Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/9206/dirt2copy.jpg

DiRT 2 will feature a roster of contemporary off-road events, taking players to the most diverse and challenging real-world environments. This World Tour will have players competing in aggressive multi-car and intense solo races at extraordinary new locations, from canyon racing and jungle trails to city stadium-based events.

To be powered by the third generation of the EGO™ Engine’s award-winning racing game technology, DiRT 2 will benefit from tuned-up car-handling physics system and new damage engine effects. It will also showcase a spectacular new level of visual fidelity, with cars and tracks twice as detailed as those seen in GRID.

DiRT 2’s garage houses a best-in-class collection of officially licensed rally cars and off-road vehicles, specifically selected to deliver aggressive and fast paced racing. Covering seven vehicle classes, players will be given the keys to powerful vehicles right from the off. In DiRT 2 the opening drive is the Group N Subaru; essentially making the ultimate car from the original game the starting point in the sequel and the rides just get even more impressive.

In addition to the World Tour, DiRT 2 will come complete with full online functionality that will be core to the overall experience, with head-to-head competitive online play and new social features to engage the racing community. Prepare for mud, gravel, dust and dirt too in DiRT 2, coming september 2009.

screensshots
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/9568/dirt2200905260805433806.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/2613/dirt2200906020556250916.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/5300/dirt2200902180115341026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/1290/dirt2200811190638145076.jpg

previews

gamespot:http://www.gamespot.nl/pr...?game=4045&id=10588&cat=1
IGN:http://xbox360.ign.com/objects/949/949705.html

gameplay vidoe's
http://www.youtube.com/watch?v=2uvJKX6yTwM
http://www.youtube.com/watch?v=pl62AIblDdg (dit is een replay versie erg mooie)
http://www.youtube.com/watch?v=HPO_WvkA60c

officiële website

http://www.codemasters.nl/games/index.php?gameid=2998
http://www.dirt2game.com/

release date:september 2009!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 19-06-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aangezien er nog geen dirt 2 topic was,bij deze , zal in de loop van de tijd nog updaten ectr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Ipv [PC/PS3/X360/Wii/psp/nintendo ds] heb ik er maar even [Multi] van gemaakt :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
prima is indd een beetje netter ja d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246336

Ik had me aanvankelijk nogal op Fuel verheugd maar dat is alweer uitgesteld voor de pc geloof ik.
Denk dat ik maar wacht en voor de "echte" Dirt 2 ga dan ,wat ziet dat er veelbelovend uit zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik hoop ook dat deze game uber wordt, is nog de enigste game waar je nog een beetje serieus kan rally rijden , de andere games zoals sega rally, is nou niet echt mijn ding ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik ben benieuwd; a.s. zaterdag is hij alleen te zien bij Gamekings Live, wie weet valt er nog even mee te spelen.

Deel 1 had voor mij alles wat een rallygame moet hebben, behalve een normale besturing; die was wat mij betreft echt ruk. Weet iemand of er een demo komt? Want zonder ga ik hem niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
de demo komt als het goed is in september, dus net voor de release van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301974

Ik heb me met deal 1 kostelijk vermaakt,dus ben ook echt benieuwd naar deal 2.
Heb wel wat moeite gehad met de besturing. Mijn PS3 controller heeft het zwaar te verduren gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:38

BM

Moderator Spielerij
Dirt 1 was best aardig, maar ik hoop van harte dat ze de besturing gigantisch aangepast hebben. In deel 1 stuurden de autos voor mijn gevoel via 1 centraal draaipunt onder de auto, en absoluut niet via de voorwielen, wat een vrij eigenaardige manier van rijden opleverde :)
Als ze dat gefixed hebben zal het absoluut een vermakelijke game worden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-04 07:07
Helaas voor de PC bezitters onder ons:

DIRT 2 is uitgesteld tot december 2009 ivm DX 11 ondersteuning

Bron Gamer.nl:

http://www.gamer.nl/doc/5...-uitgesteld-om-DirectX-11

Gelukking heb ik ook een XBOX360, maar ik had hem liever eerst op de pc gehad.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://www.gametrailers.c...clusive-utah-dirt-2/52928

nieuwe vidoe, begin wel weer bang te worden voor de besturing :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb voor het eerst sinds CMR3 weer het gevoel dat het goed gaat komen. Het ligt eraan wat je wilt natuurlijk, maar sinds CMR3 was ik het gevoel kwijt. Teveel op rails rijden, en geen ruimte om lekker te driften. Dit ziet er gelukkig nog redelijk 'vrij' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mja, ik vond bij dirt 1 de besturing te direct , als je na links stuurden dan vloog je (letterlijk) ook na links , na mijn mening ietsje te snel

mja, we zien wel , die water effect's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Aan het eind zie je wat van het publiek, het jammer dat sommige mensen weer tegelijkertijd dezelfde animatie hebben net zoals in GRID. Klein detail, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 21:41

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Het publiek kan mij weinig uitmaken. Ik hoop dat deze game qua besturing/realisme een flinke sprong zal maken, mar ben eerlijk gezegd bang dat dit er niet in zal zitten. Eigelijk wil ik gewoon een Forza 2 style offroad/rally game en motocross madness 3 :P 8) .

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311176

Nieuwe video online: Coureur lovend over realisme Colin McRae: DiRT 2
http://www.insidegamer.nl...inmcraedirt2/videos/11529

Volg twitter.com/codemastersblx voor een live verslag vanaf de X Games in Los Angeles. Wij zijn daar de komende dagen aanwezig!

Heb jij vragen voor Ken Block of Travis Pastrana? Stuur ze dan naar @codemastersblx op Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Aantal filmpjes reeds gezien van diverse races, verheug me er toch steeds meer op. Deel 1 vond ik echt top... Vele uurtjes mee vermaakt. Ziet er op de filmpjes in ieder geval top uit. Word in ieder geval halen zodra die er is voor de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 20-04 01:35

TommyGun

Stik er maar in!

Ziet er sjiek uit! Gimme gimme :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290237

Dell 1 was al super maar dit ziet er ook gewoon weer gelikt uit.
Top dat ze Ken Block en Pastrana erbij betrokken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Een gamer die in derde persoon racet, neem ik niet serieus in zijn/haar opinie over het gevoel van de game. ;) Er is maar 1 manier om een racegame te spelen, en dat is first person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290237

ben ik niet met je eens, speel veel racegames en speel meestal nooit fp ... het is meer hoe je de besturing gewend bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Lijkt me een erg vet spel worden. Bij mediaoffer kan je deze pre orderen en tevens kans maken op een race experience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Anoniem: 290237 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:47:
ben ik niet met je eens, speel veel racegames en speel meestal nooit fp ... het is meer hoe je de besturing gewend bent ;)
Mjah, dus als je zelf in rl auto rijdt heb je ook liever dat je alles zag vanuit een cam die achter de auto hangt?
Het meest realistische om te racen is gewoon fp, dat is niet een mening, dat is een feit...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:17
Interview met de Chief Designer, gecombineerd met in-game footage:

http://www.gametrailers.c...ief-designer-dirt-2/53845

Ziet er toch wel goed uit allemaal, hopen dat het lekker rijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
och jee, het ziet er allemaal fluppy fuffy uit , ala need for speed menu's , ik denk niet dat we ook maar iets in de serieuse richting hoeven te denken , kwa rallye

merja evengoed leuk voor af en toe te ragge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 218213 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:58:
och jee, het ziet er allemaal fluppy fuffy uit , ala need for speed menu's , ik denk niet dat we ook maar iets in de serieuse richting hoeven te denken , kwa rallye
Menu's en Amerikaanse poeha kunnen mij niet zoveel schelen, als het maar goed rijdt. :) Check bijvoorbeeld dit, CMR4, waar Codemasters imho het spoor echt bijster was:

Het gevoel ontbreekt gewoon totaal, dat zie je ook in de hakerige lijnen. Geen vrijheid met driften etc, terwijl CMR1 dit juist nog zo mooi had. De eerdere filmpjes in dit topic geven mij het vertrouwen dat het eindelijk weer de goede kant op gaat. :)

• Pannekoek81
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-04 14:14
Demo komt waarschijnlijk morgen op PSN en Marketplace. Ben wel benieuwd eigenlijk.
UPDATE: Codemasters has since confirmed that the demo will be released tomorrow on Xbox Live Marketplace and PlayStation Network.

[ Voor 4% gewijzigd door Jamoru op 19-08-2009 16:47 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
cool, kan niet wachten , gelijk even kijken morgen :) ben heel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 19-08-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-03 07:00
UPDATE: Codemasters has since confirmed that the demo will be released tomorrow on Xbox Live Marketplace and PlayStation Network.

Staat er dus zeker morgen op.

Zie ook deze competitie

[ Voor 24% gewijzigd door NC83 op 19-08-2009 17:42 ]

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
NC83 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:39:

Staat er dus zeker morgen op.

Zie ook deze competitie
Cool dat die demo morgen al online staat. Maar na het zien van het filmpje vraag ik me toch af hoe realistisch het allemaal is, degene die die tijd heeft neer gezet voor de competitie reed meer door de berm dan over de weg, volgens mij zou de weg toch sneller moeten zijn in verband met rommel, heesters en hobbels in de bermen. :/
Ik weet nou niet of dit echt een verbetering is ten opzichte van Colin McRae Dirt 1, daar werd je als je een bocht te veel afsneed gereset en in dit filmpje geen één keer.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik vraag het me ook af , ik heb het idee, dat het meer een fun racer is geworden

merja, ik zie morgen wel , niet te hopen dat het een teleurstelling wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Allemaal goed en wel, maar wanneer komt de pc-demo?

Topicstarter
de pc versie is uitgesteld , die komt pas later , ze wilden per se dx11 erin hebben, dus dat duurt nog wel even

• Conroe
De demo staat online voor zowel Xbox 360 als PlayStation 3!
Post hier dus jullie ervaringen!

Vergeet ook zeker niet deel te nemen aan de DiRT 2 Demo Lap Time Competition!
GoT for it! d:)b

Topicstarter
en waneer komt die beschikbaar voor silver?

ik zie dat je weer perse gold moet hebben, ik dacht dat je met silver ook demo's kon downloaden?

edit: zie het al , dan maar een week wachten :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 20-08-2009 14:12 ]

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 218213 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:05:

ik zie dat je weer perse gold moet hebben, ik dacht dat je met silver ook demo's kon downloaden?

Wtf, wat een crap man. Lang leve het geweldige Live. :z

Maargoed; ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar die demo na het zien van dat filmpje. Zou je echt geen verschil voelen tussen los zand en de zijkanten van het parcours?

Topicstarter
zAo schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:23:
[...]

Maargoed; ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar die demo na het zien van dat filmpje. Zou je echt geen verschil voelen tussen los zand en de zijkanten van het parcours?
niet zo heel mooie nee, en om nou alleen voor een demo 10 euro live te pakken , gaat mij iets te ver :P

• BM

BM

Moderator Spielerij
zAo schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:23:
[...]

Gokje, ps3 fanboy? :z
Je krijgt als je niet betaald voor live de demo een weekje later, big deal....

En er word gereageerd alsof dat nieuw is, maar volgens mij is dat voor zo'n beetje elke demo van het afgelopen jaar het geval hoor...

Heb de demo iig in de downloadqueue gezet, vanavond eens ff kijken. Vanmorgen filmpje gezien, maar vond dat ze daar wel erg veel konden afsnijden, beetje jammer.
Verder hoop dat ik dat vooral het sturen aangepast is tov DiRT 1, dat je nu iig het gevoel hebt dat je voorwielen wat doen, ipv dat je auto over een punt in het midden van de auto draait.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

BM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:36:
[...]
Gokje, ps3 fanboy? :z
Je krijgt als je niet betaald voor live de demo een weekje later, big deal....

En er word gereageerd alsof dat nieuw is, maar volgens mij is dat voor zo'n beetje elke demo van het afgelopen jaar het geval hoor...

Heb de demo iig in de downloadqueue gezet, vanavond eens ff kijken. Vanmorgen filmpje gezien, maar vond dat ze daar wel erg veel konden afsnijden, beetje jammer.
Verder hoop dat ik dat vooral het sturen aangepast is tov DiRT 1, dat je nu iig het gevoel hebt dat je voorwielen wat doen, ipv dat je auto over een punt in het midden van de auto draait.
Nee hoor, ik heb zowel een 360 als een PS3, maar gewoon een hekel aan zulke onzinnige pesterij. Dat is het naar mijn mening. Een ander zal het zeer tactvolle marketing noemen :z

Ik heb heb overigens een journalist horen zeggen dat het rijden meer op GRID lijkt; dat zou ik niet heel erg vinden :)

Topicstarter
zAo schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:43:
[...]

Nee hoor, ik heb zowel een 360 als een PS3, maar gewoon een hekel aan zulke onzinnige pesterij. Dat is het naar mijn mening. Een ander zal het zeer tactvolle marketing noemen :z

Ik heb heb overigens een journalist horen zeggen dat het rijden meer op GRID lijkt; dat zou ik niet heel erg vinden :)
gelijk heb je :Y ik trap er niet in , wacht wel een weekje, nu met de prijsdaling van de ps3 gaat de xbox bij mij toch de deur uit >:)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Laatste wat ik er over zeg: waarom is het pesterij? Ik betaal, en 1 van de voordelen die ik daarvoor krijg tov niet betalende leden is het iets eerder kunnen spelen van demos :? Maarrrr goed, ik zal het wel verkeerd zien 8)7

Xbox

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

BM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:54:
Laatste wat ik er over zeg: waarom is het pesterij? Ik betaal, en 1 van de voordelen die ik daarvoor krijg tov niet betalende leden is het iets eerder kunnen spelen van demos :? Maarrrr goed, ik zal het wel verkeerd zien 8)7
offtopic:
Demo's zijn op alle andere platformen gewoon gratis hoor.

Iemand al speel ervaringen?

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

zAo schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:59:
[...]

offtopic:
Demo's zijn op alle andere platformen gewoon gratis hoor.

Iemand al speel ervaringen?
Is ook nog steeds gratis, alleen dan is het een week later..Dus een extra service voor members die voor Live betalen. En je betaald eigenlijk alleen voor het online gamen en het stukje van demo 1 week eerder downloaden is meer marketing technisch goed uitgewerkt. :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Topicstarter
niemand nog de demo gespeeld? ben wel benieuwd na ervaringen , en vooral hoe het stuurt :>

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Heb hem net gespeeld en viel me toch iets tegen. De game weet me nog niet te pakken, terwijl Dirt 1 dat wel direct deed. Het duurt ook een hele tijd voordat je kunt gaan spelen, je moet eerst een filmpje kijken, dan auto kiezen, dan weer even wachten en dan pas racen. Het irriteerde me een beetje, maar misschien ben ik wel erg ongeduldig :)

Denk dat ik Dirt 2 (volledige versie) voor de pc download, en als hij me alsnog bevalt dan koop ik hem wel voor de 360.

Tomorrow is not today!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:16
BM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:54:
ja want als je GOLD en Silver member nu eens in wit / zwarte member zou veranderen dan is de wereld te klein.

maar oke ik heb pc only dus ik moet nog wel even wachten

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:32:
niemand nog de demo gespeeld? ben wel benieuwd na ervaringen , en vooral hoe het stuurt :>
Zelf nog niet, maar een goed idee:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G_C1SQC6Ndo]

Lijkt mij allemaal iets te snel/makkelijk te gaan, maar goed, hopelijk is dat bij andere klassen beter.

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:06

rCk

Anoniem: 218213 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:27:
[...]

niet zo heel mooie nee, en om nou alleen voor een demo 10 euro live te pakken , gaat mij iets te ver :P
Of voor 33 euro 12 of 13 maanden, dan is het niet één demo maar zijn het er toch best veel in n jaar :)

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 14:57

Harrie

NederVlaming

Ik heb net even een kwartiertje ofzo de demo gespeeld op de xbox360, en tot nu toe vind ik het wel een toffe game. (gelukkig, want ik had hem al gepreorderd bij gamehubs, omdat het daar toch maar 34euro was).
Hoewel je op de filmpjes de gasten inderdaad ver door de berm ziet rijden, was ik regelmatig blij dat dit ook inderdaad kan, want het is echt wel een spel waar je je kop bij moet houden, en niet brainless kan racen zoals bij veel arcade racers. Ik was wel echt bezig met doseren van gas enzo (hoewel op dat filmpje hierboven toch iets anders doet vermoeden)

hier nog een filmpje van de demo... (Je weet ook meteen waarom je geen duitse versie wilt :+ )
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C8tMtvSB5n8]

[ Voor 12% gewijzigd door Harrie op 20-08-2009 21:41 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik heb net de demo op de ps3 gespeeld.
Ik moet zeggen dat het er goed uit ziet. Ik heb me best vermaakt.

Maar 1 min punt mij G25 stuurwiel werkt er niet op. Ik hoop wel dat de G25 wel ondersteund wordt in de volledige game.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44
Er zijn 2 races in de demo. 1 Baja race. Deze lijkt erg veel op Dirt 1. De andere race is in Marocco door door een woestijnlandschap en hierbij moet je gewoon planken. Is niet echt een rallystage. Daarvoor zitten er te lange stukken in. Je kunt echter wel tegenstanders inhalen. Deze rijden namelijk ook op de baan.

Multiplayer heeft ook deze 2 races. Bij Baja race je gewoon normaal tegen de rest. Bij de 2e race je ook tegen de rest, maar start je op dezelfde tijd en zijn de andere in Ghost modus.

Qua besturing lijkt hij erg veel op deel 1. Enige verandering die ik gemerkt heb in de 2e race is dat je veel slechtere remmen hebt (en dus echt moet remmen om niet uit de bocht te vliegen).
Water ziet er wel aardig uit, maar als je er doorheen rijd verlies je veel snelheid. Het beuken is trouwens ook weer terug online en hierdoor kun je echt je hele start verneuken.

Graphics zien er goed uit. De woontrailer is wel leuk verzonnen en erg verzorgd. Auto kun je ook van simpele accessoires voorzien. Zo kun je je avatar aan de achteruitkijkspiegel hangen of een Hulagirl op je dashboard zetten.

Ik hoop echter dat de controls nog iets realistischer worden gedaan. Remmen moet weer nodig zijn. Soms kun je hem gewoon in een slip gooien en de bocht halen, maar dat ziet er dan weer wat nep uit.
Ook hoop ik weer de Dakar Trucks te zien, maar weet nog niet of dat er wel in zit. Zoiezo iets ala Dakar lijkt me wel tof.

Jammer dat de demo niet zo uitgebreid is, maar heb me er wel mee vermaakt. Ik ga hem echter niet meer spelen aangezien ik die 2 races nu wel gezien heb (stuk of 4x beide gedaan). Dan speel ik liever de full.

Online had ik ook nog ff gedaan. Raar dat je in een willekeurige game terecht komt die mogelijk bezig is. Wel aardige potjes gehad, alleen kunnen sommigen er echt niet tegen als je sneller bent. Geen lag gehad en erg vloeiende gameplay dus dat zit wel goed. Kan niet wachten op de full.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2009 23:06 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-04 07:07
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:05:

Gewoon even een live id aanmaken en een nieuw profiel op je x-doos ( als je de demo perce wilt chekken)

Je krijgt dan nl. automatisch 1 maand gold gratis.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 15:28
Hmm ik kan de demo niet vinden? Neem toch aan dat ie bij de nieuwe releases moet staan op de 360?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phuse > Linkje :) Web marketplace ftw!

Gisteravond heeeeel ff gespeeld, en ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind.
Grafisch is het top, geen twijfel over mogelijk. Het rijd ook beter dan DiRT 1 imho, maar helemaal overtuigd ben ik nog niet. Heb geen idee hoe een rallywagen in het echt aanvoelt, maar had op die baan in Marokko toch m'n twijfels over het weggedrag, maar goed, tis geen sim natuurlijk :)
Ben er wel achter gekomen dat ik nog steeds geen handrembochtjes kan, en dat het eigenlijk best lastig is allemaal :p Heb die normale race 2 keer gedaan, 1x 8e en 1x 7e geworden :X Idem voor die stage in Marokko :X
In die stage kwam mijn achterkant me wel erg vaak voorbij zetten in de bocht, erg lastig om die een beetje netjes door te driften, kan dan de binnenkant niet echt houden.

Door water/modder heen rijden is wel erg cool gedaan als je in-car rijd. Je ziet echt geen f*ck meer, en word inderdaad behoorlijk hard afgeremd (wat wel klopt volgens mij).

Vanavond nog eens ff proberen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thanks. Zit hier echt al lang naar uit te kijken, maar als het zoals jij zegt geen SIM is zal het wel tegenvallen. Dacht dat overal geroepen werd dat deze juist wel sim zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mja, wat ik zeg, heb het ook niet heel lang gespeeld. Voelde wel beter aan dat deel 1, en is zeker best lastig. Wat dat betreft is er uitdaging genoeg, ook als het geen sim is.

Ik heb zelf niet de illusie dat er snel nog een Richard Burns Rally achtige gamesim uit gaat komen :)

Maar vooral, probeer het zelf. Mijn mening is niet heilig (I wish :P) en ik zit er vaak genoeg naast met eerste indrukken :p

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 21-08-2009 08:16 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Henkus schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:57:
[...]

Gewoon even een live id aanmaken en een nieuw profiel op je x-doos ( als je de demo perce wilt chekken)

Je krijgt dan nl. automatisch 1 maand gold gratis.
thanks wist ik niet , gelijk even proberen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Vindt wel spijtig dat Codemasters absoluut DirectX 11 erin wil steken, ik keek net zo reikhalzend uit naar de sequel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:43
Gisteren Dirt 2 maar eens heel eventjes geprobeerd en het beviel me redelijk goed! Het ziet er allemaal goed uit en het speelt lekker weg. Alleen hangt er naar mijn gevoel een klein cowabunga sfeertje en persoonlijk trekt me dat niet zo. Ik denk dat ik het spel niet direct ga kopen maar afwacht totdat het wat in prijs is gezakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik had niet een rally sim verwacht . maar toch wel iets meer dan dit , ziet er redelijk uit ja, alleen kon het water ,en de cracks in de ruit me niet echt overtuigen , besturing is iets beter dan deel 1 , maar aan de andere kant heeft het te veel fun gehalte voor mij , de 2 races in de demo heeft eigenlijk niets met rally kampioenschap te maken , maar goed, hoop wel dat het erin zit anders is het niets meer dan een fun racer , en dat is jammer

wacht even af op de full game , kijken welke races kampioenschappen erin zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm deze demo heeft hetzelfde waarom ik Dirt 1 niet heb gekocht, het "mijn auto zweeft over de baan" gevoel... Ik heb echt niet het gevoel dat ik contact heb met de weg en ik hou nu ook mijn hart vast voor de F1 game die ze daar bij Codemasters aan het maken zijn.

De demo was overigens niet al te moeilijk, beide banen de eerste keer gewonnen op 'serious'. Terwijl ik er weinig van bakte dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Probeer savage eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Phusebox schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:28:
Hmm deze demo heeft hetzelfde waarom ik Dirt 1 niet heb gekocht, het "mijn auto zweeft over de baan" gevoel... Ik heb echt niet het gevoel dat ik contact heb met de weg en ik hou nu ook mijn hart vast voor de F1 game die ze daar bij Codemasters aan het maken zijn.

De demo was overigens niet al te moeilijk, beide banen de eerste keer gewonnen op 'serious'. Terwijl ik er weinig van bakte dus.
Ik heb Dirt1 nooit gespeeld maar wel gisteren even de demo gechecked van Dirt2 en ik moet zeggen dat ik ook gelijk dat 'zweef'gevoel' kreeg. Vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Heb overigens alleen de eerste baan gereden, maar alweer snel uitgezet. Niks voor mij, ik wacht wel tot Forza3 :)

En ik had me ook wat anders bij een rally-game voorgesteld. Dit is gewoon racen tegen anderen? Of is dit gewoon een aparte mode en bestaat het meerendeel uit solo races tegen de klok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Anoniem: 37384 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:59:
[...]

Ik heb Dirt1 nooit gespeeld maar wel gisteren even de demo gechecked van Dirt2 en ik moet zeggen dat ik ook gelijk dat 'zweef'gevoel' kreeg. Vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Heb overigens alleen de eerste baan gereden, maar alweer snel uitgezet. Niks voor mij, ik wacht wel tot Forza3 :)

En ik had me ook wat anders bij een rally-game voorgesteld. Dit is gewoon racen tegen anderen? Of is dit gewoon een aparte mode en bestaat het meerendeel uit solo races tegen de klok?
Dirt 2 bestaat, net als Dirt 1, uit een assortiment van verschillende race modi. Zo heb je standaard rally time trials maar ook racen met vrachtwagens (zoals Dakar) en allerlei andere offroad voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die 2e race is toch geen rallystage? Tenminste dat hoor je in die tutorial.Land Rush and Trail Blazer zijn de modes waarbij Trail Blazer een modus is waarbij je niet een traditioneel rallyparcours hebt maar 1 waar je een stuk harder kunt racen. Beetje ala Hill Climb dus.

Oftewel: de echte rallystages moeten nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:59
Khad het al in het Xboxtopic gezegd, maar vooral die track in morocco is totaal niet overtuigend. Inderdaad een heel zwevend gevoel en tgaat als een komeet. Alsof je met een formule 1 aan het racen bent. Ik wil schudden, van de weg af bouncen en gewoon hard werken. Het is echt geen slecht spel ...dat zeker niet , maar het valt me hard tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ook de demo zitten spelen. Grafisch werkelijk prachtig! Het rijden vond ik ook prima, wel vermakelijk (moet geen arcade zijn, maar niet teveel een sim willen zijn, dan is het snel saai). Mis een klein beetje gevoel met de auto. Op hoge snelheid wel logisch dat je over de baan vliegt, als je al een flinke snelheid hebt. Maar bij het wegrijden heb je niet het gevoel dat die auto op los zand rijd. Dat zou misschien ietsje moeizamer mogen gaan. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen. Spel ga ik ook wel kopen, met genoeg banen en auto's wel vette shit denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Codeasters heeft zijn doel bij mij bereikt, ik heb mijn pre-order gecanceld... en kijk ook niet meer uit naar hun F1 game.

De controls zijn gewoon echt veel te spongy, alsof je constant op ijs rijdt, om over het online gebash nog maar te zwijgen. hbeb nog niet 1 race gereden waarin ik niet opzettelijk van de baan werd gedrukt.

Bah, ze pretenderen een sim neer te zetten, maar met deze arcade demo (nog eer arcade dan sega rally imho) jagen ze toch veel mensen weg. Maar goed arcade verkoopt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Phusebox schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:36:
Codeasters heeft zijn doel bij mij bereikt, ik heb mijn pre-order gecanceld... en kijk ook niet meer uit naar hun F1 game.

De controls zijn gewoon echt veel te spongy, alsof je constant op ijs rijdt, om over het online gebash nog maar te zwijgen. hbeb nog niet 1 race gereden waarin ik niet opzettelijk van de baan werd gedrukt.

Bah, ze pretenderen een sim neer te zetten, maar met deze arcade demo (nog eer arcade dan sega rally imho) jagen ze toch veel mensen weg. Maar goed arcade verkoopt beter.
Persoonlijk vind ik arcade niet zo erg en er zijn genoeg arcadespellen waarin je wel het gevoel hebt dat je auto rijdt ipv zweeft. Ik was al een beetje op mijn bek gegaan met Fuel en iets van mijn vertrouwen verloren, maar Grid vond ik biijv een heerlijk spel. F1 blijf ik naar kijken want als ze die verzieken ga ik ze persoonlijk over de weg slepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03 21:52

Shva

aka Jos_theboss

je heb ook geen contact met de weg :+ maar met mul zand, je heb dus niet veel tractie maar je glijd meer, dat verklaart het zwevend gevoel waar veel mensen het over hebben :+

kheb geen problemen met de physics die ik semi-realistic zou noemen, g25 voelt alleen pauper aan, veel te gevoelig maar het is nog speelbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Shva op 22-08-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shva schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:58:
[...]

je heb ook geen contact met de weg :+ maar met mul zand, je heb dus niet veel tractie maar je glijd meer, dat verklaart het zwevend gevoel waar veel mensen het over hebben :+

kheb geen problemen met de physics die ik semi-realistic zou noemen, g25 voelt alleen pauper aan, veel te gevoelig maar het is nog speelbaar.
No way dat een auto zo makkelijk glijdt, en die Morocco route is toch echt een weg en geen "rij maar door de woestijn" race. Dat het geen asfalt is begrijp ik, maar dit is echt compleet over the top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mja, dat was deeltje 1 ook al , er is op zich weinig veranderd , alleen de besturing is ietsje beter geworden

ik denk dat we een rallye sim wel kunnen vergeten (voor altijd :/ )

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 22-08-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Phusebox schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:36:

Vertel mij eens waar jij ooit hebt geleze dat ze pretenderen een Sim te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 21:41

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Helemaal mee eens, gevoel met de auto ontbreekt volledig waardoor het rijden eigelijk voor geen meter ging. Laat de makers van Forza eens een rally game maken, die weten precies hoe ze dit moeten doen :).

Ik rij normaal altijd met het camera vieuw @ motorkap, maar dit werkt in Dirt zeer slecht omdat je dan echt niets ziet :P.

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja inderdaad, ik rij altijd in-car maar dat is hier ook bijna niet te doen. of zoals je bij de baja race na een sprong altijd naar links trekt? alsof de muren magnetisch zijn.

Zou inderdaad vet zijn als er een Forza Rally zou komen, maar denk dat dat er niet in zit. Probleem is dat ze ook niet echt concurrentie hebben bij Codemasters. Vroeger had je toch ook zo'n rally serie van Microsoft zelf, wat is daar eigenlijk mee gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rallisport Challenge 2 _/-\o_
1 van de leukste rally games die ik ooit gespeeld heb, ook geen sim, maar wel een goeduitgewerkte arcade game. Enorm jammer dat die er op de 360 nooit meer gekomen is.

Edit: voor die tijd ook al hele goeie damage modelling. Beter dan Forza 2 (en 3 denk ik) nu doen :P

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 22-08-2009 19:51 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm zou die backwards compatible zijn? Dan moet ik die nog maar eens opduiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:14:
Hmm zou die backwards compatible zijn? Dan moet ik die nog maar eens opduiken...
Doe het dan goed en ga CMR1 spelen. ;) Ik heb het net ook weer even op de xbox gedaan, en ik weet weer waarom ik er vele uren in gestoken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 12:42

nFo

Op zand heb je minder grip hé, te arcade is niet goed, te sim is niet goed, een mix ook niet ?
Wat dan wel dan ?
Besturing is ongeveer hetzelfde als Grid en Dirt 1.
Maar goed blijven jullie maar lekker door zeuren over de goede besturing, rij ik lekker door. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zeuren dat het niet een echte simulatie is, is zooooo Dirt 1.
Je kunt verwachten dat ze er niet zo heel veel aan veranderen. Getuige de populairiteit van Dirt 1 (ja die verkocht toch nog best aardig.
Er is gewoon niet genoeg te verdienen met Rally sims. Anders was er vast wel een goede game gekomen. Dat Forza zo populair is, begrijp ik ook niet echt. Net als GT. 90% van de gamers zie ik namelijk niet als realisme fans. Maar goed, is niet erg.

Wat ik wel vind is dat het gemekker moet ophouden in dit topic. Oké, het is geen simulatie. GET OVER IT. Had je kunnen weten en boeit verder niet meer om het nogmaals te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:01:
Je kunt verwachten dat ze er niet zo heel veel aan veranderen. Getuige de populairiteit van Dirt 1 (ja die verkocht toch nog best aardig.
Ik neem het zo ook niet kwalijk. Snap dat het belangrijk is een grote groep te bereiken, ontwikkelkosten schieten ook door het dak voor dit soort games.
Er is gewoon niet genoeg te verdienen met Rally sims. Anders was er vast wel een goede game gekomen. Dat Forza zo populair is, begrijp ik ook niet echt. Net als GT. 90% van de gamers zie ik namelijk niet als realisme fans. Maar goed, is niet erg.
Dat die games populair zijn zal enerzijds te maken hebben met de gigantische hoeveelheid content die ze bieden. Anderzijds zijn beide games ook gewoon arcade te spelen, door het aanzetten van diverse hulpmiddelen.
Je ziet dat ook aan Forza3, waar ze dingen als rewind, en auto-brake toevoegen om het toegankelijker te maken. Mooi streven hebben ze ook. Ze willen auto-liefhebbers veranderen in gamers, en gamers in auto-liefhebbers. Mooie insteek wel, als ze het 'die-hard simulatie' deel niet vergeten :)
Wat ik wel vind is dat het gemekker moet ophouden in dit topic. Oké, het is geen simulatie. GET OVER IT. Had je kunnen weten en boeit verder niet meer om het nogmaals te melden.
Demo nog even gespeeld, en denk dat ik 'm toch laat schieten (dirt 1 wel gespeeld), maar voor mij is het het net niet, en ik ben niet vies van een arcade racers op z'n tijd :) Kan me zeker wel voorstellen dat mensen dit wel leuk vinden. En ik moet Codemasters sowieso complimenteren met de graphics. Die waren in Dirt 1 en Grid al goed, maar hier gaan ze er nog eens dik overheen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03 21:52

Shva

aka Jos_theboss

kvind de graphics eigenlijk geeneens zo bijzonder, veel post-processing maar weinig goeie textures, interior is best lelijk, car model is ook niet bijzonder... (is het me ps3's schuld?) aah en natuurlijk 720p...

maar handling is dik in orde en de crash physics zijn ook zeer goed.

het geluid is trouwens ook dik in orde!

[ Voor 4% gewijzigd door Shva op 22-08-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Nu online
Weet al iemand of de volledige versie van dirt 2 ps3 de Logitech G25 race stuur ondersteund.
Deze word niet in de demo ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Nu online
Demo gedaan, vind wel ok... Ga de volledige ook straks halen in de winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
@ f1boy_077: Als het goed is wel! Heb het nog eens nagecheckt!

DiRT 2 supported controllers and wheels:

PLAYSTATION 3
DUAL SHOCK 3 and SIXAXIS
Thrustmaster T-Wireless 3 in 1 Rumble Force
Thrustmaster Run’N’Drive Wireless Rumble Force
Thrustmaster Dual Trigger Rumble Force
Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback
Thrustmaster RGT Force Feedback Pro Clutch
Logitech Driving Force
Logitech Driving Force EX/RX
Logitech Driving Force Pro
Logitech Driving Force GT
Logitech G25 Racing Wheel

Xbox 360
Official Xbox 360 Controller
Official Microsoft Xbox 360 Wheel
Logitech Drive FX Wheel
Fanatec Porsche 911 Xbox 360 Wheel

PC Games for Windows Live
Keyboard Controls
Official Xbox 360 Controller
Thrustmaster Firestorm Dual Analog Logitech
Logitech G25 Racing Wheel
Logitech Driving Force Pro
Microsoft Xbox 360 Official Wheel
Thrustmaster Ferrari 430 Force Feedback Racing Wheel
Thrustmaster RGT F/F Pro (with and without Clutch models)
Logitech MOMO Racing
Logitech Momo Force
Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel (PWT)

[ Voor 17% gewijzigd door Conroe op 23-08-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Nu online
Oke bedankt.

Komt weer bij dat je voor de pc versie weer een Windows Live account moet hebben. Net als bij GTA4 wat veel problemen gaf.

Dat is bij mij de reden geweest dat ik een ps3 toen heb gekocht. Wegens de beperking wat je tegenwoordig krijgt om pc games te spelen.Het is helaas niet meer zo als vroeger cd erin instaleren en spellen maar.
Ik snap ook niet waarom je een windows live account moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Martinspire schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:01:

Wat ik me afvraag is wie hier nu eigenlijk zit te mekkeren 8)7 Mensen geven hier hun mening en geven aan of iets meevalt of tegenvalt wat dan weer een goede richtlijn is voor mensen die hetzelfde verwachten (en misschien niet de demo kunnen checken)

Jij zal er wel weer zo 1 zijn die alleen simbin games,Gt , GL enz. simulaties vindt , maar er is een wereld van verschil tussen arcade en Sims. Natuurlijk is Forza 2 (of 3) geen echte sim ,maar je kan het wel heel serieus spelen. En je hebt ook arcade-games die wel het gevoel creëren dat je contact hebt met de weg en gewoon meer kloppen. Dit is gewoon een rally wipeout en dat is natuurlijk IMO.

En waarom zou je geen veranderingen mogen verwachten in deel 2 ? GET OVER IT :P
Phusebox schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:14:
Yep die heb ik hier toevallig nog liggen en is ook goed te spelen op de 360

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 23-08-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik hoop dat het met de demo hetzelfde geval is als dat het toen met Grid was:
Dat het uiteindelijke spel beter bestuurbaar is.
Grafish ziet het er allemaal gelikt uit, en het lijkt me een uitdagende game!
Ander pluspunt: "mijn" Eclipse zit in de demo haha ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb gisteren de demo gespeeld en ben onder de indruk. Had destijds de demo van Dirt 1 gespeeld en die vond ik niet zo lekker spelen, in de rallyauto kon je snel remmen en slipte je niet echt door bochten. Hier is dat gevoel zoals ik het lekker vindt spelen. Keek niet naar deze game uit, maar denk nu dat ik 'm ga pre-orderen.
De invloeden van Grid zijn duidelijk te merken en dat is voor mij een groot pluspunt, vond dat ook een heerlijk spel.

Heb ook even een race online gedaan en heb bijna heel de race op kop gelegen (totdat ik een bocht iets te ruim nam en op z'n kant kwam)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Walkman schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 08:23:

Heb ook even een race online gedaan en heb bijna heel de race op kop gelegen (totdat ik een bocht iets te ruim nam en op z'n kant kwam)....
Dit vind ik het grote nadeel van de game.
Rally moet je alleen rijden, en proberen een parcours zo snel mogelijk af te leggen.
Als je met 8 wagens tegelijk op een zandweg racet kan je van tevoren al voorspellen dat er een keer iets fout gaat.
Solo rijden zit wel in het spel, maar helaas niet genoeg.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Begrijp wel dat gevoel van mensen die echt een rally spel willen spelen en dan teleurgesteld zijn in Dirt 2. Zelf ben ik gewoon op zoek naar een spel waarin je lekker kan racen en ben ik niet op zoek naar een "puur" rally spel. Het was al te verwachten dat dirt 2 de ingezette weg van deel 1 door zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Evertt schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:46:
Oke bedankt.

Komt weer bij dat je voor de pc versie weer een Windows Live account moet hebben. Net als bij GTA4 wat veel problemen gaf.

Dat is bij mij de reden geweest dat ik een ps3 toen heb gekocht. Wegens de beperking wat je tegenwoordig krijgt om pc games te spelen.Het is helaas niet meer zo als vroeger cd erin instaleren en spellen maar.
Ik snap ook niet waarom je een windows live account moet hebben.
Windows Live geeft je dezelfde functionaliteit als Xbox Live op PC alleen hoef je niet voor online te betalen. MS wil nou eenmaal hun Live dienst ook op PC brengen zoals Steam en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Zo, vanavond ook eens de demo geprobeerd en het viel goed mee. Grafisch mooi en de gameplay is ook redelijk. Wat ik wel nog graag zou weten is of het spel ook offline MP heeft. Dirt 1 had dit niet en daardoor heb ik het niet gekocht. Indien wel, dan pre-order ik hem direct, indien geen offline MP, dan misschien later wel eens.

Al een lange tijd geen rallygames gespeeld, laatste was V-Rally 3 (die ik wel graag speelde eigenlijk) dus een goede rallygame (en race in het algemeen) is welkom. Maar ik heb dus al teveel Singleplayer games :P

Ik vind Dirt 2 trouwens hangen tussenin arcade en sim. Het is inderdaad geen pure sim (gelukkig maar :> ), maar het is zeker ook geen arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 03:00:
Zo, vanavond ook eens de demo geprobeerd en het viel goed mee. Grafisch mooi en de gameplay is ook redelijk. Wat ik wel nog graag zou weten is of het spel ook offline MP heeft. Dirt 1 had dit niet en daardoor heb ik het niet gekocht. Indien wel, dan pre-order ik hem direct, indien geen offline MP, dan misschien later wel eens.

Al een lange tijd geen rallygames gespeeld, laatste was V-Rally 3 (die ik wel graag speelde eigenlijk) dus een goede rallygame (en race in het algemeen) is welkom. Maar ik heb dus al teveel Singleplayer games :P

Ik vind Dirt 2 trouwens hangen tussenin arcade en sim. Het is inderdaad geen pure sim (gelukkig maar :> ), maar het is zeker ook geen arcade.
Bedoel je met offline LAN of splitscreen?

Splitscreen waarschijnlijk niet. Kan ook nergens op het forum hier een betrouwbare bron vinden, maar het lijkt erop alsof alleen de Wii versie een splitscreen krijgt.

LAN optie komt waarschijnlijk wel (of systemlink), maar ook dat is nog niet bevestigd. Maar grote kans dat je op de PC wel iets met Hamachi kunt fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Martinspire schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:16:
[...]

Bedoel je met offline LAN of splitscreen?

Splitscreen waarschijnlijk niet. Kan ook nergens op het forum hier een betrouwbare bron vinden, maar het lijkt erop alsof alleen de Wii versie een splitscreen krijgt.

LAN optie komt waarschijnlijk wel (of systemlink), maar ook dat is nog niet bevestigd. Maar grote kans dat je op de PC wel iets met Hamachi kunt fabriceren.
Splitscreen inderdaad :) Het is een beetje de trend met racers de laatste jaren, geen splitscreen meer. Ook Midnight Club doet daaraan mee (MC3 wel, 4 niet).

Ik heb natuurlijk ook even gegoogled en het topic hier gelezen maar niks maakte me wijzer.

• NC83
Is niemand opgevallen dat Dirt 1 op de laptop draait in het menu, ik vond het wel een leuke toevoeging aan het menu.

Topicstarter
lijkt wel flatout in een nieuw jasje :X
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste