Ik heb dit ook een paar keer gehad met mijn 40GB PS3, zat wel ongeveer een half jaar tussen, verder nog geen gebreken bemerkt.ScrooLoose schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:33:
Heb nu een PS3 sinds release hier en had tot nu toe nog geen enkele problemen gehad.
Wat ik de laatste week een paar keer gehad heb is dat alle instelling naar default zijn gegaan zonder enige aanleiding.
Ik weet dat het een feature is dat de instelling naar default terugkeren als je de aan/uit knop een paar seconden inhoud maar ik heb dat nog nooit gedaan.... ik doe hem altijd uit via de controller.
Vreemd
Verwijderd
Ja maar ik kan het niet downloaden want mijn TV is tot dinsdag bij Panasonic, ik ben wel benieuwd.Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:28:
Al iemand Home hier?
Iets waar we zó lang op moeten wachten moet wel superduper fantastic zijn...of een flop.
PS: Is er iemand hier uit noord nederland die zijn L*A*I*R (Lair) wil uitlenen? Ik wil graag eens proberen of de game wat voor me is en of ie een beetje goed is, anders zit ik weer met een prutsgame opgescheept. Een paar maanden terug heeft de game nog een update gehad die besturing via de analog sticks mogelijk maakt ipv sixaxis besturing.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 16:08 ]
Zo vorige week ook een PS3 gekocht.
mooi LBP, Ratchet and clank en motorstorm 1 erbij gehaald.
LBP Bevalt me echt goed echt leuk gedaan.
RC moet ik nog echt inkomen maar denk dat ik het ook nog een mooi titel ga vinden
Moterstrom voelde in het begin echt te moeilijk maar begin er nu aan te wennen en stiekem is het toch ook wel een heel gaaf spel.
gister nog ever resistance besteld via cdwow.
ik kan weer een tijdje vooruit
mooi LBP, Ratchet and clank en motorstorm 1 erbij gehaald.
LBP Bevalt me echt goed echt leuk gedaan.
RC moet ik nog echt inkomen maar denk dat ik het ook nog een mooi titel ga vinden
Moterstrom voelde in het begin echt te moeilijk maar begin er nu aan te wennen en stiekem is het toch ook wel een heel gaaf spel.
gister nog ever resistance besteld via cdwow.
ik kan weer een tijdje vooruit
Speelde gisteren even GTA 4 op mijn nieuwe scherm. Alleen mensen kinderen wat een blur =O Op mijn CRT breedbeeld had ik daar helemaal geen last van. Daarnaast staat er op de doos dat hij op 1080P kan draaien, maar ik vroeg me af of hij dit wel echt doet?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Onzin, GTA IV is niet 1080p. Volgens mij was het zelfs zo dat de PS3 versie niet eens op 720 draait maar 600 nog wat. Ondanks dat lijkt de PS3 versie mooier dan de 360 versie.Snippertje schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:20:
Speelde gisteren even GTA 4 op mijn nieuwe scherm. Alleen mensen kinderen wat een blur =O Op mijn CRT breedbeeld had ik daar helemaal geen last van. Daarnaast staat er op de doos dat hij op 1080P kan draaien, maar ik vroeg me af of hij dit wel echt doet?
Verwijderd
Ik heb zelf een Samsung 22" waar ik ook de ps3 op heb aangesloten. Het is zeker een lekker goedkoop alternatief waarbij de kwaliteit veel beter is als met een sd-tv.Terentio schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:00:
hey ik heb zelf al een ps3, maar een vriend van me wilt zelf misch ook een ps3 halen als het maar op zijn monitor kan L1954TQ
, lukt het dmv dit en een hdmi-hdmi kabel?, ook zodat hij met zijn pc er nog steeds op kan
En is het ook de moeite waard?
Zeker de moeite waard als je een monitor met hdcp hebt maar te weinig geld hebt voor een echte hd-tv naar mijn mening.
edit: Ik heb trouwens niet zo'n kastje maar een verloopje van hdmi naar dvi.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 16:27 ]
Verwijderd
Uiteraard niet, intern gerenderd op 720p denk ik, zoals zovele games. Ik zie mijn tv in elk geval vaak schakelen tussen 1080p en 720p telkens ik van een game naar het beginscherm ga en omgekeerd.Snippertje schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:20:
Je ziet dat de ps3 het nu soms al lastig heeft met veel actie tegelijk op het scherm in GTA IV. Althans toen ik de game bij iemand anders speelde zakte de framerate vaak in elkaar. Misschien is daar nu al een fix voor verschenen, geen idee. Dit zal me niet tegenhouden om de game toch te kopen hoor...
De blur kan ik even niets over zeggen, omdat ik de game zelf nog niet heb. Ik heb zelf een plasma, dus 100% blur-free (vooral leuk bij motorstorm 2
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 16:27 ]
Ik heb de blur ook op de plasma van 42" maar dan zit ik er een stuk verder vanaf. Ik dacht al dat hij niet op 1080P liep, maar het staat wel op de doos vermeld terwijl dit bij andere spellen niet het geval is. Uncharted en soul calibur heb ik helemaal geen last van blur verderVerwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:27:
[...]
Uiteraard niet, intern gerenderd op 720p denk ik, zoals zovele games. Ik zie mijn tv in elk geval vaak schakelen tussen 1080p en 720p telkens ik van een game naar het beginscherm ga en omgekeerd.
Je ziet dat de ps3 het nu soms al lastig heeft met veel actie tegelijk op het scherm in GTA IV. Althans toen ik de game bij iemand anders speelde zakte de framerate vaak in elkaar. Misschien is daar nu al een fix voor verschenen, geen idee. Dit zal me niet tegenhouden om de game toch te kopen hoor...
De blur kan ik even niets over zeggen, omdat ik de game zelf nog niet heb. Ik heb zelf een plasma, dus 100% blur-free (vooral leuk bij motorstorm 2) Maar het is goed mogelijk dat die blur een filter is in de game zelf. Vond ik bij SA ook hyperirritant. Het zou een soort 'snelheidsgevoel' of wat dan ook moeten geven, maar ik vond het maar niets.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Ik vind Motorstorm 2 echt heel vet online! Hij kwam bij m'n PS3, waar ik in eerste instantie niet zo heel blij mee was (had liever een shooter oid), maar het is echt een goede game. Vooral in het begin vond ik het erg moeilijk, je ziet soms echt absoluut niet waar je heen gaat/moet, maar naar mate je de tracks een beetje leert kennen komt dat helemaal goed, en weet je precies welke weg met welk voertuig je moet rijden
Gisteren voor het eerst een race online gewonnen, en die 2 daarna ook dus de trophy voor "win 3 ranked matches in a row" heb ik alvast binnen
Aanrader!
Gisteren voor het eerst een race online gewonnen, en die 2 daarna ook dus de trophy voor "win 3 ranked matches in a row" heb ik alvast binnen
Aanrader!
volgens mij was gta4 gerenderd op 640p, en of je het mooier vind op de ps3 is puur subjectief, het is iig vager voor een game die sowieso al vrij vaag was. op de xbox360 is het wel op 720pVerwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:24:
[...]
Onzin, GTA IV is niet 1080p. Volgens mij was het zelfs zo dat de PS3 versie niet eens op 720 draait maar 600 nog wat. Ondanks dat lijkt de PS3 versie mooier dan de 360 versie.
so long for ps3 power
Verwijderd
Goede game heVerwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:49:
Ik vind Motorstorm 2 echt heel vet online! Hij kwam bij m'n PS3, waar ik in eerste instantie niet zo heel blij mee was (had liever een shooter oid), maar het is echt een goede game. Vooral in het begin vond ik het erg moeilijk, je ziet soms echt absoluut niet waar je heen gaat/moet, maar naar mate je de tracks een beetje leert kennen komt dat helemaal goed, en weet je precies welke weg met welk voertuig je moet rijden![]()
Aanrader!
Tot ik ook eens af en toe de gas losliet
Als je een pack met shooter had willen hebben, had je beter nog een paar dagen kunnen wachten. Gisteren werd namelijk de Resistance 2 pack verkocht (met hier dezelfde promotie, dus je kon nog een game kiezen uit de andere packs, Motorstorm of lbp dus) Ik kon zelf niet meer wachten dus heb vrijdag maar m'n ps3 gekocht
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 17:06 ]
Verwijderd
Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Microsoft 360 reclames, ze hebben een ander reclamebureau.
Eerste reclame is voor de Zune (iPod killer) Klikt u hier en verbaas u. Edit: Sorry, doorlopen niks te zien. Gewoon een rare reclame gemaakt door een freak niet een reclamebureau, wrong intel. Dank @ tijntje.
Ik zag in de stad een aantal nieuwe abri's van Sony met Playstation 3 reclame, vrij braaf allemaal.
Eerste reclame is voor de Zune (iPod killer) Klikt u hier en verbaas u. Edit: Sorry, doorlopen niks te zien. Gewoon een rare reclame gemaakt door een freak niet een reclamebureau, wrong intel. Dank @ tijntje.
Ik zag in de stad een aantal nieuwe abri's van Sony met Playstation 3 reclame, vrij braaf allemaal.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 17:57 ]
Lees de info bij de video eerst eens?Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:31:
Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Microsoft 360 reclames, ze hebben een ander reclamebureau.
Eerste reclame is voor de Zune (iPod killer) Klikt u hier en verbaas u.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Die blur in GTA 4 dat hoort gewoon, dat is een effect, ben de naam ff kwijt.
Sweet heaven, ik ben verkocht. Wat is LBP een heerlijk spel.
Gisteren gespeeld bij een vriend, en dit wordt voor de mij de aanschafreden van een PS3 (naast Buzz). Eerst mn huidige 360 vervangen voor een nieuwe, daarna kan de PS3 aantreden. Tot binnenkort
Gisteren gespeeld bij een vriend, en dit wordt voor de mij de aanschafreden van een PS3 (naast Buzz). Eerst mn huidige 360 vervangen voor een nieuwe, daarna kan de PS3 aantreden. Tot binnenkort
Verwijderd
Ik ga me binnekort ook een PS3 aanschaffen. nu was ik eens de verschillen aan het bekijken tussen de 60 & 80GB. Je zou denken dat de laatste nieuwe de beste is maar eigenlijk heeft die minder fucties dan de 60GB
slechts 2USB poorten, geen flash card ( waarvoor dient dit eigenlijk?? ), geen ethernet kabel en niet ps2 compatibel. Enkel wat meer geheugen ...
Zitten er dan mss nog andere zaken bij wat deze 80GB beter maakt ?
slechts 2USB poorten, geen flash card ( waarvoor dient dit eigenlijk?? ), geen ethernet kabel en niet ps2 compatibel. Enkel wat meer geheugen ...
Bedankt, en hoe zit het eigenlijk met het geluid? Kan 't met pc-boxen of gewoon aparte kopen, kan ook.Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:07:
Aangezien de monitor HDCP heeft zou dat normaal gezien wel moeten lukken ja.
Edit: Je vraag of het de moeite waar is, je zult natuurlijk nooit de kwaliteit krijgen die je ziet bij pakweg een simpel 26" HD-tvtje.. Maar ja, het gaat
offtopic:
Dit soort vragen komen de laatste tijd steeds frequenter voor lijkt me..
De 60GB heeft meer features maar ik denk niet dat jij dat nodig hebt zo te zienVerwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:22:
Ik ga me binnekort ook een PS3 aanschaffen. nu was ik eens de verschillen aan het bekijken tussen de 60 & 80GB. Je zou denken dat de laatste nieuwe de beste is maar eigenlijk heeft die minder fucties dan de 60GB
Blergh, heb wel een ps3 usa account, maar weet me wachtwoord niet meer, hij gebruikt automatisch sign in. Kan ik niet kijken of ik mail met home beta heb gehad
Stiller en verbruikt minder energieVerwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:22:
Maja, hoe vaak gebruik je een card reader (kan eventueel nog via de USB poort) en hoe vaak speel je Ps2 games op de ps 3?
Staat de 60Gb dan nog ergens te koop?Tankbuster schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:29:
[...]
De 60GB heeft meer features maar ik denk niet dat jij dat nodig hebt zo te zien. De 60GB is veels te duur. De 80GB kan je in pack krijgen voor 399€,is energie zuiniger en stiller.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Is er verschil in Call Of Duty World at war als ik hem bestel bij gamehubs.com voor 42,99 of gewoon hier in NL koop?
Bij Call of Duty 4 had je meen ik online(servers) wat verschil?
Bij Call of Duty 4 had je meen ik online(servers) wat verschil?
Verwijderd
Wat is dan eigenlijk zo een frashcard ding ?Aight! schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:32:
[...]
Stiller en verbruikt minder energie.
Maja, hoe vaak gebruik je een card reader (kan eventueel nog via de USB poort) en hoe vaak speel je Ps2 games op de ps 3?
is dit waar je de SD geheugenkaart kan insteken ? als het dat is lijkt me dat vrij handing voor foto's enz.
Ik weet, de 80GB is voor 400€ te koop + recent game. En ps2 games, daarvoor heb ik men ps2 nog.
Maar ben er nog niet uit of ik iets 2dehands ga zoeken. Kan je soms mooie pakketten kopen voor weinig geld, alleen zijn dat steeds 60GB ps3's.
Nu, ik zie wel wat het word, bedankt voor de reply
Ik heb sinds vandaag eternal sonata in huis, mên wat is dat een geweldig spel. Erg mooie graphics, erg mooi kleurgebruik, ook erg goede muziek en het speelt heerlijk weg, zoals het hoort bij een rpg. Ik zit nog niet geweldig in het verhaal, maar het beloofd veel goeds!
Disgaea 3 vind ik toch niet zo'n super spel, heb het echt een kans gegeven, maar het verhaal, hoe het verteld wordt, de stijl etc etc trekken me toch niet.. Denk dat ik hem maar ga verkopen.
Disgaea 3 vind ik toch niet zo'n super spel, heb het echt een kans gegeven, maar het verhaal, hoe het verteld wordt, de stijl etc etc trekken me toch niet.. Denk dat ik hem maar ga verkopen.
superB
Zet hem helemaal terug naar de fabrieksinstellingen. Kun je doen door de powerknop ingedrukt te houden tijdens het opstarten. Als je twee piepjes hoort loslaten en dan zou je in het herstelmenu terecht moeten komen.alex3305 schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:02:
Dus net een nieuwe Playstation sinds gister, en hij is dus inmiddels al een keer of 4 - 5 blijven hangen. Dus volgens mij gaat deze redelijk maandag terug naar de Bart Smit toe... Overigens heb ik al de nieuwe software erop gezet. Ook staat de Playstation in een open ruimte (gewoon tafeltje naast de TV), dus aan warmte zou het ook niet moeten liggen...
Verwijderd
Kan het dat vroeger op de ps2 het driehoekje de standaard actie was voor 'terug/cancel'?
Klinkt voor jullie misschien een beetje vreemd maar ik wil steeds, van wat ik me nog kan herinneren van de ps2, instinctief overal driehoekje gebruiken om terug te gaan (menu, maar ook in-game) en dat is nu cirkeltje. Het went wel hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.
Verder nog wat demo's geprobeerd. Ik snap dat gezeur ook niet van hierboven, "ziedaar de 'power' van de ps3" Dat getroll is nergens voor nodig.
Het zijn echt de kleine dingetjes die het helemaal af maken. Hoe krachtig 'ie is, is wel het laatste van m'n zorgen. Het hele platform er rond en de games, dat is wat telt voor mij. De voornaamste (die niets met gamen te maken hebben maar toch belangrijk zijn)
User toevoegen werkt goed, trophy's vergelijken ook. Trophy systeem werkt goed (om te zien welke games iemand anders aan het spelen is)
Klinkt voor jullie misschien een beetje vreemd maar ik wil steeds, van wat ik me nog kan herinneren van de ps2, instinctief overal driehoekje gebruiken om terug te gaan (menu, maar ook in-game) en dat is nu cirkeltje. Het went wel hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.
Verder nog wat demo's geprobeerd. Ik snap dat gezeur ook niet van hierboven, "ziedaar de 'power' van de ps3" Dat getroll is nergens voor nodig.
Het zijn echt de kleine dingetjes die het helemaal af maken. Hoe krachtig 'ie is, is wel het laatste van m'n zorgen. Het hele platform er rond en de games, dat is wat telt voor mij. De voornaamste (die niets met gamen te maken hebben maar toch belangrijk zijn)
- De ps3 slikt nagenoeg ALLES wat ik 'em voorschotel. Wat een plezier dat dit ding stand-alone is. Geen media-extender dingen of pc nodig of wat dan ook. Eén apparaat dat voor mij alles kan doen. En daarbij kan het indien nodig nog steeds naar media-servers zoeken indien je alle media centraal hebt of de ps3 niet genoeg opslag biedt. (meestal zet ik een paar dingen die ik de volgende dagen wil zien op een usb stickje en kijk het vanaf het stickje, of kopieer het naar de ps3)
- De controller: Geen klepjes, gedoe met batterijen, chargers, penlites, wat dan ook. Eén gesloten apparaat. Batterij leeg? Hang 'em aan de industry-standaard 2 euro kostende usb kabel
- Het menu ziet er heel slik en professioneel uit, bladert gemakkelijk weg... Inloggen, PSN, games installeren (niet geïnstalleerde games krijgen een 'bubble' rond het icoon) Een kind kan de was doen.
User toevoegen werkt goed, trophy's vergelijken ook. Trophy systeem werkt goed (om te zien welke games iemand anders aan het spelen is)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 02:07 ]
Is altijd al rondje geweestVerwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 02:01:
Kan het dat vroeger op de ps2 het driehoekje de standaard actie was voor 'terug/cancel'?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Nee, in Europa was het 'vroeger' altijd kruisje en vierkantje voor 'bevestigen', maar voor Japan was dit altijd kruisje en rondje. Rondje en driehoekje waren toen cancel, en in Japan dus weer driehoekje en vierkantje. Daarom hebben ze het nu maar eens gelijkgetrokken dacht ik.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik dacht dat het in Europa/VS altijd X (bevestigen) en O (annuleren) is geweest en in Japan juist andersom.scorpie schreef op maandag 24 november 2008 @ 07:18:
Nee, in Europa was het 'vroeger' altijd kruisje en vierkantje voor 'bevestigen', maar voor Japan was dit altijd kruisje en rondje. Rondje en driehoekje waren toen cancel, en in Japan dus weer driehoekje en vierkantje. Daarom hebben ze het nu maar eens gelijkgetrokken dacht ik.
Ow, ja dat kan ook, maar anyhow, ze wilden het nu rechtzetten, dus hebben ze er een meer 'officielere' button layout aan gehangen waardoor JP en de rest van de wereld dezelfde layout gebruiken.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Japan gebruikt nog steeds de X om te annuleren. Daar is niets aan veranderd. Zie ook http://gangles.ca/?p=128scorpie schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:35:
Ow, ja dat kan ook, maar anyhow, ze wilden het nu rechtzetten, dus hebben ze er een meer 'officielere' button layout aan gehangen waardoor JP en de rest van de wereld dezelfde layout gebruiken.
Weet ik, ik reageerde op een post van Tankbuster.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 01:07:
[...]
Daar ben je een jaartje te laat me. Enige optie is de 160GB, 80Gb en 40GB versies.
Dus ik was "benieuwd" of er dan nog 60Gb te koop staan.
Ikzelf heb de 160Gb versie gekocht in de 10% korting actie van BS.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
ben ook wel een beetje nieuwsgierig naar Eternal Sonata,,alhoewel de stijl me niet heel erg lokt, het is net iets te japans allemaal.inXs schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:19:
Ik heb sinds vandaag eternal sonata in huis, mên wat is dat een geweldig spel. Erg mooie graphics, erg mooi kleurgebruik, ook erg goede muziek en het speelt heerlijk weg, zoals het hoort bij een rpg. Ik zit nog niet geweldig in het verhaal, maar het beloofd veel goeds!
Waar ik serieus van baal is dat Fable 2 een xbox only titel is.... dat lijkt me een hele vette actie-rpg... mijn enige hoop is dat die nog eens op de PC uitkomt.
En zo te zien komt er voorlopig ook geen rpg in de stijl van Fable 2 op de Ps3... toch wel jammer.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nee, 'tot zover de programmeurs van rockstar', kennelijk geen rockstar developers... Zoals bij veel multiplatforms lijkt het erop dat veel gedaan is in shader code en weinig in echte spu code, waardoor je veel power links laat liggen bij de PS3, maar op dit moment komen ze er nog mee weg.DarkShadow schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:59:
[...]
volgens mij was gta4 gerenderd op 640p, en of je het mooier vind op de ps3 is puur subjectief, het is iig vager voor een game die sowieso al vrij vaag was. op de xbox360 is het wel op 720p
so long for ps3 power
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik weet dat ik ook last heb gehad van vaag/wazig beeld bij GTA4 (op 720p). Ik heb dat toen met een of andere instelling verholpen. Ik weet alleen niet meer of dat in de PS3-instellingen of in de GTA4-instellingen was, maar het hielp wel.
Verwijderd
heb gister mijn PS3 online gekregen, maar ik kon in de PS Store geen demos vinden, stond ook links nergens een knopje met demos, kan iemand mij vertellen waar ik demos kan vinden?
Demo's staan tussen de normale games, dat is wel een nadeel van de EU store idd, de US store heeft wel gewoon meteen een menuitem voor demo's.
Verwijderd
thanx, zal nog eens een keer kijken er tussen, kon alleen betaalde content vindenscorpie schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:47:
Demo's staan tussen de normale games, dat is wel een nadeel van de EU store idd, de US store heeft wel gewoon meteen een menuitem voor demo's.
Jippie, zojuist twee exemplaren van Motorstorm Pacific Rift ontvangen van Simply Games (met dank een de tip van ik-weet-niet-meer-wie-en-ik-heb-dit-topic-doorzocht-maar-kon-het-niet-meer-vinden)! Het ene exemplaar heb ik zojuist op de slakkenpost naar mijn broer gedaan, het andere ga ik zodadelijk eens fijn uitproberen!
Verwijderd
Als je nog nooit een arcade racer hebt gespeeld: beetje volharding in het begin, het is echt veel beter dan wat je misschien in het begin ervaart.BamSlam_ schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:44:
Jippie, zojuist twee exemplaren van Motorstorm Pacific Rift ontvangen van Simply Games (met dank een de tip van ik-weet-niet-meer-wie-en-ik-heb-dit-topic-doorzocht-maar-kon-het-niet-meer-vinden)! Het ene exemplaar heb ik zojuist op de slakkenpost naar mijn broer gedaan, het andere ga ik zodadelijk eens fijn uitproberen!
Volgens mij is het beter als je met de air races (in Festival) begint, als nieuwe speler. Die eerste twee 'air races' zijn iets overzichtelijker en 'flowen' beter. Zo krijg je iets sneller de smaak te pakken en hoe het allemaal moet, de anderen gaan daardoor ook een stuk beter
Het is even wennen maar zeker de moeite
Verwijderd
Badlands is de perfecte newbie map, weinig troep op de weg, duidelijke routes en goed te doen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 15:10 ]
Heb je nog enig idee welke instelling je hiervoor hebt gebruikt?sopsop schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:24:
Ik weet dat ik ook last heb gehad van vaag/wazig beeld bij GTA4 (op 720p). Ik heb dat toen met een of andere instelling verholpen. Ik weet alleen niet meer of dat in de PS3-instellingen of in de GTA4-instellingen was, maar het hielp wel.
Alvast bedankt!
Bij Japanse games was kruisje vaak cancel, en dan dus idd rondje bevestigen. Dat noemden we toen dan ook altijd "rondje-games" (mgs, streetfighter etc.)scorpie schreef op maandag 24 november 2008 @ 07:18:
Probeer het, en je ziet het snel genoeg
http://www.amazon.com/rev...JPVSS7/ref=cm_cr_rdp_permVerwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:40:
Kun je de Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution set gebruiken op je PS3 weet iemand dit?
http://letmegooglethatfor...op+mx+5500+compatible+ps3
[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 24-11-2008 16:55 ]
PSN: Shiver23
Inderdaad, bij sommige games hadden ze dat voor de pal conversie niet gewisseld, héél irritant bij MGS was dat dan want het was dan eerst 'press start to continue' en daarna new game of load game, en die new game/load game moest je dus met rondje doen maar automatisch drukte je kruisje voor bevestiging en dan kwam je weer bij press start-RazieL- schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:41:
[...]
Bij Japanse games was kruisje vaak cancel, en dan dus idd rondje bevestigen. Dat noemden we toen dan ook altijd "rondje-games" (mgs, streetfighter etc.)
Verwijderd
Dat is echt goedkoop inderdaad, je hoefde geen verzendkosten te betalen?BamSlam_ schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:44:
Hoelang heb je moeten wachten, voordat je het in huis had?
Hey, bedankt voor de tips. Heb al enige ervaring met de originele Motorstorm en Mario Kart op Gamecube en Wii. Eerste indruk van Pacific Rift is goed. Duidelijke verbeteringen t.o.v. deel 1, met name de laadtijden en gevarieerdheid van de crashes. Deze titel ga ik veel spelen de komende tijd!Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:02:
[...]
Als je nog nooit een arcade racer hebt gespeeld: beetje volharding in het begin, het is echt veel beter dan wat je misschien in het begin ervaart.
Volgens mij is het beter als je met de air races (in Festival) begint, als nieuwe speler. Die eerste twee 'air races' zijn iets overzichtelijker en 'flowen' beter. Zo krijg je iets sneller de smaak te pakken en hoe het allemaal moet, de anderen gaan daardoor ook een stuk beter
Het is even wennen maar zeker de moeite
Heb wel verzenkosten moeten betalen, totaal bedrag voor de twee exemplaren, inc. verzending was bijna 68 Euro. Ze zijn op 18 november verzonden, een weekje tot ontvangst dus.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:06:
[...]
Dat is echt goedkoop inderdaad, je hoefde geen verzendkosten te betalen?
Hoelang heb je moeten wachten, voordat je het in huis had?
Verwijderd
Ik heb we een gloednieuwe Logitech Mediaboard Pro (BT) for PS3 te koop.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:40:
Kun je de Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution set gebruiken op je PS3 weet iemand dit?
PM me maar als je belang hebt, ik had hem gekocht maar heb toch liever het chatboard.
WOW!
http://www.play.com/Games...eless-Keypad/Product.html
26 euro incl. delivery voor een official Sony keypad! Kijk, dit is interessant, no way dat ik er 50 euro voor ga dokken.
26 euro incl. delivery voor een official Sony keypad! Kijk, dit is interessant, no way dat ik er 50 euro voor ga dokken.
Play.com verkoopt ook de nieuwe PS3-headset voor dat bedrag. Da's ook een mooie prijs.scorpie schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:15:
WOW!
Het is toch echt altijd driehoekje geweest om terug te gaan in het menu/cancel, rondje had de zelfde functie als kruisje, ik trap er tegenwoordig steeds in als ik weer eens Gran Turismo 3 of 4 speel.disjfa schreef op maandag 24 november 2008 @ 02:28:
[...]
Is altijd al rondje geweestOp de nintendo consoles is het altijd a verder, b terug en op de xbox heb ik geen idee.
Al die nieuwe leuke games, ik heb nu nauwelijks tijd om te spelen, misschien dat ding maar eens naar m'n kamer halen hier in Groningen, maar dan komt er weer niks terecht van m'n studie, pff, van de kerstvakantie maar eens flink spelen
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verwijderd
Arm1n schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:14:
[...]
Het is toch echt altijd driehoekje geweest om terug te gaan in het menu/cancel, rondje had de zelfde functie als kruisje, ik trap er tegenwoordig steeds in als ik weer eens Gran Turismo 3 of 4 speel.

En volgens mij waren er wel meer games zo, want ik blijf maar driehoekje drukken. Ach, dat went wel weer hoor, geen probleem. Bolletje dus.
Daarnet de DS3 eens op de pc aangesloten om trackmania te spelen
De DS3 is gewoon áf. Precies gevoel in de analoge sticks, gewicht 'just right', vibraties... En de beste D-pad OOIT (punt, geen discussie
Laat Nintendo maar prusten met die zwiepstok, hopelijk laat sony zich niet onder druk zetten om te innoveren, enkel maar voor het innoveren, omdat 'iedereen het doet'. PS3/PS4/PS5, ze mogen allemaal met een DS3 geleverd worden wat mij betreft.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 20:31 ]
Verwijderd
Dan heb je ongeveer 47 euro voor die twee games betaald en zo'n 20 euro aan verzendkosten.BamSlam_ schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:19:
[...]
Heb wel verzenkosten moeten betalen, totaal bedrag voor de twee exemplaren, inc. verzending was bijna 68 Euro. Ze zijn op 18 november verzonden, een weekje tot ontvangst dus.
Jammer van die verzendkosten, al met al ben je wel goedkoper uit dan in de winkel.
hoe connect je je DS3 aan de pc?Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:30:
[...]
Daarnet de DS3 eens op de pc aangesloten om trackmania te spelenWat een schitterende controller is het toch. Nu hoef ik m'n cheap ass thrustmaster dual analog 3.0 niet meer te gebruiken op de pc.
De DS3 is gewoon áf. Precies gevoel in de analoge sticks, gewicht 'just right', vibraties... En de beste D-pad OOIT (punt, geen discussie) Ok, ik ben ook niet super tevreden met de triggers (heb ik motorstorm al m'n settings aangepast zodat ik terug kan racen met kruisje en vierkantje) en ja, het is redelijk duur. Maar dat is het dan ook waard imo. (die big ben knock offs kunnen hier niet aan tippen denk ik)
Laat Nintendo maar prusten met die zwiepstok, hopelijk laat sony zich niet onder druk zetten om te innoveren, enkel maar voor het innoveren, omdat 'iedereen het doet'. PS3/PS4/PS5, ze mogen allemaal met een DS3 geleverd worden wat mij betreft.
Hahaha. Volgens mij ben je de meest tevreden Sony-fan van Europa. Alle mogelijkheden van het apparaat laten je sidderen van vreugde.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:30:
Daarnet de DS3 eens op de pc aangesloten om trackmania te spelenWat een schitterende controller is het toch. Nu hoef ik m'n cheap ass thrustmaster dual analog 3.0 niet meer te gebruiken op de pc.
De DS3 is gewoon áf. Precies gevoel in de analoge sticks, gewicht 'just right', vibraties... En de beste D-pad OOIT (punt, geen discussie) Ok, ik ben ook niet super tevreden met de triggers (heb ik motorstorm al m'n settings aangepast zodat ik terug kan racen met kruisje en vierkantje) en ja, het is redelijk duur. Maar dat is het dan ook waard imo. (die big ben knock offs kunnen hier niet aan tippen denk ik)
Ik kijk al uit naar je bericht wanneer je ontdekt dat je met de PS3 online kunt browsen (handig om gametrailers te downloaden of youtube te kijken), de videochat voor het eerst uitprobeert, je eerste Blu-Ray-films ziet, een grotere HD erin zet (let op dat je het schroefje niet doldraait!), de Earth visualizer opzet tijdens het afspelen van een MP3, films streamt vanaf je PC en ga nog maar door.
Blahdvd.com heeft dezelfde prijzen, maar daar kan je in ponden afrekenen ipv in Euro's. Veel gunstigere koersconversie. Je betaald wel 1 pond verzendkosten, maar dan nog.ymmv schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:34:
[...]
Play.com verkoopt ook de nieuwe PS3-headset voor dat bedrag. Da's ook een mooie prijs.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Iemand heeft hier ooit een .rar gepost met daarin de benodigde bestanden. Ik kan het nergens hosten, dus ik zoek het even op.
link Hier vind je oa wel wat je nodig hebt.
Twee .exe's dus. Eerste runnen, controller aankoppelen en op de PS knop drukken, en dan de tweede .exe uitvoeren.
Het werkt heel simpel.
Installeer eerst libusb-win32-filter-bin-0.1.10.1. Hierna plug je je PS3 Sixaxis controller met de usb kabel aan je PC.
Open dan ps3sixaxis_en en er zal een CMD scherm openen en weer sluiten. Druk nu de PS knop in van je controller. Als de Lampjes bovenop alle 4 knipperen werkt het.
Je kan het met zekerheid controleren door bij configuratie scherm >> spelbesturingen te kijken.
Yep sorry, soms kan ik echt gewoon super-enthousiast zijn als een apparaat volledig doet wat ik er van verwacht, en meer... Ik had hetzelfde met de iPod hoor. Vreugde is leuk, toch?ymmv schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:13:
[...]
Hahaha. Volgens mij ben je de meest tevreden Sony-fan van Europa. Alle mogelijkheden van het apparaat laten je sidderen van vreugde.

Ik ben dan ook een vurige ps2 fan (playstation algemeen) want voor mij hangt het vast met een groot deel van m'n gameherinneringen en nostalgie. De ps1 waar ik vroeger op de demo-pods op gamede en voor mij veel te duur was (13.000 BEF toen nog
Ik wist wel op voorhand dat de ps3 het voor mij niet zou kunnen verpesten, maar het valt nog beter mee dan ik had gedacht
Blij dat ik toch niet voor de xbox heb gekozen (uit financiële overwegingen) want bij mij kan een negatief gevoel even extreem zijn
Ik kijk al uit naar je bericht wanneer je ontdekt dat je met de PS3 online kunt browsen (handig om gametrailers te downloaden of youtube te kijken), de videochat voor het eerst uitprobeert, je eerste Blu-Ray-films ziet, een grotere HD erin zet (let op dat je het schroefje niet doldraait!), de Earth visualizer opzet tijdens het afspelen van een MP3, films streamt vanaf je PC en ga nog maar door.
- Browsen ed. heb ik uiteraard al ontdekt en gebruikt
- Videochat: ik heb geen PSEye. Eerst een extra controller kopen...
- Blu Ray rulet uiteraard
- Grotere harddisk is niet nodig. Ik zet er gewoon 'a weeks worth of video' en media op met een usb stickje, vind ik goed genoeg zo. Die 80 Gb zou echt genoeg moeten zijn.
- Die visualizer ga ik meteen eens proberen
- Films streamen doe ik niet aan. Dat vind ik net net een meerwaarde van de ps3 dat ik ook media kan kijken zonder dat m'n pc aan moet. Media-extender functionaliteit vind ik maar niets, wat mij betreft is dat geprust en een workaround voor een probleem dat er eigenlijk niet is, maar dat is persoonlijk. Multimedia op m'n console is minstens zo belangrijk als gamen voor mij, en dan heb je maar één optie: een ps3. Desnoods zet ik wel een mediaserver op vanwaar ik een hoop dingen lokaal naar m'n ps3 kan kopiëren (moet wel lukken, toch?)
Dat kan de xbox ondertussen ook al met de nieuwe NXE, denk ik? Maar de ps3 deed dit al out of the box een jaar geleden...
Ratchet

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 23:31 ]
Verwijderd
Verzendkosten bij simplygames.com zijn £3,50 per bestelling (i.i.g. bij een of twee games), LBP is daar
£25. Verhouding kosten games/verzending is dus wel prima. Zeker omdat je in ponden af kunt rekenen
in tegenstelling tot play.com (die schermt met gratis verzending ook buiten UK maar komt met grote
verhoging (in euro's) als je aangeeft op het vastenland te wonen).
£25. Verhouding kosten games/verzending is dus wel prima. Zeker omdat je in ponden af kunt rekenen
in tegenstelling tot play.com (die schermt met gratis verzending ook buiten UK maar komt met grote
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:53:
[...]
Dan heb je ongeveer 47 euro voor die twee games betaald en zo'n 20 euro aan verzendkosten.
Jammer van die verzendkosten, al met al ben je wel goedkoper uit dan in de winkel.
Bij de Mac is het 1 .pkg runnen.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:24:
[...]
Iemand heeft hier ooit een .rar gepost met daarin de benodigde bestanden. Ik kan het nergens hosten, dus ik zoek het even op.
link Hier vind je oa wel wat je nodig hebt.
Twee .exe's dus. Eerste runnen, controller aankoppelen en op de PS knop drukken, en dan de tweede .exe uitvoeren.
[...]
Blergh, ik dacht mooi, ik ga daar LBP bestellen, accepteren ze geen PayPall.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:56:
Verzendkosten bij simplygames.com zijn £3,50 per bestelling (i.i.g. bij een of twee games), LBP is daar
[...]

Verwijderd
zoek iemand met een creditcard,
Die prijzen zijn wel mooi in vergelijk met nederland, ik denk dat ik MS:PR eens ga bestellen.
Die prijzen zijn wel mooi in vergelijk met nederland, ik denk dat ik MS:PR eens ga bestellen.
Verwijderd
Oke, maar hoe verklaar je dan dat BamSlam_ dan op een totaal van 68 euro komt?Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:56:
[...]
Voor de games, Motorstorm 1 & 2 heeft hij ongeveer euro 43 betaald.
@ BamSlam_: Voor welke verzendwijze heb je eigenlijk gekozen?
Verwijderd
Maar je had toch al lang een PS3? Volgens mij zwierf je best lang hier in dit topic..Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:24:
Hiep hoi stemming.
Verwijderd
Uit interesse, en om de redenen hierboven geschetst.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:47:
[...]
Maar je had toch al lang een PS3? Volgens mij zwierf je best lang hier in dit topic..
Ik sprak me ook alleen maar uit over dingen waar ik iets over wist. Heb ook redelijk wat zitten gamen bij een vriend van me op de ps3... Wat ik toen postte was vooral algemeen, nu kan ik het ook over de games zelf hebben
En ik ben pas onlangs verhuisd, ik m'n studentenkamer had ik vroeger geen plaats voor een tv
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 22:54 ]
http://www.justin.tv/clip/10d51f65364
Damn ik kan echt niet wachten! Wat een fantastisch spel lijkt me dit toch
Voor diegene die zich afvragen waar Scorpie het over heeft: het is een filmpje over Killzone 2
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Geen idee, Motorstorm Pacific Rift kost daar £24,79. Motorstorm (1) is £17,79. Als je twee keer Rift besteldVerwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:45:
[...]
Oke, maar hoe verklaar je dan dat Door: BamSlam_ dan op een totaal van 68 euro komt?
dan betaal je £53,08 in totaal (£49,58 voor de games zelf), Rift plus deel 1 kost £46,08 in totaal (£42,58 voor
de games). Omrekenen in euro's ligt een beetje aan welke koers je creditcardmaatschappij voor de berekent,
dit zie je i.i.g. pas op je afschrift. €43 voor beide games is dus een beetje weinig, €68 zou kunnen (beetje
hoog ingeschat) maar de verzendkosten die daar inzitten vallen reuze mee.
Heb er zelf trouwens een paar dagen geleden LBP en COD WaW besteld, ben benieuwd wanneer ze binnen komen!
Heeft iemand de nieuwe PS3 reclame gezien in Nederland
Dit moet 100% zeker een NL spot zijn, en kan zeker niet door SCEE gekeurd zijn. De meest pakkende zin uit de spot:

Wat een verschrikkelijke reclame. De posters in de abri's die nu overal hangen zijn wel erg goed overigens.Jij hebt de HDtv
Wij hebben de speler en de discs!
Samen met Resistance 2, weer 2 toppers!scorpie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:11:
http://www.justin.tv/clip/10d51f65364
Baal ergens wel dat Resistance 2 al lang via het buitenland te krijgen is en ik moet nog tot de kerst wachten
Ik heb even op me CC afschrift gekeken. Ik heb bij simplygames.com €33,94 betaald voor LBP met verzendkosten. Goeie prijs toch?
Haha Thanx...das idd wel handig om erbij te vermelden. Knap lastig dat je op een spinnetwerk zit.Svennie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:03:
Voor diegene die zich afvragen waar Scorpie het over heeft: het is een filmpje over Killzone 2
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Volgens mij is die reclame niet van Sony zelf aangezien hier vooral Blu-ray films worden gepromoot.PWM schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:24:
Heeft iemand de nieuwe PS3 reclame gezien in NederlandDit moet 100% zeker een NL spot zijn, en kan zeker niet door SCEE gekeurd zijn. De meest pakkende zin uit de spot:
[...]
Wat een verschrikkelijke reclame. De posters in de abri's die nu overal hangen zijn wel erg goed overigens.
Dat heb je dus in ponden afgerekend?tiguan schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:26:
Ik heb even op me CC afschrift gekeken. Ik heb bij simplygames.com €33,94 betaald voor LBP met verzendkosten. Goeie prijs toch?
Wat zijn de verzendkosten bij die toko?
De verzendkosten waren 3,50, omgerekend €4,20.zAo schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:48:
[...]
Dat heb je dus in ponden afgerekend?
Wat zijn de verzendkosten bij die toko?
Totdat je een NAS hebt. Al je media op een NAS met DLNA functionaliteit. Helemaal volplempen met HD materiaal en muziek. Ideaal. Je PC kan er gewoon bij m.b.v. een network mapping, je PS3 m.b.v. de mediaserver. En als je dan nog een PSP hebt kun je de PS3 bedienen met je PSP, waarbij je kunt kiezen tussen de PS3 of de PSP als audio device. Dan kun je dus je muziek op je slaapkamer halen. Ik heb het nu sinds kort en het werkt echt perfect. Je kunt zelfs je PS3 bedienen via het internet.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:24:
[...]
- Films streamen doe ik niet aan. Dat vind ik net net een meerwaarde van de ps3 dat ik ook media kan kijken zonder dat m'n pc aan moet. Media-extender functionaliteit vind ik maar niets, wat mij betreft is dat geprust en een workaround voor een probleem dat er eigenlijk niet is, maar dat is persoonlijk. Multimedia op m'n console is minstens zo belangrijk als gamen voor mij, en dan heb je maar één optie: een ps3. Desnoods zet ik wel een mediaserver op vanwaar ik een hoop dingen lokaal naar m'n ps3 kan kopiëren (moet wel lukken, toch?)
Dat kan de xbox ondertussen ook al met de nieuwe NXE, denk ik? Maar de ps3 deed dit al out of the box een jaar geleden...
hmm ik kon net met m'n EU PSN account inloggen op www.us.playstation.com alleen het systeem vraagt dan of je je playstation underground (
) account wilt mergen... ik ben na een paar kliks maar weer uitgelogd voordat m'n PSN account ineens kapot is
Vandaag is Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 te koop voor 13,99 euro op Play.com. 
Eindelijk een mooie prijs, zat al een hele tijd te twijfelen om 'm te gaan kopen. Zeker omdat Co-op multiplayer (offline) leuk is.
Eindelijk een mooie prijs, zat al een hele tijd te twijfelen om 'm te gaan kopen. Zeker omdat Co-op multiplayer (offline) leuk is.
voor dat geld laat ik hem ook niet liggen!nlboy schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:27:
Vandaag is Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 te koop voor 13,99 euro op Play.com.
dank je voor de tip.
PSN ID: Svennie-NL
Ik heb twee exemplaren van Motorstorm Pacific Rift besteld, met standaard verzending, en daar totaal omgerekend 68 Euro voor betaald. Gemiddeld 34 Euro per exemplaar dus.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:45:
[...]
Oke, maar hoe verklaar je dan dat Door: BamSlam_ dan op een totaal van 68 euro komt?
Verwijderd
This item can only be delivered to a UK address.nlboy schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:27:
Of doe ik nou iets verkeerd?
Heb je de prijs eerst omgezet naar euros?Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:23:
[...]
This item can only be delivered to a UK address.
Of doe ik nou iets verkeerd?
Zeer goede tip over Vegas 2, heb m ook gelijk maar besteld. Hoorde toch veel positieve verhalen hierover en nou heb ik toch een soort van 'opvolger' voor call of duty 4, aangezien World at war niet in deze tijd is.
Ik heb overigens hier Fallout 3, helemaal nieuw een keer gebruikt, maar ik vind het niks. Zou hem graag willen ruilen, dus iemand met NFS undercover en die daar vanaf wil, stuur een DM!
Ik heb overigens hier Fallout 3, helemaal nieuw een keer gebruikt, maar ik vind het niks. Zou hem graag willen ruilen, dus iemand met NFS undercover en die daar vanaf wil, stuur een DM!
En bedankt he?!tiguan schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:26:
Gister in de US Store Bowling spel gekocht samen met Super Puzzle Fighter
Leuke spellen en betaald met een PSN kaart die ik via PayPal had gekocht. Werkte allemaal perfect!
Overigens had ik eerst een adres in New York gepakt, maar daar moest ik 2 dollar oid Sales Tax afrekenen, dus toen maar een ander adres in Alaska gevonden, welke geen sales tax heeft
Scheelde toch weer mooi 2 dollar
Overigens had ik eerst een adres in New York gepakt, maar daar moest ik 2 dollar oid Sales Tax afrekenen, dus toen maar een ander adres in Alaska gevonden, welke geen sales tax heeft
Oke interessant deze tax is dus niet overal? Ik heb namelijk ook wel eens zo'n psn card gekocht via ebay en deze moest ik dan gebruiken op mijn USA PSN-ID. (staat volgens mij ook ingesteld op een of ander adres in NY) Als ik dan iets afrekende stond er idd opeens een bepaald bedrag aan TAX bij.alex3305 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:42:
Gister in de US Store Bowling spel gekocht samen met Super Puzzle FighterLeuke spellen en betaald met een PSN kaart die ik via PayPal had gekocht. Werkte allemaal perfect!
Overigens had ik eerst een adres in New York gepakt, maar daar moest ik 2 dollar oid Sales Tax afrekenen, dus toen maar een ander adres in Alaska gevonden, welke geen sales tax heeftScheelde toch weer mooi 2 dollar
Verwijderd
Oh dat is zeker een goede prijs.tiguan schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:26:
CoD:WoW is best wel een tof spel;ladetijden zijn samen met eem filmpje. Ondanks WW2 is het toch een goed spel. Enige nadelen vind ik ,is de splitscreen met de grijze balken aan beide kanten
? en de wapens voelen niet echt "sterk" aan.
Verwijderd
Hmm, ik had eerst die Rainbow Six besteld voor 13.99 op play.com, maar toen zag ik Resistance 2 voor 48.99
Dus gelijk Rainbow Six gecancelled en Resistance 2 besteld. Vind ik best goedkoop als je het met de Nederlandse winkels vergelijkt. Ik neem aan dat je geen importkosten moet betalen, aangezien de UK in Europa ligt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 15:04 ]
Verwijderd
Even iets raar vanmorgen.
Terwijl ik nog lag te slapen heeft m'n vriendin per ongeluk de ps3 aan gezet. Ze kreeg 'em niet meer af (kan dat eigenlijk wel met die touch sensitive power knop? Of moet je steeds via het menu afsluiten)
Hoe dan ook, ik had al ingesteld dat de ps3 na een uur vanzelf moest afslaan. Maar toen ik 'm daarnet terug aanzette, vroeg hij naar m'n beeldinstellingen (startte dus op op 576p en moest terug naar 1080p gezet worden) Verder is er voor zover ik kan zien niets veranderd aan de andere instellingen (stond nog hoe ik het had staan) maar vind het wel een beetje raar.
Iemand enig idee wat er gebeurd is? Verder niets mis mee hoor, maar ik zou toch willen weten hoe en waarom hij z'n beeldinstellingen gereset heeft (en of alleen dát gereset is)
Terwijl ik nog lag te slapen heeft m'n vriendin per ongeluk de ps3 aan gezet. Ze kreeg 'em niet meer af (kan dat eigenlijk wel met die touch sensitive power knop? Of moet je steeds via het menu afsluiten)
Hoe dan ook, ik had al ingesteld dat de ps3 na een uur vanzelf moest afslaan. Maar toen ik 'm daarnet terug aanzette, vroeg hij naar m'n beeldinstellingen (startte dus op op 576p en moest terug naar 1080p gezet worden) Verder is er voor zover ik kan zien niets veranderd aan de andere instellingen (stond nog hoe ik het had staan) maar vind het wel een beetje raar.
Iemand enig idee wat er gebeurd is? Verder niets mis mee hoor, maar ik zou toch willen weten hoe en waarom hij z'n beeldinstellingen gereset heeft (en of alleen dát gereset is)
Dan heeft ze waarschijnlijk de power 'knop' heel erg lang ingedrukt, want dan wordt de video instellingen gereset. 1 piepje hoor je meteen als de PS3 aangaat en na +- 5 sec. lang de powerknop ingedrukt te houden hoor je 2 piepjes en zijn dan de instellingen gereset.
Per ongeluk of wilde ze gewoon lekker gaan gamenVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:10:
Even iets raar vanmorgen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
(Belasting)technisch gezien zit Play.com op de Kanaal-eilanden. Is toch een nuance-verschil.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:01:
Ik neem aan dat je geen importkosten moet betalen, aangezien de UK in Europa ligt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Dat zal het dan wel geweest zijn. Ik heb het zelf net even geprobeerd.nlboy schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:14:
Dan heeft ze waarschijnlijk de power 'knop' heel erg lang ingedrukt, want dan wordt de video instellingen gereset. 1 piepje hoor je meteen als de PS3 aangaat en na +- 5 sec. lang de powerknop ingedrukt te houden hoor je 2 piepjes en zijn dan de instellingen gereset.
Je kan de ps3 wel uitzetten met de power'knop', maar dan moet je ook even je vinger erop laten liggen, tot je een biepje hoort. Maar dan gaan de lampjes niet meteen uit, omdat het, net als een pc, even duurt voor alles is afgesloten. Waarschijnlijk heeft ze gewoon blijven duwen waardoor het systeem natuurlijk terug bootte en de beeldinstellingen gereset zijn.
No biggy
Een apparaat op stand by helemaal afzetten, denk ik...uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:28:
[...]
Per ongeluk of wilde ze gewoon lekker gaan gamen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 16:11 ]
Dit topic is gesloten.