Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 42901
Thanks! ^^Sandyman538 schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:45:
Als je gewoon een subaccount aanmaakt kun je met een 'coole' naam spelen.
Kwaliteit ziet er zoals ik al dacht erg slick uit. Kga hem ook pairen met m'n telefoon en als hij in bereik is van PS3+Telefoon verkiest hij de PS3 boven de GSM, erg cool.
Gewoon ziekelijk goedkoop voor 45EUR incl bezorging en Socom op BluRay (naja is een hoesje met disc). HQ mode lijkt me ook vet. Ervaringen volgen in een uurtje, ben aan het opladen.
BTW Aardige Blu-Ray-actie bij HMV.com: 2 films voor 25 pond (=30 euro) excl verzending. Of 3 voor de prijs van 2 bij Play.com
[ Voor 12% gewijzigd door ymmv op 17-11-2008 19:37 ]
Dan zijn er wel heel veel media ingetraptymmv schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:10:
Kan iemand zich nog het goede nieuws herinneren dat je vanaf 1 december voor 150 euro belastingvrij goederen kon bestellen in de VS? Op de site van de douane is eindelijk info te vinden en het blijkt een grote hoax te zijn.

Het zou wel heel erg zijn, aangezien ik 2 aankopen had uitgesteld tot 1 december.
EDIT:
Inderdaad, kolere zeg. Dan hebben een hoop mensen, heel erg zitten slapen.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 17-11-2008 20:07 ]
Anoniem: 239951
Hopelijk geen pabo student?WaterFire schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:03:
Wat is de hoax dan? De drempel om BTW te betalen is verhoogd van 22 naar 150 euro. Dat is theoretisch dus 128 * 19% = 24,32 euro minder BTW te betalen. Dat de Telegraaf met een rekenvoorbeeld komt wat niet klopt is typisch iets voor hen, maar volgens mij is een hoax iets wat geheel niet waar is en dat is hier dus niet het geval...
Lees het nog maar eens. De enige manier waarop we onder BTW uit kunnen komen is een verkopende partij die een factuur meelevert waarop staat dat de waarde onder de 22€ ligt.
Een product met een waarde tussen de 22 en 150€ heeft het 'voordeeltje' dat je geen douane kosten hoeft te betalen...
(Boven de 150 komen de douane kosten er weer bij al staat dat niet in de tabel
Zonder 3.5% douanekosten wordt het ietsje goedkoper. Als je voor 150 euro bestelt, kun je maximaal 5 euro besparen vergeleken met daarvoor - maar je moet nog steeds 19% BTW betalen. Plus inklaringskosten natuurlijk. Alles bij elkaar maakt schiet je als consument met de nieuwe tarieven er maar weinig mee op. Het financiele voordeel is zeer gering.Anoniem: 239951 schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:43:
[...]
Hopelijk geen pabo student?
Lees het nog maar eens. De enige manier waarop we onder BTW uit kunnen komen is een verkopende partij die een factuur meelevert waarop staat dat de waarde onder de 22€ ligt.
Een product met een waarde tussen de 22 en 150€ heeft het 'voordeeltje' dat je geen douane kosten hoeft te betalen...
[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 17-11-2008 23:53 ]
Voordeel is wel dat je binnen de EU zone geen BTW hoeft te betalen. Op bestellingen bij webshops bij landen of specifieke regio's (isle of wight) binnen de EU zone wordt dus geen BTW geheven.ymmv schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:52:
[...]
Zonder 3.5% douanekosten wordt het ietsje goedkoper. Als je voor 150 euro bestelt, kun je maximaal 5 euro besparen vergeleken met daarvoor - maar je moet nog steeds 19% BTW betalen. Plus inklaringskosten natuurlijk. Alles bij elkaar maakt schiet je als consument met de nieuwe tarieven er maar weinig mee op. Het financiele voordeel is zeer gering.
P.S
Ik zit ook te balen want ik was van eerder van plan om via Amazon.com m'n Spirit collectie van Will Eisner uit te breiden maar ik wilde nog even wachten tot 1 dec. Nu zit ik dus met een lagere dollar en nog steeds de kans dat je BTW moet bijlappen.

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 18-11-2008 00:21 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Neem niet weg dat het natuurlijk een beetje dubieus blijft. Want welke toegevoegde waarde is er ineens als iets Nederland binnen komt....
[ Voor 26% gewijzigd door Phydomir op 18-11-2008 07:14 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als ik software koop in de VS betaal ik geen BTW, net zoals een amerikaan die software hier koopt geen BTW betaalt. Het punt is nl. dat jij HIER iets koopt en dus HIER de btw aan de staat moet afdragen, maar het product koop je eigenlijk niet hier maar in het buitenland.Phydomir schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:13:
Dat je BTW moet bijlappen is niet zo vreemd, dit moet namelijk altijd. Als je echter fysiek iets in de states zou kopen kun je daar bij de douane namelijk je in de states betaalde btw terug krijgen.
Het is dus debiel dat je btw moet betalen over een product dat je in het buitenland koopt: die btw gaat nl. naar de nederlandse staat, en dat terwijl de btw verlegd is. Sowieso is btw een dubieuze belasting: je betaalt nl. belasting over geld waar al belasting over betaald is.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Is er trouwens al wat bekend over dat playTv gebeuren van sony? gaat dat nog door?is het al op de (europese) markt? en zo ja, werkt het een beetje fatsoenlijk?
Hier heb je er alleen niets aan. Je kan overigens uit de engelse store een demo downloaden van de software. Dan kan je een beetje zien hoe het werkt.
PSN: Shiver23
offtopic: Heb je je PS3 ook al terug dan?technoaddict schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:25:
[...]
60 GB versie heb ik.
Playground: Bennekommer is mijn ID. Vanavond ben ik echter bijna hele avond pleittos.
PSN id: PENo1
ik kon er niet precies uithalen waarom het niet in nederland zou werken... of zie ik iets over het hoofd
[ Voor 25% gewijzigd door ourplayground op 18-11-2008 11:34 ]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Als je een spelletje speelt is 't idd verstandig om het deurtje open te zetten. Maar als ik een filmpie kijk laat ik het kastje gewoon dicht hoor, dan wordt ie niet zo heel erg warm.wiene schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:56:
PS3 in een dicht kastje zetten en het deurtje dichtlaten is niet verstandig. Had dat ding mooi weggewerkt maar gelukkig ging er een controller leeg gisteren onder het spelen. PS3 stond in een kastje waar het +- 40 graden of misschien nog wel warmer was....Gelukkig nog niks stuk of zo maar maakte wel een hoop herrie. Laat voortaan het deurtje wel open onder het gamen.
Ah ok ja dan houdt het al snel op ja.. ga nl vandaag digitenne halen, dus dacht even een mooie slag te slaan met dat playtv... maar ja weer een illusie armerPositron schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:38:
PlayTV werkt alleen met DVB-T, ofwel digitenne. Maar volgens mij is er geen mogelijkheid om zo'n smartcard erin te stoppen, dus effectief hou je dan alleen Nederland 1, 2, en 3 over.
Mijn vader heeft op zijn pc alleen Ned 1 - 3 zitten en daar is ie best wel gelukkig mee. Het ligt er maar net aan wat je graag op TV kijkt.Positron schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:38:
PlayTV werkt alleen met DVB-T, ofwel digitenne. Maar volgens mij is er geen mogelijkheid om zo'n smartcard erin te stoppen, dus effectief hou je dan alleen Nederland 1, 2, en 3 over.
Had me PS3 binnen 10 werkdagen terug.P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:22:
[...]
offtopic: Heb je je PS3 ook al terug dan?
Grand Theft Auto IV (PS3/360) £22.97
BioShock (PS3) £22.97
Midnight Club Los Angeles (PS3/360) £22.97
NBA 2K9 (PS3/360) £19.97
Tiger Woods PGA Tour 09 (PS3/360) £19.97
Pure (PS3/360) £19.97
Mercenariers 2 (PS3/360): £19.97
Battlefield: Bad Company (PS3/360) £23.97
Brothers in Arms: Hells Highway: £19.97 (PS3/360)
Echt waar? Dat is echt vlot. En je hebt nu een andere? Dus niet je eigen?technoaddict schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:40:
[...]
Had me PS3 binnen 10 werkdagen terug.
PSN id: PENo1
Ik gaf alleen feiten, ik hing er geen waardeoordeel aan hoor. Maar ik vermoed dat jouw vader ook geen PS3 heeft en daarmee al helemaal geen behoefte aan PlayTV. Juist of onjuist?alex3305 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:55:
[...]
Mijn vader heeft op zijn pc alleen Ned 1 - 3 zitten en daar is ie best wel gelukkig mee. Het ligt er maar net aan wat je graag op TV kijkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Positron op 18-11-2008 13:49 ]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
OMG, Goede aanbieding inderdaad. Maar de aanbieding met Mirror's Edge is eigenlijk nog net iets interessanter:nudie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:43:
Leuke deal trouwens bij Consoleshop (normaliter erg duur). LBP 80GB Pack + Motorstorm2 voor 399EUR. Halen!
Playstation 3 | |
Inclusief games: | MotorStorm 2, Mirror's Edge, LittleBigPlanet |
Prijs: | 439,00 |
en nog wat vergeten;
Nee geen PS3 iddPositron schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:49:
[...]
Ik gaf alleen feiten, ik hing er geen waardeoordeel aan hoor. Maar ik vermoed dat jouw vader ook geen PS3 heeft en daarmee al helemaal geen behoefte aan PlayTV. Juist of onjuist?Ik durf wel te beweren dat PlayTV in de huidige vorm in Nederland niet zal aanslaan.
[ Voor 28% gewijzigd door alex3305 op 18-11-2008 14:45 ]
Ik zou voor www.videogamesplus.ca gaan, daar heb je hem voor 65 Canadian dollar oftewel 46 euro. Alles wat ik daar tot nu toe besteld heb (4 spellen) na 4 werkdagen binnen. Heb mijn eerste dualshock overigens wel bij yesasia gehaald voor zo'n 40 euro met een coupon, maar dat was toch wel een dikke twee weken onderweg.johan12 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:10:
Iemand nog een goede tip waar ik het goedkoopst een nieuwe dualshock controller kan halen? Of is Ebay daarin het goedkoopst?
Verder vind ik Resistance 2 heel erg mooi gelukt. 60 man online, geen lag, dik vermaak. Little big planet ook fantastisch, helemaal om alles te acen. Socom nog een beetje laggy, daarom waarschijnlijk hier ook uitgesteld tot Q1 van 2009.
Zeker Videogamesplus, hele goeie winkel en snelle levering. Vanochtend mijn nieuwe Dual Shock 3 ontvangen. Deze was afgelopen donderdag verzonden, dus erg snel. Wordt verstuurd als toygame en gift, dus moet in principe zonder problemen door de douane komen. Ze hebben nu ook mooie game aanbiedingen zoals Unreal TM3 voor €13,-johan12 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:10:
Iemand nog een goede tip waar ik het goedkoopst een nieuwe dualshock controller kan halen? Of is Ebay daarin het goedkoopst?
Wat mij stoort is het kleine lettertype zowel in XMB als in games. Is het lettertype niet groter in te stellen ik kan dat nergens vinden.
Ook die witte knipperende tekst vind ik niet zo fijn. Kun je de tekst een andere kleur geven en/of dat geknipper uitzetten. Tekst wordt steeds veel te wit tijdens knipperen.
Remote play via Internet is mij ook nog niet gelukt met PSP. Moet ik nog speciale dingen instellen?
Ik heb een Philips 81cm LCD die HD-ready is.
Geloof me het feit dat we hier in nederland geen Gamestop of Game hebben hoef je niet te betreuren.scorpie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:23:
Mgoed, wat ik trouwens jammer vind is dat we in Nederland niet echt heel veel gameshops hebben (of ik ken ze niet). Op het engelse gedeelte van het Playstation forum hebben ze het vaak over de lokale Game, Gamestop, en ga zo maar door die even stunt met wat prijzen. Dingen als LBP voor 28 pond komen daar voorbij enzo, ben dat hier nog niet tegengekomen.
Voornamelijk Gamestop staat bekend om erbarmelijke service. Google maar eens met wat passende steekwoorden op Gamestop. Er zijn genoeg online gameshops in nederland, echter hebben zij geen voordeel van de wisselkoersen. Ze zullen dus nooit extreem goedkoop zijn, zoals Gamehubs.
You look like I need a drink.
Nu kwam ik vanochtend de Blu-ray remote tegen op www.axelmusic.com voor maar 20 euro inclusief verzending.
Geweldige aankopen tot nu toe. Ik zit tevens met een probleem.
Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn 24inch LCD doormiddel van een hdmi > dvi convertor, en mijn geluid doormiddel van een toslink kabel.
Zodra ik film ga kijken begint mijn scherm te flikkeren, het teken dat hij geen signaal heeft, en moet ik de PS3 uitzetten doormiddel van de schakelaar.
Iemand enig idee? Het scherm is gewoon HDCP... (Het gaat om de Samsung Syncmaster 245B)
Boh zo goedkoop wil ik fifa ook wel hebbens.vanrossem schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:22:
Sinds mijn aankoop van de PS3 (vorige week woensdag), nu FIFA09 voor 20euro en Assassins Creed voor 10euro. Beiden netjes in het orginele doosje met de garantieseal er nog omheen.
Nu kwam ik vanochtend de Blu-ray remote tegen op www.axelmusic.com voor maar 20 euro inclusief verzending.
Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn 24inch LCD doormiddel van een hdmi > dvi convertor, en mijn geluid doormiddel van een toslink kabel.
Zodra ik film ga kijken begint mijn scherm te flikkeren, het teken dat hij geen signaal heeft, en moet ik de PS3 uitzetten doormiddel van de schakelaar.
Iemand enig idee? Het scherm is gewoon HDCP... (Het gaat om de Samsung Syncmaster 245B)
Vreemd, als hij toch hdcp compatible is moet dit goed gaan, heb je al geprobeerd alle hd resoluties aan te zetten dus zowel 720 p als 1080p dan kan hij schakelen wanneer hij het niet aan kan ofzo...
Configureer in de PS3 handmatig de HDMI-video output en speel 'ns met de resoluties die je daar ziet. Misschien dat de PS3 een resolutie of Hz-rate naar je monitor stuurt die die niet aan kan. Zet alle resoluties uit op 1 na en kijk dan op welke resolutie de film "vastloopt'. De Samsung 245B kan niet zo goed overweg met HDTV-resoluties als 720p, 1080i en 1080p en heeft ook geen 1:1 pixel mapping. Het werkt wel op een PS3 maar het is geen ideale combinatie.s.vanrossem schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:22:
Sinds mijn aankoop van de PS3 (vorige week woensdag), nu FIFA09 voor 20euro en Assassins Creed voor 10euro. Beiden netjes in het orginele doosje met de garantieseal er nog omheen.
[ Voor 12% gewijzigd door ymmv op 18-11-2008 18:41 ]
Wegens gebrek aan succes geprolongeerd? Nu bij Play.com voor 27.99 euro.ymmv schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:26:
Nog een koopje: Brothers in Arms: Hell's Highway (incl t-shirt) voor 35 euro bij play.com. Alleen vandaag.
Ik krijg hem niet aan de praat namelijk?
En iemand een idee waar ik bugs naartoe kan submitten?
[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 18-11-2008 18:52 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Playstation 3 als media center - deel 3Ariën Clay schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:51:
Iemand al die mediaserver al aan de gang gekregen? Ik kan dus mijn WD Netcenter in mijn LAN laten herkennen door mijn PS3 dan en zo o.a fotos bekijken op mijn PS3?
Ik krijg hem niet aan de praat namelijk?
En iemand een idee waar ik bugs naartoe kan submitten?
Alleen nja.. ik R2 is me toch niet goed gevallen. Het is een top spel dat zeker, ziekelijke functionaliteit (60 man, aparte co-op, etc). Maar ik kocht hem met name voor de splitscreen samen en dat is echt wel zuur want er zitten grote zwarte balken aan de zijkant. Tevens speelt het voor mij gewoon niet 100% lekker, ben misschien het nuchtere schieten van CoD te gewent. Ik verkoop daarom ook R2.
Socom verkoop ik ook omdat ik gewoon niet teveel shooters tegelijk wil hebben. Ik denk echt dat Killzone 2 mijn spel wordt dus daar wacht ik enorm op. Ik wist de nadelen van Far Cry, leuk spel maar na verloop van tijd te saai.. dus die gaat ook in de verkoop
Ik haal CoD; WaW ervoor terug want dat ligt mij gewoon wat meer, ondanks dat het Treyarch is en het meer een add-on is op CoD4. Vraagje alleen, CoD;WaW kan je toch splitscreen (co-op EN online) spelen met een maat? Dus gewoon willekeurige server induiken en samen knallen. Dat miste ik enorm bij CoD4! Splitscreen is zo underrated... het maakt het voor mij echt 100x leuker om met een vriend te spelen.
/blog.
Kan ik me wat bij voorstellen. Ik koop die game pas als ik er geld bij krijg.ymmv schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:44:Wegens gebrek aan succes geprolongeerd? Nu bij Play.com voor 27.99 euro.
eBayPurejet schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:28:
[...]
Boh zo goedkoop wil ik fifa ook wel hebbenwaar is die vandaan dan?
Vreemd, als hij toch hdcp compatible is moet dit goed gaan, heb je al geprobeerd alle hd resoluties aan te zetten dus zowel 720 p als 1080p dan kan hij schakelen wanneer hij het niet aan kan ofzo...

Overdreven negatief. De game heeft een prima metacritic-score van 76.-RazieL- schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:56:
[...]
Kan ik me wat bij voorstellen. Ik koop die game pas als ik er geld bij krijg.

[ Voor 8% gewijzigd door brambest op 19-11-2008 08:14 ]
Anoniem: 136772
Ow balen, mocht je toch een GoT clan aanmaken, wil ik wel mee doen.brambest schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:13:
Ik dacht daarnet even een clan aan te maken voor Resistance2, [GoT], alleen scheen de naam te lang te zijn.
Heb een lvl 10 specops, heb me nog niet beziggehouden met andere classes.
Zonder [..] gekbrambest schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:13:
Ik dacht daarnet even een clan aan te maken voor Resistance2, [GoT], alleen scheen de naam te lang te zijn.
kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben.

Te bestellen via http://www.quickspot.nl/q...sign-charger-p-28046.html
Zit er zelf een beetje over te twijfelen aangezien mijn kast al zo mega vol staat haha
Je bedoelt met inlay en het ps3 logo er op?s.vanrossem schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:32:
Weet er iemand een adres waar je lege PS3 doosjes kunt kopen?
Klopt!ourplayground schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:40:
[...]
Je bedoelt met inlay en het ps3 logo er op?
http://cgi.ebay.co.uk/Rep...IMSfp=TL081102118001r9056s.vanrossem schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:32:
Weet er iemand een adres waar je lege PS3 doosjes kunt kopen?
Twijfel tussen deze of de bundle met de 160GB PS3 variant voor 444 EUR.
Anoniem: 115781
Mja, ik had er Motorstorm Pacific Rift gekocht. Dinsdag 11 november shipped status email gekregen. We zijn vandaag Woensdag 19 november en ik heb hem nog steeds niet binnen. (ik woon in België)Zeker Videogamesplus, hele goeie winkel en snelle levering. Vanochtend mijn nieuwe Dual Shock 3 ontvangen. Deze was afgelopen donderdag verzonden, dus erg snel. Wordt verstuurd als toygame en gift, dus moet in principe zonder problemen door de douane komen. Ze hebben nu ook mooie game aanbiedingen zoals Unreal TM3 voor €13,-
Jammer dat ze geen tracking number voorzien zodat ik kan zien waar mijn pakketje blijft hangen. Heb vandaag ook mailtje gestuurd, maar heb nog geen antwoord gekregen buiten dan een standaardmailtje waarin gezegd wordt dat ze het heel druk hebben met mailverwerking... daar word ik ook niet beter van.
Vraag me af wat er is misgelopen... had nochtans veel goede feedback over videogamesplus.ca gelezen op dit forum. Misschien hangt mijn pakketje toch vast bij de douane?! Echt zonde dat er geen tracking number is, of is er dat wel?!
Tot dusver ben ik dus niet tevreden over videogamesplus... heb er nochtans 12 items in mijn cart zitten voor een 380 euro...
Ik woon ook in Belgie en ik heb vorige week Resistance 2 binnen gekregen na 8 dagen, dus ik denk niet dat je ongerust moet worden. De vier tot vijf dagen levertijd , die je hier veel leest is altijd naar Nederland, is me al opgevallen. Volgens mij is de post hier trager dan in Nederland, en ligt het niet aan VGP.Anoniem: 115781 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:00:
[...]
Mja, ik had er Motorstorm Pacific Rift gekocht. Dinsdag 11 november shipped status email gekregen. We zijn vandaag Woensdag 19 november en ik heb hem nog steeds niet binnen. (ik woon in België)
Anoniem: 198824
Let op: vanaf morgen (20-11) 07:30 uur 10% korting op alles bij Wehkamp...Tekn0z schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:23:
Begreep van de Media Markt dat morgen een Blu-Ray bundle uitkomt tezamen met de PS3 80GB variant. De afstandsbediening zit ermee, film "300" en een andere Blu-Ray titel. Prijs komt op 399 EUR.
Twijfel tussen deze of de bundle met de 160GB PS3 variant voor 444 EUR.
Voorbeeld 80GB bundel met LBP komt dan op € 350,10
Kies voor afleveren bij afhaalpunt in de buurt en je hebt geen bezorgkosten
Hier de overige bundles van Wehkamp kan je zelf een beetje uitrekenen wat interessant is
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 19-11-2008 13:35 ]
Ah tof. Dan ben ik toch al wat meer gerustgesteld. Misschien dan toch nog deze week in de postbus!botech schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:16:
Ik woon ook in Belgie en ik heb vorige week Resistance 2 binnen gekregen na 8 dagen, dus ik denk niet dat je ongerust moet worden. De vier tot vijf dagen levertijd , die je hier veel leest is altijd naar Nederland, is me al opgevallen. Volgens mij is de post hier trager dan in Nederland, en ligt het niet aan VGP.
Resistance 2 zit overigens in mijn huidige cart. Tevreden van dat spel?! Want die wil ik me ook gaan aanschaffen bij de volgende bestelling samen met: Pure, COD5, Ninja Gaiden Sigma en evt die Tom Clancy EndWar bundle.
De laatste jaren vond ik online gamen geen ruk meer aan maar dit spel heeft daar verandering in gebracht
Ja, daar zal je geen spijt van krijgen.Anoniem: 115781 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:40:
[...]
Ah tof. Dan ben ik toch al wat meer gerustgesteld. Misschien dan toch nog deze week in de postbus!
Resistance 2 zit overigens in mijn huidige cart. Tevreden van dat spel?! Want die wil ik me ook gaan aanschaffen bij de volgende bestelling samen met: Pure, COD5, Ninja Gaiden Sigma en evt die Tom Clancy EndWar bundle.
Druk bezig met missies nu weer, co op is gewoon het leukst
Vanavond bij Dynabyte is er een 'Dyna-night', zie: https://www.dynabyte.nl/Dyna_night.html
Dat betekent dat je 10% korting krijgt op b.v. de ps3. Zij hebben combopacks die de aanschaf van een ps3 nog interessanter maken. Het betreft packs met sowieso de ps3 80gb + Motostorm 2 + een HDMI kabel en daarbij (zie ook: https://www.dynabyte.nl/artikel/25052/)
-optie 1: Little Big Planet
-optie 2: Resistance 2
-optie 3: Singstar 2 + Mic's
OF
ps3 80gb + LBP icm de volgende mogelijkheden (zie: https://www.dynabyte.nl/artikel/25051/):
-optie 1: Motostorm 2
-optie 4: HDMI kabel
De beste aanbieding is dus een Motostorm 2 pack, waarbij je gebruik maakt van 1 van de 3 opties, aangezien je er dan een HDMI kabel bij krijgt.
Ik heb contact opgenomen met Dynabyte (Almere) en in de winkel krijg je dus zo'n combo pack voor dezelfde prijs als de prijs die op internet staat. Daar gaat nog 10% van af. Mocht je geen klantenkaart hebben, dan kan die in de winkel worden aangevraagd.
Voor 360 euro een ps3 80gb + DS3 (zit erbij natuurlijk) + Motostorm 2 + LBP/Singstar/Resitance 2 + een HDMI kabel van 25 euro is een topdeal in mijn ogen. Had ik nu geen ps3, dan wist ik het wel.
Je kunt ook overdrijven zeg... Het spel moet van de andere kant van de wereld komen, er wordt hier steeds gesproken over 4 tot 5 werkdagen, en onderhand is het bij jou dus 6 werkdagen onderweg. Als je niet kunt wachten op je importgames koop je ze toch bij de release in belgie? Wat nog wel zo'n dikke week gaat duren overigensAnoniem: 115781 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:00:
Tot dusver ben ik dus niet tevreden over videogamesplus... heb er nochtans 12 items in mijn cart zitten voor een 380 euro...

DVD hoesjes zijn groter dan de Blu-ray hoesjes.ourplayground schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:14:
Ik hoop niet dat ik je hoop heb gegeven, want ik heb echt totaal geen idee... je kan natuurlijk wel gewoon dvd hoesjes halen en een netjes gescant inlay er in doen..
Tellen is ook een kunst? Het is reeds 8 dagen onderweg. Het was 11 nov shipped. Ik zou het dus bijna vandaag de 9de dag kunnen noemen als ik de 11de november erbij reken. Dan wordt het dus morgen al de 10de dag. Heel wat anders dan jouw 6 dagen.Sandyman538 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:55:
[...]
Je kunt ook overdrijven zeg... Het spel moet van de andere kant van de wereld komen, er wordt hier steeds gesproken over 4 tot 5 werkdagen, en onderhand is het bij jou dus 6 werkdagen onderweg. Als je niet kunt wachten op je importgames koop je ze toch bij de release in belgie? Wat nog wel zo'n dikke week gaat duren overigens
En ja, als iedereen op dit forum zijn items binnenheeft in 4-5 dagen, dan begin ik me inderdaad vragen te stellen als het bij mij 9 à 10 dagen (en mss zelfs langer) duurt. Logisch toch.
Maar goed, een andere tweaker maakte al duidelijk dat het in BE gewoon langer duurt dan NL. Dus het zal nog wel komen! ;-)
I joined!brambest schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:33:
Zo, de clan voor Resistance 2 is aangemaakt, zoek maar op GoT.!
Niet alleen erbarmelijke service, ze zijn ook nog eens duur. Misschien niet vergeleken met Europese prijzen, maar de Walmart is goedkoper dan elke Gamestop die ik bezocht heb... en geloof me, er zijn VEEL Gamestops in AmerikaAnoniem: 239951 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:25:
[...]
Geloof me het feit dat we hier in nederland geen Gamestop of Game hebben hoef je niet te betreuren.
Voornamelijk Gamestop staat bekend om erbarmelijke service.
Ook de 2e hands spellen zijn niet echt goedkoop bij Gamestop. Leuk dat ze bestaan, maar die gespecialiseerde gameshops zijn altijd gewoon te duur. Dat is hetzelfde in Nederland, al wil Nedgame bijv. nog wel eens leuke 2e hands prijsjes hebben. Nu ze Dr Games hebben overgenomen in Utrecht, hoop ik dat de prijzen daar ook wat fatsoenlijker zijn geworden, want man man.. wat waren ze DUUR!
Hoe is het eigenlijk met Playstation Home? Het is wel erg stil....
Saint's Row voor 20 pond
Little Big Planet voor 30 pond
Pro Evolution Soccer 09 voor 25 pond
Helaas geen LBP voor 35 € voor mij neefjeymmv schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:24:
Weer wat Britse koopjes:
Saint's Row voor 20 pond
Little Big Planet voor 30 pond
Pro Evolution Soccer 09 voor 25 pond
ymmv: waar haal je die koopjes toch altijd vandaan?
Our delivery services
We have a range of delivery services to choose from depending on the type of products you order and also your address. We can deliver anywhere in the UK and Northern Ireland but are unable to deliver to the Channel Islands, Isle of Man, Orkney and Shetland Islands.
Exclusieve koopavond voor ANWB-leden, 25% korting
Heb vandaag een PS3 besteld bij Consoleshop.nl, incl. GTA 4, LBP en Motorstorm Pacific voor €456,-. Het was dat ik het daarna pas las, anders had ik nog even gewacht! Toch wilde ik het jullie niet onthouden. Je kan er een leuke deal van maken met 25% korting. Vergeet je alleen niet aan te melden!!
/offtopicAnoniem: 115781 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:44:
[...]
Tellen is ook een kunst? Het is reeds 8 dagen onderweg. Het was 11 nov shipped. Ik zou het dus bijna vandaag de 9de dag kunnen noemen als ik de 11de november erbij reken. Dan wordt het dus morgen al de 10de dag. Heel wat anders dan jouw 6 dagen.
En ja, als iedereen op dit forum zijn items binnenheeft in 4-5 dagen, dan begin ik me inderdaad vragen te stellen als het bij mij 9 à 10 dagen (en mss zelfs langer) duurt. Logisch toch.
Maar goed, een andere tweaker maakte al duidelijk dat het in BE gewoon langer duurt dan NL. Dus het zal nog wel komen! ;-)
Ik heb het over werkdagen. Je hebt dinsdag besteld, dus dan heb je woensdag (1), donderdag (2), vrijdag (3), maandag (4), dinsdag (5) en vandaag (6) dagen.
Deze error krijg ik ook vrij regelmatig. Schijnt dan servertechnisch niet helemaal lekker te zitten. Vaak werkt het een half uurtje later wel weer. En als je google inschakelt '00180000 Resistance 2' dan kom je als eerste deze link tegen. Er hebben meer mensen last van.brambest schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:03:
Zijn er nog meer Resistance2 spelers die een error hebben, krijg hier error 00180000. Kan er alleen niets over vinden
www.budgetgaming.nlAnoniem: 239951 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:35:
[...]
Helaas geen LBP voor 35 € voor mij neefjeArgos verstuurd niet buiten UK.
www.avforums.com/forums/gaming-bargains/
www.cheapgames.org.uk
www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=214326
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=93552
PS Ik had nog gekeken op die argos-site maar ik kon geen info vinden over verzendingen naar het buitenland, maar zag wel dat je met een buitenlands adres kon aanmelden. Da's dus niet voldoende helaas.
[ Voor 18% gewijzigd door ymmv op 19-11-2008 19:48 ]
Stil? Morgen komt een closed beta. Zal wel op een soortgelijke manier gaan als Resistance2 en LBP beta, maar het zit er echt aan te komen.JK schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:09:
[...]
Hoe is het eigenlijk met Playstation Home? Het is wel erg stil....
Hier meer info:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=28565
Wel alleen voor leden met een klantenkaart... helaas!wilmundo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:59:
To whom it may concern:
Vanavond bij Dynabyte is er een 'Dyna-night', zie: https://www.dynabyte.nl/Dyna_night.html
[...]
Wel TOT 25% korting.. En daarnaast krijg je normaal al 5% op vertoon van je ANWB pas, dus ik ben bang dat je voor die 25% ook echt een ANWB pas nodig hebt.. helaasArieR schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:44:
Ik zat vandaag in de Kampioen te lezen en kwam het volgende tegen;
Exclusieve koopavond voor ANWB-leden, 25% korting
Overigens lijkt me voorlopig de Consoleshop aanbieding het beste, ook incl Mirror's Edge.
Heb vandaag een PS3 besteld bij Consoleshop.nl, incl. GTA 4, LBP en Motorstorm Pacific voor €456,-. Het was dat ik het daarna pas las, anders had ik nog even gewacht! Toch wilde ik het jullie niet onthouden. Je kan er een leuke deal van maken met 25% korting. Vergeet je alleen niet aan te melden!!
Oeps, dat bericht heb ik dus niet gezien
Nee, niet nodigalex3305 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:32:
Wel TOT 25% korting.. En daarnaast krijg je normaal al 5% op vertoon van je ANWB pas, dus ik ben bang dat je voor die 25% ook echt een ANWB pas nodig hebt.. helaas
Althans, vorig jaar niet. Gewoon aanmelden via de site en je krijgt een toegangsformulier.
Anoniem: 247730
GRRR.. heb ik net mijn LBP + ps3 met 10% korting binnen (heel blij mee), zie ik dit...wilmundo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:59:
To whom it may concern:
Dat betekent dat je 10% korting krijgt op b.v. de ps3. Zij hebben combopacks die de aanschaf van een ps3 nog interessanter maken. Het betreft packs met sowieso de ps3 80gb + Motostorm 2 + een HDMI kabel en daarbij (zie ook: https://www.dynabyte.nl/artikel/25052/)
-optie 1: Little Big Planet
OF
ps3 80gb + LBP icm de volgende mogelijkheden (zie: https://www.dynabyte.nl/artikel/25051/):
-optie 1: Motostorm 2
-optie 4: HDMI kabel
De beste aanbieding is dus een Motostorm 2 pack, waarbij je gebruik maakt van 1 van de 3 opties, aangezien je er dan een HDMI kabel bij krijgt.
Ik heb contact opgenomen met Dynabyte (Almere) en in de winkel krijg je dus zo'n combo pack voor dezelfde prijs als de prijs die op internet staat. Daar gaat nog 10% van af. Mocht je geen klantenkaart hebben, dan kan die in de winkel worden aangevraagd.
Voor 360 euro een ps3 80gb + DS3 (zit erbij natuurlijk) + Motostorm 2 + LBP/Singstar/Resitance 2 + een HDMI kabel van 25 euro is een topdeal in mijn ogen. Had ik nu geen ps3, dan wist ik het wel.
- PS3 80GB
- Sony BluRay Remote
- BluRay 300
- BluRay 10.000 BC
Lijkt erop dat deze bundel dus aantrekkelijker is dan die bij Wehkamp (tenzij je de films niets vindt
Ik ga vanavond eens kijken of ze de bundel nog bij MM 010 Centrum hebben liggen (*baalt dat hij Dynabyte actie over het hoofd zag)
[ Voor 15% gewijzigd door Canis Lupus op 20-11-2008 11:54 . Reden: Goedkoper dan Wehkamp ]
Zal dan ook maar eens joinenbrambest schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:33:
Zo, de clan voor Resistance 2 is aangemaakt, zoek maar op GoT.!
Heb de singleplayer al uitgespeeld wat een genot...
Het is belasting over uitgaven van een inwoner van een land. Dus als een nederlander iets koopt in amerika geldt het btw tarief van nederland, of europa want binnen de EU geldt wel dat je de btw betaald aan het land waar je koopt. 100% helder is het inderdaad niet.EfBe schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:56:
[...]
Als ik software koop in de VS betaal ik geen BTW, net zoals een amerikaan die software hier koopt geen BTW betaalt. Het punt is nl. dat jij HIER iets koopt en dus HIER de btw aan de staat moet afdragen, maar het product koop je eigenlijk niet hier maar in het buitenland.
Het is dus debiel dat je btw moet betalen over een product dat je in het buitenland koopt: die btw gaat nl. naar de nederlandse staat, en dat terwijl de btw verlegd is. Sowieso is btw een dubieuze belasting: je betaalt nl. belasting over geld waar al belasting over betaald is.
Wat die nieuwe tarieven betreft was van tevoren al helder dat dat om vervallen van de importheffing van de belastingen zou gaan. En die is, met wat verschillen tussen productgroepen, enkele procenten. BTW blijft.
Als je bij Amazon in engeland bestelt betaal je dus ook gewoon BTW, je betaald dan alleen geen invoerrechten want binnen de EU hebben we vrij verkeer van goederen.
BTW is overigens geen dubieuze belasting op belasting, BTW is een belasting die mensen die geld uitgeven aan luxeproducten raakt (ok er is ook btw op brood en melk maar die is maar iets van 6%).
De Dollar is in korte tijd heel wat meer waard geworden, maar het verschil was 58%; dat is toch niet te verantwoorden naar je klanten?
Ze zouden het dan eerder in de VS duurder moeten maken dan in de EU goedkoper, omdat Sony onder de streep in Yens afrekent. Dat laatste is ook de hoofdreden van tegenvallende winstcijfers van Sony.zAo schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:51:
Feit blijft dat de verschillen in prijs bijzonder groot zijn tussen de US en EU.
De Dollar is in korte tijd heel wat meer waard geworden, maar het verschil was 58%; dat is toch niet te verantwoorden naar je klanten?
Ik kwam nog een aanbieding tegen voor LBP, 35 euro inclusief verzendkosten.Anoniem: 239951 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:35:
[...]
Helaas geen LBP voor 35 € voor mij neefjeArgos verstuurd niet buiten UK.
[...]
Is dit exact dezelfde versie als in NL in de winkel ligt? Ik weet namelijk niet of er een verschil is met nederlandse taal in het spel, of NL ondertitels, of NL handleiding?Furfoot schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:52:
[...]
Ik kwam nog een aanbieding tegen voor LBP, 35 euro inclusief verzendkosten.
Ik ben eerlijk gezegd nog niet in de winkel gaan kijken.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Zeer waarschijnlijk een Engelse handleiding... Maar als echte man gebruik je die toch niet. Het spel zelf zal wel NL zijn.johoo schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:00:
[...]
Is dit exact dezelfde versie als in NL in de winkel ligt? Ik weet namelijk niet of er een verschil is met nederlandse taal in het spel, of NL ondertitels, of NL handleiding?
Ik ben eerlijk gezegd nog niet in de winkel gaan kijken.
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Daar kan Motorstorm 2 dus ook bij voor dezelfde prijs! Koopje.Furfoot schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:52:
[...]
Ik kwam nog een aanbieding tegen voor LBP, 35 euro inclusief verzendkosten.
Edit: Aargh geen Paypal.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 20-11-2008 17:23 ]
Ja hoor, maar ik heb ook nog jonge kinderen die mogen spelen.itsoutthere schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:00:
[...]
Zeer waarschijnlijk een Engelse handleiding... Maar als echte man gebruik je die toch niet. Het spel zelf zal wel NL zijn.
Maar is LBP nederlandstalig, of engelstalig met ondertitels, of engels zonder ondertitels?
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Littlebigplanet is volledig nederlands talig (in nederland bestelt), ik neem aan dat ie af gaat op je systeemtaaljohoo schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:53:
[...]
Ja hoor, maar ik heb ook nog jonge kinderen die mogen spelen.Oud genoeg dat ze zelf iets uit kunnen zoeken, maar te jong om engels goed te begrijpen.
Maar is LBP nederlandstalig, of engelstalig met ondertitels, of engels zonder ondertitels?
Bij mij is ie gelukkig volledig Engelstalig, met eventueel Nederlandse subtitles. Ik heb hem gekocht bij Bart Smit. Ik vermoed ook dat hij de taalkeuze bepaalt aan de hand van je systeeminstellingen. En dat staat bij mij uiteraard ook op Engels.Littlebigplanet is volledig nederlands talig (in nederland bestelt), ik neem aan dat ie af gaat op je systeemtaal
DEMOS
► LocoRoco 2
○ PSP
○ 70 MB
GAMES
► PSOne
○ SimCity 2000 (€7,99)
ADD-ONS
BioShock
○ Challenge Rooms (€7,99)
► Guitar Hero: World Tour
○ The Raconteurs Track Pack (€5,99 or €1,99 per song)
♪ “Hold Up”
♪ “Consoler of the Lonely”
♪ “Salute Your Solution"
► LittleBigPlanet
○ SCEA Contest Winner: Sack in a Box
○ LocoRoco Costumes Pack (€2,99)
► Need for Speed Undercover (BLES-00449 / BLES-00450 SKUs)
○ Pro Handling Bundle (€2,99)
○ Pro Power Bundle (€3,99)
○ Race Handling Bundle (€2,99)
○ Race Power Bundle (€2,99)
○ Street Handling Bundle (€1,99)
○ Street Power Bundle (€2,99)
○ Aftermarket Body Hit Package (€1,99)
○ Aftermaket Hood, Spoiler and Exhaust Package (€1,99)
○ Aftermarket Wheel Package (€1,99)
○ Collector's Edition Upgrade (€9,99)
○ Exotic Car Bundle (€5,99)
○ Muscle Car Bundle (€4,99)
○ Paint & Vinyl Package (€1,99)
○ Tuner Car Bundle (€4,99)
○ Ultimate Performance Bundle (€9,99)
○ Ultimate Visual Bundle (€4,99)
► Rock Band
○ Dead Kennedys (€3,99 or €1,49 per song)
♪ California Uber Alles
♪ Holiday In Cambodia
♪ Police Truck
○ Mission Of Burma (€3,99 or €1,49 per song)
♪ Mica
♪ That's How I Escaped My Certain Fate
♪ That's When I Reach For My Revolver
○ Century Media Girls of Metal (€3,99 or €1,49 per song)
♪ In This Moment - Forever
♪ Lacuna Coil - Closer
♪ Lacuna Coil - Swamped
○ Crooked X - "Gone" (€0,79)
♪ Gone
♪ Crooked X - "Gone" (€0,79)
MUSIC
► Linger in the Shadows
○ Soundtrack (Free)
VIDEOS
► Bioshock
○ Challenge Rooms Trailer
► Pain
○ David Hasselhoff Trailer
► MotorStorm Pacific Rift
○ Behind the Scenes Part 1
○ Behind the Scenes Part 2
► Tomb Raider Underworld
○ Beneath the Surface Part 4
► Naruto Ultimate Ninja Storm
○ Trailer Final
► Tom Clancy End War
○ Launch Trailer
○ Infantry Strategy Briefing Video
► Shoot
○ Trailers
THEMES & WALLPAPERS
► Tomb Raider Underworld
Thailand Theme
Stop At Nothing Theme
[ Voor 18% gewijzigd door ymmv op 20-11-2008 20:39 ]
Ik ben van plan om met de kerst een ps3 aan te schaffen, nu heb ik geen zin/(geen geld) om daarbij gelijk een plasma TV te kopen.
Zelf Internet ik via een 24'' 16:10 monitor 1920x1200 HP w2408h deze bevat 1:1 mapping,60hz,HDCP en HDMI
Mijn vraag is of er meerde mensen zijn die op zulke monitoren een PS3 hebben aangesloten en of dit wel werkenlijk gaat.
Ik hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt.
Vreemde prijs? Want nu zijn de liedjes apart goedkoper dan samenymmv schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:34:
De (Europese) PSN-aanbiedingen van deze week:
[...]
► Guitar Hero: World Tour
○ The Raconteurs Track Pack (€5,99 or €1,99 per song)
♪ “Hold Up”
♪ “Consoler of the Lonely”
♪ “Salute Your Solution"
[...]
Natuurlijk gaat dit, als je het via HDMI/DVI aansluit en je hebt HDCP dan werkt dit perfect. Waarschijnlijk krijg je wel balken onder en boven. Overigens zou ik in de toekomst geen plasma kopen, maar een LCD
Dit topic is gesloten.