• Jack77
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 28-09 13:49
Even in het Engels omdat veel mensen er blijkbaar last van hebben...

For those people experiencing lag or stuttering when playing Dirt 2 on a recent ATI graphics card:

I've tried playing with Vsync, DX9 mode, changing the way Dirt 2 plays with multiple cores, disabling auto fan speed on the graphics card, uninstalling CCC (Catalyst Control Center), etc. Without any luck...

What seems to work for me is setting the detail of cars in the distance to low. (with Vsync off).

This topic inspired me to test it: http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=56874

• gerbiepiep
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 02-09-2020
Hey allemaal, ben nieuw op dit forum. :)

Ik heb Dirt 2 voor pc sinds 4-5 maanden nu geloof ik, en ik vroeg mij af wat er aan de safe bestanden allemaal opgeslagen moest worden om de safe game weer te laten werken bij bijvoorbeeld een nieuwe installatie van het spel/Windows enzo.

Ik heb ooit ergens gehoord dat alleen de safe game zelf, als je die bewaard en er dan weer in doet, het niet meer doet, en dat je dan weer helemaal opnieuw kunt beginnen.

Als iemand mij hiermee kan helpen, hartelijk dank. ;)

Overigens, ik speel onder Windows 7 X64, in geval om de locaties van dergelijke bestanden te vinden.

• vinpower
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 07:57
gerbiepiep schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:25:
Hey allemaal, ben nieuw op dit forum. :)

Ik heb Dirt 2 voor pc sinds 4-5 maanden nu geloof ik, en ik vroeg mij af wat er aan de safe bestanden allemaal opgeslagen moest worden om de safe game weer te laten werken bij bijvoorbeeld een nieuwe installatie van het spel/Windows enzo.

Ik heb ooit ergens gehoord dat alleen de safe game zelf, als je die bewaard en er dan weer in doet, het niet meer doet, en dat je dan weer helemaal opnieuw kunt beginnen.

Als iemand mij hiermee kan helpen, hartelijk dank. ;)

Overigens, ik speel onder Windows 7 X64, in geval om de locaties van dergelijke bestanden te vinden.
Bam, eerste hit op google

http://www.overclock.net/...ckup-dirt-2-profiles.html

Backup maken van: C:\Users\*****\Documents\My Games\DiRT2
en backup maken van: C:\Users\home\AppData\Local\Microsoft\XLive

• gerbiepiep
  • Laatst online: 02-09-2020
Het duurde even om de tweede locatie te vinden, maar bedankt voor de post. ;)

• jerr0
  • Laatst online: 09-02-2014

jerr0

Google?

Paar keer gespeeld, t is gewoon een vet spel. niks meer en niks minder

Intel® Core™ i5-2500, 4096 MB DDR3, NVIDIA GeForce GTS 450.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Erg mooi! Jammer dat de schermen niet allemaal van de zelfde grootte zijn... Lijkt me wel echt geweldig om op een paar 32" < met eyefinity te spelen.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Sak3d
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14-11 12:54

Sak3d

Reise, Reise

• Henkus
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-11 21:07
Thomasthomas schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:05:
[...]

Erg mooi! Jammer dat de schermen niet allemaal van de zelfde grootte zijn... Lijkt me wel echt geweldig om op een paar 32" < met eyefinity te spelen.
In het echt heb ik minder last van het verschil in grootte van de schermen als dat het op de foto lijkt.

De 46" in het midden is nl zo groot dat die je hele directe gezichts veld bestrijkt. De zij schermen zie dus alleen maar in je ooghoeken en dragen daarom wel enorm bij aan het snelheids gevoel.

Maar 3x46" zou natuurlijk veel mooier zijn.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Anoniem: 24417
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
deze had ik nog liggen, m'n aardige tijd op croatia (op pro als ik me niet vergis). ik neem hier nog wel wat bochtjes te wijd, maar ik ben iig aardig consistent qua weinig foutjes maken.

tegenwoordig ben ik meer aan het rallycrossen, hoewel ik moet zeggen dat ik wel toe ben aan wat nieuwe baantjes! kan ze intussen wel dromen... kan dan ook niet wachten tot deel 3 :)

• iBurger
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23-03 15:36
Sweet! M'n favoriete game voor de PS3 krijgt een vervolg. Heb Dirt2 eindeloos moeten verdedigen hier op tweakers, maar het rally deel is gewoon fantastisch te noemen.

Q: Rijd iemand hier met een stuur op de PS3? ik heb er wel eens overgedacht maar het is nogal duur en ik weet niet of je het wel goed kan instellen.

[Voor 4% gewijzigd door iBurger op 31-01-2011 17:34]

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:40

Superkiwi

Hoi doei

Yepz, G25 met playseat...
Nu alleen maar gebruikt voor GT5, maar toen ik Dirt2 nog speelde draaide het stuur overuren.
Rijdt heerlijk moet ik zeggen.
Qua instellingen kan je een beetje de standaard dingen instellen: Force feedback kracht, manual schakelen...

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-11 15:39

Splinter Cell

AMD HD7850

DiRT3 nu op steam: 35,99. Nette prijs, meteen in pre-order. :)

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 08:14
Ik krijg wel het idee dat het klassieke rally rijden steeds meer naar achteren wordt geschoven :(

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:40

Superkiwi

Hoi doei

Schijnt in deeltje 3 weer meer naar voren te komen juist :)
Beter, want races zoals Kroatië warin in deel 2 het leukst.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:00

kronolith

[EDIT]

Splinter Cell schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:05:
DiRT3 nu op steam: 35,99. Nette prijs, meteen in pre-order. :)
Same here :)

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben maar 's met Dirt 2 begonnen, en wat een heerlijk spel zeg. De ode aan Colin was ook erg mooi verwerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-11 15:39

Splinter Cell

AMD HD7850

Uit België, beste footage video.

Deel 1

[YouTube: http://youtu.be/zs1lb01qI2U?hd=1]

Deel 2

[YouTube: http://youtu.be/BK5DScnxkgU]

Alleen die laadtijden... Misschien komt het omdat het een review copy is wie weet? Hopelijk heeft de PC versie hier geen last van. })

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Goede vondst! Er is trouwens al een Dirt 3 topic:

[Multi] Colin McRae DiRT3

[Voor 12% gewijzigd door SR8 op 07-05-2011 02:17]

• Zilver
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09-10 13:18
Zijn er nog meer mensen die de Rush Hour Throphy op PS3 nog open hebben staan en willen Boosten.

Der zijn zelden 7 mensen tegelijk online in dezelfde race. En der is altijd wel een lvl 100+ lunatic die alles wint. Lijkt bijna of ze in ploegen werken en elkaar aflossen :N

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13-08 11:33
Zilver schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:24:
Zijn er nog meer mensen die de Rush Hour Throphy op PS3 nog open hebben staan en willen Boosten.

Der zijn zelden 7 mensen tegelijk online in dezelfde race. En der is altijd wel een lvl 100+ lunatic die alles wint. Lijkt bijna of ze in ploegen werken en elkaar aflossen :N
Ik heb hem niet openstaan... maar wil je best een keer helpen.
leech1984 is de PSN naam!

PSN: Leech1984

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee