nudie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:48:
[...]
Ik heb net een foldertje van de BartSmit binnen en daar staat een kolom met wat consoles, en ook het LBP+80GB pack als voorbeeld voor hun kortings actie. Normale prijs 399EUR - 10% Korting 360EUR. Moet je denk ik ff naar de winkel gaan, want ook in de winkel hebben ze die kortingsactie, je moet alleen zo'n coupon hebben die in het foldertje zit.
Hoe dan ook je kan gewoon LBP+80GB voor 360EUR halen. Top prijs natuurlijk.
Met het risico om als een broken platenspeler te klinken en mensen die deze actie geen lichaamsdeel kan schelen te irriteren, maar: nudie als jij mijn reacties en de folder leest dan kom je erachter dat het niet mogelijk lijkt om het LBP pakket, online/offline of in outer space, te kopen voor die prijs, omdat het pakket niet voor 2 november in de winkel ligt en de actie (expliciet vermeld op folder en website) juist tot en met die 2 november loopt. De enige mogelijkheid zou kunnen zijn, lijkt mij, om het pakket nu te reserveren voor die actieprijs, maar dat lijkt mij niet te kunnen.
Hoe dan ook, Phydomir laat mij weten of BS reageert en wat voor mogelijkheden zij eventueel bieden. Ben bang dat deze mooie prijs door omstandigheden aan onze neus voorbij gaat.
Hoe kunnen wij dat pakket nu kopen als hij niet te koop is? Dat is zijn, ons, punt
[
Voor 9% gewijzigd door
dialMforMike op 28-10-2008 10:45
]
You look like I need a drink.