Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:50:
Voor de mensen die graag een ps3 willen kopen voor een goed prijsje, zowel de 120gb en de 250gb is te bestellen bij Bart smit voor €269!

http://www.bartsmit.com/s..._1_1_74__1_1_1141__0%257d
Balen de 250gb versie is niet meer op vooraad ;( :
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor. Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gummie schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:30:
[...]

Balen de 250gb versie is niet meer op vooraad ;( :
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor. Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.
jammer, maar begrijpelijk want als je de keuze hebt tussen 120 of de 250 voor hetzelfde prijs , ja dan weet je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Shiver23 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:37:
Heel handig dit. Ik heb Buzz Quiz World bij blahdvd gekocht. Maar deze heeft geen Nederlandse taal. Kreeg van anderen te horen dat dit wel het geval zou moeten zijn, maar dat is bij mij iig niet zo. Systeemtaal is Nederlands. Zie ik wat over het hoofd? Or have I bought a cat in the bag?

edit: ah, ben niet de enige die er achter is gekomen. http://www.budgetgaming.n...buzz!+quiz+world_PS3.html
http://community.eu.plays...g_gen_buzz&thread.id=5104

Wees gewaarschuwd dus.Iemand nog een Engelse Buzz kopen? ;(
Ik zeg: Zet te koop op Ebay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ymmv schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:59:
[...]

De prijs van de 250GB zal wel een foutje zijn want als normale prijs staat 299 euro vermeld terwijl die normaal 349 euro kost.
de 250gb variant is alweer verdwenen van de site

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij Consoleshop hebben ze een Singstar starterspakket, voor 60 Euro, met tien (aardige meezingers) en twee draadloze mics. Leuk prijsje, en leuk voor een avond vertier (na wat drank) icm wat Buzz en evt. Scene It op de 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, als dit geen bestellingen oplevert ...

Amazon.de verkoopt de PS3 Slim (120GB) voor 239 euro inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Ben nu al sinds de release van PES alleen nog maar met PES bezig geweest. Dat terwijl de demo's van Ratchet en Clank, Trine, Fat Princess en nog een paar klaar staan.

Ik heb heel even de Ratchet demo gespeeld, maar zo boeiend vond ik het eigenlijk niet. Een hoop rondrennen en schieten.

Afgelopen week wel Prince of Persia uitgespeeld. Uiteindelijk toch best een aardig spel geworden. In het begin zag ik het echt niet zitten (het vechten is imo maar matig uitgewerkt), maar het verhaal zat netjes in elkaar en sommige delen van de wereld zijn echt prachtig. Aangezien ik hem voor 13 euro inc verzenden bij Play vandaan had absoluut geen miskoop. Misschien geen aanrader voor deze periode tussen de toptitels, maar zeker te doen als er wat minder te gamen is.

Einde vond ik ook echt prachtig gedaan

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:12:
Ik heb heel even de Ratchet demo gespeeld, maar zo boeiend vond ik het eigenlijk niet. Een hoop rondrennen en schieten.
Ik vind dat je het spel daarmee tekort doet. Ik heb een paar uur gespeeld tot nu toe en het blijkt een hartstikke gevarieerd spel te zijn: het grootste deel van het spel bestaat uit schieten maar er zitten ook platformstukken in, soms best ingewikkelde tijdpuzzels met Clank, hoverboots-races, een gladiatorium, een ruimteschietspel met een upgradeable ruimteschip en gevarieerde subsecties die doen denken aan Super Mario Galaxy, etc. De wapens kunnen heel flexibel geupgrade worden en er zijn veel unlockables. Dit is echt een topgame. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ratchet & Clank is inderdaad super (geniaal zelfs), alleen heel veel van hetzelfde als je de vorige delen allemaal hebt uitgespeeld. Dat is ook de enige kritiek die je op de game kan hebben als ik de reviews zo zie. Het nieuwe deel sla ik dan om die reden over. Anderen kan ik het spel alleen maar aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
.... Afgelopen week wel Prince of Persia uitgespeeld. Uiteindelijk toch best een aardig spel geworden. In het begin zag ik het echt niet zitten (het vechten is imo maar matig uitgewerkt), maar het verhaal zat netjes in elkaar en sommige delen van de wereld zijn echt prachtig. Aangezien ik hem voor 13 euro inc verzenden bij Play vandaan had absoluut geen miskoop. Misschien geen aanrader voor deze periode tussen de toptitels, maar zeker te doen als er wat minder te gamen is.

Ik ben van de week begonnen, kon hem niet laten liggen voor € 12,99. Moet zeggen dat hij niet tegenvalt en welkom is na al het MP-geweld (en het komende). Zo'n SP is toch een stuk relaxter spelen.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
GG--77; veel plezier ;)

@ de Ratchet opmerkingen; ik geloof ook best dat het een leuke game is hoor, alleen vond ik de demo niet zo spectaculair.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:42:
GG--77; veel plezier ;)

@ de Ratchet opmerkingen; ik geloof ook best dat het een leuke game is hoor, alleen vond ik de demo niet zo spectaculair.
Er zijn wel meer demo's die tegenvielen terwijl de volle game fantastisch was. Denk alleen maar aan Valkyria Chronicles, inFamous en Uncharted. Er zijn eigenlijk ook maar weinig goede demo's omdat het gewoon lastig is om de volle ervaring van een game in een brok van 30 minuten aan te bieden. Meestal worden de eerste paar levels van een game gebruikt om niet al te veel van de rest van een spel te verklappen, maar dat betekent vaak dat een speler de weinig boeiende tutorial-stukken speelt. Games die het moeten hebben van de variatie zullen ook niet goed voor de dag komen omdat de demo slechts een klein stukje van de hele spelervaring laat zien. Andere demo's gooien je meteen in een heftig deel van het spel waar je als onervaren speler nog helemaal niet aan toe bent.

Ik sla tegenwoordig vaak de demo's over als ik al weet dat een spel goed is en ik het hebben wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Ben nu al sinds de release van PES alleen nog maar met PES bezig geweest. Dat terwijl de demo's van Ratchet en Clank, Trine, Fat Princess en nog een paar klaar staan.

Afgelopen week wel Prince of Persia uitgespeeld. Uiteindelijk toch best een aardig spel geworden. In het begin zag ik het echt niet zitten (het vechten is imo maar matig uitgewerkt), maar het verhaal zat netjes in elkaar en sommige delen van de wereld zijn echt prachtig. Aangezien ik hem voor 13 euro inc verzenden bij Play vandaan had absoluut geen miskoop. Misschien geen aanrader voor deze periode tussen de toptitels, maar zeker te doen als er wat minder te gamen is.

PES is echt super inderdaad, heb hem nu ook twee dagen in huis en echt super spel, speelt echt lekker en ziet er fantastisch mooi uit. Gameplay is echt gruwelijk goed. Stukken beter ook dan in de demo.
PoP heb ik ook uitgespeeld, op de xbox360, en het is inderdaad een erg leuk spel. Maar echt Sand of time was nog steeds echt de beste vind ik. Jammer dat je die niet op de PS3 kan spelen. Hoop dat ze die nog als special edition uitbrengen met alle 3 spellen naar de PS3 geport en met de nieuwe pop erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 17:20
ymmv schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:07:

Oeeh, leuke aanbieding! Zeker aangezien de de verzendkosten maar 3 euri zijn, als ik het goed gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Chris_ schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:57:
[...]

Oeeh, leuke aanbieding! Zeker aangezien de de verzendkosten maar 3 euri zijn, als ik het goed gelezen heb.
Je hebt geen verzendkosten bij dit bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Tnx! Net besteld. Wilde een tweede ps3 voor m'n slaapkamer hebben, zoch dus op marktplaats, maar die pipo's willen 250 voor hun maand oude slim terwijl hij 275 bij de bcc kost. Ik zou dus al vanmiddag naar de BCC gaan omdat ik het liever nieuw wilde, maar nu bespaar je me die trip. _/-\o_

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
Zit ik alleen nog wel met het gevalletje garantie als je een console uit DLD haalt.. Aangezien Sony niet zo happig is met grijze import.

Edit: Waarschijnlijk hebben ze een typo gemaakt, prijs is nu ineens 309....

[ Voor 21% gewijzigd door _Chris_ op 05-11-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Geeft niet...Hollanders houden wel van een een koopje :D

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:37
Ik wil me ook een ps3 kopen, maar komt er ook een ps3 set met cod:MW2 pack uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:55
_Chris_ schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:16:
Zit ik alleen nog wel met het gevalletje garantie als je een console uit DLD haalt.. Aangezien Sony niet zo happig is met grijze import.

Edit: Waarschijnlijk hebben ze een typo gemaakt, prijs is nu ineens 309....
Prijs is nog steeds: 239 euro hoor. 238,99 euro om precies te zijn. :9

Ja, maar ik neem aan dat je hem dan rechtstreeks naar Sony kan opsturen voor garantie neem ik aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Gummie op 05-11-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel heel erg tussen PS3 Slim Uncharted 2Bundle 250Gig voor 325 euro of een PS3 Slim 120Gig voor 269 euro. Keuzes keuzes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03

Voor die € 30,00 op de machine zelf, wat een eenmalige aanschaf is, zou ik niet moeilijk doen en hem gewoon voor € 269,00 hier in NL oppikken, zeker gezien garantie. Games is natuurlijk een ander verhaal, die kan je best van buiten NL halen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
jasper2603 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:43:
Ik wil me ook een ps3 kopen, maar komt er ook een ps3 set met cod:MW2 pack uit?
Wat ik tot nu toe heb gezien komen er meestal exclusives uit (maar ik volg het hele PS3 gebeuren nog niet zo lang, is pas van de laatste paar weken :P ). Dus bijvoorbeeld: PS3 + LittleBigPlanet, PS3 + inFAMOUS, PS3 + Killzone 2.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
Jumpman schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:02:
[...]

Voor die € 30,00 op de machine zelf, wat een eenmalige aanschaf is, zou ik niet moeilijk doen en hem gewoon voor € 269,00 hier in NL oppikken, zeker gezien garantie. Games is natuurlijk een ander verhaal, die kan je best van buiten NL halen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat was voor mij ook de reden voor de twijfel. Maar misschien dat er binnenkort, ivm sinterklaas, nog wel een leuke aanbieding aan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummie schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:00:
[...]

Prijs is nog steeds: 239 euro hoor. 238,99 euro om precies te zijn. :9
De link is veranderd, het is nu http://www.amazon.de/Play...mes&qid=1257424675&sr=1-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

cheiron schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:42:
GG--77; veel plezier ;)

Er is ook een Clank-demo, die belicht die tijdpuzzels wat :)

Best wel idioot imho, waarom twee flinke demo's (2+ GB) online zetten terwijl dat volgens mij ook prima in één zou moeten kunnen? Nu moet je de engine, een aantal textures, models en geluiden twee keer downloaden als je ze beide wilt spelen.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
_Chris_ schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:18:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in. Dat was voor mij ook de reden voor de twijfel. Maar misschien dat er binnenkort, ivm sinterklaas, nog wel een leuke aanbieding aan zit te komen?
Ik denk dat je hem niet voor minder dan € 260,00 in de NL winkels gaat vinden dit jaar. De grote acties (BS PS3 80GB + DS3 + Game voor € 163,00/€ 180,00) zijn wel geweest. Afgelopen twee jaar waren de grootste acties rond deze tijd altijd in oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Laatst online: 06-07 09:23
De Duitse MediaMarkt heeft de Slim ook voor €239. http://www.mediamarkt.de/ba/ps3/
Voor de mensen in het grensgebied misschien een betere optie, omdat je met een garantieclaim
direct terug kan naar de winkel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
En een DS3 voor € 39,00 zonder import :)

Weet iemand tot wanneer de MAG beta nog loopt? Tijdje niet gespeeld en de Sony server probeert me een nieuwe update (van 2600 MB) te sturen, maar als de beta bijna stopt, ga ik me PS3 niet zo'n update van een te brakke server laten binnen halen (de eerste keer 2600MB ging in een uur), het duurt nu een nacht zo lijkt het als deze niet vast loopt.

Ik vind alleen dit: http://blog.us.playstatio...public-beta-update-v1-30/

09 t/m 20 november 2009 mits je een preorder hebt gedaan.

[ Voor 96% gewijzigd door Jumpman op 05-11-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:41
Hmm dan twijfel ik WEER... :P

PS3 slim 120GB voor 239 euro uit Duitsland
of
PS3 slim 250 gb + killzone 2 en LitttleBigPlanet en Bluray voor 315 euro in de UK..

Zolang je een product haalt in de EU heb je recht op de EU garantie van minimaal 2 jaar, dus maakt niks uit waar je hem dan in de EU koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:45
Ik wil een grotere hardere schijf in m'n PS3 steken, maar nu blijkt dat ik bepaalde savegames (RockBand en GH metallica o.a. ) niet kan kopieren. Betekent dit dat je deze saves kwijt bent als je een nieuwe harde schijf steekt of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botech schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:38:
Ik wil een grotere hardere schijf in m'n PS3 steken, maar nu blijkt dat ik bepaalde savegames (RockBand en GH metallica o.a. ) niet kan kopieren. Betekent dit dat je deze saves kwijt bent als je een nieuwe harde schijf steekt of is er een andere manier?
Je kunt niet handmatig de losse savegames op een USB-stick zetten maar als je een backup van de hele PS3 HD maakt en die terugzet op je nieuwe HD, raak je die saves niet kwijt.

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 05-11-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:45
ymmv schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:46:
[...]

Je kunt niet handmatig de losse savegames op een USB-stick zetten maar als je een backup van de hele PS3 HD maakt en die terugzet op je nieuwe HD, raak je die saves niet kwijt.
OK, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jumpman schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:23:
En een DS3 voor € 39,00 zonder import :)
Gaat er iemand voor die DS3 naar Duitsland? Ik zoek namelijk ook nog een tweede DS3-controller. Tot nu toe weerhoudt mij de eventuele naheffing (douane) ervan om er één te bestellen.

Edit: en dan bedoel ik dus er één te bestellen op internet. Dus Play.com of MyMemory.co.uk (beide gevestigd op Jersey). Amazon.co.uk rekent namelijk wél verzendkosten (de twee eerstgenoemden niet) en dan wordt hij rond de 45-50 euro.

[ Voor 26% gewijzigd door LuPo op 05-11-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:53:
[...]

Gaat er iemand voor die DS3 naar Duitsland? Ik zoek namelijk ook nog een tweede DS3-controller. Tot nu toe weerhoudt mij de eventuele naheffing (douane) mij ervan om er één te bestellen.
Douane? Naheffing?? Duitsland???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Binnen de EU zal er door de douane geen naheffing gedaan worden zover mij bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2,5 jaar geleden heb ik helemaal niet getwijfeld toen ik € 599,- voor de console, € 59,- voor Motorstorm en € 59,- voor Resistance hebt neergeteld. Totaal € 717,- afgerekend en geen dag spijt van gehad. zelfs niet nu de console voor minder dan de helft verkijgbaar is. ik heb 2,5 jaar kunnen gamen.

Misschien moet je gewoon ff kijken welke games je wilt en minder naar het geld.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
swopdark schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:20:
[...]

2,5 jaar geleden heb ik helemaal niet getwijfeld toen ik € 599,- voor de console, € 59,- voor Motorstorm en € 59,- voor Resistance hebt neergeteld. Totaal € 717,- afgerekend en geen dag spijt van gehad. zelfs niet nu de console voor minder dan de helft verkijgbaar is. ik heb 2,5 jaar kunnen gamen.

Sinds wanneer is het maken van een weloverwegen keus als je een product koopt verkeerd? Niet iedereen heeft het budget of gamet zoveel als jij en ik. Ik zou je gelijk geven als de keuze was tussen nu een console kopen of wachten tot een prijsverlaging maar dat is hier niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:48
swopdark schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:20:
[...]

Dan kan ik je de hand geven. Bij mij nooit anders geweest. De PS4 komt er weer op dag een. No matter the price.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik heb even rond gekeken en zie dat ik beter de games apart bestel.

Nu blijft de vraag dus, welke console?

120 gb voor 239 euro of 250gb voor rond de 300..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:13
Dennis Lammers schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:37:

Ok ik geef je het duwtje wel die je nodig hebt...

120 gb kiezen... Why? Omdat je die 120 voorlopig toch niet vol krijgt, en krijg je die wel vol dan knal je er een 500 gb schijf in voor een paar tientjes. Dan kom je nog niet op de 300 euro die je voor de 250 gb moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:37:

120GB is MEER dan genoeg.... Waar denk je in hemelsnaam die extra 120GB voor nodig te hebben? Als je over een paar jaar toch ruimte tekort komt, zet je gewoon een veel grotere HD erin voor een appel en een ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
ymmv schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:46:
[...]

Dat is dan een verschil met de wisseling van PS3. Als je een backup maakt van je schijf, een nieuwe PS3 koopt (bv een slim) en je oude harde schijf erin doet, moet je deze schijf eerst formatteren omdat deze was gelinkt aan je eerste (oude) PS3. Wanneer dit is gedaan zet je je backup terug en dan komen je savegames van RockBand en GH niet mee. Je bent ze dan echt kwijt.

Ik vraag me ook af of het wel werkt al je alleen je HD wisselt.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:00:
[...]

Dat is dan een verschil met de wisseling van PS3. Als je een backup maakt van je schijf, een nieuwe PS3 koopt (bv een slim) en je oude harde schijf erin doet, moet je deze schijf eerst formatteren omdat deze was gelinkt aan je eerste (oude) PS3. Wanneer dit is gedaan zet je je backup terug en dan komen je savegames van RockBand en GH niet mee. Je bent ze dan echt kwijt.

Ik vraag me ook af of het wel werkt al je alleen je HD wisselt.
Ja dat werkt. De savegames zijn gelinkt aan je PS3. De HD maakt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:35:
...Blaat...

Sorry, had het verkeerde topic.
Hahaha . . . . Het C# ervaringen topic had het moeten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik denk toch dat ik hem maar koop, 120GB voor 239 euro.

Of zal ie met de komst/bundel van Gran Tourismo 5 nog goedkoper worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:36
Een deal van Gamemania in Alphen aan den Rijn, een ps3 80 gb+mirrors edge+ motorstorm geloof ik, voor 199 euro! Is geen geld toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:10

FeaR

In GoT we trust

Dennis Lammers schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:58:
Ik denk toch dat ik hem maar koop, 120GB voor 239 euro.

Of zal ie met de komst/bundel van Gran Tourismo 5 nog goedkoper worden? :)
Gran Turismo 5 komt pas ergens in maart 2010. Dus tegen die tijd zal er heus wel weer een keer een goedkopere versie te krijgen zijn of een scherpere aanbieding. Het is maar net hoe lang jij je aankoop nog uit zou willen stellen..

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Laatst online: 11-09 20:50
Misschein maar dat weet je nooit zeker :). Ik zou gewoon kijken of je NU een ps3 wil, zo ja kopen dan! Eventueel kan je wachten tot kerst maar denk dat inderdaad de meeste aanbiedingen al wel bekend zijn. Verder die 120 gb is meer dan genoeg! Heb zelf een van 40gb en hij begint nu pas vol te raken stuk of 25 demo's en wat savegames, de rest (video/foto/muziek) gewoon streamen vanaf de pc net zo gemakkelijk ;)

En over ps3 uit de UK zou ik zelf niet zo snel doen. Ga ik liever voor zekerheid in de winkel, maar dat is ej eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:30:
[...]

Sinds wanneer is het maken van een weloverwegen keus als je een product koopt verkeerd? Niet iedereen heeft het budget of gamet zoveel als jij en ik. Ik zou je gelijk geven als de keuze was tussen nu een console kopen of wachten tot een prijsverlaging maar dat is hier niet het geval.
Het berichtje van mij is ook bedoeld met een grappige ondertoon want natuurlijk moet je niet teveel uitgeven. Sorry als dat niet helemaal overkwam. Wat de bedoeling was was natuurlijk dat welke keus hij ook maakt hij er geen spijt van zal krijgen. PS3 FTW

Je hebt ook gelijk dat al er nu nog mensen zijn die wachten op een prijsverlaging vanuit Sony ze niet helemaal goed bezig zijn. Ik verwacht zeker gedurende een jaar geen verlagingen meer pook niet als (en waas daar maar zeker van) MS straks met de kerst weer een 50 euri van de prijs afdoet of met een hele mooie bundel komt. Het vuur ligt de 360 in de EU flink aan de schenen want alleen in de VS liggen ze nog (dik) voor.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Hmm vervelend. Net even de nieuwe store aanbiedingen bekeken, zag Echochrome staan voor 5 euro. Leuk prijsje, aardig spel. Gekocht dus. Helaas niet goed gelezen.... echochrome micro voor de psp.
Is er een manier om miskoopjes ongedaan te maken? Tis maar 5 euro maar wel weggegooid geld zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:10

FeaR

In GoT we trust

PSP kopen? :+

Maar zonder gekheid: zodra je iets gekocht hebt zit je er aan vast. Staat ook alvorens je echt tot koop over gaat: "voor dit item geldt geen teruggave...".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:56
Moet

Final

Fantasy

XIII

Hebben!!!!

Net t filmpje gekeken via de ps3. Maar ik kan alvast niet wachten!! Dat zal t eerste spel worden wat ik voor de volle prijs koop denkik :P

Heb trouwens ook mijn eerste 2 (naja, 1,5 dan) games uitgespeeld. Wel te verstaan ratchet & clank ToD en QfB. Moet aCiT ook nog hebben, maar 40 euro vind ik net wat teveel. Ik wacht dat nog even af. Als ie 30 of minder is koop ik hem meteen :)

En heb ong not 15 andere PS3 games liggen waar ik allemaal alleen een beginetje aan heb gemaakt, en nog zo'n 12 Xbox360 spellen. Daarbij zijn alle 3 de delen van Rachet & Clank voor de PS2 nog onderweg (helaas de bartsmit actie voor 15 euro misgelopen :( ) en heb ik Final Fantasy X + X-II ook nog liggen voor de PS2!

[ Voor 26% gewijzigd door TFDev op 05-11-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
ben nu bijna klaar met uncharted 1. heb een beginnetje gemaakt met alle andere games die ik binnen heb gekregen de laatste weken, maar U1 leek me toch het leukst. is het ook, maar moet wel zeggen dat het nu in chapter 22 ofzo wel eentonig wordt, en de puzzels zijn ook niet echt heel bijzonder afwisselend (goh een steen indrukken). maar nu de volgende game vast bedenken (mn handen jeuken als ik op play.com kijk maar ik wil eerst wat uitspelen wat ik nog heb liggen, dan kan ik daarna weer verder ruilen:) )
ga ik hierna verder met killzone2, metalgear, gta IV, burnout paradise of toch guitar hero world tour? bioshock laat ik nog even liggen... ik neig naar killzone, dan ' heb ik dat gehad'.
had vanmiddag bijna de 120gb aanbieding besteld, maar bedacht me net op tijd: ik heb een 80gb versie waar ik gewoon supertevreden mee ben... why change? kan ik van dat geld mooi een lcd tv kopen. ik ben waarschijnlijk een van de laatsten die nog op een crt breedbeeld prutst :)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:20

mzx

knuppelhout schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:01:
ik ben waarschijnlijk een van de laatsten die nog op een crt breedbeeld prutst :)
Nee, hoor... Helaas ben je niet de enigste :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CRT + PS3

does not compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Voor de mensen die nu een PS3 willen kopen, Amazon.de verkoopt hem voor 239 euro! (120GB versie) of ja ja de ALDI in Duitsland , 3 jaar garantie , extra dual 3 controller en wipeouthd en dlc voor 299 euro... Duitsland is hier 30 km vandaan... :P Actie Aldi duurt tot Zaterdag, verwacht wordt dat de prijs daarna weer gewoon 269/299 wordt voor alleen de PS3 zelf bij Amazon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dat is wel erg goedkoop inderdaad:

http://www.aldi-essen.de/...1_2009_48_176_2903_5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Maar hoe groot is de kans dat ie al uitverkocht is bij de ALDI in Duitsland over de grens? :P
Bij Amazon voor 239 lijkt me dan een betere deal? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fist schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:04:
Een deal van Gamemania in Alphen aan den Rijn, een ps3 80 gb+mirrors edge+ motorstorm geloof ik, voor 199 euro! Is geen geld toch
Deze lijkt me anders ook niet verkeerd, maar zal wel een tweedehandse zijn gok ik zo. :)

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 05-11-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Knoop doorgehakt.

PS3 Slim 120GB gekocht bij Amazon.de voor 239 euro. :)

Ga nu wat spelletjes kopen, o.a LittleBigPlanet en Ratchet & Clank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net die GRATIS uitbreiding van Brutal Legend gedownload (heb het spel nog niet), maar klopt het wel dat die maar 95 kb groot is?
Of ben ik genept omdat ik het spel niet heb? :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Kan een unlock key zijn. Heb je wel eens bij demo's van psn-games. Dan koop je in feite alleen een key waardoor je direct de full game hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Zojuist besteld voor me PS3: LittleBigPlanet , GT5 Prologeaue , Killzone 2 , Metal Gear Solid 4, Uncharted en Infamous.

Mis ik nog een leuk spel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Laatst online: 11-09 20:50
Uncharted 2 maar daarme kan je beter even wachten. Aangezien je nu al veel spellen hebt. En natuurlijk alle ratchet and clanks.

Kan niet wachten op gt5 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Idd... heb na de aanschaf van mijn PS3 al heel snel een Full HD tv moeten kopen, kon echt niet alles goed zien. Eigenlijk ook een soort van koppelverkoop...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 07:12:
Zojuist besteld voor me PS3: LittleBigPlanet , GT5 Prologeaue , Killzone 2 , Metal Gear Solid 4, Uncharted en Infamous.

Nou als ik dat lijstje zo zie zal je voorlopig ff niks "missen" omdat je daar voor ongeveer drie maanden nonstop gaming hebt liggen haha...

Sja wat is je voorkeur:

Demon's Souls (is voor mij persoonlijk de beste game van het jaar)
Valkyria chronicles
Battlefield Bad Company
Ratchet and Clank serie
Dirt 2
Need for speed: Shift
Brutal legend
Call of Duty 4 (en volgende week 6)
Uncharted 2
Prince of Persia
Resident Evil 5
Street Fighter 4
Gran Theft Auto 4
Devil may Cry 4
Trine
Fat Princes
Super Stardust HD

en ik kan er nog veel meer opnoemen... dus ja mis je nog wat... een hele hoop... ga je het de eerste paar weken en maanden missen? neu, je hebt een heel mooi rijtje games gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
hemiparo schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 07:35:
[...]

Idd... heb na de aanschaf van mijn PS3 al heel snel een Full HD tv moeten kopen, kon echt niet alles goed zien. Eigenlijk ook een soort van koppelverkoop...? :?
koppelverkoop?? Niemand die je dwingt.

Ik heb een jaar gespeeld op mijn CRT, ging prima, heb daarna een 40" full HD en wat een verschil. het zag er al mooi uit op de oude TV maar op die nieuwe :D Het speelt ook beter een groter scherm, je ziet meer detail. Een tegenstander op grotere afstand zie je bv veel beter.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
cojones81 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:42:
[...]

Ok ik geef je het duwtje wel die je nodig hebt...

120 gb kiezen... Why? Omdat je die 120 voorlopig toch niet vol krijgt, en krijg je die wel vol dan knal je er een 500 gb schijf in voor een paar tientjes. Dan kom je nog niet op de 300 euro die je voor de 250 gb moet betalen...
Helemaal mee eens, wou dit ook gaan zeggen. Die schijven kosten tegenwoordig niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In ieder geval Ratchet & Clank: Tools of Destruction (en Valkyria Chronicles als je van strategische RPGs houdt).

Vergeet ook niet dat er heel goede PSN-games zijn, zoals Pixeljunk Eden, Super Stardust HD, Critter Crunch, Bionic Commando Rearmed en WipeOut HD.

[ Voor 16% gewijzigd door ymmv op 06-11-2009 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blogger van het eu PS blog zegt al een tijdje dat er komende dinsdag iets uitkomt voor de ps3. Hij mag helaas nog niet vertellen wat het is.
PS3 update? PS Store update?

link
link2

[ Voor 56% gewijzigd door Ike. op 06-11-2009 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
LuPo schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:55:
[...]

Deze lijkt me anders ook niet verkeerd, maar zal wel een tweedehandse zijn gok ik zo. :)
Dat lijkt me sterk, dat zouden ze er toch bij moeten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Svennie schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:36:
[...]

Ik heb een jaar gespeeld op mijn CRT, ging prima, heb daarna een 40" full HD en wat een verschil. het zag er al mooi uit op de oude TV maar op die nieuwe :D Het speelt ook beter een groter scherm, je ziet meer detail. Een tegenstander op grotere afstand zie je bv veel beter.
precies, ik wacht even de eindejaarsuitkering af :)
merkt dat ik qua spel zelf weinig last heb, maar ondertiteling, maps en bijv de veldradar bij voetbalspellen zijn zo dun getekend en klein dat de C dat gewoon niet goed trek, en gaat flikkeren enzo.
oftewel: tijd voor een 32" lcd (eigenlijk liever groter maarja, dan staat je huiskamer gelijk zo in het teken van de tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Svennie schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:36:
[...]
Gelieve die post niet 100% serieus te nemen... :)

Maar viel me gewoon op dat ik met sommige games niet alles goed kon zien... en dus toch wel een beetje 'verplicht' was om een andere TV aan te schaffen. Maar ben idd niet gedwongen ofzo :)

Geen spijt van de aanschaf in ieder geval, baal alleen nog steeds van de toch wel lange laadtijden van veel games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn PS3 moet nog geleverd worden, maar voorlopig zal ik ook gewoon op een normale beeldbuis moeten spelen. De LCD komt er wel, maar daarvoor wil ik eerst weer een beetje sparen. Als het goed is zit er aan het einde van het jaar nog een leuke bonus aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Je hebt uiteraard zelf de keus wat voor scherm je aan je PS3 hangt, maar voor de echte beleving en het echt uit de verf komen van de PS3 zal je toch een (full) HDTV moeten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Lazy schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:47:
Je hebt uiteraard zelf de keus wat voor scherm je aan je PS3 hangt, maar voor de echte beleving en het echt uit de verf komen van de PS3 zal je toch een (full) HDTV moeten hebben ;)
Ja dat snap ik. Een vriend heeft 'm aan een 40" LED hangen en dat ziet er ook super uit. Maar goed, daarom zeg ik ook dat die LCD er wel komt in de nabije toekomst. Ik heb hier een grote CRT televisie, dus ik hoop dat het daarop ook nog een beetje acceptabel uit de verf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Ik heb ook een jaar op een breedbeeld CRT (26", enorme bak) gespeeld voordat ik een hdtv kocht.
Met composietkabel was de tekst érg slecht leesbaar, maar met een scart-RGB kabel was het prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik had al begrepen dat een scart-rgb inderdaad geen overbodige luxe is. Ik heb er nog één bij mijn PSX die ik hoop te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ike. schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:02:
Blogger van het eu PS blog zegt al een tijdje dat er komende dinsdag iets uitkomt voor de ps3. Hij mag helaas nog niet vertellen wat het is.

link
link2
De link heet "heads up playsation store update".

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Ike. schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:02:

link
link2
Zal wel met MW2 te maken hebben. (of je't wat vindt of niet, het zal toch een van de grootste releases van dit jaar zijn).
Die komt de 10e uit, en ik dacht dat IW al een interactive theme had aangekondigd, en ze zullen vast nog wel wat andere promo zaken uit brengen. (special release movie, backgrounds, trailers.. etc etc)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:20:
[...]

De link heet "heads up playsation store update".
Dat is omdat de berichten in het topic waren geplaatst van de updates van gisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02

Ja, Wipeout HD + Fury en tevens Burnout Paradise _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Mensen,

Vandaag tot middernacht bij CDWOW nog een paar leuke aanbiedingen...

Ja, de levertijden zijn soms wat lang, maar als je op de kleintjes let en geen haast hebt, zijn dit mooie aanbiedingen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57

koboy

Heb een idee voor een icon

Muse schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:00:
Ik had al begrepen dat een scart-rgb inderdaad geen overbodige luxe is. Ik heb er nog één bij mijn PSX die ik hoop te kunnen gebruiken.
Je kunt gewoon de PSX of PS2 SCART-RGB kabel gebruiken. Deze is in al die jaren niet gewijzigd.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Onlangs heb ik een paar rondes Fat Princess gespeeld. Ik moest er in het begin even aan wennen maar ik merk dat ik het nu toch wel een erg leuk spel vind. Binnenkort zal ik hem eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DeDuifff schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:13:
Mensen,

Vandaag tot middernacht bij CDWOW nog een paar leuke aanbiedingen...

Ja, de levertijden zijn soms wat lang, maar als je op de kleintjes let en geen haast hebt, zijn dit mooie aanbiedingen! ;)
Toch EYEPet maar even besteld. Na de miskoop van Buzz (Engelse versie) kan deze er ook nog wel bij :+

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Shiver23 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:44:
[...]

Toch EYEPet maar even besteld. Na de miskoop van Buzz (Engelse versie) kan deze er ook nog wel bij :+
Wat is er mis met Buzz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hij heeft de versie zonder NL language gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Geen NL vragen op de Engelse versie... verder zal met Buzz! niet veel mis zijn denk ik?

EDIT: Bor was iets eerder... sneller leren typen hier!

[ Voor 10% gewijzigd door hemiparo op 06-11-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Die heb ik van de week bij Play.com besteld (39 eur incl verzendkosten) als 'decemberkado' voor de kids :+
Op eBay trouwens voor omgerekend 8 euro (eveneens incl verzendkosten) een HDMI to DVI kabel gescoord voor als de TV gereserveerd is door het vrouwtje (en boven staat een oude beeldbuis tv waarop ik geen PS3 wíl aansluiten), en ik dan met de 22" monitor wil spelen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fist schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:22:
[...]

Dat lijkt me sterk, dat zouden ze er toch bij moeten zetten?
Ik kon uit jouw post niet afleiden of het om een algemene aanbieding ging of dat het er één was die in de winkel stond.

Aangezien er verder niet op ingegaan werd door anderen ging ik uit van het tweede. Mede gelet op het feit dat Gamemania tweedehands spullen verkoopt in haar winkels.

Maar uit dit bericht maak ik dus op dat het een algemene aanbieding is (dus PS3 en games nieuw)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Sorry klopt, het is gewoon een algemene aanbieding die in hun folder staat. Neem dus aan dat hij gewoon nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Over Eyepet twijfel ik nog. Ik heb het al even gezien en het zag er erg leuk uit, maar weet niet hoelang het blijft boeien. De techniek erachter vind ik echt indrukwekkend en het werkt ook goed.
Ik heb trouwens Guitar Hero World Tour besteld (GH 5 met gitaar komt vandaag binnen als het goed is) :)

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 06-11-2009 12:49 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fist schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:35:
Sorry klopt, het is gewoon een algemene aanbieding die in hun folder staat. Neem dus aan dat hij gewoon nieuw is.
Dan is het wellicht interessant voor niet PS3-bezitters die de BS-acties gemist hebben.. :)
Dus nogmaals voor degene die het eerdere bericht van Fist gemist hebben:
Fist schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:04:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
LuPo schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:16:
[...]

Dan is het wellicht interessant voor niet PS3-bezitters die de BS-acties gemist hebben.. :)

[...]
Of voor de ps3 bezitters die hem wellicht door kunnen verkopen. Zit daar zelf aan te twijfelen. Let wel, de actie is max 1 ps3 per klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Laatst online: 08-09 11:39
Gister eindelijk de nieuwe ratchet gehaald. Moet zeggen dat ze ratchet zelf een stuk mooier is gemaakt en met clank spelen is ook geen straf meer zoals in het vorige deel. De nederlandse stemmen zijn ook wer goed gedaan.

Het enige probleem wat ik nu heb is dat net zoals de meste weer meer spellen heb dan tijd.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpeeDRaZoR3 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:24:
Het enige probleem wat ik nu heb is dat net zoals de meste weer meer spellen heb dan tijd.
Klinkt herkenbaar ja. De spellen waarvan ik de aanschaf daarom nog maar even ga uitstellen: Dirt 2, Modern Warfare 2, Batman en eventueel de nieuwe Ratchet & Clank.
Eerst Uncharted 2, GT5P, Stranglehold en inFamous maar eens uitspelen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Jumpman schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:23:
Weet iemand tot wanneer de MAG beta nog loopt? Tijdje niet gespeeld en de Sony server probeert me een nieuwe update (van 2600 MB) te sturen, maar als de beta bijna stopt, ga ik me PS3 niet zo'n update van een te brakke server laten binnen halen (de eerste keer 2600MB ging in een uur), het duurt nu een nacht zo lijkt het als deze niet vast loopt.

Ik vind alleen dit: http://blog.us.playstatio...public-beta-update-v1-30/

09 t/m 20 november 2009 mits je een preorder hebt gedaan.
Dat is afhankelijk hoe je aan je key bent gekomen. De Core keys blijven actief tot 10 november. De keys verstuurd door PSN zijn al verlopen.

Ik vermaak me overigens uitstekend met MAG. Heerlijk, zo'n objective based shooter. Je moet wel een beetje geluk hebben met je squadmembers, maar over het algemeen is men toch heel gemotiveerd om de objectives te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 03:15
LuPo schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:16:
[...]

[...]
Geldt dit alleen voor de Gamemania vestiging in Alphen of is deze actie ook in meerdere vestigingen gespot?
Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.