Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 13:18
Lizardz schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:20:
[...]

Ik weet hoe het moet, heb de game al uitgespeeld op moeilijk, nu speel ik verpletternd ( crushing ) en dan is het gewoon niet te doen, heb t misschien al wel 15 keer geprobeerd. Kom steeds wel bij de laatste "stage" maar dan lukt het toch weer niet.
Had hem gister op de een of andere manier gehaald in crushing.

spoiler:
Wat ik heb gedaan in de laatste stage was blijven rondrennen en hopen dat hij een granaat tegen dat sap gooit en daarnaartoe loopt. En anders moet je hem pakken op de volgende punten:

- Het begin
- De boomstam waarop je kan lopen
- De trap waar je de mogelijkheid heb om hem 2x achter elkaar te beschadigen.
FireBladeX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:44:
[...]

Philips 32PFL5604, heb alles geprobeerd maar krijg dus absoluut geen beeld. Ene keer krijg ik melding van mijn tv "geen videosignaal" andere keer "niet ondersteunt formaat". Dit wordt mijn 20st keer dat ik reset... denk moeilijk dat het bij de 21st keer gewoon gaat werken. Mijn tv ondersteunt gewoon full hd (1920x1080) en die zelfde HDMI kabel geeft gewoon prima beeld via mijn xbox 360. Dus aan de HDMI kabel kan het niet liggen. Aan de tv denk ik ook niet, dus dan moet het wel aan de ps3 liggen... bekend of geen bekend probleem, neem aan dat het ding dus op een of andere maneir stuk is gegaan. Kan je zeggen wat je wilt, maar dan is het voor mij PERSOONLIJK geen goed kwalitatief product.
Heb je wel alle HDMI poorten geprobeerd? Misschien kan het daaraan liggen.

[ Voor 29% gewijzigd door Tjesus op 31-10-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Damn...ik weet niet wat ik fout doe, maar krijg nooit meer iets van Sony. ;P

Please, i need god of war demo.....haha kutzooi.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:01
LuPo schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:19:
[...]

Die HDMI-kabel doet het in z'n Xbox 360 wel. Dus ik denk niet dat hij dat gaat overwegen. :P

Ik vind de toon waarop FireBladeX begon in z'n eerste post al dat ik dacht: :r . Als je toch zo graag gal uitspuugt over de PS3, doe hem dan gelijk weg en laat ons erbuiten. Als je hulp wilt, begin dan in het vervolg wat vriendelijker.

edit: Om je dan nog maar een klein beetje op weg te helpen. Zoals 3 à 4 mensen voor mij ook al hebben aangegeven: probeer eens "Ja" te selecteren in plaats van "Nee" als de PS3 vraagt of hij de maximale resolutie mag pakken op je oude vertrouwde TV.
Ik heb even wat onderzoek gedaan!
Xbox360 wiki, hierin zoeken naar "HDMI" en dan zie je dat de Xbox360 een HDMI 1.2 poort heeft.
PS3 wiki, hierin eveneens zoeken naar "HDMI" en dan zie je dat de PS3 een HDMI 1.3A poort heeft.
Wellicht gebruikt Firebladex een HDMI1.2 kabel welke niet goed werkt met een 1.3a poort, aangezien de bandwidth van de kabel ruim de helft is bij 1.2 vergeleken 1.3a.

HDMI wiki.

Probleem waarschijnlijk opgelost. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Xerox op 31-10-2009 12:03 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:01:
[...]

Ik heb even wat onderzoek gedaan!
Xbox360 wiki, hierin zoeken naar "HDMI" en dan zie je dat de Xbox360 een HDMI 1.2 poort heeft.
PS3 wiki, hierin eveneens zoeken naar "HDMI" en dan zie je dat de PS3 een HDMI 1.3A poort heeft.
Wellicht gebruikt Firebladex een HDMI1.2 kabel welke niet goed werkt met een 1.3a poort.

HDMI wiki.

Probleem waarschijnlijk opgelost. ;)
HDMI 1.2 en 1.3-kabels?? :?

Firebladex moet gewoon 'ja' kiezen bij de automatische configuratie. Als dat niet werkt, moet hij kijken of er wel beeld is op de de bij de PS3 meegeleverde composite SCART-videokabel. En moet hij kijken of zijn HDMI-kabel wel beeld geeft op andere HDMI-aansluitingen van zijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:01
ymmv schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:06:
[...]

HDMI 1.2 en 1.3-kabels?? :?

Firebladex moet gewoon 'ja' kiezen bij de automatische configuratie. Als dat niet werkt, moet hij kijken of er wel beeld is op de de bij de PS3 meegeleverde composite SCART-videokabel. En moet hij kijken of zijn HDMI-kabel wel beeld geeft op andere HDMI-aansluitingen van zijn TV.
Er is dus wel verschil tussen kabels. Toen ik me nieuwe TV kocht en al een PS3 thuis had, nam ik ook een HDMI kabel erbij. Even kijken bij het verschil: ene kabel was HDMI1.2 en andere was HDMI1.3a/b

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe cijfers van deze week in de benelux:

1 FORZA MOTORSPORT 3 (XBOX 360) MICROSOFT
2 PRO EVOLUTION SOCCER 2010 (PS3) KONAMI
3 UNCHARTED 2 (PS3) SONY
4 FIFA 10 (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
6 FOOTBALL MANAGER 2010 (PC) SEGA
7 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
8 FIFA 10 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
9 FIFA 10 (PS2) ELECTRONIC ARTS
10 PROFESSOR LAYTON & THE DIABOLICAL BOX (DS) NINTENDO

Weer een mooie lijst en Forza 3 zoals verwacht bovenaan. Zit zelf ook erg te twijfelen om deze te gaan halen maar wil ik optimaal genioeten van de game dan kost ie me 120 euri door de game zelf en een abbo voor live. Daarnaast ben ik nog veel te druk met Demon's Souls en Uncharted 2.

Voor Demon's Souls is er tijdens haloween iets aan de hand als je online speelt:
Anoniem: 268098 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:09:
Zeer interesssant schijnt dat er wat gaat gebeuren in DS online nu met halloween ;)

As Halloween is fast approaching, Atlus is warning all heroes of Boletaria to take extreme caution while venturing in the world of Demon’s Souls. To celebrate Halloween, dark ominous cloud is engulfing the world. Powerful demon lurks around while great loots will come upon you. Proceed with extreme caution when playing Demon’s Souls online…

We don’t know when will the dark clouds will be lifted but hopefully after Halloween comes… Still don’t get it? Maybe the statement from Atlus’ great Aram Jabbari will;

“Early reports from the Kingdom of Boletaria indicate that the Old One’s power grows,” announced Aram Jabbari, Manager of PR and Sales for Atlus, shuffling awkwardly under the weight of his full set of fluted armor. “We’ve discovered that the nefarious Demon will seek to descend the land in pure blackness on All Hallow’s Eve. His minions will be more powerful, but the rewards for those who seek to challenge them will be greater as well. We don’t know how long this dark tendency will last, but we do advise those prone to controller-into-LCD syndrome to proceed carefully.” Jabbari then cackled as he quickly put a Thief’s ring on his finger and disappeared.

http://www.justpushstart....n-with-greater-challenge/
Werkelijk een fenomenale game, ik heb er zelf Uncharted 2 voor aan de kant gelegd. Enorm jammer dat deze topper zeer waarschijnlijk niet naar de EU komt. Ik heb de US versie besteld via dimentionplus. En heb er gewoon 59 euri voor betaald. Echt een aanrader!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:07
Oh god... 21st keer gerest en ja hoor heb weer beeld . Deze keer gewoon op "ja" geklikt wanneer die vroeg of ik het op de maximale resolutie wou zetten. Ik weet nogsteeds niet waar het aanligt, maar in ieder geval hij doet het nu ( toch allemaal bedankt voor jullie reactie :) ). Dat wordt dus nooit meer resolutie veranderen van de ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireBladeX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:19:
Oh god... 21st keer gerest en ja hoor heb weer beeld . Deze keer gewoon op "ja" geklikt wanneer die vroeg of ik het op de maximale resolutie wou zetten. Ik weet nogsteeds niet waar het aanligt, maar in ieder geval hij doet het nu ( toch allemaal bedankt voor jullie reactie :) ). Dat wordt dus nooit meer resolutie veranderen van de ps3 :)
Heb je de eerste 20 keer telkens op "nee" gedrukt dan? ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
hahaha sorry moest erg lachen :p priceless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:24
Mooi. ;) Deze reactie is in ieder geval weer 'normaal'. Maar waarom heb je in godsnaam "Nee" geklikt? Je wilt toch altijd de hoogste resolutie? Of speel je liever in 640x480? :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
volgens mij zijn er twee opties tijdens het opstarten
1 er is een HDMI aparaat gedetecteerd wil je dat video en audio uitvoeren met HDMI

2 wilt u auto optimale instellingen activeren. Als de reso niet ondersteund wordt keert deze na 30 sec terug naar de oorspronkelijke reso.

als je bij 1 NEE doet dan krijg je geen beeld over HDMI maar over AV out.
als je bij 2 NEE doet krijg je 576p en die moet gewoon werken op je tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Frank J. schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:33:
volgens mij zijn er twee opties tijdens het opstarten
1 er is een HDMI aparaat gedetecteerd wil je dat video en audio uitvoeren met HDMI

2 wilt u auto optimale instellingen activeren. Als de reso niet ondersteund wordt keert deze na 30 sec terug naar de oorspronkelijke reso.

als je bij 1 NEE doet dan krijg je geen beeld over HDMI maar over AV out.
als je bij 2 NEE doet krijg je 576p en die moet gewoon werken op je tv
Ja denk dat da de probleem was. Waarom ik eerst "nee" had geklikt is omdat mijn TV in de woonkamer maar max 1080i ondersteunt. Dus lekker op laag resolutie zetten en dan pas aansluiten zodat ik direct beeld zou hebben. Dus toen ik de eerste keer op NEE had gedrukt is het beeld dus naar AV geswitched en kreeg ik dus alsmaar geen beeld via HDMI. Bedankt voor de uitleg :)

btw tis gewoon iets persoonlijks, als een elektronische apparaat niet naar behoren werkt wordt ik snel pissig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:08:
[...]

Er is dus wel verschil tussen kabels. Toen ik me nieuwe TV kocht en al een PS3 thuis had, nam ik ook een HDMI kabel erbij. Even kijken bij het verschil: ene kabel was HDMI1.2 en andere was HDMI1.3a/b
De HDMI-club heeft enige tijd geleden twee kabelvarianten bedacht: standard en high-speed.

citaat:

"Q. What is the difference between a “Standard” HDMI cable and a “High-Speed” HDMI cable?

Recently, HDMI Licensing, LLC announced that cables would be tested as Standard or High-Speed cables.

* Standard (or “category 1”) HDMI cables have been tested to perform at speeds of 75Mhz or up to 2.25Gbps, which is the equivalent of a 720p/1080i signal.
* High Speed (or “category 2”) HDMI cables have been tested to perform at speeds of 340Mhz or up to 10.2Gbps, which is the highest bandwidth currently available over an HDMI cable and can successfully handle 1080p signals including those at increased color depths and/or increased refresh rates from the Source. High-Speed cables are also able to accommodate higher resolution displays, such as WQXGA cinema monitors (resolution of 2560 x 1600)."

De grap is dat deze kabelstandaard pas vanaf 17 oktober 2008 bestaat terwijl HDMI 1.0 (gecertificeerd op 9 dec 2002) al 1080p aankon. Elke HDMI-kabel ooit gemaakt is gewoon geschikt voor 1080p.

Pas als je grote afstanden moet overbruggen loont het om te investeren in dure kwaliteitskabels maar voor dat metertje tussen je TV en de versterker of PS3... Niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
FireBladeX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:43:
[...]

Ja denk dat da de probleem was. Waarom ik eerst "nee" had geklikt is omdat mijn TV in de woonkamer maar max 1080i ondersteunt. Dus lekker op laag resolutie zetten en dan pas aansluiten zodat ik direct beeld zou hebben. Dus toen ik de eerste keer op NEE had gedrukt is het beeld dus naar AV geswitched en kreeg ik dus alsmaar geen beeld via HDMI. Bedankt voor de uitleg :)

btw tis gewoon iets persoonlijks, als een elektronische apparaat niet naar behoren werkt wordt ik snel pissig :p
Granted, maar het apparaat werkt wel naar behoren. Dat jij verkeerde keuzes maakt is natuurlijk wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireBladeX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:43:
[...]

De PS3 leest over HDMI de maximale resolutie uit en zal dus nooit in 1080p starten als je scherm maar 1080i aankan.
Het apparaat was in dit geval een stuk slimmer dan de gebruiker... Waarom je in hemelsnaam 20 keer de foute optie bleef kiezen en niet op het idee kwam dat JIJ misschien een fout maakte ... Bij de derde of vierde keer dat het fout gaat probeer je toch een keer die andere optie uit ipv dat je maar koppig op NEE blijft drukken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:24
offtopic:
Hehe, ik denk dat FireBladeX nu wel vaak genoeg heeft gehoord dat hij niet zo slim heeft gehandeld. Laten we weer ontopic gaan. ;)

Ik heb sinds een paar weken een PS3 met 80GB. Hoeveel vereist de gemiddelde game aan hardeschijfruimte? Oftewel, hoeveel games kan ik installeren voordat ik andere spellen eraf moet gooien of een grotere hardeschijf moet kopen?

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 31-10-2009 13:02 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Het apparaat was in dit geval een stuk slimmer dan de gebruiker... Waarom je in hemelsnaam 20 keer de foute optie bleef kiezen en niet op het idee kwam dat JIJ misschien een fout maakte ... Bij de derde of vierde keer dat het fout gaat probeer je toch een keer die andere optie uit ipv dat je maar koppig op NEE blijft drukken ...
Ik heb niet 20x nee gedrukt, ik heb in totaal 21x gereset. Heb dus in totaal maar 2x de scherm gehad om ja of nee te klikken. Al die andere keren gaf die gewoon geen beeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:01:
offtopic:
Hehe, ik denk dat FireBladeX nu wel vaak genoeg heeft gehoord dat hij niet zo slim heeft gehandeld. Laten we weer ontopic gaan. ;)

Ik heb sinds een paar weken een PS3 met 80GB. Hoeveel vereist de gemiddelde game aan hardeschijfruimte? Oftewel, hoeveel games kan ik installeren voordat ik andere spellen eraf moet gooien of een grotere hardeschijf moet kopen?
Er zijn steeds minder games met een verplichte HD-installatie. Bij de games die dit wel verlangen is de benodigde grootte ook zeer wisselend, het kan varieren van een paar 100MB tot 4GB. Je kunt echt tientallen games kopen voordat je hier tegenaan zult lopen. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat dit ooit een probleem wordt. Je zult eerder een grotere HD willen hebben als je massaal films en muziek op je PS3 gaat opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Volgens mij als je geen media op de harde schijf zet, series of films die veel ruimte innemen, kom je met spellen alleen, niet snel aan de 80 GB, lees: praktisch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:02
Net borderlands gekocht, mooi spel.
Wel even wennen aan de graphics. Maar speel verder erg goed.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 18:33

Nitai

Live the life you love.

swopdark schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:18:
Weer een mooie lijst en Forza 3 zoals verwacht bovenaan. Zit zelf ook erg te twijfelen om deze te gaan halen maar wil ik optimaal genioeten van de game dan kost ie me 120 euri door de game zelf en een abbo voor live.
offtopic:
De game kost rond de 41 euro online in het buitenland. En een jaartje live kost tegenwoordig rond de 35 euro.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52
ymmv schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:09:
[...]

Er zijn steeds minder games met een verplichte HD-installatie. Bij de games die dit wel verlangen is de benodigde grootte ook zeer wisselend, het kan varieren van een paar 100MB tot 4GB. Je kunt echt tientallen games kopen voordat je hier tegenaan zult lopen. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat dit ooit een probleem wordt. Je zult eerder een grotere HD willen hebben als je massaal films en muziek op je PS3 gaat opslaan.
Stomme vraag maar kan dat? Dat zou wel ëxtreem vet zijn. Nu loop ik namelijk vast met m'n 100MBit netwerk 1080 te streamen. Als ik het op de HDD kan zetten dan is het hélemaal vet. M'n hele bluray verzameling op de hdd dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

RedHat schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:54:
[...]

Stomme vraag maar kan dat? Dat zou wel ëxtreem vet zijn. Nu loop ik namelijk vast met m'n 100MBit netwerk 1080 te streamen. Als ik het op de HDD kan zetten dan is het hélemaal vet. M'n hele bluray verzameling op de hdd dan maar :)
Ja je kan je interne HDD vervangen. Elke 2,5" HDD met een maximale hoogte van 9.5mm en een SATA aansluiting werkt. Zowel 5400rpm als 7200rpm. Het levert echter bijna geen prestatiewinst op.

Enige 'nadeel' is dat de hardeschijf in FAT32 wordt geformateerd. De meeste Blurayfilms in MKV formaat zijn groter als 4GB waardoor deze niet op de interne hardeschijf gekopieerd kunnen worden. Eén van de beperkingen van FAT32 is namelijk dat een enkele bestand niet groter als 4GB kan/mag zijn. Je zou dan je films moeten knippen of de speciale versies moeten downloaden voor de PS3 die <4GB zijn

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52
Yellowneck schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:57:
[...]

Ja je kan je interne HDD vervangen. Elke 2,5" HDD met een maximale hoogte van 9.5mm en een SATA aansluiting werkt. Zowel 5400rpm als 7200rpm. Het levert echter bijna geen prestatiewinst op.

Enige 'nadeel' is dat de hardeschijf in FAT32 wordt geformateerd. De meeste Blurayfilms in MKV formaat zijn groter als 4GB waardoor deze niet op de interne hardeschijf gekopieerd kunnen worden. Eén van de beperkingen van FAT32 is namelijk dat een enkele bestand niet groter als 4GB kan/mag zijn. Je zou dan je films moeten knippen of de speciale versies moeten downloaden voor de PS3 die <4GB zijn
Die informatie kende ik al wel :) Dit vroeg ik ook niet ;) Beetje stom van mij gequote zie ik :) sorry.
Met AVCHD kun je gewoon netjes in 4gb splitten dacht ik.

Ik bedoelde gewoon files op je PS HDD zetten (o.a. films)... Dat zou mooi zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 31-10-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yellowneck schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:57:
[...]

Onzin.

EXTERNE HDs moeten met FAT32 geformatteerd zijn, INTERNE HDs gebruiken het eigen bestandsysteem van de PS3 en daar zit GEEN 4GB-beperking op. Als een film direct gestreamd kan worden (dus zonder transcoding of andere trucs), dan kun je hem naar de interne HD kopieren. Met programma's als Gotsent kun je MKVs omzetten naar een bestandsformaat dat de PS3 wel snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Net de God of War III demo doorlopen en ik moet zeggen dat ze er wel weer een spektakel van hebben gemaakt. Echt, hoe ze sommige moves verzinnen, te bruut voor woorden gewoon. Nou ben ik niet zo’n hack ‘n slasher, maar ik vond de demo wel vermakelijk. Grafisch (nog) niet denderend, maar zoveel sfeer (vooral ook door de weer epische soundtrack) en non stop actie. Dit heeft wel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

ymmv schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:06:
[...]

Onzin.

EXTERNE HDs moeten met FAT32 geformatteerd zijn, INTERNE HDs gebruiken het eigen bestandsysteem van de PS3 en daar zit GEEN 4GB-beperking op. Als een film direct gestreamd kan worden (dus zonder transcoding of andere trucs), dan kun je hem naar de interne HD kopieren. Met programma's als Gotsent kun je MKVs omzetten naar een bestandsformaat dat de PS3 wel snapt.
Oooooh _O- . Vond al zo vreemde keuze van Sony....FAT32, zo 2001 :w
Maar ik dacht gezien die inderdaad extern FAT32 alleen accepteerd, intern dit ook van toepassing was. Blijkbaar niet, beter. Desalniettemin is het omzetten van MKV's naar een PS3-compatible formaat teveel werk (ook al gebeurd het via remux) t.o.v. het direct streamen van PMS, mijn notebook staat toch altijd aan. Maar kan voor iemand anders natuurlijk wel handig zijn.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-04 15:49

mace

Sapere Aude

Jammer dat de PS3 geen HFS+ ondersteunt zoals de 360, dan kan je mooi om die 4GB limitering heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mace schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:30:
Jammer dat de PS3 geen HFS+ ondersteunt zoals de 360, dan kan je mooi om die 4GB limitering heen.
Oftewel, zeer slim van Sony. Zo voorkomen ze in ieder geval dat games (die snel over die 4GB heen gaan tegenwoordig) ooit vanaf een externe HD kunnen worden gespeeld, zoals op de originele xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:45:
[...]

Net als die andere knakker lijk jij er ook weinig van te snappen Sagat. ;)
Hij klaagt, geeft veels te weinig informatie en reageert vervolgens niet op de eventuele oplossingen die hem gegeven worden.
Mocht het echt een defect zijn dan zit hij sowieso in het verkeerde topic te roeren.
Een 360 kopen lijkt me vrij nutteloos als je er al 1 hebt.
[edit] Misschien toch wel handig gezien de harde feiten van betrouwbaarheid. :+
Hmmm ik zie dat je je bericht hebt aangepast. Maar maak je geen zorgen,als ik hier al om hulp kom vragen, dan reageer ik wel op aangedragen oplossingen hoor. Maar normaal gesproken zal ik alleen mijn ervaringen delen. God of war 3, uncharted, demon souls, lijken me echt fantastisch en de ps3 controller is voor mij beter voor pes omdat ik de voorgaande delen op ps2 gespeeld heb. GT5 misschien ook wel, hoewel ikzelf meer van arcade racers hou. pgr3 is een van de redenen dat ik een paar jaar terug een 360 kocht en dat spel is het meer dan waard. Ik weet niet of je het wel is geprobeerd hebt(durf jij binnen 5 meter van een 360 te komen? :P), maar zelfs nu nog kan je er veel lol mee hebben als het je genre is en je niet een te erge gfx whore bent, want de gfx zijn inmiddels licht gedateerd
.
En ik moet idd wel toegeven dat je gelijk hebt op de betrouwbaarheid van de 360, want mijn eerste 360 is een paar maanden nadat ik em verkocht had stuk gegaan (ik heb de koper hier vooraf ook voor gewaarschuwd en verteld dat deze nog rrod garantie had en dat is ook allemaal netjes opgelost). Maar ja dat zei ik natuurlijk in mijn eerste post al.
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat het beter is dat beide consoles nu redelijk stabiel zijn want fireblade is niet de enige die pissig is als zijn electronica niet werkt :)

@swopdark
Je kan forza3 online spelen voor 60 euro als je het spel en een 3maanden kaart importeert. Ik zou in jouw geval geen jaar live kopen, dat haal je er toch niet uit. Of blijf je f3 een jaar online spelen? (then again tegen die tijd is gt5 misschien al uit in Europa, 3 maanden lijkt me helaas wat aan de krappe kant :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:25
Voor de mensen die Tekken 6 willen gaan halen:

Heb 'm vanmiddag ff opgepikt bij de FRS. Zeer vermakelijk spel :D . Gewoon de good old Tekken!

Graphics zijn wel oke, niet bijzonder eigenlijk. Speelt op de default settings wat 'traag'. Niet normaal veel characters :P , altijd goed natuurlijk! Enne verder prima spel voor met z'n tweeen op de bank (heb online e.d. nog niet uitgeprobeerd).

Wel ff 5 min die story mode gespeeld, maar eerst maar eens ouderwets het spel 'uitspelen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320247

Er wordt veel reclame gemaakt voor PS3 mod-chips. Is het tegenwoordig ook mogelijk zonder mod-chip?

Ik wens namelijk geen hardware aanpassingen te maken. Bij voorkeur alleen een software unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Anoniem: 320247 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:18:
Er wordt veel reclame gemaakt voor PS3 mod-chips. Is het tegenwoordig ook mogelijk zonder mod-chip?

Ik wens namelijk geen hardware aanpassingen te maken. Bij voorkeur alleen een software unlock.
Waar zie jij een modchip voor de PS3 dan?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-04 15:49

mace

Sapere Aude

Het is uberhaupt (nog?) niet mogelijk dus die chips zijn fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

sorry dude, je zult lekker moeten betalen voor je games.
PS3 is (op dit moment) niet om te bouwen of softmodden of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 10:23
M a r c o schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:13:
[...]

sorry dude, je zult lekker moeten betalen voor je games.
PS3 is (op dit moment) niet om te bouwen of softmodden of wat dan ook.
Waarom wil je dan per se niet betalen voor je games? Voor mij zou modden, op welke manier dan ook, meer zijn voor het installeren van bijvoorbeeld emulators. Ik weet dat dit momenteel kan via Linux, maar graag zou ik deze ook direct via XMB laden.

Illegaal games spelen is zooo 1998... :9

Overigens heb ik de GoWIII Beta ook binnen gehad, alleen gaat de download niet al te snel, nog een minuut of 15 gok ik nu nog.

EDIT: Net even de GOWIII beta gespeeld, het is dus de E3 versie, welke ook bij Distinct 9 en GoW Collection geleverd gaat worden.

Bij deze heb ik eigenlijk nooit meer dan 5 minuten GoW gespeeld, en dat was de tweede, maar ik moet zeggen dat de gameplay echt superstrak is. Wel best een pittig spel/demo en moest toch even oefenen met de controls. Alhoewel ik ze nog niet helemaal onder de knie heb en het hierbij ook nog maar om een demo gaat, ben ik bij deze wel zowat verkocht.

Een paar weken terug heb ik ook GoW Collection besteld, omdat ik benieuwd was naar de spellenreeks en ik denk dat ik er vrij veel speelplezier aan ga hebben :).

[ Voor 32% gewijzigd door alex3305 op 31-10-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Heeft er iemand enig idee wat er in vredesnaam met de distributie van Nederlandse PSN kaarten aan de hand is?

Net even mijn favo online gamecard winkels afgelopen maar ze zijn allemaal (al een flinke tijd) out of stock. En dat terwijl ik toch wel erg graag eens naar titels als Fat Princess en de PS3 versie van Wipeout wil kijken.

Nog even en ik ga toch even ernstig overwegen om toch maar even (tijdelijk) mijn CC aan mijn PSN account te hangen...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:07
Ik heb ze nog wel ruim op voorraad gezien bij de normale winkels ( dynabyte, intertoys, bart smit ), echter heb je daar op dit tijdstip niet zoveel aan :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-04 22:55
Uncharted2 EINDELIJK gehaald op verpletterend, nu nog de andere trophies halen, nog:

20 schatten,
200 kills met Gau
Survivalexpert
Stalenvuist expert
Stalenvuist 5 kills op rij

Ik ga bij dit spel voor platina :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322404

Lizardz schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:21:
Uncharted2 EINDELIJK gehaald op verpletterend, nu nog de andere trophies halen, nog:

20 schatten,
200 kills met Gau
Survivalexpert
Stalenvuist expert
Stalenvuist 5 kills op rij

Ik ga bij dit spel voor platina :P
Haha, netjes man, ik heb hem nog niet eens uitgespeeld op Normaal (doe ook rustig aan want wil hem nog meemaken op volle kwaliteit aangezien mijn GoldPlated HDMI kabel van iBood nog niet binnen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

pingwings schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:07:
Die had ik al even bekeken op internet, maar ik vind 20 euro voor een downloadbaar spel iets te veel :9
Wat een onzinnige redenering :{ Twee jaar geleden kon je Warhawk voor 29.95 kopen op de PSN en in de winkel betaalde je her en der 70 euro. Tegenwoordig is Warhawk op PSN 19.95 en nog een van de beste (online) PS3-spellen voor mij. Trine is ook in de winkel te koop maar vanaf de harddisk spelen is een stuk relaxter en ik snap niet waarom het dan een minder goed spel zou zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001

jefjef

learning by doing

spoiler:
help! Ben nog niet ver met Uncharted2 maar zit nu in de chpater dat die dolgedraaide sneeuwbok :o eerst mijn gids doodde en nu achter mij aan gaat. Het enige wat ik heb is een luger....Iemand tips?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 31-10-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

jefjef schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:02:
help! Ben nog niet ver met Uncharted2 maar zit nu in de chpater
spoiler:
dat die dolgedraaide sneeuwbok :o eerst mijn gids doodde en nu achter mij aan gaat
. Het enige wat ik heb is een luger....Iemand tips?
Kun je beter vragen in het Uncharted 2 topic en spoilertags gebruiken, maakt mij nie zoveel uit, maar sommigen kunnen zich daar over opwinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wilde even melden dat de Free Record Shop interessante kortingen heeft. Ten eerste krijg je 10 % korting als ANWB lid en ten tweede zag ik toevalligerwijs Addiscount staan waarbij je bijna 7 euro korting kon verdienen. Ik even verdiept, wat moet je doen?

Je meld je aan en het enige wat je moet doen is reclame bekijken. (Ik dacht, hoppa, gewoon aanzetten en wachten totdat het over is, maar je moet intensief kijken vanwege vragen om de 30 seconden over de reclames). Na 6 minuten had ik een korting van 6 pleuro nogwat. Dat is snel verdiend en makkelijk (soms ook leuk ook, bijv. PS3 reclames). Het is dus een aanrader, alleen nog niet heel bekend.

Ik heb dus GT5:P van 30 voor 20. Mooi verdiend vind ik zo.

Alleen jammer dat er niet heel veel shops aangesloten zijn bij Addiscount, heb meteen Consoleshop en Bol.com aangevraagd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jefjef schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:02:
help!
spoiler:
Ben nog niet ver met Uncharted2 maar zit nu in de chpater dat die dolgedraaide sneeuwbok :o eerst mijn gids doodde en nu achter mij aan gaat. Het enige wat ik heb is een luger....Iemand tips?
spoiler:
Heel simpel, gewoon op zijn kop blijven knallen! >:)

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 31-10-2009 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Heb hier en daar een spoiler toegevoegd. Overigens mogen reacties over Uncharted in het bijbehorende topic.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthvis
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-04 13:12
[PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1 dus en ook daar zijn spoilertags gewenst.

[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 31-10-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barthvis schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:42:
[...]

Kun je dan gelijk even melden hoe je die }) Yeti verslaat? Pleeease?
Lees de post van de Moderator...

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 31-10-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

mindcrash schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:50:
Heeft er iemand enig idee wat er in vredesnaam met de distributie van Nederlandse PSN kaarten aan de hand is?

Net even mijn favo online gamecard winkels afgelopen maar ze zijn allemaal (al een flinke tijd) out of stock. En dat terwijl ik toch wel erg graag eens naar titels als Fat Princess en de PS3 versie van Wipeout wil kijken.

Nog even en ik ga toch even ernstig overwegen om toch maar even (tijdelijk) mijn CC aan mijn PSN account te hangen...
Wipeout HD + Fury addon is nu ook op disk te krijgen.:) En hij ligt ook al in de winkel. Heb 'em van de week zien staan bij Bart Smit. (in Veenendaal)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-04 10:37
hai ik heb sinds afgelopen woensdag een probleem. Ik heb een yellow light of death. Ik heb vandaag maar een nieuwe ps3 250 gig gehaald bij intertoys uncharted 2 bundel voor 315 euro. :) als ik nu dezelfde PSN ID van me oude ps3 gebruik, krijg ik dan me vriendenlijst plus de trofeeen terug die in me oude playstation staan? dit moet ik weten. thanx in ieder geval. me oude ps3 word als het goed is maandag gemaakt.. iemand interesse in een 60 gig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Canerooo schreef op zondag 01 november 2009 @ 01:03:
hai ik heb sinds afgelopen woensdag een probleem. Ik heb een yellow light of death. Ik heb vandaag maar een nieuwe ps3 250 gig gehaald bij intertoys uncharted 2 bundel voor 315 euro. :) als ik nu dezelfde PSN ID van me oude ps3 gebruik, krijg ik dan me vriendenlijst plus de trofeeen terug die in me oude playstation staan? dit moet ik weten. thanx in ieder geval. me oude ps3 word als het goed is maandag gemaakt.. iemand interesse in een 60 gig :P
ja de trophies en games/dlc die je hebt gekocht via je account staan op server dus je zal ze op je nieuwe ps3 weer terug krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Trophies moet je wel af en toe syncen. Kan handmatig maar doet ie (soms?) ook als je ze wil bekijken vanuit de XMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Laatst online: 10-02 09:16
Accountsharing doen we maar niet.

[ Voor 83% gewijzigd door PromoX op 01-11-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
PPietje schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:29:
Accountsharing doen we maar niet.
Damn! ;) Ben nogal ongeduldig voor die game, maar dan maar wachten op de GoW collection, daar zit de demo ook bij dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001

jefjef

learning by doing

Danke, kon het topic niet terug vinden via de search? zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04 20:34
PPietje schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:04:
[...]

Damn! ;) Ben nogal ongeduldig voor die game, maar dan maar wachten op de GoW collection, daar zit de demo ook bij dacht ik :)
http://www.psu.com/forums...read.php?t=224874&page=18 ;)

Heb ik hem ook vandaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heren, en een verdwaalde dame,

Ik heb een apart probleem. Ik heb sinds kort een Bose lifestyle 12 set (uit 2007 met van die witte satelliet speakertjes). Deze heeft enkel een digitale coaxiale audio ingang en accepteert geen DTS maar wel Dolby Digital. Dus ik heb een Optisch in naar Digitaal coaxiaal uit adapter gekocht en zodoende de PS3 aangesloten.

Daarna heb ik via Audio settings alleen Dolby Digital aangevinkt maar er komt alsnog geen geluid.. als ik de hele setup op m'n PC aansluit krijg ik wel geluid (en dan ook Dolby Digital 5.1). Ik vrees dat het geluid van de ps3 niet geaccepteerd wordt door m'n Bose set.

Iemand tips.. suggesties..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Heb je je audio output op je PS3 wel op optical staan en niet op HDMI?

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 01-11-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Tom schreef op zondag 01 november 2009 @ 01:39:
Trophies moet je wel af en toe syncen. Kan handmatig maar doet ie (soms?) ook als je ze wil bekijken vanuit de XMB.
Als je een nieuwe trophie hebt gehaald en je wilt je trophies bekijken in de xmb dan zal je ps3 automatisch syncen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat is Trine een schitterend mooi spel _/-\o_ Het is toch wel de natte droom voor iedereen die bijna 20 jaar geleden met het zweet onder de oksels Prince of Persia heeft zitten spelen. Grappig is ook dat je wat overeenkomsten met Lost Vikings ziet. Uit beide spellen zie je duidelijk geleende elementen voorbij komen. Grafisch erg sterk en artistiek vormgegeven :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Frank J. schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:53:
Heb je je audio output op je PS3 wel op optical staan en niet op HDMI?
Euh, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Laatst online: 18-04 15:09
nudie schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:49:

Daarna heb ik via Audio settings alleen Dolby Digital aangevinkt maar er komt alsnog geen geluid...
Vink ook eens wat andere opties aan in plaats van alleen Dolby Digital. Ik vermoed dat je met het aanvinken van die opties alleen aangeeft welke signalen hij mag doorgeven en welke niet, het is niet zo dat je hiermee de PS3 dwingt ieder audiosignaal om te vormen naar een Dolby 5.1 signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Inanna schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:43:
[...]

Vink ook eens wat andere opties aan in plaats van alleen Dolby Digital. Ik vermoed dat je met het aanvinken van die opties alleen aangeeft welke signalen hij mag doorgeven en welke niet, het is niet zo dat je hiermee de PS3 dwingt ieder audiosignaal om te vormen naar een Dolby 5.1 signaal.
Heb alle mogelijkheden geprobeert en niets werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien dat je kastje gaar is (adapter) of alleen andersom werkt? (wilde gok) Probeer het kastje eens met een ander apparaat met optische uitgang.

[ Voor 30% gewijzigd door Shiver23 op 01-11-2009 15:13 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Laatst online: 18-04 15:09
Er is ook nog een optie om te kiezen tussen Linear PCM en Bitstream, heb je daar al eens naar gekeken? Ik geef toe dat ik ook maar wat roep, ben ten eerste op werk en kan niet even m'n PS3's menu opties bekijken, en ten tweede vind ik het een wazig probleem.

Hoe test je trouwens of hij geluid weergeeft? Luister je naar de 'clicks' in het menu, of zet je een video op, speel je een DVD/Bluray of een mp3-tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
Weet iemand of GCshop normaal op de releasedag de game bezorgd? Hij is namelijk Bij hun het goedkoopst in Nederland, 48,50 en ik wil de game natuurlijk wel op de releasedag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.