Welkom in het 47ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door een moderator op 27-09-2009 17:28 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 47ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door een moderator op 27-09-2009 17:28 ]
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door een moderator op 06-10-2009 21:11 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Als de OP dan ook echt flink aangepakt wordt bij ieder deel dan kan ik het wel begrijpen, zo heeft het inderdaad in mijn ogen niet zo veel nut.M a r c o schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:31:
waarom moet dit topic nou toch zo vaak "vervangen" worden???
Die max 1000 posts is toch al lang achterhaald ondertussen.
Ik heb al topics gezien met 200+ pagina's.
Al die verschillende delen maakt het zoeken niet bepaald makkelijk.
Ik speel Big Little Planet altijd met mijn vriendin. In de buurt van "Rusland' zijn we nu, in zo'n elektriciteitswereld. dan heb je zo'n héle grote circel met verschillende lagen waar we doorheen moeten lopen maar het lukt ons niet. Erg vervelend stuk ook, want als ik dat ding zie ben ik al scheelDipsausje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:37:
[...]
Als de OP dan ook echt flink aangepakt wordt bij ieder deel dan kan ik het wel begrijpen, zo heeft het inderdaad in mijn ogen niet zo veel nut.
Ik ben trouwens Little Big Planet weer eens helemaal opnieuw gaan spelen, blijft toch een erg vermakelijk spel. Verder hier Assassins Creed 2 en Uncharted 2 in de pre-order staan. Als GT5 nu ook nog dit jaar komt heb ik het met kerst al helemaal druk...
Ik keek altijd op "to the game". Ik weet niet hoe betrouwbaar dit tegenwoordig nog is. Vroeger was het altijd spot onhimlims_ schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:59:
Weet iemand een (betrouwbare) bron voor het raadplegen van de releases voor deze/volgende maand?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 26% gewijzigd door M a r c o op 25-09-2009 09:14 ]
Anoniem: 279052
Ik check vaak hier even:himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:59:
Weet iemand een (betrouwbare) bron voor het raadplegen van de releases voor deze/volgende maand?
The Bunker, het moeilijkste levelRedHat schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:46:
[...]
Ik speel Big Little Planet altijd met mijn vriendin. In de buurt van "Rusland' zijn we nu, in zo'n elektriciteitswereld. dan heb je zo'n héle grote circel met verschillende lagen waar we doorheen moeten lopen maar het lukt ons niet. Erg vervelend stuk ook, want als ik dat ding zie ben ik al scheel
De rest is wel héél erg vermakelijk.
PSN: Bellerophon-
ik heb BLP ook nog in de kast liggen. Tijdje geleden voor 10 pond bij thehutt gekochtRedHat schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:46:
[...]
Ik speel Big Little Planet altijd met mijn vriendin. In de buurt van "Rusland' zijn we nu, in zo'n elektriciteitswereld. dan heb je zo'n héle grote circel met verschillende lagen waar we doorheen moeten lopen maar het lukt ons niet. Erg vervelend stuk ook, want als ik dat ding zie ben ik al scheel
Maar The Bunker is niet opgenomen in de 'normale' levels, dat is een van de beste (zo niet: de beste) community levels
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Is gewoon een level in de story-mode hoor, tenminste als we dezelfde "The Bunker" in gedachte hebben. Heb ik nog altijd niet uitgespeeld, haal iedere keer net niet het einde van dat grote ronddraaiende rad, erg frustrerend af en toe..AllSeeyinEye schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:50:
[...]
Maar The Bunker is niet opgenomen in de 'normale' levels, dat is een van de beste (zo niet: de beste) community levels
Volgens mij is The Bunker toch echt wel het tweede level van The Wilderness hoor.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:50:
[...]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Mijn vermoeden dit jaar is dat dat nog wel eens tegen kan vallen. Nintendo heeft nu als laatste een prijsverlaging aangekondigd voor oktober, en dan zijn we denk ik klaar. Alle 3, en zeker MS en Sony hebben een actie klaar staan, maar gaan er volgens mij pas vol in als de ander dat doet. Beetje kat uit de boom kijken.Nico111 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:21:
Er komen echt te veel goede games uit aan het einde van het jaar.
Nu maar hopen dat ze weer lekker met prijzen gaan stunten net als vorig jaar met sinterklaas en kerst.
http://www.gamespot.com/newthisweek.htmlhimlims_ schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:59:
Dat stukje in die grote cirkel is als je het mij vraagt het lastigste stuk van de game.RedHat schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:46:
[...]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als je nou met twee man op één console co-op speelt, kan je dan allabei je eigen account inloggen zeg maar? Zodat de behaalde resultaten en trophies op je account bijgeschreven worden? Of kan dit niet met de PS3?RedHat schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:46:
[...]
Zat gisteren tot 00:00 te wachten om te spelen, tot ik na 00:00 nog steeds geen connectie kreeg, blek dat het GMT time was, dus dat zou pas om 01:00 NL tijd zijn. Toen maar de PS3 uitgezet. Vanmiddag even proberen.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:24:
Dacht gisteravond even de MAG beta te gaan spelen. Downloaden van de beta ging snel (was slechts 300MB) maar toen moest er een update worden gedownload van 3GBWordt dus maar een andere keer spelen.
Ik heb gisteren dik 2 uur de beta gespeeld en ik snap alle negatieve reacties hier over deze beta niet echt. Ik vind het echt super soepel spelen, geen lag en dat met zoveel mensen online. De graphics zijn niet je van het maar om het PS2 graphics te noemen gaat ook net wat te ver. Qua gameplay is dit voor mij echt een must have game. Verder is ook de voice chat enorm duidelijk, zo duidelijk heb ik het bij nog geen enkele game gehoord. Gewoon een open kanaal voor 8 personen (allemaal bekenden, dat scheelt wel natuurlijk).Dj-sannieboy schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:24:
Dacht gisteravond even de MAG beta te gaan spelen. Downloaden van de beta ging snel (was slechts 300MB) maar toen moest er een update worden gedownload van 3GBWordt dus maar een andere keer spelen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nee de Bunker is het laatste normale level voor de eindbaas.Omni superens schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:57:
[...]
Volgens mij is The Bunker toch echt wel het tweede level van The Wilderness hoor.
[ Voor 46% gewijzigd door Meelobee op 25-09-2009 11:18 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat kan in vrijwel alle spellen gewoon.dangerpaki schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:02:
Als je nou met twee man op één console co-op speelt, kan je dan allabei je eigen account inloggen zeg maar? Zodat de behaalde resultaten en trophies op je account bijgeschreven worden? Of kan dit niet met de PS3?
Dat is zonder twijfel inderdaad het lastigste stukje in de game. Als je altijd samenspeelt, maar wel verder wil, dan kan je beter dat level even alleen doen, dan is het iets makkelijker, en je hebt meer levens omdat je niet hoeft te delen met de 2e speler.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:28:
[...]
Dat stukje in die grote cirkel is als je het mij vraagt het lastigste stuk van de game.
Mocht het echt niet lukken, dan kan ik (en/of misschien iemand anders) je misschien wel helpen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik bedoel eigenlijks dat internetwinkels gaan stunten met prijzen van games, want mijn fat PS3 staat al te shine'nenPWM schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:24:
[...]
Mijn vermoeden dit jaar is dat dat nog wel eens tegen kan vallen. Nintendo heeft nu als laatste een prijsverlaging aangekondigd voor oktober, en dan zijn we denk ik klaar. Alle 3, en zeker MS en Sony hebben een actie klaar staan, maar gaan er volgens mij pas vol in als de ander dat doet. Beetje kat uit de boom kijken.
Maar misschien zit ik er naast en koop je straks een PS3 met games voor 199,-
DLC is inderdaad regio gebonden voor zover ik weet.Manie Riets schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:02:
Ik had de Fallout 3 uitbreiding Broken Steel gekocht toen ik met mijn amerikaanse account ingelogd was, vervolgens geinstalleerd maar geen verschil toen ik Fallout opstartte, ik vermoed dat omdat mijn spel europees is ik de uitbreiding ook uit de europese store moet halen, iemand die dat kan bevestigen?
andorig schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:04:
Little Big Planet The Bunker level vond ik erg frusterend. Ik heb dat level eigenlijk alleen maar dankzij iemand anders gehaald (coop online).
Ik probeer nu alles te acen (dus level uitspelen zonder dood te gaan). Ik weet niet hoe ik in dat level ooit ga slagen...
Ik ben nu ook eindelijk gta4 aan het spelen. Ik kwam er nooit echt in maar nu begin ik het wel leuk te vinden. Ik vind de besturing soms wel moeilijk (vooral met de helicopter).
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik wist niet wanneer hij precies zou komen, maar ik heb er wel van gehoord ja.Magic schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:24:
heeft iemand trouwens al wat gehoord van de LBP:Water kit? De geruchten gingen dat hij vandaag op PSN zou komen, maar ik heb nog niks gezien.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Mooi dan komt die headset van mij wel goed te pas, hoop vanavond toch even te kunnen spelenSandyman538 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:02:
[...]
Ik heb gisteren dik 2 uur de beta gespeeld en ik snap alle negatieve reacties hier over deze beta niet echt. Ik vind het echt super soepel spelen, geen lag en dat met zoveel mensen online. De graphics zijn niet je van het maar om het PS2 graphics te noemen gaat ook net wat te ver. Qua gameplay is dit voor mij echt een must have game. Verder is ook de voice chat enorm duidelijk, zo duidelijk heb ik het bij nog geen enkele game gehoord. Gewoon een open kanaal voor 8 personen (allemaal bekenden, dat scheelt wel natuurlijk).
Ok dat is wel erg mooi dan, weet dat het bij de Xbox ook kon maar met een hele omweg. Snap niet waarom je op de consoles als je twee controllers tegelijk hebt aanstaan niet gewoon twee profielen in kunt schakelen. Bedoel een persoon zal niet met twee controllers tegelijk spelen. Maar goed het kan wel dus dat is mooi.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:14:
[...]
Dat kan in vrijwel alle spellen gewoon.
Bij de MM is de PS3 Slim gewoon 277 euro. Daar heb ik hem laatst gehaald. voor 2 euro ga ik niet naar Wehkamp, al dat gezeik met opsturen en garanties. Nu loop ik gewoon lekker de MM binnen.koendt schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:56:
Bij Game Mania een PS3 Slim voor 279,- niet zo goedkoop als de Wehkamp aanbieding, maar misschien wel langduriger. Vandaag FIFA 10 gereserveerd, kan niet wachten tot volgende week. En alvast COD:MW2 besteld via de PU aanbieding, hopelijk komt die echt op de release dag binnen.
Nu maar verder GTA spelen
Dan heb je het wellicht over de Xbox 1, want op de 360 is een 2de controller ook gewoon een 2de profiel. Dat kan zowel 1 aanwezig op de console zijn, als een gast account. Beiden in 1 klik te kiezendangerpaki schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:48:
Ok dat is wel erg mooi dan, weet dat het bij de Xbox ook kon maar met een hele omweg. Snap niet waarom je op de consoles als je twee controllers tegelijk hebt aanstaan niet gewoon twee profielen in kunt schakelen. Bedoel een persoon zal niet met twee controllers tegelijk spelen. Maar goed het kan wel dus dat is mooi.
Anoniem: 224360
[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 25-09-2009 13:03 ]
DLC is in zoverre regio gebonden dat het uit dezelfde regio moet komen als de game.Lukin schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:06:
[...]
DLC is inderdaad regio gebonden voor zover ik weet.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Volgens mij is op de Tokyo GameShow bekend gemaakt dat de release voorlopig op maart 2010 staat. Dus je hebt wat meer rust dit jaarDipsausje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:37:
[...]
Ik ben trouwens Little Big Planet weer eens helemaal opnieuw gaan spelen, blijft toch een erg vermakelijk spel. Verder hier Assassins Creed 2 en Uncharted 2 in de pre-order staan. Als GT5 nu ook nog dit jaar komt heb ik het met kerst al helemaal druk...
You look like I need a drink.
Ik vind de witte ps3 slim echt veel mooier dan de zwarte, jammer alleen dat wij hem weer niet krijgenM a r c o schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:12:
Japan krijgt een 250 GB PS3 Slim FF XIII edition.
Een witte PS3 Slim met FF XIII afbeelding en witte DS3.
prijs omgerekend 310 euro.
http://gizmodo.com/536660...inal-fantasy-xiii-edition
Oke, beetje jammer maar dat verklaart het dan welLukin schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:06:
[...]
DLC is inderdaad regio gebonden voor zover ik weet.
Weet je wel zeker dat je in ranked games zat? Dat had ik namelijk ook wel es, en toen keek ik bij de statistieken en toen bleek het dus op unranked te zijn. Dit geld overigens voor competitive, niet voor co op.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:14:
[...]
Dat kan in vrijwel alle spellen gewoon.
Overigens zag ik dat mijn vergaarde trophies, maar ook de ingame behaalde scores, ribbons en medals van afgelopen zaterdag in Resistance 2 nooit geregistreerd zijn
3 rondjes TD een eerste positie, zowel qua kills als qua score op een 60 man server en 3x tegen de 100k experience zat er tussen
Ja. PS3-games zijn regiovrij dus je kunt naar hartelust importeren. Ik heb zelf de Koreaanse versie.himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:39:
Als ik http://www.vgreleases.com/PS3/ReleaseDate-21754.aspx importeer vanuit USA, kan ik die toch gewoon spelen? die game lijkt me zo orgineel en prachtig ... why jpn/usa only?
Alsof wij Europeanen leeuwtjes enzo niet boeiend vinden
nevermind....ymmv schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:04:
[...]
Ja. PS3-games zijn regiovrij dus je kunt naar hartelust importeren. Ik heb zelf de Koreaanse versie.
Pas wel even op daarmee. Als jij bijv. Burnout Paradise uit Azië koopt (die gewoon een Engels hoesje heeft enz.) en je wilt vervolgens de uitbreiding Big Surf Island kopen hiervoor met je Europese PSN account, krijg je het mooi niet werkend. Zo zijn er misschien nog wel andere voorbeelden te noemen waarbij je een Europese versie van het spel nodig hebt.ymmv schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:04:
[...]
Ja. PS3-games zijn regiovrij dus je kunt naar hartelust importeren. Ik heb zelf de Koreaanse versie.
Dat was ook te verwachten heb net de ps3 slim gekocht 3 dagen later staat die in de aanbieding.Voor mensen die een PS3 Slim willen gaan kopen, de Wehkamp heeft tussen 08:00 en 23:00 een aanbieding (en volgens hun zelf is dat dan de laagste prijs van Nederland): http://www.wehkamp.nl/Win...wwECjC7wEwybwLCjC7wEwybwL
Ik gebruik mijn originele PS1 tasPilske schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:24:
Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die 'n tas hebben gekocht speciaal voor de Playstation 3? Ik neem m'n PS3 namelijk regelmatig mee naar vrienden/m'n ouders huis en dan gaat die steeds in 'n kussensloop in m'n schoudertas en de accesoires los mee in 'n canvas AH tas.
Dus gisteravond ben ik op zoek gegaan op internet naar 'n tas voor m'n PS3 en ik ben eigenlijk 2 tassen tegengekomen die me wel bevallen namelijk:
de travelbag à € 19,96
en
de messenger bag à € 49,00.
De eerste is goedkoper en minder opvallend maar ik neig zelf eigenlijk meer naar de tweede ook al is die 'n stuk duurder.
Mijn vraag is nu eigenlijk heeft iemand ervaring met één van de twee tassen?
OF heeft iemand ervaring met 'n tas speciaal ontworpen voor de PS3?
PSN id: NL_SToRM
Dat houdt je toch...soccerroos schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:31:
[...]
Dat was ook te verwachten heb net de ps3 slim gekocht 3 dagen later staat die in de aanbieding.
doen ze dit om mij te pesten ofzo
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik hoop voor je dat die de HD films aankan, mijn atom 330 bordje lukt het met veel moeite om het te streamenJordy van e schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:54:
zo en ik ben het zat om elke keer met een laptop en ps3 media server te werken...ik heb een Synology 207+ overgekocht....Nu kan ik HD movies via de NAS zelf downloaden en direct naar de PS3 streamen....ow joooyyyyy lekker knutselen in het weekend
Anoniem: 238992
je kan hier aan hangenRedHat schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:46:
[...]
xD daar heb ik ook zo enorm lang over gedaan. Kloteding dat het is. Gewoon vaak proberen, er zit geen trucje aan volgens mij!RedHat schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:46:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Shiver23 op 25-09-2009 15:35 ]
PSN: Shiver23
PSN id: GG--77
Je kan proberen onderste boven te lopen.. wel op goede moment terug springen.BFmango schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:25:
[...]
xD daar heb ik ook zo enorm lang over gedaan. Kloteding dat het is. Gewoon vaak proberen, er zit geen trucje aan volgens mij!
Ik ben gegaan voor Dirt 2, echt een heerlijke game, maar dat is vooral omdat ik over een maand met Forza 3 bezig kantechnoaddict schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:38:
Vanavond maar eens een leuke race game kopen voor de PS3.
Zit te twijvelen tussen Dirt 2 en Need for Speed Shift. Pffff cant choose. Iemand die zijn ervaringen wil geven?
Verder is het op de bank met trillende benen Dead Space spelen. Te scaryVooral met geluid lekker hard en lichten uit ( Savonds )
Advocatus ineptias | Free Speech Online
You look like I need a drink.
je hebt gelijk, met de Europese PSN account, maar:jvdgeest schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:18:
-knip- Als jij bijv. Burnout Paradise uit Azië koopt (die gewoon een Engels hoesje heeft enz.) en je wilt vervolgens de uitbreiding Big Surf Island kopen hiervoor met je Europese PSN account, krijg je het mooi niet werkend.
-knip
[ Voor 5% gewijzigd door RedBaret op 25-09-2009 18:25 ]
O.a. Bol.com staan de europese PSN kaarten vanaf 2 okt. leverbaar, weekje wachten en dat zit je lekker helemaal Europees (in hoeverre dat dan uitmaakt).RedBaret schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:22:
[...]
je hebt gelijk, met de Europese PSN account, maar:
PSN kaart van Ebay voor de PSN Store in Hong Kong doet wonderen
[ Voor 8% gewijzigd door Only op 25-09-2009 18:55 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
God of War 3 en GT5 in maart en dan maand later komt Final Fantasy. Erg jammer dat ze niet beter spreiden. Want wil ze alle 3 spelen. Had liever een van die spellen met kerst gehad. Ratchet & Clank is voor de kerst wel uitgespeeld. Dus dan maar even wachtten op die triple A titels.dialMforMike schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:13:
[...]
Volgens mij is op de Tokyo GameShow bekend gemaakt dat de release voorlopig op maart 2010 staat. Dus je hebt wat meer rust dit jaarZiet er wat mij betreft wel keurig uit, maar ik had ook niet anders verwacht.
Ben nu de LostPlanet2 demo aan het binnenhalen. Vind het wel apart dat wij nu een demo krijgen, aangezien hij volgens mij timed-exclusive verbonden is aan de X360. Ben benieuwd.
En FF13 ziet er ook nog steeds erg... ingewikkeld, maar toch interessant uit. Vraag me af of 2010 niet even een paar maanden langer kan duren met alle games die daarheen zijn geschoven of sowieso al een 2010 release hadden. Wordt een druk jaar.
PSN: speedrazor3
Hmm, niet op gelet (niet bij stilgestaan dat niet alles ranked was....), zal dat het probleem wel zijn danbrambest schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:48:
[...]
Weet je wel zeker dat je in ranked games zat? Dat had ik namelijk ook wel es, en toen keek ik bij de statistieken en toen bleek het dus op unranked te zijn. Dit geld overigens voor competitive, niet voor co op.
Ik heb 2 weken geleden bij E-plaza in 's-Hertogenbosch een nieuwe PS3 Slim gekocht voor EUR 269,- weet niet of die aanbieding nog steeds geld en in alle vestigingen geld. Op de site staat gewoon EUR 299,- (ook in de week dat ik hem voor EUR 269,- kocht)soccerroos schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:31:
[...]
Dat was ook te verwachten heb net de ps3 slim gekocht 3 dagen later staat die in de aanbieding.
doen ze dit om mij te pesten ofzo
Fly or Die
Dan koop je één van die spellen toch met Kerst...SpeeDRaZoR3 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:23:
[...]
God of War 3 en GT5 in maart en dan maand later komt Final Fantasy. Erg jammer dat ze niet beter spreiden. Want wil ze alle 3 spelen. Had liever een van die spellen met kerst gehad. Ratchet & Clank is voor de kerst wel uitgespeeld. Dus dan maar even wachtten op die triple A titels.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Same here, was bij 2gb na +-3 uur en toen deed ie opeens 1 uur om 100mb te downenblu-fox schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:51:
Ik probeer steeds die enorme update voor MAG binnen te halen maar dat gaat echt heel erg langzaam, terwijl mijn internetverbinding wel snel is. Ik heb al een keer gehad dat ie bijna klaar was en toen ineens: 'Unable to connect to server'
Meerdere mensen problemen met het binnenhalen van die update? Hij loopt nu alweer bijna 3 uur maar is pas op 67%...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Anoniem: 86619
Yup. Ik probeer het al sinds gister, maar het lukt nog steeds niet. Ik zie het sinds vandaag wel bij de whats new enzo staan, maar als ik op die link klik, krijg ik een foutmelding in de store.Shabbaman schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 00:00:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het downloaden van Broken Steel uit de playstation store?
Uk store is dezelfde regio. Dus die zou je ook kunnen downloaden.Anoniem: 86619 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 00:36:
[...]
Yup. Ik probeer het al sinds gister, maar het lukt nog steeds niet. Ik zie het sinds vandaag wel bij de whats new enzo staan, maar als ik op die link klik, krijg ik een foutmelding in de store.
Wel jammer, want in de UK en de US store is hij wel gewoon beschikbaar heb ik gehoord.
Ah, dat wist ik niet. Hmm...ok. Als ie morgen dan nog niet in de store staat, maak ik wel even een UK account aan.PearlPumpkin schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 01:28:
Uk store is dezelfde regio. Dus die zou je ook kunnen downloaden.
Vraag is alleen of je creditcard wordt geaccepteerd in de UK store. Wat betreft prepaidcards denk ik dat het niet zal werken ivm de pond. Maar je kunt het altijd proberen inderdaad.Anoniem: 86619 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 02:03:
[...]
Ah, dat wist ik niet. Hmm...ok. Als ie morgen dan nog niet in de store staat, maak ik wel even een UK account aan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb mezelf gisteravond ook in het MAG geweld mogen storten. Ik heb men Ps3 gewoon een nachtje laten downloaden voor die 3 gig want je kan dan helemaal niks meer met je PS3. Toen ik de volgende morgen op kwam ging ik ff kijken en stond er "disconnected van server" Dat zal wel te maken hebben met de tijden dat je kon spelen want de game stond er bij mij wel helemaal op.Jumpman schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 08:02:
Heb nu ook twee avonden met MAG erop zitten. De update (2,6GB) was bij mij binnen twee uur binnen (donderdag tussen 18:00 en 20:00 uur). Ik moet zeggen dat de game erg vermakelijk is (ook al heb ik nog geen skills). Je kan rushen, of lekker rustig van de ene plaats naar de andere lopen en een beetje snipen. De graphics, laten nog wat te wensen over als je COD4:MW2 of COD:WAW gewend bent.opzicht natuurlijk niet vreemd als je met 128 of 256 spelers in een map aanwezig bent, met soms battles van wel 30 spelers op één stukje.
[ Voor 4% gewijzigd door swopdark op 26-09-2009 08:58 . Reden: mw2 filmpje ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik heb nu een Blutooth dingetje van Sony Ericsson en die werkt helemaal te gek werkelijk. Alleen jammer dat dat ding dus in je oor zit waardoor je na een tijde dus echt een beetje bij begint te krijgen. Gisteren zat ik ff op men xbox en daar het je zo'n ding dat op je oor rust en over je hoofd, das wel beter voor je oor al krijg je er wel weer een warm oor van (zucht, het is ook nooit goed) Na zat ik vanmorgen dus ff hier te kijken. En zag deze Logitech headset op Bluetooth die lijkt op de 360 uitvoering iemand ervaring??GG---77 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:53:
Ik wil een koptelefon kopen met microfoon voor de PS3, welke ervaringen hebben jullie hiermee?
[ Voor 9% gewijzigd door swopdark op 26-09-2009 09:21 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Heb je het gespeeld voor de trophys of vond je het spel wel leuk? (Niets mis mee hoor, om een game te spelen voor de trophys/achievements, heb ik namelijk ook gedaan).OPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:50:
Net Terminator Salvation op hard uitgespeeld (en dus de[afbeelding] gekregen).
Toch wel één van de makkelijkste games die er is om 100% te halen.
En vrij bijzonder om 3 gouden en 1 platinum trophy in één keer vrij te spelen!
Gamertag: VAS taijyn
En ga je de game nu doorverkopen ofzo? Misschien dat ik dan wel interesse hebOPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:50:
Net Terminator Salvation op hard uitgespeeld (en dus de[afbeelding] gekregen).
Toch wel één van de makkelijkste games die er is om 100% te halen.
En vrij bijzonder om 3 gouden en 1 platinum trophy in één keer vrij te spelen!
[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 26-09-2009 09:36 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik denk niet dat terminator het waard is, heb hem zelf geleend van een vriend en had na 3,5 uur al platinum. En om nou te zeggen dat het een leuk spel is. Niet echt, het is constant hetzelfde. Ik zou dit spel voor 5 euro nog niet kopen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:27:
[...]
Heb je het gespeeld voor de trophys of vond je het spel wel leuk? (Niets mis mee hoor, om een game te spelen voor de trophys/achievements, heb ik namelijk ook gedaan).
Maar aangezien ik toen ik voor het eerst van de game hoorde, hoopte dat er een goede terminator game aan zat te komen, werd die hoop de grond ingeboord toen ik de reviews ging lezen. Die waren niet erg positief...(understatement).
Maar mijn vraag dus: is het spel het waard om hem in de uitverkoop te kopen enkel voor de game ervaring?
[ Voor 12% gewijzigd door thriller op 26-09-2009 09:45 ]
Gamertag: VAS taijyn
Het ziet er naar mijn mening mooi uit (ingame, filmpjes zijn erg matig) en het speelt ook heel erg lekker.uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:27:
[...]Heb je het gespeeld voor de trophys of vond je het spel wel leuk? (Niets mis mee hoor, om een game te spelen voor de trophys/achievements, heb ik namelijk ook gedaan).
Maar aangezien ik toen ik voor het eerst van de game hoorde, hoopte dat er een goede terminator game aan zat te komen, werd die hoop de grond ingeboord toen ik de reviews ging lezen. Die waren niet erg positief...(understatement).
Maar mijn vraag dus: is het spel het waard om hem in de uitverkoop te kopen enkel voor de game ervaring?
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-09-2009 10:43 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Meelobee op 26-09-2009 13:52 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Sowieso is het nu max. 128 per game, 64 tegen 64 dus. En ja, volgens mij is het dan ook echt 128 man op een map. De 128 man zijn ondervedeeld in 1 company = 2 platoons = 4 squads.uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:27:
[...]
Wat betreft MAG. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om de beta te spelen. Heb echter alleen 1 vraag.
Stel je speelt een potje, 128 vs 128. Is het dan mogelijk om in 1 potje, op willekeurig tijdstip, persoon 1 en/of persoon 128 van de tegenstander te killen? Met andere woorden, is de wereld compleet vrij waarin je dus zowel bij persoon 1 als bij persoon 128 (en alle tussenliggende personen) kan komen op ieder gewenst moment?
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Anoniem: 288328
Ook maar eens downloaden dan, want van de PES 2010 demo uit de Europese store werd ik niet echt vrolijk. Ik twijfel(de) zelfs om dit jaar voor het eerst sinds jaren weer eens FIFA te halen.Skire schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:00:
Heb net naast de PES 2010 demo ook de Winning Eleven 2010 demo gedownload uit de japanse store. Deze demo schijnt van een nieuwere build te zijn. Heb het net even gespeeld en het loopt echt een stuk beter! De frame rate in replays is beter, er zijn nieuwere animaties en er is heel weinig delay (controls voelen lekker direct aan). Ben eigenlijk hartstikke tevreden met welke kant het opgaatmisschien toch maar eens gaan bestellen binnenkort.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq