Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:57

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Heeft iemand toevallig ervaring met het aankopen vanuit de UK store van DLC? En dan met een Nederlandse CC. Ik ben het wachten op de DLC van Fallout 3 namelijk wel zat nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:30
Ik heb al een PS3 vanaf het begin (60GB) toen een VISA CC aangemaakt in de US store en meerdere malen ook gebruikt.
Nu heb ik een nieuwe CC (rabobank mastercard) en wil ik deze gegevens updaten maar ik krijg doordleuk te zien dat de informatie verkeerd is van mijn CC, wtf is dit nou weer voor een geintje? Iemand ervaring met rabobank mastercard CC in de US store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank J. schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:26:
Ik heb al een PS3 vanaf het begin (60GB) toen een VISA CC aangemaakt in de US store en meerdere malen ook gebruikt.
Nu heb ik een nieuwe CC (rabobank mastercard) en wil ik deze gegevens updaten maar ik krijg doordleuk te zien dat de informatie verkeerd is van mijn CC, wtf is dit nou weer voor een geintje? Iemand ervaring met rabobank mastercard CC in de US store?
Die combinatie heeft voor mij twee jaar gewerkt maar mijn nieuwe CC-nummer (rabobank, mastercard) deed het niet meer in de Amerikaanse PSN-winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Frank J. schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:26:
Nu heb ik een nieuwe CC (rabobank mastercard) en wil ik deze gegevens updaten maar ik krijg doordleuk te zien dat de informatie verkeerd is van mijn CC, wtf is dit nou weer voor een geintje?
ymmv schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:33:
Die combinatie heeft voor mij twee jaar gewerkt maar mijn nieuwe CC-nummer (rabobank, mastercard) deed het niet meer in de Amerikaanse PSN-winkel.
Denk dat ze de boel zodanig omgegooid hebben dat je in de US store alleen nog maar met US credit cards óf US prepaid kaarten terecht kan, net zoals bij de US iTunes Store.

[ Voor 25% gewijzigd door mindcrash op 08-10-2009 23:37 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
mindcrash schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:36:
[...]

[...]

Denk dat ze de boel zodanig omgegooid hebben dat je in de US store alleen nog maar met US credit cards óf US prepaid kaarten terecht kan, net zoals bij de US iTunes Store.
ongelovelijk dit zeg wat is sony toch een **** bedrijf. Geef dan gewoon GEEEN toegang tot de US store zelfde wat ze met de US video store hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

SayWhatAgain! schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:24:
Heeft iemand toevallig ervaring met het aankopen vanuit de UK store van DLC? En dan met een Nederlandse CC. Ik ben het wachten op de DLC van Fallout 3 namelijk wel zat nu :(
Geprobeerd, maar je kan niet je juiste CC gegevens invullen omdat het land vast blijft staan en dus kan hij je gegevens niet verifieren. Da's dus volkomen kilo utrecht tango.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 18:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Volgende week lang weekend vrij, vriendin moet 3 dagen de late shift werken en vrijdag komen Uncharted 2 en Brutal Legend uit.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ace schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:55:
Volgende week lang weekend vrij, vriendin moet 3 dagen de late shift werken en vrijdag komen Uncharted 2 en Brutal Legend uit.

*O*
Happy Happy Joy Joy :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 09:15
Vraagje... is het mogelijk om een blu ray omgekeerd in een ps3 te krijgen? Of moet je dan echt de disc door drukken, in plaats dat de ps3 de disc automatisch in neemt. Voor het geval er mensen hier in het huis zijn die niet goed kijken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Afbeeldingslocatie: http://www.fantasyecards.com/ecards/pix/Cartoon/ren-and-stimpy-happy-joy.jpg

Brutal legend lijkt me zeer dope game, komt mede door droge humor en Jack Black offcourse, dat is voor mij de main reden dat ik interesse heb gekregen voor deze titel.

Ik heb afgelopen weken veel games gespeeld...
Ik heb net Wet gespeeld en viel me tegen.
Ninja gaiden 2 super game, een must have voor hack and slash fans.
Mini Ninjas, zeer verassend leuk spel. Wel kort, maar heel vermakelijk.
Blazblue, erg goed gebelanceerde fighting game, moet wel nog meer in verdiepen.
Batman AA, een van de beste games van afgelopen jaar. Zeer origineel aangepakt en sfeervol. Een echte aanrader.

Daarnaast binnenkort Borderlands en Demon Souls. DS zal veel tijd van me vragen aangezien het een uitdagende game is.

Ik zit ook erg uit te kijken naar de GoW Collection. Heb ze paar jaar geleden gespeeld op de ps2, dus weer welkom om ze te spelen en een top zoethoudertje voor de GoW3 release!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 09-10-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Kaasje123 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:46:
[...]

Meer content op het bloed na. Dat is nagenoeg niet aanwezig in de ps3 versie jammer genoeg terwijl het in de xbox versie echt mooie fonteinen oplevert. Ik bedoel als je er een arm afhakt wil je ook bloed zien lijkt mij en niet een zwart gat.
vaag ik zzag volgens mij namelijk wel bloed,

anywayz, Bayonetta demo uit de Japanse store geprobeert, geweldige game, de vormgeving, sfeer en gewoon de actie is enorm nice uitgewerkt. Word toch een import, de menu's en ondertiteling zijn voornamelijk Japans op het menu als new game enzo na. Alle voices en de story is volledig Engels zoals de Resident Evil (Biohazard) games in Japan. Perfect importeerbaar dus. Valt me op dat ze dat met steeds meer games doen. Blazblue die ik in Japan had gekocht was ook volledig Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank J. schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:43:
[...]

ongelovelijk dit zeg wat is sony toch een **** bedrijf. Geef dan gewoon GEEEN toegang tot de US store zelfde wat ze met de US video store hebben gedaan.
Wat is dat voor lariekoek. Ik heb een half jaar geleden creditcardfraude meegemaakt ter waarde van 2000 euro, dus ik vind het eigenlijk wel goed dat ze die gegevens checken. Je kunt nog steeds met Amerikaanse PSN-kaarten DLC kopen. Die kun je online kopen en de code wordt dan per mail verstuurd.

En wat de Britse winkel betreft ....

Afbeeldingslocatie: http://www.mymemory.co.uk/images/product_shots/21087_1255012601.jpg

Da's nog goedkoper dan direct met je CC betalen.

[ Voor 29% gewijzigd door ymmv op 09-10-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
matz schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 00:37:
Vraagje... is het mogelijk om een blu ray omgekeerd in een ps3 te krijgen? Of moet je dan echt de disc door drukken, in plaats dat de ps3 de disc automatisch in neemt. Voor het geval er mensen hier in het huis zijn die niet goed kijken ;-)
Ik zal het vanmiddag ff proberen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 18:25
Meelobee schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:04:
[...]

Op de site van TNT wordt aangegeven dat mijne al geleverd is, maar ik heb nog niets gezien :( Meteen toen ik dat zag gebeld met Bart Smit en nu zijn ze een onderzoek gestart naar waar m'n PS3 gebleven is, hopelijk kunnen ze hem traceren, of anders een andere leveren, het zou dus zuur zijn als ze er niet meer zijn...
Das kut, loopt er een postbode met jouw PS3 rond die hij zogenaamd voor je deur heeft neergeplofd. Dit si echt triest. Ik hoop niet dat je voorruit had betaald en dat je wel gewoon een nieuwe van ze krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Dus... als ik een UK PSN voucher koop, daarmee op m'n UK account Broken Steel koop, dan zou ik deze ook op m'n normale account moeten kunnen spelen? Of is je PSN aankoop dan weer account gebonden?
Als het niet de makkelijke weg kan, dan maar de moeilijke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:56:
Dus... als ik een UK PSN voucher koop, daarmee op m'n UK account Broken Steel koop, dan zou ik deze ook op m'n normale account moeten kunnen spelen? Of is je PSN aankoop dan weer account gebonden?
Ja je kan het ook op een ader account gaan spelen. Ik had fallout 3 de normale versie en heb deze verkocht en de GOTY besteld voor 33 euro. Leek me een betere deal. Anders ben je 50 euro kwijt aan dlc en ja waarschijnlijk komen de dlc pas veel later na de goty release. Vind het op zich rare geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Mja, ik wou het eigenlijk gewoon meteen kunnen spelen. Maar ik heb toch ook maar de GOTY besteld. Fijn tegelijk met Uncharted 2, vlak voor een tentamen periode *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommocoumans
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 09:38
Bullus schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:28:
[...]

Moest je trouwens niet gaan trainen :P
[...]

Voor ontvangst had ik niet hoeven te tekenen! Misschien begrijpelijk omdat je maar 2.95 verzendkosten betaald.
Absoluut, heb een half uur kunnen spelen en ben toen gaan trainen haha.. iig alles werkt, is super!

Moet zeggen dat LBP erg origineel is, wel heb ik nog wat DNS problemen met mijn router dus online heb ik nog niet kunnen spelen maar bevalt me toch goed!

1 vraagje wel, hoelang gaat bij jullie de controller ongeveer mee op 1 accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 12:16

Shabbaman

Got love?

ymmv schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:21:
Europese PSN-update van vandaag:
* Fallout 3 -- Point Lookout (£7.99/€9.99)
* Fallout 3 -- Mothership Zeta (£7.99/€9.99)
Leuk, zo'n Europese update, maar in Nederland hebben we daar niks aan. Die Fallout 3 DLC komt voorlopig niet naar Nederland, aldus een mod op het officiële PS forum:
Ik heb wat meer informatie los kunnen peuteren. De Broken Steel DLC werd niet in de volgende PlayStation Stores geplaatst en zal daar dus ook niet te vinden zijn: Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal, Russia, Spain and Switzerland

Dit is een beslissing die bij Bethesda ligt, aangezien het een Third Party is.
Triest. Op het Bethesda forum wordt nog eens bevestigd dat er inderdaad nog geen datum is gekozen voor de release in niet-engelstalige landen. Dat in Nederland de UK-versie wordt verkocht telt blijkbaar niet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
dangerpaki schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:28:
[...]

Das kut, loopt er een postbode met jouw PS3 rond die hij zogenaamd voor je deur heeft neergeplofd. Dit si echt triest. Ik hoop niet dat je voorruit had betaald en dat je wel gewoon een nieuwe van ze krijgt.
Wet "kopen op afstand" is in werking. Je kunt t.a.t. iets terugsturen binnen 30 dagen en men moet dan altijd je geld terug betalen. Ook moet de verzender aantonen dat je het echt hebt ontvangen. Daarom moet je ook altijd tekenen. Dat is niet voor jou, maar voor de verzender. Ik snap werkelijk niet dat het pakje is afgeleverd zonder handtekening, immers de verzender kan zo nooit aantonen dat het is aangekomen. Je kunt nl. nu ook gewoon het pakketje in ontvangst nemen en dan doodleuk roepen dat je het niet hebt gehad. Aangezien je nooit kunt aantonen dat je iets NIET hebt ontvangen zonder handtekening, is de verzender dan altijd het haasje. laat dit geen idee zijn voor de volgende keer ;) maar het is niet zo dat je overgeleverd bent aan de goedheid van bart smit: als consument sta je erg sterk wanneer je 'op afstand' iets koopt in NL.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mindcrash schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:36:
Dit is dus niet waar. Ik heb al 2 jaar een RaboCard en ik heb nooit aankopen kunnen doen in de US Store. Blijkbaar heb je bij VISA geen controle op de adresgegevens en bij een MasterCard wel. De schuld ligt in dit geval dus niet bij Sony lijkt mij...
En zoals ymmv het al aangeeft is het ook prima mogelijk om een Amerikaanse PSN Card te kopen via internet om aankopen te kunnen doen in de US Store.

Zijn er hier trouwens mensen die Uncharted 2 bij VGP besteld hebben? Die schijnt namelijk zijn preorders al verzonden te hebben. Ik hoop vandaag toch eigenlijk ook wel een berichtje van Zavvi te ontvangen, aangezien de verzending meestal een week duurt :|

[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 09-10-2009 11:41 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 02-05 11:29
EfBe schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:31:
[...]

Wet "kopen op afstand" is in werking. Je kunt t.a.t. iets terugsturen binnen 30 dagen 7 dagen en men moet dan altijd je geld terug betalen. Ook moet de verzender aantonen dat je het echt hebt ontvangen. Daarom moet je ook altijd tekenen. Dat is niet voor jou, maar voor de verzender. Ik snap werkelijk niet dat het pakje is afgeleverd zonder handtekening, immers de verzender kan zo nooit aantonen dat het is aangekomen. Je kunt nl. nu ook gewoon het pakketje in ontvangst nemen en dan doodleuk roepen dat je het niet hebt gehad. Aangezien je nooit kunt aantonen dat je iets NIET hebt ontvangen zonder handtekening, is de verzender dan altijd het haasje. laat dit geen idee zijn voor de volgende keer ;) maar het is niet zo dat je overgeleverd bent aan de goedheid van bart smit: als consument sta je erg sterk wanneer je 'op afstand' iets koopt in NL.
Anders krijgen we dadelijk misverstanden. Overigens heeft de EU een aanbeveling van 14 dagen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Heeft iemand anders soms last er van dat de PS3 Slim geen signaal (beeld/geluid) geeft bij het opstarten?
Mijn tv kan gewoon netjes 1080p aan dus dat hoort het niet te zijn. Uit en aanzetten helpt niets maar na 10 minuten wachten (wanneer het beeld dimt tegen inbranding) dan is alles ineens weer goed.
Dit is me 2 keer overkomen sinds de PS3 Slim uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:50
SToRM666 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:34:
[...]
Zijn er hier trouwens mensen die Uncharted 2 bij VGP besteld hebben? Die schijnt namelijk zijn preorders al verzonden te hebben.
Dat mag ook wel, als je leest dat verzending hierheen bij VGP twee tot drie weken duurt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Whut?! schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:59:
Heeft iemand anders soms last er van dat de PS3 Slim geen signaal (beeld/geluid) geeft bij het opstarten?
Mijn tv kan gewoon netjes 1080p aan dus dat hoort het niet te zijn. Uit en aanzetten helpt niets maar na 10 minuten wachten (wanneer het beeld dimt tegen inbranding) dan is alles ineens weer goed.
Dit is me 2 keer overkomen sinds de PS3 Slim uit is...
wissel van input kanaal op je tv en dan weer terug, dit helpt ook.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-04 14:18
Naar aanleiding van dit topic toch even 2 dingen melden:
Allereerst was er het laatste topic discussie over het type TV waar je je PS3 aanhangt. Concluderend werd gezegd dat je PS3 pas tot z'n recht kwam aan een Full HD / HD Ready TV. Ik had nog een oud 22 Inch flatscreentje van 6 jaar oud ofzo en ik heb afgelopen maandag toch te overstap gewaagd en een full HD 32" gehaald.
Wát een beeld ik vond het beeld van de PS3 al mooi op een 22" TV, maar op een Full HD 32" slaat het echt alles. Ik zat met m'n mond vol tanden en het kwijl liep eruit. Ik raad het dus eigenlijk iedereen aan om pas 'n oordeel te vellen over je PS3 kwaliteit zodra je 'n HD TV hebt gekocht. Dus dank aan alle mensen die argumenten hebben aangebracht en waardoor ik uiteindelijk overtuigd was om een HD TV te gaan halen.

Daarnaast vind ik de demo van Brutal Legend écht supergrappig en ga hem over 'n week zeker halen. Jammer genoeg heb ik de week er na tentamens dus geen tijd om te spelen, maar daarna heb ik dus flink weer tijd en dus ook de mogelijkheid om dat spel eens lekker te spelen :-)!
God of War 3 zit ik eigenlijk ook in spanning op te wachten en Assasin's Creed 2 ook al, wat weten ze alle vette games toch altijd goed te clusteren rondom sinterklaas (GT5) en kerstmis!

* Pilske gaat dit topic weer op de achtergrond meelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Sn0wblind schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 02:34:
[...]

vaag ik zzag volgens mij namelijk wel bloed,

anywayz, Bayonetta demo uit de Japanse store geprobeert, geweldige game, de vormgeving, sfeer en gewoon de actie is enorm nice uitgewerkt. Word toch een import, de menu's en ondertiteling zijn voornamelijk Japans op het menu als new game enzo na. Alle voices en de story is volledig Engels zoals de Resident Evil (Biohazard) games in Japan. Perfect importeerbaar dus. Valt me op dat ze dat met steeds meer games doen. Blazblue die ik in Japan had gekocht was ook volledig Engels.
Hou alleen ff in de gaten dat Sega al heeft gezegd dat de PS3 versie (net als de 360 versie) region-locked zal zijn.
(het is mogelijk op de PS3, maar tot nu toe deed niemand het. waarom nu met dit spel.. 8)7 )

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Wet "kopen op afstand" is in werking. Je kunt t.a.t. iets terugsturen binnen 30 dagen en men moet dan altijd je geld terug betalen. Ook moet de verzender aantonen dat je het echt hebt ontvangen. Daarom moet je ook altijd tekenen. Dat is niet voor jou, maar voor de verzender. Ik snap werkelijk niet dat het pakje is afgeleverd zonder handtekening, immers de verzender kan zo nooit aantonen dat het is aangekomen. Je kunt nl. nu ook gewoon het pakketje in ontvangst nemen en dan doodleuk roepen dat je het niet hebt gehad. Aangezien je nooit kunt aantonen dat je iets NIET hebt ontvangen zonder handtekening, is de verzender dan altijd het haasje. laat dit geen idee zijn voor de volgende keer ;) maar het is niet zo dat je overgeleverd bent aan de goedheid van bart smit: als consument sta je erg sterk wanneer je 'op afstand' iets koopt in NL.
Dat is goed om te weten, ik snap idd ook niet waarom de bezorger het pakket hier achtergelaten heeft zonder handtekening. Sterker nog, ik denk dat hij helemaal niet is geweest. Ik was namelijk de dag dat het geleverd zou zijn gewoon thuis en heb niemand aan de deur gezien.
Vanochtend nogmaals met Bart Smit gebeld en ze zijn nu aan het achterhalen wie de bezorger is geweest en zullen hem vragen waar het pakket gebleven is. Zodra ze wat weten hoor ik het van ze...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sentry23 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:15:
[...]

Hou alleen ff in de gaten dat Sega al heeft gezegd dat de PS3 versie (net als de 360 versie) region-locked zal zijn.
(het is mogelijk op de PS3, maar tot nu toe deed niemand het. waarom nu met dit spel.. 8)7 )
Ik zou het bijzonder vnden als ze dit zouden mogen doen. ALLE PS3 en PSP-games zijn tot nu toe regiovrij geweest zonder een enkele uitzondering. Demon's Souls was bijv al maanden te koop in Azie en nu pas officieel in de VS. Idem ditto voor Africa en Aquanaut's Holiday. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Sentry23 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:15:
[...]

Ik heb hie rnooit ergens echt bevestiging van kunnen vinden, waar hebben ze dit bekend gemaakt want voor de 360 wist ik het wel zeker. Zou wel erg jammer zijn, niet zo zin om er 3 maanden op te wachten :D
Jumpman schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:59:
[...]

Dat mag ook wel, als je leest dat verzending hierheen bij VGP twee tot drie weken duurt.
VGP verzendingheeft bij mij nooit meer als 5 dagen gekost.als ik iets op maandag bestelde en het werd op dinsdag verzonden had ik het vrijwel altijd op vrijdag binnen en anders zaterdag :)
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:56:
De content werkt alleen als je ook de europese versie hebt, dus stel voor je hebt e game in amerika gekocht en koopt hier de DLC dan werkt de DLC niet. Maar de DLC is niet user gebonden.

[ Voor 23% gewijzigd door Sn0wblind op 09-10-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Het is wel volledig off topic, maar alle games die ik besteld had bij VGP had ik binnen 5 werkdagen binnen. Heb daar 6 of 7 keer wat besteld.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:42

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:21:
Europese PSN-update van vandaag:

* Need for Speed: Shift Track Film London
* Need for Speed: Shift Track Film Nurburgring
* Need for Speed: Shift Track Film Spa Fracorchamps
En die leken mij dus wel even leuk om te kijken, maar telkens als ik die download worden alleen de images opgeslagen. Dus geen filmpjes... 8)7

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Sandyman538 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:34:
[...]

Het is wel volledig off topic, maar alle games die ik besteld had bij VGP had ik binnen 5 werkdagen binnen. Heb daar 6 of 7 keer wat besteld.
Inderdaad, vgp is altijd stipt op tijd, en ze verzenden ook voor de releasedatum. Ik heb vandaag zelf toevallig demon souls deluxe edition binnen gekregen (was maandag verstuurd) en al mijn bestellingen van vgp zijn er binnen een week. Pakketjes uit engeland of van play-asia duren bijna altijd langer.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik heb een vraagje over de Buzz games.

Ik kom op webshops verschillende varianten tegen... (Quiz TV etc.) De nieuwste versie is Buzz: De slimste van Nederland, maar die schijnt niet veel anders te zijn dan de vorige Buzz game... Welke raden jullie me aan? Misschien ook met een goedkope aanbieding? Ik zie ook paketten met Buzz + 4 Buzz wireless controllers. Zijn die controllers noodzakelijk om de game te spelen of maakt het het spelen alleen makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

[...]

Ik heb er regelmatig besteld, heb alles altijd 4-5dagen na verzending in huis. Ik verwacht dus ergens begin volgende week uncharted 2 in huis te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

Totdat de postbode zelf denkt een handtekening neer te kunnen zetten. Bewijs dan maar eens dat je dat ding niet hebt gehad.

Verder nog een vraagje aan degenen die de demo van MAG wel eens spelen. Welke tijden spelen jullie de beta. Ik kom met geen mogelijkheid de servers op. Elke keer de mededeling dat de server offline is. Heb verschillende tijden geprobeerd, laatst nog tussen 18:00 - 19:00. Werkte ook niet. Toen maar weer gewoon uncharted gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
ymmv schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:24:
[...]

Ik zou het bijzonder vnden als ze dit zouden mogen doen. ALLE PS3 en PSP-games zijn tot nu toe regiovrij geweest zonder een enkele uitzondering. Demon's Souls was bijv al maanden te koop in Azie en nu pas officieel in de VS. Idem ditto voor Africa en Aquanaut's Holiday. Geen probleem.
Er zijn genoeg bevestigingen online te vinden van Sega execs: http://kotaku.com/5345288...tta-will-be-region-locked.
Het is niet zaligmakend, maar ik zou zeker oppassen met pre-orderen zonder zeker te weten dat hij regio vrij is.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dr. Quipers schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:24:

Ik kom op webshops verschillende varianten tegen... (Quiz TV etc.) De nieuwste versie is Buzz: De slimste van Nederland, maar die schijnt niet veel anders te zijn dan de vorige Buzz game... Welke raden jullie me aan? Misschien ook met een goedkope aanbieding? Ik zie ook paketten met Buzz + 4 Buzz wireless controllers. Zijn die controllers noodzakelijk om de game te spelen of maakt het het spelen alleen makkelijker?
Buzz! is fantastisch... tenminste, dat is mijn mening :)
Buzzers heb je idd nodig, zonder deze start het spel niet op (geloof ik). Maar daar heb je de 4 kleuren toetsen en de Buzz! knop wat een joystick niet heeft.

De slimste van Nederland is niet een waardige opvolger van de eerste Buzz! (voor de PS3). Dacht dat het alleen over NL zou gaan maar dat is niet het geval. Je hebt denk ik meer aan de TV-game en de uitbreidingen.

* hemiparo vindt het trouwens erg irritant dat de uitbreidingen door een ander persoon (= andere stem) zijn ingesproken. Erg storend...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
hemiparo schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:47:
[...]

Buzz! is fantastisch... tenminste, dat is mijn mening :)
Buzzers heb je idd nodig, zonder deze start het spel niet op (geloof ik). Maar daar heb je de 4 kleuren toetsen en de Buzz! knop wat een joystick niet heeft.

De slimste van Nederland is niet een waardige opvolger van de eerste Buzz! (voor de PS3). Dacht dat het alleen over NL zou gaan maar dat is niet het geval. Je hebt denk ik meer aan de TV-game en de uitbreidingen.

* hemiparo vindt het trouwens erg irritant dat de uitbreidingen door een ander persoon (= andere stem) zijn ingesproken. Erg storend...!
Thanks!

Ik zie op http://www.nedgame.nl/ dat er eind deze maand een nieuwe Buzz! uitkomt! :)
Buzz Quiz World + Wireless Buzzers € 64,99
Let op! Dit product is een Pre-Order, de verwachte releasedatum is 30-10-2009

Buzz! Quiz World is zonder twijfel de grootste en indrukwekkendste Buzz!-ervaring ooit. Nieuwe rondes zorgen wederom voor de juiste sfeer en stellen op een plagerige manier de vriendschapsbanden van de deelnemers op de proef. De resultaten van iedere speler worden voortaan aan een persoonlijke IQ-score gekoppeld, die je online via de Buzz! News Room kunt vergelijken met die van andere spelers. De onmisbare draadloze zoemerset zorgt ervoor dat iedereen direct kan meespelen, gamer of niet. Online kun je het opnemen tegen andere teams, je eigen quizvragen opstellen en extra themapakketten downloaden. Via de nieuwe MyBuzz!-homepage kun je je eigen vragen formuleren en beschikbaar stellen aan andere spelers. Wereldwijd zijn er inmiddels al 135.000 door spelers zelf aangemaakte quizzes beschikbaar via het PlayStation®Network. Daarnaast worden er ook door SCEE regelmatig nieuwe downloads rond de meest uiteenlopende onderwerpen ter beschikking gesteld. Kenmerken:- Volledig gelokaliseerd in het Nederlands. - Buzz! IQ-pro? elfuncties.- De grootste Buzz!-game ooit.- Sofa vs Sofa: speel online tegen een andere gamer, waar ook ter wereld.- Nog meer quizplezier met de draadloze buzzers op PLAYSTATION®3.
Als ik zo her en der prijzen vergelijk dan is 65 euro voor een Buzz! game + wireless buzzers best een goeie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02 17:44
Weet iemand nog een leuk psn spel?
Liefst iets van een platformer, maar ander genre mag ook.
Graag ook local multiplayer opties.

Ik heb zelf stardust, battle tanks en pixeljunk monsters (pas gehaald, dus moet nog echt spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pingwings schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:03:
Weet iemand nog een leuk psn spel?
Liefst iets van een platformer, maar ander genre mag ook.
Graag ook local multiplayer opties.

Ik heb zelf stardust, battle tanks en pixeljunk monsters (pas gehaald, dus moet nog echt spelen).
Trine is een platformer. Het spel is een paar weken geleden uitgekomen op PSN.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Trine Gameplay Teaser Trailer 2008 (PSN, PC)

Verder is er natuurlijk nog Ratchet & Clank: Quest for Booty

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
E32008 - Ratchet & Clank Quest for Booty Trailer

[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 09-10-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
dangerpaki schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:33:
[...]

Totdat de postbode zelf denkt een handtekening neer te kunnen zetten. Bewijs dan maar eens dat je dat ding niet hebt gehad.
Lijkt me vrij makkelijk aan te tonen dat dat jou handtekening niet is, zijn genoeg documenten waarop je je handtekening hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
ymmv schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:05:
[...]

Trine is een platformer.
Die had ik al even bekeken op internet, maar ik vind 20 euro voor een downloadbaar spel iets te veel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
[...]

Is dat zo? Ik heb ook heel veel uitbreidingen, maar kan me niet herinneren dat die door een andere persoon zijn ingesproken. Misschien iets minder drinken voordat Buzz uit de kast wordt gehaald.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Verder nog een vraagje aan degenen die de demo van MAG wel eens spelen. Welke tijden spelen jullie de beta. Ik kom met geen mogelijkheid de servers op. Elke keer de mededeling dat de server offline is. Heb verschillende tijden geprobeerd, laatst nog tussen 18:00 - 19:00. Werkte ook niet. Toen maar weer gewoon uncharted gaan spelen.
Tussen 19.00 en 22.00 uur zijn de servers online en vanaf 02.00 tot 05.00 geloof ik maar dat zijn niet echt realistische tijden voor een normale Nederlander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-05 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pingwings schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:07:
[...]

Die had ik al even bekeken op internet, maar ik vind 20 euro voor een downloadbaar spel iets te veel :9
Waarom zou 20 euro teveel zijn voor een PSN spel? Veel van die spellen zijn gewoon volledige spellen, die je ook in een doosje in de winkel zou kunnen kopen (dan zijn ze al snel 30 euro)... Online distributie maakt het nu eenmaal goedkoper

Ik persoonlijk vind Trine die 20 euro meer dan waard :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor die 20 euro kun je beter LittleBigPlanet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:17:
Ja met LBP heb je inderdaad meer waar voor je geld, maar dan nog is Trine wel de 20 euro waard. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Sentry23 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:47:
[...]

Er zijn genoeg bevestigingen online te vinden van Sega execs: http://kotaku.com/5345288...tta-will-be-region-locked.
Het is niet zaligmakend, maar ik zou zeker oppassen met pre-orderen zonder zeker te weten dat hij regio vrij is.
ja maar ze zeggen nergens da thet nadrukkelijk de PS3 versie betreft. ergens vind ik het niet erg om de gok te wagen, een game in Japan kost vaak rond de 5000 tot 6000 yen nieuw bij kleinere stores, das nog 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
[...]

Dit is dus niet waar. Ik heb al 2 jaar een RaboCard en ik heb nooit aankopen kunnen doen in de US Store. Blijkbaar heb je bij VISA geen controle op de adresgegevens en bij een MasterCard wel. De schuld ligt in dit geval dus niet bij Sony lijkt mij...
En zoals ymmv het al aangeeft is het ook prima mogelijk om een Amerikaanse PSN Card te kopen via internet om aankopen te kunnen doen in de US Store.

Zijn er hier trouwens mensen die Uncharted 2 bij VGP besteld hebben? Die schijnt namelijk zijn preorders al verzonden te hebben. Ik hoop vandaag toch eigenlijk ook wel een berichtje van Zavvi te ontvangen, aangezien de verzending meestal een week duurt :|
Mijn Uncharted 2 is al verzonden inderdaad! :D

God wat heb ik een zin in die game zeg :D Heb die multiplayer al best wel veel gespeeld, maar ben er ff mee gestopt omdat al je verdiende geld van de beta niet meegaat naar de full game :P

Had verwacht dat de multiplayer niets meer dan een "geinig" extraatje zou zijn. Heb me daar toch goed in vergist zeg! Die multiplayer is echt briljant. Zo goed uitgebalanceerd en gepolished, petje af voor m'n favoriete developer ^^
[...]

Volgens mij ben je in de war met cdwow of play.com ofzo. Geen slecht woord over VideoGamesPlus! Vind het echt de beste buitenlandse webshop die er is. Alle bestellingen van VGP heb ik binnen 5 dagen binnen uit Canada. Plus ze houden gewoon rekening met waar je woont en hoelang het duurt voordat je een game ontvangt zodat je bijna altijd op de release date kan spelen.
Pilske schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:04:
Naar aanleiding van dit topic toch even 2 dingen melden:
Allereerst was er het laatste topic discussie over het type TV waar je je PS3 aanhangt. Concluderend werd gezegd dat je PS3 pas tot z'n recht kwam aan een Full HD / HD Ready TV. Ik had nog een oud 22 Inch flatscreentje van 6 jaar oud ofzo en ik heb afgelopen maandag toch te overstap gewaagd en een full HD 32" gehaald.
Wát een beeld ik vond het beeld van de PS3 al mooi op een 22" TV, maar op een Full HD 32" slaat het echt alles. Ik zat met m'n mond vol tanden en het kwijl liep eruit. Ik raad het dus eigenlijk iedereen aan om pas 'n oordeel te vellen over je PS3 kwaliteit zodra je 'n HD TV hebt gekocht. Dus dank aan alle mensen die argumenten hebben aangebracht en waardoor ik uiteindelijk overtuigd was om een HD TV te gaan halen.

Daarnaast vind ik de demo van Brutal Legend écht supergrappig en ga hem over 'n week zeker halen. Jammer genoeg heb ik de week er na tentamens dus geen tijd om te spelen, maar daarna heb ik dus flink weer tijd en dus ook de mogelijkheid om dat spel eens lekker te spelen :-)!
God of War 3 zit ik eigenlijk ook in spanning op te wachten en Assasin's Creed 2 ook al, wat weten ze alle vette games toch altijd goed te clusteren rondom sinterklaas (GT5) en kerstmis!

* Pilske gaat dit topic weer op de achtergrond meelezen.
Je noemt al die games, maar je vergeet Uncharted 2? Shame on you! :P Daarnaast komt GT5 pas in april/mei 2010.

[ Voor 47% gewijzigd door Skire op 09-10-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 12:16

Shabbaman

Got love?

Dr. Quipers schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:24:

Ik heb dit laatst uitgezocht (zie het vorige topic gok ik), en je kan het beste op Amazon.co.uk (door de systeemtaal op nederlands te zetten werkt die versie ook gewoon in het nederlands) de special edition kopen. Die zit in een mooie doos, en je krijgt er 2 uitbreidingen bij. En 4 buzzers. Zonder die buzzers kan je het spel niet spelen (tenminste, als je geen buzzer hebt aangesloten kan je het spel niet opstarten).

Je kan misschien wel proberen om PS2 buzzers te gebruiken, volgens mij zijn ze hetzelfde.

De "slimste van" schijnt ronduit belabberd te zijn trouwens.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 11-04 11:09
Shabbaman schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:37:
De "slimste van" schijnt ronduit belabberd te zijn trouwens.
Belabberd is wel een groot woord, maar het is inderdaad niet echt fantastisch. Met name de vragen zijn veel te Amerikaans georiënteerd, ben wel benieuwd of dit in Quiz World is opgelost. Vragen over Nederlandse dingen is toch wel stuk leuker, of je moet een halve Amerikanist zijn :P.

Als het echt stuk beter is als "Slimste van Nederland" ga ik 'm wel kopen. Best leuk om met die buzzers te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
Meelobee schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:20:
[...]

Ja met LBP heb je inderdaad meer waar voor je geld, maar dan nog is Trine wel de 20 euro waard. :)
:P sorry, was vergeten erbij te zetten welke spellen ik op bluray al heb:
- LBP
- Saints row 2
- Battlefield: Bad company
- Ratchet & Clank: Tools of destruction

Quest for booty lijkt mij wel leuk, alleen jammer van de multiplayer. Is de lengte van dat spel het het wel waard? (speelde ook al best snel door ToD heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sandyman538 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Tussen 19.00 en 22.00 uur zijn de servers online en vanaf 02.00 tot 05.00 geloof ik maar dat zijn niet echt realistische tijden voor een normale Nederlander ;)
Aha dank, Nou kijken of ik ga spelen een van deze dagen. Ben nog geen enkele keer online geweest met MAG sinds de beta.

Nog effe een offtopic vraagje. Wat was tegenwoordig nou het maximum voor importeren? Iets van 430 euro toch? Is dat alleen als je zelf fysiek spullen uit europa mee naar Nederland neemt of mag je ook voor dat bedrag bestellen in het Europa als het via de post opgestuurd wordt? (Effe checken voordat ik de douane boos maak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:50
VGP = www.videogamesplus.ca?

Op verschillende fora wordt deze inderdaad met CDWow en Play genoemd, vandaar mijn reactie.

Wat voor versies komen er van www.videogamesplus.ca, NTSC of PAL?

Zal dan eens kijken dan wat Uncharted 2: Among Thieves daar kost omgerekend met verzending.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:37:
VGP = www.videogamesplus.ca?

Op verschillende fora wordt deze inderdaad met CDWow en Play genoemd, vandaar mijn reactie.

Wat voor versies komen er van www.videogamesplus.ca, NTSC of PAL?

Zal dan eens kijken dan wat Uncharted 2: Among Thieves daar kost omgerekend met verzending.
NTSC, VGP levert de Amerikaanse versies zeg maar.
Dus voor DLC moet je naar de US store dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M a r c o schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:39:
[...]

NTSC, VGP levert de Amerikaanse versies zeg maar.
Dus voor DLC moet je naar de US store dan.
Erg goede shop, heb mijn pspgo daar besteld voor 180 incl verzendkosten kreeg m binnen 5 dagen. En heb net mijn Demons SOuls deluxe edition binnen gekregen na 3 dagen. Ze sturen alles als gift, bv pspgo voor 50 dollar en de game voor 25 dollar. Geen problemen met douane.

Daarnaast raad ik mensen om de game Demons Souls te halen. Erg goede game, maar o zo uitdagend en genadeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:48

Grozno

acts without consequence!

Ik heb gister Demon Souls ook ff geprobeerd.
Wat een bagger game, Elders Scrolls: Oblivion maar dan slecht?

Leuk dat je aparte controls heb voor je zwaard en schild, maar bij normale vijanden heb je geen schild nodig en bij sterke vijanden helpt een schild niets... Vervolgens ga je dood, maar inplaats van dat je nog een keer mag proberen moet je souls gaan verzamelen in een nieuwe ruimte om terug te kunnen naar je lichaam :S En dat wil niet om de een of andere reden...
Pluspuntje is dat je kan voetballen met de vijanden die je hebt gedood :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
[...]

kan iemand anders bevestigen of hij of zij nu problemen met een VISA kaart ondervind in de US store ? Anders stap ik gewoon op VISA over, desnoods een andere bank.

mbt de PSN kaarten je moet dan minimaal 20 dollar aankopen, met een CC kun je gewoon de 6,99 afrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-04 11:04
Jammergenoeg maakt de ps3slim 120gig dus meer herrie dan mijn oude ps3 40gig versie, ook heeft hij iets meer inbouwdiepte nodig door andere kabelaansluitingen.

Ook geen verschil in beeld en geluid waargenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

pingwings schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:53:
[...]
Quest for booty lijkt mij wel leuk, alleen jammer van de multiplayer. Is de lengte van dat spel het het wel waard? (speelde ook al best snel door ToD heen)
Quest for Booty is wat mij betreft de 15 euro niet waard. Het spel is echt enorm kort, geen captain quark, weinig typische R&C humor (zie vorige punt), spel is al uitgespeeld voordat je überhaupt de wapens volledig hebt geupgrade. Speelduur is max 3 uur denk ik. Ik ben er echt in 1 keer doorheen gelopen. Replay waarde heeft het spel door afwezigheid wapens, arena, collectibles etc ook niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Nu online
Grozno schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:50:

Leuk dat je aparte controls heb voor je zwaard en schild, maar bij normale vijanden heb je geen schild nodig en bij sterke vijanden helpt een schild niets... Vervolgens ga je dood, maar inplaats van dat je nog een keer mag proberen moet je souls gaan verzamelen in een nieuwe ruimte om terug te kunnen naar je lichaam :S En dat wil niet om de een of andere reden...
Als soul kan je toch ook door gaan met spelen? Je mist dan alleen een stuk van je health, maar aan de andere kant ben je wel sterker volgens mij. Keb het spel al tijdje niet meer gespeeld, maar volgens mij zat het wel zo in elkaar :) Kan me niet heugen dat ik me er aan heb gestoord. En ik had volgens mij ook redelijk wat van die edelstenen waarmee ik in 1 keer terug kon me lichaam in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]Buzz! is fantastisch... tenminste, dat is mijn mening :)
Buzz is als je het mij vraagt ook een erg leuke game, maar toch vind ik het belachelijk dat ze die vier kleuren niet aan de 4 welbekende knoppen ( X , O etc. ) hebben gegeven.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, Buzz is sowieso het leukst met de buzzers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Grozno schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:50:

Wanneer je dood gaat kom je de eerste keer in de Nexus terecht, vanuit daar kan je direct terug naar de wereld waarin je dood ging om proberen de plek te bereiken waar je dood ging zodat je de verloren souls terug krijgt.

Maar zo aan je post te lezen ga je Demon's Souls toch nooit snappen wat op zich erg zonde is want het is zeker een van de betere PS3 games van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
marz01 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:55:
Jammergenoeg maakt de ps3slim 120gig dus meer herrie dan mijn oude ps3 40gig versie, ook heeft hij iets meer inbouwdiepte nodig door andere kabelaansluitingen.

Ook geen verschil in beeld en geluid waargenomen.
Dus als ik het zo hoor heeft het helemaal geen zin om een PS3 Slim te kopen? Ik ben namelijk aan het oriënteren om een PS3 te kopen. Vanaf 16 oktober is ook de 250GB variant te koop zag ik. Dan zal de 120GB versie wel wat in prijs zakken zeker? Ik zag namelijk dat de 250GB-versie 299,99 euro gaat kosten. Dat kost op dit moment de 120GB versie namelijk.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Wat IGN ook beaamt met in hun 9,4 review. Boom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:37
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.

De pakket code van uw bestelling is, 3************S. Uit het afleveronderzoek blijkt dat uw bestelling door een onbekende reden is vertraagd.

hub scan ok 07-10-2009 06:05
subco scan ok:1 09-10-2009 09:15

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice/Internet

---

No shit sherlock :-)

Had vandaag toch briefje van TNT maar was niet thuis, staat nu op 10/10, morgen dus.

Ben is benieuwd, i will keep you guys updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Skire schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:31:

[...]

Je noemt al die games, maar je vergeet Uncharted 2? Shame on you! :P Daarnaast komt GT5 pas in april/mei 2010.
Jaa, nouja ik zal hier vast een heleboel PS3 gamers mee voor het hoofd stoten .. maar Uncharted 2 lijkt me niet zo leuk. Niet mijn straatje qua games.
GT5 duurt inderdaad nog even, jammer genoeg. Ook al heb ik wel net pas GT5:P gekocht en nog niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pilske schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:11:
[...]
Jaa, nouja ik zal hier vast een heleboel PS3 gamers mee voor het hoofd stoten .. maar Uncharted 2 lijkt me niet zo leuk. Niet mijn straatje qua games.
Tuurlijk dat je niet geinteresseerd bent. Uncharted is enkel de hoogst scorende PS3-exclusive tot nu toe volgens Metacriitic. De enige game die hogere scores kreeg op de 360/PS3/Wii was GTA4. Wat is daar nou bijzonder aan... 8)7

De Metacritic-score van 97 punten is echt ongehoord. Uncharted 2 is volgens critici de op een na beste game van deze consolegeneratie tot nu toe (op gelijke hoogte met Super Mario Galaxy en net onder GTA4). Als er 1 game is die PS3- eigenaren verplicht moeten kopen, dan is het wel Uncharted 2.

[ Voor 28% gewijzigd door ymmv op 09-10-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:17:
Heh voorspelbaar ;)

* EfBe die zo Trine eens gaat proberen. (moet toch wat voordat vgp U2 & DS aflevert ;))

[ Voor 21% gewijzigd door EfBe op 09-10-2009 20:31 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Had LBP voor maar €16,54 in de bus liggen :)

Zojuist ook PSN tegoed gekregen, maar is het online goedkoper ofzo?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 18:57

mzx

Sp33dFr34k schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:36:
Had LBP voor maar €16,54 in de bus liggen :)

Zojuist ook PSN tegoed gekregen, maar is het online goedkoper ofzo?
Waar heb je die besteld, als ik vragen mag? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mzx schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:39:
[...]

Waar heb je die besteld, als ik vragen mag? :o
Dit is nog twee euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 18:57

mzx

ymmv schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:43:
[...]

Dit is nog twee euro goedkoper.
Er staat bij mij: Deze aanbieding is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Light21M schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:59:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.

De pakket code van uw bestelling is, 3************S. Uit het afleveronderzoek blijkt dat uw bestelling door een onbekende reden is vertraagd.

hub scan ok 07-10-2009 06:05
subco scan ok:1 09-10-2009 09:15

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice/Internet

---

No shit sherlock :-)

Had vandaag toch briefje van TNT maar was niet thuis, staat nu op 10/10, morgen dus.

Ben is benieuwd, i will keep you guys updated.
toon volledige bericht
euhh.. doe maar niet :) ik wil niet onaardig overkomen maar het interesseert mij, en ik denk velen met mij, zeer weinig.

Heel interessant artikel trouwens op deze website: http://dualshockers.com/2...ne-from-modern-warfare-2/

Gaat over hoe ongelofelijk veel titels er zijn doorgeschoven naar Q1/Q2 2010 en dat die hele periode gewoon overspoeld wordt met triple A titels. Ik ben wel zo iemand die grofweg de sales van games bijhoudt omdat ik het interessant vind hoe verkoopcijfers beïnvloedt kunnen worden door allerlei factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ace schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:54:
[...]

Wanneer je dood gaat kom je de eerste keer in de Nexus terecht, vanuit daar kan je direct terug naar de wereld waarin je dood ging om proberen de plek te bereiken waar je dood ging zodat je de verloren souls terug krijgt.

Maar zo aan je post te lezen ga je Demon's Souls toch nooit snappen wat op zich erg zonde is want het is zeker een van de betere PS3 games van dit jaar.
Ik denk dat je met dat laatste een goed punt hebt, ik snap er de lol niet van.
Op zich ook geen ramp er zijn nog zat andere games die me wel bevallen, heb Tools of Destruction bijna uitgespeeld nu :)
Daarna kan ik verder met Batman, Dead Space, Naruto, LBP en Killzone 2, maar ik denk niet dat ik die uitgespeeld heb voordat Brütal Legend en Uncharted 2 in de winkel liggen.
En dan komt straks Forza 3 nog op de 360...

* Grozno heeft helemaal geen tijd voor Demon Souls :D
nudie schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:53:
Wat IGN ook beaamt met in hun 9,4 review. Boom!
Ow, bedankt! Nu vind ik het ineens wel een leuk spel :/

Cijfers zeggen mij vaak niet zo veel.

[ Voor 11% gewijzigd door Grozno op 09-10-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mzx schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:51:
[...]

Er staat bij mij: Deze aanbieding is afgelopen.
Deze dan maar. Of hier voor 14 euro.

[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 09-10-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Even een vraagje mijn slim begint stil maar naar een kwartier spelen gaat die wat harder draaien dan word het meer hoorbaar is dit normaal of moet die zo stil blijven vanaf het begin ?
Anders denk dat ik maar weer een rma moet aanvragen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slash500 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 21:42:
Even een vraagje mijn slim begint stil maar naar een kwartier spelen gaat die wat harder draaien dan word het meer hoorbaar is dit normaal of moet die zo stil blijven vanaf het begin ?
Anders denk dat ik maar weer een rma moet aanvragen :'(
is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238724

ymmv schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:28:
[...]

Tuurlijk dat je niet geinteresseerd bent. Uncharted is enkel de hoogst scorende PS3-exclusive tot nu toe volgens Metacriitic. De enige game die hogere scores kreeg op de 360/PS3/Wii was GTA4. Wat is daar nou bijzonder aan... 8)7

De Metacritic-score van 97 punten is echt ongehoord. Uncharted 2 is volgens critici de op een na beste game van deze consolegeneratie tot nu toe (op gelijke hoogte met Super Mario Galaxy en net onder GTA4). Als er 1 game is die PS3- eigenaren verplicht moeten kopen, dan is het wel Uncharted 2.
Sorry hoor,

Maar wat een stupide manier van reageren. Alsof het feit dat een game een hoge score heeft automatisch betekend dat dus de game voor een ieder een 'must' is. Alsof je geen eigen mening cq smaak kan hebben. Alsof je een eikel bent als je de game niet koopt omdat JIJ zegt dat het een verplichte aankoop is.

Ikzelf volg de hype van deze game een tijdje en keek erg uit naar de demo. Maar oh, wat was ik teleurgesteld. Natuurlijk ziet het er mooi uit... maar zo ongelooflijk mooi ook weer niet. En nee, ik ga je niet zeggen welke game er dan beter uit ziet! Ik zeg zelfs niet dat er uberhaupt games zijn die mooier zijn!

Maar laten we ophouden met dt hysterische gekrijs dat het er cinematografisch uit ziet.
Dat is dus gewoon niet.

Durf een eigen mening te hebben! en klets elkaar niet na! en laat mensen een eigen SMAAKhebben!

Zo... deze gefrustreerde reactie is er uit ;-) Mijn weekend kan gaan beginnen.

Ik ga nog een keertje MGS spelen. Heerlijk!
Killzone! Jammie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

lekker veel netwerk problemen weer om Fat princess online te kunnen spelen :/

[ Voor 14% gewijzigd door Fietsbel op 09-10-2009 21:54 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 08:38
Anoniem: 238724 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 21:54:
[...]
Maar laten we ophouden met dt hysterische gekrijs dat het er cinematografisch uit ziet.
Dat is dus gewoon niet.
Dacht dat GTA4 ook een tien kreeg voor de graphics. Welnu, 'nuff said dan he. Reviews zeggen niet alles.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Sorry hoor,

Maar wat een stupide manier van reageren. Alsof het feit dat een game een hoge score heeft automatisch betekend dat dus de game voor een ieder een 'must' is. Alsof je geen eigen mening cq smaak kan hebben. Alsof je een eikel bent als je de game niet koopt omdat JIJ zegt dat het een verplichte aankoop is.

Ikzelf volg de hype van deze game een tijdje en keek erg uit naar de demo. Maar oh, wat was ik teleurgesteld. Natuurlijk ziet het er mooi uit... maar zo ongelooflijk mooi ook weer niet. En nee, ik ga je niet zeggen welke game er dan beter uit ziet! Ik zeg zelfs niet dat er uberhaupt games zijn die mooier zijn!

Dat is dus gewoon niet.

Durf een eigen mening te hebben! en klets elkaar niet na! en laat mensen een eigen SMAAKhebben!

Zo... deze gefrustreerde reactie is er uit ;-) Mijn weekend kan gaan beginnen.

Ik ga nog een keertje MGS spelen. Heerlijk!
Killzone! Jammie
toon volledige bericht
Je mag best de game niks vinden, maar dan wel graag dmv een gefundeerde mening. Ok, je vindt de demo niks maar ik hoop toch wel dat je snapt dat een multi-player demo weinig zegt over de single player game wat het allerbelangrijkste onderdeel van de hele game is. Al die juichende recensies zijn vooral dankzij die single player en die heb je niet gespeeld.

Maar goed, je mag rustig een eigen smaak hebben... Ik ga woensdag met Uncharted 2 aan de slag (en ik kijk er naar uit want de 1e Uncharted was mijn favoriete game van 2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

ymmv schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:33:
[...]

Maar goed, je mag rustig een eigen smaak hebben... Ik ga woensdag met Uncharted 2 aan de slag (en ik kijk er naar uit want de 1e Uncharted was mijn favoriete game van 2007)
Hij is er vrijdag de 16e toch pas of woon je in amerika?

Ik ga de PS3 Slim 250gb Uncharted 2 bundel halen, dat wordt dan mijn 2e PS3. De makkelijkste oplossing om save games heen en weer te sneaker netten gaat een USB stick zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]Maar wat een stupide manier van reageren. Alsof het feit dat een game een hoge score heeft automatisch betekend dat dus de game voor een ieder een 'must' is. Alsof je geen eigen mening cq smaak kan hebben. Alsof je een eikel bent als je de game niet koopt omdat JIJ zegt dat het een verplichte aankoop is.
Nee, jouw manier van reageren is ook niet perfect. ;)
Er zijn veel mensen die veel waarde hechten aan de cijfers die een spel bij krijgt.
Ik ben zelf ook niet zo snel overtuigd door cijfertjes/meningen van anderen, maar demo's schetsen in mijn ogen vaker een verkeerd beeld van een game dan de gemiddelde reviewer.
Dat is dus gewoon niet.
Dat is het dus gewoon niet?
Laat mensen een eigen mening hebben?
Volgens jou is het dus feitelijk niet cinematografisch, maar voor de rest mogen we het zelf wel bepalen? :D
Ik vind Uncharted 2 er wonderschoon uitzien, dat is mijn mening.
Velen delen deze mening, maar volgens jou zijn wij allemaal maar meelopers?
Right ... 8)7

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 03-05 15:20

RnB

Vandaag mijn ps3 slim naar beneden gehaald om film te kijken, gelijk ook maar eens wat gegamed.
Beneden hebben we helaas geen fullhd scherm staan, maar nog een oude SD CRT.
Prima voor dvd, dat zag er mss zelfs scherper uit dan op mijn fullhd scherm.
Maar manmanman, wat ziet het menu eruit! En de games! Ik kan me nog iemand herinneren die de ps3 maar afkraakte, omdat ie het meerdere over de ps2 niet zag, maar ik begrijp nu wat ie bedoeld.
Hij had namelijk geen beschikking over een hd scherm, maar nog een oude sd crt.
Oké, het ziet er niet slecht uit, beter dan ps2 games, maar die extra, ja wat zal ik het noemen.. sprankel? Die is er niet.

Maar ik heb wel het idee dat het er beter kan uitzien. Zo kon ik zien dat het menu niet helemaal fullscreen was, maar een beetje buiten beeld liep. Tekst was ook erg vaag.
Is er een andere, betere manier om je ps3 op een oude beeldbuis te knopen? Ik had het nu gewoon met de standaard kabels (3 RCA pluggen en een scart-opzetstukje met veel te weinig pinnen) vastgeknoopt, maar dat zag er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

S-Video of RGB-Scart maken de boel al veel aangenamer op een SD TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:03:
[...]

Hij is er vrijdag de 16e toch pas of woon je in amerika?
Mijn exemplaar is gisteren al verzonden door Videogamesplus.ca. Dat duurt meestal vijf dagen...
Ik ga de PS3 Slim 250gb Uncharted 2 bundel halen, dat wordt dan mijn 2e PS3. De makkelijkste oplossing om save games heen en weer te sneaker netten gaat een USB stick zijn neem ik aan?
Ja, mits er geen kopieerbescherming op de savegame zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-04 16:15

LogiForce

The Black Whole

RnB schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:31:
Vandaag mijn ps3 slim naar beneden gehaald om film te kijken, gelijk ook maar eens wat gegamed.
Beneden hebben we helaas geen fullhd scherm staan, maar nog een oude SD CRT.
Prima voor dvd, dat zag er mss zelfs scherper uit dan op mijn fullhd scherm.
Maar manmanman, wat ziet het menu eruit! En de games! Ik kan me nog iemand herinneren die de ps3 maar afkraakte, omdat ie het meerdere over de ps2 niet zag, maar ik begrijp nu wat ie bedoeld.
Hij had namelijk geen beschikking over een hd scherm, maar nog een oude sd crt.
Oké, het ziet er niet slecht uit, beter dan ps2 games, maar die extra, ja wat zal ik het noemen.. sprankel? Die is er niet.

Maar ik heb wel het idee dat het er beter kan uitzien. Zo kon ik zien dat het menu niet helemaal fullscreen was, maar een beetje buiten beeld liep. Tekst was ook erg vaag.
Is er een andere, betere manier om je ps3 op een oude beeldbuis te knopen? Ik had het nu gewoon met de standaard kabels (3 RCA pluggen en een scart-opzetstukje met veel te weinig pinnen) vastgeknoopt, maar dat zag er niet uit.
Exact de reden waarom ik een nieuwe TV gekocht heb, twee jaar nadat ik mijn PS3 had aangeschaft. De games kwamen tot leven. Hiermee wil ik zeggen, ik kreeg weer plezier in gamen omdat ik de games zag zoals bedoelt.
Andere reden was dat als ik wat vel belichte spellen speelde dat mijn TV gekleurde vlekken begon te vertonen. Dit lag gewoon aan omdat men de laatste jaren gewoon goedkope prut beeldbuizen gebruikten over het algemeen. Ik had een Thomson, daarvoor een Grundig (met hetzelfde euvel). Oh en van beide trok het beel ook scheef of gingen er dingen buiten beeld. Zelfs met gewoon tv kijken... hopeloos.

Ik zeg een ding... LCD ftw! Hehe

ps. Die laatste update (6.00) heeft naar mijn menig het menu helemaal verneukt. SD resolutie en de sprankel is gewoon irritant in mijn ogen. :(

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:10:
[...]

Nee, jouw manier van reageren is ook niet perfect. ;)
Er zijn veel mensen die veel waarde hechten aan de cijfers die een spel bij krijgt.
Ik ben zelf ook niet zo snel overtuigd door cijfertjes/meningen van anderen, maar demo's schetsen in mijn ogen vaker een verkeerd beeld van een game dan de gemiddelde reviewer.
Leuk voorbeeld daarvan was de eerste Uncharted-game. Er zijn legio gamers door de Uncharted-demo afgehaakt omdat het er niet zo bijzonder uitzag. Wat schieten, wat klimmen ... mwah... been there, done that. Door het aanhoudend enthousiasme van de mensen die het volledige spel hadden gespeeld zijn er heel wat mensen toch overstag gegaan en hebben toch maar Uncharted: Drake's Fortune gekocht. En wat bleek? Iedereen vond het achteraf een fantastisch spel omdat het totaal zoveel beter was dan de losse onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
ymmv schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:39:
[...]

Leuk voorbeeld daarvan was de eerste Uncharted-game. Er zijn legio gamers door de Uncharted-demo afgehaakt omdat het er niet zo bijzonder uitzag. Wat schieten, wat klimmen ... mwah... been there, done that. Door het aanhoudend enthousiasme van de mensen die het volledige spel hadden gespeeld zijn er heel wat mensen toch overstag gegaan en hebben toch maar Uncharted: Drake's Fortune gekocht. En wat bleek? Iedereen vond het achteraf een fantastisch spel omdat het totaal zoveel beter was dan de losse onderdelen.
Couldn't agree more! De demo vond ik echt 3x niets, heeft dan ook lang geduurd voordat ik Uncharted heb gekocht. Maar toen ik hem eenmaal had gekocht wilde ik eigenlijk constant verder spelen. En in mijn ogen is een game goed als je eigenlijk wilt afsluiten maar dan denkt weet je wat ik kijk nog eventjes daarachter, en dat je dan een half uur of later of nog langer jezelf toch maar eens dwingt om af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb sinds gisteren een PS3 en wil daarbij ook graag een headset gebruiken. Nu zie ik allemaal die leuke Bluetooth headsetjes, maar die wil ik niet gebruiken.

Als ik het goed heb gaat over die BT headsetjes toch alleen je communicatie met andere spelers? Ik wil graag een headset gebruiken die naast de communicatie ook je gamegeluid laat horen. Is dit mogelijk of...?

Ik dacht zelf aan de Creative HS-950 of een Creative HS-1000 (beiden USB koptelefoons uiteraard).
LogiForce schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:38:
[...]

Exact de reden waarom ik een nieuwe TV gekocht heb, twee jaar nadat ik mijn PS3 had aangeschaft. De games kwamen tot leven. Hiermee wil ik zeggen, ik kreeg weer plezier in gamen omdat ik de games zag zoals bedoelt.
Andere reden was dat als ik wat vel belichte spellen speelde dat mijn TV gekleurde vlekken begon te vertonen. Dit lag gewoon aan omdat men de laatste jaren gewoon goedkope prut beeldbuizen gebruikten over het algemeen. Ik had een Thomson, daarvoor een Grundig (met hetzelfde euvel). Oh en van beide trok het beel ook scheef of gingen er dingen buiten beeld. Zelfs met gewoon tv kijken... hopeloos.

Ik zeg een ding... LCD ftw! Hehe
Precies, ik heb in mn eigen kamer zelf ook geen HDTV, daarnaast is mn Dell 20" TFT niet HDCP compliant en mn 24" Apple LED Cinema Display kan helaas ook niet worden aangesloten...

In de woonkamer hebben wij een 37" Samsung LCD staan, wat een genot om op te gamen. Het is gewoon zonde om een PS3 op minder dan 1080p te gebruiken (wordt imho dan misbruiken), dus ik laat hem lekker in de huiskamer staan :)

[ Voor 46% gewijzigd door aramdin op 10-10-2009 06:21 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
[...]

Ook een keer gehad met een laptop die gewoon voor de deur was gedropped (had daar zelfs een heel weekend gestaan) en waarbij de postbode zelf de handtekeing had gezet. Die is na een intern onderzoek er wel mooi uitgegooid bij TPG, aangezien dat fraude is en erg hoog wordt opgenomen bij TPG (de bedrijfsrecherche kwam er zelfs aan te pas).

Je hoeft dus niet bang te zijn dat jij moet bewijzen dat de handtekening niet van jou is, de bewijslast ligt bij TPG.

[ Voor 24% gewijzigd door Schweino op 10-10-2009 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik ben op zoek naar games die je in online coop mode kan spelen. Ik bedoel dan met 2 consoles en dus niet 'naast elkaar op de bank online'.

In de oude topics heb ik de volgende spellen gevonden waar dit mogelijk zou zijn:

army of two
borderlands
cod 5
comet crash
lbp
lost planet 2
ninja Gaiden Σ 2
rainbow six Vegas
rainbow six Vegas 2
resident evil 5
resistance 2
saints row 2
trine
uncharted 2 (beta)

ik heb 2 vraagjes:
- staan hierboven spellen die alleen online coop zijn met 1 console ?
- weten jullie nog meer spellen ?

edit:
@AllSeeyinEye en Sandyman538: thnx, aangepast!

[ Voor 7% gewijzigd door RedBaret op 10-10-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 01-05 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

RedBaret schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:30:
Ik ben op zoek naar games die je in online coop mode kan spelen. Ik bedoel dan met 2 consoles en dus niet 'naast elkaar op de bank online'.

In de oude topics heb ik de volgende spellen gevonden waar dit mogelijk zou zijn:

*knip*

ik heb 2 vraagjes:
- staan hierboven spellen die alleen online coop zijn met 1 console ?
Trine is offline coop

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
ymmv schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:33:
[...]

Je mag best de game niks vinden, maar dan wel graag dmv een gefundeerde mening. Ok, je vindt de demo niks maar ik hoop toch wel dat je snapt dat een multi-player demo weinig zegt over de single player game wat het allerbelangrijkste onderdeel van de hele game is. Al die juichende recensies zijn vooral dankzij die single player en die heb je niet gespeeld.

Gelukkig zeg je het zelf al, ik heb inderdaad m'n eigen smaak en Uncharted 2 is niks voor mij. Daarom probeerde ik de game ook juist niet aan te vallen, want ik probeer geen discussie te beginnen over de game. Dit ging over mijn persoonlijke mening over het spel.
Ik kan het best een beetje verder toelichten, daar heb je wel gelijk in. Maar ik vraag me dan ook meteen af in hoeverre dat nut zou hebben gehad, of als ik dat nu nog zou doen, op dit moment zal hebben. De meeste mensen hier hebben hun keuze toch al gemaakt (of ze de game gaan kopen) dus is het inbrengen van argumenten waarom je het spel niet leuk vind/wel leuk vind dan niet overbodig?
Dit is juist waarom ik m'n opmerking kort hield en geen argumenten meegaf, ik wil niemand overtuigen en ik wil door niemand overtuigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

RedBaret schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:30:

edit:
@AllSeeyinEye: thnx
Rainbow six vegas 2. Al voor weinig op internet te koop 10 a 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deal of geen deal? Bij Amazon.co.uk kun je een 250GB PS3 met drie gratis games bestellen voor 323,22 euro (incl verzendkosten). De selectie aan games is klein maar er zitten wel bijv inFamous, Wet en Fifa 10 bij (plus nog een rits Platinum-titels zoals Ratchet & Clank, Uncharted, Killzone 2, etc)
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.