Wat ik niet helemaal snap, GT5.. Proloque. Is dat niet een verkapte vorm van een demo waar je voor betaald?
Komt er straks nou GT6, of GT5 full?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het is geen verkapte vorm van een demo. Er zitten genoeg auto's,tracks en events in om je een tijdje te vermaken hoor. En de online functie werkt ook goed. De volledige versie van GT5 komt ook nog uit. Alleen omdat ze momenteel meer op uitbreidingen voor prologue gefocusd zijn (schademodel met kerst!UltraSub schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:29:
Wat ik niet helemaal snap, GT5.. Proloque. Is dat niet een verkapte vorm van een demo waar je voor betaald?
Verwijderd
Ik vind alleen het origineel ook al zwaar overrated. De art-direction enzo is allemaal heel gaaf, maar uiteindelijk is het gewoon een erg standaard shooter in wat smalle gangetjes. Als een doodlopende gang inloopt en je maakt generiek poppetje nummer 100 kapot, je loopt terug dan is achter je het generieke poppetje alweer gespawned enzo. Erg jammer allemaal.Shiver23 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:03:
Ik weet niet hoe de 360-versie van Bioshock er uitziet, maar dit is zeker geen slechte port voor de PS3. Het spel draait over het algemeen echt soepel. Geen last van tearing en heel af en toe een kleine slowdown. Alleen vind ik het wel spelen als een PC-shooter. Weinig gevoel in de stick om mee te richten.
Denk wel dat ik hem ga kopen. Voor 42 euro bij play.com valt nog enigszins mee.
Veel mensen snappen het niet omdat ze het spel nooit hebben gespeeld en van de bashing media maar aannemen dat het een veredelde demo is. Kijk op het internet en bijna iedere review van het spel begint met kreten als: "is het een demo of een volledig spel?" oid. Uiteindelijk is de conclusie altijd dat het spel ongeveer 100x meer bied dan een demo en veel verkrijgbare "full-priced" racegames achter zich laat.UltraSub schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:29:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Voor de duidelijkheid: GT5P kost ongeveer 25 euro als je hem in de UK bestelt.swopdark schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:14:
[...]
Veel mensen snappen het niet omdat ze het spel nooit hebben gespeeld en van de bashing media maar aannemen dat het een veredelde demo is. Kijk op het internet en bijna iedere review van het spel begint met kreten als: "is het een demo of een volledig spel?" oid. Uiteindelijk is de conclusie altijd dat het spel ongeveer 100x meer bied dan een demo en veel verkrijgbare "full-priced" racegames achter zich laat.
Mijn inschatting: dec 2009 in Japan, begin 2010 in de VS en EU.Ik verwacht de game eigenlijk pas begn 1010 maar misschien komt ie wel eind 2009... Eerder hoef je hem echt niet te verwachten.
Niet het juiste topic, weet ik, maar als we dan toch even hier over bezig zijn, ik krijg bij Play.com dit:ymmv schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:40:
[...]
Voor de duidelijkheid: GT5P kost ongeveer 25 euro als je hem in de UK bestelt.
UltraSub schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:57:
[...]
Huh? Dit heb ik daar nog nooit gehad. Doe ik iets verkeerd?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
ymmv schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:43:
GT5 Prologue krijgt een update:
Spec III Update Notification
Oct 03, 2008
The free online update of Gran Turismo 5 Prologue to Gran Turismo 5 Prologue Spec III has begun.
The main contents of this update are as follows:
Additional Cars
- The following 3 cars have been added, for a total of 74 cars.
- Citroën / GT by Citroën
- Ferrari / Ferrari California
- Lotus / Evora
Events
- The amount of all event prizes have been increased.
- The difficulties of all events have been readjusted.
Controllability
- Improved controllability using the wireless controller.
- Added key assignments for Player 2 in "Device"
Time Trial
- Speed limitation due to penalties have been removed, and changed to invalidate laptimes.
Drift Trial
- Changed to a rolling start.
Other
- Corrected a problem where the steering controller moves while at a standstill.
- Improved sound volume balance for sound effects.
- Manual updated
[afbeelding]
Sony komt ook met een nieuwe RPG: Demon's Soul:
[afbeelding]
meh, nee ik zeg meestal dan GAY weetje.. maar op sommige fora wordt dat niet op prijs gesteld, en gezien het feit dat ik niet vaak op GOT zit wist ik niet hoe dat zat hiero.. + ben te lui om forum rules te lezen ><Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:30:
[...]
en homo sexueel zijn is niet netjes?
vrij zielig mannetje ben je dan
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Na het inloggen op de Playstationstore kun je onder bijv. New Releasees de demo's vinden. Alles staat door elkaar, dus betaald en gratis...demo en fulldame of uitbereiding.Nick39 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:38:
Als NOOB op playstation 3 gebied,en dan is het eigenlijk niet eens voor mij maar voor mijn zoon, sinds gisteren in het bezit van dit apparaat na nu voor de derde keer een ring of dead op de xbox 360.
Hij was gewend om via de online market store demo's te kunnen downloaden.
Nu bezit de playstation 3 ook zoiets maar tot nu toe kan hij alleen dingen vinden waar betaald voor dient te worden.
Waar haal je speelbare demo's vandaan,of moet dat gewoon via internet en dan bij de firma die de spellen released ?
Verwijderd
Dank je, we hadden wel gekeken maar je moet dan elk spelletje aanklikken en pas dan krijg je info over een prijs en zo,dat stond bij de xbox dan wel weer netjes.. mijn zoon was wel bezig met een andere account maar moest iets van adres gegevens opgeven of zo.. toen is ie er maar mee gestopt.Grannd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:43:
Nee hoor, gewoon in de Playstation Store staan ook demo's er tussen.
Ze zijn wat lastig te vinden, als je naar het bovenste tabblad gaat zie je zoiezo de nieuwste demo's wel staan, daar staan nu onder andere PES, Bioshock en Fifa.
Voor de oudere demo's moet je tussen de genres zoeken en dat is soms wat lastig want alles waar je voor moet betalen staat er dan ook bij, in de Amerikaanse Store (nieuwe PSN-account aanmaken op een nieuwe gebruiker die in Amerika woont op je PS3), staan de demos wel allemaal netjes bij elkaar maar hier niet.
De prijs staat er ook bij als je het spel selecteerd.Nick39 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:59:
[...]
Dank je, we hadden wel gekeken maar je moet dan elk spelletje aanklikken en pas dan krijg je info over een prijs en zo,dat stond bij de xbox dan wel weer netjes.. mijn zoon was wel bezig met een andere account maar moest iets van adres gegevens opgeven of zo.. toen is ie er maar mee gestopt.
Nog even off-topic. GAY zeggen is nogal puberaal/kinderachtig, dat is niet forumafhankelijk.carlhendrix schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:48:
[...]
meh, nee ik zeg meestal dan GAY weetje.. maar op sommige fora wordt dat niet op prijs gesteld, en gezien het feit dat ik niet vaak op GOT zit wist ik niet hoe dat zat hiero.. + ben te lui om forum rules te lezen ><
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Off Topic: ja ja ja dat weet ik nou wel.. maar screw that kinderachtig is dat je er nog verder op ingaat.GreenSky schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:35:
[...]
Nog even off-topic. GAY zeggen is nogal puberaal/kinderachtig, dat is niet forumafhankelijk.
[ Voor 43% gewijzigd door PromoX op 03-10-2008 13:52 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Tuurlijk! met 4 mensen op 1 console of 4 mensen totaal online (of 3 offline en 1 online, whatever).carlhendrix schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:03:
Weet iemand of de PES beta met z'n 2en te spelen is ?? Zit nu op werk en kan niet testen , maar als dat zo is.. Dan haal ik zometeen ff een DS3 erbij.
[ Voor 6% gewijzigd door EfBe op 03-10-2008 19:21 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Vanuit de PC store kun je geen PS3 demo's downloaden, dus je zult dan toch je PS3 mee naar kantoor moeten nemen.EfBe schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:20:
Ik denk ik download 'ff' die bioshock demo... 1.8GB... Over mijn el cheapo casema kabellijntje gaat dat de hele dag wel duren... (1.8GB, je kan ook overdrijven zeg... ) Toen dacht ik... die store staat ook online, even via de adsl lijn op kantoor leechen... maar de us 'store' is kennelijk niet online te vinden?
Verwijderd
Discretie-Sander schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:37:
[...]
Vanuit de PC store kun je geen PS3 demo's downloaden, dus je zult dan toch je PS3 mee naar kantoor moeten nemen.
Wow, ik ben blij dat ze de difficulty level wat omlaag hebben geschroefd voor sommige challenges. Sommige waren eerst echt onmogelijk. Verder is het ook mooi dat de event prizes per event ongeveer verdubbeld zijn.ymmv schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:43:
The free online update of Gran Turismo 5 Prologue to Gran Turismo 5 Prologue Spec III has begun.
The main contents of this update are as follows:
Additional Cars
- The following 3 cars have been added, for a total of 74 cars.
- Citroën / GT by Citroën
- Ferrari / Ferrari California
- Lotus / Evora
Events
- The amount of all event prizes have been increased.
- The difficulties of all events have been readjusted.
Verwijderd
Op een week vanaf de release kun je wel rekenen ja, maar dit komt vooral doordat de post vanuit de UK zo ontzettend traag is.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:30:
ik hoor nog al wisselende verhalen over play.com m.b.t. de snelheid. Ik wil graag little big planet pre orderen, maar waar kan ik het beste doen?
Play.com was ik van plan, maar als ik vervolgens pas een week na de release mijn game krijg is de lol er wel van af..
wat zijn andere opties die snel leveren? of levert play.com gewoon snel en zijn die negatieve ervaringen slechts uitzonderingen?
Verwijderd
Spellen doen er de laatste tijd bij mij steeds 3 weken over om hier te komen... Vreemde is, CD's met een waarde onder de €21 zijn er wel binnen een week. Ik heb het idee dat de douane ook een rol speelt.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:30:
ik hoor nog al wisselende verhalen over play.com m.b.t. de snelheid. Ik wil graag little big planet pre orderen, maar waar kan ik het beste doen?
Play.com was ik van plan, maar als ik vervolgens pas een week na de release mijn game krijg is de lol er wel van af..
wat zijn andere opties die snel leveren? of levert play.com gewoon snel en zijn die negatieve ervaringen slechts uitzonderingen?
Hmm. Nu is dat 20 meter lopen, maar toch... best wel lame eigenlijk. Ik bedoel: demos zijn gratis, maar kennelijk is het dus belangrijk wie wat download. Weet niet of ik daar nu zo 1 2 3 nog aan wil meewerken, aan dat ge-datamine...-Sander schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:37:
[...]
Vanuit de PC store kun je geen PS3 demo's downloaden, dus je zult dan toch je PS3 mee naar kantoor moeten nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door EfBe op 04-10-2008 08:28 ]
Maak dan gewoon verbinding met je wireless op kantoorEfBe schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 08:26:
[...]
Hmm. Nu is dat 20 meter lopen, maar toch... best wel lame eigenlijk. Ik bedoel: demos zijn gratis, maar kennelijk is het dus belangrijk wie wat download. Weet niet of ik daar nu zo 1 2 3 nog aan wil meewerken, aan dat ge-datamine...
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
Verwijderd
Nee, gaat niet werken, zonde van je geld. Tenzij je een Amerikaanse ps3 hebtVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:22:
Ik heb even een kort vraagje, maar ik kon het zo snel niet uit de startpost op maken.
Ik wil graag de MGS serie spelen voordat ik aan MGS4 begin. Nu heb ik een mooie bundel gezien met PS1 en PS2 discs er in. Het zijn alleen Amerikaanse discs. Ik weet dat PS3 games regio vrij zijn, maar geldt dit dan ook voor PS1 en PS2 games op de PS3?
Ik wil het graag even zeker weten voordat ik ze staks niet kan spelen (ik heb ook geen PS2)
Alvast bedankt!
Momenteel wordt bijna alleen de 80 gig versie op elke hoek geleverd,maar die is niet compatible met de PS2.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:22:
Ik heb even een kort vraagje, maar ik kon het zo snel niet uit de startpost op maken.
Ik wil graag de MGS serie spelen voordat ik aan MGS4 begin. Nu heb ik een mooie bundel gezien met PS1 en PS2 discs er in. Het zijn alleen Amerikaanse discs. Ik weet dat PS3 games regio vrij zijn, maar geldt dit dan ook voor PS1 en PS2 games op de PS3?
Ik wil het graag even zeker weten voordat ik ze staks niet kan spelen (ik heb ook geen PS2)
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik ben al in het bezit van een "oude" Europese 60gb PS3. Maar die leest dus geen NTSC PS1/2 games?Nick39 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:27:
[...]
Momenteel wordt bijna alleen de 80 gig versie op elke hoek geleverd,maar die is niet compatible met de PS2.
Dat lijkt me trouwens onwaarschijnlijk want play.com zit in Engeland, dus dat is valt binnen de EU.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 00:39:
[...]
Spellen doen er de laatste tijd bij mij steeds 3 weken over om hier te komen... Vreemde is, CD's met een waarde onder de €21 zijn er wel binnen een week. Ik heb het idee dat de douane ook een rol speelt.
Verwijderd
Néé....M a r c o schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:50:
[...]
Dat lijkt me trouwens onwaarschijnlijk want play.com zit in Engeland, dus dat is valt binnen de EU.
Er is dus geen sprake van importheffing bij bestellingen van play.com.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 14:00 ]
nope, alleen PALVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:16:
[...]
Ik ben al in het bezit van een "oude" Europese 60gb PS3. Maar die leest dus geen NTSC PS1/2 games?
Genoeg ruimte op de HDD?botech schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:41:
Ik heb de Bioshock demo gedownload maar de installatie wil niet lukken . Ik heb driemaal geprobeerd en krijg steeds de melding: Fout tijdens installatie. Met zo'n nummer erachter maar dat weet ik niet meer.
Iemand een idee waar het aan kan liggen of wat ik moet doen? Hopelijk niet opnieuw downloaden, 't is 1,8 G en aangezien we hier in belgie nog steeds met limieten zitten...................
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik zou toch maar de demo opnieuw gaan downloaden. Ik heb ook zoiets gehad en dat was het enige dat hielp. Probeer anders de Amerikaanse online winkel, de demo daar is 400MB kleiner.botech schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:41:
Ik heb de Bioshock demo gedownload maar de installatie wil niet lukken . Ik heb driemaal geprobeerd en krijg steeds de melding: Fout tijdens installatie. Met zo'n nummer erachter maar dat weet ik niet meer.
Iemand een idee waar het aan kan liggen of wat ik moet doen? Hopelijk niet opnieuw downloaden, 't is 1,8 G en aangezien we hier in belgie nog steeds met limieten zitten...................
Verwijderd
Vrij verkeer van goederen wel, want binnen de EU, alleen kent Jersey geen BTW en valt het daardoor dus niet binnen die EU regels (en daarom zit bijv Play zijn hoofdkantoor daar ook).Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:58:
[...]
Néé....
Play.com is gevestigd op Jersey, één van de kanaaleilanden. De kanaaleilanden behoren tot Groot-Brittanïe, maar vallen niet onder EU regels wat betreft btw en accijns. Vrij verkeer van goederen dus ook niet.
Zie hier
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nee, dat is niet helemaal waar.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:03:
[...]
Vrij verkeer van goederen wel, want binnen de EU, alleen kent Jersey geen BTW en valt het daardoor dus niet binnen die EU regels (en daarom zit bijv Play zijn hoofdkantoor daar ook).
https://www.facebook.com/hausbrandeck
En dat betwijfel ik dus, omdat ik vrij verkeer heb. Ik hoef dus omdat het een EU land is, geen belasting meer te betalen. En dat haal ik ook uit de site die jijzelf opgaf.yzf1kr schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:34:
[...]
Nee, dat is niet helemaal waar.
Jersey valt wel in het douane gebied, maar niet in het BTW gebied.
Theoretisch is het dus zo dat jij over een aankoop bij Play.com, hier in Nederland nog BTW moet betalen.
Dat dit niet gecontroleerd wordt, en dat niemand dit vrijwillig gaat doen is een ander verhaal.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nou ja zeg!Frank J. schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:35:
voor wie een LBP beta code wilt:
www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet/
[ Voor 61% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-10-2008 22:11 ]
Ik gaf die site niet.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:09:
[...]
En dat betwijfel ik dus, omdat ik vrij verkeer heb. Ik hoef dus omdat het een EU land is, geen belasting meer te betalen. En dat haal ik ook uit de site die jijzelf opgaf.
PS Dit gaat wel erg offtopic.
[ Voor 5% gewijzigd door yzf1kr op 04-10-2008 21:11 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-10-2008 10:32 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Dirk op 28-09-2014 13:39 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Positron op 05-10-2008 10:25 ]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Deze game is inderdaad leuker dan ik eerst had gedacht. Je bent er zomaar een aantal uren mee zoet. Het speelt heel erg soepel en ziet er natuurlijk prachtig uit. Weet alleen niet of ik daar 60 eurie voor over heb. Dat wordt ff importeren.E2TK schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:52:
Leuk spel dat LittleBigPlanet, heb het net de hele avond gespeeld. Heb via IGN een code gekregen, ben vanaf 8 uur bezig
Voor de mensen die hem nog niet gepreorderd hebben raad ik dat aan om toch te doen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 60% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-10-2008 11:39 ]
UltraSub schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:05:
Als ik nou spellen gespeeld heb op de PS3, en besluit ze te verkopen. Hoe krijg ik dan de installatie van de PS3 af, zodat de gebruikte schijfruimte weer vrij komt? Ik zie nl nergens een uninstall menu of zo, of kijk ik ergens overheen?
Dat laatste werkt niet, omdat het spel alleen zichtbaar is als je Blu-Ray in de drive zit. Je moet zoals Freekazoid zegt gewoon bij Game Data kijken en daar kun je de content verwijderenPositron schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:24:
Niet getest, maar driehoekje drukken als je op het spel staat en dan [verwijderen]? Werkt bij demo's in ieder geval zo.
[ Voor 67% gewijzigd door Maxow op 05-10-2008 11:36 ]
OK, bedankt.ymmv schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:03:
[...]
Ik zou toch maar de demo opnieuw gaan downloaden. Ik heb ook zoiets gehad en dat was het enige dat hielp. Probeer anders de Amerikaanse online winkel, de demo daar is 400MB kleiner.
Je hebt geen email adres oid opgegeven, dus heb maar hier een reactie gezet.Frank J. schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:33:
je moet een staart plakken op zijn achterwerk
[EDIT]
mensen ik heb nog 1 code. Als iedereen die een code wilt mij even een PM wilt sturen vandaag dan ga ik om 1800 vanavond een grabbel nemen.
[ Voor 46% gewijzigd door S_Chief op 05-10-2008 13:22 ]
SChief schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:19:
offtopic:
@ Jorn1986: Je moet Frank een PM sturen. Dit kun je doen door onder z'n avatar te klikken op: [afbeelding].
[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 05-10-2008 13:31 ]
Je moet dan even Direct Messages (DM) aanzetten in je 'Voorkeuren'. Vervolgens kun je viaJorn1986 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:29:
[...]
offtopic:
Ja maar ik zie alleen maar een link naar zijn profiel of naar ''myreact''.
Linger in Shadows was created by Plastic, from the demoscene. It is an experiment with the demoscene and it is an experiment in Interactive Digital Art.
Now for the first part: what the heck is the demoscene and why does it matter? The demoscene came from an underground digital art culture that started in the 80’s. A “demo” is an audiovisual program created to demonstrate and push the limits of a machine through the devotion, creativity and originality of the demosceners who created the “demo”. Like games, “demos” went from being made by individuals to being made by groups. The demoscene has created some amazing pieces over the years, and that is why we decided to reach out to the demoscene and see what they could do with the PlayStation 3 hardware. The results are pretty amazing. The kicker is that the folks who made Linger in Shadows did it part-time after-hours. This is a work of passion for them; they have day jobs too.
Previously demoscene productions were passive experiences. You ran it, sat back and watched. One of the things that Plastic wanted to do with Linger was to move in a new direction. Linger can be watched passively, but you won’t get the whole experience that way. It is meant to be an experience that you explore through. Look beyond the frame of what you see. Search for new things, experiment with the SIXAXIS, and you might be surprised by what you find.
RazieL vond beide games matig, kan je beter op Resistance of eventueel CoD5 wachten.SChief schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:19:/me SChief zit alleen nog wel te twijfelen tussen Battlefield Bad Company en de nieuwe Brothers In Arms.
Demoscene bestaat al heel lang en nog steeds. Zie http://www.pouet.netFrank J. schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:12:
Er was een tijd geleden op een beurs een demoscene. Vage clip met de naam Linger in Shadows. Bleek een interactieve "game" te zijn. Nu is er wat meer info over vrijgekomen:
Linger in Shadows
[afbeelding]
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door EfBe op 05-10-2008 16:37 ]
Verwijderd
Ja. Jij ook?zwembroek schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:17:
[...]
En zijn er hier ook mensen met een Killzone beta?
[ Voor 37% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-10-2008 18:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Kimo op 05-10-2008 18:42 ]
[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 05-10-2008 18:59 ]
Bedankt voor het melden.Frank J. schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:20:
UPDATE IGN HEEFT ER MEER www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet/
[ Voor 12% gewijzigd door Satch op 05-10-2008 19:06 ]
Ik zou het zo jammer vinden als je hier voor moet betalen, wat waarschijnlijk dus wel gaat gebeuren.Frank J. schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:12:
Er was een tijd geleden op een beurs een demoscene. Vage clip met de naam Linger in Shadows. Bleek een interactieve "game" te zijn. Nu is er wat meer info over vrijgekomen:
Linger in Shadows
[afbeelding]
[...]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 20:13 ]
Verwijderd
3 words: God of War 3Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:12:
ik heb laatst mijn 360 verkocht. Wilde namelijk het nieuwe model gaan halen.
maar nu heb ik de keuze of een ps3 of een 360. Ik weet dat ik Gears of War 2, Fable 2 en Alan wake graag wil gaan spelen. Maar metal gear solid, motorstorm en little big planet lijken me ook wel wat. Resistance daarentegen totaal niet. En killzone vind ik ook niet echt heel bijzonder, eerste deel iig al niet.
Ik ga ze absoluut niet beiden halen, dat is zonde van mijn geld![]()
Ik vraag me af er nog meer exclusives voor de ps3 uitkomen die echt de moeite waard zijn om te spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 20:28 ]
Verwijderd
LBP heeft mij positief verrast. Heb nooit zoveel op met hype voor games en kon me eerlijk gezegd ook weinig voorstellen bij het concept. Eerste avond de beta gewoon maar eens opgestart en kon de eerste uren gewoon niet meer stoppen met spelen. Ikzelf ben ook matig creatief, maar heb me erg vermaakt met wat anderen hadden gemaakt. En met het gemak waarmee je online samen met anderen speelt. En je ziet in de loop van de week de kwaliteit van de gemaakte levels stijgen. En dan betreft het hier een beperkte beta, waarin lang niet alle mogelijkheden open zijn.StephaN900 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:05:
Hoe bevalt LBP tot nu toe voor de mensen onder ons met een beta key?
[ Voor 13% gewijzigd door Jorn1986 op 05-10-2008 21:00 ]
Er komt nog een hele rits aan excluslives uit voor de PS3.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:12:
ik heb laatst mijn 360 verkocht. Wilde namelijk het nieuwe model gaan halen.
maar nu heb ik de keuze of een ps3 of een 360. Ik weet dat ik Gears of War 2, Fable 2 en Alan wake graag wil gaan spelen. Maar metal gear solid, motorstorm en little big planet lijken me ook wel wat. Resistance daarentegen totaal niet. En killzone vind ik ook niet echt heel bijzonder, eerste deel iig al niet.
Ik ga ze absoluut niet beiden halen, dat is zonde van mijn geld![]()
Ik vraag me af er nog meer exclusives voor de ps3 uitkomen die echt de moeite waard zijn om te spelen.
Verwijderd
Kijk, en waarom doe je dat nou, je oordeel al bij voorbaat laten beïnvloeden door het gegeven of iets een 'hype' is of niet. Het komt bij mij altijd een beetje 'simpel' over, als iemand zich categoriek en principieel afzet van alles wat wel eens een 'hype' zou kunnen zijn.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:57:
[...]
LBP heeft mij positief verrast. Heb nooit zoveel op met hype voor games en kon me eerlijk gezegd ook weinig voorstellen bij het concept.
Verwijderd
Kan ik ook beamen, R:FOM is / was een topper, zeker aangezien de PS3 nog maar nét uit was. Storymode 3 x gedaan op de verschillende moeilijkheidsgraden en dan de story ook 4 of 5 keer in Co-op gedaan met vrienden (die ook enthousiast waren), en het spel nooit beu geworden eignelijk. Daarna makkelijk 5 maanden online bezig geweest
Resistance 2 lijkt me ook heel gaaf worden, ben benieuwd naar het vervolg verhaal. Ik had in het begin niet zoveel verwacht van Resistance FoM, maar het verhaal vond ik bijzonder goed, en het speelde ook goed.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:34:
[...]
Kan ik ook beamen, R:FOM is / was een topper, zeker aangezien de PS3 nog maar nét uit was. Storymode 3 x gedaan op de verschillende moeilijkheidsgraden en dan de story ook 4 of 5 keer in Co-op gedaan met vrienden (die ook enthousiast waren), en het spel nooit beu geworden eignelijk. Daarna makkelijk 5 maanden online bezig geweest(alleen Fifa houd het hier langer uit dan dat) met 40 man was gewoon heftig.
Het enige wat ontbreekte was een 4 (of meer) player offline mode, zoals in Timesplitters, waar je dan ook nog eens goede bots had in deathmatches.
Ik kijk alvast uit naar R2.
ymmv schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:14:
[...]
Er komt nog een hele rits aan excluslives uit voor de PS3.
Killzone 2 (ik vind het eerlijk gezegd fantastisch eruit zien hoor)
Demon's Souls
White Knight Chronicles
Heavy Rain
Valkyria Chronicles
Disgaea 3 (is al uit in de VS)
Infamous
God of War 3
Uncharted 2
Ratchet & Clank
Gran Turismo 5
Naruto: Ultimate Ninja Storm
LA Noire
Final Fantasy vs XIII
Socom US Navy Seals Confrontation
MAG: Massive Action Game
Twisted Metal
Tekken 6
Yakuza 3
WarDevil: Unleash the Beast Within
BlazBlue
[video]
superB
Het zijn twee totaal verschillende games met andere karakters, verhaallijnen en graphics maar met een gedeelde achtergrondgeschiedenis. Er komt ook nog een derde FF13-game uit, nl Final Fantasy Agito XIII voor de PSP.inXs schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:17:
Ik kijk erg uit naar white knight overigens, FF XIII ook. Wat is nou precies het verschil met XIII en de versus versie?
Verwijderd
die was ik idd bijna vergeten.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:25:
[...]
3 words: God of War 3
(eventueel GoW 1&2 ook spelen op een launch PS3 / PS2, zeker de moeite)
#FFTB #CRO validator Kingstaker
FYI, op de Tokyo Game Show wordt hoogstwaarschijnlijk het nieuwe spel van de makers van Ico en Shadow of the Colossus voorgesteld. Ik ben echt benieuwd want er is tot nu toe niets meer bekend dan 1 screenshot uit een personeelsadvertentie...Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:34:
Maar goed dat maakt verder niks uit, Resistance is gewoon geen spel voor mij. Neemt niet weg dat ik de andere spellen op de ps3 wel erg interessant vind. Vooral de exclusieve onverwachte japanners zijn vaak erg goede titels. Ik noem ICO, Okami en shadow of the colossus voor de ps2. Dit soort spellen heb je meestal niet op de 360. Ben ze nog niet tegengekomen op de ps3, maar kan zijn omdat ik nog niet helemaal op de hoogte ben van alle exclusives.
@ymmv thx voor de lijst. Zal me er eens in gaan verdiepen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq