zetten. Je kunt kijken of je je USB stick kunt formatteren, door op je PC rechts te klikken in Verkenner op de USB drive en te kiezen voor Formatteren (Format).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Anoniem: 209607 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:49:
Probeer gewoon je muziek in een mapje 'Music' te zetten. Je kunt kijken of je je USB stick kunt formatteren, door op je PC rechts te klikken in Verkenner op de USB drive en te kiezen voor Formatteren (Format).
Oke heb dus even verder gezocht, net 1min. geleden dus geformateerd, en nu even proberen. Moet eingelijk wel lukken :/ we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:25
DCFreak schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:42:
[...]

Leuk, :) meteen mezelf opgegeven. Is het nog ergens bekend hoeveel mensen ze nodig hebben?
200 tot 20.000 per game. Heb me ook opgegeven, wellicht valt er het een en ander te lekken. Aan "You must keep confidential all information relating to the test software" heb ik natuurlijk geen boodschap. :w

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 18:26
FireBladeX schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:59:
[...]

Oke heb dus even verder gezocht, net 1min. geleden dus geformateerd, en nu even proberen. Moet eingelijk wel lukken :/ we zullen zien
waarschijnlijk moet je gewoon op driehoekje drukken en dan voor display all kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Nou is het probleem dat ik juist niet weet dat hij FAT32 is geformatteerd, enige informatie die ik heb is "Bestandssysteem: FAT " Neem dus aan dat FAT en FAT32 niet hetzelfde zijn? Iemand enige idee hoe ik dit dus naar FAT32 formatteer?

en is dit goed voor stap 1?
http://www.dragonsbloodtr...cf4c79af12f2e41618b17.JPG

Bij voorbaat dank.
[/quote]

Volgens mij is een USB-stick altijd FAT32. Heb al diverse sticks gebruikt en ze werken allemaal met de PS3....succes.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 245048 op 11-07-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marcks schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:12:
[...]
200 tot 20.000 per game. Heb me ook opgegeven, wellicht valt er het een en ander te lekken. Aan "You must keep confidential all information relating to the test software" heb ik natuurlijk geen boodschap. :w
Ja, dat dacht ik ook al. hehe....maarrrrr daar zullen ze bij Sony ook wel wat op weten.
IP-ban voor online multiplayergames, zeg maar dag met je handje :w

Lijkt me super om LBP of Motorstorm 2 als eerste te spelen in beta. Krijg je waarschijnlijk een schijfje thuis of een speciale code om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:33:
[...]

Ja, dat dacht ik ook al. hehe....maarrrrr daar zullen ze bij Sony ook wel wat op weten.

Lijkt me super om LBP of Motorstorm 2 als eerste te spelen in beta. Krijg je waarschijnlijk een schijfje thuis of een speciale code om te downloaden.
Bij home is het zo dat je een code krijgt die je in moet voeren waarna je het kan downloaden. Volgens mij hangt het een beetje van de beta af of het download is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:28

Twazerty

AVCHDCoder developer

Ik kan een ps3 van iemand overkopen en ik kan op internet niet vinden waar je de huidige firmware versie uit kunt lezen. Ik ga er morgen naartoe en ik heb nog nooit naar een ps3 gekeken en het zou handig zijn als ik de huidige firmware weet. Wie o wie kan het me vertellen hoe het zit.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Van onze grote vrienden bij Guerrilla weer een leuke preview van Killzone 2. Deze keer laten ze wat vehicles zien, zowel design als ingame :9

En natuurlijk een bezoekje aan hun kantoor in het mooie Amsterdam:

http://www.gamevideos.com/video/id/19889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Twazerty schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:43:
Ik kan een ps3 van iemand overkopen en ik kan op internet niet vinden waar je de huidige firmware versie uit kunt lezen. Ik ga er morgen naartoe en ik heb nog nooit naar een ps3 gekeken en het zou handig zijn als ik de huidige firmware weet. Wie o wie kan het me vertellen hoe het zit.
Hier kan je zien waar je op de PS3 de firmware versie kan vinden:

http://manuals.playstatio.../settings/systeminfo.html

Het is natuurlijk niet echt belangrijk welke versie er op dit moment in zit, aangezien je via internet simpel kan updaten naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 16:11
De gene die een pagina hier voor Gamehubs heeft genoemd, thnx! :)
Zojuist ook BF Bad Company gekocht voor 38 eurie. Tis een stuk goedkoper nog dan 3busymen.
Gisteren heb ik nog Burnout Paradise verkocht voor 30 euro ( Marktplaats ) dus 8 euro erbij voor dit spel is een koopje :)
Tevens net opgegeven voor beta testen van online games. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17:00
ben ik de enige die TopSpin3 (demo) retemoeilijk vindt?
ik kan wel lopen en slaan met X, maar al die extra opties met R1/R2 etc. is met toch wat te hoog gegrepen. Heb al volgens mij 45 minuten over gedaan om al die trainingsdingen te halen :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Twazerty schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:43:
Wat maakt de firmware uit? Je kan zo de nieuwste er op zetten (je krijgt automatisch een melding dat er een nieuwe versie is als de ps3 op internet aangesloten is en kunt dan gewoon via de ps3 de nieuwe firmware downloaden). Waar je even op moet letten is dat hij geen vreemde geluiden maakt en of de HDD goed werkt. Speel ook even een game om te kijekn of alles goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Phusebox schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:45:
ik kan wel lopen en slaan met X, maar al die extra opties met R1/R2 etc. is met toch wat te hoog gegrepen. Heb al volgens mij 45 minuten over gedaan om al die trainingsdingen te halen :S
Briljante game, moeilijk maar zeker goed te doen. Je kan eventueel de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten. Ik gebruik zelf nauwelijks de R2/L2 buttons. Met name de L1 button (om weer snel terug naar het midden te rennen) gebruik ik wel als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:27
Phusebox schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:45:
Die training vond ik op sommige momenten maar irritant. Als je gewoon een match speelt met R1/R2 e.d. is het even wennen maar speelt het wel lekker! Een groot verschil met VT, ballen op de lijn spelen is er nu tenminste ook eens bij! Als de prijs iets gaat zakke van de imports, onder de 40 euro dan laat ik em op mijn deurmat ploffen. VT gaat alleen niets meer opleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

ari3 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:05:
Ze verzenden toch niet eens naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik wordt een beetje hopeloos...

Eerst kon de ps3 mijn usb wel herkennen ( FAT ) nadat ik dus had geformatteerd en naar FAT32 had ingesteld kan mijn ps3 het niet meer herkennen :S :? :?

Iemand enige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Anoniem: 138251 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:57:
[...]

Ze verzenden toch niet eens naar Nederland?
Klopt. Ze versturen geen PS2/PSP/PS3-games en accesoires naar Europa. Heeft alles te maken met de rechtszaak die Sony tegen Lik-Sang aanspande omdat dat bedrijf Sony-produkten verkocht aan Europa. Son won dankzij de bedrijfsvriendelijke/klantonvriendelijke EU-wetgeving die het bedrijven heel makkelijk maakt om grijze import te verbieden omdat het zogenaamd inbreuk maakt op trademarks en copyrights . Lik-Sang ging als gevolg daarvan failliet.

Door die zaak verkoopt Amazon.com bijv ook geen PS3-games aan Europeanen. Het idiote is dat die belemmeringen niet gelden voor de rest van de wereld. Als je in Australie woont heb je geen centje pijn en kun je wel probleemloos bestellen bij Amazon.com en PlayAsia.com.

Dank je wel, EU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
kbloem schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Allemaal speculaties want er is door microsoft nooit iets gezegd over het os of kernel.
Speculaties ? Ik vind "Just-bunch-of-hardware-hackers" die anderhalf jaar geleden de hele 360 uit hebben gekleed best wel een betrouwbare bron :)

De zelfde dude, die de timeing attack heeft gedaan, is het overigens op eens soortgelijke manier ook gelukt met een debug ps3 ! Alleen helaas nog niet op een retail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je kan de EU er wel op aan spreken, maar het is Sony die actie onderneemt. Als zij het niet doen, is er niks aan de hand.

Vreemder is, dat Sony wel Lik-Sang aanpakt, maar niet sites als bijvoorbeeld Gamehubs, die precies hetzelfde doen als Lik-Sang. Ik heb nooit begrepen waarom ze die sites wel met rust laten :?

Games regiovrij maken, maar dan verbieden ze te laten versturen is natuurlijk belachelijk 8)7

Dinsdag is de E3 pressconference. Ben benieuwd of we meer EchoChrome krijgen te zien. Lijkt me een fantastisch stukje software :)

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 12-07-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:49
ymmv schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:23:
[...]

Klopt. Ze versturen geen PS2/PSP/PS3-games en accesoires naar Europa. Heeft alles te maken met de rechtszaak die Sony tegen Lik-Sang aanspande omdat dat bedrijf Sony-produkten verkocht aan Europa. Sony won dankzij de bedrijfsvriendelijke/klantonvriendelijke EU-wetgeving die het bedrijven heel makkelijk maakt om grijze import te verbieden omdat het zogenaamd inbreuk maakt op trademarks en copyrights . Lik-Sang ging als gevolg daarvan failliet.

Door die zaak verkoopt Amazon.com bijv ook geen PS3-games aan Europeanen. Het idiote is dat die belemmeringen niet gelden voor de rest van de wereld. Als je in Australie woont heb je geen centje pijn en kun je wel probleemloos bestellen bij Amazon.com en PlayAsia.com.

Dank je wel, EU!
Hoe kan dat nou inbreuk maken op trademarks en copyrights? Je koopt in feite hetzelfde merkproduct van Sony, alleen in een ander land, en laat het dus verzenden naar Europa.

En een beetje handige consument kent wel andere wegen, zoals bijv. via Ebay iets importeren vanuit het buitenland, zeker met de huidige dollarkoers bij de wat duurdere producten een stuk voordeliger (de verzendkosten wegen niet op tegen het prijsverschil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191068

Wellicht niet helemaal on topic maar toch..

Mijn PS3 is nu 3 weken oud en heb eergisteren firmware 2.41 geinstalleerd, zonder problemen.
Gisteravond Paradise City erin, kreeg ik een update (1.3?) van ruim 350 mb binnen, Paradise city zag er frisser dan ooit uit. Paar uur gespeeld en PS3 uitgezet.

Vanmorgen een DVD erin, deze werd niet gevonden, Bluyray Earth erin idem dito.

Paradise city dan nog maar eens... ook niet gevonden...
Kortom is mijn PS3 BD drive nu overleden ? Of zijn er nog trucjes om e.e.a weer te fixen.Heb uiteraard PS3 van de stroom gehad, uit en aan etc etc..

Op aanrader van een mede tweaker nog demo opgestart en dan op de PS toets gedrukt om te kijken of de drive dan zichtbaar zou worden, maar helaas.

Gevalletje garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Vanavond de update naar 2.41 erop gezet en dat verliep zonder problemen. Maar nu heb ik alleen PCM geluid terwijl aan de geluidsinstellingen niets veranderd is.(stonden op bitstream)
PS3 is aangesloten met HDMI. Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 245048 op 12-07-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142356

Anoniem: 191068 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:24:
Wellicht niet helemaal on topic maar toch..

Mijn PS3 is nu 3 weken oud en heb eergisteren firmware 2.41 geinstalleerd, zonder problemen.
Gisteravond Paradise City erin, kreeg ik een update (1.3?) van ruim 350 mb binnen, Paradise city zag er frisser dan ooit uit. Paar uur gespeeld en PS3 uitgezet.

Vanmorgen een DVD erin, deze werd niet gevonden, Bluyray Earth erin idem dito.

Paradise city dan nog maar eens... ook niet gevonden...
Kortom is mijn PS3 BD drive nu overleden ? Of zijn er nog trucjes om e.e.a weer te fixen.Heb uiteraard PS3 van de stroom gehad, uit en aan etc etc..

Op aanrader van een mede tweaker nog demo opgestart en dan op de PS toets gedrukt om te kijken of de drive dan zichtbaar zou worden, maar helaas.

Gevalletje garantie ?
ben bang van wel had precies het zelfde probleem 3 maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-05 10:59
Heb sinds gisteren m'n PS3 aangesloten op een Stereo. Wat een mooi geluid zeg! Zeker bij BF:BC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je de BD drive van een andere PS3 gebruiken eigenlijk als die van jou kaput is? Nooit geprobeerd zelf, maar ik vermoed dat dat weer niet gaat werken ivm encryptie/protectie en blabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik denk dat het opsturen en gratis laten repareren een betere optie is dan het slopen van een andere werkende PS3 met als risico dat ze beide nietmeer werken :P Hoe het met de encryptie zit weet ik niet, maar ik denk dat gewoon een andere drive steken op zich zou moeten kunnen.

Ik heb gisteren trouwens Buzz! gekocht. Erg leuk spel weer :)

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 13-07-2008 11:58 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Op amazon.com is de ps3 399 dus omgerekend met de huidige koers is dat 251.582 EUR

Ik vind dat een groot verschil met hier in nederland voor een nieuwe ps3

Heeft een van jullie hier ervaringen mee met spullen die gekocht zijn via amazon?

De ps3 is niet regio gebonden werkt dat dan ook met het systeem zelf?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
SOCO_cola schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:47:
Op amazon.com is de ps3 399 dus omgerekend met de huidige koers is dat 251.582 EUR

Heeft een van jullie hier ervaringen mee met spullen die gekocht zijn via amazon?

Amazon-verstuurt geen PS3-hardware of software naar Nederland.

Afgezien daarvan, een Amerikaanse PS3 kan geen originele Europese DVDs en Blu-Rays afspelen. De verzendkosten zijn flink en met een beetje pech komt daar ook nog 'ns 20% extra aan BTW en invoerrechten bovenop. Het prijsverschil met een Europese PS3 is dan een heel stuk kleiner. Dan heb ik het nog niet eens over de garantieregeling gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Eens met ymmv, ik zou de ps3 gewoon in nederland kopen. Echter extra controllers en natuurlijk games kan je het beste importeren, scheelt al snel 20 euro per spel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 16:11
idd. Paar dagen geleden BF Bad Company voor 38 euro inc verzending besteld op gamehubs. Snap niet waarom het zo goedkoop kan eigenlijk. Verdienen ze er nog wel wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-05 10:59
technoaddict schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:35:
idd. Paar dagen geleden BF Bad Company voor 38 euro inc verzending besteld op gamehubs. Snap niet waarom het zo goedkoop kan eigenlijk. Verdienen ze er nog wel wat op?
Ze kopen het in $$$$ en verkopen het in €€€€ en €€€€ is meer waard dus ze verdienen er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOCO_cola schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:47:

Het is een leuke 'sport' om te bestellen in het buitenland, alleen soms is het gewoon makkelijker om het product hier te kopen voor wat meer. Stel je voor dat je een DOA PS3 opgestuurd krijgt uit het buitenland. Ik zag een aanbieding op een ander forum van een winkel waar hij nu 366€ was, MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar was dat? Ik wil nog een ps3 halen omdat ik deze op ga offeren voor een mod projectje namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:43

Aight!

'A toy robot...'

Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:33:
[...]

Zat vroeger bij de PS 2 Online Beta test, ook op dat forum e.d. Was toen Socom net uit was met de Network adapter, kreeg je steeds een schijfje als beta. Was erg leuk om te doen :).

Toen je bevindingen op het forum zetten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 08:57

Dakoina

Newbie archer

Heb net m'n veel-goedkopere-DS3 ontvangen :) de effecten in MGS4 zijn heel leuk gedaan, zelfs tijdens de cut scenes. In stardust vibreert het soms wel echt heel lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:58

Phydomir

Dennis

Dakoina schreef op maandag 14 juli 2008 @ 07:46:
Heb net m'n veel-goedkopere-DS3 ontvangen :) de effecten in MGS4 zijn heel leuk gedaan, zelfs tijdens de cut scenes. In stardust vibreert het soms wel echt heel lang :D
Wat ik me afvraag. Is de cut-scene met Psycho Mantis ook anders als je een DS3 hebt? Of zegt ie dan nog steeds: What, no vibration?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-05 17:27
Anoniem: 130184 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:45:
Waar was dat? Ik wil nog een ps3 halen omdat ik deze op ga offeren voor een mod projectje namelijk :)
bij de bart smit (in de winkel zelf), is de PS3 €375. Ook wel een goed koopje dacht ik zo.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.