• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
NC83 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:05:
Is niemand opgevallen dat Dirt 1 op de laptop draait in het menu, ik vond het wel een leuke toevoeging aan het menu.
Heb ik niet gezien...zou echt vet zijn als je ook gewoon dat spel zou kunnen spelen in Dirt 2...gaat vast niet gebeuren, but a man can dream :)

Vindt de videos er goed uit zien (GRID was al mooi en grafisch is dit nog beter geworden) en de demo speelde ook goed, dus ik ga 'm wel aanschaffen. In die video's werd trouwens ook gezegd dat je de stem van je co-driver (een vrouw) kan veranderen naar een schotse co-driver (man). Waarschijnlijk voor degene die het "hippe" sausje dat over Dirt 2 is gegoten tegemoet te komen :) (is nog maar afwachten hoe hij praat, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Na wat langer met de demo gerommeld te hebben toch maar besteld. Tis geen simulatie en het zweeft een beetje maar tis wel dikke fun en met cockpitview nog verrekte moeilijk af en toe. En voor 32,50 kan het geen misser zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Beakzz schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:55:
Na wat langer met de demo gerommeld te hebben toch maar besteld. Tis geen simulatie en het zweeft een beetje maar tis wel dikke fun en met cockpitview nog verrekte moeilijk af en toe. En voor 32,50 kan het geen misser zijn.
Waar heb je die zo goedkoop besteld?

[ Voor 3% gewijzigd door Conroe op 29-08-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:19:
lijkt wel flatout in een nieuw jasje :X
:') Wel is flatout gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nFo schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:53:
[...]

:') Wel is flatout gespeeld ?
:')
ja veel te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

Harrie

NederVlaming

Conroe schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:15:
[...]
Waar heb je die zo goedkoop besteld?
Bij www.gamehubs.com is hij €33,99. Die prijs was voor mij ook een reden om niet te lang na te denken en het gewoon te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb vanmiddag ook wat meer tijd in de demo gestoken. Ik heb eerst die rally in Marokko gedaan en het verbaasde me enigszins dat er ook andere auto's op het parcours reden en je die dan in moest halen, wat soms voor oponthoud zorgde. Ik weet niet of deze modus (zoals in Marokko) een apart onderdeel is en dat er ook een ander onderdeel in de volledige game zit met een leeg parcours zoals in Colin McRae Dirt 1. Als dat niet zo is dan hoop ik wel dat je in de volledige game een leeg parcours kan selecteren of de tegenstanders als ghost kan instellen.

Op zich vond ik de auto vrij veel over de weg glijden maar dat kan aan de auto/afstelling of ondergrond liggen, want toen ik de Baja reed gleed de auto minder voor mijn gevoel. Maar ik ben benieuwd hoe de auto's op andere ondergronden (sneeuw, asfalt, etc) rijden.

Grafisch gezien ziet het er allemaal zeer goed uit, wat ik wel soms zag was dat er stofwolkjes voor me verschenen terwijl daar geen auto's reden of hadden gereden. Verder miste ik de achteruitkijkspiegel, dat is toch wel handig als je met de bumpercamera rijdt en de codriver in de Marokko challenge. :P

Al met al lijkt het me wel een leuke game, ik had hem al besteld bij thehut.com (voor ca. 36 euro) en zie geen reden om het te annuleren.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
buran schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:24:
Ik heb vanmiddag ook wat meer tijd in de demo gestoken. Ik heb eerst die rally in Marokko gedaan en het verbaasde me enigszins dat er ook andere auto's op het parcours reden en je die dan in moest halen, wat soms voor oponthoud zorgde. Ik weet niet of deze modus (zoals in Marokko) een apart onderdeel is en dat er ook een ander onderdeel in de volledige game zit met een leeg parcours zoals in Colin McRae Dirt 1. Als dat niet zo is dan hoop ik wel dat je in de volledige game een leeg parcours kan selecteren of de tegenstanders als ghost kan instellen.

Op zich vond ik de auto vrij veel over de weg glijden maar dat kan aan de auto/afstelling of ondergrond liggen, want toen ik de Baja reed gleed de auto minder voor mijn gevoel. Maar ik ben benieuwd hoe de auto's op andere ondergronden (sneeuw, asfalt, etc) rijden.

Grafisch gezien ziet het er allemaal zeer goed uit, wat ik wel soms zag was dat er stofwolkjes voor me verschenen terwijl daar geen auto's reden of hadden gereden. Verder miste ik de achteruitkijkspiegel, dat is toch wel handig als je met de bumpercamera rijdt en de codriver in de Marokko challenge. :P

Al met al lijkt het me wel een leuke game, ik had hem al besteld bij thehut.com (voor ca. 36 euro) en zie geen reden om het te annuleren.
Die andere auto,s dat zijn geen deelnemers maar marrokanen die proberen te vluchten met de gejatte wedstrijd auto.s :P

Realistisch spel dus O+

Geintje he, Ja sorry kon het niet laten :')

Ik moet toegeven dat ik erg heb genoten van Dirt 1. echter heb ik deze met het toetsenbord uitgespeeld.

Nu ik een Mono stuur heb hoop ik het nog realistischer te ervaren.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Harrie schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:47:
[...]

Bij www.gamehubs.com is hij €33,99. Die prijs was voor mij ook een reden om niet te lang na te denken en het gewoon te proberen.
Aan de rechterkant van de site staat een code voor 5 % en dan is hij dus maar 32,50 voor de Xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
buran schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:24:

Marroko is een trailblazer event en geen rally event, in een trailblazer event heb je geen co-driver dus die is dan ook niet te missen :).

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

NC83 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 00:27:
[...]

Marroko is een trailblazer event en geen rally event, in een trailblazer event heb je geen co-driver dus die is dan ook niet te missen :).
Hoeveel andere events zijn er tov rally? Ik zou het spel willen om met rallybakken op verschillende rallystages te rijden, en niet om met trucks e.d. rondjes op een baan te doen.

/edit: toch maar besteld, in de trailers zie ik genoeg rally voorbij komen :) wel raar dat er inhoudelijk weinig over bekend is gemaakt (aantal banen/auto's en verdeling per 'type')

[ Voor 18% gewijzigd door Tom op 31-08-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

Harrie

NederVlaming

Beakzz schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:27:
[...]

Aan de rechterkant van de site staat een code voor 5 % en dan is hij dus maar 32,50 voor de Xbox ;)
Ah ja die had ik niet gezien, omdat daar zoveel nieuws items voorbij scrollen dat hij maar eens in de zoveel tijd zichtbaar is :P Ik heb trouwens ook al voor de 24ste besteld, toen was dat nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Harrie op 31-08-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34
Zoo ook even de demo gespeeld, Marocco echt super! Een van de leukere evenementen van een oud rally spel wat ik nog ergens heb liggen. De auto's glijden inderdaad nog vrij veel en een ander element wat ik (nu al) wat storend vind is al dat vuurwerk. Beetje erg overdreven allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Edge magazine viel gisteren in de bus en die heeft Dirt 2 gereviewed. Heeft een 8 gekregen (alhoewel ze de amerikaanse trucks minder vonden omdat ze log zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chief magazine gaf hem 8.9. Minpunt vinden ze dat de opgelopen schade niet echt veel effect heeft op het rijgedrag van je voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:02:
Chief magazine gaf hem 8.9. Minpunt vinden ze dat de opgelopen schade niet echt veel effect heeft op het rijgedrag van je voertuig.
Dat kun je toch instellen (ik zet het altijd op alleen visueel, dus heb echte schade nog niet ervaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:23:
[...]

Dat kun je toch instellen (ik zet het altijd op alleen visueel, dus heb echte schade nog niet ervaren)
Ja maar dan nog, behalve de stuurinstallatie die wat scheeft trekt is er weinig effect.

Ik ga Dirt 2 ook wel halen, maar een tijdje na release aangezien een splitscreen mode ontbreekt (en Fifa 10 binnenkort uitkom, dit terzijde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 20:06
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:31:
[...]

Ja maar dan nog, behalve de stuurinstallatie die wat scheeft trekt is er weinig effect.

Ik ga Dirt 2 ook wel halen, maar een tijdje na release aangezien een splitscreen mode ontbreekt (en Fifa 10 binnenkort uitkom, dit terzijde).
Ik kreeg met Dirt 1 anders aardig wat problemen als mijn motor kapot ging, mn versnellingsbak het begaf e.d.
Dat je dan gewoon niet de snelheid haalt die de CPU wel haalt en dus het rally-event (daar had ik er de meeste last van) verliest.

Merkte wel dat je in de demo veel uiterlijke schade kunt hebben, maar deze niet echt voor vermindering zorgt van de kwaliteiten van de auto. En dat lijkt dus doorgezet te zijn.

Ach, zo erg vind ik het nou ook weer niet. Aangezien je nog steeds total-loss kunt gaan denk ik?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Martinspire schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:46:
[...]

Ach, zo erg vind ik het nou ook weer niet. Aangezien je nog steeds total-loss kunt gaan denk ik?
Ja je kan total - loss... rij maar eens vol gas op een paal of een hoop stenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hmmm zat te kijken om deze als pre - order bij gamehubs.com te bestellen. Nu 33.99. Maar hoe is de ervaring met deze web winkel? Lange levertijd of gewoon op release dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Pannekoek81 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:12:
Hmmm zat te kijken om deze als pre - order bij gamehubs.com te bestellen. Nu 33.99. Maar hoe is de ervaring met deze web winkel? Lange levertijd of gewoon op release dag?
Niet op de release dag, want moet uit HongKong ofzo komen, duurt gemiddeld 1-2 weken na releasedatum.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:19:
[...]

Niet op de release dag, want moet uit HongKong ofzo komen, duurt gemiddeld 1-2 weken na releasedatum.
Thnx dan toch maar waardebonnetje inleveren bij bol.com. Al zag ik dat ie daar plots van 65 euro (vorige week) naar 72 gegeaan is :? Mja heb toch een bonnetje die ik kan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pannekoek81 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:30:
[...]

Thnx dan toch maar waardebonnetje inleveren bij bol.com. Al zag ik dat ie daar plots van 65 euro (vorige week) naar 72 gegeaan is :? Mja heb toch een bonnetje die ik kan leveren
Ken je niemand met ANWB pas? Dan krijg je bij FRS.nl 10% korting, en dan kost ie je €53,99 of €51,75 voor respectievelijk xbox360 en ps3. En als je even op addiscount.nl ofzoiets kijkt kun je door 7 min. reclame nog eens €7,05 korting krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:43:
[...]

Ken je niemand met ANWB pas? Dan krijg je bij FRS.nl 10% korting, en dan kost ie je €53,99 of €51,75 voor respectievelijk xbox360 en ps3. En als je even op addiscount.nl ofzoiets kijkt kun je door 7 min. reclame nog eens €7,05 korting krijgen...
Hmm dat is ook interessant en die dubbele korting mag ook? Meestal toch maar 1 van de 2? Na maar ff kijken, thnx voor de tip

Edit: al gelezen, thnx _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek81 op 02-09-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:46:
[...]

Merkte wel dat je in de demo veel uiterlijke schade kunt hebben, maar deze niet echt voor vermindering zorgt van de kwaliteiten van de auto. En dat lijkt dus doorgezet te zijn.

Dat is dan ook hun minpunt, veel uiterlijke schade maar weinig verandering aan het stuurgedrag van de wagen behalve een afwijking naar rechts of links. Verder waren ze wel lovend over de game.

Total loss lukt inderdaad, rij maar eens frontaal tegen zo'n huisje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Als je moter schade op loopt merk je dat ook hoor in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op Metacritic stond ook deze review:
93% Games Master UK
For all its glamorous, "radical!" makeover, DiRT 2 is still the best handling rally game in the business. [Oct 2009, p.66]
En daarbij de eerder gemelde:
Edge magazine: 8
Chief magazine: 8.9

Gemiddeld dus een dikke 8,5 n.a.v. drie reviews.
Netjes, was toch een beetje op de gok mijn pre-order :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tom op 02-09-2009 21:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
quote:93% Games Master UK
For all its glamorous, "radical!" makeover, DiRT 2 is still the best handling rally game in the business. [Oct 2009, p.66]qeuote:

ja nogal wiedes , het is ook de enige game

:P

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Ik heb de demo nu paar keer gespeeld op de PS3 en denk er wel over de game aan te schaffen. Grafisch en met name replay is erg spectaculair. Zeker als het wat goedkoper kan in het buitenland.

Wel vind ik, net als vele anderen, dat de auto iets teveel glijdt. De auto mag wat mij betreft wel iets meer in het zand/grind happen maar wellicht is dit met instellingen nog te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dit zegt mij al genoeg:
IGN Review:
Closing Comments
Dirt 2 is prettier than its predecessor, has more varied tracks and a functional multiplayer offering. What it doesn’t have is a focus on pure time-trial rally races, which is really what I expect from a rally game. The other disciplines are fun to dabble in, but I’m old school and want a bit more tradition from a racing game. Dirt 2 is a solid racing game with some really fun events and a slick menu system, but it could use a little less of the arcade action and a bit more of the sim. I think the vast majority of racing fans are going to love what Dirt 2 has to offer, but there will be a few who long for the days when a hill climb was considered the ultimate racing experience.
Te veel arcade, en niet 1 (!) echte rally time trial... goed dat ik gecanceld heb dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
precies, en daarom koop ik de game dus ook niet, zie wel een keer als de game in een budget bak ligt

voor mij de teleurstelling van 2009 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Ja, dat is wel jammer dat ze de Amerikaanse insteek qua rallyrijden hebben genomen. Dat betekend veel spektakel rond showman Ken Block die liever drift dan stuurt. Voor mij blijft Richard Burns Rally de beste game met mooiste time trail tracks.

Denk dat ik CM Dirt 2 afwacht tot ie rond €20 is, er komen nog aantal andere racegames aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:27:
precies, en daarom koop ik de game dus ook niet, zie wel een keer als de game in een budget bak ligt

voor mij de teleurstelling van 2009 :/
Die teleurstelling had je je kunnen besparen door Dirt1 te bekijken, er staat niet voor niets 2 achter de titel.

En er zitten wel wat 'ouderwetse' timetrials in. Zie de review van Eurogamer, die geeft volgens mij een aardig beeld van de game.

Feit is nou eenmaal dat de hardcore rallygames matig werden verkocht. De oude CMR games gingen ieder jaar terug in de verkoop, totdat ze met Dirt1 en de meer arcade feel kwamen. Misschien moeten jullie eens opzoeken hoeveel RBR heeft verkocht en begrijpen jullie waarom zo'n game er echt nooit meer van komt. Blijft jammer, dat wel.
Dirt2 is gewoon totaal niet te vergelijken met RBR of de oude CMR games. Kun je daar niet mee leven dan is dat je goed recht, kun je daar wel doorheen kijken dan is het gewoon een goeie game. Ik heb me in ieder geval erg vermaakt met de demo, vooral online.

[ Voor 19% gewijzigd door Yeroen76 op 04-09-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die videoreview van IGN vind ik dan ook niet echt mega. Ze merken op dat er maar weinig rallystages inzitten, maar laten alleen maar die buggies en andere gametypes zien die met meerdere spelers zijn.

Laat dan zien wat er dan wel in zit.

Verder veel gebeuk in de video. Daarnaast valt het op dat hij niet echt de goede lijnen rijd. Ik ga wel kijken naar de volgende videoreview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Kijk hier eens anders voor andere tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Hier de volgende videoreview
http://www.gamekings.tv/index/videos/review-dirt-2/

[ Voor 22% gewijzigd door nFo op 05-09-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Minder timetrials is wat jammer, maar toch lijkt het erop dat dit een erg vette game gaat worden.
Op Metacritic zit ie nu op 8,8 gemiddeld (16 reviews). Die Gamekings review is ook positief :)
Bij gamehubs had ik em gepre-ordered voor 35 euro, hij is er nu 43 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen wat jullie onder een sim-game verstaan?

Is dat omdat je veel aan je auto kan sleutelen of dat het gewoon ontzettend lastig is om 'm normaal op de weg te houden, en dus veel moet oefenen? Richard Burns was naar mijn mening een sim, omdat ik het moeilijk vind net als GTR maar als ik game kings mag geloven is de hoogste moeilijkheidsgraad van Dirt 2 ook best lastig.

Na een V-Rally verslaving kan dit ook nog wel een eens een topper worden bij mij. Ik bestel alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
Jammer dat hier veel wordt gediscussieerd over de cijfers die worden toegekend aan dit spel. Het is gewoon een goed spel, dat technisch uitstekend in elkaar zit. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat hetgeen wat Codemasters voor ogen heeft gehad, ook heeft bereikt. Dat het niet ieders smaak zal zijn, dat is nou eenmaal bij iedere game zo. LittleBigPlanet ontving gemiddeld een 9.4, dat was toch ook niet ieder z'n ding?

Deze hoge cijfers halen mij nog niet over om de game te pre-orderen. Ik heb plezier gehad met de demo, maar vraag me af of er werkelijk genoeg rally-achtige stages zijn die mij zullen boeien. Met het oog op de komende maanden vol goede games, wacht ik dit even af.

[ Voor 4% gewijzigd door AdnanKananda op 05-09-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Het lijkt een beetje op NFS Pro street, die menu's en zo...

Ik vond Dirt 1 ook al te arcade, dus deze zal dat ook wel zijn...

Ik heb liever wat meer sim soals de eerdere McRae games. Toen had je echt het gevoel dat je reed, en kickte je hem gewoon als je een bocht superwreed nam. Driftend/ met weelspin en al. Toen MOEST je soms handremmen, en dat ging heerlijk!

Nu niet meer. Het gaat nu veel te makkelijk, en de games zijn veel té vergevingsgezind. Je kan veel te laat remmen... Je hebt teveel "grip" in games naar mijn mening. Iig was dit in Dirt 1 wel.

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 07-09-2009 11:41 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006889112/index.html

Bol.com : 35 euro reserveren..

Er staat wel een plaatje van DS bij maar staat in de categorie : Xbox 360 8)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-Thunder- schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:57:

Volgens mij merken de retailers wel dat dit spel niet goed gaat lopen, aan de lage prijzen overal te zien.
Het wordt een beetje wat FIFA is voor EA. Hier en daar wat graphics oppoetsen, paar nieuwe features erin en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81

_/-\o_ kijk

hmm denk foutje als je namelijk verder klikt blijft dat icoontje van de DS staan en geen 360, straks krijg ik die thuis 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Pannekoek81 op 07-09-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
En voor de 360 versie vragen ze dan ook meteen de hoofdprijs :S
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006889111/index.html

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Phusebox schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:14:
[...]

Volgens mij merken de retailers wel dat dit spel niet goed gaat lopen
En waar is dat op gebaseerd? De enige die hier negatief over het spel doen zijn wat tweakers omdat sommige een sim hadden verwacht. Van mij mag het ook wel wat meer richting een sim gaan hoor, beetje de verhouding arcade/sim zoals GT5 (wat natuurlijk ook nog lang geen sim is zoals GTR of rFactor wel zijn). Dus iets meer gericht op time trials. Maar dat het geen sim is wil nog niet zeggen dat het een slechte game is.

Op metacritic verzamelen ze alle punten van reviews en delen de score door het aantal reviews. Daar komt nu, na 18 reviews, een gemiddelde uit van 8,8. Bij de all time highscores staat ie nu op de 24e plek. Dus dat is gewoon ontzettend hoog.

Ieder mag z'n eigen mening hebben natuurlijk, niemand verplicht je ook een spel te kopen. Maar bij voorbaat zoiets roepen terwijl alle reviews positief zijn slaat natuurlijk nergens op. Als het slecht was zou het al lang opgemerkt zijn (zie de eerste reviews van Fuel, die viel erg snel door de mand). Sowieso is het nu al hebben van een mening wat snel, aangezien niemand het volledige spel heeft en er slechts een demo met twee banen valt te spelen.

Niet dat ik het spel de hemel inprijs, voor mij is het ook maar een gok (had 'm al besteld) maar de negativiteit hier kan ik niet begrijpen, zeker niet na alle reviews die er gewoon positief over zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik heb nog nooit een Dirt racegame gespeeld, dus ik heb geen idee hoe ik deze game "onder controle" kan krijgen.
Ben altijd Wipeout en Burnout gewend geweest.
Toch maar eens de demo gedownload van de psn store.
Ik snap er geen zak van, geef je gas, dan lig je al binnen 3 seconden op je dak, dus maar even schakelen op manual gezet zodat ie in z'n 2 wegrijd anders is ie niet onder controle te houden (geld voor baja en voor morokko)
Denk voor me zelf dat ik geen feeling met deze game kan krijgen zonder stuur.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:56

Thanks for de Tip. Besteld. Wel raar dat het zoveel verschil per platform.. Wordt een leuke race Herfst/Winter.
edit:
Ik zie overigens dat alle plaatjes verkeerd staan op de bol.com site bij dirt:
Bol resultaten Dirt 2

Op de een of andere manier lijkt het alsof de prijzen wel kloppen als je deze met de plaatjes vergelijkt. Ben benieuwd.

[ Voor 29% gewijzigd door bassio op 08-09-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Voor dat ik ga pitten nog even snel een hands on van de volledige xbox 360 versie.

Ik heb de game nu ongeveer een uurtje gespeeld en hij is gaaf.

Het zijn voorval korte events die je speelt (soms wel erg kort bijv. een stage van 1.43)
Ik hoop dat de events later in de game wel wat langer worden.

Een rally track rijden met 8 rijders tegelijk is helemaal nieuw en heeft ook wel wat.

Tot een zekere hoogte zit er een beetje Rallisport Challenge gevoel is de game

Ik zit nu op level 6 en heb een paar rally' s gereden en een paar station races.

Ik speel de game in car view met het MS xbox 360 wheel (totdat mijn fanatec porsche wheel binnen is)

Je kunt zelf je button assignment bepalen, iets wat ik ook tof vind dat deze mogelijkheid er is.

Grafisch ziet het er allemaal erg gelikt uit.

Deze game is zeker een 9 waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Henkus op 08-09-2009 01:34 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tom schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:22:
[...]

En waar is dat op gebaseerd? De enige die hier negatief over het spel doen zijn wat tweakers omdat sommige een sim hadden verwacht. Van mij mag het ook wel wat meer richting een sim gaan hoor, beetje de verhouding arcade/sim zoals GT5 (wat natuurlijk ook nog lang geen sim is zoals GTR of rFactor wel zijn). Dus iets meer gericht op time trials. Maar dat het geen sim is wil nog niet zeggen dat het een slechte game is.
Dat het spel het niet goed doet heeft niks met reviews te maken. Het kan een 9 krijgen en dan nog slecht verkopen. Ik denk dat veel mensen wachten op het racegeweld dat er aan zit te komen (NFS:Shift, Forza 3, GT5) om te zien welke de beste wordt.

Denk dat ik em stiekem toch wel koop, aangezien ik van de dik 20 spellen die ik heb staan het meerendeel racegames is :D

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2009 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassio schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:39:
[...]

Thanks for de Tip. Besteld. Wel raar dat het zoveel verschil per platform.. Wordt een leuke race Herfst/Winter.
edit:
Ik zie overigens dat alle plaatjes verkeerd staan op de bol.com site bij dirt:
Bol resultaten Dirt 2

Op de een of andere manier lijkt het alsof de prijzen wel kloppen als je deze met de plaatjes vergelijkt. Ben benieuwd.
Plaatjes staat idd verkeerd, ik had er al over gebeld, omdat ik de verkeerde dus had besteld... Ik keek naar het plaatje en niet naar het platform!

Dus als je de PS3 versie wil moet je met de XBOX360 plaatje bestellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Prijs is alweer aangepast naar 62,99 voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Misschien kan je dat ook anders melden ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Fuelke op 08-09-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39
*Onnuttige reactie verwijderd*

Misschien is er gebruik gemaakt van review versie o.i.d. van het volledige spel.

[ Voor 55% gewijzigd door Fuelke op 08-09-2009 17:16 ]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Maikel64 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:27:
[...]

Ik gok op een probleem met je enter toets? ;)

Misschien is er gebruik gemaakt van review versie o.i.d. van het volledige spel.
Was meer als reactie op zijn post met overmatige Enter gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Pannekoek81 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:05:
Prijs is alweer aangepast naar 62,99 voor de xbox.
Het rare is dat het plaatje nog steeds verkeerd staat. Ik heb juist op de omschrijving besteld. Ook aan de linkerkant ging de link naar het product bij xbox 360 naar het verkeerd plaatje, maar de juiste omschrijving. Wel raar dat de xbox 360 release date nu op 30 sept staat. Bij mijn bestelling op bol.com staat ook gewoon de xbox360 versie. We wachten het wel af. Zou mooi zijn als ze hem voor die prijs leveren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Ik hoor geruchten dat de ps3 versie vetraagd geleverd gaat worden...

Sony heeft de distributie overgenomen voor de ps3 versie, en deze game wordt te laat uitgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
bassio schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:09:
[...]

Het rare is dat het plaatje nog steeds verkeerd staat. Ik heb juist op de omschrijving besteld. Ook aan de linkerkant ging de link naar het product bij xbox 360 naar het verkeerd plaatje, maar de juiste omschrijving. Wel raar dat de xbox 360 release date nu op 30 sept staat. Bij mijn bestelling op bol.com staat ook gewoon de xbox360 versie. We wachten het wel af. Zou mooi zijn als ze hem voor die prijs leveren. _/-\o_
Zag het ook dat release date is opgeschoven. Op andere sites staat nog steeds 10/9, hmm na afwachten of die komende dagen op de mat ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

reviews: Colin McRae Dirt 2

Cijfer: 9,0

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 09-09-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
Wanneer komt dit spel nou uit? Ik lees namelijk allemaal verschillende data op verschillende websites.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Officieel vrijdag pas in Europa, maar zou me niks verbazen als ie vandaag al te koop was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Heb hem vandaag bij DimPlus (Groningen) al in de schappen zien liggen. Leuk spel, maar ik blijf wachten op GT5. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jamoru op 09-09-2009 19:55 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
North America: 8-9
EU: 10-9
UK: 11-9

bron wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ook iedereen deze Dirt 2 site checken. :P
http://dirtytats.com/

• Phusebox
Ok, alle slechte dingen die ik over de demo van Dirt 2 heb gezegd trek ik terug. Nou, ok dan, ik vond de demo gewoon niet goed. Maar kan met een gerust hart zeggen, na 1 uur gespeeld te hebben, dat de volledige versie een stuk beter aanvoelt. Zal wel tussen mijn oren zitten, maar ik heb nu veel meer het gevoel controle te hebben over de wagen.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:48:
Ok, alle slechte dingen die ik over de demo van Dirt 2 heb gezegd trek ik terug. Nou, ok dan, ik vond de demo gewoon niet goed. Maar kan met een gerust hart zeggen, na 1 uur gespeeld te hebben, dat de volledige versie een stuk beter aanvoelt. Zal wel tussen mijn oren zitten, maar ik heb nu veel meer het gevoel controle te hebben over de wagen.
Zit niet tussen je oren. Ik heb exact hetzelfde gevoel.

Heb het spel nu zo'n 2 uurtjes gespeeld, en het is vrij verslavend. Wel jammer dat het verschil tussen easy en casual soms zo belachelijk is. Vooral met de gateslam races merk ik dit.
Op easy haal ik het met gemak, op casual nog geen eens als ik aardig m'n best doe.

Verder zeer toffe game.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:53

Superkiwi

Hoi doei

Was dat bij Grid niet hetzelfde, dat de demo qua besturing zoog t.o.v. de uiteindelijke versie?
Leuk die demo's, maar ze moeten wel zorgen dat ze representatief zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Phusebox
Maikel64 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:55:
[...]

Zit niet tussen je oren. Ik heb exact hetzelfde gevoel.

Heb het spel nu zo'n 2 uurtjes gespeeld, en het is vrij verslavend. Wel jammer dat het verschil tussen easy en casual soms zo belachelijk is. Vooral met de gateslam races merk ik dit.
Op easy haal ik het met gemak, op casual nog geen eens als ik aardig m'n best doe.

Verder zeer toffe game.
Mwah ik ben eigenlijk meteen van casual een trapje hoger gegaan omdat ik alles op mijn sloffen won. De gatecrasher races zijn niet echt leuk (ik haatte de cone challenge van PGR), maar heb ze tot nu toe allemaal de eerste keer gehaald. Wel nog geen perfect helaas.

• Tom
  • Niet online

Tom

d:)b
Waar heb je em gehaald? Ik heb em bij gamehubs besteld, benieuwd wanneer ik die ga zien, verwacht ergens volgende week.

• Phusebox
Tom schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:18:
[...]

d:)b
Waar heb je em gehaald? Ik heb em bij gamehubs besteld, benieuwd wanneer ik die ga zien, verwacht ergens volgende week.
Heb em zelf nog niet binnen, bij een vriend gespeeld.

• NC83
dvdkiwi schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:07:
Was dat bij Grid niet hetzelfde, dat de demo qua besturing zoog t.o.v. de uiteindelijke versie?
Leuk die demo's, maar ze moeten wel zorgen dat ze representatief zijn.
Enig idee hoe lastig dat is? Als je een programma maakt en je geeft een demo uit zeg 2 maanden voordat je releast, zou je in jou filosofie niks meer kunnen veranderen dat de gebruiker kan merken.

• Phusebox
NC83 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:26:
[...]

Enig idee hoe lastig dat is? Als je een programma maakt en je geeft een demo uit zeg 2 maanden voordat je releast, zou je in jou filosofie niks meer kunnen veranderen dat de gebruiker kan merken.
Mwah, de demo komt ca. 2 weken voor de release van het spel. En de game gaat meestal gold minimaal een maand voor release, dus je kunt naar mijn idee de code best up to date houden voordat je de demo released.

• nFo

nFo

Ook maar gekocht bij FRS € 44,22, met die addiscount nog € 5,77 eraf gehaald.
Een beetje tv reclame kijken voor korting. :')

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 10-09-2009 12:02 ]

• NC83
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:59:
[...]

Mwah, de demo komt ca. 2 weken voor de release van het spel. En de game gaat meestal gold minimaal een maand voor release, dus je kunt naar mijn idee de code best up to date houden voordat je de demo released.
Een demo gaat net als een full release door een submission process hoor.

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
_O-

who's the chick, what's the music? :+

• ZarkoRSK
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-07 19:24
Bij de E-Plaza is hij al te koop (in Utrecht om precies te zijn)
Ik heb hem gisteren voor 60 euro gehaald, had geen zin om te wachten tot FRS hem had... Zij wisten namelijk ook niet wanneer die uit kwam.

Het is echt een top game, ik heb hem gister 3 uur achterelkaar gespeeld, en dat is volgens mij nog nooit voorgekomen bij mij.

Waar ik me wel aan stoor, en dat is al een keer genoemd hier volgens mij, is de soundtrack, en het debiele commentaar van die "begeleider" van je.

Met z'n opmerking: This is Croatia, people play hard here.... waar slaat dat in godsnaam op. De enige rally die Kroatie heeft gezien is met Golfjes 1 en Zastava 750 autotjes...

Maarja, verder is het wel een super spel. Is de 60 euro zeker waard!

• Phusebox
ZarkoRSK schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:05:
Met z'n opmerking: This is Croatia, people play hard here.... waar slaat dat in godsnaam op. De enige rally die Kroatie heeft gezien is met Golfjes 1 en Zastava 750 autotjes...

Maarja, verder is het wel een super spel. Is de 60 euro zeker waard!
Haha ja het eerste waar ik aan dacht was de oorlog, en hoe sommige mensen deze opmerking verkeerd kunnen opvatten. Verder kan het commentaar me weinig boeien.

Muziek is verder wel ok, beter dan van die achterlijk pop-liedjes of dance-muziek. Past totaal niet bij een racegame, kun je beter Wipeout gaan spelen.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

ZarkoRSK schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:05:
Bij de E-Plaza is hij al te koop (in Utrecht om precies te zijn)
Misschien heb jij zelf wel wat vooroordelen over rally in Kroatië :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Phusebox
Dat mis ik overigens wel in deze game tot nu toe, van die kleine peugeotjes enzo. Zal ook wel niet verderop komen denk ik.

• ZarkoRSK
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-07 19:24
Fuelke schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:23:
[...]

Misschien heb jij zelf wel wat vooroordelen over rally in Kroatië :P

[video]
Nee hoor, ik mag ze gewoon niet :)
Maar natuurlijk weet ik dat er professionele rally wordt gereden.

Dat mag de pret niet drukken in de game :)

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Ben zelf ook naar de FRS geweest en ook hier in schiedam wisten ze niets .
Kom bij balie aan en vraag om get spel .

Verkoper : we hebben deel 1 al heel lang , maar denk niet dat we die nog hebben
Ik :Nee nee ik wil deel 2 hebben .
Verkoper : deel 2 ? ik dacht dat colin dood was ?

Kon niets meer zeggen ... alleen wist hij me wel te vertellen dat hij in belgie wel was te krijgen , maar niet wanneer hij naar nederland zou komen .
Tjah dan maar naar bart en de amazing bedrag van 65 aftikken .

Toppie game tot nu toe

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Ik heb em vandaag ook gehaald voor de xbox :)

Ik vind em erg vet, super om te racen met beamer en stuurtje _/-\o_
Dat gevoel heb ik ook, het rijd prettiger. Maar de besturing verschilt ook per auto en de auto waar je in de demo mee rijd in Marokko heb ik in de hele versie nog niet in gereden.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Is de PS3 versie ook al ergens uit de rekken te vissen? Sinds vandaag een PS3, en Dirt2 kan natuurlijk niet ontbreken.

• Tom
  • Niet online

Tom

BioHazard schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:28:
Is de PS3 versie ook al ergens uit de rekken te vissen? Sinds vandaag een PS3, en Dirt2 kan natuurlijk niet ontbreken.
Mediamarkt Eindhoven had em. Stond buiten zelfs iets van een Dirt 2-promoteam waar je ook de game kon spelen.
Prijs was geloof ik 55 euro, maar weet ik niet 100% zeker.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:35:
[...]

Mediamarkt Eindhoven had em. Stond buiten zelfs iets van een Dirt 2-promoteam waar je ook de game kon spelen.
Prijs was geloof ik 55 euro, maar weet ik niet 100% zeker.
49,99. Ik heb wel het promotiepakketje meegenomen, maar de game niet (staat nog bij bol in bestelling voor 34,99). In het pakketje zit een 50cl blikje Monster energydrink, een dvd met dirt 2 trailer en Ken Block met zijn gedrift, en een postertje.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Pannekoek81
Zag op bol.com de release nog steeds op 30/9 staan... toch jammer, dat duurt nog wel ff

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vraag me of hoe dat werkt bij Bol. Toen ik hem reserveerde, zou 'ie op 10 september uitkomen. Pas een dag later stond er 30 dagen. Is dat omdat de voorraad voor 10 september inmiddels al op is door de reserveringen? Ik heb in ieder geval nog geen statuswijziging gehad in mijn bestelling, dus ik ben bang dat het voor alle reserveringen geldt.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• bassio
brama schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:12:
Ik vraag me of hoe dat werkt bij Bol. Toen ik hem reserveerde, zou 'ie op 10 september uitkomen. Pas een dag later stond er 30 dagen. Is dat omdat de voorraad voor 10 september inmiddels al op is door de reserveringen? Ik heb in ieder geval nog geen statuswijziging gehad in mijn bestelling, dus ik ben bang dat het voor alle reserveringen geldt.
Ik heb het vermoeden dat dat komt door de foutjes met de prijs. Ze hopen misschien dat een gedeelte van de mensen hem nu gaat annuleren en ergens anders gaat halen. En misschien kunnen ze hem over een paar weken goedkoper inkopen zodat het verschil wat minder wordt.

Ik kan nog wel even wachten maar denk wel dat ik het spel erg gaaf ga vinden. De demo voelde goed aan. En bij mij wordt er ook gespeeld met beamer en playseat, dus dat gaat wel goed komen. Wordt een leuke herfst/winter met Dirt 2, GT5, FM3 en misschien ook wel NFS Shift, al wacht ik bij die laatste nog wel even op de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:29:
Dat mis ik overigens wel in deze game tot nu toe, van die kleine peugeotjes enzo. Zal ook wel niet verderop komen denk ik.
Ik zit momenteel op level 30 en kan vertellen dat er een paar klassiekers terug komen als unlockables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:08:
[...]

Ik zit momenteel op level 30 en kan vertellen dat er een paar klassiekers terug komen als unlockables.
Level 30? WTF heb je van 9 tot 21 zitten gamen ofzo?

Ik heb paar uurtjes gespeeld en zit op level 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Level 30 is wel erg enthousiast ja. Ik heb een uurtje of 3 zitten spelen (PS3) en zit inmiddels op level 16. En ik heb zo ongeveer iedere race direct gewonnen (ik speel op casual).

Ik speel trouwens op casual om eerst gewoon alles te halen en vervolgens alle events weer eens te winnen op een niveautje hoger. Die tracks in London zijn trouwens echt vet. Vooral 's nachts. Ik kreeg er echt zo'n Death Race gevoel bij.

Ik vermaak me de komende tijd wel met deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Heb de PS3 versie, maar ik zie dat er geen 1080p is. Ben ik de enige die me genaaid voelt met mijn FullHD scherm?

720p op mijn scherm ziet er verkracht uit zo de eerste oogopslag.

Edit: Oh god, gelukkig! Ik had de PS3 op OF 576p of 1080p staan. Aangezien Dirt2 720p draait, pakte die de laagste optie, PAL (576p dus). :o :'(

[ Voor 29% gewijzigd door BioHazard op 11-09-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Er zijn erg weinig PS3 games die echt 1080p zijn. Overigens staat het altijd op het doosje. Net als of het ook offline multiplayer is (iets dat net zo vaak voorkomt als1080p games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01
Ik zit nog erg te twijfelen of ik deze game moet gaan halen. Ben altijd wel in voor een leuke arcade racer, maarja volgende week komt ook NFS Shift uit. Afgezien van het feit dat 2 games centen kost, ben ik bang dat als ik beide ga halen ik zowiezo een van de twee te weinig ga spelen.

Beide games krijgen lovende reviews, moeilijk moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 07:49:
[...]

Level 30? WTF heb je van 9 tot 21 zitten gamen ofzo?

Ik heb paar uurtjes gespeeld en zit op level 13.
Ik ben nu level 35 en heb iets meer dan 6 uur gespeeld :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het ligt er maar aan waar je van houdt. Ik vind Dirt2 een leuke afwisseling op games als forza en gt5. Shift ligt weer tussen dirt en forza in. Meer arcade maar minder dan dirt2.
Ik ben nu op het punt dat ik de races niet meer in 1x haal op serious. offroad racing is toch niet zo voor mij weggelegd denk ik. heb het gevoel van met name de zware wagens en buggies nog niet onder de knie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb hem vandaag ook binnen gekregen, als ik thuis kom gelijk even spelen.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste