Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:09
EfBe schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:23:
Speelduur is voor iedereen anders. Ik bedoel, ik heb nu alweer 79 uur in oblivion zitten en geen 1 quest van de mainquest gedaan (en nog steeds niet alles gedaan) (mainquest al eens op de pc gedaan). Anderen doen daar veel korter over, het is maar net wat je aantrekt in een game: alle hoeken en gaten bekijken of zo snel mogelijk rushen naar het volgende checkpoint.
Klopt. Ik speel MGS voor het verhaal, dat is nl. absoluut meeslepend elke keer. Ik wil gewoon weten wat er gaat gebeuren, en ik ga dit niet uitstellen om bloody dog tags te verzamelen ;)

Die manier van spelen werkt ook wel tegen je. In RPGs speel ik meestal ook alleen de main quest in eerste instantie, daarna ga ik pas beginnen aan sidequests, of ik doe dat tijdens een tweede playthrough. Meestal lukt dat wel, maar in FF X ging dat mis... ik speelde de (moeilijkere) International version en ik maakte wat fouten op het sphere grid... halverwege het spel begon ik te merken dat ik wat last kreeg met eindbazen. Het lukte wel om ze te wacken elke keer door een paar GFs met Overdrive ready de battle in te nemen. Tot de final boss, daar lukte zelfs dat niet. Ik heb uiteindelijk het spel uit moeten spelen met de save van mijn zusje ;) :$

[ Voor 32% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-09-2008 10:48 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Dr. Strangelove schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:52:
[...]

Dan zou MGS drie keer langer zijn dan zijn voorgangers, die ik resp. in 12, 12 en 10 uur heb uitgespeeld mét het kijken van cutscenes. En allebei binnen drie dagen totaal (de eerste in twee zittingen onderbroken door een college ;) ).

M.a.w. ik neem je post met een korreltje zout ;)
Prima, alleen mijn inschatting is gebaseerd op het volgende:
- MGS gaf aan dat ik ong 25 uur gedaan had over de eerste keer doorspelen van begin tot eind.
- Dit is de eerste MGS die ik speel, dus wellicht speel ik niet echt efficient.
- ik ga nog wel eens 'dood'. Niet alle replays zitten in de totale tijd die MGS rapporteert (ga ik dood, dan stop ik vaak, om een andere keer verder te spelen)
- cutscenes kosten vrij veel tijd, die tijd zit niet in de door MGS gerapporteerde speeltijd. Ik schat zeker 5 uur cutscenes. (ja, echt!)
In totaal denk ik dat ik zeker die 40 uur bezig geweest ben, en heb al die 40 uur genoten. Als iemand anders het sneller kan/doet, prima.

Er is zelfs een 'perfect' trophy, als je het (oa) in 5 uur uitspeelt, dus blijkbaar kan dat ook...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:22

Aight!

'A toy robot...'

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:45:
[...]

Klopt. Ik speel MGS voor het verhaal, dat is nl. absoluut meeslepend elke keer. Ik wil gewoon weten wat er gaat gebeuren, en ik ga dit niet uitstellen om bloody dog tags te verzamelen ;)

Die manier van spelen werkt ook wel tegen je. In RPGs speel ik meestal ook alleen de main quest in eerste instantie, daarna ga ik pas beginnen aan sidequests, of ik doe dat tijdens een tweede playthrough. Meestal lukt dat wel, maar in FF X ging dat mis... ik speelde de (moeilijkere) International version en ik maakte wat fouten op het sphere grid... halverwege het spel begon ik te merken dat ik wat last kreeg met eindbazen. Het lukte wel om ze te wacken elke keer door een paar GFs met Overdrive ready de battle in te nemen. Tot de final boss, daar lukte zelfs dat niet. Ik heb uiteindelijk het spel uit moeten spelen met de save van mijn zusje ;) :$
Ha, dat heb ik ook gehad met FFX, verkeerde route genomen op het sphere grid, kon ik maar blijven trainen tot ik weer goed zat. Beetje naar.

Ik zie echt uit naar een fatsoenlijke RPG op de PS3, heb ik echt weer zin om weer eens te spelen, speelde eerst op de PS2 Wild Arms 3, FF serie en Dragon Quest, vond ze allemaal wel leuk.
Maar nu eentje met 'next gen' graphics lijkt me ook wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Althoran
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 10:13
chrisboers schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:17:
[...]

- cutscenes kosten vrij veel tijd, die tijd zit niet in de door MGS gerapporteerde speeltijd. Ik schat zeker 5 uur cutscenes. (ja, echt!)
Zover ik weet zitten cutscenes wel in de speeltijd meegenomen.
De 5 uur aan cutscenes kan je best wel gelijk in hebben, maar wat een mooie cutscenes zijn het ook.

Xbox | Xbox 360 | PSP | PS3 | PSN-id: Althoran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

chrisboers schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:17:
[...]
Die tijd zit er wel bij in. Dus tenzij je bijna alles twee keer hebt gedaan zit je echt niet aan 40 uur.
Er is zelfs een 'perfect' trophy, als je het (oa) in 5 uur uitspeelt, dus blijkbaar kan dat ook...
Dat kan ook ja, maar echt makkelijk is het niet ;)
Ik zie echt uit naar een fatsoenlijke RPG op de PS3, heb ik echt weer zin om weer eens te spelen,
Same here.... door het lange wachten en een prijsverlaging van de concurrent (aka de 360) ben ik nu Lost Odyssy en Blue Dragon aana het spelen...

[ Voor 19% gewijzigd door Creepy op 23-09-2008 13:00 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Komt de 160 GB versie met ik dacht 70 euro aan PSN games (preinstalled of zelf nog te kopen?) ook hier in europa uit?

Er komen toch wel veel potentiele toppers uit de komende maanden dat het toch zeer interessant wordt om een PS3 aan te schaffen. :+

Ondersteunen alle games die nu en in de toekomst uitkomen de Dual Shock 3? Ik mag hopen van wel want een fps zonder enige vorm van feedback van wat je in je handen hebt is natuurlijk ruk. bv. Far Cry 2 of BioShock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik heb af en toe RFOM gespeeld met een sixaxis, en ik zie niet wat er ruk aan is? Gaat prima hoor? Of trilt jouw muis en toetsenbord ook als je op de geliefde pc een fps speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Geliefde PC... :O
Ik ben geen PC gamer maar een console gamer en daarbij wil ik feedback. Ik moet zeggen dat ik echt heb gewacht totdat er een Dual Shock 3 bij de PS3 zit alvorens te overwegen om en PS3 te kopen. (nee, ik ben geen hardcore gamer)
Gewend geraakt aan de DualShock via PS1 en PS2.
Tijdens het spelen van Motorstorm en RFOM miste ik echt de trillingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Net Ratchet en Clank uitgespeeld, leuk dat je weer verder kan gaan maar dan met een hogere moeilijkheidsgraad en eindelijk even die wapens fatsoenlijk kan levelen, alleen stom is dat ik alles opgewaardeerd heb en nu kan ik niks meer met die raritarium achtig iets.

jammer

Trouwens, Fracture Demo en Mercenaries 2 zag ik net de US store staan, ff checken of het wat is.

[ Voor 15% gewijzigd door Aight! op 23-09-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Zonekill schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:09:
Tijdens het spelen van Motorstorm en RFOM miste ik echt de trillingen.
Moet je even de patch downloaden en dan heb je wel dual shock met Motorstorm en RFOM. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:59

Snippertje

Light up your life

Aight! schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:33:
Net Ratchet en Clank uitgespeeld, leuk dat je weer verder kan gaan maar dan met een hogere moeilijkheidsgraad en eindelijk even die wapens fatsoenlijk kan levelen, alleen stom is dat ik alles opgewaardeerd heb en nu kan ik niks meer met die raritarium achtig iets.

jammer

Trouwens, Fracture Demo en Mercenaries 2 zag ik net de US store staan, ff checken of het wat is.
Als de fracture demo het bij jou wel doet, kan je dat dan even posten. Bij mij werkt die namelijk niet :?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 13:12
Wie gebruikt er hier vaak een toetsenbord en/of muis bij de PS3?
Hebben jullie dan een normale tobo en muis? Hoe is deze dan aangesloten? USB / USB->wireless / Bluetooth? Het moet iig draadloos zijn voor mij.
Ik vind die Logitech dingen wel interessant die een laptop muispad rechts hebben. Die zien er volgens mij voor 30 maar ook voor 80 euro. Sommige speciaal voor de PS3 met bluetooth, dan komt het design aardig overeen. Iemand hier die zo'n ding heeft? Werkt dat een beetje met die mousepad helemaal rechts?

[ Voor 4% gewijzigd door !null op 23-09-2008 14:58 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Razor.Timo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:54:
[...]

Als de fracture demo het bij jou wel doet, kan je dat dan even posten. Bij mij werkt die namelijk niet :?
Bij mij werkt die fracture demo iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Voor de liefhebbers, bij de MM de 80 GB PS3 nu voor 377 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:04:
Voor de liefhebbers, bij de MM de 80 GB PS3 nu voor 377 euro :)
Alle, of één specifiek?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
Rijswijk geloof ik, Budgetgaming.nl heeft alle acties in kaart.

Persoonlijk zou ik de 60gb 360 voor 222€ van de MM zoetermeer willen kopen, helaas woon ik in het noorden van het land. :| :) Met de geld-terug actie word ie 172€.

[ Voor 58% gewijzigd door JeepXJ89 op 23-09-2008 16:16 ]

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

JeepXJ89 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:14:
Rijswijk geloof ik, Budgetgaming.nl heeft alle acties in kaart.

Persoonlijk zou ik de 60gb 360 voor 222€ van de MM zoetermeer willen kopen, helaas woon ik in het noorden van het land. :| :) Met de geld-terug actie word ie 172€.
Nah, een 360 heb ik al... ;)

Is dit nu wel een goede deal? Want voor die 377 moet je dan nog een HDMI kabel kopen en dan zit je al snel op de prijs van het pakket dat Dynabyte al de hele tijd heeft:
https://www.dynabyte.nl/artikel/24622/
Met 'gratis' HDMI kabel en een platinum game.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
Aight! schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:33:

jammer
Als je met een hogere moeilijkheidsgraad kun je de wapens nog een stuk hoger levelen.

Hint: Acquire the Golden Groovitron

During your second playthrough (on Challenge Mode), you can purchase an item called the Golden Groovitron for 2,000,000 Raritanium.

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Unlockable: Omega Weapons

To unlock the Omega series of weapons, you must beat the game once through, which unlocks Challenge Mode. As you play through the game a second time on Challenge Mode, the Omega series of weapons will be available at various vendors throughout your adventure. Omega weapons are, of course, more powerful than your basic weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

ymmv schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:23:
[...]

Als je met een hogere moeilijkheidsgraad kun je de wapens nog een stuk hoger levelen.

Hint: Acquire the Golden Groovitron

During your second playthrough (on Challenge Mode), you can purchase an item called the Golden Groovitron for 2,000,000 Raritanium.

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Unlockable: Omega Weapons

To unlock the Omega series of weapons, you must beat the game once through, which unlocks Challenge Mode. As you play through the game a second time on Challenge Mode, the Omega series of weapons will be available at various vendors throughout your adventure. Omega weapons are, of course, more powerful than your basic weapons.
Yep, had ik al gezien die Omega shit, maar level VX heb je ook zo gehaald. Dat is wel jammer, en je rolt er nu helemaal doorheen. Maar ach het is wel een leuke game, moet die holo plans nog halen en alle gold bolts, maar dat doe ik wel op challenge mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik zit nu naar deze Logitech keyboards te kijken:

Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/32319140-2-440-overview-1.gif

- USB draadloos dongle erbij
- 70 euro in Nederland (zo even snel gezien, ook niet geweldig beschikbaar volgens mij)

Afbeeldingslocatie: http://images.icecat.biz/img/norm/high/1232601-2052.jpg

- Bluetooth
- 35 euro hier in de pricewatch

Ik dacht eigenlijk dat de prijzen andersom lagen de vorige keer dat ik keek. Maar nu is het simpel, de zwarte is veel mooier.

[ Voor 12% gewijzigd door !null op 23-09-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
@ greensky

ik het net die onderste gehaald, die bovenste is hetzelfde maar dan zonder bluetooth volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-04 19:37

itsoutthere

The Truth

[...]

hier doet ie het ook gewoon

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:15
Djankie schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:25:
@ greensky

ik het net die onderste gehaald, die bovenste is hetzelfde maar dan zonder bluetooth volgens mij
En de bovenste is nog duurder ook. Wel vet mooi tobootje hoor, zeker heel handig met bluetooth. Kan ik 'm ook nog met m'n MacBook en pc gebruiken mocht 't nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29813

welke is die onderste? kan hem niet vinden tussen draadloze tb's van logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 23-04 13:30
is die cod mappack nu al voor 5 euro in de store? heb hier ff tijdelijk geen internet op ps3 en als dat alleen deze week is moet ik dat maar snel regelen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04 12:26

404error

Page Not Found

Voor de mensen met een Eurogamer accout: Je kunt daar nu gratis een code krijgen voor de LBP Beta die morgen van start gaat!

Ga naar deze link: http://gamers.eurogamer.n...ways.php?id=24&flush=true

Site is behoorlijk overbelast, dus inschrijven werkt (ook voor mij) helaas niet. Als je een account hebt kom je wel verder!

Nog 1946 beschikbaar...

[ Voor 4% gewijzigd door 404error op 23-09-2008 21:06 ]

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik blijf het proberen. Waren er net nog 1500 dus met een beetje geluk....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ook interessant: het media-embargo voor Resistance 2 is opgeheven, dus er zijn nu volop previews te vinden op het net, bijv op gametrailers.com

Het ziet er goed uit getuige deze screens van 1up...

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media/03/6/1/5/lg/551.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media/03/6/1/5/lg/555.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media/03/6/1/5/lg/557.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Anoniem: 29813 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:26:
welke is die onderste? kan hem niet vinden tussen draadloze tb's van logitech?
Mediaboard Pro, staat ook in de pricewatch.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

[...]

Doet het gewoon hier bij mij, wel leuke demo, geinig dat je grond kan beinvloeden tot een bepaalde hoogte. Leuk om die mensen met ragdoll eventjes omhoog te schieten :D.

Maar grafisch is het niet echt top vind ik. Speelt wel leuk, zou hem wel niet kopen niet mijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Niemand onder de indruk van Resistance 2 tot nu toe?

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media/03/6/1/5/lg/543.jpg

Ik had toch wel dit soort reacties verwacht ... ;)

Afbeeldingslocatie: http://i210.photobucket.com/albums/bb261/diTANK/TenayWest.gif

[ Voor 38% gewijzigd door ymmv op 23-09-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sorry, ik moet nog even verwerken dat ik te laat was voor een key voor LBP beta :'( ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Resistance 2 ziet er inderdaad geweldig uit! Dat spel ga ik sowieso halen deze kerst, geen twijfel mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-04 19:37

itsoutthere

The Truth

Nou ik zit wel met smart te wachten op Resistance 2. Ik vind het echt een topverhaallijn en kan niet wachten om ermee verder te gaan. Graphics vond ik in deel 1 al behoorlijk, en wat ik tot nu toe van deel 2 gezien heb belooft veel goeds!

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:27
Shiver23 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 23:02:
Sorry, ik moet nog even verwerken dat ik te laat was voor een key voor LBP beta :'( ;)
Jammer had gehoopt er ook eentje te kunnen verkrijgen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:45:

[afbeelding]

Ik had toch wel dit soort reacties verwacht ... ;)

[afbeelding]
Ik ben onder de indruk \0/ Ga 'm zeker kopen

Oktober: Little Big Planet
November: Resistance 2

En nog wel een paar games waarschijnlijk, zoals GH4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Crap, ook te laat voor een LBP key, maarja wat wil je als die site plat ligt... Had er graag even mee willen spelen.

Ik las dat er 20.000 keys per continent verspreid gaan worden (Amerika, Europa en Azië), dus hopelijk komt er nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heren kijk even op GameTrailers voor een 4-delige developer walktrough. Onlangs zei Insomniac dat ze de afgelopen weken/maanden vooral bezig waren met de grafische kant, en dat ze eerst de core goed in orde hadden. Alle screens van een paar maanden terug zouden hierdoor verouderd zijn. Ik had zoiets van ja sure, het zal er vast met 60man online + 70 verschillende maps ( 8)7 ) niet zo spectaculair uitzien.. maar damn.. water effecten.. licht effecten... sfeer.. subtiele motion blur.. DAMN!!

60 man online, 70 maps, Trophies, Splitscreen, aparte 8-man (met klassen) Co-Op campagne, etc, etc = :9~ :9~ :9~

En ik heb het natuurlijk over Resistance 2.
Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=3615557&type=lg

[ Voor 6% gewijzigd door nudie op 24-09-2008 00:09 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

RFOM 2 ziet er idd erg goed uit..! maar kga de game (als een van de weinigen) waarschijnlijk toch niet halen. Ik kan gewoon niet overweg met shooters op de console... tenzij er een goed cover-systeem inzit zoals in Uncharted.

Zit overigens een clipping probleem in die presentatie :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Resistance 2, must buy :) Die SP trailer... maaaan :)

@Chaoss: resistance is veel run/gun, en iewat lineair, dus als je niet TE veel rushed kom je er wel door heen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:30
Resistance 2 komt ook in mijn collectie.

Volgende maand wordt alleen een ramp... LBP of FarCry2... LBP... FarCry2.... hmmm
Denk dat ik ze beide maar ga aanschaffen in dezelfde week.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
ymmv schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:45:
Wauw deze screesn had ik nog niet eerder gezien! ziet er bizar uit en dat zelfs helemaal zonder de UT3 engine! must have voor iedere PS3 gamer

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• El_V
  • Laatst online: 23-04 13:30
El_V schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:49:
is die cod mappack nu al voor 5 euro in de store? heb hier ff tijdelijk geen internet op ps3 en als dat alleen deze week is moet ik dat maar snel regelen dan
iemand?

• stftweaker
  • Laatst online: 15:51
E2TK schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:05:
Resistance 2 komt ook in mijn collectie.

Volgende maand wordt alleen een ramp... LBP of FarCry2... LBP... FarCry2.... hmmm
Denk dat ik ze beide maar ga aanschaffen in dezelfde week.
denk dat je beter eerst far cry 2 kan halen. en daarna LBP over far cry doe je niet zolang.

How are you doing?

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gisteren NHL09 binnengekregen van videogamesplus en ik moet toegeven dat het echt weer smullen is, voor de liefhebbers that is (maar die zijn er hier in NL jammergenoeg te weinig). Grafisch is het weer ook weer een pareltje (imho beste sportgame op dit gebied), vooral de animaties zijn weer net iets beter uitgewerkt als in '08, en ook de skill stick control is wat nauwkeuriger geworden. Dit speelt echt zo ongeloofelijk smooth en is elk potje weer een genot :) .

Maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er nog meer tweakers zijn die NHL09 op de PS3 spelen (of dat gaan doen)?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:04
NHL? ijshockey that is?

• Wii4all
  • Niet online
Shiverzz schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:58:
Gisteren NHL09 binnengekregen van videogamesplus en ik moet toegeven dat het echt weer smullen is, voor de liefhebbers that is (maar die zijn er hier in NL jammergenoeg te weinig). Grafisch is het weer ook weer een pareltje (imho beste sportgame op dit gebied), vooral de animaties zijn weer net iets beter uitgewerkt als in '08, en ook de skill stick control is wat nauwkeuriger geworden. Dit speelt echt zo ongeloofelijk smooth en is elk potje weer een genot :) .

Maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er nog meer tweakers zijn die NHL09 op de PS3 spelen (of dat gaan doen)?
Shiverz kun je mij toevoegen op psn?
Ik krijg hem aanstaande vrijdag binnen.

Kijk gelijk ff in dit topic:
[MULTI] NHL 09 vs. NHL 2K9

Burp

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Heb ik nu eindelijk mijn CC gegevens goed bij Play.com geeft geen fout melding meer :)

Staat mijn order nu al een week op processing :(

Het zit me ook wel tegen zeg. Wordt er gek van 8)7

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Shiverzz schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:58:

ik heb van beide NHL games de demo gedownload (de EA versie en die andere dus), maar ik kon helaas niet de lekkere feel vinden.

In de psx tijd heb ik 1 deel echt helemaal plat gespeeld, vond het geweldig, maar op 1 of andere manier kan het me nu niet zoveel meer boeien.

Ik vond de EA versie trouwens wel erg vage controls hebben, heb weliswaar de tutorial gevolgd, maar toen ik daarna een wedstrijd ging spelen, bakte ik er geen hout van, kon geen fatsoenlijke pass doen.

de andere NHL vond ik dus wel iets beter (1 of 2 wedstrijden gespeeld), maar nog steeds niet echt super spelen.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Moeilijke keuzes komende 2 maanden

-fallout 3
- bioshock
- resistance 2
- motorstorm 2
- far cry 2
- saints row 2
- Little big planet
- Prince of persia
- cod 5

Ik denk dat bijna al deze games er bij mij wel komen alleen ik wacht wel tot sommige afgeprijst zijn.

Fallout heb ik besteld, en far cry 2 komt er ook meteen.

Ps4/switch gamer

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

RonnieB82 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:22:
ik heb van beide NHL games de demo gedownload (de EA versie en die andere dus), maar ik kon helaas niet de lekkere feel vinden.

In de psx tijd heb ik 1 deel echt helemaal plat gespeeld, vond het geweldig, maar op 1 of andere manier kan het me nu niet zoveel meer boeien.

Ik vond de EA versie trouwens wel erg vage controls hebben, heb weliswaar de tutorial gevolgd, maar toen ik daarna een wedstrijd ging spelen, bakte ik er geen hout van, kon geen fatsoenlijke pass doen.

de andere NHL vond ik dus wel iets beter (1 of 2 wedstrijden gespeeld), maar nog steeds niet echt super spelen.
Passen zal toch het probleem niet zijn geweest (?), das simpelweg op R2 drukken (in 09 dan). Kan me wel voorstellen dat je de skill stick controls enigszins vaag vind. Zeker als het laatste deel wat je speelde op de PSX was. Je moet er wel echt ff voor gaan zitten om er enigszins mee overweg te kunnen. Als je t eenmaal een beetje door hebt wil je echter niks anders meer.

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-04 06:10
Heeft iemand een idee of de Sony Headset plus de Chatboard in een pack komen?

En mijn gamelijstje:

Resistance 2(Must)
Operation Flashpoint 2(Must)
Saints Row 2

En misschien LBP als die voor 30E over de toonbank gaat.

• JeepXJ89
Tankbuster schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:26:
Heeft iemand een idee of de Sony Headset plus de Chatboard in een pack komen?

En mijn gamelijstje:

Resistance 2(Must)
Operation Flashpoint 2(Must)
Saints Row 2

En misschien LBP als die voor 30E over de toonbank gaat.
Nee geen idee, ik weet wel dat TC's Hawx met de officiële headset geleverd gaat worden. Geen idee wat de prijs is, ik hoorde het van een maat die bij FRS werkt. Ook bij Socom, bij gamehubs 44€

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Yeah, Linux op de PS3 werkend, alleen wil kboot nog niet echt helemaal. Eens kijken welke kboot.conf ik nou moet editen om 't werkend te krijgen :D

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 21:23

Nohead

PSN ID: Nohead

Resistance 2 komt u maar... :D
Ik heb de Developer gameplay trailers gezien... WOW!
Mooie water effecten, licht effecten. Alles heeft een betere graphische upgrade meegekregen.

Aparte singleplayer en co-op story (Thumbs up) and 60 man multiplayer in squads spelen.
Ik zou zeggen MUST BUY.

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:55

Sandyman538

SandstorM [148839]

Maar voor Resistance 2 er is hebben we natuurlijk eerst nog Socom! O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Tankbuster
Hoe zit dat nou met die offline co-op campange bij Resistance 2? Is dat ook een aparta,of is het dezelfde als de SP of hetzelfde als de online co-op?

[ Voor 6% gewijzigd door Tankbuster op 24-09-2008 15:03 ]

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-04 11:02
Osiris schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:45:
Yeah, Linux op de PS3 werkend, alleen wil kboot nog niet echt helemaal. Eens kijken welke kboot.conf ik nou moet editen om 't werkend te krijgen :D
Is de snelheid verbeterd? ik heb toen een keer yellowdog erop gehad en dat was echt niet vooruit te branden.

dus maar gelijk eraf gegooid.

• JeepXJ89
Hier is de link naar alle shit die vandaag over Resistance is uitgekomen.
http://www.gamekings.tv/i...blowout-van-resistance-2/

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10
Heb eigenlijk ook altijd NHL (van EA that is) maar dit jaar besloten om voor het eerst weer (sinds fifa97) weer eens te gaan voetballen :)

NHL09 zal er wel komen maar staat op vooralsnog op plekkie 5

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04 13:00
swopdark schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:49:
[...]

Wauw deze screesn had ik nog niet eerder gezien! ziet er bizar uit en dat zelfs helemaal zonder de UT3 engine! must have voor iedere PS3 gamer
Alsof de UT3 engine nodig is om goede graphics te krijgen :?
Misschien geldt dat voor de Xbox 360, maar op de PS3 zijn iig genoeg games die zonder de UT3 engine goede graphics op het scherm toveren (Uncharted, MGS, R&C etc.).

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Anoniem: 255271

Nohead schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:53:
Resistance 2 komt u maar... :D
Ik heb de Developer gameplay trailers gezien... WOW!
Mooie water effecten, licht effecten. Alles heeft een betere graphische upgrade meegekregen.

Aparte singleplayer en co-op story (Thumbs up) and 60 man multiplayer in squads spelen.
Ik zou zeggen MUST BUY.
Wat vreselijk irritant was bij RFOM, was de offline coop. Als je dat met verschillende vrienden wou spelen, tjah dan speelde je hem best direct uit want meerdere opslaan kon niet :( Als vriend 1 langskwam en we deden pakweg 30% van de game, dan kon je met vriend 2 geen coop starten tenzij je de data van vriend 1 overschreef.
Komaan zeg, al sinds de PS1 kan je verschillende data saven. Desnoods met profielen ofzo, maar neen.

Hopelijk zal dit bij RFOM2 verandert worden.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28
Vond als je puur naar de graphics kijkt resistance 2 niet enorm indrukwekkend, bv de gezichten van je medestrijders. Maar qua sfeer ziet het er super uit. Om eerlijk te zijn doet het me heel erg denken aan Halo 3 (het singleplayer gedeelte dan, qua multiplayer zijn ze niet echt vergelijkbaar). Vrij wijds, veel kleuren, rare aliens en grote monsters. Maargoed, dat is imho enorm positief. Lijkt me een musthave.

• Tankbuster
Anoniem: 255271 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:26:
[...]

Wat vreselijk irritant was bij RFOM, was de offline coop. Als je dat met verschillende vrienden wou spelen, tjah dan speelde je hem best direct uit want meerdere opslaan kon niet :( Als vriend 1 langskwam en we deden pakweg 30% van de game, dan kon je met vriend 2 geen coop starten tenzij je de data van vriend 1 overschreef.
Komaan zeg, al sinds de PS1 kan je verschillende data saven. Desnoods met profielen ofzo, maar neen.

Idd,maar het is R2 eigelijk :)

• Xof
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Osiris schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:45:
Werkt het allemaal een beetje lekker? Ik wil het al tijden doen, maar nog geen tijd gehad. (en moet eigenlijk nog een nieuwe hdd in mijn ps3 doen)

Anoniem: 136772

Anoniem: 255271 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:26:
[...]

Je had ook kunnen veranderen van ps3 profiel :Y)

Anoniem: 255271

Anoniem: 136772 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:43:
[...]

Je had ook kunnen veranderen van ps3 profiel :Y)
Klopt, maar toen zat ik zover nog niet :+

En toch, het kan niet de bedoeling zijn om per spel 5 subaccounts te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 24-09-2008 19:47 ]

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Allicht handig om in de startpost op te nemen dat je de beroemde PS3 DNS bug (error code 80710102) waardoor je niet meer op het PS3 network kunt signen, op kunt lossen door in je ps3 bij network settings de DNS handmatig aan te passen naar het volgende:
- 208.67.222.222 (resolver1.opendns.com)
- 208.67.220.220 (resolver2.opendns.com)

Zelf heb ik last gehad van deze bug, en een simpele google zoekopdracht resulteert in vele mensen die de bekende PS3 DNS bug hebben.

Andere veel gehoorde (maar voor mij niet werkende) fixes zijn het resetten van het modem en handmatig de DNS invoeren zoals deze door de router wordt weergegeven.

[ Voor 11% gewijzigd door OCTheEagle op 24-09-2008 20:36 ]

• Vampy719
  • Laatst online: 11-04 22:40
GranCanaria schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:13:
[...]

Is de snelheid verbeterd? ik heb toen een keer yellowdog erop gehad en dat was echt niet vooruit te branden.

dus maar gelijk eraf gegooid.
Linux zal nooit echt snel worden op een ps3, aangezien er gewoon weg te weinig intern geheugen in zit. Je hebt intern geheugen nodig om delen van programma's van de harde schijf tijdelijk op te slaan. Dit is nodig omdat de harde schijf te langzaam is om er rechtstreeks programma's vanaf te draaien.

Dat is echt een gemiste kans van sony, want met wat meer rammentjes }:O zal de ps3 echt een super bak worden.

Everything thats has a beginning has an end

• JeepXJ89
Vampy719 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:36:
[...]
Linux zal nooit echt snel worden op een ps3, aangezien er gewoon weg te weinig intern geheugen in zit. Je hebt intern geheugen nodig om delen van programma's van de harde schijf tijdelijk op te slaan. Dit is nodig omdat de harde schijf te langzaam is om er rechtstreeks programma's vanaf te draaien.

Dat is echt een gemiste kans van sony, want met wat meer rammentjes }:O zal de ps3 echt een super bak worden.
Ik ben het op dat punt wel met je eens, echter Sony had toen nog niet kunnen weten dat de netbooks en de netpc's populair zouden worden. Als je met de browser wat surf zit je cache ook al vrijwel direct vol, erg irritant.

De PS3 word door Terra Soft ook verkocht in een serversetup geloof ik...geen idee of ze hebben mogen modden.
edit: Gevonden, blijkt toch niet echt een server te zijn. Geen idee wat dan wel.

[ Voor 7% gewijzigd door JeepXJ89 op 24-09-2008 22:28 ]

• Vampy719
  • Laatst online: 11-04 22:40
JeepXJ89 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:25:
[...]

Ik ben het op dat punt wel met je eens, echter Sony had toen nog niet kunnen weten dat de netbooks en de netpc's populair zouden worden. Als je met de browser wat surf zit je cache ook al vrijwel direct vol, erg irritant.

De PS3 word door Terra Soft ook verkocht in een serversetup geloof ik...geen idee of ze hebben mogen modden.
edit: Gevonden, blijkt toch niet echt een server te zijn. Geen idee wat dan wel.
Misschien komt er ooit nog een soort geheugen uitbreiding via USB ofzo, op zich zal dat wel moeten kunnen.

off-topic- Ahaha net zoals vroeger mijn amiga500 met externe geheugen uitbreiding (broodtrommel voor maat) http://home.quicknet.nl/mw/prive/schaaijw/images/amiga500.jpg

Everything thats has a beginning has an end

• !null
Vampy719 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:36:
[...]

Enige manier om het dan snel te krijgen is met een goeie SSD, zodat je snel kunt swappen. Maarja, je wil liever ook wat meer ruimte. En je zal vast geen standaard RAM slotjes vinden in de PS3 (als je em kan openen zonder garantie voorwaarden te schenden)

Anoniem: 170957

ff een vraag ivm de online voice chat mogelijkheiden op de PS3,
Ik heb hier al meermaals op zitten googlen zonder echt duidelijke info te vinden:

Hoe werkt dat precies bij de PS3? Kan je een voice chat sessie opstarten en dan een multiplayer game opzetten? Dat je bij elk spel dat je online speelt met elkaar kan chatten.
Ik weet dus wel dat je via bepaalde games voice chat kan gebruiken, maar ik ben dus op zoek naar een soort van Teamspeak/skype/ventrilo die op de PS3 draait dus ook als ik niet in een game zit nog met PSN buddys kan praten. (het idee zoals mogelijk is op de pc)

Is er zo iets? Ik hoor het graag.

• !null
Nee dat zit er niet in. Je kan buiten games om een chat beginnen, gewoon via het PS3 OS (online vriendje kiezen en bellen). Of in de games met online play, maar iig niet tegelijk.

Anoniem: 170957

GreenSky schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:34:
Nee dat zit er niet in. Je kan buiten games om een chat beginnen, gewoon via het PS3 OS (online vriendje kiezen en bellen). Of in de games met online play, maar iig niet tegelijk.
ok, ook enig idee of dit in de toekomst wel toegevoegd gaat worden?
of zijn ze daar niet mee bezig bij Sony? ;)

Ik persoonlijk vind het wel een gemis aangezien zo iets ideaal is voor clans met bijv COD4 etc...

Anoniem: 148415

Iemand hier toevallig gelukt om in de LittleBigPlanet beta te komen?
Zo ja, post eens wat impressies of laat wat zelf in elkaar geknutselde levels zien ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 25-09-2008 00:18 ]

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10

jefjef

learning by doing

GreenSky schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:41:
[...]

Enige manier om het dan snel te krijgen is met een goeie SSD, zodat je snel kunt swappen. Maarja, je wil liever ook wat meer ruimte. En je zal vast geen standaard RAM slotjes vinden in de PS3 (als je em kan openen zonder garantie voorwaarden te schenden)
klopt
zie PS3-motherboard-PAL

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 148415 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 00:14:
Iemand hier toevallig gelukt om in de LittleBigPlanet beta te komen?
Zo ja, post eens wat impressies of laat wat zelf in elkaar geknutselde levels zien ;)
Dan wel graag in [PS3] Little Big Planet en niet hier :).

And I'm the only one and I walk alone.

• chrisboers
Ik weet dat het bij DVDs mogelijk is om max 5 keer legaal van regio te wisselen op de DVD speler. Heeft de blu-ray van de PS3 iets vergelijkbaars? Ik zou hem graag op regio A hebben staan. Ik lees op google van alles over het verwijderen van de regio op PC blu-rays, maar niks over de PS3 blu-ray. Betekent dit dat dat niet kan?

-

• !null
Ah cool. Wat ik wel verwachtte dus.
Dan is een goeie SSD om te swappen dus echt letterlijk de enige mogelijkheid om een beetje snelheid erin te krijgen (tenminste, wanneer er veel gebruik gemaakt wordt van het geheugen)

Ik zou er zelf wel een keer zoiets als Damn Small Linux op willen zetten, of een base debian install. En dan de boel aansluiten op Cell package sources, zodat je alleen installeert wat je wil.
Maar goed, ik weet niet hoe flexibel die PS3 Ubuntu installatie is, misschien kan je daar ook bijna alles uitvinken. Nou moet ik zeggen dat ik bij zoiets als Ubuntu niet rechtstreeks kan zeggen waar je het geheugengebruik kan beperken. Ik denk dat je al heel gauw aan een ander window systeem moet etc. Niet echt Ubuntu meer dan.

• !null
chrisboers schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:01:
Ik weet dat het bij DVDs mogelijk is om max 5 keer legaal van regio te wisselen op de DVD speler. Heeft de blu-ray van de PS3 iets vergelijkbaars? Ik zou hem graag op regio A hebben staan. Ik lees op google van alles over het verwijderen van de regio op PC blu-rays, maar niks over de PS3 blu-ray. Betekent dit dat dat niet kan?
Als ik het goed heb doet de PS3 niet aan regio's. Dus nooit gezeik.

• chrisboers
GreenSky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:12:
[...]

Dat is alleen voor games het geval. Ik wil er US films op afspelen. Nu ben ik nog gelimiteerd tot de schijfjes die region-free zijn, maar zou ook graag de locked schijfjes draaien.

-

Anoniem: 250581

GreenSky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:12:
[...]

DVD films afspelen op de PS3 is wel gebonden aan de DVD-regio's

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 23:47
Anoniem: 250581 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:33:
[...]

BR films ook als het goed is

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

• BamSlam_
  • Niet online
Gelukkig zijn er zat films op BluRay te koop die regio ABC ondersteunen. Op www.hdmoviesource.com staat per film vermeld welke regio's hij ondersteunt. Daarna even bij Amazon.com bestellen, want daar zijn ze weer een stuk goedkoper :) Heb op die manier inmiddels Blade Runner, Stargate, Terminator II en Queen Live in Montreal gekocht en met succes afgespeeld op mijn PS3.

[ Voor 22% gewijzigd door BamSlam_ op 25-09-2008 09:54 ]

• BamSlam_
  • Niet online
Anoniem: 250581 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:33:
[...]
Inderdaad, mijn regio 1 DVD's speelt hij niet af. Enfin, die dan maar op m'n PC met AnyDVD naar een externe HD rippen, dan zouden ze het wel moeten doen aangezien AnyDVD de regiocodering en andere nare dingen verwijdert.

[ Voor 26% gewijzigd door BamSlam_ op 25-09-2008 09:55 ]

• chrisboers
BamSlam_ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:53:
Gelukkig zijn er zat films op BluRay te koop die regio ABC ondersteunen. Op www.hdmoviesource.com staat per film vermeld welke regio's hij ondersteunt. Daarna even bij Amazon.com bestellen, want daar zijn ze weer een stuk goedkoper :) Heb op die manier inmiddels Blade Runner, Stargate, Terminator II en Queen Live in Montreal gekocht en met succes afgespeeld op mijn PS3.
Klopt, en ik heb hier idd ook al 15 US BRs liggen. Maar er zijn helaas ook best veel films die wel locked zijn, bv Pirates of the Caribbean 3. Aangezien ik niet van plan ben dure NL BRs te kopen (ja, US is echt veel goedkoper), wil ik eigenlijk mijn BR op regio A zetten. Kom ik dus terug op mijn eerdere vraag: Kan dat?

-

• !null
Sorry voor de verkeerde info. Ik kan je niet verder helpen, ik huur meestal gewoon blu-ray's, dus heb ik dat gedoe niet.

• E2TK
Heeft iemand PURE al geprobeerd? Ik zit namelijk te twijfelen of ik deze aan moet schaffen, de demo vond ik zeer vet.
Volgende maand komen namelijk twee games die ik wil hebben, LBP en FarCry 2. Of zegt iemand die game bied weinig meer tov de demo.

ps. mooi nieuw uiterlijk

[ Voor 5% gewijzigd door E2TK op 25-09-2008 12:13 ]

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-04 11:02
GreenSky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:11:
[...]

Ah cool. Wat ik wel verwachtte dus.
Dan is een goeie SSD om te swappen dus echt letterlijk de enige mogelijkheid om een beetje snelheid erin te krijgen (tenminste, wanneer er veel gebruik gemaakt wordt van het geheugen)

Ik zou er zelf wel een keer zoiets als Damn Small Linux op willen zetten, of een base debian install. En dan de boel aansluiten op Cell package sources, zodat je alleen installeert wat je wil.
Maar goed, ik weet niet hoe flexibel die PS3 Ubuntu installatie is, misschien kan je daar ook bijna alles uitvinken. Nou moet ik zeggen dat ik bij zoiets als Ubuntu niet rechtstreeks kan zeggen waar je het geheugengebruik kan beperken. Ik denk dat je al heel gauw aan een ander window systeem moet etc. Niet echt Ubuntu meer dan.
Je kan beter gewoon een pctje gebruiken voor damm small linux, Sony had er gewoon meer ram in moeten gooien, ik bedoel, linux draait op een ps3 nog langzamer dan op een p3 computer, dat is toch niet fijn werken, dan snap ik het nut van linux op een ps3 niet.

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-04 10:27

Gast1981

room with a moose!

Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op een Dolby setje.
Nu is het al een wat ouder setje, en beschikt het niet over een optische (toslink) ingang.
Wel zit er een digitale (coax) input op, dus dan moet het maar via die.
Ik ben er al achter dat ik dan een "Converter Toslink naar coax (S/PDIF)" nodig heb.
Iemand hier ervaringen mee?

Tweede vraag is;
Zit er een digitale coax kabel bij de PS3 (40gb versie) geleverd?
Er zat wel een zwikkie kabels bij, maar ik weet niet of net die ene er tussen zit...
Een optische toslink moet ik sowieso bestellen, maar ik vraag me af of ik die andere ook moet meebestellen :?
Ik hoor het graag, bedankt! :)

• !null
De PS3 heeft alleen maar optisch (Toslink) dus waarom zouden ze er een coax kabel bij doen?
Hoe dan ook een coax kabel kost niks of je gebruikt een oude.
De adapter zal een apparaatje zijn, zou niet duur hoeven zijn, maar nooit naar gekeken.
GranCanaria schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:46:
[...]

Je kan beter gewoon een pctje gebruiken voor damm small linux, Sony had er gewoon meer ram in moeten gooien, ik bedoel, linux draait op een ps3 nog langzamer dan op een p3 computer, dat is toch niet fijn werken, dan snap ik het nut van linux op een ps3 niet.
Oh wist niet dat het zo erg was, echt waar? Dan loont het idd meer om een ITX boardje aan je TV te hangen.

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-04 10:27

Gast1981

room with a moose!

GreenSky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:20:
De PS3 heeft alleen maar optisch (Toslink) dus waarom zouden ze er een coax kabel bij doen?
Er zitten een berg tulp kabels bij, composiet is dat?
Ik vraag me af of ik er daar 1 van kan gebruiken, of dat ik een "echte" digitale coax spdif kabel nodig heb.

Die adapters heb ik al gevonden, zijn idd niet heel duur.
Maar ik vraag me af of dat mooi werkt, vandaar de vraag naar ervaringen.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:21
Gast1981 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:30:
[...]

Ik vraag me af of ik er daar 1 van kan gebruiken, of dat ik een "echte" digitale coax spdif kabel nodig heb.

Persoonlijk gebruik ik een s-video kabel die ik nog had liggen, werkt bij mij in ieder geval prima. Ik denk dat elke tulp stekker wel zal werken.

PSN ID: Svennie-NL

• !null
S-video kabel om digitale audio over heen te sturen? S-video heeft een hele andere stekker dan een coax/tulpen stekker.
Gast1981 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:30:
[...]

Tulpen stekkers werken ook ja. Maar misschien krijg je wel zo'n kabel bij de adapter.

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb gisteren Burnout gekocht en eventjes gespeeld, ik moest een aantal updates downloaden en kon toen ook met de motoren rijden, nu start ik hem weer op en gaat het spel update 1.5 downloaden van 35mb, is er alweer een patch uit?

• E2TK
EgoPro schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:05:
Ik heb gisteren Burnout gekocht en eventjes gespeeld, ik moest een aantal updates downloaden en kon toen ook met de motoren rijden, nu start ik hem weer op en gaat het spel update 1.5 downloaden van 35mb, is er alweer een patch uit?
Bij deze update zitten er ook trophys in het spel, geluk dat je m gister hebt gekocht, ik moet overnieuw beginnen wil ik de trophys hebben. :P

Anoniem: 266471

Heeft iemand enige ervaring met muis en toetsenbord op de ps3?
Moet je voor de ps3 een speciale muis en toetsenbord halen of kun je elk
usb muis/toetsenb erop aansluiten?

• JeepXJ89
Anoniem: 266471 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:09:
Heeft iemand enige ervaring met muis en toetsenbord op de ps3?
Moet je voor de ps3 een speciale muis en toetsenbord halen of kun je elk
usb muis/toetsenb erop aansluiten?
Je volgt duidelijk dit topic niet, ;)
Op de afgelopen pagina's heeft er iets gestaan over de muis/tobo's. Vooral de Logitech Mediaboard pro is het meest geschikt voor op de bank met PS3. Praktisch elk toetsenbord werkt wel.

Kijk hier

[ Voor 13% gewijzigd door JeepXJ89 op 25-09-2008 14:21 ]

• chrisboers
E2TK schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:07:
[...]

Bij deze update zitten er ook trophys in het spel, geluk dat je m gister hebt gekocht, ik moet overnieuw beginnen wil ik de trophys hebben. :P
Criterion begint zo langzamerhand mijn grote held wb support te worden. Er komen gewoon meer en betere updates voor deze game uit dan voor de gemiddelde MMORPG. Hulde, daar kunnen andere developers nog wat van leren!

-

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.