Ja, die Dirt 2

een van de mooiste grafisch rallyspellen ooit, maar toch ontbreekt iets.
je kreeg wel een kick als je goede stage rijdt, of wint maar ik mis iets.
Alle vorige versie van Colin reeks heb ik verslindend en toch op z'n eigen manier van genoten.
Bij Dirt begon het gemis..... en dat zijn het weer veranderingen, ik wil ook in regen, bagger banjeren en ook sneeuw of in het donker stages rijden.
ze maken zo mooi spel maar de leukste dingen laten ze erbuiten, waarom toch??
altijd in stof rijden verveeld ook op een gegeven moment. af en toe over een plasje water rijden om de dx 11 te mogen bewonderen lijkt me te kort “door de bocht” van een spel. ( en dan moet je nog dx 11 kaart hebben... anders moet je genoegen nemen met DX9, den DX10 was dus niet de moeite waard?!

)
Hopelijk maken ze ooit een spel die wel compleet is en echt een rally aspecten mee brengt zonder vuurwerk na ook mislukte poging goede tijd neer te zetten, maar gewoon stages, tijd, WRC auto’s en reparaties en aanpassen van een racebak, niet alleen om meer stof te produceren maar om verschil te merken in weggedrag.
Dat hebben ze toch wel gekend

in vorige Colin Macrae delen.
Het is zeker een pracht spel en doorontwikkeld richting de consoles PS3 en XBOX, op de PC gaat het goed , maar al die menu en laadtijden, geen vrijheid, moet ik echt wennen.
ik had zo gehoopt dat de “weergoden” wel roet in het eten zouden gooien , maar helaas na lezen van een paar berichten door gamers geschreven die dus 100% afgerond hebben en geen druppel regen of een vlokje sneeuw hebben gezien is en groot gemis in zo’n grote titel ( game van 2009 ) en dat met een spel die DX11 ondersteund.
maar goed, ik probeer er van te genieten en hele spel uit gaan spelen, misschien zijn verrassende stukjes in verdere level’s. ( hopelijk zijn er andere level’s, voor mijn gevoel hebben ze maar een paar tracks gemakt

Zelf zit ik nu op 33% )
Misschien moet ik een review schrijven?? maar hoe denken jullie hier over?? en zeker mensen die alle rally spellen hebben gespeld.