Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.618 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel in Resistance heb je niet enkel sci-fi guns hoor, de helft van de guns zijn jaren '50 wapens (machinegeweren, sniper, ...) en na een tijdje krijg je wapens van je vijanden, vernieuwende sci-fi guns die me toch aardig verrastten want ik ben zelf kieskeurig op vlak van sci-fi. En het zijn geen snelle wapens met low damage, behalve de standaard gun van de Chimeara, wat ook mag aangezien hij bij hen dienst doet als soort machinegeweer. De speciale kogels van elk wapen is ook goed gedaan. Dat schild dat je krijgt bij de Auger is lekker handig, je bent zelf beschermd (tenzij je tegenstander ook een Auger heeft :P ) en je kogels doen meer damage per keer dat ze door een muur / schild gaan.

Veel monsters op 1 beeldscherm valt ook goed mee, de 'normale' chimaera komen regelmatig met veel, maar deze moet je dan ook gewoon zien als infanterie met geweren. In 1 scene heb je veel monstertjes (de alien facehugger-lookalike) in de kathedraal van Manchester, en dat is een level waar ik graag aan terugdenk.

Ik zou zeggen, huur hem eens want reviews zeggen ook niet alles. Het verhaal zit uitstekend in elkaar, gameplay zoals het moet zijn, varierende levels ( normale infanterie levels, dan bestuur je een tank, later een sci-fi Robot), en zelfs enkele boss battles. Als er een spel zeker een kans verdient is het deze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 07:48:
[...]

Wel in Resistance heb je niet enkel sci-fi guns hoor, de helft van de guns zijn jaren '50 wapens (machinegeweren, sniper, ...) en na een tijdje krijg je wapens van je vijanden, vernieuwende sci-fi guns die me toch aardig verrastten want ik ben zelf kieskeurig op vlak van sci-fi. En het zijn geen snelle wapens met low damage, behalve de standaard gun van de Chimeara, wat ook mag aangezien hij bij hen dienst doet als soort machinegeweer. De speciale kogels van elk wapen is ook goed gedaan. Dat schild dat je krijgt bij de Auger is lekker handig, je bent zelf beschermd (tenzij je tegenstander ook een Auger heeft :P ) en je kogels doen meer damage per keer dat ze door een muur / schild gaan.

Veel monsters op 1 beeldscherm valt ook goed mee, de 'normale' chimaera komen regelmatig met veel, maar deze moet je dan ook gewoon zien als infanterie met geweren. In 1 scene heb je veel monstertjes (de alien facehugger-lookalike) in de kathedraal van Manchester, en dat is een level waar ik graag aan terugdenk.

Ik zou zeggen, huur hem eens want reviews zeggen ook niet alles. Het verhaal zit uitstekend in elkaar, gameplay zoals het moet zijn, varierende levels ( normale infanterie levels, dan bestuur je een tank, later een sci-fi Robot), en zelfs enkele boss battles. Als er een spel zeker een kans verdient is het deze wel.
misschien als ik de ps3 koop dat ik het een kans geef. Maar heb zojuist nog wat filmpjes gekeken, maar het oogt echt als een standaard shooter vooral de multiplayer. Resistance moet het volgens mij vooral hebben van de spectaculaire momenten met daar tussen in niet zo heel veel bijzonders, maar daar hebben veel shooters last van. Iig niet het spel waarvan ik mijn keuze laat afhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:45:
[...]

FYI, op de Tokyo Game Show wordt hoogstwaarschijnlijk het nieuwe spel van de makers van Ico en Shadow of the Colossus voorgesteld. Ik ben echt benieuwd want er is tot nu toe niets meer bekend dan 1 screenshot uit een personeelsadvertentie...

[afbeelding]
Als er een waardige opvolger (of heel iets nieuws natuurlijk) van ICO of Shadow of the Collosus komt, dan zou dat voor mij een erg goede reden zijn om een PS3 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:01:
[...]
Als er een waardige opvolger (of heel iets nieuws natuurlijk) van ICO of Shadow of the Collosus komt, dan zou dat voor mij een erg goede reden zijn om een PS3 te kopen.
Dat zou dus betekenen dat je pas over 1,5/2 jaar een ps3 gaat kopen, totdan weet je niet of het een waardige opvolger is. Het lijkt mij zonde zo lang te wachten. :*) Er komen genoeg leuke games aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

idd, ik heb er ook het totale vertrouwen in dat het iets moois gaat worden.

Keuzes keuzes. Fable 2 en gears of war wil ik ook wel erg graag spelen. En op me pc ga ik ze niet spelen, want daar zijn ze gewoon niet voor gemaakt. Bovendien ga ik mijn pc er niet speciaal voor upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:46
Volgens mij is mijn PS3 het aan het begeven...

Ik heb de 60 GB versie, vorig jaar november gekocht, maar sinds vandaag gaat de fan echt storend hard aan, harder zelfs dan mijn stofzuiger, ik wist niet eens dat de fan uit de ps3 zo hard kon. Kastje is ook echt veel te heet. Het geluid is gewoon storend aan je oren... Heel raar, nooit eerder gehad
iemand met een 60 gb die hetzelfde ervaart??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
Ik heb de mijne in een kastje staan en 1 keer vergeten de deur open te zetten tijdens het gamen. Op een gegeven moment leek het wel of er een 737 uit die kast op aan het stijgen was, niet normaal meer. En ik dacht dat de xbox veel herrie kon maken, nou de ps3 gaat als ie echt gaat koelen 10 keer zo hard en dat is niet overdreven. Toen ik het kastje snel opende duurde het nog wel een minuut of 10 voordat de ps3 weer zijn normale fluistergeluid had.

Misschien zit er stof in jouw ps3 waardoor hij niet meer goed kan koelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

EgoPro

Time is an illusion.

johan12 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:45:
Volgens mij is mijn PS3 het aan het begeven...

Ik heb de 60 GB versie, vorig jaar november gekocht, maar sinds vandaag gaat de fan echt storend hard aan, harder zelfs dan mijn stofzuiger, ik wist niet eens dat de fan uit de ps3 zo hard kon. Kastje is ook echt veel te heet. Het geluid is gewoon storend aan je oren... Heel raar, nooit eerder gehad
iemand met een 60 gb die hetzelfde ervaart??
Denk dat alleen je fan een beetje vuil is. Als je geen garantie hebt kan je zelf de fan eens gaan bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
EgoPro schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 07:38:
[...]

Denk dat alleen je fan een beetje vuil is. Als je geen garantie hebt kan je zelf de fan eens gaan bekijken
Die is waarschijnlijk vies ja.
Ik heb die van mij laatst eens schoongespoten, gelukkig heb ik een compressor, er kwam wel redelijk wat stof uit maar echt heel veel heb ik m'n PS3 niet gebruikt.
Je kan een ook "busje lucht" kopen bij een beetje pc winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Blaas je het vuil dan niet de PS3 in?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
GreenSky schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:10:
Blaas je het vuil dan niet de PS3 in?
nee door die lucht, blaas je als het ware het vuil eruit.. je kan er ook een stofzuiger half tegenaan houden, dat doe ik altijd bij mijn fan van mn pc als ie uit staat... werkt erg goed!

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Let bij het schoonmaken wel op dat de fan niet té hard gaat draaien. Dit is namelijk ook niet goed voor de fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Nav dit bericht: nieuws: Nieuwe PS3 blijkt uitgerust met kleinere flash-chip
heeft iemand met een nieuwe 80 GB PS3 al geprobeerd de hdd te wisselen?
Zoja, ging de PS3 vervolgens een firmware downloaden?

Op het nieuws-topic wordt nl gesuggereerd dat een deel van de firmware/OS naar de HDD verhuisd zou zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Nu online

EgoPro

Time is an illusion.

Ik houd de fan meestal stil met een pennetje ofzo (als de stekker eruit is) en zet dan de stofzuiger erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Weet iemand leuke demo's om op de bank te doen met 2 controllers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Fifa 09 kun je met z'n 2'en doen, joint strike 1942 ofzo, is ook met z'n 2'en te doen. Watvoor soort spellen zoek je?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Weet iemand nog een leuke PS3 80GB aanbieding ergens? I kheb net die Dixons actie gemist (12,5% korting op alles oid?) maar mn pa gaat volgende week een PS3 halen (met name voor BluRay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Duh... http://www.nu.nl/news/177..._Tomb_Raider-content.html
Goeie deal van MS met Eidos. de xbox krijgt 2 extra hoofdstukken (via Live, dus of het gratis is??) en de demo komt alleen op de xbox.

Toch wel jammer deze ontwikkeling. Ik dacht dat spellen eindelijk meer multi-platform gingen worden. Overigens is MS toch wel sterker in het afspreken van dit soort deals.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
scorpie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:11:
Fifa 09 kun je met z'n 2'en doen, joint strike 1942 ofzo, is ook met z'n 2'en te doen. Watvoor soort spellen zoek je?
Nou van alles op zich wel, beetje racen, schieten, springen... :P

Iemand hier ervaring met bluetooth headsets? Kun je ook met iemand bellen/voice vanuit het PS menu terwijl je aan het gamen bent?
Een vriend van me en ik spelen regelmatig de Grid demo en willen graag voice gebruiken ondertussen.
Inmiddels hebben we headsets besteld maar ik vraag me af of we onder het racen wel met elkaar kunnen communiceren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Had gisteren 2 vastlopers, achter elkaar op mijn nieuwe PS3. Downloaden van een demo op de achtergrond i.c.m. Enchanted Arms vond ie niet zo tof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
M@NIC schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Nou van alles op zich wel, beetje racen, schieten, springen... :P

Iemand hier ervaring met bluetooth headsets? Kun je ook met iemand bellen/voice vanuit het PS menu terwijl je aan het gamen bent?
Een vriend van me en ik spelen regelmatig de Grid demo en willen graag voice gebruiken ondertussen.
Inmiddels hebben we headsets besteld maar ik vraag me af of we onder het racen wel met elkaar kunnen communiceren....
Het is gescheiden. Wanneer er geen game draait kun je via het OS inderaad bellen/chatten met elkaar. Wanneer je een game gestart hebt ben je afhankelijk van de mogelijkheden in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heeft iemand enig idee wanneer Tekken 6 komt?
Verder zou ik for the time beïng een soortgelijk spel willen hebben, maar ik vind SC:IV niets aan en Tekken 5 vindt ik nou grafisch niet veel beter dan een gemiddeld PS2 spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Gumball schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:14:
Verder zou ik for the time beïng een soortgelijk spel willen hebben, maar ik vind SC:IV niets aan en Tekken 5 vindt ik nou grafisch niet veel beter dan een gemiddeld PS2 spel...
DBZ: Burst Limit?? Wel een beetje simpel maar toch wel leuk.

Virtua Fighter 5 ?? Dat is dan wel iets uitgebreider dan DBZ:BL

Dat zijn op dit moment toch een paar van de weinige ps3 fighting games die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

carlhendrix schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:24:
[...]

Dat zijn op dit moment toch een paar van de weinige ps3 fighting games die er zijn.
Iets uitgebreider? Denk dat je daar behoorlijk naast zit :P Wil je VF5 goed beheersen dan zal je meer moeten kunnen dan buttonsmashen. Timing is cruciaal, in tegenstelling tot DBZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisboers schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:08:
Nav dit bericht: nieuws: Nieuwe PS3 blijkt uitgerust met kleinere flash-chip
heeft iemand met een nieuwe 80 GB PS3 al geprobeerd de hdd te wisselen?
Zoja, ging de PS3 vervolgens een firmware downloaden?

Op het nieuws-topic wordt nl gesuggereerd dat een deel van de firmware/OS naar de HDD verhuisd zou zijn.
Ik heb de mijne inderdaad vervangen, hij vroeg naar een firmware. Toevallig had ik de laatste nog op een usb stick dus die heb ik gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Nohead schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:51:
[...]

Iets uitgebreider? Denk dat je daar behoorlijk naast zit :P Wil je VF5 goed beheersen dan zal je meer moeten kunnen dan buttonsmashen. Timing is cruciaal, in tegenstelling tot DBZ.
8)7 Oh, maar in DBZ is de timing ook cruciaal hoor. Je moet wel de stralen kunnen ontwijken, en daar is timing voor nodig! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik ben van plan een PS3 te gaan kopen, maar ik twijfel nog tussen een 40 GB versie en 80, nu wil ik hem bij een gewone winkel halen, en het verschil in prijs is daarbij 50 Euro, 349 om 399. Nu zou ik de 40 kunnen kopen en er dan voor 60 euro een 320 Gb schijf ik kunnen zetten, oftewel voor 410 Euro totaal, immers als je nog niks geen data erop hebt gezet zelf, kun je deze zo omwisselen zonder backup eerst te maken, firmware word toch ook niet om gevraagd bij 40 versie?? Ook nu ik dat bericht las op de frontpage net.
En op de controller na zit er verder geen verschil tussen de 80 en 40?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:08:
In de 80gb schijnen de beide chips op 65nm gebakken te worden, bij de 40 was dat nog niet zo.
Niet dat je het ooit zal merken maar het scheelt een paar watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Only schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:08:
Ik ben van plan een PS3 te gaan kopen, maar ik twijfel nog tussen een 40 GB versie en 80, nu wil ik hem bij een gewone winkel halen, en het verschil in prijs is daarbij 50 Euro, 349 om 399. Nu zou ik de 40 kunnen kopen en er dan voor 60 euro een 320 Gb schijf ik kunnen zetten, oftewel voor 410 Euro totaal, immers als je nog niks geen data erop hebt gezet zelf, kun je deze zo omwisselen zonder backup eerst te maken, firmware word toch ook niet om gevraagd bij 40 versie?? Ook nu ik dat bericht las op de frontpage net.
Er zit tussen een 40 en een 80 gb. versie wel een verschil in controllers: bij de 80 gb. versie krijg je namelijk de nieuwe dualshock3 sixaxis controller, bij de 40 gb. versie krijg je de ''oude'' sixaxis controller.

Verder heb ik zelf een tijdje terug de HD van m'n PS3 40 gb. vervangen voor een grotere, en ik moest wel degelijk de firmware opnieuw in laten laden die er toen op had gestaan met de vorige HD.

Gelukkig niet zo moeilijk: je zet het in een mapje op je USB stick:

het mapje moet PS3 heten (hoofdletters), daarin zet je weer een mapje dat UPDATE heet (met hoofdletters), en daarin plaats je dan de PS3UPDAT.PUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Jorn1986 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:15:
[...]

Er zit tussen een 40 en een 80 gb. versie wel een verschil in controllers: bij de 80 gb. versie krijg je namelijk de nieuwe dualshock3 sixaxis controller, bij de 40 gb. versie krijg je de ''oude'' sixaxis controller.

Verder heb ik zelf een tijdje terug de HD van m'n PS3 40 gb. vervangen voor een grotere, en ik moest wel degelijk de firmware opnieuw in laten laden die er toen op had gestaan met de vorige HD.

het mapje moet PS3 heten (hoofdletters), daarin zet je weer een mapje dat UPDATE heet (met hoofdletters), en daarin plaats je dan de PS3UPDAT.PUP.
Dat doe je toch allemaal met de back-up utility in de system settings voordat je de HDD vervangt? Makkelijkst is gewoon even een externe harddisk?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Jorn1986 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:15:
[...]

Ik had begrepen dat dat niet nodig was bij die 40 GB versie, maargoed..usb en externe zooi genoeg.
Die controller is geen probleem aangezien ik er toch een 2e bij wil, en dat word dan wel een nieuwe.
Maargoed, dan is het feitelijk voor mij gezien aantrekkelijker om voor de 40 Gb versie te gaan denk ik.
Thnx voor de aanvulling iig.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

carlhendrix schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:48:
[...]

8)7 Oh, maar in DBZ is de timing ook cruciaal hoor. Je moet wel de stralen kunnen ontwijken, en daar is timing voor nodig! 8)7
Heb je zelf uberhaupt wel eens VF5 gespeeld? Dan zou je moeten begrijpen wat ik bedoel met timing, niet alleen qua dodge/block maar ook een simpele combo maken. DBZ is gewoon punch punch punch en rausen en er komt een combo uit. Als je dat met VF5 doet kom je niet erg ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

carlhendrix schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:24:
[...]

Je hebt Naruto toch ook, maar als je niet bekend bent met de serie weet ik niet of dat wel zo verstandig is.
Demo was wel leuk opzicht, maar mij trekt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Nohead schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:58:
[...]

Heb je zelf uberhaupt wel eens VF5 gespeeld? Dan zou je moeten begrijpen wat ik bedoel met timing, niet alleen qua dodge/block maar ook een simpele combo maken. DBZ is gewoon punch punch punch en rausen en er komt een combo uit. Als je dat met VF5 doet kom je niet erg ver...
Ja, ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar dat was meer een sarcastische actie.. Nee ik heb VF5 niet op de ps3 gespeeld, wel de demo op mn X360 toen, en VF2 vroeger op de pc.. maar ik vind het wel leuke spellen hoor alleen ik wacht tot ie iets goedkoper is, 60 vind ik nog iets te veel.

----
Aight! schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:18:
[...]

Je hebt Naruto toch ook, maar als je niet bekend bent met de serie weet ik niet of dat wel zo verstandig is.
Demo was wel leuk opzicht, maar mij trekt het niet.
Ja klopt de demo heb ik ook gespeeld, heb rise of a ninja ook op de x360, maar deze lijkt mij erg leuk vooral omdat hij ook leuker lijkt. De demo daar vermaak ik mijzelf wel mee hoor wel grappig, alleen jammer dat er maar 2 chars in zitten.

[ Voor 28% gewijzigd door carlhendrix op 08-10-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

carlhendrix schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:52:
Ja, ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar dat was meer een sarcastische actie.. Nee ik heb VF5 niet op de ps3 gespeeld, wel de demo op mn X360 toen, en VF2 vroeger op de pc.. maar ik vind het wel leuke spellen hoor alleen ik wacht tot ie iets goedkoper is, 60 vind ik nog iets te veel.
Grijp je kans dan, de adviesprijs staat momenteel op 29,99euro, maar hij is op bepaalde plekken ook al goedkoper te vinden (zoals bij TheHut voor nog geen 18euro!). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog waar ik kan vinden wanneer de LBP packs/bundles verschijnen? Ik heb in dit en het LBP topic gezocht op bundle en pack maar vind geen precieze data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, na een uurtje zoeken vraag ik het toch maar.

Ik wil een stereo (of 5.1 maar dat kan volgens mij niet) USB headset met mic, die ALLE geluiden dus naar de USB headset sturen (spraak,in-game).

Nu las ik dat sommige alleen spraak naar de headset stuurde en niet de ingame geluiden (en 5.1 niet via usb kan maar via een versterker) Nu ben ik best bereid wat centen uit te geven maar aan wat :P

Welke stereo headset kan dus wat ik wil? en werkt met de PS3.

(Via welke oplossing zou ik een 5.1 headset + mic hebben? een versterker vind ik best zolang ik maar weet welke versterker en headset :P)

En het liefst geen mischien werkt dit, ik wil het zeker weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
afaik kan ingame geluid nog steeds niet over usb gestuurd worden, een usb-headset waarover je zowel spraak als ingame geluid ontvangt kan je dus vergeten.

Je kan er wel voor kiezen om bijv. spraak en ingame geluid over een andere audio uitgang te laten versturen waarop je je headphones kan aansluiten (dus bijv. via je TV), maar dan zal je alsnog een losse mic moeten hebben via USB of bluetooth.

Als iemand dit nog even wil bevestigen, graag.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door nioz op 08-10-2008 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekken 6, komt december 2008 uit in Japan. USA en EU zijn nog niet bekend, ergens in 2009 ...

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_04_bob_l.jpg Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_02_zafina_l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet, maar het kan je vast wel bezig houden tot wanneer er een Tekken 6 of concurrent verschijnt die je wel goed vindt?

Voor dat kleine bedragje in de store is het een prima zoethouder. En grafisch mag het dan erg op de ps2 versie lijken, het blijft in essentie wel een goede beat 'em up, één van de klassiekers. Vergis je trouwens niet, zet die ps2 versie er maar eens naast. De hogere resolutie zorgt wel voor een mooier plaatje.

In afwachting dat ik zelf een ps3 koop (liefst een pack met lbp) heb ik al vaak op lamme avonden Tekken 5 HD zitten spelen met een maat op z'n ps3. Blijft gewoon relax om te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 07:01:
[...]

Tekken 6, komt december 2008 uit in Japan. USA en EU zijn nog niet bekend, ergens in 2009 ...

[afbeelding] [afbeelding]
Ik vind Bob wel wat weg hebben van Theo van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

-Sander schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 01:14:
[...]

Grijp je kans dan, de adviesprijs staat momenteel op 29,99euro, maar hij is op bepaalde plekken ook al goedkoper te vinden (zoals bij TheHut voor nog geen 18euro!). :)
Ja volgens mij kan je VF5 overal wel krijgen voor 2 of 3 tientjes, ff langs de Dixons of MM ofzo?

Naruto Ultimate Ninja Storm lijkt me echt heel erg leuk, was vrij positief over de demo. En als Naruto fan kan je Naruto UNS niet voorbij laten schieten. Het is iig al een hele vooruitgang t.o.v. Naruto Ultimate Ninja 1 2 of 3 op de PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Wel diepe droevenis trouwens, dat Eidos. Ok, DLC voor de xbox 360 en niet voor de PS3, als je sommige klanten belangrijker vindt dan andere, c'est la vie, maar waar ik echt niet bij kan is dat de PS3 geen demo van tombraider krijgt...

huh? Willen ze niet dat PS3 bezitters tombraider gaan kopen of iets dergelijks? Is MS echt zo naief dat mensen nu naar de winkel rennen om een 360 te gaan halen want oooooh! de demo is wel beschikbaar op de 360... ?

En dat terwijl je wel drives op de 360 kunt flashen en niet op de PS3, m.a.w.: piracy is op de ps3 lager....

Ik denk dat ik hem maar laat liggen, sorry oisyn.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Zit nog steeds te wachten op mijn wirecard,Me broer heeft het geprobeerd en het lukt gewoon,Enige is dat je adres moet overeen komen met de kaart, Das niet zo moeilijk:)

Gisteren trouwens Crash Bandicoot 1 gekocht samen met hem,Humor zo'n echte classic...morgen misschien Syphon Filter.

[ Voor 0% gewijzigd door TeGek op 08-10-2008 10:26 . Reden: Typfyfus ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
EfBe schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:21:
Wel diepe droevenis trouwens, dat Eidos. Ok, DLC voor de xbox 360 en niet voor de PS3, als je sommige klanten belangrijker vindt dan andere, c'est la vie, maar waar ik echt niet bij kan is dat de PS3 geen demo van tombraider krijgt...

huh? Willen ze niet dat PS3 bezitters tombraider gaan kopen of iets dergelijks? Is MS echt zo naief dat mensen nu naar de winkel rennen om een 360 te gaan halen want oooooh! de demo is wel beschikbaar op de 360... ?

En dat terwijl je wel drives op de 360 kunt flashen en niet op de PS3, m.a.w.: piracy is op de ps3 lager....

Ik denk dat ik hem maar laat liggen, sorry oisyn.
Ook al heb ik een 360, ik koop al mijn multiplatformgames voor de PS3 dus was ik ook niet erg blij van dit nieuws. Ik wilde de game direct bij het verschijnen kopen, maar nu laat ik de game voorlopig schieten. Ik wacht wel tot hij 20 euro kost of anders 2e hands te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:08:
[...]
Ook al heb ik een 360, ik koop al mijn multiplatformgames voor de PS3 dus was ik ook niet erg blij van dit nieuws. Ik wilde de game direct bij het verschijnen kopen, maar nu laat ik de game voorlopig schieten. Ik wacht wel tot hij 20 euro kost of anders 2e hands te vinden is.
Ik ga ook voor 2e hands bij deze game, als er ooit weer een luwte komt ;). 2e hands levert eidos nl. geen cent op, en dat is mijn (irrelevante) tegenactie in deze. Of helemaal niet kopen natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 07:18:
[...]

Misschien niet, maar het kan je vast wel bezig houden tot wanneer er een Tekken 6 of concurrent verschijnt die je wel goed vindt?

Voor dat kleine bedragje in de store is het een prima zoethouder. En grafisch mag het dan erg op de ps2 versie lijken, het blijft in essentie wel een goede beat 'em up, één van de klassiekers. Vergis je trouwens niet, zet die ps2 versie er maar eens naast. De hogere resolutie zorgt wel voor een mooier plaatje.

In afwachting dat ik zelf een ps3 koop (liefst een pack met lbp) heb ik al vaak op lamme avonden Tekken 5 HD zitten spelen met een maat op z'n ps3. Blijft gewoon relax om te doen...
Wordt dit spel nog veel online gespeeld!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Kimo schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:44:
Morgen hoop ik nog een socom beta key te scoren dan ben ik weer helemaal bij. 100 Socom keys worden weggegeven op het officiele playstation forum.
he thnx voor de update. Downloading Socom nu!

kheb nog 1 LBP beta key voor diegene die het snelst erbij is:

code is gebruikt

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 08-10-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Frank J. schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:16:
[...]

kheb nog 1 LBP beta key voor diegene die het snelst erbij is:

O+ Thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door Jamoru op 08-10-2008 19:41 . Reden: Door mij in gebruik genomen. ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:52
Frank J. schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:16:
[...]

Ik heb mijn Socom code ook net ontvangen _/-\o_ . Ben benieuwd ik heb wisselende berichten gelezen over deze beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Kimo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:32:
[...]

Ik heb mijn Socom code ook net ontvangen _/-\o_ . Ben benieuwd ik heb wisselende berichten gelezen over deze beta.
ja ik ben ook benieuwd! verhaal gaat dat het verre van stabiel is en dat de officiele release misschien wel uitgesteld wordt.

voor de laatste 15000 LBP keys:
http://www.usatoday.com/t...6-little-big-planet_N.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mensen die nog een Need for Speed willen voordat de volgende uitkomt, op Play.com hebben ze nu prostreet voor 17 euro, incl shipping.

http://www.play.com/Games...reet/Product.html?cur=257

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Laatst online: 11-09 12:00
Vandaag de nieuwe Silent Hill (homecoming) binnen, echt super vetjes :) Een paar uur gespeeld en de sfeer zit er goed in. Grafisch niet echt hoogstaand, maar dat boeit mij niet zo. Ik ben dan wel erg fan van de serie dus weet niet of de gemiddelde speler het ook zo tof vind.

Zit een (on)aangename verrassing is voor de mensen die het 2de deel gespeeld hebben!

AlwinB©

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Nou, datgene waar ik altijd zo voor vreesde is nu helaas waarheid geworden. Mijn PS3 is volgens mij stuk. :'( Gister LBP key weten te bemachtigen en geinstalleerd. Even gespeeld en vanmorgen deed ik hem weer even aan en onder het spelen van het eerste level plots zwart beeld. Hij reageerde nergens meer op. Vervolgens een aantal keer geprobeerd een gamedisc op te starten (burnout) en hij liep elke keer vast op een gegeven moment. Ik kwam niet eens in de game zelf. Ik baal ontzettend want ik heb een launch PS3 en net langer dan een jaar. Dus dat wordt denk ik opsturen, dat ding 5 tot 6 weken kwijt zijn en dan ook nog betalen voor de reparatie. S@$%zooi. :( Ik heb een beetje het vermoeden dat het aan de installatie ligt van die LBP-beta. Ik zal vanmiddag als ik thuis ben van werk eens proberen om een backup te maken en de boel te herinstalleren. Misschien help dat...[/baalmode]
Weet iemand hoe duur de reparatie is of kan zijn trouwens?

Iemand die een soortgelijk probleem gehad heeft misschien? En is dat opgelost door eigen toedoen of toch opgestuurd??

[ Voor 9% gewijzigd door P.E.No.1 op 09-10-2008 09:25 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Ik ben echt altijd te laat voor die beta codes.
Maar ja, het spel lijkt me opzich best wel heel erg leuk. Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze bij de launch een demo versie online zullen gooien. Desnoods de huidige beta.

Ik ben voorzien van een code door Frank J.
Bedankt. Ook de anderen bedankt voor een reactie!

Gisteren nog even Assassin's Creed zitten spelen. Ben eigenlijk nog maar net te paard, maar het is wel ontzettend leuk om al die gebouwen op te klimmen.

[ Voor 38% gewijzigd door Arunia op 09-10-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook voor het eerst LBP gespeeld, man wat een verslavend grappig spel. Rond 8u geïnstalleerd en zeker drie uur zitten spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Ben RFOM aan het spelen, heb de platinum editie bij play.com gekocht. Ook een gaaf spel zeg! Gisteren split screen gespeeld, dat is ook lachen, gaat die vriend van me recht voor me staan terwijl ik aan het schieten was, en dood was ie :9

Wilde gisteren "even" Burnout Paradise laten zien, moest eerst de backup gedownload en geinstalleerd worden, daarna de nieuwe motoren geshowed worden en daarna konden we eindelijk spelen, erg irritant zeg. Wel een gaaf spel, en ik heb weer trophies erbij O-)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 14:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Leuk he? Ik heb onlangs RFOM er weer eens ingeduwd, en meteen weer hele spel spelen. Toch redelijk verslavend. Komt ook omdat er een beetje een verhaal in zit, je hebt een redelijk duidelijk doel voor ogen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Arunia schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:48:
Ik ben echt altijd te laat voor die beta codes.
Maar ja, het spel lijkt me opzich best wel heel erg leuk. Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze bij de launch een demo versie online zullen gooien. Desnoods de huidige beta.

Gisteren nog even Assassin's Creed zitten spelen. Ben eigenlijk nog maar net te paard, maar het is wel ontzettend leuk om al die gebouwen op te klimmen.
Vrijwel zeker komt er een week voor de release een public beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Nu online

EgoPro

Time is an illusion.

RFOM zit momenteel ook in mijn ps3. De reden hiervoor is dat er regelmatig even vrienden op bezoek komen die niet zo veel game-ervaring hebben en het spel co-op goed te spelen is. Ook al is de ene speler veel beter dan de ander is.
Ik zit nog te twijfelen om army of two tte kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

AlwinB© schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:11:
Vandaag de nieuwe Silent Hill (homecoming) binnen, echt super vetjes :) Een paar uur gespeeld en de sfeer zit er goed in. Grafisch niet echt hoogstaand, maar dat boeit mij niet zo. Ik ben dan wel erg fan van de serie dus weet niet of de gemiddelde speler het ook zo tof vind.

Zit een (on)aangename verrassing is voor de mensen die het 2de deel gespeeld hebben!

AlwinB©
Ik heb Silent Hill 1 & 2 gespeeld maar ben het verhaal een beetje kwijt geraakt. Is het de moeite waard om deze te kopen? Zitten er veel flash backs in? Vond de sfeer altijd geweldig in dit spel, lekker in het donker spelen

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Eind volgend jaar.
Ik vind de 1080p-graphics er anders een stuk scherper uitzien dan de 480p van de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
oh oh.. weer een echte Playstation naam over naar de 360: Tekken 6 komt ook uit op de 360.

Dit lijkt me een gevolg van de grotere installed base van de 360 console tov de PS3.

goed vopor de gamers, slecht voor het merk Playstation

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekken 6: Bloodline Rebellion - Crossplatform

Edit: Te laat, maar met link :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
EgoPro schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:01:
Ik zit nog te twijfelen om army of two te kopen
Dat is zo'n slecht spel... Ik raad het je af...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ao2 is in co-op echt tof om te spelen. Beetje houtje touwtje verhaal, maar co-op erg vermakelijk met het elkaar meppen en beetje wapens upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
swopdark schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:47:
oh oh.. weer een echte Playstation naam over naar de 360: Tekken 6 komt ook uit op de 360.

Dit lijkt me een gevolg van de grotere installed base van de 360 console tov de PS3.

goed vopor de gamers, slecht voor het merk Playstation
Het punt is dat wanneer franchises met al 4-5 versies achter de naam op een ander platform verschijnen, de rek er op een gegeven moment wel uit is. Ik bedoel: Tekken 6... goh. Wat zou er nieuw zijn? Waarschijnlijk niet veel, beetje betere graphics maar dat is het wel: Tekken 6 wordt zeer waarschijnlijk nog steeds een fighting game waarbij de 1e die de klap uitdeelt ook de ronde wint.

Wat je moet hebben als platformboer is nieuwe franchises die meegroeien met het platform. Dus niet versie X van een franchise die al vele jaren bestaat, maar 3 nieuwe franchises die het platform op sleeptouw nemen.

Mij stoort het bv dat Sony met al zn internal studio's het maar niet voor elkaar krijgt om 5-6 nieuwe first party franchises per jaar uit te brengen. Let wel: veel exclusief werk is 2nd-3rd party nog steeds. Iets zegt me dat er toch iets niet helemaal in de haak is, of men komt met 10 nieuwe games in 2009, maar dan moet het ook wel rap gebeuren, de PS3 is er nl. al een tijdje en engines zijn er meer dan genoeg.

Het duurt gewoon veel te lang. Er is nog iets niet helemaal op orde: marketing. Als je game sites bekijkt, dan krijgt de 360 ong. evenveel zoniet meer exposure dan de PS3, terwijl de hoeveelheid AAA titels voor de 360 niet de overhand heeft tov de PS3. Het platform gaat echt niet bakken meer verkopen wanneer de content niet significant beter/meer is dan de concurrentie.

[ Voor 12% gewijzigd door EfBe op 09-10-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Sorry, wat bedole je met "nieuwe 4-5 first party"? First party in de zin van Sony zelf? Wat bedoel je dan met 4-5, het aantal versies dat er uit zal rollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Whoaaaa ik heb net even een uurtje LittleBigPlanet kunnen spelen (alleen nog maar de voorgebouwde levels, nog niet eens toegekomen aan zelf iets bouwen) maar wat een geweldig spel! De sfeer is echt heerlijk en de tijd vliegt voorbij. Wat een ongelofelijk vet spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
P.E.No.1 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:26:
Nou, datgene waar ik altijd zo voor vreesde is nu helaas waarheid geworden. Mijn PS3 is volgens mij stuk. :'( Gister LBP key weten te bemachtigen en geinstalleerd. Even gespeeld en vanmorgen deed ik hem weer even aan en onder het spelen van het eerste level plots zwart beeld. Hij reageerde nergens meer op. Vervolgens een aantal keer geprobeerd een gamedisc op te starten (burnout) en hij liep elke keer vast op een gegeven moment. Ik kwam niet eens in de game zelf. Ik baal ontzettend want ik heb een launch PS3 en net langer dan een jaar. Dus dat wordt denk ik opsturen, dat ding 5 tot 6 weken kwijt zijn en dan ook nog betalen voor de reparatie. S@$%zooi. :( Ik heb een beetje het vermoeden dat het aan de installatie ligt van die LBP-beta. Ik zal vanmiddag als ik thuis ben van werk eens proberen om een backup te maken en de boel te herinstalleren. Misschien help dat...[/baalmode]
Weet iemand hoe duur de reparatie is of kan zijn trouwens?

Iemand die een soortgelijk probleem gehad heeft misschien? En is dat opgelost door eigen toedoen of toch opgestuurd??
Iemand?

PS De beta hoefde bij mij niet eerst geinstalleerd te worden. Demo's immers wel. Kan het daaraan liggen?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb dat ook 1x gehad, maar dat komt door een firmware update, als je hem op de download manager laat staan, dan installeert hij het spel ook meteen (geloof ik). Demo's moeten altijd geinstalleerd worden, en beta's zijn net zo goed beta's natuurlijk. Heb je al die andere harddisk gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
GreenSky schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:57:
Sorry, wat bedole je met "nieuwe 4-5 first party"? First party in de zin van Sony zelf? Wat bedoel je dan met 4-5, het aantal versies dat er uit zal rollen?
First party van sony zelf ja. Ze hebben echt heel veel studio's, veel meer dan nintendo en MS, maar dat leidt niet tot veel nieuwe titels. Ik bedoelde 5-6 nieuwe franchises per jaar, dus verschillende games in nieuwe franchises, waar je dan wellicht opvolgers in ziet. Het is nu echt veel te mager wat Sony laat zien. Het punt is: MS heeft de studio's niet maar wel het geld. Hierdoor is de 360 een 'goed alternatief' voor een gezinnetje met puberzoontje die 'spelletjes willen spelen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Killzone 2 beta live broadcast:

http://www.justin.tv/zoedynasty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:04
EfBe schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:53:
[...]

Het punt is dat wanneer franchises met al 4-5 versies achter de naam op een ander platform verschijnen, de rek er op een gegeven moment wel uit is. Ik bedoel: Tekken 6... goh. Wat zou er nieuw zijn? Waarschijnlijk niet veel, beetje betere graphics maar dat is het wel: Tekken 6 wordt zeer waarschijnlijk nog steeds een fighting game waarbij de 1e die de klap uitdeelt ook de ronde wint.
Een online-optie deze keer in ieder geval. (Dat zat wel in die PS2/PSP-port, maar die is niet op een normale manier te krijgen zonder creditcard en voor mensen met een 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:53:
[...] Tekken 6 wordt zeer waarschijnlijk nog steeds een fighting game waarbij de 1e die de klap uitdeelt ook de ronde wint.
Dat is natuurlijk flauwekul :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Laatst online: 11-09 12:00
Royal schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:01:
[...]

Ik heb Silent Hill 1 & 2 gespeeld maar ben het verhaal een beetje kwijt geraakt. Is het de moeite waard om deze te kopen? Zitten er veel flash backs in? Vond de sfeer altijd geweldig in dit spel, lekker in het donker spelen
Het is een compleet nieuw verhaal, dus dat maakt niet uit. Er zit alleen een oude bekende van deel 2 in, maar dat heeft niets met het verhaal te maken.
Vooral als je van de sfeer in deze spellen houd is dit echt een aanrader. In het donker, dolby op 10 en gaan.

Alwinb©

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 15:45

Gast1981

room with a moose!

Mijn vraag van een paar weekjes geleden:
Gast1981 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:56:
Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op een Dolby setje.
Nu is het al een wat ouder setje, en beschikt het niet over een optische (toslink) ingang.
Wel zit er een digitale (coax) input op, dus dan moet het maar via die.
Ik ben er al achter dat ik dan een "Converter Toslink naar coax (S/PDIF)" nodig heb.
Iemand hier ervaringen mee?
Nu heb ik er 1 besteld en getest, maar echt goed klinkt het niet.
Het 1e kastje gaf helemaal geen geluid, de 2e echter wel.
Alleen klinkt het geluid vrij blikkig... lastig om anders te omschrijven.
Alsof er een hele schelle filter over het geluid heen zit, alsof het slechte mp3 kwaliteit is.

Alles meerdere malen afgekoppeld en opnieuw aangesloten. Andere tulps gebruikt.
Instellingen in de PS ook allemaal al gehad. Alles zonder goed resultaat.
De winkelier van de convertor zegt dat het niet meer aan het kastje kan liggen.
Volgens eigen zeggen zet dat ding licht om in eentjes en nulletjes, en als dat werkt dan werkt dat.

Iemand suggesties wat te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Het optische kabeltje goed schoongemaakt van stof? De socket op het kastje ook?
In principe heeft die winkelier gelijk, dat is het enige wat ie doet. Maar hij kan nog wel eens wat missen denk ik, door lage kwaliteit aansluiting, stof ertussen ofzo. Sowieso geen ideale oplossing als je het mij vraagt, maar in theorie moet het gewoon werken. Wat voor setje is het trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gast1981 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:54:
Mijn vraag van een paar weekjes geleden:

[...]

Nu heb ik er 1 besteld en getest, maar echt goed klinkt het niet.
Het 1e kastje gaf helemaal geen geluid, de 2e echter wel.
Alleen klinkt het geluid vrij blikkig... lastig om anders te omschrijven.
Alsof er een hele schelle filter over het geluid heen zit, alsof het slechte mp3 kwaliteit is.

Alles meerdere malen afgekoppeld en opnieuw aangesloten. Andere tulps gebruikt.
Instellingen in de PS ook allemaal al gehad. Alles zonder goed resultaat.
De winkelier van de convertor zegt dat het niet meer aan het kastje kan liggen.
Volgens eigen zeggen zet dat ding licht om in eentjes en nulletjes, en als dat werkt dan werkt dat.

Iemand suggesties wat te proberen?
Tulps? Wat voor kabel gebruik je dan? Toch wel een echte coax-kabel?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

@GreenSky:
Optische kabel en kastje zijn gloedjenieuw, en zien er prima uit, geen stof.
Het is inderdaad niet ideaal, maar voor mij de enige oplossing ;)
Dolby setje is een Philips LX3700.

@Shiver23:
Ik heb een 2-tal "standaard" tulp stekkers gepakt die ik normaal voor audio gebruik.
Overal lees ik dat een gewone 75 Ohm tulp/cinc zou moeten voldoen.
Misschien dat ik nog een andere kan proberen inderdaad.

Hoe sterk moet het lichtsignaal vanuit de PS eigenlijk zijn?
Is er nog zoiets als te weinig licht waardoor de kwaliteit achteruit loopt? Of is het echt zwart/wit aan of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gast1981 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:19:
@GreenSky:
Optische kabel en kastje zijn gloedjenieuw, en zien er prima uit, geen stof.
Het is inderdaad niet ideaal, maar voor mij de enige oplossing ;)
Dolby setje is een Philips LX3700.

@Shiver23:
Ik heb een 2-tal "standaard" tulp stekkers gepakt die ik normaal voor audio gebruik.
Overal lees ik dat een gewone 75 Ohm tulp/cinc zou moeten voldoen.
Misschien dat ik nog een andere kan proberen inderdaad.

Hoe sterk moet het lichtsignaal vanuit de PS eigenlijk zijn?
Is er nog zoiets als te weinig licht waardoor de kwaliteit achteruit loopt? Of is het echt zwart/wit aan of uit?
Probeer een kabel die je gebruikt voor de TV.
Afbeeldingslocatie: http://www.telbon.com/Products/Infrastructure/Coax.jpg Coax is wel wat anders dan een standaard audio-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

8)7 Grapjas, met zo'n kabel zul je niet veel bereiken. Gast1981, de kabel die je moet hebben ziet er inderdaad uit als een kabel met tulpstekkers (75 Ohm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Rival24 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:29:
8)7 Grapjas, met zo'n kabel zul je niet veel bereiken. Gast1981, de kabel die je moet hebben ziet er inderdaad uit als een kabel met tulpstekkers (75 Ohm).
En hoe denk je dat die kabel er van binnen uitziet? Zoals op het plaatje. Als je standaard audiokabels gebruikt is dat geen coax, ook al zitten er tulpstekkers aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 09-10-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
GreenSky schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:02:
Het optische kabeltje goed schoongemaakt van stof? De socket op het kastje ook?
In principe heeft die winkelier gelijk, dat is het enige wat ie doet. Maar hij kan nog wel eens wat missen denk ik, door lage kwaliteit aansluiting, stof ertussen ofzo. Sowieso geen ideale oplossing als je het mij vraagt, maar in theorie moet het gewoon werken. Wat voor setje is het trouwens?
Beter idee is om op marktplaats een wat oudere receiver te kopen. heb ik ook gedaan en voor 40 euro een Sony STR-475 op de kop getikt met onder andere een optische en coaxiale input. Geheel aangesloten op mijn 135 euro kostende Teufel setje en het klinkt echt fantastisch, vooral DTS: >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:58
Playstation verliest weer een exclusief :o

[quote]The biggest announcement however was that Tekken 6, which was widely believed to be a PS3 exclusive, will be going multiplatform and will be available on Xbox 360 next year. This will be the first time that Namco Bandai's Tekken series has appeared on a non-Sony platform.[/quote]

bron: http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=15839

EDIT: was al gemeld zie ik nu :o

[ Voor 5% gewijzigd door FireBladeX op 09-10-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

Ik probeer eerst nog wel even een digitale coax kabel (rca/cinc) te regelen.
Hopelijk zorgt dat voor betere kwaliteit.
Een andere optische kabel lijkt me overbodig.
Er komt een rood lichtje uit, dat zou toch voldoende moeten zijn?
Nouja, verder ga ik er maar vanuit dat de converter zijn signaal-omzet-werk goed doet...

Een andere receiver is misschien een optie, maar mijn situatie zou gewoon moeten werken.
Weer een extra component past bovendien niet in de kast ;)

edit: voor wat het waard is, ik heb deze optische kabel nu:
http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=744&cat=297
aan deze converter hangen:
http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=910&cat=647

[ Voor 17% gewijzigd door Gast1981 op 09-10-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Gumball schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:52:
[...]

Beter idee is om op marktplaats een wat oudere receiver te kopen. heb ik ook gedaan en voor 40 euro een Sony STR-475 op de kop getikt met onder andere een optische en coaxiale input. Geheel aangesloten op mijn 135 euro kostende Teufel setje en het klinkt echt fantastisch, vooral DTS: >:)
Die reciever heeft dan 6 outputs voor 5.1 ofzo?
Is opzich een prima oplossing. Zelf heb ik voor iets van 250 euro een Logitech Z5500 set gekocht, komt goed geluid uit en is netjes optisch aan te sluiten.
En je doet lang met zo'n degelijk setje, dus de prijs valt eigenlijk erg mee.

[ Voor 5% gewijzigd door !null op 09-10-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
GreenSky schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Die reciever heeft dan 6 outputs voor 5.1 ofzo?
Is opzich een prima oplossing. Zelf heb ik voor iets van 250 euro een Logitech Z5500 set gekocht, komt goed geluid uit en is netjes optisch aan te sluiten.
En je doet lang met zo'n degelijk setje, dus de prijs valt eigenlijk erg mee.
Jup. 5 "gewone" outputs, waar je dus je deels gestripte kabel in klikt en een tulp voor de sub :)

Heeft er iemand ervaring met de PS3 icm met een wireless-N verbinding? Mijn Linksys WRT54GC (54 mbit dus) schiet echt ernstig te kort en heb vaak een connection timeout als ik bijvoorbeeld door de PSN store blader. Daarbij wil ik ook HD (1080p) materiaal streamen... Een kabel is helaas geen optie. Is anders stopcontact lan een optie? probleem is dat alles wel in stekkerdozen zou moeten, maar ik weer niet of dat erg is.

[ Voor 29% gewijzigd door Gumball op 09-10-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
De store is weer geupdate:

Demo's
Valkyria Chronicles
Hail To The Chimp

Games
Linger in Shadows (€2,99)
Super Stardust HD Complete (€9,99)

Video's
Metal Gear Solid 4 - Story Trailer
Mirror's Edge - 2D Story Trailer
Need for Speed Undercover - Trailer
WipEout HD - Making Of
Power Pack (PSP)- Trailer
Puzzle Pack (PSP) - Trailer

Themes & Wallpapers
WipEout HD - theme (gratis)

Add-ons
Buzz! Quiz TV
Comedy Movies Quiz (€4,99)

Everybody's Golf World Tour
Costume Pack A (€3,99)

Mega Man 9
Endless Attack (€2,99)
Proto Man Mode (€2,99)

NBA Live 09
NBA Live 365 (€9,99)
Oklahoma City Pack (gratis)

Rocketmen
It Came From Uranus (€2,99)

Super Stardust HD
Solo + Team Double Pack (€5,99)

Rock Band
Against Me! - "Stop!"
Free - "All Right Now"
George Thorogood and the Destroyers - "Bad to the Bone"
Harvey Danger - "Cream & Bastards Rise"
Screaming Trees - "Nearly Lost you"
Static-X - "Push It"

Red Hot Chili Peppers songs (1,49 per stuk):
"Blood Sugar Sex Magik"
"The Power of Equality"
"If You Have to Ask"
"Breaking the Girl"
"Funky Monks"
"Suck My Kiss"
"I Could Have Lied"
"Mellowship Slinky in B Major"
"The Righteous & The Wicked"
"Blood Sugar Sex Magik"
"Under the Bridge"
"Naked in the Rain"
"Apache Rose Peacock"
"The Greeting Song"
"My Lovely Man"
"Sir Psycho Sexy"

The Offspring Pack (€3,99 of €1,49 per stuk)
"Gone Away"
"Pretty Fly (For a White Guy)"
"Self Esteem"

Iemand Linger in Shadows al geprobeerd? Wel een lage prijs maar ik weet niet wat ik er nu van moet verwachten, is het een soort interactief filmpje van een half uur?

[ Voor 5% gewijzigd door blu-fox op 09-10-2008 17:08 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03:33

ötzi

eclecticus

Gumball schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:23:
[...]

Jup. 5 "gewone" outputs, waar je dus je deels gestripte kabel in klikt en een tulp voor de sub :)

Heeft er iemand ervaring met de PS3 icm met een wireless-N verbinding? Mijn Linksys WRT54GC (54 mbit dus) schiet echt ernstig te kort en heb vaak een connection timeout als ik bijvoorbeeld door de PSN store blader. Daarbij wil ik ook HD (1080p) materiaal streamen... Een kabel is helaas geen optie. Is anders stopcontact lan een optie? probleem is dat alles wel in stekkerdozen zou moeten, maar ik weer niet of dat erg is.
Ik heb de PS3 ook op wireless en ervaar ook regelmatig time-outs maar dit is eigenlijk pas een probleem geworden na de laatste firmware versie (2.42) , daarvoor heb ik nooit problemen gehad met wireless .
Als ik nu de PS3 aanzet moet ik mezelf altijd handmatig inloggen en geeft m'n PC de melding "networkcable unplugged" als de PS3 wil inloggen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Pfffft wat een waardeloze store updates krijgen we weer zeg. Begin me langzamerhand echt te ergeren hieraan. Kijk eens voor de grap naar Bluray trailers, nog steeds 21, en dat al een aantal maanden lang. Amerika heeft wat dat betreft echt wel een vollere store. En ja, Amerika als land heeft dan misschien wel veel inwoners, maar Europa als geheel mag ook niet vergeten worden.. Steeds worden wij wel vergeten lijkt het. Als het komt omdat veel meer Amerikanen een CC hebben, DOE er dan eens wat aan en ga in Europa die prepaid kaarten op de markt brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat is precies het probleem? Paar trailers word ik niet warm of koud van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Heh linger in shadows voor 3 euro... wie gaat er nu voor een techdemo betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:12:
Tis meer een interactieve techdemo, maar idd, daar zou ik ook niet voor betalen... Dacht dat ie gratis zou zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 13:58
Ben helemaal met jouw eens scorpie
ik wordt er ook onderhand niet goed van :( Ik wil zo graag mega man 9 spelen (downloaden) maarja ben niet in bezit van een CC. :( :/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

EfBe schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:12:
omdat het kan :P zo filteren ze de mensen eruit die het ECHT graag willen... niet dat ze 100 keys uitdelen aan mensen die het toch maar 5 min spelen... geloof me, ze gaan toch wel op!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
FireBladeX schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:27:
Ben helemaal met jouw eens scorpie
ik wordt er ook onderhand niet goed van :( Ik wil zo graag mega man 9 spelen (downloaden) maarja ben niet in bezit van een CC. :( :/ |:(
Dan vraag je toch een CC aan bij je bank? Wat is het probleem in hemelsnaam ... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:07:
Als het komt omdat veel meer Amerikanen een CC hebben, DOE er dan eens wat aan en ga in Europa die prepaid kaarten op de markt brengen..
Ach, als je denkt dat een creditcard enkel voor rijke Amerikanen is en dat je er grote kosten aan hebt ben je verkeerd. Ik heb ook een mastercard, en als ik online iets ermee koop gaat dat automatisch van de zichtrekening binnen de maand. En zo heb ik geen extra kosten.
Als je ermee geld uit de muur haalt betaal je wel extra, maar als je je gewone bankkaart hebt hoeft dat ook niet. In bvb Frankrijk heeft iedereen een CC, zelfs gasten van 18.
Daarbij is het veel aangenamer dan die prepaid kaartjes gaan halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
ymmv schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:43:
[...]

Dan vraag je toch een CC aan bij je bank? Wat is het probleem in hemelsnaam ... :O
Als je nog een student bent kun je bij sommige banken geen CC aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 15:26
De demo's zullen mij weinig boeien. Maar kan je ook ergens de store update van de USA zien? Misschien staan daar leukere dingen bij.
Verder komen er in November en december volgens mij wel vette games uit. Dus eind deze maand ( pas ) kunnen we misschien leuke demo's verwachten.

Edit: Volgens mij is dat ( ook ) de USA store update. Als ik een gevonden website via google moet geloven. :)

[ Voor 16% gewijzigd door technoaddict op 09-10-2008 21:07 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.