"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Anoniem: 117981
Ik heb het net even geprobeerd met de oude PS2 eyetoy camera op de demo van Burnout paradise en dat werkt in elk gevalBatmanHorizon schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:45:
[...]
Over die camera's, werkt de oude eyetoy van de ps2 ook voor dit soort dingen op de ps3? Ik bedoel dus alleen voor burnout trophy, hoef geen volledige game ofzo mee te spelen (als eyepet bijv.). Ik kan namelijk nog wel aan dat ding komen.
[...]
Volgens mij heet hij Frank.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Gisteren heb ik voor €17 bij de Mediamarkt in utrecht een Jabra BT2015 headset gehaald. werkt primaAnoniem: 335933 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:10:
ik wil een bluetooth headset aanschaffen maar weet iemand welke goed is en het liefst onder de 30 als het kan, eentje met goed geluid en goeie microfoon
7 uur spreektijd, 200 uur standby (BT2.0 + eSCO)
Anoniem: 337268
Ik bedoel ook eigenlijk alleen de PS1 games in de PS Store. Hoorde laatst zoiets namelijk. Hoop echter dat ik het mis heb, anders haal ik vanmiddag nog wat uit de US Store.Meelobee schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:01:
[...]
Nee hoor ook psn games hebben geen regio lock.
[ Voor 54% gewijzigd door Sluuz op 29-12-2009 08:58 ]
PSN: Sluuz
Anoniem: 337268
-edit-Anoniem: 337268 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:00:
Beter! Werkt denk ik alleen als je met credit card betaald, of niet? Of werkt het ook gewoon met die kaarten die je in de winkel koopt?
Goeie vraag
[ Voor 19% gewijzigd door Dwazer op 29-12-2009 09:24 . Reden: Lezen is ook een vak apart... ]
PSN cards die je hier koopt werken toch niet in de US store? Volgens mij wordt het dan idd creditcard of een US PSN card kopen online.Dwazer schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:04:
[...]
De PSN Cards werken primaKun je bij de meeste winkels krijgen (MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys, Free Record enz...)
PSN: xpock Live: xspock
Je hebt helemaal gelijk... Lezen is ook een vak apartpateen75 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:14:
[...]
PSN cards die je hier koopt werken toch niet in de US store? Volgens mij wordt het dan idd creditcard of een US PSN card kopen online.

nu wil ik niet een 'dik' systeem optuigen waarbij ik weer een extra speler en tuner etc krijg maar eigenlijk 'alleen' een paar boxen
kan iemand me een zetje in de goede richting geven waar ik op moet letten, wellicht een voorbeeld van wat mogelijkheden
zoals gezegd ik heb nu alleen geluid via tv dus het is al gauw een verbetering en ben niet heel kritisch geloof ik
PSN Headless_Pumpkin
Ik heb pas de oude EyeToy van de PS2 aangesloten, werkt perfectChaos-Zero schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:38:
Vandaag even 3 verschillende camera's op m'n PS3 aangesloten. Dit omdat ik de mugshot trophy van Burnout wilde gaan halen. Helaas herkende de PS3 geen van de drie camera's. What to do, what to do? Niemand heeft in mijn omgeving een originele PS3 camera.
edit: doh, was al gepost, oh well.
[ Voor 4% gewijzigd door Slurpgeit op 29-12-2009 09:50 ]
Geen idee of je surround wilt of niet, maar het is de moeite waard om naar pc-speaker systemen te kijken. hier een voorbeeld van een 5.1 set met genoeg reviews om verder mee te komen.F350-maniac schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:48:
ik zou graag mijn geluidskwaliteit een beetje willen opkrikken nu ik steeds meer game en meer films aan het
[...]
nu wil ik niet een 'dik' systeem optuigen waarbij ik weer een extra speler en tuner etc krijg maar eigenlijk 'alleen' een paar boxen
Anoniem: 330953
Ik ben gister de hele stad doorgestuurd, overal waren ze uitverkocht, maar kan ik met een random bluetooth headsetje op mijn ps3, of moet ik daar echt die speciale ps3 uitvoering voor hebben?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Misschien handig om het topic waar je notabene zelf in post eens te lezen? Staat een paar posts hierbovenAnoniem: 330953 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:41:

Nickname does not reflect reality
Paar posts boven je wordt er nog wat over gemeld: willy1986 in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee...". Aaahh, met ^^ hierboven dus.Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:41:
Ik heb een vraagje, weet iemand toevallig iets over die headsets voor de ps3?
Ik ben gister de hele stad doorgestuurd, overal waren ze uitverkocht, maar kan ik met een random bluetooth headsetje op mijn ps3, of moet ik daar echt die speciale ps3 uitvoering voor hebben?
De meeste Bluetooth headsets werken wel, maar ik zou altijd voor een officiële PS3 headset gaan vanwege de HQ-stand. Het geluid is dan net alsof je met elkaar aan het bellen bent (in XMB-menu). Per game ligt het aan de game hoe goed het geluid is. In GTA IV is het bijvoorbeeld vrij goed, maar in Burnout Paradise vond ik het al minder. Maar dat ligt, zoals gezegd, volgens mij meer aan de games zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 29-12-2009 10:46 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Voordeel van de headset van Sony is een speciale modus voor betere geluidskwaliteit. Staat volgens mij paar posts hierboven linkje naar online winkel waar die goedkoop te krijgen is (Creditcard vereist). Anders even op budgetgaming.nl kijken als je per se die wil hebben.
PSN: Shiver23
Anoniem: 330953
overigens had ik erop gezocht, maar de zoekfunctie deed het dus niet naar behoren..
Anoniem: 245048
Nu wilde ik mijn keyboard proberen maar de PS3 vind hem wel maar geeft steeds een pincode die niet overeenkomt. Heeft iemand een idee hoe ik mijn keyboard aan de praat krijg?
Misschien domme opmerking (heb ditzelfde gehad met mijn TB) maar heb je de batterijen al eens vervangen? (Desnoods voor testdoeleinden een stel nieuwe erin doen)Anoniem: 245048 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:58:
Maanden geleden toen ik nog genoot van mijn PS3 (60 Gb) heb ik een Logitech bluetooth keyboard gekocht, maar na het overlijden van de PS3 heb ik eieren voor mijn geld gekozen en een 120 Gb versie aangeschaft.
Nu wilde ik mijn keyboard proberen maar de PS3 vind hem wel maar geeft steeds een pincode die niet overeenkomt. Heeft iemand een idee hoe ik mijn keyboard aan de praat krijg?
Batterijen zijn vervangen en ik het de keyboard gereset. Hij vind wel de logitech maar met een andere code. Ik kon voorheen de juiste code ingeven maar die mogelijkheid heb ik nu niet.Dwazer schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:05:
[...]
Misschien domme opmerking (heb ditzelfde gehad met mijn TB) maar heb je de batterijen al eens vervangen? (Desnoods voor testdoeleinden een stel nieuwe erin doen)
gaat het om een 4 cijferige code?Anoniem: 245048 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:56:
[...]
Batterijen zijn vervangen en ik het de keyboard gereset. Hij vind wel de logitech maar met een andere code. Ik kon voorheen de juiste code ingeven maar die mogelijkheid heb ik nu niet.
probeer 0-0-0-0
Playstation 3 250GB
Wipeout HD
2x DualShock controller
HDMI-kabel.
Dit alles voor € 299,-.
Is dat een beetje een goede prijs?
Want wil er ook een Samsung UE40B6000 gaan kopen en nog een boxenset, dan kan ik er misschien wel een mooie prijs van laten maken.
Nope, ben net 2 uurtjes online geweest. Doet het nog steeds btw.walletje-w schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:21:
Hebben meer mensen last dat ze niet meer in kunnen loggen op PSN? Sinds gisteravond om ongeveer 11 uur kan ik niet meer inloggen.
PSN id: NL_SToRM
Ik was gister om die tijd gewoon online. ( MW2)walletje-w schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:21:
Hebben meer mensen last dat ze niet meer in kunnen loggen op PSN? Sinds gisteravond om ongeveer 11 uur kan ik niet meer inloggen.
PSN id: PENo1
Gister avond werden verschillende mensen bij mij ineens afgemeld. Waren MW2 aan het spelen, maar ze konden gewoon weer aanmelden en bleven wel gewoon in de game.walletje-w schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:21:
Ik krijg wel een code in beeld maar ik kan die niet wijzigen.Impry schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:17:
Gisterenavond even bij de Saturn in Tilburg gekeken.
Playstation 3 250GB
Wipeout HD
2x DualShock controller
HDMI-kabel.
Dit alles voor € 299,-.
Want wil er ook een Samsung UE40B6000 gaan kopen en nog een boxenset, dan kan ik er misschien wel een mooie prijs van laten maken.
Oh ik kan wel gewoon filmpjes kijken via de NOS applicatie en ook gewoon op internet via de browser.
m.n. door die 2e controller een prima prijs zou ik zeggen. game moet je net van houden natuurlijkImpry schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:17:
Playstation 3 250GB
Wipeout HD
2x DualShock controller
HDMI-kabel.
Dit alles voor € 299,-.
PSN Headless_Pumpkin
k krijg wel een code in beeld maar ik kan die niet wijzigen.Ike. schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:14:
[...]
gaat het om een 4 cijferige code?
probeer 0-0-0-0
Die code moet je overtikken in een nieuw venster om de boel te koppelen. Die kun je sowieso niet wijzigen toch? KlikAnoniem: 245048 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:43:
[...]
k krijg wel een code in beeld maar ik kan die niet wijzigen.
Lijkt me een goede deal ja. Wipeout is niet voor iedereen weggelegd, maar is best een vermakelijk spel. Daarbij krijg je een Dual Shock controller die minimaal 40 euro kost en een HDMI kabel die ook wel een 10tje kost. Als je dan nagaat dat de Slim 250GB alleen al 300 euro kost en je krijgt dit alles erbij, is dat een goede actie.Impry schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:17:
Playstation 3 250GB
Wipeout HD
2x DualShock controller
HDMI-kabel.
Dit alles voor € 299,-.
Is het mogelijk als ik straks in Nederland het spel koop en het geleende spel heb teruggegeven, ik gewoon weer vrolijk verder kan met mijn saves/trophies? Of betekent dit een verse install en opnieuw beginnen?
F350-maniac schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:40:
m.n. door die 2e controller een prima prijs zou ik zeggen. game moet je net van houden natuurlijk
Thanks voor de reacties, blijkt dat die actie alleen in Saturn Rotterdam is.Lizardz schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:02:
Lijkt me een goede deal ja. Wipeout is niet voor iedereen weggelegd, maar is best een vermakelijk spel. Daarbij krijg je een Dual Shock controller die minimaal 40 euro kost en een HDMI kabel die ook wel een 10tje kost. Als je dan nagaat dat de Slim 250GB alleen al 300 euro kost en je krijgt dit alles erbij, is dat een goede actie.
In Tilburg is de prijs helaas lang niet zo scherp.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.