Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:20:
Ga ik net naar de Intertoys om toch maar een PS3 aan te schaffen (had geen zin om nog langer op de LBP Pack te wachten).
Koop ik er natuurlijk ook nog een spel bij; Far Cry 2... krijg ik dat spel er gratis bij !! vet relax! in totaal maar 399 dus!
Nice Deal! Welcome to the club!!

Verdorie deze aankomende maanden zijn geen goed nieuws voor je portomonee als je een PS3 en 360 hebt:

PS3:
Resistance 2
Far Cry 2
Dead Space
Motorstorm 2
Fallout 3
Prince of Persia
Little Big Planet
Call of Duty 5
Killzone 2

360:
Fable 2
Gears of War 2
Alan Wake (ooit)

Uiteraard zal ik wel commentaar krijgen van de 360 aanhangers in het PS3 topic (!?) want een aantal games die voor mij onder de PS3 vallen zijn ook op de 360 verkrijgbaar. Alleen heb ik geen xbox Live en ga daar ook niet voor betalen. Ik game met die games wel lekker gratis online zoals het hoort. 8)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 22:53
GreenSky schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:56:
Ik zou dan inderdaad ook voor een 24 inch gaan. Relatief (aan een 22 inch) misschien wel duur, maar in het algemeen nog best goedkoop. Moet wel kunnen voor onder de 500 euro, een nette rond de 500 euro.
Dell heeft een mooie 24" 16:9 monitor voor nog geen €300 :) met FullHD resolutie !!!

klikkie doen

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 23-10-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-10 19:39
Wordt het niet tijd voor een apart topic voor Resistance 2? Er zijn vast wel meer mensen zoals ik die de beta spelen en daar wel iets over kwijt willen.
Ik zou het ook zelf kunnen doen, alleen ben ik niet goed in het maken van een mooie TS...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:43

scorpie

Supra Addict

Dan pak je een mooie topicstart, dan klik je rechtsboven van die post op dat oogje met "view" eronder, dan ga je copy pasten en wat dingen aanpassen en heb je een hele mooie topic start.

Alleen nog wel even de vraag of je die eventuele NDA niet doorbreekt als je erover praat (maar ik weet niet of R2 beta een NDA kent...)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Wow! Dit lees ik nu pas

Capcom kondigt Splitscreen(Offline) aan voor Resident Evil 5. Dat is het enige waar ik nog op te wachten zat, damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:20:
Ga ik net naar de Intertoys om toch maar een PS3 aan te schaffen (had geen zin om nog langer op de LBP Pack te wachten).
Koop ik er natuurlijk ook nog een spel bij; Far Cry 2... krijg ik dat spel er gratis bij !! vet relax! in totaal maar 399 dus!

woah! Was het een foutje of hebben ze een actie? Ik wacht namelijk ook op de LBP pack, maar om dan LBP te verkopen (heb hem al in paid pre-order). Maar dit is ook prima. Meer info+++++!!

Edit;
http://www.intertoys.nl/e...20667/Product/View/554287

Holy fuck! Waarom heb ik hier niets over gehoord? Morgen ff FarCry 2 oppikken en meteen doorverkopen voor 50EUR.

Edit2:
Het wordt steeds mooier 8)7 Mn moeder heeft een soort van klantenavond bij de Intertoys maandag avond (buurvrouw werkt daar). 15% korting op alles (10% korting op spelcomputers). Dus PS3+Farcry=399x0.9=360EUR.

Hadsee. (Heb al PS3, maar deze is voor m'n pa).

[ Voor 31% gewijzigd door nudie op 23-10-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:19
Is zo;n ding niet een beetje vals spelen!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 22:48
--MeAngry-- schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:47:
[...]

Persoonlijk zou ik dan eerder naar een 24" model kijken omdat je dan ook FullHD kunt spelen. Zeker nu er steeds meer spellen uitkomen met 1080P support. (Wipeout HD :9~) Dat ziet er echt onwijs goed uit. Zeker op 60cm afstand zie je het verschil wel. :)
Sowieso zijn 24" LCD's met HDMI aansluiting al niet echt duur meer. Maar goed, het is natuurlijk helemaal afhankelijk van je budget.
Thnx,het gaat denk ik dan toch wel en 24" worden. http://www.widescreengami.../index.php/Samsung_T240HD dit lijkt me wel wat.Alleen jammer dat hij geen hoofdtelefoon aansluiting heeft,zullen we voor het geluid wat anders moeten verzinnen.

EDIT:http://www.widescreengami...iki/index.php/Asus_MK241H
Denk dat ik hem al gevonden heb, alles wat ik wil. Speaker,hdmi,koptelefoon,Full HD.
:) Thnx.
:)

[ Voor 10% gewijzigd door motogp op 23-10-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:10:
[...]

Bij Play.com gewoon ff bellen en het word opnieuw opgestuurd. Als je mazzel heb krijg je er zelfs 2 binnen voor de prijs van 1. En nee je betaalt er niet 2x voor (iemand uit ervaring). Het duurt alleen lang met verzenden en dat kan voor mensen die hun games snel willen onaantrekkelijk zijn.
Lekker sociaal type ben jij. Play.com biedt ontzettende goede service door jou op je blauwe ogen te vertrouwen dat het pakje er niet is, en jij betaalt dat terug door ze te bestelen.

Het minste dat je kan doen is het tweede pakje met 'return to sender' erop weer in de brieven bus te mikken, dan hoef je niet eens verzendkosten te betalen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
motogp schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:28:
[...]

Thnx,het gaat denk ik dan toch wel en 24" worden. http://www.widescreengami.../index.php/Samsung_T240HD dit lijkt me wel wat.Alleen jammer dat hij geen hoofdtelefoon aansluiting heeft,zullen we voor het geluid wat anders moeten verzinnen.
Ik kan het je van harte aanraden, ik heb net ook een 24" voor mijn playstation gekocht en ik vind t geweldig! Vooral als je eerst nog op een crt-tv hebt gegamed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:43:
[...]
Lekker sociaal type ben jij. Play.com biedt ontzettende goede service door jou op je blauwe ogen te vertrouwen dat het pakje er niet is, en jij betaalt dat terug door ze te bestelen.

Het minste dat je kan doen is het tweede pakje met 'return to sender' erop weer in de brieven bus te mikken, dan hoef je niet eens verzendkosten te betalen.
Wat denk je nou? De postdiensten in de UK hebben bijna wereldwijd het hoogste percentage kwijtraken/'loopen'/diefstal/beschadigen. Play.com is vast slim genoeg daarvoor een verzekering af te sluiten, of een verzekering per pakket. Het is niet netjes dat je klanten laat wachten, daarom beschouwd Play het pakket na een bepaalde tijd als 'lost' dan proberen ze nogmaals een andere te sturen. Soms zat dat eerste pakket ergens in een 'loop' en belandt hij alsnog in je brievenbus, je zou hem terug kunnen sturen... of niet...karma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:23:
[...]

Wat denk je nou? De postdiensten in de UK hebben bijna wereldwijd het hoogste percentage kwijtraken/'loopen'/diefstal/beschadigen. Play.com is vast slim genoeg daarvoor een verzekering af te sluiten, of een verzekering per pakket. Het is niet netjes dat je klanten laat wachten, daarom beschouwd Play het pakket na een bepaalde tijd als 'lost' dan proberen ze nogmaals een andere te sturen. Soms zat dat eerste pakket ergens in een 'loop' en belandt hij alsnog in je brievenbus, je zou hem terug kunnen sturen... of niet...karma ;)
Karma ja.

Ik snap niet hoe sommige mensen met zichzelf kunnen leven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Da's weer een heel andere discussie, houd het ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-10 10:08

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:24:
[...]Verdorie deze aankomende maanden zijn geen goed nieuws voor je portomonee als je een PS3 en 360 hebt:

PS3:
Resistance 2
Far Cry 2
Dead Space
Motorstorm 2
Fallout 3
Prince of Persia
Little Big Planet
Call of Duty 5
Killzone 2

360:
Fable 2
Gears of War 2
Alan Wake (ooit)
De laatste maanden van het jaar zijn altijd een aanslag op de portemonnee...

Helemaal als je inderdaad beide consoles hebt, want alles exclusives wil je toch wel meepakken.
Al zal ik Gears of War 2 moeten laten schieten, want mijn Elite is op reparatie (maar dat is meer voor een ander topic).

Ik ben nu ook blij dat ik weer een goede pc heb. Veel games komen toch ook op de pc uit en met prijsverschillen van soms wel €25,- kan dat best een voordeel opleveren natuurlijk.

Al komt een game als Tomb Raider Underworld gewoon op de PS3, want dat speelt nu eenmaal fijner met een controller...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

FeaR1986 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:02:
[...]
Ik ben nu ook blij dat ik weer een goede pc heb. Veel games komen toch ook op de pc uit en met prijsverschillen van soms wel €25,- kan dat best een voordeel opleveren natuurlijk.
Wat ik daarnaast ook nog eens associaal vind is dat je voor dlc meestal fijn mag betalen... Nouja, toch minder en minder tijd om te gamen, dus ook minder tijd om er geld aan uit te geven :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Over aanslagen op je portomonee gesproken;
ik krijg 90 euro per maand (studiefinanciering) dus heb ik nauwelijks geld voor een computerspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Gametrailers heeft nu trouwens een mooie review van Far Cry 2 online. Zoveel games nog te spelen, maar dit is eigenlijk toch wel een topgame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
TrekDude101 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:59:
ik krijg 90 euro per maand (studiefinanciering) dus heb ik nauwelijks geld voor een computerspel :)
Werken/bijbaan? ;)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
GreenSky schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:56:
Ik zou dan inderdaad ook voor een 24 inch gaan. Relatief (aan een 22 inch) misschien wel duur, maar in het algemeen nog best goedkoop. Moet wel kunnen voor onder de 500 euro, een nette rond de 500 euro.
Ik zou wel voor een 24"-TV gaan ipv een 24"-computermonitor. De PS3 gaat nl uit van de standaard 16:9 beeldverhouding terwijl computermonitoren in breedbeeldformaat bijna altijd 16:10 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 08:22
Ja je moet wel een scherm hebben dat de boel op de juiste verhouding kan weergeven.
Bij een 22 inch heb je daar volgens mij eerder problemen mee dan met een 24 inch trouwens.
(volgens mij gaat het meestal prima op 24 inch)

[ Voor 12% gewijzigd door !null op 24-10-2008 09:31 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je neemt er een met pixelmapping/aspect ratio. Ik run 720p op mijn 22inch scherm, en heb twee kleine zwarte balkjes boven en onder. Vindt het zelf niet echt storend ofzo, is hetzelfde als je een 16:9 DVD kijkt op je widescreen monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 22:53
Hallo :? Zie mijn post hierboven dan over de Dell 16:9 monitor.

Afbeeldingslocatie: http://i.dell.com/resize.aspx/monitor_s2409w_295/295

[ Voor 34% gewijzigd door tiguan op 24-10-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond geprobeerd om een backup te maken op een Intenso usb stick, maar de PS3 herkende deze helemaal niet. Iemand een tip welk merk de PS3 wel herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:45:
Gisteravond geprobeerd om een backup te maken op een Intenso usb stick, maar de PS3 herkende deze helemaal niet. Iemand een tip welk merk de PS3 wel herkent?
Stick wel geformatteerd in het juiste bestandformaat?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:56:
[...]

Stick wel geformatteerd in het juiste bestandformaat?
Niets aan de stick veranderd. Standaard zijn ze volgens mij allemaal Fat32 en heb dat zo gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is er iemand hier die Far Cry 2 voor de ps3 heeft en me kan vertellen hoe de game loopt (laadtijden, framerate/framedrops)? Ik hoor daar nergens wat over, maar ik vind zulke dingen toch wel belangrijk. En Ubisoft staat nou niet bekend om zn geweldige (ps3) ports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-10 16:58
-RazieL- schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:43:
Is er iemand hier die Far Cry 2 voor de ps3 heeft en me kan vertellen hoe de game loopt (laadtijden, framerate/framedrops)? Ik hoor daar nergens wat over, maar ik vind zulke dingen toch wel belangrijk. En Ubisoft staat nou niet bekend om zn geweldige (ps3) ports
Dit is eigelijk voor het Far Cry 2 Topic maar ach,wat maakt het uit.

Hoe is de multiplayer eigelijk van Far Cry 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik twijfel enorm om bij Intertoys een 80GB te nemen met gratis Bioshock of Far Cry. Ik heb Bioshock al op de PC "geprobeert" tot de helft, was wel vet maar ik mis altijd de charmes van in huiskamer, met dolby set etc.
FarCry heeft wat meer replayability maar die kan ik ook op de PC spelen en is weer een ietswat standaard shooter. Hmmm tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrekDude101 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:59:
Heb je de zorgtoeslag wel aangevraagd? In mijn geval 46€! Das toch weer mooi 1 game. :P
Nee, even serieus. Als student moet je echt een bijbaan nemen, aan je stufi te zien teer je nog op je ouders dus aan eten/woning ben je je geld dan niet kwijt. Niks mis mee :*)

OT: Heeft iemand die Penny Arcade adventures gespeeld? Op PSN of XB Live?
En hoe lang is een episode? voor 15$ verwacht ik wel een lengte net als R&C:QfB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
ik ga binnenkort een ps3 kopen, ook voor de games maar vooral om films etc af te spelen in hd. wel jammer dattie niet alle formaten makkelijk pakt dus nu ben ik genoodzaakt er een pc bij te zetten waarvandaan ik ga streamen naar de ps3.
mijn vraag hier is; aan welke specs moet de pc voldoen om goed te werken icm de ps3? hij moet iig stil zijn en hd content kunnen afspelen. en als ik dan toch een extra pc koop wil ik'm ook meteen kunnen gebruiken om wat simpele andere taken te kunnen uitvoeren. ik wil er ook een printer op aansluiten bijvoorbeeld. uiteraard liefst niet te duur, dus goedkope oplossingen worden gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
Tankbuster schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

Dit is eigelijk voor het Far Cry 2 Topic maar ach,wat maakt het uit.

Hoe is de multiplayer eigelijk van Far Cry 2?
heb hem nu een aantal uurtjes gespeeld.. en loopt lekker.. soms heeft hij wel een beetje moeite maar alleen met echt grote explosies. vond alleen besturing ff winnen, en soms lastig te zien waar je tegenstander zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nodog schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:25:
ik ga binnenkort een ps3 kopen, ook voor de games maar vooral om films etc af te spelen in hd. wel jammer dattie niet alle formaten makkelijk pakt dus nu ben ik genoodzaakt er een pc bij te zetten waarvandaan ik ga streamen naar de ps3.
mijn vraag hier is; aan welke specs moet de pc voldoen om goed te werken icm de ps3? hij moet iig stil zijn en hd content kunnen afspelen. en als ik dan toch een extra pc koop wil ik'm ook meteen kunnen gebruiken om wat simpele andere taken te kunnen uitvoeren. ik wil er ook een printer op aansluiten bijvoorbeeld. uiteraard liefst niet te duur, dus goedkope oplossingen worden gewaardeerd.
Ik gok dat je hier niet een bruikbaar antwoord krijgt, je zou kunnen kijken naar een budget HTPC.
Wat ik niet snap: je koopt een extra pc om naar de PS3 te streamen, dan hoeft die toch niet naast je tv te staan? Bovendien kun je dan beter direct van PC naar je tv een kabeltje doen. Wellicht dat er weer nieuwe varianten van de Popcorn-hour en concurrenten aankomen dit najaar, ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Afgelopen maandag geprobeerd bij IGN een betakey voor R2 te krijgen middels dat Comrade tooltje. Was schijnbaar iets fout gegaan waardoor er een dag later pas met keys werd gestrooid, en zodoende misgegrepen. Kreeg zojuist wel van Playstation Underground een key binnen. Ik lees alleen her en der nogal uiteenlopende reacties over de beta. De een vind het geweldig, de ander enigszins teleurgesteld. Ga 'm vanavond eens proberen, ben toch vooral benieuwd naar de 8p online coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Ik heb zelf nog 2 keys van resistance 2 beta, een van qore en een van een andere website.
Omdat ik zelf nog 1 verwacht wil ik ze wel weggeven.
Degene die als eerste reageert krijgt de europese en de tweede krijgt de amerikaanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02

SD5k

>4&X

Negaiido schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:15:
Ik heb zelf nog 2 keys van resistance 2 beta, een van qore en een van een andere website.
Degene die als eerste reageert krijgt de europese en de tweede krijgt de amerikaanse.
Ik wil wel een key, maar je hebt DM uitstaan. :P

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 24-10-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
-Sander schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:18:
[...]

Ik wil wel een key, maar je hebt DM uitstaan. :P
oh ja ? :o
Ik pm je hem wel even.

PS: verstuurd, als het goed is doet hij het gewoon.

[ Voor 11% gewijzigd door Negaiido op 24-10-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Shiverzz schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:17:
Afgelopen maandag geprobeerd bij IGN een betakey voor R2 te krijgen middels dat Comrade tooltje. Was schijnbaar iets fout gegaan waardoor er een dag later pas met keys werd gestrooid, en zodoende misgegrepen. Kreeg zojuist wel van Playstation Underground een key binnen. Ik lees alleen her en der nogal uiteenlopende reacties over de beta. De een vind het geweldig, de ander enigszins teleurgesteld. Ga 'm vanavond eens proberen, ben toch vooral benieuwd naar de 8p online coop.
De coop is echt vet! Vooral als je een tijdje speelt met bepaalde mensen..De competitive mode vind ik maar niks, de map die ik heb gespeeld was super klein en vrijwel direct na je spawn kon je zo weer worden neergehaald...Doe mij maar de coop mode.

Iemand zin om een GoT clan-achtig iets te beginnen voor Resistance 2 Beta : P

[ Voor 0% gewijzigd door Gusev op 24-10-2008 14:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 22-10 19:47

Snippertje

Light up your life

Ik snap werkelijk niets van de beta? Je zit een beetje te schieten op een paar beesten en je kan soms je shield aan zetten? Verder kan je nog 2 classes kiezen, maar extra wapens ofzo zijn er niet? Wat doe ik fout? Ik heb namelijk het idee dat er veel meer te doen hoort te zijn.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Negaiido schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:19:
[...]

oh ja ? :o
Ik pm je hem wel even.

PS: verstuurd, als het goed is doet hij het gewoon.
offtopic:
Waar heb je hem verstuurd want in m'n Direct Messages inbox heb ik niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
heheh Ik snap zelf niet echt veel van dit forum.
Ik heb hem naar je hotmail gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Snippertje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:29:
Ik snap werkelijk niets van de beta? Je zit een beetje te schieten op een paar beesten en je kan soms je shield aan zetten? Verder kan je nog 2 classes kiezen, maar extra wapens ofzo zijn er niet? Wat doe ik fout? Ik heb namelijk het idee dat er veel meer te doen hoort te zijn.
Hehe daar komt het wel zo'n beetje op neer :+
Nee maar volgens mij moet je eerst een hogere level halen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Negaiido schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:32:
heheh Ik snap zelf niet echt veel van dit forum.
Ik heb hem naar je hotmail gestuurd
Hartstikke bedankt! :) Ben erg benieuwd, maar eerst nog even 2200MB downloaden. :P

edit:
typo..

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 24-10-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

nodog schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:25:
mijn vraag hier is; aan welke specs moet de pc voldoen om goed te werken icm de ps3?
Ik heb een "oude" PC achter mijn TV gezet (93cm verbergt een oude tower netjes ;)). TV aangesloten op de monitor poort (ik gok dat als je een PS3 voor films gaat kopen dat je wel een moderne TV hebt). Streaming via de PS is niet echt nodig. Specs hangt dus af van het minumum dat je nodig hebt om HD te kijken.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 20:51
Heeft iemand gehoord van de PS3 game 'highlander' ? Ik zie net bij Amazon dat hij in de US op 28 oktober uit komt, maar heb hier nog helemaal niks over gehoord. Het gebruikt de Unreal 3 engine, maar het feit dat het ERG stil is rond die game belooft niet zo heel veel goeds...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Negaiido schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:15:
Nog 1 over?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:38

Armada

-Wat wil je weten?-

http://www.giantbomb.com/...-must-be-pretty-long/410/

Indicatie van de grootte van Fallout 3.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-10 16:03
Ik heb LBP geïmporteerd vanuit Azië maar kan er niet mee online. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee, maar misschien komt het omdat de game nog niet uit hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Kan misschien komen doordat het spel eigenlijk nog niet uit is, en er dus nog geen services voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Daarnet de co-op mode van Resistence 2 beta gespeeld, ik had het na het eerste deel niet verwacht maar ik heb me tot nu toe echt ontzettend vermaakt. Ik ben benieuwd naar de 2 speler co-op in de retail versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Zet even Direct Messages (DM) aan in je 'Voorkeuren' en handel het op die manier af.

[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 24-10-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Mag ik zeggen dat het forum niet zo overzichtelijk is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
lapino schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:40:
Ik heb LBP geïmporteerd vanuit Azië maar kan er niet mee online. Is dit normaal?
Sommige games hebben een online functionaliteit die allen werkt in het land van herkomst. Dat is bij een aantal spellen het nadeel van importeren. Of dit bij LBP het geval is durf ik niet te zeggen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Negaiido schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:43:
Mag ik zeggen dat het forum niet zo overzichtelijk is ...
Daar is een prima FAQ voor geschreven: De werking van de forumsoftware in het kort :)

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 24-10-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Brad Pitt schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:40:
[...]

Waarom zou een interlaced signaal maar de helft van het aantal beeldpunten hebben? 1080i heeft ook gewoon evenveel beeldpunten als 1080p hoor. Dus dat delen door twee is pure nonsens. Een 600p-signaal heeft dan ook maar iéts meer (verticale) resolutie dan 576i.

4:3 en 16:9 hebben natuurlijk niets te maken met beeldpunten. Een 1600x1200 4:3 scherm heeft gewoon meer beeldpunten dan een 1280x720 16:9 scherm. Dat 1280 meer is dan 720 ben ik met je eens.
Bij een interlaced frame wordt maar de helft van de scanlijnen geupdate, een niet geupdate scanlijn bevat geen nieuwe grafische informatie en draagt per saldo op dat moment niets nieuws bij aan de informatie op het scherm. Dit verhaal geldt ook voor 1080i, alhoewel een ander groot nadeel van interlace icm crt (het flikkeren) niet optreed bij lcd/plasma schermen.

De beeldschermverhoudingen 4:3 en 16:9 hebben in relatie met de ps3 heel veel met het totaal aantal pixels te maken, simpelweg omdat elk 4:3 schermformaat (pal/ntsc) een lagere resolutie heeft dan een 16:9 schermformaat (720p/1080i/p).

PAL (576i) mag dan verticaal bijna gelijkwaardig zijn aan de renderresolutie 600p (negatieve interlace eigenschappen even buiten beschouwing gelaten), de bijbehorende horizontale resolutie verschilt nogal (768 / 1066).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DCFreak schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:09:
[...]

Bij een interlaced frame wordt maar de helft van de scanlijnen geupdate, een niet geupdate scanlijn bevat geen nieuwe grafische informatie en draagt per saldo op dat moment niets nieuws bij aan de informatie op het scherm. Dit verhaal geldt ook voor 1080i, alhoewel een ander groot nadeel van interlace icm crt (het flikkeren) niet optreed bij lcd/plasma schermen.

De beeldschermverhoudingen 4:3 en 16:9 hebben in relatie met de ps3 heel veel met het totaal aantal pixels te maken, simpelweg omdat elk 4:3 schermformaat (pal/ntsc) een lagere resolutie heeft dan een 16:9 schermformaat (720p/1080i/p).

PAL (576i) mag dan verticaal bijna gelijkwaardig zijn aan de renderresolutie 600p (negatieve interlace eigenschappen even buiten beschouwing gelaten), de bijbehorende horizontale resolutie verschilt nogal (768 / 1066).
Meeste games zijn max 30fps. Dan maakt i of p weinig uit met 60hz signaal natuurlijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:09:
[...]
Bij een interlaced frame wordt maar de helft van de scanlijnen geupdate, een niet geupdate scanlijn bevat geen nieuwe grafische informatie en draagt per saldo op dat moment niets nieuws bij aan de informatie op het scherm.
En "dus" bevat een interlaced signaal de helft van de informatie? 1080i is dus niet 1920x1080?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:41:
[...]

En "dus" bevat een interlaced signaal de helft van de informatie? 1080i is dus niet 1920x1080?
Eigenlijk de helft aan nieuw beeld en de helft aan oud beeld.. of gewoon elke lijn 2 keer.. om en om steeds. of gewoon de helft van de lijnen(oude tv's) maar, dat ligt eraan hoe het verwerkt word door het apparaat, tv etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Collaborator op 24-10-2008 21:42 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ben voor Dead Space gegaan uit het rijtje Farcry 2, bioshock en .. dead space. :) What a ride! Het ziet er echt super uit, goede mechanics, werkt gewoon goed. Wel veel good-old gameplay zoals al zovaak gedaan is, maar dat mag de pret niet drukken, het is goed entertainment!.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
EfBe schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:17:
Ben voor Dead Space gegaan uit het rijtje Farcry 2, bioshock en .. dead space. :) What a ride! Het ziet er echt super uit, goede mechanics, werkt gewoon goed. Wel veel good-old gameplay zoals al zovaak gedaan is, maar dat mag de pret niet drukken, het is goed entertainment!.
Ik ben vandaag ook met Dead Space. Wat mij betreft is het de Bioshock van dit jaar. Het ziet er bijzonder gelikt uit, de hologram-interfaces zoals die in het spel gebruikt worden zien er prachtig uit. Het Bioshock-gevoel krijg ik omdat je rondloopt in een verlaten wereld met monsters terwijl het verhaal verteld wordt via videofragmenten die je vindt. Net als in Bioshock vertelt de architetectuur van het verlaten ruimteschip (en de posters) een eigen verhaal. Ik ben niet erg ver gevorderd maar tot nu toe bevalt het spel me zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Dead Space is onderweg bij mij, ik kan (na bovenstaande reacties ;)) echt niet meer wachten. Ik ben toe aan een goede actie/horror game.
Wil hem nog uitspelen voor Gears of War 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:12
Zojuis is mijn ps3 een paar keer vast gelopen,

tijdens het spelen van MC:LA werden een aantal keren de textures niet ingeladen, een herstart van de ps3 was voldoende, vervolgens vertoonde hetzelfde probleem zich weer na 5 minuten.

tijdens het bekijken van de bluray van Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull haperde hij een aantal keer en na drie kwartier freezde het beeld en kon ik hem alleen nog maar uit doen via de knop achterop.

daarna weer MC:LA geprobeerd en na 5 minuten kon ik de ps3 alleen nog maar uit doen via de aan en uit knop aan de achterkant.

En zo gaat het maar door...
Deze kuren heb ik al eerder gehad met mijn eerste PS3, deze hield er na deze problemen mee op na een dag.

Is dit reden genoeg om hem aan te melden voor reparatie bij sony? Over 2 dagen verloopt de garantie van mijn PS3. Dus zou ik morgen rma aan kunnen vragen, nog net binnen de garantie dus.
Of weet iemand of ik een garantie verlenging kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Shiver23 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:24:
[...]

Meeste games zijn max 30fps. Dan maakt i of p weinig uit met 60hz signaal natuurlijk.
Met 30fps 'verlies' je inderdaad geen informatie door de even/oneven update van de scanlijnen, maar heb je nog steeds het nadeel van ghosting bij snelle horizontale bewegingen. Als je dit combineert met PAL weergave heb je wel degelijk informatie verlies door de lagere resolutie, dit weer gecombineerd met een crt-tv heb je ook nog last van flikkeringen bij verticale kleurverschillen.

Verder vind ik het niet relevant dat de 'meeste' spellen op dit moment 30fps zijn, er zijn spellen op 60fps en met een beetje geluk worden dat er steeds meer in de toekomst.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:41:
[...]

Ja, een interlaced signaal bevat de helft van de informatie vergeleken met een progressief signaal. Het aantal pixels is gelijk (de resolutie), de update van die pixels met nieuwe informatie verloopt op halve snelheid. Vergeet niet dat de interlace techniek bedacht is als een slimme truc om een hogere resolutie te verkrijgen in een tijd (1932) waar betaalbare electronica nog niet overweg kon met de bandbreedte die nodig is voor progressieve weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Bizar, ik zat ook aan die 3 te denken. FC2 viel af, ondanks dat ik wel zin had in een meer open wereld. Maar het is het toch niet helemaal (iets te open ook) en 't blijft natuurlijk een ubisoft-game. Dead Space deed me ook erg aan Bioshock denken, maar ik heb uiteindelijk voor Bioshock gekozen. Denk dat ik Dead Space nog wel eens uit een budget-bak vis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
E2TK schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:25:
Zojuis is mijn ps3 een paar keer vast gelopen,

tijdens het spelen van MC:LA werden een aantal keren de textures niet ingeladen, een herstart van de ps3 was voldoende, vervolgens vertoonde hetzelfde probleem zich weer na 5 minuten.

tijdens het bekijken van de bluray van Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull haperde hij een aantal keer en na drie kwartier freezde het beeld en kon ik hem alleen nog maar uit doen via de knop achterop.

daarna weer MC:LA geprobeerd en na 5 minuten kon ik de ps3 alleen nog maar uit doen via de aan en uit knop aan de achterkant.

En zo gaat het maar door...
Deze kuren heb ik al eerder gehad met mijn eerste PS3, deze hield er na deze problemen mee op na een dag.

Is dit reden genoeg om hem aan te melden voor reparatie bij sony? Over 2 dagen verloopt de garantie van mijn PS3. Dus zou ik morgen rma aan kunnen vragen, nog net binnen de garantie dus.
Of weet iemand of ik een garantie verlenging kan doen?
Ja dit is zeker genoeg voor een reparatie! Een PS3 hoort gewoon fatsoenlijk te werken. Vastlopers kunnen af en toe gebeuren, maar dit ligt dan meestal aan het spel zelf en niet aan de PS3. En omdat je garantie bijna verlopen is, zou ik het nog serieuzer nemen. Normaal kijk je het nog wel even aan maar dat is dus nu niet het geval. Zekerheid boven alles zou ik zeggen ;) Het lijkt er in ieder geval op dat je Blu Ray laser het aan het begeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-10 19:39
Skire schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:52:
[...]

Ja dit is zeker genoeg voor een reparatie! Een PS3 hoort gewoon fatsoenlijk te werken. Vastlopers kunnen af en toe gebeuren, maar dit ligt dan meestal aan het spel zelf en niet aan de PS3. En omdat je garantie bijna verlopen is, zou ik het nog serieuzer nemen. Anders kijk je het nog wel even aan maar dat is dus nu niet het geval. Zekerheid boven alles zou ik zeggen ;) Het lijkt er in ieder geval op dat je Blu Ray laser het aan het begeven is.
Het kan ook een corrupt systeembestand oid zijn, dus misschien werkt alles weer als je systeemherstel uitvoert, dat moet je sowieso altijd doen voordat je hem naar Sony kunt sturen.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-10 18:41
@ E2TK gewoon RMA aanvragen bij Sony. Als je nu zelf ondertussen even via het recovery menu alle opties eerst zelf probeerd kun je die RMA altijd nog afblazen:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.ps3fanboy.com/media/2008/10/recovery425ps3.jpg
zet je PS3 uit, start je PS3 op met de aanknop op de PS3 ingedrukt na +/- 10-15 sec krijg je een dubbele piep te horen en zijn je instellingen gereset en krijg je bovenstaand menu te zien.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:12
Skire schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:52:
[...]

Ja dit is zeker genoeg voor een reparatie! Een PS3 hoort gewoon fatsoenlijk te werken. Vastlopers kunnen af en toe gebeuren, maar dit ligt dan meestal aan het spel zelf en niet aan de PS3. En omdat je garantie bijna verlopen is, zou ik het nog serieuzer nemen. Normaal kijk je het nog wel even aan maar dat is dus nu niet het geval. Zekerheid boven alles zou ik zeggen ;) Het lijkt er in ieder geval op dat je Blu Ray laser het aan het begeven is.
Ik heb zojuist RMA aangevraagd, was nog net op tijd morgen verloopt de garantie, damn ik blij (ondanks dat hij defect is)

Jammer genoeg kan ik nu geen Far Cry 2 spelen, en mis ik waarschijnlijk de launch van LBP :'( , een kleine troost voor me dat ik met de beta mee heb mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-10 09:43
DCFreak schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:03:
[...]
Ja, een interlaced signaal bevat de helft van de informatie vergeleken met een progressief signaal. Het aantal pixels is gelijk (de resolutie), de update van die pixels met nieuwe informatie verloopt op halve snelheid.
Ja, maar de resolutie is gewoon gelijk. Een 576i-signaal is qua RESOLUTIE dus niet veel (verticaal) lager dan een 600p-signaal, wel qua informatie, uiteraard, het is interlaced. Van 1080i/60 is dan ook prima 1080p/30 te maken bijvoorbeeld.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Laatst online: 29-09 15:13
Ik behoor sinds gisteren ook bij de PS3-club. Man, wat een apparaat zeg, echt geweldig! Lekker muziek, video en foto's streamen over het draadloze netwerk en ook nog eens geweldig lekker gamen, ben dus echt onder de indruk wat dat beestje allemaal kan. Heb 'm bij de Intertoys gekocht met Fifa 09 erbij voor €399, wel even een "investering" maar dat is 'ie ook zeker wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Djurbus schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:57:
Heb 'm bij de Intertoys gekocht met Fifa 09 erbij voor €399, wel even een "investering" maar dat is 'ie ook zeker wel waard!
Das een uitspraak die voor de PS3 zeker opgaat. Hij is een stuk duurder dan vergelijkbare consoles maar biedt dan ook meer mogelijkheden. Of je bereid bent hiervoor te betalen moet ieder voor zich weten maar mij kunnen het er niet genoeg zijn. Hoemeer mensen een PS3 hebben, hoe zekerder de toekomst qua games is.

Ik heb ook donderdag Dead Space gehaald en ik kan niet anders zeggen dan dat een creapy game is. Ziet er gelikt uit en de schrikmomenten en angstaanjagende geluiden zijn volop van de partij. Die holografische menus zijn ook leuk en bieden gameplay meerwaarde! Zoals bij RE4 (ook fantastische game) kon je de tijd stilzetten door ff een ander wapen of item te gebruiken, hierdoor kon je in een hectische situatie een beetje rust creëren om na te denken over je stappen. Dead Space bied je deze rust niet, en zorg er maar voor dat je exact weet waar wat te vinden is in je inventory want je hebt geen tijd om ff rustig te kijken als er zo'n freak gillend achter je aan zit te hollen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
swopdark schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:06:
[...]
Dead Space bied je deze rust niet, en zorg er maar voor dat je exact weet waar wat te vinden is in je inventory want je hebt geen tijd om ff rustig te kijken als er zo'n freak gillend achter je aan zit te hollen!!!
Vet man! Heb hem online besteld maar dat bezorgen duurt hier elke keer zooooo lang. Vraag me eigenlijk af of dat kleine beetje besparing het wel waard is elke keer ;) Maar ja, kep nog 10 ongespeelde games liggen dus eigenlijk maar een keer echt serieus gaan beginnen met iets is misschien wel zo handig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-10 14:13

EgoPro

Time is an illusion.

Dead space lijkt me niks voor mij heb al zo vaak spelletjes afgebroken voor de creapy sfeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
EgoPro schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:53:
Dead space lijkt me niks voor mij heb al zo vaak spelletjes afgebroken voor de creapy sfeer
Ik vond ratchet en clank al eng :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:53:
Wel een beetje herkenbaar, je hebt soms van die games waar je gewoon een naar gevoel van krijgt.
Niet eens dat je bang bent maar gewoon zo misselijk makend naar, voor mij zijn het vooral de zombie/monster shooters in het donker. Condemned, Silent Hill, Alone in the Dark etc...altijd van die donkere gangetjes waar dan 'onverwacht' van die irritante vijanden van achter komen. bleh :|
Geef mij maar realistische games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 19-10 12:36
Zodra er zombies of iets soortgelijks in een game zit, vind ik er geen zak meer aan. Vind dat altijd zooo onrealistisch, en het ergert me dat ze steeds weer opstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
tja zombies shooter niet spelen omdat het onrealistisch isn en dan wel burnout of weet ik veel welk ander spel spelen

just making a point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 22-10 14:11
El_V schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:07:
tja zombies shooter niet spelen omdat het onrealistisch isn en dan wel burnout of weet ik veel welk ander spel spelen

just making a point
En weer iemand die de betekenis van de :P niet kent... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 22-10 19:47

Snippertje

Light up your life

Gusev schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Hehe daar komt het wel zo'n beetje op neer :+
Nee maar volgens mij moet je eerst een hogere level halen?!
Door meer XP? Dan moet ik dus eerst een uur saaie beestjes af gaan schieten voordat het leuk wordt :? Ik sta gewoon stil en met een minigun te knallen. Dat vind ik nou niet het toppunt van leuk eigenlijk :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

Net Dead space opgepikt , al de nodige schrikeffecten gehad :
Ik sta naar een ventilatieschacht te kijken terwijl ze net zeggen dat die monsters zich daardoor verplaatsen , en ja hoor :o zit echt op het puntje van m`n stoel bij deze game !

Wel wat jammer dat hij dus aan de korte kant blijkt te zijn .
Ik wissel hem af en toe maar af met far cry 2 , dan doe ik er wat langer mee ;)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:34:
[...]

Ja, maar de resolutie is gewoon gelijk. Een 576i-signaal is qua RESOLUTIE dus niet veel (verticaal) lager dan een 600p-signaal, wel qua informatie, uiteraard, het is interlaced. Van 1080i/60 is dan ook prima 1080p/30 te maken bijvoorbeeld.
De resolutie van 576i is idd gelijk tov 576p. Bij een stilstaand beeld zal je dan ook geen verschil zien. Zo gauw dingen gaan bewegen heb je met een i signaal last van het feit dat de pixels die een andere kleur moeten krijgen minder vaak geupdate worden. En op een platte tv krijg je dan ook nog ellende met de-interlacing omdat de tv van de i p moet maken voordat hij het af kan beelden. Dat probleem vind ik persoonlijk groter dan het resolutieverschil.

Als we de hele p vs i discussie even loslaten is 576 nog steeds 4:3 en de 600 waar een spel soms intern mee rekent 16:9. ff rekenen leert dat 576 x 768 vs 600 x 1066 een verschil is van (442386 - 639600) 197214 pixels, dat is ruim een derde meer.

Overigens vind ook ik het belachelijk dat er games uitkomen die niet eens 720p doen, 600p zie ik vanuit kosten ook wel als te weinig boven PAL om aankoop van een nieuwe TV te rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jheroun schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:03:
[...]
En op een platte tv krijg je dan ook nog ellende met de-interlacing omdat de tv van de i p moet maken voordat hij het af kan beelden. Dat probleem vind ik persoonlijk groter dan het resolutieverschil.
Met een goede deïnterlacer heb je daar weinig problemen mee. Helaas zijn die geen gemeengoed bij de platte schermpjes. Zijn maar een paar merken waar een redelijk exemplaar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
kingfriko schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:46:
Net Dead space opgepikt , al de nodige schrikeffecten gehad :
Ik sta naar een ventilatieschacht te kijken terwijl ze net zeggen dat die monsters zich daardoor verplaatsen , en ja hoor :o zit echt op het puntje van m`n stoel bij deze game !

Wel wat jammer dat hij dus aan de korte kant blijkt te zijn .
Korte kant? Hij is 12 chapters en je doet ong een uur over elke chapter volgens gametrailers, maar ik doe er echt 1.5 uur over. Ik ren dan ook niet veel, rushen door een game is zo zonde :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jheroun schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:03:
[...]
Overigens vind ook ik het belachelijk dat er games uitkomen die niet eens 720p doen, 600p zie ik vanuit kosten ook wel als te weinig boven PAL om aankoop van een nieuwe TV te rechtvaardigen.
Een bekende voetbalcoach bedacht de term "scorebord journalistiek", die hier ook wel een beetje van toepassing is.

Sluit een PS3/360 aan op je gewone SD beeldbuis, of sluit hem aan op je HD-Ready/Full HD scherm, en zie daar: Een wereld van verschil :)

Het verschil is namelijk wel groot, en CoD4 laat zien dat, mits goed gescaled, er echt geen probleem is met het renderen op een lagere resolutie. CoD4 ziet er goed uit.

Het mooie is ook dat mensen pas beginnen te klagen als iemand er, later, achterkomt dat het inderdaad 600P is. Niemand dacht: Goh, dat CoD4 is wel mooi, maar ergens mis ik volgens mij een paar lijnen :+

Het is gewoon simpel: Bekijk de games op SD, en daarna op HD, en je zal gewoon heel veel verschil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:30:
[...]
Het mooie is ook dat mensen pas beginnen te klagen als iemand er, later, achterkomt dat het inderdaad 600P is. Niemand dacht: Goh, dat CoD4 is wel mooi, maar ergens mis ik volgens mij een paar lijnen :+

Het is gewoon simpel: Bekijk de games op SD, en daarna op HD, en je zal gewoon heel veel verschil zien.
Dat klopt wel! Zo vind ik zelfs SuperStardust mooi op m'n HD-Ready en die mist zelfs 360 lijnen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ben voor Dead Space gegaan uit het rijtje Farcry 2, bioshock en .. dead space. :)
Ik zit ook zwaar te twijfelen om die game te gaan halen. Mede omdat ik Far Cry 2 en Bioshock al heb (pc). Maar op één of andere manier houdt me toch iets tegen om die game te gaan halen. Games als Saints Row 2, The Darkness en dergelijke heb ik blindelings gekocht en er zeker geen spijt van. Maar er knaagt iets bij me over Dead Space. Al heb ik wel die gratis suit uit de PS Store gedownload, je weet maar nooit.

En tegelijkertijd ook maar eens WipeOut HD en Yoda voor Soul Calibur 4.
WipeOut heb ik nog niet zo veel kunnen spelen, maar dat gaat nog wel komen.
Ben nu eerst met Yoda aan het knokken in SC4, eigenlijk wel zonde dat ze de extra character uit de XBox-versie zo in de store zetten. Nu is er niet echt iets extra's meer in beide versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nog een paar leuke game-deals:

Siren Blood Curse voor ongeveer 20 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Valkyria Chronicles voor ongeveer 33 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Resistance 2 voor ongeveer 42 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Motorstorm 2 - Pacific Rift voor ongeveer 42 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 22-10 17:17
Zo zit je nog te bedenken: "PS3 aansluiten met composite of toch maar op zoek naar een RGB kabel?" en het andere moment is het "the fcuk, waarom zoek ik dat antwoord in vredesnaam in een handleiding van een TV die ruim een decenium oud is en meer geschikt is voor het houden van goudvissen". Dus maar wat geld opzij gezet en een HD-Ready TV besteld. Daarom ook interessant om die discussie hierboven te lezen of HD het wel waard is... HET ANTWOORD IS JA TOCH, PLEASE TELL ME DAT HET JA IS!!!

Anyway, HD-Ready is goed genoeg voor nu en de TV gaat toch de slaapkamer in als ik op mezelf woon. Dus de 720 vs 1080 discussie laat ik maar gaan :)

En dan heb ik nog geen eens een PS3 :[ De Intertoys actie vind ik wel erg aantrekkelijk, maar de LBP pack lijkt me gewoon iets specialer. Wachten of kopen, altijd weer hetzelfde rotliedje.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

dialMforMike schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:22:
HET ANTWOORD IS JA TOCH, PLEASE TELL ME DAT HET JA IS!!!
:Y

En de discussie van 720p of 1080p zal je altijd houden.
Ik ga mijn 720p-tv verkopen en een 1080p aanschaffen, maar dat is meer omdat ik er voor een 32" te dicht op zit. Dus nu wordt het (hopelijk) een 37" Full HD-er.

Maar in jouw geval: vanaf CRT zal je er zeker op vooruit gaan, zelfs als het 720p is.
En als je alleen een PS3 zou hebben is 720p meer dan genoeg. Er zijn nog steeds veel games die maar tot 720p gaan. Er komen er wel steeds meer...

Maar nogmaals: het antwoord is ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:00:
Nog een paar leuke game-deals:

Siren Blood Curse voor ongeveer 20 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Valkyria Chronicles voor ongeveer 33 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Resistance 2 voor ongeveer 42 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Motorstorm 2 - Pacific Rift voor ongeveer 42 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.
Ligt het aan mij of werkt die code niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nee hoor werkt prima, werkt alleen niet in het hoofdscherm, maar pas in het checkoutscherm. Je moet hem dus eigenlijk 2x invullen, 1x bij je mandje, dan ga je naar checkout, en dan daar weer invullen.

edit: ow nevermind, werkt alleen als je in ponden afrekent. Als je hem op euro's zet, springt je discount fijn naar 0 euro, terugswitchen naar ponden, dan weer wel discount.

[ Voor 30% gewijzigd door scorpie op 26-10-2008 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Je moet bij Britse zaken als Thehut.com trouwens nooit in euro's betalen, dan valt het bedrag hoger uit dan wanneer je in ponden betaalt.

BTW Welke games hebben jullie opgepikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-10 19:27
Ik ben op zoek naar een klein(handzaam) toetsenbord voor de PS3. Kwam de Loigitech diNovo mini tegen maar die is toch wel aardig aan de prijs( gemiddeld 110 euro). Iemand een betrouwbare tip om dit toetsenbord evt te importeren tegen goedkopere prijs.

En zijn er alternatieven met ongeveer dezelfde maat. Wil namelijk geen groot toetsenbord ergens hebben slingeren.

[ Voor 3% gewijzigd door supercop7373 op 26-10-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-10 16:58
Er komt ook (binnenkort?) de Sony Chatboard uit;
Afbeeldingslocatie: http://ui08.gamespot.com/263/ps3key_2.jpg

Geen idee hoe duur ofzo,maar lijkt mij wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 09:37:
Ik ben op zoek naar een klein(handzaam) toetsenbord voor de PS3. Kwam de Loigitech diNovo mini tegen maar die is toch wel aardig aan de prijs( gemiddeld 110 euro). Iemand een betrouwbare tip om dit toetsenbord evt te importeren tegen goedkopere prijs.

En zijn er alternatieven met ongeveer dezelfde maat. Wil namelijk geen groot toetsenbord ergens hebben slingeren.
Deze zou moeten werken, gebruik hem zelf voor mijn N95, maar schijnt ook voor de PS3 te kunnen...
batterijen zijn op dit moment leeg :( Dus kan hem straks pas proberen...

iGo Keyboard

Edit: kijk dat is een leuke verrassing, deze werkt inderdaad op m'n PS3 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer deze uitkomt? Ik kom er precies niet direct op met google (hij blijft gaan naar het Sony Ericsson chatboard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb voor PSN een credit card aangeschaft en ben nu aan het uitzoeken welke PSN games een aanrader zijn.
Vooralsnog wil ik Elefunkt en Stardust HD aanschaffen.

Welke games raden jullie aan? Vooral coop games zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

ymmv schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:52:
Je moet bij Britse zaken als Thehut.com trouwens nooit in euro's betalen, dan valt het bedrag hoger uit dan wanneer je in ponden betaalt.

BTW Welke games hebben jullie opgepikt?
Ow, ik keek alleen waarom die coupon niet werkte, ik heb nog teveel spellen niet uitgespeeld dus voorlopig koop ik even niks meer.

Resistance
Motorstorm
WipeOut HD
Metal Gear Solid (Ben net begonnen met act 2 8)7 )
Pixeljunk Monsters + Encore
Gran Turismo 5 Prologue (nog 2 S events op gold te behalen)

Nouja als ik daar wat van weg kan strepen zijn hopelijk al die topgames wat goedkoper geworden en ga ik eens een rits bestellen. Far Cry 2 twijfel ik enorm over nu, hoor links dat het een topgame is, en rechts dat ie tegenvalt (repetitieve gameplay). Fallout 3, Dead Space, Oblivion GOTY, Assassin's creed misschien nog, Ratchet & Clank (TOD en QFB), misschien nog CoD: WaW, nouja en the list goes on and on zeg maar. Maargoed aan het lijstje games dat ik nog moet uitspelen zie je al dat ik vrij weinig tijd heb, dus het is niet echt handig om dan alleen maar games te kopen om ze vervolgens in je persoonlijke magazijn te plaatsen ;p

edit @ zAo:
Koop PixelJunk Monsters + Encore, kost je voor beide games misschien 8 euro, heerlijke coop game, die je ook singleplayer niet zal vervelen. Ik heb er ondertussen meer tijd inzitten dan in welke andere game dan ook, omdat het zo verslavend is, en je gewoon 1 of 2 potjes kunt spelen en dan weer even weg kunt zetten. Zoek even op youtube naar filmpjes dan krijg je een goede impressie of het een game voor je is.

[ Voor 14% gewijzigd door scorpie op 26-10-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Hoe kan je makkelijk kijken of er nieuwe demo's zijn in de PS3 Store? Kijk iedere dag wel even maar zie nooit duidelijk wat nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 20:51
Versteegrob schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:43:
Hoe kan je makkelijk kijken of er nieuwe demo's zijn in de PS3 Store? Kijk iedere dag wel even maar zie nooit duidelijk wat nieuw is.
Als je elke vrijdag kijkt, is dat meer dan genoeg. De shop wordt maar 1x per week, ergens donderdag avond bijgevuld.

-

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.