Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 94.837 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:13

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 115781 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:37:
PS2: En wat betreft de mensen die Resistance 2 gekocht hebben bij Videogamesplus.ca ... is dat nu ook enkel op Amerikaanse servers dat jullie kunnen spelen? Of gaan jullie ook Europees kunnen met mensen die het bij ons bij Bart Smit kopen bijvoorbeeld?
Vanaf de vorige pagina... Graag gedaan, volgende keer zelf een stukje lezen :>
Anoniem: 270455 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:51:
Ik heb hier en daar zitten zoeken, maar kan het niet vinden (zal dr wel over heen kijken), maar:
Is Resistance 2 Online regio gebonden?
Nope ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 07:53
nudie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:34:
[...]

Met LBP heb je meteen een unieke titel die je nergens anders krijgt. Al ben ik de afgelopen dagen non stop verslaafd aan Motorstorm.. Ik denk dat je meer waarde krijgt uit LBP, maar het lijkt mij dat je niet genoegen neemt met 1 game toch? :)

Ga lekker regio-vrij shoppen bij Videogamesplus.ca of Play.com. Genoeg moois te vinden :)
Het zal uiteindelijk toch motorstorm worden, ik ga er nog 2 nachtjes over slapen. En inderdaad is het niet het enige spel, maar de komende maand is duur genoeg :+.

Ik ben benieuwd hoe de ps3 is, als ik het allemaal zo zie en hoor is de xbox360 nog wat kinderlijk en de ps3 meer voor de volwassenen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
johoo schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:51:
Zijn de orginele PS3 game hoesjes ergens los (nieuw) te koop?
Ik heb er laatst een paar originele nieuwe hoesjes op ebay gescoord (ik had namelijk 1 gescheurde case en 1 met veel krassen waren nl. 2e hands.)
Hier bijv. verkrijgbaar: http://cgi.ebay.co.uk/Rep...IMSfp=TL081102118001r9056

Trouwens, Little big planet is die nou regio vrij of niet? Ik wilde die namelijk ook importeren maar ik wilde daar graag uitsluitsel over.

Edit: wikipedia zegt: User-generated content is not tied to any specific region, in that all user-created levels are accessible by users from all three gaming regions — Europe, North America and Asia

Aleen dlc is blijkbaar region locked?!

[ Voor 49% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 11-11-2008 23:56 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 16:31
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:47:
[...]
Aleen dlc is blijkbaar region locked?!
Afaik wel ja, pakjes en snorren (weet ik veel wtf je kan downloaden) kan alleen uit de store van het land van herkomst.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270455

Ga denk wachten met het kopen van R2 tot er een review van de nieuwe CoD op Gametrailers staat.

Ben toe aan een nieuwe shooter. Heb Far Cry 2 alweer aan de kant gezet, kon me echt niet boeien.
Maar de battle gaat momenteel tussen R2 en CoD: WaW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

s.vanrossem schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:23:
Ik ben benieuwd hoe de ps3 is, als ik het allemaal zo zie en hoor is de xbox360 nog wat kinderlijk en de ps3 meer voor de volwassenen }:O
Zijn er nog steeds mensen die hier de keuze van hun console op af laten hangen? Zo'n niets zeggend argument vind ik dat. Kijk toch gewoon naar de games die er op uit komen en wat jij tof vind.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115781

Sandyman538 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:20:
Vanaf de vorige pagina... Graag gedaan, volgende keer zelf een stukje lezen :>
Thanks! Ik had er overheen gelezen blijkbaar.
SToRM666 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:03:
Weet toevallig iemand of je met een Amerikaanse versie van Motorstorm2 op de Europese servers kan spelen? Ik wil MS2 opzich wel kopen, maar ik ga er geen 65 euro voor neerleggen...
Met deze vraag zat ik ook want heb mijn Motorstorm Pacific Rift gisteren besteld op videogamesplus. Heb dan maar even mijn goede vriend Google ter hulp geroepen:
[message]Kenshin001 | September 30th, 2008 at 12:26 pm[/message]
Will Motorstorm: Pacific Rift have global servers? One of the big negative points of the first game was that servers were region locked so that I could not play online against my friends in other countries.
[message]Nigel Kershaw replied on October 1, 2008 at 4:53 am[/message]
Hi Kenshin,
Yes, there is an online option that will allow you to play on global servers.
cheers.
source: http://blog.us.playstatio...nt-page-2/#comment-111953

En als videogamesplus mijn pakket goed aflevert dan hebben ze een nieuwe klant erbij voor mijn toekomstige aankopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 14:08
inXs schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:31:
R2 kan dus ook zeg maar split screen online, of split screen "single"player? Zo ja dan haal ik hem gelijk!

Ondertussen ook Valkyria binnen, fantastisch spel, doet me een beetje denken aan advance wars, waar ik ook al zo'n slechte strateeg was :P Moet toch maar eens mijn best gaan doen, maar het beloofd veel goeds!
Splitscreen co-op mode kan, dus de co-op storymode maar dan online met anderen. Deathmatch/competitive kan ook online splitscreen, dus met zn tweeen op 1 ps3 splitscreen online.

Maar ze hebben de 4player offline splitscreen deathmatch eruitgesloopt :( ze doen alsof mensen tegenwoordig geen real life vrienden meer hebben ! alles moet online online online |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
Phydomir schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:05:
[...]

Zijn er nog steeds mensen die hier de keuze van hun console op af laten hangen? Zo'n niets zeggend argument vind ik dat. Kijk toch gewoon naar de games die er op uit komen en wat jij tof vind.
Ik bedoel er meer mee te zeggen de console opzich. Je vindt zelf toch ook dat de interface op de ps3 er beter uitziet dan de blades (of nog erger de NXE) van de xbox360.

En inderdaad spelen games ook een rol... (maar dat gaf ik ook al wel een beetje aan) ik heb in het verleden ook devil may cry, gran turismo en resident evil gespeeld voor sommige gepoort werden naar andere consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Positron berichtje:

Hallo Dennis,

Ik ben de Community Manager van Sony Benelux, dus je bent wel degelijk aan het juiste adres. Wij zijn inderdaad op de hoogte van het feit dat mensen de indeling van de Store op dit moment niet optimaal vinden. Alhoewel er geen directe plannen zijn om deze zo te wijzigen zodat hij op de US Store gaat lijken zijn we wel aan het kijken of we een andere indeling voor de NL markt kunnen krijgen. Helaas hebben wij in de Eu te maken met zo'n kleine 40 verschillende Stores. De techniek zoals het nu werkt, leent zich niet om de indeling zo te hebben als in de US. We zijn uiteraard wel bezigom dat om te zetten.

Uiteraard helpt feedback mij wel, zeker als het goede feedback is, in grote getale (hoeveelheid mensen die er over klagen) om meer druk te zetten om zo het process te versnellen (misschien..).

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is voor je, maar zo niet dan hoor ik vast nog wel van je

Groetjes,
toon volledige bericht
Uit de mond van die Community Manager van Sony komt ook alleen maar BullShit uit.
Het gaat ons om het uiterlijk en niet om de inhoud !!
Die man weet volgens mij niet waar de hell hij het over heeft.
Die gasten van Sony weten echt niet hoe ze dingen moeten regelen.
Word moe van zulke stront informatie vanuit Sony :O

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 270455 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:03:
Ga denk wachten met het kopen van R2 tot er een review van de nieuwe CoD op Gametrailers staat.

Ben toe aan een nieuwe shooter. Heb Far Cry 2 alweer aan de kant gezet, kon me echt niet boeien.
Maar de battle gaat momenteel tussen R2 en CoD: WaW
Toen je dit typte stond de review van CoD al online :P

Ik ben voor R2 gegaan, CoD laat ik liggen. Zeker geen slechte game, maar ik heb deel4 al. 4 en 5 lijken teveel op elkaar om daar nog een x voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-05 14:16
crzyhiphopazn schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:51:
[...]

Uit de mond van die Community Manager van Sony komt ook alleen maar BullShit uit.
Nounou, ik denk dat als je weet hoe grote bedrijven werken je deze post iets beter had doordacht. Kan me goed voorstellen dat ze met allerlei technische onvolkomenheden te maken hebben waardoor ze niet zomaar ze hele EU store kunnen aanpassen vanuit Nederland. Sony Japan heeft het blijkbaar niet modulair genoeg opgezet waardoor met name de EU stores nu in de knoei komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar om deze mail gewoon te plaatsen hier, in ieder geval zonder zijn medeweten. Zijn naam staat er niet bij, maar zijn functie zegt genoeg.

Hij neemt de tijd om je te woord te staan, iets wat ik al redelijk netjes vind. Dat je het er niet mee eens bent is prima, maar neerbuigend doen tegen de persoon die je probeert iets uit te leggen lijkt mij niet zo heel erg nodig.

Ik denk trouwens dat deze menneer prima weet waar hij het over heeft. Volgens mij heb jij geen inzicht in de onderliggende infrastructuur van PSN, en zijn verklaring lijkt mij plausibel.

Wat mij betreft gewoon netjes van Sony dat dit soort mailtjes worden opgepakt.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 12-11-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 115781 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:05:
Met deze vraag zat ik ook want heb mijn Motorstorm Pacific Rift gisteren besteld op videogamesplus. Heb dan maar even mijn goede vriend Google ter hulp geroepen:

En als videogamesplus mijn pakket goed aflevert dan hebben ze een nieuwe klant erbij voor mijn toekomstige aankopen!
Bedankt voor de info :)
Ik ga m ook maar eens bestellen via VideoGamesPlus denk ik.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
VGP is gewoon koning. Play duurt te lang, GameHubs heeft geen support en duurt ook erg lang (de release dates zelf) en gaat vaak fout. Keuze is simpel, gewoon doen dus.

Mijn Socom+Headset is gisteren verstuurd :P Denk dat ik 'm maandag wel heb. Kan niet wachten op de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

[...]

Jij kent hem persoonlijk? Ik denk dat je maar wat loopt te blaten eerlijk gezegd, grote bedrijven werken nou eenmaal traag en houden informatie graag geheim zelfs voor de fanboys van hun product. Uit mijn ervaring uit het verleden kan ik je melden dat je van geluk mag spreken dat iemand met zo'n hoge functie de mail behandeld.
Deze beste man geeft zelf aan dat we het beste een grote petitie of poll kunnen starten om aandacht voor het probleem te creëren bij Sony. In plaats van constructief te zijn door zelf het voortouw te nemen kies jij voor de makkelijke weg en doet niks.

Doe ook eens wat aan je taal en grammatica.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 12-11-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Ik krijg morgen waarschijnlijk mijn ps3 binnen,

De vraag is, kan ik meteen beginnen met LBP spelen? (LBP Bundle),
of moet ik eerst updaten (geen idee welke systeemupdate hij nu zit).
Of zit er een update op de Disc van LBP? (ik wil namelijk meteen gaan trophy-hunten)

Heb verder nog DIRT gekocht, voor 12,50 erg blij mee, snel gaan spelen.
Iemand nog tips voor low budget vette games, (voor de kerstvakantie e.d.)

nog 1 vraag, hoe werkt die leveling/experience in Resistance 2, vindt het namelijk wel intressant, is het net iets als in RB6:V2 of heel anders?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167955

Anoniem: 247730 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:49:

Of zit er een update op de Disc van LBP? (ik wil namelijk meteen gaan trophy-hunten)

nog 1 vraag, hoe werkt die leveling/experience in Resistance 2, vindt het namelijk wel intressant, is het net iets als in RB6:V2 of heel anders?

Bij voorbaat dank.
denk dat je hier je kerstvakantie wel mee door kan komen:
http://www.play.com/Games.../2-/Promo.html?dpr=197832
en
http://www.play.com/Games...3/3-/193039/2-/Promo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hier kan je de nieuwste firmware alvast downloaden. Als je die op een USB-stickje zet kan je morgen erg snel je PS3 updaten (dat zeer waarschijnlijk toch zal moeten). Zet het bestand dat je download in de map PS3/UPDATE.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 22:48
Waar heb je Dirt gekocht? :)

Bij Play kan je nog wel een aantal goedkope titels kopen, bijv.:
Assassin's Creed (Platinum): 13,99 euro
Gran Turismo 5: Prologue: 25,49 euro
Motorstorm: 18,49 euro
Uncharted: Drake's Fortune (Platinum): 20,99 euro
Ratchet & Clank: Tools Of Destruction (Platinum): 20, 99 euro
Resistance: Fall Of Man (Platinum): 20,99 euro
Heavenly Sword (Platinum): 20,99 euro

Genoeg keuze dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 14:59
Anoniem: 115781 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:37:
[...]

PS: Ik zie hier bijvoorbeeld staan: "Online play may be limited to US severs". Erg duidelijk is het niet dus...
Gisteren heb ik Motorstorm 2 gehaald bij de MM.
En je kunt gewoon kiezen via welke servers games gezocht moeten worden.
Ik kan zowel de EU, de US en andere regios kiezen en vervolgens op 'zoeken' klikken.

Ook maar meteen Mirror's Edge meegenomen. Die game speelt ook lekker weg en is weer eens heel wat anders. Volgens mij zit er ook nog wel een leuk verhaal in.

Nu nog Need for Speed Undercover, Prince of Persia en Tombraider.
LBP heb ik nog maar even laten liggen. Nog niet eens kerst en nu al een dure maand

[ Voor 22% gewijzigd door rvrbtcpt op 12-11-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Damn, play.com is alleen creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
Play.com is alleen cc inderdaad. Even iemand vragen of zelf een cc bestellen (bij de MM heb je er eentje voor 10 euro voor 3 jaar, incl een cadeaubon van 20 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05 21:13

Bij voorbaat dank.
Zolang je de PS3 niet update kun je LBP ook gewoon spelen zonder update. Heb het namelijk exact zo gedaan afgelopen week. Had nog geen router dus geen internet bij de TV. PS3 aangesloten, LBP erin en spelen maar. Werkt prima. Zodra je de PS3 geupdate hebt kun je LBP niet meer spelen voordat je die ook update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:59

zAo

GPLv2 Fanboy

Ook ik ben daar naar benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de de PS3 niet met het internet verbindt kun je direct spelen, ik zou het toch wel even doen.
Firmware kun je alvast via de site downloaden en LBP zou ik ook even patchen, ik denk dat je direct v1.02 kan downloaden via de server. Voorkomt wat bugs en lag..

nog 1 antwoord, Resistance 2 is absoluut niet te vergelijken met RB6:V2! Alleen het feit dat je geweren hebt in beide games. RB6 is een tactical shooter waar R2 meer een 'verhaal' shooter is.
Bovendien mutanten ipv terroristen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 20-05 14:23
Goed nieuws voor Valkyria Chronicles-fans: er komt een anime-serie van uit in de lente van 2009. De animatie wordt gedaan door A1 Studios. Aankondiging is te zien op http://www.valkyria-anime.com/

Als de Amerikaanse en Europese release ook nog 'ns goed verkoopt is er een aardige kans dat er een vervolg gaat komen... :P Ik hoop het zeer, dit is een van de toppers voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
ymmv schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:47:
Goed nieuws voor Valkyria Chronicles-fans: er komt een anime-serie van uit in de lente van 2009. De animatie wordt gedaan door A1 Studios. Aankondiging is te zien op http://www.valkyria-anime.com/

Als de Amerikaanse en Europese release ook nog 'ns goed verkoopt is er een aardige kans dat er een vervolg gaat komen... :P Ik hoop het zeer, dit is een van de toppers voor de PS3.
Sweet, ik ben nog niet eens klaar maar hoop nu al op een vervolg! In de tussentijd hebben we nog de DLC om naar uit te kijken. :) Wat mij betreft mag de complexiteit een graadje omhoog (meer opties zoals melee, wat interactiever terrein). Een soort MP mode of het console equivalent van PBEM zouden zeer welkom zijn.

En het is zeker een topper, wie een nog strategy/tactics game of RPG zoekt voor de PS3 kan niet om Valkyria Chronicles heen. :w

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
[...]

Loop niet zo te blaten. Die man neemt de tijd voor je, en geeft je zelfs tips om het proces te versnellen. Sony is een grote organisatie waar in je niet alles gedaan krijgt binnen enkele uurtjes.

}:O

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]

Vroeger werden dit soort ongefundeerde uitingen nog wel eens weggemod.

OT: Ik vind 't een buitengewoon net antwoord waarin hij duidelijk de gang van zaken aangeeft en hoe wij als community er eventueel wat aan zouden kunnen veranderen. Om zo'n reactie te geven is een beetje erg kortzichtig en kinderachtig. Ik wijt het maar aan gebrek aan levenservaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:16
Goedendag allemaal,

Even een vraagje, zijn er mensen die LBP hebben gekocht bij de MM, en zo ja hoeveel kostte die??

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

55€ aanbieding, bij heel veel MM vestigingen en bij alle Saturns ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Anoniem: 239951 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:57:
55€ aanbieding, bij heel veel MM vestigingen en bij alle Saturns ook.
topper!! dan gaat dat in utrecht ook wel goed komen!! Mijn dank is groot... dat wordt vanavond een kort nachtje :D

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zAo schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:18:
[...]

Ook ik ben daar naar benieuwd :)
Marktplaats is je vriend,

Daar zou ik als ik jullie was toch maar eens gaan kijken, mensen die Far Cry 2 hebben uitgespeeld en die hem nu voor 40 euries verkopen, toch niet verkeerd, en met een beetje mazzel 2 a 3 dagen later binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Ik zag laatst al iets in het nieuws dat capturen naar Youtube binnenkort mogelijk zou zijn. Weet iemand wanneer dit mogelijk gaat worden?
Is er anders een andere mogelijkheid om een spel te capturen en op te slaan als videobestand? Het schijnt te kunnen als je een dvd-recorder hebt. Alleen hoe moet je dan tv, dvd-r en ps3 doorlussen?

[ Voor 18% gewijzigd door cdl op 12-11-2008 16:15 ]

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
cdl schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:09:
Ik zag laatst al iets in het nieuws dat capturen naar Youtube binnenkort mogelijk zou zijn. Weet iemand wanneer dit mogelijk gaat worden?
Is er anders een andere mogelijkheid om een spel te capturen en op te slaan als videobestand? Het schijnt te kunnen als je een dvd-recorder hebt. Alleen hoe moet je dan tv, dvd-r en ps3 doorlussen?
Klopt. Dit is per game afhankelijk. Ik meende zelfs dat dit een optie voor LBP wordt/is? Iemand?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Arx schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:18:
[...]

Klopt. Dit is per game afhankelijk. Ik meende zelfs dat dit een optie voor LBP wordt/is? Iemand?
Ik heb LBP thuis, alhoewel, mn vrouw speelt 'm ;) Zal vanavond ff kijken of er een capture mogelijkheid bij zit.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

cdl schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:09:
PS3 aansluiten op de videokaart van je PC en dan Fraps o.i.d. gebruiken om het een en ander te capturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 13:53

nlboy

Alles kitz?

Omdat ik vroeger erg verslaafd aan Theme Hospital was, had ik daarom via PSN Theme Hospital gekocht. Maar helaas kwam ik meteen al een nadeel tegen...er is geen Theme Hospital muziek!!! Klopt dat? Ik vind het spel nu meteen een stuk saaier, omdat je nu alleen de geluiden en de receptioniste hoort. Kortom voor mij een tegenvaller op de PS3. Binnenkort toch maar weer op de PC installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Anoniem: 198824 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:28:
[...]

PS3 aansluiten op de videokaart van je PC en dan Fraps o.i.d. gebruiken om het een en ander te capturen :)
Heb je daar nog een speciaal kabeltje voor nodig?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nlboy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:30:
Omdat ik vroeger erg verslaafd aan Theme Hospital was, had ik daarom via PSN Theme Hospital gekocht. Maar helaas kwam ik meteen al een nadeel tegen...er is geen Theme Hospital muziek!!! Klopt dat? Ik vind het spel nu meteen een stuk saaier, omdat je nu alleen de geluiden en de receptioniste hoort. Kortom voor mij een tegenvaller op de PS3. Binnenkort toch maar weer op de PC installeren.
hoeveel koste theme hospital dan?

Trouwens waar kan ik gewoon alle dlc van PSN zien zonder een PS3 te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212131

Waarschijnlijk al meerdere keren besproken maar kon het even niet vinden.
Heb COD4, amerikaanse versie. Speel ik met nederlandse user (ook PS-store).
Nu wil ik het variety pack downloaden, NL PS-store geeft aan dat dit pack
alleen geschikt is voor nederlandse disks.
Andere account aangemaakt met US adres -> toegang tot US PS-store.
Als ik nu in de US store het variety pack koop, kan de andere (NL) user dit dan ook gebruiken?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Hi mates,

Even een heel ander onderwerp in dit toch altijd leuke én interessante topic :) : ik vind niet echt de conrete info online, maar iemand hier al meer info m.b.t. de releasedate van het blackberry-achtig, draadloos toetsenbord die je bovenop je SIXAXIS of DualShock 3-controller klikt?

Cheers!

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Anoniem: 247730 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:38:
[...]

Volgens mij kan dit gewoon via de playstation site http://nl.playstation.com/games-media/browse/
gewoon playstation networkl in tikken in google en voila... lijkt mij een gavalletje niet kijken maar eerst vragen.. tenzij je iets anders zoekt

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
WizzieJP schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:48:
Hi mates,

Even een heel ander onderwerp in dit toch altijd leuke én interessante topic :) : ik vind niet echt de conrete info online, maar iemand hier al meer info m.b.t. de releasedate van het blackberry-achtig, draadloos toetsenbord die je bovenop je SIXAXIS of DualShock 3-controller klikt?

Cheers!
Never heard of it... lijkt me ook erg irritant spelen, maar das misschien persoonlijk.. wat is de meerwaarde, buiten het toetsenbordje???

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 247730 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:38:
[...]

Van de amerikaanse store kan je de content hier bekijken: http://www.us.playstation.com/PS3/Store

En officiele keyboard staat hier: http://www.amazon.com/Pla...mes&qid=1226505583&sr=8-1
12 december verwacht, en maar liefst 50 dollar.

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 12-11-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
ARGH!!

Ik zit net goed in een potje R2, met 60 man, ben de 2e ronde binnengekomen van de 5 rondes, slaat m'n ps3 vast in ronde 4. Krijg ik niets geen stats en exp. er van, terwijl het toch behoorlijk lekker ging. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WizzieJP schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:48:
Hi mates,

Cheers!
Ik zou niet op een release rekenen de komende twee maanden, meestal is het dan wel ver van tevoren aangekondigd. Persoonlijk denk ik pas bij de 'release' van Home dat dit product op de markt komt.
Reken ook maar op een prijs richting 50$, ik heb gewoon een Logi Mediaboard Pro gekocht voor 42€ bij Dynabyte onlangs (niet direct te vergelijken natuurlijk).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 12-11-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:46
Anoniem: 212131 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:46:
Waarschijnlijk al meerdere keren besproken maar kon het even niet vinden.
Heb COD4, amerikaanse versie. Speel ik met nederlandse user (ook PS-store).
Nu wil ik het variety pack downloaden, NL PS-store geeft aan dat dit pack
alleen geschikt is voor nederlandse disks.
Andere account aangemaakt met US adres -> toegang tot US PS-store.
Als ik nu in de US store het variety pack koop, kan de andere (NL) user dit dan ook gebruiken?

Bedankt!
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij wel. Laatst had ik die gratis kostuums voor LittleBigPlanet uit de US store gedownload omdat ik de Canadese versie van het spel heb, en deze werkten ook gewoon toen ik op mijn Nederlandse account aan het spelen was. Downloadable content komt volgens mij altijd onder Game Data te staan in je XMB, deze game data zijn dan voor alle lokale accounts beschikbaar. Daarom hoef je ook nooit 2x een game te installeren, 1x op één account is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
Is er al iemand die Fifa 2009 heeft ontvangen die hij/zij vorige week bij Play heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:52
Iemand Shaun White Snowboarding al gespeeld? Ik zag hem vandaag in de winkels liggen.

Ik wacht nog even tot de eerste reviews, maar de previews zagen er veelbelovend uit.

De Trophies zijn alwel bekend: http://www.ps3zooi.nl/2008/10/trophies-shaun-white-snowboarding (Voor de Trophies jagers :)).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:35

Halfkakkende

Vandring

chrissis schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:54:
Is er al iemand die Fifa 2009 heeft ontvangen die hij/zij vorige week bij Play heeft besteld?
Ik nog niet, maar mijn play.com orders duren meestal wel gauw een zeven-tal werkdagen.

De snowboard game lijkt me heel erg leuk, maar ik vind het nogal een gok om hem zo in de winkel te halen.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
s.vanrossem schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:23:
Is niks van waar, beide consoles zijn zeer volwassen met een breed scala aan games. De PS3 is daarnaast nog wat meer mediagericht en heeft wat meer randhardware out-of-the box dan de 360.

Over 360 gesproken: PWM; heb je je PS3 met LBP nu al gekocht? ik dacht ergens gelezen te hebben dat je daar destijds op zat te wachten. Ben je nu eindelijk ook lid van de club?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:36:
Over 360 gesproken: PWM; heb je je PS3 met LBP nu al gekocht? ik dacht ergens gelezen te hebben dat je daar destijds op zat te wachten. Ben je nu eindelijk ook lid van de club?
Helaas, wel veel gespeeld, maar hij viel me wat tegen.

Helemaal niks tegen LPB als concept en spel, het is 1 van de meest briljante games in een lange tijd op welk platform dan ook. Het bouwen van levels viel mij echter wat tegen op tijd gebied. Ik had wel verwacht dat het tijdrovend zou zijn, maar zolang had ik niet in gedachte. Ik heb helaas niet tijd om dat soort dingen te gaan doen, dan houd ik me liever bezig met mooie games uitspelen :) Again, LPB zelf is geweldig, en als je wat tijd hebt de game die je moet hebben, en ik heb hem in mijn "Tweakers gouden steeksleutel game top-10" ook op plek 2 staan :)

Nieuwe kans met Killzone :) Overigens vroeg mijn vriendin net of ik van de week een Blu-Ray speler wilde halen, dus als er geen gekke andere aanbiedingen zijn, haal ik hem sowieso :)

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 12-11-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
PWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:55:
[...]

...

Nieuwe kans met Killzone :) Overigens vroeg mijn vriendin net of ik van de week een Blu-Ray speler wilde halen, dus als er geen gekke andere aanbiedingen zijn, haal ik hem sowieso :)
Ik hoor alleen maar excuses, schiet nou eens op ;). Geintje.

[schaamteloze reclame]
De volgende excuus van je, zal waarschijnlijk zijn dat je een leuke actie bij de FRS zag en die maar deed i.p.v. een PS3. 10 Blu-rays kopen en 'gratis' een samsung Blu-ray speler krijgen. http://www.freerecordshop...omepage&utm_medium=Flash3
[/schaamteloze reclame]

Overigens werk ik niet voor de FRS. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 12-11-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53
Maaar. dan kun je niet gamen en/of echt updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arx schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:14:
[schaamteloze reclame]
De volgende excuus van je, zal waarschijnlijk zijn dat je een leuke actie bij de FRS zag en die maar deed i.p.v. een PS3. 10 Blu-rays kopen en 'gratis' een samsung Blu-ray speler krijgen. http://www.freerecordshop...omepage&utm_medium=Flash3
\[/schaamteloze reclame]

Overigens werk ik niet voor de FRS. :P
offtopic:
Dit betreft een Samsung BD-P1500, in tal van akties al los te koop zien staan voor zo'n 220-250€
De FRS verkoopt dit apparaat dus met 10 BD films (allemaal van Warner.) niet alle films zijn top, niet alleen qua film maar ook qua bron. Sommige daarvan zijn gewoon niet mooi in HD geschoten.
Toch een leuke aktie om mee te beginnen als je niet al een PS3 hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 13:29
chrissis schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:54:
Nee nog niet.

Ik had totaal 3 artikelen bij hun besteld. Kreeg 'n dag of 2 later 3 mailtjes dat mijn producten werden verstuurd. Gister mijn 2 andere producten ontvangen (remote en clipjes) maar Fifa2009 niet. Dit vind ik erg vreemd. Is me vaker over komen bij aanbiedingen, dat ik 'm niet gekregen heb. Echter je kan pas na 21 dagen reageren.

We wachten (helaas) maar af.

Oja.. ik heb gister nog Abba Singstar reserveerd. Slechts € 25,49 (tja, we zijn 'n beetje gek op verjaardagen met singstar :o

[ Voor 15% gewijzigd door TFZ61 op 13-11-2008 00:12 ]

Anoniem: 131051

PWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:55:
[...]

Helemaal niks tegen LPB als concept en spel, het is 1 van de meest briljante games in een lange tijd op welk platform dan ook. Het bouwen van levels viel mij echter wat tegen op tijd gebied. Ik had wel verwacht dat het tijdrovend zou zijn, maar zolang had ik niet in gedachte. Ik heb helaas niet tijd om dat soort dingen te gaan doen, dan houd ik me liever bezig met mooie games uitspelen :)
Euhm, ik kan me niet meer herinneren sinds wanneer ik trackmania speel, maar ik heb nog nooit zelf een track gemaakt. User generated content maken is niet een compulsieve vereiste om de game te kunnen/mogen spelen.

Idem met shooters en custom maps. Nog nooit zelf een map gemaakt, maar dat neemt niet weg dat ik ze wel gespeeld heb en bij sommige er van genoten heb. Elke user generated content game leunt op totaal fanatieke gamers met tijd te veel. (japanners anyone?) en daar komen vaak pareltjes uit.
Als ik zie wat voor sublieme creaties trackmania oplevert, daar heb ik nooit tijd of zelfs creativiteit genoeg voor, dus waarom dan moeite doen?

En het volgende geldt natuurlijk ook: ik heb gewoon niet genoeg creativiteit om zelf leuke content te maken. Daar leg ik mij bij neer. Het is niet voor iedereen weggelegd, dus bij user generated content games is de eigen inbreng gewoon een extra'tje.

• chrissis
Jerk184 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:56:
[...]

Nee nog niet.

Ik had totaal 3 artikelen bij hun besteld. Kreeg 'n dag of 2 later 3 mailtjes dat mijn producten werden verstuurd. Gister mijn 2 andere producten ontvangen (remote en clipjes) maar Fifa2009 niet. Dit vind ik erg vreemd. Is me vaker over komen bij aanbiedingen, dat ik 'm niet gekregen heb. Echter je kan pas na 21 dagen reageren.

We wachten (helaas) maar af.

Oja.. ik heb gister nog Abba Singstar reserveerd. Slechts € 25,49 (tja, we zijn 'n beetje gek op verjaardagen met singstar :o
Same here, ik heb een aantal artikelen gister en zaterdag al binnen gekregen....

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Anoniem: 239951 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:51:
[...]

offtopic:
Dit betreft een Samsung BD-P1500, in tal van akties al los te koop zien staan voor zo'n 220-250€
De FRS verkoopt dit apparaat dus met 10 BD films (allemaal van Warner.) niet alle films zijn top, niet alleen qua film maar ook qua bron. Sommige daarvan zijn gewoon niet mooi in HD geschoten.
Wow, zijn ook geen slechte films. Leuke deal :) Maar ik heb natuurlijk al een PS3 dus wat minder interessant :) Tevens, krijg je niet bij een Sony BR speler 5 films gratis ofzo? die van 299

//het is eigenlijk best off topic.

Dan maar even dit om te compenseren.

Heren, vergeet Square Enix. Level-5 is de nieuwe, betere SE. Pompt meer spellen uit dan welke studio dan ook en als je bv denkt aan Jeanne D'Arc op de PSP leveren ze echt top spellen.

Klik dus maar eventjes hierrrrrrrrrr ga lekker zitten en kijk maar even naar een trailer van White Knight Chronicles.

[ Voor 23% gewijzigd door nudie op 13-11-2008 00:54 ]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Arx schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:41:
[...]

Loop niet zo te blaten. Die man neemt de tijd voor je, en geeft je zelfs tips om het proces te versnellen. Sony is een grote organisatie waar in je niet alles gedaan krijgt binnen enkele uurtjes.

}:O
Was ff frustratie uitblussen. }:O

Ik VIND dat hij onzin blaat want als MS het kan waarom zou Sony het niet kunnen qua LAYOUT.
Nogmaals dat inhoudt niet het zelfde is tja dat is jammer dan.

Sony heeft meerdere keren gezegd dat de stores niet rechtgetrokken kunnen worden vanwege de regelgeving van de verschillende EU landen.

Als ik een website moet bouwen dan bedenk ik eerst wat voor onderdelen er in moeten voorkomen en dan een layout.
Inhoud is dan totaal niet boeiend. 8)7
Dus ik snap niet zo dat de EU stores niet gewoon dezelfde layout krijgen.

MS heeft het op de 360 ook zo geregeld.
Shit die je alleen in Amerika hebt daar heb je in je EU account geen toegang tot.

Ik vind de Amerikaanse store overzichtelijker.
Als ik een demo zoek van een spel, zoek ik me rot onder welk genre het spel valt.

Als dat veranderd wordt zal ik wat blijer zijn met de store.

Ik wil best me stem/handtekening voor een petitie zetten om de stores qua layout gelijk te trekken.

- Ontopic -
Is de trilfunctie sterker in de DS2 of DS3?
Iemand ervaring met beide?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:30
nudie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:52:
[...]
Heren, vergeet Square Enix. Level-5 is de nieuwe, betere SE. Pompt meer spellen uit dan welke studio dan ook en als je bv denkt aan Jeanne D'Arc op de PSP leveren ze echt top spellen.

Klik dus maar eventjes hierrrrrrrrrr ga lekker zitten en kijk maar even naar een trailer van White Knight Chronicles.
Ik kijk al een tijd uit naar deze game, eigenlijk al zolang als de PS3 uit is.
Maar mag ik aan de hand van de 12 en de 25 conluderen dat deze game dan eindelijk gereleased wordt en nog wel dit jaar? Mijn Japans is niet meer wat het geweest is.

Melniek schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:10:
[...]

Ik kijk al een tijd uit naar deze game, eigenlijk al zolang als de PS3 uit is.
Maar mag ik aan de hand van de 12 en de 25 conluderen dat deze game dan eindelijk gereleased wordt en nog wel dit jaar? Mijn Japans is niet meer wat het geweest is.
Wie kan mij uitleggen wat er zo leuk is aan dat spel?
Ten eerste het is een vet kansloos verhaal.
En het concept van dat 1 van de characters kan "evolueren" naar een White Knight ( :/ ) klinkt toch ook echt te sneu voor woorden.

Had ook een gameplay filmpje gezien. Zag er ook niet al te vet uit, maargoed.
Misschien mis ik de clue?

Ja, sfeer en een speciale 'x-factor' die bij dat soort games vaak alleen gehaald wordt door die 'crazy japanners'... Vooral voor de fans van jrpg's dus. Dat soort games leeft door de fantasievolle werelden of de illusie van saga's en wat nog meer. Zoals MGS(4) bvb?

Zelda of FF op de SNES al eens gezien? En toch heeft het sfeer. Dat jij dat niet begrijpt, maakt niet meteen de hele game slecht. Natuurlijk, we kunnen er nog niets concreet over zeggen, want er is alleen dat filmpje, maar het intrigeert mij toch ook wel. Animseries (geen fan hier, voor alle duidelijkheid) zien er vaak ook crap uit, maar hebben toch die speciale aantrekkingskracht, emotie of sfeer.

Wat is de clue van WoW? Het ziet er erbarmelijk uit, en is volkomen pointless. Toch zijn er hele volksstammen die daar hun leven aan vergooien.

Maar goed, als je het er niet "vet" vind uitzien, dan houdt het op, toch? ;) Liever de hapklare, "vette" actie van locust doormidden zagen, niet? :p

Over dat 'transformeren' naar de white knight gesproken. Herinner je je de power rangers nog? De hulk? kuch Transformers kuch?

Ik ken white knight alleen van een cinematische trailer van volgens mij al meer dan een jaar oud. Ergens in de launchperiode van de ps3 en heeft toen zeker m'n aandacht weten te trekken. Snel eens naar dit filmpje kijken, dan maar...

edit: filmpje gekeken en O+ O+
Ook al zien de graphics van de stukjes die ingame leken te zijn er niet super uit, WHO CARES. Alleen al de suggestie van die bijzonder fantasievolle wereld zal er voor zorgen dat ik helemaal in m'n eigen wereldje zit wanneer ik zoiets speel. Like wtf, dat ballroomdansen in Weense stijl in een game in Japanse setting? Die frogbeesten, die kermisscene... Dit is een game die helemaal draait rond suggestie, mindset en sfeer.
En dat transformeren is geweldig, alle superheroes transformeren toch ook? :) Past ook helemaal in dat Japanse sfeertje als je bvb appleseed kent en Neon Genesis Evangelion. Enhanced capabilities door in een groter 'iets' te kruipen, zoals hier.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 13-11-2008 02:05 ]

• ymmv
  • Laatst online: 20-05 14:23
Anoniem: 239951 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:51:
[...]

offtopic:
Leuke actie maar qua prijs toch niet zo bijzonder inderdaad. De meeste films zijn al goedkoop te krijgen via 3 voor de prijs van 2-acties zodat de uiteindelijke winst niet zo bijzonder is. Ik zou dan zelf liever 10 films hebben die ik echt goed vind dan 10 films uit verschillende genres waarvan ik er een aantal nooit zelf zou kopen (De mierenmepper? Alibi?) Dan zou ik liever gaan voor een PS3 waarop je kunt gamen en die je als mediacenter kunt gebruiken. Ik moet wel toegeven dat nu losse Blu-Ray-spelers goedkoper beginnen te worden de PS3 minder interessant begint te worden als je vooral films wilt kijken (hoewel de PS3 nog steeds goed scoort qua snelheid: de PS3 kan Blu-Ray-films met Java meestal veel sneller starten dan losse spelers. Op oude spelers kon het starten van films als Pirates of the Carribean en Cars 2-3 minuten duren terwijl de PS3 na 10 seconden al klaar was)

BTW Aardige Blu-Ray-actie bij dvd.co.uk: 2 BR-films voor ongeveer 25 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 13-11-2008 05:56 ]

• ourplayground
Nou gister bij de gamestore - e-plaza LBP voor E55 gehaald, ik heb er nog niet erg veel tijd in zitten maar het ziet er erg leuk uit, vanavond maar eens even in verdiepen!

iRacing Profiel Twitch

• wiene
Is het ook mogelijk met de PS3 om geluid uit te sturen via HDMI en Optical tegenlijk? Ik heb het gisteren geprobeerd met HDMI beeld en Analoog geluid maar dan schakelt hij dus hdmi geluid uit.

Ik heb een versterker met HDMI passtrough dus moet ik extra digitale audio kabels trekken. (Doet niks anders als hdmi doorgeven, geluid van hdmi pakt hij dus niet). Maar ik zou dus graag ook mijn versterker zacht willen zetten bijvoorbeeld als het laat is vanwege de buren en dan dus het geluid via de TV krijgen.

Ik heb dus 3 hdmi inputs op de versterker en 1 output en ik kan dan de digitale audio ingangen koppelen aan een hdmi input.

Dus als ik dan de PS3 aanzet moet ik dus bijvoorbeeld de versterker op VCR zetten anders geeft hij al geen beeld door. Maar als ik de versterker mute heb ik dus ook geen geluid meer op de tv omdat de hdmi audio wordt uitgeschakelt.

Ik heb het dus alleen nog getest met hdmi en analoog omdat ik nog geen optische kabel heb maar dat werkt dus al niet.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
crzyhiphopazn schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:03:
[...]
Sony heeft meerdere keren gezegd dat de stores niet rechtgetrokken kunnen worden vanwege de regelgeving van de verschillende EU landen.
Dat heb ik nog nooit gehoord en het zou ook grote onzin zijn als sony dat zou beweren, immers is er een regel in NL dat de NL store een rampzalige layout moet hebben, dat een demo niet gegroepeerd mag worden onder een knopje 'Demos'? :)

Net als met die betaalkaarten: sony snapt er geen reet van, of heeft er geen zin in. MS heeft het wat dat aangaat beter geregeld EN geeft meteen aan dat wat sony allemaal beweert niet waar is: als MS kaartjes op de markt kan brengen die met hun store werken, dan kan sony dat ook.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

nudie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:52:
[...]
Square-Enix is al een paar jaar slecht bezig. Final Fantasy 12 moest het enkel van zijn cutscenes hebben, het recent uitgebrachte "Infinite Undiscovery" was ronduit slecht en Final Fantasy 13 ziet er nog steeds niet veelbelovend uit. De Kingdom Hearts reeks zal hun reputatie volgend jaar moeten redden.

Level-5 heeft inderdaad geen slechte reputatie, ondanks hun jonge leeftijd. Ze hebben DragonQuest 8 uitgegeven voor de ps2 en zullen DragonQuest 9 (voor de DS) waarschijnlijk ook verspreiden in Europa.
Op Dragon Quest en White Knight na hebben ze echter niet bijzonder veel ervaring met rpg's. Ik denk dat we op dat vlak nog het meest naar Bandai-Namco mogen kijken met hun "Tales of ..." reeks :)

(Na nieuwjaar komt men ps3 er trouwens, samen met de EU versie van Disgaea 3 O-))

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 13-11-2008 09:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• ourplayground
wiene schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:32:
Is het ook mogelijk met de PS3 om geluid uit te sturen via HDMI en Optical tegenlijk? Ik heb het gisteren geprobeerd met HDMI beeld en Analoog geluid maar dan schakelt hij dus hdmi geluid uit.

Ik heb een versterker met HDMI passtrough dus moet ik extra digitale audio kabels trekken. (Doet niks anders als hdmi doorgeven, geluid van hdmi pakt hij dus niet). Maar ik zou dus graag ook mijn versterker zacht willen zetten bijvoorbeeld als het laat is vanwege de buren en dan dus het geluid via de TV krijgen.

Ik heb dus 3 hdmi inputs op de versterker en 1 output en ik kan dan de digitale audio ingangen koppelen aan een hdmi input.

Dus als ik dan de PS3 aanzet moet ik dus bijvoorbeeld de versterker op VCR zetten anders geeft hij al geen beeld door. Maar als ik de versterker mute heb ik dus ook geen geluid meer op de tv omdat de hdmi audio wordt uitgeschakelt.

Ik heb het dus alleen nog getest met hdmi en analoog omdat ik nog geen optische kabel heb maar dat werkt dus al niet.
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, je kan namelijk niet in het setup menu van de audio op je ps3 aangeven dat je beide wil gebruiken. Voor zo ver ik weet is het het een OF het ander.
Ik heb zelf, omdat ik geen hdmi versterker heb, beeld via hdmi lopen en geluid via optical.

Een ding snap ik alleen niet, waarom zou je als je het geluid van je verterket mute, het geluid van de tv wel willen horen (even er van uitgaande dat je aan het gamen bent) dat zou ik niet echt als een probleem zien, maar eerder als een voordeel, aangezien dat geluid over het algemeen erg slecht is.

iRacing Profiel Twitch

• wiene
ourplayground schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:05:
[...]

Een ding snap ik alleen niet, waarom zou je als je het geluid van je verterket mute, het geluid van de tv wel willen horen (even er van uitgaande dat je aan het gamen bent) dat zou ik niet echt als een probleem zien, maar eerder als een voordeel, aangezien dat geluid over het algemeen erg slecht is.
Ja dacht ook al dat het niet mogelijk was. Ik wil gewoon soms geen geluid via de speakers omdat als je om 23 uur aan het spelen bent en de kindjes van de buren daar misschien last van hebben. Ik kan dan de bas omlaag draaien of het volume maar liever heb ik dan alleen geluid via de tv.

Of stel het je even anders voor. Ik sluit de PS3 aan op de tv en wil af en toe 5.1 geluid over de home cinema. Dus sluit ik met een optical cable de PS3 aan op de home cinema. Dan moet ik dus telkens in het menu die instelling gaan wijzigen. Ik vind dat omslachtig aangezien het beide digitaal is en het dus best over beide outputs verdeelt zou kunnen worden.

Probleem is dat ik straks 4 hdmi apparaten heb en maar 2 hdmi inputs achter op de tv (1tje voor die ik dus niet ga gebruiken)

De homecinema krijgt er 1 en de digitale tv 1. Ben dus genoodzaakt via mijn homecinema de PS3 aan te sluiten (en de upscaling DVD en de Popcorn Hour). Zou dit ook al liever rechtstreeks doen en dan alleen het geluid naar de versterker maar daar heb ik dus te weinig hdmi inputs voor.

Helaas heb ik niet zo'n dure versterker die én door kan geven en het geluid af kan spelen. Voor afspelen van geluid ben ik genoodzaakt optical én coaxial te gebruiken.

• ourplayground
en je digitale tv heeft geen hdmi in EN hdmi uit? (ben hier niet zo in thuis, maar ik weet dat de "ouderwetse" upc kastjes van de digitale tv een scart in (je weet wel die dingen uit de oertijd haha) en out hadden, waardoor je dus daar bijvoorbeeld je dvd speler op aan kon sluiten. (het was maar een ideetje)

iRacing Profiel Twitch

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 20:15
ourplayground schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:23:
en je digitale tv heeft geen hdmi in EN hdmi uit? (ben hier niet zo in thuis, maar ik weet dat de "ouderwetse" upc kastjes van de digitale tv een scart in (je weet wel die dingen uit de oertijd haha) en out hadden, waardoor je dus daar bijvoorbeeld je dvd speler op aan kon sluiten. (het was maar een ideetje)
ik vind het ook vreemd, eigenlijk gewoon belachelijk, ik moet nu ook altijd mijn stereo aanzetten, op de PS2 speelde ik vaak spellen met PS2 geluid via tv en dan de radio aan (waren spelen waar ik gek werd van het geluid, bv eeuwig hetzelfde commentaar en chants bij PES). Dat kan nu dus niet meer, eerst de audio settings weer veranderen ga ik niet doen. Erg jammer.

PSN ID: Svennie-NL

• Arx
Svennie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:30:
[...]

ik vind het ook vreemd, eigenlijk gewoon belachelijk, ik moet nu ook altijd mijn stereo aanzetten, op de PS2 speelde ik vaak spellen met PS2 geluid via tv en dan de radio aan (waren spelen waar ik gek werd van het geluid, bv eeuwig hetzelfde commentaar en chants bij PES). Dat kan nu dus niet meer, eerst de audio settings weer veranderen ga ik niet doen. Erg jammer.
Het is inderdaad erg jammer. Ik denk dat het een limitatie is van de PS3 hardware, maar dat is wel simpel op te lossen d.m.v. software. Beste Sony , wat erg handig zou zijn ;):

Maak ondersteuning voor personelijke profielen die binnen 3x klikken te bereiken en te veranderen zijn.

Het probleem nu is dat je (in mijn beleving) minimaal 8x moet klikken om je geluid settings te veranderen. Ik denk dat mensen die regelmatig van resolutie veranderen ook gebaad zijn bij profielen. :)

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 20:52
Arx schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:18:
[...]

Het is inderdaad erg jammer. Ik denk dat het een limitatie is van de PS3 hardware, maar dat is wel simpel op te lossen d.m.v. software. Beste Sony , wat erg handig zou zijn ;):

Maak ondersteuning voor personelijke profielen die binnen 3x klikken te bereiken en te veranderen zijn.

Het probleem nu is dat je (in mijn beleving) minimaal 8x moet klikken om je geluid settings te veranderen. Ik denk dat mensen die regelmatig van resolutie veranderen ook gebaad zijn bij profielen. :)
Liefst zonder het spel te verlaten.

• ourplayground
Arx schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:18:
[...]

Daar had ik nog niet aan gedacht, erg goed idee moet ik zeggen (Hoewel, als je ps3 eenmaal ergens staat blijft ie ook wel staan inde meeste gevallen dus zou je resolutie niet hoeven aan te passen).
Maar is het niet mogelijk om verschillende accounts (namen) aan te maken, die allemaal andere settings hebben? of nemen alle andere accounts, de settings van een ander account over??

Ik zit nu niet bij mn ps3, maar zal er vanavond eens naar kijken!

iRacing Profiel Twitch

Anoniem: 179526

[b][message=31043254,noline]
Is de trilfunctie sterker in de DS2 of DS3?
Iemand ervaring met beide?
Zwakker, best een tegenvaller eigenlijk. :|

• wiene
ourplayground schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:32:
[...]

Daar had ik nog niet aan gedacht, erg goed idee moet ik zeggen (Hoewel, als je ps3 eenmaal ergens staat blijft ie ook wel staan inde meeste gevallen dus zou je resolutie niet hoeven aan te passen).
Maar is het niet mogelijk om verschillende accounts (namen) aan te maken, die allemaal andere settings hebben? of nemen alle andere accounts, de settings van een ander account over??

Ik zit nu niet bij mn ps3, maar zal er vanavond eens naar kijken!
Nee, dat gaat dus niet. Ik heb namelijk ook al het probleem dat ik LBP in Engels wil spelen en mijn vriendin in NL. Denk je fijn in je eigen gebruiker hem op Engels in te stellen....niet dus, het is een algemene instelling dus dan heeft mijn vriendin ook Engels.

En het niet uitsturen op alle audio en video kanalen vind ik dus inderdaad een gemis, dacht al dat ik de enige was met dat probleem. Voor video snap ik het nog wel omdat je verschillende resoluties hebt. Audio had makkelijk gegaan, vooral digitaal.

Meeste tv's zoals mijn panasonic plasma hebben geen digitale out en ook geen hdmi out.

Maar goed, ik heb misschien al gevonden hoe het moet aangezien een tv toch maar stereo is. PS3 (en alle andere apparaten) op versterker icm optical audio. Versterker op tv aansluiten met hdmi én rca links rechts. Dit zou het moeten doen. De digitale decoder sluit ik rechtstreeks aan op de tv en optisch op de versterker, dan hoeft daar de versterker niet per sé voor aan.

Blijf je nog met het probleem zitten dat als je aan het spelen bent je geen muziek kunt luisteren via de versterker maar dat zie ik meer als een gebrek van de tv. Die had dus minstens 4 achter hdmi aansluitingen moeten hebben. Of ik heb teveel hdmi apparaten...zo kun je het ook zien.

• dialMforMike
  • Laatst online: 28-05 16:31
wiene schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:15:
[...]
Verhaal over aansluiten geluid en problemen daarmee.
Kan je niet gewoon een koptelefoon aansluiten als je geen lawaai mag maken? Zit je qua geluid toch eerste rang en niemand die er last van heeft. Meer een work-around dan oplossing, maar volgens mij wel een fatsoenlijke work-around.

Wat mij aantrekt in White Knight Chronicles is dat het real-time lijkt te zijn ipv turn-based, daar wordt ik al een stuk warmer van. Mooi kantoor hebben ze trouwens: link Heb de hele "jap rpg" sfeer weleens willen beleven, maar turn-based en random encounter achtige gameplay hebben mij toch erg terughoudend gemaakt, misschien dat ik WKC wel probeer.

You look like I need a drink.

• wiene
dialMforMike schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:07:
[...]

Kan je niet gewoon een koptelefoon aansluiten als je geen lawaai mag maken? Zit je qua geluid toch eerste rang en niemand die er last van heeft. Meer een work-around dan oplossing, maar volgens mij wel een fatsoenlijke work-around.

Wat mij aantrekt in White Knight Chronicles is dat het real-time lijkt te zijn ipv turn-based, daar wordt ik al een stuk warmer van. Mooi kantoor hebben ze trouwens: link Heb de hele "jap rpg" sfeer weleens willen beleven, maar turn-based en random encounter achtige gameplay hebben mij toch erg terughoudend gemaakt, misschien dat ik WKC wel probeer.
Ik heb een hekel aan een koptelefoon. Het gaat nog niet eens zo zeer om het wel of niet geluid via de receiver én de tv want dat is niet nodig. Het gaat me er meer om dat je steeds moet switchen.

Iets wat toch vaak voorkomt lijkt me, is een receiver zonder hdmi en een tv met hdmi. Je sluit je ps3 aan via hdmi én via optical. Nu heb je een keer geen zin om je receiver aan te zetten maar dan heb je dus geen geluid want de PS3 kan niet en via hdmi én via optical uitzenden. Of je moet telkens die setting veranderen.

Niet echt handig.

• ourplayground
Ik begrijp het probleem wel, maar het is denk ik ook meer een kwestie van "luxe probleem".
Als je het geluid via je tv hebt, heb je ook geen (goede) basspeakers, kortom als je wil gamen om 3 uur 's nachts zou je natuurlijk ook gewoon je sub even naar beneden kunnen draaien en het volume van de overige speakers even wat lager kunnen zetten. Het feit dat dit niet via de ps3 kan, is natuurlijk erg jammer en het is zeker iets wat de PS3 als "luxe artikel" zou moeten kunnen.

iRacing Profiel Twitch

• wiene
ourplayground schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:47:
Ik begrijp het probleem wel, maar het is denk ik ook meer een kwestie van "luxe probleem".
Als je het geluid via je tv hebt, heb je ook geen (goede) basspeakers, kortom als je wil gamen om 3 uur 's nachts zou je natuurlijk ook gewoon je sub even naar beneden kunnen draaien en het volume van de overige speakers even wat lager kunnen zetten. Het feit dat dit niet via de ps3 kan, is natuurlijk erg jammer en het is zeker iets wat de PS3 als "luxe artikel" zou moeten kunnen.
Natuurlijk is dat mogelijk, evenals even switchen in het menu. Overigens zal ik nooit om 3 uur snachts gaan gamen hoor.

Het is evengoed raar want kennelijk is er wel een workaround. youtube: dual audio ps3 maar die is al helemaal niet praktisch. Dus het lijkt me iets wat met firmware op te lossen zou kunnen zijn.

Daarbij kunnen alle andere apparaten het wel gewoon blijkbaar. Maar goed, ik zal er maar over op houden. Ik wou dus alles digitaal aansluiten maar nu ben ik nog genoodzaakt 1 analoge rca kabel naar de tv te trekken. De versterker zet namelijk ook geen audio op zijn hdmi out, alleen die hij krijgt van het hdmi signaal.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Sony _/-\o_
Anderhalve week mijn PS3 opgestuurd voor reparatie. Gisteren mail ontvangen dat mijn ( Gereviseerde ) al op de terug weg is naar mij toe. Super :)

Als iemand nog interesse heeft in Motorstorm, Resistance Fall of Man of Battle field Bad Company let me know.

Diegenen van jullie die het spel hebben, wat vinden jullie van DIRT?

• s.vanrossem
Mijn ps3 heb ik vandaag uitgepakt en geinstalleerd. Wat een klasse dat pakket. Vandaag non-stop motorstorm2 zitten spelen.

Ik ben blij dat ik mijn xbox360's weg heb gedaan en over ben gestapt op dit trouwe beest van SONY. Hulde!

s.vanrossem schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:10:
Mijn ps3 heb ik vandaag uitgepakt en geinstalleerd. Wat een klasse dat pakket. Vandaag non-stop motorstorm2 zitten spelen.

Ik ben blij dat ik mijn xbox360's weg heb gedaan en over ben gestapt op dit trouwe beest van SONY. Hulde!
Heb je hem eerst ge-update, of niet?

Of kreeg je ook zo trophies e.d.?

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:07

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik lees bin de Topic Start dat ik niet meer dan 20 euro voor een HDMI moet uitgeven. Ik ben vorige week bij EP geweest voor een kabel te halen en die vertelde mij het verhaal dat de goedkopere kabel beeldkwalitatief slechter zijn.
De ps3 zou namelijk in een keer 1080 sturen en andere app 2x540 dit links en rechts. Hebben ze me nu iets wijs gemaakt of heb ik er toch goed aan gedaan om een degelijke kabel te kopen van 60euro waar vergulde stekkers aan zitten en de draden binnenin appart zijn beschermt?

Keep it calm...en lek mig de zuk

• ourplayground
persoonlijk denk ik dat je semi opgelicht bent haha
De kwaliteit zal vast wel iets beter zijn, digitaal of niet, storing kan altijd natuurlijk. Maar of je het verschikl merkt is een 2e. Ik heb zelf een kabeltje van 15E oid gekocht en dat werkt perfect, zeker omdat de lengte van het kabeltje erg kort is. Mocht je nou een 10 meter lange kabel hebben, ja dan zou ik wel een afgeschermde etc kabel gebruiken

iRacing Profiel Twitch

je bent genaaid :')

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53
Met 2x540 bedoelen ze vast interlaced beeld ten opzichte van progressief wat er beter uitziet. Echter kunnen alle HDMI kabels beiden aan. Zelf heb ik ooit een component kabel van 1,5 euro gebruikt en eentje van 20 euro en die van 1,5 euro zag er zowat hetzelfde uit. Iets meer ruis bij de randen van objecten, maargoed.. :) (overigens was niet icm de PS3)

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:34

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Anoniem: 247730 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:49:
Diegenen van jullie die het spel hebben, wat vinden jullie van DIRT?
Daar heb ik mij uitstekend mee vermaakt (een jaar geleden). Sterker nog: ik speel DiRT er nog wel eens en dat terwijl ik inmiddels al aardig wat alternatieve racers heb. Racedriver Grid is echter wel een stuk beter/mooier, maar weer een stuk minder ralley.

• ourplayground
sopsop schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:36:
[...]

Racedriver Grid is echter wel een stuk beter/mooier, maar weer een stuk minder ralley.
Correctie, helemaal geen rally. Alleen maar asfalt vreten... maar dan op een ontzettend gave manier!!!

iRacing Profiel Twitch

Skire schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:56:
[...]

Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij wel. Laatst had ik die gratis kostuums voor LittleBigPlanet uit de US store gedownload omdat ik de Canadese versie van het spel heb, en deze werkten ook gewoon toen ik op mijn Nederlandse account aan het spelen was. Downloadable content komt volgens mij altijd onder Game Data te staan in je XMB, deze game data zijn dan voor alle lokale accounts beschikbaar. Daarom hoef je ook nooit 2x een game te installeren, 1x op één account is voldoende.
OK, dank je. Volgende probleem is dat om iets in de store te bestellen je je creditcardgegevens in moet voeren, inclusief (Amerikaans) adres wat uiteraard niet matched. Ook even online (via de PS-store website) geprobeerd mijn wallet te vullen maar ook daar lukt het niet om mijn US account te vullen met een NL CC.
Jammer. Denk dat dit betekent dat je voor een andere regio disk geen aanvullende (betaalde) content kan
downloaden.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 212131 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:01:
[...]

OK, dank je. Volgende probleem is dat om iets in de store te bestellen je je creditcardgegevens in moet voeren, inclusief (Amerikaans) adres wat uiteraard niet matched. Ook even online (via de PS-store website) geprobeerd mijn wallet te vullen maar ook daar lukt het niet om mijn US account te vullen met een NL CC.
Jammer. Denk dat dit betekent dat je voor een andere regio disk geen aanvullende (betaalde) content kan
downloaden.
In principe niet maar je kan amerikaanse prepay-kaartjes aanschaffen. Dan kan het wel.

• s.vanrossem
Anoniem: 247730 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:23:
[...]

Heb je hem eerst ge-update, of niet?

Of kreeg je ook zo trophies e.d.?
Ik heb hem meteen geupdate...

Shiver23 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:04:
[...]

In principe niet maar je kan amerikaanse prepay-kaartjes aanschaffen. Dan kan het wel.
Zijn die nu al beschikbaar dan?

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Waarom kan ik nergens het metallica-album voor GH3/GH4 in de store vinden xD

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Erg opvallend: Fifa09 staat voor 40 euro in de shop. Sony maakt werk van digitale distributie van volledige games. Dat terwijl Microsoft zo'n grote mond had dat Blu-Ray overbodig was omdat downloaden de toekomst heeft. Beetje jammer dat ze zelf blijkbaar achterblijven.

Verder niet echt iets boeiends zien staan, behalve de gebruikelijke DLC en trailers.

Shiver23 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:58:
Erg opvallend: Fifa09 staat voor 40 euro in de shop. Sony maakt werk van digitale distributie van volledige games. Dat terwijl Microsoft zo'n grote mond had dat Blu-Ray overbodig was omdat downloaden de toekomst heeft. Beetje jammer dat ze zelf blijkbaar achterblijven.

Verder niet echt iets boeiends zien staan, behalve de gebruikelijke DLC en trailers.
Precies, burnout, warhawk, wipe-out, GT5P, en nu dus ook fifa09? Gaat goed...

Typisch ms ook, hard tegengas geven op blu ray omdat het allemaal niet nodig zou zijn en 'online distribitutie' de toekomst zou zijn, en het is net diegene die gebruik maakt van blu ray die blijkbaar het hardst aan de kar trekt. MS wou gewoon eerst op de markt zijn, en heeft daaom de nabije toekomst niet goed ingeschat en niet ingezet op een nieuw medium.

Ik geloof trouwens nog niet dat de massa-consument klaar is voor online distributie. De internetlijnen zijn wereldwijd niet goed genoeg om telkens 10GB aan games binnen te halen. En de prijzen van online disitributie zijn heel star omdat de ze concurrentie in de retail niet volgen. Zo moet frs z'n prijzen aanpassen aan de bartsmit om de hoek, enz.. Zo gebeurt het vaak dat ik steamgames goedkoper in de rekken zie liggen dan in de steamshop zelf, vooral de prijsdaling naar budget'bak' gaat bij online retail trager.

Zelf zou ik me ook aardig modern noemen, maar ik heb nog altijd liever het doosje en het schijfje. Binnenwandelen in de bartsmit en meteen de game in handen ftw!...
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.