Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Voor mij voorlopig geen ps3 games en films meer:
Er is bij ons ingebroken op kerstavond/nacht en heel mijn huis overhoop gehaald. Veel apparatuur en sieraden gestolen, waaronder mijn ps3 160gb, 3 controllers en ruim 55 bluray games :( . Vreemd genoeg geen kabels meegenomen, geen eye, geen gh gitaar, geen buzzers.
Verzoek; het betreft een enorm uitgebreide set (ook veel psn games op hdd), indien jullie een dergelijke set aangeboden zien op 2e hands locaties (marktplaats bijv), willen jullie mij svp een DM sturen? Bvd.
Tevens gestolen een psp en games, nds en games en laptops, indien jullie een tip hebben heeel graag. Ik woon in Nieuwegein, regio utrecht.

Morgen eerst maar eens alles opschrijven voor politie en verzekering en schrikken van het totaal. Grootste klotekerst die ik iig ooit heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Sterkte man, zal marktplaats in de gate houden, wat is je woonlocatie misschien ook wel handig om te weten. Regio ofzo

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 18:36
... PS3 boven aanzetten, usb stick erin, data copy functie vinden, data overzetten, PS3 uit, USB eruit, naar beneden, PS3 aan, usb stick erin, data terugzetten ...

en als je klaar bent met gamen

... data copy functie activeren, data overzetten, PS3 uit, naar boven, PS3 aan, usb stick erin, data terugzetten ...

Das niet netjes.

Een online of locale share waar de data bij wijziging automatisch naar wordt weggeschreven, zonder dat jij iets aan handelingen hoeft te doen. Das netjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
SOCO_cola schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:11:
Sterkte man, zal marktplaats in de gate houden, wat is je woonlocatie misschien ook wel handig om te weten. Regio ofzo
Goed om bij te voegen idd, done. Ik vraag me af waar men dergelijk gestolen spul aanbiedt, marktplaats lijkt me te simpel. Ben bijv ook mij hele tas met spiegelreflex en lenzen kwijt, wat ik makkelijk kan traceren op mp. Moet een ander kanaal voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
DinoPK schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:18:
[...]

Goed om bij te voegen idd, done. Ik vraag me af waar men dergelijk gestolen spul aanbiedt, marktplaats lijkt me te simpel. Ben bijv ook mij hele tas met spiegelreflex en lenzen kwijt, wat ik makkelijk kan traceren op mp. Moet een ander kanaal voor zijn.
Wat naar voor je man. En net voor je gaat verhuizen. Wellicht een idee trouwens om die data ook van het web te halen (welke hardware had ik en waar kun je deze na al het ge@#$ met de verzekering terugvinden). Zo jammer trouwens dat je steeds meer rekening moet gaan houden met wat je op het i-net zet.

[ Voor 3% gewijzigd door Ma_rK op 26-12-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
tjah blog gaat morgen offline idd, vertrouwen is compleet weg. Morgen wordt een dag van intensief catelogiseren, maar moet het nu allemaal uit het hoofd doen.
Verhuizen zit er nog niet in (verwar je me met iemand anders?), pas over 1.5 jaar wordt ons nog te tekenen nieuwbouwwoningkje opgeleverd.

Wilden net enorm gaan sparen maar dit is wel een flinke duw terug zo, sommige zaken moeten vervangen worden (en hopelijk krijg ik een beetje terug wat het waard is... rottig te bewijzen zonder veel bonnen en 2e hands aankopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
DinoPK schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:36:
tjah blog gaat morgen offline idd, vertrouwen is compleet weg. Morgen wordt een dag van intensief catelogiseren, maar moet het nu allemaal uit het hoofd doen.
Verhuizen zit er nog niet in (verwar je me met iemand anders?), pas over 1.5 jaar wordt ons nog te tekenen nieuwbouwwoningkje opgeleverd.

Wilden net enorm gaan sparen maar dit is wel een flinke duw terug zo, sommige zaken moeten vervangen worden (en hopelijk krijg ik een beetje terug wat het waard is... rottig te bewijzen zonder veel bonnen en 2e hands aankopen)
We gaan even helemaal offtopic ;) Contract tekenen != verhuizen 8)7. Ik heb ons prive log in een sub dir ondergebracht en daar staan foto's en andere dingetjes, voornamelijk over de kleine. Subdir heeft een no follow (dus niet in de zoekmachines) en in de root site staan geen achternamen of naw gegevens. Mensen die de subdir kennen (vrinden en familie) kunnen de groei van de kleine man meemaken, zonder dat ongewenste nare gegevens kunnen achterhalen. Wellicht een gepaste oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335933

Ik heb de PS3 vandaag gehaald bij de mediamarkt echter heb ik nog wat vraagjes:
Hoe kan ik van een game terug naar home scherm dus game afsluiten maar PS3 niet?
Is er een handige manier om met vrienden te praten?
Eventuele tips zijn van harte welkom! (zoals belangrijke dingen enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Anoniem: 335933 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:47:
Ik heb de PS3 vandaag gehaald bij de mediamarkt echter heb ik nog wat vraagjes:
Hoe kan ik van een game terug naar home scherm dus game afsluiten maar PS3 niet?
Is er een handige manier om met vrienden te praten?
Eventuele tips zijn van harte welkom! (zoals belangrijke dingen enz.)
-Hoe kan ik van een game terug naar home scherm
PS knop (middelste knopje) ingedrukt houden

-Is er een handige manier om met vrienden te praten?
Zit een chat en berichten functie in voor mensen in je buddy list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx :) verder nog wat tips die handig zijn om te weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 335933 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:54:
Thx :) verder nog wat tips die handig zijn om te weten?
Lees de handleiding ;)
Alle functies worden daar goed in omschreven.

Online handleiding is altijd up2date:
http://manuals.playstatio...nl/ps3/current/index.html

[ Voor 42% gewijzigd door Ike. op 27-12-2009 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Ik zag net dat Bomberman Ultra in de aanbieding is voor 4,99 in de Playstation Store. Ik twijfel nog, maar misschien dat ik iemand anders er nog een plezier mee doe door het ff te melden. Normaal is ie 9,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-04 16:17

scorpie

Supra Addict

ps knop 1x indrukken is makkelijker wanneer je alleen de game wilt afsluiten. Ingedrukt houden kun je ook controller settings doen en meer van die zooi, maar met 1 druk op de ps knop kun je ook gewoon naar je friends list om een berichtje te sturen etc.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 04:24
DinoPK schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:02:
Er is bij ons ingebroken op kerstavond/nacht en heel mijn huis overhoop gehaald. Veel apparatuur en sieraden gestolen, waaronder mijn ps3 160gb, 3 controllers en ruim 55 bluray games :( . Vreemd genoeg geen kabels meegenomen, geen eye, geen gh gitaar, geen buzzers.
Verzoek; het betreft een enorm uitgebreide set (ook veel psn games op hdd), indien jullie een dergelijke set aangeboden zien op 2e hands locaties (marktplaats bijv), willen jullie mij svp een DM sturen? Bvd.
Tevens gestolen een psp en games, nds en games en laptops, indien jullie een tip hebben heeel graag. Ik woon in Nieuwegein, regio utrecht.

Morgen eerst maar eens alles opschrijven voor politie en verzekering en schrikken van het totaal. Grootste klotekerst die ik iig ooit heb meegemaakt.
/offtopic
Misschien ook handig het serienummer van je PS3 te vermelden. Dat staat ook op de doos. Dit soort handel kan ook naar de talloze 'zwarte marktjes' gaan of misschien komt het pas over enige tijd op Marktplaats/Speurders/2ehands.
\ontopic

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

bah zeg, klote

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:37
Infamous duurt nog best lang, ben nu bij missie 24 en moet er nog wel wat zo te zien :P
Ben nu waar je boven op een bus staat en alle vijanden verrot moet schieten, wel leuk voor de afwisseling :P

En ben ik de enige die de besturing van Killzone 2 echt verschrikkelijk slecht (of moeilijk) vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:34

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dennis Lammers schreef op zondag 27 december 2009 @ 09:54:
En ben ik de enige die de besturing van Killzone 2 echt verschrikkelijk slecht (of moeilijk) vindt?
Heb je het ook geprobeerd op 'alternatief 2'? Dat is namelijk meer de standaard lay out voor de nu populaire shooters.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Klote man... :(

Wellicht een idee om Sony te vragen wanneer je account online gaat, want zo is je PS3 wellicht ook te traceren (want de koper van het geheel zal wellicht je account nog gebruiken)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DinoPK: Erg klote voor je man :( Lijkt me echt een ramp om thuis te komen en zoiets te moeten constateren. Je had toch geen CC aan je account gebonden hoop ik, want anders zou ik die maar even snel blokkeren of iets dergelijks.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
@DinoPK: is het niet mogelijk om contact op te nemen met Sony en te kijken of je account op de PS3 met een bepaald (ander) IP adres online is gekomen na de diefstal? Misschien vergezocht maar als er een mogelijkheid is om de inbreker(s) te kunnen vinden...

In ieder geval sterkte: vervangbare spullen weg is tot daar aan toe, het idee dat iemand ongevraagd in je huis is geweest lijkt me veel erger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zijn er betrouwbare sites waar je psn cards kan bestellen en waar je ook direct de code krijgt om iets op PSN te kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-04 23:39

Grannd

da Granndest

Ik gebruik Gamecards.eu, kan je US PSN Cards op kopen (de US Store is vaak goedkoper dan de EU Store, en als je games geimporteerd heb met regio 1 moet je DLC ook in de US Store kopen), en ook GB kaarten, moet je wel een GB PSN Account ook aanmaken, maar de DLC die je daar koopt werkt ook op Nederlandse games.
Met de huidige koersen ben je meestal evenveel of net iets minder kwijt dan in de Nederlandse store :)

Je krijgt de code binnen 15 minuten ofzo in je mail, je kan ook op ebay kijken daar kan je ook feedback van anderen zien op gebruikers als je dat veiliger vind, die zijn meestal ook snel.

[ Voor 18% gewijzigd door Grannd op 27-12-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:29:
Zijn er betrouwbare sites waar je psn cards kan bestellen en waar je ook direct de code krijgt om iets op PSN te kunnen kopen?
http://www.psncode.nl

Ik heb zelf geen ervaring met de site, dus je zult even moeten zoeken of het betrouwbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Ma_rK schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:16:
[...]

... PS3 boven aanzetten, usb stick erin, data copy functie vinden, data overzetten, PS3 uit, USB eruit, naar beneden, PS3 aan, usb stick erin, data terugzetten ...

en als je klaar bent met gamen

... data copy functie activeren, data overzetten, PS3 uit, naar boven, PS3 aan, usb stick erin, data terugzetten ...

Das niet netjes.

Een online of locale share waar de data bij wijziging automatisch naar wordt weggeschreven, zonder dat jij iets aan handelingen hoeft te doen. Das netjes ;)
waarom wil je savegames op 2 ps3's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Bedankt voor de morele steun.
Na opsomming constateer ik dat ik mbt ps3 games voor 1750 euro aan bluray games kwijt ben (er is nog veel meer gestolen). Gelukkig veel ondersteuning dmv bonnetjes en creditcard aankopen (store accounts, trophy's). Maar lang niet voor alles.

Account heb ik iig aan gedacht, deze is óf de 24 of de 25 nog online geweest. 24e kan ik wellicht geweest zijn (ik was vrij vroeg weg), 25e iig niet. Morgen Sony maar even bellen om account te laten controleren (creditcard heb ik al geblokkeerd), die zijn op dit moment niet te bereiken.

Moet wel zeggen dat de lol er echt af is voor het moment; ik had net een nieuwe ps3 gekocht bij de bartsmit aanbiedingen (voor 180) omdat mijn ps3 60gb gerepareerd werd (alle savegames kwijt). 60gb is verkocht na retour. Nu mijn ps3 gestolen, kan ik na vergoeding weer opnieuw beginnen... echt geen zin in. Daarbij kan ik nu maar declareren voor 180 en moet ik veel duurder terugkopen :(

Tip: noteer alle serienummers van al je apparatuur. Helpt niet bij de vergoeding, maar wel bij het uiteindelijk pakken van dieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22

RvV

Ik heb met mijn ps3-60gb versie een probleempje. Ik heb hem vlak na de release goedkoop van iemand kunnen overnemen maar eigenlijk nooit veel gebruik. Als hij in totaal 25 draai uren heeft, is het veel. Nu heb ik hem afgelopen week voor het eerst weer in gebruik genomen... Firmware upgrade gedaan, DVDtje gekeken en even dat PS home getest. Gisteren Army of Two erin gestopt en kreeg om de 5 minuten een korte vastloper van 1 minuut. Na +- 20 minuten spelen loopt hij helemaal vast en speelde daarna geen enkele game meer af.
Lijkt erop dat de blue ray speler overleden is, dus ik heb al een nieuwe speler besteld. Beetje jammer dat ze al zo snel stuk gaan gezien het weinige aantal draaiuren. :(

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:35
Tsja, apparaten worden ook niet beter als ze niet gebruikt worden.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zit er over te denken om een RGB kabel voor mijn ps3 te kopen, maar aangezien hij ook actief als DVD speler word gebruikt wil ik er zeker van zijn dat ik geen groen beeld krijg via zo'n kabel.

Vroeger had ik dit altijd op de ps2, maar zit deze beveiliging er ook nog op bij de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronwiel schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:55:
Ik zit er over te denken om een RGB kabel voor mijn ps3 te kopen, maar aangezien hij ook actief als DVD speler word gebruikt wil ik er zeker van zijn dat ik geen groen beeld krijg via zo'n kabel.

Vroeger had ik dit altijd op de ps2, maar zit deze beveiliging er ook nog op bij de ps3?
Ja, maar je kan eventueel een kabel kopen met een schakelaar er op. Dan kijk je de DVDs alleen wel in composiet en niet RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Naja, zijn er goede kabels met schakelaar dan? Ik had namelijk deze op het oog en die heeft het helaas niet.

[ Voor 47% gewijzigd door Ronwiel op 27-12-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist een platinum voor Burnout gehaald :) Ik kreeg m eigenlijk vrij onverwachts, aangezien ik dacht dat ik er meer voor moest doen... Maar de trophies die ik nog dacht te moeten halen zijn blijkbaar achteraf toegevoegd en dus niet nodig om platinum te halen.
Wat wel gek is is dat mijn trophies niet willen synchen :S Ik kan bij de trophies op mijn PS3 de platinum en de behaalde trophies van vandaag zien, maar als ik trophies ga vergelijken dan staan ze er nog niet bij...

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 27-12-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Gefeliciteerd, ik moet alleen de meeste online Trophies nog behalve de 8 player, die heb ik met jou gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-04 20:38

Chaos-Zero

Sega fan!

Met Burnout hoef ik er nog maar een paar. Die met die foto, met z'n alle in het stadion, Burnout license en nog 1 die ook wel te doen was. Het probleem is dus meer die 2 online trophies. Kan je die met die mugshot oid, ook met een normale webcam doen?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Met sommige normale webcams, op Internet zwerft een lijst rond met compatible webcams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:07
SToRM666 schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:58:
[...]

http://www.psncode.nl

Ik heb zelf geen ervaring met de site, dus je zult even moeten zoeken of het betrouwbaar is...
ik haal mijn psn kaarten van de volgende site en heb er nog nooit problemen mee gehad.

http://www.game-card.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Same here, ook 2 ps3's in bezit. Vooral balen dat sommige savegames gelocked zijn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 11:32

Ace

Happy Happy Joy Joy

ronwiel schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:00:
Naja, zijn er goede kabels met schakelaar dan? Ik had namelijk deze op het oog en die heeft het helaas niet.
Is SCART RGB het beste signaal wat je TV aan kan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323320

Ik heb zojuist Uncharted 1 uitgespeeld, maar ik mis nog wat schatten en gevechtstrophies (50 kills met wapen X etc.).

Nu weet ik dat je de levels ook stuk voor stuk kunt spelen om de missende schatten te verzamelen, maar hoe zit dit met gevechtstrophies?

'Onthoudt' het spel hoeveel kills je bijvoorbeeld al met de Moss-12 had gemaakt, of begin je weer op nul kills per wapen? Want dat zou betekenen dat je deze trophies alleen kunt halen door het hele spel (of in ieder geval een heel groot deel) nogmaals te spelen.

Ik hoop dat iemand hier het antwoord op weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke game is beter FIFA10 of PES10 ik wil een van beide kopen maar ik twijfel! Ik ben zelf een echte FIFA fan heb ze allemaal sinds 1998(toendertijd met zaalvoetbal ;) ) maar laatste jaren zie ik vaker mensen praten over PES dan FIFA dus welke raden jullie aan? en wat zijn jullie meningen hierover?

PS. probeer aub geen fanboy reacties te plaatsen, tenzij er goede argumenten bij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 323320 schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:26:
Ik heb zojuist Uncharted 1 uitgespeeld, maar ik mis nog wat schatten en gevechtstrophies (50 kills met wapen X etc.).

Nu weet ik dat je de levels ook stuk voor stuk kunt spelen om de missende schatten te verzamelen, maar hoe zit dit met gevechtstrophies?

'Onthoudt' het spel hoeveel kills je bijvoorbeeld al met de Moss-12 had gemaakt, of begin je weer op nul kills per wapen? Want dat zou betekenen dat je deze trophies alleen kunt halen door het hele spel (of in ieder geval een heel groot deel) nogmaals te spelen.

Dat word 'onthouden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Anoniem: 335933 schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:31:
Welke game is beter FIFA10 of PES10 ik wil een van beide kopen maar ik twijfel! Ik ben zelf een echte FIFA fan heb ze allemaal sinds 1998(toendertijd met zaalvoetbal ;) ) maar laatste jaren zie ik vaker mensen praten over PES dan FIFA dus welke raden jullie aan? en wat zijn jullie meningen hierover?

PS. probeer aub geen fanboy reacties te plaatsen, tenzij er goede argumenten bij zijn
Er zijn van beide demo's. Probeer ze even zou ik zeggen. Vragen welke beter is aan degenen die het spelen is meestal niet zo verstandig. Als iemand heeft gekozen voor pes, is er een grote kans dat diegene zegt dat fifa afschuwelijk is. Als iemand heeft gekozen voor fifa, is er een grote kans dat diegene zegt dat pes afschuwelijk is. Er zijn geen mensen die er tussen in zitten en beide games goed vinden, dat is in ieder geval mijn indruk. Lees de reviews en speel beide demo's is de beste tip die ik kan geven.

Ik geef alleen als stille hint dat in de reviews fifa beter uit de verf is gekomen dit jaar... :X

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Anoniem: 323320 schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:26:

Zorg dat je op dezelfde save-file blijft spelen (en dus niet een nieuwe creeeren na uitspelen) en de game telt alle kills op.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-04 22:56
nlboy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 01:01:
[...]

Ik heb toevallig een oplossing gevonden via Google:

Voor de mensen die problemen hebben met de resolutie van het beeld, start nos op en druk op triangle, vanuit dit menu ga je naar gereedschappen - resolutie en verander je deze op + 2

Het zou nu opgelost moeten zijn
Tnx! Dat werkt inderdaad. Wat vooral fijn is, is dat ik nu bij de fullscreen knop kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronwiel schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:00:
De beste kabel op de markt is die van Blaze en die heeft een schakelaar: http://www.amazon.co.uk/B...able-Winder/dp/B00005KAAS

Geen idee wat de kwaliteit van de kabel die jij noemt is, hij ziet er wel mooi uit maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323320

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:19:
[...]

Zorg dat je op dezelfde save-file blijft spelen (en dus niet een nieuwe creeeren na uitspelen) en de game telt alle kills op.
OK. Dit werkt dus ook als ik eerst bijvoorbeeld level 4 herspeel, vervolgens stop en bijvoorbeeld level 8 speel?

Nog een andere vraag: is het spel inFamous een beetje te vergelijken met een spel als Uncharted?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 323320 op 28-12-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

DinoPK schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:22:
Bedankt voor de morele steun.
*Knip*
Zo dat is balen man. Ik ga het zeker in de gaten houden voor je. Begin dit jaar is mij hetzelfde overkomen. Hele gamecollectie + audio/video apparatuur gejat. Stelletje honden! Helaas niets meer van teruggezien en een fractie van de waarde teruggehad. Sterkte in ieder geval.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:49
Jumpman schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:11:
Gefeliciteerd, ik moet alleen de meeste online Trophies nog behalve de 8 player, die heb ik met jou gehaald.
Ik heb met Burnout alleen de smugshot or mugshot-trophy nog niet. Maar een camera is onderweg. ;)

Veel online-trophies krijg je vanzelf als je lekker online aan het raggen bent. Zo heb ik zelfs de '8-player meet in Wildcat-stadion'-trophy online gehaald. Er is namelijk een Freeburn Challenge waarbij je daar moet verzamelen.

Was wel leuk dat al die personen (die ik niet kende) ook daadwerkelijk naar het stadion kwamen. Soms heb je namelijk ook mensen die niet meewerken. Sta je aan de start van een Freeburn Challenge, komt er één persoon niet opdagen. |:( Dat is echt heel frustrerend.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ace schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:04:
[...]

Is SCART RGB het beste signaal wat je TV aan kan dan?
Yup, heb namelijk deze week een breedbeeld crt gekocht :). Is voor mijn kamer groot genoeg, heeft geen last van inputlag en koste maar €80. Daarnaast heeft hij 2 x RGB scart en nog een zonder dacht ik. Aanzienlijk verschil met een goede Panasonic plasma ;).
Anoniem: 117981 schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:49:
[...]

De beste kabel op de markt is die van Blaze en die heeft een schakelaar: http://www.amazon.co.uk/B...able-Winder/dp/B00005KAAS

Geen idee wat de kwaliteit van de kabel die jij noemt is, hij ziet er wel mooi uit maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.
Naja, ik zag een review op youtube en daar was de kabel getest met een goed oordeel. Daarnaast is ie lekker dik war volgens mij bij scart nog wel uitmaakt i.t.t. hdmi kabels.

Naja ik heb hier nog ergens een Philips dvd speler staan, is ook nog een oplossing :).

[ Voor 24% gewijzigd door Ronwiel op 28-12-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298832

persoonlijk vind ik fifa 10 beter speelt heerlijk weg gewoon pes kan al sinds dat het op de ps3 is me niet meer bekoren .
het was een goede game op de ps2 maar op de ps3 hebben ze even een stappie (of 2) terug moeten doen

maja dat is mijn mening en andere mensen zullen er weer anders over denken en zo blijft het doorgaan

als je potje fifa 10 wil spelen tegen iemand op deze aardbol zorg er dan wel voor dat je inet verbinding groen is anders willen ze gewoon niet spelen .

suc6 met je aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 323320 schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:21:
[...]

OK. Dit werkt dus ook als ik eerst bijvoorbeeld level 4 herspeel, vervolgens stop en bijvoorbeeld level 8 speel?

Nog een andere vraag: is het spel inFamous een beetje te vergelijken met een spel als Uncharted?
1e vraag: ja

2e vraag: absoluut niet, maar tis zeker geen slecht spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Check gewoon de demo's. Die spreken voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337273

Ik heb sinds vandaag mijn PS3 op mijn home cinema aangesluiten dmv een optische kabel. Ik krijg overal geluid bij alleen niet bij de games.

Hoe kan dat en hoe moet ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:49:
[...]

Ik heb met Burnout alleen de smugshot or mugshot-trophy nog niet. Maar een camera is onderweg. ;)

Veel online-trophies krijg je vanzelf als je lekker online aan het raggen bent. Zo heb ik zelfs de '8-player meet in Wildcat-stadion'-trophy online gehaald. Er is namelijk een Freeburn Challenge waarbij je daar moet verzamelen.
Ik heb gisteren nog wat mensen aan de Wildcat trophy kunnen helpen. Ook heb ik 10 timed challenges gedaan voor de gouden trophy, maar deze kreeg ik niet. Blijkt achteraf dus dat je m niet kan krijgen indien je tussendoor bike challenges hebt gedaan. Alle moeite voor niets dus :'(
Ik zal dus even mijn savegame moeten backuppen en met een nieuwe save die timed challenges moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:03
Zijn er eigenlijk al apps voor de PS3, die zelf gemaakt zijn? Soort Homebrew als de Wii o.i.d.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:42
SgtElPotato schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:50:
Zijn er eigenlijk al apps voor de PS3, die zelf gemaakt zijn? Soort Homebrew als de Wii o.i.d.
Nee
SToRM666 schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:00:
[...]

Ook heb ik 10 timed challenges gedaan voor de gouden trophy, maar deze kreeg ik niet. Blijkt achteraf dus dat je m niet kan krijgen indien je tussendoor bike challenges hebt gedaan. Alle moeite voor niets dus :'(
Wat bedoel je hier precies mee? Kan je die alleen halen als je nog helemaal niet op een motor hebt gereden, of moet je ze alle 10 achter elkaar halen zonder tussendoor op een motor te rijden?

[ Voor 17% gewijzigd door Sluuz op 28-12-2009 12:56 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
-dubbel-

[ Voor 88% gewijzigd door Sluuz op 28-12-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:43:
[...]

Er zijn van beide demo's. Probeer ze even zou ik zeggen. Vragen welke beter is aan degenen die het spelen is meestal niet zo verstandig. Als iemand heeft gekozen voor pes, is er een grote kans dat diegene zegt dat fifa afschuwelijk is. Als iemand heeft gekozen voor fifa, is er een grote kans dat diegene zegt dat pes afschuwelijk is. Er zijn geen mensen die er tussen in zitten en beide games goed vinden, dat is in ieder geval mijn indruk. Lees de reviews en speel beide demo's is de beste tip die ik kan geven.

Ik geef alleen als stille hint dat in de reviews fifa beter uit de verf is gekomen dit jaar... :X
de demo van pes is helaas minder dan het spel zelf. ik was altijd een pes fan maar sinds de demo's ging ik twijfelen, zeker toen op de psp fifa ook nog een stuk beter was... toen pes in de aanbieding kwam voor 23 euro heb ik m aangeschaft en geen spijt van: het is een heerlijk spel en online werkt ook prima. Ik denk echter dat fifa dit jaar overall net iets sterker is en zou zeker daarvoor gaan als je al aan fifa gewend was.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337268

Iemand Vagrant Story al uit de Playstation Store gehaald? Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

[...]

Ik heb gisteren nog wat mensen aan de Wildcat trophy kunnen helpen. Ook heb ik 10 timed challenges gedaan voor de gouden trophy, maar deze kreeg ik niet. Blijkt achteraf dus dat je m niet kan krijgen indien je tussendoor bike challenges hebt gedaan. Alle moeite voor niets dus :'(
Ik zal dus even mijn savegame moeten backuppen en met een nieuwe save die timed challenges moeten doen.
Yeah was wel lachen gister. Wel balen van je trophy. Ik moet nu alleen nog die mugshot halen, heb al 2 webcams aangesloten die al beide niet werken op m'n ps3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 22:49
[...]

Sluuz schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:55:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Kan je die alleen halen als je nog helemaal niet op een motor hebt gereden, of moet je ze alle 10 achter elkaar halen zonder tussendoor op een motor te rijden?
Ik kreeg de trophy bij een stuk of 14 timed challenges. Ik had tussendoor bike challenges gedaan. Je moet dus inderdaad 10 timed challenges achter elkaar doen zonder tussendoor bike challenges te doen. Het is niet nodig om een nieuwe game te beginnen.

Ik had 4 challenges gedaan, toen wat bike challenges en daarna moest ik er dus weer 10 stuks. Vandaar dat je dan bij 14 timed challenges pas de trophy krijgt. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door LuPo op 28-12-2009 14:09 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Anoniem: 337268 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:04:
Iemand Vagrant Story al uit de Playstation Store gehaald? Heerlijk!
Heb Vagrant Story nog origineel liggen, maar toch ook maar gedownload en opnieuw begonnen. Geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Waarom stop je niet gewoon het origineel in je ps3? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 20:35

Nohead

PSN ID: Nohead

-RazieL- schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:06:
Waarschijnlijk luiheid ;)
Tis toch veel makkelijker om vanaf de bank de PS3 aan te zetten en dan meteen je game op te starten zonder discs te swappen als het nodig is. Voor die paar eurootjes dat het kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:06:
Ik heb 'm zelf ook nog liggen en ook ik ga deze kopen.
Ik wil de game graag op mijn PSP kunnen spelen. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Wow, vandaag eindelijk PS3 Media server geinstalleerd, en dat werkt als een tierelier :D
Ik heb al een tijd een Mediacenter in mijn huiskamer staan, maar daar heb ik altijd gezeur mee (codecs, juiste programma's e.d.) maar dit lijkt echt goed te werken.

Alleen een nadeel dat er ook nog een computer fulltime moet meedraaien boven. Leuk voor de energierekening...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 20:35

Nohead

PSN ID: Nohead

cheiron schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:35:
Ik heb al een tijd een Mediacenter in mijn huiskamer staan, maar daar heb ik altijd gezeur mee (codecs, juiste programma's e.d.) maar dit lijkt echt goed te werken.
offtopic:
download de CCC Pack en je hebt in 1x alles goed, of als je windows 7 hebt de shark007 codec pack.
Alles afspelen met windows mediaplayer classic, nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik wil ook graag burnout gaan spelen, nu zijn er echter 3 versies in de playstation store te vinden. Is de Ultimate versie nu ook de versie waar alle uitbreidingspaketten inzitten (dus ook big surf island) of alleen paradise party?

Gr Bert-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Nohead schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:45:
[...]

offtopic:
download de CCC Pack en je hebt in 1x alles goed, of als je windows 7 hebt de shark007 codec pack.
Alles afspelen met windows mediaplayer classic, nooit problemen mee.
Er is meer met het apparaat aan de hand; windows boot alleen als de stroom er af is geweest, de afstandbediening die er bij zat werkt niet lekker, ik had mij meer voorgesteld van Media Center. De druppel was dat hij helemaal goed liep en opeens, van de ene film op de andere, begon te stotteren. Toen was ik het goed zat eigenlijk. Nu is hij al een paar maanden niet meer aan geweest..
Maar gelukkig, de PS3 to the rescue. Ben steeds blijer dat ik hem heb gekocht :P

Sorry, laatste offtopic ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-04 11:04
cheiron schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:35:
Wow, vandaag eindelijk PS3 Media server geinstalleerd, en dat werkt als een tierelier :D

Alleen een nadeel dat er ook nog een computer fulltime moet meedraaien boven. Leuk voor de energierekening...
Ach straks hebben we allemaal wel een thuisservertje staan ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:31
Anoniem: 337273 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:56:
Ik heb sinds vandaag mijn PS3 op mijn home cinema aangesluiten dmv een optische kabel. Ik krijg overal geluid bij alleen niet bij de games.

Hoe kan dat en hoe moet ik dit oplossen?
Kijk eens bij je geluidsinstellingen, of daar alles goed staat. Gebeurt dit bij 1 game of bij alle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wie niet schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:52:
Ik wil ook graag burnout gaan spelen, nu zijn er echter 3 versies in de playstation store te vinden. Is de Ultimate versie nu ook de versie waar alle uitbreidingspaketten inzitten (dus ook big surf island) of alleen paradise party?

Gr Bert-Jan
De uitbreidingen die in The Ultimate Box zitten zijn: Codename: Cagney Pack en Burnout Paradise Bikes Pack en de Party Pack. Ultimate bevat dus NIET Big Surf Island

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik weet niet of ik het hier kan melden het gaat niet om games maar om het bekijken van foto's op de PS3. De foto's staan op mijn NAS (Synology DS209). Ik heb een map foto's aangemaakt en ik krijg ook veel mappen te zien die ik kan bekijken, maar op een gegeven moment krijg ik volgens de PS3 alleen maar corrupte bestanden als ik de foto's wil openen?

Is dit gelimiteerd met een maximaal aantal foto's/mappen wellicht?
Hoe kan ik alle foto's toch via de PS3 bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:54
readytoflow schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:19:
Ik weet niet of ik het hier kan melden het gaat niet om games maar om het bekijken van foto's op de PS3. De foto's staan op mijn NAS (Synology DS209). Ik heb een map foto's aangemaakt en ik krijg ook veel mappen te zien die ik kan bekijken, maar op een gegeven moment krijg ik volgens de PS3 alleen maar corrupte bestanden als ik de foto's wil openen?

Hoe diep zitten de foto's in mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 06-01 16:39
Ik ben al verschillende posts tegengekomen mbt de opstelling qua geluid (PS3 icm een receiver). Binnenkort ben ik ook van plan om een receiver incl speakers te halen. Als ik nu een receiver haal met een optical in-port, dan kan ik de HDMI-kabel toch gewoon aan de TV aansluiten ipv eerst naar de receiver (als die aansluiting er inderdaad op zit) en vervolgens naar de TV? Dan kan ik daarna kiezen om het geluid vanaf de PS3 via HDMI (dus via TV) of via optische kabel (surround set) te laten lopen. Klopt dat zoals ik het verwoord?

@vdmolenveen84
Heb je je issue al op kunnen lossen? Ik ben er wel benieuwd naar aangezien ik straks dus ook de optische uitgang wil gaan gebruiken :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:47

FeaR

In GoT we trust

Speek schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:36:
Klopt dat zoals ik het verwoord?
Jup, uitvoer van video en geluid is apart in te stellen.
Dus beeld via HDMI en geluid via de optische uitgang is gewoon mogelijk. Enige is dat je met de optische uitgang wel gelimiteerd bent aan Dolby Digital en DTS. Terwijl je met HDMI naar 7.1 LPCM kan gaan en met een PS3 Slim naar bitstream DTS HD en Dolby TrueHD. Maar dan moet je receiver dat ook weer ondersteunen natuurlijk :)

Je kan ook alles via HDMI naar de tv laten gaan en dan met de optische kabel weer vanaf de tv naar de receiver. Nadeel is dat de tv dan wel Dolby Digital en DTS moet ondersteunen wil je dezelfde ervaring/mogelijkheden hebben als hier boven. En er zijn niet veel tv's die dat doen. Dus ik zou gewoon gaan voor wat je zelf al voorstelde. Wil je dan een keer niet over de speakerset spelen dan zet je het geluid en beeld over HDMI en dan komt alles over de tv.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 28-12-2009 15:45 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 06-01 16:39
Wil je dan een keer niet over de speakerset spelen dan zet je het geluid en beeld over HDMI en dan komt alles over de tv.
Dat is ook een van de punten die ik wel belangrijk vind. Als ik HDMI via de receiver doorlus naar de TV en vanaf de TV een optical kabeltje naar de receiver trek moet de TV volgens mij ook altijd aanstaan wil je geluid hebben toch?
Als ik die rechtstreeks met optical naar de receiver aansluit hoeft dat dan niet als ik het goed begrijp.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschil tussen bitstream en lpcm niet snap. Ik weet überhaupt niet waar het voor staat. Wat is het grote voordeel van de opstelling die je in de eerste alinea beschrijft ten opzichte van degene die ik in gedachten heb? Kan het zijn dat ik met mijn opstelling bepaalde (blu-ray-)discs of andere formaten films (via PMS) dan niet af kan spelen omdat het geluid niet gedecodeerd kan worden?

EDIT: excuses als dit enigzins offtopic was :$

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Ik kan zo 1,2,3 geen echt goede Fifa review vinden maar voor PES is er wel een, productreview: Pro Evolution Soccer 2010, PC review door Regeneration

Wbt gameplay is denk ik persoonlijk maar kwa mogelijkheden is Fifa een stuk veelzijdiger.

[ Voor 6% gewijzigd door LoneRanger op 28-12-2009 16:09 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben trouwens wel benieuwd of ze FF8 een keertje naar de EU Playstation Store gaan brengen, aangezien hij er al wel in de US en JAP store is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337268 schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:07:
Ben trouwens wel benieuwd of ze FF8 een keertje naar de EU Playstation Store gaan brengen, aangezien hij er al wel in de US en JAP store is.
Volgende maand ;)

Was gepost in de PS blog

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 28-12-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-04 21:45
Vandaag mijn PS3 binnen gekregen van Bartje en een tijdje lekker zitten gamen! Dit is zeker mooi spul, nu nog als media center installeren en dan ben ik helemaal happy :D

Enigste waar ik flink van liep te balen was dat online netwerk, waarom moet mijn screennaam nu weer uniek zijn? Das toch van de zotte, als uniek id hebben ze al mijn email.

[ Voor 34% gewijzigd door joint_me op 28-12-2009 16:23 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337273

Knul schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:09:
[...]

Kijk eens bij je geluidsinstellingen, of daar alles goed staat. Gebeurt dit bij 1 game of bij alle?
Volgens mij staat alles goed. Ik heb het namelijk niet bij VidZone of bij het afspelen van DVD's. Alleen bij games (Fifa 09, GTA IV, LBP en Ratchet & Clank).

Wat moet ik precies overal instellen? Alleen bij geluid kiezen voor optical, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 11:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Is er iemand die toevallig de PS1 remake van FF VII uit de US store heeft gehaald? Als je die speelt op een EU console, ben je dan alsnog van de PAL balken af? De EU versie heeft uiteraard weer die PAL balken en draait langzamer (net zoals het origineel).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij kan je die niet op een EU console spelen, aangezien die games nog wel regio gebonden zijn. Correct me if I'm wrong.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 337268 op 28-12-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-01 09:55
Heeft iemand nog wat tips hoe je de hdd uit de bracket kan halen? Schroeven zijn dusdanig brak dat ik hem niet gewoon los kan schroeven en een goede zaag heb ik zo niet...
(gaat hier om een 1e gen PS3 (60gb))

[ Voor 10% gewijzigd door cheeks op 28-12-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cheeks schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:37:
Heeft iemand nog wat tips hoe je de hdd uit de bracket kan halen? Schroeven zijn dusdanig brak dat ik hem niet gewoon los kan schroeven en een goede zaag heb ik zo niet...
Als je kop stuk is, misschien met een kleine tang of anders de schroef uitboren. Als je kop stuk is een fatsoenlijke schroevendraaier gebruiken die past.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:34

Sandyman538

SandstorM [148839]

joint_me schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:22:
Enigste waar ik flink van liep te balen was dat online netwerk, waarom moet mijn screennaam nu weer uniek zijn? Das toch van de zotte, als uniek id hebben ze al mijn email.
Ik vind het juist super, zodat je altijd weet dat je met dezelfde persoon te maken hebt omdat zijn naam uniek is. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over en hierdoor hou je een beetje creativiteit in stand ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 22:01
cheeks schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:37:
goede scherpe puntige kruiskop gebruiken. Met een hamer een tik geven in de schroef zodat je hem erin vastslaat. Dan als hij in de schroef vast zit meteen goed duwen en losdraaien. Niet goed vast, nog een paar goede tikken geven.

Werkt niet? Uitboren en met een tang proberen vast te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24

Chrasher

Tevree met z'n PS5

readytoflow schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:19:

Hoe groot zijn die foto's die je wil bekijken. Ik heb hier hetzelfde probleem met alle foto's met een grotere hoogte of breedte van 4000 pixels. Probleem ligt hier aan Twonky Media server versie 4. Volgens het Twonky forum zou dit in versie 5 of de allerlaatste versie 4 wel moeten werken. Nu nog wachten tot mijn NAS een update krijgt met deze latere versie.

Ik heb als tijdelijke oplossing al mijn recente foto's geresized naar max 4000x* en in een aparte map gezet, waar de PS3 deze zonder problemen kan lezen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:47

FeaR

In GoT we trust

Speek schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:00:
[...]Dat is ook een van de punten die ik wel belangrijk vind. Als ik HDMI via de receiver doorlus naar de TV en vanaf de TV een optical kabeltje naar de receiver trek moet de TV volgens mij ook altijd aanstaan wil je geluid hebben toch? Als ik die rechtstreeks met optical naar de receiver aansluit hoeft dat dan niet als ik het goed begrijp.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschil tussen bitstream en lpcm niet snap. Ik weet überhaupt niet waar het voor staat. Wat is het grote voordeel van de opstelling die je in de eerste alinea beschrijft ten opzichte van degene die ik in gedachten heb? Kan het zijn dat ik met mijn opstelling bepaalde (blu-ray-)discs of andere formaten films (via PMS) dan niet af kan spelen omdat het geluid niet gedecodeerd kan worden?
Als apparaten geluid door willen geven dan moeten deze in principe wel altijd aan staan inderdaad. Een receiver is hier soms een uitzondering, want er zijn receivers die in stand-by (dus semi aan/uit) ook signaal door kunnen geven. Zo onthouden ze dan de laatst gekozen input en sturen die door. Anders zou de receiver altijd aan moeten staan. Maar als je een receiver met HDMI hebt dan hoef je die optische kabel niet te gebruiken. Dan zou ik alles via HDMI aansluiten (mits de receiver HDMI Processing heeft, want anders gaat dit niet op). En net wat ik zeg: als je receiver dan in stand-by staat zal deze wellicht alles over de tv sturen. Scheelt ook weer een kabel in je set-up.

Dus zeg even welke receiver je hebt (of op het oog hebt). Want dan kan exact gezegd worden wat de "beste" manier is om aan te sluiten :)

Via de optische uitgang kan alleen Dolby Digital en DTS worden verzonden. Via HDMI kunnen die ook worden verzonden, maar ook nog de HD varianten. Dus DTS HD MA en Dolby TrueHD. Dus dat zou het voordeel zijn met een receiver met HDMI ingangen. Of je het verschil merkt is een tweede, maar goed...

Over het hoe aan te sluiten hangt het dus af van welke ingangen de receiver heeft. Heeft de receiver HDMI ingangen zal je al snel daar voor gaan. Maar dan maakt het ook nog uit of deze HDMI ingangen alleen HDMI Switching ondersteunen of HDMI Processing. In het laatste geval kan de receiver dan van het complete signaal de audio er uit halen en dat over de speakers laten klinken. Je hoeft dan dus geen aparte kabel neer te leggen voor het geluid, want dat gaat gewoon over één kabel.

Voor een uitleg over LPCM en bitstream verwijs ik je naar deze post. Daar heb ik namelijk al een stukje geschreven over dat onderwerp.

Als je een oude PS3 hebt dan stuurt deze HD Audio alleen uit in LPCM, dus intern gedecodeerd. Je receiver hoeft dan ook niet over HD Audio codecs te beschikken, want het decodeerwerk is reeds gedaan door de PS3. De nieuwe PS3 Slim kan wel HD Audio over bitstream verzenden en dan moet de receiver wel over HD Audio codecs beschikken. Want het decodeerwerk wordt dan in de receiver gedaan en niet in de PS3.

Wellicht een wat uitgebreid verhaal, maar er is al genoeg over geschreven en dus te lezen over hoe het nu precies zit. Mocht je uiteindelijk toch nog (veel) meer vragen hebben over het audio-deel open dan een topic in Audio en HiFi want daar is het meer op zijn plaats dan hier. Zeker als je er dieper op in gaat met aansluiten op receivers en dergelijke :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 337268 schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:33:
Volgens mij kan je die niet op een EU console spelen, aangezien die games nog wel regio gebonden zijn. Correct me if I'm wrong.
Nee hoor ook psn games hebben geen regio lock.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Vandaag even 3 verschillende camera's op m'n PS3 aangesloten. Dit omdat ik de mugshot trophy van Burnout wilde gaan halen. Helaas herkende de PS3 geen van de drie camera's. What to do, what to do? Niemand heeft in mijn omgeving een originele PS3 camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Chaos-Zero schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:38:
Vandaag even 3 verschillende camera's op m'n PS3 aangesloten. Dit omdat ik de mugshot trophy van Burnout wilde gaan halen. Helaas herkende de PS3 geen van de drie camera's. What to do, what to do? Niemand heeft in mijn omgeving een originele PS3 camera.
tip* koop er eentje bij de mediamarkt. Voorzichtig uit de verpakking halen, en binnen 7 dagen retour brengen. Krijg je gewoon je geld terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil een bluetooth headset aanschaffen maar weet iemand welke goed is en het liefst onder de 30 als het kan, eentje met goed geluid en goeie microfoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 335933 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:10:
ik wil een bluetooth headset aanschaffen maar weet iemand welke goed is en het liefst onder de 30 als het kan, eentje met goed geluid en goeie microfoon
Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset is erg goed.

Is te koop voor €23 bij play.com

http://www.play.com/Games...ooth-Headset/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb die van Sony ook sinds kort en die bevalt erg goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Frank J. schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:42:
tip* koop er eentje bij de mediamarkt. Voorzichtig uit de verpakking halen, en binnen 7 dagen retour brengen. Krijg je gewoon je geld terug ;)
Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort mentaliteit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 11:36
Exirion schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:04:
[...]

Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort mentaliteit.
Inderdaad. Schrale henk.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Chaos-Zero schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:38:
Over die camera's, werkt de oude eyetoy van de ps2 ook voor dit soort dingen op de ps3? Ik bedoel dus alleen voor burnout trophy, hoef geen volledige game ofzo mee te spelen (als eyepet bijv.). Ik kan namelijk nog wel aan dat ding komen.
Volgens mij heet hij Frank.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
sja ik doe het niet op die manier beste moraal riddertjes maar dit is al zijn 3e post over zijn ik heb geen eye toy probleem. Hij kan het nu oplossen succes dus :)
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.