Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 95.020 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:47

mzx

Live Killzone 2 chat, je kunt vragen stellen aan een guerrilla games medewerker,

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=319171

edit: het is al weer afgelopen

[ Voor 10% gewijzigd door mzx op 25-11-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Hoi allemaal,

Sinds vorige week eindelijk een ps3 aangeschaft. Had een LBP bundel. :) Natuurlijk ook mijn favoriete spel MGS4 gekocht. Nu zit ik een beetje te rommelen met de ps3 als media center. Vriendin blij dat het meer is dan alleen een gameconsole.

Ik heb nu alleen een vraag over de Playstation Store. Ik lees hier dat je ook op de US Store dingen kan downloaden, maar hoe kom ik op de US Store? Ik heb alleen toegang tot de Nederlandse PS store. Heeft dat iets met mijn account te maken ofzo?

Gr.

MKY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Een tweede PSN account aanmaken en als land US en een Amerikaans adres invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Grannd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:32:
Een tweede PSN account aanmaken en als land US en een Amerikaans adres invullen :)
Hey THX! ik ga het meteen proberen. Leuke ideeën voor adressen of zal ik die van Microsoft hoofdkantoor o.i.d. doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Ik heb vanmiddag bij toeval in een winkel de PS3 Svideo kabel van Sony zien liggen en meegenomen. En uiteraard eens aangesloten. Maar naar mijn idee is t beeld er echt niet beter van geworden....igt dit aan mij? (Ik heb alleen SCART en Svdieo op deze TV als aansluitingen. Sony Trinitron 100hz breedbeeld CRT TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Firmware 2.53 komt eraan. De (kleine) verbeteringen betreffen de Flash-plugin in de internet browser:

# New for 2.53: The Internet browser now supports full-screen mode for Adobe® Flash® Player content.*
# Support for Adobe® Flash® Player 9 has been added to [Internet Browser].*

PS De update komt morgen volgens http://www.us.playstation.com/Support/SystemUpdates/PS3

[ Voor 14% gewijzigd door ymmv op 25-11-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ze hebben vandaag een Savage Moon trailer en Super Stardust Portable toegevoegd in de Nederlandse PSN store. Ik weet dat vandaag de update dag voor de Amerikaanse PSN is ivm Thanksgiving deze donderdag maar ik mag toch hopen dat dit niet alles is wat wij deze week krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Speedlink schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:40:
Ik heb vanmiddag bij toeval in een winkel de PS3 Svideo kabel van Sony zien liggen en meegenomen. En uiteraard eens aangesloten. Maar naar mijn idee is t beeld er echt niet beter van geworden....igt dit aan mij? (Ik heb alleen SCART en Svdieo op deze TV als aansluitingen. Sony Trinitron 100hz breedbeeld CRT TV)
Waarom S-Video als een (RGB-)Scartkabel de beste manier is hem op een dergelijke tv aan te sluiten? En PS2-kabels werken ook. Hoeft niet per se PS3 te zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:18:
[...]

Geen idee, Motorstorm Pacific Rift kost daar £24,79. Motorstorm (1) is £17,79. Als je twee keer Rift besteld
dan betaal je £53,08 in totaal (£49,58 voor de games zelf), Rift plus deel 1 kost £46,08 in totaal (£42,58 voor
de games). Omrekenen in euro's ligt een beetje aan welke koers je creditcardmaatschappij voor de berekent,
dit zie je i.i.g. pas op je afschrift. €43 voor beide games is dus een beetje weinig, €68 zou kunnen (beetje
hoog ingeschat) maar de verzendkosten die daar inzitten vallen reuze mee.

Heb er zelf trouwens een paar dagen geleden LBP en COD WaW besteld, ben benieuwd wanneer ze binnen komen!
Bedankt voor je uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Nou, ik had met mn PS2 destijds echt wel veel beter beeld op S-Video als op SCART
Had toch verwacht dat dat nu ook wel zo zou zijn. maar valt tegen
T beeld is wel VEEEL rustiger voor mn ogen, maar ook veel waziger lijkt t wel. Ik kan bij GT5P met de S-Videokabel nieteens lezen of t om Spec II of III gaat, want het is 1 wazig blokje achter t woord SPEC :S (nou weet ik zelf wel dat t Spec III is,maar toch tis een voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Hier een rijtje van de populare TV-aansluitmethodes gerangschikt op beeldkwaliteit:

composiet -> s-video -> RGB -> component -> DVDI/HDMI

Hou er wel rekening mee dat SCART != RGB. SCART is enkel een stekker waar afhankelijk van de bedrading een composiet, s-video of RGB-signaal uit kan komen. Let ook op dat niet elke SCART-aansluiting op een TV support voor RGB heeft. Op mijn oude Sony en Philips CRT's zaten twee SCART-aansluitingen maar slechts 1 ervan had RGB-ondersteuning. Het is dus mogelijk dat je een no-name PS-SCART-kabel op een SCART-aansluiting van je TV aansluit en nog steeds een composietsignaal te zien krijgt. Zowel de kabel als de aansluiting moeten RGB ondersteunen.

[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 25-11-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:52
Speedlink schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:53:
Nou, ik had met mn PS2 destijds echt wel veel beter beeld op S-Video als op SCART
Had toch verwacht dat dat nu ook wel zo zou zijn. maar valt tegen
T beeld is wel VEEEL rustiger voor mn ogen, maar ook veel waziger lijkt t wel. Ik kan bij GT5P met de S-Videokabel nieteens lezen of t om Spec II of III gaat, want het is 1 wazig blokje achter t woord SPEC :S (nou weet ik zelf wel dat t Spec III is,maar toch tis een voorbeeld)
We bedoelen dan wel een rgb (21 pins) scart ;)

EDIT:
zie boven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:41
Zijn er nog mensen die veel GRID online spelen?? Ben gister even online geweest en buiten het feit dat veel mensen het niet kunnen waarderen als je sneller bent of per ongeluk een klein tikje geeft omdat ze gewoon te vroeg op de rem gaan en je dan keihard terug rammen (sarcastosche toon: net als in echt racen) is dit echt wel ontzettend gaaf!! Dus mochten er nog gotters zijn die eens een potje serieus willen racen, laat dit dan even weten!!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Kortom die S-Video kabel is volkomen useless?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:51:
Kortom die S-Video kabel is volkomen useless?
Nee hoor. Ik had hier op mijn vorige Philips CRT een *beduidend* beter beeld met S-Video dan composiet en slechts een ietsjes slechter beeld dan met RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:19:
[...]

Nee hoor. Ik had hier op mijn vorige Philips CRT een *beduidend* beter beeld met S-Video dan composiet en slechts een ietsjes slechter beeld dan met RGB.
Weet je zeker dat dat RGB was, en dat die TV dat ook op die manier kon ontvangen?

RGB verhoud zich tot S-Video, als HDtv tegenover SDtv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 games gekocht.

Resistance 2 is geweldig ook qua graphics een stuk beter dan het eerste deel. Het spel begint met het
einde van deel 1 en dat gaf me echt het gevoel dat ik verder kon met het spel. Het spel gaat op een bepaald moment verder in de tijd en dan krijg ik een Gears of War gevoel bij een groot monster en zo gaat de game maar door. Dit is een topper maar niet de topper

Socom in een woord geweldig, maar je moet echt wel samenwerken af en toe wat lag, maar wat een game. maar nu dan echt de topper van het laatste kwartaal.

COD5. Geweldig die setting in azie. damned en zo verwarend soms. die Japs zijn gewoon wreed en gestoord en het ziet er allemaal VET uit. Online is dit helemaal geweldig vooral die duitse eenheden, Die jap eenheden spel ik gewoon met een geweer, geweldig en een waardige opvolger van COD4.

Deze games moet je hebben als je van shooters houd en online wil spellen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Ik heb net een game (Ratchet & Clank) van een collega geleend. Maar wanneer ik de game opstart krijg ik een melding dat er niet voldoende ruimte op mijn PS3 harddisk is. Ratchet & Clank heeft 496 MB nodig voor de initiele setup. :'(

Maar wanneer ik bij systeem informatie kijk staat er bij harddisk ruimte 20 GB / 37 GB dus ik heb gewoon 20 GB over.

Iemand dit ook wel eens meegemaakt? Of hier een idee over? :|

PS3 al meerdere keren herstart, alle andere games werken wel gewoon.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerriT schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:27:
Ik heb net een game (Ratchet & Clank) van een collega geleend. Maar wanneer ik de game opstart krijg ik een melding dat er niet voldoende ruimte op mijn PS3 harddisk is. Ratchet & Clank heeft 496 MB nodig voor de initiele setup. :'(

Maar wanneer ik bij systeem informatie kijk staat er bij harddisk ruimte 20 GB / 37 GB dus ik heb gewoon 20 GB over.

Iemand dit ook wel eens meegemaakt? Of hier een idee over? :|

PS3 al meerdere keren herstart, alle andere games werken wel gewoon.........
In ditzelfde topic heb ik het er nog over gehad ;) Klik hier

of hier, en hier

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerriT
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:31:
[...]

In ditzelfde topic heb ik het er nog over gehad ;) Klik hier

of hier, en hier
Zo da's snel, Thanks! :)

Sorry niet goed gezocht dus... Ga er snel even wat data opzetten en kijken hoe die dan installeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker koopje dat Rainbow Six Vegas 2, maar ik krijg donderdag Resistance en Motorstorm (beide 1ste delen) binnen, die ik voor een tientje op marktplaats had gekocht (per stuk), dus eerst maar even die, en kijken wat ik precies over 7 dagen voor mn verjaardag krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:41:
Ik heb overigens hier Fallout 3, helemaal nieuw een keer gebruikt, maar ik vind het niks.
Geld ook goed? Ik kan je niet pmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

sinds hier mensen zijn met ervaring bij play.com stel ik mijn vraag hier maar.
ik zou graag willen weten of er ook via paypal betaald kan worden bij play.com, zover ik heb kunnen zien niet maar ik vind de site dan ook onduidelijk.
dus als er iemand is die me een definitief antwoord kan geven zou dat fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Alleen CC daarzo, geen PayPal...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Stond ik vanavond helemaal klaar om Street fighter HD te downloaden via PSN, is ie delayed! G@$E#&@!
Als ik nou via de US Store download, wat voor een consequentie heeft dat voor later als ik online wil spelen? Is dat dan regio gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

weet iemand dan nog shops die paypal accepteren behalve die op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
MKY schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:36:
Stond ik vanavond helemaal klaar om Street fighter HD te downloaden via PSN, is ie delayed! G@$E#&@!
Als ik nou via de US Store download, wat voor een consequentie heeft dat voor later als ik online wil spelen? Is dat dan regio gebonden?
Dat weet niemand. Zonder Europese versie om te kopen kun je ook niet weten of die versie eigen servers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Op tv komen nu continu reclames voorbij voor de PlayStation 3 icm Blu-ray, ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, maar waarom maken ze niet gewoon reclame voor de games :?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:10
hesr schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:40:
Op tv komen nu continu reclames voorbij voor de PlayStation 3 icm Blu-ray, ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, maar waarom maken ze niet gewoon reclame voor de games :?
Kwestie van doelgroep. Diegene die willen gamen komen toch min of meer uit bij de PS3 of Xbox 360. De mensen die blu-ray willen kijken zullen niet vanzelfsprekend een PS3 kopen maar meer geneigd zijn om een standalone blu-ray speler aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorstorm 2 is gewoonweg subliem... 8)

Zooo verslavend. Zo vet. Lang geleden dat ik een arcade racer heb gespeeld die kwalitatief zo hoog staat. En voor een arcade racer is dat extra bijzonder, omdat die vaak toch niet serieus genomen worden.

Alle ingrediënten zitten er in: spanning, actie, beetje duwen en trekken, adembenemende parcours...
16 racers per race, dus de track is altijd goed gevuld. Beetje tacktiek (verschillende trajecten)... Veel afwisseling qua tracks en voertuigen... Frustrerend (net genoeg en niet te veel)
Ik hang continu aan de boost, tot net voor het ontploffen van het voertuig :) Of bvb crashen in het zicht van de finish, ingehaald worden en dan nog net voor de rest, ontploffend door max. boost, door de finish vliegen :p Even wat waterplassen opzoeken om de booster af te koelen. Ik beleef iedere race wel coole momentjes alsof ze uit een trailer zouden komen, en dan is een spel voor mij geslaagd.

Als vanuit zesde positie crasht, zou je eigenlijk nooit meer de koplopers mogen kunnen inhalen, maar dat gebeurt toch door catch up en slow down (daar ga ik toch van uit). Dat maakt de actie intens en spannend en dat noemen ze balanceren. Hoe leuk zou het zijn om continu in je eentje achterop of voorop te rijden... :O

Alles wat ik hier beschrijf, herhaalt zich in online races. Deze game kan me echt minstens een half jaar zoet houden.

De menu's zijn spot on en logisch, split screen MP, goed rankingsysteem...

En dat bedoel ik dus met enkel de beste games per genre te kopen. Waarom zou ik 2x 60 euro spenderen aan NFS:Underworld of Midnight Club: LA, als ik reeds een goede arcade racer heb waar ik vele uren mee kan spelen. Of het nu stad of oerwoud is, maakt me in principe niets uit, het is de 'arcade gameplay' die telt.

Zelfde met GT5:P, die bvb GRID overbodig maakt, enz... En zo hoef je dus eigenlijk bijzonder weinig games te kopen. (of kan je wachten op budgetversies).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Wellicht niet het juiste topic, maar de PS3 dualshock controller is in de aanbieding bij PriceX.nl voor 34,95.
Helaas komt er wel 7 euries verzendkosten bij, geen afhaalmogelijkheid..
Aanbieding is geldig t/m 26 Nov 23:59

Ik heb er maar 1 besteld, voor de duidelijkheid, dit is geen spam of iets, en ik heb verder niks met ze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een koopje melden mag altijd, zelf op dit late tijdstip.
De verzendkosten maken de aanbieding wel minder aantrekkelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Saturn en zelfs de Toys r US is de PS3 controller 39,99, dat is dan weer net even goedkoper.

Edit:

My bad, dit gaat niet om de DS3.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:01:
Hmm, ik had eerst die Rainbow Six besteld voor 13.99 op play.com, maar toen zag ik Resistance 2 voor 48.99 :D Dus gelijk Rainbow Six gecancelled en Resistance 2 besteld. Vind ik best goedkoop als je het met de Nederlandse winkels vergelijkt. Ik neem aan dat je geen importkosten moet betalen, aangezien de UK in Europa ligt :)
Daarom ben ik zo blij met mijn CC, dan maar 5-7 werkdagen wachten op mijn product dan 20+ euro meer te betalen.
En mocht het fout gaan, gewoon ff bellen na 14 dagen. (wel in het engels) ff uitleggen wat fout is gegaan en ze sturen het opnieuw op zonder enige kosten. Ik had dit met mijn Thundercats beenie. uiteindelijk 2 gekregen voor de prijs van 0,00 euro. Ze hadden het ook nog terug gecrediteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, doe ook graag zaken buiten Nederland, hier word je gewoon uitgemolken. :)

Voor mensen die Motorstorm 1 & 2 hebben, wat is nu de leukste versie?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Even een vraagje over het wifi. Eindelijk wordt hier glasvezel aangesloten, maar de wifi router die ik nu heb daar ben ik alles behalve tevreden over en ik wil dus ook graag een andere.. Nu las ik ooit dat de PS3 niet eilk wifi systeem aankan.

802.11b
802.11a
802.11g
802.11n

zijn de voorkomende standaarden.. Ik heb alleen geen flauw idee welke de PS3 nou wel kan hebben eigenlijk.. Iemand antwoord?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43

Bergie

Lekker belangrijk...

inXs schreef op woensdag 26 november 2008 @ 07:38:
Even een vraagje over het wifi. Eindelijk wordt hier glasvezel aangesloten, maar de wifi router die ik nu heb daar ben ik alles behalve tevreden over en ik wil dus ook graag een andere.. Nu las ik ooit dat de PS3 niet eilk wifi systeem aankan.

802.11b
802.11a
802.11g
802.11n

zijn de voorkomende standaarden.. Ik heb alleen geen flauw idee welke de PS3 nou wel kan hebben eigenlijk.. Iemand antwoord?
Ooit van google of wikipedia gehoord? ;)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Of even de topicstart lezen, kleine moeite.

Edit: deze posting is ook de moeite waard :)

[ Voor 59% gewijzigd door BamSlam_ op 26-11-2008 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

mmm, ik had toch wat ingetikt, maar het is nog te vroeg blijkbaar. Thnx!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Yippie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:02:
Wellicht niet het juiste topic, maar de PS3 dualshock controller is in de aanbieding bij PriceX.nl voor 34,95.

Ik heb er maar 1 besteld, voor de duidelijkheid, dit is geen spam of iets, en ik heb verder niks met ze te maken.
ik stel dit soort berichten zeer op prijs, was nog op zoek naar een DS, had geen zin om er 1 uit Canada/Japan te laten komen, heb er ook 1 besteld, bedankt voor de tip :D

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tips voor koopjes zijn een erg goede reden om dit topic te blijven lezen :) Keep 'em coming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Ik zie net op de tweakers homepage dat Fallout 3 DLC gaat krijgen voor de PC en de xbox360. Waarom niet voor de ps3? Ik krijg ineens heel erg de neiging mijn legaal gekochte PS3 versie te verkopen, en een illegale versie voor de PC te gaan spelen.
Ik snap dat een game xbox360 exclusive kan zijn, of zelfs xbox exclusive DLC, maar alle platforms behalve PS3, dat klinkt wel heel erg als treiteren!

Trouwens, ik zoek nog mede-tweakers die in Burnout Paradise online bike challenges willen afwerken. Interesse? Voeg mijn tagnaam maar toe als 'friend'. (ook als je geen interesse in BP hebt) Ik ben bijna elke avond tussen 22 en 24 uur online.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 23:22
Yippie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:02:

jammer dat ik al bijna 3 weken zit te wachten op mijn DS van CDWow die maar niet komt. Vanaf morgen kunnen ze pas gaan uitzoeken wat er mis is gegaan , dan is deze actie voorbij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamers weten we dat een PS3 top of de bill is.
Maar nu de Blu-ray opkomt (en de feestdagen eraan komen is het een mooie gelegenheid om deze mogelijkheid van de PS3 te adverteren.

Ten eerste weten veel mensen niet dat de PS3 dit kan (hier op het forum wel natuurlijk) en ten tweede, weer een extra excuus voor de mannen om een PS3 in huis te halen.....als de reclame samen met de vrouw gekeken gezien is zeg je " goh, dat blu-ray is nu de standaard, ik denk dat ik maar zo'n apparaat ga halen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik had een 40Gb PS3 die ik verkocht heb. De savegames die daarop stonden heb ik op een USB stick gezet. Gister heb ik een nieuwe PS3 gekocht en nou wil ik m'n savegames terugzetten. Dit gaat wel, maar in games krijg ik de melding dat ik geen nieuwe Trophy's ga verdienen, tenzij ik de savegame verwijder en opnieuw begin.
Is het mogelijk om m'n oude savegames weer werkend te krijgen op m'n nieuwe PS3? Anders kan ik met een heleboel games overnieuw beginnen. Ik gebruik dezelfde username & account als op m'n oude PS3.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Nee, kan niet. Veel trophies zijn niet zoals het heet retroactive. Anders zou je potentieel iemand anders' savegame kunnen downloaden om zo een shitload een trophies te krijgen die je niet verdient hebt. Savegames worden vanaf nu wel machine-identifiable opgeslagen zodat het later weer wel kan (dacht ik).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Meelobee schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:54:
Ik had een 40Gb PS3 die ik verkocht heb. De savegames die daarop stonden heb ik op een USB stick gezet. Gister heb ik een nieuwe PS3 gekocht en nou wil ik m'n savegames terugzetten. Dit gaat wel, maar in games krijg ik de melding dat ik geen nieuwe Trophy's ga verdienen, tenzij ik de savegame verwijder en opnieuw begin.
Is het mogelijk om m'n oude savegames weer werkend te krijgen op m'n nieuwe PS3? Anders kan ik met een heleboel games overnieuw beginnen. Ik gebruik dezelfde username & account als op m'n oude PS3.
Hmm dat is vaag, je save / trophy informatie zou namelijk gebonden moeten zijn aan je PSN account. Als je naar Trophy collection gaat zie je ook niets ?
Volgens mij triggerd dat namelijk een refresh van de servers zodat je trophy info weer wordt gesync'ed

[ Voor 6% gewijzigd door HoefMeistert op 26-11-2008 10:23 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik sta nog steeds te kijken van de kwaliteit van de blu-ray afspeelmogelijkheden op de PS3. Mijn schoonvader heeft onlangs een stand alone blu-ray speler gekocht van Panasonic (€300,-) en dat kreng is lángzaam! Duurt 2 minuten voordat het hoofdmenu is geladen en rond de 30-45 seconden als je tijdens de film naar het menu terug wilt. Ze waren bij mijn schoonfamilie lichtelijk teleurgesteld in het apparaat maar vonden de beeldkwaliteit verbluffend.

Qua afspeelopties en instellingen valt ie ook nog eens best tegen voor een dedicated speler. En ik heb mijn schoonpa er maar van overtuigd dat het beter word met een firmware update. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen hier die er al een jaar of twee op wachten Home, ik heb mijn tv terug en vandaag vrij.

In de loop van de middag zal eens kijken of ik een berichtje kan posten mbt mijn ervaringen met de Home Beta waar ik ben toegelaten. (US account maar mijn gewone werkte ook na installatie van het bestand) . Tot die tijd kun je misschien hier: http://forum.playstationhome.com/ wat rondlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt aan Home is dat het potentieel briljant is maar ik vind het laden tussen de verschillende ruimtes wel erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

HoefMeistert schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:13:
[...]

Hmm dat is vaag, je save / trophy informatie zou namelijk gebonden moeten zijn aan je PSN account. Als je naar Trophy collection gaat zie je ook niets ?
Volgens mij triggerd dat namelijk een refresh van de servers zodat je trophy info weer wordt gesync'ed
De Trophy's die ik al had staan er nog, maar als ik een oude savegame terugzet krijg ik de melding dat ik geen nieuwe trophy's krijg totdat ik de oude savegame weer verwijder. Best klote aangezien ik nog 1 race moest halen in Wipeout en dan had ik alles gold op Elite mode...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ja, ik snap die aktie ook niet.

Het lijkt er op dat de marketing afdeling van Sony weer met de zoveelste halfslachtige campagne is begonnen.
Men denkt op deze manier zeker goedkoper af te zijn door blu-ray en de PS3 in één recalem te stoppen.

Maar men beseft niet dat iemand die voor Blu-ray gaat, in de winkel zo 4-5 goedkopere alternatieven ziet, met tot wel 16(!!) gratis BRD's.
Iemand die voor Blu-ray gaat gaat dus echt niet speciaal daarvoor een PS3 kopen.

Andersom wordt in die reclames helemaal niet duidelijk wat de kwaliteiten van de PS3 als game console zijn.
Jammer, want ik denk dat zo langzamer had de PS3 veel moet gaan promoten als gameconsole want op dit moment ziet het voor de kerstperiode helemaal niet zo rooskleurig uit.
LBP verdient ook veel meer aandacht als dat het nu krijgt, maar het lijkt er op dat de markteing afdeling van Sony weinig nazorg geeft, en nu alweer aan Killzone aan het denken is.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:34:
Wat mij opvalt aan Home is dat het potentieel briljant is maar ik vind het laden tussen de verschillende ruimtes wel erg lang duren.
SCEE beweert dat dit na verloop van tijd minder word, omdat het in een cache bestand word opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:36:
[...]

SCEE beweert dat dit na verloop van tijd minder word, omdat het in een cache bestand word opgeslagen.
Ik snap wel dat de nieuwe gedeeltes gedownload moeten worden maar zelfs de reeds gedownloade maps duren lang om in te laden, laat staan het inladen van alle characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha een hele groep mensen die op een rij lopen te body poppen, op het Plaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Voor de mensen met Motorstorm 2 is er framerate lag met 4 player? Ik wil deze wel graag aanschaffen maar met name de 4 player modus is belangrijk voor mij.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Meelobee schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:35:
[...]

De Trophy's die ik al had staan er nog, maar als ik een oude savegame terugzet krijg ik de melding dat ik geen nieuwe trophy's krijg totdat ik de oude savegame weer verwijder. Best klote aangezien ik nog 1 race moest halen in Wipeout en dan had ik alles gold op Elite mode...
Hmm dat is wel vreemd aangezien deze ook gekoppeld is aan je PSN-id, er wordt imo niets gekoppeld aan je PS3. Anders moet je ff Playstation Support (nummer staat in de boekjes en op de site) bellen of een message posten op de Officiele PS forums. Daar zullen ze je wel verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:45:
[...]

Ik snap wel dat de nieuwe gedeeltes gedownload moeten worden maar zelfs de reeds gedownloade maps duren lang om in te laden, laat staan het inladen van alle characters.
Bij duurt het switchen van ruimte tussen de 10 en 15 seconden.
dat hij daarna alle characters via internet moet ophalen lijkt mij logisch, maar ik kan wel direct rondlopen tijdens het binnenhalen van de persoonsgegevens. Dat laden van die personen is hier trouwens vrij snel gebeurt. De namen zijn wel direct zichtbaar alleen de code voor de "kleding" moet nog worden binnengehaald.
Zijn meestal toch wel 30 tot 50 man aanwezig in zo'n ruimte.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
yzf1kr schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:35:
[...]
Ja, ik snap die aktie ook niet.

Het lijkt er op dat de marketing afdeling van Sony weer met de zoveelste halfslachtige campagne is begonnen.
Men denkt op deze manier zeker goedkoper af te zijn door blu-ray en de PS3 in één recalem te stoppen.

Maar men beseft niet dat iemand die voor Blu-ray gaat, in de winkel zo 4-5 goedkopere alternatieven ziet, met tot wel 16(!!) gratis BRD's.
Iemand die voor Blu-ray gaat gaat dus echt niet speciaal daarvoor een PS3 kopen.
Tot voor kort kochten veel mensen een PS3, vanwege de ingebouwde Blu-Ray-drive het voordeligste alternatief. Nu je voor veel minder geld een stand alone Blu-Ray-drive met een stapel films kunt aanschaffen kan ik me wel voorstellen dat Sony, vrezende voor de PS3-verkoopcijfers, een dergelijke reclame maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
BamSlam_ schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:16:
[...]
Tot voor kort kochten veel mensen een PS3, vanwege de ingebouwde Blu-Ray-drive het voordeligste alternatief. Nu je voor veel minder geld een stand alone Blu-Ray-drive met een stapel films kunt aanschaffen kan ik me wel voorstellen dat Sony, vrezende voor de PS3-verkoopcijfers, een dergelijke reclame maakt.
Tja, maar Sony zet zelf wel een goedkope standalone BR-speler op de markt met daarbij 6 films.

Beetje vreemde campagne, de PS3 promoten als Blu-ray speler, en hem tegelijk in de wielen rijden met je eigen speler. Naar mijn mening een domme reclame, promoot dan je eigen goedkope speler, en zet de PS3 in een apparte reclame neer als game console.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Een vriend van me heeft gisteren de PS3 gekocht.
Hebben ons geweldig geamuseerd !

Deze is via wifi met het internet verbonden.
We waren via de online webshop aan het kijken voor de fifa demo te downloaden, maar daar was helemaal niets van terug te vinden in de store.

Kijken we verkeerd of moet je eerst iets activeren voordat je demo's kan downloaden ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:59:
Een vriend van me heeft gisteren de PS3 gekocht.
Hebben ons geweldig geamuseerd !

Deze is via wifi met het internet verbonden.
We waren via de online webshop aan het kijken voor de fifa demo te downloaden, maar daar was helemaal niets van terug te vinden in de store.

Kijken we verkeerd of moet je eerst iets activeren voordat je demo's kan downloaden ?
Maak een nieuw account, zeg dat je in Amerika woont en gebruik deze shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met Home beta.

Ik heb ook erg veel belangstelling om Home beta eens te bekijken, hoe kom ik eraan?
Hoe zijn jullie er aan gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:14:

Ik heb ook erg veel belangstelling om Home beta eens te bekijken, hoe kom ik eraan?
Ik heb de HOME thema een tijd geleden in de japanse store gedownload.
Hierdoor kreeg ik toegang tot de beta. Heb hem met mijn japanse account gedownload maar 'speel' hem met mijn gewone NL account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Je hebt de kans om uitgenodigd te worden voor de beta als je het home theme uit de PSN-store download. Of dat nog steeds werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of er binnenkort nog een game komt waar je je eigen muziek bij kan afspelen?

Jammer dat dit niet mogelijk is in GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:59:
[...]

Tja, maar Sony zet zelf wel een goedkope standalone BR-speler op de markt met daarbij 6 films.

Beetje vreemde campagne, de PS3 promoten als Blu-ray speler, en hem tegelijk in de wielen rijden met je eigen speler. Naar mijn mening een domme reclame, promoot dan je eigen goedkope speler, en zet de PS3 in een apparte reclame neer als game console.
Vergeet niet dat de Playstation en de Blu-ray speler van verschillende 'devisions' komen binnen het 'almachtige Sony'. Ik kan me best voorstellen dat deze beide devisies met elkaar concurreren hoe vreemd dat ook klinkt. Het gebeurd wel vaker binnen één concern.

Bovendien promoten ze de PS3 ook als totaal en compleet multimedia apparaat, iets wat een stand-alone BR speler niet is natuurlijk.

Ik heb me ooit een keer aangemeld op een amerikaanse site van Sony als betatester, wel belangrijk om je met je amerikaanse account aan te melden daarvoor.

Ik heb al meegedaan aan LBP, Resistance 2 en nu dus Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:32:
Voor de mensen hier die er al een jaar of twee op wachten Home, ik heb mijn tv terug en vandaag vrij.

In de loop van de middag zal eens kijken of ik een berichtje kan posten mbt mijn ervaringen met de Home Beta waar ik ben toegelaten. (US account maar mijn gewone werkte ook na installatie van het bestand) . Tot die tijd kun je misschien hier: http://forum.playstationhome.com/ wat rondlezen :)
hmmm als het goed kan je ons uitnodigen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:45:
[...]

Bij duurt het switchen van ruimte tussen de 10 en 15 seconden.
dat hij daarna alle characters via internet moet ophalen lijkt mij logisch, maar ik kan wel direct rondlopen tijdens het binnenhalen van de persoonsgegevens. Dat laden van die personen is hier trouwens vrij snel gebeurt. De namen zijn wel direct zichtbaar alleen de code voor de "kleding" moet nog worden binnengehaald.
Zijn meestal toch wel 30 tot 50 man aanwezig in zo'n ruimte.
Volgens mij heeft Sony gezegd dat de open beta met load testing gepaard zou gaan.
Misschien dat men nu aan het testen is hoeveel server capaciteit men nodig heeft voor al smen het helemaal vrijgeeft,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:13:
[...]

hmmm als het goed kan je ons uitnodigen toch ?
Nee, je kan wel met de gegevens van iemand anders ook HOME downloaden en dan met je eigen psn id online gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:21:
[...]

Ik heb de HOME thema een tijd geleden in de japanse store gedownload.
Hierdoor kreeg ik toegang tot de beta. Heb hem met mijn japanse account gedownload maar 'speel' hem met mijn gewone NL account.
En loop je dan tussen de japanners of zijn er ook al veel Nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle reacties, es kijken of ik ook op een dergelijke manier Home kan bemachtigen.

@ Vinneh, dat heb ik bij een Amerikaan geprobeerd, maar dr gaat continu wat fout.
Volgens hem doe ik wat fout, al heb ik geen idee wat maar volgens mij moet hij ook offline zijn, voordat ik even gebruik van zijn gegevens kan maken.

Wanneer dit hier verder besproken mag worden, zou je me het dan precies kunnen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:00

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:03:
Iemand een idee of er binnenkort nog een game komt waar je je eigen muziek bij kan afspelen?

Jammer dat dit niet mogelijk is in GTA4
Ja er is bij volgens mij tot nu toe één game waar het mogelijk is om je eigen muziek af kan spelen tijdens het gamen en dat is bij Burnout Paradise City (helaas). Ik dacht ergens te hebben gelezen dat MS een patent heeft op eigen muziek in-game.

edit: Gevonden: http://www.psonly.nl/nieu...me_afspelen_eigen_muziek/

[ Voor 19% gewijzigd door nlboy op 26-11-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:24:
[...]

En loop je dan tussen de japanners of zijn er ook al veel Nederlanders?
Nee, ik speel hem met mijn gewone Nederlandse account en kom ook gewoon nederlanders tegen.
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:29:
Bedankt voor alle reacties, es kijken of ik ook op een dergelijke manier Home kan bemachtigen.

@ Vinneh, dat heb ik bij een Amerikaan geprobeerd, maar dr gaat continu wat fout.
Volgens hem doe ik wat fout, al heb ik geen idee wat maar volgens mij moet hij ook offline zijn, voordat ik even gebruik van zijn gegevens kan maken.

Wanneer dit hier verder besproken mag worden, zou je me het dan precies kunnen uitleggen?
Ik heb het dus niet zo gedaan omdat ik een eigen uitnodiging heb gekregen maar je moet de gegevens hebben van een ander.
Dan ga je onder zijn account inloggen en dan ga je naar de lijst van games die hij al heeft gedownload. (in de store staat dat ergens bij je naam, net boven de store inhoud.)
Dan klik je op het HOME icoontje en dan gaat ie weer downloaden.
Download is ongeveer 70mb, in HOME moet je gebieden waar je nog niet bent geweest eerst downloaden.
Heeft totaal meer dan 3gig nodig die je vantevoren vrij moet laten maken door HOME zelf. (vraagt ie vanzelf om).
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
nlboy schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:42:
[...]
Ja er is bij volgens mij tot nu toe één game waar het mogelijk is om je eigen muziek af kan spelen tijdens het gamen en dat is bij Burnout Paradise City (helaas). Ik dacht ergens te hebben gelezen dat MS een patent heeft op eigen muziek in-game.

edit: Gevonden: http://www.psonly.nl/nieu...me_afspelen_eigen_muziek/
Zo uit mn hoofd waarvan ik het zeker weet : SuperStarDust HD, PAIN, HighVelocity Bowling, WipEout HD, PixelJunk Monsters ondersteunen custom music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:43:
[...]

Nee, ik speel hem met mijn gewone Nederlandse account en kom ook gewoon nederlanders tegen.

[...]

Ik heb het dus niet zo gedaan omdat ik een eigen uitnodiging heb gekregen maar je moet de gegevens hebben van een ander.
Dan ga je onder zijn account inloggen en dan ga je naar de lijst van games die hij al heeft gedownload. (in de store staat dat ergens bij je naam, net boven de store inhoud.)
Dan klik je op het HOME icoontje en dan gaat ie weer downloaden.
Download is ongeveer 70mb, in HOME moet je gebieden waar je nog niet bent geweest eerst downloaden.
Heeft totaal meer dan 3gig nodig die je vantevoren vrij moet laten maken door HOME zelf. (vraagt ie vanzelf om).
succes!
Dat is wat ik heb gedaan, alleen even een sub-account aangemaakt, zonder dus de adresgegevens etc te hoeven invullen.
Daarna inloggen met het emailadres en de bijbehorende pass maar ik blijf foutmeldingen krijgen.

In elk geval bedankt voor je hulp!

Hoeveel buitenlandse accounts mag je eigenlijk aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:50:
[...]

Dat is wat ik heb gedaan, alleen even een sub-account aangemaakt, zonder dus de adresgegevens etc te hoeven invullen.
Daarna inloggen met het emailadres en de bijbehorende pass maar ik blijf foutmeldingen krijgen.

In elk geval bedankt voor je hulp!

Hoeveel buitenlandse accounts mag je eigenlijk aanmaken?
Het kan zijn dat je even moet wachten omdat die knakker online is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

HoefMeistert schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:46:
[...]
Zo uit mn hoofd waarvan ik het zeker weet : SuperStarDust HD, PAIN, HighVelocity Bowling, WipEout HD, PixelJunk Monsters ondersteunen custom music.
Motorstorm 2 iig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:55:
[...]

Het kan zijn dat je even moet wachten omdat die knakker online is :/
Dat zal het zeker zijn, echt op welk moment ik ook kijk, zijn PS3 staat online.
Heb nog wel tegen hem gezegd dat hij een behoorlijke PS3 junk is, dat vond ie zelf ook wel, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:02:
[...]

Dat zal het zeker zijn, echt op welk moment ik ook kijk, zijn PS3 staat online.
Heb nog wel tegen hem gezegd dat hij een behoorlijke PS3 junk is, dat vond ie zelf ook wel, lol.
Heeft ie zijn gegevens ook aan anderen gegeven?
Anders vraag je even of ie ff gaat slapen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:06:
[...]

Heeft ie zijn gegevens ook aan anderen gegeven?
Anders vraag je even of ie ff gaat slapen ofzo :)
Ja, hij heeft al behoorlijk wat Amerikanen geholpen.

Ik zal mijn inlog tijdstippen eens aanpassen, wanneer dat echt geen zoden aan de dijk zet, dan zal ik hem verzoeken om de Wal*mart van binnen eens te bekijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:18:
[...]

Ja, hij heeft al behoorlijk wat Amerikanen geholpen.

Ik zal mijn inlog tijdstippen eens aanpassen, wanneer dat echt geen zoden aan de dijk zet, dan zal ik hem verzoeken om de Wal*mart van binnen eens te bekijken. ;)
Probeer het met een hoofd-account (links) ipv een subaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Is het dan niet zo dat ook al die anderen offline moeten zijn? Of is het na aanmelden niet meer single-signon?
Zo werkt World of Warcraft bv wel. Als jij wilt inloggen, maar je account deelt, dan knikker je die ander er uit. (weet het, kromme vergelijking, maar het gaat om het idee...)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:25:
[...]

Probeer het met een hoofd-account (links) ipv een subaccount.
Ik heb proberen in te loggen door alleen een naam (links) aan te maken om dan vervolgens te gaan inloggen met zijn gegevens.
Heb er dus geen compleet geregistreerd account van gemaakt.

Denk dat we hetzelfde bedoelen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Gister maar ff gebeld met Sony hoe het met mn PS3 stond. De medewerker aan de lijn kon hem niet terugvinden (8-11 opgestuurd). Dus hij navragen en meldt dat vandaag contact met me opgenomen zou worden. Prompt 10 minuten later had ik een mailtje dat mn PS3 opgestuurd wordt. Het is toch te zot dat je er eerst om moet bellen. Had ik dat niet gedaan dan had ik waarschijnlijk nog langer moeten wachten. 8)7

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:18:
[...]

Ik heb proberen in te loggen door alleen een naam (links) aan te maken om dan vervolgens te gaan inloggen met zijn gegevens.
Heb er dus geen compleet geregistreerd account van gemaakt.

Denk dat we hetzelfde bedoelen..?
Ja, we bedoelen hetzelfde. Geen idee als dat niet werkt.

Btw: Nieuwe chatpad ziet er best relaxed uit.
http://blog.us.playstatio...ss-keypad-and-ac-adaptor/

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 26-11-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:28:
[...]

Dan weet ik voldoende, die gozer moet offline. :)
Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
[...]

Oh vet filmpje! Geen spijt dan dat ik hem voor 25EUR incl verzending (!) heb besteld bij Play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Mjah net ook maar zo'n unit besteld, kan nooit kwaad mocht ik ooit nog eens aan Home komen :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

P.E.No.1 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:27:
Het is toch te zot dat je er eerst om moet bellen. Had ik dat niet gedaan dan had ik waarschijnlijk nog langer moeten wachten. 8)7
Waarom zo negatief en altijd van het slechte van mensen uitgaan? Ze zouden je vandaag bellen en ze sturen je PS3 op, geen reden tot klagen lijkt me zo...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
[...]

Zag ik dat nou goed...gebruikte hij de toetsen als een muis/touchpad?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Sandyman538 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:19:
[...]

Waarom zo negatief en altijd van het slechte van mensen uitgaan? Ze zouden je vandaag bellen en ze sturen je PS3 op, geen reden tot klagen lijkt me zo...
Het gaat mij erom dat ik eerst moest bellen voordat ze tot die actie kwamen. Had ik gewoon 'netjes' gewacht dan had ik denk ik volgende week nog niets gehoord. Je hoort mij niet klagen over het feit dat ze hem nu opgestuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
@Gusev: Ja, erg aanrakingsgevoelig blijkbaar. Leuk dingetje voor het sinterklaas/kerstverlanglijstje, alleen dan wel een witte graag. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Atomsk op 26-11-2008 18:24 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

P.E.No.1 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:15:
[...]

Het gaat mij erom dat ik eerst moest bellen voordat ze tot die actie kwamen. Had ik gewoon 'netjes' gewacht dan had ik denk ik volgende week nog niets gehoord.
Wat ik zeg is dat ik vind dat je zo negatief denkt en dat ze je PS3 niet opgestuurd hadden als je geen telefoontje had gepleegd. Allemaal aannames die je doet wat er waarschijnlijk gebeurt zou zijn als je niet de telefoon ter hand had genomen. Dat vind ik negatief denken. Misschien heb je wel gelijk hoor, maar je weet helemaal niet zeker of ze de PS3 dan wel of niet op gestuurd hadden. Allemaal speculeren en dat vind ik jammer. Verder top natuurlijk dat er weer een werkende PS3 jou kant op komt! :9

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Sandyman538 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:10:
[...]

............. Verder top natuurlijk dat er weer een werkende PS3 jou kant op komt! :9
Dat ben ik met je eens. >:) Ik heb hem iig binnen drie weken terug terwijl een vriend van me vijf weken heeft gewacht. Dat kan dus ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 19:34
Iemand enig idee waar de chatpat nog meer te koop is? Ik zou hem graag willen kopen maarja play accepteerd alleen cc's en ik heb er geen :( Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Gusev schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:04:
Zag ik dat nou goed...gebruikte hij de toetsen als een muis/touchpad?!?
indeed, dat viel mij dus ook gelijk op! ziet er wel pimp uit!! Volgens mij was het nog ff een vraagteken waar de mousepad zich bevond.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Ik weet niet of er nog iemand van plan is een PS3 te kopen, maar in de nieuwe
"ANWB Kampioen" ( :') ) zag ik staan dat de BCC een speciale koopavond heeft
op 2 december van 19:00 tot 21:00 uur voor ANWB-leden. (op vertoon van pas)

Het leuke is dat je 25% korting krijgt, en dat lijkt me niet mis..

Dus een PS3 80GB + little big planet of motorstorm 2 kost dan geen €400 meer, maar €300,- :o

Doe er je voordeel mee. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Opa_vertelt, dat is wel tot 25%! Met minimaal 5% dacht ik.

Daarnaast is de aanbieding van de Bart Smit ook niet gek. 2 spellen bij de Playstation, waarvan er minimaal eentje uit een pakket moet komen.

Is WipEout HD een beetje de moeite waard? Ik twijfel namelijk ook tussen Echochrome, LocoRoco (nja blijkt niet leuk te zijn) of WipEout.. Of toch eventueel GT5p... hmm lastig :D

Edit: ik kan die beta-tester dinges nergens vinden.. :?

[ Voor 7% gewijzigd door alex3305 op 26-11-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Erwinh schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:07:
[...]

jammer dat ik al bijna 3 weken zit te wachten op mijn DS van CDWow die maar niet komt. Vanaf morgen kunnen ze pas gaan uitzoeken wat er mis is gegaan , dan is deze actie voorbij :'(
Ik wou schrijven dat je tot 23:59 vandaag had, maar zie net dit op hun site:

"Vampire Rain Altered Species
Helaas zijn alle dual shock controllers uitverkocht, hiervoor in de plaats hebben wij dit fantastische spel! First person shooter"

Pech voor jou, maar tegelijk dus een nieuwe aanbieding.
Ter info, dit spel kost 12,50+4 verz kosten

Ook jij hebt daar dus wat aan, toch een klein goedmakertje. Wel goed bezig daar bij PriceX dacht ik zo :*)

Recensie's zijn wel minder, zie IGN

Hoop wel dat ze vaker dit soort dingen aan gaan bieden. Dat de DS is uitverkocht zegt wel genoeg denk.

[ Voor 11% gewijzigd door Yippie op 26-11-2008 21:13 . Reden: recensie toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.