Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste
Acties:
  • 95.021 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Weet je dat zeker Alex? Lekker misleidend dan :P

Ik heb dat ding helaas al weggegooid, maar ik weet zéker dat de
kop van dat artikel letterlijk "25% korting voor ANWB-leden" was.
(en niet "tot 25% korting voor ANWB-leden" o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Zoals ik in de laatste Kampioen hier naast me lees krijg je het hele jaar door al 5% korting bij BCC en "deze avond loopt het voordeel op tot 25%.". Zal dus wel niet op de echt interessante producten zijn die avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

My bad, dan heb ik het niet goed gelezen ofzo.. :(
Wat zegt de kop van dat artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen!

Nu is het mogelijk om je psn games te sharen, nou is mijn vraag of we met een klein groepje(max5) met elkaar psn games kunnen sharen. Dat scheelt wel erg in kosten. Ik heb jammer genoeg geen CC, dus iemand die zich aanbied? PM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Meer mensen hier die morgen gelijk naar de winkel rennen om Resistance 2 te gaan ophalen?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Opa_vertelt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:13:
Weet je dat zeker Alex? Lekker misleidend dan :P

Ik heb dat ding helaas al weggegooid, maar ik weet zéker dat de
kop van dat artikel letterlijk "25% korting voor ANWB-leden" was.
(en niet "tot 25% korting voor ANWB-leden" o.i.d.)
Heb de Kampioen opgezocht, is te onduidelijk/te weinig info, maar er staat inderdaad tot 25% op 2 Dec, en altijd 5%. Let wel, voor 2 Dec moet je je blijkbaar inschrijven, meer info via de website: ANWB of BCC

Op ANWB staat al meer over wat wel en niet onder de regeling valt, ik ga me in ieder geval aanmelden,
en dan zien we wel. Gelukkig een BCC superstore dicht in de buurt 8)

Update, na aanmelding krijg je dit:

Hartelijk dank voor uw inschrijving.

U bent van harte welkom op dinsdagavond 2 december 2008 tussen 19.00 en 21.00 in het filiaal van uw voorkeur.
U ontvangt nu een e-mail ter bevestiging. Print dit en neem het mee; het is namelijk ook uw entreebewijs.

We willen u ook nog wijzen op de volgende punten:

De kortingen zijn alleen geldig op 2 december 2008 tussen 19.00 en 21.00 uur.
Garantieverzekeringen kunt u afsluiten met 15% korting!
Kortingen gelden niet voor Bose producten, abonnementen en combinatie-artikelen/speciale acties.
Kortingen gelden niet op de bezorgkosten, verwijderingsbijdragen en andere wettelijke bijdragen.
Over de prijs kan niet worden onderhandeld.
Op deze avond kunt u met de volgende betalingsmiddelen afrekenen:
Contant
Pin
Visa (bij bedragen boven de 250,- dient u zich te legitimeren)
BCC Visa Card (bij bedragen boven de 250,- dient u zich te legitimeren)
Overige betalingsmethoden worden op deze avond niet geaccepteerd!
Wij wensen u een fijne avond en veel winkelplezier!

en mail binnen!

[ Voor 39% gewijzigd door Yippie op 26-11-2008 21:34 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Mjah, dan kom je straks binnen in de BCC, en dan blijkt het product waarvoor je komt maar 5% afgeprijsd te zijn (PS3)... beetje domper dan weer..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
scorpie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:38:
Mjah, dan kom je straks binnen in de BCC, en dan blijkt het product waarvoor je komt maar 5% afgeprijsd te zijn (PS3)... beetje domper dan weer..
Tip: ze verkopen meer dan alleen maar PS3, en wat nou als ze wel 25% bieden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil die 'Official Sony PS3 Wireless Keypad' kopen bij Play.com, die is euro 25,50, kan ik die bij Play ook als gift laten versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Ik was op zoek naar het Motorstorm: Pacific Rift topic, maar dat is er blijkbaar niet. Dan maar hier; hij is €31,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terentio
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:56
swopdark schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:31:
Meer mensen hier die morgen gelijk naar de winkel rennen om Resistance 2 te gaan ophalen?
heb 'm al (wel import van gamehubs 45 euro)

maar ik het herhaal het ff want dan kan hij het binnenkort halen :
Terentio schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:23:
[...]

Bedankt, en hoe zit het eigenlijk met het geluid? Kan 't met pc-boxen of gewoon aparte kopen, kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:29:
Hey mensen!

Nu is het mogelijk om je psn games te sharen, nou is mijn vraag of we met een klein groepje(max5) met elkaar psn games kunnen sharen. Dat scheelt wel erg in kosten. Ik heb jammer genoeg geen CC, dus iemand die zich aanbied? PM me maar.
Games 'sharen'? Het lijkt eerder op stelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bij deze: tversity rulet enorm :p

Ook geprobeerd om met windows mediaplayer 11 een server op te zetten, maar daar werkt gewoon niets van. 70-90% cpu belasting, vindt de media niet. Media toevoegen lijkt de pc te doen crashen, niet te geloven allemaal.

Tversity is licht (paar % cpu) en mooi vormgegeven, media toevoegen is zo gebeurd... Ik zet nog wel steeds wat ik wil zien lokaal op de ps3, maar streamen gaat dus ook prima.

Spaart me weer heen en weer lopen met m'n usb stickje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat je ook muziek kunt luisteren via de ps3 via het gamen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synth schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:35:
Iemand enig idee waar de chatpat nog meer te koop is? Ik zou hem graag willen kopen maarja play accepteerd alleen cc's en ik heb er geen :( Alvast bedankt!
Als het goed is staat het een pagina of twee terug dat het begin december uikomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:38
Ik ben van plan om een PlayStation 3 aan te schaffen. Maar wat is nu slim om aan te schaffen. Ik denk namelijk dat de huidige PlayStation 2 verkocht gaat worden inclusief spellen. Ik denk dat de 80GB versie de beste is? Die heeft 4 USB-poorten toch? En de 40GB, die PS 2 spellen ondersteund, maar 2? Waar zou ik nog meer op moeten letten? Ik had een pakket gevonden met de console en singstar voor 390 euro, maar zag ook een 160GB versie staan. Ik weet niet meer waar ik op moet letten. Hopelijk hebben jullie nog wat tips voor mij wat ik het beste aan kan schaffen. Alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Altijd 5% bij de BCC, dat is nieuw voor me. Qua games heb je altijd 10% kassa korting met je ANWB kaart bij de Free Record Shop, scheelt toch weer een euro of 5-6 per game.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Witlof schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:42:
Ik ben van plan om een PlayStation 3 aan te schaffen. Maar wat is nu slim om aan te schaffen. Ik denk namelijk dat de huidige PlayStation 2 verkocht gaat worden inclusief spellen. Ik denk dat de 80GB versie de beste is? Die heeft 4 USB-poorten toch? En de 40GB, die PS 2 spellen ondersteund, maar 2? Waar zou ik nog meer op moeten letten? Ik had een pakket gevonden met de console en singstar voor 390 euro, maar zag ook een 160GB versie staan. Ik weet niet meer waar ik op moet letten. Hopelijk hebben jullie nog wat tips voor mij wat ik het beste aan kan schaffen. Alvast bedankt voor het meedenken!
Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36
Antwoord op al je vragen.
Geen dank!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:56:
Ik wil die 'Official Sony PS3 Wireless Keypad' kopen bij Play.com, die is euro 25,50, kan ik die bij Play ook als gift laten versturen?
blahdvd.com is nog goedkoper
Als gift kan daar volgens mij niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:57:
[...]

blahdvd.com is nog goedkoper
Als gift kan daar volgens mij niet.
Die is daar inderdaad goedkoper, alleen vraag ik me dan af wat de daarbij behorende verzendkosten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem ook via play.com bestellen. Voor zo'n prijs moet je toch niet lang twijfelen vind ik (inclusief verzending en de hele mikmak).

En misschien ook eens een extra oplader voor de controllers erbij bestellen. Het feit dat je alleen kunt opladen wanneer de ps3 daadwerkelijk aanligt is mij toch een van de grootste minpunten ervan.
( Over de andere 99% van de ps3 ben ik weliswaar uiterst tevreden :+ )

Edit: @hieronder: Bedankt voor de link, ik neem wel even een kijkje.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:05:
Ik ga hem ook via play.com bestellen. Voor zo'n prijs moet je toch niet lang twijfelen vind ik (inclusief verzending en de hele mikmak).

En misschien ook eens een extra oplader voor de controllers erbij bestellen. Het feit dat je alleen kunt opladen wanneer de ps3 daadwerkelijk aanligt is mij toch een van de grootste minpunten ervan.
Misschien is dit wat voor je, bij Play is ie euro 25

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15825

Je hoeft hier geen verzendkosten te betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:05:

Ik laad m'n controllers op aan de pc. Ik ga ook echt niet m'n ps3 a 130 watt (**) gebruiken voor een usb device voeding van 5 watt. M'n pc staat toch meestal aan, en ze zijn in no-time terug vol.

Je kan natuuurlijk ook dat stijlvolle beugeltje kopen waar er twee op passen.

Alsnog vind ik het sportiever van sony dat ze gewoon een standaard usb aansluiting erop monteren en je niet laten prutsen met battery packs, chargers, penlites of oplaadbare penlites (die je er ook steeds uit moet prutsen) en bijgevolg klepjes enzomeer...

(**) geen idee hoe het powermanagement is bij idle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:16
Hi-Sintar schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:46:
[...]

Ik heb 'm ook met die actie besteld, op 5 november zou die shipped moeten zijn maar heb tot heden nog niets ontvangen...
chrissis schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:53:
Ik heb fifa afgelopen dinsdag binnen gekregen.
Gelukkig! Ik heb 'm vandaag binnen gekregen. Wilde al gaan reageren naar Play.com toe. (kan pas na 21 dagen)

Zoon blij, Pa blij (ivp prijs) Iedereen blij ;)

Zijn er mensen die een WD 500GB in hun PS3 hebben zitten? (link)

Wordt de boel niet TE warm ofzo. Ik heb de PS3 goed ruim staan, zodat de warmte inprincipe goed weg kan. Zijn er nog nadelen aan? Misschien dat de PS3 wat trager wordt ivm zoeken.

[ Voor 22% gewijzigd door TFZ61 op 26-11-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:56:
Play.com zit in Engeland en is vrij van belastingen en heffingen.
ymmv schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:15:
[...]

Games 'sharen'? Het lijkt eerder op stelen ...
Zolang mensen vrijwillig hun account details geven, dan is dit geen stelen, lijkt mij.
Alleen er zijn wel limieten aan hoe games geshared kunnen worden die via PSN zijn gedownload.
Witlof schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:42:
Alle nieuwe versies zijn hetzelfde, zonder ps2 support en met 2 usb. Alleen de harde schijf en controller kan varieren.
De 80GB met 4 usb is een buitenlands model.

edit- beetje te lang de reactie niet op versturen gedrukt... :|

[ Voor 4% gewijzigd door Crashcat op 26-11-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Synth schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:35:
Iemand enig idee waar de chatpat nog meer te koop is? Ik zou hem graag willen kopen maarja play accepteerd alleen cc's en ik heb er geen :( Alvast bedankt!
Hier

Wel iets duurder 25 pond + wat verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashcat schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:18:
[...]

Ik had em inmiddels al besteld, in elk geval bedankt voor je hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:01:
[...]

Die is daar inderdaad goedkoper, alleen vraag ik me dan af wat de daarbij behorende verzendkosten zijn...
1pond. En in mijn ervating versturen ze sneller dan play.

Voor de persoon die vraagt om oplaadmogelijkheid. Sony komt zelf met een lader waarop 2 mini-USB apparaten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:49:
[...]

1pond. En in mijn ervating versturen ze sneller dan play.

Voor de persoon die vraagt om oplaadmogelijkheid. Sony komt zelf met een lader waarop 2 mini-USB apparaten kunnen.
Bedankt voor je reactie!

Waar vond je die verzendkosten terug, had er namelijk op de site nog naar gezocht?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:57:
[...]

Bedankt voor je reactie!

Waar vond je die verzendkosten terug, had er namelijk op de site nog naar gezocht?
correctie. Ik zie dat het 3 pond is. 1 pond is voor games. Staat onderaan de pagina.

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 00:19:
[...]

correctie. Ik zie dat het 3 pond is. 1 pond is voor games. Staat onderaan de pagina.
Dan zijn ze al met al euro 2 goedkoper. :)
Staat er nogal duidelijk ook, ongelofelijk hoe ik daar overheen heb gekeken, bedankt voor je hulp!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Toch weer 2 euroknaller :|

Verwijderd

Ik heb er nu niets aan, de bestelling bij Play was al de deur uit, dan maar een week op water en brood.

• C00P
  • Laatst online: 13-09 22:51
Moeten we de settings resetten voor hem Amerikaans in te stellen.
Als ik een nieuwe gebruiker aanmaak kunnen we alleen de naam en het icoontje ingeven, geen land.
Wat doen we fout ?(we willen demo's downloaden)

Soms bevriest het beeld maar blijft het geluid wel verder spelen, wilt dat zeggen dat hij te warm wordt ?

P.S: Motorstorm madness is een geweldigspel ! allemaal motors instellen en scheuren maar.
Welk spel is nog zo waar je moet racen en elkaar pesten ?
(Iets als wacky weals op pc lijkt me een leuk concept,bestaat er iets soortgelijks ?)

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

ik irriteer me mateloos aan het feit dat SF nog niet beschikbaar is. Dacht ik eindelijk weer eens serieus gebruik te maken van m'n PS3 voor een spel dat officieel in 1994 uitkwam laten ze ons wachten :S.

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 02:22

ABD

Crashcat schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:18:
[...]

[...]
Fout, play.com zit op de kanaaleilanden. Je bent verplicht daar btw en eventueel invoerrechten over te betalen, maar ze zijn bij play.com zo vriendelijk om het pakje als gift te merken en bij TNT zijn ze zo vriendelijk dit over het hoofd te zien.

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 07:47

mzx

Jueeh! :P
Ik zit ook in de home beta, wellisswaar met mijn Amerikaanse account!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
alex3305 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:57:
Is WipEout HD een beetje de moeite waard? Ik twijfel namelijk ook tussen Echochrome, LocoRoco (nja blijkt niet leuk te zijn) of WipEout.. Of toch eventueel GT5p... hmm lastig :D
Persoonlijk vindt ik WipEout HD HEEL ERG de moeite waard! is een super game voor een mooie prijs! Het is overigens GEEN makkelijke game :)
mzx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 07:29:
Jueeh! :P
Ik zit ook in de home beta, wellisswaar met mijn Amerikaanse account!
Denk dat er weer een lading codes is verzonden, zag ook een code in mijn US mailbox :P

PSNID : HoefMeistert

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
HoefMeistert schreef op donderdag 27 november 2008 @ 08:07:
[...]

[...]

Denk dat er weer een lading codes is verzonden, zag ook een code in mijn US mailbox :P
Is dat je normale account of heb je een PSN mail?
En zo ja, hoe kun je die lezen?

PSN ID: Svennie-NL

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Svennie schreef op donderdag 27 november 2008 @ 08:44:
[...]

Is dat je normale account of heb je een PSN mail?
En zo ja, hoe kun je die lezen?
Is de mailbox die eraan gekoppeld is.
Overigens kun je wel het een en ander als je je PSN Account koppeld op PlayStation Underground ;-)

PSNID : HoefMeistert

• C00P
  • Laatst online: 13-09 22:51
Hoe stel ik Amerikaans in ? nieuwe gebruiker aanmaken kan ik enkel naam en icoon instellen.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:41
Net even de PS3 Wireless Keypad besteld bij Amazon UK!

€ 28.82 inclusief verzenden! :P

Wil er geen "kijk-mij-eens-dit-besteld-hebben" topic van maken maar het scheelt gewoon zo'n 21 euro met als je'm hier in NL koopt.

edit: Was dus al gemeld |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Vince22 op 27-11-2008 10:00 . Reden: *Zucht* ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Gister mn PS3 terug! Was blijkbaar toch wat te voorbarig :P In ieder geval gelijk gister weer geupdate, ingesteld, WipEout HD, MK2 en Super Streetfighter 2 HD gedownload! Vette games. Allen MK2 ging vet traag online. Misschien omdat ik de games uit de US store heb geplukt? Andere servers? Ik ben in ieder geval weer blij dat ik mn PS3 weer terug heb!

PSN id: PENo1

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

alex3305 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:57:

Is WipEout HD een beetje de moeite waard? Ik twijfel namelijk ook tussen Echochrome, LocoRoco (nja blijkt niet leuk te zijn) of WipEout.. Of toch eventueel GT5p... hmm lastig :D

Ja Wipeout is zeer de moeite waard. Als je tenminste van racen en snelheid houdt. Let er wel op dat de learning curve behoorlijk hoog is, wat nogal eens voor frustatie kan zorgen. Zeker als je nieuw bent met de game. Maar als je het eenmaal door hebt is er geen game die dezelfde snelheid heeft als wipeout, en zeker als er een goeie audiotrack onder zit is het waanzinnig cool om te spelen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:41
[b]alex3305 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:57:

Nou dat zijn wel erg verschillende titels... ik heb echochrome en locoroco op de psp gehad, en moet zeggen het lijkt leuk, maar is op een gegeven moment niet echt speciaal meer.. (mijn mening). Ik denk dat je meer spanning en sensatie haalt uit wipeout en gt5p...

iRacing Profiel Twitch

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
C00P schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:53:
Hoe stel ik Amerikaans in ? nieuwe gebruiker aanmaken kan ik enkel naam en icoon instellen.
Wanneer je aangemeld bent als die nieuwe gebruiker, kun je je ook opnieuw aanmelden bij het PSN. Dán geef je pas op dat je in de US zit. ;)

Verwijderd

Jerk184 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:13:
[...]

[...]

Gelukkig! Ik heb 'm vandaag binnen gekregen. Wilde al gaan reageren naar Play.com toe. (kan pas na 21 dagen)

Zoon blij, Pa blij (ivp prijs) Iedereen blij ;)

Zijn er mensen die een WD 500GB in hun PS3 hebben zitten? (link)

Wordt de boel niet TE warm ofzo. Ik heb de PS3 goed ruim staan, zodat de warmte inprincipe goed weg kan. Zijn er nog nadelen aan? Misschien dat de PS3 wat trager wordt ivm zoeken.
Ik ben van plan om er een te halen voor het einde van het jaar. . Zolang de RPM 5400 komt er niet meer warmte vrij dan met de huidige. Langzamer word het ook niet bij het zoeken tenzij je eentje heb met minder cache MB. Kijk anders even bij pricewatch van tweakers. Kom je een 20 euro goedkoper uit dan bij mycom.

Verwijderd

Is simplygames wat te vertrouwen?

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:00

nlboy

Alles kitz?

Ik heb nog geen idee. Eergister heb ik LBP besteld (kleine vertraging doordat ik verkeerde CC nummer had ingevoerd). Gister kreeg ik de melding dat ze de betaling hadden ontvangen en vandaag kreeg ik een mailtje dat ze LBP op de post hebben gedaan. Dus tot nu toe heb ik een goede indruk van ze (tot nu toe denk ik dat ze igg beter en sneller dan Play.com). Als ik LBP binnen heb laat ik je 't weten. :)

Verwijderd

nlboy schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:59:
[...]
Ik heb nog geen idee. Eergister heb ik LBP besteld (kleine vertraging doordat ik verkeerde CC nummer had ingevoerd). Gister kreeg ik de melding dat ze de betaling hadden ontvangen en vandaag kreeg ik een mailtje dat ze LBP op de post hebben gedaan. Dus tot nu toe heb ik een goede indruk van ze (tot nu toe denk ik dat ze igg beter en sneller dan Play.com). Als ik LBP binnen heb laat ik je 't weten. :)
Ik heb net Resistance2 en LBP besteld. Best lage prijzen daar. Als alles goed verloopt, bestel ik later nog motorstorm2 enz...

• ymmv
Zijn er nog liefhebbers voor de LE van Fallout 3? 28 pond bij game.co.uk

Opvallend trouwens dat zoveel nieuwe titels in no time afgeprijsd zijn...?

Verwijderd

Ik heb voorlopig al goede ervaringen met Videogamesplus.ca en Biz-Com2.
  • Motorstorm 2 - videogamesplus.ca - order 11-11-2008 - arrival 21-11-2008 - €45.69 (incl. shipping)
  • Pure - biz-com2 ebay-store - order 20-11-2008 - arrival 27-11-2008 - €44.05 (incl. shipping)
Ik heb dan ook Resistance 2 besteld bij videogamesplus.ca

Importeren ownt! Misschien ook maar eens simplygames.com checken voor de toekomst...

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

18 november LBP besteld, 19 november shipped en gister 26 november lag 'ie in de bus. Zat nog een 15% kortingsvoucher bij die geldig is tijdens de sale vanaf 26 december.

Het spel was incl. verzendkosten ongeveer 33 euro. Wel werd er nog een bedrag van 4 euro afgeschreven van m'n CC. Nadat ik een mailtje stuurde over waarom dat was kreeg ik terug dat er foutief extra verzendkosten waren berekend. Die zijn met een net excuus ook direct weer teruggestort.

Lijkt me een prima shop. Foutje kan altijd voorkomen. :)

Importeren via Play.com en dit soort websites is echt de moeite waard. Had een poosje terug ook GTA4 gekocht voor 28 euro, maar omdat ik nu dus ook LBP wilde en verder toch niet aan GTA4 zou toekomen heb ik 'm voor 30 euro op marktplaats gezet. Binnen twee uur was 'ie verkocht. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Positron op 27-11-2008 14:28 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vince22 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:58:
Net even de PS3 Wireless Keypad besteld bij Amazon UK!

€ 28.82 inclusief verzenden! :P

Wil er geen "kijk-mij-eens-dit-besteld-hebben" topic van maken maar het scheelt gewoon zo'n 21 euro met als je'm hier in NL koopt.

edit: Was dus al gemeld |:(
Hmmm...op zich wel interessant :) Het keyboard zal kwa indeling vrijwel gelijk zijn aan een NL keyboard.

PSN id: NL_SToRM

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Positron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:26:
[...]

18 november LBP besteld, 19 november shipped en gister 26 november lag 'ie in de bus. Zat nog een 15% kortingsvoucher bij die geldig is tijdens de sale vanaf 26 december.
Oke mooi dat ze te vertrouwen zijn :) Ik heb daar namelijk net LBP en Motorstorm 2 besteld, echt een koopje 53 pond inclusief verzendkosten.

Ps4/switch gamer

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Weet iemand of je bij LBP met een us-versie ook op eu-servers kan en toegang hebt tot eu-creaties?

Verwijderd

Waarom hoor ik hier nog niemand over hoe geweldig Resistance 2 is?

Heb 'm toch echt al in de winkel zien liggen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:17:
Ik heb voorlopig al goede ervaringen met Videogamesplus.ca en Biz-Com2.
  • Motorstorm 2 - videogamesplus.ca - order 11-11-2008 - arrival 21-11-2008 - €45.69 (incl. shipping)
  • Pure - biz-com2 ebay-store - order 20-11-2008 - arrival 27-11-2008 - €44.05 (incl. shipping)
Ik heb dan ook Resistance 2 besteld bij videogamesplus.ca

Importeren ownt! Misschien ook maar eens simplygames.com checken voor de toekomst...
Inderdaad ik doe ook niets anders en je investeert ook lekker in de Nederlandse economie. ;)

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
:( iemand al nieuws over de firmware die zou komen?
ik kan m nl nog steeds neit downen :(

• Purejet
  • Laatst online: 12-09 21:54
Speedlink schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:16:
:( iemand al nieuws over de firmware die zou komen?
ik kan m nl nog steeds neit downen :(
Klopt, de firmware is uitgesteld voor nog onbepaalde tijd. De reden is mij helaas ook onduidelijk. Wellicht dat er weer een nieuwe versie van flash geimplementeerd wordt?

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:28:
[...]

Hmmm...op zich wel interessant :) Het keyboard zal kwa indeling vrijwel gelijk zijn aan een NL keyboard.
Zouden er eigenlijk wel verschillen zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:24:
[...]

Zouden er eigenlijk wel verschillen zijn?
Ik denk het wel, ik zie dat hij trouwens ook in azerty wordt gemaakt voor ons klein landje.
Niet dat ik hem hier zal kopen, want een azerty van €50 weegt natuurlijk niet op tegen een qwerty van nauwelijks de helft van de prijs.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 15:30 . Reden: typo ]

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Stoor me behoorlijk aan het feit?!, dat de PS3 moet aanstaan om de controller te kunnen opladen. :(

De PS3 is een geavanceerd apparaat, kunnen ze nou niet in de nieuwe firmware zetten dat in stand-by de controller is op te laden.

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Zonekill schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:50:
Stoor me behoorlijk aan het feit?!, dat de PS3 moet aanstaan om de controller te kunnen opladen. :(

De PS3 is een geavanceerd apparaat, kunnen ze nou niet in de nieuwe firmware zetten dat in stand-by de controller is op te laden.
vind ik ook een belachelijk iets, bestaat er geen aparte oplader om zo je controller op te kunnen laden ofzo?

Soundcloud

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

kaos- schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:51:
[...]

vind ik ook een belachelijk iets, bestaat er geen aparte oplader om zo je controller op te kunnen laden ofzo?
Ik prop die kabel gewoon in een pc. Dan laadt hij ook op.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
-RazieL- schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:42:
Weet iemand of je bij LBP met een us-versie ook op eu-servers kan en toegang hebt tot eu-creaties?
Je kan gewoon op eu servers. Je kan niet de content uit de nl-store gebruiken.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
Hang hem aan je pc...... simpel toch om op te laden

[ Voor 18% gewijzigd door winwiz op 27-11-2008 15:56 ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Gunner schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:52:
[...]

Ik prop die kabel gewoon in een pc. Dan laadt hij ook op.
lol, dat meen je niet.
klinkt heel logisch eigenlijk, maar wist niet dat het werkte.
maargoed, het feit dat je een computer/ps3 aan moet hebben staan om een controller op te kunnen laden vind ik beetje vreemd. :o

edit : is er trouwens al meer nieuws over de playstation2 backwardscompatibilty software? of is dat helemaal van de baan afgeschoven? :/

[ Voor 14% gewijzigd door kaos001 op 27-11-2008 15:56 ]

Soundcloud

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:00

nlboy

Alles kitz?

kaos- schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:51:
[...]

Grappig dat je het er nu over hebt: http://games.fok.nl/news.php?newsid=28751

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
}:O
kaos- schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:54:
[...]

lol, dat meen je niet.
maargoed, het feit dat je een computer/ps3 aan moet hebben staan om een controller op te kunnen laden vind ik beetje vreemd. :o
ik heb voor mijn headsetje een oplader die in het stopcontact kan. Deze kan ook op een controler, dus ze zijn te koop. Gewoon een adapter met mini-usb aansluiting!

• Lampuhkap
  • Laatst online: 14-09 11:38
[...]

lol, dat meen je niet.

edit : is er trouwens al meer nieuws over de playstation2 backwardscompatibilty software? of is dat helemaal van de baan afgeschoven? :/
Dat wil ik ook wel eens weten ja :( ik wil mijn GT4 ook weer kunnen spelen!

• ymmv
-RazieL- schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:42:
Ja.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:07:

Omdat niemand het speelt?

Iedereen heeft al een stapel games liggen die nog uit moeten denk ik ....
Van mezelf moet ik GoW2, LBP, Dead Space,Fable2, Fallout3,Left4Dead en Resistance2 uitspelen de komende tijd en aangezien ik pas de eerste 3 genoemde in huis heb kan het nog even duren voordat ik aan R2 toe kom. Altijd hetzelfde 'probleem' rond deze tijd. ;)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
:( Elke keer als ik met BluRay schijfjes speel (LBP, Motorstorm bijv) dan blijft de Playstation hangen na ongeveer een kwartier / half uur. Net weer net voor het einde van de level bij LBP. Wordt morgen denk ik toch langs de Bart Smit, aangezien mijn PS3 nog geen week oud is :S.

Overigens heb ik al systeemherstel (ding compleet gereset) gedaan (wel met backup natuurlijk), maar dat mocht niet baten.

EDIT: Bij Burnout heb ik er overigens nog geen last van gehad, wel bij LBP (elke keer zowat) en bij Motorstorm 2 ook een keer nu.

[ Voor 14% gewijzigd door alex3305 op 27-11-2008 16:30 ]

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Vandaag verzonden via play.com dus over 2 dagen zal ik wel even mijn lof uiten :).

Verwijderd

StephaN900 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:30:
[...]

Vandaag verzonden via play.com dus over 2 dagen zal ik wel even mijn lof uiten :).
Idem. Hoop dat het maar 2 dagen duurt zodat ik 'em dit weekend heb :). Zal erg balen al komt ie maandag pas :(

Kan niet wachten!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Weer extra geld uitgeven en alweer extra kabels/apparaat erbij.

Een optie zodat de PS3 automatisch uitschakeld zodra de controller is opgeladen zou dat wel mogelijk zijn, lijkt mij wel toch?!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:58:
[...]

Idem. Hoop dat het maar 2 dagen duurt zodat ik 'em dit weekend heb :). Zal erg balen al komt ie maandag pas :(

Kan niet wachten!
Als iets via Play.com verzonden is mag je je handjes dichtknijpen als het er binnen een week is. Meestal duurt het wel een dag of 10 (als je geluk hebt).

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik snap het hele probleem met het opladen niet zo? Bijna iedereen heeft wel een PC. Hang 'm daar gewoon aan als 'ie aanstaat. En anders kun je altijd nog een USB-verlengkabel kopen voor weinig zodat je gewoon kunt gamen op dat ene moment dat 'ie leeg is. Laadt je controller gelijk op. Ik had echt nog niet kunnen bedenken dat dit überhaupt voor iemand een probleem zou vormen eigenlijk. Ben er eigenlijk wel blij mee dat ik geen extra kabels of apparaten heb die rond hoeven te slingeren en energie verbruiken terwijl dat niet nodig is.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shiver23 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:23:
[...]

Als iets via Play.com verzonden is mag je je handjes dichtknijpen als het er binnen een week is. Meestal duurt het wel een dag of 10 (als je geluk hebt).
Of 3 weken om op LBP te wachten... :(

Is er trouwens al een datum bekend wanneer Soldner X in de Eu store komt ?

Verder, ik greeg pas een code van de JP store, waarvan ik eerst dacht dat het een Home beta code was, maar dat bleek een soort Namco Museum Beta te zijn met pacman en dergelijke, en wat locked zaken, zo te zien met Home integratie. (wat ik kon afleiden).
Weet iemand hier wat meer over ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Svennie
Yippie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:02:
Wellicht niet het juiste topic, maar de PS3 dualshock controller is in de aanbieding bij PriceX.nl voor 34,95.
Helaas komt er wel 7 euries verzendkosten bij, geen afhaalmogelijkheid..
Aanbieding is geldig t/m 26 Nov 23:59

Ik heb er maar 1 besteld, voor de duidelijkheid, dit is geen spam of iets, en ik heb verder niks met ze te maken.
Nogmaals bedankt voor de tip, ik heb hem binnen, heb hem net aangesloten, werkt prima, nog niet voelen trillen maar dat komt wel als ik een spel ga spelen.! Er zat zelfs een chocolade letter bij :D

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:22
Svennie schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:35:
[...]

Nogmaals bedankt voor de tip, ik heb hem binnen, heb hem net aangesloten, werkt prima, nog niet voelen trillen maar dat komt wel als ik een spel ga spelen.! Er zat zelfs een chocolade letter bij :D
Heb hem ook besteld, dus zal 'm vandaag of morgen ook wel binnen hebben. Bij mij werden trouwens geen verzendkosten in rekening gebracht! :)

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Zonekill schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:07:
[...]

Weer extra geld uitgeven en alweer extra kabels/apparaat erbij.

Een optie zodat de PS3 automatisch uitschakeld zodra de controller is opgeladen zou dat wel mogelijk zijn, lijkt mij wel toch?!
Wees blij dat de PS3 controller standaard opgeladen kan worden via USB, bij de Xbox 360 en Wii moet je er nog een apart batterypack voor kopen.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• Svennie
chrissis schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:43:
[...]

Heb hem ook besteld, dus zal 'm vandaag of morgen ook wel binnen hebben. Bij mij werden trouwens geen verzendkosten in rekening gebracht! :)
Dat is mooi meegenomen, de 41 E die ik betaald heb is ook nog een mooie prijs

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
[...]

lol, dat meen je niet.

Er zijn zat alternatieven te koop hoor, het is de nieuwe standaard voor zo'n beetje elk klein electronisch apparaat om het zo op te laden, zijn genoeg adapters te koop die je gewoon in het stopcontact duwt.

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:03:
[...]

Ik ben van plan om er een te halen voor het einde van het jaar. . Zolang de RPM 5400 komt er niet meer warmte vrij dan met de huidige. Langzamer word het ook niet bij het zoeken tenzij je eentje heb met minder cache MB. Kijk anders even bij pricewatch van tweakers. Kom je een 20 euro goedkoper uit dan bij mycom.
Ik had nog wat verder gezocht, en daar bleek inderdaad dat cache belangrijker was dan toerental. Dus 5400 RPM zou voldoende moeten zijn. Daarom zit ik nu te twijvelen of ik niet een schijf moet pakken met 16MB cache. Kan alleen nog de 320GB vinden met zoveel cache.

Tnx voor de link, inderdaad goedkoper dan MyCom.

Verwijderd

Resistance 2 gisteren gekocht! Nog niet veel kunnen spelen, maar wat ik gezien heb tot nu toe is erg gaaf. Zowel singleplayer als multiplayer zien er super uit en lopen erg soepel. Enige tegenvaller vind ik de offline coop. 4:3 beeldverhouding en horizontaal gesplitst scherm werkt minder prettig dan de splitscreen in RFoM, maar ja... Voor de rest echt een aanrader als je van FPS-en houdt!

Verwijderd

Omdat ymmv het nog niet gedaan heeft:
Hier een paar vette PS3 koopjes van CD-WOW.
http://budgetgaming.nl/news/949.html

• ymmv
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:09:
Omdat ymmv het nog niet gedaan heeft:
Hier een paar vette PS3 koopjes van CD-WOW.
http://budgetgaming.nl/news/949.html
Damn, net te laat. ;)

Nou, dan maar deze: Soul Calibur 4 voor 25,50 euro.

Verwijderd

Is er eigenlijk al een Resistance 2 topic? Kan hem niet vinden...(waarschijnlijk niet dus, maar misschien is iemand er mee bezig?)

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
Zijn er nog liefhebbers voor de LE van Fallout 3? 28 pond bij game.co.uk

Opvallend trouwens dat zoveel nieuwe titels in no time afgeprijsd zijn...?
Godver!
Please Note: Due to the weight of this item we are not able to ship this outside the UK.
Heb hem trouwens wel gewoon besteld, als ie niet bezorgd wordt zie ik het wel :P

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Alleen morgen 28-11-2008 kost de PlayStation II bij MM 79,-
( Net reclame op TV, ze gaan sowieso stunten met de PlayStation III net als ze met de XBOX 360 hebben gedaan ! )

[ Voor 35% gewijzigd door NeoMe op 27-11-2008 19:46 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Demo van GTI-club staat in de UK store. Ondanks dat het een nogal korte demo is, is het echt dikke fun. Zal online ook wel erg leuk worden denk ik.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Net LBP, Resistance 2 en Motorstorm 2 gekocht bij Cdwow. En als toetje een Blu-ray van John Mayer. Ik verwen mezelf maar eens dacht ik. :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:58:
[...]

Kan niet wachten!
Verwacht hem volgende week woensdag maar. Vorige week was mijn Blu-ray remote verstuurd, ik had hem gister binnen. Vandaag is mijn chatpad verstuurd dus die verwacht ik ook weer woensdag.

Hou er rekening mee, je heb met twee postbedrijven te maken. Dus
dag 1 -> verstuurd vanuit magazijn
dag 2 -> sorteren, versturen van 1 postbedrijf naar Nederland
dag 3 -> aankomst, sorteren bij luchthaven/haven
dag 4 -> versturen naar lokale distributie centrum postbedrijf 2
dag 5 -> aanbieden bij de klant

(zijn allemaal werk dagen, want in je mailtje staat ook 3-5 werkdagen)

• ymmv
De Europese PSN-update van vandaag:

DEMOS

► Age of Booty
○ 44 MB

► Dead Space
○ 506 MB

► GTI Club+
○ 332 MB

GAMES

► Age of Booty (£7.99 / €9,99)

► PSP
○ Carol Vordeman's Sudoku (£6.29)
○ KAZooK (£6.29)
○ LocoRoco 2 (£23.99 / €29,99)
○ Super Stardust Portable (£6.29 / €7,99)

► PS Classic
○ Syndicate Wars (£3.99 / €4,99)

ADD-ONS
► Far Cry 2
○ Fortunes Pack (£7.99 / €9.99)

► G1 JOCKEY 5 3008
○ Additional Horses 2 (Free)

► Guitar Hero World Tour
○ The Killers Track Pack (£4.79 / €5,99 or £1.59 / €1,99 each)
♪ Mr. Brightside
♪ Losing Touch
♪ Human

► LittleBigPlanet
○ Turkey Head Costume (Free)
○ Chimera Costume (£1.59 / €1,99)

► Rock Band
○ The Killers (£2.49 / €3,99 or £0.99 / €1,49 each)
♪ Mr. Brightside
♪ Smile Like You Mean It
♪ Spaceman

○ Yngwie Malmsteen (£2.49 / €3,99 or £0.99 / €1,49 each)
♪ Caprici Di Diablo
♪ Damnation Game
♪ Red Devil

○ Soundgarden (£0.99 / €1,49 each)
♪ Jesus Christ Pose
♪ Pretty Noose

○ Lamb of God (£0.99 / €1,49)
♪ Laid To Rest

VIDEOS
► Resistance 2
○ Action Trailer
○ TV Advertisement

► Savage Moon
○ Trailer

► Tomb Raider Underworld
○ Beneath the Surface #5

► Shoot!
○ "Citizen Hero": A Short Film
○ "Citizen Hero": The Pitch
○ "Citizen Hero": Behind the Scenes
○ "Citizen Hero": An Interview with Christophe Perie

THEMES

► High Velocity Bowling
○ Chastity and Foxy Theme (Free)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:13:
[...]

Verwacht hem volgende week woensdag maar. Vorige week was mijn Blu-ray remote verstuurd, ik had hem gister binnen. Vandaag is mijn chatpad verstuurd dus die verwacht ik ook weer woensdag.

Hou er rekening mee, je heb met twee postbedrijven te maken. Dus
dag 1 -> verstuurd vanuit magazijn
dag 2 -> sorteren, versturen van 1 postbedrijf naar Nederland
dag 3 -> aankomst, sorteren bij luchthaven/haven
dag 4 -> versturen naar lokale distributie centrum postbedrijf 2
dag 5 -> aanbieden bij de klant

(zijn allemaal werk dagen, want in je mailtje staat ook 3-5 werkdagen)
Bah :( 't Is dat 'et zo'n 20 euro scheelt, anders had ik flink gebaalt ;)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik wil niet steeds op de verzendtijden enzo ingaan, want daar is zelfs een apart topic over, maar Play.com is traag. Erg traag, dankzij de geweldige Engelse posterijen.

Het Games Import topic

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
NeoMe schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:45:
Alleen morgen 28-11-2008 kost de PlayStation II bij MM 79,-
( Net reclame op TV, ze gaan sowieso stunten met de PlayStation III net als ze met de XBOX 360 hebben gedaan ! )
Dit is het Playstation 3 topic he ;) .
Ik heb ook nog een vraagje, omdat ik bij de duitse PSN aan gemeld ben,kan ik dan ook beta's van oa Killzone 2 ontvangen? En worden beta's soms ook als Blu-Ray gelevered?(Daarom heb ik een duitse PSN,omdat ik in duitsland woon).

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
hey,

Ik heb nog een vraagje voordat ik een aanschaf doe aan een ps3.
Ik zou graag willen weten hoe het online spellen kopen in zijn werking gaat.

Is dit alleen mogelijk via Creditcard of zijn er ook andere betaal middelen?.

Minder belangrijk maar wel handig om te weten, hoevaak ken je een betaalde spel downloaden en is dit mogenlijk op meerdere ps3's

Alvast bedankt (op dit moment heb ik alleen internetbankieren)
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.