Houd het nuttig.
[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 07-11-2008 19:30 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 07-11-2008 19:30 ]
Uhmm....totale newby hierzo. Misschien een uitleg hoe dat werkt, of staat dat al ergens vermeld? Kan ik dan dezelfde nickname houden......?Chester schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:48:
[...]
Nieuwe account aan maken, en daar aangeven dat je in de US woont.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Gewoon een nieuwe account aanmaken op je PS3, dan je aanmelden voor een nieuw PSN account en dan een adres in de VS invoeren.johoo schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:43:
[...]
Uhmm....totale newby hierzo. Misschien een uitleg hoe dat werkt, of staat dat al ergens vermeld? Kan ik dan dezelfde nickname houden......?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Voila!johoo schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:43:
[...]
Uhmm....totale newby hierzo. Misschien een uitleg hoe dat werkt, of staat dat al ergens vermeld? Kan ik dan dezelfde nickname houden......?
Voor zover ik weet:1shot1kill schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:19:
Ik heb gisteren smackdown vs Raw 2009 gekocht. (leuk spel maar je moet wel fan zijn van de WWE) en daar kun je nu die custom muziek optie gebruiken die ze maanden geleden hebben toegevoegd in een Playstation update, kun je met entrances je eigen muziek gebruiken. Zijn er eigenlijk al meer spellen die deze functie gebruiken? Want ik heb er niet zoveel meer over gehoord nadat het was toegevoegd.
Anoniem: 131051
Waw, opnieuw mooi twee maten en twee gewichten. Ik moet even rondzoeken maar je doet net alsof xbox live niet volgestouwd staat met dergelijke micropayments... En het werkt dus blijkbaar ook?Armada schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:12:
[...]
Ja, wat dacht je dat mijn mening was hierover? Een digitaal t-shirtje kopen voor 5 EUR voor je sackboy. Het is echt geldmelkerij van de zuiverste orde.
Super Stardust HD ook... ach wat maakt het ook uit, of gaat iemand nu zijn beslissing tot aankoop hierop baseren?OCTheEagle schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:57:
[...]
Voor zover ik weet:
- Burnout paradise, sinds de laatste update.
- WipeOutHD, aanrader. (muziek past zich aan naarmate je rond rijdt/vliegt op een track.
- Warhawk, sinds laatste update.
[ Voor 10% gewijzigd door Morphix op 07-11-2008 22:02 ]
Het zal inderdaad in je voordeel werken als je hebt aangevinkt dat Sony en Partners je Emails mogen sturen, maar het is toch nog altijd een kwestie van geluk hebben om een Beta Invite te krijgen. Je PS3 registreren helpt ook mee trouwensraevo schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:00:
Vraag voor degenen met beta invites.
Hebben jullie aangevinkt om mailtjes te krijgen van Sony én Partners? Of maakt het helemaal niet uit wat je aan hebt. Ik had tot voor kort alles uit staan, maar toen bedacht ik me dat ik op die manier wel is de nodige beta's kon mislopen. Killzone 2 lijkt me wel wat namelijk
Mag ik weten waarom je weer een andere console erbij probeert te halen, terwijl ik daar _geen enkele_ referentie naar maak? Maar dat ik het gewoon van de zotte vind?Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:17:
[...]
Waw, opnieuw mooi twee maten en twee gewichten. Ik moet even rondzoeken maar je doet net alsof xbox live niet volgestouwd staat met dergelijke micropayments... En het werkt dus blijkbaar ook?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Erg fijn dat er mensen zijn die geen begrip tonen voor de prive situatie van de TS'er. Ik vind het ook erg vervelend, maar ik heb op dit moment andere prioriteiten. Nogmaals, de derde post van de thread schrijft ook dit:hesr schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:22:
Het lijkt me een goed idee dat de TS weer eens wordt geupdate. Zo zijn de plaatjes van de PS3 van een 60GB versie, misschien is het beter om daar plaatjes van de 80GB versie te plaatsen?
Ook is het misschien beter om LittleBigPlanet in het 'wat gamen we nu' vakje te plaatsen: http://sev1512.files.word...08/littlebigplanet-uk.jpg
Het gedeelte van 'binnenkort verkrijgbaar is ook niet meer echt actueel, Far Cry 2 en BioShock bv. staan er ook nog tussen.
Gelukkig voor jou ben ik bijna klaar.Arx schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:47:
Zo, nieuw deel. Moet weer het een en ander aan de TS gebeuren, maar ik ben nog steeds aan het verhuizen/verbouwen en ik heb momenteel geen internet.'
...
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Anoniem: 62733
Oke, sorry, ik had dat niet gelezenArx schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:32:
[...]
Erg fijn dat er mensen zijn die geen begrip tonen voor de prive situatie van de TS'er. Ik vind het ook erg vervelend, maar ik heb op dit moment andere prioriteiten. Nogmaals, de derde post van de thread schrijft ook dit:
[...]
Gelukkig voor jou ben ik bijna klaar.
Waarschijnlijk al eerder vermeld, maar de Amerikaanse PSN-store is heel netjes ingedeeld... even een Amerikaanse account aanmaken en je komt er makkelijk in (soms staan er ook dingen bij die nog niet in de NL winkel zitten)Anoniem: 62733 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:45:Nou dat is dus een ramp, ja complete games kopen is geen punt maar een simpele demo vinden dus wel ! Ze snijden zich toch in hun eigen vingers zo want een demo (althans dat vind ik ) bepaalt wel of ik een spel koop of niet .
Hopelijk kunnen we met zijn allen op een gerichte manier een oplossing vinden... maar ja wij zijn maar europa he...
Ik vind het wel raar dat je zo'n 55 euro neerlegt voor een spel en dan 1/11e van de prijs van het complete spel voor 1 lullig shirtje... Helemaal als je bedenkt dat je vaak voor 5-10 euro complete mappacks kan halen (bijv CoD4).Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:17:
[...]
Als hij dat er nu voor over heeft, waarom niet? 5 euro zeg, daar koop ik net anderhalf belegd broodje voor, zelfs nog geen simpel potje weet ik veel bij de plaatselijke chinees.
Anoniem: 239951
U volgt het topic niet?, geeft niet. Tot uw dienst: Anoniem: 239951 in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."mike20 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:17:
Hallo allemaal, is er al bekend hoe je een spel kunt kopen uit de ps3 store? er zouden van die kaartjes tekoop komen maar wat ik op google zoek zijn vaak oude berichten 2007.
Ik heb ook gelezen dat het met een virtuele creditkaart kan/kon.
wie kan me hier meer van vertellen
Superl00pz schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:21:
[...]
Het zal inderdaad in je voordeel werken als je hebt aangevinkt dat Sony en Partners je Emails mogen sturen, maar het is toch nog altijd een kwestie van geluk hebben om een Beta Invite te krijgen. Je PS3 registreren helpt ook mee trouwens
*Offtopic* Ik heb een KZ2 Key gekregen door mee te doen aan de Contest op het Official Playstation Forum, en ik kan je zeggen hij is echt te gek. Volgens mij gaat deze game COD4 vies hard verslaan online
[ Voor 7% gewijzigd door Morphix op 08-11-2008 01:10 ]
Dat ik dit niet weet is dan ook niet zo verrassend, ben niet zo'n fan van racegames en kan niets uit de store kopen aangezien ik geen creditcard heb.OCTheEagle schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:57:
[...]
Voor zover ik weet:
- Burnout paradise, sinds de laatste update.
- WipeOutHD, aanrader. (muziek past zich aan naarmate je rond rijdt/vliegt op een track.
- Warhawk, sinds laatste update.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Of je bestelt Resistance 2 bij VG+ en je ontvangt 'm minimaal 2 weken voor de EU releaseEfBe schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:19:Als je ooit een game bij play.com hebt gekocht, dan weet je waarom: je loopt in NL naar de winkel, haalt de game, gaat naar huis en gaat gamen.
Wanneer het niet boeit wanneer je de game ontvangt, tuurlijk dan is het buitenland beter.
Ik deel jullie mening dat ik liever een "demo" knop was tegengekomen in de EU store zoals het geval is in de US store. Als ik een beetje filosofeer kan ik best begrijpen dat Sony geen demo knop heeft toegevoegd:Het hele EU store is kut tov de US store verhaal...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Je moet inderdaad voor de meeste Beta`s 18 jaar een ouder zijn, waarom weet ik ook niet..raevo schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:57:
[...]
Super
Wel vaag hoor, die aparte 'eu.playstation' account. Ik dacht dat ze al lang helemaal overgestapt waren op de store accounts.
En dan herkent ie m'n wachtwoord niet eens zodat ik om de 5 minuten een nieuw wachtwoord moet aanvragen![]()
edit: En dan op het forum van diezelfde site wél je ps store account
edit2: hmm.. is het een probleem als je nog geen 18 bent?
Bijna in iedere store hebben ze een demo knop. Behalve in de Nederlandse dus.swopdark schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:36:
[...]
Ik deel jullie mening dat ik liever een "demo" knop was tegengekomen in de EU store zoals het geval is in de US store. Als ik een beetje filosofeer kan ik best begrijpen dat Sony geen demo knop heeft toegevoegd:
Omdat de games nog een rating hebben denk ik. Dan krijgen ze automatisch de hoogste ranking van 18 jaar.l00pz schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:37:
[...]
Je moet inderdaad voor de meeste Beta`s 18 jaar een ouder zijn, waarom weet ik ook niet..
[ Voor 27% gewijzigd door Shiver23 op 08-11-2008 12:41 ]
PSN: Shiver23
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
PSN id: PENo1
Anoniem: 131051
Ik hoop dat ze je echt de mogelijkheid geven om een 80Gb in ontvangst te nemen. Als ze dat niet doen, misschien achter vragen. Dat zal in elk geval een stuk sneller gaan als je de ps moet opsturen... Er zit werkelijk geen enkel voordeel meer aan die 60Gb (behalve ps2 compatabiliteit, maar dat is gewoon zinloos) en het ding verbruikt meer.P.E.No.1 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:38:
Iemand nog met een 60Gb versie en ervaringen met de levertijd? Ik Baal!!!!!!!![]()
![]()
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 08-11-2008 17:54 ]
[ Voor 73% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 08-11-2008 18:39 ]
Ps4/switch gamer
Anoniem: 141965
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Wanneer heb je de mail gekregen dat ie "shipped" was? Ik woensdag. Nu krijgen we hier in Belgie de zaterdag geen post dus ik hoop dat ie maandag in de bus zit. Ik heb wel de gewone editie besteld.NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:58:
Yes, vandaag kwam de postbode met resistance 2 limited edition(besteld van vgp)
Helaas heb ik vandaag nog geen tijd om te spelen, impressies binnekort.
Ps4/switch gamer
Ps4/switch gamer
En natuurlijk RockBand 2 + GuitarHero World TourShiver23 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:37:
Resistance 2, Killzone 2, Heavy Rain bijvoorbeeld. En MGS4, Ratchet&Clank en Uncharted zijn ook zeker de moeite waard. Maar dat had je natuurlijk wel zelf ergens kunnen vinden. Wij kunnen lastig inschatten wat jij de moeite waard vindt.
Als je besteld en de bon aangeeft het te mailen tegen 5 dollar!! nou...Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:21:
[...]
U volgt het topic niet?, geeft niet. Tot uw dienst: Anoniem: 239951 in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."
bedankt maar werkt deze wel in de nl store?Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:21:
[...]
U volgt het topic niet?, geeft niet. Tot uw dienst: Anoniem: 239951 in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."
Nee, Amerikaanse PSN Cards werken enkel in de Amerikaanse store.mike20 schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:14:
[...]
bedankt maar werkt deze wel in de nl store?
PSN id: NL_SToRM
Dat is op zich wel netjes, alleen stonden alle email adressen waaraan het gericht was (honderd ofzo) allemaal gewoon in de CC.. dus die heb ik nu allemaalGeachte heer/mevrouw,
Tijdens de spetterende actieweek kon profiteren van hoge kortingen. De PS3 Little Big Planet set was niet beschikbaar doordat de release van het spel was uitgesteld. Een vrijblijvende reservering hebben wij van u mogen aannemen waarvoor onze dank.
Met genoegen willen wij u uitnodigen de set te bestellen, via www.bartsmit.com , bestelnummer 22836182. Enkel dit weekend bieden wij u de mogelijkheid de PS3 Little Big Planet, inclusief 10% KORTING te bestellen voor de actieprijs van €359.96 *
Ter bevestiging van uw bestelling ontvangt u een ordernummer. Het ordernummer maakt u kenbaar door een email te sturen naar, info@bartsmit.com , als onderwerp de tekst PS3 Litlle Big Planet3
De korting wordt achteraf op uw factuur verrekend.
Bedankt voor uw bestelling en uw vertrouwen in www.bartsmit.com .
* exclusief kosten verzending. 1 set per account. Geldig tot maandag 10 november
Met vriendelijke groet,
Ach ja, er zijn tal van bedrijven die nog nooit van BCC gebruik hebben gemaakt bij een 'groepsmail'.nudie schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:21:
Wow, wat een stumperts bij BartSmit. Had 2 weken geleden mailtje gestuurd over dat LBP pack dat niet te bestellen was met de 10% korting. Krijg ik nu een brakkig mailtje met
[...]
Dat is op zich wel netjes, alleen stonden alle email adressen waaraan het gericht was (honderd ofzo) allemaal gewoon in de CC.. dus die heb ik nu allemaal
Hmm vreemd ik heb hem bij play besteld, maar staat nog steeds op coming soon? Ach net ook de ratchet and clank addon gekocht, moet die eerst toch nog even uitspelenNinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:58:
Yes, vandaag kwam de postbode met resistance 2 limited edition(besteld van vgp)
Als je je daar zorgen over maakt gewoon annuleren, online bestelling kun je annuleren binnen 7 dagen zonder reden dacht ik.johan12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:51:
Zo, heb mijzelf ook maar weer eens ene ps3 aangeschaft, of althans besteld.
De 80 Gieg versie welteverstaan.
Nu heb ik dat bij Komplett gedaan, en wat me verbaasde als ik mijn order bekijk is dat er gratis een 'power adapter van UK 3pin naar 2 pin eu' bij zit... automatisch toegevoegd.
Met andere woorden UK import...?
Is dit iets om me zorgen over te maken? Ga ik hier problemen met regio etc. van merken?
Smiling as the shit comes down...
Anoniem: 268098
Ja joh niet te moeilijk doen. Gewoon langs BS of MM heb je nog goedkoper ook. Bij bskrijg je zelfs 1 game gratis erbij. Check hun site http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlisterjohan12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:51:
Zo, heb mijzelf ook maar weer eens ene ps3 aangeschaft, of althans besteld.
De 80 Gieg versie welteverstaan.
Nu heb ik dat bij Komplett gedaan, en wat me verbaasde als ik mijn order bekijk is dat er gratis een 'power adapter van UK 3pin naar 2 pin eu' bij zit... automatisch toegevoegd.
Met andere woorden UK import...?
Is dit iets om me zorgen over te maken? Ga ik hier problemen met regio etc. van merken?
In europa is r2 pas iets later uit.StephaN900 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:42:
[...]
Hmm vreemd ik heb hem bij play besteld, maar staat nog steeds op coming soon? Ach net ook de ratchet and clank addon gekocht, moet die eerst toch nog even uitspelen.
Ps4/switch gamer
Ja, maar zoals ik zei die dame van de bart smit zei dat de actie 10% er niet meer was...Anoniem: 268098 schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:01:
[...]
Ja joh niet te moeilijk doen. Gewoon langs BS of MM heb je nog goedkoper ook. Bij bskrijg je zelfs 1 game gratis erbij. Check hun site http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister
Of je neemt het LBP-packet. Dus ik zou niet weten waarom iemand bij komplett iets haalt als er nog voordeliger acties zijn die gewoon bij je lokale bs gehaald kan worden.
Bedankt voor de reactie, maar voor de nl store is nog steeds niks te krijgen?SToRM666 schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:20:
[...]
Nee, Amerikaanse PSN Cards werken enkel in de Amerikaanse store.
[ Voor 41% gewijzigd door SToRM666 op 09-11-2008 13:46 ]
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 139886
Prima, ik heb orders+preorders (Valkyria...MMMMM) door elkaar laten lopen en krijg alles netjes binnen zodra het op oorraad was (het werd dus in batches verzonden). Als het op voorraad is duurt het +/- 4 werkdagen voordat een envelop in mijn bus ligt.zAo schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:06:
Hoe zijn jullie ervaringen met het bestellen van 2 games in 1 keer bij VideoGamesPlus?
Waarom niet? Dan koop je een Amerikaanse PSN-card en koop je in de US-store Pain en Elefunk. Is waarschijnlijk nog goedkoper ook.mike20 schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:48:
Oke bedankt heb ik weer, was zn leuk grappig spel Pain en dat spel met die olifantjees een brug bouwen maar dat word dan niks helaas.
bedankt voor de reatie
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Het is al vaker voorbij gekomen dat we in NL niet minimaal 2 jaar garantie hebben. Het EU-voorstel van 2 jaar garantie is niet door Den Haag overgenomen. Hier wordt uitgegaan van een in theorie ruimere garantie die afhangt van de normale levensduur van een aankoop. Als je 1 jaar garantie hebt op een tv, maar die gaat binnen anderhalf jaar stuk dan is dat binnen de te verwachten levensduur en zou de fabrikant je in de reparatiekosten moeten tegemoet komen. Dat is het idee. De praktijk is dat de fabrikant gewoon vast houdt aan zijn eigen garantietermijn en daarbuiten niet gratis of tegen een gereduceerd tarief wil repareren. Als je je recht wil, moet je een advocaat in de hand nemen. Zoiets doe je misschien als je keukenset, bankstel of auto voortijd kaduuk gaat, maar niet voor kleiner grut zoals consumenenelectronica. Daar wegen de juridische kosten niet tegen de baten op.johoo schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:12:
Hoe zit het eigenlijk met de garantie? Ik zie overal dat er maar 1 jaar garantie op de PS3 zit. Volgens mij hebben we in NL toch echt minimaal 2 jaar consumenten garantie. Hoe gaat Sony hier mee om?
Oke moet ik dan zn nieuw account aanmaken alleen dan amerika zetten ipv NL.Shiver23 schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:11:
[...]
Waarom niet? Dan koop je een Amerikaanse PSN-card en koop je in de US-store Pain en Elefunk. Is waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Ok wat is je punt? Dat het dan in het engels is ipv nederlands? Kom op je zit op tweakers, ik denk dat 95% hier geen problemen heeft met lezen en verstaan van engels. Bovendien is het engels gebruikt in die twee games nou niet bepaald van universitair niveau of zo.mike20 schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:51:
[...]
Oke moet ik dan zn nieuw account aanmaken alleen dan amerika zetten ipv NL.
maar zijn dan de spellen ook niet us ipv NL
Anoniem: 268098
nee die geld inderdaad niet, maar dat zei ik ook niet. Er is een andere actie, namelijk koop een 80gb en krijg een game gratis erby(online). Als het goed is by BS in utrecht op CS, is het nog beter, krijg je 80gb voor 369(de normale prijs daar;) ) met platinum game en een nieuwe game.johan12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:06:
[...]
Ja, maar zoals ik zei die dame van de bart smit zei dat de actie 10% er niet meer was...
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 09-11-2008 16:25 ]
Anoniem: 129319
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Oei, jij durft nogalzAo schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:06:
Hoe zijn jullie ervaringen met het bestellen van 2 games in 1 keer bij VideoGamesPlus?
Tip: ga morgen naar de winkel en haal een RGB-kabel. De beeldkwaliteit zal daarmee stukken verbeteren. Composiet is de allerbelabberdste kwaliteit die je op een CRT krijgen kunt...Anoniem: 129319 schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:39:
Even rap een vraagje, misschien is het rap te fixen.
Ik sluit mijn PS3 normaal altijd met de meegeleverde kabel aan op onze TV (composiet).
Ja, alleen met FW 2.50 is er nu dus dat recovery menu. Ik had ook laatst mn PS3 verplaatst naar een non-fullHD scherm, nou ik heb een half uur zitten kutten om de video instellingen gereset te krijgen. Als je nu namelijk de knop zo lang inhoud krijg je het recovery menu en worden je videosettings volgens mij niet gereset.Creepy schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:43:
PS3 eerst uitzetten, en daarna de power knop 5 seconden indrukken. Dat reset je video instellingen. Dit staat zelf uitgelegd in de handleiding
speak for yourself: ik vind de memorycard lezer behoorlijk handig en gebruik de PS2 BC erg veel, om die zinloos te noemen vind ik veel te ver gaan. Dat het apparaat meer verbruikt zal mij dan meer een worst zijn. Al verbruikt hij 3 keer zoveel ik zal hem er geen minuut eerder om uit zetten. Jij en ik vinden heel andere dingen belangrijkAnoniem: 131051 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:53:
Er zit werkelijk geen enkel voordeel meer aan die 60Gb (behalve ps2 compatabiliteit, maar dat is gewoon zinloos) en het ding verbruikt meer.
Ik dacht dat ze gewoon nog gemaakt werden ergens in China om dit soort problemen voor te zijn?Het moet er toch ooit van komen, ze kunnen toch niet blijven 60Gb's tevoorschijn toveren? (dus oud moederbord, ps2 chipje/functionaliteit er nog op...)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Vanuit standby houd je de powerknop ingedrukt. Bij het tweede piepje laat je los en kun je de video-output opnieuw instellen.nudie schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:06:
[...]
Ja, alleen met FW 2.50 is er nu dus dat recovery menu. Ik had ook laatst mn PS3 verplaatst naar een non-fullHD scherm, nou ik heb een half uur zitten kutten om de video instellingen gereset te krijgen. Als je nu namelijk de knop zo lang inhoud krijg je het recovery menu en worden je videosettings volgens mij niet gereset.
Tips iemand?
Dat denk je verkeerd, kostentechnisch is het niet te doen. In Frankrijk en de VK zit een bedrijf die de RMA's uitvoert, kunnen die het daar niet repareren dan gaat de hele kist naar China waar ze de PS3 uit elkaar halen om de salvageable parts eruit te halen, daar maken ze dan weer 60gb's van met een nieuwe behuizing. Natuurlijk hebben ze nog wel een voorraad nieuwe essentiële onderdelen maar 100% nieuw is een revisie model nooit.swopdark schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:15:
[...]
Ik dacht dat ze gewoon nog gemaakt werden ergens in China om dit soort problemen voor te zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 09-11-2008 19:17 ]
NOSIG
Anoniem: 275797
Zat er geen garantie meer op dan?_Christiaan_ schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:48:
Vandaag heb ik m'n Dualshock 3 uit elkaar gehaald.
Ja, dat heb ik dus altijd gedaan. Alleen het 2e piepje komt niet meer na fw2.5. Althans niet bij mijn PS3. Enkel 1 piepje en dan laad hij het recovery menu alleen in de huidige video instellingen (die een zwart beeld geven).ymmv schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:18:
[...]
Vanuit standby houd je de powerknop ingedrukt. Bij het tweede piepje laat je los en kun je de video-output opnieuw instellen.
Anoniem: 141965
Hmmm vreemd. Ik heb zelf fw 2.52.nudie schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:41:
[...]
Ja, dat heb ik dus altijd gedaan. Alleen het 2e piepje komt niet meer na fw2.5. Althans niet bij mijn PS3. Enkel 1 piepje en dan laad hij het recovery menu alleen in de huidige video instellingen (die een zwart beeld geven).
Dat werkt gewoon, ik heb er ook een hubje aanhangen voor de guitarhero controllers en een draadloos toetsenbordje.Snowwie schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:18:
Is het ook mogelijk om op de 40Gb editie een USB hub te gebruiken?
Er zitten maar 2 usb aansluitingen op deze ps3 versie, dus kan ik nooit de controller en een draadloze muis en draadloze toetsenbord aansluiten.
Nee.Anoniem: 141965 schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:55:
Ik heb een nieuwe Playstation account aangemaakt. Ik heb op mijn vorige account Wipeout HD gekocht en ik heb daarmee FIFA 2009 gespeeld / geregsitreerd. Kan ik beide overzetten naar het nieuwe account?
Ik heb em geïmporteerd uit Azië en ik had geen zin in de hassle enzo. Bovendien leek me dit een probleem wat ik zelf kan fixen.
NOSIG
Anoniem: 279033
[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 10-11-2008 10:30 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Anoniem: 233180
Raar, ik heb ook FW2.5 maar de video reset werktte perfect. Vanuit standby duwde ik 5sec lang op de power knop, hij gaf een biepje, dat groen lichtje pinkte even, en het beeld was terug.nudie schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:41:
[...]
Ja, dat heb ik dus altijd gedaan. Alleen het 2e piepje komt niet meer na fw2.5. Althans niet bij mijn PS3. Enkel 1 piepje en dan laad hij het recovery menu alleen in de huidige video instellingen (die een zwart beeld geven).
Ik weet het, heb het al vaak gelezen. Alleen jammer dat ze zo'n kabel voor de PS3 niet meer maken. Moet ik ergens in een winkel nog zo'n RGB kabel vinden voor PS2.ymmv schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:34:
[...]
Tip: ga morgen naar de winkel en haal een RGB-kabel. De beeldkwaliteit zal daarmee stukken verbeteren. Composiet is de allerbelabberdste kwaliteit die je op een CRT krijgen kunt...
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 129319 op 10-11-2008 10:44 ]
Dan gebruik je de server?UltraSub schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:49:
Vind het overigens maar zwaar irritant dat je controller niet oplaadt als de PS3 uit staat.
Kom ik er 's avonds achter dat het ding leeg is, wil ik hem opladen als ik slaap, moet ik de PS3 aan laten staan.. Bennie zou vragen; "Kan dat nou niet anders Sony?"
Jaja, ik kan hem aan een pc hangen, maar die staan ook allemaal uit, op de server na.
PS2 en PS3 hebben dezelfde aansluiting dus je kan gewoon een PS2 RGB-kabel kopen. En nee, maakt niet uit dat er composiet tussen zit.Anoniem: 129319 schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:39:
[...]
Ik weet het, heb het al vaak gelezen. Alleen jammer dat ze zo'n kabel voor de PS3 niet meer maken. Moet ik ergens in een winkel nog zo'n RGB kabel vinden voor PS2.
Is zo'n kabel eigenlijk goed: http://www.consoleshop.be...-rgb-scart-cable-ps3.html
Ik vind alleen zo'n kabels, kan dat kwaad als daar ineens in het midden van die kabel composiet tussen zit?
Dit hebben ze blijkbaar ook nog: http://www.consoleshop.be...ps3-rgb-av-box-cable.html
Ik zelf heb al 4 controllers met dit probleem, waarvan twee al zijn vervangen door Sony._Christiaan_ schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:48:
Vandaag heb ik m'n Dualshock 3 uit elkaar gehaald. De rechter trigger was namelijk lam. Hij veerde niet meer helemaal terug.
Toen ik het veertje uit het trigger-systeem haalde, snapte ik het al. Sony gebruikt gewoon bagger veertjes. Een metalen staafje, zo dun, dat moet wel kapot gaan. Op internet zijn er meerderen met het probleem.
Ik heb het veertje vervangen door een zelf gefabriceerde kopie, gemaakt van een paperclip. De boel weer in elkaar gezet en hij is weer up and working
Het was een aardig gepruts maar het was het waard, ik heb weer een goeie trigger
Ik heb geen foto's gemaakt helaas, maar als er meerderen met het probleem zijn dan ben ik wel bereid om een beschrijving te maken. Als je een beetje handig bent met prutsen, is het namelijk goed te doen. Het scheelt weer een paar tientjes aan een controller.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb Valkyria Chronicles een paar dagen geleden binnen gekregen. Heb nog maar een paar hoofdstukken gedaan, maar ik ben tot nu toe zeer tevreden. Het spel is makkelijk op te pakken maar krijgt naarmate je vordert steeds meer diepte. Het verhaal is interessant en de waterverf-achtige graphics/animaties zijn prachtig, Daarnaast is het prettig om 'ns niet een standaard fantasy-verhaal te moeten spelen. VC speelt zich voor de verandering af in een alternatieve wereld die gebaseerd lijkt te zijn op de jaren dertig van de vorige eeuw. Ook is het grappig dat een boel van de plaatsnamen die in VC voorkomen van Nederlandse herkomst zijn. Let maar 'ns op de kaarten die in het spel voorbijkomen.CapTVK schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:22:
Zijn er al een paar GoT'ers die Valkyria hebben? Kreeg het dit weekend binnen en het is een geweldige turnbased strategy RPG. In het begin kan je nog een beetje rotzooien en is het vrij makkelijk maar daarna wordt het al aardig pittig met gevarieerde missies (bijvoorbeeld je een weg vechten naar de rest van de crew die zelf ook zwaar onder vuur ligt). Verhaal wordt mooi verteld in de vorm van chapters met cutscenes en er is enorm veel aandacht besteed aan de characters, ook aan characters die je zelf kan recruiteren voor je squad. Elk character heeft z'n eigen uitspraken en gedrag, weak/strong points en personal traits die tijdens het spel naar boven komen. Je gaat je echt inleven.![]()
Weet niet of de personal traits helemaal random zijn maar zo heb ik een shocktrooper in mijn crew genaamd 'Jane' die een gruwelijke rothekel heeft aan Imperials (Imphater) en er plezier aan lijkt te beleven er zoveel mogelijk af te maken. Kreeg toen ze bezig was met een killing spree opeens de personal trait "sadist" mee, past er wel.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Goed, het is eigenlijk niet zo moeilijk. Je haalt alle 5 de schroefjes aan de onderkant van de controller eruit. Trek de controller een beetje open aan de kant van de triggers. Vervolgens duw je de bovenkant (de kant met de knoppen) in de richting van de triggers (soort schuifbeweging dus). Als je hiermee een beetje pielt gaat de controller vanzelf open. Koppel de batterij ff los voor de zekerheid.zwembroek schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:13:
[...]
Ik zelf heb al 4 controllers met dit probleem, waarvan twee al zijn vervangen door Sony.
Nu is daarvan al weer eentje met de lamme R1. Verder heb ik ook nog een witte dualshock met een lamme R1. Weer met Sony gebeld, en ze vroegen zich nu toch af of ik misschien alleen maar shooters speelde. Nou ten eerste moet dit helemaal niets uitmaken, en ten tweede komt het door PES. Daar gebruiken we de R1 veelvuldig. (Rennen als een gek) Maar ook dan is het gewoon normaal gebruik. De dualshock kwam niet in aanmerking voor een vervangend exemplaar omdat deze geimporteerd was. Domme reden maar goed, ik wil graag van jou oplossing gebruik maken.
NOSIG
waarschijnlijk bij het reset knopje daar zit een afstandhoudertje voor de batterij. Deze ligt los en bij het openen van de controller kan deze verschuiven_Christiaan_ schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:56:
[...]
KNIP
Ik had zelf nogal moeite om de onderkant er weer op te zetten, omdat de casing ergens werd tegengehouden bij de triggers.
[ Voor 33% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2008 13:11 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq