• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Splendiddd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:32:
Ik speel Dirt2 op deze manier, kijk in HD, enne met motion is het echt VET, Dirt2 draait veel beter dan 1 zelfs op mijn crappy systeem: XP pro 32 bit 2 gig XMS Ram Nvidia GTX 260 rond de 55 a 60 fps met vsync on.
Wat is er crap aan een GTX 260?
Wel een supervette opstelling!

[Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-01-2010 11:33]

• Splendiddd
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 26-11 14:33
Olaf van der Spek schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:27:
[...]

Wat is er crap aan een GTX 260?
Wel een supervette opstelling!
De 260 is idd een goede kaart, die is ook net nieuw, de rest is wel....eh oud.

• MonkeySee89
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 27-11 16:45
Problem solved, was toch een driver probleem.
Bij 9.12 had ik nog steeds hetzelfde probleem maar toen ik de 9.11 had gedownload was het opgelost:D

Wat ik wel een beetje jamer is, zijn de korte races.
Word het later in het spel nog een beetje beter of niet?

• Splendiddd
RiCkii1989 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:19:
Problem solved, was toch een driver probleem.
Bij 9.12 had ik nog steeds hetzelfde probleem maar toen ik de 9.11 had gedownload was het opgelost:D

Wat ik wel een beetje jamer is, zijn de korte races.
Word het later in het spel nog een beetje beter of niet?
Hij wordt wel wat beter, zeker met de extra races die je naast de landen krijgt, en wat meer rally want dat is mijn ding, die gaan ook iets langer duren. rond de 5 min of meer, in het begin is dat 1 min 50 ofzo. maar ze hadden wat mij betreft de focus iets meer mogen leggen op rally. desalnietteplus een mega vette game :)

• RonaldMcDonald
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 25-11 16:34
Ik zit vast op 99% :(

Heb voor zover ik kan zien alles gedaan, alle landen events, alle personal invites, all world tours, de X-games, de CMR special... Ook overal 1st place.

Volgens de stats heb ik 99 van de 100 events gedaan maar ik kan die ene event niet vinden op de kaart. :(

Iemand tips?

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 27-11 14:51
Ik vind de game best leuk, maar mis toch de langere rally's van vroeger, waar je gewoon een kwatier aan het rijden was. Ook mis ik de sneeuw, wat jammer genoeg niet in het ''Dirt'' plaatje past.

• NC83
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12-11 19:02
RonaldMcDonald schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:47:
Ik zit vast op 99% :(

Heb voor zover ik kan zien alles gedaan, alle landen events, alle personal invites, all world tours, de X-games, de CMR special... Ook overal 1st place.

Volgens de stats heb ik 99 van de 100 events gedaan maar ik kan die ene event niet vinden op de kaart. :(

Iemand tips?
Kijk nog eens goed op de map of je niet een holografische overlay mist op een van de events. Als dat niet werkt ga dan systematisch alle events na om te kijken waar je 2de of 3de bent geworden ipv 1ste.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• RonaldMcDonald
Wat bedoel je met een holografische overlay?

• MEN-O
  • Laatst online: 09:08
Soort van 'vakjes-hologram' over de events die je al gespeeld hebt.

• RonaldMcDonald
nou was dus toch ergens 2e 8)7

nu niet meer >:)

• sleepwalkerbe
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 25-11 00:07
Even een vraagje aan mensen met een Force Feedback stuurtje.
Welke instellingen gebruiken jullie zoals? Want telkens als ik rijd is het alsof ik op een ijspiste aan 300km/u een bochtje neem.
Zowel grid als shift heb ik op men stuurtje gespeeld en die ervaarde ik als aangenaam , maar deze dirt 2 ergert me gewoon mateloos met het stuurtje.
Natuurlijk heb ik dit stuurtje niet voor niks gekocht en zou ik dus liefst de game met stuur aangenaam willen vinden :)

Any tips ?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Splendiddd
Saturation omhoog gooien in de options menu! anders is het veel te arcade-like, of er mee testen, ik gebruik een frex simwheel dus heb niet getest met een logitech. (wat een groot verschil is...)

[Voor 3% gewijzigd door Splendiddd op 12-01-2010 22:38]

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 26-11 14:32

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

GAIAjohan schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:15:
[...]

De career mode van 2005 was geweldig. Daarom.
CMR2 was geweldige arcade

CMR3 was een grote fout. In season kon je alleen maar met de Ford Focus rijden.. Faal.
CMR4 was gewoon niet opgewassen tegen 1,2 en 2005 imo :).

Ben nu ff CMR1 aan het installeren op Win 7.

Vraag me af of CMR2005 wel draait op Win7 vanwege Starforce..
CMR2005 werkt prima op Win7, let op wel ffe de patch installeren. Heb vorige week nog ffe lekker in duitsland geknalt. super stages daar.

Heb colin mcrea 1 t/m 2005 legaal in de kast, en ik kwam dit vorig weekend nog een combi dvd tegen van 2005 + toca3 :9 voor 5euro

Asus Zenbook i7 256gb

• Turbo_boy
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 21:36
Ik heb nu sinds gister ook Dirt2 (bij video kaart gekregen) Het spel ziet er goed uit moet ik zeggen.

Alleen had ik klein vraagje, kun je screenshots maken ingame? Want als ik ze plak in paint
is hij compleet zwart.

• MEN-O
  • Laatst online: 09:08
Fraps gebruiken !

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:40

Superkiwi

Hoi doei

Zo, heb 'm ook maar eens gekocht...
Is toch de enige goede racegame voor PS3 tegenwoordig (GT5P is al redelijk oud), dus moest wel haha ;)
Het rijdt ontzettend lekker met een stuurtje zeg!! (behalve de buggy's, die spinnen net te snel)
Had alleen eerst moeite om de G25 werkende te krijgen, maar daarna opnieuw opgestart met de G25 als controller (Sixasis uit), toen deed ie het wel.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om met het stuur de flashbacks terug te spoelen.... *edit* gas en rempedaal doen hun werk in deze.

Ik speel alles op serious, en dat is meestal goed te doen. Sommigen zijn te makkelijk, maar er zitten moeilijke bij :P
Het einge waar ik niet bij kan zijn de Gate smasher races.... raar spelletje dat.
En als Rallywagen natuurlijk de Eclipse, rijdt het best en ik heb er zelf ook een, kon niet uitblijven dus :P

[Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 18-01-2010 08:47]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:00

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb 'm weer uit de kast getrokken na een periode niet naar omgekeken te hebben. Maar wel geniaal spel zeg, nog steeds. Zelfs de trucks waardeer ik een stuk meer dan daarvoor... Alleen die buggies he. Daar kan ik 't nog steeds niet mee eens worden. En soms de AI, als ik tegen andere wagens moet dan lukt de eerste bocht vaak al niet omdat ze me iedere keer net een tikje geven zodat ik andersom sta. Of ik geef hun een tikje waardoor ik andersom sta. Of niemand tikt iemand waardoor ik andersom sta :P

Maar zodra ik de AI voorbij ben of in ieder geval het veld wat meer gespreid wordt gaat het perfect. Ook grafisch, dit is denk ik wel de mooiste racer op de 360. Ik dacht eerst dat Forza 3 dat wel zou zijn maar deze speel ik nu na Forza dus weer eens en ik moet zeggen, Forza is echt veel klinischer. Geen effecten enzo. En het schademodel..!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Batsgeit
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 26-11 11:52
Heeft iemand hier het probleem dat hij DiRT 2 op zijn pc niet fullscreen kan krijgen? Heb alles geprobeerd, maar hij weigert fullscreen te gaan.
Mijn specs:
W7 64 bit
Intel 2 Duo T9550 @ 2.67 Ghz
Mobility Radeon HD3650
4 gig werkgeheugen.

Het zou niet zo'n probleem zijn als ik een goede videokaart had in mijn laptop. Deze vind het echter niet leuk om op 1920x1080 te draaien en dus heb ik hem op 1280x720. Zoals je je kunt voorstellen heb ik echt een minibeeldje waar ik dirt kan doen :(

• Splendiddd
Driver update?
Kijk anders ff in je documents/mygames/codemasters/dirt2/hardware_settings_config.xml
(je hebt wel een xml editor nodig om hem te openen) en check de settings....

Cheers

• NC83
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12-11 19:02
Je hebt geen XML editor nodig om een xml file te editen, dit zijn gewoon text files zoals txt bestand, je kunt het dan ook gewoon met notepad openen.

Alleen de waarde fullscreen in de resolution tag veranderen naar "true" zou moeten werken.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• tsjarlie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:33
Batsgeit schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:11:
Heeft iemand hier het probleem dat hij DiRT 2 op zijn pc niet fullscreen kan krijgen? Heb alles geprobeerd, maar hij weigert fullscreen te gaan.
Mijn specs:
W7 64 bit
Intel 2 Duo T9550 @ 2.67 Ghz
Mobility Radeon HD3650
4 gig werkgeheugen.

Het zou niet zo'n probleem zijn als ik een goede videokaart had in mijn laptop. Deze vind het echter niet leuk om op 1920x1080 te draaien en dus heb ik hem op 1280x720. Zoals je je kunt voorstellen heb ik echt een minibeeldje waar ik dirt kan doen :(
Is volgens mij geen video probleem , maar een laptopprobleem, op vele laptops kun je wisselen tussen het minibeeldje en fullscreen via de functietoets, bvb op mijn dell is dat Fn + F7 ... Zou moeten in de handleiding van de laptop staan.

• tsjarlie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:33
Ik zie dat je op http://stats.dirt2game.com/ de leaderbords vind voor xbox360 en PS3, bestaat zoiets ook voor PC, of werkt dat enkel vanuit de game ? 'k zou graag mijn statistieken vanaf mijn werk raadplegen ;)

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-11 15:39

Splinter Cell

AMD HD7850

Zitten wel een hoop cheaters in de multiplayer zeg. :( Uit het niets staan ze zo weer eerste, of ze crashen en zitten weer vlak achter je aan te racen. Codemasters mag hier wel eens wat aan doen.

• rallygek
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 05-11 14:10
Ja, die Dirt 2 ;)
een van de mooiste grafisch rallyspellen ooit, maar toch ontbreekt iets.
je kreeg wel een kick als je goede stage rijdt, of wint maar ik mis iets.
Alle vorige versie van Colin reeks heb ik verslindend en toch op z'n eigen manier van genoten.
Bij Dirt begon het gemis..... en dat zijn het weer veranderingen, ik wil ook in regen, bagger banjeren en ook sneeuw of in het donker stages rijden.
ze maken zo mooi spel maar de leukste dingen laten ze erbuiten, waarom toch??
altijd in stof rijden verveeld ook op een gegeven moment. af en toe over een plasje water rijden om de dx 11 te mogen bewonderen lijkt me te kort “door de bocht” van een spel. ( en dan moet je nog dx 11 kaart hebben... anders moet je genoegen nemen met DX9, den DX10 was dus niet de moeite waard?! :( )
Hopelijk maken ze ooit een spel die wel compleet is en echt een rally aspecten mee brengt zonder vuurwerk na ook mislukte poging goede tijd neer te zetten, maar gewoon stages, tijd, WRC auto’s en reparaties en aanpassen van een racebak, niet alleen om meer stof te produceren maar om verschil te merken in weggedrag.
Dat hebben ze toch wel gekend :) in vorige Colin Macrae delen.
Het is zeker een pracht spel en doorontwikkeld richting de consoles PS3 en XBOX, op de PC gaat het goed , maar al die menu en laadtijden, geen vrijheid, moet ik echt wennen.
ik had zo gehoopt dat de “weergoden” wel roet in het eten zouden gooien , maar helaas na lezen van een paar berichten door gamers geschreven die dus 100% afgerond hebben en geen druppel regen of een vlokje sneeuw hebben gezien is en groot gemis in zo’n grote titel ( game van 2009 ) en dat met een spel die DX11 ondersteund. :X
maar goed, ik probeer er van te genieten en hele spel uit gaan spelen, misschien zijn verrassende stukjes in verdere level’s. ( hopelijk zijn er andere level’s, voor mijn gevoel hebben ze maar een paar tracks gemakt :? Zelf zit ik nu op 33% )
Misschien moet ik een review schrijven?? maar hoe denken jullie hier over?? en zeker mensen die alle rally spellen hebben gespeld.

T(h)om@s

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb 'm gisteren uitgespeeld (de Dirt tour).
Had wel een of ander filmpje of iets verwacht, maar helaas.
Ik vind het nog steeds een heerlijke game, waarbij de point to point races helemaal mijn ding zijn.
Als het dan kan in de Dallenbach Special..... wat een bak!
Paar dingen waar ik me wel aan erger in de game (zelfde als bij Grid eigenlijk):
-De AI. Gewoon, de AI....
-Tik jij de Ai, sta jij achtersevoren... tikt de AI jou, sta jij achterstevoren.... juist
-De filmpjes voor iedere rally/trailblazer-race. Ik hoef niet te zien hoe mijn voorganger vertrekt.

Verders de Raid en Landrush dingen, de AI is daar op zijn ergst.

Nu ben ik online begonnen, maar dan zijn alleen de rallys leuk.
De raids en zo met trucks is 1 groot beukfestijn om maar 1e te worden, jammer...
Ik wilde voor level 30 gaan, maar zo wordt dat een lange weg. (hoe lang doe je gemiddeld er ongeveer over?)

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Zelfs op easy is deze game nog best lastig voor iemand die nog nooit een game heeft gespeeld. Er is geen optie om traction control aan te zetten, toch?

[Voor 23% gewijzigd door Olaf van der Spek op 07-02-2010 11:53]

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 27-11 12:47
Misschien dat jullie die-hards hier een oplossing voor hebben:

Op sommige momenten lijkt het toetsenbord niet te reageren. Ik kan de intro video's niet skippen (duurt lang). Tevens kan ik mijn naam niet wijzigen (rij rond als Player One). Land kiezen en alle overige zaken die met het toetsenbord moeten gebeuren lukt weer wel.

Heel irritant.

iRacing Profiel

• 22b
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13-03-2010
Dirt2 is op dit moment ook een fikse verslaving voor me. Zit met het spel zelf op 98%, maar speel nu vooral erg veel online, en dan vooral rally en rallycross. Gebruik nog gewoon lekker ouderwets de controller, maar dat speelt al erg fijn en voelt al snel vertrouwd aan. Kan het spel absoluut aanraden :D

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ik heb zojuist de platinum trophy ontvangen.
dat werd tijd ook, want ik erger me online kapot aan het gebeuk en gecheat...
uiteindelijk heb ik er 119 races voor moeten rijden (voor level 30), waarvan 29 gewonnen en 69 podium.
ging toch best aardig online...
je merkt alleen ontzettend goed wie met een stuur en met controller spelen, ik vind het met stuur redelijk lekker rijden.
totaal (single en multiplayer) 21 uur bezig geweest, dus hij gaat weer even de kast in ;)

• ikbengoofy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 25-11 10:49
dvdkiwi schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:39:
uiteindelijk heb ik er 119 races voor moeten rijden (voor level 30), waarvan 29 gewonnen en 69 podium.
je merkt alleen ontzettend goed wie met een stuur en met controller spelen, ik vind het met stuur redelijk lekker rijden.
totaal (single en multiplayer) 21 uur bezig geweest, dus hij gaat weer even de kast in ;)
Ik rij sowieso geen rallycross races of buddy gedoe online, enkel en alleen Rally.

reden: ik weet toch wel dat ik volle bak gebeukt word in die massale races. en daar heb ik zo geen zin in :X

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• westergas
  • Registratie: december 2001

westergas

rikkie_pc

Splendiddd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:32:
Ik speel Dirt2 op deze manier, kijk in HD, enne met motion is het echt VET, Dirt2 draait veel beter dan 1 zelfs op mijn crappy systeem: XP pro 32 bit 2 gig XMS Ram Nvidia GTX 260 rond de 55 a 60 fps met vsync on.

[video]

powered by X-sim, http://www.x-simulator.de/forum/ freeware software! dus geen spam ;)
Uuuuhhh...je bedoelt dat je een halve arcade hal in je huis hebt staan? Ik had tot deze post nog nooit van deze apparaten voor thuisgebruik gehoord/gezien maar dit soort uitspraken vraagt maar om één ding: PICS!!!!!!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-11 17:15
dvdkiwi schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:39:
Ik heb de platinum ook al een tijdje en ik heb m daarna eigenlijk niet meer gespeeld terwijl het toch wel een erg goeie racegame is.
Het grootste nadeel vond ik dat het spel voor mij bijna onbestuurbaar was met een racestuur. Ik heb op het internet nog gezocht naar settings om het te verbteren, maar dat heeft ook niet echt geholpen. Ik heb wel gezien dat er enorm veel mensen zijn die klagen over de slechte controls met een racestuur.

PSN id: NL_SToRM

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb alleen de saturation en het wheel weight wat omhoog gezet (100 resp 70%).
Het stuurt natuurlijk niet zo lekker als bv een GT5 of een forza, maar denk eraan dat je op (los) zand rijdt he...
Maar ik kan er wel inkomen wat je bedoelt.
Vooral de Trophy trucks (Dodge Ram bv) remmen en sturen voor geen meter...
Met de meeste wagens kon ik wel lekker overweg eigenlijk.

Ik hoop wel dat codemasters zijn besturing sterk verbeterd/aanpast voor de aangekondigde F1 game.
F1 met besturing als Grid of Dirt 2 gaat wel erg uitdagend worden...

• MrBigfield
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 25-11 14:19
Ik heb een probleempje met dirt op mijn PC met een logitech G25.

Als ik bij de instellingen instel dat ik met de G25 rijd ziet alles er qua instellingen goed uit.
Als ik dan ga rijden met dit stuur, dan kan de auto niet harder dan zeg 60.

Ik heb het schakelen al even op auto gezet waardoor er imo gewoon harder moet kunnen worden gereden als ik het gaspedaal intrap. Met de pijltjes kan de auto wel gewoon presteren, maar met mijn G25 schiet het dus niet op.

Anyone?

(Nu is het spel wel heel saai:()

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

mrbigfield schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:48:
Ik heb een probleempje met dirt op mijn PC met een logitech G25.

Als ik bij de instellingen instel dat ik met de G25 rijd ziet alles er qua instellingen goed uit.
Als ik dan ga rijden met dit stuur, dan kan de auto niet harder dan zeg 60.

Ik heb het schakelen al even op auto gezet waardoor er imo gewoon harder moet kunnen worden gereden als ik het gaspedaal intrap. Met de pijltjes kan de auto wel gewoon presteren, maar met mijn G25 schiet het dus niet op.

Anyone?

(Nu is het spel wel heel saai:()
Kijk eens bij de advanced wheel settings. Onder controls. Zet die weer terug, bij preset kan dat.

• MrBigfield
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 25-11 14:19
Splinter Cell schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:52:
[...]

Kijk eens bij de advanced wheel settings. Onder controls. Zet die weer terug, bij preset kan dat.
Dat werkt. bedankt _/-\o_

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe finish je de dirt tour? Ik heb alle events volgens mij gereden (alles is grijs in plaats van roze) en ik heb geen idee wat ik nu moet doen.

• Anoniem: 93986
  • Niet online
Tja dat had ik ook. Er zijn nog wat achievements te doen geloof ik. x keer je auto laten spinnen, x meter springen. Dat soort geleuter. Ben er nog niet aan begonnen. Je kan die dingen vinden in de kamper bij je stats geloof ik.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is dat nodig om de tour af te maken?

• Niet online
Don't know. Zoals ik al zei, ben er nog niet aan begonnen. Ben net zover als jij. Alle races gedaan, alles is grijs. Is het enige wat ik kan bedenken om die tour af te maken.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hmm, dan moet ik nog heel wat rollen, heb er nog maar 6.

• Niet online
Mja dat ken ik. Ach, pak dat stadion in LA ofzo. Daar zitten aardig wat sprongen in geloof ik. Dan neem je een bak die je anders nooit zou nemen maar alleen maar neemt omdat die motor zo lekker klinkt en raggen maar met die handel. Eerste plek is toch niet meer interessant.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hmm, er staat nu dat mijn tour 100% compleet is, maar daar krijg je niet eens bericht van.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

DiRT 2 PC patch

DiRT2 Patch Change Notes

Bug Fixes

Graphics

• Shadow quality setting of “low” is now correctly saved instead of resetting to “medium” Combinations of both high resolutions and high MSAA levels have been restricted on graphics cards with low memory to prevent issues found with those settings
• Added missing function key icons
• Fixed several lighting artefacts in night races
• Fixed missing initial load screen on multi-GPU setups under DX11
• Alt+Tab and Alt+Enter are now better supported under DX11
• Benchmark mode now correctly applies custom settings
• Fixed missing text in benchmark mode pause menu
• Fixed a crash when changing multisampling mode
• Fixed flickering text on stats screen in network mode
• Improved image sharpness in DX9
• Fixes to improve NVIDIA 3D Vision support
• Better default graphics options are chosen when running the game for the first time with a GeForce 8400 GS

Audio

• Fixed an issue where replay music would suddenly cut in when navigating a replay at very slow speeds
• Ensured that OpenAL is properly shut down when exiting the game using Alt+F4
• Prevented reverb cutting in and out abruptly on the Utah tracks

Gameplay

• Fixed player being able to drive through the ground on the Rewang Trailblazer track
• Fixed wall-riding on Battersea routes
• Bug-fixes for LA Stadium, Malaysia Rally and Baja Rally tracks

General

• Fixed a rare crash during the loading sequence
• Fixed an issue in the Russian language version where the default player name is missing from the one-to-watch sequence
• Fixed an issue where loading and saving would fail if multiple controllers were connected
• Fixed a crash which could occur when entering the first race using a motion platform

Changes

• Removed 16x quality coverage sampled anti-aliasing support
• Added support for MS Sidewinder Force-Feedback USB Wheel
• Added support for Logitech Driving Force USB Wheel
• Added support for Logitech Cordless RumblePad 2 USB controller
• Machines with 6 cores will now use the 4-core worker map rather than the single core map

Optimisations

• Optimised shadow rendering
• Optimised CPU performance on machines with SMT and multiple cores
• Improvements to frame-rate fluidity and triple-buffering support

Once it goes live the game should automatically update with the new patch when you start it up via Steam or GFWL.
http://community.codemast...t-2-pc-patch-now-out.html

• Peran
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 21-11 15:10
Ik heb net Dirt 2 bij mijn 5850 'gekregen' (Steam key).
Bij het begin van het spel krijg de melding dat mijn regio niet ondersteund wordt door de Windows Live funtionaliteit in het spel, dat zou inhouden dat het mij vooruitgang niet kan op slaan..?
Dit lijkt me nu vrij balen, maakt het werkelijk iets uit? Kan ik iets doen om het toch mijn vooruitgang te laten opslaan?

Ik heb nog niet verder gespeeld. Ik wordt * van dit soort aanmelding overal. Een van de redenen dat ik nog graag oude spellen speel, minder gezeik. Ik ga het toch proberen, net nieuwe PC gemaakt _/-\o_

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Peran schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:42:
Ik heb net Dirt 2 bij mijn 5850 'gekregen' (Steam key).
Bij het begin van het spel krijg de melding dat mijn regio niet ondersteund wordt door de Windows Live funtionaliteit in het spel, dat zou inhouden dat het mij vooruitgang niet kan op slaan..?
Je kunt een offline account aanmaken.

• Peran
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 21-11 15:10
wow.., dan heb ik iets gemist. Een moment..
--edit
Ik moet elke keer dat ik het spel start opnieuw beginnen. Ik kan opties of iets dergelijks vinden dus zo ver..

--edit2

Sorry dat ik jullie lastig viel :*)
http://www.youtube.com/watch?v=N-_xkzjGAQk

[Voor 80% gewijzigd door Peran op 05-03-2010 17:32. Reden: meer info]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 26-11 20:21

Dreanor

Joene

WAT EEN K*TSPEL! Ik kan niet eens eerste worden bij de eerste race op EASY (ik kreeg het spel bij mijn HD5870). :P

Maarja, ik ben dan ook NFS gewend waar sturen optioneel is, je al eerste wordt door enkel gas te geven en gebruik makend van de hekken om de bochten door te komen. Nee ik ben geen racer.

Wel vette sfeer enzo dus ik moet en ga maar eens oefenen, mijn NFS tactiek afleren en echt leren rijden! ;)

[Voor 5% gewijzigd door Dreanor op 07-03-2010 12:59]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• JAM
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22-09 01:13
Ik hoop echt dat - ondanks dat het niet in de changelog staat - ze ook eraan hebben gedacht om het probleem op te lossen dat je in een 'endless loop' terechtkomt als je probeert een vehicle setup op te slaan.

Ik zal het nog wel even proberen nadat ik de patch geïnstalleerd heb. ;)

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08:30
Na het verwisselen van schakelen naar de flippers ipv pookje zijn de races @ serious wel heel erg gemakkelijk, met pookje waren ze behoorlijk goed te doen. Ik ga denk k maar even over naar Savage. heb het spel begin dec gekocht op Zavvi voor 22 euro, maar een hele tijd niet gespeeld door Forza3 en NFS Shift :$ . (PC natuurlijk)

Maar wat een heerlijk spel :) zeker met een amBX systeem.

[Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 12-03-2010 04:19]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

GAIAjohan schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 03:53:
Na het verwisselen van schakelen naar de flippers ipv pookje zijn de races @ serious wel heel erg gemakkelijk, met pookje waren ze behoorlijk goed te doen. Ik ga denk k maar even over naar Savage. heb het spel begin dec gekocht op Zavvi voor 22 euro, maar een hele tijd niet gespeeld door Forza3 en NFS Shift :$ . (PC natuurlijk)

Maar wat een heerlijk spel :) zeker met een amBX systeem.
Het amBX setje moet ik nog werkend zien te krijgen onder Seven 64-bits... O-)

Enn ook ik heb de DiRT II game gekregen bij een HD5870. Daar heb ik een paar kleine probleempjes mee:

- DirectX 11: Er werd bij het installeren van DiRT II melding gemaakt voor het installeren van nieuwe DirectX. Als ik vervolgens bij de Windows Prestatie Index kijk, staat er dat de pc op DirectX 10 draait? Iemand enig idee?

- Fullscreen Mode: Het spel flipt 'm nogal snel. Zo is het nu het geval dat DiRT II onmogelijk nog in fullscreen wil draaien, alleen in windowed mode. Iemand anders hier ook last van gehad?

• charrel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 07:47

charrel

Addison addict

Met alt + enter kom ik altijd weer terug in full screen.

Directx kan je checken door even "dxdiag" te toetsen in het uitvoeren scherm, daar zal wsl. wel 11 staan.

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

charrel schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:47:
Met alt + enter kom ik altijd weer terug in full screen.

Directx kan je checken door even "dxdiag" te toetsen in het uitvoeren scherm, daar zal wsl. wel 11 staan.
Bedankt, de game draait weer fullscreen ;) Wat betreft dx11: zal er morgen even naar kijken!

• GAIAjohan
amBX werkt overigens alleen in dX9 hè ;). heb het zelf draaien @ win7 32bit. Graka is een HD4850 en aangezien CMR Dirt2 alleen compatible is met dX9 en dX11, draai ik 'm opp dX9

[Voor 62% gewijzigd door GAIAjohan op 12-03-2010 18:33]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Rijden er mensen op extreme of hardcore?
Op hardcore lijkt het bijna onmogelijk en vooral af te hangen van geluk (en beuken).

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 27-11 14:16

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er nog mensen op de PS3 die deze game online spelen? OF wordt deze game totaal niet meer gespeeld online?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Aan de reactie te zien op mijn vorige reactie dus niet :P

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

het worst nog wel online gespeeld hoor, en ook nog best veel.
maar veel mensen hebben het al snel gezien omdat enige sportiviteit door al het gebeuk ver te zoeken is...
ik heb het volgehouden tot ik level 30 was (voor deplatinum trophy) e toen heel snel uit het online gedeelte weggegaan.
de rally's blijven wel leukl, omdat je daar alleen rijdt, maar daavoor hoef je niet per se online ;)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb hem me besteld voor 40 euro (goedkoopste wat ik kon vinden) verwacht hem vandaag in de brievenbus. Zal dus ook na ik eerst een paar dagen career heb gedaan daarna te vinden zijn in de online mode. Hoe zit het met de auto's online, moet je die eerst offline unlocken?

Een beetje beuken kan uiteraard geen kwaad maar als je steeds tegen de railing gerost wordt is de pret er idd zo vanaf :(. Maarja, dan maar verslaan met een rally :P

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe het met het aantal beschikbare wagens online zit weet ik niet, ik ben pas online gegaan toen ik de singleplayer 100% had, dus ook alle auto's...

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben gisteren begonnen met de singleplayer, ziet er weer toppie uit van Codemasters :D. Heb die Mirra in de singeplayer verslagen, en man, wat vind ik dat een klote baan met steeds die tunneltjes enzo.

• hardware.tom
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 22:26
Ik heb ook dirt2 en ik vind het echt de vetste racegame die ik heb gespeeld, misschien op NFS underground 2 na :X Maar ik ben nu bezig met de singelplayer.

Vinden jullie londen ook zo saai om te rijden? Ik rijd zelf het liefst in china, kroatie en marroko, daar heb je wat meer ruimte, in maleisie vlieg je dan meteen tegen een boom aan :P

Ik kan niet wachten op Dirt3! :9~

tevens een kick voor dit prachtspel 8)7

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 12:05
Ik speel het sinds kort ook (op de PS3) Opvallend dat dit topic al zo lang inactief is voor een spel als deze. Zelf vind ik Londen ook niet zo bijzonder. Ik heb ook meer met lekker raggen door landschappen van Kroatië, Marocco, China e.d. Rally en trailblazer zijn mijn favoriete bezigheden. Geluid van de wagens is ook lekker tov de meeste andere racespellen. Ik zal hem voorlopig nog wel spelen, ben er nog lang niet op uitgekeken. Multiplayer vind ik niet zo, daar is weinig sportiviteit te vinden. De meesten willen/kunnen alleen maar winnen door anderen van de baan te beuken. En ja Dirt 3, daar kijk ik ook naar uit. Ga 'm halen zodra ie er is.

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-11 23:52
Ik ben ook pas net begonnen met het spelen van Dirt2.
2 weken geleden heb ik mijn G27 ontvangen en had nog geen race game op de PS3, kon het toch niet laten om mijn G27 vast uit te pakken (wachtende op F1 2010 en GT5) en moest dus even een race game kopen.

Vind het wel een tof spel maar die buggies, etc kunnen mij niet echt boeien.
De 'gewone' rallies zijn wel heel tof om te doen.

LRR GT3 en GT4 Leagues starten op 24-8 en 31-8. https://raceapp.eu/LRR/Community/LRR

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 27-11 20:11
Omg wat is die laatste race in LA een vreselijke race zeg :( Die auto's waar je uit kunt kiezen zijn allebei WAARDELOOS. Superveel power en totaal geen wegliggen. Ik slip bij elke bocht weg tenzij ik heel rustig aan rijd, maar in dat geval beukt de AI gewoon tegen me op en spin ik alsnog 43 rondjes |:(
Ik krijg em maar niet uitgereden... Heb bijna elke andere race al gedaan en dik gewonnen maar deze gaat gewoon niet, het is gewoon te frustrerend met die vreselijke auto's.

En daarbij mogen ze bij dirt 3 wel eens hun replay functie fixen want die helpt ook voor geen meter... Als je zelf de instant replay aanzet dan is het handig, dan heb je iets van 15-20 seconden om terug te spoelen. Maar als je crashed zodat je kapot gaat dan heb je er soms werkelijk niets aan... 90% van de replay kun je bekijken hoe jij door de lucht vliegt of gewoon stilstaat tegen een muur. De overige 10% ben je nog aan het rijden, en dat is meestal iets van 1-2 seconden... 9 van de 10 keer kun je in die 2 seconden niets meer doen om je ongeluk te voorkomen. Ik had net toevallig nog 3 replays over in het laatste rondje. Rijdt per ongeluk over een stoep randje waardoor ik vol de muur in vlieg. Ok, gelukkig nog 3 replays... Maar helaas. Alledrie geprobeerd, geen enkele keer gelukt om het nog te voorkomen. De replay begint gewoon waar ik het stoeprandje al geraakt heb, ongeveer 3 meter voor de muur. Kan ik niets meer aan doen... Dat is toch te belachelijk voor woorden, laat die hele functie dan weg :(

Mijn iRacing profiel

• hardware.tom
Die replay vind ik ook heel irritand, toevallig heb ik ook de race in La gedaan vandaag, en inderdaad, ik irriteerde me kapot aan die andere auto´s die je gewoon wegbeuken, dat circuit is ook heel vervelend et het asfalt en die jumps. Ga je over zo´n jump heen kom je recht neer heb je meteen engine en wheel damage. Of je knalt tegen een muur aan...

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:24
Je moet gewoon snel op R1 rammen als het mis gaat (PS3). Ik zie meestal al wel aankomen dat het fout gaat. Een enkele keer ben je inderdaad te laat, maar ze kunnen je moeilijk de hele track laten terugspoelen. Dat doet imo afbreuk aan de game.

Ik vind het een topgame. Echt een gaaf spel!

• Jeroenit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 07-11 09:42
Weet iemand hoe je je online achievements etc kunt bewaren? (PC)
Ik hab na een complete reinstall en een pauze van een half jaartje weer eens zin om wat te gamen, dus ik installeer steam. Mijn COD2 had hij wel bewaard, dus na het opnieuw installeren van COD2 kan ik zo weer verder gaan waar ik gebleven was. Ook de multiplayer.
Dus ik had gehoopt dat dat bij Dirt 2 ook het geval was.... Mooi niet dus,kan weer helemaal opnieuw beginnen..
Ik had zelfs de oude savegame map gebackupt, maar die laad hij ook niet...

Gigabyte Z97 Gamer3-Intel Core i5 4690-CM Hyper 412S-16GB HyperX-Gigabyte GTX1060 G1-Logitech G513/G903+Powerplay/G35/Z-5500-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-2x Buttkicker Gamer2-AOC U3277FWQ-Oculus Rift

• charrel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 07:47

charrel

Addison addict

Heb ik ook last van ja, je moet meer mappen bewaren :(

1. GFWL Folder
C:\Users\<your profile>\AppData\Local\Microsoft\GFWLive
C:\Users\<your profile>\AppData\Local\Microsoft\XLive

2. Save game folder:
[Windows 7]- C:\Users\W7\Documents\My Games\DiRT2\savegame

[Voor 73% gewijzigd door charrel op 20-09-2010 17:09]

• NickThissen
LuPo schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:04:
Je moet gewoon snel op R1 rammen als het mis gaat (PS3). Ik zie meestal al wel aankomen dat het fout gaat. Een enkele keer ben je inderdaad te laat, maar ze kunnen je moeilijk de hele track laten terugspoelen. Dat doet imo afbreuk aan de game.

Ik vind het een topgame. Echt een gaaf spel!
Het is inderdaad een topgame, maar deze replay bug is toch wel vreselijk irritant hoor... En je hoeft toch niet de hele track terug te spoelen? Gewoon terug spoelen vanaf het moment dat je 'kapot' gaat. Dan heb je tijd genoeg in ALLE gevallen. Wat doen ze nu? Ze laten het spel nog 15 seconden doorspelen nadat je kapot bent, en die 15 seconden staan ook vrolijk in de replay waar je dus al kapot bent :\ Doorgaans heb je dan in die 5 seconden ofzo wel tijd genoeg om nog te corrigeren, maar soms krijg je echt maar een seconde ofzo en dan kun je 20 keer de replay proberen maar dan zul je er toch niet meer onderuit kunnen... Erg stom gemaakt imo.

Die team races vind ik ook vervelend. In principe leuk bedacht, maar ik heb net een race van 8 rondjes erop zitten (en ook echt geen klein circuit, duurde 10 minuten ofzo of nog langer) waarna ik er achter kom dat m'n teammate mooi laatste is geworden en we in totaal dus tweede zijn :( Kan ik het weer opnieuw gaan doen... Dan gaat me de zin wel over, daar kan ik toch niets aan doen?

Mijn iRacing profiel

• LuPo
NickThissen schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:37:
[...]

Het is inderdaad een topgame, maar deze replay bug is toch wel vreselijk irritant hoor... En je hoeft toch niet de hele track terug te spoelen? Gewoon terug spoelen vanaf het moment dat je 'kapot' gaat. Dan heb je tijd genoeg in ALLE gevallen. Wat doen ze nu? Ze laten het spel nog 15 seconden doorspelen nadat je kapot bent, en die 15 seconden staan ook vrolijk in de replay waar je dus al kapot bent :\ Doorgaans heb je dan in die 5 seconden ofzo wel tijd genoeg om nog te corrigeren, maar soms krijg je echt maar een seconde ofzo en dan kun je 20 keer de replay proberen maar dan zul je er toch niet meer onderuit kunnen... Erg stom gemaakt imo.

Die team races vind ik ook vervelend. In principe leuk bedacht, maar ik heb net een race van 8 rondjes erop zitten (en ook echt geen klein circuit, duurde 10 minuten ofzo of nog langer) waarna ik er achter kom dat m'n teammate mooi laatste is geworden en we in totaal dus tweede zijn :( Kan ik het weer opnieuw gaan doen... Dan gaat me de zin wel over, daar kan ik toch niets aan doen?
Ik druk gelijk op R1 als ik kapot ga? Kan dat niet op de PC? Ik heb dus altijd zeeën van tijd om het juiste moment te selecteren waarop ik terug wil komen. :)

Team races zijn lastig inderdaad. Ik zorg altijd gewoon dat ik achter m'n teammate rijdt en iedereen van de weg af beuk. Werkt verrassend goed. :P

• NickThissen
Zodra je eenmaal kapot bent (beeld wordt rood) dan kan het niet meer nee, dan gaat het automatisch, maar pas na een tiental seconden... Je kan inderdaad snel op die knop drukken nog voordat je tegen de muur rijdt, maar
1) Soms tik je maar net met een band ofzo een steen aan wat je niet ziet aankomen,
2) Dat is lastig voor mij omdat ik met een stuur rijd en m'n vingers niet zo snel bij de juiste knop kan krijgen
3) Vaak genoeg overleef je eenzelfde crash gewoon zonder schade, dus verspil ik liever geen replay mogelijkheid (krijg er maar 2...) als ik ook door had kunnen rijden.

Mijn iRacing profiel

• hardware.tom
Op welk niveau spelen jullie het eigenlijk? Ik op serious

• LuPo
hardware.tom schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:34:
Op welk niveau spelen jullie het eigenlijk? Ik op serious
Je hebt Easy, Casual en Serious? Ik speel op de middelste. Volgens mij heet die Casual. :)

• hardware.tom
LuPo schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:37:
[...]

Je hebt Easy, Casual en Serious? Ik speel op de middelste. Volgens mij heet die Casual. :)
Je hebt ook nog expert en nog een daarboven, alleen ik ben de naam vergeten.

• boesOne
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 08:28
Savage volgens mij

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 05-10 23:15
Is het normaal dat het spel zo lagged in-game? Ik speel em op een PS3 maar tis net alsof ik op een pc speel met af en toe te hoge grafische instellingen :? 8)7

• Niels9
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12-11 08:46
Weet iemand of er een winkel is die Dirt 2 nog verkoopt? Op internet is hij nergens meer leverbaar, en steam is nog steeds redelijk aan de prijs met +/- 40 EUR.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 27-11 18:02

Vos

AFCA

Niels9 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:37:
Weet iemand of er een winkel is die Dirt 2 nog verkoopt? Op internet is hij nergens meer leverbaar, en steam is nog steeds redelijk aan de prijs met +/- 40 EUR.
pricewatch: Colin McRae: DiRT 2, PC ?

• LuPo
Ik heb DiRT 2 in tien dagen helemaal uitgespeeld op de PlayStation 3. Geweldig spel zeg! Alle trophies ook binnen (behalve meedoen aan 4 tournaments want daarvoor moet ik nog even een paar dagen wachten totdat er een nieuw tournament begint). :)

• Shodan
  • Laatst online: 18-11 20:09
Spel is nu 5,- bij steam (als je snel bent loopt nog 10 uur vanaf deze post!)

Gisteren gekocht, heb career mode van het eerste deel bijna uit, ben zeer benieuwd hoe dit spel is in vergelijk met zijn voorganger!!

• DannyvdHof
  • Laatst online: 22-04 18:24
Shodan schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:38:
Spel is nu 5,- bij steam (als je snel bent loopt nog 10 uur vanaf deze post!)

Gisteren gekocht, heb career mode van het eerste deel bijna uit, ben zeer benieuwd hoe dit spel is in vergelijk met zijn voorganger!!
haha ja wou het ook al posten zag het net.. straks maar is snel naar huis fietsen vanuit stage :P
voor 5 euro heb je een prachtig spel.

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

• technofreak1
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Heb dirt 2 ook gekocht in de steam sale en moet zeggen dat het erg goed bevalt.
Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is wat de flashbacks doen. Kun je nou een stukje terug in de tijd gaan vlak na een cruciale fout en dan voor die fout verder rijden of is het puur visueel?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
technofreak1 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:24:
Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is wat de flashbacks doen. Kun je nou een stukje terug in de tijd gaan vlak na een cruciale fout en dan voor die fout verder rijden of is het puur visueel?
Tijdreizen :p

• GAIAjohan
technofreak1 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:24:
Zoals het vóór die fout was kun je verder rijden.

• technofreak1
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Ok dat is goed nieuws want ik heb toch wel regelmatig dat ik op 3/4 van een race een gruwelijk harde fout maak :P

• Sak3d
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14-11 12:54

Sak3d

Reise, Reise

Was laatst weer op steam voor 5e :9~ Zit nu 6/7 uur in het spel, inmiddels op savage maar kan nog steeds niet fatsoenlijk starten :')

Tips?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Sak3d schreef op maandag 03 januari 2011 @ 01:16:
Was laatst weer op steam voor 5e :9~ Zit nu 6/7 uur in het spel, inmiddels op savage maar kan nog steeds niet fatsoenlijk starten :')
Gewoon gas geven?

• Sak3d
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14-11 12:54

Sak3d

Reise, Reise

Nee. met vol gas start de AI beter :F

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Sak3d schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 03:48:
[...]

Nee. met vol gas start de AI beter :F
Volgens mij is daar niks aan te doen.

• djunicron
  • Laatst online: 26-11 03:14

djunicron

*click-swoosh-thud*

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:42:
[...]

Volgens mij is daar niks aan te doen.
Inderdaad, HAXORZ!!!

Het doel is meen ik zoveel gas te geven dat het oranje lampje nét niet brand. (op de toerenteller, zie je niet in iedere racemode) Maar dat gaat met een keyboard dus niet. Met pedalen wel, dan kan je hem precies tot daar indrukken en kom je perfect weg, maar dan lig je nog altijd achter op de AI, zelfs op Casual.

Wat betreft het laggen: Geen idee, ik speel het op de PC sinds dag 1 dat het uit kwam. (1920x1080 4xAA alles max, Dx11 mode) Ben nu net nog eens overnieuw begonnen.

Dat was overigens niet vrijwillig, ik had de pech dat de volledige implementatie van Games for Windows Live m'n Saves corrupt maakte. Geweldig, bedankt. Ik was level 56 oid, met 4 mill in de bank en een online record van 60% podium. Uitzetten tijdens het saven is écht einde carreer. Backup van je saves moet je doen door ook je windows live zooi mee te nemen en dezelfde account te gebruiken, zelfde player naam etc in te vullen.

Aan de andere kant, nu een uurtje verder zit ik alweer op lvl 11, het gaat eigenlijk rap genoeg.

• seninha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-11 11:55

seninha

god's right foot

Vind het jammer dat Steam niet mijn oude profiel onthoud. Ik heb namelijk steam en Dirt beiden op mn D schijf geinstalleerd.
Maar omdat windows niet lekker liep heb ik een her installatie gedaan (Win 7 staat op C: schijf)

Nou heb ik gister Steam en Dirt 2 weer op de D: schijf gezet (gewoon over de oude installatie heen )en nu moet ik in Dirt een nieuwe Profile aanmaken :|

Had echt gedacht dat ik gewoon verder zou kunnen gaan waar ik gestopt was,nu moet ik van vooraf aan beginnen :(

iRacing Profile Flickr

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dirt2 tijdens de kerstperiode ook gekocht in promotie op steam. Maar ik heb er een iets te groot arcade gevoel bij. Op zich zit de gameplay wel goed, maar de verschillende soorten races is niet mijn ding. Bij races met andere voertuigen ben je gedoemd om je door te botsen omdat de AI zo dom is. En bij de andere races mis ik vaak een co-driver. Wat is er gebeurt met de goede klassieke rally game met uitdaging en adembenemende omgevingen?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Ericr
  • Laatst online: 22-10 20:34
IStealYourGun schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:45:
Dirt2 tijdens de kerstperiode ook gekocht in promotie op steam. Maar ik heb er een iets te groot arcade gevoel bij. Op zich zit de gameplay wel goed, maar de verschillende soorten races is niet mijn ding. Bij races met andere voertuigen ben je gedoemd om je door te botsen omdat de AI zo dom is. En bij de andere races mis ik vaak een co-driver. Wat is er gebeurt met de goede klassieke rally game met uitdaging en adembenemende omgevingen?
Als het aan komt op de Colin McRae reeks is de klassieke rallygame verdwenen, de funfactor speelt nu meer een rol. Kon mezelf prima vermaken met de oudere games maar vind de Dirt-serie ook wel wat hebben. Inderdaad meer arcade-achtig maar het spel nodig wel uit om te blijven spelen.

Dirt 3 zal de naam Colin McRae overigens niet meer dragen in de titel maar brengt wel sneeuw en ijs terug als terrein.

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

De Fun is toch ver te zoeken, de variatie op zich is een keer iets anders, maar mij is het nog niet gelukt om zo een race in een arena zonder schade te doorkomen. Er is altijd wel één of andere idiote AI die je wagen een nieuwe vorm geeft. En net op dat punt kan ik het op mijn zenuwen krijgen, want een goede race is er eentje met zo weinig mogelijk schade.

DIRT 3 laat ik zeker links liggen, jammer dat er geen nu geen goede rally games beschikbaar zijn.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Ericr
  • Laatst online: 22-10 20:34
IStealYourGun schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:39:
De Fun is toch ver te zoeken, de variatie op zich is een keer iets anders, maar mij is het nog niet gelukt om zo een race in een arena zonder schade te doorkomen. Er is altijd wel één of andere idiote AI die je wagen een nieuwe vorm geeft. En net op dat punt kan ik het op mijn zenuwen krijgen, want een goede race is er eentje met zo weinig mogelijk schade.

DIRT 3 laat ik zeker links liggen, jammer dat er geen nu geen goede rally games beschikbaar zijn.
Behalve de eerste bochten is het op die nauwe tracks inderdaad 1 grote botspartij maar daarna vind ik het zelf wel meevallen. Op Serious dan, heb nog niet op Savage gespeeld. Op Serious lukt het me meestal wel om na 2 of 3 bochten uit het gedrang te komen.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het ook belachelijk dat je echt niet zonder schade door Rallycross heenkomt. Ik vind trouwens gewone rally's ook het leukst. Lange tracks waar je gemiddeld rond de 200km/h zit, en dan vanuit de camera in de auto :D. Lijkt me geweldig om DiRT 2 met eyefinity te spelen.

Ik heb het vorig jaar op steam in een pakket met Dirt 1, Dirt 2, Grid, Fuel en ToCa 3 voor 16 euro gekocht, wat ik nog steeds als mijn beste steam deal ooit beschouw. Ben gisteren maar weer begonnen. Ik speel nu op savage, maar rally/trailblazer doe ik vaak op extreme (tenzij het niet lukt), en van die races met buggy's kan ik echt niet en speel ik dus op serious of casual.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Henkus
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-11 21:07
Thomasthomas schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:24:
:D. Lijkt me geweldig om DiRT 2 met eyefinity te spelen.

Dat is het ook :P

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Shodan
  • Laatst online: 18-11 20:09
IStealYourGun schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:39:

Net als jij vind ik ook het rally rijden veruit het leukst, maar voor 5,- hoor je mij echt niet klagen!!

Maar schuif Dirt3 absoluut niet zomaar aan de kant, in interviews is al aangegeven dat het echte rally rijden veel meer terug zal komen in het spel. Er zitten ook wat meer fun dingen in zoals Gymkhana, maar rally rijden wordt als ik het goed gehoord heb weer de basis van het spel.

Videootje

[Voor 4% gewijzigd door Shodan op 17-01-2011 16:30]

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee