Welkom in het 48ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door een moderator op 13-10-2009 17:10 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 48ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door een moderator op 13-10-2009 17:10 ]
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door een moderator op 31-10-2009 16:48 ]
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
ik zie daarom ook het nut niet in van elke keer weer een nieuw topic zonder dat de TS echt geupdate word.Hillie schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:44:
Is de Slim weer uit de handel gehaald?Gezien het gemis in het tabelletje in de startpost.
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 117981
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 07-10-2009 17:08 ]
Ik zou eerder twee versies maken, want alles naast elkaar wordt wel erg klein om nog netjes in de TS te passen. Dus bij de PS3 Fat dan de 160GB editie toevoegen en de 20GB weghalen, want persoonlijk heb ik die nog nooit gezien. En dan een nieuwe tabel met de PS3 Slim en dan inderdaad de 120- en 250GB versie.Anoniem: 117981 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:02:
Het deel "Wat voor modellen zijn er en wat zijn de verschillen" mag weleens ge-update worden met de 120,160 en 250GB modellen...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De 20, 60, en "80 met PS2 compatibiliteit" zijn NTSC versies, misschien wel aardig voor degenen die hun console geimporteerd hebben in het verleden maar voor een nieuwe gebruiker weinig interessant denk ik. Of misschien ook in een apart overzichtje "NTSC only versies"FeaR1986 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:06:
[...]
Ik zou eerder twee versies maken, want alles naast elkaar wordt wel erg klein om nog netjes in de TS te passen. Dus bij de PS3 Fat dan de 160GB editie toevoegen en de 20GB weghalen, want persoonlijk heb ik die nog nooit gezien. En dan een nieuwe tabel met de PS3 Slim en dan inderdaad de 120- en 250GB versie.
Overigens klopt de lay-out van "Tot slot nog even dit" ook niet helemaal: er is nog zichtbare code, dus denk dat er ergens een tabel niet lekker wordt begonnen.
You look like I need a drink.
Anoniem: 86074
[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 07-10-2009 19:03 ]
|2600k|Asus 290|
Vorige week verkocht Bart Smit nog voor 180 euro nieuwe PS3's met 80gb en een game. Dat was wel een koopje, maar die waren ook nieuw (op de doos na).\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:44:
Ik heb een aanbod gekregen om een PS3 60 gig over te nemen van iemand, voor 190,-. Is het verstandig om een tweedehands PS3 over te nemen ivm slijtage of groot risico op defecten? Of kan ik beter 90 euro meer dokken voor een nieuwe? Wat zeggen jullie
Hangt er ook een beetje vanaf hoe oud de oude console is. De PS3 heeft een economische levensduur van 3 jaar, zit ie daar dicht tegen aan dan wordt de kans op defecten natuurlijk wel een stuk groter. Vooral de lens is een zwak punt. Ook hangt het er natuurlijk een beetje vanaf hoe die persoon er mee omgegaan is en of ie wellicht in een afgesloten kastje heeft gestaan.\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:44:
Ik heb een aanbod gekregen om een PS3 60 gig over te nemen van iemand, voor 190,-. Is het verstandig om een tweedehands PS3 over te nemen ivm slijtage of groot risico op defecten? Of kan ik beter 90 euro meer dokken voor een nieuwe? Wat zeggen jullie
Antwoord is simpel, hecht je veel waarde aan die PS2 playback compatibaliteit? Zo niet, zou ik zeker verder kijken omdat het toch al een oude PS3 is..\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:44:
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
[ Voor 7% gewijzigd door Twanjo op 07-10-2009 19:53 ]
[ Voor 3% gewijzigd door rlkz op 07-10-2009 20:09 ]
I browse with Vivaldi
Ik hechtte daar heel veel waarde aan; omdat Puyo Pop Fever nooit is uitgekomen voor de PS3. En Puyo Pop Fever is toch echt een spel wat je met iedereen kan spelen.Sp33dFr34k schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:23:
[...]
Antwoord is simpel, hecht je veel waarde aan die PS2 playback compatibaliteit? Zo niet, zou ik zeker verder kijken omdat het toch al een oude PS3 is..
PSN: Zwartkijker
Dit is het ps3-topic, wat maakt het uit of het een beetje fanboy-achtig klinkt? Voor de ps3 is het gewoon veel goedkoper en je kan erin stoppen wat je wilt.Anoniem: 117981 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:12:
Misschien kan ook het stukje over de lange installtijden aangepast worden, het "betaal je je blauw" klinkt nogal fanboy achtig en niet erg objectief.
Volgens mij is de startpost bedoelt om te informeren over de mogelijkheden van en games voor de ps3. En niet waarom (bij sommige games) een installatie nodig is of waarom game x niet op de ps3 verschijnt. De startpost is zonder zulke dingen al lang genoeg.Anoniem: 117981 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:12:
Ook kan er een aanvulling bij met de reden waarom er uberhaupt installaties nodig zijn bij de PS3 (en de 360 niet), namelijk vanwege de blu-ray tecnhnologie die veel langzamer gelezen kan worden vanwege de hogere data-dichtheid: http://forums.kombo.com/showthread.php?t=24467
Goed punt.BM schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:11:
Als we het nu toch over de TS hebben. Zou er een anchor link bovenaan het topic toegevoegd kunnen worden, waarmee direct naar het einde van de TS gescrolled word? Het is een hele mooie TS, maar in 9 van de 10 gevallen wil ik die toch skippen, en direct naar de (1e) reacties gaan
Only fools are enslaved by time and space.
Het stukje over de blu-ray technologie gaat niet over "game X", maar over de PS3 als totaal; Op welk vlak hij anders is dan de Xbox360 en de Wii. Voor de PS3 is de blu-ray toch wel een heel belangrijk verschil, maar je mag dan wel de voor- en nadelen belichten vind ik. Of de voordelen opwegen tegen de nadelen kan een ieder dan voor zichzelf bepalen. Fanboy achtige geluiden daarin tegen horen niet in een goeie startpost, daar hoort objectieve informatie in. Er mag best staan dat iets goedkoper is overigens, maar het gaat vooral om de woordkeuze die nogal kinderachtig is.-RazieL- schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:36:
[...]
Dit is het ps3-topic, wat maakt het uit of het een beetje fanboy-achtig klinkt? Voor de ps3 is het gewoon veel goedkoper en je kan erin stoppen wat je wilt.
[...]
Volgens mij is de startpost bedoelt om te informeren over de mogelijkheden van en games voor de ps3. En niet waarom (bij sommige games) een installatie nodig is of waarom game x niet op de ps3 verschijnt. De startpost is zonder zulke dingen al lang genoeg.
Dat is ook zeker vervelend aan analoog, maar de TV doet simpelweg geen HDMI en is geen HD dus dat wordt 'm niet.RedHat schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:07:
Ik vind het grote voordeel van digitaal aansluiten dat je kan zien of de bekabeling goed is (door fouten in het scherm, glitches en blokjes). Bij analoog is de kwaliteit meer of minder; maar je weet nooit of het het maximum is en dus weet je ook nooit of je goede kabels hebt zonder een andere kabel te testen
Staan er al 2 van in huis, alleen net niet waar de PS3 op aangesloten is.Negaiido schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:08:
Ik zou als ik jouw was eerder een HD tv kopen en niet je geld verspillen aan kabels die je toch weg gooit. De eerste keer dat je de PS3 aansluit op een LCD tv is echt waanzinnig en is niks vergeleken met een scart kabel.
Kijk dat klinkt goed, klinkt alsof het een must-have wordt.Grannd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:08:
Op mijn oude philips breedbeeld CRT was het verschil behoorlijk groot, je zal het geen weggegooid geld vinden.
Maar in HD is het nog mooier
[ Voor 42% gewijzigd door thaan op 07-10-2009 21:12 ]
HP Pavilion dv9645
RGB is beter, maar let op: als je bluray of DVD films afspeelt krijg je groene waas over het beeld! Met RGB kun je namelijk de Macrovision beveiliging omzeilen dus doet Sony een verminkt signaal uitsturen zodat je geen analoge kopie kan maken.thaan schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:02:
Mijn vraag is dus, ga ik er op vooruit als ik een PS3 RGB scart kabel koop (iets als deze) tov de bijgeleverde composiet SCART kabel?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Lieve Adjes. In andere woorden: dat is de plek om zoiets te bespreken, niet hier.LoneRanger schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:40:
[...]
Goed punt.![]()
Daarnaast zou het ook wel prettig zijn als de PS3 ervaringen topics wat langer open bleven, ik zie het nut niet van iedere 1000 posts weer een nieuw topic waarvan de ts niet eens up to date is. [no offence]
Persoonlijk zou ik b.v. veel liever een topic per maand zien met de basics, de specials en een vooruitblik oid maar da's weer heel wat anders.
And I'm the only one and I walk alone.
Maar.. de blu-ray drive in de ps3 is helemaal niet langzamer dan de 12x dvd drive die in de xb360 zit.Anoniem: 117981 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:12:
Ook kan er een aanvulling bij met de reden waarom er uberhaupt installaties nodig zijn bij de PS3 (en de 360 niet), namelijk vanwege de blu-ray tecnhnologie die veel langzamer gelezen kan worden vanwege de hogere data-dichtheid: http://forums.kombo.com/showthread.php?t=24467
Bedankt voor de info.ari3 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:15:
[...]
RGB is beter, maar let op: als je bluray of DVD films afspeelt krijg je groene waas over het beeld! Met RGB kun je namelijk de Macrovision beveiliging omzeilen dus doet Sony een verminkt signaal uitsturen zodat je geen analoge kopie kan maken.
Voor games werkt RGB prima, voor films dus niet.
Je verhaal klopt bijna, maar om op de 12x speed te komen moet je alles wel maal 12/8=1,5 doen en je vergeet dat een DVD van buiten naar binnen gebrand is en dat je dus, als je de belangrijkste informatie aan de binnenring zet bijna de volle 12MB/s haalt. Sowieso is de kans groter dat de juiste informatie meer aan de binnenkant zit als de DVD niet ten volle benut is.DCFreak schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:38:
[...]
Maar.. de blu-ray drive in de ps3 is helemaal niet langzamer dan de 12x dvd drive die in de xb360 zit.
Het punt is namelijk dat veruit de meeste games op de xb360 op een dvd9 (dual layer) staan, en dan is de snelheid ineens nog maar 8-speed. Maar deze 8-speed is de maximale snelheid die alleen bereikt kan worden als het loopwerk de buitenste ringen van de dvd leest, dvd maakt immers gebruik van CAV (constant angular velocity). Blu-ray maakt gebruik van CLV (constant linear velocity) en dit betekend dat de lees snelheid altijd hetzelfde is.
Laten we met deze informatie eens gaan rekenen...
8-speed dvd lees snelheid binnenste ring: 3,3 MB/s
8-speed dvd lees snelheid buitenste ring: 8 MB/s
gemiddelde lees snelheid: (((3.3+8)/2)*11)/8 = 7,76MB/s
In de ps3 zit een 2-speed blu-ray drive met een transfer rate van 9MB/s (constant).
Als je dan ook nog bedenkt dat er in elke ps3 een harddisk zit die altijd ingezet kan worden als cache, dan is de conclusie vrij simpel..
Je kan het beste een kabel van het merk Blaze kopen. De kwaliteit van de RGB kabel maakt namelijk een groot verschil voor de beeldkwaliteit. Sowieso is het veel beter dan composiet. Sommige kabels hebben een schakelaar om te kiezen tussen RGB en composiet, voor de keren dat je een DVD wilt kijken (oude PS2s hebben er namelijk ook last van die groene waas, heeft te maken met de macrovision bescherming). Kabels voor een PS1 of PS2 passen ook uitstekend op een PS3.thaan schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:41:
[...]
Bedankt voor de info.
Erg apart, en er is dus niks te doen aan die waas? Is het alleen bij beveiligde dvd's/blu-rays of bij simpelweg elke film die je erin stopt?
Maargoed, ik ben over en ga morgen eens hier in de buurt een RGB scart kabel scoren!
Ik heb toevallig ooit voor mijn PS Two(de Slim versie dusthaan schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:41:
[...]
Bedankt voor de info.
Erg apart, en er is dus niks te doen aan die waas? Is het alleen bij beveiligde dvd's/blu-rays of bij simpelweg elke film die je erin stopt?
Maargoed, ik ben over en ga morgen eens hier in de buurt een RGB scart kabel scoren!
Ik denk toch wel dat tegenwoordig alle games de gehele dvd gebruiken. Of zelfs meerdere dvd's.Anoniem: 117981 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:52:Sowieso is de kans groter dat de juiste informatie meer aan de binnenkant zit als de DVD niet ten volle benut is.
Niet dat ik van plan ben om DVD's erop te kijken, maar als ik dan toch bezig ben is het inderdaad handig om zoiets te halen.Anoniem: 117981 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:57:
[...]
Je kan het beste een kabel van het merk Blaze kopen. De kwaliteit van de RGB kabel maakt namelijk een groot verschil voor de beeldkwaliteit. Sowieso is het veel beter dan composiet. Sommige kabels hebben een schakelaar om te kiezen tussen RGB en composiet, voor de keren dat je een DVD wilt kijken (oude PS2s hebben er namelijk ook last van die groene waas, heeft te maken met de macrovision bescherming). Kabels voor een PS1 of PS2 passen ook uitstekend op een PS3.
Deze moet je dus zien te vinden: http://www.comparestorepr...tereo-scart-cable-ps2.asp
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
DVD's worden van binnen naar buiten gebrand en als het dual layer betreft dan weer van buiten naar binnen voor de 2e laag.Anoniem: 117981 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:52:
[...]
..... dat een DVD van buiten naar binnen gebrand is ...
Het stuk over de PSN cards is ondertussen upgedate.InjecTioN schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 04:16:
@TS: even over de startpost, ik heb net mijn eerste Nederlandse PSN-prepaid-card mogen ontvangen. zie de pricewatch
daarbij: waarom is er geen Brütal Legend in de startpost geplaatst?
Spielerei...
Perfect voorbeeld van wat ik in de post boven die van jou bedoelde.el-jorge schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:56:
In het wat spelen we nu sectie moet dan zeker Batman Arkham Asylum komen!!
PS5
Hmm, een game als MGS4 speel ik persoonlijk juist voor de cutscenes, althans het verhaallijn, welke zoooo fantastisch mooi is uitgewerkt. Volg je het verhaal nog wel als je de cutscenes skipped? Eén ding is wel zeker, bespaart je wel veel tijdkernie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:49:
Ik vind de OP zo prima!
Mijn PS3 is met HDMI aangesloten, prachtig beeld op een knappe samsung lcd full hd.
Mijn Xbox 360 met component en hdmi op dezelfde tv gehad maar geen verschil in gevonden.
Gister met Metal Gear 4 begonnen (ngo nooit eerder fanatiek een MGS game gespeelt)!
Ziet er echt super uit en speelt lekker weg, ik kijk alleen niet alle cutscenes enzo maar t speelt verder lekker weg.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ja ik ben meer een wat gehaaste gamerYellowneck schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:12:
[...]
Hmm, een game als MGS4 speel ik persoonlijk juist voor de cutscenes, althans het verhaallijn, welke zoooo fantastisch mooi is uitgewerkt. Volg je het verhaal nog wel als je de cutscenes skipped? Eén ding is wel zeker, bespaart je wel veel tijd
PS5
Dat is zonde, want de verhalen van de MGS reeks zijn naar mijn mening één van de meest uitgewerkte verhalen die er zijn. Ik ben stiekem dan ook wel MGS fanboy, maar alsnogkernie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:42:
[...]
Ja ik ben meer een wat gehaaste gamerVolg het verhaal een beetje kijk de cutscenes een paar minuutjes.
Gaat mij echt om de gameplay zelf eigenlijk.
Als je bij het laatste chapter bent aangekomen wil ik je toch adviseren om deze helemaal te kijken.kernie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:42:
[...]
Ja ik ben meer een wat gehaaste gamerVolg het verhaal een beetje kijk de cutscenes een paar minuutjes.
Gaat mij echt om de gameplay zelf eigenlijk.
PSN: Leech1984
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PS5
Best wel lastig te vinden eigenlijk. Ik heb hem vorig jaar via cdwow.nl besteld voor 30 euro. Kon hem hier in de buurt nergens vinden. Ik heb net nog even voor je gekeken op verschillende webshops maar niets kunnen vinden. Misschien kan je het via Ebay proberen.GZ schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:41:
Iemand een idee waar ik Ninja Gaiden Sigma 1 nog goedkoop kan halen?
Hier dan?GZ schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:41:
Iemand een idee waar ik Ninja Gaiden Sigma 1 nog goedkoop kan halen?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Anoniem: 316933
Vond sowieso de hele game overkomen als een film, kan ook echt niet wachten tot ik deel 2 in mijn ps3 kan stoppen.Jumpman schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:41:
Bij Uncharted: Drake's Fortune vindt ik de afwisseling en hoe de game in de cutscenes overgaat altijd een verademing. Weer wat verder in het verhaal.
Maar een hele verhandeling over CAV versus CLV lijkt me niet iets voor een start-topic.Anoniem: 117981 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:00:
[...]
Het stukje over de blu-ray technologie gaat niet over "game X", maar over de PS3 als totaal; Op welk vlak hij anders is dan de Xbox360 en de Wii. Voor de PS3 is de blu-ray toch wel een heel belangrijk verschil, maar je mag dan wel de voor- en nadelen belichten vind ik.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
[ Voor 44% gewijzigd door maukoo op 08-10-2009 14:54 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Zelfde game, maar vooral meer content.Sp33dFr34k schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:22:
Die Ninja Gaiden Sigma, zijn die nu veel anders als de 'gewone' op de Xbox? Dacht eigenlijk dat ze hetzelfde waren, maar blijkbaar toch niet?
[ Voor 11% gewijzigd door Reemster op 08-10-2009 15:46 ]
Ghehe thanks, duidelijk Tom-RazieL- schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:44:
[...]
Zelfde game, maar vooral meer content.
NGS2 heeft tov NG2 op de 360 iets betere graphics, een iets minder lastige camera, meer characters en wapens, extra missies, online coop-missies en nog wel wat dingen.
ik verwacht niet dat de 80gb goedkoper wordt, wel dat de 250gb boven de 80gb wordt geprijsd, bijv. een prijs van 350 euro of 299 zonder game(s).tommocoumans schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:11:
hee jongens, ik ben hier nieuw.. Ik wilde een ps3 aanschaffen, veel gezocht natuurlijk.. maar ik zag dat er 16 oktober de slim 250 gb uitkomt.. zou dat betekenen dat er veel acties komen op de 80gb en hij nog goedkoper word? nu is er 1 voor 299 met uncharted en nog een classic game.. lijkt me opzich ook wel de moeite waard!
tips appreciated!:)
Welkomtommocoumans schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:11:
hee jongens, ik ben hier nieuw.. Ik wilde een ps3 aanschaffen, veel gezocht natuurlijk.. maar ik zag dat er 16 oktober de slim 250 gb uitkomt.. zou dat betekenen dat er veel acties komen op de 80gb en hij nog goedkoper word? nu is er 1 voor 299 met uncharted en nog een classic game.. lijkt me opzich ook wel de moeite waard!
tips appreciated!:)
Het geluid was wel ok, maar ik vond de gameplay echt tegen het brakke aan zitten. Ik heb 2 keer gehad dat ik totaal niet wist wat ik moest doen. Nu wil ik best dingen exploren etc. maar aangezien je niet kunt jumpen (tja... ) kun je niet veel dingen doen anders dan wat rondlopen en rijden om clues te vinden wat je moet doen. (jaja, ik weet best wat hack/slash is, ik heb het over dat gedoe met die motoren en die deur bv.). Wellicht is dat de initiele 'get-into-the-game' opstart, geen idee. De humor, muziek etc. was wel top. Grafisch ook maar matig, maar goed, dat is de stijl van de game. Camera was ook af en toe niet best.cheiron schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:02:
Ik was overigens een beetje verbaasd over de Brutal Legend demo, en dan met name het geluid: alles behalve de muziek was heel krakerig. Daar heb ik bij geen enkel ander spel last van op de PS3.
Daarnaast vond ik de gameplay ook niet bijster boeiend. Misschien ooit voor de budgetbak
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Laat me weten of het jou gelukt is bij trine om alle experience in level 11 te vinden. Bij mij zit er volgens mij een bug in. Of iig iets dat anders is dan de pc-versie, waardoor ik 1 flesje mis.AllSeeyinEye schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:20:
Gaat hard, die topics...
Ben inmiddels hard op weg om met Resistance 2 mn eerste platinum trophee te gaan halen![]()
Trine staat op de lijst als tweede.
Anoniem: 264553
Dan zie je er toch een over het hoofd, ik heb level 11 op pc en ps3 100%-RazieL- schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:10:
[...]
Laat me weten of het jou gelukt is bij trine om alle experience in level 11 te vinden. Bij mij zit er volgens mij een bug in. Of iig iets dat anders is dan de pc-versie, waardoor ik 1 flesje mis.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
[ Voor 4% gewijzigd door Light21M op 08-10-2009 18:12 ]
De actie van Bart smit was waarschijnlijk om hun huidige voorraad van 80 GB modellen kwijt te raken. Hebben ze meer orders geaccepteerd dan hun voorraad of zaten er bij sommige verkeerde modellen in het pakket (40GB) dan hebben ze een klein probleem. De 80 GB wordt namelijk niet meer gemaakt en/of geleverd door Sony als het goed is.Sp33dFr34k schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:17:
De 2ehandse 40gb die ik teruggestuurd heb, hebben zij ook al ontvangen, maar een nieuw exemplaar krijg ik ook maar niet binnen. Volgens mij hebben ze die dingen op ofzo en durven ze het niet te zeggen, erg frustrerend inderdaad...
Op de site van TNT wordt aangegeven dat mijne al geleverd is, maar ik heb nog niets gezienSp33dFr34k schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:17:
De 2ehandse 40gb die ik teruggestuurd heb, hebben zij ook al ontvangen, maar een nieuw exemplaar krijg ik ook maar niet binnen. Volgens mij hebben ze die dingen op ofzo en durven ze het niet te zeggen, erg frustrerend inderdaad...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
In het ergste geval is ie meegenomen door iemand die hem voor de deur van jouw zag staan!Meelobee schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:04:
[...]
Op de site van TNT wordt aangegeven dat mijne al geleverd is, maar ik heb nog niets gezienMeteen toen ik dat zag gebeld met Bart Smit en nu zijn ze een onderzoek gestart naar waar m'n PS3 gebleven is, hopelijk kunnen ze hem traceren, of anders een andere leveren, het zou dus zuur zijn als ze er niet meer zijn...
[ Voor 1% gewijzigd door mzx op 08-10-2009 19:13 . Reden: typo's ]
Meer content op het bloed na. Dat is nagenoeg niet aanwezig in de ps3 versie jammer genoeg terwijl het in de xbox versie echt mooie fonteinen oplevert. Ik bedoel als je er een arm afhakt wil je ook bloed zien lijkt mij en niet een zwart gat.-RazieL- schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:44:
Zelfde game, maar vooral meer content.
NGS2 heeft tov NG2 op de 360 iets betere graphics, een iets minder lastige camera, meer characters en wapens, extra missies, online coop-missies en nog wel wat dingen.
Smakelijk en veel gameplezier maar aan posts in dit genre hebben we niet veel.tommocoumans schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:37:
yes opgehaald! ga na het eten meteen uitpakken en spelen, woop woop!
Deze ga ik ook eens proberen later, is het goed vergelijkbaar met DMC?maukoo schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:19:
De demo van Bayonetta is te vinden in de Japanse store!! ben hem nu even aan het binnenhengelen...
Wow wat een game!! ik was deze bijna vergeten. Grafisch top en speelt lekker weg!!! uitproberen allemaal haha. Deze komt zeker op het must have lijstje!
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 08-10-2009 20:00 ]
[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 08-10-2009 21:10 ]
Moest je trouwens niet gaan trainentommocoumans schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:37:
yes opgehaald! ga na het eten meteen uitpakken en spelen, woop woop!
Voor ontvangst had ik niet hoeven te tekenen! Misschien begrijpelijk omdat je maar 2.95 verzendkosten betaald.mzx schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:12:
[...]
In het ergste geval is ie meegenomen door iemand die hem voor de deur van jouw zag staan!
Hoe kom ik hierbij denk je?
Ik heb mijn ps3 ook van de bs actie, en ik zag (via track and trace) dat hij onderweg was naar mijn huis(10.00u), maar ik moest weg. Ik dacht: Jammer, van het weekend geen ps3 voor mij, ik haal hem maandag wel op bij het post kantoor....
Ik kom 's avonds tegen half negen thuis en wat schept mijn verbazing: Ze hebben mijn ps3 gewoon als een groot pakket voor de voordeur gezet, en elke jan lul die er langs loopt kan hem meenemen! Stelletje amateurs.....
Ik hoop voor jouw dat niemand hem heeft meegenomen, anders gewoon naar tnt-post gaan. Want jij hebt nergens een handtekening gezet van ontvangst!
|2600k|Asus 290|
Die anchor link komt er spoedig aan BM, eerst nog wat ander werk aan de OP.BM schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:11:
Als we het nu toch over de TS hebben. Zou er een anchor link bovenaan het topic toegevoegd kunnen worden, waarmee direct naar het einde van de TS gescrolled word? Het is een hele mooie TS, maar in 9 van de 10 gevallen wil ik die toch skippen, en direct naar de (1e) reacties gaan
Ja, 2.95 euro verzendkosten is niet veel, maar om zo een (duur) pakket voor de deur te ploffen, wat makkelijk kan worden mee genomen, vind ik niet echt netjes.Bullus schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:28:
[...]
Moest je trouwens niet gaan trainen![]()
[...]
Voor ontvangst had ik niet hoeven te tekenen! Misschien begrijpelijk omdat je maar 2.95 verzendkosten betaald.
Pakketjesbezorgers krijgen geld per afgeleverd pakket. Gooien ze het pakketje voor je deur, krijgen ze daar geld voor. Als ze pakketje terugnemen krijgen ze er geen geld voor. Het mag niet wat ze doen overigens. Maar goed; ze doen het wel; want dan krijgen ze weer geld.mzx schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:02:
[...]
Ja, 2.95 euro verzendkosten is niet veel, maar om zo een (duur) pakket voor de deur te ploffen, wat makkelijk kan worden mee genomen, vind ik niet echt netjes.
Regiogebonden.Killed-1 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:18:
Ik heb me toennet maar even een PSN kaart gehaald! Nu heb ik ook een amerikaanse account waarop ik wipeoutHD had gekocht, maar kan ik nu via mijn EU account de Fury add-on halen? Of is het weer eens regio gebonden?
Op de Europese PS blog antwoorden de makers van het spel op die vraag: "As an smaller independent studio, it is very tough for us to do a worldwide release at the same time. We’re just not big enough to handle all of that at once. Heck, it’s tough to do a single territory release! Anyway, hopefully you’ll give us a chance when the game actually does come out in Europe (which will not be long time, we promise)."SayWhatAgain! schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:34:
Weet iemand wanneer Critter Crunch in de EU store komt? Lijkt me wel een grappig spelletje!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq