ben nu bijna klaar met uncharted 1. heb een beginnetje gemaakt met alle andere games die ik binnen heb gekregen de laatste weken, maar U1 leek me toch het leukst. is het ook, maar moet wel zeggen dat het nu in chapter 22 ofzo wel eentonig wordt, en de puzzels zijn ook niet echt heel bijzonder afwisselend (goh een steen indrukken). maar nu de volgende game vast bedenken (mn handen jeuken als ik op play.com kijk maar ik wil eerst wat uitspelen wat ik nog heb liggen, dan kan ik daarna weer verder ruilen:) )
ga ik hierna verder met killzone2, metalgear, gta IV, burnout paradise of toch guitar hero world tour? bioshock laat ik nog even liggen... ik neig naar killzone, dan ' heb ik dat gehad'.
had vanmiddag bijna de 120gb aanbieding besteld, maar bedacht me net op tijd: ik heb een 80gb versie waar ik gewoon supertevreden mee ben... why change? kan ik van dat geld mooi een lcd tv kopen. ik ben waarschijnlijk een van de laatsten die nog op een crt breedbeeld prutst
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX