Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04 17:02

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Introductie
Na 6 jaar stilte wordt er weer een Alien versus Predator spel aangekondigd. Onder de voorlopige werktite "Alien versus Predator"l is Rebellion, ontwikkelaar van de eerste en tweede incarnatie als shooter, sinds enige tijd aan het werk aan de opvolger van het door Monolith ontwikkelde AvP2.
Sega zal publiceren. Release volgens Sega in 2010, release van Aliens: Colonial Marines (aangekondigd 2007, eerste screens halverwege 2008 vrijgegeven) zal worden geplaatst na AvP3.

Geschiedenis

Wat een succes is qua films kan een nieuwe franchise het hoofd bieden. Zowel de Alien als de Predator reeks deed het op doek zo goed dat er diverse comics in omloop werden gebracht. Bij de release van Predator 2 werd de comic Alien versus Predator op de markt gezet, met succes, en als knipoog werd er een alien schedel in de trofeeenkast van de predator geplaatst op het laatste moment.

En zoals dat vaak gaat als er nieuwe technieken in opkomst zijn, werd ook van deze franchise een serie games gemaakt. Waar men in het begin bleef steken op Double Dragon-achtige platformers/fighters, was het voor fans de droom om het personage zelf te kunnen spelen.

In 1994 werd op de Atari Jaguar een spel uitgebracht waar fans sinds het verschijnen van de eerste comics op hadden zitten wachten: Alien versus Predator.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f1/Alien_vs_Predator_(Jaguar_game).jpg

Recensies waren wisselend, maar over het algemeen werd deze first person action puzzler goed ontvangen. Lof was er vooral voor het grote verschil in gameplay tussen de drie hoofdpersonages.

In 1999 was AvP voor de pc reeds 3 jaar in ontwikkeling, en volgens EA eindelijk klaar voor release.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/31/AvP1.jpg

Hoewel verre van perfect vond deze incarnatie een plaatsje bij menig fan in zijn hart. Nog nooit was een game zo no-nonsense (er was geen verhaal of andere vorm van dialoog tussen karakters), zo flitsend en controleerbaar. Spelers hadden echt volledige controle over hun karakter en ook online werd er wat (zuur) bloed vergoten.

Er ontstond, al ver voor de release, een hechte community rond deze titel en andere Alien of Predator gerelateerde titels. Denk hierbij aan de inmiddels helaas ten ziele gegane AvPnews.com, AvPnetwork.com en AvsP.net. In deze communities werd het spel en de films volledig ontleed en verbale oorlogen waren er geen uitzondering. Lange discussies, maar altijd gezellig en als een groep.

Na een anderhalf jaar werd AvP2 aangekondigd, en dat was weer voer voor discussie op de fora.
Wat zou erin komen, zou de multiplayer wel in orde zijn?
AvPNews.com had als enige site een lijntje naar Fox Interactive lopen. Er was wekelijks een batch nieuwe screenshots (in de waanzinnige resolutie van 800x600) om naar uit te kijken, en ook veel interviews. Tot oktober 2001.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/a7/Aliens_vs._Predator_2_Box_Cover.jpg
AvP2 werd gereleased, en natuurlijk besprak men het spel. De sfeer en diversiteit van het spel werd geroemd.
Tuurlijk was ook deze titel niet perfect te noemen. Animaties leken soms on-af, de belichting van het spel was minder dan het voorgaande deel en Monolith's stijlkeuze om voor gestileerde karakters te gaan ipv realisme werd niet door iedereen gewaardeerd.

Hierna werden beide films gereleased en kreeg de community harde klappen. Vele servers sneuvelden door de nieuwe aanwas van spelers en fans, en de oude garde die zich tegen hen verzette.
Een ware exodus volgde, en de meeste game-georienteerde sites gingen op een laag pitje verder of sneuvelde compleet.

Nu lijkt alle hoop gevestigd op Rebellion, de ontwikkelaar die 2 redelijk goed ontvangen incarnaties op de wereld zette, maar buiten die games nauwelijks indruk heeft weten te maken met zijn repetoire.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-04 13:55
Alien vs Predator is briljant, mits met smaak gedaan. Nou heb ik persoonlijk alleen AvP 2 gespeeld, dat was echt goed. Ik had nog geen spel gezien waar ze zo goed de sfeer van de Alien films pakken en het hele idee van jager/prooi zo intens neerzetten. De films van AvP zijn dan meer popcorn vermaak vergeleken met dat.

Ik hoop dat Rebellion dit nog een keer kan doen. Waar ik een beetje bang voor ben is dat ze het hele 'drieluik' gebeuren van AvP 2 (en 1?) overboord gaan gooien zodat het meer alleen Alien vs Predator met een bijrol voor de Marines wordt, ook omdat er daarna nog een aparte Marines game komt... dat je het vanuit drie standpunten te zien kreeg was nou net het sterke punt van de voorgaande game(s). hey, alleen Marines zou ook werken, maar alleen aliens <-> predators denk ik niet zo

Ben benieuwd.

Nog een losse vraag: is het waard om AvP 1 nog te gaan spelen als je AvP 2 al gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Als Alien fan kijk ik hier ook wel naar uit, hoewel ik het nog steeds jammer vind dat Colonial Marines is uitgesteld.

AVP2 zelf gespeeld, ik heb nooit meer zo'n intense game meer meegemaakt. Mijn jongere leeftijd toen zal daar wel meegeholpen hebben, maar toch, het beep-geluid van de radar, de aliens die je uit het niks van boven aanvallen, de creepy atmosfeer... geweldig!

Ik hoop alvast dat ze je zowel met de marines, aliens en predators laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Kijk hier wel naar uit :). Op de LAN wordt nog steeds AvP2 gespeeld dus AvP3 zal zeker weten gespeeld worden als het uit komt :).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
http://www.axelspringer.e...layMan%EDa/124/index.html
Pagina 2... De eerste screens voor zover bekend.

En liever dat Colonial Marines voldoet aan de verwachtingen dan dat het een onafgewerkt spel wordt IMO. Er was ooit een release besproken van november 2008, die werd erafgesloopt (en daarmee kreeg het project al een BiA: HH knauw) en anno 2009 werd er niets meer van vernomen. Tot geruchten van een rem erop, mogelijk te maken met het focussen op Borderlands en daarna op vol vermogen verder met A: CM...
Cascade schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:54:
Alien vs Predator is briljant, mits met smaak gedaan. Nou heb ik persoonlijk alleen AvP 2 gespeeld, dat was echt goed. Ik had nog geen spel gezien waar ze zo goed de sfeer van de Alien films pakken en het hele idee van jager/prooi zo intens neerzetten. De films van AvP zijn dan meer popcorn vermaak vergeleken met dat.
AvP 99 had meer weg van een ongepolijste techdemo dan van een afgewerkt spel, losse levels, gebrek aan bindend verhaal etc.
AvP 2 was daar in mijn ogen een stuk sterker in, met een betere afwerking, een sterk verwoven verhaal, meer multiplayer opties (doch ondermaats) en belangrijkste problemen waren schoonheidsfoutjes (homing plasmabolts, cartoony textures, etc)
Ik hoop dat Rebellion dit nog een keer kan doen. Waar ik een beetje bang voor ben is dat ze het hele 'drieluik' gebeuren van AvP 2 (en 1?) overboord gaan gooien zodat het meer alleen Alien vs Predator met een bijrol voor de Marines wordt, ook omdat er daarna nog een aparte Marines game komt... dat je het vanuit drie standpunten te zien kreeg was nou net het sterke punt van de voorgaande game(s). hey, alleen Marines zou ook werken, maar alleen aliens <-> predators denk ik niet zo

Ben benieuwd.
AvP3 is een werktitel, maar het is al bevestigd dat het wederom als alledrie de rassen speelbaar zal zijn, en in de eerste screens is ook een first person shot te zien vanuit het perspectief van de Predator. Overige details komen binnenkort.
Nog een losse vraag: is het waard om AvP 1 nog te gaan spelen als je AvP 2 al gedaan hebt?
Jazeker. Probeer het wel in W98 te spelen ipv XP, XP geeft vooralsnog veel geemmer (zwart gerenderde werelden) wat te maken heeft met drivers en dergelijke. Met name interessant om te zien dat ALLE karakters als een bezetene door een level kunnen racen, dat het Wall-Walking van de Alien beter uitgewerkt was en soepeler verliep dan in AvP2, dat de belichting schaars en volledig dynamisch was (zelfs heden ten dage nog erg knap om dat terug te zien).

Nu nog veel schaduwwerk en spanning in AvP3 en ik ben tevreden.
wsLy schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:02:
Kijk hier wel naar uit :). Op de LAN wordt nog steeds AvP2 gespeeld dus AvP3 zal zeker weten gespeeld worden als het uit komt :).
Kan ik eens meespelen :P

[ Voor 72% gewijzigd door skullsplitter op 22-04-2009 20:00 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Hoppa, dat kan groter:

Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/1578/avp1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/1597/avp2.jpg

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 19:37

Steffy

Ayreonaut

Ziet er ziek uit, ik weet nog goed dat ik AvP2 speelde en was toen al niet eens een kind meer maar ik stond doodsangsten uit als ik het speelde, ben dan ook nooit ver gekomen maar het was wel een gruwelijk spel, vooral multiplayer hebben we een keer op een lan gespeeld, hilarisch met op het laatst iemand die een queen was. Er is maar een woord voor dit spel, geniaal _/-\o_ Leuk dat er een deel 3 komt, met de huidige graphics zal de spanning en de sfeer nog wel beter zijn en intenser zijn dan deel 2 dus dat beloofd wat :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb jarenlang Alien versus predator 2 gespeeld, op competitief niveau.
Ik zat in de guild "Dark Predators" en speelde Predalien en als 't niet anders kon viel ik in als Runner.

Dat is de enige game die ik echt hardcore heb gespeeld en er volop van heb genoten.. de balans was echt bijna perfect en geen een moment werd het saai, good old times.

Ik kan niet wachten op avp3.. alleen hopen dat het net zo goed wordt als avp2, of zelfs beter.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Veel oude fans zweren bij AvP Gold Edition (AvP 99) omdat die game simpelweg meer sfeer had, maar als een game vond ik die titel zwaar falen achterafgezien. Grootste voordelen van die game waren de full dynamic lighting, de audio engine, de goed werkende wallwalking en het feit dat het een AvP titel was. AvP2 vond ik als game gewoon veel beter, ook al vind ik het achteraf zonde dat ze niet voor wat meer serieuze toon zijn gegaan.

AvP3 zal me gewoon weer aan de MP krijgen en ook daarin zal ik aardig mee kunnen spelen waarschijnlijk, net als in AvP2. Groot voordeel boven AvP2: geen fucking hackers met aimbots die de boel op een bepaald moment toch aardig verziekt hebben.

Jammer dat de community helemaal uiteenviel net voor de eerste film uitkwam en na de release helemaal inzakte.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:50
Ik heb AvP Gold pas gehad origineel van een maat van me. Heb m 'vroegah' ook wel eens wat minder legaal gespeeld, maar het is nog steeds naar mijn mening fantastisch en k vind t nog steeds freaky. Dat piepje van die radar...t geluid...en dan in t donker.... BRRRR! :X Krijg dr nog rillingen van.

Ben wel benieuwd wat deel 3 brengt met de hedendaagse techniek. K denk dat k niet veel zal durven spelen, maar kopen doe k m zeker ::D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
de snelheid van het spel maakt het wel bijna onspeelbaar/-genietbaar IMO, maar de belichting is echt GEWELDIG in AvPGE...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

[b][message=31845419,noline]
2. Groot voordeel boven AvP2: geen fucking hackers met aimbots die de boel op een bepaald moment toch aardig verziekt hebben.

Jammer dat de community helemaal uiteenviel net voor de eerste film uitkwam en na de release helemaal inzakte.
Ik heb meer dan een jaar actief deelgenomen aan clan-competities (clanmatches e.d.; daadwerkelijke ladders).
Ook waren er zat practice servers van clans waar de clan communities toegang tot hadden.
Ik kan je wel zeggen dat er NIEMAND aimbot gebruikte in die community, niet 1 persoon.

Nu heb ik niet echt op public servers gespeeld, misschien dat daar geaimbot werd, maar ik kan je wel zeggen dat het voor mij niet merkbaar is geweest.

En de community uiteenviel? Heb ik vrij weinig van gemerkt :) toegegeven, NU is de community vrijwel dood maar op het tijdstip dat jij genoemd hebt was het nog zwaar actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
AvPnews zakte in door inflatie (jongere spelers met AvP2 die op public servers dus gewoon aimbots gebruikte) en na een servercrash hield het bestaan eigenlijk op, dat zal rond september 2003 zijn geweest. Het forum kent nog wel gebruikers, maar het is absoluut niet meer wat het was...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 22:11

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Hoe vet was avp gold, en dan dat je tegen heeeeeel veel aliens moest?Dat heb ik nog vaak met mijn broer gedaan, je had zo een missie waar je eerst op een groot veld begon en daarna kon je naar een bunker lopen.

Geniaal was dat, stond je daar met z'n 2e of een met z'n vlammenwerper en de aliens maar al brandend rond rennen, nadeel was alleen dat als je geen munitie meer had dat je snel dood ging :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
MP-Coop was idd erg vet in AvPGold, en dat level, stranded, was een heerlijke arena om eens flink af te reageren...

http://www.thehunterslair...php?showtopic=12130&st=20 nieuwe scans O+

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

pfff .... ik moet niet teveel zien nog geloof ik ... Zit een partij te springen hier om E I N D E L I J K weer een Alien spel te kunnen spelen op de pc. Echt te gek gewoon. Wat een heerlijk nieuws dit !

Hoop echt dat ze die vette sfeer in het spel kunnen krijgen wat ik uit de eerste films gewend ben. Maar sowieso dat ik " strax " weer als marine/predator/fokking alien weer rond kan lopen maakt mij al gelukkig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

je beseft je dat je nu ook al een alien spel kan spelen? ok niet 3, maar wel 1 of 2 :p

ik zeg.. wat let je? :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 22:11

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Bij 1 was met de Alien wel fucking moeilijk, de marine ging nog wel, maar er kwamen zoveel aliens op je af, en zo snel :P. 2 vond ik eigenlijk allemaal te makkelijk, ook met die predator dat je jezelf kan opladen en zo. Maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Oh gaaf - ga ik de orginele AVP weer van zolder halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Ik ren de laatste week telkens tevergeefs naar de brievenbus voor mijn exemplaar van de PCGameplay in de hoop daar nieuwe screens in aan te treffen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Ik heb AvP 2 helemaal uitgespeeld maar AvP GE waren de levels voor Aliens vrij moeilijk dat ik daar uiteindelijk mee gestopt ben. Die belichting was idd wel beter, maar heb hem op XP eigenlijk nog niet opnieuw aan de praat kunnen krijgen (en W98SE heb ik al lang niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295095

AvsP1 was het engste spel wat ik ooit heb gespeeld. De hele sfeer komt heel goed naar voren, zowel bij Marine, als bij Predator als bij Alien. De missie waarbij je als marine voor het eerst een predator tegenkomt is angstaanjagend. En de graphics waren voor die tijd bloedmooi.

AvsP2 was helemaal niet meer eng, veel meer arcade geworden, viel me tegen omdat ik deel 1 gewend was.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 295095 op 29-04-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Oeh vet, eindelijk een nieuw deel! Ga dit topic maar even in de gaten houden :D AvP2 heb ik met veel plezier gespeeld, al vond ik de campaign van de marines vaak te zenuwslopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Ik heb de jaguar versie ook gespeeld. Hele goede graphics voor die tijd.
En in mijn beleving beter dan de AVP/AVP2 PC versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:49
Ik kan niet wachten! Vond de Alien reeks films wel vet (laatste wat minder maar toch) en vond de Predator films ook enorm vet. Aliens versus Predator 1 en 2 waren ook nog wel leuk (vooral vette graphics).

Heb toevallig paar weekjes geleden weer AVP Gold Edition geinstalleerd. Ik had hem ooit is helemaal netjes origineel gekocht in de winkel voor 5 euries. Ben alweer lekker op weg groot gedeelte op directors cut uitgespeeld. Wil het toch nog is een keer voor elkaar krijgen om echt ALLES uit te spelen op directors cut. Was me tot nu toe alleen gelukt met Alien.
Tip: als je hem probeert te installeren onder XP hernoem het .exe spelbestand ff naar iets anders en zet hem op compatibility mode naar w98. Dat verhelpt de meeste problemen. Daarna is het drivers proberen.

AVP 2 vond ik niet zo heel geweldig. Heb deze plus de uitbreiding hier ook liggen. Maar deze vind ik in de verste verte niet zo spannend als AVP 1. Vind de textures en de wapens allemaal veels te cartoony. De levels zijn ook een stuk meer open. Je had in AVP 1 niet zoveel open landschappen en dergelijken. Ik hoop dat ze dit beter doen in AVP 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Laatst online: 11:53
Nice :), laten we hopen dat dit terug zoals de eerste avp wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

pffff .inderdaad !!! Lees het met plezier dit, maar speel het met nog veeeeeeeeel meer plezier .. (we hope)

Klinkt allemaal goed in ieder geval ! Damn wat vet kicke als dit echt een geslaagd spel gaat worden qua gameplay !! Voor mij echt het vetste wat er is op sci-fi gebied. Droom die werkelijkheid wordt gewoon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
GTTV AvP-Predator Footage

Enerzijds ziet het er strak uit, anderzijds is het me allemaal net iets te flashy, net iets te hip en vooral niet old-school genoeg.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
http://www.sega.co.uk/games/aliens-vs-predator/

Nieuwe trailer (gotta love E3)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
oehhhh hebbe hebbe hebbe :D
maar echt je weet pas wat de feeling is zodra je het gespeeld hebt. laten we hopen dat het meer een avp 1 dan 2 feeling heeft. ziet er iig super vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
http://www.youtube.com/watch?v=Dnc81ASjeoo&fmt=22

Met de aanloop van de E3 kwam er aardig wat beeldmateriaal vrij:

Afbeeldingslocatie: http://blogfile.paran.com/BLOG_205498/200906/1243959746_avp_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogfile.paran.com/BLOG_205498/200906/1243959746_avp_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogfile.paran.com/BLOG_205498/200906/1243959746_avp_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogfile.paran.com/BLOG_205498/200906/1243959746_avp_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogfile.paran.com/BLOG_205498/200906/1243959746_avp_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogfile.paran.com/BLOG_205498/200906/1243959746_avp_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f120/acidblood666/full_of_win_2001.jpg

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

hmmm .. grafisch vind ik het zo na in ieder geval deze screens gezien te hebben niet echt supermooi. Doet me een beetje denken aan Turok. Maar we gaan nog wel meer zien de komende tijd.
En als de gameplay maar goed zit ! veel spanning met de aliens, dan heb ik toch niet veel tijd om ze te bekijken .. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JediUberknaft op 05-06-2009 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285667

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-aliens-vs/50381
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-aliens-vs/50379

actualy gameplay :d

de fatalities _/-\o_ en de predalien O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 285667 op 08-06-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
thnx voor de filmpjes :) ben iig goed wakker geworden vandaag :P

ziet er zeer netjes uit gameplay en sfeer zijn een stuk strakker vergeleken met het vorige deel. Wel beetje jammer dat de speler een beetje liep te prutsen. En de developer die het commentaar gaf was nou ook niet bepaald een pr persoontje.... Of waren die twee 1 en dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-03 12:25
predalien, klinkt nog steeds als een alien met een clownsneus

verder kijk ik hier wel naar uit, komen nostalgische herinneringen boven, van een tijd dat ik nog met 56k modem speeld via mplayer.com (het latere gamespy maar dat hoef ik natuurlijk aan de avp fans niet uit te leggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:43
Oud topic, toch even naar boven halen

Release:
http://www.xboxonly.nl/ni...Predator_in_februari_2010

Trailer:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=33551

Ziet er toch wel top uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Weer even een newsflash:

http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded

Tweede trailer, Marines deze keer.
Sfeer lijkt goed te zitten, en kan zeker meekomen met moderne engines als ik het zo bekijk.

Alien wordt als laatste getoond, waarschijnlijk over een maand of 2.

Release Februari 2010 (lekker vlot dus)
Eurogamer Expo
Mocht je in de buurt van Leeds komen (27-28 oktober) of Londen (30-31 oktober), dan bestaat er de mogelijkheid het spel te spelen, en dan niet alleen de predator demo of de marine demo (die waarschijnlijk ook speelbaar gaat zijn op de Keulen-gameexpo), maar gewoon glashard multiplayer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zo mijn bedenkingen bij sommige designkeuzes en gameplay elementen, ik vind het qua game, zover als getoond iig, teveel op de console leunen en niet de mogelijkheid van vrijheid van muis en toetsenbord tonen. Tuurlijk zijn FPSen gewoon speelbaar op consoles, maar dit is IMO niet het beste voorbeeld. Ik had graag meer vrijheid gezien.
Tevens vind ik het een grove schande dat het nu bijna een volledige movie-tie-in is, ipv een lekkere standalone titel met een eigen verhaal en eigen design (grootste gedeelte van ontwerpen leunen nu heel erg op het "hippe" AvP-R, een rampzalige film, maar om nou meteen de Predator van die film als design te gaan gebruiken... Iets meer variatie, ala Predator 2 had het monster meer goed gedaan denk ik.)

Ook de Gears-of-War geinspireerde Marines vind ik jammer. WTF moet ik met lampjes op mijn pantser? Ik heb toch al een schouderlamp en flares? Het pantser zelf vind ik wel aardig ogen, op de been-armor na (giga-robo-boots?), maar dat de Pulserifle nodeloos verhipt is (NOG vierkanter, meer gaatjes en roosters, dat moet er hip uitzien!) en dergelijke is gewoon jammer. Dat betreft kijk ik meer uit naar Aliens: Colonial Marines van Gearbox, die meer voor de authentieke look gaan, zoals AvP 99 dat eigenlijk ook gewoon deed.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Van de week de nieuwe game pc binnen gekregen voor zware nieuwe spellen maar het eerste spel dat ik installeerde is AvP2 en die ben ik constant aan het spelen.

Ondertussen de Predator en Alien campaign uitgespeeld, dus moest dan met de marine campaign beginnen.
God ik voelde me zo breekbaar en zwak vergeleken met de Alien en Predator.
Zit constant op het puntje van me stoel en bij vlagen schrik ik me echt dood als marine.

Zal met avp3 wel doodsangsten uitstaan met zo'n engine :P

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
motormuus schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:42:
Van de week de nieuwe game pc binnen gekregen voor zware nieuwe spellen maar het eerste spel dat ik installeerde is AvP2 en die ben ik constant aan het spelen.

Ondertussen de Predator en Alien campaign uitgespeeld, dus moest dan met de marine campaign beginnen.
God ik voelde me zo breekbaar en zwak vergeleken met de Alien en Predator.
Zit constant op het puntje van me stoel en bij vlagen schrik ik me echt dood als marine.

Zal met avp3 wel doodsangsten uitstaan met zo'n engine :P
Ik weet niet of je avp1 wel eens geprobeerd hebt maar dat is nog veel angstaanjagender dan 2. Vond ik tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Craven87 schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:49:
[...]

Ik weet niet of je avp1 wel eens geprobeerd hebt maar dat is nog veel angstaanjagender dan 2. Vond ik tenminste.
In deel 1 had de Marine campaign een meer duistere sfeer. Je was ten eerste naamloos/spraakloos (persoonlijkere ervaring) en je had echt het gevoel dat je alleen was.

De motion sensor... mijn beste vriend en mijn ergste vijand. :X

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
The Zep Man schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:19:
[...]
In deel 1 had de Marine campaign een meer duistere sfeer. Je was ten eerste naamloos/spraakloos (persoonlijkere ervaring) en je had echt het gevoel dat je alleen was.

De motion sensor... mijn beste vriend en mijn ergste vijand. :X
ja idd zodra je het blipje hoorde zat je direct op het puntje van je stoel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322195

Hopelijk komt Skirmish mode net als in AvP (PC) er ook in of een vergelijkbare co-op mode, altijd leuk om met een paar vrienden de campaign te spelen.

Sentry Guns zijn ook helemaal vet, beter krijg je zo'n laptop net als in de Aliens waar je de stats van de gun kan uitlezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
hopelijk houden ze de "prawn" knop in het spel...er gaat nix boven marines de stuipen op het lijf jagen terwijl je ergens vanuit een donker hoekje zit toe te kijken...de angst op hun gezicht...priceless....

• JediUberknaft

JediUberknaft

jihoe :)

Ik kan echt niet wachten op deze game ! Kwil zo snel mogelijk preorder doen van de Hunter Edtion. Maar die zie ik (nog) niet voor pc ??

Damn .. wat heb ik zin in ouderwets zwetende handjes en snelkloppend hart .. beebeep-beebeep ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
JediUberknaft schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:37:
Damn .. wat heb ik zin in ouderwets zwetende handjes en snelkloppend hart .. beebeep-beebeep ...
Pfff wat had ik een hekel aan dat geluid, zorgde er echt voor dat ik op puntje van mn stoel zat. Mja het was ook weer je redding...

Op de xbox al wat trailers voorbij zien komen van alle 3 de karakters. Ben toch echt heel benieuwd naar deze. De ingame beelden zagen er top uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AVP 3 releasedate: 26-02-10
Aliens: Colonial Marines releasedate: 26-03-10

Drukke tijden op komst :)

Ik hoop trouwens dat Rebellion, die AVP ontwikkeld(e) iets meer zijn best zal gedaan hebben dan bij Rogue Warrior.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 12-12-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

maak van dat " iets " maar heeeel erg !!!

Want die Roque Warrior is pure bagger !

Ennuuhh ....

HEBBUH HEBBUH HEBBUH DEZEEEE !!!!

VOOR PC GAMERS

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/625/getimagedyn.jpg

VOOR XDOZERS

Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/614/avphe.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door JediUberknaft op 20-12-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

zooo ik meld me ook maar eens in het net hiero ;)

heb AVP gold edition helemaal blauw en paars gespeeld mn favo character blijft toch wel de predator en meest memorabele momenten waren toch wel dat je eindelijk echt als predator rond kon lopen en je ding doen,was al helemaal gek vd films predator 1,2 en avp 1&2 en vond het echt geweldig om dit ingame te ervaren..mooiste stukje vond ik in de marine campaign toch wel de eerste keer dat ik een predator tegenkwam :D die oogjes blinkte en toen kwam ie uit de cloak..en mn hart bonkte na al dat alien geweld een predator!!met 2 rocketjes was het dan wel gedaan maar bleef me bij haha of als alien helemaal de weg kwijt raken haha dat was best wel irritant..tevens oogde het allemaal best realistisch en waren de graphics best bruut voor die tijd :D

deel 2 heb ik toch wat minder gespeeld dan de gold edition en ik kijk echt ontzettend uit naar de nieuwe versie..issie al ergens te preorderen??hoop dat de online mode ook cool is ,deel 1&2 heb ik helaas alleen offline gespeeld maar met de nieuwe ga ik het web op haha...als predator ofc!;)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Vivaladen schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:56:
issie al ergens te preorderen??hoop dat de online mode ook cool is ,deel 1&2 heb ik helaas alleen offline gespeeld maar met de nieuwe ga ik het web op haha...als predator ofc!;)
Op amazon.co.uk kan je zowel AvP3 als Aliens: Colonial Marines pre-orderen, dus op andere sites kan dat waarschijnlijk ook al :)

Ik ga me als Alien uitleven trouwens, dus als je iets voelt kriebelen in je nek.... is het al te laat :Y)

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Craven87 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:41:
oehhhh hebbe hebbe hebbe :D
maar echt je weet pas wat de feeling is zodra je het gespeeld hebt. laten we hopen dat het meer een avp 1 dan 2 feeling heeft. ziet er iig super vet uit.
Why? Ik heb me echt véél meer vermaakt met AvP2 dan met AvP1.. AvP2 heb ik zelfs jarenlang op "hoog' niveau gespeeld, het liep soepel, was gebalanceerd en de engine stak goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-04 11:13
kaluro2 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:52:
[...]

Why? Ik heb me echt véél meer vermaakt met AvP2 dan met AvP1.. AvP2 heb ik zelfs jarenlang op "hoog' niveau gespeeld, het liep soepel, was gebalanceerd en de engine stak goed in elkaar.
compleet mee eens, ook een echte aanrader voor op lan (AvP2), marines voor 'basic' shooter spelers, en aliens voor mensen met rampage acties .. en predators voor de 'teamwork' players,

//droomt weg in een duister verleden ...
...al blijft het natuurlijk altijd het leukste als er evenveel van ieder ras aanwezig is. heb ik ooit in een ver verleden met een mede predator een garizoen marines en aliens alle uithoeken van het universum laten zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Gelukkig, na enkele maanden afwezigheid blijkt dat ik niet de enige ben die er naar uitkijkt...

Gamemania als pre-order genomen, hebben echter tot vorige week geen hunter-edition in huis, dus ben maar overgestapt naar Bol.com.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
vond avp2 echt vele malen slechter om eigenlijk 1 reden: de sfeer. Avp1 heb ik altijd veel spannender gevonden dan 2 door de in mijn ogen betere graphics. Die tekenfilmachtige sfeer zoals in avp2 heb ik nooit echt wat gevonden, veels te felle kleuren. Kwam bij avp2 gewoon nooit echt in de game zoals bij avp1, daarbij was ik altijd helemaal afgesloten van de buitenwereld.

[mierenneuken] het is of garrison in het engels of garnizoen in het nederlands. [/mierenneuken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Moet zeggen dat ik niet kapot ben van de graphics die ik op deze screenshots zie en het lijkt allemaal vrij licht. Dat vond ik juist zo mooi in deeltje 1, daar was het echt pikkedonker op veel stukken, Superscary was dat en droeg echt enorm bij aan de gameplay. Begrijp me niet verkeerd, het ziet er allemaal nog steeds best vet uit hoorz ! Ben heel erg benieuwd naar de gameplay Maar we zullen zien hoe het gaat worden. Sowieso kan ik weer eindelijk met mooiere graphics en beter geluid dan toen, een Alien spel spelen, dat alleen al vond ik het waard om het gelijk te pre-orderen. Ja, het kan uiteraard ontzettend tegenvallen ...maar toch kon ik het niet laten deze blindelings (zelfs de Hunter Edition) te pre-orderen :o

[ Voor 8% gewijzigd door JediUberknaft op 13-01-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Deel 1 had wel last van het Doom 3 syndroom, al was het een stuk dynamischer...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

skullsplitter schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:27:
Deel 1 had wel last van het Doom 3 syndroom, al was het een stuk dynamischer...
Nou ja syndroom, je moet er van houden ;) . Hoe vet en scary was het niet om door die gangen (gelijk in het begin al ) waar die alarmlichten van begin van de gang naar de andere kant van de gang deze verlichtte en dan het geluid van aliens, en ze op je af zien te komen. DAT vind ik nou echt typisch aliens en perfect voor het sfeertje. Heerlijk ! Maar zo kan ik mij ook een stukje uit AvP2 herrinneren, waar je in een donkere gang met je lasapparaatje sloten moest wegbranden om door te kunnen gaan .. En dat terwijl er allemaal aliens jouw kant op aan het komen waren, echt zwetuh was dat. Zooo cool gewoon. Of dat er een hele horde aliens achter je aan aan het rennen was, echt een flink stuk de tunnels uit, zo'n grote schuifdeur openen op de knop en gelijk dichtlaten gaan .. En dan die aliens op de deru horen rammen. SUPER momenten waren dat voor mij die ik ook nooit zal vergeten. Als er dat soort gameplay elementen echt weer in terug zouden komen ben ik helemaal happy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-04 11:13
JediUberknaft schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:50:
[...]

Nou ja syndroom, je moet er van houden ;) . Hoe vet en scary was het niet om door die gangen (gelijk in het begin al ) waar die alarmlichten van begin van de gang naar de andere kant van de gang deze verlichtte en dan het geluid van aliens, en ze op je af zien te komen. DAT vind ik nou echt typisch aliens en perfect voor het sfeertje. Heerlijk ! Maar zo kan ik mij ook een stukje uit AvP2 herrinneren, waar je in een donkere gang met je lasapparaatje sloten moest wegbranden om door te kunnen gaan .. En dat terwijl er allemaal aliens jouw kant op aan het komen waren, echt zwetuh was dat. Zooo cool gewoon. Of dat er een hele horde aliens achter je aan aan het rennen was, echt een flink stuk de tunnels uit, zo'n grote schuifdeur openen op de knop en gelijk dichtlaten gaan .. En dan die aliens op de deru horen rammen. SUPER momenten waren dat voor mij die ik ook nooit zal vergeten. Als er dat soort gameplay elementen echt weer in terug zouden komen ben ik helemaal happy :9
//kwijlt met je mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

:) :) :)

Nog een maandje man ! Ik weet dat ik niet teveel moet gaan hopen, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik echt NIET kan wachten tot ik dit spel in handen heb. Lang geleden dat ik ZO naar een spel heb uitgekeken. Aliens is mijn favoriete Sci-Fi franchise qua films, Predator deeltje 1 is ook een classic, AvP films vond ik wat minder. En heb de spellen ook helemaal grijs gespeeld. Ik ga ze maar weer effe installeren denk ik een weekje voordat het spel uitkomt ofzo... haha .. Maar ja ... is helemaal in mijn straatje dit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Laatst online: 11:53
http://www.9lives.be/game...-predator-komt-naar-steam

Geweldig nieuws voor de mensen die deze gamereeks nog niet gespeeld hebben^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Inmiddels is de originele Aliens vs Predator via Steam verkrijgbaar! Deze versie is helemaal opnieuw gecompileerd op basis van DirectX 9.0, en daarnaast is de game speelbaar met de Xbox 360 controller. Het gaat hier overigens om de Gold Edition tezamen met de content van het Millenium Expansion Pack.

Het enige minpunt is dat multiplayer er (voorlopig) uitgesloopt is. Voor 3 euro te verkrijgen, geen geld voor zo'n klassieker:
Aliens Versus Predator Classic 2000 features the Colonial Marine, Alien and Predator Campaigns and the frenetic single-player Skirmish mode from the original title: Alien Versus Predator Gold Edition, which was released to massive acclaim in 2000.

Alien Versus Predator Classic 2000 has been updated to run on modern PCs and laptops using DirectX 9.0c and includes support for Xbox 360 Controller for Windows, however, it does not currently support multi-player.

The three most ferocious species in the universe in a bloodthirsty battle for the ultimate prize: survival. Take your pick: be a Colonial Marine, a Predator or an Alien. Fight through suspense-filled environments: from starships and space stations to colonial bases and eerie planetscapes. One wrong move turns you from hunter to prey.

* Three campaigns: Colonial Marine, Alien and Predator
* Includes all the levels from the original AvP Gold Edition plus the Millennium Expansion Pack
* Skirmish mode against infinite Alien hordes
* Bonus Episodes
* Unique abilities, weapons and equipment for each species
* Scale walls and elevator shafts as an ALIEN with frightening speed as you attack and devour your victims
* Stalk your prey as the deadly PREDATOR using wrist blades, shoulder cannons and stealth mode
* Lock and load as a COLONIAL MARINE using motion trackers, grenade launchers and flame-throwers to exterminate your foes
* Supports Xbox 360 Controller for Windows
* Music from the original soundtrack CD

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
mindcrash schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:02:
Inmiddels is de originele Aliens vs Predator via Steam verkrijgbaar! Deze versie is helemaal opnieuw gecompileerd op basis van DirectX 9.0, en daarnaast is de game speelbaar met de Xbox 360 controller. Het gaat hier overigens om de Gold Edition tezamen met de content van het Millenium Expansion Pack.

Het enige minpunt is dat multiplayer er (voorlopig) uitgesloopt is. Voor 3 euro te verkrijgen, geen geld voor zo'n klassieker:

[...]
Eindelijk speelbaar zonder tig geluidsloops en/of andere bugs O+

Tering wat gaat dat spel snel joh :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik hoop dat ze de 2de er ook op zetten, die koop ik ook zeker.
Wel jammer dat je niet kan herladen in de originele game :|

En ik hoop dat Steam met een early buy discount komt :9

Ze hebben waarschijnlijk PC naar 360 hebben geport, dus we zitten waarschijnlijk niet met een brakke port. Zitten de 360 fans met de gebakken peren })

[ Voor 49% gewijzigd door Snake op 17-01-2010 14:38 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
ohhh vet :D zelfs vista support :9
gaat direct een steam accountje aanmaken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Snake schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:30:

Ze hebben waarschijnlijk PC naar 360 hebben geport, dus we zitten waarschijnlijk niet met een brakke port. Zitten de 360 fans met de gebakken peren })
Helaasch. De game is met consoles in het achterhoofd ontworpen, dus verwacht vereenvoudigde gameplay/minder controls. De hele game is me ook net teveel mainstream georienteerd, ik keek dat betreft meer uit naar de art direction en gameplay van Colonial Marines (maar dan met predators ertussen).

Je houdt nog steeds een goede game over denk ik, maar verwacht geen PC-georienteerde game...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
kan avp1 via steam iig aanraden. Voor de verandering is gewoon installeren en gaan (vista x64). Heb vorig jaar echt een paar uur krom gelegen om het werkende te krijgen. Dual boot gemaakt met xp en toen vervolgens nog met patches en file renames aan de gang om alles netjes werkende te krijgen.

Craven87 gaat een middagje/avondje avp'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Craven87 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:08:
kan avp1 via steam iig aanraden. Voor de verandering is gewoon installeren en gaan (vista x64). Heb vorig jaar echt een paar uur krom gelegen om het werkende te krijgen. Dual boot gemaakt met xp en toen vervolgens nog met patches en file renames aan de gang om alles netjes werkende te krijgen.

Craven87 gaat een middagje/avondje avp'en
Is het uberhaupt mogelijk om te herladen? En damn, het is moeilijk spel, 3 aanvallen en je bent dood :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
kan me herinneren dat dat idd niet kon maar heb de marines nog niet gespeeld dus weet niet zeker. En ja makkelijk is het niet maar dat maakt het wel leuk :)
Kan me herinneren dat ik ooit in een ver ver verleden wel eens alles op director's cut had uitgespeeld maar dat heeft wel even geduurd voordat ik dat voor elkaar had. En marine is trouwens wel de moeilijkste. Alien had ik wel binnen redelijke tijd op director's cut uitgespeeld maar marine heb ik echt lang op lopen bikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276106

Naar deze game kijk ik eigenlijk best wel uit. Vond de (meeste) films over de Predator en Aliens altijd al goed en "dig" de scifi horror helemaal. En na Dead Space is deze interesse weer opnieuw aangewakkerd. (heb ik inmiddels naast de game toch ook stiekum al de comics, animatiefilm en action figure van 8) )
Heb echter nog nooit een AvP game gespeeld. Hééééééél vroeguh op de C64 Predator gespeeld maar dat was geen doorslaggevend succes als ik het me zo herinner. Hoop echt op momenten zoals ik ze hierboven lees van rennen door gangen en nét op tijd een deur achter je dicht trekken. Met het ratelende geluid van rennende aliens over metaal in de achtergrond. Woeha, bring-it-on !! _/-\o_
En als ik het goed heb komt hier toch ook een demo van is het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Speel dan deeltje 1 en 2 ook !! Ben je eventjes zoet totdat deze game komt en spijt zul je niet krijgen. Ondanks dat de graphics uiteraard achterhaald zijn, maar de gameplay doet een hele hoop goed. Ik ga ze ook weer installeren deze week, moet ze alleen even uit een doos graven (zit in verbouwing).

Oh, en Dead Space vond ik ook echt H E L E M A A L te gek !

[ Voor 10% gewijzigd door JediUberknaft op 18-01-2010 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel eigenlijk tegenwoordig alleen nog maar op de PS3. Maar misschien maak ik wel een uitzondering en ga ik helemaal los en kan ik ze nog wel ergens uit de budgetbak vissen om in ieder geval even de sfeer te proeven :P
En trouwens, die CE ziet er wel errug vet uit. Ik denk dat ik maar even.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Hij is trouwens voor een kleine 17 pond te pre-orderen op Amazon... niet veel geld :) (voor de PC)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 19-01-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:59:
Hij is trouwens voor een kleine 17 pond te pre-orderen op Amazon... niet veel geld :) (voor de PC)
En de andere versies? ;)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 16-04 15:15
Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:59:
Bedankt voor de hint, ik heb hem meteen besteld. :) Inclusief verzendkosten kwam het neer op 24 pond (~27 euro).

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
VyperX schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Bedankt voor de hint, ik heb hem meteen besteld. :) Inclusief verzendkosten kwam het neer op 24 pond (~27 euro).
Play.com is dus goedkoper.

Maar tot nu toe heeft alleen bol.com de hunter edition.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

VyperX schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Werkt de retail versie ook met Steam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Snake schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:46:
[...]

Werkt de retail versie ook met Steam? :)
Activatie, maar verder niet als het goed is. Kans bestaat overigens dat je zelfs daarvoor geen STEAM nodig hebt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skullsplitter schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:31:
[...]

Play.com is dus goedkoper.

Maar tot nu toe heeft alleen bol.com de hunter edition.
12game heeft hem ook en de console uitvoering is ca. € 25,00 goedkoper :) dan bij bol.com. PC versie is bij allebei even duur. Bai de weey, zie dat de PC versie wel € 20,00 goedkoper is dan de console uitvoering

http://www.12game.com/PS3...dator_Hunter_Edition.aspx

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 276106 op 20-01-2010 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

skullsplitter schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:35:
[...]

Activatie, maar verder niet als het goed is. Kans bestaat overigens dat je zelfs daarvoor geen STEAM nodig hebt.
Maar ik wil juist wel Steam :+ Ik vind het fantastisch. Ik moet geen dvd's meer bijhouden. Geen patches ed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Anoniem: 276106 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 07:16:
[...]

12game heeft hem ook en de console uitvoering is ca. € 25,00 goedkoper :) dan bij bol.com. PC versie is bij allebei even duur. Bai de weey, zie dat de PC versie wel € 20,00 goedkoper is dan de console uitvoering

http://www.12game.com/PS3...dator_Hunter_Edition.aspx
Maar je vergeet dat er 3 versies zijn, en pakt alleen de regular, die met 8 MP maps komt ipv 12 (DLC hoezee :r)

Bol heeft tenminste de Hunter edition O+ (plastic facehugger gaat de WC op natuurlijk :P)
Snake schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:42:
[...]

Maar ik wil juist wel Steam :+ Ik vind het fantastisch. Ik moet geen dvd's meer bijhouden. Geen patches ed...
Je kunt hem gewoon via Steam kopen en gebruiken.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skullsplitter schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:02:
[...]

Maar je vergeet dat er 3 versies zijn, en pakt alleen de regular, die met 8 MP maps komt ipv 12 (DLC hoezee :r)

Bol heeft tenminste de Hunter edition O+ (plastic facehugger gaat de WC op natuurlijk :P)
3 Versies? Bedoel je 3 platformen of echt 3 uitvoeringen? Ik ken enkel de normale en de hunter edition en die zijn op de pc, 360 en PS3 verkrijgbaar. En heeft de hunter edition standaard meer maps die bij de normale versie bijgekocht moeten worden?
Bij 12 game gaat het ook om de hunter edition.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 276106 op 20-01-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hmmm lijkt me raar dat er bij de hunter 4 maps meer zitten.

Ben wel in afwachting van deze game, hopen dat de demo snel uitkomt. Eens zien of het echt zo leuk word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Anoniem: 276106 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:25:
[...]

3 Versies? Bedoel je 3 platformen of echt 3 uitvoeringen? Ik ken enkel de normale en de hunter edition en die zijn op de pc, 360 en PS3 verkrijgbaar. En heeft de hunter edition standaard meer maps die bij de normale versie bijgekocht moeten worden?
Bij 12 game gaat het ook om de hunter edition.
Regular: kale game, geen extra's
Survivor: kale game, extra maps
Hunter: the whole shabam: game, lenticular card, facehugger, WY patch en grote doos.

En dat per platform.
Magoed, even afwachten.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Kwam een fan made patch tegen voor AvP 2, omdat ze al een tijdje de stekker uit de servers hebben getrokken, heeft deze knakker een mooie patch gemaakt zodat je weer online kan jagen _/-\o_

http://aliensvspredator2....aster_Server_Patch;107847

Is de eerste keer dat ik online speel.
Is erg leuk maar wel pittig tegen de Die-hards.. maarja "echte" Predators Aliens en Mariniers leg je ook zomaar ff niet om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
met die patch heb je wel mega-lag, en daar was dat spel al berucht om...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Ik heb geen lag om eerlijk te zijn, draait als een tit.
Er zijn wel servers met een wat hogere ping zoals die Russen.
Is wel jammer dat er weinig servers zijn met wat volk erop, maar heb al wat leuke 3/4 volle servers gehad.

Edit: Door die patch heb je trouwens geen cdkey nodig voor sp en mp, als het legaal is geen idee, maar ik heb toch de legeale versie en stoor er me niet aan.

[ Voor 26% gewijzigd door motormuus op 21-01-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Hmm, vanmiddag maar eens proberen :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 22-04 16:42
*O* ik heb mijn Hunter edition op de pre-order gegooit....

Heb na het zien van de filmpjes echt weer zin in een AvP game... AvP & AvP2 waren echt geniaal vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar645 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:46:
*O* ik heb mijn Hunter edition op de pre-order gegooit....
Ik ook *O*

Eerst op de UK afdeling van amazon gekeken... 199 £ (excl. verzending!), daarna eens naar de US afdeling gehobbeld.... 160 $ inclusief verzending en tax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Weet niet of al bekend was maar de achievements:

http://www.xbox360achieve...-v-predator/achievements/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Binnen een week een demo... Zou eens tijd worden...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 10:29
Heb AvP2 echt heel lang gespeeld. Totdat de aimbots/wallhacks/pulsehacks/minigunhacks/etc. etc. Deze game staat boven aan mijn lijstje. Kan niet wachten. Wat ik niet begrijp is met die 3 versie's, extra maps? Online maps? Dit zou toch een beetje bizar zijn dat je meer moet betalen als je meer maps wil voor online.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Deze game staat ook echt helemaal bovenaan in most wanted games bij mij :) . Damn, is lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een game. Ik ben echt helemaal supergek op aliens, damn ... ik hoop echt dat de gameplay goed wordt. Kben absoluut een SP speler, dus wil vette spanning in de game hebben. Hopelijk hebben ze dat goed onthouden van de voorgangers en er goed in verwerkt. Kom maar weer op met die zwetende handjes.

We will see ;)

Maar de datum komt steeds dichterbij en begin bijna zenuwachtig te worden ... :+ Echt kicke dat gevoel. Ik heb dat voor het laatst gehad met Jedi Outcast (enorm groot fan van Jedi Knight games) Toen was ik ook echt soort van zenuwachtig toen ik hem eindelijk in mijn handen had en dat ie aan het installeren was ...lol ... Ik moet me rustig houden, maar tja ... het is een aliens spel ... dus is moeilijk voor me ... hahaha 8)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste