Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
dialMforMike schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:39:
[...]

Met het risico om als een broken platenspeler te klinken en mensen die deze actie geen lichaamsdeel kan schelen te irriteren, maar: nudie als jij mijn reacties en de folder leest dan kom je erachter dat het niet mogelijk lijkt om het LBP pakket, online/offline of in outer space, te kopen voor die prijs, omdat het pakket niet voor 2 november in de winkel ligt en de actie (expliciet vermeld op folder en website) juist tot en met die 2 november loopt. De enige mogelijkheid zou kunnen zijn, lijkt mij, om het pakket nu te reserveren voor die actieprijs, maar dat lijkt mij niet te kunnen.

Hoe dan ook, Phydomir laat mij weten of BS reageert en wat voor mogelijkheden zij eventueel bieden. Ben bang dat deze mooie prijs door omstandigheden aan onze neus voorbij gaat.

[...]

Hoe kunnen wij dat pakket nu kopen als hij niet te koop is? Dat is zijn, ons, punt :)
Als je mijn reactie nou had gelezen had je gezien dat ik het letterlijk in de folder heb zien staan :)

Maar dan doen we het zo maar even:

KLIK HIER MAAR

Loop dus gewoon lekker de winkel in en reserveer/bestel hem voor 360EUR. LBP+80GB of Motorstorm+80GB. Hadsee! Iedereen blij.

[ Voor 10% gewijzigd door nudie op 28-10-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:48:
...Trouwens, de 160GB komt er ook aan, en daar krijg je dus 50EUR korting op. Ook niet gek al had ik liever zelf mijn PSN games willen kiezen.
Misschien mis ik wat.. maar die 160GB zie ik nog niet staan op de website, hoe weet je zo zeker dat die met de korting te bestellen is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
nudie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:07:
[...]

Als je mijn reactie nou had gelezen had je gezien dat ik het letterlijk in de folder heb zien staan :)

Maar dan doen we het zo maar even:

KLIK HIER MAAR

Loop dus gewoon lekker de winkel in en reserveer/bestel hem voor 360EUR. LBP+80GB of Motorstorm+80GB. Hadsee! Iedereen blij.
Maaaaaaaaaaaar :) één laatste poging tot understanding:
De folder is volgens mij gedrukt met de originele release van LBP in gedachte, nu komt het pack pas in de winkel na aflopen van de actie. Volgens mij, maar dit is dus speculatie (met een bodempje van ervaring), kan je niet iets nu reserveren/bestellen voor een prijs die slechts geldig is tot een datum die al is beïndigt voordat het pakket/product ook daadwerkelijk te koop/af te halen/bestellen is. Dus hoe leuk ook die folder (en ik was er gisteren in eerste instantie ook echt blij mee), volgens mij vervalt die prijs gewoon omdat er geen rekening is gehouden met vertraging van LBP. En waarom zouden ze ook eigenlijk.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:10:
Edit: Het gaat over Gears 2 vesus Resistance 2.
Op gamekings.tv stond een mooi filmpje, echt heel grappig. Kijk hier: http://www.gamekings.tv/i...ears-of-war-2-zuigt-anus/

En op zijn kanaal staat nog meer moois http://www.youtube.com/user/ELPRESADOR

Buiten dat ie erg grappig is heeft hij wel een punt, 5vs5 is echt bizar laag. Maar dan heb je wel sneller een nieuwe game vol, dus minder wachten.
Bizar laag? Heb je het spel zelf ooit gespeeld? Dan zou je weten waarom ik het zelfs misschien jammer vind dat ze van 4vs4 naar 5vs5 zijn gegaan. :)

4vs4 is (mits niemand wegging) voor de gameplay van Gears of War gewoon een erg goede balans.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
dialMforMike schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:29:
[...]
Volgens mij, maar dit is dus speculatie (met een bodempje van ervaring), kan je niet iets nu reserveren/bestellen voor een prijs die slechts geldig is tot een datum die al is beïndigt voordat het pakket/product ook daadwerkelijk te koop/af te halen/bestellen is. Dus hoe leuk ook die folder (en ik was er gisteren in eerste instantie ook echt blij mee), volgens mij vervalt die prijs gewoon omdat er geen rekening is gehouden met vertraging van LBP. En waarom zouden ze ook eigenlijk.
Nou, dat zou wel eens mee kunnen vallen. In de supermarkt kan je ook een 'tegoedbon' krijgen als een product niet meer beschikbaar is. Daarnaast, ook Amazon had een speciale actie tot 21 oktober. Die is ook verlengd tot 'uiterlijk de dag van de release'.
Ik zou het dus iig even gaan navragen, best kans dat het gewoon kan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:09
nudie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:07:
[...]
Yup, ga ik ook proberen.
Bij ons is het de 4de november (België) en ik wil hem dan kopen/bestellen aan die prijs.
Dat ik hem een paar dagen later pas kan afhalen zal mij een worst wezen.
Anders hadden ze het maar niet moeten adverteren.
Ik maak desnoods gewoon een hele scene in de winkel, heb ik met mijn tv ook gedaan (350€ korting + 3 jaar extra garantie :+ ).

Lukt het niet bij de ene ga ik naar de andere (zijn er 2 in Hasselt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:10:
Edit: Het gaat over Gears 2 vesus Resistance 2.
Op gamekings.tv stond een mooi filmpje, echt heel grappig. Kijk hier: http://www.gamekings.tv/i...ears-of-war-2-zuigt-anus/

En op zijn kanaal staat nog meer moois http://www.youtube.com/user/ELPRESADOR

Buiten dat ie erg grappig is heeft hij wel een punt, 5vs5 is echt bizar laag. Maar dan heb je wel sneller een nieuwe game vol, dus minder wachten.
Haha, die muts zit denk ik te strak. Te weinig bloed in zijn kop. Wel mooie stemmetjes, haha wat een dwaas.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
dialMforMike schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

Maaaaaaaaaaaar :) één laatste poging tot understanding:
De folder is volgens mij gedrukt met de originele release van LBP in gedachte, nu komt het pack pas in de winkel na aflopen van de actie. Volgens mij, maar dit is dus speculatie (met een bodempje van ervaring), kan je niet iets nu reserveren/bestellen voor een prijs die slechts geldig is tot een datum die al is beïndigt voordat het pakket/product ook daadwerkelijk te koop/af te halen/bestellen is. Dus hoe leuk ook die folder (en ik was er gisteren in eerste instantie ook echt blij mee), volgens mij vervalt die prijs gewoon omdat er geen rekening is gehouden met vertraging van LBP. En waarom zouden ze ook eigenlijk.
Ach joh, dat kan echt wel hoor. Staat in de folder, en je kan toch altij dgewoon dingen bestellen/reserveren of pre-orderen en dan betaal je direct in de winkel. Dat het spel een week is uitgesteld verandert niets aan de zaak lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
nudie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

Ach joh, dat kan echt wel hoor. Staat in de folder, en je kan toch altij dgewoon dingen bestellen/reserveren of pre-orderen en dan betaal je direct in de winkel. Dat het spel een week is uitgesteld verandert niets aan de zaak lijkt mij.
Dan is mijn veronderstelling onjuist :) Ik ga morgen langs om te informeren, zal me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb gister na een tijdje de demo gespeeld te hebben maar even Warhawk in de PSN gekocht. Ik ben nu al overtuigd dat dit een slimme aankoop is geweest. Ik wilde de game meteen even splitscreen uitproberen maar dat is nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Sommige servers ondersteunen splitscreen niet, let daarop voordat je joined. Officiele (ranked) servers bv niet. Servers die dat wel doen hoef je enkel op START te drukken op controller2 en hoppa een 2e speler komt erbij :) Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
De 10% korting werkt dus ***NIET*** op het PS3/Motorstorm2 pack hè... Enkel en alleen op de LOSSE 80GB PS3.

Erg misleidend en irritant weer. LBP pack kan je sowieso niet bestellen, alleen info over opvragen.

Dus de initiële euforie is wederom overgegaan in irritatie en boosheid :X

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Onzin, staat lekkerlijk in de folder!! Heb jij via de website geinformeerd of bij een winkel binnengestapt? Via internet wellicht niet, maar in de winkel moet echt wel kunnen.

KLIK HIER MAAR

[ Voor 45% gewijzigd door nudie op 28-10-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Laat het lekker onzin zijn, ik heb de PS3/MS2 pack net BESTELD en er ging nul, lees: NUL euro van af.

Als je echter een losse PS3 besteld gaat er 40, lees 40 Euro, van af. Duidelijk zo? De korting geldt alléén op de LOSSE PS3.

Wat er in die folder staat zal allemaal wel, het werkt echter niét.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd op gij!

Vecht het lekker uit via PM, laat dit topic met rust.
@ Brad Pitt: Nee, dit is niet nuttig. Speculeren en daarover weer discussiëren is onzinnig.
Pas als je weet dat het onmogelijk is om de korting te regelen op internet/in winkel dan kun je het hier melden. Welles-nietes hebben we niks aan hier.

Ik zie dat je contact hebt gehad met de winkel, nou dat is tenminste nuttig. Dus iedereen die korting wil koopt de LBP pack.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:41:
Houd op gij!

Vecht het lekker uit via PM, laat dit topic met rust.
LOL! Nee dit topic staat gelukkig alléén maar vol met nuttige en waardevolle info, dat is waar. Doe eens lekker normaal man. Dit is toch relatief handige info, pffff.
Ik zou d'r zelf maar eens mee beginnen, je slaat een wel heel hoge toon aan zo...

Net even gebeld naar Bart Smit en de korting geldt inderdaad wel op de LBP pack, die zou de 6de binnenkomen. Of ze dan nóg 360 rekenen konden ze niet zeggen. Van een MS2-pack hadden ze nog nooit gehoord.

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 28-10-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Meldingen van kortingen zijn soms wel leuk/handig, maar het moet natuurlijk wel vooral om PS3-ervaringen bijven gaan he... Die lijn zijn we nu een beetje kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:29
Hmmm... Thanks Nudie... Zit nu ook te denken om mijn release 60GB PS3 te verkopen om eventueel een stillere 80GB te kopen.. De warmte ontwikkeling en fangeluid is eigenlijk het enige waarvoor ik het zou doen....
Heb eigenlijk nog nooit de BC gebruikt en de cardreader ook amper.

Alleen de emotionele waarde van de release PS3 he.. om 12uur 's avonds voor in de rij gestaan, heeft me nog nooit in de steek gelaten e.d.... keuzes keuzes... :'(

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:41:
Pas als je weet dat het onmogelijk is om de korting te regelen op internet/in winkel dan kun je het hier melden.
Aldus. Is niet mogelijk (via het internet) het MS2-pack te bestellen met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Binnenkort komen er twee neefjes bij mij langs. Zit er eigenlijk wat in de PS store om die twee bezig te houden?

Dus: vanaf 3jr, liefst multiplayer / coop. Kan natuurlijk wel alle beschikbare games gaan bekijken, maar met die kleine lettertjes op een SD tv schiet dat ook niet erg op.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou volgens mij zien meer mensen $$$-tekens in de ogen, er staan nu 3 60gig ps3's op v&a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik trouwens deze vraag al eens gesteld maar ik kan het antwoord niet meer vinden. Hoe werkt het nu met die PS store aankopen? Ik heb daar nog niks gekocht, ik zit ff te bedenken of ik dat wil.

Ik heb gelezen dat je over het algemeen content uit de store op 5 PS3's kan gebruiken. Hoe zit dat dan als je bv 3 PS3's in huis hebt die allemaal 1 keer kapot gaan? Kan je dan op 1 van je PS3's je gekochte content niet meer gebruiken of kan dat op eoa manier wel? Ik kan nergens duidelijk vinden hoe dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:38:
Volgens mij heb ik trouwens deze vraag al eens gesteld maar ik kan het antwoord niet meer vinden. Hoe werkt het nu met die PS store aankopen? Ik heb daar nog niks gekocht, ik zit ff te bedenken of ik dat wil.

Ik heb gelezen dat je over het algemeen content uit de store op 5 PS3's kan gebruiken. Hoe zit dat dan als je bv 3 PS3's in huis hebt die allemaal 1 keer kapot gaan? Kan je dan op 1 van je PS3's je gekochte content niet meer gebruiken of kan dat op eoa manier wel? Ik kan nergens duidelijk vinden hoe dit werkt.
Je kan je gekochte spulletjes op 5 verschillende PS3's installeren. Op dezelfde PS3 kan je dit onbeperkt doen. Er zijn een paar games waar dit niet kan, zoals Warhawk en GT5:p. Dit zijn gekoppeld aan je account.

En je kan altijd Sony bellen om te vragen om het weer te activeren als je door je 5x heenbent. Al vraag ik me af of ze dit altijd doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb sinds gister mijn wireless verbinding moeten uitschakelen omdat de connectie steeds wegvalt. Wat is dit toch, terwijl ik toch wel een redelijke verbinding heb (35~40 %) Heel vervelend als je GTA aan het doen bent en ineens het spel bevriest en 10 sec. later verder gaat en een melding krijgt met conection timeout.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001

inXs

known as inXs

EgoPro schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:47:
Ik heb gister na een tijdje de demo gespeeld te hebben maar even Warhawk in de PSN gekocht. Ik ben nu al overtuigd dat dit een slimme aankoop is geweest. Ik wilde de game meteen even splitscreen uitproberen maar dat is nog niet gelukt.
En als je op een server staat kan je met je rechtrerpookje door de server eigenschappen scrollen, onder in dat eigenschappenlijstje kan je zien of split screen enabled is.. Wat ik wel heb gemerkt is dat wanneer je op europese servers speelt 90%+ split screen mogelijkheid uit heeft staan, als ik speel via mijn amerikaanse acount (Amerikaanse servers) zijn er veel meer servers die split screen ondersteunen. Ik heb met split screen daar nog geen lag kunnen ervaren btw.

Ik heb ook laatst Far cry 2 gehaald, best tof spel om eerlijk te zijn. Net als in Warhawk ben ik een ongelooflijk suffe kut als het gaat om richten met het pookje, maar langzamerhand gaat het beter :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Gumball schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:05:
Ik heb sinds gister mijn wireless verbinding moeten uitschakelen omdat de connectie steeds wegvalt. Wat is dit toch, terwijl ik toch wel een redelijke verbinding heb (35~40 %) Heel vervelend als je GTA aan het doen bent en ineens het spel bevriest en 10 sec. later verder gaat en een melding krijgt met conection timeout.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Nee opzich geen last van gehad.
Wat ik wel had is dat hij soms niet kon inloggen op PSN.
Later bleek in de log dat er wat storingen zaten mbt de DHCP lease.
Éénmaal van wireless op draad gezet (had gelukkig een extra draad onder de vloer getrokken) heb ik geen storingen meer in de log en gaat direct inloggen op de PSN wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:34:
Laat het lekker onzin zijn, ik heb de PS3/MS2 pack net BESTELD en er ging nul, lees: NUL euro van af.

Als je echter een losse PS3 besteld gaat er 40, lees 40 Euro, van af. Duidelijk zo? De korting geldt alléén op de LOSSE PS3.

Wat er in die folder staat zal allemaal wel, het werkt echter niét.
Gebruik je gezond verstand. Ik vertrouw die online bestel systemen icm korting toch vaak niet. Gaat altijd wel wat mis. Loop met je folder naar de BartSmit en zeg gewoon simpelweg ik wil dit pakket voor 360EUR (LBP+80GB). Niemand die daar moeilijk over gaat doen als je daar in persoon staat en je gewoon een folder item wil. Telefonisch geeft elke medewerker wel een ander verhaal dus daar schiet je ook niets mee op.

@GoT Mod. Ja het is misschien off-topic van PS3 ervaringen maar het is wel heel belangrijk voor nieuwe PS3 bezitters dus daar moet over gepraat kunnen worden. Ik zie echt niet in hoe dit niet kan lukken, het staat gewoon letterlijk in de folder. Die is misschien wel onder voorbehoud van typefouten maar niet voor dit soort dingen en waarom zou het zoiezo niet werken? Het is een pakket van Sony, winkeliers hoeven waarschijnlijk niets in te leveren het is geen Bartsmit pakket, het is gewoon een product (met een gratis spel).

P.S Ik weet niet wat je doet maar als je hier klikt dan zie je dat als ik een 80GB+MS2 pakket bestel EN de Actiecode invoer dan gaat er gewoon 40EUR vanaf. Dat online systeem werkt dus gewoon wel. En ik denk dat de LBP pack ook later van de week wel online te _bestellen_ valt, anders gewoon in de winkel.

Handjes schudden, iedereen blij, rennen naar de winkel, graag gedaan O+ O+

P.S 2
Doordat de release van het spel Little Big Planet door de uitgever is
uitgesteld is het niet mogelijk de set momenteel aan te bieden. Wij begrijpen
uw teleurstelling waarom wij het product nu vrijblijvend voor u hebben
gereserveerd.

De set verwachten wij in de week van 10 t/m 16 november te ontvangen. Zodra de
set beschikbaar komt nodigen wij u uit om alsnog het product te bestellen via
www.bartsmit.com, natuurlijk voor de spetterende verkoopprijs van € 359.96 (
max.1 exemplaar per adres.)

Nadat de bestelling is geplaatst ontvangt u een ordernummer ter bevestiging.
Het ordernummer dient gezamenlijk met uw rekeningnummer kenbaar te maken
doormiddel van een email aan de afdeling klantenservice.

Het kortingsbedrag wordt vervolgend door de afdeling klantenservice binnen 14
werkdagen op uw rekening bijgeschreven.
Had van de week al een mailtje erover gestuurd en nu dus antwoord :) Et voila.Waarschijnlijk kan je dit direct zonder terugstorten in de winkel doen maar moet je maar even vragen.

KORTOM; Er is geen beter moment geweest om een PS3 te halen. Ga dus deze week naar Bartsmit (verkapte reclame) en haal/bestel de 80GB+Motorstorm 2 of LBP voor 360 EUR.

Zo, en nu ga ik zélf spelen op m'n nieuwe 80GB :)

[ Voor 39% gewijzigd door nudie op 28-10-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:30:
[...]
Sluit een PS3/360 aan op je gewone SD beeldbuis, of sluit hem aan op je HD-Ready/Full HD scherm, en zie daar: Een wereld van verschil :)

Het verschil is namelijk wel groot, en CoD4 laat zien dat, mits goed gescaled, er echt geen probleem is met het renderen op een lagere resolutie. CoD4 ziet er goed uit.

Het mooie is ook dat mensen pas beginnen te klagen als iemand er, later, achterkomt dat het inderdaad 600P is. Niemand dacht: Goh, dat CoD4 is wel mooi, maar ergens mis ik volgens mij een paar lijnen :+

Het is gewoon simpel: Bekijk de games op SD, en daarna op HD, en je zal gewoon heel veel verschil zien.
We gaan wel in cirkels zo. Ja een progressieve resolutie hoger dan 576 gaat er sowieso beter uitzien, daar waren we het al over eens :)

Games die niet eens 720p doen zijn nog steeds mooier dan SD maar om daarvoor nou €1000 voor een goede TV voor neer te tellen?

Ik kocht mijn PS3 voor GTAIV, de PS3 had ik een dag eerder, met die gran turismo demo. Ik speelde dat een dag en de dag daarna GTAIV. Dat viel heel erg tegen, 1080p vs naar 720p geupscalede 600p ofzo. Nou hielp de framerate van GTA daar ook niet bij, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 16-09 20:14
Ik probeer nu steeds een coöp match te zoeken in de resistance 2 beta, maar het lukt steeds niet. Als ik 'Find Game' probeer staan er ook helemaal geen games.
Zijn de servers van de R2 beta ook al offline ofzo?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Jheroun schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:51:
[...]

We gaan wel in cirkels zo. Ja een progressieve resolutie hoger dan 576 gaat er sowieso beter uitzien, daar waren we het al over eens :)

Games die niet eens 720p doen zijn nog steeds mooier dan SD maar om daarvoor nou €1000 voor een goede TV voor neer te tellen?

Ik kocht mijn PS3 voor GTAIV, de PS3 had ik een dag eerder, met die gran turismo demo. Ik speelde dat een dag en de dag daarna GTAIV. Dat viel heel erg tegen, 1080p vs naar 720p geupscalede 600p ofzo. Nou hielp de framerate van GTA daar ook niet bij, maargoed.
Had je wel eerst de bijgeleverde kabel gebruikt en daarna een gekochte HDMI kabel? Anders zie je inderdaad heel weinig verschil nee.

Nou is GTA4 ook niet de allermooiste game op de consoles natuurlijk, maar dan nog moet je het verschil echt wel goed zien.
Het gaat erom dat de console het beeld upscaled naar minimaal 720p en de tv dan eventueel nog naar 1080p. Een game op een HD-tv ziet er echt veeel beter uit dan op een CRT tv, no doubt about that!

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-10-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:58:
Ik probeer nu steeds een coöp match te zoeken in de resistance 2 beta, maar het lukt steeds niet. Als ik 'Find Game' probeer staan er ook helemaal geen games.
Zijn de servers van de R2 beta ook al offline ofzo?
Ik heb vanmiddag nog even gespeeld maar het kan me niet boeien. Iemand nog belang bij een Béta code? Je kan nog 2 dagen proberen. Wellicht werkt hij meerdere keren. (US account-only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Houd het nuttig.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 28-10-2008 19:59 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
ymmv schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:00:
Nog een paar leuke game-deals:

Siren Blood Curse voor ongeveer 20 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Valkyria Chronicles voor ongeveer 33 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Resistance 2 voor ongeveer 42 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.

Motorstorm 2 - Pacific Rift voor ongeveer 42 euro incl verzending als je de code HALLOWEEN gebruikt.
De bovengenoemde actiecode met 2 pond korting werkt niet meer. TheHut.com heeft nu een andere kortingsactie: 5 pond korting als je minimaal 40 pond aan games spendeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Ik hoop dat Play.com GTA4 weer snel in voorraad krijgt, dat is toch een spel wat ik gelijk wil spelen op de PS3 en gezien de verzending van Play tegenwoordig gaat dat nog krap worden (+/- 2 weken). Wel vandaag mijn Gioteck "real triggers" binnen gekregen, en ik heb nog niet eens een controller. Volgens mij ook wel een redelijke prijs trouwens: PS3 remote voor €21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:46:
[...]

De bovengenoemde actiecode met 2 pond korting werkt niet meer. TheHut.com heeft nu een andere kortingsactie: 5 pond korting als je minimaal 40 pond aan games spendeert.
Ik probeer net wat te bestellen maar zie nergens dat die 5 pond eraf gaat, is dat ook met een code ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:13:
[...]

Ik probeer net wat te bestellen maar zie nergens dat die 5 pond eraf gaat, is dat ook met een code ofzo?
Bij mij ging het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manman, een eindje geleden had ik WipeOut HD gekocht op de store om even te spelen met wat vrienden en dan nooit meer echt naar gekeken. Vanochtend begonnen met eens serieus te spelen, man, wat een zalig en verslavend spel ! :P

Edit: Sinds kort heb ik ook een rare "bug". Telkens wanneer ik Tekken5 wil afsluiten (dus via PS knopje en dan spel beëindigen), blijft m'n scherm zwart en blijft de ps3 hangen. Vijf seconden later hoor ik dan drie korte biepjes (biep-biep-biep) en kan ik niets meer doen. Noch de PS knop, noch op het knopje op de ps zelf duwen werkt. Enigste wat ik dan nog kan doen is de knop langs achteren uit zetten en dan terug aan.

Déjà-vu anyone?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Op IGN is een (video) review verschenen van resistance 2, Hij krijgt een 9,5 door de twee campaignmodes. 1 offline in je eentje en 1 online men max 8 man co-op. + een bizarre multiplayer met tot wel 60 man tegelijk in 1 map!! IGN vraagt zich af welk type zwarte magie er gebruikt is om dit zo goed werkend te krijgen. Wat ik goed vond om te horen is dat de game meer en moeilijkere vijanden op je afstuurt in online co-op als je party een hoge stats waarde heeft en dat je er gewoon te snel doorheen gaat. Het spel evalueerd dus naar jouw skills en die van je team buddies.

grappig detail: kijk eens in de "reader reviews" Daar wordt het cijfer ff omlaag gehaald door xbox fangirls die de game een 0 geven omdat ze Gears 2 beter vinden. Beide versies kunnen ze nog niet hebben gespeeld maar ik denk dat iedereen weet dat het ze niet om een objectieve review gaat.

MUST HAVE!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:23
Resistance 2 ga ik ook halen, ben nu met resistance 1 bezig. Super vette wapens en tegenstanders, mooie grfx voor een launch game (framerate is steaaadddyyyy) en goed verhaal. Hierna nog een keer spelen via co-op met een vriend van me!

Krijg net een bod van 500 euro op mijn launch PS3 met 2 controllers :D twijfel enorm of ik hem ook echt ga verkopen. SACD wil ik misschien wel gaan gebruiken en mijn huidige denon receiver en sacd/dvd speler vervangen voor een goede HDreceiver, dus weet niet of ik mijn launch PS3 weg doe.

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-10-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:35
Kijk eens op metacritic.com naar de userscore van R2...
maar kijk daarna ook eens naar de userscore van GoW2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds kort krijg ik met de ps3 geen internetverbinding meer .. ip adres ophalen doet ie wel
weet iemand hier meer van ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
E2TK schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:46:
Kijk eens op metacritic.com naar de userscore van R2...
maar kijk daarna ook eens naar de userscore van GoW2...
Best wel schrikken. Resistance 2 een 5.1, Gears of War 2 een 2.8... Snel maar mijn pre-orders annuleren als die games echt zo slecht zijn... Het duurt nog een paar weken voor de games te koop zijn, dus ik ben net op tijd!! Het geeft weer aan dat je reviews waar met 9s en 10en gestrooid worden niet moet vertrouwen. Geef mij maar user reviews, die zijn tenminste eerlijk en onbevooroordeeld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54

scorpie

Supra Addict

ymmv schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:56:
[...]

Best wel schrikken. Resistance 2 een 5.1, Gears of War 2 een 2.8... Snel maar mijn pre-orders annuleren als die games echt zo slecht zijn... Het duurt nog een paar weken voor de games te koop zijn, dus ik ben net op tijd!! Het geeft weer aan dat je reviews waar met 9s en 10en gestrooid worden niet moet vertrouwen. Geef mij maar user reviews, die zijn tenminste eerlijk en onbevooroordeeld. 8)
Hoe groot was die steen waar je net onder uit bent gekomen? :P
Er is een war gaande tussen Xbox 360 fanboys en Playstation 3 fanboys. Het begon allemaal toen LBP user reviews kreeg van 1.0 enzo, toen is het overgewaaid naar gears 2, die kreeg veel meer negatieve reviews, toen weer Resistance 2, etc etc. User reviews geloof ik dus niet (meer), ik kijk wel eerst de kat uit de boom en kijk dan wat de wat volwassener mensen erover te zeggen hebben.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:05
scorpie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:03:
[...]

Er is een war gaande tussen Xbox 360 fanboys en Playstation 3 fanboys. Het begon allemaal toen LBP user reviews kreeg van 1.0 enzo, toen is het overgewaaid naar gears 2, die kreeg veel meer negatieve reviews, toen weer Resistance 2, etc etc. User reviews geloof ik dus niet (meer), ik kijk wel eerst de kat uit de boom en kijk dan wat de wat volwassener mensen erover te zeggen hebben.
Ik denk dat ymmv zijn post enigzins sarcastisch bedoelde.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:15:
Manman, een eindje geleden had ik WipeOut HD gekocht op de store om even te spelen met wat vrienden en dan nooit meer echt naar gekeken. Vanochtend begonnen met eens serieus te spelen, man, wat een zalig en verslavend spel ! :P

Edit: Sinds kort heb ik ook een rare "bug". Telkens wanneer ik Tekken5 wil afsluiten (dus via PS knopje en dan spel beëindigen), blijft m'n scherm zwart en blijft de ps3 hangen. Vijf seconden later hoor ik dan drie korte biepjes (biep-biep-biep) en kan ik niets meer doen. Noch de PS knop, noch op het knopje op de ps zelf duwen werkt. Enigste wat ik dan nog kan doen is de knop langs achteren uit zetten en dan terug aan.

Déjà-vu anyone?
Dat is als je je PS3 uitdoet of Quit game doet terwijl het spel aan het laden is vanaf HD. Oftewel, zet hem ff o pauze, en niet doen tijdens het laden want dan moet je PS3 booten met de welbekende piepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

floffert schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:08:
[...]

Ik denk dat ymmv zijn post enigzins sarcastisch bedoelde.. :+
hmm ja, nu je het zegt... m'n sarcasm detector was nog ff aan het slapen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:35
ymmv schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:56:
[...]

Het was ook een punt van mij om aan te geven wat een onzin die userreviews zijn. Sneu dat je een cijfer geeft aan een spel wat je nog niet gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Betreffende de Bart Smit/E-Plaza kortingsactie en de LBP-bundel: ben net even in Delft hier wezen navragen.

"Aangezien LBP teruggeroepen is, geldt deze kortingsactie daarvoor dan volgende week ook nog."

"Alleen dinsdagavond."

"Dinsdagavond? :? Volgens de folder geldt deze actie t/m zondag (2 november)..."

"Dat klopt; dinsdag hebben we een speciale koopavond voor vrienden en kennissen. Als de bundel er dan is, geldt de korting, maar dat is wel de laatste kans."

Conclusie: vrienden worden met je lokale Bart Smit is helemaal niet moelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Nou, bartsmit lijkt tot dusver niet coulant te zijn. Zowel in de winkel als via de klantenservice werd mij verteld dat alle aanbiedingen onder voorbehoud zijn... lekker makkelijk om er op die manier onder uit te komen.

Nog maar eens vandaag bij een andere bart smit proberen.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

morpheus schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:08:
Nou, bartsmit lijkt tot dusver niet coulant te zijn. Zowel in de winkel als via de klantenservice werd mij verteld dat alle aanbiedingen onder voorbehoud zijn... lekker makkelijk om er op die manier onder uit te komen.

Nog maar eens vandaag bij een andere bart smit proberen.
Ik heb een standaard mailtje (die ook al eens in dit topic voorbij is gekomen) gekregen waarin staat dat als ik het via de website bestel ik daarna 40 terug op mijn rekening zou kunnen krijgen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Laatst online: 17-09 19:39
Phydomir schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

Ik heb een standaard mailtje (die ook al eens in dit topic voorbij is gekomen) gekregen waarin staat dat als ik het via de website bestel ik daarna 40 terug op mijn rekening zou kunnen krijgen.
Je kan het niet via de website bestellen. Dat gaf ik ook al aan bij de klantenservice. het spel is wel te bestellen, maar niet de PS3 LBP pack. Daarop kwam het antwoord dat het dan niet meer leverbaar is...

Of bedoel je iets anders.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
morpheus schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:17:
[...]

Je kan het niet via de website bestellen. Dat gaf ik ook al aan bij de klantenservice. het spel is wel te bestellen, maar niet de PS3 LBP pack. Daarop kwam het antwoord dat het dan niet meer leverbaar is...

Of bedoel je iets anders.
Je kan hem inderdaad nog niet bestellen, maar op het moment dat dat wel mogelijk is moet je hem bestellen (hij zal dan €400 kosten), daarna je gegevens doorsturen naar de klantenservice en blijkbaar zorgt die er dan voor dat 40 euro op je rekening wordt gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
- korting op PS3, bij Bart Smit verhaal -

Als ik zo het een beetje volg dan kunnen we binnenkort minstens 20 nieuwe PS3 eigenaren ontvangen in ons forum??

Grappig om te lezen en te zien dat de PS3 nog steeds behoorlijk goed verkoopt in nederland. Ook als je kijkt naar de verkoop van games liggen de PS3 versies van multiplatformers vaak voor op de 360 versies. Vandaar waarschijnlijk dat Microsoft met een grote reclame offesief is gestart, spotjes op de radio en bij SBS6...

Ik las gisteren ergens dat EA, Ubisoft en Konami zelfs (wereldwijd) meer software hebben verkocht op het PS3 platform dan voor de 360. En dat terwijl de 360 wereldwijd iets van 5,6 miljoen consoles voor ligt op de PS3. Afgelopen 3 maanden heeft Sony 2,43 miljoen consoles verkocht.

nDit betekend dat de attach-rate van PS3 games helemaal niet zo slecht is als globaal wordt aangenomen.

Hoeveel spellen hebben jullie? Misschien een polletje van maken?

Ik heb zelf 9 Blu Ray games, en 7 PSN games

[ Voor 72% gewijzigd door swopdark op 29-10-2008 15:04 . Reden: verhaaltje toegevoegd ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:13:
[...]

Dat is als je je PS3 uitdoet of Quit game doet terwijl het spel aan het laden is vanaf HD. Oftewel, zet hem ff o pauze, en niet doen tijdens het laden want dan moet je PS3 booten met de welbekende piepjes.
Hmm raar, ik heb het enkel met Tekken en het gebeurt trouwens ook wanneer ik pakweg gewoon in een gevecht zit en wil stoppen. Nouja, volgende week eens proberen, zit nu niet bij m'n ps3 :'(
swopdark schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:48:
- korting op PS3, bij Bart Smit verhaal -

Als ik zo het een beetje volg dan kunnen we binnenkort minstens 20 nieuwe PS3 eigenaren ontvangen in ons forum??
Zeg wel, minstens :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Een poll is een goed idee voor iedereen hier zijn aantal spellen gaat noemen, lijkt me ook niet de bedoeling.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024

Grappig om te lezen en te zien dat de PS3 nog steeds behoorlijk goed verkoopt in nederland. Ook als je kijkt naar de verkoop van games liggen de PS3 versies van multiplatformers vaak voor op de 360 versies. Vandaar waarschijnlijk dat Microsoft met een grote reclame offensief is gestart, spotjes op de radio en bij SBS6...
Leuk hoor, dat offensief van MS, maar een prijsverlaging zoals die nu plaatsvindt spreekt m.i. vooral de casual gamers en gezinnen aan... en eerlijk gezegd vind ik voor hen de Wii een geschikter platform, kijkend naar het gamesaanbod.

Voor mijn eigen aanschaf kijk ik vooral naar gamegenres: ik speel vooral platformers en action/adventures, hier en daar een RPGtje. Shooters heb ik weinig mee op, ook racegames boeien me niet zo :z . Zet dan PS3 en 360 naast elkaar, en qua exclusieve franchises is de PS3 verreweg de beste aanschaf (Ratchet & Clank, LBP, God of War...). Multiplatformers zoals Assassin's Creed en Prince of Persia draaien op de PS3 net zo goed. :*)

Twee maanden terug een HD TV aangeschaft (met het oog op de toekomst Full HD en ietsje groter dan strikt noodzakelijk 8)), en dan is een SD dvd-speler werkelijk geen gezicht meer. Met datzelfde oog op de toekomst is de BluRay functie van een PS3 dan heel fijn, bovendien beter bestand tegen de tand des tijds dan 360's HD-DVD. 8)7

EDIT: Meer dan in aantallen van spellen, ben ik vooral benieuwd naar het volgende: welke spellen zien jullie, eerder genoemde voorkeuren meegenomen, als aan te raden voor de komende maanden? Vooral benieuwd naar reeds uitgebrachte spellen, nieuwe releases zit ik best bovenop. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DingK op 29-10-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Ik wil graag de officiele PS3 headset van Sony kopen, maar ik kan hem bijna nergens vinden voor een leuk prijsje. Wel kan ik Socom: Confrontation zowat overal bestellen maar ik hoef de game niet want het is niet echt mijn type game. Ik denk dus dat ik maar gewoon de bundel ga kopen en dan proberen de game los te verkopen voor zo'n 40-50 euro, er zijn vast zat mensen die al een headset hebben en dus de bundel niet willen maar de game wel en dan hoef ik die headset ook niet zo duur te kopen. Misschien zijn er hier mensen geinteresseerd in de game los, anders gaat het maar op eBay. (Stuur maar een DM als je wel geinteresseerd bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:49

jefjef

learning by doing

Kan iemand mij, die dus daadwerkelijke alle 2 de versies heeft/heeft gehad, een duidelijk hoorbaar verschil aangeven tussen een 40GB en een 80GB versie? Ik zit nu toch over na te denken om mijn 40GB te verkopen en een 80GB terug tekopen..

--grr heb net begrepen dat mijn ps3 die voor RMA naar Sony is gegaan een wachttijd kent van 6 tot 8 weken! :(

[ Voor 19% gewijzigd door jefjef op 29-10-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
dialMforMike schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:42:
[...]

Je kan hem inderdaad nog niet bestellen, maar op het moment dat dat wel mogelijk is moet je hem bestellen (hij zal dan €400 kosten), daarna je gegevens doorsturen naar de klantenservice en blijkbaar zorgt die er dan voor dat 40 euro op je rekening wordt gestort.
Exact :) Staat ook hier : nudie in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."

Komt helemaal goed dus, en niet laten afkopen door een of ander part-time herintredend huismoedertje die achter de kassa bij de Bart Smit Lego staat te verkopen. Moet bij elke winkel gewoon hetzelfde zijn. Jij haalt hem op zo snel hij er is, en je krijgt je korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
nudie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:04:
[...]

Exact :) Staat ook hier : nudie in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."

Komt helemaal goed dus, en niet laten afkopen door een of ander part-time herintredend huismoedertje die achter de kassa bij de Bart Smit Lego staat te verkopen. Moet bij elke winkel gewoon hetzelfde zijn. Jij haalt hem op zo snel hij er is, en je krijgt je korting.
Toch vind ik dat Bart Smit dit veel beter en duidelijker had (nog steeds eigenlijk) kunnen communiceren, er blijft veel onduidelijkheid over. Zo zeker als jij was in je veronderstelling dat de actie doodleuk nog zou gelden na de sluitingstijd (2 november) ben ik nooit geweest, en de BS gaf daar ook weinig reden toe. Nu blijkt echter dat ze, mondjesmaat, "ons" tegemoet komen, wel zo aardig natuurlijk :)

Ik koop trouwens een PS3 vanwege een soort emotioneel gevoel dat eraan plakt. Heb zelf altijd Nintendo consoles gehad en daar erg van genoten, maar third party support liep daar zo erg achteruit dat ik na de GameCube toch de kat uit de boom heb zitten kijken, en op het moment valt die support voor de Wii nog steeds erg tegen. Daarentegen heeft de Playstation, hoe oneerlijk het ook moge zijn ;), altijd super support gehad. Wel een beetje wrang dat juist nu ik heb besloten van mijn Nintendo-religie af te stappen de X360 ook een boost lijkt te krijgen en daar ook leuke dingen voor komen, dat maakte de keuze ietsjes moeilijker. En toch heb ik een beter gevoel bij de Playstation3 als ik bijvoorbeeld denk aan de toekomstige kwaliteit van de kwantiteit :) aan games, die de PS altijd heeft gehad, en het "totaal pakket" dan spreekt mij dat veel meer aan. MS en het Xbox gevoel doet me gewoon niks, dus vandaar PS3 voor mij boven de X360.

En uiteindelijk een Wii voor SuperMarioKart en LylatWars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Achja, het blijft een speelgoed winkel, geen games winkel :)

En over je PS3 keuze, je zal er geen sec spijt van krijgen, top tijd om in te stappen nu met alle toppers die uit zijn en uitkomen de komende maanden... en de prijs icm Bartsmit is natuurlijk ook top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
100% eens :)

Al zoek ik wel een soort Zelda/Fable'achtig spel op de PS3. Action RPG met een "vrolijke" fantasiesfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47

Mijn attach rate is toch wel lager op de PS3

4 PS 3 retail , 2 PSN games (met LBP en Dead Space onderweg!)

ter vergelijk:
34 360 retail , 20+ arcade games (sorry)
6 Wii retail, 1 Wiiware game (waarschijnlijk blijft het daar ook bij gezien de kwaliteit van de games erop :'( )

Waarbij niet moet worden uitgelegd dat ik een 360 fanboy ben. Ik heb deze gewoon veel langer en multiplatforms koop ik liever op de 360.

Ik heb er verder geen verstand van, maar denk (ondanks mijn voorbeeld) dat er weinig verschil zit in de attach rate van de 2 groepen. De doelgroep is namelijk ongeveer hetzelfde. De 360 had de hogere attach rate in het begin omdat de PS3 nog niet uit was en omdat er simpelweg niet veel soeps op de markt was. Nu is er voor de PS3 ook genoeg te krijgen. De 'bakken' in de winkels zijn nu ook ongeveer even groot, ook een goede indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 18-09 21:42
jefjef schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:49:
Kan iemand mij, die dus daadwerkelijke alle 2 de versies heeft/heeft gehad, een duidelijk hoorbaar verschil aangeven tussen een 40GB en een 80GB versie? Ik zit nu toch over na te denken om mijn 40GB te verkopen en een 80GB terug tekopen..

--grr heb net begrepen dat mijn ps3 die voor RMA naar Sony is gegaan een wachttijd kent van 6 tot 8 weken! :(
tussen de 40 en 80 gig zit nauwelijks verschil. kwa geluidsproductie sowieso niet. de enige grote verschillen zijn zoals je zelf wel al had kunnen raden de hardeschijfgrootte. verder schijnt het dat de 80gig niet meer de mogelijkheid heeft om firmwares op de console zelf te installeren. de firmwares worden dan op de hardeschijf geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Krijg net twee mailtjes van de Bart Smit. Eentje dat mijn bestelde PS3/MS2-pack onderweg is voor 400 Euro (toen het systeem gisteren dus nog niét werkte zoals het moest) en nog een pakketje met een PS3/MS2-pack er in voor 360 Euro.

Nu heb ik die van 400 Euro uiteraard meteen gecancelled maar ook dát systeem werkt dus niet, dat wordt behandeld binnen twee dagen. Da's wel slim als je iets de dag erna al verstuurd 8) Oh well, die weiger ik dus gewoon en betaal de andere wel (rembours gekozen).

Wel verbazend dat het nú al onderweg is aangezien MS2 pas vanaf de 31ste beschikbaar zou zijn. Als er maar niet "gewoon" een losse 80GB PS3 in die doos zit... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 29-10-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
zijn er mensen die ervaring hebben met het opsturen van "ter reparatie of vervangen van de 60 gig versie ps3" heb sony gebeld, omruil procedure gestart en pakket vandaag bij de post afgegeven. Medewerker vertelde mij dat ik binnen 3 weken een nieuwe heb mits er voorraad is ? zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ? en zo ja wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:51

Grannd

da Granndest

Mijn ervaring is dat ik hem afgelopen juni binnen 5 weken weer terug heb gekregen, ik kreeg toen een gloednieuwe 60GB uit China.
Als de medewerker dus zegt 'mits er voorraad is' dan bedoelt die waarschijnlijk al aan te geven dat het waarschijnlijk langer gaat duren, je kan beter in de richting van 5-6 weken denken.

Maar je krijgt maar een jaar garantie, anders moet je betalen, verkochten ze de 60GB's vorig jaar oktober nog wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
ik heb hem op 10 oktober gekocht, en op 13 okt ging ie stuk, sony gebeld , medewerker ging het navragen en na toestemming van manager? hebben ze alsnog een omruil procedure gestart. Maar kon em pas iets later opsturen ivm vakantie. Maar goed ik ging er al vanuit dat het vast geen 3 weken ging worden... en ben benieuwd of ik de 60 gig wel terugkrijg, want heb een kennis en die heeft een 80 versie na zijn toestemming terug gekregen, maar vraag me af als je daar niet mee akkoord gaat wat er dan gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
oja en ik bedenk me net, dat ik zowel een NL ,US,UK en Japanse account heb op mijn ps3 ? kan ik daar gezeik mee krijgen als ze dat ontdekken bij de reparatie/opsturing? want die had ik eigenlijk even moeten verwijderen natuurlijk...

[ Voor 6% gewijzigd door paulmp op 29-10-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

ter vergelijk:
6 Wii retail, 1 Wiiware game (waarschijnlijk blijft het daar ook bij gezien de kwaliteit van de games erop :'( )

Waarbij niet moet worden uitgelegd dat ik een 360 fanboy ben. Ik heb deze gewoon veel langer en multiplatforms koop ik liever op de 360.
Ik zou multiplatformers nu liever op de PS3 kopen, maar het wordt niet makkelijk gemaakt. Nu blijkt uit een aantal reviews ook weer dat de PS3 versie van Fallout 3 weer het sukkelige broertje van de drie is. Dus nu maar weer voor de PC besteld...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
SeamusXanthus schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

ter vergelijk:

Ik heb er verder geen verstand van, maar denk (ondanks mijn voorbeeld) dat er weinig verschil zit in de attach rate van de 2 groepen. De doelgroep is namelijk ongeveer hetzelfde. De 360 had de hogere attach rate in het begin omdat de PS3 nog niet uit was en omdat er simpelweg niet veel soeps op de markt was. Nu is er voor de PS3 ook genoeg te krijgen. De 'bakken' in de winkels zijn nu ook ongeveer even groot, ook een goede indicatie.
Wat je op het laatst zegt klopt volgens mij wel ja, er is voor de PS3 tegenwoordig genoeg te krijgen en de multiplatform titels verschillen gelukkig weinig meer (hoeveel van die 34 zijn er trouwens multiplatform als ik vragen mag?). Dat was in het eerste jaar toch wel anders, met die bagger ports, begrijpelijk dat je die dan in ieder geval op de Xbox haalt als je die ook hebt staan.

Ik denk echter wel dat jouw verhaal misschien niet representatief is voor alle console eigenaren, jij koopt je games netjes. Op de PS3 moet je de games die je wilt hebben wel kopen, voor de Xbox360 (PC, Wii, PSP, DS) kan je ze helaas ook illegaal downloaden en als ik de torrentsites of forums bekijk, dan zijn er genoeg mensen die dat dan ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:03:
[...]

Goedemorgen, ooit van sarcasme gehoord?

Deze nieuwe eigenaren stellen dan allemaal weer dezelfde vragen...HDMI kabel/TV aansluiten/Dolby/importeren games etc. LOL. :X :)

*Telt games*
10 Blu-Ray games, en 4 PSN. komende maanden stuk of 4 disks erbij..

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Armada schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:53:
[...]
Ik zou multiplatformers nu liever op de PS3 kopen, maar het wordt niet makkelijk gemaakt. Nu blijkt uit een aantal reviews ook weer dat de PS3 versie van Fallout 3 weer het sukkelige broertje van de drie is. Dus nu maar weer voor de PC besteld...
Ik zit er ook over te denken om die op de PC te kopen, want een brakke port met verdwijnende objecten en andere crap zit ik niet op te wachten. Op de PC is hij ook nog eens goedkoper :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
15 BluRay, 8 PSN. Ik vind het erg leuk om een collectie op te bouwen op de PS3. Met name ook omdat er geen piraterij is. Ik heb altijd zo'n krom gevoel als ik een PC spel bv koop (Fall Out 3) en dan eigenlijk bedenk dat ik het gratis net zo goed had kunnen downloaden, verleiding is zo groot. Dat had ik ook met de 360 die toendertijd nog enorm makkelijk om te bouwen was. Klinkt misschien dom maar het geeft meer waarde bij mij. En ik heb iets van 300EUR aan spellen besteld voor de komende 2 maanden.. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je krijgt er wel uren weken genot voor :7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:38:
[...]

Ik zit er ook over te denken om die op de PC te kopen, want een brakke port met verdwijnende objecten en andere crap zit ik niet op te wachten. Op de PC is hij ook nog eens goedkoper :)
Vanmiddag besteld met toepassing van de twee coupons van 15% korting voor Bart Smit (nieuwsbrief.bartsmit.com). Allebei op dezelfde order is toch weer 30% korting...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 18-09 21:42
Heb op dit moment 6 blu ray games waarvan 2 multiplatform. Verkoop vaak spellen die ik niet meer spel, vandaar dat het er niet heel veel zijn. Heb geen PSN games omdat ik geen credit card heb. Heb gehoord dat ze druk bezig zijn Paypal support in te bouwen, maar goed dat verhaal horen we nu al zo lang dus dat moeten we nog maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Fifa09 speel maakt mijn ps3 60g er veel lawaai, dit is niet de cooling maar het disc lezen volgens mij. Hebben jullie hier ook last van? Bij andere spellen heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

nudie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:39:
15 BluRay, 8 PSN. Ik vind het erg leuk om een collectie op te bouwen op de PS3. Met name ook omdat er geen piraterij is. Ik heb altijd zo'n krom gevoel als ik een PC spel bv koop (Fall Out 3) en dan eigenlijk bedenk dat ik het gratis net zo goed had kunnen downloaden, verleiding is zo groot. Dat had ik ook met de 360 die toendertijd nog enorm makkelijk om te bouwen was. Klinkt misschien dom maar het geeft meer waarde bij mij. En ik heb iets van 300EUR aan spellen besteld voor de komende 2 maanden.. zucht..
Ik begrijp het gevoel van 'geld weggooien' omdat jij iets koopt, wat iemand anders voor hetzelfde systeem gratis kan spelen. Dat gevoel is sterker bij de PC dan bij de 360, omdat iemand met een omgebouwde 360 nooit meer on-line zou kunnen komen (en anders binnenkort niet meer). Daarnaast speelt vooral bij de PC natuurlijk het gevoel dat het met een paar maanden al voor een tientje op te pikken valt. Mijn motivatie om die titels toch voor de PC te kopen komt voort uit het willen belonen van goede ontwikkelaars voor alle moeite die er in zo'n spel gaat.
Wat ik dan niet begrijp is dat hetzelfde stukje software voor jouw gevoel voor de PS3 dan ineens het geld wel waard zou zijn, omdat dat niet te kopiëren is. Het blijft immers vrijwel (80-90%) dezelfde code. Volgens dezelfde redenatie zou het spel ook minder waard zijn, als iemand anders het voor de helft van het geld zou importeren of het aanschaft met een goede kortingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Armada schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:53:
[...]

De PC versie schijnt wel het mooiste te zijn, dus sowieso is het geen slechte keus als je PC het trekt. (ben bang dat die van mij het iets te zwaar krijgt :) )
Maar het ps3 'probleem' schijnt wel een beetje overdreven te zijn, de ps3 versie schijnt wel de iets mindere van de drie te zijn, dat klopt. Maar niet zo erg dat het een slecht spel is oid. Als je drie versies hebt, zal er altijd een de beste zijn en een de slechtste, dat wil niet zeggen dat de 'slechtste' ook echt slecht is.
http://www.computerandvid...le.php?id=199997&site=psm
So, really, the difference between the Xbox and PS3 versions won't hamper your enjoyment of the game in ANY WAY. High-res textures or not, it's still the same huge, epic, absorbing, brilliant adventure.
Ik zat vandaag ook even op gamekings.tv te kijken en daar vertelde een van die gasten dat hij een xbox360 versie had aangevraagd als review exemplaar, maar in plaats daarvan een PS3 versie had gehad. Hij was daar achteraf blij mee, omdat de PS3 versie zo goed liep.
Hij had/heeft de xbox360 versie niet gespeeld, dus hij wist/weet niet dat die blijkbaar nog iets mooier is, maar dit geeft wel aan dat de PS3 versie gelukkig wel prima speelbaar is.

Edit: kan blijkbaar een dikke streep door deze post, ik lees net in het fallout3 draadje dat er veel meldingen van problemen met de ps3 versie zijn op het forum van bethesda :( :( :( :(

[ Voor 5% gewijzigd door nioz op 29-10-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 16-09 20:14
Ik heb de PS3 nu bijna een jaar, ik heb nu 13 games op blu-ray: BioShock, Lego Indiana Jones, Littlebigplanet, MGS4, GTA4, R&C:ToD, Oblivion, The Orange Box, Heavenly Sword, Uncharted, Call of Duty 3, Call of Duty 4 en Resistance: Fall of Man.
PSN games: Super Stardust HD, R&C:QfB, LocoRoco Coccoreccho, Linger in Shadows, Toy Home.
Binnenkort ga ik ook nog Resistance 2 halen en ik denk ook nog in iedergeval Far Cry 2.

Ik was vandaag trouwens lekker Resistance 2 bèta in coop te spelen, was al best lang bezig en vermaakte me zeer goed, viel ineens de verbinding uit :( Ik kon ook geen nieuwe match meer starten...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

scorpie in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."

Nee nooit van gehoord :z

Anyway, iemand al een possible psn store update van morgen langs zien komen? Als het goed is moet morgen de pixeljunk monsters patch dan eindelijk komen (had weer een dagje vertraging hoorde ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb maar 3 PS3 games, fifa 2008, motorstorm en warhawk. Net zoals Skire verkoop ik de games na verloop van tijd wanneer ik ze uitgespeeld heb. Zodoende zitten: Assassin's Creed, Ratchet & Clank, Heavenly Sword, Rockband en Uncharted: Drake's Fortune niet meer in mijn collectie. Acht games terwijl ik de PS3 (2dehandse 60GB gekocht) nu 1 jaar heb. En als het even meezit komt er morgen, dan wel overmorgen Little Big Planet bij. Negen games in 1 jaar vind ik nog zo slecht nog niet. Ik heb van elke game tot dusver genoten op de PS3.

PSN games laat ik links liggen, alhoewel, Warhawk heb ik gewoon uit de store geplukt. :9 Maar enfin, andere PSN games interesseren me nog te weinig, dus blijf ik bij de conventionele games. Zat erover na te denken om mijn 60GB PS3 van de hand te doen en kijken wat ik er voor zal vangen om een LBP pakket terug te kopen. Maar ach, zoveel ga ik denk ik niet meer vangen voor mijn PS3 en verder krijg je 20GB extra en een gloednieuwe PS3, maar hij zal het niet beter doen dan de PS3 die ik al heb. Dus ik blijf mooi met mijn 60GB door gamen. Zat er zelfs aan te denken om maar een 360 arcade te kopen met Fable 2, omdat je zoiets dan weer niet vind op de PS3. Bovendien kan ik dan ook Banjo Kazooie 3 later spelen enz.

Toch ga ik dat niet doen, ik hoop erop dat Fable 2 ooit uitkomt voor de PC en dan kan ik die als nog meenemen. Nee, ik had eerst de Wii, verkocht die na 7 maanden, kocht een DS lite, verkocht die weer na 10 maanden en heb nu een PS3. Ik zit prima op mijn plek. Ik kan niet wachten tot ik LBP (en met mij velen) in mijn PS3 heb zitten. En verder tot FF XIII uitkomt. Ohja, heeft iemand trouwens nog iets vernomen van The Agency? Ten tijde van de aankondiging hoorde je er nog wel wat over maar tis nu angstvallig stil vind ik. Jammer, want die game stond mij wel aan :) Beetje James Bond MMO :D En wat vinden jullie van: This Is Vegas van Midway? Ook die game trekt mij wel. Maar die verschijnt pas begin 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zal mijn lijstje ook eens posten:

Bioshock
Call Of Duty 4: Modern Warfare
Devil May Cry 4
Grand Theft Auto 4
Guitar Hero 3
Heavenly Sword
Metal Gear Solid 4
Motorstorm
Ninja Gaiden Sigma
Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction
Resistance: Fall of Man
Ucharted: Drake's Fortune

Bionic Commando: Rearmed (PSN)
Crash Bandicoot (PS1)
Flow (PSN)
Loco Roco (PSN)
PixelJunk Eden (PSN)
PixelJunk Monsters (PSN)
Ratchet & Clank Future: Quest For Booty (PSN)
Super Stardust HD (PSN)
Warhawk (PSN)

Resistance2 en LBP komen hier iig nog snel bij. R&C: QFB zou ik eigenlijk nog wel op blu-ray willen hebben ipv als download. Crash Bandicoot speel ik trouwens op mn psp ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ps3 heeft het begeven, hij leest geen discs meer :'(. Heb het systeem al gereset, maar het mocht niet baten. Al mijn gegevens + demo's gelijk ook weg :X !

Ik heb een 60 gig ps3, gekocht in juli 2007. Heb ik nog garantie? Ik neem aan dat ik 'em naar Sony moet opsturen :? ? Wie kan me helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Armada schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:48:
[...]

Vanmiddag besteld met toepassing van de twee coupons van 15% korting voor Bart Smit (nieuwsbrief.bartsmit.com). Allebei op dezelfde order is toch weer 30% korting...:)
Lees ik net:
http://www.reddit.com/r/g...ecurom_drm_bethesda_lied/

SecuROMmel.... :( Ik wil wel mijn legaal gekochte games blijven spelen zonder dat die troep mijn systeem vernaggeld. Hmm... lastig. Ik ga nu de PC versie iig niet kopen. Ik las op gamefaqs.com dat de PS3 versie van Fallout wel glitchy is maar dat het kennelijk wel wat meevalt. Oblivion op de ps3 was ook niet echt zonder glitches dus ach...
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:16:
Mijn ps3 heeft het begeven, hij leest geen discs meer :'(. Heb het systeem al gereset, maar het mocht niet baten. Al mijn gegevens + demo's gelijk ook weg :X !

Ik heb een 60 gig ps3, gekocht in juli 2007. Heb ik nog garantie? Ik neem aan dat ik 'em naar Sony moet opsturen :? ? Wie kan me helpen :)
Hmm, ik heb ook een ps3 60gig uit juli 2007... Je hebt in theorie wel nog garantie, maar hangt van Sony af of ze je dat ook geven. Je kunt hem ook laten maken bij een van de reparateurs die her en der adverteren, kost je wel 100 euro ong.

[ Voor 30% gewijzigd door EfBe op 29-10-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:16:
Nop, Sony geeft 1 jaar fabrieksgarantie. Maar niet getreurd, de NL'se wetgeving heeft weliswaar niet de EU richtlijn voor 2 jaar fabrieksgarantie overgenomen, maar gaat uit van een deugdelijk product en een redelijke termijn waarin datzelfde product goed moet functioneren. Welnu, iets als een PS3 gaat toch echt wel als het even kan op zijn minst 5 jaar lang mee. Ergo, ookal is die 1 jaar fabrieksgarantie van jouw PS3 afgelopen juli verlopen, dan kun je als nog bij de winkel binnenstappen waar jij in juli 2007 je PS3 gekocht hebt.

Vervolgens zullen zij wel zeggen: neem maar contact op met Sony. Maar dat is onzin, Sony is niet verplicht jouw te helpen, de winkelier wel. Hoe de winkelier het afhandeld met Sony is niet jouw probleem/zorg. Dus ga gewoon linea recta naar de winkel waar je hem vandaan hebt en verzoek om reparatie, ookal is de fabrieksgarantie verlopen. Die winkel moet meewerken, ookal gaan ze nog 1001 redenen opvoeren waarom zij niet hoeven mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Mijn attache rate is helemaal goed. Twee games en geen ps3 :P

Heb Top Spin 3 en Rachet 3 al gekocht maar die ps3 was niet van mijzelf. Binnenkort dus LBP pack en wellicht ook nog Motorstorm 2. Echter komen er al zoveel mooie games uit voor de multi-console bezitter.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Mijn lijstje (van mn opgestuurde ps3 op het moment... huil huil snik snik)

Cod 3
Cod 4
Assasins Creed
GTA 4
Def Jam Icon
Metal Gear Solid 4.
PES 2008
Resistance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:57:
[...]
Wat ik dan niet begrijp is dat hetzelfde stukje software voor jouw gevoel voor de PS3 dan ineens het geld wel waard zou zijn, omdat dat niet te kopiëren is. Het blijft immers vrijwel (80-90%) dezelfde code. Volgens dezelfde redenatie zou het spel ook minder waard zijn, als iemand anders het voor de helft van het geld zou importeren of het aanschaft met een goede kortingsactie.
Ik zou zelf ook nooit een PC game kopen als ik nog een PC had die de nieuwste games trekt, bij elke release van een goede game zie ik ze standaard die dag meteen op torrentsites op no. 1 staan. Ik weet niet waarom maar ik zou mezelf een dief van mijn eigen portemonnee vinden. De developers lopen te zeiken dat er niet genoeg geld binnenkomt door al die piraterij...lijkt me een beetje onzin, als er het echt voor hun een probleem was dan kwamen ze wel met een goede beveiliging o.i.d.
Persoonlijk vind ik het ook van de pot gerukt dat PC games stukken goedkoper zijn dan dezelfde games op de consoles. De vlieger van 'voor PC is gemakkelijker te programmeren' gaat mooi niet op want de 360 versies zijn qua structuur vergelijkbaar en makkelijk te porten. Dus 360 en PC zouden in elk geval niet ver uit elkaar mogen liggen, voor de PS3 is het natuurlijk een anders verhaal.

Ik koop ook bijna nooit een game in een nederlandse winkel omdat ik de marges gewoon bizar vind, inkoop van een PS3 game is tussen 35 en 40€. Retailers verkopen de game vrolijk voor 65€, de Mediamarkt en Saturn hebben wel regelmatig leuke acties voor nieuwe releases meestal rond tussen 45/55€. Meestal koop ik games of online in het buitenland (35/40€) of 3 dagen na de release pluk ik er een van MP.nl van iemand die de game vind tegenvallen (30/45€).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen demo van Mirror's Edge! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ofwel kunnen we het nu weer over de ervaringen hebben, ofwel post iedereen zijn games en zitten we morgen aan Deel 36 (don't get me wrong).

Nvm, we zitten terug op de sporen :Y)
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:26:
....
of 3 dagen na de release pluk ik er een van MP.nl van iemand die de game vind tegenvallen (30/45€).
Idem dito.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Wel lekker :) Net Motorstorm Pacific Rift voor 48EUR incl bij BartSmit besteld. Wist niet dat je die 15% coupons 2x op 1 spel kon gebruiken :)

Heb hem al bij Gamehubs in bestelling maar de Aziatische release datum is kennelijk 30 Nov. Dan verkoop ik hem wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldig mooi apperaat is die ps3 zeker in combinatie met een 1 gig Nas , was dus bij een kennis die er een had, alleen kwamen we er niet uit , lees onoverzichtelijk hoe je een demo van een spel kon downloaden dat zit nogal verborgen zeg...

ja spellen tegen betaling is geen probleem .. maar een kopje met demo's ... zagen we niet

zo in Januari kom ik aan de beurt met de PS3.. kan nog even sparen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hehehe dead space is wel top hoor :) Sta je tot je knieen in de losse ledematen, klinkt ineens een speakervoice door de ruimte: "Dinner is served in the next hall in 5 minutes" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:46:
[...] onoverzichtelijk hoe je een demo van een spel kon downloaden dat zit nogal verborgen zeg...

ja spellen tegen betaling is geen probleem .. maar een kopje met demo's ... zagen we niet
Onze psn store is idd niet echt handig ingedeeld (als je alle genres af gaat, dan kom je vanzelf wel iets tegen ;) ) Het is aan te raden om even een US psn account te maken (nieuw master account), de US psn store is namelijk wel goed ingedeeld en heeft een aparte 'tab' voor demos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:46:
[..]
[..]
Mijn ergernis #1. In de US Store is die er overigens wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001

inXs

known as inXs

in PSN staat ook een ander spel: Wikipedia: Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness weet iemand t iof dat was is? Hij wordt voor 15 dollar aangeboden. Het ziet er best grappig uit, maar of het ook leuk genoeg is?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Is meer een spel voor de fans. Als je hun website niet kent (Penny Arcade) en alle figuren etc, is het minder leuk. WipEout HD is meer waard voor je geld als je die nog niet hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik denk dat ik tot nu toe wel aan kop sta qua aantal PS3-games :P

25 Blu-Ray-games (plus 5 in bestelling)
13 PSN-games

Tis een beetje uit de hand gelopen. :o
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.