Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.609 views

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Zodat je bestelling boven de 30 pond komt, anders geldt de kortingcoupon niet. Die DVD-wraps zijn het goedkoopste wat je bij daar kunt bestellen. Volgens mij moet je dan wel een vouchercode gebruiken, bijv JHESRDMXH

---

Edit: blijkbaar is er een speciale korting voor de DS3. Maar je kunt dus ook 5 pond korting krijgen met die bovenstaande code als je voor minimaal 30 pond bestelt.

[ Voor 29% gewijzigd door ymmv op 27-09-2008 16:36 ]

Verwijderd

marcrenzo schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 16:21:
Ik heb nog nooit problemen gehad met pakjes die door de douane onderschept zijn. Ik zorg er gewoon altijd voor dat ik niet voor meer dan 40 euro per keer bestel. Bij videogamesplus.ca zetten ze zelfs op elk pakje dat het gaat om een speelgoed spel ter waarde van 20 dollar. Hier heb ik mijn dualshock3 ook besteld.
Voor de duidelijkheid een beetje offtopic maar toch, voorkomt een hoop paniekerig gedrag :+
Invoeren van goederen van buiten de EU via internet kan tot een bedrag van 150 EURO belastingvrij, deze maatregel is al op 11 maart jongstleden ingegaan, zie hier.
Met de huidige koers kan je dus voor ongeveer 219 Dollar PS3 spellen en/of accessoires aanschaffen zonder daar een aanslag voor te krijgen 8)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Maar engeland valt onder europa dus dan hoef je sowieso geen invoerrechten te betalen.

PSN: Shiver23

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Je krijgt bij de DS3 10 pond korting als je er iets anders bij koopt. Aangezien het niet uitmaakt wat je kiest, kun je dus het goedkoopst mogelijke artikel nemen :). Omdat het hier een EU bedrijf betreft hoef je geen invoerrechten te betalen.
Get these products cheaper when you buy them with anything else in the same transaction! You can see the discount in your basket when it contains a When Bought With item and anything else.

And I'm the only one and I walk alone.

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 16:30:
[...]

Voor de duidelijkheid een beetje offtopic maar toch, voorkomt een hoop paniekerig gedrag :+
Invoeren van goederen van buiten de EU via internet kan tot een bedrag van 150 EURO belastingvrij, deze maatregel is al op 11 maart jongstleden ingegaan, zie hier.
Met de huidige koers kan je dus voor ongeveer 219 Dollar PS3 spellen en/of accessoires aanschaffen zonder daar een aanslag voor te krijgen 8)
Iets voor de startpost? Denk niet dat veel mensen dit al wisten, ik iig niet. Wel mooi nieuws

Verwijderd

Stel je koopt een game in de US store, kan je dan alleen die game spelen met je US account of kan je dan ook weer met je normale account / user profile inloggen en de game alsnog spelen?

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]
Lezen is ook een vak: de maatregel gaat pas op 1 december aanstaande in. Echter, de douane knijpt al officieus wel eens een oogje toe. In de praktijk betekent dat dat je meestal geen invoerrechten hoeft te betalen bij waardes tot 150 Euro.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
BamSlam_ schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 16:52:
[...]

Lezen is ook een vak: de maatregel gaat pas op 1 december aanstaande in. Echter, de douane knijpt al officieus wel eens een oogje toe. In de praktijk betekent dat dat je meestal geen invoerrechten hoeft te betalen bij waardes tot 150 Euro.
Ironie :)

Jij moet dus op dezelfde leescursus: het artikel beschrijft dat de EU de regelgeving al in maart heeft ingevoerd maar dat dit dus iedereen is ontgaan, incluis de doane (Zegt de telegraaf). Uiteraard weet de doane het wel degelijk en is een oogje toeknijpen niet aan de orde, ze volgen gewoon de regelgeving die al in maart van kracht was.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Hallo,

Ik wil graag een PS3 kopen, maar in Amerika, omdat de doller niet zoveel waard meer is.

Nu is mijn vraag of ik als ik een PS3 in amerika koop, gewoon nog dvd/blu-ray films en spellen kan spelen in NL, en of ik de taal kan instellen in NL.

Tom

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
tom.keim schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:07:
Hallo,

Ik wil graag een PS3 kopen, maar in Amerika, omdat de doller niet zoveel waard meer is.

Nu is mijn vraag of ik als ik een PS3 in amerika koop, gewoon nog dvd/blu-ray films en spellen kan spelen in NL, en of ik de taal kan instellen in NL.

Tom
Films niet (sommige uitzonderingen daargelaten maar officieel niet), games dan weer wel en taal valt ook in NL in te stellen.

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
tom.keim schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:07:
Hallo,

Tom
Let op dat je mogelijk importheffing dient te betalen.

PS3 is voor spellen regiovrij.
Voor DVD's en Blu-Ray's zit er een regio lock op.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
EfBe schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:39:
[...]

Ironie :)

Jij moet dus op dezelfde leescursus: het artikel beschrijft dat de EU de regelgeving al in maart heeft ingevoerd maar dat dit dus iedereen is ontgaan, incluis de doane (Zegt de telegraaf). Uiteraard weet de doane het wel degelijk en is een oogje toeknijpen niet aan de orde, ze volgen gewoon de regelgeving die al in maart van kracht was.
Het aannemen van wetgeving is ook iets anders dan in werking treden ervan, zoals je in de bron kan zien komt deze uit maart, maar wordt er gesproken over 1 december als ingangsdatum van de wetgeving.

Zoals ik al gepost had op:woensdag 09 april 2008 13:08

-------------------------------------------------------------------------------
Goed nieuws voor de importers onder ons!!!
The value limit of ECU 22 set out in Article 27 of Regulation (EEC) No 918/83 has not been increased since 1991, whereas at the same time customs duties have been significantly reduced or even abolished.
Accordingly, it is appropriate to increase the value limit for consignments of negligible value.
in Article 27 the value of ECU 22 shall be replaced by EUR 150;
It shall apply from 1 December 2008.
Bron: http://eur-lex.europa.eu/...2008:085:0001:0002:EN:PDF

Wetgeving geldt dus wel degelijk per 1 december, en telegraaf loopt achter op mij ;)

[ Voor 7% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-09-2008 18:41 ]

Ps4/switch gamer

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Neophyte_NL schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:14:
Voor mensen die goedkoop een DualShock 3 willen halen zonder dat deze van de andere kant van een oceaan moet komen, je lang moet wachten en 'risico' loopt bij de douane: op budgetgaming.nl staat hoe je een dual shock kunt krijgen voor ongeveer 35 euro:

"Dat is dus bij game.co.uk de volgende stappen ondernemen:

* Voeg eerst de dual shock 3 toe aan je mandje.
* Vervolgens zoek je op "DVD wrap" en voegt de goedkoopste van 0,99p ook toe aan je mandje.
* Nu krijg je de dual shock voor 25 pond (35 euro)!"

Ik heb bovenstaande zelf afgelopen zondag gedaan en vandaag bracht de postbode keurig het pakketje. Totaalprijs € 36,49 (28,93 pond).
Je kunt daar alleen met creditcard betalen zeker, geen paypal :(

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Vandaag even Quest fot Booty op gehaald voor 15 euro. Ben hem nu aan het instaleren maar dat duurt wel erg lang voor zo'n klein spel. Lijkt wel of hij volledig over gekopieert wordt.

Jammer dat wipe out HD er niet naast lag had die anders ook mee genomen.(downloaden doe ik niet)

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:02
Nico111 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:56:

Jammer dat wipe out HD er niet naast lag had die anders ook mee genomen.(downloaden doe ik niet)
Dan zal je WipEout HD nooit kunnen spelen want die is alleen verkrijgbaar via psn.

Verwijderd

ADDG schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:15:
[...]

Dan zal je WipEout HD nooit kunnen spelen want die is alleen verkrijgbaar via psn.
Je vergat een woordje: momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
[...]

Ik kan uit eigen ervaring melden dat dit NIET !!! waar is.
Onlangs nog een aanslag gehad voor een bestelling van net iets boven de 50 euro. Het was, is en blijft dus nog even een roulette, waarbij x% van de pakketjes er uit gepikt wordt, en een invoer-heffing krijgt. Overigenst staat in het artikel ook dat dit formeel pas op 1 december in gaat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:41:
[...]

Ik kan hier in de lokale supermarkt nochtans prima iTunes Gift Cards kopen voor 15, 25 (en ik denk 40) euro. Als geldwaarde dus.

De vorige midnight clubs waren idd niet zo goed, of eerder 'gewoontjes' (maar dat lag voor een groot deel ook aan de beperking van de previous gen consoles).
Ik hoop dat het grafisch mooier is dan bvb gta. De nadruk ligt immers meer op racen ipv een ingeleefde stad. Dus meer detail naar de cars en de omgeving dan naar pedestrians en andere dingen.
Met het invoeren van die kaarten ligt het kennelijk toch een stuk lastiger, ze zijn al maanden bezig ook hier in EU.

Ik heb vandaag op First Look Midnight Club LA gespeeld, persoonlijk werd ik niet weggeblazen door de game. Ze zijn jammerlijk genoeg blijven hangen in het DUB/pimp thema, iets waar we in europa nu wel klaar mee zijn.
Toch een goede racer, maar het zal nooit de userbase van een NFS krijgen. NFS heeft nou eenmaal de bekendheid. Ook NFS Undercover was speelbaar maar wel een tergend slechte code, de pop-up was idioot en de game liep bij mij zelfs vast (360). Deze demopods hadden ze beter Mirrors Edge op kunnen gooien.

In de theaterzaal heb was ik echt onder de indruk van de games; Operation Flashpoint2 en Damnation.

Voor die mensen die er ook waren; wat ging die Leon van Ubisoft als een dolle met die shirts. Gekkenhuis met al die mensen daar te graaien. Helaas waren Resistance2 en Prince of Persia niet aanwezig.
Leon van Ubisoft legde me uit dat het hoofdkantoor het nog niet aandurfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde vandaag Oblivion bestellen op play.com, maar hij was niet meer beschikbaar. Zodra hij wel weer beschikbaar is, sturen ze hem op. Is het het waard om daarop te wachten of kan het weken duren voordat ze weer een nieuwe lading krijgen? Wilde ze mailen om het te vragen, maar gek genoeg lijkt dat niet mogelijk te zijn, beetje vreemd voor een webshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 03:00:
Ik wilde vandaag Oblivion bestellen op play.com, maar hij was niet meer beschikbaar. Zodra hij wel weer beschikbaar is, sturen ze hem op. Is het het waard om daarop te wachten of kan het weken duren voordat ze weer een nieuwe lading krijgen? Wilde ze mailen om het te vragen, maar gek genoeg lijkt dat niet mogelijk te zijn, beetje vreemd voor een webshop...
Waarom bestel je niet op TheHut? Erg goede ervaringen met die toko en je kunt er gewoon in ponden betalen en niet verplicht in euro's zoals bij Play.com, die een schandalige omrekenkoers hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Of je koopt hem 2e hands op marktplaats voor een appel en een ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 weken gewacht op Top Spin 3 en Civ revolution die ook niet meer beschikbaar waren ten tijde van bestelling. Uiteindelijk de boel gecanceled en via Ebay besteld die ook nog eens een 10 euro goedkoper was.
1 week later beide spellen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Voor de mensen die een NOG goedkopere dualshock 3 willen hebben:
18 pond:

http://www.dvd.co.uk/GHw/...r-PS3/SY89658/product.htm

Edit: ow nevermind, 18 pond aan shippingcosts erbij :')

[ Voor 14% gewijzigd door scorpie op 28-09-2008 11:27 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gister een aantal nieuw PS3 games gespeeld:

-Little Big Planet: grafisch top! levels ziet er gaaf uit, melige sackboys/girls, besturing was wel even wennen maar ik geloof ook dat ik een brakke controller had. Zelf levels maken was niet echt goed te proberen, maar geloof niet echt dat dat heel erg mijn ding is.

-Motorstorm Pacific rift: kvon het eigenlijk niet een hele verbetering te opzichte van het eerste deel... grafisch zag het er wel ok uit, maar dat kwam vooral door de kleurrijke omgevingen. Technisch zag was het niet veel beter uit. Besturing voelde grotendeels hetzelfde aan.

-Brothers in Arms: Grafisch niet heel erg spectaculair maar wel erg sfeervol!, khad toch wel het gevoel in Nederland rond te lopen. leuke actie.

-Far Cry 2, is niet een spelw aar je in 10 mnuutjes een geod ide van krijgt, is grafisch uiteraard top, Afrika omgeving is super... lijkt me echt weer eens een originele shooter.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 05:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Even een gek vraagje tussendoor, maar ik heb tot dusverre nog niet iets fatsoenlijks kunnen vinden:

Ik zoek een microfoontje voor in-game chatten wat ik om m'n nek kan hangen ofzo, en wat zonder problemen via BT of USB met de PS3 kan babbelen. Ik game met een Sennheiser HD 555 (die ik niet ga veranderen voor een of andere budget headset), maar nu met Wipeout HD en andere spellen is het wel eens fijn te kunnen ouwehoeren. Zijn er aanraders voor?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:27
Hillie schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:58:
Even een gek vraagje tussendoor, maar ik heb tot dusverre nog niet iets fatsoenlijks kunnen vinden:

Ik zoek een microfoontje voor in-game chatten wat ik om m'n nek kan hangen ofzo, en wat zonder problemen via BT of USB met de PS3 kan babbelen. Ik game met een Sennheiser HD 555 (die ik niet ga veranderen voor een of andere budget headset), maar nu met Wipeout HD en andere spellen is het wel eens fijn te kunnen ouwehoeren. Zijn er aanraders voor?
Sony komt rond de release van SOCOM met een nieuwe Headset,ik weet niet hoe duur die wordt,maar ik denk wel dat dat een goeie headset wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:04:
[...]

Sony komt rond de release van SOCOM met een nieuwe Headset,ik weet niet hoe duur die wordt,maar ik denk wel dat dat een goeie headset wordt.
headset los €40 euro kon ik ze halen
Bij wehkamp zag ik hem met game 75 euro ofzo

en bij gamehubs game + headset 45 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Chaoss schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:26:
Gister een aantal nieuw PS3 games gespeeld:

-Far Cry 2, is niet een spelw aar je in 10 mnuutjes een geod ide van krijgt, is grafisch uiteraard top, Afrika omgeving is super... lijkt me echt weer eens een originele shooter.
Far Cry 2 al gespeeld? hoe kan dat dan? hij komt pas eind oktober uit?!?! (Heb hem zelf al pre-ordered).

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 28-09-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb die games gister gespeeld op First look :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik twijfel enooooorm over motorstorm 2. Motorstorm 1 was niet mijn game, dat wist ik al voordat ik hem in m'n ps3 pack kreeg, maar toen ik het speelde vond ik het op zich wel aardig spelen, alleen latere levels vind ik gewoon belachelijk, je rijdt vol boost, en je tegenstanders halen je in zonder boost te gebruiken, hoe retarded is dat :X
Is dat in motorstorm 2 weer zo? Want dan koop ik hem maar niet... (je zegt in feite dat het gewoon hetzelfde spel is alleen andere levels en andere auto's).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 00:57:
[...]

Ik heb vandaag op First Look Midnight Club LA gespeeld, persoonlijk werd ik niet weggeblazen door de game. Ze zijn jammerlijk genoeg blijven hangen in het DUB/pimp thema, iets waar we in europa nu wel klaar mee zijn.
Toch een goede racer, maar het zal nooit de userbase van een NFS krijgen. NFS heeft nou eenmaal de bekendheid. Ook NFS Undercover was speelbaar maar wel een tergend slechte code, de pop-up was idioot en de game liep bij mij zelfs vast (360). Deze demopods hadden ze beter Mirrors Edge op kunnen gooien.
Dat is nu precies wat ik hoop, dat Midnight Club kan oppikken waar need for speed de bal heeft laten vallen. De laatste need for speed vond ik bijzonder prut rijden, met een wirwar van events en menu's en wachten en laden... Ik vond het gewoon te gecompliceerd. Echt niet pick up and play zoals games in dat genre wel horen te zijn imo. Ik was bij iemand op bezoek, heb nooit doorgehad hoe het systeem in elkaar zat en toen ik kon racen waren we alweer 15 minuten verder.

Pimpen en zo, tja, liever niet, maar als het moet dan moet het. Als midnight club een leuke arcade city race kan afleveren dan ben ik al tevreden. (TDU had wel iets, maar was het ook niet helemaal. Laat ons zeggen, tussen TDU en Burnout in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:21:
Is dat in motorstorm 2 weer zo? Want dan koop ik hem maar niet... (je zegt in feite dat het gewoon hetzelfde spel is alleen andere levels en andere auto's).
Ik heb MS Pacific Rift gister uitgebreid kunnen spelen want het was echt heel rustig bij die pods, nu was dit een iets latere code dan de demo/beta die onlangs is vrijgegeven. Het is heel erg vergelijkbaar met het eerste deel van Motor storm. Deze haal ik zeker weten wel want de nieuwe voertuigen en andere setting lijken me weer erg tof.

Ik weet niet of het in de latere levels weer zo kut word met boost zoals je zei.

De gehaate catch-up zat er nog steeds in, voor de één een voordeel voor de ander een nadeel. De catch-up is wellicht uit te zetten? (Bij de 'AI' tegenstanders vast niet. :| ) Pure heb ik ook gespeeld en was erg tof, Baja komt ook nog en lijkt mij meer een semi-sim desertracer.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baja is echt een flutgame wat mij betreft. Dan kun je het beter houden bij Motorstorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:32
Heb sinds gister middag Pure hier liggen.
Game is echt te gek maar vind het jammer dat er nederlands gesproken wordt.
Doet nogal afbreuk aan de game.
Kan geen optie vinden om deze op Engels te zetten wat bijvoorbeeld bij drake's fortune wel kon.

Is deze optie er wel of moet ik er mee leren leven?

Daarnaast had ik nog een vraag over mijn dual shock controller.
Ik ben van mening dat deze aan beide kanten hoort te trillen?
Ten eerste zegt de naam het "DUAL" en daarnaast van de foto's die ik op internet vond waar ik toch echt 2 trilmotoren zag zitten.
Nu trilt die bij mij alleen aan de linkerkant.
Is er een manier om de controller te testen op werking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Zet de systeem taal van je PS3 eens op engels en probeer het nogmaals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Laatst online: 10:32
Dat heeft geholpen.
Niet zo snel aan gedacht.

Blijft alleen dat dingetje met de controller staan.

Mwa hij doet het bij Pure wel met beide kanten.

Bij heavenly sword alleen links maar zou wel aan de game kunne liggen.

[ Voor 38% gewijzigd door M.Koers op 28-09-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAFC1905 schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:48:
[...]

Waarom bestel je niet op TheHut? Erg goede ervaringen met die toko en je kunt er gewoon in ponden betalen en niet verplicht in euro's zoals bij Play.com, die een schandalige omrekenkoers hanteren.
Bedankt voor de tip, ik heb hem inmiddels besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Tankbuster schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:04:
[...]

Mjah, da's dus exact hetzelfde als de 1001 bluetooth headsets die al bestaan en net wat ik niet zoek. Ik draag namelijk al een grote koptelefoon en zoek een los microfoontje wat iets van een nekbeugel heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:13:
[...]
Mjah, da's dus exact hetzelfde als de 1001 bluetooth headsets die al bestaan en net wat ik niet zoek. Ik draag namelijk al een grote koptelefoon en zoek een los microfoontje wat iets van een nekbeugel heeft ofzo.
Enkel een microfoon aan een nekbeugel bestaat gewoon niet volgens mij, dan krijg je alweer pc headsets die je achter in je nek hoor te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Hillie schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:13:
[...]
De officiële Sony headset ga je ook in de cradle kunnen zetten en als microfoon kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
@Hillie, hoe wildje het geluid uit de bluetooth headset horen dan? Want die heeft zover ik weet bijna altijd wel een eigen speakertje. Volgens mij zijn er ook maar weinig headsets zoals jij het wil.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik hoef geen geluid te horen, ik heb alleen een microfoontje nodig. De rest kan wat mij betreft gewoon via m'n koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Ja, ja, ik, zei de gek, heb dan ook eindelijk een PS3 sinds gisteren in huis. Als een idioot aan het downloaden geslagen. Heerlijk om geen beperkingen te hebben in de downloadlijst, jammer dat niet de gehele bandbreedte gebruikt wordt. PSN is soms wat aan de trage kant.

Tot nu toe met diverse demo´s bezig geweest en Unchartered full, Buzz en Wipeout HD. Soms irriteer ik me aan de lange installatietijden, maar het geluidsniveau van de console tijdens het spelen is heerlijk fluisterstil.
Is er trouwens ergens een functie waar ik in zijn geheel naar de HDD bezetting kan kijken, dus zonder in de diverse categorieen te moeten en per spel/trailer te moeten kijken hoeveel ruimte dat inneemt? In de systeeminstellingen kan je wel zien hoeveel er nog in totaal vrij is, maar niet welk programma hoeveel inneemt.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
@hierboven:

Sure; Instellingen > Systeeminstellingen > Systeeminstellingen :P

(http://manuals.playstatio.../settings/systeminfo.html)

een post in z'n geheel lezen is wel zo makkelijk...

[ Voor 17% gewijzigd door Gusev op 29-09-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Armada schreef op maandag 29 september 2008 @ 00:39:

Soms irriteer ik me aan de lange installatietijden
Gelukkig blijft dit onderdeel ook bij soms want het hoeft maar 1 keer per spel of demo. Daarna krijg je meer dan eens kortere laadtijden te verwerken. Helaas is dit een stuk minder merkbaar doordat het telkens een kwestie is van seconden en je de laadtijden eigenlijk voor lief neemt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 12-09 17:44
Wat irritant is aan de installatietijden is dat men bij een concurrerende console uit dezelfde generatie dezelfde demo kan downloaden waarna deze direct speelbaar is, dus zonder installatie. Het lijkt me niet dat de PS3 versie ge-RAR'd is of iets dergelijks en de andere niet want dan zou die download een factor x groter moeten zijn. Dus eigenlijk irritant waardig. Maar dat is gelukkig persoonlijk, I couldn't care less.

Bij games gaat de irriterende factor worden dat mijn 60GB op een gegeven moment vol gaat zitten zonder dat ik zelf data er op heb gezet. Alleen door de games (incl. PSN) zit ik nu op zo'n 20GB vrij... gaat niet lang meer duren en ik moet games opruimen of upgraden...

[ Voor 24% gewijzigd door WaterFire op 29-09-2008 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Hillie schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:55:
Ik hoef geen geluid te horen, ik heb alleen een microfoontje nodig. De rest kan wat mij betreft gewoon via m'n koptelefoon.
Ja dat snap ik, maar daar denkt je PS3 / bluetooth headset misschien anders over. Ik heb een standaard BT headset, en daar gaat al het geluid over heen. Ik betwijfel of ik die specefieke audio uit (van het chatten dus) ook via de normale audio uit kan laten horen. Maar goed, dat kun je zo uitzoeken door in de instellingen te duiken. Ik heb iig nog niet zo'n instelling gezien. Bovendien is dat in de meeste gevallen ook niet echt wenselijk, dat lage kwaliteit geluid over een mooie speakerset. (wat bij jou dus niet hoeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
WaterFire schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:12:
Wat irritant is aan de installatietijden is dat men bij een concurrerende console uit dezelfde generatie dezelfde demo kan downloaden waarna deze direct speelbaar is, dus zonder installatie. Het lijkt me niet dat de PS3 versie ge-RAR'd is of iets dergelijks en de andere niet want dan zou die download een factor x groter moeten zijn. Dus eigenlijk irritant waardig. Maar dat is gelukkig persoonlijk, I couldn't care less.

Bij games gaat de irriterende factor worden dat mijn 60GB op een gegeven moment vol gaat zitten zonder dat ik zelf data er op heb gezet. Alleen door de games (incl. PSN) zit ik nu op zo'n 20GB vrij... gaat niet lang meer duren en ik moet games opruimen of upgraden...
De download/installatie is al meerdere malen voorbij gekomen, schijnt dat bij de X360 de download trager is. Zijn verglijkingen overgeweest en kwamen ongeveer op hetzelfde uit.

Je kunt de date van geinstalleerde games / oude demo's ook verwijderen ;-)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:48:
[...]

Gelukkig blijft dit onderdeel ook bij soms want het hoeft maar 1 keer per spel of demo. Daarna krijg je meer dan eens kortere laadtijden te verwerken. Helaas is dit een stuk minder merkbaar doordat het telkens een kwestie is van seconden en je de laadtijden eigenlijk voor lief neemt.
Het valt ook mee, het is alleen als je de eerste keer een inhaalslag maakt en 15 demo's download om die vervolgens allemaal achter elkaar te installeren, dan kost het wel even tijd. Het zou mooi zijn als er een functie beschikbaar kwam waarin je aangaf dat hij alle progs die gedownload zijn en nog niet geïnstalleerd in een batch allemaal pakt. Kan ik even wat anders gaan doen, ipv steeds even kijken of de huidige demo klaar is en de volgende aangezet moet worden.
Maar dat zal in de komende weken steeds meer beperkt worden tot 1 a 2 demo's per week en dan valt het echt wel mee. Je hebt gewoon even de tijd om wat te drinken te pakken... ;)

Maar om nog even verder te gaan op mijn aanschaf, ik ben uiteindelijk toch maar voor de 40GB gegaan. Deze was bij de mediamarkt nog 339 EUR. Ik had al eerder deze versie gezien voor 350 EUR, maar het leek me niet zo'n goede deal omdat je toch met een sixaxis controller zit ipv de dual shock 2, die ik liever heb.
Maar na nog even naar de prijslijst van informatique voor de 2,5 inch HDD bekeken te hebben (250 GB = 56 EUR van Seagate) en ik toch een tweede controller wil hebben en het mij niet uitmaakt dat mijn bezoeker lekker met de sixaxis mag spelen :P , toch maar voor de 60 EUR korting gekozen. Gelukkig net op tijd, want het was de laatste.

Verder een aardig eindje door Unchartered gespeeld. Vreemd genoeg vind ik het het leukst om met de Nederlandse stemmen te spelen. Normaal ga ik altijd voor het Engels, maar je merkt dat er veel moeite in gestoken is om goede stemmen neer te zetten. Passende stemmen, geen staccato gesprekken: van die gesprekken waarin je gewoon merkt dat de zinnen één voor één ingesproken zijn en ieder apart afgespeeld worden, zodat er een tegennatuurlijk tempo en 'flow' in de gesprekken zit. Ik ben ook erg onder de indruk van de schaduwpartijen, zeer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Zie de startpost voor de verklaring (zoek op armada, of op efbe ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Dat het installeren zo lang duurt komt omdat alle bestanden versleuteld zijn, vergelijkbaar met de installatie van Half-life 2 op de computer.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
scorpie schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:21:
Ik twijfel enooooorm over motorstorm 2. Motorstorm 1 was niet mijn game, dat wist ik al voordat ik hem in m'n ps3 pack kreeg, maar toen ik het speelde vond ik het op zich wel aardig spelen, alleen latere levels vind ik gewoon belachelijk, je rijdt vol boost, en je tegenstanders halen je in zonder boost te gebruiken, hoe retarded is dat :X
Ik ben de laatste tijd weer verder gegaan met Motorstorm 1 en ben hier op gaan letten. Ik vind dat de focus op 'dat kan helemaal niet!' eigenlijk wat misplaatst zijn. Het punt is nl, dat de game entertainment is. Dus wat is leuker:
a) dat je tot de finishlijn op je tandvlees moet rijden en alleen als je echt je best doet het ook (net) haalt
b) dat je na 1 rondje zo'n grote voorsprong hebt dat je het geheel gewoon uit moet rijden.

?

Ik vrees toch echt a). Dit is wat Motorstorm doet. Tuurlijk is het frustrerend dat je niet gewoon weg kan rijden van die eikels, maar het voordeel is dat je wel continu bezig bent met racen, met jezelf naar voren vechten. Oh, en Motorstorm is helemaal gebouwd rond het idee dat je de juiste track moet kiezen voor je type voertuig. Doe je dat niet, dan haal je het sowieso niet op de latere levels.

Ik denk dat Motorstorm 2 meer van hetzelfde is, en dus wanneer je 1 al hebt en je je daar prima mee vermaakt je beter even kunt afwachten totdat Motorstorm 2 wat goedkoper is geworden ;)
Armada schreef op maandag 29 september 2008 @ 00:39:
Ja, ja, ik, zei de gek, heb dan ook eindelijk een PS3 sinds gisteren in huis. Als een idioot aan het downloaden geslagen. Heerlijk om geen beperkingen te hebben in de downloadlijst, jammer dat niet de gehele bandbreedte gebruikt wordt. PSN is soms wat aan de trage kant.
Ik kreeg vanochtend al een SMS-je van Lucifer dat het gesneeuwd had ;)

[ Voor 13% gewijzigd door EfBe op 29-09-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:14:

[...]

Ik kreeg vanochtend al een SMS-je van Lucifer dat het gesneeuwd had ;)
Heh heh, ik moest van het weekend ook even de verwarming aandoen. Misschien heeft het één met het ander te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Armada schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:28:
[...]
Heh heh, ik moest van het weekend ook even de verwarming aandoen. Misschien heeft het één met het ander te maken? :P
Je zou denken van wel ;)

Maar... je ziet eerder de beweging andersom, dat men een 360 erbij koopt omdat deze nu scherp geprijst zijn dan dat men een ps3 erbij koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:56:
[...]

Maar... je ziet eerder de beweging andersom, dat men een 360 erbij koopt omdat deze nu scherp geprijst zijn dan dat men een ps3 erbij koopt.
Ja, maar dan heb je het ook over de koopjesjagers. Bij mij stond vanaf begin dit jaar vast dat ik rond mijn verjaardag dit jaar een PS3 zou kopen. Simpelweg omdat de PS3 spellen zal hebben die je nooit op de 360 en de PC zult hebben. Unchartered, Ratchet & Clank, LBP, dat zijn de spellen die ik graag wil spelen.

Misschien komt het omdat ik de PS3 net nieuw heb, maar ik neem me nu eerlijk gezegd al heilig voor om multiplatform-spellen die gelijkwaardig zijn op de PS3 en de 360 voor de PS3 te kopen. Niet in volgorde van belangrijkheid, maar: 1 omdat ik dan direct toegang heb tot multiplayer*, 2 omdat MS een enorme prijsdaling aan het toepassen is op de console, die ik alleen maar kan vergelijken met de browseroorlog (remember, keuze is goed), 3 omdat ik Sony op deze manier wil belonen voor het niet 'nickel en dimen' van de klant
Bijvoorbeeld: komende van de 360 en toch wel wat met de PS3 al gespeeld te hebben, was het toch wel een verrassing om te zien dat je themes gratis kan downloaden: Bioshock, CoD4, Infamous. Daar wordt op de 360 toch weer 2-2,50 EUR voor gerekend, geen hoog bedrag, maar zo wordt er toch voor elk item weer geprobeerd om een paar centen te verdienen.

Daarnaast vind ik ook dat Sony beloond mag worden voor de kwaliteit van de hardware, voorstander zijn van open standaarden (vergeleken met de 360 werkt het heerlijk bevrijdend om naar een winkel te gaan en daar voor de helft van de prijs een twee keer zo grote HDD te kunnen kopen en om savegames over te zetten kan ik gewoon mijn little old USB stick gebruiken) en 'echt' digitale distributie voorstaan (bijvoorbeeld Burnout Paradise volledig digitaal aan kunnen schaffen via de PSN shop).
Het geeft ook een goed gevoel om uit de doos alles compleet te hebben. Ik heb een reeks aan accessoires gekocht om de 360 compleet te krijgen, van de wifi tot de charge kits. Maar de PS3 was in de kast plaatsen, HDMI erin, stekker erin en joypad opladen met bijgeleverd snoer, wifi instellingen opgeven, alles was er al.

Maar toch wel het allerbelangrijkste is de stilte van het apparaat. Je went er aan bij een 360, het heeft mij nooit gehinderd. En dat is eigenlijk wel vreemd, want er is geen andere console geweest die zo luidruchtig is (en naar vergelijking heb ik nog niet eens een echte straaljager). Ik merk nu pas hoe het de sfeer beinvloedt (i.e. niet gebroken wordt) als je bijvoorbeeld in de stille stukken van Unchartered door de jungle aan het verkennen bent.

Kortom, zeer zeer tevreden.

*Ja, Live kost maar 40 EUR voor een jaar. Dus op zich niet veel. Ik gebruik het echter zó sporadisch, dat het toch zonde blijft. Ik zal mijn huidige prepay dan ook laten verlopen.

[ Voor 0% gewijzigd door Armada op 29-09-2008 11:42 . Reden: beloont? WhiskeyTangoFoxtrot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ja daar kan ik me wel in vinden. Ik heb trouwens niet eens naar de Xbox 360 gekeken, ook niet getwijfeld ofzo. Voor mij was blu-ray ook wel erg belangrijk. Gewoon 1 apparaat voor al het media gebeuren. Ik heb geen ander spul meer staan, gewoon PS3, 5.1 audio set, TV en klaar. En mede dankzij blu-ray kan ie de komende jaren mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de playstation 3 weet je dat je de komende jaren nog door kan met de PS3. Daar betaal je wat meer voor, maar bij de Xbox360 zit je over 3 jaar, bij de release van de 720, zonder enige vorm van support of nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij Videogamesplus.ca? Ik heb afgelopen donderdag BiA:HH bij ze besteld en direct betaald via PayPal, sindsdien staat mijn order op 'processing'. Hoort dat zo lang te duren? Op mails reageren ze niet...

Waarom is er niet 'Het grote import-games topic' voor dit soort dingen? :P

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

hesr schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:33:
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij Videogamesplus.ca? Ik heb afgelopen donderdag BiA:HH bij ze besteld en direct betaald via PayPal, sindsdien staat mijn order op 'processing'. Hoort dat zo lang te duren? Op mails reageren ze niet...

Dat is er toch :? Het Games Import topic. Daarnaast zijn er ook ervaringen te vinden op budgetgaming.nl (geen idee of dit de winkel is die je bedoelt).

Ondanks dat dergelijke vragen regelmatig langskomen in SGD is dit eigenlijk niet de juiste plek. Hiervoor kun je beter terecht in het eerder genoemde topic.

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 29-09-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb gister even een paar online spelletjes gespeeld waarbij ik gebruik maakte van mijn BT headset. Burnout en WipeOut. Eigenlijk is het niet echt een waardevolle toevoeging. Mensen zitten alleen maar onzin uit te kramen en zelf heb ik ze ook niet zo veel te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
EgoPro schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:45:
Ik heb gister even een paar online spelletjes gespeeld waarbij ik gebruik maakte van mijn BT headset. Burnout en WipeOut. Eigenlijk is het niet echt een waardevolle toevoeging. Mensen zitten alleen maar onzin uit te kramen en zelf heb ik ze ook niet zo veel te vertellen.
Totdat je in BurnOut challenges gaat doen :-). Gelukkig bevatten games wel mute voor die irri 12 jarige gasjes die zitten te schreeuwen of mensen die keihard muziek hebben aanstaan ;-)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

EgoPro schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:45:
Het is ook leuker om met vrienden te gebruiken, anders idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=65653&dimensionid=17&shopid=6

Binnenkort is het zover 3 oktober FIFA 09 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 10:05

FeaR

In GoT we trust

Zijn er hier nog meer mensen die niet meer geld toe kunnen voegen aan hun portemonnee door middel van een creditcard? Ik krijg verder geen foutmelding of een code zoals je wel eens ziet. Enige wat er staat is "transactie mislukt".

Is WipeOut HD eindelijk uit, kan ik m niet aanschaffen ;(

Of heeft iemand de game al wel aan kunnen schaffen en blijkt het een miskoop te zijn?
Niet dat het dat is, maar je weet maar nooit...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

FeaR1986 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:44:
Of heeft iemand de game al wel aan kunnen schaffen en blijkt het een miskoop te zijn?
Zie [PS3] Wipeout HD :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Damn... dus een toffe game, want anders is het geen eigen topic waard.
Ook precies het juiste moment dus voor een creditcard om het niet meer te doen |:(

Dan wordt het me maar vermaken met wat demo's... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

FeaR1986 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:44:
Zijn er hier nog meer mensen die niet meer geld toe kunnen voegen aan hun portemonnee door middel van een creditcard? Ik krijg verder geen foutmelding of een code zoals je wel eens ziet. Enige wat er staat is "transactie mislukt".

Is WipeOut HD eindelijk uit, kan ik m niet aanschaffen ;(

Ik had het dit weekeinde ook toen ik WipeOut wou aanschaffen: "Transactie mislukt" met een cijfercode erna. Toen herinnerde ik mij dat ik eind augustus een nieuwe mastercard van mijn bank had gekregen, weliswaar met hetzelfde nummer, maar met een verschillende vervaldatum (du'uh) en andere veiligheidscode. Toen ik m'n creditcard gegevens netjes geupdate had, kon ik zonder problemen WipeOut aanschaffen.

Misschien is dat ook het geval bij jou.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DarthDavy schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:57:
[...]

Ik had het dit weekeinde ook toen ik WipeOut wou aanschaffen: "Transactie mislukt" met een cijfercode erna. Toen herinnerde ik mij dat ik eind augustus een nieuwe mastercard van mijn bank had gekregen, weliswaar met hetzelfde nummer, maar met een verschillende vervaldatum (du'uh) en andere veiligheidscode. Toen ik m'n creditcard gegevens netjes geupdate had, kon ik zonder problemen WipeOut aanschaffen.

Misschien is dat ook het geval bij jou.
hah! Ik heb een jaar geleden of zo hetzelfde gehad! Die brakke error die je krijgt is inderdaad absoluut niet duidelijk. Anders gewoon ff bellen met je cc maatschappij want die kunnen precies zien of er een transactie wordt geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DarthDavy schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:57:
[...]Toen herinnerde ik mij dat ik eind augustus een nieuwe mastercard van mijn bank had gekregen, weliswaar met hetzelfde nummer, maar met een verschillende vervaldatum (du'uh) en andere veiligheidscode. Toen ik m'n creditcard gegevens netjes geupdate had, kon ik zonder problemen WipeOut aanschaffen.
Dacht dat ik altijd pas een nieuwe creditcard kreeg aan het einde van het jaar die dan weer het hele volgende jaar geldig was. Maar kan ook best zijn dat het school-jaren zijn en dat die dus bij augustus/september beginnen.

Ben op dit moment niet in het bereik van mijn creditcard (is namelijk van het gehele gezin). Maar zal vanavond eens kijken of de codes en data nog wel kloppen.

Bedankt voor de tip in ieder geval, want aan de comments te zien kan het dit wel eens zijn.
Ook handig dat ze zo'n hele duidelijke code hebben om dat aan te geven 7(8)7

Maar ik vermaak me nog steeds met de demo van Star Wars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
M'n broer wil ook graag een PS3 voor Wipeout HD en LBP, nu zie ik hier een Playstation 3 voor maar 350 euro op 1 oktober! Misschien handig voor andere mensen die ook opzoek zijn.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
hesr schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:33:

Ik heb de Game hier ook besteld op donderdag avond, en kreeg meteen dezelfde avond een Email dat het spel verstuurd was en 4 tot 10 dagen kon duren. Dus misschien is de voorraad op ofzo?

[ Voor 51% gewijzigd door l00pz op 29-09-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Laatst online: 07-09 13:48
Is die korting bij Dixons alleen online of ook in de winkels? Kon niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik heb net een PS3 gekocht en een vriend van me ook.
We willen samen graag even gamen maar hebben nog niet veel games.

Weet iemand nog leuke demo's die je samen kunt doen via het internet?
Sowieso gaan we vanavond Grid proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 20:06
M@NIC schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:34:

Ik heb bijna alle demos geprobeerd de afgelopen weken en de meeste online tijd van mij zit in GRID (super!) en Battlefield: Bad Company. Timeshift en Quake Wars hebben overigens ook multiplay demo's maar die vielen qua game wat tegen imho. Haze had ook een co-op demo maar die is superkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:34:

Ik denk dat er in de meeste demo's niet de functie zit om een friend te inviten.
Als ik zou moeten gokken dan zou Battlefield het kunnen hebben, meestal word je in demo's in random matches gegooid. Zelfs de volledige game geeft je niet de keuze welke game je wil joinen, enkel een 'prefered map'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Laatst online: 02-09 23:50
Niekage schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:47:
Is die korting bij Dixons alleen online of ook in de winkels? Kon niet vinden..
@Niekage

"Helaas is de 12,5% korting verkregen via het spel Korting Vangen nu nog niet geldig.

Kom op 1 oktober tussen 17:00 en 21:00 uur profiteren!

Via de link in de uitnodiging zal de 12,5% gewonnen korting worden verrekend op je bestellingen in onze online shop. "

Van de dixons site.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

carlhendrix schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:18:
[...]

@Niekage

"Helaas is de 12,5% korting verkregen via het spel Korting Vangen nu nog niet geldig.

Via de link in de uitnodiging zal de 12,5% gewonnen korting worden verrekend op je bestellingen in onze online shop. "

Van de dixons site.
Je post wekt de indruk dat de korting alleen online zou gelden. Dit is niet het geval. :) Voor de winkels waar je terecht kunt (niet alle Dixons zijn die avond open namelijk) moet je even in de mail kijken die je krijgt als je dat 'spel' hebt gespeeld.

Mooie korting trouwens, een 80GB voor 350 euro. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2008/0929/kaigai469.htm
Goto Hiroshige has received PSX4 spec info from Japanese developer sources who received preliminary spec from SCEI for developer feedback(whom Goto refuses to name due to NDA).

- SCEI has sent rough PSX4 spec to 3rd party developers for feed back. Based on the description, PSX4 is a Wii-tized PSX3, no more than 2X as powerful.
- SCEI wants to beat Xbox 3 to launch. 2011 is the deadline, or sooner.
- SCEI pulled all its engineers from IBM Texas, and there is no new CELL architecture being developed. PSX4 will use same CELL architecture with improvements.
- SCEI will dump XDR and use standard JEDEC memory type(GDDR3/DDR3) for main memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mwah, moet nog maar zien hoe serieus we dit moeten nemen. De PS3 is mijn inziens nog nieteens full power aan het lopen en het is al bijna 2009. No way dat ze 2 jaar daarna alweer met een nagenoeg zelfde model komen die ze dan ineens ps4 noemen. (Cell erin houden, alleen wii-izen. Houd voor mij in dat ze er wat meer bewegingssensoren in gooien, wat heel goed mogelijk is op de ps3).

Nee, ik geloof er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zou betekenen dat de strategie die ze al vanaf de ps1 hanteren overboord gooien en een compleet andere kant opgaan (de verkeerde kant). Geloof er ook niets van, zal wel weer slecht vertaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Er hoeft eigenlijk alleen maar een sloot RAM bij en hij kan nog eeuwen mee. Maar zoals ie nu is zal ie zeker wel een aantal jaar mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:21:
[afbeelding]

Binnenkort is het zover 3 oktober FIFA 09 :)
Ik heb hem zaterdag uitgebreid gespeeld op de PS3. Ik moet zeggen dat de verschillen tussen 2009 en 2008 voor mijn gevoel echt enorm zijn.

Wel moet ik daarbij aangeven dat ik 2008 eigenlijk alleen met een team speel in de Eredivisie, en ik nu speelde met Brazilie. Wellicht heeft dat er ook mee te maken :)
scorpie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:27:
Mwah, moet nog maar zien hoe serieus we dit moeten nemen. De PS3 is mijn inziens nog nieteens full power aan het lopen en het is al bijna 2009. No way dat ze 2 jaar daarna alweer met een nagenoeg zelfde model komen die ze dan ineens ps4 noemen. (Cell erin houden, alleen wii-izen. Houd voor mij in dat ze er wat meer bewegingssensoren in gooien, wat heel goed mogelijk is op de ps3).

Nee, ik geloof er niks van.
eind 2011 is helemaal niet zo gek gedacht. Dat is nog 3 jaar weg, en dan is de PS3 op de kop af 6 jaar op de markt. De PS3 had 1 jaar vertraging opgelopen door productie problemen.

De Playstation 3 is eind 2011 dus (afhankelijk hoe je er naar kijkt) 6-7 jaar oud, wat een normale vervangingsperiode is. Ergens eind 2011 zal de Xbox 720 ook wel het levenslicht zien.

Zo gek is de redenatie dus niet. 3 jaar is echt nog een heel einde weg hoor :P

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 30-09-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 07:46

Sandyman538

SandstorM [148839]

PWM schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:45:
[...]
eind 2011 is helemaal niet zo gek gedacht. Dat is nog 3 jaar weg, en dan is de PS3 op de kop af 6 jaar op de markt. De PS3 had 1 jaar vertraging opgelopen door productie problemen.

De Playstation 3 is eind 2011 dus (afhankelijk hoe je er naar kijkt) 6-7 jaar oud, wat een normale vervangingsperiode is. Ergens eind 2011 zal de Xbox 720 ook wel het levenslicht zien.

Zo gek is de redenatie dus niet. 3 jaar is echt nog een heel einde weg hoor :P
Jij rekent een jaar mee terwijl de PS3 nog niet op de markt was, lijkt me niet echt logisch. De PS3 is op dit moment 1,5 jaar oud + 3 jaar = 4,5 jaar oud in 2011. Daar nog anderhalf jaar bij optellen en dan zitten we toch echt in 2013.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Ik denk dat PWM de 'technologische' leeftijd bedoelt, omdat de PS3 een jaar vertraging heeft opgelopen bij de release.

Ik ben heel erg benieuwd of de huidige consoles een zelfde soort levenscyclus gaan zien als voorgaande generaties. Niet alleen omdat er steeds minder PC exclusives uitkomen (en meer high-end console titels, waardoor het grafische verschil vaak minder groot is) maar ook omdat ik het gevoel heb dat de huidige consoles nog vrij lang mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:36:
[...]

Jij rekent een jaar mee terwijl de PS3 nog niet op de markt was, lijkt me niet echt logisch. De PS3 is op dit moment 1,5 jaar oud + 3 jaar = 4,5 jaar oud in 2011. Daar nog anderhalf jaar bij optellen en dan zitten we toch echt in 2013.
Als de PS4 uitkomt zal de PS3 niet gelijk verdwijnen. Waardoor je bij die 4.5 nog gemakkelijk een jaar bij kan tellen. De vorige generatie hebben we nu eenmaal veel geluk gehad met een PS2 die zo lang mee ging. De GameCube was ook maar 4 jaartjes levend en daarvoor waren de SEGA consoles ook nooit langer dan drie tot vier jaar op de markt voordat er een nieuwe uit kwam. 4,5 tot 5 jaar is een hele nette leeftijd voor een console. Het is ook mooi dat Sony weer de strijd aangaat met Nintendo. Microsoft en Sony vechten nu tand om tand voor een tweede plek en als Nintendo zich niet bedreigd voelt zitten we tot 2020 vast aan de Wii :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sandyman538 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:36:
[...]

De EU Markt release is denk ik niet heel relevant in deze. De PS3 is op de markt gekomen op 11 november 2006, bijna 2 jaar geleden dus.

Je mag zelf kiezen of je de 1 jaar vertraging meetelt of niet, mij lijkt dat logisch, gezien het feit dat een technologisch product nou eenmaal verouderd, ook als je er niets mee doet. De specs en het product zijn ontwikkelt voor een introductie eind 2005, en zijn in die tijd niet meer veranderd.

Doe je het niet, dan zou november 2011 betekenen dat de PS3 5 jaar op de markt is, again, helemaal geen gekke periode, zeker niet in een tijd als deze, waarin de ontwikkelingen op gebied van HD materiaal in de huiskamer sneller gaat dan ooit.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 30-09-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Laatst online: 07-09 13:48
[b] quote:
carlhendrix schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:18:
[...]

@Niekage

Van de dixons site.

Je post wekt de indruk dat de korting alleen online zou gelden. Dit is niet het geval. :) Voor de winkels waar je terecht kunt (niet alle Dixons zijn die avond open namelijk) moet je even in de mail kijken die je krijgt als je dat 'spel' hebt gespeeld.

Mooie korting trouwens, een 80GB voor 350 euro. :)
Dank, ik heb inmiddels de kortingsbon ontvangen. Is even kijken of het gaat lukken morgen.

[ Voor 69% gewijzigd door Niekage op 30-09-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
ik ga morgen even Uncharted halen met die kortingsbon... dat spel is eigenlijk best relaxed... en tijd en geestdodend.. (*dat spel van Dixons dan he, niet Uncharted)

Heb al mijn vrienden zo'n bon al toegemailed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Oke, ik zit met een luxe probleem.. Ik mag voor 70 euro een game uitzoeken (mag ook 2 van 30). Echter ik moet nu beslissen (deze week). LBP en andere latere release vallen dus af. Ik ben nieuw in het PS3 segment, heb hem pas een maand. Dus nu vroeg ik mij af welke game ik moet kiezen voor 70 euro... Ik heb al GTA4, Ratchet&Clank en Uncharted. Overigens moet het de adviesprijs zijn ;)
Ik zit zelf te denken aan HL2en Resistance fall of men. Ik vroeg mij alleen af of er misschien mensen zijn die een betere suggestie hebben?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Snippertje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:33:
Oke, ik zit met een luxe probleem.. Ik mag voor 70 euro een game uitzoeken (mag ook 2 van 30). Echter ik moet nu beslissen (deze week). LBP en andere latere release vallen dus af. Ik ben nieuw in het PS3 segment, heb hem pas een maand. Dus nu vroeg ik mij af welke game ik moet kiezen voor 70 euro... Ik heb al GTA4, Ratchet&Clank en Uncharted. Overigens moet het de adviesprijs zijn ;)
Ik zit zelf te denken aan HL2en Resistance fall of men. Ik vroeg mij alleen af of er misschien mensen zijn die een betere suggestie hebben?
Ja, wat zijn de interesses.. Welke Genre's vind je leuk... Daar kunnen we hier denk ik meer mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Laatst online: 12-09 16:13
Die 2 spellen zijn voor een prikke 2e hands te krijgen. Als je die 70 euro in een bepaalde winkel moet uitgeven zou ik persoonlijk voor een recente game gaan en de 2 genoemde eens zelf een keertje via MP ofzo kopen.

Ik heb ze zelf nog niet gespeeld maar als je R&C en Uncharted leuk vind en wat minder van shooters houd:
- Metal Gear Solid 4
- Soul Caliber 4
- Force Unleashed (als je een star wars fan bent is het wel de moeite waard)

Zoek anders wat op metacritic.com naar goeie recensies en beoordelingen en dan kom je er zelf ook wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Burnout Paradise, COD4 en MGS4 zijn de eerste titels die me te binnen schieten, waar je geen spijt van zal krijgen. Betere koop dan HL2 en/of Resistance.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

carlhendrix schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:42:
[...]

Ja, wat zijn de interesses.. Welke Genre's vind je leuk... Daar kunnen we hier denk ik meer mee ;)
Actie, shooters. MGS4 is denk ik niet mijn game, ook de andere niet gespeeld. COD4 zat ik ook aan te denken, heb ik alleen al wel op de PC uitgespeeld, weet niet hoe het online gedeelte op de PS3 is? En ik vraag me af of die niet binnenkort goedkoper wordt gezien die tijd die die uit is.

Burnout paradise zal ik me eens in verdiepen en Soul Calibur lijkt me ook een goede keus (echt een game die ik wel wil, maar niet de volle mep voor neer wil leggen).

Bedankt alvast :) Weet ik iig dat ik niet voor HL2 en Resistance moet gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange box vond ik wel heel goed, alleen Team Fortress 2 speel ik niet.

Als je van actie en shooters houd is MGS 4 wel een goeie trouwens, deel 4 is veel meer een actie-shooter dan de voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

MGS 4 is mijn eerste shooter op de ps3 en het is goed te besturen zodra je aan de controls bent gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
WasMachinator schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:07:
MGS 4 is mijn eerste shooter op de ps3 en het is goed te besturen zodra je aan de controls bent gewend.
Volgens mij wen je wel snel aan de controls. Ik heb ook altijd gezegd dat ik nooit een shooter op een console zou spelen. Maar ik ga het nu toch maar overwegen met COD4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:33:
Overigens moet het de adviesprijs zijn ;)
Waarom wil het op basis van adviesprijs? De meest grote ketens zitten standaard 5 tot 15€ onder de adviesprijzen.
Zelf zou ik liever voor 70€ aan tweedehandse games van Marktplaats kopen. Resistance 15€, Orange box moet lukken voor 25€ Dan kun je nog een recente titel bij Gamehubs kopen! Jeuh. Of een aktie bij NL keten.
Veel mensen verkopen games door nadat ze hem hebben uitgespeeld, zo heb ik GH3 incl gitaar 2 weken na de release voor 60€ over gekocht. Nieuwprijs was 99€

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
MGS4 is overigens niet een 'shooter' als een FPS, je kunt nl. veel delen in de game doen zonder 1 schot te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
EfBe schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:32:
MGS4 is overigens niet een 'shooter' als een FPS, je kunt nl. veel delen in de game doen zonder 1 schot te lossen.
Klopt MGS IV is een "Tactical Espionage Action" game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:19:
[...]

Waarom wil het op basis van adviesprijs? De meest grote ketens zitten standaard 5 tot 15€ onder de adviesprijzen.
Zelf zou ik liever voor 70€ aan tweedehandse games van Marktplaats kopen. Resistance 15€, Orange box moet lukken voor 25€ Dan kun je nog een recente titel bij Gamehubs kopen! Jeuh. Of een aktie bij NL keten.
Veel mensen verkopen games door nadat ze hem hebben uitgespeeld, zo heb ik GH3 incl gitaar 2 weken na de release voor 60€ over gekocht. Nieuwprijs was 99€
Omdat ik het spel gewonnen heb :) Anders zou ik die €70 wel ergens anders aan besteden, maar het moet dus aan een game :)

Heb dan ook gewonnen op een gameforum :)

[ Voor 3% gewijzigd door Snippertje op 30-09-2008 18:48 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.