Burnout Paradise / MGS4.
Verwijderd
Om even terug te komen op het verhaal van de ps4 , het zal ongetwijfeld zijn dat men al bezig is met een concept , dit is natuurlijk afhankelijk van de beschikbare technologie die men verwacht dat er gaat komen.
sony heeft zelf gezegd dat de ps3 minimaal 10 jaar zal blijven bestaan qua ondersteuning. Stel dat men na 5 jaar de ps4 op de markt gooit ... dan zou men de ps3 nog 5 jaar moeten ondersteunen... ten koste van de ps4, en 5 jaar is dan heel lang, je kan dat 1 of 2 jaar doen met veel nieuwe games , maar wil je dat als fabrikant....lijkt mij van niet !
Maar dat is zoals ik er tegen aan kijk !
sony heeft zelf gezegd dat de ps3 minimaal 10 jaar zal blijven bestaan qua ondersteuning. Stel dat men na 5 jaar de ps4 op de markt gooit ... dan zou men de ps3 nog 5 jaar moeten ondersteunen... ten koste van de ps4, en 5 jaar is dan heel lang, je kan dat 1 of 2 jaar doen met veel nieuwe games , maar wil je dat als fabrikant....lijkt mij van niet !
Maar dat is zoals ik er tegen aan kijk !
Sowieso heeft iedere generatie Playstation weer een steilere leercurve dan de vorige generatie, dus de mooie / indrukwekkende games komen pas over een aantal jaar uit, en ik zie Sony zichzelf niet in de voet schieten door op zo'n moment al met een opvolger te komen. Maarja, tijd zal het leren, ondertussen vermaak ik me prima met m'n ps3
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Maar als de XBOX 360 met een opvolger komt, moet Sony waarschijnlijk ook?
Weet alleen hoe dan de concurrentie gaan lopen?Zou wel een gewaagde actie zijn van Microsoft, maar of het ook slim is?
Heb me ook maar de Dualshock 3 besteld, kan nu eindelijk met z'n 2e PixelJunk Monsters doen, schijnt toch wat makkelijker perfect te halen zo
Weet alleen hoe dan de concurrentie gaan lopen?Zou wel een gewaagde actie zijn van Microsoft, maar of het ook slim is?
Heb me ook maar de Dualshock 3 besteld, kan nu eindelijk met z'n 2e PixelJunk Monsters doen, schijnt toch wat makkelijker perfect te halen zo
Pixeljunk Monsters met z'n tweeën spelen is inderdaad makkelijker, komt omdat je gewoon 1 persoon extra hebt om taken te verdelen. In je eentje moet je echt alles doen, towers bouwen, dansen, geld oprapen, eieren oprapen, evt naar huisje lopen om towers te unlocken, evt. bom te leggen. Met z'n tweeën kun je taken verdelen, dat is wel relaxt.
Alleen moet je het spel nog wel in je eentje uitspelen, want met 2 players start je gewoon een nieuwe game, dus je kunt niet een moeilijk level voor in je eentje eventjes uitspelen met een hulpje erbij
Alleen moet je het spel nog wel in je eentje uitspelen, want met 2 players start je gewoon een nieuwe game, dus je kunt niet een moeilijk level voor in je eentje eventjes uitspelen met een hulpje erbij
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Je vergeet dat niet de PS3 niet overal ter wereld op hetzelfde moment is uitgebracht. Het was een bijzonder duur ding en daarmee onbetaalbaar in veel landen. Daarnaast wil Sony ook een infrastructuur op poten hebben voor online diensten en moet er ook een markt zijn om de console te introduceren. Er zijn op dit moment verrassend weinig landen buiten Japan, de VS en Europa waar de PS3 te koop is. (Zie http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_launch) Op het moment dat de PS3 een budgetconsole is geworden door de komst van de PS4, is het juist een geschikt moment om hem te introduceren in grote delen van Afrika bijv. De PS4 en PS3 zullen een aantal jaren in onze contreien naast elkaar op de schappen te vinden zijn. Wanneer de PS3 uiteindelijk uit westerse winkels verdwijnt, zal die wereldwijd nog steeds verkocht worden. Ik geloof daarom best dat Sony de PS3 10 jaar lang zal blijven produceren.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:38:
Om even terug te komen op het verhaal van de ps4 , het zal ongetwijfeld zijn dat men al bezig is met een concept , dit is natuurlijk afhankelijk van de beschikbare technologie die men verwacht dat er gaat komen.
Heb een vraagje: weet iemand een site waar je PS3 games kan ruilen met andere uitgespeelde PS3-gamers? Waar je misschien een soort van vraag en aanbod hebt?
Of moet ik het maar op marktplaats proberen?
Of moet ik het maar op marktplaats proberen?
Ow, naja wordt weer een middag pixeljunk doen, gelukkig is mijn broer er verslaafd aan, dus als hij weer op bezoek komt kan ik hem helpen. Het is altijd zo van, mag ik ff pixeljunkenscorpie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:55:
Pixeljunk Monsters met z'n tweeën spelen is inderdaad makkelijker, komt omdat je gewoon 1 persoon extra hebt om taken te verdelen. In je eentje moet je echt alles doen, towers bouwen, dansen, geld oprapen, eieren oprapen, evt naar huisje lopen om towers te unlocken, evt. bom te leggen. Met z'n tweeën kun je taken verdelen, dat is wel relaxt.
Nou alleen nog meer 2 player games scoren:
Ik heb al:
- Pixeljunk Monsters
- Pixeljunk Eden
- Superstardust HD
- GT5:P
Wil eigenlijk een beetje zoals Baldurs Gate 2 op de PS2 of Diablo hack & slash, maar die is er nog niet geloof ik.
Wat is nog een leuke game om met z'n te coopen?(Far Cry 2?RE:5, vond RE:4 al mega top, lijkt me helemaal vet met z'n 2e.)Call of Duty is alleen MP geloof ik?
Vraagje heb net Iron Man gekeken op blu ray en wil ik BD-Live doen alleen zegt hij telkens dat hij geen internet verbindig heeft terwijl het wel aanstaat in de instellingen.
Wat kan het probleem zijn ?
Wat kan het probleem zijn ?
Internetverbinding wel helemaal getest, met de tester onder je netwerk instellingen?
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Met zn 2en is dan een uitkomst voor de uitbreiding van Pixeljunk Monsters. Die is rete moeilijk namelijk.scorpie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:55:
Heb het originele deel redelijk snel uitgespeeld, maar bij die uitbreiding kom ik niet eens voorbij het 1e deel van het eiland.
Ze kunnen wel heel vroeg met een nieuwe console komen, maar dan hoef je nog geen top-games daarvoor te wachten. Je ziet toch altijd een bepaalde trend wanneer er weer echte next-gen games verschijnen en nieuwe consoles hebben daar niet eens zoveel invloed op. Je ziet zelfs bij de pc dat het aanbod daar heel mager is wanneer de consoles aan hun laatste maanden/jaren bezig zijn. Terwijl je voor de pc in principe door zou kunnen blijven ontwikkelen.Aight! schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:51:
Verwijderd
Dat was ook zo bij de eerste Xbox en de PS2, Je had op het eind pas games die alle juice uit de console wisten te persen. God of War 2 zag er bizar goed uit voor een PS2 titel. Jade Empire was volgens mij een van de laatste titels voor de Xbox en zag er goed uit en was erg vermakelijk.-RazieL- schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:23:
[...]
Ze kunnen wel heel vroeg met een nieuwe console komen, maar dan hoef je nog geen top-games daarvoor te wachten. Je ziet toch altijd een bepaalde trend wanneer er weer echte next-gen games verschijnen en nieuwe consoles hebben daar niet eens zoveel invloed op.
Verwijderd
Ik wil een nieuw Playstation Network ID aanmaken. Ik heb begrepen dat dit mogelijk is door dit te registreren op een andere e-mail adres. Ik vroeg mij af of je met dit nieuwe ID gewoon net zoveel kan als dat je met je eerste ID kan. Is dit machine gebonden?
er is geen limiter ofzow, dus je kunt gerust 2(of meer) master accounts hebben op je consoleVerwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:36:
Ik wil een nieuw Playstation Network ID aanmaken. Ik heb begrepen dat dit mogelijk is door dit te registreren op een andere e-mail adres. Ik vroeg mij af of je met dit nieuwe ID gewoon net zoveel kan als dat je met je eerste ID kan. Is dit machine gebonden?
Buzz Quiz TV met buzzers? Best leuk en verder niet heel erg goedkoop te krijgen, zoals de meeste andere spellen. Volgens mij is de adviesprijs daarvan alleen 80 euro, dus misschien dat je een tientje mag bijleggen?Snippertje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:48:
[...]
Omdat ik het spel gewonnen hebAnders zou ik die €70 wel ergens anders aan besteden, maar het moet dus aan een game
![]()
Heb dan ook gewonnen op een gameforum
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Master acoount? Dat impliceert dat er ook andere soorten accounts zijn. Wat is het nut daarvan?WasMachinator schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:42:
[...]
er is geen limiter ofzow, dus je kunt gerust 2(of meer) master accounts hebben op je console
Verwijderd
bvb kinderen die een subaccount krijgen onder een master account, en waarvan je een paar dingen kan limiteren. (content, visa gebruik, zoiets)Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:58:
[...]
Master acoount? Dat impliceert dat er ook andere soorten accounts zijn. Wat is het nut daarvan?
subaccounts, had eerst geprobeerd 1 master account te hebben en daar onder een amerikaanse/hong kong account te hebben maar dat ging niet.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:58:
[...]
Master acoount? Dat impliceert dat er ook andere soorten accounts zijn. Wat is het nut daarvan?
Natuurlijk, die twee zitten in elkaars vaarwater. De 360 bewijst dat veel eerder releasen dan de concurrent veel voordeel opleverd. Sony bewijst dat naamsbekendheid en geavanceerde features ondanks een hoge prijs toch veel verkoopcijfers opleverd.Aight! schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:51:
Zoals ik de geruchten nu lees gaat Sony een klein beetje leren van MS door in de PS4 verder te borduren op de CELL techniek. Hierdoor is de leercurve voor een nieuwe processor niet zo stijl als met de PS2 en PS3 het geval is. hierdoor is een BC met de dan oude PS3 vast ook een mogelijkheid.
Zeg komt er nu in de EU store ook een demo van Bioschock? of alleen in de VS? Ik heb gelezen dat Take 2 de demo voor de VS heeft aangekondigd maar dat vele sites dit verhaal voor het gemak overnemen voor de EU store. Hopelijk komt ook de demo van de force unleashed in de EU store...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Maak anders een account voor US, The Force Unleashed, mis je niet veel, het is het net niet.swopdark schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 08:42:
[...]
Zeg komt er nu in de EU store ook een demo van Bioschock? of alleen in de VS? Ik heb gelezen dat Take 2 de demo voor de VS heeft aangekondigd maar dat vele sites dit verhaal voor het gemak overnemen voor de EU store. Hopelijk komt ook de demo van de force unleashed in de EU store...
Goed dat ze nu wel downloadbare content doen, iets langere replay value.
Ik zou er geen 60 euro voor dokken.
hoppa!
en de beta van LBP binnen en ik heb WipeOut HD en Burnout Paradise gekocht
WipeOut ziet er echt schitterend uit, al heb ik helaas geen HD TV maar wat een snelheid heb je hierin. moet nog even oefenen voor dat ik online ga want de concurrentie zal wel weer moordend zijn.
Burnout is ook ontzettend goed vind ik, wel een beetje verwarrend in het begin wat er allemaal te doen is. sommige races mislukken wel eens en dan moet je helemaal terug naar het punt waar je begonnen bent om deze opnieuw te doen. ook lekker veel snelheid.
en de beta van LBP binnen en ik heb WipeOut HD en Burnout Paradise gekocht
WipeOut ziet er echt schitterend uit, al heb ik helaas geen HD TV maar wat een snelheid heb je hierin. moet nog even oefenen voor dat ik online ga want de concurrentie zal wel weer moordend zijn.
Burnout is ook ontzettend goed vind ik, wel een beetje verwarrend in het begin wat er allemaal te doen is. sommige races mislukken wel eens en dan moet je helemaal terug naar het punt waar je begonnen bent om deze opnieuw te doen. ook lekker veel snelheid.
This is the Way.
Hoe kom je in die LBP beta dan. Ik heb al gekeken op internet maar overal zijn die codes op.NoTimeRemains schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:42:
hoppa!
en de beta van LBP binnen en ik heb WipeOut HD en Burnout Paradise gekocht![]()
PSN id: PENo1
al sinds 200x IGN insider en op het insider forum daar gaf een IGN redacteur keys weg, maar of die dat nu nog doet. kon wel alleen werken op een US accountP.E.No.1 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:14:
[...]
Hoe kom je in die LBP beta dan. Ik heb al gekeken op internet maar overal zijn die codes op.Tips?
This is the Way.
Ja werkt ook niet heb zo beetje alles geprobeerdGreenSky schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:11:
Internetverbinding wel helemaal getest, met de tester onder je netwerk instellingen?
Tja, dan zullen je netwerk instellingen niet kloppen. Probeer het gewoon vanaf 0 opnieuw te configureren, dan testen. Bij het testen kan je zien waar het fout gaat. Heb je ooit wel internet verbinding gehad?
Ja altijd.GreenSky schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:58:
Tja, dan zullen je netwerk instellingen niet kloppen. Probeer het gewoon vanaf 0 opnieuw te configureren, dan testen. Bij het testen kan je zien waar het fout gaat. Heb je ooit wel internet verbinding gehad?
PSN en ook gewoon internet geeft geen fouten aan.
[ Voor 146% gewijzigd door een moderator op 01-10-2008 12:19 ]
Technische problemen/vragen graag in Spielerij - Problemen & Vragen. Het is niet de bedoeling dat deze in de grote topics behandeld worden. Hierbij het verzoek dus een apart topic te openen in het eerder genoemde forum.
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Als het nog even mag....Slash500 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:10:
[...]
Ja altijd.
PSN en ook gewoon internet geeft geen fouten aan.
Wel al eens online gegamed? Zo niet, dan zul je inderdaad in bovengenoemde draadje eens moeten zoeken. Kan wel eens via portforwarding op je router op te lossen zijn.
Verwijderd
Op dit moment heb ik een oude router thuis staan maar ik zou graag een nieuwe n-router aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen met draadloos online games spelen op de PS3? Is dit met een snelle router goed te doen of is met een draad de enige manier om te kunnen spelen.
Wacht even, ten eerste heeft een router niks met draadloos te maken. Ze proppen het alleen allemaal bij elkaar in 1 apparaat. Je gamed eigenlijk altijd wel over je router/modem.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:37:
Op dit moment heb ik een oude router thuis staan maar ik zou graag een nieuwe n-router aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen met draadloos online games spelen op de PS3? Is dit met een snelle router goed te doen of is met een draad de enige manier om te kunnen spelen.
Gamen over draadloos netwerk gaat bij mij prima. Echter je moet wel bedenken dat die nieuwe N standaard geen nut heeft voor je PS3, die kan alleen maar G. Wel zorgen dat je een beetje stabiel signaal heb natuurlijk, dus niet al te ver weg van het access point, anders erger je je dood bij het online gamen.
Van mij mag jeVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:23:
[...]
Als het nog even mag....
Wel al eens online gegamed? Zo niet, dan zul je inderdaad in bovengenoemde draadje eens moeten zoeken. Kan wel eens via portforwarding op je router op te lossen zijn.
Ja ik heb online gegamed heb de ps3 al sinds de release
Verwijderd
Op welke afstand staat jouw PS3 van je router?GreenSky schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:47:
[...]
Wacht even, ten eerste heeft een router niks met draadloos te maken. Ze proppen het alleen allemaal bij elkaar in 1 apparaat. Je gamed eigenlijk altijd wel over je router/modem.
Gamen over draadloos netwerk gaat bij mij prima. Echter je moet wel bedenken dat die nieuwe N standaard geen nut heeft voor je PS3, die kan alleen maar G. Wel zorgen dat je een beetje stabiel signaal heb natuurlijk, dus niet al te ver weg van het access point, anders erger je je dood bij het online gamen.
Ik heb het spel Call of Duty 4 via Ebay gekocht in HK. Nu wil ik graag het variety mappack spelen, ik heb het gedownload (met mijn normale account), maar werkt dus niet ivm dat ik een versie uit HK heb.
Nu is mijn vraag hoe kan ik dit werkend krijgen, want je kan een account aanmaken daar, alleen hoe kom ik dan aan het mappack, want volgens mij kan je niet met je eigen credit card gegevens (waarmee je het mappack moet kopen) een account in HK maken..
Iemand?
Nu is mijn vraag hoe kan ik dit werkend krijgen, want je kan een account aanmaken daar, alleen hoe kom ik dan aan het mappack, want volgens mij kan je niet met je eigen credit card gegevens (waarmee je het mappack moet kopen) een account in HK maken..
Iemand?
Hemelsbreed maar 6 of 7 meter, zit wel een muur tussen. Op 20 meter met 3 muren er tussen wordt al lastig, maar goed, je merkt snel genoeg of je een stabiel of onstabiel signaal hebt.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:03:
[...]
Op welke afstand staat jouw PS3 van je router?
Trouwens, als je al een draadje hebt liggen (of het is makkelijk te leggen) zou ik dat zeker doen. Blijft sneller en betrouwbaarder dan draadloos. Ik heb geen kabel liggen omdat ik een kabel naar die plek niet zo netjes weg kan werken, en toch al draadloos had.
Ik had tijdens het verbouwen van mn huis al draad gelegd naar de plek waar de TV komt te staan, bleek achteraf erg handig te zijn dat ik er twee had gedaan: nu is de PS3 én de porpcornhour er op aangesloten. Ik heb dus een netwerkaansluiting in m'n huiskamer, een inbouw wandcontactdoos.
Study everything, You'll find something you can use
Hier ook. Maar mocht ik er meer nodig hebben, keyword is "switch"Castor385 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:37:
Ik had tijdens het verbouwen van mn huis al draad gelegd naar de plek waar de TV komt te staan, bleek achteraf erg handig te zijn dat ik er twee had gedaan: nu is de PS3 én de porpcornhour er op aangesloten. Ik heb dus een netwerkaansluiting in m'n huiskamer, een inbouw wandcontactdoos.
Ik zie het nog wel gebeuren, dat mensen met consoles en mediaplayers, switches in hun tv-meubel hebben liggen
Dat kan altijd natuurlijk
Ik had twee kabels getrokken, omdat de contactdoos 2 aansluitingen heeft
porpcornhour?Castor385 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:37:
Oh ok..Castor385 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:41:
[...]
Dat is m'n mkv player die GEEN kabaal maakt.
de eerste generatie wel!P.E.No.1 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:58:
[...]
Oh ok..Maar je PS3 maakt toch ook niet zoveel lawaai?
Ik heb nog een 60Gb model, ik vind dat ie veel te veel geluid maakt voor een film-afspeel-apparaat. Misschien als ik ooit bulk van het geld, dat ik een andere versie aanschaf, waarvan duidelijk is dat die minder geluid produceert.
Je kunt denk ik het beste via eBay een PSN card kopen en die dan gebruiken in de HK store.johan12 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:17:
Ik heb het spel Call of Duty 4 via Ebay gekocht in HK. Nu wil ik graag het variety mappack spelen, ik heb het gedownload (met mijn normale account), maar werkt dus niet ivm dat ik een versie uit HK heb.
Iemand?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
De Popcornhour is volgens mij al weer achterhaald, er was nog een ander merk die een iets betere had. Ik zoek het even op. Edit: gevonden! Je zou even kunnen kijken of de fabricanten wellicht een nieuwe versie hebben: http://www.egreathd.com/
De PS3 60gb is zeker niet stil, maar een dergelijk product als de popcornhour is niet goedkoop voor wat ie kan.
Deze site gaat speciaal over dit soort producten: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=7575
Nóg een edit: Op Gamekings hebben ze toevallig vandaag ook zoiets! http://www.gamekings.tv/i...grab-n-go-35-mediaplayer/
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 16:46 ]
Maar als ik had geweten wat een bagger de PS3 was qua streaming, had ik een popcorn hour gekocht, ipv mijn PS3 40gb. Damn, wat valt het me weer tegen van Sony hoe het met de ene firmware goed werkt, en met de andere bagger. En dan geen mogelijkheid hebben om te downgraden. Nee... als ik dat had geweten, was ik veel goedkoper uit geweest met de popcorn. Keep in mind dat ik nog geen enkele game heb gekocht voor de PS3. Wel gebruik ik hem om Bluray's te kijken. Das waar. En dat doettie goed.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:29:
[...]
De PS3 60gb is zeker niet stil, maar een dergelijk product als de popcornhour is niet goedkoop voor wat ie kan.
Ik heb hier een switch ter grote van een luciferdoosje zitten 4 poortjes opCastor385 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:37:
Op Marktplaats zijn er toch genoeg die een 60gb erg graag hebbenCastor385 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:22:
Ik heb nog een 60Gb model, ik vind dat ie veel te veel geluid maakt voor een film-afspeel-apparaat. Misschien als ik ooit bulk van het geld, dat ik een andere versie aanschaf, waarvan duidelijk is dat die minder geluid produceert.
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Mensen die nog Medal of Honor Airborne zoeken?
14 Euro
http://www.play.com/Games...nor-Airborne/Product.html
14 Euro
Er is een update voor GTA IV met trophies, zoals alle post-release trophy-updates zul je voor deze ook weer een nieuwe game moeten starten, maar een hoop zullen het er voor GTA IV wel voor over hebben denk ik, of juist niet...
Verwijderd
Ja zeg, seriously... Had dan gewoon een samsung/sony/panasonic blu ray standalone speler gekocht. Heb je ook voor 300 euro (net nog één in een foldertje gezien). Stil, dedicated decoder chipje dus zo zuinig als maar kan en staat mooi in je media toren.UltraSub schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:54:
[...]
Maar als ik had geweten wat een bagger de PS3 was qua streaming, had ik een popcorn hour gekocht, ipv mijn PS3 40gb. Damn, wat valt het me weer tegen van Sony hoe het met de ene firmware goed werkt, en met de andere bagger. En dan geen mogelijkheid hebben om te downgraden. Nee... als ik dat had geweten, was ik veel goedkoper uit geweest met de popcorn. Keep in mind dat ik nog geen enkele game heb gekocht voor de PS3. Wel gebruik ik hem om Bluray's te kijken. Das waar. En dat doettie goed.
Je doet het jezelf aan dus vind ik dat je weinig reden tot klagen hebt. Jouw grieven, daar had je natuurlijk eerst iets over kunnen opzoeken. Daarnaast is de PS3 in de eerste plaats nog altijd een gameconsole.
Als laatste is de ps3 zelfs nooit out of the box bedoeld geweest om content naar toe te streamen (media extender dus) Dus waar je vandaan haalt dat dit goed zou MOETEN werken? Er is idd een tooltje van een tweaker die daar voor zorgt. Had je willen streamen, dan had je MS Xbox moeten nemen. MS heeft alle voordelen, namelijk een OS met mediaplayer en mediacenter, en alle protocollen in handen om een moeiteloze media extender ervaring op poten te zetten. Sony heeft geen voet aan de grond op desktop pc's, dus zou daarvoor al eigen software moeten schrijven. En we weten allemaal hoe goed sony daarin is
Ten andere, ik snap het nut niet van een mediaextender. Niet alleen moet je één stroomvretend apparaat aanhouden om je media te bekijken, je moet er maar liefst 2 aan hebben staan. Eentje waarvan je op dat ogenblik zelfs niet eens gebruik maakt. Van overkill gesproken. Sony is er met z'n ps3 meer op gericht van een standalone mediaplayer te voorzien, zonder dus te moeten rekenen op een pc.
En ja, daarvoor moet je je video hercoderen. Dat is nu éénmaal de eigenschap van een bepaald apparaat, sommige slikken H264, andere wmv (net als de portable mediaplayers, ik moet m'n content ook hercoderen voor op m'n iPod) Je kan ook geen diesel tanken in een benzinewagen.
Is de patch al uit en is het al 100% zeker dat het alleen werkt bij een nieuwe game?Grannd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:39:
Er is een update voor GTA IV met trophies, zoals alle post-release trophy-updates zul je voor deze ook weer een nieuwe game moeten starten, maar een hoop zullen het er voor GTA IV wel voor over hebben denk ik, of juist niet...
xbox is echt niet beter dan de ps3 als het om streamen gaat. Ps3 doet meer codecs.
PSN: Shiver23
In mijn geval wordt het 'juist niet'. Aangezien ik hem al 100% heb en voorlopig niet opnieuw dat ga doen. Zelfde verhaal bij Burnout en Uncharted.... beiden had ik al 100% vóór de updates met trophy's. Nu geef ik er niet zoveel om, maar toch is het stom dat het niet overgezet kan worden en alleen werkt bij een new game.Grannd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:39:
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Dan zouden mensen die een save game van internet hebben geplukt ook meteen alle trophy's hebben. Denk dat ze het eerlijk willen houden zo.itsoutthere schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:21:
[...]
In mijn geval wordt het 'juist niet'. Aangezien ik hem al 100% heb en voorlopig niet opnieuw dat ga doen. Zelfde verhaal bij Burnout en Uncharted.... beiden had ik al 100% vóór de updates met trophy's. Nu geef ik er niet zoveel om, maar toch is het stom dat het niet overgezet kan worden en alleen werkt bij een new game.
Nope, cannot agree.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:09:
[...]
Ja zeg, seriously... Had dan gewoon een samsung/sony/panasonic blu ray standalone speler gekocht. Heb je ook voor 300 euro (net nog één in een foldertje gezien). Stil, dedicated decoder chipje dus zo zuinig als maar kan en staat mooi in je media toren.
De best bang for the buck bluray speler is nog steeds de ps3. De rest is duur, en nog niet upgradebaar naar BD Live (inmiddels misschien wel, ik ben even gestopt met volgen).
Mja, klopt. Maar neemt niet weg dat men anderen mag behoeden voor dezelfde misstap, en er dus niks over mag zeggen.Je doet het jezelf aan dus vind ik dat je weinig reden tot klagen hebt. Jouw grieven, daar had je natuurlijk eerst iets over kunnen opzoeken. Daarnaast is de PS3 in de eerste plaats nog altijd een gameconsole.
Een xbox 360, das pas een brakke extender! Die heb ik hier voor gehad. De PS3 is er voor in de plaats gekomen om maar een paar redenen.Als laatste is de ps3 zelfs nooit out of the box bedoeld geweest om content naar toe te streamen (media extender dus) Dus waar je vandaan haalt dat dit goed zou MOETEN werken? Er is idd een tooltje van een tweaker die daar voor zorgt. Had je willen streamen, dan had je MS Xbox moeten nemen. MS heeft alle voordelen, namelijk een OS met mediaplayer en mediacenter, en alle protocollen in handen om een moeiteloze media extender ervaring op poten te zetten. Sony heeft geen voet aan de grond op desktop pc's, dus zou daarvoor al eigen software moeten schrijven. En we weten allemaal hoe goed sony daarin is(hoe heet die brakke software die vroeger bij hun mediaplayers kwam, en hun SE pc suites enz...)
1. Hele forums vol over hoe een geweldig apparaat het wel niet was, en vol lof over de streaming capabilities.
2. Ik heb pas mijn eerste kind, en heb een AVCHD camcorder van Sony. Uit mijn onderzoek bleek dat de PS3 die kon streamen, .m2ts dus. Sony's eigen format.
3. Ik was naarstig op zoek naar een goede bluray speler
4. Als ik een PS3 naar binnen reed (met main reason de 3 punten hier boven), zou de 360 moeten wijken (eisen van het vrouwtje). Dus moest ik wel nog een console hebben om te kunnen gamen.
Waar het mij om gaat, en wat me stoort, is dat dingen waarvan Sony zegt dat ze moeten werken, dat dus niet doen. Waarom werkt het in de ene firmware dan wel, en in de volgende weer niet, enz? Dat is waar ik me zo aan kan ergeren.
Ik denk dat je hier alleen voor je zelf kunt spreken, en niet de meerwaarde van een NAS ziet. Ik heb thuis alle storage geconsolideerd. Al mijn camcorder films en foto's gaan naar mijn linux server (die overigens véél meer doet dan alleen NAS). Als ik al een filmpje download, gaat dat ook naar die server. Die server staat sowieso 24/7/365 aan. Of ik nou een PS3 in huis heb of niet.Ten andere, ik snap het nut niet van een mediaextender. Niet alleen moet je één stroomvretend apparaat aanhouden om je media te bekijken, je moet er maar liefst 2 aan hebben staan. Eentje waarvan je op dat ogenblik zelfs niet eens gebruik maakt. Van overkill gesproken. Sony is er met z'n ps3 meer op gericht van een standalone mediaplayer te voorzien, zonder dus te moeten rekenen op een pc.
Scenario 1:
- Filmpjes maken van kinderen of whatever
- Monteren en hercoderen
- Blu-ray brander kopen ($$$)
- Blu-ray disc kopen ($$)
- Wachten
- Filmpje kijken
of
Scenario 2:
- Filmpjes maken van kinderen of whatever
- Kopieren van camcorder naar NAS
- Ten alle tijde meteen streamen vanuit je luie stoel. Ook zooi waarvoor je geen BD-disc wilt branden.
Conclusie, het nut van een extender kan groot zijn. Heel groot. Maar dat is afhankelijk van je situatie.
En waar ik op doelde met mijn post hier voor, als ik had geweten dat de PS3 niet waar zou maken wat ze beloofden, had ik meteen voor een Popcorn Hour gegaan, en achteraf een losse BD-player.
Waarbij gezegd moet worden dat de PS3 qua streaming way beter is dan de 360 van MS. Maar het is het gewoon weer net niet.
Voor ons was de PS3 ook de meest logische keuze voor een BD-speler. Upgradebaar en spellen.
Uiteindelijk komt er wel een standalone BD-speler, maar dat wachten we voorlopig nog af. Ik heb wel een paar keer in een film een hik gehad, wat die eerder bij dezelfde film nooit deed, maar dat kan van alles zijn.
Uiteindelijk komt er wel een standalone BD-speler, maar dat wachten we voorlopig nog af. Ik heb wel een paar keer in een film een hik gehad, wat die eerder bij dezelfde film nooit deed, maar dat kan van alles zijn.
Degene die de tip van 12.5% korting bij Dixons gisteren heeft geplaatst.
Bedankt!!!
Ik heb voor 350 euris een PS3!!!
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
@Ultrasub, ik heb ook een Linux NAS, maar daar heb ik nu Fuppes media server op draaien. Gevolg: Ik heb gewoon een media map/share, welke ik vanaf de PS3 kan benaderen via de media server voor foto's, muziek en films.
Nu zal dat ding van jou uit eindelijk alles net effe beter doen verwacht ik, maar ik heb voor deze opstelling gekozen om maar 1 apparaat te gebruiken voor alles.
Nu zal dat ding van jou uit eindelijk alles net effe beter doen verwacht ik, maar ik heb voor deze opstelling gekozen om maar 1 apparaat te gebruiken voor alles.
Geen dankSpeedingWilly schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:35:
Bedankt!!!
![]()
M'n broer is ook erg blij met z'n 80GB PS3 van 350 euro.
Alleen jammer dat ze geen disc versie van Wipeout HD hebben anders had die die ook met 12,5% korting kunnen kopen
Um, das toch dezelfde setup als ik heb dan? Een linux server die als nas fungeert, met daar op een mediaserver?GreenSky schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:54:
@Ultrasub, ik heb ook een Linux NAS, maar daar heb ik nu Fuppes media server op draaien. Gevolg: Ik heb gewoon een media map/share, welke ik vanaf de PS3 kan benaderen via de media server voor foto's, muziek en films.
Ik draai hier Twonky als mediaserver. Misschien ook eens kijken naar Fuppes. Bedankt!
Niet allemaal hoor
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ja alleen heb ik er dus voor gekozen alles met de PS3 te doen, niet met een extra Popcornhour ernaast.UltraSub schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:58:
[...]
Um, das toch dezelfde setup als ik heb dan? Een linux server die als nas fungeert, met daar op een mediaserver?
Ik draai hier Twonky als mediaserver. Misschien ook eens kijken naar Fuppes. Bedankt!
Al zou het niet verkeerd zijn een apparaatje ernaast te hebben die wat makkelijker is met een zooi mapjes->albums en dingen zoals internet radio. Maarja, ik moet ook nog even ervaring krijgen met dat media server gebeuren, en playlists maken.
Is die Twonky goed? Want hij is niet gratis, en ik probeer juist alles met open source (of op z'n minst gratis) software te doen.
Misschien deze discussie voort zetten in het PS3 media center topic? (als je daar post zie ik het vanzelf)
Ja en weet je wat dus heel erg GAY is... In Rotterdam hebben ze de PS3 express niet in de winkel gezet zodat deze ook niet verkocht kon worden tegen die prijs... Maakt mij weining uit, ik heb er al 1 maar toch wel lullig moet ik zegggen....SpeedingWilly schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:35:
Bedankt!!!
![]()
Ps. Voor de mensen die zich afvragen wat ik bedoel met "George Michael" ... denk aan z'n geaardheid.. ik houd het netjes vandaar dat ik het woord niet noem...
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Ik mocht gelukkig toch een spel uitkiezen dat nog niet uitgekomen is. Far Cry 2 wordt verstuurd zodra hij binnen is bij GCshop
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
en homo sexueel zijn is niet netjes?carlhendrix schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:23:
[...]
Ja en weet je wat dus heel erg "George Michael" is... In Rotterdam hebben ze de PS3 express niet in de winkel gezet zodat deze ook niet verkocht kon worden tegen die prijs... Maakt mij weining uit, ik heb er al 1 maar toch wel lullig moet ik zegggen....
Ps. Voor de mensen die zich afvragen wat ik bedoel met "George Michael" ... denk aan z'n geaardheid.. ik houd het netjes vandaar dat ik het woord niet noem...
vrij zielig mannetje ben je dan

Haha homo-sexueel is een normaal woord, het wordt alleen vaak negatief gebruikt.
Ik zie ook niet echt in wat er nichterig aan is, of wat geaardheid ermee te maken heeft.
Ik zie ook niet echt in wat er nichterig aan is, of wat geaardheid ermee te maken heeft.
Thnx for the tip, maar de site ging in error tijdens het betalingsproces. Waarschijnlijk niet gelukt dusscorpie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:44:
Mensen die nog Medal of Honor Airborne zoeken?
14 Euro
Fail.carlhendrix schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:23:
[...]

edit; wat is er mis met het oerhollandse "kut"?
[ Voor 7% gewijzigd door nudie op 02-10-2008 13:13 ]
Ik heb een werkende setup met Twonky, 1Gb network en een PS3. Er is echter een klein ding waar ik me aan stoor. Als ik een film wil afspelen op m’n PS3 ga ik naar:
Video, Twonky Media Server en vervolgens krijg ik weer de keuze Audio / Photo’s / Video.
Is er een mogelijkheid om de 2e keer kiezen voor Video uit te schakelen? Ik zit immers al in de Video optie, dus waarom moet dit nog een keer aangegeven worden.
Video, Twonky Media Server en vervolgens krijg ik weer de keuze Audio / Photo’s / Video.
Is er een mogelijkheid om de 2e keer kiezen voor Video uit te schakelen? Ik zit immers al in de Video optie, dus waarom moet dit nog een keer aangegeven worden.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik denk niet dat die mogelijkheid erin zit. Verder hebben we hiervoor het 'PS3 als media center' topic.
Zo normaal is 'homo-sexueel' niet hoor, probeer homoseksueelGreenSky schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:37:
Haha homo-sexueel is een normaal woord, het wordt alleen vaak negatief gebruikt.
Enorm interessante discusssie natuurlijk maar ik wil jullie er toch even op wijzen dat de demo van Pes en Bioshock in de store staan.
Gisteren de PS3 80 GB + extra controller + hdmi kabel bij Dixons gekocht. In totaal 60 euro korting. Ennn.. ze is fantastisch!!
Ik zie hier nog niks staan, is het misschien weer de UK store ofzo?Shiver23 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:28:
Enorm interessante discusssie natuurlijk maar ik wil jullie er toch even op wijzen dat de demo van Pes en Bioshock in de store staan.
Ik las het net maar blijkbaar komt de update nog. Heb het zelf niet gecheckt.
Het is dus de UK Store, heb maar een UK accountje aangemaakt, staan nog wel meer interessante dingen in die niet in de NL Store staan, bijvoorbeeld een demo van Beijing 2008, wil die gaan halen als die wat goedkoper is maar nu kan ik de demo ook alvast checken.
Ben nu wel Bioshock demo aan het downloaden, heb tot nu toe alleen de PC demo gespeeld maar mijn PC is gewoon te zwak om een degelijk potje FPS te spelen, wil wel zien hoe het er op PS3 uit gaat zien.
Ben nu wel Bioshock demo aan het downloaden, heb tot nu toe alleen de PC demo gespeeld maar mijn PC is gewoon te zwak om een degelijk potje FPS te spelen, wil wel zien hoe het er op PS3 uit gaat zien.
Ik zou dat Beijing spel niet onder "interessante dingen" willen indelen.Grannd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:48:
Het is dus de UK Store, heb maar een UK accountje aangemaakt, staan nog wel meer interessante dingen in die niet in de NL Store staan, bijvoorbeeld een demo van Beijing 2008, wil die gaan halen als die wat goedkoper is maar nu kan ik de demo ook alvast checken.
Het scoort een gemiddelde score van 48% op GameRankings.com over 35 reviews. Niet dat ik je ervan wil weerhouden het spel te gaan kopen maar ik wist niet of je hier al van op de hoogte was. Puur om teleurstelling te voorkomen dus
Verwijderd
US store wordt vanacht pas bijgewerkt. In de EU store zie ik nog geen PES2009 c.q. BioShock staan...Wii4all schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:25:
Staat de demo van pes al wel in de us store? Iemand al gechecked?
Zoals eerder vermeld zijn zowel PES2009 als BioShock te downloaden vanuit de UK Store...
Ach, ik vind het gewoon altijd leuke games, met olympische spelen. Zolang er maar een 100m dash in zit waarbij je moet buttonbashen zit het eigenlijk al goed voor zo'n spel, dan kan ik me er met wat vrienden altijd mee vermaken. Maar ik ga er geen 60 euro voor neerleggen.Skire schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:51:
[...]
Ik zou dat Beijing spel niet onder "interessante dingen" willen indelen.
Het scoort een gemiddelde score van 48% op GameRankings.com over 35 reviews. Niet dat ik je ervan wil weerhouden het spel te gaan kopen maar ik wist niet of je hier al van op de hoogte was. Puur om teleurstelling te voorkomen dus
Net Bioshock demo doorgespeeld, blijft een leuk spelletje, had de demo dus in een grijs verleden al eens doorgespeeld op PC maar dit was toch anders, valt me dan weer wel tegen dat ze de ondertiteling weer zoals de PC-versie hebben gedaan, gezien de game in HD is, ook in HD resolutie en dan houden ze de ondertiteling gewoon op 12 punten waardoor je op een meter van je hdtv moet zitten wil je het kunnen lezen. Heb het dan maar uitgezet maar dan moet het geluid weer zo hard staan als je alles wil volgen, maarja.
[ Voor 27% gewijzigd door Grannd op 02-10-2008 17:14 ]
Iemand die weet of er nog leuke acties aan zitten te komen voor de 80 gb ps3 met een dual shock controller
389 is het laagste bedrag wat ik vandaag kon vinden .
Komt die bioshock demo vanavond ook in de US store trouwens ? om nou nog een 4e account aan te maken voor 1 demo ...

Komt die bioshock demo vanavond ook in de US store trouwens ? om nou nog een 4e account aan te maken voor 1 demo ...
kingfriko
Verwijderd
Ik hoop dat je een grapje maakt (?)kingfriko schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:45:
Iemand die weet of er nog leuke acties aan zitten te komen voor de 80 gb ps3 met een dual shock controller![]()
De dixons had deze woensdag 12.5% korting= 350€ Goedkoper dan dat word het de eerste 6 maanden niet.
Ja dat weet ik , maar die zijn uitverkocht , was maar 1 dag .
Ik weet het , ben net te laat , maar heb opeens een nieuwe ps3 nodig , vandaar
Ik weet het , ben net te laat , maar heb opeens een nieuwe ps3 nodig , vandaar
kingfriko
Is deze update al beschikbaar? Of komt de update eraan?Grannd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:39:
.
[ Voor 100% gewijzigd door Jorn1986 op 02-10-2008 18:57 . Reden: spel is nog niet eens uit, laat maar ]
Hij is (nog) niet beschikbaar. Er zijn nu weer geruchten opgedoken dat het fake was. Tot nu toe heeft Rockstar ook nog helemaal niets bevestigd dus we moeten het maar afwachten.Qoriox schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:40:
[...]
Is deze update al beschikbaar? Of komt de update eraan?
Nevermind
Anyway, de PS3 40 GB is iig wel nog 349,- bij dixons, ook geen slechte prijs als je het mij vraagt.
Anyway, de PS3 40 GB is iig wel nog 349,- bij dixons, ook geen slechte prijs als je het mij vraagt.
[ Voor 181% gewijzigd door Only op 02-10-2008 19:17 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik weet niet hoe de 360-versie van Bioshock er uitziet, maar dit is zeker geen slechte port voor de PS3. Het spel draait over het algemeen echt soepel. Geen last van tearing en heel af en toe een kleine slowdown. Alleen vind ik het wel spelen als een PC-shooter. Weinig gevoel in de stick om mee te richten.
Denk wel dat ik hem ga kopen. Voor 42 euro bij play.com valt nog enigszins mee.
Hij speelt inderdaad heel goed! Denk dat ik hem ook aan ga schaffen, heb hem ook niet zo vaak op de pc gespeeld, alleen een paar keer bij m'n neefje. Volgens hem is het een top spel. Zo te zien aan het begin is het verhaal ook nog eens goed.Shiver23 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:03:
Ik weet niet hoe de 360-versie van Bioshock er uitziet, maar dit is zeker geen slechte port voor de PS3. Het spel draait over het algemeen echt soepel. Geen last van tearing en heel af en toe een kleine slowdown. Alleen vind ik het wel spelen als een PC-shooter. Weinig gevoel in de stick om mee te richten.
En vanuit de nl storeCaptainCharisma schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:32:
Zoals eerder vermeld zijn zowel PES2009 als BioShock te downloaden vanuit de UK Store...
Verwijderd
Dat is dus een fél overdreven score hoor.Skire schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:51:
[...]
Ik zou dat Beijing spel niet onder "interessante dingen" willen indelen.
Als je graag met 3-4 man op de bank plezier wilt, kan ik Beijing 08 zeker aanraden. Ook online is het wel leuk.
De reden waarom Beijing 08 meestal slechte scores krijgt, is ook belachelijk. Ze 'argumenteren' dat het teveel button-smashing is in deze next-gen tijden

Dat is net het leuke aan een spel als dit, met zijn allen knoppen rammen
En vele disciplines zijn mini games - combo maken geworden, dus je hebt keuze te over.
1 waarschuwing wel: als je wil baanwielrennen, gebruik dan 2 vingers en niet je handpalm want na 16 rondjes heb je wel een dikke blaar op je hand
GT5 Prologue krijgt een update:
Spec III Update Notification
Oct 03, 2008
The free online update of Gran Turismo 5 Prologue to Gran Turismo 5 Prologue Spec III has begun.
The main contents of this update are as follows:
Additional Cars
- The following 3 cars have been added, for a total of 74 cars.
- Citroën / GT by Citroën
- Ferrari / Ferrari California
- Lotus / Evora
Events
- The amount of all event prizes have been increased.
- The difficulties of all events have been readjusted.
Controllability
- Improved controllability using the wireless controller.
- Added key assignments for Player 2 in "Device"
Time Trial
- Speed limitation due to penalties have been removed, and changed to invalidate laptimes.
Drift Trial
- Changed to a rolling start.
Other
- Corrected a problem where the steering controller moves while at a standstill.
- Improved sound volume balance for sound effects.
- Manual updated

Sony komt ook met een nieuwe RPG: Demon's Soul:
Spec III Update Notification
Oct 03, 2008
The free online update of Gran Turismo 5 Prologue to Gran Turismo 5 Prologue Spec III has begun.
The main contents of this update are as follows:
Additional Cars
- The following 3 cars have been added, for a total of 74 cars.
- Citroën / GT by Citroën
- Ferrari / Ferrari California
- Lotus / Evora
Events
- The amount of all event prizes have been increased.
- The difficulties of all events have been readjusted.
Controllability
- Improved controllability using the wireless controller.
- Added key assignments for Player 2 in "Device"
Time Trial
- Speed limitation due to penalties have been removed, and changed to invalidate laptimes.
Drift Trial
- Changed to a rolling start.
Other
- Corrected a problem where the steering controller moves while at a standstill.
- Improved sound volume balance for sound effects.
- Manual updated

Sony komt ook met een nieuwe RPG: Demon's Soul:

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 03-10-2008 08:46 ]
Weer geen extra track? Het plan was toch om in GT5P de Nürburgring nogtoe te voegen?..
Dit topic is gesloten.