Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335933

Welke game is beter FIFA10 of PES10 ik wil een van beide kopen maar ik twijfel! Ik ben zelf een echte FIFA fan heb ze allemaal sinds 1998(toendertijd met zaalvoetbal ;) ) maar laatste jaren zie ik vaker mensen praten over PES dan FIFA dus welke raden jullie aan? en wat zijn jullie meningen hierover?

PS. probeer aub geen fanboy reacties te plaatsen, tenzij er goede argumenten bij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 323320 schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:26:
Ik heb zojuist Uncharted 1 uitgespeeld, maar ik mis nog wat schatten en gevechtstrophies (50 kills met wapen X etc.).

Nu weet ik dat je de levels ook stuk voor stuk kunt spelen om de missende schatten te verzamelen, maar hoe zit dit met gevechtstrophies?

'Onthoudt' het spel hoeveel kills je bijvoorbeeld al met de Moss-12 had gemaakt, of begin je weer op nul kills per wapen? Want dat zou betekenen dat je deze trophies alleen kunt halen door het hele spel (of in ieder geval een heel groot deel) nogmaals te spelen.

Ik hoop dat iemand hier het antwoord op weet.
Dat word 'onthouden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Anoniem: 335933 schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:31:
Welke game is beter FIFA10 of PES10 ik wil een van beide kopen maar ik twijfel! Ik ben zelf een echte FIFA fan heb ze allemaal sinds 1998(toendertijd met zaalvoetbal ;) ) maar laatste jaren zie ik vaker mensen praten over PES dan FIFA dus welke raden jullie aan? en wat zijn jullie meningen hierover?

PS. probeer aub geen fanboy reacties te plaatsen, tenzij er goede argumenten bij zijn
Er zijn van beide demo's. Probeer ze even zou ik zeggen. Vragen welke beter is aan degenen die het spelen is meestal niet zo verstandig. Als iemand heeft gekozen voor pes, is er een grote kans dat diegene zegt dat fifa afschuwelijk is. Als iemand heeft gekozen voor fifa, is er een grote kans dat diegene zegt dat pes afschuwelijk is. Er zijn geen mensen die er tussen in zitten en beide games goed vinden, dat is in ieder geval mijn indruk. Lees de reviews en speel beide demo's is de beste tip die ik kan geven.

Ik geef alleen als stille hint dat in de reviews fifa beter uit de verf is gekomen dit jaar... :X

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Anoniem: 323320 schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:26:
Ik heb zojuist Uncharted 1 uitgespeeld, maar ik mis nog wat schatten en gevechtstrophies (50 kills met wapen X etc.).

Nu weet ik dat je de levels ook stuk voor stuk kunt spelen om de missende schatten te verzamelen, maar hoe zit dit met gevechtstrophies?

'Onthoudt' het spel hoeveel kills je bijvoorbeeld al met de Moss-12 had gemaakt, of begin je weer op nul kills per wapen? Want dat zou betekenen dat je deze trophies alleen kunt halen door het hele spel (of in ieder geval een heel groot deel) nogmaals te spelen.

Ik hoop dat iemand hier het antwoord op weet.
Zorg dat je op dezelfde save-file blijft spelen (en dus niet een nieuwe creeeren na uitspelen) en de game telt alle kills op.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 18:57
nlboy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 01:01:
[...]

Ik heb toevallig een oplossing gevonden via Google:

Voor de mensen die problemen hebben met de resolutie van het beeld, start nos op en druk op triangle, vanuit dit menu ga je naar gereedschappen - resolutie en verander je deze op + 2

Het zou nu opgelost moeten zijn
Tnx! Dat werkt inderdaad. Wat vooral fijn is, is dat ik nu bij de fullscreen knop kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

ronwiel schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:00:
Naja, zijn er goede kabels met schakelaar dan? Ik had namelijk deze op het oog en die heeft het helaas niet.
De beste kabel op de markt is die van Blaze en die heeft een schakelaar: http://www.amazon.co.uk/B...able-Winder/dp/B00005KAAS

Geen idee wat de kwaliteit van de kabel die jij noemt is, hij ziet er wel mooi uit maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323320

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:19:
[...]

Zorg dat je op dezelfde save-file blijft spelen (en dus niet een nieuwe creeeren na uitspelen) en de game telt alle kills op.
OK. Dit werkt dus ook als ik eerst bijvoorbeeld level 4 herspeel, vervolgens stop en bijvoorbeeld level 8 speel?

Nog een andere vraag: is het spel inFamous een beetje te vergelijken met een spel als Uncharted?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 323320 op 28-12-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

DinoPK schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:22:
Bedankt voor de morele steun.
*Knip*
Zo dat is balen man. Ik ga het zeker in de gaten houden voor je. Begin dit jaar is mij hetzelfde overkomen. Hele gamecollectie + audio/video apparatuur gejat. Stelletje honden! Helaas niets meer van teruggezien en een fractie van de waarde teruggehad. Sterkte in ieder geval.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:41
Jumpman schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:11:
Gefeliciteerd, ik moet alleen de meeste online Trophies nog behalve de 8 player, die heb ik met jou gehaald.
Ik heb met Burnout alleen de smugshot or mugshot-trophy nog niet. Maar een camera is onderweg. ;)

Veel online-trophies krijg je vanzelf als je lekker online aan het raggen bent. Zo heb ik zelfs de '8-player meet in Wildcat-stadion'-trophy online gehaald. Er is namelijk een Freeburn Challenge waarbij je daar moet verzamelen.

Was wel leuk dat al die personen (die ik niet kende) ook daadwerkelijk naar het stadion kwamen. Soms heb je namelijk ook mensen die niet meewerken. Sta je aan de start van een Freeburn Challenge, komt er één persoon niet opdagen. |:( Dat is echt heel frustrerend.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ace schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:04:
[...]

Is SCART RGB het beste signaal wat je TV aan kan dan?
Yup, heb namelijk deze week een breedbeeld crt gekocht :). Is voor mijn kamer groot genoeg, heeft geen last van inputlag en koste maar €80. Daarnaast heeft hij 2 x RGB scart en nog een zonder dacht ik. Aanzienlijk verschil met een goede Panasonic plasma ;).
Anoniem: 117981 schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:49:
[...]

De beste kabel op de markt is die van Blaze en die heeft een schakelaar: http://www.amazon.co.uk/B...able-Winder/dp/B00005KAAS

Geen idee wat de kwaliteit van de kabel die jij noemt is, hij ziet er wel mooi uit maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.
Naja, ik zag een review op youtube en daar was de kabel getest met een goed oordeel. Daarnaast is ie lekker dik war volgens mij bij scart nog wel uitmaakt i.t.t. hdmi kabels.

Naja ik heb hier nog ergens een Philips dvd speler staan, is ook nog een oplossing :).

[ Voor 24% gewijzigd door Ronwiel op 28-12-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298832

persoonlijk vind ik fifa 10 beter speelt heerlijk weg gewoon pes kan al sinds dat het op de ps3 is me niet meer bekoren .
het was een goede game op de ps2 maar op de ps3 hebben ze even een stappie (of 2) terug moeten doen

maja dat is mijn mening en andere mensen zullen er weer anders over denken en zo blijft het doorgaan

als je potje fifa 10 wil spelen tegen iemand op deze aardbol zorg er dan wel voor dat je inet verbinding groen is anders willen ze gewoon niet spelen .

suc6 met je aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 323320 schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:21:
[...]

OK. Dit werkt dus ook als ik eerst bijvoorbeeld level 4 herspeel, vervolgens stop en bijvoorbeeld level 8 speel?

Nog een andere vraag: is het spel inFamous een beetje te vergelijken met een spel als Uncharted?
1e vraag: ja

2e vraag: absoluut niet, maar tis zeker geen slecht spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Check gewoon de demo's. Die spreken voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337273

Ik heb sinds vandaag mijn PS3 op mijn home cinema aangesluiten dmv een optische kabel. Ik krijg overal geluid bij alleen niet bij de games.

Hoe kan dat en hoe moet ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:49:
[...]

Ik heb met Burnout alleen de smugshot or mugshot-trophy nog niet. Maar een camera is onderweg. ;)

Veel online-trophies krijg je vanzelf als je lekker online aan het raggen bent. Zo heb ik zelfs de '8-player meet in Wildcat-stadion'-trophy online gehaald. Er is namelijk een Freeburn Challenge waarbij je daar moet verzamelen.
Ik heb gisteren nog wat mensen aan de Wildcat trophy kunnen helpen. Ook heb ik 10 timed challenges gedaan voor de gouden trophy, maar deze kreeg ik niet. Blijkt achteraf dus dat je m niet kan krijgen indien je tussendoor bike challenges hebt gedaan. Alle moeite voor niets dus :'(
Ik zal dus even mijn savegame moeten backuppen en met een nieuwe save die timed challenges moeten doen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:55
Zijn er eigenlijk al apps voor de PS3, die zelf gemaakt zijn? Soort Homebrew als de Wii o.i.d.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
SgtElPotato schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:50:
Zijn er eigenlijk al apps voor de PS3, die zelf gemaakt zijn? Soort Homebrew als de Wii o.i.d.
Nee
SToRM666 schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:00:
[...]

Ook heb ik 10 timed challenges gedaan voor de gouden trophy, maar deze kreeg ik niet. Blijkt achteraf dus dat je m niet kan krijgen indien je tussendoor bike challenges hebt gedaan. Alle moeite voor niets dus :'(
Wat bedoel je hier precies mee? Kan je die alleen halen als je nog helemaal niet op een motor hebt gereden, of moet je ze alle 10 achter elkaar halen zonder tussendoor op een motor te rijden?

[ Voor 17% gewijzigd door Sluuz op 28-12-2009 12:56 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
-dubbel-

[ Voor 88% gewijzigd door Sluuz op 28-12-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:43:
[...]

Er zijn van beide demo's. Probeer ze even zou ik zeggen. Vragen welke beter is aan degenen die het spelen is meestal niet zo verstandig. Als iemand heeft gekozen voor pes, is er een grote kans dat diegene zegt dat fifa afschuwelijk is. Als iemand heeft gekozen voor fifa, is er een grote kans dat diegene zegt dat pes afschuwelijk is. Er zijn geen mensen die er tussen in zitten en beide games goed vinden, dat is in ieder geval mijn indruk. Lees de reviews en speel beide demo's is de beste tip die ik kan geven.

Ik geef alleen als stille hint dat in de reviews fifa beter uit de verf is gekomen dit jaar... :X
de demo van pes is helaas minder dan het spel zelf. ik was altijd een pes fan maar sinds de demo's ging ik twijfelen, zeker toen op de psp fifa ook nog een stuk beter was... toen pes in de aanbieding kwam voor 23 euro heb ik m aangeschaft en geen spijt van: het is een heerlijk spel en online werkt ook prima. Ik denk echter dat fifa dit jaar overall net iets sterker is en zou zeker daarvoor gaan als je al aan fifa gewend was.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337268

Iemand Vagrant Story al uit de Playstation Store gehaald? Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-06 13:10

Chaos-Zero

Sega fan!

[...]

Ik heb gisteren nog wat mensen aan de Wildcat trophy kunnen helpen. Ook heb ik 10 timed challenges gedaan voor de gouden trophy, maar deze kreeg ik niet. Blijkt achteraf dus dat je m niet kan krijgen indien je tussendoor bike challenges hebt gedaan. Alle moeite voor niets dus :'(
Ik zal dus even mijn savegame moeten backuppen en met een nieuwe save die timed challenges moeten doen.
Yeah was wel lachen gister. Wel balen van je trophy. Ik moet nu alleen nog die mugshot halen, heb al 2 webcams aangesloten die al beide niet werken op m'n ps3 :(

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
[...]

Sluuz schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:55:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Kan je die alleen halen als je nog helemaal niet op een motor hebt gereden, of moet je ze alle 10 achter elkaar halen zonder tussendoor op een motor te rijden?
Ik kreeg de trophy bij een stuk of 14 timed challenges. Ik had tussendoor bike challenges gedaan. Je moet dus inderdaad 10 timed challenges achter elkaar doen zonder tussendoor bike challenges te doen. Het is niet nodig om een nieuwe game te beginnen.

Ik had 4 challenges gedaan, toen wat bike challenges en daarna moest ik er dus weer 10 stuks. Vandaar dat je dan bij 14 timed challenges pas de trophy krijgt. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door LuPo op 28-12-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Anoniem: 337268 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:04:
Iemand Vagrant Story al uit de Playstation Store gehaald? Heerlijk!
Heb Vagrant Story nog origineel liggen, maar toch ook maar gedownload en opnieuw begonnen. Geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Waarom stop je niet gewoon het origineel in je ps3? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 12:06

Nohead

PSN ID: Nohead

-RazieL- schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:06:
Waarschijnlijk luiheid ;)
Tis toch veel makkelijker om vanaf de bank de PS3 aan te zetten en dan meteen je game op te starten zonder discs te swappen als het nodig is. Voor die paar eurootjes dat het kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:06:
Ik heb 'm zelf ook nog liggen en ook ik ga deze kopen.
Ik wil de game graag op mijn PSP kunnen spelen. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 23:29
Wow, vandaag eindelijk PS3 Media server geinstalleerd, en dat werkt als een tierelier :D
Ik heb al een tijd een Mediacenter in mijn huiskamer staan, maar daar heb ik altijd gezeur mee (codecs, juiste programma's e.d.) maar dit lijkt echt goed te werken.

Alleen een nadeel dat er ook nog een computer fulltime moet meedraaien boven. Leuk voor de energierekening...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 12:06

Nohead

PSN ID: Nohead

cheiron schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:35:
Ik heb al een tijd een Mediacenter in mijn huiskamer staan, maar daar heb ik altijd gezeur mee (codecs, juiste programma's e.d.) maar dit lijkt echt goed te werken.
offtopic:
download de CCC Pack en je hebt in 1x alles goed, of als je windows 7 hebt de shark007 codec pack.
Alles afspelen met windows mediaplayer classic, nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik wil ook graag burnout gaan spelen, nu zijn er echter 3 versies in de playstation store te vinden. Is de Ultimate versie nu ook de versie waar alle uitbreidingspaketten inzitten (dus ook big surf island) of alleen paradise party?

Gr Bert-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 23:29
Nohead schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:45:
[...]

offtopic:
download de CCC Pack en je hebt in 1x alles goed, of als je windows 7 hebt de shark007 codec pack.
Alles afspelen met windows mediaplayer classic, nooit problemen mee.
Er is meer met het apparaat aan de hand; windows boot alleen als de stroom er af is geweest, de afstandbediening die er bij zat werkt niet lekker, ik had mij meer voorgesteld van Media Center. De druppel was dat hij helemaal goed liep en opeens, van de ene film op de andere, begon te stotteren. Toen was ik het goed zat eigenlijk. Nu is hij al een paar maanden niet meer aan geweest..
Maar gelukkig, de PS3 to the rescue. Ben steeds blijer dat ik hem heb gekocht :P

Sorry, laatste offtopic ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:49
cheiron schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:35:
Wow, vandaag eindelijk PS3 Media server geinstalleerd, en dat werkt als een tierelier :D

Alleen een nadeel dat er ook nog een computer fulltime moet meedraaien boven. Leuk voor de energierekening...
Ach straks hebben we allemaal wel een thuisservertje staan ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:57
Anoniem: 337273 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:56:
Ik heb sinds vandaag mijn PS3 op mijn home cinema aangesluiten dmv een optische kabel. Ik krijg overal geluid bij alleen niet bij de games.

Hoe kan dat en hoe moet ik dit oplossen?
Kijk eens bij je geluidsinstellingen, of daar alles goed staat. Gebeurt dit bij 1 game of bij alle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wie niet schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:52:
Ik wil ook graag burnout gaan spelen, nu zijn er echter 3 versies in de playstation store te vinden. Is de Ultimate versie nu ook de versie waar alle uitbreidingspaketten inzitten (dus ook big surf island) of alleen paradise party?

Gr Bert-Jan
De uitbreidingen die in The Ultimate Box zitten zijn: Codename: Cagney Pack en Burnout Paradise Bikes Pack en de Party Pack. Ultimate bevat dus NIET Big Surf Island

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik weet niet of ik het hier kan melden het gaat niet om games maar om het bekijken van foto's op de PS3. De foto's staan op mijn NAS (Synology DS209). Ik heb een map foto's aangemaakt en ik krijg ook veel mappen te zien die ik kan bekijken, maar op een gegeven moment krijg ik volgens de PS3 alleen maar corrupte bestanden als ik de foto's wil openen?

Is dit gelimiteerd met een maximaal aantal foto's/mappen wellicht?
Hoe kan ik alle foto's toch via de PS3 bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 21:23
readytoflow schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:19:
Ik weet niet of ik het hier kan melden het gaat niet om games maar om het bekijken van foto's op de PS3. De foto's staan op mijn NAS (Synology DS209). Ik heb een map foto's aangemaakt en ik krijg ook veel mappen te zien die ik kan bekijken, maar op een gegeven moment krijg ik volgens de PS3 alleen maar corrupte bestanden als ik de foto's wil openen?

Hoe diep zitten de foto's in mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 16-05 10:51
Ik ben al verschillende posts tegengekomen mbt de opstelling qua geluid (PS3 icm een receiver). Binnenkort ben ik ook van plan om een receiver incl speakers te halen. Als ik nu een receiver haal met een optical in-port, dan kan ik de HDMI-kabel toch gewoon aan de TV aansluiten ipv eerst naar de receiver (als die aansluiting er inderdaad op zit) en vervolgens naar de TV? Dan kan ik daarna kiezen om het geluid vanaf de PS3 via HDMI (dus via TV) of via optische kabel (surround set) te laten lopen. Klopt dat zoals ik het verwoord?

@vdmolenveen84
Heb je je issue al op kunnen lossen? Ik ben er wel benieuwd naar aangezien ik straks dus ook de optische uitgang wil gaan gebruiken :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:14

FeaR

In GoT we trust

Speek schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:36:
Klopt dat zoals ik het verwoord?
Jup, uitvoer van video en geluid is apart in te stellen.
Dus beeld via HDMI en geluid via de optische uitgang is gewoon mogelijk. Enige is dat je met de optische uitgang wel gelimiteerd bent aan Dolby Digital en DTS. Terwijl je met HDMI naar 7.1 LPCM kan gaan en met een PS3 Slim naar bitstream DTS HD en Dolby TrueHD. Maar dan moet je receiver dat ook weer ondersteunen natuurlijk :)

Je kan ook alles via HDMI naar de tv laten gaan en dan met de optische kabel weer vanaf de tv naar de receiver. Nadeel is dat de tv dan wel Dolby Digital en DTS moet ondersteunen wil je dezelfde ervaring/mogelijkheden hebben als hier boven. En er zijn niet veel tv's die dat doen. Dus ik zou gewoon gaan voor wat je zelf al voorstelde. Wil je dan een keer niet over de speakerset spelen dan zet je het geluid en beeld over HDMI en dan komt alles over de tv.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 28-12-2009 15:45 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 16-05 10:51
Wil je dan een keer niet over de speakerset spelen dan zet je het geluid en beeld over HDMI en dan komt alles over de tv.
Dat is ook een van de punten die ik wel belangrijk vind. Als ik HDMI via de receiver doorlus naar de TV en vanaf de TV een optical kabeltje naar de receiver trek moet de TV volgens mij ook altijd aanstaan wil je geluid hebben toch?
Als ik die rechtstreeks met optical naar de receiver aansluit hoeft dat dan niet als ik het goed begrijp.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschil tussen bitstream en lpcm niet snap. Ik weet überhaupt niet waar het voor staat. Wat is het grote voordeel van de opstelling die je in de eerste alinea beschrijft ten opzichte van degene die ik in gedachten heb? Kan het zijn dat ik met mijn opstelling bepaalde (blu-ray-)discs of andere formaten films (via PMS) dan niet af kan spelen omdat het geluid niet gedecodeerd kan worden?

EDIT: excuses als dit enigzins offtopic was :$

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Ik kan zo 1,2,3 geen echt goede Fifa review vinden maar voor PES is er wel een, productreview: Pro Evolution Soccer 2010, PC review door Regeneration

Wbt gameplay is denk ik persoonlijk maar kwa mogelijkheden is Fifa een stuk veelzijdiger.

[ Voor 6% gewijzigd door LoneRanger op 28-12-2009 16:09 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben trouwens wel benieuwd of ze FF8 een keertje naar de EU Playstation Store gaan brengen, aangezien hij er al wel in de US en JAP store is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337268 schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:07:
Ben trouwens wel benieuwd of ze FF8 een keertje naar de EU Playstation Store gaan brengen, aangezien hij er al wel in de US en JAP store is.
Volgende maand ;)

Was gepost in de PS blog

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 28-12-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 17:21
Vandaag mijn PS3 binnen gekregen van Bartje en een tijdje lekker zitten gamen! Dit is zeker mooi spul, nu nog als media center installeren en dan ben ik helemaal happy :D

Enigste waar ik flink van liep te balen was dat online netwerk, waarom moet mijn screennaam nu weer uniek zijn? Das toch van de zotte, als uniek id hebben ze al mijn email.

[ Voor 34% gewijzigd door joint_me op 28-12-2009 16:23 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337273

Knul schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:09:
[...]

Kijk eens bij je geluidsinstellingen, of daar alles goed staat. Gebeurt dit bij 1 game of bij alle?
Volgens mij staat alles goed. Ik heb het namelijk niet bij VidZone of bij het afspelen van DVD's. Alleen bij games (Fifa 09, GTA IV, LBP en Ratchet & Clank).

Wat moet ik precies overal instellen? Alleen bij geluid kiezen voor optical, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Is er iemand die toevallig de PS1 remake van FF VII uit de US store heeft gehaald? Als je die speelt op een EU console, ben je dan alsnog van de PAL balken af? De EU versie heeft uiteraard weer die PAL balken en draait langzamer (net zoals het origineel).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij kan je die niet op een EU console spelen, aangezien die games nog wel regio gebonden zijn. Correct me if I'm wrong.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 337268 op 28-12-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 00:02
Heeft iemand nog wat tips hoe je de hdd uit de bracket kan halen? Schroeven zijn dusdanig brak dat ik hem niet gewoon los kan schroeven en een goede zaag heb ik zo niet...
(gaat hier om een 1e gen PS3 (60gb))

[ Voor 10% gewijzigd door cheeks op 28-12-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cheeks schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:37:
Heeft iemand nog wat tips hoe je de hdd uit de bracket kan halen? Schroeven zijn dusdanig brak dat ik hem niet gewoon los kan schroeven en een goede zaag heb ik zo niet...
Als je kop stuk is, misschien met een kleine tang of anders de schroef uitboren. Als je kop stuk is een fatsoenlijke schroevendraaier gebruiken die past.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:33

Sandyman538

SandstorM [148839]

joint_me schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:22:
Enigste waar ik flink van liep te balen was dat online netwerk, waarom moet mijn screennaam nu weer uniek zijn? Das toch van de zotte, als uniek id hebben ze al mijn email.
Ik vind het juist super, zodat je altijd weet dat je met dezelfde persoon te maken hebt omdat zijn naam uniek is. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over en hierdoor hou je een beetje creativiteit in stand ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 16-06 20:20
cheeks schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:37:
goede scherpe puntige kruiskop gebruiken. Met een hamer een tik geven in de schroef zodat je hem erin vastslaat. Dan als hij in de schroef vast zit meteen goed duwen en losdraaien. Niet goed vast, nog een paar goede tikken geven.

Werkt niet? Uitboren en met een tang proberen vast te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

readytoflow schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:19:

Hoe groot zijn die foto's die je wil bekijken. Ik heb hier hetzelfde probleem met alle foto's met een grotere hoogte of breedte van 4000 pixels. Probleem ligt hier aan Twonky Media server versie 4. Volgens het Twonky forum zou dit in versie 5 of de allerlaatste versie 4 wel moeten werken. Nu nog wachten tot mijn NAS een update krijgt met deze latere versie.

Ik heb als tijdelijke oplossing al mijn recente foto's geresized naar max 4000x* en in een aparte map gezet, waar de PS3 deze zonder problemen kan lezen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:14

FeaR

In GoT we trust

Speek schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:00:
[...]Dat is ook een van de punten die ik wel belangrijk vind. Als ik HDMI via de receiver doorlus naar de TV en vanaf de TV een optical kabeltje naar de receiver trek moet de TV volgens mij ook altijd aanstaan wil je geluid hebben toch? Als ik die rechtstreeks met optical naar de receiver aansluit hoeft dat dan niet als ik het goed begrijp.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschil tussen bitstream en lpcm niet snap. Ik weet überhaupt niet waar het voor staat. Wat is het grote voordeel van de opstelling die je in de eerste alinea beschrijft ten opzichte van degene die ik in gedachten heb? Kan het zijn dat ik met mijn opstelling bepaalde (blu-ray-)discs of andere formaten films (via PMS) dan niet af kan spelen omdat het geluid niet gedecodeerd kan worden?
Als apparaten geluid door willen geven dan moeten deze in principe wel altijd aan staan inderdaad. Een receiver is hier soms een uitzondering, want er zijn receivers die in stand-by (dus semi aan/uit) ook signaal door kunnen geven. Zo onthouden ze dan de laatst gekozen input en sturen die door. Anders zou de receiver altijd aan moeten staan. Maar als je een receiver met HDMI hebt dan hoef je die optische kabel niet te gebruiken. Dan zou ik alles via HDMI aansluiten (mits de receiver HDMI Processing heeft, want anders gaat dit niet op). En net wat ik zeg: als je receiver dan in stand-by staat zal deze wellicht alles over de tv sturen. Scheelt ook weer een kabel in je set-up.

Dus zeg even welke receiver je hebt (of op het oog hebt). Want dan kan exact gezegd worden wat de "beste" manier is om aan te sluiten :)

Via de optische uitgang kan alleen Dolby Digital en DTS worden verzonden. Via HDMI kunnen die ook worden verzonden, maar ook nog de HD varianten. Dus DTS HD MA en Dolby TrueHD. Dus dat zou het voordeel zijn met een receiver met HDMI ingangen. Of je het verschil merkt is een tweede, maar goed...

Over het hoe aan te sluiten hangt het dus af van welke ingangen de receiver heeft. Heeft de receiver HDMI ingangen zal je al snel daar voor gaan. Maar dan maakt het ook nog uit of deze HDMI ingangen alleen HDMI Switching ondersteunen of HDMI Processing. In het laatste geval kan de receiver dan van het complete signaal de audio er uit halen en dat over de speakers laten klinken. Je hoeft dan dus geen aparte kabel neer te leggen voor het geluid, want dat gaat gewoon over één kabel.

Voor een uitleg over LPCM en bitstream verwijs ik je naar deze post. Daar heb ik namelijk al een stukje geschreven over dat onderwerp.

Als je een oude PS3 hebt dan stuurt deze HD Audio alleen uit in LPCM, dus intern gedecodeerd. Je receiver hoeft dan ook niet over HD Audio codecs te beschikken, want het decodeerwerk is reeds gedaan door de PS3. De nieuwe PS3 Slim kan wel HD Audio over bitstream verzenden en dan moet de receiver wel over HD Audio codecs beschikken. Want het decodeerwerk wordt dan in de receiver gedaan en niet in de PS3.

Wellicht een wat uitgebreid verhaal, maar er is al genoeg over geschreven en dus te lezen over hoe het nu precies zit. Mocht je uiteindelijk toch nog (veel) meer vragen hebben over het audio-deel open dan een topic in Audio en HiFi want daar is het meer op zijn plaats dan hier. Zeker als je er dieper op in gaat met aansluiten op receivers en dergelijke :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:45

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 337268 schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:33:
Volgens mij kan je die niet op een EU console spelen, aangezien die games nog wel regio gebonden zijn. Correct me if I'm wrong.
Nee hoor ook psn games hebben geen regio lock.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Vandaag even 3 verschillende camera's op m'n PS3 aangesloten. Dit omdat ik de mugshot trophy van Burnout wilde gaan halen. Helaas herkende de PS3 geen van de drie camera's. What to do, what to do? Niemand heeft in mijn omgeving een originele PS3 camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Chaos-Zero schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:38:
Vandaag even 3 verschillende camera's op m'n PS3 aangesloten. Dit omdat ik de mugshot trophy van Burnout wilde gaan halen. Helaas herkende de PS3 geen van de drie camera's. What to do, what to do? Niemand heeft in mijn omgeving een originele PS3 camera.
tip* koop er eentje bij de mediamarkt. Voorzichtig uit de verpakking halen, en binnen 7 dagen retour brengen. Krijg je gewoon je geld terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335933

ik wil een bluetooth headset aanschaffen maar weet iemand welke goed is en het liefst onder de 30 als het kan, eentje met goed geluid en goeie microfoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 335933 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:10:
ik wil een bluetooth headset aanschaffen maar weet iemand welke goed is en het liefst onder de 30 als het kan, eentje met goed geluid en goeie microfoon
Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset is erg goed.

Is te koop voor €23 bij play.com

http://www.play.com/Games...ooth-Headset/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb die van Sony ook sinds kort en die bevalt erg goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Frank J. schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:42:
tip* koop er eentje bij de mediamarkt. Voorzichtig uit de verpakking halen, en binnen 7 dagen retour brengen. Krijg je gewoon je geld terug ;)
Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort mentaliteit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:02
Exirion schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:04:
[...]

Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort mentaliteit.
Inderdaad. Schrale henk.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Over die camera's, werkt de oude eyetoy van de ps2 ook voor dit soort dingen op de ps3? Ik bedoel dus alleen voor burnout trophy, hoef geen volledige game ofzo mee te spelen (als eyepet bijv.). Ik kan namelijk nog wel aan dat ding komen.
Volgens mij heet hij Frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
sja ik doe het niet op die manier beste moraal riddertjes maar dit is al zijn 3e post over zijn ik heb geen eye toy probleem. Hij kan het nu oplossen succes dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten er nou mensen zijn die dat ding anders voor die ene trophy willen kopen dan wil ik de mijne best uitlenen.
Hier ligt ie toch alleen maar stof te happen. :P
En ik vind het ronduit belachelijk dat de platinum alleen te halen is dmv zo'n camera.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

BatmanHorizon schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:45:
[...]

Over die camera's, werkt de oude eyetoy van de ps2 ook voor dit soort dingen op de ps3? Ik bedoel dus alleen voor burnout trophy, hoef geen volledige game ofzo mee te spelen (als eyepet bijv.). Ik kan namelijk nog wel aan dat ding komen.

[...]

Volgens mij heet hij Frank.
Ik heb het net even geprobeerd met de oude PS2 eyetoy camera op de demo van Burnout paradise en dat werkt in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Oke dan, volgens mij heeft het broertje van m'n vriendin nog een Eyetoy liggen. Morgen maar even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 335933 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:10:
Gisteren heb ik voor €17 bij de Mediamarkt in utrecht een Jabra BT2015 headset gehaald. werkt prima :)
7 uur spreektijd, 200 uur standby (BT2.0 + eSCO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meelobee schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:01:
[...]

Nee hoor ook psn games hebben geen regio lock.
Ik bedoel ook eigenlijk alleen de PS1 games in de PS Store. Hoorde laatst zoiets namelijk. Hoop echter dat ik het mis heb, anders haal ik vanmiddag nog wat uit de US Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Je hebt het mis. Heb al verschillende PS1 games uit de US store gehaald (Castlevania SOTN _/-\o_ ) en die werken gewoon prima.

[ Voor 54% gewijzigd door Sluuz op 29-12-2009 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beter! Werkt denk ik alleen als je met credit card betaald, of niet? Of werkt het ook gewoon met die kaarten die je in de winkel koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Anoniem: 337268 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:00:
Beter! Werkt denk ik alleen als je met credit card betaald, of niet? Of werkt het ook gewoon met die kaarten die je in de winkel koopt?
-edit-
Goeie vraag :)

[ Voor 19% gewijzigd door Dwazer op 29-12-2009 09:24 . Reden: Lezen is ook een vak apart... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 12:09
Dwazer schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:04:
[...]

De PSN Cards werken prima :) Kun je bij de meeste winkels krijgen (MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys, Free Record enz...)
PSN cards die je hier koopt werken toch niet in de US store? Volgens mij wordt het dan idd creditcard of een US PSN card kopen online.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
pateen75 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:14:
[...]

PSN cards die je hier koopt werken toch niet in de US store? Volgens mij wordt het dan idd creditcard of een US PSN card kopen online.
Je hebt helemaal gelijk... Lezen is ook een vak apart :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Let down! Dan nog maar een maandje wachten tot FF8 in de EU Store staat. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
ik zou graag mijn geluidskwaliteit een beetje willen opkrikken nu ik steeds meer game en meer films aan het bekijken ben via o.a. de ps3 en een aparte mediaspeler aan de tv (HD bravia).
nu wil ik niet een 'dik' systeem optuigen waarbij ik weer een extra speler en tuner etc krijg maar eigenlijk 'alleen' een paar boxen
kan iemand me een zetje in de goede richting geven waar ik op moet letten, wellicht een voorbeeld van wat mogelijkheden
zoals gezegd ik heb nu alleen geluid via tv dus het is al gauw een verbetering en ben niet heel kritisch geloof ik :D

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Ik heb pas de oude EyeToy van de PS2 aangesloten, werkt perfect :)

edit: doh, was al gepost, oh well.

[ Voor 4% gewijzigd door Slurpgeit op 29-12-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-06 14:54
F350-maniac schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:48:
ik zou graag mijn geluidskwaliteit een beetje willen opkrikken nu ik steeds meer game en meer films aan het
[...]
nu wil ik niet een 'dik' systeem optuigen waarbij ik weer een extra speler en tuner etc krijg maar eigenlijk 'alleen' een paar boxen
Geen idee of je surround wilt of niet, maar het is de moeite waard om naar pc-speaker systemen te kijken. hier een voorbeeld van een 5.1 set met genoeg reviews om verder mee te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Ik heb een vraagje, weet iemand toevallig iets over die headsets voor de ps3?

Ik ben gister de hele stad doorgestuurd, overal waren ze uitverkocht, maar kan ik met een random bluetooth headsetje op mijn ps3, of moet ik daar echt die speciale ps3 uitvoering voor hebben?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30
Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:41:
Misschien handig om het topic waar je notabene zelf in post eens te lezen? Staat een paar posts hierboven :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:41:
Ik heb een vraagje, weet iemand toevallig iets over die headsets voor de ps3?

Ik ben gister de hele stad doorgestuurd, overal waren ze uitverkocht, maar kan ik met een random bluetooth headsetje op mijn ps3, of moet ik daar echt die speciale ps3 uitvoering voor hebben?

Paar posts boven je wordt er nog wat over gemeld: willy1986 in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee...". Aaahh, met ^^ hierboven dus. ;)

De meeste Bluetooth headsets werken wel, maar ik zou altijd voor een officiële PS3 headset gaan vanwege de HQ-stand. Het geluid is dan net alsof je met elkaar aan het bellen bent (in XMB-menu). Per game ligt het aan de game hoe goed het geluid is. In GTA IV is het bijvoorbeeld vrij goed, maar in Burnout Paradise vond ik het al minder. Maar dat ligt, zoals gezegd, volgens mij meer aan de games zelf. :)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 29-12-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Random bluetooth headset werkt.
Voordeel van de headset van Sony is een speciale modus voor betere geluidskwaliteit. Staat volgens mij paar posts hierboven linkje naar online winkel waar die goedkoop te krijgen is (Creditcard vereist). Anders even op budgetgaming.nl kijken als je per se die wil hebben.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

thx, voor jullie reacties, ren strax weer ff naar de mediamarkt, hier in utrecht!
overigens had ik erop gezocht, maar de zoekfunctie deed het dus niet naar behoren.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Maanden geleden toen ik nog genoot van mijn PS3 (60 Gb) heb ik een Logitech bluetooth keyboard gekocht, maar na het overlijden van de PS3 heb ik eieren voor mijn geld gekozen en een 120 Gb versie aangeschaft.
Nu wilde ik mijn keyboard proberen maar de PS3 vind hem wel maar geeft steeds een pincode die niet overeenkomt. Heeft iemand een idee hoe ik mijn keyboard aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Anoniem: 245048 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:58:
Maanden geleden toen ik nog genoot van mijn PS3 (60 Gb) heb ik een Logitech bluetooth keyboard gekocht, maar na het overlijden van de PS3 heb ik eieren voor mijn geld gekozen en een 120 Gb versie aangeschaft.
Nu wilde ik mijn keyboard proberen maar de PS3 vind hem wel maar geeft steeds een pincode die niet overeenkomt. Heeft iemand een idee hoe ik mijn keyboard aan de praat krijg?
Misschien domme opmerking (heb ditzelfde gehad met mijn TB) maar heb je de batterijen al eens vervangen? (Desnoods voor testdoeleinden een stel nieuwe erin doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dwazer schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:05:
[...]

Misschien domme opmerking (heb ditzelfde gehad met mijn TB) maar heb je de batterijen al eens vervangen? (Desnoods voor testdoeleinden een stel nieuwe erin doen)
Batterijen zijn vervangen en ik het de keyboard gereset. Hij vind wel de logitech maar met een andere code. Ik kon voorheen de juiste code ingeven maar die mogelijkheid heb ik nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 245048 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:56:
[...]

Batterijen zijn vervangen en ik het de keyboard gereset. Hij vind wel de logitech maar met een andere code. Ik kon voorheen de juiste code ingeven maar die mogelijkheid heb ik nu niet.
gaat het om een 4 cijferige code?
probeer 0-0-0-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 13:07

Impry

Rallymedia.nl

Gisterenavond even bij de Saturn in Tilburg gekeken.
Playstation 3 250GB
Wipeout HD
2x DualShock controller
HDMI-kabel.
Dit alles voor € 299,-.

Is dat een beetje een goede prijs?
Want wil er ook een Samsung UE40B6000 gaan kopen en nog een boxenset, dan kan ik er misschien wel een mooie prijs van laten maken.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Hebben meer mensen last dat ze niet meer in kunnen loggen op PSN? Sinds gisteravond om ongeveer 11 uur kan ik niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
walletje-w schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:21:
Hebben meer mensen last dat ze niet meer in kunnen loggen op PSN? Sinds gisteravond om ongeveer 11 uur kan ik niet meer inloggen.
Nope, ben net 2 uurtjes online geweest. Doet het nog steeds btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik heb wel zowel hier als bij mijn schoonbroer gisterenavond gemerkt dat hij af en toe zichzelf afmeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik werd er gisteren wel even vanaf gegooid, maar ik kon zonder problemen weer connecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik was gister om die tijd gewoon online. ( MW2)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gister avond werden verschillende mensen bij mij ineens afgemeld. Waren MW2 aan het spelen, maar ze konden gewoon weer aanmelden en bleven wel gewoon in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Impry schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:17:
Playstation 3 250GB
Wipeout HD
2x DualShock controller
HDMI-kabel.
Dit alles voor € 299,-.

Want wil er ook een Samsung UE40B6000 gaan kopen en nog een boxenset, dan kan ik er misschien wel een mooie prijs van laten maken.
Ik krijg wel een code in beeld maar ik kan die niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Hmm, vreemd. En hij geeft ook niet aan dat de inlognaam of het wachtwoord verkeerd is. En ik heb gekeken op de status pagina van PSN en die geeft ook geen problemen aan (zoals jullie melden). Router aan uit gedaan. PS3 aan uit gedaan. Iemand suggesties wat ik verder nog kan proberen?

Oh ik kan wel gewoon filmpjes kijken via de NOS applicatie en ook gewoon op internet via de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
Playstation 3 250GB
Wipeout HD
2x DualShock controller
HDMI-kabel.
Dit alles voor € 299,-.

m.n. door die 2e controller een prima prijs zou ik zeggen. game moet je net van houden natuurlijk

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ike. schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:14:
[...]

gaat het om een 4 cijferige code?
probeer 0-0-0-0
k krijg wel een code in beeld maar ik kan die niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Anoniem: 245048 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:43:
[...]

k krijg wel een code in beeld maar ik kan die niet wijzigen.
Die code moet je overtikken in een nieuw venster om de boel te koppelen. Die kun je sowieso niet wijzigen toch? Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:03
Playstation 3 250GB
Wipeout HD
2x DualShock controller
HDMI-kabel.
Dit alles voor € 299,-.

Lijkt me een goede deal ja. Wipeout is niet voor iedereen weggelegd, maar is best een vermakelijk spel. Daarbij krijg je een Dual Shock controller die minimaal 40 euro kost en een HDMI kabel die ook wel een 10tje kost. Als je dan nagaat dat de Slim 250GB alleen al 300 euro kost en je krijgt dit alles erbij, is dat een goede actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 13:31
Ik heb een spel (UK) geleend van een vriend, Uncharted 2.

Is het mogelijk als ik straks in Nederland het spel koop en het geleende spel heb teruggegeven, ik gewoon weer vrolijk verder kan met mijn saves/trophies? Of betekent dit een verse install en opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 13:07

Impry

Rallymedia.nl

F350-maniac schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:40:
m.n. door die 2e controller een prima prijs zou ik zeggen. game moet je net van houden natuurlijk
Lizardz schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:02:
Lijkt me een goede deal ja. Wipeout is niet voor iedereen weggelegd, maar is best een vermakelijk spel. Daarbij krijg je een Dual Shock controller die minimaal 40 euro kost en een HDMI kabel die ook wel een 10tje kost. Als je dan nagaat dat de Slim 250GB alleen al 300 euro kost en je krijgt dit alles erbij, is dat een goede actie.
Thanks voor de reacties, blijkt dat die actie alleen in Saturn Rotterdam is.
In Tilburg is de prijs helaas lang niet zo scherp.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Topicstarter

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.