Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey echt een leuk spel dat Dirt 2 voor de PS3 :9

Maare effe een vraag... ik krijg de volgende trophies niet ge-unlocked :?

Mix It Up!
Play in every discipline online (Pro Tour or Jam Session).

Ik heb toch al heel veel races gereden in ''Totaly mode'' maar ik krijg hem niet... ik mis nog 1 discipline
Dus is dit nog een verborgen race of mis ik nou iets :/

On The Bubble
Be second to last at each elimination point but go on to win a Last Man Standing race.

Spreek voor zich neem ik aan.... je mag niet als eerste rijden totdat je met zn 2e rijdt en dan er voorbij gaan...
Nu heb ik deze race al 6 keer gereden maar ik krijg hem niet :(
Iemand anders daar ook last van??

I Ain't Afraid Of No Ghost!
Choose a ghost, download and beat it!

Ik ben er niet bang voor... maar waar download je die op je PS3?? :P

Ik hoor het graag van jullie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:32:
On The Bubble
Be second to last at each elimination point but go on to win a Last Man Standing race.

Spreek voor zich neem ik aan.... je mag niet als eerste rijden totdat je met zn 2e rijdt en dan er voorbij gaan...
Nu heb ik deze race al 6 keer gereden maar ik krijg hem niet :(
Iemand anders daar ook last van??
je moet steeds een na laatse rijden, dwz bij de eerste eliminatie 7e van de 8, daarna 6e van de 7, etc

Het lukte mij niet meteen, dus uiteindelijk moest ik hem een niveautje lager zetten. Want na een tijdje rijden de eersten zo'n stuk vooruit dat het niet meer mogelijk is ze binnen 20 seconden in te halen.

[ Voor 57% gewijzigd door DrHill op 22-09-2009 19:44 . Reden: quote fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMN! ik moet mn tweede cursus engels weer is oppakken... ik las het dus totaal verkeerd!
Ik dacht tussen plaats 2 en de laatste :-P

Oja de ghost tijden heb ik ook al gevonden :X

Thnx Robbert!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Zo, ik zit nu op level 50, met 68% gedaan. Het is opeens wel heel erg hard gegaan met de procenten, ik zat daarvoor nog net onder de 50% :P. Gelukkig heb ik nog flink wat events voor de boeg, dus het zal de pret niet stillen!

PSN-ID : Cenzer

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Mix it up krijg je door een gatecrasher event te spelen in een jam session, er zijn er genoeg van omdat dit de enige manier is om deze achievement te krijgen is.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:16:

Oja de ghost tijden heb ik ook al gevonden :X

Thnx Robbert!
Mooi voor je, maar waar dan?

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Op de Dirt Tour kaart staan Time Trail knoppen. Daarachter kan je spookjes downloaden.

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:29
vinden jullie ook dat er een verschil is in het singleplayerniveau tussen rallyraid en de andere disciplines? Ik won net een rallyraidrace op hardcore met 10 seconden verschil, terwijl ik met de andere disciplines erg mijn best moet doen om op savage te winnen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Ik zat zo net in de auto en toen schoot me te binnen wat ik mis in deze game: regen stages... Er gaat niks boven een rally door het bos in de regen, met die frantic ruitenwissers.... jammer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Robbert1 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 23:31:
vinden jullie ook dat er een verschil is in het singleplayerniveau tussen rallyraid en de andere disciplines? Ik won net een rallyraidrace op hardcore met 10 seconden verschil, terwijl ik met de andere disciplines erg mijn best moet doen om op savage te winnen.
Ik heb dit voornamelijk bij de trailblazer sesies... mischien dat we opdat punt gewoon heel goed zijn, en de rest nog beter moeten beheersen ;)

PS: ik heb alle 3 de trophies binnen, dus bedankt mannen voor jullie tips! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:11:
Ik zat zo net in de auto en toen schoot me te binnen wat ik mis in deze game: regen stages... Er gaat niks boven een rally door het bos in de regen, met die frantic ruitenwissers.... jammer.
dat begrijp ik ook niet helemaal, zal wel teveel tijd kosten denk ik,

sneeuw mis ik sneeuw!!! :/

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:19:
[...]

Ik heb dit voornamelijk bij de trailblazer sesies... mischien dat we opdat punt gewoon heel goed zijn, en de rest nog beter moeten beheersen ;)

PS: ik heb alle 3 de trophies binnen, dus bedankt mannen voor jullie tips! _/-\o_
Ik heb dat dus met de rally haha. Kunnen we samen een team beginnen?
Win namelijk alle rally races met 30-40 seconden voorsprong.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:24:
[...]

dat begrijp ik ook niet helemaal, zal wel teveel tijd kosten denk ik,

sneeuw mis ik sneeuw!!! :/
Idd, regen/sneeuw is ook een groot gemis, wist dit pas na dat ik hem besteld had, maakt op zich niet zoveel uit voor mij, maar had hem toen al besteld. Niet dat het mijn beslissing volledig zou beinvloeden, maar toch erg jammer.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Toch hebben ze aan regen/sneeuw gedacht.... want op sommige tracks liggen plassen water :Y

Maar des-al-niet-te-min is het gewoon een vette game!

Verwijderd

Ik heb van het weekend Dirt 2 gekocht voor de Xbox 360. Het is tijden geleden sinds weer een goede rallygame had gekocht en deze leek mij gewoon vet. Ik zag het draaien in een gameshop en na een rondje geracet te habben dacht ik van "Deze moet ik hebben." Dus ik maar meteen kopen.

Conclusie:
Erg vette racegame, gooie graphics, gafe tracks maar lastige besturing. Vol gas + bocht nemen werkt niet altijd. Het blijkt veel beter te werken dan gas regelmatig los te houden om te sturen, ook in de kleinere bochten.

Buggies blijven naar mijn idee lastig, maar zijn verder erg vet om mee te racen. Je levert control in voor meer snelheid en hogere sprongen tegen over de trucks. Daarnaast vind ik dat er niet zoveel bruikbare wagens zijn. En je hebt eigenlijk nooit geld te kort.

Maar goed, erg goed spel dit.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:01

H.Boss

Hugo Boss

Om de (scherpe)bochten goed te nemen, geef ik een kleine tik op de handrem voor de bocht en stuur de auto in. En zodra de auto met de neus recht voor het einde van de bocht staat, geef ik vol gas. Dan gaat de bocht heerlijk. Het is net driften.

@ PS3.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

De handrem gebruik ik helemaal niet, alleen creatief doen met gas en rem en ik drift alle bochten door...

Sinds vandaag nieuwe favo wagen: de Evo X :D

Wat een wegligging inderdaad. De IX vond ik dan weer klote rijden, wel vaag.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, handrem gebruik ik nooit. Gewoon remmen voor de bocht en in de bocht een beetje pulserend gas geven is mijn tactiek.

Trouwens ook met de Evo X, heerlijke wagen vind ik dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik vind het ook echt een vet spel, maar ik hoop wel dat ze ooit ook nog eens een pure rallygame uitbrengen. Mag gewoon hetzelfde zijn als in Dirt2, maar dan wel een stuk of 20 stages, veranderend weer en oplopende (en betere) schade die je kan fixen als je in het service park staat.

Feitelijk dus gewoon de oude Colin McRae Rally dus, op de Dirt engine.

Maar met Dirt2 vermaak ik me ook prima. Heb nu de hele world tour in alle disciplines gereden (op 6 gelockte stages na) en ook de drie x-games. Nu nog even de losse kaartjes uitspelen. Ik heb op 6 na nu ook alle wagens met alle upgrades. Op zich ben ik ook wel blij dat het geld niet echt een probleem is, ik wil racen en niet van dat geneuzel over geld. Zeker niet bij een arcade racer als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 22:52
Phusebox schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:39:
[...]

Ik heb dat dus met de rally haha. Kunnen we samen een team beginnen?
Win namelijk alle rally races met 30-40 seconden voorsprong.
Ik ben echt benieuwd hoe je dat doet... Leer dat mij eens. Op hardcore op een stage van 1minuut 40 met 30-40 seconden voorsprong winnen.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bassio schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:39:
[...]

Ik ben echt benieuwd hoe je dat doet... Leer dat mij eens. Op hardcore op een stage van 1minuut 40 met 30-40 seconden voorsprong winnen.... O-)
Wel op de langere stages uiteraard, van rond de 3,5 minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zou graag willen dat ze ooit een remake ofzo doen van Network Q RAC Rally Championship :D

DAT was pas een Rallygame, waarin stages soms echt gewoon een uur duurden. Als je auto dan na 55 minuten ernstig stuk ging moest je wel verder. Dat was zoo gaaf. Of nachtstages zonder licht omdat je in het begin tegen een paaltje reed...

Memories...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• DJH

DJH

Phusebox schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:54:
[...]

Wel op de langere stages uiteraard, van rond de 3,5 minuut
Welke camera view gebruiken jullie dan? Ik altijd de cam op de motorkap. Dan is het wel een stukje moeilijker dan dat de camera boven de auto hangt. Maar dat vind ik niet realistisch.

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
Ik vind het eerlijk gezegd een stuk makkelijker met de camera op de motorkap. Vind het ook een stuk realistischer rijden en je hebt veel meer snelheids gevoel :D Gebruik soms de cockpitview, maar dat is toch wel irritant vaak, vooral met plassen in een bocht ;)

• Phusebox
DJH schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:03:
[...]

Welke camera view gebruiken jullie dan? Ik altijd de cam op de motorkap. Dan is het wel een stukje moeilijker dan dat de camera boven de auto hangt. Maar dat vind ik niet realistisch.
Ik rij normaal altijd met cockpit-view maar bij DiRT 2 gebruik ik ook de motorkap view.

• DJH

DJH

Phusebox schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:09:
[...]

Ik rij normaal altijd met cockpit-view maar bij DiRT 2 gebruik ik ook de motorkap view.
dan ben jij gewoon erg goed denk ik, respect O-) 30-40 seconden lukt mij dus echt niet

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

sopsop schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:36:
Ik vind het ook echt een vet spel, maar ik hoop wel dat ze ooit ook nog eens een pure rallygame uitbrengen. Mag gewoon hetzelfde zijn als in Dirt2, maar dan wel een stuk of 20 stages, veranderend weer en oplopende (en betere) schade die je kan fixen als je in het service park staat.

Feitelijk dus gewoon de oude Colin McRae Rally dus, op de Dirt engine.
Dirt 1 heeft naast de career ook nog een rally championship. Volgens mij werkt dat precies zoals je hierboven beschrijft. Het is wel niet de hoofdmoot, maar het zit er wel in. Moet eerlijk zeggen dat dat ook wel hetgene is dat ik mis in Dirt 2. De time-trials blijven eigenlijk toch wel het mooist om te doen. Maar verder vermaak ik me opperbest met Dirt 2.

uhm...

• Phusebox
DJH schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:26:
[...]

dan ben jij gewoon erg goed denk ik, respect O-) 30-40 seconden lukt mij dus echt niet
Ik rij wel op serious he, of hoe dat ook heet. Niet op de moeilijkste stand. Want dan zijn de andere races weer niet te doen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
moet zeggen dat er genoeg gewone stages in zitten, oke geen wrc , maar daar koop ik grand turismo 5 wel voor tegen die tijd

wel jammer dat je de replays niet kan opslaan , al met al is het toch een erg goede game, terwijl me de demo helemaal niet kon boeie :?

• sopsop
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Gisteren de offline mode uitgespeeld (bij 'My stuff' geeft hij ook 100% aan), maar wat een dooddoener zeg. Geen filmpje, geen tekstje, helemaal niets. Of gebeurt dat pas als je ook alle offline missies hebt uitgespeeld?

Die missies zijn ook wel apart, heb alles gehaald, behalve de dingen die je eigenlijk niet moet doen. Ik ben 1 keer gespind en 4 keer over de kop gegaan. Nu moet ik dus wat races gaan rijden en doelbewust donuts gaan draaien en tegen bergwandjes omhoog rijden om een aantal keer over de kop te gaan.

Wel grappig trouwens die halve F1 rally wagen. Dat ding rag je echt overal naadloos doorheen. Als ik als laatste start in een rally stage, haal ik iedereen in, ook als iedereen in zo'n ding rijdt :)

[ Voor 26% gewijzigd door sopsop op 30-09-2009 14:38 ]

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
_O_ Dallenbach Special _O_

Ook wanneer je online rijdt, laat je 9/10 keer iedereen die in een andere auto rijdt flink stof happen.

IMHO hadden ze de Colin Mcrae tour pas beschikbaar moeten stellen wanneer je echt alles uitgespeeld hebt. Ik kreeg namelijk wel een beetje het gevoel dat ik klaar was na de cutscene/eerbetoon.

[ Voor 29% gewijzigd door Witwasser op 30-09-2009 15:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Lazy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:22:
_O_ Dallenbach Special _O_

Ook wanneer je online rijdt, laat je 9/10 keer iedereen die in een andere auto rijdt flink stof happen.

IMHO hadden ze de Colin Mcrae tour pas beschikbaar moeten stellen wanneer je echt alles uitgespeeld hebt. Ik kreeg namelijk wel een beetje het gevoel dat ik klaar was na de cutscene/eerbetoon.
en dat is nou precies waarom de fun eruit gaat, want iedereen gaat of met die auto rijden, of stoppen ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren ook Dirt 2 binnen gekregen en het is een goede game. Heb me er al flink mee vermaakt. Enige wat ik minder vindt is dat je na elke race eerst die animatie te zien krijgt dat je die trailer ingaat....gaat na een aantal races irriteren. Vond het een stuk beter geïmplementeerd bij GRID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:54

Wom

Willybubba schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:33:
Ik zou graag willen dat ze ooit een remake ofzo doen van Network Q RAC Rally Championship :D

DAT was pas een Rallygame, waarin stages soms echt gewoon een uur duurden. Als je auto dan na 55 minuten ernstig stuk ging moest je wel verder. Dat was zoo gaaf. Of nachtstages zonder licht omdat je in het begin tegen een paaltje reed...

Memories...
offtopic:
_/-\o_

Heb die dikke rode doos nog wel ergens liggen. Voor die tijd ook fantastische graphics, en wat je hierboven beschrijft is erg herkenbaar :D Denk dat dit kwa beleving toch wel de beste rallygame tot nu toe is als ik eerlijk ben.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

Aaaargh ik word echt gefrustreerd door de AI van dit spel...er zijn races waarbij ik met twee vingers in mijn neus win op CASUAL en ik met geen mogelijkheid kan winnen op SERIOUS.

Als ik dan hier lees dat mensen kunnen winnen op hardcore zal ik wel totaal niet kunnen racen ofzo....

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff ik wordt echt gek online. Bak er echt helemaal niks van. 4 van de 5 keer sta ik na 200m achterstevoren. Of ik leeg voorop en maak domme fouten die ik normaal nooit maak. Zucht... snel maar de offline mode uitspelen dan kan ie terug de kast in... want dit werkt op mijn zenuwen en kan me nog eens een controller kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phusebox schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:04:
[...]

Ik rij wel op serious he, of hoe dat ook heet. Niet op de moeilijkste stand. Want dan zijn de andere races weer niet te doen voor mij.
Probeer maar eens een niveautje hoger dan Serious, die is toch aardig wat lastiger ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Zeer vermakelijk spel. Gisteren eindelijk de laatste 2 offline achievements gehaald voor de xbox.
100 races en in iedere auto rijden.

Nu online gaan proberen. Wat me wel opviel is dat er al heel wat mensen lvl 40+ waren. Gaat dat zo snel?

Ik heb tot de colin mcrae tribure race alles op serious gereden. Dit vond ik zelf het leukst spelen. Was niet te makkelijk maar ook weer niet te moeilijk.
Weet niet of het verschil tussen serious en savege net zo groot is als casual en serious. Want die verhouding was echt scheef. Een trailblazer event die ik op serious net weet te halen win je op casual met 30 seconden verschil. Beetje te.

Waar ik wel nog niet achter ben is hoe je het best bochten kunt nemen. Er doorheen glijden, met als gevolg dat het even duurt voordat je weer glip krijgt. Of netjes afremmen en dan met het uitgaan van de bocht weer vol gas erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik heb sinds gisteren ook eindelijk mijn pre-order DIRT2 binnen. Heb nog maar eventjes kunnen spelen, en ben nu op level 10. Tot nu vind ik het een hele vette game. Vooral Croatië en Marokko vind ik gaaf. Easy right, medium left, dat is het echte rally gevoel :)
Die buggy die ik moest kopen voor Baja rijd voor geen meter. Welke jeep/buggy kan ik daar het beste voor kopen? Ik werd met moeite 4e terwijl ik alle andere races makkelijk 1e word.
Het weekend nog wat uurtjes DIRT2 spelen, heb er zin in.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ik heb hem gisteren ook gekocht.. Dirt 1 vond ik destijds ook een topper, en nu mijn 360 weer gemaakt is was dit een logische keuze..

Menu's vindt ik zelf erg onoverzichtelijk, wat dat betreft was het in Dirt beter. Grafisch top, maar wel iets minder dan de demo van Forza. Gameplay is top, maar vindt de races wel wat kort.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
robhoeben schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:17:
Ik heb sinds gisteren ook eindelijk mijn pre-order DIRT2 binnen. Heb nog maar eventjes kunnen spelen, en ben nu op level 10. Tot nu vind ik het een hele vette game. Vooral Croatië en Marokko vind ik gaaf. Easy right, medium left, dat is het echte rally gevoel :)
Die buggy die ik moest kopen voor Baja rijd voor geen meter. Welke jeep/buggy kan ik daar het beste voor kopen? Ik werd met moeite 4e terwijl ik alle andere races makkelijk 1e word.
Het weekend nog wat uurtjes DIRT2 spelen, heb er zin in.
De PRC-1 is veruit de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Phusebox schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:12:
[...]
De PRC-1 is veruit de beste.
Volgens de stats is die idd het beste, maar ook dié rijd voor geen meter. Bij elke tè grote stuurbeweging en iets te veel gas gaat dat ding slippen. Vind het echt jammer dat ze die buggy's (en jeeps) in het spel hebben gestopt. Elke keer als ik zo'n race moet doen erger ik me kapot. Voor mij zijn de rally wagens het leukste, en voegen die buggy's en jeeps niets positiefs toe aan het spel.

Heb van het weekend veel DIRT2 gespeeld. Ben van level 10 naar 28 gegaan en Multiplayer van 0 naar 5.
Vind het spel steeds beter en beter worden. Echt een goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Persoonlijk vind ik de multiplayer gewoon bar en bar slecht. De menu's zijn traag en irritant, elke keer na een race terug naar de trailer irriteerde me ook al bij de singleplayer overigens.

Daarnaast is het één groot bashfest... Iedereen rijdt opzettelijk op je in als je voorop ligt. Geweldig. Als er iets frustrerend is dan is dat het wel. Enige dat dan wel aardig is is de rally variant, maar ook daar heb ik weer een minpuntje en dat is dat de ghosts van andere veel te aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Phusebox schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:10:
Persoonlijk vind ik de multiplayer gewoon bar en bar slecht. De menu's zijn traag en irritant, elke keer na een race terug naar de trailer irriteerde me ook al bij de singleplayer overigens.

Daarnaast is het één groot bashfest... Iedereen rijdt opzettelijk op je in als je voorop ligt. Geweldig. Als er iets frustrerend is dan is dat het wel. Enige dat dan wel aardig is is de rally variant, maar ook daar heb ik weer een minpuntje en dat is dat de ghosts van andere veel te aanwezig zijn.
Nu ik het weekend wat online races heb gedaa herken ik dit probleem helemaal.
Je hebt helemaal geen keuze in wat voor een soort online races je wilt. Dan doel ik meer op dat je geen filter systeem hebt zoals bijvoorbeeld in Grid. Dat was ook niet super maar iig iets.
En als je met vrienden speelt kun je alleen als team joinen. Terwijl je in solo vorm meer punten krijgt.

Races zelf moet je de eerste bocht zien te overleven.(Als je al zo ver komt.) Gevolg is dat er 1 a 2 mensen ongeschonden de crash doorkomen en deze dan zo ver voor liggen dat je ze nooit meer in kunt halen.
En sinds gisteravond ook al de eerste glitch / exploit gezien. Althans zo vind ik het. Je kunt in de London en LA circuits (daar heb ik het iig gezien) met volle snelheid sommige bochten nemen door gewoon in de vangrail te rijden. Je wordt hierdoor niet afgeremd. Gevolg is dat je een 180 graden bocht gewoon met 130 km/h kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Euhm je krijg in Team meer punten hoor als je team wint, het zijn in team games 50 FP meer als je wint dan in solo.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Na het spelen van de demo zondag Dirt 2 gisteren gehaald. Je moet toch wat als GT5 steeds maar weer uitgesteld wordt. Ik vind het een erg verslavende game, moeilijk stoppen als je er eenmaal aan begint, erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Merkwaardig, ik was zojuist met een last man standing race bezig in de dirt tour. Ik lag eerste van de laatst overgebleven 3, en toen de volgende eliminatie kwam, was ik ook meteen uitgeraced, en was ik volgens de score lijst 2e geworden, maar het aparte was, ik had dus ook niet 1 seconde meer gereden dan de nummer 3, dan kan toch niet :?

De nummer 3 heeft 2:40:02 gereden en ik (als nummer 2) 2:40:05. Dit lijkt me een bug? Ik moet er bij vertellen dat voor de eerste eliminatie er al een gast 'gekapt' was, ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Ik start net DIRT2 op en er staat een update van 68mb klaar. Iemand die weet wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Heb Dirt2 nu 2 weken, maar het is toch allemaal wel erg eentonig.. Weinig verandering in de verschillende races/tracks. Ik heb al aardig wat races volbracht in de stadion in LA en ook de rally stages zijn bijna allemaal identiek.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

robhoeben schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:23:
Ik start net DIRT2 op en er staat een update van 68mb klaar. Iemand die weet wat er veranderd is?
Volgens mij ivm DLC

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Patch notes...
A DiRT 2 game update will be made available via Xbox LIVE and the PlayStation Network on Thursday 15th October. In order to fully address some issues, Microsoft will be required to carry out an Xbox LIVE leaderboard reset on this date. This reset will only affect the ‘fastest lap time’ records of individual tracks; all other online stats (such as online fame levels) will remain. PlayStation 3 users will remain unaffected, as will all current tournaments on both platforms.

The main fixes (although other minor fixes are included) in this game update are listed below:

- Fixed the ‘Infinite load bug' which could cause a hang on the loading screen should the client have connection issues with the DiRTNET Server.

- Fixed a potential crash triggered by ejecting the disc at a specific point during the initial game load.

- Fixed an issue which, in some cases, causes water audio sound effects to continue playing once the player quits a race.

- Minor livery changes for licensing reasons.

- Changing the replay interface so that the play/pause button shows play when paused and pause whilst playing

- Increased the ghost download timeout to 60 seconds and added a button which allows the download to be skipped.

- In Time Trial mode, the player can now download an opponent ghost from a Leaderboard that they have not yet posted a time to

- Added a toggle to the advanced settings of Jam Sessions which enables/disables auto team balancing

- Implemented a system which reserves slots for party members when the party host joins an online session

- Selecting "View Replay" from the post-race results screen no longer restarts the replay, it now continues from its current point
Mocht je het nog niet gezien hebben. :)

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Wat is de de datum wanneer de release voor de PC nu gepland staat?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
verwacht 4-12-2009 ,zie ik bij de shops staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Had hem 3 weken terug van Gamehubs binnen gekregen, mede door FIFA 10 niet gespeeld. Vanmiddag begonnen en het is echt een gaaf spel.

Ziet er goed uit, menu's erg mooi. Gaaf :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
M'n PS3 game-activiteiten zijn helemaal ontploft. Had nooit iets met race games. Ben nu alleen maar aan het driften in Marrocco (demo). Wahahahah fantastische game.

ga em halen 40 euro.. bij amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen een XBox 360 (na jarenlang alleen maar games op de PC te hebben gespeeld). Het eerste spel dat ik gekocht heb (via Marktplaats) is Dirt 2. HEEEEEEEEEERLIJK spel! :) Ziet er ook prachtig uit! En dat zonder allemaal opties in te hoeven stellen en zo... Ben blij dat ik van dat PC-gedoe af ben! (Het idee alleen al dat je voor de mooiste Dirt 2 ervaring op de PC schijnbaar DX11 hardware nodig hebt.... pfffff...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

same here, ook net DiRT2 in huis gehaald, ik zat nog op een pentium4 computer dus ik heb idd ipv te upgraden ( wat je blijft doen ) gewoon een 360.

die morocco track is gewoon et leukst, je blijft ook steeds proberen je eigen tijd te verbeteren :D

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Marocco: Ounila Descent is inderdaad een erg mooie track. Mijn persoonlijke favoriet is toch wel Utah: Kane Creek/Hurrah Pass!

Verder vind ik de rallycross banen in L.A. en Japan ook erg leuk om te doen!

Heb gisteren ook de Platinum trophy mogen ontvangen 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Witwasser op 02-11-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik vind malasyia eigenlijk het leukst , lekker door de modder en waterpoolen scheuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig (vind ik) is dat ik nu op de XBox meer relaxed speel: zo gebruik ik de camera die achter de auto hangt! Op de pc deed ik dat nooit: altijd incar of bumperview... Maar op de XBox game echt compleet voor de relaxte lol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

pcies gewoon lekker in de bank-hang mode achter de wagen, en dan daarna de replay bekijken incar :)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

RappieRappie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:27:
Wat is de de datum wanneer de release voor de PC nu gepland staat?
Mijn Steamdownload staat gepland op 11 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Damn wat is dit een baggerspel op de Wii :X Ik had uiteraard niet het niveau van de 360 verwacht, maar toch ook zeker geen voorloper van McRae op Xbox v1. Na het zien van de graphics was mijn hoop gevestigd op de gameplay, maar helaas.

Zo dat is er uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
Hey, iemand een idee wat er aan de hand is met de ghost downloads op xbox. Wil maar niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
PaPa schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:46:
Damn wat is dit een baggerspel op de Wii :X Ik had uiteraard niet het niveau van de 360 verwacht, maar toch ook zeker geen voorloper van McRae op Xbox v1. Na het zien van de graphics was mijn hoop gevestigd op de gameplay, maar helaas.

Zo dat is er uit ;)
Tja, de Wii is nu eenmaal de minst krachtige van alle consoles...
Is het dan zo erg gesteld met deze versie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb m vandaag ook maar gekocht voor 42,50 bij de FRS (met VIG Card). Ik vond de demo al erg goed, dus ik denk dat ik nog veel plezier ga hebben met deze game :)
Wat ik wel een nadeel vond bij de demo is dat het spel met de G25 enorm moeilijk te besturen was en ik vrees dat dit bij de volledige versie nog steeds zo gaat zijn...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Minimum systeemeisen
* Microsoft Windows XP, Vista of Windows 7
* Processor: Intel Pentium 4 3.0Ghz, AMD Athlon 64 3400+
* Geheugen: 1GB (2GB voor Vista)
* Vrije harde schijfruimte: 10GB
* Videokaart: ATI Radeon X1500, NVIDIA GeForce 6800

Aanbevolen systeemeisen (aangepast voor DirectX 11)
* Microsoft Windows XP, Vista of Windows 7
* Processor: Intel Core i7 of AMD Phenom II
* Geheugen: 3GB
* Vrije harde schijfruimte: 10GB
* Videokaart: ATi Radeon HD 5700 series

http://worthplaying.com/article/2009/11/12/news/70177/

[ Voor 5% gewijzigd door Splinter Cell op 13-11-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou als dat de systeemeisen echt zijn , dan is het niet mis , dan zullen ze weinig pc versies verkopen lijkt me zo

ben dan toch wel reuze benieuwd hoe het op mijn systeem draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:43

MikeVM

- Baloo -

dit spel gaat de verkoop van de 57xx echt stimuleren.
ik was van plan een tweede 4850 te kopen om mijn prestaties te verhogen,

maar als ik de video (Nieuwsbericht frontpage) bekijk, dan is dx11 echt wel een leuke voorruitgang.

de vraag is of mijn cpu dan de dx11-stand aankan...

in ieder geval is het een spel wat grafisch de lat weer een stukje hoger legt, hopelijk is de feeling voor het rijden ook in dit spel heel goed uitgewerkt, dan heeft het alles om een eindejaarstopper te worden. ik ga alvast sparen.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Volgende week pas de demo:
Due to circumstances out of our control we won't be able to release the PC DiRT 2 demo until next week. I will update everybody with an exact day ASAP.

I know a lot of people were getting excited about the prospect of the demo coming out this week, all I can say is this was the plan originally but during testing we discovered a problem and to ensure that the demo works properly on everybody's PC's we've had to fix this issue.

I'm sure you guys understand because if most people were able to play the demo except you, it would be very frustrating.
http://community.codemast...hp?p=5862400&postcount=29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
naja, dan maar een weekje later, heb um toch al voor de ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Conroe schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:44:
[...]

Tja, de Wii is nu eenmaal de minst krachtige van alle consoles...
Is het dan zo erg gesteld met deze versie? :?
De graphics vallen mij erg tegen, zie het verschil:
WII
http://www.youtube.com/watch?v=ROA1ga-pImc
PS3/XBOX
http://www.youtube.com/watch?v=hNc3Ik_zLTI

Maar dat zou helemaal niet zo boeien als de gameplay zou deugen. Als rallyfan zijnde ben ik uit pure frustratie tijdelijk overgestapt op NFS Nitro :X

[ Voor 3% gewijzigd door PaPa op 17-11-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

..

[ Voor 99% gewijzigd door DJH op 20-11-2009 13:40 . Reden: foutje laat maar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

PaPa schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:01:
[...]

De graphics vallen mij erg tegen, zie het verschil:
WII
http://www.youtube.com/watch?v=ROA1ga-pImc
PS3/XBOX
http://www.youtube.com/watch?v=hNc3Ik_zLTI

Maar dat zou helemaal niet zo boeien als de gameplay zou deugen. Als rallyfan zijnde ben ik uit pure frustratie tijdelijk overgestapt op NFS Nitro :X
Wii versie ziet er wel erg triest uit. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Edmin schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:15:
[...]

Mijn Steamdownload staat gepland op 11 december.
11 december?

De game is toch eerder uit? Ik dacht maandag?

Of is dat de demo? :( Edit; straks ook maar eens op STEAM kijken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 27-11-2009 14:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens de laatste berichten komt dirt 2 voor de pc op 3 december uit in de eu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Geen demo voor deze week meer. :(

[ Voor 122% gewijzigd door Splinter Cell op 27-11-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
minimum specs

Minimum Specifications:
OS
o Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
Memory
o 1GB (2Gb for Windows Vista)
Processor
o Intel Pentium 4 3.0Ghz
o AMD Athlon 64 3400+
Video Card
o ATI Radeon X1500
o NVIDIA GeForce 6800
HDD Space Required
o 10GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 14:56
Oh yeah =D, ik heb dus gister een Asus Radeon 5850 gekocht ( met behulp van een mede-tweaker! =D ).
Ik had het geluk dat daar nog Dirt 2 bij zat gratis =D
Maandag komt de rest van mijn systeem geassembleerd en al binnen, videokaart er even in doen
En dan spelen maar!

Hoop dat het spel echt zo leuk is als iedereen zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

mmhh geen dx10 support, dus alleen 9 en 11. Waarom zouden ze dat gedaan hebben? Dx 11 bouwt toch voort op dx10??

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

We will be releasing the Official DiRT 2 Demo Tomorrow (1st Dec) at 2pm GMT

Over the weekend a leaked early version of the DiRT 2 demo has appeared on the net on various download sites. I would advise people not to download this unsupported version of the demo as it is not the final version and will not give you the best experience of the game.

As I mentioned previously this is a work in progress version of the demo which was not intended for release.

Once again I would advise people not to download the leaked version of the Demo and hold out until tomorrow and experience DiRT 2 the way we wanted you to
Die gelekte versie was ik gisteren ook al aan het spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat Ingame screens van DiRT2 Demo gespeeld op een HD5770 Directx 11!
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2qx154h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/24ocab6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2zzulup.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2mzhyxu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/x28p5g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/9ihjsk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/funlv7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2645o4w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/106ijd3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 14:56
Dat ziet er echt prachtig uit!
Ik zag ook al op youtube een Directx 11 trailer, kon het bijna niet geloven, maar nu toch wel!
Kan niet wachten tot ik zelf kan spelen o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Demo gister even gespeeld op mijn HD4870 (DX10 dus) maar is DX11 werkelijk zoveel mooier?. Volgens mij zit er helemaal niet zo gek veel verschil tussen :D.

Game draait overigens boven verwachting goed @ 60-80fps op 1920*1200!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:09:
Demo gister even gespeeld op mijn HD4870 (DX10 dus) maar is DX11 werkelijk zoveel mooier?. Volgens mij zit er helemaal niet zo gek veel verschil tussen :D.
Ach ja, de vlaggetjes wapperen wat mooier... en de mensen klappen wat realistischer... etc. :X Alsof ik daar op let als ik aan het rondscheuren ben. Nee hoor, ik ben heel blij dat ik vorige maand van PC-gamen overgestapt ben op een tweedehands XBox 360. Daarop ziet Dirt er prachtig uit. Voor mij geen superdure DX-whatever kaarten meer t.w.v. 2 Xbox'en... Okay, misschien ziet het er echt wel mooier uit op zo'n dure kaart als je goed kijkt en de boel vergelijkt, maar nogmaals, als ik aan het rondscheuren ben, zie ik die kleine verschillen toch niet meer. En waarvoor heb ik Dirt...? Juist, voor het rondscheuren, en niet voor mooie vlaggetjes. Ik ben ooit nog getrapt in de val die DX10 heet, en dat gebeurt me geen tweede keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Lekker lame van steam weer om enkele uren voor de release van DIRT 2 op de PC de deadline weer te verplaatsen. Flikken ze elke keer, mensen blij maken met een dooie mus. Zelfde met die L4D2 demo etc...

Tis dat ik het spel gratis bij mn videokaart kado kreeg maar mensen die hem extra vroeg hebben gepreorderd enz zullen wel weer balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het veschil zoeken in schaduwen en lightings.
Heeft dirt 2 ook tessellation ? Zo jah hopelijk zal dit niet te zwaar zijn zoals bij stalker anders
is het nog niet te spelen op een single 5870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:14
Waar kan ik de demo vinden??? Aangezien een aantal mensen hem hier al spelen..

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Eriko1 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:51:
Waar kan ik de demo vinden??? Aangezien een aantal mensen hem hier al spelen..

Alvast bedankt.
Splinter Cell in "[Multi] Colin McRae Dirt 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas1986
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 10:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Van de screenshots die ik heb gezien zie ik al amper verschil tussen 360 en PC, laat staan dat je nog wat zal zien tussen DX10 en DX11.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, ingame benchmark op 1920x1200 4xMSAA geeft met een Q9550 op 3.88Ghz en HD5870 op 1025/1297 70 FPS. Lijkt me goed of niet? Heb dan alles op High staan, of is Dx11 nog hoger :o?

Voor de rest wel leuk, moet wel eraan wennen dat gravel iets meer glijdt dan asfalt, dus dat je iets sneller iets hards tegen komt......

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Darkasantion schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:02:
Zo, ingame benchmark op 1920x1200 4xMSAA geeft met een Q9550 op 3.88Ghz en HD5870 op 1025/1297 70 FPS. Lijkt me goed of niet? Heb dan alles op High staan, of is Dx11 nog hoger :o?

Voor de rest wel leuk, moet wel eraan wennen dat gravel iets meer glijdt dan asfalt, dus dat je iets sneller iets hards tegen komt......
Als je de standaars settings naar ultra high zet, moet je zelf handmatig nog een aantal settings naar ultra high schuiven. Welke settings dit zijn kan je zien aan de witte pijltjes aan de rechterkant van de optie.

Demo net gedownload en gespeeld:

9800GTX+
C2D E8400 @ 3,0ghz
2gb ram

---------------------------------------------

1680x1050
4xMSAA
alles ultra high (dx9), en handmatig nog de overige settings naar ultra high gezet.

Altijd 50fps +, meestal zelfs in de 60.

Zonder AA komt ie boven de 70 uit. Best netjes :*)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:26:
[...]

Je moet het veschil zoeken in schaduwen en lightings.
Heeft dirt 2 ook tessellation ? Zo jah hopelijk zal dit niet te zwaar zijn zoals bij stalker anders
is het nog niet te spelen op een single 5870
Voor zover ik gelezen heb wordt er tesselation gebruikt voor het publiek.

Draait overigens toppie hier op een 955 BE @ 3.5 + HD4870 512MB op 1920*1080 maxed out 4xMSAA (55-60fps).

[ Voor 11% gewijzigd door cpt.skydiver op 01-12-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Wat ik wel mis bij de Rally stages is het commentaar van je bijrijder, dat helpt echt de bochten inschatten. Verder loopt het lekker vlot, alles op high en 1280x720 geen AA op de sony vaio fw 41mh, ongeveer 30 fps.

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Iemand een goede link voor die demo? De gamershell versie gaf een foutmelding bij uitpakken. Een torrent versie gaf tijdens installatie een foutmelding van windows defender ofzo. Wat een gedoe, kan wel aan het downloaden blijven..

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:04
anathema schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:02:
Iemand een goede link voor die demo? De gamershell versie gaf een foutmelding bij uitpakken. Een torrent versie gaf tijdens installatie een foutmelding van windows defender ofzo. Wat een gedoe, kan wel aan het downloaden blijven..
Nieuwsgroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:14
Ik heb nog even een vraag over een probleempje met de demo van dirt 2.

Zodra ik het spel opstart en ik kom in het beginscherm duurt het erg lang voor ik in de caravan kom. in de caravan gaat alles redelijk traag. Op het moment dat ik naar buitenloop gaat alles snel en prima. Zodra ik weer in de caravan gaat het ineens weer traag. Onder het racen zelf heb ik nergens last van en gaat alles goed.

Mijn specs:

Amd quad 9850 2.5 ghz
Ati HD 4870 512 MB
Vista Home premium
4gb ram

Iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12-09 12:20
RamO schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:12:
Wat ik wel mis bij de Rally stages is het commentaar van je bijrijder, dat helpt echt de bochten inschatten. Verder loopt het lekker vlot, alles op high en 1280x720 geen AA op de sony vaio fw 41mh, ongeveer 30 fps.
Deze mis ik ook...misschien zit dat erbij in de volledige versie, maar nu moet ik steeds met een half oog naar het kaartje kijken.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste