Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.328 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
Versteegrob schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:43:
Hoe kan je makkelijk kijken of er nieuwe demo's zijn in de PS3 Store? Kijk iedere dag wel even maar zie nooit duidelijk wat nieuw is.
In de NL store staat, bij nieuwe releases, een datum aangegeven. Daarnaast is het zo dat er elke donderdag wel een update voorkomt en op de overige dagen eigenlijk niet.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisboers schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

Als je elke vrijdag kijkt, is dat meer dan genoeg. De shop wordt maar 1x per week, ergens donderdag avond bijgevuld.
Ik denk dat hij meer bedoelt hoe je kunt zien wát er nieuw is in de Store.
Zelf ook niet echt een idee, behalve op een aantal ps3blogs kijken of er Store Updates zijn.

Edit: Iets te laat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
Hoi,

Ik zit met een probleem dat ik de laatste update niet kan downloaden met mijn PS3 40GB van eind juli 2008. Ik krijg de volgende foutmelding ''PS3 er is een fout opgetreden tijdens de downloadbewerking. er kon geen verbinding worden gemaakt met de server (80710723)''. De PS3 download de update tot 20% en dan stopt die ermee en krijg ik dus eerder genoemde foutmelding.

Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks helpt. Het ip-adres op DMZ gezet en kabels vervangen, maar helaas niks helpt. Ik heb trouwens alle netwerkinstellingen handmatig ingesteld. En nee, daar heb ik geen fouten bij gemaakt want dat heb ik al heel vaak gecontroleerd.

Wie herkend dit probleem en kan mij helpen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al geprobeerd up te daten a.d.h.v. een USB-stickje? Er staat een walktrough op de Playstation site dacht ik.

Edit: Hier kun je het vinden: klik

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:00:
Nog een paar leuke game-deals:

Siren Blood Curse voor ongeveer 20 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Valkyria Chronicles voor ongeveer 33 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Resistance 2 voor ongeveer 42 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Motorstorm 2 - Pacific Rift voor ongeveer 42 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.
Is dit de EU-versie? Want ik heb liever een EU-versie van Resistance 2 zodat ik straks niet met die amerikanen zit opgescheept als ik online co-op wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
-RazieL- schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:20:
[...]

Is dit de EU-versie? Want ik heb liever een EU-versie van Resistance 2 zodat ik straks niet met die amerikanen zit opgescheept als ik online co-op wil doen.
TheHut.com is een Britse online winkel. Dat verklaart de prijs in ponden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Zover was ik ook wel, maar als zij al hun games weer importeren ofzo, dan zit je nog met de US-versie opgescheept. Maar als het dus gewoon EU-games is dan moet ik hier ook maar eens gaan bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

Iemand enig idee wanneer deze uitkomt? Ik kom er precies niet direct op met google (hij blijft gaan naar het Sony Ericsson chatboard).
ik geloof dat je hem al kan importeren... verder is er ook een logitech variant van zo'n 20 euro!
kan nu niet direct een linkje vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope niet waar, de officiele is nog niet uit. Madcatz of Nyko heeft ook een chatboard maar die is brak.
De versie van Sony heeft ook een 'touchknop' mouse-pointer een beetje zoals laptops vroeger hadden midden in het toetsenbord.

@ Raziel: Volgens mij verkopen ze gewoon regio 2/PAL producten. Tenzij anders aangegeven.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 21:42
-RazieL- schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:20:
[...]

Resistance heeft sowieso geen online region lock dus dat probleem heb je niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Skire schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Resistance heeft sowieso geen online region lock dus dat probleem heb je niet ;)
Hoe weet je dat?
Volgens mij zijn de bèta's wel regio gelocked.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
hesr schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

Hoe weet je dat?
Volgens mij zijn de bèta's wel regio gelocked.
Ik weet dat doordat Insomniac daar geen voorstander (meer) van is. Resistance Fall of Man had tijdens de launch wel een online region lock en toen kregen ze veel klachten van de community. Vervolgens hebben ze zich verontschuldigd hiervoor en een update uitgebracht die de online region lock eraf haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Skire schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:24:
[...]

Ik weet dat doordat Insomniac daar geen voorstander (meer) van is. Resistance Fall of Man had tijdens de launch wel een online region lock en toen kregen ze veel klachten van de community. Vervolgens hebben ze zich verontschuldigd hiervoor en een update uitgebracht die de online region lock eraf haalde.
Ik zou er gewoon vanuit gaan. James Stevenson van Insomniac heeft bijv ook al gezegd dat eventuele DLC voor Resistance 2 ook regiovrij zou zijn (al houdt hij nog een slag om de arm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:16
Iemand die heel recent met fw 2.50 geprobeerd heeft een USA account aan te maken om een USA psn card code mee te gebruiken om op usa store games te kunnen kopen?
Heb het geprobeerd, maar de code word niet als valid gezien. Zou een optie tijdens de signup moeten zijn om de account als Master te labellen, maar die is in fw 2.50 niet meer aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat als je een Home Beta invite krijgt, je persoonlijke gegevens moet doorgeven...
Zie screenshot. Of is het spam :?
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/HomeBetaInvite.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
duidelijk spam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:50:
Klopt het dat als je een Home Beta invite krijgt, je persoonlijke gegevens moet doorgeven...
[afbeelding]
Ieder bericht, hoe dan ook verstuurd, dat vraagt om passwords is niet in de haak. Dus ik zou er niet op ingaan.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

Nee, Sony gaat je never nooit om je password vragen, dit is gewoon spam, niet antwoorden ik zou hem van je lijst gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand al enig idee op welke datum dat PS home nou komt ?
Zie het wel staan als je een nieuwe psn account maakt, maar je kan er toch echt nog niet bij :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
[...]

Iemand enig idee wanneer deze uitkomt? Ik kom er precies niet direct op met google (hij blijft gaan naar het Sony Ericsson chatboard).
Toetsenbord zou tegelijk met Home gereleased worden. Als de geruchten kloppen zou dat 19 november moeten zijn. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Arx schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:07:
[...]

Toetsenbord zou tegelijk met Home gereleased worden. Als de geruchten kloppen zou dat 19 november moeten zijn. :)
Aha thanks :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:41
[...]

en wat die gaat kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Is er hardwarematig een verschil tussen de 40Gb en 80Gb versie buiten de grootte van de harde schijf? Een zuinigere cpu of iets dergelijks?

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Ik was net oude blaadjes aan het opruimen, en kwam net deze tegen voor de Star Wars The Force Unleashed spelers tegen. Wellicht hier al vaker gepasseerd, maar voor de zekerheid nogmaals:
Speel met General Kota in Star Wars Force Unleashed!

PlayStation 3 | Review | 16 september 2008 - In Games Guide nummer 7 van dit jaar lieten we al weten onder de indruk te zijn van de eerste paar uur Star Wars Force Unleashed. In Games Guide nummer 8 (die deze maand in de winkels ligt) lezen jullie ons definitieve oordeel over wat wel eens de beste Star Wars-game ooit zou kunnen zijn. Maar er is meer, in samenwerking met Activision mogen we jullie namelijk de exclusieve code geven om met General Kota te spelen!

Deze unieke code is: 'MANDALORE'

Ga in het main menu naar > options, kies vervolgens > enter code, en voer daar de code in.

Direct hierna kun je in de huid van General Kota de ass van kwaadaardige stormtroopers gaan kicken!!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54

scorpie

Supra Addict

Mopster schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:14:
Is er hardwarematig een verschil tussen de 40Gb en 80Gb versie buiten de grootte van de harde schijf? Een zuinigere cpu of iets dergelijks?
Wikipedia: PlayStation 3 hardware

gewoon via Google te vinden. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

juist, stom van me om alleen de Nederlandstalige te checken 8)7

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance2 maar bij the Hut besteld. Insomniac dus zal wel goed komen :)
De beta is me meer dan bevallen en dan is er ook nog een singleplayer verhaal om te spelen, must have dus imo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisboers schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:25:
Deze unieke code is: 'MANDALORE'

Ga in het main menu naar > options, kies vervolgens > enter code, en voer daar de code in.

Direct hierna kun je in de huid van General Kota de ass van kwaadaardige stormtroopers gaan kicken!!!
Uniek? google eens op "force unleashed ps3 codes" ofzo voor een hele lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
LOL wist niet dat er zo veel cheats voor waren. Vergeer die post van mij maar... :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-MB- schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:39:
Iemand die heel recent met fw 2.50 geprobeerd heeft een USA account aan te maken om een USA psn card code mee te gebruiken om op usa store games te kunnen kopen?
Heb het geprobeerd, maar de code word niet als valid gezien. Zou een optie tijdens de signup moeten zijn om de account als Master te labellen, maar die is in fw 2.50 niet meer aanwezig.
Geen problemen hier, het master account aangemaakt en mijn US PSN-ID dat ik nog had gekoppeld aan dat master account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Aankomende dinsdag is dan eindelijk de release date van LittleBigPlanet in Noord-Amerika! :D Hopelijk heb ik hem gauw binnen! Ik heb de game gepre-orderd bij VideoGamesPlus. Zijn er nog meer mensen die hem hebben gepre-orderd in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hmm lekker kut (en enigszins offtopic). Maandag Fifa09 bij een willekeurig tentje via Marktplaats gekocht (47EUR incl verzending). Hij claimed het spel na PayPal betaling direct op de bus gedaan te hebben, maar is nu nog niet binnen en hij reageert niet meer. Maar ff met PayPal gaan sleutelen.. bluh

@Ontopic; morgen 2e PS3 (media center beneden) halen bij Intertoys met gratis spel (keuze uit Deadspace, Farcry2, Bioshock, PES2009, Fifa09, Brothers in Arms, Saints Row 2, GTA IV, Midnight Club LA). Alle spellen die ook op PC komen _heb_ ik op PC of heb ik al gespeeld (Bioshock). Maar toch twijfel ik tussen FC2 en Bioshock.. rest is niet echt mijn cup-of-tea... lastig! Als Midnight Club splitscreen had dan had ik hem wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Skire schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:04:
Aankomende dinsdag is dan eindelijk de release date van LittleBigPlanet in Noord-Amerika! :D Hopelijk heb ik hem gauw binnen! Ik heb de game gepre-orderd bij VideoGamesPlus. Zijn er nog meer mensen die hem hebben gepre-orderd in het buitenland?
Ik heb hem daar ook besteld. VG+ is in het algemeen heel snel met verzenden, met een beetje geluk is het spel er binnen 4, 5 dagen.

BTW Ik las net dat abonnees op Qore volgende week de Home Beta kunnen downloaden. Het aantal betatesters wordt daarmee flink uitgebried. Het zal wel niet al te lang meer duren voordat Home voor iedereen te downloaden zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
[afbeelding]
:S Ik zou hier wel even melding doen bij sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:04

inXs

known as inXs

Ah bijna het hele weekend met een vriend warhawk online, met split screen gespeeld. Dat is lachen zeg blijkt het toch nog een koopje te zijn :P Ik heb ook COD4 geleend, want dat kan je ook offline met meerdere doen, dus ik hoopte op een co-op ofzo... Maar nee, als je met 2 man bent dan kan je 1on1 spelen, je kan zelfs team death match doen met 2 man :P... Er zijn geen bots die toe te voegen zijn?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@inXs bij the Club is dat hetzelfde, splitscreen alleen mogelijk tegen elkaar. geen bots. echter wel met 4 man splitscreen :)

Dit weekend nog ffe Lego Indiana Jones gespeelt; leuk om te doen met 2 personen 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Ghostrider op 27-10-2008 08:18 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:14:
[...]

Vet man! Heb hem online besteld maar dat bezorgen duurt hier elke keer zooooo lang. Vraag me eigenlijk af of dat kleine beetje besparing het wel waard is elke keer ;) Maar ja, kep nog 10 ongespeelde games liggen dus eigenlijk maar een keer echt serieus gaan beginnen met iets is misschien wel zo handig 8)
Hahaha er zijn dus meer mensen zoals mij.....
Ik moet ook nodig weer eens een game volledig uitspelen. Volgens mij heb ik er maar een stuk of 3 helemaal uitgespeeld. (Uncharted, COD4, Heavenly Sword)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

zwembroek schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:35:
[...]

Ik moet ook nodig weer eens een game volledig uitspelen. Volgens mij heb ik er maar een stuk of 3 helemaal uitgespeeld. (Uncharted, COD4, Heavenly Sword)
Bij mij is het nog erger. Van mijn 12 PS3-games heb ik nog maar enkel The Force Unleashed compleet uitgespeeld. Ik ben nu ook goed op weg om Uncharted uit te spelen. Daarna ga ik The Simpsons Game nog eens onder handen nemen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van t weekend een beetje lopen kloten met dat yellowdog linux, maar dat is in mijn ogen nog niet bepaald klaar voor prime-time. Alles traag, en een hoop gehoer om iets simpels als je controller werkend te krijgen. Heb je dan eindelijk je emulatoren enzo werkend dan blijkt het meeste alsnog onspeelbaar traag te zijn. Kortom die partitie kan ook weer gewiped worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Ik kan op internet nergens warhawk zonder headset vinden. Bestaat deze wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
zwembroek schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:35:
[...]

Er zijn er denk ik heel veel zoals jij, reken mij er ook maar bij. :)
Van alle games alleen HS en MGS4 echt uitgespeeld. Ik heb er al een flink aantal gewoon weer doorverkocht zonder helemaal uitgespeeld te hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik speel eigenlijks als sowieso 1 keer uit soms ook wel twee keer (uncharted, rachet en clanck). Anders vind ik het echt zonde. Alleen met Skate ben ik halverwege gestopt.

[ Voor 9% gewijzigd door Nico111 op 27-10-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

EgoPro schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:39:
Ik kan op internet nergens warhawk zonder headset vinden. Bestaat deze wel?
Dacht dat er gezegd werd dat ie wel zou verschijnen, maar zover ik weer is dat nooit gebeurd. Dus of online kopen, of met Headset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Heeft SCEE al besloten wanneer LBP in europa verschijnt? Want volgens mij is er nog steeds geen solide release date bepaald. Echt onbegrijpelijk dat dat zootje incapabele sukkels nog altijd een baan heeft. Gelukkig heeft Sony wel besloten dat de stores binnenkort allemaal gelijk zijn (yay!) want men was er NU al achter dat publishers het allemaal wat omslachtig vonden om games te publishen op PSN omdat iedere lokale sony afdeling er kennelijk een goedkeuring aan moest geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Als het goed is heeft LBP een week uitstel gekregen en komt ie de 7e uit. BTW waar staat dat de stores gelijkgetrokken worden? Ik heb alleen maar gelezen dat publishers maar 1x hun shizzle hoeven in te sturen voor approval, maar niet dat ze de stores gelijk recht zullen trekken. Een publisher kan nog altijd zeggen dat een demo of wat dan ook alleen in de US store mag komen voor zover ik weet.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
volgens Three Speech komt LBP 5 november (uk)
http://threespeech.com/bl...h-date-confirmed-by-scee/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Dat is geen spam maar phishing.
Waarschijnlijk een poging om creditcard gegevens te misbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
heeft LBP eigenlijk een online regio lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe eens even normaal. Als je nou die berichten eens goed doorleest hoef je hier niet zo te lopen blaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 16-09 15:04
Als het waar is wat EfBe schrijft, dan zitten we ook met die stomme USK van Duitsland? Dus geen +16 content in de store(Demo's,trailer's etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

http://www.ps3fanboy.com/...ess-in-the-works-for-psn/

Ik zie niks over 1 globale store verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nope, Sony gaat over op een 'global approval system' voor games. Heeft verder niks te maken met de verschillende PSN-stores of het gelijktrekken van leeftijdsaanduidingen of zo. Zie voor het complete artikel http://www.gamedaily.com/...-open-ps2-platform/?biz=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:10
Afgelopen vrijdag heb ik via PSN Prince of Persia Classic gekocht. Erg vermakelijk spel. Ziet er mooi uit, en brings back memories.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

ymmv schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Nope, Sony gaat over op een 'global approval system' voor games. Heeft verder niks te maken met de verschillende PSN-stores of het gelijktrekken van leeftijdsaanduidingen of zo. Zie voor het complete artikel http://www.gamedaily.com/...-open-ps2-platform/?biz=1
Ja, dat zei ik ook al scorpie in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."
Was meer een bevestiging dat ik het bij het juiste eind had ;)

BTW wat is dat met al die zombie crap? CoD: WaW, nu ook GTA4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ymmv schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:28:
[...]

Ik heb hem daar ook besteld. VG+ is in het algemeen heel snel met verzenden, met een beetje geluk is het spel er binnen 4, 5 dagen.
Yup, ik heb ook bij VGP besteld, ben erg benieuwd, ik heb nog geen eerdere ervaring met die gasten.

Hoop wel dat de content niet gebonden word aan de regio waar het spel vandaan komt, maar die gok wil ik dan nog nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
ymmv schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Ik trok het wellicht wat te ver door, maar de grootste verschillen nu is dat europese stores gewoon achterlopen met content vaak ivm die approval troep. Met 1 approval route is dat verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ritchie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:15:
Afgelopen vrijdag heb ik via PSN Prince of Persia Classic gekocht. Erg vermakelijk spel. Ziet er mooi uit, en brings back memories.
Heel mooi vind ik het er niet uit zien, maar zeker vermakelijk. Brings back memories hoe slecht ik was in PoP. Dat vechten blijft erg lastig. Nog tips?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Nico111 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:02:
Ik speel eigenlijks als sowieso 1 keer uit soms ook wel twee keer (uncharted, rachet en clanck). Anders vind ik het echt zonde. Alleen met Skate ben ik halverwege gestopt.
Same here, ik wil ook alles wel uitspelen. Uncharted en R&C zijn bij mij ook de enige 2 games die ik nu 2x heb uitgespeeld (en Resistance dan nog een 2e keer, maar dan met co-op). Skate heb ik niet, maar bij mij is Motorstorm de game die ik niet heb uitgespeeld. Ben nu bezig GTA4 eindelijk uit te spelen voordat Bioshock op de deurmat valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 21-09 10:11
scorpie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:28:
[...]

Ja, dat zei ik ook al scorpie in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."
Was meer een bevestiging dat ik het bij het juiste eind had ;)

BTW wat is dat met al die zombie crap? CoD: WaW, nu ook GTA4...
Is Halloween niet op de 31e? Misschien dat het daarom er allemaal op komt.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:03:
[...]

Heel mooi vind ik het er niet uit zien, maar zeker vermakelijk. Brings back memories hoe slecht ik was in PoP. Dat vechten blijft erg lastig. Nog tips?
In ieder geval alle extra life potions vinden. Daarnaast goed gebruik maken van het counteren.
Leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb die Prince of Persia Classic ook gekocht. Is inderdaad wel een erg vermakelijk spelletje :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:07:
Ik heb die Prince of Persia Classic ook gekocht. Is inderdaad wel een erg vermakelijk spelletje :)
Ik ging altijd cheats gebruiken (Prince megahit 8)7 8)7 ) en dan levels skippen tot ik bij die eindbaas kwam. Die was echt te gruwelyk!! Misschien toch maar aanschaffen, zal me pa vast wel leuk vinden :9
Maargoed beetje offtopic misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik had altijd dat kleine witte lijntjes knipperde bij games en dan met name bij fifa 09. Nu heb ik een RGB kabel gekocht van Logic3, maar ik moet zeggen dat ik (bijna) geen verschil zie :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:07:
Ik vind hem veel te moelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zit nu ook een beetje vast bij level 5. Ik heb volgens mij alle potions gevonden (ben 6 sterk) maar 3 poppetjes achter elkaar met slechts 2 extra health haal ik niet. Gewoon blijven proberen, zal vanzelf een keer goed gaan. Maar echt makkelijk is het niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik-ben-blij. Net PS3 60GB verkocht (met Motorstorm, Res1, Ninja Gaiden Sigma, :D) + 1 SIXAXIS voor 450EUR. Straks bij Intertoys (met 10% korting) PS3 + FarCry 2 halen voor 360EUR. Hadsee! Dualshock3, nieuwe garantie en + 20GB. Backwards compatability heb ik nooit gebruikt. Hele rits spellen gekocht en alleen God of War II uitgespeeld, verder niets mee gedaan. Vader koopt straks ook PS3 bij intertoys voor BluRay en Gran Turismo, dus DualShock 3 ff _lenen_ voor LBP met z'n 3en (heb nog een DS3) en als gratis spel er Fifa09 bij kiezen. Vader paar tientjes geven en iedereen blij.

Leuk dealtje dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe zit dat nou? Is die koopavond alleen voor Intertoys medewerkers? Of was dat Bart Smit.

Leuk he. Dat mensen zo wanhopig zijn om een 60gb te bemachtigen...zo speciaal is ie niet.(Ook gekocht voor 430€ :*))
Heb de mijne ook verkocht in augustus voor 500€ incl 2 matige games. Die gast zo blij dat ie een 60gb had alsof het de heilige graal was. PS2 BC alleen gebruikt voor MGS games en God of War, als je high-res gewent bent wil je die pixelbrij niet meer. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Goede deal. Moet ik misschien ook meer eens gaan proberen mijn 60GB verkopen voor een leuke prijs en een 80GB halen. Is een stuk stiller en zuiniger ook. Alleen de cardreader en extra USB zal ik wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Had toentertijd ook mijn 60gb verkocht. Had de starters pack met 2 sixaxis controllers, motorstorm en resistance voor 430 gekocht. Vervolgens heb ik 500 euro kunnen vangen voor alleen de PS3 en 1 sixaxis controller. Daarna heb ik meteen een 40gb + GT5 voor 400 gekocht. Toen nog een DS3 erbij voor 38 euro en de oude sixaxis versie die nog bij de 60gb zat voor 35 verkocht :D Echt heerlijk die rust van een 40gb vergeleken met een 60gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook een 60gb, wat een herrie en warmte gaf die ding zeg. niet normaal. Me hele kamer warmde hierdoor, en vooral met de zomer werd het ook niet beter van. Ben blij dat ik m verkocht heb, ga a.s. vrijdag de 160gb versie halen. Zal een wereld van verschil qua warmte en geluid, kan ik eindelijk van me films geniete zonderhet geblaas. En het bevordert de levensloop ook niet egt. Nog iemand die MGS-online speelt? voeg me toe voor leuke potjes. psnid- moootje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 18:22

kingfriko

100 % BULLY

Ik heb mijn 60 GB ook een tijd op marktplaats te koop aangeboden , maar later maar weer verwijderd .
Eerst elke keer reageren dat ze hem graag over willen nemen en later willen ze opeens 50 euro minder bieden , dan hou ik hem lekker zelf toch ;)
Ging mij er alleen om dat ik een nieuwe 80 GB terug kon kopen , PS2 spellen speel ik ook niet meer ...

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 18:22

kingfriko

100 % BULLY

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:54:
Ik had ook een 60gb, wat een herrie en warmte gaf die ding zeg. niet normaal. Me hele kamer warmde hierdoor, en vooral met de zomer werd het ook niet beter van. Ben blij dat ik m verkocht heb, ga a.s. vrijdag de 160gb versie halen. Zal een wereld van verschil qua warmte en geluid, kan ik eindelijk van me films geniete zonderhet geblaas. En het bevordert de levensloop ook niet egt. Nog iemand die MGS-online speelt? voeg me toe voor leuke potjes. psnid- moootje)
Ik denk dat ik hier geluk mee heb gehad dan , hoor wel vaker zulke klachten maar de PS3 die ik hier heb staan hoor je bijna niet en hij word ook totaal niet warm , zou wel is willen weten of een nieuwere versie stiller / koeler zal zijn .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingfriko schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:58:
Ik heb mijn 60 GB ook een tijd op marktplaats te koop aangeboden , maar later maar weer verwijderd .
Eerst elke keer reageren dat ze hem graag over willen nemen en later willen ze opeens 50 euro minder bieden , dan hou ik hem lekker zelf toch ;)
Ging mij er alleen om dat ik een nieuwe 80 GB terug kon kopen , PS2 spellen speel ik ook niet meer ...
Je ken m heel makelijk minimaal €400 verkopen. Ikzelf heb m voor €550 verkocht met 2 games en 1 controller. Heb er dus winst op gemaakt,, wannt had m voor 499 gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
mijn 60 gig versie is stuk gegaan! leest geen enkele cd meer! gister sony gebeld. omruil procedure gestart, minimaal 3 weken voor een nieuwe. morgen naar het postkantoor brengen. wat een service weer. 3 weken! en nu juist er zoveel dikke games uit gaan komen! ik baaaaaaaaaaaaaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
paulmp schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:35:
mijn 60 gig versie is stuk gegaan! leest geen enkele cd meer! gister sony gebeld. omruil procedure gestart, minimaal 3 weken voor een nieuwe. morgen naar het postkantoor brengen. wat een service weer. 3 weken! en nu juist er zoveel dikke games uit gaan komen! ik baaaaaaaaaaaaaal :(
Je kunt natuurlijk als je het geld kan missen nu een 80GB versie kopen en zodra je 60GB terug is van de reparatie deze verkopen. Kan je nog winst maken ook omdat de 60GB zo gewild is. Heb je meteen een stillere en zuinigere PS3. Moet je natuurlijk wel zonder BC, Super Audio CD, ingebouwde kaartlezer en 2 extra usb poorten kunnen. (Je kunt gewoon een usb-hubje eraan hangen en een usb kaartlezer gebruiken.) Dat heb ik ook gedaan toen mijn 60GB voor de 2de keer kapot ging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:36:
[...]

Maar hoe zit dat nou? Is die koopavond alleen voor Intertoys medewerkers? Of was dat Bart Smit.

Leuk he. Dat mensen zo wanhopig zijn om een 60gb te bemachtigen...zo speciaal is ie niet.(Ook gekocht voor 430€ :*))
Heb de mijne ook verkocht in augustus voor 500€ incl 2 matige games. Die gast zo blij dat ie een 60gb had alsof het de heilige graal was. PS2 BC alleen gebruikt voor MGS games en God of War, als je high-res gewent bent wil je die pixelbrij niet meer. :)
Ja was voor vrienden van werknemers :) Maar BartSmit heeft dezelfde actie alleen niet de gratis spel actie. Al is de keuze daar ook makkelijk. Gewoon LBP PS3 Pakket nemen voor 360EUR. Is eigenlijk dus een 80GB voor 300EUR. Check BartSmit.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
nudie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:17:
[...]

Gewoon LBP PS3 Pakket nemen voor 360EUR. Is eigenlijk dus een 80GB voor 300EUR. Check BartSmit.com
Leuk dat je daar over begint, want daar had ik dus wel oren naar, echter is het pakket/spel natuurlijk uitgesteld naar een datum > 2 november. En dat is wanneer de actie stopt... geen 360 voor het LBP pakket dus?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

MuSeLive schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:57:
Ik had altijd dat kleine witte lijntjes knipperde bij games en dan met name bij fifa 09. Nu heb ik een RGB kabel gekocht van Logic3, maar ik moet zeggen dat ik (bijna) geen verschil zie :'( .
En je hebt de schakelaar wel op RGB gezet en ook de PS3 opnieuw ingesteld? Anders heeft het niet zoveel zin natuurlijk... dan blijft het namelijk hetzelfde beeld... ;)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

nudie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:17:
[...]

Ja was voor vrienden van werknemers :) Maar BartSmit heeft dezelfde actie alleen niet de gratis spel actie. Al is de keuze daar ook makkelijk. Gewoon LBP PS3 Pakket nemen voor 360EUR. Is eigenlijk dus een 80GB voor 300EUR. Check BartSmit.com
Kijk hier voor 10 procent korting op een console bij BartSmit.com -> http://nieuwsbrief.bartsm...tter.php?newsletterID=666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

dialMforMike schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:21:
[...]

Leuk dat je daar over begint, want daar had ik dus wel oren naar, echter is het pakket/spel natuurlijk uitgesteld naar een datum > 2 november. En dat is wanneer de actie stopt... geen 360 voor het LBP pakket dus?
Mij viel dit ook al op. Heb net een mailtje gestuurd naar de klanten service met hoe dit zit. En als ik gene reactie krijg ga ik zaterdag gewoon naar de winkel om hem te kopen als domme klant en dwing ik wel af dat die korting wordt doorberekend. Een te mooie deal om te laten lopen natuurlijk.

Echter waar ik de tijd deze maand vandaal haal om te gamen is mij een raadsel. Mijn wenslijstje:

Liite Big Planet 6 November
Fallout 3 31 oktober 2008
Gears of War 2 7 november 2008 (360)
Mirror's Edge 14 november 2008
The Last Remnant 20 november 2008 (360)

:X

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 10:04
dialMforMike schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:21:
[...]

Phydomir schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:28:
[...]

Mij viel dit ook al op. Heb net een mailtje gestuurd naar de klanten service met hoe dit zit. En als ik gene reactie krijg ga ik zaterdag gewoon naar de winkel om hem te kopen als domme klant en dwing ik wel af dat die korting wordt doorberekend. Een te mooie deal om te laten lopen natuurlijk.
Je kan het PS3 80GB LBP pakket nu gewoon al bestellen op www.bartsmit.com met de korting, alleen krijg je het dan pas volgende week geleverd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Jumpman schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:53:
[...]

[...]

Je kan het PS3 80GB LBP pakket nu gewoon al bestellen op www.bartsmit.com met de korting, alleen krijg je het dan pas volgende week geleverd.
Waarschijnlijk zie ik dan de bestelknop over het hoofd of moet je eerst inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

dialMforMike schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:57:
[...]

Waarschijnlijk zie ik dan de bestelknop over het hoofd of moet je eerst inloggen?
http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister
Vul onderstaande gegevens in en wij sturen u een e-mail en/of gratis SMS wanneer u het product kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Dat is dus heel wat anders dan het al reserveren of kopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:54:
Ik had ook een 60gb, wat een herrie en warmte gaf die ding zeg. niet normaal. Me hele kamer warmde hierdoor, en vooral met de zomer werd het ook niet beter van.
Ik kan me zoiets bijna niet voorstellen.
Mijn launch PS3 is echt muis stil. Alleen als je er met je harses net boven gaat hangen, hoor je een zacht briesje.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha weer een scoop ontdekt? Motorstorm Pacific Rift 80gb Pack! Niet heel bijzonder maar toch, ik heb hem nog niet eerder gezien. http://www.bartsmit.com/s...rams=fh_secondid%3D207444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
zwembroek schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:53:
[...]

Ik kan me zoiets bijna niet voorstellen.
Mijn launch PS3 is echt muis stil. Alleen als je er met je harses net boven gaat hangen, hoor je een zacht briesje.
Ik hoor die van mij ook amper hoor. Het enige is dat ie wel erg warm wordt als je je hand erbovenop zet. Hij is echt heet soms. De 40GB van mijn zwager is dan echt koud in vergelijking met die van mij..Er ontbreekt bij hem zelfs een roostertje aan de rechteronderkant (als ie plat staat) die ik daar wel heb.

[ Voor 9% gewijzigd door P.E.No.1 op 28-10-2008 09:42 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Phydomir schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:28:
[...]

Ik heb net een foldertje van de BartSmit binnen en daar staat een kolom met wat consoles, en ook het LBP+80GB pack als voorbeeld voor hun kortings actie. Normale prijs 399EUR - 10% Korting 360EUR. Moet je denk ik ff naar de winkel gaan, want ook in de winkel hebben ze die kortingsactie, je moet alleen zo'n coupon hebben die in het foldertje zit.

Hoe dan ook je kan gewoon LBP+80GB voor 360EUR halen. Top prijs natuurlijk.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:40:
Aha weer een scoop ontdekt? Motorstorm Pacific Rift 80gb Pack! Niet heel bijzonder maar toch, ik heb hem nog niet eerder gezien. http://www.bartsmit.com/s...rams=fh_secondid%3D207444
Oh vet!! Goed gezien man, heb er nergens wat over gehoord. Ook hier dus 360EUR bij BartSmit. Trouwens, de 160GB komt er ook aan, en daar krijg je dus 50EUR korting op. Ook niet gek al had ik liever zelf mijn PSN games willen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
De eerste reviews van LBP zijn binnen. 1UP: A+ en IGN: 95/100. Er zijn er nog een paar, en die zitten allemaal in dezelfde regio. Dat wordt dus na MGS4 de volgende hele grote knaller op de PS3. :)
Kan niet wachten tot ik hem binnen heb...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
chrisboers schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:50:
De eerste reviews van LBP zijn binnen. 1UP: A+ en IGN: 95/100. Er zijn er nog een paar, en die zitten allemaal in dezelfde regio. Dat wordt dus na MGS4 de volgende hele grote knaller op de PS3. :)
Kan niet wachten tot ik hem binnen heb...
Er zijn onderhand al zo'n 30 recensies van LBP, zie Metacritic. Prachtige scores tot nu toe waaronder maximum scores van 1Up and Edge. Het gemiddelde cijfer is nu 95, Het had eigenlijk hoger kunnen uitvallen ware het niet dat 1 recensie van een filmtijdschrift nogal uit de toon valt.

Er is ook al een 1e recensie van Resistance 2 van IGN trouwens: 9.5

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 28-10-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrouw de 90%+ reviews ook voor geen meter, ik heb het de laatste tijd veel te vaak meegemaakt dat er uiteindelijk niks van klopt. Zie GTA4, weinig mensen die ik spreek zijn het er over eens dat dat een 10 verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Het gaat over Gears 2 vesus Resistance 2.
Op gamekings.tv stond een mooi filmpje, echt heel grappig. Kijk hier: http://www.gamekings.tv/i...ears-of-war-2-zuigt-anus/

En op zijn kanaal staat nog meer moois http://www.youtube.com/user/ELPRESADOR

Buiten dat ie erg grappig is heeft hij wel een punt, 5vs5 is echt bizar laag. Maar dan heb je wel sneller een nieuwe game vol, dus minder wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:04:
Ik vertrouw de 90%+ reviews ook voor geen meter, ik heb het de laatste tijd veel te vaak meegemaakt dat er uiteindelijk niks van klopt. Zie GTA4, weinig mensen die ik spreek zijn het er over eens dat dat een 10 verdient.
Ik lees ook altijd de laagste cijfer reviews. Als die zeuren over onbenulligheden of als er duidelijk blijkt dat die reviewer liever The Sims speelt dan de game die hij /zij reviewde, dan weet ik genoeg. Geeft de reviewer echter aan dat de dingen die ik belangrijk vind niet kloppen in de game, dan ga ik de game niet kopen. Wat helpt vaak zijn de gamer reviews op gamefaqs.com. Je hebt dan een karrevracht aan 9/10 cijfers, maar ook de wat kritische personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:04:
Daarom moet je ook de review lezen en niet alleen naar het cijfer kijken. Als de review goed wordt onderbouwd dan kan je zelf zien of het cijfer terecht is en in hoeverre je het er mee eens bent (smaken verschillen nou eenmaal).
Phydomir schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:28:Echter waar ik de tijd deze maand vandaal haal om te gamen is mij een raadsel. Mijn wenslijstje:

Liite Big Planet 6 November
Fallout 3 31 oktober 2008
Gears of War 2 7 november 2008 (360)
Mirror's Edge 14 november 2008
The Last Remnant 20 november 2008 (360)

:X
Last Remnant op 20november al? Er is nog bijna niets bekend over die game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Wat ik niet helemaal vertrouw is dat als je de reviews leest je merkt dat er best wel belangrijke minpunten aan het spel (lijken) te zitten maar eigenlijk niemand daar punten voor af trekt. Zoals de controls die matig blijken te zijn, iedereen noemt het maar geloof niet dat iemand er punten voor af trekt. Terwijl controls super belangrijk zijn in dit soort spellen.

In het 'verleden' zag je dat idd ook bij GTAIV. Zeker een leuk spel, maar er zitten echt genoeg slecht geimplementeerde zaken in om er geen tien aan te geven. Opvallend is het contrast met Saints Row 2. Vele reviewers zijn het erover eens dat het spel leuker is om te spelen dan GTAIV. En toch maar een mager achtje geven.

En Halo3 hetzelfde. Ook echt een goed spel maar toch niet zo vernieuwend en/of grafisch indrukwekkend dat het een 10 verdient.

Ach ja, LBP komt er in elk geval wel in bij mij. Hoe grillig sommige reviews tegenwoordig lijken te zijn, een spel wat 90+ scoort is altijd wel op zijn minst een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Phydomir schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:44:
[...]

Dat is dus heel wat anders dan het al reserveren of kopen.
Het ís nog niet te reserveren of kopen... ik snap je punt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
nudie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:48:
[...]

Ik heb net een foldertje van de BartSmit binnen en daar staat een kolom met wat consoles, en ook het LBP+80GB pack als voorbeeld voor hun kortings actie. Normale prijs 399EUR - 10% Korting 360EUR. Moet je denk ik ff naar de winkel gaan, want ook in de winkel hebben ze die kortingsactie, je moet alleen zo'n coupon hebben die in het foldertje zit.

Hoe dan ook je kan gewoon LBP+80GB voor 360EUR halen. Top prijs natuurlijk.
Met het risico om als een broken platenspeler te klinken en mensen die deze actie geen lichaamsdeel kan schelen te irriteren, maar: nudie als jij mijn reacties en de folder leest dan kom je erachter dat het niet mogelijk lijkt om het LBP pakket, online/offline of in outer space, te kopen voor die prijs, omdat het pakket niet voor 2 november in de winkel ligt en de actie (expliciet vermeld op folder en website) juist tot en met die 2 november loopt. De enige mogelijkheid zou kunnen zijn, lijkt mij, om het pakket nu te reserveren voor die actieprijs, maar dat lijkt mij niet te kunnen.

Hoe dan ook, Phydomir laat mij weten of BS reageert en wat voor mogelijkheden zij eventueel bieden. Ben bang dat deze mooie prijs door omstandigheden aan onze neus voorbij gaat.
scorpie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

Het ís nog niet te reserveren of kopen... ik snap je punt niet?
Hoe kunnen wij dat pakket nu kopen als hij niet te koop is? Dat is zijn, ons, punt :)

[ Voor 9% gewijzigd door dialMforMike op 28-10-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:10:Buiten dat ie erg grappig is heeft hij wel een punt, 5vs5 is echt bizar laag. Maar dan heb je wel sneller een nieuwe game vol, dus minder wachten.
Wat heeft het aantal spelers er nou weer mee te maken of een game leuk is of niet? De levels in Gears en de hele gameplay is er zo op afgesteld dat er niet teveel mensen in een pot kunnen. Dat is ook totaal niet vergelijkbaar met Resistance 2 waar je met 60 man een chaotische pot gaat spelen. Welke stijl je prefereert is natuurlijk een ander verhaal. Bij Call of Duty 4 ben ik er eigenlijk wel blij mee dat je maar met 12 man online kunt, zodat je mooi met een paar vrienden in één team kunt, en daarmee lekker matchen tegen andere mensen.

Ik zag ook een nieuwe trailer van Killzone 2 op Gametrailers maar ik kan er nog niet echt warm voor lopen. Het ziet er best mooi uit, maar als het net zo'n ongeïnspireerd baggerproduct is als deel 1 is dan ben ik bang dat ik hem niet ga aanschaffen. Het spel heeft best wel potentie, gezien de setting en art best wel leuk zijn, maar ik hoop dat de makers er geen "call of duty" of "resistance" game van gaan maken die zo generiek zijn als de pest. Zijn er hier mensen die me kunnen vertellen waarom ik wel enthousiast zou moeten zijn over dit spel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:40:
Ik hoor die van mij ook amper hoor. Het enige is dat ie wel erg warm wordt als je je hand erbovenop zet. Hij is echt heet soms.
Mijn 60 gi launch ps3 voelt op sommige plekken warm aan en gooit er een hoop hitte uit. Dit is gelukkig ook de bedoeling anders zou ie te warm worden.

Ik heb die van mij nu 1,5 jaar en werkt als een zonnetje.. Ben ook blij dat ik een 60 gig versie heb aangezien ik redelijk vaak gebruik maar van de memorycard slots en de PS2 BC. Heb onlings nog Shadow of the Colossus gekocht en dat is gewoon een leuk spel. Ookal ben je HD beelden gewend.

Ik heb gisteren ff 2,5 uur dead Space gespeeld en ben nu in level 5. wat een game! spannend, hectisch angsaanjagend en veel donkere onheilspellende situaties.. briliante game!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.