Klopt. Ik speel MGS voor het verhaal, dat is nl. absoluut meeslepend elke keer. Ik wil gewoon weten wat er gaat gebeuren, en ik ga dit niet uitstellen om bloody dog tags te verzamelenEfBe schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:23:
Speelduur is voor iedereen anders. Ik bedoel, ik heb nu alweer 79 uur in oblivion zitten en geen 1 quest van de mainquest gedaan (en nog steeds niet alles gedaan) (mainquest al eens op de pc gedaan). Anderen doen daar veel korter over, het is maar net wat je aantrekt in een game: alle hoeken en gaten bekijken of zo snel mogelijk rushen naar het volgende checkpoint.
Die manier van spelen werkt ook wel tegen je. In RPGs speel ik meestal ook alleen de main quest in eerste instantie, daarna ga ik pas beginnen aan sidequests, of ik doe dat tijdens een tweede playthrough. Meestal lukt dat wel, maar in FF X ging dat mis... ik speelde de (moeilijkere) International version en ik maakte wat fouten op het sphere grid... halverwege het spel begon ik te merken dat ik wat last kreeg met eindbazen. Het lukte wel om ze te wacken elke keer door een paar GFs met Overdrive ready de battle in te nemen. Tot de final boss, daar lukte zelfs dat niet. Ik heb uiteindelijk het spel uit moeten spelen met de save van mijn zusje
[ Voor 32% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-09-2008 10:48 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.