Voor de Belgen onder ons.
Laatst was hier die promotie gepost van consoleshop.be.
PS3 Motorstorm 2+ lbp of omgekeerd. Toen had ik echt bijna besteld, maar ik ben toch maar eens op de site van bartsmit gaan kijken, en daar doen ze precies dezelfde actie. Nu is binnenwandelen bij bartsmit en doos meenemen voor mij een stuk relaxter dan dat verzendgedoe.
Sowieso had ik voor rembours gekozen en had alles tesamen me dan 416 euro gekost, terwijl ik nu voor 400 de ps3 + motorstorm 2 + lbp heb gehaald, zonder zorgen.
Beter ga je in België vrees ik niet vinden, dus voor wie twijfelt.
Helaas hebben ze me de motorstorm 2 doos aangesmeerd met lbp (iets met stock) ipv omgekeerd. De artwork op de lbp doos is toch wel mooier. Maar goed, who cares

De doos heb ik toch al opgeborgen.
Toen ik in de shop stond wel nog hard getwijfeld tussen 400 euro en de xbox voor 200 (ja, ik ben een eeuwige twijfelaar

) Maar bij de xbox had ik sowieso nog de wireless module+twee echte games (ipv die kleutergames) moeten kopen, dus was het niet zoveel goedkoper geworden. En wachten op die cashback spreekt me ook niet aan.
Anyway, ik eindelijk ook aan de ps3, dus heel tevreden! subliem apparaat, out of the box gewoon meteen online enz... Heel stil ook, heel sexy, noem maar op.
Oh, en de bartsmit actie geldt ook met resistance 2, dus één van de packs plus resistance .
Ik heb echter liever de 'pick up and play' games die je een half uurtje kan spelen (voorlopig toch). R1 heb ik wel bij iemand gespeeld en het was erg goed, maar geen idee of ik R2 even boeiend zou vinden.
Welke games wil ik er nog bij
Hoge prioriteit:
GTA IV
MGS4
Ratchet and clank
Valkyria
GT5
Killzone (van zodra die verschijnt)
Lage prioriteit: ('opvul'games aan budgetprijzen)
Lara Croft
PoP
Burnout
En dat was het zowat. Ik ga vanaf nu echt alleen de toppers spelen, daar heb ik normaalgezien al meer dan genoeg aan. En anders betekent het dat ik te veel game, wat ik ook niet wil. Dus ik ga me zeker beheersen en enkel kopen wat ik echt wil hebben. En niet zoals met de pc zowat 15 games die ik nooit heb aangeraakt
Oh en voor de pc koop ik ook niets meer. Dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Wat ik wil hebben op de pc heb ik ook, en verder koop ik niets meer bij. Liever één keer goed op de ps3 dan twee keer 'leuk en aardig' op de pc. Veel games ga ik sowieso tweedehands kopen wat met die blu ray coating maakt het toch niet meer uit. Waarschijnlijk ga ik niet eens meer de moeite doen om m'n pc te upgraden, heb er echt genoeg van. Gamen op een 42" plasma, zo hoort het voor mij....
Ik ga lbp spelen