Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
vind het spel echt niks

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
topargument _/-\o_ :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Het spel is echt kut.

Bedankt consoles voor de verkrachting van een goede franchise.

[ Voor 3% gewijzigd door Omnyakom1 op 08-02-2010 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Oke het spel voelt aan als een spel van 5 jaar geleden. Verder vind ik de MP snel eentonig worden. Het kan me gewoon niet boeien op 1 of andere manier.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bulls schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:07:
Je kan wel van het plafond vallen met Alien, je moet dan naar beneden kijken, en dan springen, maar helaas maak je dan wel lawaai.
Je kan ook gewoon 'alt' induwen, dan val je toch ook?
skullsplitter schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:36:
[...]

"Vroegah" hoefde je alleen je knop los te laten. Als je vanaf een verhoging naar beneden wilde vallen, dan kon dat gewoon, zonder dat je het risico had dat je aan de grond en daarna de muur bleef kleven. Dat werkte, dat werkte goed. Why fix what ain't broken? Antwoord? Consoles. :r

Nog een voorbeeld: vroegah was de cloak gewoon een transparancy van 90% bij stilstand, 75-80% bij beweging. Je kon er geen kont van zien, behalve als je gewoon oplette. De wapens waren ingedeeld in ranged (auto-decloak) en melee (cloak bleef werken), waarbij alleen de speargun en plasmacaster je een laservisier gaven, voor buitenstaanders zichtbaar als een lichtvlek op respectievelijk speargun en helm, ook bij cloak.

Nu is de cloak een shader effect (eindelijk, maar nog immer niet filmgetrouw/effectief/autobalancing), maar om hem zichtbaarder te maken bij beweging heeft men ervoor gekozen dat je cloak enorm stoort, voor buitenstaanders zichtbaar als electrische randen die over je ganse lichaam lopen, en je even zichtbaar maken als een kerstboom aan krachtstroom.
Daarnaast wordt je bij elke aanval uit je cloak geworpen, heeft men het laservizier niet enkel aan begin en eind zichtbaar gemaakt (dus niet meer slechts de beruchte drie punten), maar van A tot B zichtbaar te maken, en daarnaast OOK nog een kleine donderstorm op je schouder af te laten gaan als je een plasmawapen wilt gebruiken. Hoe nutteloos kun je die cloak maken?
toon volledige bericht
Couldn't agree more. It's worthless. De minste aanval en je bent je cloak kwijt.

En dan dat aimen, hoe verschrikkelijk is dat. In de film kwamen er 3 lijntjes rond je target, en dan schoot je, alsook in AvP2.

Maar nee, in 3 moet je eerst de middelste muisknop inhouden voordat de lijntjes verschijnen (en op dat moment ben je al je plasma caster aan het chargen -> je geeft je positie weg met die energiebol op je schouder + die 3 laserstraaltjes).

Neen, van de 3 hebben ze de Predator het meeste gef*cked. De alien gaat nog, aloewel wall walking niet meer zo tof is.

De marine is het tofste, de meeste suspense.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 15:39
lol, volgens mij moet de helft eerst eens even naar de controls gaan kijken voordat je onzin begint te praten op het forum...

Als alien kun je wallwalken dmv de F toets, dit kan je ook zien als je langs muren loopt en je de text genaamd "transition" oid ziet. ( ik heb de toets persoonlijk op de F gezet, standaard is het left alt geloof ik )
Als je op het plafond loopt kun je dmv deze toets je gewoon laten vallen, en dat werkt prima...
Eerlijk gezegt werkt dit veel beter dan 1 knop ingedrukt te houden zoals in avp2, dit vond ik ronduit dramatisch.

Daarnaast kan je alle controls gewoon aanpassen via het menu naar eigen keuze...

Het spel speelt heerlijk snel en de MP is gewoon goed.
Alhoewel vind ik DM wat minder qua Mp optie maar species DM lijkt me echt vet!

Alien speelt heerlijk creepy en het systeem( wallwalking) om op bijna elk plekje te komen werkt prima.
Marine speelt ook lekker weg echter vind ik de motion tracker wat vaag.

Predator speelt ook erg leuk, echter moet je als marine of alien oppassen voor de plasma gun die lijkt me wat OP. Dat je als predator snel ontdekt wordt valt reuze mee, al helemaal als je afstand wapens hebt is een alien erg in het nadeel, daarnaast zie je als alien de predator sowieso al lopen ook al is deze in stealth..

De insta kills ( dmv e ) komen niet eens vaak voor, het is de bedoeling dat je altijd achterom kijkt om dit te voorkomen, als je als een idiot in elke gang 1 kant op kijkt is de kans groot dat je dan idd van achter gegrepen wordt.

Goed dit is uiteraard mijn mening, in het begin vond ik het ook "zo zo" maar na menig potjes vind ik het steeds leuker worden.

Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan bekennen is dat de animatie voor een insta kill te lang duurt.
Het ziet er echt vet uit echter is de kans groot dat je dan zelf ook van achter "genomen" wordt omdat je zelf nog bezig bent met de animatie ( en dus niks kan doen )
Daarnaast heeft het wel een beetje een "console" feeling, heb het idee dat de graphics daar ook op gebaseerd zijn.

Anyway voor 20euro hoef je dit niet te laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

biggydeen2 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:09:

Predator speelt ook erg leuk, echter moet je als marine of alien oppassen voor de plasma gun die lijkt me wat OP. Dat je als predator snel ontdekt wordt valt reuze mee, al helemaal als je afstand wapens hebt is een alien erg in het nadeel, daarnaast zie je als alien de predator sowieso al lopen ook al is deze in stealth..
Dan nog. 1 target kan je raken. Maar 2 of 3, vergeet het maar.

Al was het maar omdat je traag loopt tijdens het aimen.

Dat vond ik echt tof aan 2. Lopen, er kwam een driehoekje rond de vijand, schieten en doorlopen. Nu weet je toch niet of je iets raakt voor je aimt. Bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

[...]
. De wapens waren ingedeeld in ranged (auto-decloak) en melee (cloak bleef werken), waarbij alleen de speargun en plasmacaster je een laservisier gaven, voor buitenstaanders zichtbaar als een lichtvlek op respectievelijk speargun en helm, ook bij cloak.
Nee, die 'speargun' of hoe die ook mag heten, de-stealthed je niet in AvP2. Je schiet dan een klein dun botje, het was altijd vet om daar headshots mee te maken, die bleven aan de muur bungelen.

De "Disc" en "Plasma burst" de-cloacken je wel inderdaad ja.

Wat bedoel je met laservisier? Die 3 extra visions die een predator heeft? 1 voor human, 1 voor alien, 1 voor predator? Die zijn altijd actief mits je er zelf voor kiest.

Verder ken ik geen laservisier. De disc had auto aim mits je de juiste vision had en een target had. Zelfde geld voor een charged plasma schot. De Speargun niet.

En ik dacht dat een melee spear attack je uit cloack haalde? Het is al zo lang gelden dat ik nu aan mezelf begin te twijfelen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
melee deed niets met je cloak, alleen; plasma caster, pistol en disc. De rest bleef je lekker onzichtbaar

even verduidelijken:

1) Wrist Blade
2) Combi Stick
3) Pistol
4) Speargun
5) Netgun
6) Plasma-Caster
7)Disc
8 ) Remote bombs

Alleen 3,6 & 7 de-cloakte je

[ Voor 44% gewijzigd door Goldman op 08-02-2010 13:24 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Damn het is al echt lang geleden.. pistol zegt me daadwerkelijk niks, Remote bombs ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

kaluro2 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:30:
Damn het is al echt lang geleden.. pistol zegt me daadwerkelijk niks, Remote bombs ook niet.
Pistol was ook iets uit de uitbreiding, niet uit het origineel (AvP2).

En damn die uitbreiding was ROTSLECHT :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
niet waar, pistol zat in AvP2 normaal.

http://aliensvspredator2.filefront.com/info/Weapons

[ Voor 41% gewijzigd door Goldman op 08-02-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Na die screenshots gezien te hebben zijn mijn herinneringen weer helemaal up to date.. nu zegt het me wel iets ja :*)
Vanavond de avp3 demo maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
ben ook even aan het graven naar de CD's. Ga het vanavond even installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

[...]

"Vroegah" hoefde je alleen je knop los te laten. Als je vanaf een verhoging naar beneden wilde vallen, dan kon dat gewoon, zonder dat je het risico had dat je aan de grond en daarna de muur bleef kleven. Dat werkte, dat werkte goed. Why fix what ain't broken? Antwoord? Consoles. :r

Nog een voorbeeld ....
Ja natuurlijk, steek het op de consoles.

Wat jij daar beschrijft is anders technisch perfect mogelijk op de console (door bvb. L2 of R2 in te houden, en los te laten als je van het plafond / de muur afwilt).

Dat je zelfs de (volgens jou) slechte werking van de cloak toedicht aan consoles ... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de PC demo gespeeld, maar ik was niet bepaald onder de indruk. De Aliens spelen veel te snel. Wat er op neer komt dat je in deathmatch alleen maar rondjes om elkaar heen rent, bashend op 'E', om per ongeluk een sneakattack te maken. Tijdens deze animatie wordt je vervolgens ge-raped door een ander omdat je een stilstaande target bent. Van het echte sneaken kwam dus helaas niet veel terecht. Want je wordt 8/10 keer toch wel gespot voordat je dicht genoeg bij je target bent. Daarnaast vond ik het wall walken van die aliens ook alles behalve soepel gaan.

Het zal vast aan mij liggen, maar dit voelde als een matige versie van left 4 dead multiplayer vs. mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:12:
Gister de PC demo gespeeld, maar ik was niet bepaald onder de indruk. De Aliens spelen veel te snel. Wat er op neer komt dat je in deathmatch alleen maar rondjes om elkaar heen rent, bashend op 'E', om per ongeluk een sneakattack te maken. Tijdens deze animatie wordt je vervolgens ge-raped door een ander omdat je een stilstaande target bent. Van het echte sneaken kwam dus helaas niet veel terecht. Want je wordt 8/10 keer toch wel gespot voordat je dicht genoeg bij je target bent. Daarnaast vond ik het wall walken van die aliens ook alles behalve soepel gaan.

Het zal vast aan mij liggen, maar dit voelde als een matige versie van left 4 dead multiplayer vs. mode.
Nou, om eerlijk te zijn had ik de zelfde mening als jou.
Maar heb me nu enigzins wat verdiept in de controls en tactics en het gaat een heeeel stuk beter, en heb er ook meer lol aan.
Als ik met de marine speel kom ik zo min mogelijk in de grote kamer, als ik daar loop wordt ik vrij makkelijk gepwned door aliens en predators, ze komen makkelijk achter je en je wordt ge-E-raped :P
Ik zorg dat ik op de lage verdiepingen blijft en maak daar een goeie kans om hoog te komen in het lijstje, minder ambushes van achter.

Ook de meeste aliens vallen je al met de lichte aanval die kan je makkelijk blokken (Muiswieltje) druk er nog maal op en je doet een melee aanval die je tegenstander op de grondlegt voor een seconde of wat, dan met de shotgun of machinegun erop en het is gebeurt.

Tactic met predators heb ik niet echt behalve wat afstand bewaren, als je vlak bij hem bent pwned hij je makkelijk met de disc en plasma caster.

Is trouwens wel jammer van al die oostblokkers en fransen die door de mond ademen met de microfoon aan, en de meeste snappen geen engels.
Dus als je vraagt om een TDM achtige stijl, aliens vs predators vs marines snappen ze meestal niet en wordt je hard genomen door je eigen factie.
Snap eigelijk niet dat iedereen geen TDM doet maarja :)

Steamnaam Brilbink

[ Voor 9% gewijzigd door motormuus op 08-02-2010 18:12 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Anoniem: 255271 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:22:
[...]

Wat jij daar beschrijft is anders technisch perfect mogelijk op de console (door bvb. L2 of R2 in te houden, en los te laten als je van het plafond / de muur afwilt).

Dat je zelfs de (volgens jou) slechte werking van de cloak toedicht aan consoles ... _O-
En wat moeten mensen met een XBOX360 dan doen? Die hebben geen L2/R2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snake schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:48:
[...]

En wat moeten mensen met een XBOX360 dan doen? Die hebben geen L2/R2 :'(
:O :O :O

Goede poging, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
biggydeen2 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:09:
lol, volgens mij moet de helft eerst eens even naar de controls gaan kijken voordat je onzin begint te praten op het forum...
My dear boy... Ik speel deze franchise sinds de eerste demo's in herfst 1998, ik weet wat het inhoudt om elk karakter te spelen, met dien verstande: volgens de vorige twee versies. Tuurlijk, met controls valt de schade wat te beperken, maar met sommige dingen is fundamentaal wat mis, iets waar vooral PC spelers over klagen door direct vergelijkingsmateriaal met de vorige titels.
Als alien kun je wallwalken dmv de F toets, dit kan je ook zien als je langs muren loopt en je de text genaamd "transition" oid ziet. ( ik heb de toets persoonlijk op de F gezet, standaard is het left alt geloof ik )
Als je op het plafond loopt kun je dmv deze toets je gewoon laten vallen, en dat werkt prima...
Eerlijk gezegt werkt dit veel beter dan 1 knop ingedrukt te houden zoals in avp2, dit vond ik ronduit dramatisch.
Ehm, het werkt niet zoals je het zegt. Loslaten door transition in te drukken werkt alleen met auto-transition, maar die laat je verder ook aan alles vastplakken, ongeacht of het naar boven of onderen loopt.
Het punt is, het spel geeft je gewoon geen volledige controle maar versimpelt de controls.
Wat betreft AvP2: ook daarin had je gewoon de mogelijkheid een toets toe te kennen aan wall-walk toggle (aan/uit), wat nog steeds meer controle gaf dan de huidige versie.
Daarnaast kan je alle controls gewoon aanpassen via het menu naar eigen keuze...

Het spel speelt heerlijk snel en de MP is gewoon goed.
Alhoewel vind ik DM wat minder qua Mp optie maar species DM lijkt me echt vet!

Alien speelt heerlijk creepy en het systeem( wallwalking) om op bijna elk plekje te komen werkt prima.
Marine speelt ook lekker weg echter vind ik de motion tracker wat vaag.

De insta kills ( dmv e ) komen niet eens vaak voor, het is de bedoeling dat je altijd achterom kijkt om dit te voorkomen, als je als een idiot in elke gang 1 kant op kijkt is de kans groot dat je dan idd van achter gegrepen wordt.

Goed dit is uiteraard mijn mening, in het begin vond ik het ook "zo zo" maar na menig potjes vind ik het steeds leuker worden.

Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan bekennen is dat de animatie voor een insta kill te lang duurt.
Het ziet er echt vet uit echter is de kans groot dat je dan zelf ook van achter "genomen" wordt omdat je zelf nog bezig bent met de animatie ( en dus niks kan doen )
Daarnaast heeft het wel een beetje een "console" feeling, heb het idee dat de graphics daar ook op gebaseerd zijn.

Anyway voor 20euro hoef je dit niet te laten liggen!
toon volledige bericht
Dat laatste ben ik absoluut met je eens, maar er mogen gewoon gameplay aanpassingen in aangebracht worden.

Grafisch is het spel overigens gewoon solide te noemen, met slechts hier en daar wat blokkerige modellen (pijpen die de muur ingaan zijn domweg vierkant)
Anoniem: 255271 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:22:
[...]

Het is mogelijk, maar met consoles als basisplatform is heel de gameplay mechanic ook daarop afgestemd. Een aantal routines zijn vereenvoudigd, er is een melee-combat-system ingevoerd en er zijn focus (lees: auto-targetting)knoppen toegevoegd aan het spel.

Voor balans zijn er een aantal keuzes gemaakt die in vorige titels onnodig bleken te zijn, en ja, dat kan ik afschuiven op het feit dat consoles dus het standaard platform zijn. Je kunt ontkennen, maar de huidige gameset heeft gewoon niets meer te maken met AvP van welleer.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skullsplitter schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:45:
[...]

Het is mogelijk, maar met consoles als basisplatform is heel de gameplay mechanic ook daarop afgestemd. Een aantal routines zijn vereenvoudigd, er is een melee-combat-system ingevoerd en er zijn focus (lees: auto-targetting)knoppen toegevoegd aan het spel.

Voor balans zijn er een aantal keuzes gemaakt die in vorige titels onnodig bleken te zijn, en ja, dat kan ik afschuiven op het feit dat consoles dus het standaard platform zijn. Je kunt ontkennen, maar de huidige gameset heeft gewoon niets meer te maken met AvP van welleer.
Ik ontken niet dat de huidige AVP fel verandert is van de originele, dat bevestig ik alleen maar.

Dingen als auto-transition (afvoeren aub), die focusknoppen, het ongelooflijk simplistische melee-combat systeem zijn in mijn ogen ook failures. Maar deze drie zwakheden kan je moeilijk toedichten aan consoles.

Dat ze het makkelijker gemaakt hebben is (imo) gewoon om meer 'casuals' aan te trekken, heeft niks met consoles te maken. Want deze game maken voor een kleine groep die-hards die het spel nog spelen / zich herinneren een goed decennia na datum is natuurlijk niet winstgevend.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 08-02-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Anoniem: 255271 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:10:
[...]

Ik ontken niet dat de huidige AVP fel verandert is van de originele, dat bevestig ik alleen maar.

Dingen als auto-transition (afvoeren aub), die focusknoppen, het ongelooflijk simplistische melee-combat systeem zijn in mijn ogen ook failures. Maar deze drie zwakheden kan je moeilijk toedichten aan consoles.

Dat ze het makkelijker gemaakt hebben is (imo) gewoon om meer 'casuals' aan te trekken, heeft niks met consoles te maken. Want deze game maken voor een kleine groep die-hards die het spel nog spelen / zich herinneren een goed decennia na datum is natuurlijk niet winstgevend.
Ok, prima, maar wil je mainstream-volk aantrekken dan moet je gewoon gameplay in huis hebben. Face it, AvP's probleem was niet de besturing (kijk naar de populariteit van HALO, simpeler kan het gewoonweg niet), maar gewoon het ontbreken van flashy graphics en fatsoenlijke MP-mogelijkheden...

Nu begint men gewoon opnieuw.

En na een paar ronden spelen wordt je echt wel beter met de nieuwe controls, ongetwijfeld, maar er had gewoon meer ingezeten.

Wachten is op de full-version, die volgens menig review een stuk meer solide aanvoelde in MP...
Nog maar een week :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb gister death match gespeeld, en ik moest gedwongen marine zijn?
Marine voelt flink underpowered aan vergeleken met alien.. ik moet eeuwen op een alien schieten met mijn pulse rifle eer die dood is, en een alien hoeft me maar 1, soms 2 keer te raken en ik ben dood.
een alien overleeft zelfs een point blank shotgun shot in zijn gezicht.

Verder, geen alt fire? Geen grenades? Alleen pistol/pulse rifle/shotgun welke zeer zwak lijken zo op het eerste gezicht. En ja ik weet dat het een Demo is :P.

Predator is lachwekkend.. "Hey ik zie een superfelle en brede rode lazer.. volgens mijjjj zit daar een predator"

Verder hoorde ik iets over "Focus Mode", wat is dit en hoe gebruik ik het? Ik heb alleen marine kunnen testen omdat ik elke keer gedwongen marine werd, waarom? Beats me.

De game is ZO simplistisch en het is meer statisch dan dat er skill bij komt kijken. Skill maakt v rij weinig uit in deze game denk ik zo, het is echt te simplistisch opgezet, als marine zijnde althans.. Vooral vanwege de crosshair die groter wordt naarmate er meer geschoten word, de langzame movement en geen nades oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Er zijn wel grenades voor je pulse rifle, je moet die vinden :)

Er is geen focus mode voor marines. En inderdaad, die Predator, ze hebben het meest coole wezen in dit universe om zeep geholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Snake schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:57:
Er zijn wel grenades voor je pulse rifle, je moet die vinden :)
Hmm.. en pak je die automatisch op of moet je daar ook weer E voor inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Om nog olie op het vuur te gooien, heeft de Predator ook niet eigenlijk maar 1 claw aan zn rechter arm, en niet ook 1 aan zn linker? (want daar zit zn computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

kaluro2 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:10:
[...]

Hmm.. en pak je die automatisch op of moet je daar ook weer E voor inhouden?
Het is ammo, dus automatisch :)
Bulls schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:54:
Om nog olie op het vuur te gooien, heeft de Predator ook niet eigenlijk maar 1 claw aan zn rechter arm, en niet ook 1 aan zn linker? (want daar zit zn computer)
Goh, dat hangt af van de film denk ik. In AvP 2 waren er geloof ik met meerdere blades (en langere!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
kaluro2 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:52:
De game is ZO simplistisch en het is meer statisch dan dat er skill bij komt kijken. Skill maakt v rij weinig uit in deze game denk ik zo, het is echt te simplistisch opgezet, als marine zijnde althans.. Vooral vanwege de crosshair die groter wordt naarmate er meer geschoten word, de langzame movement en geen nades oid.
Je kan trouwens gewoon je class kiezen in het MP menu voordat de game start, rechtsbovenin.

Als marine is het simpel: knallen tot je er bij neervalt.
eigenlijks gewoon een basic shooter in avp setting.
Je kan gewoon guns oppakken en in de retail kan je als het goed is ook met flare's gooien om wat extra zicht te krijgen. Nades vind je op de grond..
Simplistisch is een shooter altijd, noem anders eens een shooter waar je daadwerkelijk "skill" nodig hebt ?
Wie het eerst richt en schiet wint, simpel.

Als alien en predator heb je zeker wel enige "skill" nodig om tot een kill te komen.
je kan namelijk ook blokken waardoor je tegenstander even "uitgeschakeld" wordt, 90% van de spelers die ik tegen kom snappen dat niet en die hebben inderdaad geen kans.

Als je een echte AvP fan bent dan kan deze game je haast niet tegenvallen.
Ik zou zeggen speel eerst een week met alle 3 de classes, kijk hoe alles werkt en geef dan weer een oordeel.

Vergelijkingen met "vroeger" is ook wat onzinning want tegenwoordig lijkt het zo dat het toen allemaal beter en leuker was.

Gras is always greener on the other side right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Met Alien en Predator zijn melee kills een peuleschil, (alien heeft alleen melee), maar om met je marine een ander neer te tikken heb je skills en zeker wat geluk nodig, is maar tot nu toe nog maar 1 keer gelukt, geeft wel heel veel voldoening als je een pred neer mept.

Vanavond iemand zin om wat te ouwehoeren op avp3, heb eindelijk een headset nu :D

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Bulls schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:54:
Absoluut correct, enige reden dat ie er nu twee heeft is omdat het cooler is (more is less, maar niet bij Fox...)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
less is more bedoel je ;) Ben ook erg benieuwd hoe die blocks op de pc gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224536

biggydeen2 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:30:
[...]

noem anders eens een shooter waar je daadwerkelijk "skill" nodig hebt ?
Wat een onwetendheid zeg. Ik log zelden in op Tweakers.net maar zo'n suffe uitspraak kan ik niet negeren.

Ik heb zelf jaren lang QuakeWorld gespeeld en als je graag "skill" wilt zien kijkt dan met je doppen eens naar QuakeWorld matches zoals deze:

http://www.youtube.com/watch?v=NWs_nsknmUo

http://www.youtube.com/user/ggldonking#p/u/1/vmTtkbvKBPY

http://www.youtube.com/watch?v=Al9igKdlylk

BTW: Reppie is een nederlander.

Echt mensen zoals jij weten NIETS van skill in fps. Ik garandeer je dat niemand van jullie ook maar 1 kill kan maken in QuakeWorld tegen een goede speler. Helemaal nadda. Ongeacht je ervaring in nieuwere shooters.

"Wie het eerst schiet wint"....wat een suffe uitspraak ....dat kan echt niet hoor.

Meer info op QuakeWorld.nu (ja dat wordt nog elke dag gespeeld en quake.xs4all.nl is ook nog steeds actief).

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 224536 op 10-02-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Zojuist weer wat potjes gedaan, maar hoe meer ik speel hoe meer ik het idee krijg dat dit hem niet gaat worden...
Bediening is echt ondoordacht, dat was bij de vorige stukken beter. Melee gevechten gaan nergens over je ziet totaal niet wat de andere voor een attack aan het uitvoeren is (ondermeer door lag in demo)
Focus werkt wel waren het niet dat als je ermee attackt je alle kanten opvliegt, maar het ergste van alles is nog wel die "E" kill. 8)7 :X

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Nou als ik deze gast in dat Youtube filmpje zie spelen dan kan hij prima met 't spel overweg en hij geeft ook tips:

http://www.aliensvspredat...9-alien-tips-by-tigerija/

• biggydeen2
Anoniem: 224536 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:56:
[...]

Wat een onwetendheid zeg. Ik log zelden in op Tweakers.net maar zo'n suffe uitspraak kan ik niet negeren.

Ik heb zelf jaren lang QuakeWorld gespeeld en als je graag "skill" wilt zien kijkt dan met je doppen eens naar QuakeWorld matches zoals deze:

http://www.youtube.com/watch?v=NWs_nsknmUo

http://www.youtube.com/user/ggldonking#p/u/1/vmTtkbvKBPY

http://www.youtube.com/watch?v=Al9igKdlylk

BTW: Reppie is een nederlander.

Echt mensen zoals jij weten NIETS van skill in fps. Ik garandeer je dat niemand van jullie ook maar 1 kill kan maken in QuakeWorld tegen een goede speler. Helemaal nadda. Ongeacht je ervaring in nieuwere shooters.

"Wie het eerst schiet wint"....wat een suffe uitspraak ....dat kan echt niet hoor.

Meer info op QuakeWorld.nu (ja dat wordt nog elke dag gespeeld en quake.xs4all.nl is ook nog steeds actief).
toon volledige bericht
LoL, sorry maar hier moet ik echt even om lachen...

quake is gewoon een recht toe recht aan shooter.
Hier zal inderdaad niemand een kill kunnen maken, whats your point?
ik vind 3a4 knoppen gebruiken nog niet echt een show van "skill"

Skill is als je 10tallen "skills" tot je beschikking hebt en deze op de juiste momenten kan aanspreken.
Goed voorbeeld zijn MMO's ( wow )

Aangezien het hier over AVP gaat wou ik alleen maar aangeven dat AVP geen recht toe recht aan shooter is.
Je kan namelijk ook aanvallen blokken e.d. je hebt meer optie dan alleen maar schieten.
Dit was ook bedoeld voor Kaluro2 om nog maar even te quoten: "De game is ZO simplistisch en het is meer statisch dan dat er skill bij komt kijken." wat dus niet waar is..

Maargoed misschien vat ik de definitie "skill" wat anders op dan jij dat doet.
skullsplitter schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:25:
[...]

Absoluut correct, enige reden dat ie er nu twee heeft is omdat het cooler is (more is less, maar niet bij Fox...)
Tjah iedereen zit te zeuren dat de laser van de predator zichtbaar is, heb jij ooit een cloaked laser gezien in een predator film?

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

biggydeen2 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:52:
[...]
Tjah iedereen zit te zeuren dat de laser van de predator zichtbaar is, heb jij ooit een cloaked laser gezien in een predator film?
De volgorde klopt niet.

Ofwel is het manual aim met 3 lazertjes, maar dat gaat tijdens de cloak.

Ofwel is het automatic aim (met de 3hoekjes).

De sequence is gewoon stom, dat je alt moet inhouden voor dat de autoaim opkomt, en dat je nog niet eens het schot kan annuleren.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:29
De demo nou paar keer gedaan, maar heb nog mn twijfels bij de game of ik hem gelijk moet kopen of moeten wachten op de budget bak. MP is niet mijn ding, gaat me snel vervelen. Hopelijk snel een recensie over de SP

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 06:22
biggydeen2 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:52:
[...]

Maargoed misschien vat ik de definitie "skill" wat anders op dan jij dat doet.
skill - 5 dictionary results

1. the ability, coming from one's knowledge, practice, aptitude, etc., to do something well: Carpentry was one of his many skills.
2. competent excellence in performance; expertness; dexterity: The dancers performed with skill.
3. a craft, trade, or job requiring manual dexterity or special training in which a person has competence and experience: the skill of cabinetmaking.
4. Obsolete. understanding; discernment.
5. Obsolete. reason; cause.

Als jij dus vierkant wordt ingemaakt door iemand in een 'simpele' shooter, dan heeft die persoon meer skill als dat jij hebt, dus om goed in het spel te worden heb je skill nodig. Valt weinig aan te misinterpreteren.

Steam

• Goldman
  • Nu online
beetje offtopic geraakt gok ik zo, terug naar AvP. Zijn eigenlijk de wapens van de marines/predators al bekend?

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

biggydeen2 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:30:
[...]

Simplistisch is een shooter altijd, noem anders eens een shooter waar je daadwerkelijk "skill" nodig hebt ?
Unreal tournament: Map control.. wie krijgt de shield belt/armor, voorspellend aanvallen.
Veel verschillende wapens tot je beschikking die elk wat anders doen.

- Shock combo, zeer krachtig
- bio rifle, blobjes neerleggen/goed mikken en die blijft dan op de enemy plakken voor zeer veel damage
- Normale sniper voor schieten van afstand(headshots inbegrepen)
- Minigun voor close/mid range
- Rockets voor aoe
- Link gun voor mid/long range spread fire
- flak cannon spread die een á 2 malig stuitert en om hoekjes geschoten kan worden, en een alt fire bullet die met een boog de mogelijkheid heeft om ergens bovenop/onder te schieten.
- Redeemer... _/-\o_
etc.

Een goede speler heeft altijd controle over de map en weet ten alle tijden waar een enemy is en de gameplay is zeer dynamisch. Als je echt goed bent dan kan je tegen 20 beginners tegelijkertijd spelen en nooit doodgaan. Als je dat in AvP probeert ga je geheid vaak dood.

Grote verschillen tussen deze games is dat de movement in avp traag is, en niet dynamisch aanvoelt. En dat er geen 'map control' is.. alleen recht toe recht aan aanvallen. en alle weapons zowat zijn 1`) of melee 2) of hit scan of 3) een zeer korte bewegingstijd

De pulse rifle is hitscan, ok er zitten nades bij
De shotgun is niet hitscan maar heeft een korte bewegingstijd
De weapons van de predator zijn of melee of hebben korte bewegingstijd, rechtoe rechtaan zonder speciale attributen, geen mogelijkheid om om hoekjes te schieten of ergens overheen in een 'pisstraaltje'.
De alien is gewoon rechtoe rechtaan melee met wat wall walk.

Er is verder geen map control, geen powerups, health packs haalt weinig uit en een alien healed over time. Daar is het inderdaad een 'wie het eerst schiet die wint'... dat is geen skill game maar een statische game met weinig verschil tussen beginners en professionals.

Ja het is een demo, true. maar je snapt me.

Geen dynamiek, geen map control, geen diverse wapens met diverse functies.. alles schiet in een rechte lijn en doet directe damage, that's all there is. en langzame movement.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Hamersma schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:47:
less is more bedoel je ;) Ben ook erg benieuwd hoe die blocks op de pc gaan werken
Ik was sarcastisch, Fox heeft met de AvP films en deze game bewezen geen zak om fans te geven, maar ze wel te kunnen lokken met valse beloftes (more gore was zelfs de slogan van AvP-R!)

www.avpnews.com

skullsplitter schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:21:
[...]

Ik was sarcastisch, Fox heeft met de AvP films en deze game bewezen geen zak om fans te geven, maar ze wel te kunnen lokken met valse beloftes (more gore was zelfs de slogan van AvP-R!)
Wat een verkrachting die AvP-R film -O- Ik waardeer door dat misbaksel wel meer de eerste AvP film.

Net alsof je een film aan het kijken bent met een dubbele zonnebril op :N

In de 3e AvP gaan ze (gelukkig) terug de ruimte in.

Maar ontopic: Elke species heeft zijn eigen 'classes', maar ga je er ook andere eigenschappen mee krijgen (behalve groter/kleiner/ander kleurtje..) ? Ik kan me niet echt voorstellen dat de ander Alien classes ook anders gaan zijn dan die in de demo.
Van de marines kan ik nog aannemen dat er een met een shotgun rondloopt, andere met een flamethrower, enz..... maar bij de Aliens? :?

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

in Avp2 Had je een runner, een drone, een predalien (en nog een?? hmm.. volgens mij niet)

Runner is klein en snel, maar kon niet al te ver pounden en had een zeer korte stun duratie op zijn pound.
Drone was de middelmaat, middelgroot..middelsnel kon redelijk ver pounden en een gemiddelde pound stun duratie.
Predalien(mijn favoriet) was een groot lomp geval die zeer ver kon pounden maar overall wat traag was, hij had een zeer lange stun duratie op zijn pound en zijn melee attacks waren zeer pijnljik. ze zijn van je af te houden maar als je er door een verrast wordt ben je ook dood.

En dan was er een queen, die werd je na een "killing spree"; aantal kills dat je moest halen kon door de server worden ingestelt. Geen pound, supergroot, zeer v eel hit points en de mogelijkheid om enemies met je staart te stunnen. Die staart had ook een ongelofelijke range. Ik kon vrij slecht overweg met de queen eerlijk gezegd.

• Goldman
  • Nu online
queen staart was kill, claw attack was bagger. Er was nog een praetorian geen pound, veel HP + extra defense tegen kogels meen ik. Sterke tail attack + sterke claw attack. Predalien was idd ook mijn favo. Werkte het best

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Hamersma schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:14:
queen staart was kill, claw attack was bagger. Er was nog een praetorian geen pound, veel HP + extra defense tegen kogels meen ik. Sterke tail attack + sterke claw attack. Predalien was idd ook mijn favo. Werkte het best
Klopt ja.. Praetorian is de kleinere versie van de queen.
Beide geen wall-walk of pounce.

• Goldman
  • Nu online
mooie tijden

predators;

ligth = wrist, speargun, netgun?, remote bombs (low health, high speed)
normal= wrist, comistick, pistol netgun, disc (medium health, medium speed)
assault= wrist, pistol, plasma disc (dacht ik) (medium to high health, medium to slow speed)
heavy = wrist, combi, disc, netgun (high health, slow speed)

Hoop dat de smartgun ook weer terug komt. Vond het een topwapen, iedereen vond me een noobje maar boeide me niet. Want als zij met de smartgun gingen maakte ik ze af. Het vereiste wel wat tactiek :+

[ Voor 13% gewijzigd door Goldman op 11-02-2010 14:03 ]

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Hamersma schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:03:
mooie tijden

predators;

ligth = wrist, speargun, netgun?, remote bombs (low health, high speed)
normal= wrist, comistick, pistol netgun, disc (medium health, medium speed)
assault= wrist, pistol, plasma disc (dacht ik) (medium to high health, medium to slow speed)
heavy = wrist, combi, disc, netgun (high health, slow speed)

Hoop dat de smartgun ook weer terug komt. Vond het een topwapen, iedereen vond me een noobje maar boeide me niet. Want als zij met de smartgun gingen maakte ik ze af. Het vereiste wel wat tactiek :+
Smartgun? What's that

• Goldman
  • Nu online
smartgun niet bekend? Wapen dat automatisch lockt / aimt op je doelwit. Is niet erg effectief op lange afstanden (wel dodelijk) maar heeft 750 kogeltjes. Lock modus kan uitgezet worden. Je word er wel traag van. Oh en het wapen lockt maar in een bepaalde range

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Smart gun zit in de demo :) wel even goed zoeken :)

• Goldman
  • Nu online
Lockt ie weer uit zichzelf? Heb de demo verwijderd, wacht wel op het volledige spel

• SileX
  • Niet online
yep, kan je aan en uit zetten... locken gaat wel wat traag..

• Goldman
  • Nu online
Vet, ook van plan Silex om het spel te kopen? Voeg me dan even toe op steam

• SileX
  • Niet online
Denk 't wel - je hebt DM :)

• Goldman
  • Nu online
en antwoord :)

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
In de 3e AvP gaan ze (gelukkig) terug de ruimte in.
En van waar haal je die informatie dat er een 3e AvP film zou komen?

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
SileX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:39:
yep, kan je aan en uit zetten... locken gaat wel wat traag..
En waar de bootleg techmanual van de USCM rept over een idiote accuratesse, is die in de demo niet te vinden... (laat staan dat je wat ammo meekrijgt, 150 kogels jaag je er veel te snel doorheen)

www.avpnews.com

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
T-CM11 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:14:
[...]

Nergens, behalve dat de makers van de vorige AvP film een duidelijk punt aan de AvP's op aarde wilde draaien, en wel in de vorm van achtergebleven technologie van de Predators, in handen van Mevrouw Yutani, een verwijzing naar het op hande zijnde imperium van Weyland-Yutani.

www.avpnews.com

T-CM11 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:14:
[...]

"An anonymous source over at 20th Century Fox got in touch with us over the weekend to relay the news another Aliens vs. Predator sequel is a “certainty” at this point. If you recall, the brothers Strause – who helmed the Christmas release Aliens vs. Predator: Requiem – stated Fox was going to take a “wait-and-see” approach to a third chapter, furthermore, that the story would have to continue in space (details). “AvP-R” grossed a worldwide total of $128.8 million; $41 million domestically. It hits DVD on April 15th (specs and art). No word yet if the Strause brothers will return to the franchise."
Site
Niet officieel bevestigd, maar toch een indicatie. Voorlopig houden we het maar bij ALS er een derde komt ..

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Anoniem: 255271 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:32:
[...]

[...]

Niet officieel bevestigd, maar toch een indicatie. Voorlopig houden we het maar bij ALS er een derde komt ..
Fox heeft op basis van de feedback de voorkeur gegeven aan Predators, en daarvan is het nog maar hopen dat het bevalt...

AvP verdient gewoon meer aandacht en geld willen ze het uitvoeren. Zoals iemand hierboven al terecht opmerkte: AvP-R maakte AvP een juweel (en feitelijk is het ook best een aardige film, alleen had er gewoon meer in de licentie gezeten)

www.avpnews.com

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ze melken het echt wel uit, al snap ik niet dat zo'n slechte franchise nog geld kan opleveren. Deel 3 komt er echt wel. Net zoals dat ik wel kan voorspellen dat er een C&C5 wordt die nog iets slechter is dan al de rest, er ook nog wel een fifa 11 komt. En er vast nog wel een nieuwe terminator film en transformer film komt en nog een paar slechte Pirates of the Caribean films.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Postius schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:13:
Ze melken het echt wel uit, al snap ik niet dat zo'n slechte franchise nog geld kan opleveren.
Veel fans roepen "I'll go anyway, because it's a new chance to see my favorite monsters on the big silver screen" en Fox maakt daar handig gebruik van.

Wellicht moeten die dingen gewoon naar de vrije markt, zodat je als fan inspraak kunt kopen. (Opent meteen lekker laag met de laatste 2 films)

www.avpnews.com

Eerlijk gezegd vond ik de eerste AVP film goed gedaan. Het hele idee dat die Predators die Aliens zagen als ultimate prey en mensen als hosts nodig hadden en daar zo'n tempel voor gebouwd hadden vond ik wel leuk gevonden en goed uitgevoerd. Het straalde allemaal klasse uit: editing, de filmsets, acteurs...de belangrijkste althans waren goede acteurs. En lekkere kont van die Sanaa Lathan als de camera er achter hangt en ze door die hoge opening klimt...

Het probleem was alleen dat het life-cycle proces van facehugger naar een zooi volwassen aliens iets te snel ging. Meteen nadat die mensen door facehuggers gepakt waren liepen er een hele groep volwassen aliens rond. En dat terwijl die ene predator de hele flim door kon lopen met zo'n eitje in zich. AVP2 hadden ze gewoon niet moeten doen. Of goed (zoals Aliens) of niet.

En Lance Henriksen was, zoals altijd, ook weer erg goed in AVP. Wat dat betreft wel cool dat ze hem ook nu weer hebben kunnen strikken voor deze nieuwe AVP game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:57

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 224536 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:59:
Het probleem was alleen dat het life-cycle proces van facehugger naar een zooi volwassen aliens iets te snel ging. Meteen nadat die mensen door facehuggers gepakt waren liepen er een hele groep volwassen aliens rond.
Het ligt eraan naar welke film je kijkt. In Alien ging dit relatief snel, Aliens en Alien 3 traag (hoewel dat een queen was), Alien Resurrection gemiddeld... Voor mensen lijkt het wel van geval tot geval te verschillen hoe lang de periode is voordat het beestje eruit wilt. In het spel AvP2 werd duidelijk met hoe weinig voedsel een alien kan volgroeien.
En dat terwijl die ene predator de hele flim door kon lopen met zo'n eitje in zich. AVP2 hadden ze gewoon niet moeten doen.
Dat is wel verklaarbaar: dat is een predalien (geen drone, zoals bij mensen), welke misschien meer tijd nodig hebben om te groeien/ontwikkelen. Misschien wist de Predator het ook wel en had hij medicijnen gebruikt om het proces te vertragen, hopend dat hij op zijn schip geopereerd kon worden. Bovendien zou het om een soort queen gaan (gekeken naar de film AvP2), welke meer tijd nodig hebben om te ontwikkelen (zie Alien 3).

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 12-02-2010 07:04 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik hoorde ook dat er eigenlijk een scene hoorde te zitten in AVP waarin 'growth enhancers' werden gegeven aan de aliens. Maar dat hebben ze er dan (volgens het gerucht) uit gelaten. Als dat waar is, dan was mijn opmerking dus niet zo gek, want er was dan dus wel degelijk een verklaring voor de abnormaal snelle groei v/d aliens. Hoe dan ook, ik heb zelf van AVP 1 genoten. De serie had waarschijnlijk 't sterkste geweest als ze bij de 3e Alien film gestopt waren. Dan zou 't een verdomd goede trilogy zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:13
ik heb gisteren de eerste 3 missies van de marine campaign gedaan, vind het eigenlijk wel weer heel erg leuk om AVP te spelen, ik heb het eerste deel destijds grijs gespeeld (op de PC via Mplayer) tweede deel nooit echt gespeeld. en nu het "3de" deel dus op de xbox aan het uitproberen. heb nog niet heel erg veel tijd gehad.
maar in de marine missies krijg ik in ieder geval de "heebeegeebeez" van die aliens die overal vandaan komen.
wat een goed teken is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Donnie Darko schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:08:
ik heb gisteren de eerste 3 missies van de marine campaign gedaan, vind het eigenlijk wel weer heel erg leuk om AVP te spelen, ik heb het eerste deel destijds grijs gespeeld (op de PC via Mplayer) tweede deel nooit echt gespeeld. en nu het "3de" deel dus op de xbox aan het uitproberen. heb nog niet heel erg veel tijd gehad.
maar in de marine missies krijg ik in ieder geval de "heebeegeebeez" van die aliens die overal vandaan komen.
wat een goed teken is ;)
Is hij al te koop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Zo wat ik lees niet, maar zijn er al mensen die hun Copy gehad hebben. Tevens de PC versie zal denk ik heel snel op het net verschijnen. Daar zijn ook al copies van naar mensen gestuurd. Tja, zo gaat het altijd. Ik heb de Hunter Edition blindelings gepreorderd, maar als hij op het net verschijnt zal ik hem ook zeker downloaden. Kan niet wachten namelijk. Ben heel erg benieuwd, maar wat hierboven gezegd wordt klinkt al goed in ieder geval !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Ik zag hem dit weekend al op de nieuwsgroepen staan (xbox, pc nog niet), hij is te downloaden dus.
Officieel is hij morgen pas uit naar mijn weten.

[ Voor 3% gewijzigd door biggydeen2 op 15-02-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Toch gek dat ze zo bitchen op PC games die gekraakt worden terwijl de X360 versie al online is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-07 22:05

flessuh

Set sail for fail!

wel vreemd dat op steam nog geen preload beschikbaar is....
of zou dat nog komen

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Banzaibunny schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:57:
wel vreemd dat op steam nog geen preload beschikbaar is....
of zou dat nog komen
Laatste keer dat ik dat deed mocht ik 2 dagen na release pas spelen, terwijl de DVD-spelers gewoon konden gamen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

GOED NIEUWS !!! Bart Smit in Den Haag verkoopt hem al _/-\o_ . Ik had de Hunter Edtion al gepreorderd, en die laat ik ook lekker staan. Ik verkoop deze weer aan een maat van zodra ik de mijne binnen heb. Wissle ik gewoon dvd-tje met code om.

Dus voor alle hagenezen ... Rennen naar Bart smit. FRS verkocht hem nog niet, Media Markt weet ik nie.

Mij hoor je nu voorlopig niet ... Ik sluit me met een paar biertjes op vandaag ..hehehehe .. Beep-beep ... beep-beep.... :+

hmm..... das vet balen ... Moet via steam activated worden, en ze zeggen dattie nog niet officieel gereleased is ..... K*T :'( :'(

[ Voor 12% gewijzigd door JediUberknaft op 16-02-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
das balen zeg! Kut steam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

ja man. Hahaha .. zit ik hier met mijn biertjes ..lol ..Ach die komen wel op, maar had me echt verheugd op een daggie AvP-en. Op steampowered staat zelfs : " This game will unlock in approximately 3 days and 6 hours "

Nah zo lang kan ik niet meer wachten hoor ... Ik ga gewoon elke dag proberen om te installeren. Hij is wel geactiveerd in steam in ieder geval ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
Zodra je online KAN ga je ook, dat is dan wel weer het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik vind Steam verder ideaal, ik heb mijn HL2 serie niet thuisliggen nu, nou dan gewoon even snel downloaden. Want die snelheden zijn niet mis. Had het echt in paar uurtjes allemaal binnen. Dat is echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
Vind steam ook erg handig. Over het algemeen de klachten die ik lees / zie heb ik zelf geen problemen mee. (gelukkig). Heb nu ook een aantal games erop staan. Ook geen enkel irritant icoontje meer op mijn bureablad, alleen steam. Die zoekt het wel voor me uit. Het zelfde met de updates e.d. van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
JediUberknaft schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:51:
GOED NIEUWS !!! Bart Smit in Den Haag verkoopt hem al _/-\o_ . Ik had de Hunter Edtion al gepreorderd, en die laat ik ook lekker staan. Ik verkoop deze weer aan een maat van zodra ik de mijne binnen heb. Wissle ik gewoon dvd-tje met code om.

Dus voor alle hagenezen ... Rennen naar Bart smit. FRS verkocht hem nog niet, Media Markt weet ik nie.

Mij hoor je nu voorlopig niet ... Ik sluit me met een paar biertjes op vandaag ..hehehehe .. Beep-beep ... beep-beep.... :+

hmm..... das vet balen ... Moet via steam activated worden, en ze zeggen dattie nog niet officieel gereleased is ..... K*T :'( :'(
WTF :{ Waarom... Met MW2 (kutgame! Q3 met modern arms) was dit ook al zo: koop je iets via steam zodat je eerder kunt spelen, preload je zodat je als eerste kunt spelen... Kunnen mensen die hem daags ervoor kopen hem WEL spelen, en jij niet :')

Maar ik wacht wel even tot de hunter edition binnen komt...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ja ik schijt er behoorlijk van. Maar ja .. Nog maar effe geduld dan !

Dt was dan ook een pijnlijk moment:

Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/2023/balen.png

[ Voor 44% gewijzigd door JediUberknaft op 16-02-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Hier ook...

Krijg wel net een mailtje van de UK-retailer dat de twee copies voor mijn broertjes en route zijn.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 11:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Snake schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:10:
Toch gek dat ze zo bitchen op PC games die gekraakt worden terwijl de X360 versie al online is :')
Toch even benzine op 't vuur gooien.

De 360 versie verkoopt over 't algemeen uiteindelijk wel veel beter, aangezien lang niet iedere 360 bezitter een gemodde console heeft.

Ontopic: ik weet 't niet mensen, ik weet 't niet. Groot fan van het bronmateriaal maar ik lees zoveel conflicterende berichten.... Argh. Gamespot een 5,5... IGN UK een 8,5. De waarheid zal ergens in het midden liggen, een 7 ofzo. Maar als fan kun je daar denk ik zo een punt bovenop plempen.

Maar ik ken mij, als ik 'm ergens zie staan dan neem ik 'm denk ik zomaar wel mee.

Denk ik.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Ik houd me voorlopig aan de oppervlakte, bijna alles is al beter dan ik verwachtte bij de aankondiging dat het door Rebellion gemaakt werd ipv een andere studio. Behalve de controls dus.

Edit: enkele britse webshops bieden hem echt voor 20 euro aan... (en alle reviews tot op heden zijn console based... :r)

[ Voor 25% gewijzigd door skullsplitter op 16-02-2010 13:11 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

€20,-? Welke? Console?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
PC ja, console rond de 40 geloof ik...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 224536 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:59:
Eerlijk gezegd vond ik de eerste AVP film goed gedaan. Het hele idee dat die Predators die Aliens zagen als ultimate prey en mensen als hosts nodig hadden en daar zo'n tempel voor gebouwd hadden vond ik wel leuk gevonden en goed uitgevoerd. Het straalde allemaal klasse uit: editing, de filmsets, acteurs...de belangrijkste althans waren goede acteurs. En lekkere kont van die Sanaa Lathan als de camera er achter hangt en ze door die hoge opening klimt...

Het probleem was alleen dat het life-cycle proces van facehugger naar een zooi volwassen aliens iets te snel ging. Meteen nadat die mensen door facehuggers gepakt waren liepen er een hele groep volwassen aliens rond. En dat terwijl die ene predator de hele flim door kon lopen met zo'n eitje in zich. AVP2 hadden ze gewoon niet moeten doen. Of goed (zoals Aliens) of niet.

En Lance Henriksen was, zoals altijd, ook weer erg goed in AVP. Wat dat betreft wel cool dat ze hem ook nu weer hebben kunnen strikken voor deze nieuwe AVP game.
Ik vond vooral de lokatie raar. In Predator 1 en (vooral) 2 wordt duidelijk gemeld dat Predators niet tegen de kou kunnen (vandaar de jungle in 1 en het vangen van de Pred in een vriesvak) en dus laten ze AvP zichzelf afspelen in een Predator tempel op Antarctica. Daar is niet over nagedacht. Het zal er vroeger warm geweest zijn, maar nu niet meer, en daar kunnen ze niet tegen.

Feitelijk vegen beide films de vloer aan met het bronmateriaal en dat is zonde, er is zoveel uit te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Willybubba op 16-02-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337268

Zag 'm vandaag voor de PS3 iig al bij Game Mania liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 06:22
Willybubba schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:41:
[...]

Ik vond vooral de lokatie raar. In Predator 1 en (vooral) 2 wordt duidelijk gemeld dat Predators niet tegen de kou kunnen (vandaar de jungle in 1 en het vangen van de Pred in een vriesvak) en dus laten ze AvP zichzelf afspelen in een Predator tempel op Antarctica. Daar is niet over nagedacht. Het zal er vroeger warm geweest zijn, maar nu niet meer, en daar kunnen ze niet tegen.
Hypermoderne aliens check, sterke krachtbron check. Zullen ze vast op zijn minst vloerverwarming hebben B)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Hey Skull, ik heb wat plaatjes gemaakt die je misschien zou willen gebruiken voor de SP van het topic. Laat maar even weten ok ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
JediUberknaft schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:01:
[...]

Hey Skull, ik heb wat plaatjes gemaakt die je misschien zou willen gebruiken voor de SP van het topic. Laat maar even weten ok ?
I'm all game! Ik wil de startpost eigenlijk een grondige overhaul geven, en plaatjes zijn welkom :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Cool, laat me even weten per DM ofzo waar ik het heen kan sturen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

pica schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:50:
[...]

Hypermoderne aliens check, sterke krachtbron check. Zullen ze vast op zijn minst vloerverwarming hebben B)
Ja nee maar ze moeten nog altijd door de koude buitenlucht wandelen enzo :P

Nee, Predators horen in de tropen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
JediUberknaft schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:34:
Cool, laat me even weten per DM ofzo waar ik het heen kan sturen. ;)
mail staat in profiel ;)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ok, is verzonden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
ach, feest: de hunter edition wordt volgens geruchten later geleverd, omdat, jawel, er problemen zijn met het produceren van de facehugger... als je IETS kunt plannen dan is het wel het produceren van een plastic figuurtje...

Nieuwe release voor de special edition: 3 maart :')

Fucking hatelijk

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

WTF ?? Dat is echt misselijk inderdaad. Erg zwakke reden imo. Heb die namelijk ook besteld, maar gelukkig dus al de game gekocht, die gaat naar maat van me. Die moet dan maar langer wachten.... lol .. Heeft t toch druk met school...

Ik zie dat hij ook op het net verschenen is, ben hem aan het downloaden. Zodra hij ge-unlocked kan worden in STEAM zal ik hem verwijderen en via steam weer verder spelen. Tja, dat krijg je met verschillende release dates. ik wil hem gewoon zo graag spelen, dat zelfs 2 dgn meer wachten teveel is ;) En als ik hem niet al gekocht had, maar op de hunter edtion had moeten wachten ... pff ..Dan kan ik me heel goed voorstellen dat veel mensen gewoon gaan downloaden.

[ Voor 62% gewijzigd door JediUberknaft op 17-02-2010 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Iemand enig idee of de pc versie al te koop is ( mediamarkt? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

biggydeen2 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:25:
Iemand enig idee of de pc versie al te koop is ( mediamarkt? )
Te koop of niet, hij activeert pas vrijdag avond om 1800.

Zijn er al mensen die die Xbox versie hebben uitgeprobeert?

[ Voor 11% gewijzigd door Snake op 17-02-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

hey Skull, heb je alles goed ontvangen ? Zoja, denk je dat je er iets mee kunt ? Zou leuk zijn aangezien de meeste mensen zeeeer snel met het spel bezig zullen zijn nu .. (waaronder ikke .. Heb hem bijna binnen met downloaden) En voor de mensen die anders daar weer over gaan leuten .. Ik heb het spel al origineel hier liggen en krijg over 2 wkn (als het zo is) de Hunter Edtion binnen ... Maar ik kan echt niet meer wachten ! Morgen ben ik aan het spelen met de download versie en zodra mijn orginieel unlocked kan worden ga ik met die verder ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Niet kunnen wachten of niet
Snake schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:31:
[...]

Te koop of niet, hij activeert pas vrijdag avond om 1800.

Zijn er al mensen die die Xbox versie hebben uitgeprobeert?
Pretty much says it.

Ik heb alles ontvangen, ivm school nog niet echt aan de repost gezeten, zal er morgenmiddag eens werk van maken.

www.avpnews.com

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste