Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Dit was voor mij ook de reden waarom ik de game gehaald heb. Aan het begin wilde ik em niet hebben. Het gemis aan een twee player (splitscreen) mode vond ik genoeg reden. Nu de game voor 30 euri in de winkel lig en er nog zoveel aan wordt "upgegrade". Vind ik het toch een waardevolle investering.chrisboers schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:26:
[...]
Criterion begint zo langzamerhand mijn grote held wb support te worden. Er komen gewoon meer en betere updates voor deze game uit dan voor de gemiddelde MMORPG. Hulde, daar kunnen andere developers nog wat van leren!
Je hebt gelijk, geen s-video natuurlijk, kan even niet op de naam komen, welk signaal gebruikt standaard een gele stekker? Zit ook bij de PS3 standaard als ik me niet vergis.GreenSky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:53:
S-video kabel om digitale audio over heen te sturen? S-video heeft een hele andere stekker dan een coax/tulpen stekker.
PSN ID: Svennie-NL
Wikipedia: Composite video
-
Er komt nog meer aan.EgoPro schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:35:
[...]
Dit was voor mij ook de reden waarom ik de game gehaald heb. Aan het begin wilde ik em niet hebben. Het gemis aan een twee player (splitscreen) mode vond ik genoeg reden. Nu de game voor 30 euri in de winkel lig en er nog zoveel aan wordt "upgegrade". Vind ik het toch een waardevolle investering.
"On the official Criterion Games forums, creative director Alex Ward has stated that new cars are in the works. These cars will be available as free downloadable content. He has also stated that the first of what is to be several islands to be added will be made available as part of an update. Bridges extending from the main section of Paradise City will connect to these islands, offering "a new type of gameplay".[24][25][26] Forum posts from Ward also alluded to the possibility of underground sections and further online content (including adding sirens to the police vehicles, and horns to the others, which would be used online in some form). Altogether, this expansion project has been collectively referred to as "Freeburn 2.0".[27] Each update has been given a codename, including "Cagney", "Davis" and "Eastwood".[28]"
Anoniem: 30422
PSN:DMP82
Ik wil m ook aanschaffen, heb helaas geen CC, dus wil die van m'n pa lenen, maar die is op vakantie.Anoniem: 30422 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:15:
Nog andere Wipeout freaks hier op dit forum? kan niet wachten tot de store is geupdate.. iemand een tijd hoelaat dat ongeveer zal zijn?
Ps4/switch gamer
Ik zit er ook op te wachten...Anoniem: 30422 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:15:
Nog andere Wipeout freaks hier op dit forum? kan niet wachten tot de store is geupdate.. iemand een tijd hoelaat dat ongeveer zal zijn?
In de tussentijd is er al een Rock(mega)man 9 demo te downloaden uit de hongkong-store. Erg nostalgisch
Burnout Paradise is ook al te koop in die store...
Neen, helaas... PSN only...NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:43:
Komt wipeout niet op blu-ray?
http://www.nu.nl/news/175...%26%2339%3Bs_Highway.html
http://www.gamekings.tv/i...rs-in-arms-hells-highway/
Werkt perfect. Houd er alleen rekening mee dat je er een extra netadapter (stekkerGast1981 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:30:
[...]
Die adapters heb ik al gevonden, zijn idd niet heel duur.
Maar ik vraag me af of dat mooi werkt, vandaar de vraag naar ervaringen.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Anoniem: 273267
Ik !Anoniem: 30422 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:15:
Zit ook te wachten op de psn store update..
Denk dat het rond een uur of 17:00 / 18:00 wel gebeurt is.
kvoeg je wel ff toe
btw er komt ook een wipeout hd demo dacht ik, voor de mensen met nog geen cc.
PSNID: cnmth
Groet cyn0
Ik kijk er in ieder geval ook naar uit, kan alleen jammer genoeg niet spelen dit weekendAnoniem: 30422 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:15:
PSN: ekfad of vid sid ekfad (tis 1 van die 2)
Geen JAP account hieroMikey5times schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:43:
[...]
Ik zit er ook op te wachten...
In de tussentijd is er al een Rock(mega)man 9 demo te downloaden uit de hongkong-store. Erg nostalgisch![]()
Burnout Paradise is ook al te koop in die store...
Ook is het zo dat sinds ik bionic commando heb, ik me echt pas weer realiseer hoe kapot lastig die games "back then" waren, bionic commando was dan ook meer frustrerend dan tof om te spelen..(ik speel de game dan ook op hard) maar dat moet van mijzelf aangezien ik echt bizar lastige games heb uitgespeeld op de NES (TMNT 1 en battletoads, ook iedere MM)
anyways, heb gehoord dat er ook bionic commando trophy's uitkomen vandaag... dat houd me nog wel even zoet tot LBP
(PSN:DMP82) <-- moet mijn sig aanpassen kweet het, maar ben lazy
[ Voor 24% gewijzigd door EgoPro op 25-09-2008 17:09 ]
PSN exclusive. dus geen BR jammergenoegEgoPro schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:08:
Yup wipe out is online, maar komt deze ook op BR uit anders wacht ik nog ff met kopen. Hehe zie ook dat Burnout als download beschikbaar is.
Ik kon ook nog een 'full unlock' ofzo downloaden, ik denk dat dat een soort savegame is om alle opties direct vrij te geven? (die heb ik dus nog niet gedownload)
@EgoPro> volgens mij is hij download only, dus komt hij niet op BR uit...
Full unlock klinkt bijna als een foutje, een beetje moeite doen voor een spelletje is toch niet teveel gevraagd?
edit: aah, het spel is niet te spelen zonder de 'key file'.
(PSN:Jayden_2008)
[ Voor 17% gewijzigd door Jayden op 25-09-2008 18:03 ]
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
Uurtje geleden stond ie er nog niet op!
Toch wel handig zo'n PSN download, hoef ik niet naar de winkel
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Untappd: politrix
kan ik mij geheel bij aansluiten. een must have imhopolitrix schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:30:
WipeOut inmiddels gespeeld en Studio Liverpool heeft in mijn ogen een pareltje afgeleverd. Na een half uur spelen ben ik het jaar uitstel van deze fantastische game alweer vergeten!
MiC-NL = PSN voor wat online races
Great minds think in parallel gutters.
Ben ook WipeOut aan het downloaden atm (via wifi -_-)
Ga later vanavond wel eventjes kiijken
Mijn online id: watbenjedan
agreeM a r c o schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:49:
Ging het downloaden maar eens wat sneller. 20% na een kwartier
en het mooie is, na het downloaden denk je er te zijn, maar dan moet je hem nog installeren... 20% atm... ik ben erg benieuwd, nadeel is dat ik over een uur een bruiloft heb!
wil het doodgraag
laat iets weten dan?
Anoniem: 136772
edit: al gevonden, op rare plek
Heb die maar gekocht en meteen WipeOut HD erbij, jeugdsentiment
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 25-09-2008 20:08 ]
Heb nu mijn eerste twee tracks gespeeld. Het voelt wel iets anders aan dan mijn geliefde Wipeout 2097. Het speelt nog niet echt snel, maar ik neem aan dat je eerst een paar circuits door moet spelen met 'gold' of zo. Zo was het in ieder geval met WO 2097: eerst een paar tracks om op te oefenen en naarmate jezelf beter wordt gaat de snelheid elke keer omhoog tot je denkt dat je reactievermogen het niet meer trekt.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb ook nooit echt Wipeout gespeeld, maar als ik de ervaringen zo lees en de cijfers van de reviews komt het wel goed.. Net dus ook gekocht en nu aan het downloaden. Wel wat ruimte moeten vrijmaken op m'n 40GB Hard-disk..scorpie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:23:
Damnit, ik zat vanmiddag al te dubben, zal ik die WipeOut HD nou maar gewoon kopen dan of niet? Vroeger nooit WipeOut gespeeld, dus ik kan me niet echt terug laten vallen op het gevoel dat ik ooit bij WipeOut heb gehad.
Als vanouds, maar dan met HD graphics!
Echt gaaf.
Hoe schiet je eigenlijk ook alweer ?
Burp
Rondje = je wapen vernietigen en omzetten in energie (health voor je schip)
Wat-een-spel. Geluid is echt zo vet. Speel maar is een custom-soundtrack. Als je door een tunnel gaat hoor je een echo, als je jumpt dan verdraait het geluid.. geluid dimt als je leven laag is. Details zijn overal. Wat ik ook net zag was de ghost ship van je vorige ronde. Dat is zoals altijd een soort van hologram, maar dit keer vliegt er een mini-scheepje voor (of achter je) die je ghost-ship projecteerd op het scherm (ziet zo'n projectiestraal). Echt zo vet gedaan
Om over de graphics nog maar te zwijgen. 2-player splitscreen is overgens geen 60fps meer.
edit: Snelle service van Wii4all
[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 25-09-2008 22:20 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Ik kan SOCOM, Gran Turismo en Quest for Booty gewoon in de winkel halen, waarom kunnen ze deze niet gewoon ook op blu-ray uitbrengen?
Ik snap dat niet, ze lopen alleen maar geld mis want ik ben écht niet de enige Nederlander zonder credit card, wanneer komen ze nu met iDeal of Prepay-Cards, het systeem om dat te implementeren kan toch niet duurder zijn dan al die inkomsten die ze mislopen lijkt mij, maar ik zal het wel fout hebben...
ok dan:PromoX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:42:
Er lijkt nogal wat interesse te zijn voor de nieuwe WipeOut. Als dit zo blijft kan misschien iemand er een topicstartje voor in elkaar timmeren?
[PS3] Wipeout HD
Burp
Ik ben er wel mee eens. Ik heb wel een creditcard, maar als ik iets van 18 euro aanschaf wil ik toch wel graag iets tastbaars hebben. Misschien ben ik er wel ouderwets in maar toch.Grannd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:56:
Arg, als ze Wipeout nu ook op blu-ray uitbrengen...
Ik kan SOCOM, Gran Turismo en Quest for Booty gewoon in de winkel halen, waarom kunnen ze deze niet gewoon ook op blu-ray uitbrengen?
Ik snap dat niet, ze lopen alleen maar geld mis want ik ben écht niet de enige Nederlander zonder credit card, wanneer komen ze nu met iDeal of Prepay-Cards, het systeem om dat te implementeren kan toch niet duurder zijn dan al die inkomsten die ze mislopen lijkt mij, maar ik zal het wel fout hebben...
Als je er mee uitgespeeld ben kan je hem ook weer door verkopen. En het kost niet zoveel harde schijf ruimte.
Ik heb het spel niet, maar op de vorige pagina heeft iemand het over een update van 35MB die trophy's zou moeten ondersteunen.zedonite schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:47:
Lees op verschillende sites dat de Trophy-update van Burnout Paradise te downloaden is, maar krijg geen update-melding bij het starten van het spel. Is de patch al te downloaden bij iemand?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Raar, ik heb v1.40 maar verwijderd en het spel weer gestart, maar krijg patch v1.40 weer aangeboden.Sandyman538 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:03:
[...]
Ik heb het spel niet, maar op de vorige pagina heeft iemand het over een update van 35MB die trophy's zou moeten ondersteunen.
Las net op het doosje dat het een USA game is, het zal daar wel aan liggen..
[ Voor 11% gewijzigd door Zedonite op 26-09-2008 00:24 ]
Klopt ik heb hem hier draaien, V 1.5Sandyman538 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:03:
[...]
Ik heb het spel niet, maar op de vorige pagina heeft iemand het over een update van 35MB die trophy's zou moeten ondersteunen.
Maar heb nog niet gemerkt dat de trophy's met terugwerkende kracht zijn toegepast. Er staat wel iets dat er een "Fresh Save" voor nodig is, maar dat helpt ook niet, of ze bedoelen er iets anders mee...
Opzich wel lachu, maar ik twijfel nog steeds over het nut van Trophy's als: "Drive through your first repair station" etc

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -
Een Trophy halen is wel lache, alleen is het bij de ene game een uitdaging om ze te halen (Super stardust) en bij de andere game is het gewoon super simpel of oersaai (rij door alle gele hekjes heen bij burnout ofzo...)Skire schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:11:
Klopt. Hoe makkelijk het ook is een trophy te halen, je krijgt toch een leuk gevoel van beloning. Waarschijnlijk een oerinstinct dat ervoor zorgt dat je je goed voelt na het behalen van iets
Als ik er echt iets moet voor doen en het is moeilijk dan geeft dat een voldoening, maar anders mogen ze van mij gewoon weggelaten worden
Anoniem: 13041
Hoi Light21M,Light21M schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:26:
iemand die kan helpen met betaling visa voor wipeout hd
wil het doodgraag
laat iets weten dan?
Kijk anders hier eens naar:
https://www.wirecard.com/wirecard/SendMoneyAboutPage.html
soort prepaid creditcard!
Ik kan je wel toevoegen, dan kunnen we vergelijken, ik heb alleen nog geen trophy binnen Burnout, dit weekend maar eens mee beginnenEgoPro schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:54:
Yup Burnout is nu 1.50, en de eerste 6% aan trophies is binnen, raar eigenlijk ik heb geen game-vrienden om met mijn trophies te pronken. Maar het is elke keer weer leuk er 1 te winnen.
PSN ID: Svennie-NL
-
Volgens mij werkt dit niet op PSN.Anoniem: 13041 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:23:
[...]
Hoi Light21M,
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Wirecard werkt volgens mij al niet meer..Anoniem: 13041 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:23:
[...]
Hoi Light21M,
Entropay heeft nog een tijdje gewerkt, weet niet of dat nu nog het geval is...
PSNID : HoefMeistert
Tja je kan op ebay vanuit de VS van die psn network cards kopen, je betaald dan iets meer geld dan dat je er voor terug krijgt maar je kunt wel de game kopenStealthyPeanut schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:50:
Is er inderdaad geen andere mogelijkheid om iets te kopen zonder CC? Beetje jammer moet ik zeggen, bij MS kan je nog met die MS points dingen kopen maar op de PS store helemaal niet dan?
Zou wel handig zijn, maar volgens mij kan het niet. Misschien even zoeken, misschien is het een feature die eraan komt?chrisboers schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:48:
Is het ook mogelijk om 'friends' in groepen in te delen? Ik wil eigenlijk wel een GoT friendslist aanmaken.
Link werkt helaas niet meer. Iemand nog een link/lijst voor de BC van PAL PS2 games ?Start van topic:
• http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm?locale=nl_NL , de PS3 Backwards Compatibility Database gemaakt door gebruikers voor gebruikers.
• http://faq.eu.playstation...vJW1xfhfNpbGcQ!1531875105 , de PS3 Backwards Compatibility Database gemaakt door Sony.
Anoniem: 224995
En??? hoe is het?sysiwan schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:55:
Net bij MM Arena een exemplaar van BiA: Hells Highway gekocht voor 62,99 Euro. Ben benieuwd wat ik vanavond allemaal op mijn scherm voorgeschoteld krijg. Het spel volgt (scripted) zijn weg totdat.....het fout ging met Operation Market Garden...hoe zal het spel dan aan zijn eind komen?
http://www.nu.nl/news/175...%26%2339%3Bs_Highway.html
http://www.gamekings.tv/i...rs-in-arms-hells-highway/
vertel vertel
Anoniem: 231908
Nu nog tijd vinden...
Tering gaan we weer ...Anoniem: 231908 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:37:
Zo te zien is de closed beta van Killzone 2 begonnen. Heb een uitnodiging in m'n mail!
Nu nog tijd vinden...

Anders maar gewoon importeren?Tankbuster schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:57:
Bah,Resistance 2 heeft een advies prijs van 80€. Hopelijks gaan die winkels niet de adviesprijzen volgen
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Hou http://www.budgetgaming.n...ile/resistance+2_PS3.html in de gaten.Tankbuster schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:57:
Bah,Resistance 2 heeft een advies prijs van 80€. Hopelijks gaan die winkels niet de adviesprijzen volgen
Bij gamehubs betaal je op dit moment overigens 38 euro incl verzending. Die is op dit moment de goedkoopste.
Armada in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."ymmv schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:28:
Ik zie dat nedgame.nl op dit moment de 40GB PS3 verkoopt voor 345 euro. Interessante prijs lijkt me.
Lijkt me niets interessants aan. Je zit dan met een Sixaxis ipv een Dual Shock 3, en je hebt 40 GB minder opslag. Ten zij ik iets mis?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Je kan deze gebruiken, is dan wel niet officieel van Sony, maar geeft een goede indicatie (en soms zelfs duidelijker).RedBaret schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:11:
Vroegâh kon je zien of een bepaald ps2 spel wel/niet problemen gaf op je 60gb ps3
[...]
Link werkt helaas niet meer. Iemand nog een link/lijst voor de BC van PAL PS2 games ?
http://www.ps3comp.com/view.asp
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Thnx ! Misschien iets om op te nemen in de start van het topic.Seraphus-Y schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:35:
[...]
Je kan deze gebruiken, is dan wel niet officieel van Sony, maar geeft een goede indicatie (en soms zelfs duidelijker).
http://www.ps3comp.com/view.asp
[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 26-09-2008 17:18 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Principieel laten liggen. Zal ze leren. Deden ze met R&C ook. Mooi laten liggen en onlangs voor 30 euro gehaald.Tankbuster schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:57:
Hoezo je eigen AAA titels om zeep brengen...
Je moet ook bij de goeie winkels kijkenAvanCade schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:47:
[...]
Principieel laten liggen. Zal ze leren. Deden ze met R&C ook. Mooi laten liggen en onlangs voor 30 euro gehaald.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Uncharted was ook advies 80 euro, ik denk niet dat iemand hier hem voor die prijs gehaald heeft. Ergo: het loopt wel los. En idd, 80 euro is veel te veel, daarom is er ook zoiets als ergens anders je game kopen, bv in de VS.AvanCade schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:47:
[...]
Principieel laten liggen. Zal ze leren. Deden ze met R&C ook. Mooi laten liggen en onlangs voor 30 euro gehaald.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Voor die prijs wil ik net zo goed een weekje wachten als het moet, dat spel begint nog steeds bij het begin.
Ik mis trouwens een reageer-knop onderaan de pagina
[ Voor 14% gewijzigd door Reemster op 26-09-2008 20:00 ]
Anoniem: 136772
En de pagina selectie knopjes...-RazieL- schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:59:
Ik mis trouwens een reageer-knop onderaan de pagina
Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:28:
[...]
En de pagina selectie knopjes...
Zal waarschijnlijk binnenkort wel gefixt zijn. In de tussentijd: kies in je http://gathering.tweakers.net/forum/preferences voor de (oude) 'tweakers' ipv de 'tweakers_ng' template
[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 26-09-2008 20:33 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Anoniem: 239951
Waarom zou je dat in godsnaam überhaupt nu al willen weten? Deze game gaat pas Q1/Q2 2009 in de winkels liggen.Tankbuster schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:53:
[...]
Maar iemand een idee wat de prijs zal zijn van Operation Flashpoint 2?
Op FirstLook ga ik morgen naar de presentatie van deze game. Ik ben erg benieuwt.
Lucky bastardAnoniem: 231908 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:37:
Zo te zien is de closed beta van Killzone 2 begonnen. Heb een uitnodiging in m'n mail!
Nu nog tijd vinden...
En mocht je inderdaad te weinig tijd voor de Beta hebben, ik heb genoeg tijd haha
[ Voor 9% gewijzigd door l00pz op 27-09-2008 00:31 ]
Anoniem: 139886
Ik heb meteen wat spellen besteld en heb nu een weekje Disgaea 3 binnen. Het spel is duidelijk een terugkeer naar de humor van deel 1, gelukkig maar, want deel 2 was voor mij een enorme afknapper.
De graphics zijn zoals overal al wordt aangegeven iets wat op een PS2 (pfff misschien zelfs een Ps1!) makkelijk kan, maar dat stoort me niet, ik vind het een leuk spel en dat telt. Wat echter wel heel erg jammer is dat het niet lekker eruit ziet op mijn CRT breedbeeld. Het wordt gewoon niet op het juiste formaat weergegeven en het font trilt een beetje, beide iets wat ik met geen enkel ander PS3 spel heb
Ach ja, een HD tv stond ook al op mijn verlanglijstje

In ieder geval ben ik heel blij dat je gewoon USA import kan spelen; niet alleen goedkoper (zelfs met belasting), maar ook een ruimere keus; Disgaea 2 is hier nog niet uit en ik vermoed dat Valkyria Chronicles straks ook lastig te krijgen gaat zijn in Europa.
Ik hoop dat Valkyria Chronicles wat gaat worden, het ziet eruit als iets wat een (J)RPG/Turn based strategy fan zoals ik helemaal blij gaat maken. Maar ja, eerst maar even wat reviews afwachten
Maar wat eigenlijk mijn PS3 dubbel en dwars zijn geld waarmaakt is de media center functie. Ik had niet gedacht dat dat zo handig zou zijn. TVersity ingesteld en streamen maar! Ik heb er bijna spijt van dat ik zolang heb gewacht... zo zie je ook dat al die negatieve kritiek met een zakje zout moet worden genomen. PS3 is een mooi apparaat en de spelletjes vallen bepaald niet tegen.
Maar ik hoorde van iemand dat sony met een update zal komen die PS2 spellen kan emuleren, waardoor het dus mogelijk wordt om ze te spelen.. Iemand hier die dat kan bevestigen... ?
Ach ja, tot die tijd zijn mijn PS3 en G25 niet meer te scheiden... Samen met GT5:P en Burnout..Wel jammer dat TDU niet op de PS3 beschikbaar is....
Gisteren ook nog even de demo van Naruto Ultimate ninja Storm binnengetrokken.. Is toch weer wat anders dan die van de XBOX360(Rise of a Ninja, heb beiden Consoles dus kan vergelijken)
Al met al is de PS3 een mooi apparaat... en wat ik het mooiste vind... Geen UBERblock tussen je voeding...
Speel overigens ook online, PSN staat in sig.
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Early adopters worden zo in ieder geval niet genaaid.
Star Wars, The Force Unleashed
Pure
WipeOut HD
Brothers in Arms, Hells Highway
LittleBigPlanet
Far Cry 2
FallOut 3
SOCOM
Mirror's Edge
Motorstorm 2
Tomb Raider
Wordt weer tijd om m'n (lege) spaarvarken op te zoeken
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hopelijk komen ze snel, ik heb een CC maar ik lees nog vaak genoeg mensen die wel iets willen kopen, maar dat niet kunnen. En dat is jammer. Want als je maanden later wel de kans krijgt dan is het vaak niet zo interessant meer om het product te kopen. Dus ze lopen gewoon inkomsten mis.
Ik heb hem wel voor 70 gekocht destijdsEfBe schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:02:
[...]
Uncharted was ook advies 80 euro, ik denk niet dat iemand hier hem voor die prijs gehaald heeft. Ergo: het loopt wel los. En idd, 80 euro is veel te veel, daarom is er ook zoiets als ergens anders je game kopen, bv in de VS.
Dat wist ik allang al. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind..Alleen 60Gb via marktplaats kopen vind ik ook weer zo.. Dus ja dan de 80GB maar.. ach ik heb er in ieder geval plezier van. Daar gaat het uiteindelijk om.AvanCade schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 10:53:
Dat de 80gb niet BC was had je ook vooraf kunnen weten door de site en GOT te lezen. In Europa is vooralsnog maar 1 versie die BC is. De originele 60gb versie.
Early adopters worden zo in ieder geval niet genaaid.
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Resistance ,Pixel Junk Monster en nog een hoop games en een hoop games die nog uitkomenconsole schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:43:
Mensen die nog games kunnen aanbevelen die met 2 spelers te doen is?
Anoniem: 131051
Ik kan hier in de lokale supermarkt nochtans prima iTunes Gift Cards kopen voor 15, 25 (en ik denk 40) euro. Als geldwaarde dus.nudie schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:25:
Die vertraging met die PSN cards is niet zo verwonderlijk.. althans het is lastiger dan met de punten kaarten van Xbox en Wii. Punten =/= Geld. En al heb je duizend-en-1 tegoedbonnen, beltegoed, cadeaubonnen met een echte waarde in EURO's het is denk ik toch wat anders in EU, zeker met alle belastingwaardes.
In de periode na de release van de lbp-pack ga ik waarschijnlijk ook aan de ps3 (maar eerst moet er een tv komen).
En waar ik dan toch wel naar uitkijk is midnight club. Ik ben eens benieuwd wat het rockstar team uit hun hoed kunnen toveren met deze game. De vorige midnight clubs waren idd niet zo goed, of eerder 'gewoontjes' (maar dat lag voor een groot deel ook aan de beperking van de previous gen consoles).
Ik hoop dat het grafisch mooier is dan bvb gta. De nadruk ligt immers meer op racen ipv een ingeleefde stad. Dus meer detail naar de cars en de omgeving dan naar pedestrians en andere dingen.
"Dat is dus bij game.co.uk de volgende stappen ondernemen:
* Voeg eerst de dual shock 3 toe aan je mandje.
* Vervolgens zoek je op "DVD wrap" en voegt de goedkoopste van 0,99p ook toe aan je mandje.
* Nu krijg je de dual shock voor 25 pond (35 euro)!"
Ik heb bovenstaande zelf afgelopen zondag gedaan en vandaag bracht de postbode keurig het pakketje. Totaalprijs € 36,49 (28,93 pond).
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Gewoon proberen, om de een of andere vage reden krijg je dan korting.Shiver23 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 16:11:
waarom een dvd wrap?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Dit topic is gesloten.