Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 94.857 views

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

alex3305 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:06:
[...]

Vreemde prijs? Want nu zijn de liedjes apart goedkoper dan samen :P

Natuurlijk gaat dit, als je het via HDMI/DVI aansluit en je hebt HDCP dan werkt dit perfect. Waarschijnlijk krijg je wel balken onder en boven. Overigens zou ik in de toekomst geen plasma kopen, maar een LCD ;) maargoed.
Ik niet, maar goed. En waarschijnlijk krijg je door het 16:10 beeld een iets uitgerekt beeld bij 1080p weergave. Dat hebben althans de meeste monitoren.

PSN: Shiver23

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
[...]

Vreemde prijs? Want nu zijn de liedjes apart goedkoper dan samen :P
De Britten hebben wel een voordeel:

► Guitar Hero: World Tour
○ The Raconteurs Track Pack (£3.99/€5,99 or £1.49/€1,99 each)
♪ “Hold Up”
♪ “Consoler of the Lonely”
♪ “Salute Your Solution"

BTW Voor info over de US-store updates, zie mijn bron.
Shiver23 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:08:
[...]

Ik niet, maar goed. En waarschijnlijk krijg je door het 16:10 beeld een iets uitgerekt beeld bij 1080p weergave. Dat hebben althans de meeste monitoren.
Daarvoor heb je 1:1 pixel mapping natuurlijk. Als de monitorspecificaties kloppen, zou die prima moeten samenwerken met een PS3.

[ Voor 26% gewijzigd door ymmv op 20-11-2008 21:34 ]

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 17:58

Armada

-Wat wil je weten?-

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:34
ik vind de trophies wel echt vet.. nu net uncharted alle trophies gehaald.. moet alleen nog op hard en crushing uitspelen (als ik had geweten dat je alle onderste krijgt had ik wel gelijk op hard gedaan.. eigenlijk ook wel logisch maarja.. moet hem nu nog 2x uitspelen.. maar gaat wel makkelijker aangezien ik nu overal door kan rennen met de vetste guns en niet meer naar treasures hoef te zoeken :P)

ook bij little big planet.. al is het wel veels te frustrerend om alle levels uit te spelen zonder dood te gaan :(

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Natuurlijk gaat dit, als je het via HDMI/DVI aansluit en je hebt HDCP dan werkt dit perfect. Waarschijnlijk krijg je wel balken onder en boven. Overigens zou ik in de toekomst geen plasma kopen, maar een LCD ;) maargoed.
Respecteer je mening :)
Shiver23 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:08:
Ben zelf ook een plasma liefhebber....
ymmv schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:32:
Daarvoor heb je 1:1 pixel mapping natuurlijk. Als de monitorspecificaties kloppen, zou die prima moeten samenwerken met een PS3.
Yup gelukkig maar :) en bedankt.

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 16:36
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in The Last Remnant: de eerste 10 minuten

En zoals het volgevreten gamers betaamd, waar kijken we naar uit nu LittleBigPlanet, Dead Space en MotorStorm2 in de schappen liggen? Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar Resident Evil 5. Na het (gezamenlijk) spelen van 0 en 1 en, geheel in mijn eentje (/me geeft zichzelf een schouderklopje), 4, trekt RE toch wel mijn aandacht. Het ziet er uiteraard goed uit en als het enigzins speelt als deel 4 dan maak ik me nergens zorgen over. Alhoewel... >__<;

Voor de rest wel enigzins benieuwd naar White Knight Chronicles en misschien/hopelijk dat er dit jaar nog een nieuwe Jak&Daxter komt. God Of War 3 trekt ook wel mijn interesse nu ik eraan denk, maar daar weten we zo weinig over. En op een nieuwe Jak&Daxter, Sly Cooper, Ico en Shadow Of The Colossus hoeven ook niet snel op te rekenen ben ik bang.

You look like I need a drink.

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
dialMforMike schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:06:

En zoals het volgevreten gamers betaamd, waar kijken we naar uit nu LittleBigPlanet, Dead Space en MotorStorm2 in de schappen liggen?
Ik wacht nog 7 dagen op:
- Resistance 2 waarmee ik tezamen met de online multiplayer het nog even uithoud tot:
- InFamous
- Prince of Persia
- Killzone 2 _/-\o_ en met die online modus plus ide van R2 en COD houd ik het nog wel even uit tot

Resident evil 5 en aankomende MUST HAVE sjit als God of War 3en Gran Turismo 5.

Daarnaast wil ik dit jaar nog kopen (reeds uit):
- Far Cry 2
- COD waw
- Little Big Planet

En heb ik nog uit te spelen (reeds gekocht):
- Dead Space
- MGS4
- Battlefield BC (online is king)
- Star Wars: TFU
- WipeOut HD

te veel games, te weinig tijd.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb deze maand flink ingeslagen: LBP, Valkyria Chronicles, Mirrors Edge en over een poosje nog Buzz ter afsluiting. Dus laat de feestmaand maar komen! ;) Shooters kunnen me niet echt boeien op een console dus ik heb geen idee wat ik nog zou willen hebben. Tenzij er binnenkort nog goede DLC uitkomt (Valkyria Chronicles hou ik in de gaten) of een mooie game op het PSN (locoroco2 voor de ps3?) ben ik voorlopig klaar.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Nou ik ben ook weer even gelukkig! Heb vandaag Tomb Raider Underworld gehaald. Schitterend spel _/-\o_ en als je fan was van de eerdere delen, ga je deze ook zeker leuk vinden! En ik verdwaalde natuurlijk gelijk in het eerste level 8)7 .

Hey, maar ook nog een andere vraagje:

Ik heb vandaag ook een extra DualShock 3 controller gekocht, maar daar zit geen USB oplaadkabel bij. Is dat normaal of is mijn pakketje gewoon incompleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:52
CapTVK schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 00:14:
Ik heb deze maand flink ingeslagen: LBP, Valkyria Chronicles, Mirrors Edge en over een poosje nog Buzz ter afsluiting. Dus laat de feestmaand maar komen! ;) Shooters kunnen me niet echt boeien op een console dus ik heb geen idee wat ik nog zou willen hebben. Tenzij er binnenkort nog goede DLC uitkomt (Valkyria Chronicles hou ik in de gaten) of een mooie game op het PSN (locoroco2 voor de ps3?) ben ik voorlopig klaar.
Hoe is Mirror's Edge? Zit er namelijk ook op te kijken.

Overigens wil ik met mijn PS3 zeker LBP en Motorstorm 2 gaan kopen, lijken me twee leuke spellen. Daarna Prince of Persia zeker iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Er zijn echt te veel brute games om te spelen. Ik heb zelf weinig tijd om te spelen (studie, werk, vriendin) dus ben nog wel even zoet met resistance en fallout 3. (en ik ben uncharted opnieuw aan het spelen voor trophies, blijft een bruut spel.) En dan heb ik ook nog burnout (echt vetste racer voor ps3) en skate (ik kan er nog niet helemaal inkomen) liggen om uit te spelen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:20
artacis schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 00:45:
Nou ik ben ook weer even gelukkig! Heb vandaag Tomb Raider Underworld gehaald. Schitterend spel _/-\o_ en als je fan was van de eerdere delen, ga je deze ook zeker leuk vinden! En ik verdwaalde natuurlijk gelijk in het eerste level 8)7 .

Hey, maar ook nog een andere vraagje:

Ik heb vandaag ook een extra DualShock 3 controller gekocht, maar daar zit geen USB oplaadkabel bij. Is dat normaal of is mijn pakketje gewoon incompleet?
Is normaal, Sony levert nooit een USB Kabel bij hun controllers. (Waarom weet ik ook niet, want voor dat geld zou je toch wel minimaal een kabeltje van €0,50 erbij verwachten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179526

Hallo mensen,

ik heb onlangs de geweldige HP W2228h voor mijn PS3 gekocht en ik ben er heel blij mee.
Het enige minpuntje waar ik vantevoren van wist is dat de ingebouwde speakers totaal geen bass hebben.
Dat vond ik echter geen probleem gezien er achterin een ingang voor boxen in zit.

Ik heb dus mn PS3 via HDMI aangesloten.. HDMI naar HDMI, wat ook zorgt voor geluidsoverdracht.
Maar nu wilde ik 2.1 pc speakersetje aansluiten via die ingang alleen.. komt er geen geluid uit, alleen een soort van irritante buzz.

Ik heb de speakers vervangen met andere, en ook heb ik het geprobeerd met een paar koptelefoons maar dat mocht ook niet baten..

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om geluid via HDMI én via die analoge ingang te krijgen.. of moet ik een HDMI naar DVI kabel gebruiken om gebruik te kunnen maken van mn 2.1 setje?

Vriendelijk bedankt voor het lezen. :>

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/8898/04102008998bq2.jpg

Helemaal links de ingang audio met ernaast de hmdi ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Anoniem: 179526 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:04:
Hallo mensen,

ik heb onlangs de geweldige HP W2228h voor mijn PS3 gekocht en ik ben er heel blij mee.
Het enige minpuntje waar ik vantevoren van wist is dat de ingebouwde speakers totaal geen bass hebben.
Dat vond ik echter geen probleem gezien er achterin een ingang voor boxen in zit.

Ik heb dus mn PS3 via HDMI aangesloten.. HDMI naar HDMI, wat ook zorgt voor geluidsoverdracht.
Maar nu wilde ik 2.1 pc speakersetje aansluiten via die ingang alleen.. komt er geen geluid uit, alleen een soort van irritante buzz.

Ik heb de speakers vervangen met andere, en ook heb ik het geprobeerd met een paar koptelefoons maar dat mocht ook niet baten..

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om geluid via HDMI én via die analoge ingang te krijgen.. of moet ik een HDMI naar DVI kabel gebruiken om gebruik te kunnen maken van mn 2.1 setje?

Vriendelijk bedankt voor het lezen. :>

[afbeelding]

Volgens mij kan je HDMI voor beeld en Optical Out voor geluid bij de PS3 tegelijk gebruiken (ooit eens ergens gelezen). Of je HDMI voor beeld en analoge uitgangen voor geluid kan combineren weet ik niet. Geluid uit twee kabels tegelijk zal niet opgaan denk ik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 20:47
El_V schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:39:
[...]

ik vind de trophies wel echt vet.. nu net uncharted alle trophies gehaald.. moet alleen nog op hard en crushing uitspelen (als ik had geweten dat je alle onderste krijgt had ik wel gelijk op hard gedaan.. eigenlijk ook wel logisch maarja.. moet hem nu nog 2x uitspelen.. maar gaat wel makkelijker aangezien ik nu overal door kan rennen met de vetste guns en niet meer naar treasures hoef te zoeken :P)

ook bij little big planet.. al is het wel veels te frustrerend om alle levels uit te spelen zonder dood te gaan :(
Uhh dan heb je dus niet alle trophies ;-)
Hard zal nog wel gaan maar door crushing ga je echt niet "heen rennen". Je zal nog wel wat frustratie momenten tegen komen :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
ymmv schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:34:
De (Europese) PSN-aanbiedingen van deze week:

► Need for Speed Undercover (BLES-00449 / BLES-00450 SKUs)
○ Pro Handling Bundle (€2,99)
○ Pro Power Bundle (€3,99)
○ Race Handling Bundle (€2,99)
○ Race Power Bundle (€2,99)
○ Street Handling Bundle (€1,99)
○ Street Power Bundle (€2,99)
○ Aftermarket Body Hit Package (€1,99)
○ Aftermaket Hood, Spoiler and Exhaust Package (€1,99)
○ Aftermarket Wheel Package (€1,99)
○ Collector's Edition Upgrade (€9,99)
○ Exotic Car Bundle (€5,99)
○ Muscle Car Bundle (€4,99)
○ Paint & Vinyl Package (€1,99)
○ Tuner Car Bundle (€4,99)
○ Ultimate Performance Bundle (€9,99)
○ Ultimate Visual Bundle (€4,99)
Zo je kunt voor 67 euro aan extra kopenvoor need for speed 8)7 . Dit is toch absurd!!! Dat is meer dan de prijs van het spel in Nederland nogwel. Ze slaan volgens mij hier een beetje door. Vroeger kon je die extra gewoon unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
alex3305 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:07:
[...]

Hoe is Mirror's Edge? Zit er namelijk ook op te kijken.
Als je eens wat anders wilt spelen dan een shooter zou ik het zeker proberen. De storyline is aardig gedaan maar had beter gekund (heb hem nog niet uitgespeeld) en moeilijke jumps maken geeft een zeker voldoening . Het is niet perfect, guards disarmen vereist wat oefening (hint: een voor een) en zo had ik ook liever een gamemode verwacht dat je als koerier de vrijheid had om door de hele stad (ala GTA IV) pakjes zou kunnen afleveren. Nu staan alle routes al vast in de chapters. Maar goed, je kan niet alles hebben.

In mijn geval, Mirrors Edge krijgt een goede zeven. Ter vergelijking VC zou een acht krijgen (had wat uitgebreider/complexer gemogen) en LBP een negen (ik geloof niet zo in tienen, geen enkele game is perfect)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 16:23

itsoutthere

The Truth

Nico111 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:35:
[...]

Zo je kunt voor 67 euro aan extra kopenvoor need for speed 8)7 . Dit is toch absurd!!! Dat is meer dan de prijs van het spel in Nederland nogwel. Ze slaan volgens mij hier een beetje door. Vroeger kon je die extra gewoon unlocken
Dat kan nu ook... maar als je daar geen zin in hebt kan je die dingen ook gewoon kopen. (Vroeger had je daar cheats voor om alle extra's te unlocken gelijk in het begin)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-06 20:58

DarthDavy

Excellent!

dialMforMike schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:06:

En zoals het volgevreten gamers betaamd, waar kijken we naar uit nu LittleBigPlanet, Dead Space en MotorStorm2 in de schappen liggen?
Ik ga eerst proberen al die games uit te spelen voor ik naar nieuwe dingen uitkijk...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 23:50
Jumpman schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:31:
[...]

Volgens mij kan je HDMI voor beeld en Optical Out voor geluid bij de PS3 tegelijk gebruiken (ooit eens ergens gelezen). Of je HDMI voor beeld en analoge uitgangen voor geluid kan combineren weet ik niet. Geluid uit twee kabels tegelijk zal niet opgaan denk ik.
De PS3 kan niks tegelijk, daar ben ik ook als een over begonnen.

Wat wel kan is je audio uitgang kiezen. Dus je beeld over HDMI en dan geluid analoog of optisch. Je kunt dan je speakersetje rechtstreeks op de PS3 aansluiten al dan niet met dat koppelstukjes wat bij de PS3 zit voor analoog beeld/geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115781

botech schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:16:
Ik woon ook in Belgie en ik heb vorige week Resistance 2 binnen gekregen na 8 dagen, dus ik denk niet dat je ongerust moet worden. De vier tot vijf dagen levertijd , die je hier veel leest is altijd naar Nederland, is me al opgevallen. Volgens mij is de post hier trager dan in Nederland, en ligt het niet aan VGP.
Ik kreeg vandaag Motorstorm Pacific Rift toegestuurd. Het heeft toevallig ook 8 business days geduurd. Al bij al komt het nog allemaal goed. Dan kan ik met gerust hart Resistance 2 bestellen bij videogamesplus.ca ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 03-06 16:36
DarthDavy schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:25:
[...]

Ik ga eerst proberen al die games uit te spelen voor ik naar nieuwe dingen uitkijk...
Een heel nobel streven ;)

Ik heb zelf nog MGS4 en GTA4 liggen waar ik nog geen seconde in heb gespeeld (wil dat pas op nieuwe TV doen), toch vind ik het altijd erg leuk om nieuwe games in de gaten te houden en een beetje reikhalsend uit te kijken naar een nieuwe topper.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand of er een manier is om Last.fm Recommendations te streamen naar de ps3?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:39:
Weet iemand of er een manier is om Last.fm Recommendations te streamen naar de ps3?
Waarom niet direct in de PS3 browser? Die player is flash dacht ik.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Bergie

Lekker belangrijk...

DennusB schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:39:
Kan je beter hier vragen denk ik: Playstation 3 als media center - deel 3

Ik zou het in ieder geval wel een toffe feature vinden :)
Wellicht is het met TVersity of een andere mediaserver mogelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Bergie op 21-11-2008 16:56 ]

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Voor de Belgen onder ons.

Laatst was hier die promotie gepost van consoleshop.be.

PS3 Motorstorm 2+ lbp of omgekeerd. Toen had ik echt bijna besteld, maar ik ben toch maar eens op de site van bartsmit gaan kijken, en daar doen ze precies dezelfde actie. Nu is binnenwandelen bij bartsmit en doos meenemen voor mij een stuk relaxter dan dat verzendgedoe.

Sowieso had ik voor rembours gekozen en had alles tesamen me dan 416 euro gekost, terwijl ik nu voor 400 de ps3 + motorstorm 2 + lbp heb gehaald, zonder zorgen.

Beter ga je in België vrees ik niet vinden, dus voor wie twijfelt.

Helaas hebben ze me de motorstorm 2 doos aangesmeerd met lbp (iets met stock) ipv omgekeerd. De artwork op de lbp doos is toch wel mooier. Maar goed, who cares 8)7 :X De doos heb ik toch al opgeborgen.

Toen ik in de shop stond wel nog hard getwijfeld tussen 400 euro en de xbox voor 200 (ja, ik ben een eeuwige twijfelaar :s ) Maar bij de xbox had ik sowieso nog de wireless module+twee echte games (ipv die kleutergames) moeten kopen, dus was het niet zoveel goedkoper geworden. En wachten op die cashback spreekt me ook niet aan.

Anyway, ik eindelijk ook aan de ps3, dus heel tevreden! subliem apparaat, out of the box gewoon meteen online enz... Heel stil ook, heel sexy, noem maar op.

Oh, en de bartsmit actie geldt ook met resistance 2, dus één van de packs plus resistance .

Ik heb echter liever de 'pick up and play' games die je een half uurtje kan spelen (voorlopig toch). R1 heb ik wel bij iemand gespeeld en het was erg goed, maar geen idee of ik R2 even boeiend zou vinden.

Welke games wil ik er nog bij
Hoge prioriteit:
GTA IV
MGS4
Ratchet and clank
Valkyria
GT5
Killzone (van zodra die verschijnt)

Lage prioriteit: ('opvul'games aan budgetprijzen)
Lara Croft
PoP
Burnout

En dat was het zowat. Ik ga vanaf nu echt alleen de toppers spelen, daar heb ik normaalgezien al meer dan genoeg aan. En anders betekent het dat ik te veel game, wat ik ook niet wil. Dus ik ga me zeker beheersen en enkel kopen wat ik echt wil hebben. En niet zoals met de pc zowat 15 games die ik nooit heb aangeraakt :'(

Oh en voor de pc koop ik ook niets meer. Dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Wat ik wil hebben op de pc heb ik ook, en verder koop ik niets meer bij. Liever één keer goed op de ps3 dan twee keer 'leuk en aardig' op de pc. Veel games ga ik sowieso tweedehands kopen wat met die blu ray coating maakt het toch niet meer uit. Waarschijnlijk ga ik niet eens meer de moeite doen om m'n pc te upgraden, heb er echt genoeg van. Gamen op een 42" plasma, zo hoort het voor mij....

Ik ga lbp spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 17:58

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:17:
Anyway, ik eindelijk ook aan de ps3, dus heel tevreden!
Nou de brok is dan toch eindelijk van de kont gevallen! :*)

Gefeliciteerd! :)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Anoniem: 179526 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:04:
Hallo mensen,

Wou net een vraag stellen over dit probleem, want volgens mij heeft de PS3 geen 3,5mm uitgang?
Ik heb zelf een HP w2408h variant een jaartje terug gekocht nu heeft deze een HDMI ingang en een 3,5mm jack ingang.

Helaas is dit een Ingang en geen Uitgang, vandaar dat je dus een buzz geluid of juist alleen ruis hoort.
Volgens mij zitten er ook geen DACs in je monitor (Digitaal Analoog Converter).
Zelf heb ik Logitech z4 2.1 boxe setje die natuurlijk helaas* ook een 3,5mm jack uitgang heeft.

Zijn er mensen hier die enigzins een idee hebben hoe of wat je moet doen om dit werkend te krijgen?.
De boxen zijn nu aangesloten op me PC via de 3,5mm jack.
Het enige wat ik zelf kan bedenken is dat er misschien een PCI-e DAC kaart bestaat, waardoor je vanaf je PS3 via een Digitale Optical kabel naar je PC gaat, en dan met een 3,5mm Jack naar je boxe set.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
Die HD van de PS3 is ook niet echt snel. Kan niet eens zonder schokken een 720p filmpje correct weergeven.
Ook niet van een USB stick trouwens.

Oke, het is te doen, maar het frameskippen is af en toe wel irriterend.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:38
que? 720P en 1080P spelen soepel vanaf de interne HD.
Streamen kan een probleem zijn bij beperkte netwerkbandbreedte maar vanaf de interne HD mag het geen probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
EfBe schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:54:
[...]

Waarom niet direct in de PS3 browser? Die player is flash dacht ik.
Het speelt inderdaad wel in flash, maar die hapert soms in de PS3 Browser :S

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

angelus20 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:51:
[...]

Wou net een vraag stellen over dit probleem, want volgens mij heeft de PS3 geen 3,5mm uitgang?
Ik heb zelf een HP w2408h variant een jaartje terug gekocht nu heeft deze een HDMI ingang en een 3,5mm jack ingang.

Helaas is dit een Ingang en geen Uitgang, vandaar dat je dus een buzz geluid of juist alleen ruis hoort.
Volgens mij zitten er ook geen DACs in je monitor (Digitaal Analoog Converter).
Zelf heb ik Logitech z4 2.1 boxe setje die natuurlijk helaas* ook een 3,5mm jack uitgang heeft.

Zijn er mensen hier die enigzins een idee hebben hoe of wat je moet doen om dit werkend te krijgen?.
De boxen zijn nu aangesloten op me PC via de 3,5mm jack.
Het enige wat ik zelf kan bedenken is dat er misschien een PCI-e DAC kaart bestaat, waardoor je vanaf je PS3 via een Digitale Optical kabel naar je PC gaat, en dan met een 3,5mm Jack naar je boxe set.

Alvast bedankt.
Voor gewoon stereogeluid kan je natuurlijk een verloopstekkertje kopen van de rood-witte tulp van je standaard meegeleverde Playstation kabel (die met rood/wit/geel-stekkers) naar een female jack, waar je dus weer je Z4 setje op aan kan sluiten.

zoiets ofzo:
Klik

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Snowwie schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:54:
Die HD van de PS3 is ook niet echt snel. Kan niet eens zonder schokken een 720p filmpje correct weergeven.
Ook niet van een USB stick trouwens.

Oke, het is te doen, maar het frameskippen is af en toe wel irriterend.
Erm ik denk dat er iets met de codering van dat filmpje is. Bij mij speelt 720 en 1080p gewoon af. Toen mijn PS3 via wifi mijn series streamde speelde 720 gewoon goed af. alleen problemen bij 1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
itsoutthere schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:31:
[...]

Voor gewoon stereogeluid kan je natuurlijk een verloopstekkertje kopen van de rood-witte tulp van je standaard meegeleverde Playstation kabel (die met rood/wit/geel-stekkers) naar een female jack, waar je dus weer je Z4 setje op aan kan sluiten.

zoiets ofzo:
Klik
klinkt goed, alleen hou je dat je steeds moet wisselen van ingang PC/PS3.
Stom dat ik hier niet aan gedacht heb, maar ben in iedergeval wel geholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

ik heb een vraagje, zie je het verschil bij 1080p games op een ps3 op 2,5 meter afstand met een 32 inch hd ready? ipv een Full-HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 10:43
De meeste mensen zien geen verschil tussen hd ready en full hd op een grootte van 32 inch. Dit verschil wordt pas merkbaar op een TV van een groter formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 04-06 21:33
Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:17:
Voor de Belgen onder ons.

Laatst was hier die promotie gepost van consoleshop.be.

PS3 Motorstorm 2+ lbp of omgekeerd. Toen had ik echt bijna besteld, maar ik ben toch maar eens op de site van bartsmit gaan kijken, en daar doen ze precies dezelfde actie. Nu is binnenwandelen bij bartsmit en doos meenemen voor mij een stuk relaxter dan dat verzendgedoe.

Sowieso had ik voor rembours gekozen en had alles tesamen me dan 416 euro gekost, terwijl ik nu voor 400 de ps3 + motorstorm 2 + lbp heb gehaald, zonder zorgen.

Beter ga je in België vrees ik niet vinden, dus voor wie twijfelt.

Helaas hebben ze me de motorstorm 2 doos aangesmeerd met lbp (iets met stock) ipv omgekeerd. De artwork op de lbp doos is toch wel mooier. Maar goed, who cares 8)7 :X De doos heb ik toch al opgeborgen.

Toen ik in de shop stond wel nog hard getwijfeld tussen 400 euro en de xbox voor 200 (ja, ik ben een eeuwige twijfelaar :s ) Maar bij de xbox had ik sowieso nog de wireless module+twee echte games (ipv die kleutergames) moeten kopen, dus was het niet zoveel goedkoper geworden. En wachten op die cashback spreekt me ook niet aan.

Anyway, ik eindelijk ook aan de ps3, dus heel tevreden! subliem apparaat, out of the box gewoon meteen online enz... Heel stil ook, heel sexy, noem maar op.

Oh, en de bartsmit actie geldt ook met resistance 2, dus één van de packs plus resistance .

Ik heb echter liever de 'pick up and play' games die je een half uurtje kan spelen (voorlopig toch). R1 heb ik wel bij iemand gespeeld en het was erg goed, maar geen idee of ik R2 even boeiend zou vinden.

Welke games wil ik er nog bij
Hoge prioriteit:
GTA IV
MGS4
Ratchet and clank
Valkyria
GT5
Killzone (van zodra die verschijnt)

Lage prioriteit: ('opvul'games aan budgetprijzen)
Lara Croft
PoP
Burnout

En dat was het zowat. Ik ga vanaf nu echt alleen de toppers spelen, daar heb ik normaalgezien al meer dan genoeg aan. En anders betekent het dat ik te veel game, wat ik ook niet wil. Dus ik ga me zeker beheersen en enkel kopen wat ik echt wil hebben. En niet zoals met de pc zowat 15 games die ik nooit heb aangeraakt :'(

Oh en voor de pc koop ik ook niets meer. Dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Wat ik wil hebben op de pc heb ik ook, en verder koop ik niets meer bij. Liever één keer goed op de ps3 dan twee keer 'leuk en aardig' op de pc. Veel games ga ik sowieso tweedehands kopen wat met die blu ray coating maakt het toch niet meer uit. Waarschijnlijk ga ik niet eens meer de moeite doen om m'n pc te upgraden, heb er echt genoeg van. Gamen op een 42" plasma, zo hoort het voor mij....

Ik ga lbp spelen ;)
Ik ga hem ook bij Bartsmit aanschaffen...

Als je de "gewone" 80GB neemt, krijg je keuze uit LBP, Resistance 2, Motorstorm en Singstar + een game naar keuze (tot 65€)

Ik ga gaan voor Resistance 2 en Fallout 3 (ben Fallout 2 opnieuw begonnen, was vergeten hoe GOED!!! dat spel was voor z'n tijd)

Mooie deal voor 399€.

Ik twijfel ook al 3 maand tussen de Xbox 360 en de PS3.
Maar als je alles optelt, is de PS3 niet veel duurder. En bovendien heb ik geen zin om nog te investeren in Microsoft al hun "zij"kosten...
Online = gratis
Wifi = integrated
Design = mooier (IMO)
En vooral future proof. Je kan nu nog topspellen kopen voor de PS2...

Verder staat er op de lijst nog:

extra DS3 controller
Naruto Ultimate Ninja Storm
LBP
GT5P
MGS4

Ik ga leuke gametijden tegemoet :)

iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 247730 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:51:
ik heb een vraagje, zie je het verschil bij 1080p games op een ps3 op 2,5 meter afstand met een 32 inch hd ready? ipv een Full-HD?
Skire schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:20:
De meeste mensen zien geen verschil tussen hd ready en full hd op een grootte van 32 inch. Dit verschil wordt pas merkbaar op een TV van een groter formaat.
Zeg dat nou niet, nou krijgen we hier waarschijnlijk weer een shitstorm van al die mensen die menen het wel te kunnen zien...zucht. Als je dan toch FullHD wil gaan trek je beurs dan wat verder open koop minimaal 42 inch. Voor een 32 inch tv zou ik de extra investering dom vinden omdat je er bizar weinig van ziet, al zal de winkelbediende je anders doen willen geloven.

Oude truc in de biz, een HD-ready TV van de dezelfde grootte er pal naast zetten met de contrast ratio's en kleuren helemaal verkeerd ingesteld...kijk maar mevrouwtje die FullHD TV is veel beter.

Bovendien zijn er amper echte 1080p games, 1 of 2 geloof ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 21-11-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Kreeg net een HOME invitatie/code binnen op het mailadres van mijn Japanse PSN account.
Iemand enig idee of dat ook werkt met mijn Nederlandse account nadat ik het heb gedownload van de Japanse store?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aries.Mu schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:29:
[...]

Ik ga hem ook bij Bartsmit aanschaffen...

Als je de "gewone" 80GB neemt, krijg je keuze uit LBP, Resistance 2, Motorstorm en Singstar + een game naar keuze (tot 65€)

Ik ga gaan voor Resistance 2 en Fallout 3 (ben Fallout 2 opnieuw begonnen, was vergeten hoe GOED!!! dat spel was voor z'n tijd)

Mooie deal voor 399€.
Crap, ik heb weer niet goed genoeg opgelet :p Had ik dat geweten dan zou ik ook eerder voor lbp+MGS4 gegaan zijn, denk ik. Ach, niet getreurd, lbp en motorstorm zijn ook degelijke games. :)

Motorstorm is misschien niet helemaal 'mn ding (en nogal moeilijk :s ofwel moet ik even wennen)
Maar LBP is veruit één van de briljantste games die ik de laatste jaren gespeeld heb. SU-BLIEM gewoon, daarvoor game ik. Was dat gevoel eigenlijk al een beetje kwijt, door op de pc gewoon maar game na game beetje compulsief te spelen. Veel van hetzelfde en veel ondermaatse games ook. De PS3 zal mij terug dat gameplezier geven wat ik op de pc maar zeldzaam meer had. (ook door dat upgraden oa)

En je hebt gelijk, je ziet de ps3 vaak wel in een demo-pod, maar je beseft pas hoe sexy dat design is, als je het zelf uitpakt en in je tv meubel zet. Met alle respect voor de xbox (gemeend) maar daar kan die witte doos echt niet tegen op. Hier heb je ook echt het gevoel een iets duurder apparaat vast te hebben, de zwart glimmende behuizing.... 0,0 spijt, echt waar. Ook kudos voor sony voor de geïntegreerde voeding! Zet apparaat neer, voedingskabel erin, hdmi in de tv, en klaar.

De DS3 voelt ook beter dan de sixaxis. Iets meer gewicht voelt gewoon beter. En volgens mij komt lbp echt niet op dezelfde manier tot z'n recht zonder trilling in de controller.

M'n vriendin is nu lbp aan het spelen, daar gaat m'n ps3 tijd :+

Die aanraakknopjes geven ook echt het gevoel van een AAA-apparaat.

De store is idd niet overzichtelijk, maar er zijn heel wat mooie gratis themes af te halen! _/-\o_ (lara croft theme oa) Demo's, noem maar op... Alles wijst zichzelf uit, prima wifi verbinding (standaard)

Ik hoor de fan trouwens heel zachtjes als er geen geluid door de speakers komt, ingame hoor je echter gewoon geen lawaai van deze console *O*
Armada schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:27:
[...]

Nou de brok is dan toch eindelijk van de kont gevallen! :*)

Gefeliciteerd! :)
Mja :p Ok, het was misschien wel vreemd, en het leek wel alsof ik een jaar getwijfeld heb. Maar eerlijk gezegd heb ik genoeg veprlichtingen om niet nog eens m'n tijd te vergooien aan een console :p
Dus er zat helemaal geen haast achter, en ik volg het gewoon omdat het mij interesseert. Uiteindelijk wachtte ik dan nog enkel op een goede deal die voor mij aanvaardbaar was. En nu heb ik wel een zuinige 80Gb met DS3

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 22-11-2008 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 10:43
Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:46:
[...]

[...]

Zeg dat nou niet, nou krijgen we hier waarschijnlijk weer een shitstorm van al die mensen die menen het wel te kunnen zien...zucht. Als je dan toch FullHD wil gaan trek je beurs dan wat verder open koop minimaal 42 inch. Voor een 32 inch tv zou ik de extra investering dom vinden omdat je er bizar weinig van ziet, al zal de winkelbediende je anders doen willen geloven.

Oude truc in de biz, een HD-ready TV van de dezelfde grootte er pal naast zetten met de contrast ratio's en kleuren helemaal verkeerd ingesteld...kijk maar mevrouwtje die FullHD TV is veel beter.

Bovendien zijn er amper echte 1080p games, 1 of 2 geloof ik.
heyheyhey ik zei nog: "de meeste mensen" hé :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
Chrasher schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:09:
Kreeg net een HOME invitatie/code binnen op het mailadres van mijn Japanse PSN account.
Iemand enig idee of dat ook werkt met mijn Nederlandse account nadat ik het heb gedownload van de Japanse store?
Ja, zie ook mijn post in het PS Home topic. Gewoon downloaden onder JP en starten onder NL.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Hmm zo te zien gaat die aanbieding van twee spellen gangbaar worden, want ik ben ook al een andere shop tegengekomen die dezelfde aanbieding had, ben alleen de link kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alex3305 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:44:
Hmm zo te zien gaat die aanbieding van twee spellen gangbaar worden, want ik ben ook al een andere shop tegengekomen die dezelfde aanbieding had, ben alleen de link kwijt :(
Blijkbaar, en dan is het echt wel een goede deal. Ik ben geen voorstander van consoles kopen die niet in een pack zitten. Want dan mag je alsnog redelijk wat eurotjes beginnen neertellen om uberhaupt te beginnen gamen. Nu krijg je er voor ongeveer 100 euro aan games bij (die je toch zou moeten besteden, want je wil toch iéts kunnen gamen) dus de ps3 kost je omgerekend 300 euro, koopje eigenlijk ;)

(ik weet ook dat sony geen honderd euro kwijt is aan die software packs, maar daar heb je als consument geen boodschap aan, want de consument moet sowieso de gangbare prijs betalen voor software)

Net nog wat zitten rondkijken in het menu. Héérlijk allemaal. Wat een menu. (vind ik er persoonlijk ook heel wat moderner en 'cleaner' dat het blades menu bij de 360. Met NXE heb ik geen ervaring, hopelijk hebben ze dat ook wat volwassener en mooier gemaakt).

PSN is idd niet handig om de gratis stuff van de betalende dingen te scheiden (demos van games) maar zóveel staat er nu ook weer niet in (bij mij toch niet) en alles overlopen is nu ook niet echt een probleem.

Héél mooi ook dat themes ook alle icoontjes aanpassen. Grafiti/anime en lara croft theme doen dat heel mooi! En gewoon ook de openheid van het systeem. Foto's en videos kijken vanaf de schijf of usb. M'n pc zal nu heel wat vaker afstaan. Vroeger had ik geen apparaat om m'n divx op m'n tv te laten zien. (behalve pc naar tv verslepen maar via vga was dat niet ideaal) en een simpele draagbare dvd speler die ik ook m'n tv kon aansluiten (was ook maar niets). Tijd en zin om een htpc samen te stellen heb ik niet, maar dat hoeft nu ook niet meer. Leve de ps3 voor standalone multimedia.

Ben allerminst ontchoogeld! Die 400 euro? Ben ik al lang vergeten, dit is mij alles waard... Nu nog die games kopen die ik hierboven aangaf (MGS4 als eerste denk ik) en ik ga geen moment meer tobben over wat ik eventueel mis op een 360, want VOOR MIJ is er genoeg te doen op de ps3.

Nu demo van GRID aan het binnenhalen, even zien wat dat wordt...

En straks even de tweedehandssites aflopen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 22-11-2008 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Laatst online: 08-03 20:40
iK heb sinds een week ook de ps3. Via draadloos internet aangesloten en zo,

Nu vind ik dat de hd snalheid wel wat hoger mag. Soms lange laadtijden en zo..

Ik neem aan dat het gewoon mogelijk is om via een sata- en power verlengkabeltje een 300gb raptor te gebruiken? Iemand dit al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 01-06 08:25

zAo

GPLv2 Fanboy

Zojuist 1,5uur Risistance 2 zitten spelen en ik moet zeggen dat ik deeltje een veel lekkerder vond. Het lopen gaat veel trager (rennen vind ik niets), het hurken is niet meer zo snel als bij 1 en het is 100% scripted. Je wordt echt aan het handje genomen.

Weet iemand of het na 2uur spelen wat meer op deel 1 gaat lijken? (de engine uiteraard niet :)) De visuals zijn in ieder geval wel dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Aanbieding bij videoland DIRT voor € 19,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen_125
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-03-2023
In de beginpost van dit topic zag ik dat de games van de PS3 regio onafhankelijk zijn. Geldt dit dan ook voor de films (oftewel, kan ik regio 1 dvd's of blue-ray discs kijken via de PS3)??

Volgens mij heeft de Bart Smit in NL trouwens nu dezelfde aanbieding. Ook de Mediamakrt biedt een gratis spel aan bij aanschaf van een PS3bundel. Hier kun je ook voor Resistance 2 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 15:06

Snippertje

Light up your life

Weet iemand of aansluiten van een PS3 op een 24" Full HD scherm via VGA veel verschil maakt met DVI? Zichtbare verschillen heb ik het dan over. Ik heb namelijk een Full HD scherm, met 1 DVI aansluiting die ik gebruik voor me PC en steeds kabels wisselen heb ik niet zoveel zin in..

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ellen_125 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 09:07:
In de beginpost van dit topic zag ik dat de games van de PS3 regio onafhankelijk zijn. Geldt dit dan ook voor de films (oftewel, kan ik regio 1 dvd's of blue-ray discs kijken via de PS3)??
PS3 speelt geen niet-Europese regiobeschermde DVDs en Blu-Rays af. Gekopieerde DVDs uit ander regio's zijn geen probleem want de regiobescherming is er dan afgehaald. Daarnaast zijn er ook best veel regio-vrije Blu-Rays. Importeren heeft wel zin maar je moet goed opletten dat de film in kwestie daadwerkelijk geen regiobecherming heeft. Zie http://bluray.liesinc.net/
Snippertje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 10:28:
Weet iemand of aansluiten van een PS3 op een 24" Full HD scherm via VGA veel verschil maakt met DVI? Zichtbare verschillen heb ik het dan over. Ik heb namelijk een Full HD scherm, met 1 DVI aansluiting die ik gebruik voor me PC en steeds kabels wisselen heb ik niet zoveel zin in..
Je kunt de PS3 niet via VGA aansluiten dus dat houdt snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 05:57:
Wist niet dat ze daar ook games verkochten, is dat bij iedere willekeurige videoland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

---RRR--- schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 01:58:
..

Ik neem aan dat het gewoon mogelijk is om via een sata- en power verlengkabeltje een 300gb raptor te gebruiken? Iemand dit al eens geprobeerd?
Ja en ja.
Ja :) Ook kun je niet upscalen met je VGA kabel en de beeldkwaliteit is enorm verschillend (cfr. SD <-> HDTV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 15:06

Snippertje

Light up your life

ymmv schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 10:57:

[...]

Je kunt de PS3 niet via VGA aansluiten dus dat houdt snel op.
Via convertors wel.
Anoniem: 233180 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:19:

Ja :) Ook kun je niet upscalen met je VGA kabel en de beeldkwaliteit is enorm verschillend (cfr. SD <-> HDTV)
Maar als ik dit lees kan ik dat beter niet doen.

Bestaan er ook HDMI verdelers? Dus waar je er 2 in kan doen en 1 uit laat komen naar een scherm. En dat er dan een knopje op zit zodat je kan kiezen welke je kan gebruiken? Nogal lastig zoeken, ik kwam bij KVM switches uit, maar vond niet wat ik zocht.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Snippertje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:28:
[...]

Via convertors wel.

[...]

Maar als ik dit lees kan ik dat beter niet doen.

Bestaan er ook HDMI verdelers? Dus waar je er 2 in kan doen en 1 uit laat komen naar een scherm. En dat er dan een knopje op zit zodat je kan kiezen welke je kan gebruiken? Nogal lastig zoeken, ik kwam bij KVM switches uit, maar vond niet wat ik zocht.
Ja dat bestaat: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Laatst online: 13-03-2024
Gisteren dus een nieuwe tv gekocht, eigenlijk speciaal voor de PS3. Gewoon een breedbeeld LCD. PS3 aangesloten via HDMI.

En ik denk, laat ik eens een dvd'tje testen. Kijken hoe dat eruit ziet. Dus ik een DVD van LOTR erin, en wat schetst mijn verbazing, de menu's van de DVD zijn volledig schermvullend, maar de bij de film zelf krijg ik dus toch zwarte balken onder en boven!

Noem mij gerust een n00b, maar hoe kan dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 05:57:
Kun je daar een link van geven? Kan het namelijk niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271736

Ik heb eerder in dit topic gelezen dat mensen al Resistance 2 spelen. Gisteren ben ik alle winkels afgegaan in mijn stad, maar niemand heeft hem nog. Op wehkamp.nl staat ook dat ie pas de 28ste komt. Hebben jullie hem geimporteerd oid?

En kan iemand mij vertellen of je co-op single player met 2 spelers kan doen? Ik weet dat er een co-op is, maar is dit niet alleen voor online? Het gaat dus om 2 mensen in dezelfde woonkamer ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 271736 op 22-11-2008 13:22 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
wicked1980 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:01:
Gisteren dus een nieuwe tv gekocht, eigenlijk speciaal voor de PS3. Gewoon een breedbeeld LCD. PS3 aangesloten via HDMI.

En ik denk, laat ik eens een dvd'tje testen. Kijken hoe dat eruit ziet. Dus ik een DVD van LOTR erin, en wat schetst mijn verbazing, de menu's van de DVD zijn volledig schermvullend, maar de bij de film zelf krijg ik dus toch zwarte balken onder en boven!

Breedbeeld tv's zijn meestal 16:9, films zijn regelmatig 2.35:1, wat de verhouding van het beeld is in de bioscoop, dat is dus normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

wicked1980 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:01:

LOTR is widescreen, dat wil zeggen dat het beeld een verhouding heeft van 2.35:1 , normaal breedbeeld is 16:9.

Komt er op neer dat sommige films nog 'breder zijn gemaakt' dan breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 271736 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:21:
Ik heb eerder in dit topic gelezen dat mensen al Resistance 2 spelen. Gisteren ben ik alle winkels afgegaan in mijn stad, maar niemand heeft hem nog. Op wehkamp.nl staat ook dat ie pas de 28ste komt. Hebben jullie hem geimporteerd oid?

En kan iemand mij vertellen of je co-op single player met 2 spelers kan doen? Ik weet dat er een co-op is, maar is dit niet alleen voor online? Het gaat dus om 2 mensen in dezelfde woonkamer ;)
Ik speel hem ook, maar dat is de import.

Coop online kan met 8 mensen waarvan er 2 in de zelfde kamer kunnen zitten. Let wel: het beeld is dan 4:3, waardoor je zwarte randen krijgt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zAo schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:31:
[...]

Ik speel hem ook, maar dat is de import.

Coop online kan met 8 mensen waarvan er 2 in de zelfde kamer kunnen zitten. Let wel: het beeld is dan 4:3, waardoor je zwarte randen krijgt :')
Moeten er dan verplicht 6 andere mee spelen of kan je zelf kiezen? Vanaf welke site heb je hem geimporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb hem, zoals zovelen, via VideoGamesPlus.ca. Uiteraard kan het ook met 2 man.

Weet iemand hoe je screenshots kan maken met je PS3? Dat zou moeten kunnen sinds FW 2.5x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:31

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

zAo schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:53:
Ik heb hem, zoals zovelen, via VideoGamesPlus.ca. Uiteraard kan het ook met 2 man.

Weet iemand hoe je screenshots kan maken met je PS3? Dat zou moeten kunnen sinds FW 2.5x.
Pas als een game dat toch ook ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik ben een volledig newbie wanneer het aankomt op de term PSN.
Nu vraagt iemand naar mijn PSN, moet dit mijn 'nickname zijn'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:01:
Ik ben een volledig newbie wanneer het aankomt op de term PSN.
Nu vraagt iemand naar mijn PSN, moet dit mijn 'nickname zijn'?
Ja, dat heb je correct als iemand het in de zin: "Mag ik je PSN". Dan gat het om de nick die je gekozen heb bij het registreren.
Elk ander gaat het om het netwerk van Playstation/Sony en/of de Playstation Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je hulp! :)

Nu heb ik een Amerikaans account aangemaakt en wil mijn nick aan deze persoon geven, kan die persoon achterhalen waar ik echt woon?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 22-11-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Neem is een kijkje of verdiep je even in hdmi/dvi schakelaars.
http://www.elektronica-online.nl/?content=9653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:39:
Bedankt voor je hulp! :)

Nu heb ik een Amerikaans account aangemaakt en wil mijn nick aan deze persoon geven, kan die persoon achterhalen waar ik echt woon?
Nee tenzij je hem dat zelf verteld. Een vraag waarom een Amerikaanse account. Je kan gewoon een Nederlandse aanmaken. De Ameriaaknse en Japanse zijn meer extra voor de Europese die demo's will uit proberen die niet of veel alter uit komen in Europa.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 178057 op 22-11-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de Valkyria tutorial gespeeld (van de demo, ben even de gratis content uit de store aan het plunderen :p )

En damn, dat is toch echt exact de reden waarom ik playstation gamer ben. :) Ik heb weinig ervaring met Japans geïnspireerde games, maar dit is echt weer zo'n wtf game, die gewoon super is om te spelen... :)

Voor mij dan iets totaal nieuw en verfrissend (want ik zou op het eerste zicht niet weten met wat ik het moet vergelijken). Leuk, en toch strategisch en goed nadenken. Een game waarbij 'oefening baart kunst' nog iets betekent. Toch nét een CP minder gebruiken, enz... en toch een rustig relax tempo, waarbij je je tijd kan nemen... Geen hectisch rts gedoe of zo... _/-\o_

Fantasievolle artwork en setting (dat doet het bij mij altijd goed, ik snap niet hoe sommigen steeds weer kwijlen op de zoveelste 'volwassen' ubercool shooter 8) ) Dit spreekt mij bvb wel aan.

Dus valkyria is een game die er zeker nog moet komen. MGS4 sowieso en GTA IV. Dan nog wat sport games (welke sport op zich maakt niet veel uit, zolang het maar weer behendigheid is, en waarbij je voelt dat je beter wordt als je maar lang genoeg oefent. Ik zat te denken aan NHL, het is eens iets anders dan fifa ;) )

Ik ben m'n pc alweer helemaal vergeten :) Ik blijf wel ETQW (precisie shooter, toch liever PC voor zoiets) en trackmania op m'n pc spelen, maar daar is m'n 7600GT meer dan goed genoeg voor, m'n pc zal dus even niet meer ge-upgrade worden :)

LBP, Valkyria, Mirros Edge, Mortal Combat vs DS universe... ik weet terug waarom ik graag game. De pc heeft dat gameplezier eigenlijk een beetje om zeep geholpen. LBP bvb is precies wat ik er van verwachtte sinds de eerste keer dat ik erover gehoord had (E3 2007 of zo?) Ik had hier alle hoop op gesteld omdat het precies mijn ding was, en 'it delivers'... _/-\o_

Nog iets wat nu veel gemakkelijker is: demo's. Die worden rechtstreeks naar jou gebracht op één centrale plaats, ipv dat jij weer internet of gamershell moet afzoeken naar welke demo's beschikbaar zijn en dan nog een snelle downloadlocatie vinden. Je voelt je als gamer beter 'bediend' dan op het pc platform. Ik heb al meer demo's afgehaald en gespeeld (vijftal) dan de voorbije 2 jaar op m'n pc, en het is de ideale manier om te zien of een game wel iets is. Downloaden in background, installeren en testen maar...

Ik zal straks ook eens proberen hoe ik de DS3 aan het werk krijg op m'n pc. Dan kan m'n cheap ass trustmaster controller ook de lade in. Leve de DS3 d-pad zeg...

Maar goed, de PS3 brengt al die goede PS2 herinneringen terug (welke ik al lang niet meer heb gespeeld, dat is alweer vier jaar geleden of zo) Nu nog wipe-out afhalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:33:
[...]

Nee tenzij je hem dat zelf verteld. Een vraag waarom een Amerikaanse account. Je kan gewoon een Nederlandse aanmaken. De Ameriaaknse en Japanse zijn meer extra voor de Europese die demo's will uit proberen die niet of veel alter uit komen in Europa.
Ik ben nogal ongeduldig.
Neem bijvoorbeeld de demo van PES 2009 die was hier een dag later beschikbaar..

Nogmaals bedankt voor je hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Ik zag een leuke verrassing in mijn mailbox, een invite voor de Home beta!

Helaas is mijn TV tot dinsdag nog bij Panasonic voor reparatie, purple snakes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:30:
Ik zag een leuke verrassing in mijn mailbox, een invite voor de Home beta!

Helaas is mijn TV tot dinsdag nog bij Panasonic voor reparatie, purple snakes..
Die invite, kreeg je die op je nederlandse acount?

Moet je niet opschieten met het gebruik maken van die invite, ik dacht namelijk ergens te hebben gelezen dat je daar een bepaald aantal uur voor stond....

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 22-11-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.us.playstation.com/PS3/Network/PID

Hebben ze zoiets ook voor Europese accounts? Kijk ik er nou gewoon overheen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om even de kwaliteit van tweedehands blurays te testen heb ik daarnet R&C:ToD opgehaald.

De disc had idd wel een paar 'vuiligheidjes', waarschijnlijk vingers of zo. Maar even erover gegaan met een brillenpoetsdoekje en de disk is gewoon in perfecte nieuwstaat. 0,0 krasjes of wat dan ook. Blu Ray coating ftw!!

Daarnet wel een eerste 'hick up' gehad in de functionaliteit van de ps3, maar dat is te wijten aan de R&C game, niet de ps3

Toen ik de game instak gaf hij de melding: not enough disk space to install this game. Terwijl ik nog 60 Gb van de 80 over had. Blijkbaar kan de game bij bepaalde volumes niet installeren en geeft het deze foutmelding. Heel vaag en niet echt netjes, maar goed. Even een divx opgezet op dat cijfer te veranderen en toen ging het wel...

Zolang het hier bij blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

ik heb vandaag een mooie deal gesloten

Motorstorm + Resistance samen voor 20 euro,

Geen trophy support, maar wel hele gave spellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:40:
ik heb vandaag een mooie deal gesloten

Motorstorm + Resistance samen voor 20 euro,

Geen trophy support, maar wel hele gave spellen. ;)
Hoe ben je tot zo'n mooie deal gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tweedehands denk ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me ook maar wil het toch even zeker weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Leuke Blu-Ray-deal: 2 films voor 25 pond (waaronder Wall-E, Narnia 2, Casino Royal Special Edition, Transformers, Sleeping Beauty, Kill Bill 1 en 2, etc)

Het zijn Britise edities dus je krijgt er niet altijd NL ondertitels bij. (Is overigens wel het geval bij Narnia 2 en Sleeping Beauty, de andere titels heb ik niet gecontroleerd)

Hmm.. verzending is wel 5 pond. Prijs komt dan op 17,50 euro per titel. Play.com heeft een soortgelijke actie, kan iets goedkoper uitpakken maar heeft geen Narnia 2 en Wall-E op het moment.

[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 22-11-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:00:
[...]

Hoe ben je tot zo'n mooie deal gekomen?
Ik denk toch marktplaats

[ Voor 27% gewijzigd door sorcees op 22-11-2008 22:17 ]

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Anoniem: 268098 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:33:
[...]

Kun je daar een link van geven? Kan het namelijk niet vinden...
Nee, staat in de folder die in de winkel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren motorstorm zitten spelen, maar dat ging niet echt goed. Begon al een beetje te twijfelen dat ik de verkeerde keuze had gemaakt met de LBP pack + motorstorm 2, waardoor ik in feite geen 'koopje' zou hebben gedaan. (omdat ik eigenlijk ipv motorstorm beter iets anders had gekozen)

Goed, gewoon opzij gelegd, vandaag opnieuw geprobeerd, en ineens lukt alles wel.
Sommige games hebben echt een 'klik' nodig, een 'in the zone' momentje, waarbij alles duidelijk wordt en het ineens wel goed gaat. Heerlijk wanneer zoiets gebeurt 8)

Motorstorm 2 blijkt dus toch een goede keuze te zijn geweest, oef :p Helemaal mijn type game ook. Lekker arcade raggen en sleuren met die buggy's... Voor wie motorstorm 1 niet heeft gespeeld is dit geweldig. Misschien denk je er anders over als je motorstorm 1 wel hebt gespeeld, maar ik zie verder geen nadelen aan deze game. Grafisch zeker ok! Framerate stabiel als een huis en snel! Vette actie, evenwicht tussen pick up and play en iets meer diepgang... En lekker to the point. Racen maar...

Snel even online gaan is geen enkel probleem. Je hebt snel een lobby en staat in no time op de track te racen, zonder lag. Dit is een game waar ik veel uren in kwijt kan, zeker omdat ik graag dat soort games speel. Je merkt echter wel het gebrek aan voice com. Daar heeft sony toch een steekje laten vallen door daar vanaf de release niet de nadruk op te leggen. Dat heeft LIVE wel beter voor elkaar, omdat je weet dat iedereen een headset heeft. Ik heb er zelf ook geen, maar dan zie je soms 1 speler op 8 wat kutten met voice com... Anderzijds, ik hoef ook geen schreeuwende tieners te horen, dus ergens is het zo slecht nog niet.

RC:ToD _/-\o_ _/-\o_ Helemaal m'n ding. Humor, beetje zoeken, heerlijk relax platformen, goede graphics, goede voice acting, beetje puzzelen, en veel slashen... :) Graphics kunnen gewoon niet beter voor dat soort games. Waarom zijn er niet meer games in dat genre :| Komop sony, meer platformers. Wat heb ik dit gemist zeg! :) Benieuwd hoe spyro wordt :)

En de demo's hebben hun nut al bewezen. Als dit op de pc was, zou ik zonder nadenken GRID en Burnout hebben gekocht. En dan maar moeite doen om er niet te hard m'n broek aan te scheuren wanneer ik ze wil verkopen omdat het toch niet mijn ding is. :p GRID is leuk, maar blijft volgens mij niet boeien. Na de demo had ik al genoeg in elk geval, dan liever GT5:P, GRID heeft me iets te veel een DTM 3 gevoel. Burnout had ik verwacht leuk te vinden, maar dat gaat me niet zo goed meer af. Als tiener, meteen, als twintiger... hmmm... Het gaat zo snel dat ik nooit goed de stuntmogelijkheden zie, en 'platformen' met een auto vind ik minder leuk. Iets te moeilijk dus, en iets waar ik nooit genoeg mee zal spelen.

Mirrors Edge daarentegen: must have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Van de week ook even Resistance gehaald voor 12 euro, hopelijk volgende week binnen.

Die eerst maar eens uit spelen en dan deel 2 ergens scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aight! schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:24:
Van de week ook even Resistance gehaald voor 12 euro, hopelijk volgende week binnen.

Die eerst maar eens uit spelen en dan deel 2 ergens scoren :)
Waar heb jij em voor die prijs vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Jeej, vandaag ook maar, na een tijd twijfelen, een PS3 aangeschaft en ik moet toch meegeven dat je het verschil met de PS2 wel duidelijk ziet hoor! Nu zit ik echter nog wel bij mijn vriendin, dus verder dan een oude CRT televisie gaat het vandaag niet komen,maar als ik thuis ben komt dat helemaal goed. Toevallig heb ik daar namelijk nog een component > VGA converter liggen, dus die gaan we toch even proberen. Wel met component kabels van 1,50 euro, maargoed :). HDMI kan altijd nog!

Overigens had ik nog geluk bij de kassa ook. Vanwege de 'nieuwe' actie bij de Bart Smit, snapte de verkopers het allemaal niet meer zo goed. Persoonlijk had ik het Motorstorm 2 pakket op de balie gelegd samen met LBP, maar mijn vriendin had er voor Sinterklaas alvast Burnout bijgelegd. Nu sloeg de ene gozer achter de kassa alles aan, maar toen merkte een andere verkoper op dat "je er nu twee gratis spellen bij kreeg" :9. Dus ik kreeg mooi 100% korting op LBP en Burnout :D. Ach ja, mag ik ook een keer geluk hebben, normaal ben ik te eerlijk namelijk ;)

Maargoed, al even zitten spelen dus en LBP is echt wel vet, Motorstorm is ook wel leuk om te spelen, maar Burnout kwam ik nog niet helemaal uit. Overigens was het ook vrij onoverzichtelijk IMHO, dus misschien moet ik daar nog even naar kijken. Zal vast ook schelen als ik straks 720p speel qua duidelijkheid.

Nu nog hopen dat Sony ooit 1440x900 en 1680x1050 gaat ondersteunen net zoals Microsoft dat (gaat) doet met hun nieuwe NXE dashboard. Is toch wel prettiger voor de 19" tot 22" markt :). Ach ja, in ieder geval nu heel erg tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 13:16
chrissis schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:54:
Is er al iemand die Fifa 2009 heeft ontvangen die hij/zij vorige week bij Play heeft besteld?
We zijn nu 10 dagen verder. Zijn er al mensen die de fifa 2009 aanbieding van Play.com binnen hebben? Ik in iedergeval nog niet. Ik heb verder alles binnen gekregen, incl mijn latere bestelling van Abba Singstar.

Denk dat het weer geld terugstorten wordt voor Play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alex3305 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:39:
Jeej, vandaag ook maar, na een tijd twijfelen, een PS3 aangeschaft en ik moet toch meegeven dat je het verschil met de PS2 wel duidelijk ziet hoor! Nu zit ik echter nog wel bij mijn vriendin, dus verder dan een oude CRT televisie gaat het vandaag niet komen,maar als ik thuis ben komt dat helemaal goed. Toevallig heb ik daar namelijk nog een component > VGA converter liggen, dus die gaan we toch even proberen. Wel met component kabels van 1,50 euro, maargoed :). HDMI kan altijd nog!

Overigens had ik nog geluk bij de kassa ook. Vanwege de 'nieuwe' actie bij de Bart Smit, snapte de verkopers het allemaal niet meer zo goed. Persoonlijk had ik het Motorstorm 2 pakket op de balie gelegd samen met LBP, maar mijn vriendin had er voor Sinterklaas alvast Burnout bijgelegd. Nu sloeg de ene gozer achter de kassa alles aan, maar toen merkte een andere verkoper op dat "je er nu twee gratis spellen bij kreeg" :9. Dus ik kreeg mooi 100% korting op LBP en Burnout :D. Ach ja, mag ik ook een keer geluk hebben, normaal ben ik te eerlijk namelijk ;)

Maargoed, al even zitten spelen dus en LBP is echt wel vet, Motorstorm is ook wel leuk om te spelen, maar Burnout kwam ik nog niet helemaal uit. Overigens was het ook vrij onoverzichtelijk IMHO, dus misschien moet ik daar nog even naar kijken. Zal vast ook schelen als ik straks 720p speel qua duidelijkheid.

Nu nog hopen dat Sony ooit 1440x900 en 1680x1050 gaat ondersteunen net zoals Microsoft dat (gaat) doet met hun nieuwe NXE dashboard. Is toch wel prettiger voor de 19" tot 22" markt :). Ach ja, in ieder geval nu heel erg tevreden :D
Wat is LBP?

Edit: snap em, have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon een hdmi kabel halen! Mijne kostte 9 euro, daarvoor ga je niet met componentkabels lopen kutten. Weet trouwens niet of component naar vga zomaar lukt, tenzij dat kastje eigen hardware/logica heeft om de signalen om te vormen (maar dan was het vast ook een duur kastje) De PS3 doet in elk geval geen vga.
Zie m'n reactie hierboven. Ik heb hetzelfde. Beide games zijn snelle racers, maar motorstorm lukt me wel, burnout niet echt. Ik zeg niet dat burnout een slechte game is. Integendeel, gezien de reacties hier en elders, en de goede support, zal het voor het doelpubliek alvast helemaal geweldig zijn. Het is enkel niet echt m'n ding. Ik heb een full HD tv en ik ben ook vaak het overzicht kwijt. Vooral die stunt challenges zouden me NOOIT lukken. Ik heb niet snel genoeg door waar ik wel en niet overal opkan en ben er gewoon niet handig genoeg voor. Nochtans speel ik bvb wel zonder problemen trackmania, en lukt motorstorm dus ook wel redelijk.

Ik heb gewoon tegenwoordig niet zoveel geduld meer om een game echt onder de knie te krijgen, zeker als het niet echt m'n ding is. Gelukkig dus niet gekocht. Maar de drie games (ja: :') ) die ik wel heb zijn alledrie voltreffers en scoren in mijn boekje gemakkelijk 10/10 (ik ben dan ook geen grote zeiker, ofwel zijn ze goed ofwel niet :p ) Enige wat ik nu nog zo snel mogelijk er bij wil is MGS en GTA IV, en dan heb ik zeker genoeg voor een tijdje...
Ik vrees van niet. De markt die z'n console aan een pc scherm aansluit is nogal klein. Een console hoort toch gewoon aan een tv te hangen, dus dan zijn bovenstaande resoluties gewoon onzin. Des te meer omdat bijna elke game op 720p draait. Als je het gewoon aansluit op een pc scherm en je laat het scherm de input schalen heb je net hetzelfde effect. 720p op een goed pc scherm kan dus prima.

edit: gratis online bevalt me trouwens wel. Zo heb ik motorstorm snel even online kunnen testen zonder eerst een live kaartje te moeten halen. En echt veel zal ik toch niet online gaan, behalve met LBP dan, dus dit bevalt me wel. Betaalde online service zou ik toch wel zuur vinden, zeker voor het type gamer dat ik ben. Nu KAN het, maar het hoeft niet per se.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 22-11-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terentio
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:05
hey ik heb zelf al een ps3, maar een vriend van me wilt zelf misch ook een ps3 halen als het maar op zijn monitor kan L1954TQ
, lukt het dmv dit en een hdmi-hdmi kabel?, ook zodat hij met zijn pc er nog steeds op kan

En is het ook de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien de monitor HDCP heeft zou dat normaal gezien wel moeten lukken ja.

Edit: Je vraag of het de moeite waar is, je zult natuurlijk nooit de kwaliteit krijgen die je ziet bij pakweg een simpel 26" HD-tvtje.. Maar ja, het gaat :)

offtopic:
Dit soort vragen komen de laatste tijd steeds frequenter voor lijkt me..

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 22-11-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:29:
[...]

Waar heb jij em voor die prijs vandaan?
ps3only.nl forum. Daar staan veel koopjes van mensen die games weg doen.
Ideaal voor studenten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271736 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:27:
http://www.us.playstation.com/PS3/Network/PID

Hebben ze zoiets ook voor Europese accounts? Kijk ik er nou gewoon overheen of wat?
Ik zie dat niemand je vraag beantwoord heeft.

Ja het is mogelijk om dit te doen. Alleen niet via de EU website. Je kan gewoon op de US boards registreren en dan die ID 'aanmaken'. Het beïnvloed niet je PSN omdat je daar ook geregistreerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas is die invite-actie alweer voorbij.
Dat las ik van een Amerikaan die daar ook gebruik van wilde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:53:
[...]

Gewoon een hdmi kabel halen! Mijne kostte 9 euro, daarvoor ga je niet met componentkabels lopen kutten. Weet trouwens niet of component naar vga zomaar lukt, tenzij dat kastje eigen hardware/logica heeft om de signalen om te vormen (maar dan was het vast ook een duur kastje) De PS3 doet in elk geval geen vga.

[...]
Tja, HDMI is ook de duurte niet, maar dan wordt het wel een HDMI > DVI kabel iig. Daarnaast wil ik ook nog een geluidskaart hebben met S/PDIF in zodat ik ook nog 5.1 kan hebben op mijn setje, dus dat wordt ook nog wel wat uitgeven. Ook zou ik dan nog een DVI switch willen, dus dat is denk ik iets te veel uitgaves ineens.

Daarnaast heb ik ook nog een kastje liggen die component > VGA doet, dus daarom wil ik die eerst proberen, snap je?

Maar goed, morgenavond weer thuis, dus dan kan ik melden hoe het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Al iemand Home hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Heb nu een PS3 sinds release hier en had tot nu toe nog geen enkele problemen gehad.
Wat ik de laatste week een paar keer gehad heb is dat alle instelling naar default zijn gegaan zonder enige aanleiding.
Ik weet dat het een feature is dat de instelling naar default terugkeren als je de aan/uit knop een paar seconden inhoud maar ik heb dat nog nooit gedaan.... ik doe hem altijd uit via de controller.

Vreemd :/

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:46:
[...]

Ik zie dat niemand je vraag beantwoord heeft.

Ja het is mogelijk om dit te doen. Alleen niet via de EU website. Je kan gewoon op de US boards registreren en dan die ID 'aanmaken'. Het beïnvloed niet je PSN omdat je daar ook geregistreerd staat.
Top, dankje wel :)

Edit: ik heb een account aangemaakt etc. Maar je hebt dus nergens iets van een trophy overzicht voor de PS3? Behalve in het ding zelf dan ..

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 271736 op 23-11-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 23:29
Jerk184 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:48:
[...]

We zijn nu 10 dagen verder. Zijn er al mensen die de fifa 2009 aanbieding van Play.com binnen hebben? Ik in iedergeval nog niet. Ik heb verder alles binnen gekregen, incl mijn latere bestelling van Abba Singstar.

Denk dat het weer geld terugstorten wordt voor Play.com.
Ik heb 'm ook met die actie besteld, op 5 november zou die shipped moeten zijn maar heb tot heden nog niets ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 22:48
Ik heb fifa afgelopen dinsdag binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik niet, jij wel?
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.