Is de PSP-versie..Shiver23 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:58:
Erg opvallend: Fifa09 staat voor 40 euro in de shop.
Anoniem: 239951
Ja je moet even in deel 35 zoeken, volgens mij stond ie daar in heel voordelig.Anoniem: 212131 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:13:
[...]
Zijn die nu al beschikbaar dan?
Zoekterm 'jeep' dan vind je wel een link ergens in een comment.
Edit: ik voelde me plots hulpvaardig....SToRM666 in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."
Arx als je meeleest: zou je deze links toe kunnen voegen aan de startpost. Zodra je er tijd voor hebt?
@ hieronder: jazeker
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 13-11-2008 19:59 ]
Deze?Anoniem: 239951 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:54:
[...]
Ja je moet even in deel 35 zoeken, volgens mij stond ie daar in heel voordelig.
Zoekterm 'jeep' dan vind je wel een link ergens in een comment.
Smiling as the shit comes down...
Doh. In de US-store hebben ze daar netjes een balkje met PSP (of DEMO) onder staan. Nog iets voor de community manager.
PSN: Shiver23
Dit zou er vandaag in de Europese stores te vinden moeten zijn:
GAMES
► PSP
○ FIFA 09 (€39,99)
○ The Cube (£15.99)
ADD-ONS
► Dead Space
○ Astronaut Pack (€2,99)
○ Big Gun Pack (€0,99)
○ Heavy Damage Pack (€2,99)
○ Hot Rod Pack (€0,99)
○ Military Pack (€3,99)
○ Pedestrian Pack (€1,49)
○ Scorpion Pack (€3,99)
○ Scorpion Weapon Pack (€1,99)
○ Speed Kills Pack (€1,99)
○ Tank Pack (€3,99)
○ Obsidian Weapon Skin Pack (€1,49)
○ Obsidian Pack (€2,99)
► Everybody's Golf World Tour
○ Costume Pack (€3,99)
► Guitar Hero: World Tour
♪ "Another Way To Die" - Jack White & Alicia Keys (€1,99)
○ Jimi Hendrix Track Pack (€5,99)
♪ “If 6 Was 9”
♪ “Little Wing”
♪ “Fire" (live)
○ Oasis Track Pack (€5,99 or €1,99 per song)
♪ “Waiting for the Rapture"
♪ “The Shock of the Lightning”
♪ “Bag It Up"
○ REM Track Pack (€5,99 or €1,99 per song)
♪ “Supernatural Superserious”
♪ “Horse to Water”
♪ “Man-sized Wreath"
► LittleBigPlanet
○ SCEE Contest Winner: Sack-Eating Plant
○ Animals Costumes Pack (€2,99 or €0,99 per costume)
- Lilly Pad (kikker)
- Hugo (gorilla)
- Great Blue (haai)
- Frost-E (penguin)
► PAIN
○ David Hasselhoff Pack (£1.19)
○ Movie Studio Pack (£3.99)
► Rock Band
○ "The Colour and the Shape" - Foo Fighters (€14,99 or €1,49 per song)
♪ "Doll"
♪ "Monkey Wrench"
♪ "Hey, Johnny Park!"
♪ "My Poor Brain"
♪ "Wind Up"
♪ "Up in Arms"
♪ "My Hero"
♪ "See You"
♪ "Enough Space"
♪ "February Stars"
♪ "Walking After You"
♪ "New Way Home"
► Sid Meier's Civilization Revolution
○ Multiplayer Maps The Elemental
○ Multiplayer Maps The Terrestrial (€0,99)
► Star Wars The Force Unleashed
○ Character Pack #1 (£6.29)
► Soulcalibur IV
○ Customize Parts 1 (€0,99)
○ Customize Parts 2 (€1,99)
○ Customize Parts 3 (€1,99)
○ Customize Parts 4 (€0,99)
○ Customize Parts 5 (€0,99)
VIDEOS
► BioShock 2
○ Teaser Trailer
► MotorStorm Pacific Rift
○ Air Zone trailer
► Shaun White Snowboarding
○ ESPN Trailer
► Soulcalibur IV
○ Combo Play Trailer
○ Guest Characters
► Tom Clancy's EndWar
○ Rank Promotions Briefing
► Tomb Raider Underworld
○ Beneath The Surface trailer 3
► Shoot!
○ Trailer
○ Trailer "Hands"
○ Trailer "Bitter"
○ Trailer "8.3 Minutes"
○ Trailer "The Dreaming"
○ Trailer "Prison Food"
THEMES & WALLPAPERS
► Wallpapers
○ Far Cry 2
► Themes
○ Gran Turismo 5 Prologue
Weinig echt interessants dus, vooral veel dure (en nutteloze) DLC voor allerlei games. De US-store heeft wel een nieuwe game: Age of Booty ($10).
GAMES
► PSP
○ FIFA 09 (€39,99)
○ The Cube (£15.99)
ADD-ONS
► Dead Space
○ Astronaut Pack (€2,99)
○ Big Gun Pack (€0,99)
○ Heavy Damage Pack (€2,99)
○ Hot Rod Pack (€0,99)
○ Military Pack (€3,99)
○ Pedestrian Pack (€1,49)
○ Scorpion Pack (€3,99)
○ Scorpion Weapon Pack (€1,99)
○ Speed Kills Pack (€1,99)
○ Tank Pack (€3,99)
○ Obsidian Weapon Skin Pack (€1,49)
○ Obsidian Pack (€2,99)
► Everybody's Golf World Tour
○ Costume Pack (€3,99)
► Guitar Hero: World Tour
♪ "Another Way To Die" - Jack White & Alicia Keys (€1,99)
○ Jimi Hendrix Track Pack (€5,99)
♪ “If 6 Was 9”
♪ “Little Wing”
♪ “Fire" (live)
○ Oasis Track Pack (€5,99 or €1,99 per song)
♪ “Waiting for the Rapture"
♪ “The Shock of the Lightning”
♪ “Bag It Up"
○ REM Track Pack (€5,99 or €1,99 per song)
♪ “Supernatural Superserious”
♪ “Horse to Water”
♪ “Man-sized Wreath"
► LittleBigPlanet
○ SCEE Contest Winner: Sack-Eating Plant
○ Animals Costumes Pack (€2,99 or €0,99 per costume)
- Lilly Pad (kikker)
- Hugo (gorilla)
- Great Blue (haai)
- Frost-E (penguin)
► PAIN
○ David Hasselhoff Pack (£1.19)
○ Movie Studio Pack (£3.99)
► Rock Band
○ "The Colour and the Shape" - Foo Fighters (€14,99 or €1,49 per song)
♪ "Doll"
♪ "Monkey Wrench"
♪ "Hey, Johnny Park!"
♪ "My Poor Brain"
♪ "Wind Up"
♪ "Up in Arms"
♪ "My Hero"
♪ "See You"
♪ "Enough Space"
♪ "February Stars"
♪ "Walking After You"
♪ "New Way Home"
► Sid Meier's Civilization Revolution
○ Multiplayer Maps The Elemental
○ Multiplayer Maps The Terrestrial (€0,99)
► Star Wars The Force Unleashed
○ Character Pack #1 (£6.29)
► Soulcalibur IV
○ Customize Parts 1 (€0,99)
○ Customize Parts 2 (€1,99)
○ Customize Parts 3 (€1,99)
○ Customize Parts 4 (€0,99)
○ Customize Parts 5 (€0,99)
VIDEOS
► BioShock 2
○ Teaser Trailer
► MotorStorm Pacific Rift
○ Air Zone trailer
► Shaun White Snowboarding
○ ESPN Trailer
► Soulcalibur IV
○ Combo Play Trailer
○ Guest Characters
► Tom Clancy's EndWar
○ Rank Promotions Briefing
► Tomb Raider Underworld
○ Beneath The Surface trailer 3
► Shoot!
○ Trailer
○ Trailer "Hands"
○ Trailer "Bitter"
○ Trailer "8.3 Minutes"
○ Trailer "The Dreaming"
○ Trailer "Prison Food"
THEMES & WALLPAPERS
► Wallpapers
○ Far Cry 2
► Themes
○ Gran Turismo 5 Prologue
Weinig echt interessants dus, vooral veel dure (en nutteloze) DLC voor allerlei games. De US-store heeft wel een nieuwe game: Age of Booty ($10).

Sony brengt bijzonder fraaie press kits uit voor hun games. Hieronder de press kits voor LBP en Resistance 2...

Anoniem: 104593
Dat doet bijna iedere publisher, onze hoofdredacteur kreeg voor Wii Fit een heel pakket met zooi. Wat ik overigens niet echt snap. Ze kunnen dat beter als echte collectors editions uitbrengen dan het naar de pers sturen. Het is meer zoiets van "kijk hoe mooi, geef ons nu een hoger cijfer!".
Als je dan een CE koopt in de winkel van 70 tot 80 euro dan krijg je meestal alleen steelbook en een art boekje of een download code of zoiets.
Als je dan een CE koopt in de winkel van 70 tot 80 euro dan krijg je meestal alleen steelbook en een art boekje of een download code of zoiets.
Anoniem: 179526
Correctie - HD-DVD, dat was hun inzet voor een nieuw medium.. dat het gigantisch geflopt is á la.MS wou gewoon eerst op de markt zijn, en heeft daarom de nabije toekomst niet goed ingeschat en niet ingezet op een nieuw medium.
PRECIES, het is ongetwijfeld ook een mentaal iets..Zelf zou ik me ook aardig modern noemen, maar ik heb nog altijd liever het doosje en het schijfje. Binnenwandelen in de bartsmit en meteen de game in handen ftw!...
je betaalt liever voor iets wat je ziet dan een softwarepakket wat fysiek nergens aanwezig is.
En die PSN prijzen duur joh, wat een apen.

De HD-DVD speler is toch een uitbreiding die later pas beschikbaar kwam voor de X-Box?Anoniem: 179526 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 01:02:
[...]
Correctie - HD-DVD, dat was hun inzet voor een nieuw medium.. dat het gigantisch geflopt is á la.
Ik vond 't helemaal niets. Ik had 'm gekocht voor 25 euro bij Intertoys, maar gelukkig kon ik 'm nog ruilen voor wat anders. Mijn probleem is:Anoniem: 247730 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:49:
Diegenen van jullie die het spel hebben, wat vinden jullie van DIRT?
Je moet veel te precies sturen. Wanneer je niet goed genoeg stuurt, lig je ondersteboven in de greppel. Wanneer je te langzaam gaat, haal je de 1e / 2e / 3e plaats niet, en kom je niet verder. Aangezien je nogal een lange stage moet rijden is het al met al wel lastig. Wanneer je echter houdt van realistische rallygames is het wellicht wel leuk voor je. Ik heb Colin McGrae regelmatig op de PC gespeeld, en daar vond ik 't altijd wel leuk, maar effe een potje racen zit er niet in. Daarnaast had ik al motorstorm 2, wat wel wat makkelijker wegscheurt.
Het is persoonlijk, realistisch mag natuurlijk best, maar ik vond 't te lastig sturen, en daardoor niet leuk.
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Thanks. Is de demo representatief? Die vond ik ook bagger spelen namelijk.elhopo schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:32:
[...]
Ik vond 't helemaal niets. Ik had 'm gekocht voor 25 euro bij Intertoys, maar gelukkig kon ik 'm nog ruilen voor wat anders. Mijn probleem is:
Je moet veel te precies sturen. Wanneer je niet goed genoeg stuurt, lig je ondersteboven in de greppel. Wanneer je te langzaam gaat, haal je de 1e / 2e / 3e plaats niet, en kom je niet verder. Aangezien je nogal een lange stage moet rijden is het al met al wel lastig. Wanneer je echter houdt van realistische rallygames is het wellicht wel leuk voor je. Ik heb Colin McGrae regelmatig op de PC gespeeld, en daar vond ik 't altijd wel leuk, maar effe een potje racen zit er niet in. Daarnaast had ik al motorstorm 2, wat wel wat makkelijker wegscheurt.
Het is persoonlijk, realistisch mag natuurlijk best, maar ik vond 't te lastig sturen, en daardoor niet leuk.
DiRT is een geweldig leuk spel, maar 'realistisch' zou ik het niet willen noemen. Wel heb je regelmatig het idee dat je behoorlijk over de weg 'dweilt'. Je hoeft echt niet altijd vol gas om bij de eerste 3 te eindigen, goed sturen en de juiste car selecteren helpt enorm.
Mijn persoonlijke top-3 race-games zijn 1. Burnout Paradise, 2. GRID 3. DiRT. Motorstorm heb ik ook, maar dat is meer 'fun' dan racen.
Mijn persoonlijke top-3 race-games zijn 1. Burnout Paradise, 2. GRID 3. DiRT. Motorstorm heb ik ook, maar dat is meer 'fun' dan racen.
-
De demo heb ik niet gespeeld, maar het lijkt me wel dat deze representatief is, aangezien dit een weergave van het spel zou moeten zijn. Overigens: Grid is ook van codemasters, dus zal het qua besturing wel vergelijkbaar zijn.zAo schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:59:
[...]
Thanks. Is de demo representatief? Die vond ik ook bagger spelen namelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door elhopo op 14-11-2008 14:24 ]
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Daar ben ik het mee eens, behalve het "geweldig leuk" gedeeltechrisboers schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:08:
DiRT is een geweldig leuk spel, maar 'realistisch' zou ik het niet willen noemen. Wel heb je regelmatig het idee dat je behoorlijk over de weg 'dweilt'.
Thanks for the LBP tip trouwens, Play verdient weer aardig aan mij deze tijd.
You look like I need a drink.
Is er iemand die mij kan vertellen of de DLC voor The Force Unleashed uit de US store ook zal werken met mijn Pal versie?
Microsoft heeft nooit vertrouwen gehad in HD-DVD, ze wouden gewoon ook iets van een nieuw format gelinked hebben aan hun console, ze hebben echt 0,0 moeite gedaan om HD-DVD te laten overleven, integendeel ze waren blij dat het de format war niet heeft overleefd zodat ze er nu geen geld in hoeven te steken, maar hebben wel miljoenen consoles extra verkocht omdat de consument er veel van verwachtte.
Nou wat een inzet, het niet eens standaard leveren met je console...Anoniem: 179526 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 01:02:
[...]
Correctie - HD-DVD, dat was hun inzet voor een nieuw medium.. dat het gigantisch geflopt is á la.
Microsoft heeft nooit vertrouwen gehad in HD-DVD, ze wouden gewoon ook iets van een nieuw format gelinked hebben aan hun console, ze hebben echt 0,0 moeite gedaan om HD-DVD te laten overleven, integendeel ze waren blij dat het de format war niet heeft overleefd zodat ze er nu geen geld in hoeven te steken, maar hebben wel miljoenen consoles extra verkocht omdat de consument er veel van verwachtte.
Anoniem: 238992
hallo, ik probeer Ratchet and Clank quest for booty te spelen.
ik ben nu bij Hoolefar, en het schip al neergehaald. nu sta ik op het strand, en kan de eerste grote robot neerhalen, maar wordt vervolgens door de tweede steeds neergeschoten
kan iemand mij vertellen hoe je dit het beste kan aanpakken
ik ben nu bij Hoolefar, en het schip al neergehaald. nu sta ik op het strand, en kan de eerste grote robot neerhalen, maar wordt vervolgens door de tweede steeds neergeschoten
kan iemand mij vertellen hoe je dit het beste kan aanpakken
In mijn optiek heeft MS HD-DVD vooral gesteund omdat een langdurige format war zonder winnaar de PS3 (met ingebouwde Blu_Ray-speler) minder aantrekkelijk zou maken. Dankzij de financiele support van Toshiba heeft dit MS weinig tot niets gekost.1shot1kill schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:31:
Is er iemand die mij kan vertellen of de DLC voor The Force Unleashed uit de US store ook zal werken met mijn Pal versie?
[...]
Nou wat een inzet, het niet eens standaard leveren met je console...
Leuk leuk, praten over een dood opslagmedium van een andere console..reuze interessant.
Gelukkig was Sony zo slim voor Blu-ray te gaan, ik las laatst dat ze in 1995 al bezig waren met de Blu-ray laser met de ontwikkeling van de DVD. Toen werden de kosten voor zo'n laser nog te hoog geacht.
Ik zag in de MediaMarkt Leeuwarden trouwens (na recente verbouwing) dat Blu-ray een enorm deel van het film gedeelte heeft ingenomen. Zelfs in de 'budgetbak' voor in de winkel stonden heel wat Blu-ray films, prijzen tussen de 12 en 25€ niet allemaal topfilms maar echt wel een paar pareltjes.
Bijna zeker dat het in elke MM dus wel komt/is! Even checken dus of er wat voor je tussen staat.
Gelukkig was Sony zo slim voor Blu-ray te gaan, ik las laatst dat ze in 1995 al bezig waren met de Blu-ray laser met de ontwikkeling van de DVD. Toen werden de kosten voor zo'n laser nog te hoog geacht.
Ik zag in de MediaMarkt Leeuwarden trouwens (na recente verbouwing) dat Blu-ray een enorm deel van het film gedeelte heeft ingenomen. Zelfs in de 'budgetbak' voor in de winkel stonden heel wat Blu-ray films, prijzen tussen de 12 en 25€ niet allemaal topfilms maar echt wel een paar pareltjes.
Bijna zeker dat het in elke MM dus wel komt/is! Even checken dus of er wat voor je tussen staat.
Anoniem: 275797
Een "budget" Blu-ray van slechts 25 Euro? Toe maar! Budget is in mijn optiek tot maximaal 10-15 Euro.
De meeste Blu-ray's zitten zo rond de €25 bij release ja, sommige €5 minder, andere weer €5 meer, goedkoper dan €15 heb ik ze in de winkels nog niet gezien.
Maar niemand die weet of de Force Unleashed DLC uit de Amerikaanse store ook op onze versie werkt?
Maar niemand die weet of de Force Unleashed DLC uit de Amerikaanse store ook op onze versie werkt?
Anoniem: 167955
als je op de volgende link klikt heb je "ze" wel gezien! http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?fh_params=omitxmldecl%3Dyes%26fh_location%3D%252f%252fbartsmit%252fnl_NL%252f%2524s%253dblu-ray%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_sort_by%3Dprice1shot1kill schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:27:
De meeste Blu-ray's zitten zo rond de €25 bij release ja, sommige €5 minder, andere weer €5 meer, goedkoper dan €15 heb ik ze in de winkels nog niet gezien.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 167955 op 14-11-2008 20:37 ]
Ah ja, maar dan heb je ook films die je op DVD alleen gratis bij een blikje cola kan krijgen, in de winkels hier heb ik alleen maar de grotere producties zien liggen, aangezien die ook echt verkopen.
Ja in mijn ogen is 25€ ook nog niet echt budget, MM denkt daar anders over.Anoniem: 275797 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:13:
Een "budget" Blu-ray van slechts 25 Euro? Toe maar! Budget is in mijn optiek tot maximaal 10-15 Euro.
De adviesprijs voor de meeste AA filmreleases is 29,99, deze word bepaald door de distributeur; Sony, Warner, Disney etc. Grote winkelketens (FRS, Bol, Musicstore..) houden meestal de adviesprijs aan, internetshops zitten daar natuurlijk minimaal zo'n tien euro onder. Dat is met alle producten zo, niet specifiek games of films.1shot1kill schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:27:
Anoniem: 247730
net even mijn eerste 1,5 uur met mijn ps3 gespeeld (alleen nog maar DIRT) maar ik moet zeggen, dit is gaaf!
Heb van een vriend nog Motorstorm geleend en zelf had ik de LBP Bundel, dus ben nog wel even zoet,
Een vraag: Waar kan ik zien welke versie ik heb (wat is mijn laatste update geweest?).
Heb van een vriend nog Motorstorm geleend en zelf had ik de LBP Bundel, dus ben nog wel even zoet,
Een vraag: Waar kan ik zien welke versie ik heb (wat is mijn laatste update geweest?).
Voor mij is het nog steeds onduidelijk, kan je met de geïmporteerde versie (UK) nou wel online tegen mensen die LBP gewoon in NL hebben gekocht of niet? En hoe zit het met DLC? Moet je dat uit de UK store halen? Of kan dat ook gewoon uit de NL store?ymmv schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:58:
LittleBigPlanet is goedkoop bij Play.com: 42 euro.
Het is een Europese versie in meerdere talen dus alles werkt.Deismyna schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:30:
[...]
Voor mij is het nog steeds onduidelijk, kan je met de geïmporteerde versie (UK) nou wel online tegen mensen die LBP gewoon in NL hebben gekocht of niet? En hoe zit het met DLC? Moet je dat uit de UK store halen? Of kan dat ook gewoon uit de NL store?
Vraagje : Sinds gisteren heb ik 2 ps3's staan (ze worden gebruikt als mediacenter) en ik heb 1 sony bluetooth remote. Ik heb nog geen manier gevonden om de remote voor de 2 ps3's te gebruiken, je moet de remote "pairen" met een ps3 en dan werkt hij alleen nog maar op die eene ps3.
Is er een manier om, zonder elke keer aan te melden, de remote voor de 2 ps3's te gebruiken ? Of moet ik er nog 1 kopen ? Dat laatste is een beetje mal nietwaar.
Is er een manier om, zonder elke keer aan te melden, de remote voor de 2 ps3's te gebruiken ? Of moet ik er nog 1 kopen ? Dat laatste is een beetje mal nietwaar.
[ Voor 8% gewijzigd door HaseMike op 15-11-2008 07:49 ]
Ik vind het tamelijk logisch dat het zo werkt. Met een gewone IR-afstandsbediening moet je duidelijk richten op het apparaat wat je wilt bedienen. Ook al zou je meerdere apparaten in een kamer hebben, dan zal er in het algemeen maar 1 apparaat op de AB reageren. Met een Bluetooth-afstandsbediening hoef je niet meer te mikken. Ook al sta je in de keuken, de PS3 in de woonkamer zal op het signaal reageren. Dat wordt echter wel een probleem als je meerdere PS3 hebt die die AB-codes kunnen opvangen. Om dat te voorkomen moet je je afstandsbediening 'locken' op een specifiek apparaat. Zo werkt het nou eenmaal.HaseMike schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 07:48:
Vraagje : Sinds gisteren heb ik 2 ps3's staan (ze worden gebruikt als mediacenter) en ik heb 1 sony bluetooth remote. Ik heb nog geen manier gevonden om de remote voor de 2 ps3's te gebruiken, je moet de remote "pairen" met een ps3 en dan werkt hij alleen nog maar op die eene ps3.
In jouw geval moet je dus of die AB elke keer weer aanmelden bij het apparaat wat je wilt gebruiken of je zult een tweede exemplaar moeten kopen.
Bedankt voor het snelle antwoord, wel jammer van weer 30 euro... Ik had gedacht dat je net als je 2 dezelfde dvd spelers hebt de afstandsbediening gewoon kon meenemen van de eene naar de andere.ymmv schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:13:
In jouw geval moet je dus of die AB elke keer weer aanmelden bij het apparaat wat je wilt gebruiken of je zult een tweede exemplaar moeten kopen.
Voor de meelezers : twee stuks playstations ? : Jawel 1 bij de zithoek voor de tv en 1 in de ruimte waar een projector staat. Gezien de kwaliteit van de ps3 met dvd's en bluray afspelen, en natuurlijk de mogelijkheid om ander HD materiaal af te spelen van de harddisk/sticks/schijven is het eigenlijk de goedkoopste en beste media "pc".
[ Voor 27% gewijzigd door HaseMike op 15-11-2008 09:37 ]
Als je het teveel moeite vind om je PS3 heen en weer te slepen en er daarom 2 koopt kan je het ook wel opbrengen om 2 afstandsbedieningen te kopen, of zie ik dat nu verkeerd?HaseMike schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:34:
[...]
Bedankt voor het snelle antwoord, wel jammer van weer 30 euro... Ik had gedacht dat je net als je 2 dezelfde dvd spelers hebt de afstandsbediening gewoon kon meenemen van de eene naar de andere.
Voor de meelezers : twee stuks playstations ? : Jawel 1 bij de zithoek voor de tv en 1 in de ruimte waar een projector staat. Gezien de kwaliteit van de ps3 met dvd's en bluray afspelen, en natuurlijk de mogelijkheid om ander HD materiaal af te spelen van de harddisk/sticks/schijven is het eigenlijk de goedkoopste en beste media "pc".
Heeft iemand wat meer info over die extra talen van fifa 09 op de store. Is er vernieuwd Engels bij?
Koopje van de dag: MotorStorm Pacific Rift voor 25 pond bij http://www.simplygames.com/ (verzending is wel 3,50 pond maar dan ben je nog goedkoop uit)
Je kan eens proberen de naam van de ps3 (in het configuratie menu) hetzelfde te maken. Ik meen mij vaag te herinneren dat die gebruikt wordt als sleutel voor de BT codering.HaseMike schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:34:
[...]
Bedankt voor het snelle antwoord, wel jammer van weer 30 euro... Ik had gedacht dat je net als je 2 dezelfde dvd spelers hebt de afstandsbediening gewoon kon meenemen van de eene naar de andere.
Nog een koopje: Brothers in Arms: Hell's Highway (incl t-shirt) voor 35 euro bij play.com. Alleen vandaag.
Iemand ervaring met deze shop? 30,- incl is niet duur.ymmv schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:59:
Koopje van de dag: MotorStorm Pacific Rift voor 25 pond bij http://www.simplygames.com/ (verzending is wel 3,50 pond maar dan ben je nog goedkoop uit)
Vernieuwd Engels? Verklaar je nader..F e r o x schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:57:
Heeft iemand wat meer info over die extra talen van fifa 09 op de store. Is er vernieuwd Engels bij?
Wat hij bedoeld is dat er 2 packs met Engels commentaar zijn.
Eerder deze week vroeg ik hier al naar een release date voor de 'PS3 keypad': sinds gisteren is deze bekend. Hij zal begin December verkrijgbaar zijn voor $50 (écht een enorm hoge prijs mijns inziens!). Maar goed.. voor jullie info
... (Edit: plaats hier een pre-order en het kost je €25,49)
Bron
Cheers
Bron
Cheers
[ Voor 19% gewijzigd door WizzieJP op 15-11-2008 14:57 ]
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een toetsenbord. $50 is omgerekend 40 euro...zal alleen nog wel verzendkosten bij komen. Wellicht iets om te importeren
[ Voor 78% gewijzigd door supercop7373 op 15-11-2008 15:04 ]
Misschien nog een leuke tip voor de postbank klanten met rentepunten onder ons (wou dat ik het eerder had gezien daar) er zijn 3 PS3 spellen in de rentepuntenwinkel daar (Bellen en computer -> Computer software).
Farcry 2: 35 Euro + 3500 rentepunten + 1,95 verzendkosten = 36,95.
Shaun White Snowboarding: 35 Euro + 3500 rentepunten + 1,95 verzendkosten = 36,95.
Brothers in Arms Hells Highway: 35 Euro + 3500 rentepunten + 1,95 verzendkosten = 36,95.
Leuke prijzen zo als je paar rentepuntjes overhebt.
Farcry 2: 35 Euro + 3500 rentepunten + 1,95 verzendkosten = 36,95.
Shaun White Snowboarding: 35 Euro + 3500 rentepunten + 1,95 verzendkosten = 36,95.
Brothers in Arms Hells Highway: 35 Euro + 3500 rentepunten + 1,95 verzendkosten = 36,95.
Leuke prijzen zo als je paar rentepuntjes overhebt.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Anoniem: 238860
Mijn discdrive resoneert de laatste tijd een beetje, als hij op een bepaalde snelheid draait ontstaat er een irritante brom. Hebben meer mensen hier last van? Zoja, zijn hier oplossingen voor?
PS: Mijn PS3 kan niet verticaal worden opgesteld, dus dat is geen oplossing
Lees mijn posting nog eens goedsupercop7373 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:03:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een toetsenbord. $50 is omgerekend 40 euro...zal alleen nog wel verzendkosten bij komen. Wellicht iets om te importeren
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
IR bij normale afstandsbedieningen zijn meestal 'breedstrales'; een ietwat bol glas, wat voor een verspreid IR signaal zorgt. Overigens is IR niet verbonden aan 1 ontvanger. Met 1 IR zender kun je bv ook meerdere draadloze koptelefoons aansturen. Ook kan ik meerdere sony tv`s tegelijk aansturen als ze niet meer dan een paar meter van elkaar af staanymmv schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:13:
[...]
Ik vind het tamelijk logisch dat het zo werkt. Met een gewone IR-afstandsbediening moet je duidelijk richten op het apparaat wat je wilt bedienen. Ook al zou je meerdere apparaten in een kamer hebben, dan zal er in het algemeen maar 1 apparaat op de AB reageren. Met een Bluetooth-afstandsbediening hoef je niet meer te mikken. Ook al sta je in de keuken, de PS3 in de woonkamer zal op het signaal reageren. Dat wordt echter wel een probleem als je meerdere PS3 hebt die die AB-codes kunnen opvangen. Om dat te voorkomen moet je je afstandsbediening 'locken' op een specifiek apparaat. Zo werkt het nou eenmaal.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 131051
Is er ergens online een goede en volledige lijst te vinden van ALLE games die gereleased zijn voor de ps3? Voor console platformen is dat gemakkelijk, want elke game moet via sony gecertifieerd worden, dus je kan tot op de laatste game na een volledige lijst maken van exact alle games die zijn verschenen.
Iets wat ik wel fijn vind voor consoles, want het geeft een eindige game-verzameling en een mooi overzicht om uit te kiezen. Voor pc heb ik altijd het gevoel dat ik links of rechts iets spectaculair mis met weinig media-aandacht, omdat ze niet via één bedrijf moeten gaan. Vooral van onafhankelijke studio's die misschien iets goed uitbrengen, vind ik het moeilijk dingen terug te vinden of op de hoogte te blijven voor de pc. Het is gewoon een groter warboeltje.
Iets wat ik wel fijn vind voor consoles, want het geeft een eindige game-verzameling en een mooi overzicht om uit te kiezen. Voor pc heb ik altijd het gevoel dat ik links of rechts iets spectaculair mis met weinig media-aandacht, omdat ze niet via één bedrijf moeten gaan. Vooral van onafhankelijke studio's die misschien iets goed uitbrengen, vind ik het moeilijk dingen terug te vinden of op de hoogte te blijven voor de pc. Het is gewoon een groter warboeltje.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 15-11-2008 17:54 ]
Wikipedia: Category:PlayStation 3 gamesAnoniem: 131051 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:41:
Is er ergens online een goede en volledige lijst te vinden van ALLE games die gereleased zijn voor de ps3? Voor console platformen is dat gemakkelijk, want elke game moet via sony gecertifieerd worden, dus je kan tot op de laatste game na een volledige lijst maken van exact alle games die zijn verschenen.
Thx, zoiets bedoel ik.

Ik heb ook nog deze link: overzicht op tothegame.com Maar daar hebben ze het over 362 ps3 games, terwijl op je op de wikipagina twee keer op 'next 200' kan klikken, dus minstens 400+. Hoe moeilijk kan het nu zijn, je hoeft in principe maar een lijst bij sony op te vragen. Ofwel is een game ps3 gecertifieerd, ofwel niet. Tussenin kan niet.
En dan ga ik op de wiki lijst kijken bij V, staat valkyria chronicle er niet tussen... zucht
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 15-11-2008 18:03 ]
The power of Wikipedia... voeg hem toeEn dan ga ik op de wiki lijst kijken bij V, staat valkyria chronicle er niet tussen... zucht
Kijk eens op Metacritic.comAnoniem: 131051 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:41:
Hier: http://www.metacritic.com/games/ps3/
En alle reviews staan er ook in verwerkt met een gemiddeld cijfer; nog een tip kijk ook naar de userscore, soms zegt dat ook wel wat.
Ja goed, maar daar heb ik niet veel aan he? Kan ik net zo goed zelf een manuele lijst gaan bijhouden. Bijgevolg kan ik dus niet min of meer uitgaan van de volledigheid van die wikilijst. En ik heb weinig met die wiki-community-verantwoordelijkheid. Ik heb er niets aan als ik zelf informatie toevoeg, dus daar ga ik ook niet mee beginnen...WaterFire schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:16:
[...]
The power of Wikipedia... voeg hem toe
Volgens mij is die tothegame site misschien toch nog wel de beste bron, al vraag ik mij wel af hoe ze dan aan dat verschil komen.
Alhoewel, misschien omdat ik op EUR regio geselecteerd heb. Toch wel straf, dat wil zeggen dat wij hier een 100 tal games missen die ergens anders wél zijn verschenen. Meer dan ik had gedacht
Hoe werkt dat ding precies? Je klikt hem op je controller en dan via blue tooth maak je verbinding neem ik aan. Moet die nog opgeladen worden of zo?WizzieJP schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:53:
[...]
Lees mijn posting nog eens goed... voor €25,49 incl verzendkosten heb je de keypad in huis op datum van release.
Cheers
Vraag me wel af of je er een beetje fatsoenlijk mee kunt typen
Volgens mij gaat die keypad in de mini-usb uitgang van je controller, hoeft dus niet opgeladen te worden. Typen gaat denk ik vrij makkelijk, toetsen namelijk nog redelijk groot.
Ps4/switch gamer
Ik zou eerder de tip willen geven: kijk niet naar de gemiddelde user score. Playstation exclusives worden door alle Xbox 360 fanboys met een 1 beloond, waardoor je vaak waanzinnig lage user scores krijgt. Niet echt heel betrouwbaar dus allemaal. Wat je echter wel kunt doen is naar de user reviews kijken. Wanneer daar iemand een game een hoger of lager cijfer geeft met een mooie uitleg waarom krijg je een veel beter beeldAnoniem: 239951 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:20:
[...]
Kijk eens op Metacritic.com
Hier: http://www.metacritic.com/games/ps3/
En alle reviews staan er ook in verwerkt met een gemiddeld cijfer; nog een tip kijk ook naar de userscore, soms zegt dat ook wel wat.
Onzin dat is maar bij een paar titels gebeurd, voornamelijk LBP en R2...en Fable 2 en Gears 2.Skire schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:07:
[...]
Ik zou eerder de tip willen geven: kijk niet naar de gemiddelde user score. Playstation exclusives worden door alle Xbox 360 fanboys met een 1 beloond, waardoor je vaak waanzinnig lage user scores krijgt. Niet echt heel betrouwbaar dus allemaal. Wat je echter wel kunt doen is naar de user reviews kijken. Wanneer daar iemand een game een hoger of lager cijfer geeft met een mooie uitleg waarom krijg je een veel beter beeld
Metacritic wil een anders systeem invoeren daarvoor, onder een bepaalde score moet je dan een aantal argumenten geven voor je lage score.
Die titels die jij daar noemt zijn natuurlijk wel hele belangrijke titels. Als de een gemiddelde user score van 3 krijgen geeft dat natuurlijk geen goed beeld. Dat probeer ik dus te zeggen. Het gemiddelde van alle reviewscores van de gamesites bij elkaar geven een veel beter beeld.
Anoniem: 50624
Ik heb vandaag de EndWar bundle met bluetooth headset ontvangen maar ben niet erg te spreken over de headset.. Ik kan het volume niet echt hoog zetten met als gevolg dat ik letterlijk mijn longen uit mijn keel moet schreeuwen als ik een voice command wil geven...
Iemand anders met dezelfde headset die een oplossing heeft, of wellicht hetzelfde probleem heeft? Echt vreemd dat hij niet harder kan..
Iemand anders met dezelfde headset die een oplossing heeft, of wellicht hetzelfde probleem heeft? Echt vreemd dat hij niet harder kan..
Bedankt voor de tip, deze actie is helaas gedoemd te mislukken. (link is dead)mzx schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:09:
hoi
Eindelijk: een petitie voor het krijgen van psn-kaarten in europa, of het helpt is een tweede maar het is het proberen altijd waard!
de link: http://ps3life.nl/nieuws/...ijn-onze-psn-kaarten-sony
ik hoop dat dit ons een stapje dichterbij brengt.
groetjesss
Als het makkelijk was om in te voeren dan had Sony dat al lang gedaan, het opzetten van een petitie zal het proces echt niet versnellen. Ik zal mijn mening over PS3Life hier ook niet spuien....
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 15-11-2008 22:44 ]
Goede link: KLIK
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Veel zin zal het niet hebben, maar ik heb hem toch maar ondertekent.
Wat is LBP trouwens toch een geweldig spel zeg, zeker het kopen waard.
ik word constant van het playstation network afgegooid, heb begrepen dat het iets met mn router is waarschijnlijk, ff een vraagje, hoe zet ik alle poorten open (is dat gewoon, password eraf?)
Heb je het ip van je Playstation al in de (hopelijk aanwezige) dmz van je router gezet?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
nee, ik heb nog geen dmz, heb wel gezien dat je zoiets kan maken, maar daar moet ik nog eens naar kijken.
Zit inderdaad wel wat in. Maar heen en weer slepen was geen optie, moet ik de hele kast elke keer in en uit elkaar halen. En een ps3 kost "maar" zo'n 285 euro. 399 voor de 80gb met pacific rift, hancock die gaan beiden op ebay + de controller die ik niet nodig heb. Totaal brengt dat ongeveer 115 euro terug. Dus 399-115 : 284 euro. Dan kan er ook nog een media-pc die niet meer nodig is de deur uit en zo wordt de ps3 "gratis"...Grannd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:56:
Als je het teveel moeite vind om je PS3 heen en weer te slepen en er daarom 2 koopt kan je het ook wel opbrengen om 2 afstandsbedieningen te kopen, of zie ik dat nu verkeerd?
Ach ja jezelf voor de gek houden is een leuke hobby
[ Voor 11% gewijzigd door HaseMike op 16-11-2008 08:49 ]
PlayStation3 ondersteund UPNP, dus als die optie aan is, is DMZ overbodig.scorpie schreef op zondag 16 november 2008 @ 02:39:
Heb je het ip van je Playstation al in de (hopelijk aanwezige) dmz van je router gezet?
Enige, niet: 'enigste'.mzx schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:09:
hoi
Eindelijk: een petitie voor het krijgen van psn-kaarten in europa, of het helpt is een tweede maar het is het proberen altijd waard!
de link
ik hoop dat dit ons een stapje dichterbij brengt.
groetjesss
Edit: ik heb de link aan gepast
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik heb de 160Gb versie gekocht met de 4 spellen voucher erbij. Het betreft de volgende spellen.
Gran Turismo 5 Prologue, Ratchet & Clank: Quest for Booty, The Last Guy en Super Stardust HD. Nu had ik graag van deze spellen de hoesjes van de doosjes gescand gekregen. is er iemand die deze spellen orgineel heeft en mij een hoge resolutie scan zou willen mailen?
Gran Turismo 5 Prologue, Ratchet & Clank: Quest for Booty, The Last Guy en Super Stardust HD. Nu had ik graag van deze spellen de hoesjes van de doosjes gescand gekregen. is er iemand die deze spellen orgineel heeft en mij een hoge resolutie scan zou willen mailen?
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Alles te vinden op www.cdcovers.ccjohoo schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:25:
Ik heb de 160Gb versie gekocht met de 4 spellen voucher erbij. Het betreft de volgende spellen.
Waarom zou je hoesjes willen hebben van games waar je niet de fysieke discs van hebt? Je moet die games downloaden tenslotte. The Last Guy en Super Stardust HD zijn zelfs nooit op Blu-Ray verschenen.johoo schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:25:
weet iemand waar ze fifa 09 in de aanbieding hebben? of goedkoper als in de nederlandse winkels, play,com heeft hem nog op 40 pond, vind ik nog te veel, maar als iemand iets ziet laat het me weten.
Lang leve marktplaats!Anoniem: 247730 schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:50:
weet iemand waar ze fifa 09 in de aanbieding hebben? of goedkoper als in de nederlandse winkels, play,com heeft hem nog op 40 pond, vind ik nog te veel, maar als iemand iets ziet laat het me weten.
40 euro incl. verzendkosten op gamehubs, daar heb ik hem ook vandaan.Anoniem: 247730 schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:50:
volgende week komt er trouwens een hele mooie update uit voor FIFA 09 met een paar fijne bugfixes
http://forums.electronica...fifa-09-update-notes.html
voor de update notes
De laatste tijd kan ik me bijna niet meer aanmelden op PSN. Ofwel word ik tijdens een potje Little Big Planet gedisconnect, soms enkel van LBP, meestal ook van PSN.
Zou dit aan de verbindingssnelheid kunnen liggen? De laatste tijd is die ondermaats (970 kbps ipv 4,6 Mbps). Waarschijnlijk een probleem met de ISDN-lijn en Belgacom bellen is serieus tijdrovend.
Zou dit aan de verbindingssnelheid kunnen liggen? De laatste tijd is die ondermaats (970 kbps ipv 4,6 Mbps). Waarschijnlijk een probleem met de ISDN-lijn en Belgacom bellen is serieus tijdrovend.
PSN: Zwartkijker
Je moet het volume in je PS3 zelf omhoog zetten.Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:19:
Ik heb vandaag de EndWar bundle met bluetooth headset ontvangen maar ben niet erg te spreken over de headset.. Ik kan het volume niet echt hoog zetten met als gevolg dat ik letterlijk mijn longen uit mijn keel moet schreeuwen als ik een voice command wil geven...
Anoniem: 238860
Anoniem: 238860 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:19:
Mijn discdrive resoneert de laatste tijd een beetje, als hij op een bepaalde snelheid draait ontstaat er een irritante brom. Hebben meer mensen hier last van? Zoja, zijn hier oplossingen voor?
Anoniem: 50624
Dat helpt ook niet. En aan de reacties op het ubisoft forum te lezen ben ik niet de enige met het probleem. Neem aan dat UbiSoft c.q. Sony met een oplossing bezig zijn. Tot die tijd blijf ik mijn S.E. headset maar gebruiken.Dragon Racing schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:55:
[...]
Je moet het volume in je PS3 zelf omhoog zetten.
Sinds een week ofzo hier hetzelfde probleem. Vrij hinderlijk aangezien het behoorlijk wat herrie maakt. Mijn PS3 staat trouwens wel verticaal.Anoniem: 238860 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:19:
Een notebook voor 469 euro? Tja, ik beeld me "gamers heaven" toch anders in
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik zie Mirror's Edge voor 55 en Motorstorm 2 voor 58.. Niet bepaald goedkoop ofzo als je het vergelijkt met gamehubs of videogamesplus.ca...Anoniem: 198824 schreef op maandag 17 november 2008 @ 01:13:
Bij de MM komende week wat leuke aanbiedingen ze noemen het Gamers Heaven...
[ Voor 3% gewijzigd door thecompany op 17-11-2008 01:40 ]
Wou al hetzelfde zeggen, weinig verschil inderdaadthecompany schreef op maandag 17 november 2008 @ 01:24:
[...]
Ik zie Mirror's Edge voor 55 en Motorstorm 2 voor 58.. Niet bepaald goedkoop ofzo als je het vergelijkt met gamehubs of die andere, videogamevillage.ca ofzo?
Ligt eraan hoe je het bekijkt, PlayStation3 games (Mirrors Edge) verkopen vaak voor 60-65 euro. Daarnaast is Motorstorm2 een SCE release en daarmee per definitie 70 euro adviesprijs.
[ Voor 23% gewijzigd door AvanCade op 17-11-2008 03:37 ]
Hierbij nog wat kritiek weer op de PSN stores (zowel US als EU): waarom kan er geen demootje vanaf? De demo staat ook op Live. Daar pak ik hem dan wel vandaan, maar ik vind dat Sony dit verplicht had moeten stellen. Het slaat toch nergens op om 'blind' software te moeten kopen? En ja, ik lees review sites, maar ik wil zelf wat hands on, vooral als er blijkbaar al ergens een demo op de plank ligt....ymmv schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:43:
De US-store heeft wel een nieuwe game: Age of Booty ($10).
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Dit is wat veel bedrijven blijkbaar willen. Ik snap het eigenlijk niet. In 95% van de gevallen zal ik een download game niet blind kopen, dan heb ik echt een overtuigende demo nodig voor ik mijn virtuele knip trek. Wipeout HD heb ik blind gekocht, maar bij games als The Last Man en Age of Booty doe ik dat echt niet. Geen demo = geen aanschaf.Armada schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:38:
[...]
Hierbij nog wat kritiek weer op de PSN stores (zowel US als EU): waarom kan er geen demootje vanaf? De demo staat ook op Live. Daar pak ik hem dan wel vandaan, maar ik vind dat Sony dit verplicht had moeten stellen. Het slaat toch nergens op om 'blind' software te moeten kopen? En ja, ik lees review sites, maar ik wil zelf wat hands on, vooral als er blijkbaar al ergens een demo op de plank ligt....
Volgens mij komen voor de meeste PSN games op termijn ook gewoon demo's uit. Van "the last guy"is ook gewoon een demo te krijgen (gewoon even zoeken).ymmv schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:01:
[...]
Dit is wat veel bedrijven blijkbaar willen. Ik snap het eigenlijk niet. In 95% van de gevallen zal ik een download game niet blind kopen, dan heb ik echt een overtuigende demo nodig voor ik mijn virtuele knip trek. Wipeout HD heb ik blind gekocht, maar bij games als The Last Man en Age of Booty doe ik dat echt niet. Geen demo = geen aanschaf.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Inderdaad. The Need for Speed voor 58 euro is ook niet verkeerd. Bij Play.com kost die 56 euro.AvanCade schreef op maandag 17 november 2008 @ 03:34:
Ligt eraan hoe je het bekijkt, PlayStation3 games (Mirrors Edge) verkopen vaak voor 60-65 euro. Daarnaast is Motorstorm2 een SCE release en daarmee per definitie 70 euro adviesprijs.
Voor dat verschil ga ik hem niet online bestellen.
Ik haal altijd bij videogamesplus.caFrijns.Net schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:06:
[...]
Inderdaad. The Need for Speed voor 58 euro is ook niet verkeerd. Bij Play.com kost die 56 euro.
Voor dat verschil ga ik hem niet online bestellen.
NFSP Undercover kost omgerekend 39 euro ex. Verschepen.
Heb je de 60gb versie? Wat was er stuk bij jou? Ik heb mijn PS3 8 november opgestuurd.technoaddict schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:16:
Sony![]()
Anderhalve week mijn PS3 opgestuurd voor reparatie. Gisteren mail ontvangen dat mijn ( Gereviseerde ) al op de terug weg is naar mij toe. Super
Als iemand nog interesse heeft in Motorstorm, Resistance Fall of Man of Battle field Bad Company let me know.
PSN id: PENo1
The Last Man is fantastisch, hopelijk brengen ze snel meer nieuwe maps uit!!
39
LBP is helemaal te gek!! Alleen wordt ik wel erg vaak uit het online gedeelte gekickt... zijn er meer mensen met dit probleem? en zijn er ook oplossingen voor??
Hij las vrijwel geen CD's meer.P.E.No.1 schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:37:
[...]
Heb je de 60gb versie? Wat was er stuk bij jou? Ik heb mijn PS3 8 november opgestuurd.
Hele online gebeuren vind ik maar vaag. Als ik naar Coole mappen ga en online ga kom ik altijd alleen in de game. En soms joined er iemand, maar zie ik niemand in de game komen ( Die is zeker gelijk weg gegaan ofzo ). Heb paar keer mee gemaakt dat ik zelf uitgenodigd werd, en pas toen kon ik wel met andere online spelen. Dat was ook gelijk mega fun.ourplayground schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:31:
LBP is helemaal te gek!! Alleen wordt ik wel erg vaak uit het online gedeelte gekickt... zijn er meer mensen met dit probleem? en zijn er ook oplossingen voor??
Maar heb je de 60 gb versie of de 40gb versie? Want dat maakt volgens mij wel uit voor de afwikkeling van de procedure. 60gb versie is minder makkelijk te verkrijgen ofzo?
PSN id: PENo1
Nou, dan gaan we vanavond even online lijkt mij haha wat is je psn, dan voeg ik je wel even toetechnoaddict schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:36:
[...]
Hele online gebeuren vind ik maar vaag. Als ik naar Coole mappen ga en online ga kom ik altijd alleen in de game. En soms joined er iemand, maar zie ik niemand in de game komen ( Die is zeker gelijk weg gegaan ofzo ). Heb paar keer mee gemaakt dat ik zelf uitgenodigd werd, en pas toen kon ik wel met andere online spelen. Dat was ook gelijk mega fun.
60 GB versie heb ik.P.E.No.1 schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:39:
[...]
Maar heb je de 60 gb versie of de 40gb versie? Want dat maakt volgens mij wel uit voor de afwikkeling van de procedure. 60gb versie is minder makkelijk te verkrijgen ofzo?
Playground: Bennekommer is mijn ID. Vanavond ben ik echter bijna hele avond pleittos.
Ey peeps,
ik heb even een snelle vraag betreft blueray discs uit de states...kan je gewoon alle games / films uit de VS spelen op je europese PS3?
Ik heb het nergens kunnen vinden tot nu toe...en ik ga vanavond weg en wil toch maybe nog een game of een film kopen daar.
ik heb even een snelle vraag betreft blueray discs uit de states...kan je gewoon alle games / films uit de VS spelen op je europese PS3?
Ik heb het nergens kunnen vinden tot nu toe...en ik ga vanavond weg en wil toch maybe nog een game of een film kopen daar.
Nee, bepaalde blu-rays zijn regio locked, veel niet maar een aantal wel. Er zijn regio lijsten te vinden waar je kan checken of een disc wel of niet werkt.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ok thnx!
Dan ga ik wel ff kijken of ik nog een lijst kan vinden en anders pech...:)
Dit is de beste lijst: http://bluray.liesinc.net/Frodo19 schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:56:
Ok thnx!
Anoniem: 42901
Ik ben helemaal weg van Little Big Planet en ga daarom binnenkort de bluetooth headset aanschaffen.
(lijkt me ook wel handig voor Ventrilo ivm WoW, maar dat heb ik niet gezegd!)
Eerst wou ik een standaard(non-PS3) BT headset aanschaffen, maar de waren allemaal redelijk prijzig en bijna allemaal zonder docking station
Oh, en: Killzone 2 online beta ftw
[edit] Verder vind ik het wel jammer dat je PSN ID ook standaard je nickname is ... die van mij is 'kenvh' en da's nogal een extreem stomme nickname. Laat ik nu ook al vanalles via de store gekocht hebben, dus een nieuwe aanmaken is niet echt een optie.
(lijkt me ook wel handig voor Ventrilo ivm WoW, maar dat heb ik niet gezegd!)
Eerst wou ik een standaard(non-PS3) BT headset aanschaffen, maar de waren allemaal redelijk prijzig en bijna allemaal zonder docking station
Oh, en: Killzone 2 online beta ftw
[edit] Verder vind ik het wel jammer dat je PSN ID ook standaard je nickname is ... die van mij is 'kenvh' en da's nogal een extreem stomme nickname. Laat ik nu ook al vanalles via de store gekocht hebben, dus een nieuwe aanmaken is niet echt een optie.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 17-11-2008 17:41 ]
Dit topic is gesloten.