Welkom in het 49ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 22-11-2009 00:20 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 49ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 22-11-2009 00:20 ]
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, Melobee, Opslaghond, Vancent, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 106% gewijzigd door PromoX op 22-11-2009 00:14 ]
Over smaak valt niet te twisten, gelukkig... maar dat weerhoud mensen er niet van het toch te proberen!M a r c o schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:43:
Deze week toch maar even doorgezet en uncharted 1 eens uitgespeeld.
Vond het wel een vermakelijke game, maar niet het meesterwerk waar iedereen het voor uitmaakt.
Kan met mijn smaak in games te maken hebben natuurlijk.
Kan denk ik nog wel heel ff duren. Daarnaast zou ik me ook niet laten overhalen door de enorm horde mensen en reviewers aangeven dat deze game op alle vlakken beter is als haar voorganger en op het gebied van action/adventure game een nieuwe standaard neerzet...Uncharted 2 pik ik daarom wel eens mee als ie voor 15-20 euro te importeren is ozfo.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
In de US was een 80GB (met Motorstorm) met BC.RenaldoNiels schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:57:
foutje in de openingspost:
Belangrijk om te weten is, dat enkel de 20, 60 en 80 GB modellen over Backwards-Compatibility van PS2 games beschikt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dikgedrukte stukje. Klinkt heel erg leuk, maar klopt helemaal niks van. Zit niet in de gamePromoX schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:53:
Fat Princess
Frantic and fun, Fat Princess pits two hordes of players against each other in comic medieval battle royale. Your goal is to rescue your beloved princess from the enemy dungeon. There’s a catch though: your adversary has been stuffing her with food to fatten her up and it’s going to take most of your army working together to carry her back across the battlefield.
You can switch between five different character classes literally at the drop of a hat: the fearless Warrior, the steadfast Archer, the mystical Mage, the tireless Worker, and the deadly Priest. In order to triumph, players must combine their skills and work together. The name of the game is cooperation, whether it’s helping another player drag a log back to your castle, manning a battering ram to smash through the enemy’s front gate, or building a human pyramid to scramble over the walls.
echte hollander voor een duppie op de eerste rij zittenLizardz schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:58:
Weet iemand of GCshop normaal op de releasedag de game bezorgd? Hij is namelijk Bij hun het goedkoopst in Nederland, 48,50 en ik wil de game natuurlijk wel op de releasedag spelen!
Anoniem: 315662
meestal wel maar het ligt natuurlijk ook aan activision. als activision de games past levert op de 10e dan zal je het pas de 11e hebben, leveren ze het op de 9e zul je het op de 10e hebben.Lizardz schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:58:
Weet iemand of GCshop normaal op de releasedag de game bezorgd? Hij is namelijk Bij hun het goedkoopst in Nederland, 48,50 en ik wil de game natuurlijk wel op de releasedag spelen!
Anoniem: 224360
Los van de smaak moet je de game wel in de context van zo'n 2 jaar geleden zien. Hoop morgen deel 2 binnen te krijgen.M a r c o schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:43:
Vond het wel een vermakelijke game, maar niet het meesterwerk waar iedereen het voor uitmaakt.
Ik heb het nu 1 keer gespeeld en dat vind ik genoeg, ik zou het geen 2 keer doorspelen.
Uncharted 2 pik ik daarom wel eens mee als ie voor 15-20 euro te importeren is ozfo.
Anoniem: 322404
Ik heb hetzelfde gedaanAnoniem: 322404 schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:51:
Zo, ik heb een friend invite gestuurd naar de GoT clan. Wist niet eens dat die er was. Leuk joh!
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik vond Uncharted 1 juist geweldig, wat een prachtig spel! Heb m dan ook meerdere malen uit gespeeldM a r c o schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:43:
Ik heb het nu 1 keer gespeeld en dat vind ik genoeg, ik zou het geen 2 keer doorspelen.
Uncharted 2 pik ik daarom wel eens mee als ie voor 15-20 euro te importeren is ozfo.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
En wat hebben wij met een US-versie te maken? De US versie speelt namelijk ook alleen NTSC PS2, DVD's en US region-locked Blu-Ray Discs af? Dus stel dat je er één hebt dan moet je ook nog eens alle PS2-titels speciaal importeren, en dan is het nut vrij beperkt... Dus voor de duidelijkheid heeft elke Europese 80GB versie met 2 USB poorten dus in ieder geval geen Backwards Compatability...Jumpman schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:16:
[...]
In de US was een 80GB (met Motorstorm) met BC.
[ Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 01-11-2009 23:21 ]
GT5 is voor mij een must-have. Die wil ik de eerste dag gewoon hebbenRedHat schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:33:
Ik koop AC2 dus deze periode en wacht nog ff op GT5. Hoop toch echt dat ie uiterlijk in Maart uitkomt. Tegen die tijd zal GoWIII ook wel uit zijn.
Klopt, maar die US versie was destijds de reden dat die 80GB met BC in de openingspost terecht is gekomen, echter is dit nooit aangepast.Rctworld schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:19:
[...]
En wat hebben wij met een US-versie te maken? De US versie speelt namelijk ook alleen NTSC PS2, DVD's en US region-locked Blu-Ray Discs af? Dus stel dat je er één hebt dan moet je ook nog eens alle PS2-titels speciaal importeren, en dan is het nut vrij beperkt... Dus voor de duidelijkheid heeft elke Europese 80GB versie met 2 USB poorten dus in ieder geval geen Backwards Compatability...
Dat gevoel heb ik ook. Het zal vast een mooiere en op gameplay betere game zijn als AC, maar toch vraag ik me af of het niet weer zo repetitief is als in AC (dan misschien in mindere mate).Tom schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:25:
[...]
AC2 vind ik een twijfelgeval. Vind al die filmpjes allemaal wel mooi eruit zien maar heb een beetje het idee dat het overhyped is. Daarvan wacht ik wel even af wat ie gaat doen na de eerste reviews.
[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 01-11-2009 23:33 ]
Het laatste gedeelte maar even weggehaald. Die tekst komt overigens van IGN en daar staat het nog steeds zo op de site.BatmanHorizon schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:49:
[...]
Dikgedrukte stukje. Klinkt heel erg leuk, maar klopt helemaal niks van. Zit niet in de game.
Ik heb nu aangepast in: "Belangrijk om te weten is, dat van de in Europa geleverde versies, enkel de 20 en 60 GB modellen over Backwards-Compatibility van PS2 games beschikken."Rctworld schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:19:
[...]
En wat hebben wij met een US-versie te maken? De US versie speelt namelijk ook alleen NTSC PS2, DVD's en US region-locked Blu-Ray Discs af? Dus stel dat je er één hebt dan moet je ook nog eens alle PS2-titels speciaal importeren, en dan is het nut vrij beperkt... Dus voor de duidelijkheid heeft elke Europese 80GB versie met 2 USB poorten dus in ieder geval geen Backwards Compatability...
Ik wil CODMW2, AC2 en GT5, maar heb besloten om alles lekker rustig aan te doen. Geen pre-orders, reviews bekijken, de prijspoeskat uit de boom kijken en heel goed nadenken voordat ik iets koop. Als ik dan iets koop ben ik er des te blijer mee en zal ik eens wat uit gaan spelen!Tom schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:25:
[...]
GT5 is voor mij een must-have. Die wil ik de eerste dag gewoon hebben
AC2 vind ik een twijfelgeval. Vind al die filmpjes allemaal wel mooi eruit zien maar heb een beetje het idee dat het overhyped is. Daarvan wacht ik wel even af wat ie gaat doen na de eerste reviews.
80gb/slim hebben er maar 2, er worden geen ps3's meer verkocht met 4 aansluitingen.• USB Accessoires
Omdat de PS3 beschikt over 4 USB aansluitingen kunnen veel USB accessoires direct aan de PS3 worden aangesloten. Denk hierbij aan een externe harde schijf ----- typo----- om je muziek,films of foto's te bekijken, muis en toetsenbord, je MP3 speler (zoals je iPod), een fotoprinter (alleen van epson).
Links werken niet.PSN games biedt Sony de mogelijkheid voor developers games goedkoop te distribueren naar ons. De PSN games die tot nu toe gedistribueerd zijn, zijn van erg goede kwaliteit en doen niet onder van grote games qua fun-factor. PSN Games voelen aan als old-school games in een nieuw arcade jasje! Zie bijvoorbeeld Calling All Cars en de Amiga remake Super Startdust HD!
Moet zijn voor PSP, Is nog niet zeker dat er ook een versie voor gsms komt.Final Fantasy XIII is een deel van de drie spellen met de naam: Fabula Nova Crystallis, wat 'Een nieuw verhaal van het kristal' betekent, voor zij onder ons die het latijn niet beheersen. Met twee games voor de PS3 en een voor mobiele telefoons, is de finale fantasie nog lang niet gedaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 01-11-2009 23:54 ]
CODMW2 heb ik al in pre-order staan. Vond MW1 ook supervetAnoniem: 322404 schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:34:
[...]
Ik wil CODMW2, AC2 en GT5, maar heb besloten om alles lekker rustig aan te doen.
Ik doe alles gewoon even op een laag pitje. Zijn nog een hoop games die ik wil spelen en vind het daarom jammer als ik een miskoop bega (zoals Race Driver Grid). Ik wacht gewoon wel ff de eerste geluiden af en haal daarna natuurlijk de games alsnogTom schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:53:
[...]
CODMW2 heb ik al in pre-order staan. Vond MW1 ook supervet
De slim heeft ook geen cardreaders meer...Ike. schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:48:
80gb/slim hebben er maar 2, er worden geen ps3's meer verkocht met 4 aansluitingen.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Mag ik vragen waarom je Race Driver Grid een 'miskoop' noemt? Als je verwacht dat je een racesim koopt dan kom je inderdaad bedrogen uit, want het pakt de beste elementen van zowel het racesim-genre als het arcaderace-genre.RedHat schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:59:
[...]
Ik doe alles gewoon even op een laag pitje. Zijn nog een hoop games die ik wil spelen en vind het daarom jammer als ik een miskoop bega (zoals Race Driver Grid). Ik wacht gewoon wel ff de eerste geluiden af en haal daarna natuurlijk de games alsnog
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Oh maar die mening deel ik ook welLuPo schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:22:
[...]
Echter lijkt het net alsof jij in je post in het algemeen zegt dat een game is die niet is aan te raden.
Nickname does not reflect reality
Anoniem: 318938
Over smaak valt niet te twisten? Ik vind Race driver: GRID juist helemaal geweldig rijden.Brad Pitt schreef op maandag 02 november 2009 @ 01:32:
[...]
Oh maar die mening deel ik ook welBesturing/gevoel is gewoon om het maar netjes te zeggen niet geweldig.
In Europa is de 20GB-PS3 nooit te koop geweest.PromoX schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:30:
[...]
Het laatste gedeelte maar even weggehaald. Die tekst komt overigens van IGN en daar staat het nog steeds zo op de site.
[...]
Ik heb nu aangepast in: "Belangrijk om te weten is, dat van de in Europa geleverde versies, enkel de 20 en 60 GB modellen over Backwards-Compatibility van PS2 games beschikken."
Bedankt voor de opmerkingen.
Anoniem: 117981
Eens, en gt5 ook. Daar heb ik in principe gewoon een ps 3 voor gekocht. Duurt alleen beetje lang, maar goedTom schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:53:
[...]
CODMW2 heb ik al in pre-order staan. Vond MW1 ook supervet
Dr komen veel meer aanbiedingen, en de tentamens zijn al over een week afgelopen, dan haal je hem toch vrijdag na je laatste tentamen? (je studeerde ook in delft toch?)scorpie schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:05:
Ik ben toch maar eens op kamers gaan wonen, en wil hier eigenlijk ook een PS3 hebben, maar zit meteen te twijfelen of ik wel het Uncharted 2 pack moet kopen... ik moet eigenlijk doorstuderen met m'n donder, maar die game... argh... (los die game kopen zou weer zonde zijn van de combined "korting" die je krijgt als je die PS3 pack er meteen bijkoopt).
[ Voor 52% gewijzigd door M3rcury op 02-11-2009 09:40 ]
No signature required.
http://www.bol.com/nl/s/g...1285+5260+7373/index.htmlAnoniem: 117981 schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:29:
Is er ergens een site waar bijgehouden worden welke platinum titels er zijn en welke er aan staan te komen? Ben namelijk niet van plan meer dan die 30 euro voor een spel uit te geven. Ik ken wel budgetgaming.nl; maar de games die daar onder de 30 euro zitten zijn over het algemeen afgeprijsd omdat ze slecht zijn of omdat ze platinum zijn; de slechte games heb ik geen interesse in dus ik wil ook graag weten welke platinum titels ik nog mis en vooral welke er binnenkort platinum gaan worden. Ik vond wel de wikipedia lijst: Wikipedia: Platinum Range maar volgens mij is die verre van compleet.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Leuk! Wist niet dat er een GoT clan was. Toch goed om af en toe de SP even door te lezen. Heb me ook gelijk aangemeld. Bij deze reclame voor de mensen die (net als ik) vaak de SP overslaan bij een nieuw deeltje• GoT PS3 Clan
Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen. Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.
Daar heeft Vads1972 in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden: er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht. Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.
Je dient eerst een account te hebben, welke je hier aanmaakt. Vervolgens ga je naar de pagina van Vads1972. Nodig hem uit als "friend" en hij zal je uitnodigen voor de clan.
Na toegelaten te zijn, nodig je elk clan-lid uit op je PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.
Veel online speelplezier!
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Bij mij duurt het meestal vijf dagen ... Mijn Uncharted kreeg ik precies op de releasedag binnen.SeamusXanthus schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:11:
Voor de eerste keer op het amerikaanse Videogamesplus besteld (uncharted2), is het normaal dat dit ruim 3 weken kan duren (zolang wacht ik er nu op) of moet ik vrezen voor mijn bestelling. Normaal uit Azie komt het een stuk sneller bij me thuis.
Saboteur is juist geen 13 in een dozijn FPS. Het is juist een van de interessantste titels die dit jaar nog moeten uitkomen.EfBe schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:53:
beetje rare keuzes qua games in de startpost hier en daar. Volgens mij spelen er meer mensen Demon souls dan operation flashpoint, en waar is Brutal legend? en saboteur? Is dat niet een 13 in een dozijn shooter?
Het speelde voor mij minder lekker weg als ik gedacht had. Als ik voor een bocht rem lig ik bijvoorbeeld meteen van de baan af omdat al het achteropkomend verkeer mij eraf beukt.LuPo schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:22:
[...]
Mag ik vragen waarom je Race Driver Grid een 'miskoop' noemt? Als je verwacht dat je een racesim koopt dan kom je inderdaad bedrogen uit, want het pakt de beste elementen van zowel het racesim-genre als het arcaderace-genre.
Tevens spreken de reviews ook boekdelen (veel 9's). Maar persoonlijk kan het voor jou(!) inderdaad een miskoop zijn. Echter lijkt het net alsof jij in je post in het algemeen zegt dat een game is die niet is aan te raden.
Ik vind dat de rest over het algemeen vrij netjes meeremt en soms zelfs te netjes als je 's een keer wat vroeger remt voor een bocht. Grid sprak mij vanaf het begin dat ik de demo speelde enorm aan en voor mij was het ook geen miskoop, ook al is de game hier en daar misschien wat beperkt. Ik had bijvoorbeeld graag wat meer touringcars zoals de BMW gezien. Ik merk wel dat de meningen over de game heel divers zijn en de reviews zeggen dan ook niet altijd alles aangezien dat ook maar een mening blijft. De demo van Burnout heb ik bijvoorbeeld ook even gespeeld, maar dat sprak mij dan weer totaal niet aan, terwijl dat over het algemeen ook wel gezien wordt als een erg goede game.RedHat schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:31:
[...]
Het speelde voor mij minder lekker weg als ik gedacht had. Als ik voor een bocht rem lig ik bijvoorbeeld meteen van de baan af omdat al het achteropkomend verkeer mij eraf beukt.
Demon's Souls heeft erin gestaan, maar die is na de US release terug populair geworden, Brutal Legend is over het hoofd gezien en Saboteur is toch wel een potentiële topper. Overigens zit ik nu op de limiet van wat er in een post kan staan, maar ik zal binnenkort 's kijken of ik eea kan wijzigen.EfBe schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:53:
beetje rare keuzes qua games in de startpost hier en daar. Volgens mij spelen er meer mensen Demon souls dan operation flashpoint, en waar is Brutal legend? en saboteur? Is dat niet een 13 in een dozijn shooter?
[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 02-11-2009 11:30 ]
Hier wellicht een kleine aanpassing nog doen? De modellen met 4 USB aansluitingen zijn al enige tijd niet meer nieuw aan te schaffen...Uit de topicstart:
USB Accessoires
Omdat de PS3 beschikt over 4 USB aansluitingen kunnen veel USB accessoires direct aan de PS3 worden aangesloten. Denk hierbij aan een externe hardschijf om je muziek,films of foto's te bekijken, muis en toetsenbord, je MP3 speler (zoals je iPod), een fotoprinter (alleen van epson).
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Anoniem: 218213
dat is natuurlijk ook voor iedereen anders , besturing vind ik persoonlijk nietsSagittarius schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:26:
Voordelen van GRID:Nadelen van GRID:
- goed schademodel
- besturing
- graphics
- flashback
De nadelen kunnen ervoor zorgen dat het spel na verloop van tijd eentonig wordt en verveelt, maar voor de huidige Platinum-prijs ken ik geen betere racer op de PS3.
- beperkte circuits
- beperkte wagens
- de wagens zijn niet te tunen
Ik wacht ook op een prijsverlaging voor Uncharted 2. En ik denk niet dat het lang gaat duren. Reden hiervoor is simpel: Uncharted 2 verkoopt als een tiet met een hele hoge penetratie graad op de PS3 (makkelijk 20 tot 25% imo). Maar na een maand is deze game dan ook over zijn verkoopstoppunt heen. Ook vooral omdat dan die andere megaverkoopstitel verschijnt, namelijk Modern Warfare 2. Na het verschijnen van Modern Warfare 2 krijg je dan ook Uncharted 2 niet meer aan de straatstenen kwijt, toch niet voor dezelfde prijs. En dat terwijl de game ontieglijk populair is met een hoge stock in retailwinkels tot gevolg. Ik heb trouwens nog nergens gezien dat Uncharted 2 ergens "out of stock" is. Als een winkel na het verschijnen van Modern Warfare 2 nog van een grote stock Uncharted 2 af moet, dan is de enigste mogelijkheid om de prijs te doen dalen.swopdark schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:59:
[...]
Kan denk ik nog wel heel ff duren. Daarnaast zou ik me ook niet laten overhalen door de enorm horde mensen en reviewers aangeven dat deze game op alle vlakken beter is als haar voorganger en op het gebied van action/adventure game een nieuwe standaard neerzet...
feli trouwens met het uitspelen van deeltje 1
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
HDMI is natuurlijk ook een mogelijkheid...Mr.Jappe schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:38:
Ik heb even een vraagje aan jullie.
Ik heb van de week een PS3 (Fat) gekocht, en nu wil ik deze aansluiten op mijn home cinema set, zodat ik bij blu-ray films mooi 5.1 geluid heb. Bij de BCC werd mij verteld dat ik dan een optische digitale kabel nodig heb. Echter toen ik thuis kwam, zag ik dat er zowat elke aansluiting op mn set zat, behalve een optische digitale ingangWeet iemand of er een verloopstukje is zodat ik wel 5.1 geluid krijg bij blu-ray films?
Ik heb nu de PS3 en de set via AUX verbonden dus krijg alleen maar 2.0 geluid. Dat is wel zonde van de set.
Je weet dat MW2 alleen goed zal verkopen op de 360/PC en het genre maar een matige populariteit geniet op de PS3?DarthDavy schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:32:
[...]Ik wacht ook op een prijsverlaging voor Uncharted 2. En ik denk niet dat het lang gaat duren. Reden hiervoor is simpel: Uncharted 2 verkoopt als een tiet met een hele hoge penetratie graad op de PS3 (makkelijk 20 tot 25% imo). Maar na een maand is deze game dan ook over zijn verkoopstoppunt heen. Ook vooral omdat dan die andere megaverkoopstitel verschijnt, namelijk Modern Warfare 2. Na het verschijnen van Modern Warfare 2 krijg je dan ook Uncharted 2 niet meer aan de straatstenen kwijt, toch niet voor dezelfde prijs. En dat terwijl de game ontieglijk populair is met een hoge stock in retailwinkels tot gevolg. Ik heb trouwens nog nergens gezien dat Uncharted 2 ergens "out of stock" is. Als een winkel na het verschijnen van Modern Warfare 2 nog van een grote stock Uncharted 2 af moet, dan is de enigste mogelijkheid om de prijs te doen dalen.
Ik verwacht dan ook dat Uncharted 2 nog voor het einde van dit jaar ergens voor 30 euro zal te scoren zijn (iets wat op dit ogenblik quasi-onmogelijk lijkt en de reden waarom ik hem ook nog niet gekocht heb). Op dat moment zit ik dan ook te wachten.
En als het niet gebeurt, bad luck, dan wacht ik wel tot het voorjaar van volgend jaar. Toch voldoende te gamen dit jaar en laat de winkels maar zitten met hun stock.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja, maar er zit alleen een HDMI OUT op, en geen HDMI IN, dus kan alleen de set direct aan de TV hangen.ymmv schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:45:
[...]
HDMI is natuurlijk ook een mogelijkheid...
Of je moet op je home cinema set nog ongebruikte COAX SPDIF-aansluitingen hebben, dan zou je met een converterdoosje de boel kunnen aansluiten.
Geen SPDIF-aansluiitingen en geen HDMI in? Dan verdient je home cinema set eerlijk gezegd niet de betiteling "home cinema set"Mr.Jappe schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:54:
[...]
Ja, maar er zit alleen een HDMI OUT op, en geen HDMI IN, dus kan alleen de set direct aan de TV hangen.
Er zit ook geen COAX SPDIF aansluiting op, helaas
Dat heb ik dus ook. Ik heb nu sinds een week of 3 de PS3 80gb slim. Er zijn dus voor mij nog een stuk of 10 games die ik nog wil spelen. Ik kijk altijd op Metacritic en Gamespot, selecteer alleen games die een 9 of hoger scoren en kies daar 'mijn' genre's uit. Dan hou je een heel mooi lijstje over met games zoals Killzone2, MGS4, CODMW, LittleBigPlanet, GTA, etc. Die wil ik eerst rustig uitspelen en dan zijn games zoals Uncharted2 en CODMW2 weer iets goedkoper of zelfs 2dehands en tegen die tijd is GT5 wel uit en dan kijken we wel weer verder. Ik hoe niet persee de game op de dag van release te hebben en dat scheelt behoorlijk in de euro's. Mooi man.RedHat schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:59:
[...]
Ik doe alles gewoon even op een laag pitje. Zijn nog een hoop games die ik wil spelen en vind het daarom jammer als ik een miskoop bega (zoals Race Driver Grid). Ik wacht gewoon wel ff de eerste geluiden af en haal daarna natuurlijk de games alsnog
Wat is dat voor gekke aanname? Van Call of Duty 4 zijn er op de PS3 meer dan 4.5 miljoen exemplaren verkocht. Het zal best zijn dat de 360-versie van MW2 het populairst zal zijn, maar van de PS3-versie gaan er straks ook miljoenen exemplaren over de toonbank.OPSLAGHOND schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:51:
[...]
Je weet dat MW2 alleen goed zal verkopen op de 360/PC en het genre maar een matige populariteit geniet op de PS3?
Wat voor merk en type home cinema is het eigenlijk?Mr.Jappe schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:54:
[...]
Ja, maar er zit alleen een HDMI OUT op, en geen HDMI IN, dus kan alleen de set direct aan de TV hangen.
Er zit ook geen COAX SPDIF aansluiting op, helaas
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Inderdaad. Zonder digitale aansluitingen (COAX of Optisch) en geen HDMI in, kun je eigenlijk niet echt spreken van een 'Home Cinema Set'. Dus waarschijnlijk zul je het gewoon met 2.0 geluid moeten blijven doen.ymmv schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:00:
[...]
Geen SPDIF-aansluiitingen en geen HDMI in? Dan verdient je home cinema set eerlijk gezegd niet de betiteling "home cinema set"
Ik zeg ook niet dat er geen miljoenen verkocht zullen worden van MW2.ymmv schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:06:
[...]Wat is dat voor gekke aanname? Van Call of Duty 4 zijn er op de PS3 meer dan 4.5 miljoen exemplaren verkocht. Het zal best zijn dat de 360-versie van MW2 het populairst zal zijn, maar van de PS3-versie gaan er straks ook miljoenen exemplaren over de toonbank.
Inderdaad, dat zat ik ook te denken. 4,5 miljoen stuks is zeker geen slechte verkoop. Op de 360 waren er 7 miljoen verkocht geloof ik? Met de grotere installed base van die console en de populariteit in de VS is dit toch wel te verklaren.ymmv schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:06:
Wat is dat voor gekke aanname? Van Call of Duty 4 zijn er op de PS3 meer dan 4.5 miljoen exemplaren verkocht. Het zal best zijn dat de 360-versie van MW2 het populairst zal zijn, maar van de PS3-versie gaan er straks ook miljoenen exemplaren over de toonbank.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
De LG LH-T761SB.blitzkrieg schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:18:
[...]
Wat voor merk en type home cinema is het eigenlijk?
Mede door de piraterij op de 360 snap ik nog steeds niet waarom ze niet zorgen dat de PS3-versie van multiplatform games gelijk of beter zijn op de PS3.swopdark schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:36:
[...]
Daarnaast las ik dat de 360 versie van MW2 reeds te downloaden is op internet.. wel erg eigenlijk hoor... Ik hoop echt dat het nog heel lang duurt voordat de PS3 gekraakt word. Deze ontwikkelingen kan een console niet ten goede komen. De 360 en PS3 zijn inmiddels beide wel uit de gevarenzone qua installed base maar de software verkoop zal uiteindelijk het succes van beide consoles verzekeren.
Toch zag ik laatst PS3 games voorbij flitsen in de scenereleases. Lijkt erop dat er toch iets aan zit te komenOPSLAGHOND schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:45:
[...]
Mede door de piraterij op de 360 snap ik nog steeds niet waarom ze niet zorgen dat de PS3-versie van multiplatform games gelijk of beter zijn op de PS3.
Lijkt mij logisch dat je aan een console die niet gekraakt is meer kunt verdienen.
Zorg je dat jouw game dan ook nog voor diezelfde console er beter uitziet en/of speelt dan zul je zelf minder last last hebben van piraterij.
[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 02-11-2009 12:49 ]
Niet enkel deze game, maar ook andere toppers voor het einde van dit jaar zoals een Assassin's Creed 2 en Ratchet & Clank.OPSLAGHOND schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:33:
[...]
Ik zeg ook niet dat er geen miljoenen verkocht zullen worden van MW2.
Maar om nou te zeggen dat deze game ervoor gaat zorgen dat de Uncharted 2 verkoop zal stagneren ...
10 second ninja DONE
Ik kopiëerde vroeger ook alles wat los en vast zat. Maar je komt op een gegeven moment op een leeftijd dat je nét iets verder gaat denken dan jezelf. Ik heb de PS3 gekocht júist omdat het nog niet gekraakt is om kopies af te spelen. Toch hoop ik wel dat het op een bepaald punt gekraakt word. Ik zal sommige games namelijk nóóit kopen maar wel een keer een hafl uurtje willen spelenSagat schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:54:
Ik wil de hele kopieer discussie niet aanzwengelen, maar het valt me hier op GoT op dat toch steeds meer mensen de mening hebben dat je je spellen gewoon hoort te betalen. Ik vraag me af in hoeverre dat een weerspiegeling van de samenleving is want ik ken genoeg mensen irl die alles wat los en vast zit kopieeren.
Denk zelf dat de ps3 beveiliging niet het eeuwige leven heeft. Maar zelfs als deze gehacked gaat worden dat dan nog steeds genoeg mensen door zullen gaan met spellen kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 02-11-2009 13:04 ]
Anoniem: 288328
Artikel: http://www.gametrailers.c...iii-ultimate-edition/1515Exclusive Collectibles
• High-End Sculpted Replica of Pandora’s Box
• Limited-Edition God of War Art Book featuring exclusive art, content and interviews
Exclusive Digital Content
(Available via PlayStation Network voucher codes on day of launch)
• God of War Combat Arena containing an exclusive environment and seven challenges
• Premium Kratos Skin - Dominus
• God of War: Unearthing the Legend Franchise Documentary - a full-length movie documentary depicting the history of the God of War franchise
• God of War Trilogy Soundtrack - God of War, II, and III scores from the game (mp3 digital download).
• God of War: Blood and Metal EP - a heavy metal homage featuring original music inspired by God of War (mp3 digital download).
Additionally, if you pre-order the game at select retailers, you’ll score a voucher code to download the E3 demo starting TODAY! Yes, today…and you’ll get an exclusive downloadable skin if you pre-order from Amazon, GameCrazy, or GameStop.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 288328 op 02-11-2009 13:10 ]
Mmm, daar is vrij weinig over te vinden. Maar er is volgens mij is er inderdaad niks op aan te sluiten.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Ik vindt het beter om games te kopen waar je hard voor gewerkt hebt in plaats van alles wat los en vast zit maar te downloaden. Doordat je moet betalen ga je veel bewuster selecteren wat je wilt en niet alles maar binnenhalen en spelen omdat het toch kan. Ik merk dat sinds ik een PS3 heb ik zelfs op de PC een stuk minder download.Sagat schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:54:
Ik wil de hele kopieer discussie niet aanzwengelen, maar het valt me hier op GoT op dat toch steeds meer mensen de mening hebben dat je je spellen gewoon hoort te betalen. Ik vraag me af in hoeverre dat een weerspiegeling van de samenleving is want ik ken genoeg mensen irl die alles wat los en vast zit kopieeren.
Denk zelf dat de ps3 beveiliging niet het eeuwige leven heeft. Maar zelfs als deze gehacked gaat worden dat dan nog steeds genoeg mensen door zullen gaan met spellen kopen.
[ Voor 50% gewijzigd door Meelobee op 02-11-2009 13:14 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Die trailer is CG, maar gameplay videos die je bereikt via die link zijn wel interessant idd! point taken!ymmv schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:18:
[...]
Saboteur is juist geen 13 in een dozijn FPS. Het is juist een van de interessantste titels die dit jaar nog moeten uitkomen.
[video]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik heb een PDF-handleiding gevonden van dit model. Het gaat hier om een low budget gecombineerde DVD/tuner/versterker met zo goed als geen inputs. Enkel 1 stereo-input en dan heb je het gehad. Dit gaat prima als je niks meer wilt dan een DVDtje kijken, maar als je andere apparatuur wilt aansluiten kan dat eigenlijk niet. Je kunt hiermee dus absoluut geen 5-kanaals geluid van de PS3 mee afspelen.
[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 02-11-2009 13:18 ]
Heb hiervoor een omgebouwde Xbox 360 gehad, en moet zeggen ik hoop inderdaad niet dat de PS3 om te bouwen wordt. Ik merk dat ik nu mn gekochte spellen gewoon meer waardeer een ook meer speel. Geniet er gewoon meer van. Maar belangrijkste toch wel. Sony maakt winst en daardoor maken ze op een gegeven moment andere dingen gewoon goedkoper en handiger, zoals graits online, goedkope harddisk erin, goedkopere accessoires etc etc.swopdark schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:36:
[...]
Inderdaad, dat zat ik ook te denken. 4,5 miljoen stuks is zeker geen slechte verkoop. Op de 360 waren er 7 miljoen verkocht geloof ik? Met de grotere installed base van die console en de populariteit in de VS is dit toch wel te verklaren.
Daarnaast las ik dat de 360 versie van MW2 reeds te downloaden is op internet.. wel erg eigenlijk hoor... Ik hoop echt dat het nog heel lang duurt voordat de PS3 gekraakt word. Deze ontwikkelingen kan een console niet ten goede komen. De 360 en PS3 zijn inmiddels beide wel uit de gevarenzone qua installed base maar de software verkoop zal uiteindelijk het succes van beide consoles verzekeren.
Ja, MS houdt er nou eenmaal van om zichzelf een markt in te kopen en deze te verpesten, dat hebben we nu al met een heleboel producten van ze gezien. MS heeft nou gewoon teveel geld en kan dus heel veel dingen regelen waar Sony gewoon geen geld voor wil neerleggen. Maar goed. Inderdaad door de niet gekraakte PS3 zal er steeds meer interesse zijn om voor de PS3 te ontwikkelen.OPSLAGHOND schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:45:
[...]
Mede door de piraterij op de 360 snap ik nog steeds niet waarom ze niet zorgen dat de PS3-versie van multiplatform games gelijk of beter zijn op de PS3.
Lijkt mij logisch dat je aan een console die niet gekraakt is meer kunt verdienen.
Zorg je dat jouw game dan ook nog voor diezelfde console er beter uitziet en/of speelt dan zul je zelf minder last last hebben van piraterij.
Die isos zijn er al vanaf het begin. waarom weet ik ook niet precies.RedHat schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:47:
[...]
Toch zag ik laatst PS3 games voorbij flitsen in de scenereleases. Lijkt erop dat er toch iets aan zit te komen
Wat ik wel raar vind is dat het zo lang duurt. Je zou toch zeggen juist omdat de PS3 een aardig open platform is (met multios enzo) dat het zo gefixxed zou zijn. Blijkbaar niet dus
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Anoniem: 238992
Kan je beter in vragen in Het Games Import topicAnoniem: 238992 schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:02:
kan iemand mij vertellen of de spellen die je bij CDWOW koopt anders zijn als de spellen die je in Nederland koopt?
Het is meestal een groot prijs verschil, maar er staat bij b.v RATCHET & CLANK: A CRACK IN TIME dat de taal alleen engels is.
Of zal de Nederlandse taal gewoon selecteerbaar zijn.
http://www.cdwow.nl/games...ME/dp/pc/10249611#bc=7382
hoe zijn jullie ervaringen met CDWOW (buiten de lange levertijd)
Ik vind het vooral grappig dat er zover ik weet geen enkele aangetoonde relatie is tussen kopieerbeveiling op de console en het succes ervan. Sterker nog, zoveer ik weet zijn vrijwel alle succesvolle consoles extreem 'kraakbaar' geweest. Als ik zou moeten gokken, zou ik zelfs vermoeden dat als je een grafiek zou maken kraakbaarheid een zeer positieve invloed heeft op het succes van de console. Ook deze generatie lijkt dit weer zo te zijn.DarthDavy schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:44:
Trouwens - volledig in de marge - een grappige bedenking die ik net maak over het kraken van de Xbox360/PS3.
Vinden jullie het niet grappig dat de softwarebuilder bij uitstek (Microsoft) hun console al vrij snel na de release gekraakt is, terwijl een voornamelijk hardwarebuilder (Sony) hun console wel voldoende heeft weten te beveiligen dat deze nog niet gekraakt is?
Ik eerlijk gezegd wel.
Ik heb zelf ook regelmatig wat games gekocht bij CDWOW, ga er maar vanuit dat het een engelse versie is.Anoniem: 238992 schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:02:
kan iemand mij vertellen of de spellen die je bij CDWOW koopt anders zijn als de spellen die je in Nederland koopt?
Het is meestal een groot prijs verschil, maar er staat bij b.v RATCHET & CLANK: A CRACK IN TIME dat de taal alleen engels is.
Of zal de Nederlandse taal gewoon selecteerbaar zijn.
http://www.cdwow.nl/games...ME/dp/pc/10249611#bc=7382
hoe zijn jullie ervaringen met CDWOW (buiten de lange levertijd)
De Psp is wel snel gekraakt, en Sony heeft het voordeel dat blu ray nog aardig duur/ in de kinderschoenen staat.DarthDavy schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:44:
Trouwens - volledig in de marge - een grappige bedenking die ik net maak over het kraken van de Xbox360/PS3.
Vinden jullie het niet grappig dat de softwarebuilder bij uitstek (Microsoft) hun console al vrij snel na de release gekraakt is, terwijl een voornamelijk hardwarebuilder (Sony) hun console wel voldoende heeft weten te beveiligen dat deze nog niet gekraakt is?
Ik eerlijk gezegd wel.
Anoniem: 279033
Dat zelfde kan je dus ook stellen voor Sony wanneer je zo'n 10 jaar terug in de tijd gaatdangerpaki schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:37:
Ja, MS houdt er nou eenmaal van om zichzelf een markt in te kopen en deze te verpesten, dat hebben we nu al met een heleboel producten van ze gezien. MS heeft nou gewoon teveel geld en kan dus heel veel dingen regelen waar Sony gewoon geen geld voor wil neerleggen. Maar goed. Inderdaad door de niet gekraakte PS3 zal er steeds meer interesse zijn om voor de PS3 te ontwikkelen.
De Wii doet het het best, maar gezien de cijfers van software verkoop is piraterij er slechts een klein stukje.SeamusXanthus schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:23:
[...]Ik vind het vooral grappig dat er zover ik weet geen enkele aangetoonde relatie is tussen kopieerbeveiling op de console en het succes ervan. Sterker nog, zoveer ik weet zijn vrijwel alle succesvolle consoles extreem 'kraakbaar' geweest. Als ik zou moeten gokken, zou ik zelfs vermoeden dat als je een grafiek zou maken kraakbaarheid een zeer positieve invloed heeft op het succes van de console. Ook deze generatie lijkt dit weer zo te zijn.
Nah, ik ben het wel met je eens, want hetgeen de Xbox360 fanboys wel gelijk in hebben is dat de online mogelijkheden van de Xbox360 nog altijd die van de PS3 overstijgen. Goed, je betaalt er natuurlijk wel voor, dus dat mag dan wel weer. Anderzijds zorgt het er inderdaad voor de Sony catch-up moet spelen, wat voor de PS3 bezitters goed nieuws is.SeamusXanthus schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:23:
"MS houdt er nou eenmaal van om zichzelf een markt in te kopen en deze te verpesten"
Je beseft je ook dat je PS3 waarschijnlijk nog niet de helft van de online features had gehad als ze niet verplicht waren 'catchup' te spelen? MS maakt vaak veel foute keuzes de laatste jaren, maar ik zie niet in hoe MS de gamemarkt heeft verpest ... Sterker, de xbox live implementatie (met gamerscore) vind ik de meest onderscheidende feature in vergelijking met de vorige generatie (naast motion control op de Wii). Voor de rest is er eigenlijk niets veranderd behalve grafische upgrades.
* weet nu al dat niemand hier het met me eens is *
Tijdslijnen mag je natuurlijk niet naast elkaar leggen van producten binnen dezelfde generatie, maar dat is weer een andere discussie (die ik nu niet wil voeren). Ik zeg alleen dat er geen bewijs is dat het slecht is voor de toekomst van de console als hij gekraakt wordt.OPSLAGHOND schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:40:
[...]
De Wii doet het het best, maar gezien de cijfers van software verkoop is piraterij er slechts een klein stukje.
Leg je de tijdslijnen van de consoleverkopen van deze generatie naast elkaar dan zie je dat de PS3 het wel beter doet dan de gekraakte concurrent;
http://vgchartz.com/hwlau...3=X360®3=All&weeks=230
Dat het beter is zegt elk kamp, maar of er nu werkelijk zo veel verschil in zit betwijfel ik.DarthDavy schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:43:
[...]Nah, ik ben het wel met je eens, want hetgeen de Xbox360 fanboys wel gelijk in hebben is dat de online mogelijkheden van de Xbox360 nog altijd die van de PS3 overstijgen. Goed, je betaalt er natuurlijk wel voor, dus dat mag dan wel weer. Anderzijds zorgt het er inderdaad voor de Sony catch-up moet spelen, wat voor de PS3 bezitters goed nieuws is.
Was de xbox er niet dan hadden we misschien nog kunnen genieten van een Sega.Concurrentie is in de markt van de consoles enkel maar goed voor de consument. Ik mag er niet aan denken mocht er enkel de PS3/PS2 en de Wii geweest zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-11-2009 15:40 ]
Live heeft al sinds jaar en dag (vrijwel?) dezelfde prijs, PSN heeft daar nul invloed op gehad.OPSLAGHOND schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:36:
[...]
De 360-bezitters mogen blij zijn dat PSN gratis is, anders hadden zij nog gewoon de volle pot betaald voor Live.
Was de xbox er niet dan hadden we misschien nog kunnen genieten van een Sega.
Concurrentie is niet altijd goed voor de consument.
Voorspelbaar antwoord.SeamusXanthus schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:49:
[...]Tijdslijnen mag je natuurlijk niet naast elkaar leggen van producten binnen dezelfde generatie, maar dat is weer een andere discussie (die ik nu niet wil voeren).
In het begin waren er geen goedkopere aanbieders, nu scheelt het toch al snel €25,= per jaar.SeamusXanthus schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:51:
[...]Live heeft al sinds jaar en dag (vrijwel?) dezelfde prijs, PSN heeft daar nul invloed op gehad.
Sega was al sinds de introducering van de Saturn al gedoemd ten onder te gaan.Sony heeft meer invloed gehad op de ondergang van Sega dan Microsoft.
Hoewel je gelijk hebt met de beschikbaarheid van NL per release, heb je wat inFamous betreft ongelijk. Mijn exemplaar, met UK keuringstempel op disc en cover, heeft wel degelijk ook een NL stem. Heck, da's de reden geweest dat ik mn PS3 system language naar EN gezet heb zelfs!McVirusS schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:09:
De beschikbaarheid van Nederlandse spraak/ondertiteling is per release verschillend. Bij Infamous zit bij de UK-release bijvoorbeeld geen Nederlandse audio.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat geloof ik niet eigenlijk. Geloof maar dat MS echt heel hard zit te balen dat de topper van dit najaar (CoDMW2) nu al gelekt is.SeamusXanthus schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:23:
Dus goede kans dat MS heel bewust zijn xbox niet te dicht timmert (of in elk geval er geen prio aan wil geven).
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 02-11-2009 16:40 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
PS3 game ISO's worden al sinds dag één in de scene gereleased. Bijvoorbeeld:RedHat schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:47:
[...]
Toch zag ik laatst PS3 games voorbij flitsen in de scenereleases. Lijkt erop dat er toch iets aan zit te komen
Ik kan ook hele discussies gaan starten als je wilt, maar het komt er altijd op neer dat een mod de discussie (terecht) sluit.
De gemiddelde leeftijd ligt hier wel hoger, dat speelt zeker een rol. En als je meer waarde hecht aan je hobby dan ben je ook eerder bereid om er geld aan uit te geven. Veel mensen spelen af en toe een spelletje en dan downloaden t dan net zo makkelijk. Bij mij was t ook deels een leeftijds/inkomens-kwestie. Ik ben nu volledig afgestapt van het illegale gebeuren (wat btreft games sowieso).Sagat schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:54:
En dat moment is bij deze dan ook weer aangebroken. Naast dat het hier en daar wederom vervelend wordt gaat is het ook redelijk offtopic allemaal. Tijd om weer ontopic te gaan dus.SeamusXanthus schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:50:
[...]
Ik kan ook hele discussies gaan starten als je wilt, maar het komt er altijd op neer dat een mod de discussie (terecht) sluit.
Sja als je van racegames houd dan kan op dit moment niks tippen aan Forza 3. Verder moet ik ff goed nadenken om een exclusive game te noemen op de 360 die dit jaar echt hoge ogen heeft gegooid. Natuurlijk allemaal persoonlijk maar 2008, 2009 en straks wellicht 2010 zijn de jaren van de PS3. Dit is ook te zien aan de enorme vlucht die het systeem in sales heeft doorgemaakt in 2008 en 2009. Terwijl begin 2008 en 2007 jaren waren waarin een positief woord over de PS3 in de media moeilijk te vinden was heeft Sony zichzelf enrom verbeterd en zich weer meer gericht op de PS3 als gameconsole die ook blu rays kan spelen ipv een bluray speler die ook PS3 games kan spelen. Een belangrijke sprong die geen windeieren heeft gelegd.BM schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:38:
Moet zeggen dat ik mijn PS3 al tijden niet meer aan gehad heb....Aanbod bij de PS3 word voor mij momenteel overschaduwd door wat de concurrentie biedt. Uncharted 2 lijkt me echt een topper (doh), maar als ik die nu koop, kom ik er toch niet aan toe om die te spelen...
Daar moet op gedronken worden.Lizardz schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:10:
Ik heb EINDELIJK alle trophies bij Uncharted2, mijn eerste Platina Trophy is binnen!
Netjes, gefeliciteerdLizardz schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:10:
Ik heb EINDELIJK alle trophies bij Uncharted2, mijn eerste Platina Trophy is binnen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq