Verwijderd

Fantastisch spel!
Leuke maps, goeie crashes.
Goede muziek.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Phusebox schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 21:44:
Het ligt er maar aan waar je van houdt. Ik vind Dirt2 een leuke afwisseling op games als forza en gt5. Shift ligt weer tussen dirt en forza in. Meer arcade maar minder dan dirt2.
Ik ben nu op het punt dat ik de races niet meer in 1x haal op serious. offroad racing is toch niet zo voor mij weggelegd denk ik. heb het gevoel van met name de zware wagens en buggies nog niet onder de knie...
Heb ik ook, die Buggies voelen erg zwaar aan op een of andere manier terwijl je dat juist niet zou verwachten bij Buggies...

Verder wel een erg lekker spel. Had van mij iets minder over the top amerikaans gehoeven met die X-Games "sterren"die de hele tijd tegen je aan lullen maar ach, ook dat went :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Nu een tijdje DIRT2 zitten spelen tot level 16. Ik moet zeggen: wat een heerlijk spel! Waar DIRT 1 zich soms slecht liet besturen, voelt dit vrijwel altijd super aan! Echt heerlijk. Daarnaast is het sfeervol, lekker om te zien en totaal niet frustrerend ofzo.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
De timed rally challenges zijn voor mij veel te makkelijk in vergelijking tot andere klassen. Daar ligt toch mijn sterkste punt, luisteren naar de co-pilot (simple mode uitgezet bij extra's). Won laatst met 40 sec. voorsprong op een baan van 3,5 minuut :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zijn de laadtijden beter dan bij Dirt 1 (x360)? Daar kon ik me zo aan ergeren. Spelen vanaf harddisk was een waar godsgeschenk!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik speel vanaf de DVD en vind de laadtijden erg goed. Het hele spel loopt soepel, en moet toegeven: Rally spellen zijn niet echt mijn ding... maar dit is toch wel erg vermakelijk :+

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
Willybubba schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:17:
Verder wel een erg lekker spel. Had van mij iets minder over the top amerikaans gehoeven met die X-Games "sterren"die de hele tijd tegen je aan lullen maar ach, ook dat went :P
Behalve dat ze voor elk land maar één zinnetje lijken te hebben...

"... and sand seems to get everywhere ..." :O

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Leuke game, érg vermakelijk. Maar ook érg arcade en weinig tracks per land/ gebied vindt ik persoonlijk. Ik mis ook wel het oude Colin McRae gevoel, lekker point to point rally rijden maar dat wisten we van te voren dat dat niet meer terug zou komen.

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik vind het een super race spel.

Enige wat ik niet begrijp: Het ziet er bij mij echt niet uit zoals in al die video''s en screenshots. Vooral als ik naar het wegdek kijk lijkt net net alsof ik in de zon kijk; een glimmende zandweg. Ik zie helemaal geen detail in de weg. Niet dat het lelijk is, maar gewoon absoluut benaderend wat ik die filmpjes op youtube zie.

Ik speel op 1920x1080 met alles op high en 4AA; zou toch voldoende moeten zijn? Of moet ik hem op ultra high zetten voor al die details?

[ Voor 16% gewijzigd door Pandemic op 12-09-2009 14:59 ]

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb het gespeeld het is wel aardig, maar mij veel te arcade. Is er een goede Rallyracer voor de 360 die iets meer naar de oude CMR neigt?

• Phusebox
RMB schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:05:
Ik heb het gespeeld het is wel aardig, maar mij veel te arcade. Is er een goede Rallyracer voor de 360 die iets meer naar de oude CMR neigt?
Dit is überhaupt de enige rally game die nog uit gaat komen, je kunt wel proberen Richard Buns Rally te scoren voor de originele xbox.

Verwijderd

Topicstarter
Pandemic schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:52:
Ik vind het een super race spel.

Enige wat ik niet begrijp: Het ziet er bij mij echt niet uit zoals in al die video''s en screenshots. Vooral als ik naar het wegdek kijk lijkt net net alsof ik in de zon kijk; een glimmende zandweg. Ik zie helemaal geen detail in de weg. Niet dat het lelijk is, maar gewoon absoluut benaderend wat ik die filmpjes op youtube zie.

Ik speel op 1920x1080 met alles op high en 4AA; zou toch voldoende moeten zijn? Of moet ik hem op ultra high zetten voor al die details?
? je bedoeld dirt 1 , want ik zie niet in hoe je ultra settings op je xdoos kan instellen (of de ps3)

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:35:
[...]

Dit is überhaupt de enige rally game die nog uit gaat komen, je kunt wel proberen Richard Buns Rally te scoren voor de originele xbox.
grand turismo 5 ;)

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:41:
[...]

? je bedoeld dirt 1 , want ik zie niet in hoe je ultra settings op je xdoos kan instellen (of de ps3)
Bah ik heb inderdaad dirt 1. Domme ik. Ruilen dan maar.

• Phusebox
Pandemic schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:44:
[...]

Dirt 2 voor de PC komt pas in december ergens.

Verwijderd

Topicstarter
[...]

de pc versie komt pas in december , dus daar moet je even geduld mee hebben :)

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
[...]

Dirt 2 voor de Pc is nog even wachten idd, maar waarom terug brengen ?
Als je de eerste Dirt nog nooit heb gespeeld zou ik hem gewoon houden,
want de eerste Dirt is echt Super !

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zit trouwens een vette soundtrack op dit spel, maar waarom geen muziek tijdens het rijden? Geluid van de motor is ook heel dik, maar soms heb ik behoefte aan een muziekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:52
Er zit geen radio in rally wagens? ;) Maar wat is dit een vet spel zeg, heb hem op de ps3 en ben er helemaal blij mee, gaat ook wel lekker tot nu toe, ben level 26 in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Dirt 2 op de NDS en dit is dan ook een complete failure. Dit spel mag de titel DIRT2 nieteens dragen. Ik vind het jammer dat ze de NDS ports altijd zo slecht maken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

rob1n schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:52:
Zit trouwens een vette soundtrack op dit spel, maar waarom geen muziek tijdens het rijden? Geluid van de motor is ook heel dik, maar soms heb ik behoefte aan een muziekje :)
De muziek vind ik juist lelijk. Kun je ook je eigen mp3's afspelen ipv de originele muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mr Magic schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:31:
[...]

Behalve dat ze voor elk land maar één zinnetje lijken te hebben...

"... and sand seems to get everywhere ..." :O
"This is Croatia. They play hard here."

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:01:
Ik heb Dirt 2 op de NDS en dit is dan ook een complete failure. Dit spel mag de titel DIRT2 nieteens dragen. Ik vind het jammer dat ze de NDS ports altijd zo slecht maken. |:(
Haha wat verwacht je dan; dat een game op cd NDS hetzelfde is als op de PC/360/PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

_/-\o_ Zie ze dan gillen als kleine meisjes :D

Volgens mij schijt ik die hele auto vol als ik mee mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
DJH schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:36:
[...]

De muziek vind ik juist lelijk. Kun je ook je eigen mp3's afspelen ipv de originele muziek?
idd, die muziek vinnik irritant, zo amerikaans, spreekt mij juist niet aan. Ik heb de muziek dan ook gewoon uitgezet. Met de xbox kun je gewoon mp3s van je pc streamen en tijdens het gamen aanzetten, heb je ook muziek tijdens het rijden. Kan bij ps3 vast ook wel.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind de muziek geweldig... kende alle nummers sowieso al, en past goed bij het sfeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Willybubba schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:56:
[...]

_/-\o_ Zie ze dan gillen als kleine meisjes :D

Volgens mij schijt ik die hele auto vol als ik mee mag :P
No way, puur adrenaline! 8) Geweldig om mee te maken! _/-\o_ Zou willen dat ik dat was. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Je maakt een grapje hoop ik

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
rob1n schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:52:
MP3 speler in pluggen en gebruik maken van custom soundtrack zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Zag iemand een paar reply's terug zeggen dat hij het verschil tussen easy en casual zo hoog vind ?
Ik vind het echter een walk in the park op casual , meerdere die ervaring ..
En kwa Circuits vind ik het wat tegen vallen , maar verder echt een heerlijke game =)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Niveau Savage is eigenlijk precies goed voor mij dan. Vooral wat later in de game heb ik echt wel meerdere retry's nodig en zit ik met het zweet in m'n handen. Precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind 't wel jammer dat je nergens ziet welk nummer speelt. Ik hoorde net een erg cool nummer (er zijn er meerdere erg cool, leuke soundtrack) maar ik heb nu dus geen idee welke 't is en van wie. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Willybubba schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:26:
Ik vind 't wel jammer dat je nergens ziet welk nummer speelt. Ik hoorde net een erg cool nummer (er zijn er meerdere erg cool, leuke soundtrack) maar ik heb nu dus geen idee welke 't is en van wie. Beetje jammer.
Grote kans dat je warrior dance van de prodigy bedoeld, check maar eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Kijk eens wat vaker naar de tv in de RV, tussen alle race stuff zitten ook music videos waar bij rechts onder in de hoek staat welk nummer het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Probeer Shazam anders even :P (voor iPhone, Nokia Symbian S60, etc)

Ik heb net de demo geprobeerd op de Xbox360 en die viel me toch wel tegen.
Misschien dat ik de full version nog ga proberen nadat ik Forza3 volgende maand zat ben ...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39
rhermans schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:35:
Zag iemand een paar reply's terug zeggen dat hij het verschil tussen easy en casual zo hoog vind ?
Ik vind het echter een walk in the park op casual , meerdere die ervaring ..
En kwa Circuits vind ik het wat tegen vallen , maar verder echt een heerlijke game =)
Ik ben de schuldige die het gezegd heeft.

Na wat meer speel uurtjes moet ik deze woorden terugnemen. Casual is voor mij nu het nieuwe easy.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind het persoonlijk op casual bij sommige banen erg makkelijk en bij anderen red ik het wel maar dan maar net. Vooral London ligt mij echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Wat heb je eigenlijk aan dat teammaatje kiezen? Als je samen met je gekozen teammaat op de eerste plaats eindigt, maar jijzelf op de p2, dan verschijnt er gewoon een '2' op het blokje van die race op de worldmap. Je 'moet' dus nog steeds gewoon eerste worden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sopsop schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:42:
Wat heb je eigenlijk aan dat teammaatje kiezen? Als je samen met je gekozen teammaat op de eerste plaats eindigt, maar jijzelf op de p2, dan verschijnt er gewoon een '2' op het blokje van die race op de worldmap. Je 'moet' dus nog steeds gewoon eerste worden?!
Hmm dat is inderdaad vaag. Je krijgt waarschijnlijk wel de XP en $$$ van de eerste plek, maar voor de "overwinningen" telt ie dan niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Maikel64 schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:52:
[...]
Ik ben de schuldige die het gezegd heeft.

Na wat meer speel uurtjes moet ik deze woorden terugnemen. Casual is voor mij nu het nieuwe easy.
Dat probleem heb ik dus ook een beetje. Gevolg is dat ik alles op Casual ga spelen omdat ik niet alles opnieuw wil inladen. Het bederft op die manier wel een beetje de uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

KunDun schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:28:
[...]

Grote kans dat je warrior dance van de prodigy bedoeld, check maar eens :D
Ook vet, maar nee, die ken ik wel ;)

Het was meer een metal-ig nummer maar gezonden met een punkstem. Nog net geen emo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:41:
[...]

Haha wat verwacht je dan; dat een game op cd NDS hetzelfde is als op de PC/360/PS3?
Nee dat niet zo zeer, ookal maken ze een toffe Top-down racer of zo... op de een of andere manier kun je toch niet veel meer qua 3d Graphics uit de NDS halen. Maak dan een versie die nog wel redelijk vermakelijk is.. Dit is echt zonde van mijn geld geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

Kreeg nog een mail, van FRS:

Beste klant,

Onlangs heeft u bij ons de game Dirt 2 besteld voor de Playstation 3 of Xbox 360. Wij moeten u meedelen dat bij ons de levering van deze game enige vertraging heeft opgelopen. Daardoor zijn wij helaas niet in staat gebleken om te leveren op de dag van release. Gelukkig kunnen we u ook goed nieuws melden, want morgen zal u een coupon ontvangen t.w.v. € 7,50 welke vrij te besteden zal zijn op onze site. De game zelf zal (indien niet geannuleerd) op woensdag bij u geleverd worden. We hopen u zo voldoende geinformeerd te hebben. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet | Kind regards,

Free Record Shop

Wel netjes van FRS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm als ik toch mijn Forza3 ltd.ed. niet op de release dag heb wordt ik gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Willybubba schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:44:
[...]

Ook vet, maar nee, die ken ik wel ;)

Het was meer een metal-ig nummer maar gezonden met een punkstem. Nog net geen emo.
Al hier de hele sound track list

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
zAo schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:21:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook een beetje. Gevolg is dat ik alles op Casual ga spelen omdat ik niet alles opnieuw wil inladen. Het bederft op die manier wel een beetje de uitdaging.
Hah, viel mij ook al op. Dit is mijn eerste racegame op de 360, ben normaal helemaal niet zon race-liefhebber, maar dit is wel heel erg casual.

Maargoed, dan altijd nog de uitdaging van multiplayer, en bovendien ben ik nu pas net door het rookie gedeelte heen, dus het kan nog komen.

Verder erg gave game!

• brama
  • Niet online
bassio schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:29:
[...]

Ik heb het vermoeden dat dat komt door de foutjes met de prijs. Ze hopen misschien dat een gedeelte van de mensen hem nu gaat annuleren en ergens anders gaat halen. En misschien kunnen ze hem over een paar weken goedkoper inkopen zodat het verschil wat minder wordt.
Vandaag heeft Bol 'm dan toch opgestuurd. Geduld voor het gewin :*)

Ondertussen maar Dirt 1 nog wat zittten spelen, zodat mijn geheugen weer wat opgefrist is.

• bassio
  • Laatst online: 19:56
brama schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:06:
[...]

Vandaag heeft Bol 'm dan toch opgestuurd. Geduld voor het gewin :*)

Ondertussen maar Dirt 1 nog wat zittten spelen, zodat mijn geheugen weer wat opgefrist is.
Same here. Nog maar even wachten wat er in het pakketje zit he? Playseat staat al gereed, nu nog wachten op het Fanatec stuurtje en we kunnen echt los.... _/-\o_

Verwijderd

Wat een heerlijke game zeg!
Net zitten spelen, ik heb alleen wel het idee dat de Rallye klasse iets minder is geworden?

Ik baal nu wel een beetje dat ik het voor de 360 heb gehaald, terwijl ik een Playseat met G25 voor de PS3 heb staan. :X

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:23:
Wat een heerlijke game zeg!
Net zitten spelen, ik heb alleen wel het idee dat de Rallye klasse iets minder is geworden?

Ik baal nu wel een beetje dat ik het voor de 360 heb gehaald, terwijl ik een Playseat met G25 voor de PS3 heb staan. :X
Waarom dan voor de 360? Misschien kun je 'm nog ruilen in de winkel :)?

Verwijderd

Hanky74 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:33:
[...]

Waarom dan voor de 360? Misschien kun je 'm nog ruilen in de winkel :)?
Ja ik denk toch weer voor de achievements. De trophies op de PS3 doen me gewoon helemaal niks terwijl die voor de 360 me vanaf het begin al echt te pakken hadden. :/

• SayDay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05-2021
sopsop schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:42:
Team Rally Cross/teammate is ook goed voor de achievement "Gut It Out!" (10 achievement points): "Gut It Out! - Win a DiRT Tour event without winning a race.".

Tijdens Team Rally Cross zorgde ik ervoor, dat bij beide races mijn teamgenoot steeds eerste werd en ik tweede. Zo win je een event zonder een race te winnen ;) .

• NC83
Je kan natuurlijk ook gewoon tweede komen in alle events in een Pro Event of een All Star Event.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:01

H.Boss

Hugo Boss

Zo had gister NFS Shift gehaald. En vandaag Collin Mcrae Dirt 2. Dus dirt 2 ga ik zometeen even bekijken en spelen.

En dan deel ik mijn ervaring met jullie.

Btw: heb hem voor de PS3.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• bassio
  • Laatst online: 19:56
Bol.com heeft netjes de xbox versie opgestuurd. Ik heb de eerste 2 uurtjes erop zitten en ik moet zeggen dat het met xbox stuur en playseat erg goed te doen is. Op Savage is alles vrijwel in 1 keer te halen dus ga het ook maar even op extreme of hardcore proberen. Ik vind het een erg gave game en ga mij er flink mee vermaken...

Verwijderd

dirt2 is toch wel stukken en stukken beter dan nfs shift. Dirt2 speelt echt lekker weg vooral als je een racing stuurtje hebt. als ik een cijfer moet geven:

dirt2: 8.5
shift: 7.5

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Ja ik speel nu net de hele tijd Dirt 2 en die speelt echt lekker weg, besturing heb ik al onder de knie. En de geldprijzen liggen ook STUKKEN hoger dan bij NFS shift. NFS Shift is een leuke vermakende game.

Uiteindelijk speel je een game voor de lol, niet omdat je leven er vanaf hangt haha.

Ze hebben allebei hun Funfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Sinds gister Dirt 2 in huis, maar wat een top game. Speelt erg lekker, ziet er netjes uit. Ga me de komende weken wel mee vermaken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

MrJoker1985 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:00:
Ja ik speel nu net de hele tijd Dirt 2 en die speelt echt lekker weg, besturing heb ik al onder de knie. En de geldprijzen liggen ook STUKKEN hoger dan bij NFS shift. NFS Shift is een leuke vermakende game.

Uiteindelijk speel je een game voor de lol, niet omdat je leven er vanaf hangt haha.

Ze hebben allebei hun Funfactor.
Idd; in tegenstelling tot SHIFT, GT4, Forza 2 e.d. maakt het geld niets meer uit zodra je 3 races hebt gereden. Het gaat om de fun van het rijden.

Het zelfde had ik in GRID overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
bassio schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:12:
Bol.com heeft netjes de xbox versie opgestuurd. Ik heb de eerste 2 uurtjes erop zitten en ik moet zeggen dat het met xbox stuur en playseat erg goed te doen is. Op Savage is alles vrijwel in 1 keer te halen dus ga het ook maar even op extreme of hardcore proberen. Ik vind het een erg gave game en ga mij er flink mee vermaken...
Gisteren ook van bol gekregen, en de eerste indruk is dat het er i.i.g. stukken beter uitziet dan Dirt 1. Ook het racen zelf voelt beter aan.

Wel zwaar irritant vind ik de animaties tussendoor, die je niet (toch?) kunt skippen. Bij 1 kon je lekker races achter elkaar 'afwerken', bij 2 moet je verplicht de animaties uitkijken. Dat had optioneel moeten zijn IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

brama schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:25:
[...]
Wel zwaar irritant vind ik de animaties tussendoor, die je niet (toch?) kunt skippen. Bij 1 kon je lekker races achter elkaar 'afwerken', bij 2 moet je verplicht de animaties uitkijken. Dat had optioneel moeten zijn IMHO.
Ik gok dat het (deels) laadschermen zijn, skippen wordt dan wat lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Zo wat ik kan zeggen is , als je eenmaal de besturing onder de knie hebt het zo lekker speelt. Vooral het driften om door bochten heen te komen. Ik vind het een geslaagde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJoker1985 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:49:
Zo wat ik kan zeggen is , als je eenmaal de besturing onder de knie hebt het zo lekker speelt. Vooral het driften om door bochten heen te komen. Ik vind het een geslaagde game.
Maar heb je er geen moeite mee dat er stukken minder echte Rallye in zit? Dat vind ik zelf wel heel jammer.
Buggies en Jeeps zijn leuk maar niet waar het bij mij echt om draait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:45:
[...]

Maar heb je er geen moeite mee dat er stukken minder echte Rallye in zit? Dat vind ik zelf wel heel jammer.
Buggies en Jeeps zijn leuk maar niet waar het bij mij echt om draait. :)
Ik zie er genoeg rally in moet ik zeggen. De buggy en jeeps zijn wel afwisseling daarnaast en dat vind ik opzich wel een leuke toevoeging.

Maar er zijn zeker genoeg rally races en ook een grote variatie aan autos en die zijn makkelijk te bemachtigen, want de geldprijzen die je wint liggen erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind het aantal tracks maar erg beperkt nu ik er wat uren op heb zitten. Je hebt een aantal locaties, en als je van die locaties de "lange track" kent, ken je ze allemaal wel. Ik heb nu zoiets van; ik zie geen progressie meer in de gameplay. Eerst leer je de controle over de auto, dan ga je een stapje sneller, en uiteindelijk nog een stapje. Maar er zit geen vernieuwing meer in. Alle banen ken je wel al zo'n beetje. Ik mis iets.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben lang niet zo positief geweest over een game, maar toch.
En dan heb je nog het beperkt aantal auto's. Je kunt eigenlijk de helft spelen met de auto die je meteen aan het begin krijgt. Upgraden of iets anders kopen is niet mogelijk/noodzakelijk. Je hebt gazillions op je bankrekening staan maar betere auto's zijn er niet. En dan heb ik voor elke klasse maar 1 auto gekocht. Want waarom de slechte nemen als je meteen al de beste kunt betalen?

spoiler:
Wel mooi het eerbetoon aan Colin zodra je de Colin McRae event uitspeeld. Had iets uitgebreider mogen zijn maar toch.
En jammer dat ze namen als Rossi en Coulthardt dan opeens erin stoppen, hadden ze die op zijn minst een zinnetje kunnen laten inspreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Phusebox schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 21:00:
Ik vind het aantal tracks maar erg beperkt nu ik er wat uren op heb zitten. Je hebt een aantal locaties, en als je van die locaties de "lange track" kent, ken je ze allemaal wel. Ik heb nu zoiets van; ik zie geen progressie meer in de gameplay. Eerst leer je de controle over de auto, dan ga je een stapje sneller, en uiteindelijk nog een stapje. Maar er zit geen vernieuwing meer in. Alle banen ken je wel al zo'n beetje. Ik mis iets.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben lang niet zo positief geweest over een game, maar toch.
En dan heb je nog het beperkt aantal auto's. Je kunt eigenlijk de helft spelen met de auto die je meteen aan het begin krijgt. Upgraden of iets anders kopen is niet mogelijk/noodzakelijk. Je hebt gazillions op je bankrekening staan maar betere auto's zijn er niet. En dan heb ik voor elke klasse maar 1 auto gekocht. Want waarom de slechte nemen als je meteen al de beste kunt betalen?

spoiler:
Wel mooi het eerbetoon aan Colin zodra je de Colin McRae event uitspeeld. Had iets uitgebreider mogen zijn maar toch.
En jammer dat ze namen als Rossi en Coulthardt dan opeens erin stoppen, hadden ze die op zijn minst een zinnetje kunnen laten inspreken
Ik heb ook al flink wat uren erop zitten. En ik moet zeggen ik heb heel wat autos gekocht en heb 2 x Xgames achter de rug en Utah geunlocked. Maar daar mee deel ik je mening dat inderdaad de tracks veelal hetzelfde zijn of het is overdag of in de avond. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat de duurste auto niet echt de beste is. Want die Subaru Impreza, die daar dan het duurste is van de rally wagens, is niet echt geweldig. Ik rij nu voornamelijk met de BMW Z4 en die rijdt heerlijk. En win daar zowat alles mee. Afentoe Nissan 350Z.

Bij de buggys en jeeps is het een ander verhaal. Want daar moet je echt gevoel krijgen, welke het lekkerste rijdt. De hummer vind ik bijv echt bagger rijden,lomp en slipt te snel weg.

Daarnaast moet je voor bepaalde events ook iedere keer je standaard rally auto upgraden, naar bijv. rallycross, trailblazer of pro. Die toevoeging begrijp ik zelf niet helemaal.

Al met al vermaak ik mij zeer, vooral door de sfeer en de uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MrJoker1985 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 21:09:
[...]

Ik heb ook al flink wat uren erop zitten. En ik moet zeggen ik heb heel wat autos gekocht en heb 2 x Xgames achter de rug en Utah geunlocked. Maar daar mee deel ik je mening dat inderdaad de tracks veelal hetzelfde zijn of het is overdag of in de avond. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat de duurste auto niet echt de beste is. Want die Subaru Impreza, die daar dan het duurste is van de rally wagens, is niet echt geweldig. Ik rij nu voornamelijk met de BMW Z4 en die rijdt heerlijk. En win daar zowat alles mee. Afentoe Nissan 350Z.

Bij de buggys en jeeps is het een ander verhaal. Want daar moet je echt gevoel krijgen, welke het lekkerste rijdt. De hummer vind ik bijv echt bagger rijden,lomp en slipt te snel weg.

Daarnaast moet je voor bepaalde events ook iedere keer je standaard rally auto upgraden, naar bijv. rallycross, trailblazer of pro. Die toevoeging begrijp ik zelf niet helemaal.

Al met al vermaak ik mij zeer, vooral door de sfeer en de uitdagingen.
Haha typisch, ik rij dus met de Impreza STI N en de Eclipse. Verder maak ik vooral gebruik van de Hummer. Smaken verschillen. De 350Z en BMW Z4 heb ik nog niet mee gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
En over je spoiler zoek race of champions eens op dan snap je de namen

• DJH

DJH

Gister Dirt2 ook gekocht voor de PS3. Vet spel zeg. Het gevoel van snelheid is helemaal goed (moet je wel de cam in de bumper hebben, of op de motorkap).
Soms beweeg ik bij bochten zelf helemaal mee, zo meeslepend is deze game :D

Ohja, wel een (groot) nadeel. Die vreselijke k*tmuziek. Amerikaans teenage rock crap. Helaas kun je je eigen mp3's niet afspelen.

• NC83
Je kan wel je eigen MP3's afspelen hoor enkel moet je dat door de XMB doen en niet in game.

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Wie spelen er hier allemaal Dirt 2 met een stuurtje? Rijdt dat echt een stuk beter dan met een DS3 controller? Ik overweeg om een Logitech G25 te halen samen met een 'speedblack' omdat ik niks fatsoenlijks heb om het stuurtje aan vast te maken.

• DJH

DJH

NC83 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:13:
Je kan wel je eigen MP3's afspelen hoor enkel moet je dat door de XMB doen en niet in game.
Dan zegt ie dat je het spel af moet sluiten, of doe ik iets verkeerd?

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Hanky74 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:58:
Wie spelen er hier allemaal Dirt 2 met een stuurtje? Rijdt dat echt een stuk beter dan met een DS3 controller? Ik overweeg om een Logitech G25 te halen samen met een 'speedblack' omdat ik niks fatsoenlijks heb om het stuurtje aan vast te maken.
Ik speel hem zelf ook met de DS3 controller. En speelt perfect. Alleen ik wil ook wel een stuur aanschaffen, maar zou niet weten waar ik hem aan moet bevestigen.

• NC83
DJH schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 20:27:
[...]

Dan zegt ie dat je het spel af moet sluiten, of doe ik iets verkeerd?
Ik heb alleen de X360 versie en daar kan het wel in. Ik weet niet of het ook kan op de PS3 sorry, ik dacht dat ze hetzelfde waren.

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik ben Dirt2 nu een paar dagen aan het spelen en ik moet zeggen dat het erg geslaagd is! Vooral de tracks van Londen en LA zijn erg goed te doen. Vooral als je een beetje het driften onder de knie hebt gekregen. Mijn favoriete wagen voor het driften is de Pontiac Solstice, wat is het bij jullie?
En man, wat haat ik Maleisië, alles gaat daar gewoon verkeerd! :P

Verder vermaak ik mijzelf prima, top spel!

PSN-ID : Cenzer

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Gopal schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:36:
Ik ben Dirt2 nu een paar dagen aan het spelen en ik moet zeggen dat het erg geslaagd is! Vooral de tracks van Londen en LA zijn erg goed te doen. Vooral als je een beetje het driften onder de knie hebt gekregen. Mijn favoriete wagen voor het driften is de Pontiac Solstice, wat is het bij jullie?
En man, wat haat ik Maleisië, alles gaat daar gewoon verkeerd! :P

Verder vermaak ik mijzelf prima, top spel!
Ik vind Baja fijne track hebben voor de Jeeps en Buggys. Croatie vind ik fijn voor rally. Japan en China ook wel. Maar marokko en maleisie zijn nog wel eens slipperig haha. Ik gebruik de Nissan 350z en de BMW Z4 voor rally en voor de andere races de West Coast Choppers Stuka TT.

• Gopal
MrJoker1985 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:45:
[...]

Ik vind Baja fijne track hebben voor de Jeeps en Buggys. Croatie vind ik fijn voor rally. Japan en China ook wel. Maar marokko en maleisie zijn nog wel eens slipperig haha. Ik gebruik de Nissan 350z en de BMW Z4 voor rally en voor de andere races de West Coast Choppers Stuka TT.
Hmm, ja, Japan is ook wel leuk met een goede rally-wagen. Dan gebruik ik of de Solstice of de Subaru STI. Voor tracks zoals die in Baja gebruik ik de Dodge RAM of de Stuka TT. De RAM als ik weet dat er mooie rechte stukken zijn en de Stuka TT als er stukken zijn waarvan ik weet dat er lekker gedrift kan worden, want dat kan absoluut niet met de RAM.

Wat voor level hebben de mensen hier ongeveer gehaald, wat betreft XP? Zelf heb ik zojuist level 44 gehaald *O* .

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Gopal schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:51:
[...]

Hmm, ja, Japan is ook wel leuk met een goede rally-wagen. Dan gebruik ik of de Solstice of de Subaru STI. Voor tracks zoals die in Baja gebruik ik de Dodge RAM of de Stuka TT. De RAM als ik weet dat er mooie rechte stukken zijn en de Stuka TT als er stukken zijn waarvan ik weet dat er lekker gedrift kan worden, want dat kan absoluut niet met de RAM.

Wat voor level hebben de mensen hier ongeveer gehaald, wat betreft XP? Zelf heb ik zojuist level 44 gehaald *O* .
Ja, klopt dat wel. Die ram is inderdaad erg fijn. Dan heb jij veel meer uren achter de rug. Ik ben zelf bij level 25 volgens mij.

Heb jij dat ook weleens dat als je langs ze afgaat, dat ze je dan tegen de achterkant tikken zodat je 180 graden maakt en dus wegslipt. Dat is soms echt heel vervelend. En dan zeggen ze nog "Dón't be so agressive" haha, terwijl ze zelf super agressief rijden. Ik beuk ze gewoon aan de kant in een bocht. Maar hun tikken meestal net tegen de achterkant aan. En het zijn me toch een stel bumperklevers haha.

[ Voor 8% gewijzigd door H.Boss op 19-09-2009 22:58 ]

• DutchOwnage
Ik zit nu aan level 63 XP, ben er bijna klaar mee nog een paar world tour events. Moet zeggen dat het nu best eentonig begint te worden hoor, gewoon té weinig variatie in de tracks.

Wel grappig om te lezen dat sommige mensen de BMW Z4 voor het rallyrijden gebruiken, dat ding heeft echt de slechtste grip van alle rallywagens lol.

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

DutchOwnage schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:59:
Ik zit nu aan level 63 XP, ben er bijna klaar mee nog een paar world tour events. Moet zeggen dat het nu best eentonig begint te worden hoor, gewoon té weinig variatie in de tracks.

Wel grappig om te lezen dat sommige mensen de BMW Z4 voor het rallyrijden gebruiken, dat ding heeft echt de slechtste grip van alle rallywagens lol.
Nee hoor harstikke fijn de auto. Bij ieder verschilt het he. Het is een kwestie van gevoel niet van cijfertjes die onder de autos staan. Want het aantal blokjes wat er onder staat, klopt echt geen hout van.

• DutchOwnage
Toch apart dan dat ik de auto's met de meeste blokjes voor grip ook in de game het fijnste vindt rijden, zoals de Evo 10 bijvoorbeeld. Misschien qua topsnelheid niet zo snel als de BMW, maar wát een wegligging :)

• Gopal
MrJoker1985 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:57:
[...]

Ja, klopt dat wel. Die ram is inderdaad erg fijn. Dan heb jij veel meer uren achter de rug. Ik ben zelf bij level 25 volgens mij.

Heb jij dat ook weleens dat als je langs ze afgaat, dat ze je dan tegen de achterkant tikken zodat je 180 graden maakt en dus wegslipt. Dat is soms echt heel vervelend. En dan zeggen ze nog "Dón't be so agressive" haha, terwijl ze zelf super agressief rijden. Ik beuk ze gewoon aan de kant in een bocht. Maar hun tikken meestal net tegen de achterkant aan. En het zijn me toch een stel bumperklevers haha.
Nou, ze tikken me op zo een manier dat ik soms wel wat moet corrigeren, maar niet een 180 graden draai :P. Ze verontschuldigen zichzelf ook best vaak, dat is wel heel sympathiek van ze haha.
Ik probeer ook zo min mogelijk tegen hun aan te rijden, omdat het je echt teveel afremt. Maar soms is het gewoon nodig als je er langs wilt >:).

Moet zelf nog best veel event rijden, maar ik vindt Trailblazer niet zo denderend op Pro-niveau. Op één of ander manier vindt ik de wagens dan niet zo fijn rijden, op All-Star-niveau daarentegen weer wel.

Ik probeer ook wel eens andere wagens uit, via de free race optie, maar vaak is het zo dat mijn eerste keuze wat betreft auto meestal ook de beste is.
En heel soms ga ik puur voor de looks van de auto en niet voor de specs :+ .

• Phusebox
DutchOwnage schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:59:

Heb je op de moeilijkste stand gespeeld dat je zoveel XP hebt? Of races meerdere keren gedaan?
Ik ben nu op ca. 70% en zit op level 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Phusebox schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 23:52:
[...]

Heb je op de moeilijkste stand gespeeld dat je zoveel XP hebt? Of races meerdere keren gedaan?
Ik ben nu op ca. 70% en zit op level 36.
Ik speel op Extreme, dat is de op één na hoogste moeilijkheidsgraad. Alles één keer gedaan en ik ben nog niet eens op 50%. Had net level 44 bereikt. Op wat voor moeilijkheidsgraad speel jij het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik heb tot nog toe alles op Savage gespeeld, ik gok 10% van m'n races over moeten doen, zit nu op 92% met ik dacht 67 XP kan er 1 of 2 naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gopal schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:11:
[...]

Ik speel op Extreme, dat is de op één na hoogste moeilijkheidsgraad. Alles één keer gedaan en ik ben nog niet eens op 50%. Had net level 44 bereikt. Op wat voor moeilijkheidsgraad speel jij het dan?
Ja ik had me ook vergist, ben pas op 56% en level 37 at the moment. Ik speel op Casual of Serious. Sommige races liggen me gewoon niet, dus die doe ik op casual. Het rare is dat ik online best goed meekom, maar om een of andere reden tegen de cpu niet.
Heb een hekel aan Marina del Ray en London... blegh. Croatia is mijn favoriet, tenminst echt rallygevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zitten er nou ook nog rally stages in, dus alleen tegen de tijd , van andere ? of zit dit er niet meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:32:
zitten er nou ook nog rally stages in, dus alleen tegen de tijd , van andere ? of zit dit er niet meer in?
Jazeker, genoeg. Met co-driver :) en die is erg belangrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oohhhh, ik dacht eigenlijk dat de echte rally proeven eruit waren gesloopt, en dat je alleen nog maar rally cross en wat scheuren met buggy's en vrachtwagens had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:00:
oohhhh, ik dacht eigenlijk dat de echte rally proeven eruit waren gesloopt, en dat je alleen nog maar rally cross en wat scheuren met buggy's en vrachtwagens had
Weer slecht onderzoek gedaan dan want er zit echt wel genoeg tijdproeven in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NC83 schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:44:
[...]

Weer slecht onderzoek gedaan dan want er zit echt wel genoeg tijdproeven in hoor.
druk,druk,druk ;)

maar hij staat in de bestelling *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Dat denken inmiddels wel meer geloof ik. Al die azijnpissers over het ontbreken van de sim-style van dit spel. Speel het eerst eens, dan blijkt het toch wel een gruwelijk spel te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:50:
[...]

druk,druk,druk ;)

maar hij staat in de bestelling *O*
Jij bent de topicstarter en je hebt het spel niet? Slecht...sleeeeeccchhtttt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Geweldige game, maar ik heb em in de kast gelegd totdat mijn fanatec stuurtje binnen is.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gopal schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:41:
[...]

Jij bent de topicstarter en je hebt het spel niet? Slecht...sleeeeeccchhtttt! :P
ja , als ik eens meer tijd had :/ ;)

dinsdag krijg ik um binnen :Y

moet mgs 4 nog uitspelen , fallout 3 , gt5 proleuge

,,, zucht

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Zojuist 100% uitgespeeld op de DiRT Tour en alle offline achievements erbij gehaald voor de 360.
Een erg vermakelijk spel! Ben uiteindelijk op XP LVL 70 uitgekomen.
Vooral Trailblazer en Rallycross (voor het driften :D ) vond ik erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Dijkertje schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:39:
Zojuist 100% uitgespeeld op de DiRT Tour en alle offline achievements erbij gehaald voor de 360.
Een erg vermakelijk spel! Ben uiteindelijk op XP LVL 70 uitgekomen.
Vooral Trailblazer en Rallycross (voor het driften :D ) vond ik erg leuk.
Kijk ik ben eerst voor de online achievements gegaan voordat iedereen te goed wordt en je die nooit meer kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:51:
Dat denken inmiddels wel meer geloof ik. Al die azijnpissers over het ontbreken van de sim-style van dit spel. Speel het eerst eens, dan blijkt het toch wel een gruwelijk spel te zijn :D
Mee eens, helemaal als je een wedstrijd terugkijkt in de cockpit.
Ik speelde eerst ook met cockpitview maar dat werd me toch wat te gortig, soms helemaal geen zich door oplopende wegen en water op je raam. :D
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste