...Blaat...
Sorry, had het verkeerde topic.
Sorry, had het verkeerde topic.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 19:36 . Reden: Verkeerde topic ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 19:36 . Reden: Verkeerde topic ]
Ha, gefeliciteerd!Lizardz schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:10:
Ik heb EINDELIJK alle trophies bij Uncharted2, mijn eerste Platina Trophy is binnen!
Everything thats has a beginning has an end
Hmm, ik zou zweren dat mijn UK Infamous geen Nederlandse taal heeft. Ga ik nakijkenAllSeeyinEye schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:22:
[...]
Hoewel je gelijk hebt met de beschikbaarheid van NL per release, heb je wat inFamous betreft ongelijk. Mijn exemplaar, met UK keuringstempel op disc en cover, heeft wel degelijk ook een NL stem. Heck, da's de reden geweest dat ik mn PS3 system language naar EN gezet heb zelfs!
In eerste instantie had de UK versie alleen Engels en de EU Nederlands en nog drie talen wel Nederlands. Later is dit gepatched volgens mij en hebben ze beide Engels en Nederlands.McVirusS schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:56:
[...]
Hmm, ik zou zweren dat mijn UK Infamous geen Nederlandse taal heeft. Ga ik nakijken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Sony’s games division has reportedly suffered almost $5 billion in losses since the company launched the PS3 in November 2006.
According to VG247, figures from Sony’s investor relations website show that total PlayStation division losses since the console’s release stand at $4.7 billion.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
[ Voor 170% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-11-2009 00:45 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Breek me de bek niet open over deze demo's. De Ratchet-demo is erg leuk, maar die Clank... werd knettergek van die derde puzzel. Dat stomme recorden en playen van die Clank-hologrammen... Mijn zoontje zat er naast en die is denk ik niet trots op zijn papa die opgaf... Werd er knettergek van; kwam er maar niet voorbij...OPSLAGHOND schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:56:
Heeft er nog iemand last van gehad bij de demo van Ratchet&Clank dat die andere lombax zich vastloopt tegen een muur? Tis bij mij nu 2x voorgekomen.
Ik heb alleen de Ratchet-demo gespeeld, zal de andere morgen/later op de dag proberen.Vads schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 00:33:
[...]
Breek me de bek niet open over deze demo's. De Ratchet-demo is erg leuk, maar die Clank... werd knettergek van die derde puzzel. Dat stomme recorden en playen van die Clank-hologrammen... Mijn zoontje zat er naast en die is denk ik niet trots op zijn papa die opgaf... Werd er knettergek van; kwam er maar niet voorbij...![]()
Maar eh, nee... geen last gehad van vastlopers in een muur
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
In het spel kun je ze overslaan als je ze te moeilijk vindt.Vads schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 00:33:
[...]
Breek me de bek niet open over deze demo's. De Ratchet-demo is erg leuk, maar die Clank... werd knettergek van die derde puzzel. Dat stomme recorden en playen van die Clank-hologrammen... Mijn zoontje zat er naast en die is denk ik niet trots op zijn papa die opgaf... Werd er knettergek van; kwam er maar niet voorbij...![]()
Maar eh, nee... geen last gehad van vastlopers in een muur
Verwijderd
Niet doen. Een PS3 is tenslotte geen PC waar als je de resolutie verhoogt het spel daadwerkelijk in een hogere resolutie gerenderd wordt. Als een spel 1080p als "native' resolutie heeft, start het vanzelf in 1080p. 720p games moet je in 720p blijven spelen. Zo goed als alle disc-games zijn geoptimaliseerd voor 720p. Als je een 720p-game geforceerd in 1080p speelt, wordt het 720p signaal enkel geupscaled en win je niks aan kwaliteit maar kan er juist het tegenovergestelde gebeuren, nl dat het spel minder presteert omdat de GPU er een extra taak bij gekrgen heeft. Laat het spel zelf kiezen welke resolutie het beste is.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 07:28:
Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn Sony 40Z5500 via de HDMI1 ingang op de tv.
De games zien er prachtig uit, maar het valt mij op dat de tv steeds kiest voor 720p als uitvoerresolutie, terwijl GTAIV (volgens de verpakking in ieder geval) ook op 1080p gespeeld kan worden.
Uncharted 2 heeft zo te zien een maximale uitvoerresolutie van 720p, dus dat klopt wel.
Het vreemde is dat het menu van de PS3, waar alle instellingen etc. gedaan kunnen worden, wel op 1080p weergegeven wordt.
Iemand enig idee hoe ik games, die dit toelaten, op de maximale resolutie van 1080p kan spelen?
[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 03-11-2009 07:57 ]
Ik moet zeggen dat ik dit jaar ook nog weinig PS3 games gezien heb waar ik stuiterend van door de kamer ga hoorswopdark schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:07:
[...]
Sja als je van racegames houd dan kan op dit moment niks tippen aan Forza 3. Verder moet ik ff goed nadenken om een exclusive game te noemen op de 360 die dit jaar echt hoge ogen heeft gegooid. Natuurlijk allemaal persoonlijk maar 2008, 2009 en straks wellicht 2010 zijn de jaren van de PS3. Dit is ook te zien aan de enorme vlucht die het systeem in sales heeft doorgemaakt in 2008 en 2009. Terwijl begin 2008 en 2007 jaren waren waarin een positief woord over de PS3 in de media moeilijk te vinden was heeft Sony zichzelf enrom verbeterd en zich weer meer gericht op de PS3 als gameconsole die ook blu rays kan spelen ipv een bluray speler die ook PS3 games kan spelen. Een belangrijke sprong die geen windeieren heeft gelegd.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
netjes, ik heb U2 nog niet eens binnenLizardz schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:10:
Ik heb EINDELIJK alle trophies bij Uncharted2, mijn eerste Platina Trophy is binnen!
PSN ID: Svennie-NL
inFamousBM schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:00:
[...]
Ik moet zeggen dat ik dit jaar ook nog weinig PS3 games gezien heb waar ik stuiterend van door de kamer ga hoorNu scheelt het dat ik multiplatform games standaard niet op de PS3 speel, dat beperkt het aanbod wat.
Verder schiet zo alleen inFamous me te binnen, en Uncharted 2(nog niet gespeeld).
[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 03-11-2009 08:38 ]
Beide Killzone 2 en Uncharted 2 hebben dit jaar hoge ogen gegooid met beide goeie graphics én gameplay en een metacritic score van boven de 90 (resp. 91 en 96 op dit moment), ik denk dat het een combinatie van software en prijsdalingen is die het voor de PS3 (moeten) doen voor de sales.BM schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:00:
[...]Ik moet zeggen dat ik dit jaar ook nog weinig PS3 games gezien heb waar ik stuiterend van door de kamer ga hoorNu scheelt het dat ik multiplatform games standaard niet op de PS3 speel, dat beperkt het aanbod wat.
Verder schiet zo alleen inFamous me te binnen, en Uncharted 2(nog niet gespeeld).
Voor mij is het games jaar 2009 op de PS3 dus niet beter dan dat van de concurrentie. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat er goeie games uitgekomen zijn, maar het blijft een verdomd persoonlijk iets.
En die enorme vlucht in sales, zou dat niet ook een klein beetje te maken hebben met de prijsdalingen?
[ Voor 4% gewijzigd door Grannd op 03-11-2009 08:24 ]
Ok super stoer, heb alleen het spel nog niet binnen. Maar als ik hem heb dan zal ik het even doen. Hopen dat het spel snel binnenkomt. Zavvi heeft hem op de 28ste verstuurd.Vads schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 00:31:
Even opgelet voor alle Pro Evolution Soccer 2010-spelers:
De GOTPS3-community!
Om jezelf toe te voegen ga je in het spel naar ONLINE en daar in naar COMMUNITY. Je krijgt nu een zoekvenster. Vul alleen het zoekveld in en laat het zoeken naar GOTPS3 (let op de hoofdletters, anders vind je het niet). Het wachtwoord is "got" zonder de aanhalingstekens.
Morgen zal ik een competitie opzetten; nu ga ik naar bed. Slaap lekker allemaal!
Ik heb dit opgezet omdat ik de game qua online-aspecten totaal niet gebruikersvriendelijk vind. En zo komen we nog bekenden tegen die we ook bij http://psnfriends.ning.com/group/gotps3 hebben.
Kunnen we jou niet dezelfde vraag omgekeerd stellen?ymmv schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:19:
[...]
BTW Als je geen multiplatform-games op de PS3 speelt en zo te niet eens de exclusive PS3-games speelt (je kunt je met moeite inFamous herinneren), wat doe je dan ermee?
Eens, topspel
Ook eens, denk ik. Spel nog niet gespeeld, zal waarschijnlijk volgend jaar wordenUncharted 2
Sorry, niet mijn games.Ratchet & Clank: A Crack in Time
Demon's Souls
Voor mij de tegenvaller van het jaar. Het spel ziet er prach-tig uit, maar ik vind het echt voor geen ene meter spelenKillzone 2
Niet zo veel dus momenteelBTW Als je geen multiplatform-games op de PS3 speelt en zo te niet eens de exclusive PS3-games speelt (je kunt je met moeite inFamous herinneren), wat doe je dan ermee?
[ Voor 12% gewijzigd door BM op 03-11-2009 09:58 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kan je eens uitleggen wat een "Dev PS3" is?Jumpman schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:41:
[...]
PS3 game ISO's worden al sinds dag één in de scene gereleased. Bijvoorbeeld:
Call.of.Duty.4.Modern.Warfare.USA.PS3-XXXXXXX
De gewone PS3 kan er niets mee, alleen als je een "Dev PS3" hebt, kan je ze afspelen.
Nee hoor.SeamusXanthus schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:46:
[...]
Kunnen we jou niet dezelfde vraag omgekeerd stellen?![]()
Gisteren gevraagd of iemand wist hoe lang het kon duren Uncharted via videogamesplus. Nou ik heb het gevonden: ik ben mijn huisnummer vergeten. Neem aan dat mijn pakketje nu ergens in Limbo zweeft, geen idee wat er nu mee gaat gebeuren, ik neem aan dat ik pech heb.
[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 03-11-2009 10:58 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
De meer gebruikte benaming is een "Debug"sanderander schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:40:
[...]
Kan je eens uitleggen wat een "Dev PS3" is?
"Dev PS3" is een "Develop Playstation 3". Die wordt gebruikt door programmeurs om hun spellen op te testen/te ontwikkelen. Zitten veel minder beveiligingen in anders zou je er niet zomaar je eigen code op kunnen zettensanderander schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:40:
[...]
Kan je eens uitleggen wat een "Dev PS3" is?
Verwijderd
Staan die dingen dan wel eens op Ebay ofzo? Niet dat ik van plan ben er een te kopen (Ik ben FEL tegen kopieren van games) maar ben benieuwd voor hoeveel ze van eigenaar verwisselen.Muse schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:01:
[...]
De meer gebruikte benaming is een "Debug"
Dit zijn consoles waarop je elk spel kan afspelen. Review exemplaren voor de pers werken vaak ook alleen op een "debug" console. Je kunt dus gewoon gebrande discs afspelen op direct van de hdd spelen.
Sony levert dev kits alleen aan ontwikkelaars. Waarschijnlijk moeten die ingeleverd worden als ze niet meer gebruikt worden om te voorkomen dat ze op de markt komen. Ik kan me herinneren dat Ready At Dawn toen ze (tijdelijk) stopten met PSP-games een foto publiceerden van kartonnen dozen met daarin al hun dev kits die ze naar Sony gingen terugsturen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:13:
[...]
Staan die dingen dan wel eens op Ebay ofzo? Niet dat ik van plan ben er een te kopen (Ik ben FEL tegen kopieren van games) maar ben benieuwd voor hoeveel ze van eigenaar verwisselen.
Wist ik niet dat hun geen PSP games meer deden. Zonde, Daxter is echt 1 van de beste games voor de PSP.ymmv schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:23:
[...]
Sony levert dev kits alleen aan ontwikkelaars. Waarschijnlijk moeten die ingeleverd worden als ze niet meer gebruikt worden om te voorkomen dat ze op de markt komen. Ik kan me herinneren dat Ready At Dawn toen ze (tijdelijk) stopten met PSP-games een foto publiceerden van kartonnen dozen met daarin al hun dev kits die ze naar Sony gingen terugsturen.
Ik schreef: tijdelijk gestopt. Ready at Dawn heeft twee weken geleden dit persbericht uitgegeven:McVirusS schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:32:
[...]
Wist ik niet dat hun geen PSP games meer deden. Zonde, Daxter is echt 1 van de beste games voor de PSP.
Ready at Dawn heeft tot nu toe enkel twee PSP-games en een Wii-port van Okami uitgebracht. Okami is ondertussen ook weer anderhalf jaar geleden dus ik denk dat we in 2010 te horen krijgen wat hun PS360-game zal zijn. Die nieuwe game-engine hebben ze niet voor niets ontwikkeld tenslotte."IRVINE, Calif.–(BUSINESS WIRE)–Acclaimed independent console game developer, Ready At Dawn Studios, has revealed that the studio is building the only comprehensive and fully integrated console game development platform designed for the creation of cutting-edge AAA interactive entertainment. The studio will integrate its proprietary code-base with the top providers of 3D content editing, audio, user interface and asset management systems, all packaged into a single ready-to-use game platform.
“At Ready At Dawn Studios, we are faced with the challenges of making a great game everyday,” Didier Malenfant, president, Ready At Dawn Studios, said. “We are building something for developers who are tired of the challenges of PC engines shoe-horned into consoles, or trying to stitch together layers upon layers of middleware from multiple vendors. Our solution will be a complete game development platform that simply works.”
The Ready At Dawn Engine offers a flexible data-driven tool pipeline and a high performance true console engine with support for the Sony PS3, Microsoft Xbox 360 and Sony PSP.
The studio will offer tailored evaluations of each project’s needs, simple licensing models, world-class support, and the studio’s core value of a no-nonsense approach.
About Ready At Dawn Engine
Ready At Dawn Engine is the only comprehensive and fully integrated console game development platform designed for the creation of cutting-edge AAA interactive entertainment, created by Ready At Dawn Studios. The development house draws from its creative and technical expertise, and integrates its proprietary codebase with the top providers of 3D content editing, audio, user interface and asset management systems, packaged into a single game platform that works. Ready At Dawn Studio is a premium game development studio, best known for God of War: Chains of Olympus, Daxter and Okami Wii. For more information, please visit http://engine.readyatdawn.com."
Verwijderd
Hmm dat heb ik een keer gehad met een pakketje uit Thailand. Of ze dan dus naam, adres en woonplaats hebben ingevoerd en daarmee het correcte huisnummer hebben gevonden weet ik niet. Ik zie verder ook altijd andere postbodes, dus ik neem aan dat die persoon dat niet zelf gekoppeld heeft. Wellicht heeft het ook te maken met het bedrag dat er aan verzendkosten betaald wordt. Dat ze dus bij hogere verzendkosten maar moeite doen?SeamusXanthus schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:46:
[...]
Gisteren gevraagd of iemand wist hoe lang het kon duren Uncharted via videogamesplus. Nou ik heb het gevonden: ik ben mijn huisnummer vergeten. Neem aan dat mijn pakketje nu ergens in Limbo zweeft, geen idee wat er nu mee gaat gebeuren, ik neem aan dat ik pech heb.
Werk zelf bij de TNT en wanneer ik een pakje zonder huisnummer, met de rest van de NAW gegevens wel volledig ingevuld, tegenkom probeer ik altijd de naam op te zoeken tijdens het 'zetten' van de wijk. Wanneer het huisnummer nog niet gevonden heb dan zoek ik de naam op in het telefoonboek.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:08:
[...]
Hmm dat heb ik een keer gehad met een pakketje uit Thailand. Of ze dan dus naam, adres en woonplaats hebben ingevoerd en daarmee het correcte huisnummer hebben gevonden weet ik niet. Ik zie verder ook altijd andere postbodes, dus ik neem aan dat die persoon dat niet zelf gekoppeld heeft. Wellicht heeft het ook te maken met het bedrag dat er aan verzendkosten betaald wordt. Dat ze dus bij hogere verzendkosten maar moeite doen?
Mijn punt is dus eigenlijk, dat het in ieder geval wel mogelijk is.
You look like I need a drink.
En als dat niet lukt, gaat het dan tijdelijk naar een TNT afhaal kantoor? Mijn bestelling is van 14 oktober (uit USA) dus heb weinig hoop over.ArieR schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:23:
[...]
Maar grote kans dat wanneer jou nummer alleen ontbreekt het pakje wel gewoon aankomt. Uit eigen ervaring zit er dan hooguit een vertraging in van een dag.
Heb je TNT weleens gebeld hiermee? Misschien kunnen ze je pakketje via je naam in hun traject vinden. Lijkt me een poging waard, als je het niet al gedaan hebt.SeamusXanthus schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:20:
[...]
En als dat niet lukt, gaat het dan tijdelijk naar een TNT afhaal kantoor? Mijn bestelling is van 14 oktober (uit USA) dus heb weinig hoop over.
You look like I need a drink.
[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 03-11-2009 17:45 ]
Volgens mij zitten er geen NL ondertitels bij, maar wel zeer zeker de moeite waard!ymmv schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:43:
Blu-Ray-deal van de week: Planet Earth voor 18 pond bij Amazon.co.uk. Inclusief verzendkosten is dit 24 euro voor een set met 5 Blu-Ray-discs. Play.com heeft hem voor 23,49 zelfs.
Ik weet niet of er NL ondertitels bijzitten, dat zou ik thuis moeten controleren (heb hem zelf al)
Verhaal is niet zo bijster uitgewerkt, je staat links in het veld en je moet naar rechts / boven/onderdialMforMike schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:59:
Wat een heerlijke demo van Trine, stukje verhaal en aardig wat level om doorheen te klauteren. Ben positief verrast door het spel. Of het de 20euro waard is weet ik echter nog niet zeker, hangt ervan af of het verhaal wat verdiept en of de gameplay nog spannend blijft. Zal wat reviews moeten zoeken.
Nee, inderdaad. Engels, Frans & Spaans.Omni superens schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:52:
[...]
Volgens mij zitten er geen NL ondertitels bij, maar wel zeer zeker de moeite waard!
Splitsingen? Verklaar je nader. Voor zover ik weet is er maar 1 hoofdroute en je kan met 1x spelen overal in een level komen.EfBe schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:15:Er zit wat replaywaarde in omdat je soms een splitsing hebt en je niet terug kunt om de andere kant ook te doen.
Verwijderd
Dit is de orginele versie, deze heeft geen nederlandse ondertitelingymmv schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:43:
Blu-Ray-deal van de week: Planet Earth voor 18 pond bij Amazon.co.uk. Inclusief verzendkosten is dit 24 euro voor een set met 5 Blu-Ray-discs. Play.com heeft hem voor 23,49 zelfs.
Ik weet niet of er NL ondertitels bijzitten, dat zou ik thuis moeten controleren (heb hem zelf al)
Dat is de DVD versie.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:25:
[...]
Dit is de orginele versie, deze heeft geen nederlandse ondertiteling
Bij BOL kost het nu 39,95. hiervoor he je ook nedelands gesproken en ondertiteling
http://www.bol.com/nl/p/d...GOT0020101002004006487521
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Link dan wel naar het juiste product, want die van jou is de DVD boxset.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:25:
[...]
Dit is de orginele versie, deze heeft geen nederlandse ondertiteling
Bij BOL kost het nu 39,95. hiervoor he je ook nedelands gesproken en ondertiteling
http://www.bol.com/nl/p/d...GOT0020101002004006487521
[ Voor 4% gewijzigd door Yippie op 03-11-2009 20:19 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Yippie op 03-11-2009 21:02 ]
http://www.castlegames.nl/Consoles/playstation_3/2634Lizardz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:25:
Weten jullie of Wehkamp levert of de dag van de release? Alle games zijn tot 8 november 8% korting, dus kost Modern Warfare 2 daar ongeveer 54 euro. Als je hem dus reserveert krijg je die korting, maar ik wil hem wel op de releasedag.
Ik ben verschillende plekken tegengekomen waar je 2 kanten op kon en ik kon niet echt meer terug naar die plek later. Althans, voor zover ik me herinner-RazieL- schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:36:
[...]
Splitsingen? Verklaar je nader. Voor zover ik weet is er maar 1 hoofdroute en je kan met 1x spelen overal in een level komen.
Interessant! Ik vond op amazon ook dit produkt http://www.amazon.co.uk/P...dvd&qid=1257322314&sr=1-1 Rare is alleen dat er staat "number of discs: 1". Dat lijkt mij een foutje. Ik neem aan dat dit de gehele Planet Earth serie is en de gehele Life serie? Zelf ben ik nog niet in het bezit van Planet Earth, dus dan zou dit een hele mooie prijs zijn.Yippie schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:28:
Overigens is er een weer sublieme natuurdocumentaire op komst: Life release 30 Nov
Van AmazonUK
The Follow Up to Planet Earth
Narrated by Sir David Attenborough, Life is the long-awaited follow up to the BBC's Planet Earth. This breathtaking documentary series is also available on stunning Blu-ray You can also visit our brand new BBC Earth Store to find the best of BBC natural world documentaries.
http://www.amazon.co.uk/gp/mpd/permalink/m382MUD2UX4K70
Verwijderd
Misschien ben in de war met Earth?PPietje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:18:
[...]
Interessant! Ik vond op amazon ook dit produkt http://www.amazon.co.uk/P...dvd&qid=1257322314&sr=1-1 Rare is alleen dat er staat "number of discs: 1". Dat lijkt mij een foutje. Ik neem aan dat dit de gehele Planet Earth serie is en de gehele Life serie? Zelf ben ik nog niet in het bezit van Planet Earth, dus dan zou dit een hele mooie prijs zijn.
Ja dat weet ik. Maar er staat toch echt "Planet Earth/ Life".Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:24:
[...]
Misschien ben in de war met Earth?
Planet Earth = TV-serie
Earth = filmversie van TV-serie (1 disc)
[ Voor 55% gewijzigd door Aemstel op 04-11-2009 10:23 ]
Voor die prijs lijkt het me overigens ook dat het zowel planet earth als life is. De planet earth serie kost namelijk £17.98 en life £34.98.PPietje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:35:
[...]
Ja dat weet ik. Maar er staat toch echt "Planet Earth/ Life".
(heb amazon een email gestuurd om na te vragen, laat wel weten als ik antwoord heb)
Poehhh, ik weet nog met de release van Assassins creed....Wehkamp was verlaat!!! Zo laat dat ik hem notabene daar geannuleerd heb en weer bij mediamarkt gekocht (goedkoper ook nog).Lizardz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:25:
Weten jullie of Wehkamp levert of de dag van de release? Alle games zijn tot 8 november 8% korting, dus kost Modern Warfare 2 daar ongeveer 54 euro. Als je hem dus reserveert krijg je die korting, maar ik wil hem wel op de releasedag.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Haal um gewoon bij de Dynabyte, met een gratis aan te maken klantenkaart heb je daar 10% korting op games.Lizardz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:25:
[ Voor 20% gewijzigd door Dipsausje op 04-11-2009 11:40 ]
Daar haal je zelfs 2 nieuwe voorDipsausje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:38:
Bah had beter moeten opletten, dacht dat ik bij de BCC getekend had voor afgifte, blijkt er ook op te staan dat ik akkoord ga met max €80 reparatiekosten, dat is meer dan de adviesprijs van een controller...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
je hebt toch garantie zeg je?Dipsausje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:38:
Hmm net mijn PS3 Controller bij de BCC ingeleverd voor garantie, stukje plastic tussen de R1 en R2 was aan een kant losgekomen en de R2 blijft nu hangen. Verwachte tijd: 4-6 weken, en ik heb maar 1 controller. Nouja gelukkig dat ik Uncharted 2 dit weekend uit heb gespeeld, maakt het wachten minder erg dan wanneer ik dat nog moest doen..
Assissins Creed 2 had ik met kerst willen spelen, dat moet dan toch nog lukken.
Bah had beter moeten opletten, dacht dat ik bij de BCC getekend had voor afgifte, blijkt er ook op te staan dat ik akkoord ga met max €80 reparatiekosten, dat is meer dan de adviesprijs van een controller...
Verwijderd
Dus jij hebt getekend anderhalf keer de nieuwprijs te betalen voor de reparatie van een controller waar je nog garantie op had en die je nota bene in hooguit twintig minuten zelf had kunnen fixen? Slechte dag voor dipsausje!Dipsausje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:38:
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Zelf fixen had ik al geprobeerd, wilde niet lukken helaas. En verder heb ik getekend voor een max. reparatiebedrag van €80 als Sony/BCC oordeelt dat het niet onder garantie valt. Ik dacht dat ik enkel tekende voor afgifte, had toch iets beter moeten lezen...Marcks schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:02:
[...]
Dus jij hebt getekend anderhalf keer de nieuwprijs te betalen voor de reparatie van een controller waar je nog garantie op had en die je nota bene in hooguit twintig minuten zelf had kunnen fixen? Slechte dag voor dipsausje!
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik zou alsnog een 2e kopen bij VGP.ca, kost je nog geen 40 euro en je hebt hem binnen 4-5 werkdagen binnenDipsausje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:04:
[...]
Zelf fixen had ik al geprobeerd, wilde niet lukken helaas. En verder heb ik getekend voor een max. reparatiebedrag van €80 als Sony/BCC oordeelt dat het niet onder garantie valt. Ik dacht dat ik enkel tekende voor afgifte, had toch iets beter moeten lezen...
Als je een creditcard hebt....maar veel mensen hebben dat niet dus voor hen is dat geen optie.EfBe schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:19:
[...]
Ik zou alsnog een 2e kopen bij VGP.ca, kost je nog geen 40 euro en je hebt hem binnen 4-5 werkdagen binnen
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 04-11-2009 14:52 ]
Wacht wel tot hij een stuk goedkoper is.Ike. schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:51:
Game Mania verkoopt Ratchet & Clank: A Crack in Time al.
Heb net mijn Collector's Edition opgehaald
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Bij vga.ca heb je geen cc nodig, kan ook met paypall.Lizardz schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:37:
[...]
Als je een creditcard hebt....maar veel mensen hebben dat niet dus voor hen is dat geen optie.
Hoi Salvex, gisteren gaf ik je dit ook al aan. Mijn inziens ligt dit volledig aan de game (en diens servers). Bij Killzone 2 heb ik totaal geen last van ruis en dat met 32 mensen online in één game. Ook bij Burnout Paradise heb ik hier totaal geen last van gehad.Salv schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:16:
Ik had even een vraagje met betrekking tot de headset van de PS3. Ik heb de originele van sony aangeschaft, nu heb ik het gister getest met een vriend van me en er blijkt een soort van ruis vanuit de oor komen waardoor hij niet zo goed verstaanbaar is, en mijn microfoon zou kraken of stotteren.
Ik had het al even opgezocht maar kan het niet vinden. Als ik de headset test bij audio apparatuur geeft deze geen probleem hoor ik het geluid goed en ook de microfoon als normaal.
Iemand tips of dat dit bekend is?
Heb werkelijk precies het zelfde:p Ben nu nog druk bezig met inFamous en Killzone, en tegen de tijd dat ik nieuwe spellen wil, zijn ze alweer in prijs gedaald:) Ideaal eigenlijk;pLuPo schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:34:
[...]
Wacht wel tot hij een stuk goedkoper is.![]()
Dat vind ik een 'voordeel' van pas later instappen in het PS3 gebeuren. Ik speel nu spellen die Platinum (lees: goedkoop) zijn en ik blijf een beetje achter de nieuwste games aanlopen. Daardoor blijft deze hobby wat goedkoper.
[ Voor 33% gewijzigd door Shiver23 op 04-11-2009 16:43 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
Yippie schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:17:
[...]
Link dan wel naar het juiste product, want die van jou is de DVD boxset.
Dit is de Bluray boxset a EUR 54,99 uitgegeven door DFW ( Dutch Film Works ) en dus net als die DVD boxset a EUR 39,99 inderdaad NL ondertiteld.
Seraphus-Y (profiel) was me net voor
Ow.. da's minder.Shiver23 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:37:
Wees gewaarschuwd dus.Iemand nog een Engelse Buzz kopen?
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Nederlandse heeft wel Engels (zie onderste link in mijn bericht)Sentry23 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:11:
[...]
Ow.. da's minder.
Maar. heeft de nederlandse wel engels ?
(we spelen eigenlijk alleen met vrienden in het nederlands, samen altijd in het engels.)
PSN: Shiver23
Baraka is een echte aanrader, met muziek van o.a. dead can dance. De Bluray is echt fantastisch mooi.PPietje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:35:
[...]
edit2: Nu we toch op de docu-toer zijn, ik kwam ook deze film tegen: Baraka. Ik had er nog nooit van gehoord, maar lees her en der dat hij echt spectaculair moet zijn en dat de bluray uitgave geweldig beeld en geluid heeft.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
floffert schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:49:spoiler:Enige minpuntje vind ik dat je niet kon kiezen wie je aan het eind mee naar huis mocht nemen. Chloe vond ik een stuk leuker!
Ok, ik ga hem bestellenSentry23 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:16:
[...]
Baraka is een echte aanrader, met muziek van o.a. dead can dance. De Bluray is echt fantastisch mooi.
Het is alleen puur beeld en muziek, geen gepraat. (zoiets als Koyaanisqatsi , als dat iets zegt, anders is dat ook de moeite waard..)
[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 04-11-2009 20:45 ]
Verwijderd
Wie verkoopt 'm nog niet dan?Ike. schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:51:
Game Mania verkoopt Ratchet & Clank: A Crack in Time al.
Heb net mijn Collector's Edition opgehaald
Ps4/switch gamer
Link-RazieL- schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:04:
[...]
spoiler:Totdat je de actrices ziet. Want Elena ziet er in het echt ook leuk uit!
Vrijdag 6-11NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:00:
Vandaag was toch ook de releasedatum? Iig is de mijne onderweg vanaf game.co.uk. Maar heb het toch druk genoeg met andere spellen dus heeft geen haast.
Verwijderd
heb ik ook last vanbotech schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:42:
Als ik online ben met m'n PS3 en de laptop is ook online via mijn netwerk vlieg ik offline met de PS3, niet direkt maar het duurt toch niet lang. Als de laptop niet online is heb ik geen probleem. Zou dit aan m'n router kunnen liggen? Het is een US Robotics 5463. Als ik nu een nieuwe "N" router koop, zou dit probleem dan opgelost kunnen zijn?
Lijkt mij dat ze beiden dezelfde ip adress gebruiken en dat kan dus niet, moet je de ps3 of laptop een ander ip adress geven en dan moet het goed gaan.
Smiling as the shit comes down...
In Uncharted 2 kan je bonus video's kopen. In zo'n mocap video kan je dr zien.
Verwijderd
Ik geef je een quote, mag je zelf aan de google
Emily Rose and Claudia Black, aka Elena Fisher and Chloe Frazier
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 21:54 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Volgens mij niet hoor, 6 november was de UK datum
Ps4/switch gamer
En dat telt dan niet als een winstpartij voor jou?Michael Knight schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:03:
Al meer mensen die Tekken 6 hier spelen?
Zit constant met mensen die disconnecten, zodra ze op het punt staan te verliezen.. wordt echt sjaggie daarvan. Ben een 'af en toe' gamer tegenwoordig en dan kom je constant zulke lui tegen...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
EnjoyLizardz schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:07:
[...]
Link
On: Ik kan echt niet wachten tot Modern Warfare 2, nog een paar dagen
PSN: Zwartkijker
Verwijderd
De prijs van de 250GB zal wel een foutje zijn want als normale prijs staat 299 euro vermeld terwijl die normaal 349 euro kost.Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:50:
Voor de mensen die graag een ps3 willen kopen voor een goed prijsje, zowel de 120gb en de 250gb is te bestellen bij Bart smit voor €269!
http://www.bartsmit.com/s..._1_1_74__1_1_1141__0%257d
Verwijderd
Fout of geen fout, je kan m gewoon bestellen voor dat bedrag. Gaan ze zeuren dan kan je m altijd annulerenymmv schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:59:
[...]
De prijs van de 250GB zal wel een foutje zijn want als normale prijs staat 299 euro vermeld terwijl die normaal 349 euro kost.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 01:07 ]
Hee, dit herken ik, alleen dan andersom. Als mijn laptop aanstaat en ik zet mijn PS3 aan, verliest mijn laptop de wifi verbinding. Komt wel weer terug, maar is toch lastig.
Dan wint Emiley het inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:54:
[...]
Ik geef je een quote, mag je zelf aan de google
[...]
LBP en KZ zijn samen als je ze goedkoop besteld tegen de 30 euro aan. Dus ja ligt eraan welke film je erbij krijgt en of je die wilt hebben.Dennis Lammers schreef op donderdag 05 november 2009 @ 07:03:
Welke deal is beter; PS3 SLIM 250GB voor 269
of
PS3 SLIM 250GB , Killzone 2 en LittleBigPlanet en bluray film voor 315 euro?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq