Had hem gister op de een of andere manier gehaald in crushing.Lizardz schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:20:
[...]
Ik weet hoe het moet, heb de game al uitgespeeld op moeilijk, nu speel ik verpletternd ( crushing ) en dan is het gewoon niet te doen, heb t misschien al wel 15 keer geprobeerd. Kom steeds wel bij de laatste "stage" maar dan lukt het toch weer niet.
spoiler:
Wat ik heb gedaan in de laatste stage was blijven rondrennen en hopen dat hij een granaat tegen dat sap gooit en daarnaartoe loopt. En anders moet je hem pakken op de volgende punten:
- Het begin
- De boomstam waarop je kan lopen
- De trap waar je de mogelijkheid heb om hem 2x achter elkaar te beschadigen.
- Het begin
- De boomstam waarop je kan lopen
- De trap waar je de mogelijkheid heb om hem 2x achter elkaar te beschadigen.
Heb je wel alle HDMI poorten geprobeerd? Misschien kan het daaraan liggen.FireBladeX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:44:
[...]
Philips 32PFL5604, heb alles geprobeerd maar krijg dus absoluut geen beeld. Ene keer krijg ik melding van mijn tv "geen videosignaal" andere keer "niet ondersteunt formaat". Dit wordt mijn 20st keer dat ik reset... denk moeilijk dat het bij de 21st keer gewoon gaat werken. Mijn tv ondersteunt gewoon full hd (1920x1080) en die zelfde HDMI kabel geeft gewoon prima beeld via mijn xbox 360. Dus aan de HDMI kabel kan het niet liggen. Aan de tv denk ik ook niet, dus dan moet het wel aan de ps3 liggen... bekend of geen bekend probleem, neem aan dat het ding dus op een of andere maneir stuk is gegaan. Kan je zeggen wat je wilt, maar dan is het voor mij PERSOONLIJK geen goed kwalitatief product.
[ Voor 29% gewijzigd door Tjesus op 31-10-2009 11:19 ]