Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 13:01
-nvm- slaap geval :z

[ Voor 94% gewijzigd door Verderf op 19-02-2010 13:11 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-05 10:45
Bepaalde multiplayer-modes zijn echt wel heel tof om te spelen, met name Infestation en Predator Hunt :)
Is er al een steam-group voor tweakers die dit online willen spelen of iets dergelijks?
Zo niet, ik wil best wel een steam group aanmaken. Volgens mij wordt het nog stukken leuker als je het met voice erbij met wat mede-nederlanders doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Alexk schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:44:
Bepaalde multiplayer-modes zijn echt wel heel tof om te spelen, met name Infestation en Predator Hunt :)
Is er al een steam-group voor tweakers die dit online willen spelen of iets dergelijks?
Zo niet, ik wil best wel een steam group aanmaken. Volgens mij wordt het nog stukken leuker als je het met voice erbij met wat mede-nederlanders doet ;)
En Belgen :( Maak maar aan, en voeg me toe er op: Snake (ofzo? :P )

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Hoe ziet de game eruit in vergelijking met de demo? Ik geloof dat de demo een vroeg alpha build op dx 9 was, en de full game dx 11 draait?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Wildfire schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:44:
[...]

Crap, heb een tijd geleden de pre-order geplaatst voor de Hunter Edition. Staat nu idd 2-4 werkdagen bij vermeld, vaag, ik zou zeggen dat pre-orders voorrang krijgen.

Ik wil de game vanavond en dit weekend eigenlijk al spelen. Lullige is, als ik de Steam-versie koop zit ik daar aan vast, die kan niet doorverkocht worden. Zou ik dus in de winkel een exemplaar moeten halen, als ze ze überhaupt nog hebben bij de Saturn, E-Plaza of Dynabyte.

Dat kan allemaal wel, maar aangezien het een game met multiplayer is wordt het doorverkopen ook niet zo makkelijk ivm de key voor multiplayer. Enige manier om niet 2x geld uit te geven is ofwel wachten op de Hunter Edition, ofwel die afzeggen en via Steam kopen (of in de winkel).

*zucht*

Aan BOL heb je dus ook niets met pre-orders. Tenzij vandaag de status nog veranderd naar "verzonden", maar ik zie het somber in.
toon volledige bericht
Over het algemeen levert Bol.com de dag voor release aan klanten, maar nu is de hunters edition gewoon veel later verzonden naar de distributie.

Maar het geintje dat je met een special edition als een van de eerste kunt spelen... zit er niet in.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
skullsplitter schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:32:
[...]

Over het algemeen levert Bol.com de dag voor release aan klanten, maar nu is de hunters edition gewoon veel later verzonden naar de distributie.

Maar het geintje dat je met een special edition als een van de eerste kunt spelen... zit er niet in.
beetje stom dat ze van te voren niet door hadden dat die facehuggers kapot gingen. achja, dan maar even wachten.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mijn bevindingen voor de pc versie:

Alweer een overduidelijk console poort en weer een favoriete games serie die verkracht is zodat mensen het ook met een controller kunne spelen. In dit geval is de schade nog wel te overzien. Het spel is nog wel leuk om te spelen.

De fps zijn laag (mijn pc is vrij rap Phenom II 3 cores + Hd4850) en op "high"setting heb ik gewoon fps drops als er veel aliens op me af komen. Laten die aliens zich dan ook nog een zeer vreemd bewegen (leuk geprobeert maar de aliens bewegen zich eerder irritant dan "realitsche"). Toch moet ik zeggen dat ik het nog vrij pittig vindt, alhoewel je altijd wel een mooi plekje kan vinden om ze op te wachten en zonder moeite neer te knallen.

Als marines speelt het gewoon minder lekker dan de vorige delen.

En als predator heb ik al aardig wat "wtf" momentjes gehad. Marines die na 3x de predator claw in ze hoofd gekregen te hebben slaan je nog gewoon leuk terug? Wat is er gebeurt met de snelle stealth kills? Wtf is er met me heavy atack? hoe kan je dat timen bij het buggy alien movement? Het ergst vond ik toen er 5 aliens op me af kwamen. Ik moest met ze allemaal een "gevechtje" aangaan. Atack - atack - block - counter - alien doet heavy atack (uber slow) dus snel light atack en weg rennen en de volgende. Ook de plasmacaster is een stuk zwaker geworden, het hoort gewoon 1 hit 1 kill te zijn en dus ook geen 2 claws met polio maar gewoon 1 dodelijke claw. Net zoals melee, je moet snel je vijanden kunnen uitschakelen maar dat kan dus niet. De focuss mode is trouwens wel leuk gedaan, het jumpen is wel verbeterd.

Denk dat ik het alien gedeelte heeeel snel zat ga zijn. Dat valt of staat bij de controls....

Maargoed het valt nog mee, de mp demo heb ik ongeveer 1 minuut gespeelt en had het spel eigenlijk al afgeschreven vanwege de slechte "feel"maar als die-hard avp fan zal ik de sp iig wel completen alhoewel het wel ff kan duren aangezien ik in een middag spelen al 10 rage quits heb gehad kwa irritaties (bij deel 1 en 2 waren het fear quits)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
hmm,, beetje jammer - krijg net mailtje van bol.com dat mn hunter edition onderweg is.. naar mn werk ja.. :(

achja, heb nu deze die ik weer kan doorverkopen, kan iig spelen dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Nu, toch maar gehaald net :P

En ik moet zeggen dat ik niet helemaal snap waar de sterk negatieve reviews vandaan komen.

Het ziet er imo prima uit, niet wereldschokkend goed maar ookm niet wereldschokkend lelijk. Controls zijn OK. Sfeer zit goed.

Ik heb alleen maar de eerste stukken Predator gespeeld (dat is echt best bruut, je voelt jezelf best een badass, vond ik) en 2 levels Alien (dat is... ehm, ik wordt er een beetje misselijk van :P).

Colonial Marine bewaar ik nog even voor als het nog donkerder is :D

Het is imo geen absolute topper (teveel rarigheidjes) maar zeker niet de 2,5 die 1Up het geeft. Gametrailers is denk ik (voor mij) spot on met z'n 7,7... Ik zou het een 8 geven so far.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Geen 8 hier. Predator is slow, niet krachtig genoeg. WTF is dat, je schiet 3 keer met je plasma caster en ie is leeg. En van die gevechten krijg ik hoofdpijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
in tegenstelling tot de illegale versie werkt de orginele perfect, ook alle dx11 opties zoals aa enzo staan netjes in het menu ipv alleen tesselation :)

Ik vermoed dan ook dat dit expres is gedaan.

Daarnaast loopt de originele een stuk lekkerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Verderf schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:36:
hmm,, beetje jammer - krijg net mailtje van bol.com dat mn hunter edition onderweg is.. naar mn werk ja.. :(

achja, heb nu deze die ik weer kan doorverkopen, kan iig spelen dit weekend :)
Godverju, geen mail gehad! :(

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:25

Wildfire

Joy to the world!

* Wildfire wel. Best wel k*t eigenlijk, ik dacht dat 'ie vertraging zou hebben en heb via Steam gekocht zodat ik toch alvast kon spelen dit weekend. Heb ik dus helemaal niets aan, want morgen is m'n Hunter Edition er onverwacht toch al en ik heb zelfs vanavond niet eens tijd meer gehad om al te spelen.

Afijn... ik heb morgen dus een ongebruikte key over, iemand interesse?

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 19-02-2010 23:01 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadHotMonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2021
Zou leuk zijn als er een soort wedstrijd komt met de gekste dingen die je met je facehugger kunt doen XD
en neej natuurlijk niet op de foute manier, maar wel leuk om filmpjes te maken hoe iemand zich kapotschrikt van dat ding dat uit de kast vliegt :P

Ben benieuwd of die met katten overweg kan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Net ook even met de Marine gespeeld. Damn.

Wanneer gaat iemand eens een game maken met alleen maar dit :P

Creepy, dikke sfeer. En dan ineens een stuk verdedigen.

spoiler:
De Club was echt een geniaal stuk!

Mooi ook dat de Pulse Rifle gewoon echt zo klinkt.

Nu hopen dat Aliens: Colonial Marines ook echt afgemaakt gaat worden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Klein beetje gespeeld met de Marine, vraag me toch altijd af waarom ik het doe, schijt me de pleuris met Alien spelen, vindt de Aliens heel erg lekker zijn als tegenstanders, echt alienachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Nog immer niets, ik speel dus pas op dinsdag :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 16:25
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH eindelijk een nieuwe AvP. Ik dacht al hoe kunnen ze zo'n geniaal spel nou niet ff updaten met nieuwe graphics etc.

Ik hoop niet dat ze het verneukt hebben, maar dat kan toch ook bijna niet.

Waarom heeft het spel trouwens overal gewoon de naam AvP?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
YoshiBignose schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:02:
Ik hoop niet dat ze het verneukt hebben, maar dat kan toch ook bijna niet.
Verwacht iig geen vooruitgang...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

M'n Hunter Edition van BOL.com is net binnen. Ik heb nu dus een key over omdat ik zo stom ben geweest gisteren via Steam te kopen denkende dat de Hunter Edition idd vertraging zou hebben opgelopen.

Ik heb deze key dus niet nodig, voor €25 mag iemand de key overnemen. Ik stuur je dan gewoon het instructieboekje toe waar de key opstaat, ik blijf voor mezelf dan gewoon de Steam-versie spelen.

De key voor de vier extra maps zit trouwens idd los toegevoegd in de Hunter Edition, dus die kan ik gelukkig wel gewoon voor mezelf houden.

Afijn, wat de Facehugger betreft: dat ding stinkt, letterlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
net marine uitgespeeld, kort maar wel erg tof :)

spoiler:
vooral dat stukje waar je tequila moet redden en wayland er een stukje voor stak - mooie sequence :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Wildfire schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:54:
M'n Hunter Edition van BOL.com is net binnen. Ik heb nu dus een key over omdat ik zo stom ben geweest gisteren via Steam te kopen denkende dat de Hunter Edition idd vertraging zou hebben opgelopen.

Ik heb deze key dus niet nodig, voor €25 mag iemand de key overnemen. Ik stuur je dan gewoon het instructieboekje toe waar de key opstaat, ik blijf voor mezelf dan gewoon de Steam-versie spelen.

De key voor de vier extra maps zit trouwens idd los toegevoegd in de Hunter Edition, dus die kan ik gelukkig wel gewoon voor mezelf houden.

Afijn, wat de Facehugger betreft: dat ding stinkt, letterlijk. :P
Tempting but no... :( Kheb het geld niet over denk ik...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162373

Zo even goed gespeeld met de game, moet zeggen hij is wel erg zwaar hoor :s

Core 2 duo 6400
2 gig geheugen
4870

En niet eens op high, bij openeningen naar grote stukken beeld dan slaat ie ff vast en gaat hij weer verder.

Nou mijn bevindingen: Ik speel hem op hard, en ik vind het gewoonweg nog steeds te makkelijk.

Marine : Erg leuk maar ik vind deze heel erg kort, was met 3 en half uur klaas.
Alien : Is ook erg leuk, alleen vind ik die controls van het over de muur lopen en dan weer normaal lopen erg houterig, tevens vind ik het ook erg irritant dat ik telkens precies goed moet gaan staan voor een face bite...
Ook de Alien vind ik erg kort om uit te spelen.

Nu maar eens verder met de Pred, is er al iemand die hem uitgespeeld heeft? Of gaat hij straks verder bij 100% story progress??

Hoop het wel, want vind het erg jammer als het echt zo kort is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Je hebt ook een PC van wat, drie jaar oud... No offence. Maarreh, videokaart lijkt vrij belangrijk te zijn, maar spel wil ook genoeg geheugen en processor geloof ik.

Demo liep hier iig boven verwachtingen soepel...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
van een c2duo kan je inderdaad niet veel meer verwachten, daarnaast is 2GB ook nogal weinig, de meeste standaard workstations hebben al 2 of meer.

vooral als je dan ook nog eens windows 7 erbij zou draaien.

[ Voor 17% gewijzigd door Verderf op 21-02-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ach, vooruitgang hoeft ook niet eens per se. Ik vond AvP2 ook nog steeds leuk alleen het was wat lelijk. Dus nu ziet het er allemaal wat beter uit.

Alleen het spel crasht bij mij. Ik heb gewoon legale versie via Steam maar als ik een paar minuten speel krijg ik zwart of gekleurd scherm en gaat monitor uit, maar hoor ik nog wel het geluid.

Ik heb een ATI 4870. Vroeger heb ik dit probleem ook met deze kaart gehad maar was toen zo'n fix voor. COD MW 2 werkt perfect, maar dit spel weer niet. Weet iemand wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 04:56
Een Radeon 4870 zou gewoon snel genoeg moeten zijn met mijn Radeon 5770 speel ik het gewoon goed alleen bij het grote open stuk bij de Rafinaderij liep het wat trager, maar daar blijken zelfs mensen met een 5850 last van te hebben.

Kwa specs is de 4870 ongeveer gelijk aan de 5770, alleen kan de 5770 DX11 aan en is in DX 9 en 10 vaak langzamer dan de 4870.

Voor de rest is het spel boven mijn verwachtingen goed alleen jammer dat de multiplayer niet dedicated is komt misschien nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ja ik begrijp ook wel dat ik dit spel makkelijk hoor te kunnen draaien, alleen werkt het niet 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276106

Heb hem nu een paar keer gespeeld (PS3) en ik vindt hem wel leuk.
Eerst even de sp gespeeld als marine en dat is lekker creepy. In het donker met die beep op de achtergrond wat de spanning lekker opvoert. Andere twee stories nog niet echt gespeeld.
Daarna gisteravond ff de mp gedaan en die is ook erg leuk. Eerste indruk is wel dat de marine wat in het nadeel is tov de andere twee. Met de standaard gun, pulse rifle, moeten er best wel veel kogels (?) in de tegenstander voordat ie omgaat. En zowel de alien als predator zijn erg snel waardoor ze lastig te raken zijn en met een heavy attack van hen lig je toch al snel op grond met je ruggegraat zwaaiend door de lucht. Maar misschien is het wel kwestie van wat vaker spelen zodat er meer balans in komt omdat je dan beter door hebt hoe je moet spelen.
Al met al "voel" je wel dat het geen absolute topgame is, toch heeft hij wel genoeg kwaliteit in huis om je mee te vermaken. En het feit dat ik een redelijke fan ben, helpt daar wel bij :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Crap, lekker typisch. Zit ik maanden naar dit spel uit te kijken, heb ik het uiteindelijk... stop ik bij elke speelsessie al na tien minuten met spelen omdat het te creepy is voor mijn doen :P

-- Edit: @ hieronder: en dan ben ik zelfs 30... brrr, creepy spel.

[ Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 21-02-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Wildfire schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:12:
Crap, lekker typisch. Zit ik maanden naar dit spel uit te kijken, heb ik het uiteindelijk... stop ik bij elke speelsessie al na tien minuten met spelen omdat het te creepy is voor mijn doen :P
Haha, had ik ook toen ik 15 was en de eerste AvP wou spelen, zo herkenbaar!

Ik wacht nog op mijn hunter edition die vanuit NL naar het zuiden moet, hopelijk midden deze week :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe owja wil nog wel eens vergeten dat mn cpu en geheugen niet meer zoals 3 jaar geleden haha :D

Dacht dat ik hem op hard had staan, echter op normal. Maargoed story progress 100% van alle campaings beetje snel binnen tien uur :S

Of zit er nog meer in? Moet ik op een hoger lvl spelen? Of is dat het nu ??

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 276106 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:26:
Al met al "voel" je wel dat het geen absolute topgame is, toch heeft hij wel genoeg kwaliteit in huis om je mee te vermaken. En het feit dat ik een redelijke fan ben, helpt daar wel bij :+ .
Net als de AvP films dus eigenlijk, je merkt aan alles dat het niet een briljante film is, maar wel fun om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:31

D4NG3R

kiwi

:)

Anoniem: 162373 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 01:55:
Zo even goed gespeeld met de game, moet zeggen hij is wel erg zwaar hoor :s

Core 2 duo 6400
2 gig geheugen
4870

En niet eens op high, bij openeningen naar grote stukken beeld dan slaat ie ff vast en gaat hij weer verder.

Nou mijn bevindingen: Ik speel hem op hard, en ik vind het gewoonweg nog steeds te makkelijk.

Marine : Erg leuk maar ik vind deze heel erg kort, was met 3 en half uur klaas.
Alien : Is ook erg leuk, alleen vind ik die controls van het over de muur lopen en dan weer normaal lopen erg houterig, tevens vind ik het ook erg irritant dat ik telkens precies goed moet gaan staan voor een face bite...
Ook de Alien vind ik erg kort om uit te spelen.

Nu maar eens verder met de Pred, is er al iemand die hem uitgespeeld heeft? Of gaat hij straks verder bij 100% story progress??

Hoop het wel, want vind het erg jammer als het echt zo kort is :(
toon volledige bericht
Druk er 2 Gb geheugen en desnoods een wat nieuwere processor in en je zou het maxed moeten kunnen spelen, alleen idioot grote buitenwerelden willen nog wel eens wat vertragen. maar met 3Gb DDR3, een Athlon II X3 en een HD5770 speel ik maxed op ongeveer 50Fps. alleen in buitenwerelden wil het wat vertragen richting de 35-40Fps (nogsteeds goed speelbaar dus)

Edit: vergat bijna te zeggen dat ik wel op DX11 speel, wat zonder tessalation een behoorlijke preformanceboost geeft!

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 21-02-2010 18:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Willybubba schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:37:
[...]

Net als de AvP films dus eigenlijk, je merkt aan alles dat het niet een briljante film is, maar wel fun om te kijken.
Inderdaad, maar Alien en Aliens zijn wel briljante films. Predator trouwens ook, deeltje 1 dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Het is alleen jammer dat men overgestapt is op de AvP-films als basis met een vleugje classic ipv andersom zoals in het verleden...

Met een SDK zou dit echter wel geweldige mogelijkheden bieden.

En anders stuur ik een eigen treatment, want nog zo'n titel drijft een zo mogelijk nog grotere split tussen de oudere fans en de nieuwe fans (nieuwe fans zijn die afkwamen op AvP en niet zozeer de classics, vergelijk het met trekkers en trekkies...)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand anders deze game ook al uitgespeeld? En wat was je ervaring daarmee?

Zoals eerder aangegeven, ik vind hem erg aan de korte kant :S beetje jammer zelfs.

spoiler: title
Ik vind het wel zo dat ze duidelijk naar een vervolg bouwen, met dat complete home world of the xenomorph verhaal.... maarja

Voor de rest vind ik het wel een geweldige game met onzettend goede graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik ben sinds gisteren avond begonnen met multiplayer en ik moet zeggen: die zit wel goed. Heb hunter gespeeld, sta je daar rond je heen te kijken, ineens 2 blades door je heen. Lekker :D

Wel jammer dat de Predator zijn cloak verliest als ie aanvalt met blades...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Hoe kan ik zoals bij de oude AvP die night vision gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

YoshiBignose schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:40:
Hoe kan ik zoals bij de oude AvP die night vision gebruiken?
Nog niet gevonden. Je hebt denk ik alleen flares (maar niet in multiplayer) en flash light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
WAT EEN GELUL als dat er niet is. Dat was juist het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz.

spoiler:
Hoe krijg ik die alien queen dood met de Predator? Ik spring me een ongeluk maar ze is gewoon te sterk... Ze mept er elke keer zoveel helath vanaf :S

Sowieso, ik vind het vet om met de Pred tegen mensen te vechten, tegen aliens een stuk minder.

EDIT: Nevermind :P

[ Voor 3% gewijzigd door Willybubba op 22-02-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Ik heb nu de marine en predator campaign op hard uitgespeeld en tot nu toe kan ik daar een paar conclusies uit trekken:

- campaings zijn redelijk kort ( welke single player niet tegenwoordig? )
- Console feeling qua level design en controls
- Loopt erg brak als je een "oude" pc hebt, verder dan high kom ik niet want dan freezed mn beeld om de aantal seconden. met oud bedoel ik een c2duo 3ghz icm een nvidia 88xx serrie, aangezien dit veruit sneller is dan een console is het in dat opzicht dus niet goed geport. ( mijn mening )
- als echte fan van AvP films moet je dit gewoon spelen.
- multiplayer is erg leuk
- echte avp feeling

Over de graphics kan ik weinig zeggen, ziet er wel goed uit op lage settings dus dat is zeer positief.

Het overheersende nadeel van dit alles is toch de console feeling.
Als rebellion dit deel appart had ontwikkeld voor de pc was het een echte topper geweest.
Bij mij komt het nu uit als een sub topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
matige game voor de niet fans, geweldige game voor de fans - denk dat je het zo moet zien :)

Ik als fan vind het persoonlijk een heerlijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

biggydeen2 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:52:
Ik heb nu de marine en predator campaign op hard uitgespeeld en tot nu toe kan ik daar een paar conclusies uit trekken:

- campaings zijn redelijk kort ( welke single player niet tegenwoordig? )
- Console feeling qua level design en controls
- Loopt erg brak als je een "oude" pc hebt, verder dan high kom ik niet want dan freezed mn beeld om de aantal seconden. met oud bedoel ik een c2duo 3ghz icm een nvidia 88xx serrie, aangezien dit veruit sneller is dan een console is het in dat opzicht dus niet goed geport. ( mijn mening )
- als echte fan van AvP films moet je dit gewoon spelen.
- multiplayer is erg leuk
- echte avp feeling

Over de graphics kan ik weinig zeggen, ziet er wel goed uit op lage settings dus dat is zeer positief.

Het overheersende nadeel van dit alles is toch de console feeling.
Als rebellion dit deel appart had ontwikkeld voor de pc was het een echte topper geweest.
Bij mij komt het nu uit als een sub topper.
toon volledige bericht
Eeb C2D 3ghz + 8800 series die de game niet trekt? Dat lijkt me sterk.. hoeveel werkgeheugen heb je?
Verderf schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:15:
matige game voor de niet fans, geweldige game voor de fans - denk dat je het zo moet zien :)

Ik als fan vind het persoonlijk een heerlijke game.
Fans zijn vergevingsgezinder dan niet fans, die op hun beurt weer kritischer zijn.
De game is geen topper op de PC maar dat maakt voor de fans weinig uit omdat het hun favo thema is.

[ Voor 16% gewijzigd door kaluro2 op 23-02-2010 12:19 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

lol ... bij mij heeft de facehugger een gaatje in mijn voorhoofd gevonden om binnen te dringen ...

Afbeeldingslocatie: http://img693.imageshack.us/img693/8712/facehugger.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
hehe,

damn wat stinks dat ding trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Daarom zit ie ook boven mijn neus .. lol ...

Maar goed, hij staat nu mooi op mijn monitor. En idd ... H I J S T I N KT !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Verderf schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:48:
hehe,

damn wat stinks dat ding trouwens :P
Tja, dat de geur van verse Xenomorph u niet kan bekoren... :/

Hij stinkt inderdaad, ja. Gewoon niet teveel aan snuiven en de geur wordt vanzelf minder. :)

Ben begonnen aan de Marine campaign. Het valt mij op dat het aantal facehuggers wel erg hoog is. In AvP2 was de facehugger zeldzaam en echt eng door zijn instant game over-move. Nu is het meer irritant.

[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 24-02-2010 08:05 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 11:06
heb het nog niet gespeeld? Wat doen de huggers dan nu? Niet meer in 1x ???

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Bij mij crasht het spel vaak naar de desktop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Hamersma schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:48:
heb het nog niet gespeeld? Wat doen de huggers dan nu? Niet meer in 1x ???

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Aliens vs Predator 3: Facehugger Lovin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

En hier begonnen de Alien games mee jongens ;)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Amiga - Alien Breed Special Edition 92

[ Voor 21% gewijzigd door AOC op 24-02-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dark0z schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:28:
En hier begonnen de Alien games mee jongens ;)
Bullshit. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 24-02-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:39
ik heb net via steam de demo van avp gedownload, maar ik had constant lag. was echt niet leuk spelen.
later nog een keer proberen om te kijken of de lag dan minder is. Kan zo namelijk niet oordelen wat ik van het spel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

pdebie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:24:
ik heb net via steam de demo van avp gedownload, maar ik had constant lag. was echt niet leuk spelen.
later nog een keer proberen om te kijken of de lag dan minder is. Kan zo namelijk niet oordelen wat ik van het spel vind.
Erm... leuk om te weten? :?

(Geen vraag, dit is geen technisch probleemtopic, geen verdere specificaties, etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
pdebie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:24:
Hou ons op de hoogte!

:')

• PdeBie
alsof jouw posts altijd even zinvol zijn :+ :w
YoshiBignose schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:20:
Bij mij crasht het spel vaak naar de desktop 8)7

• YoshiBignose
Waarom word je direct boos :o . Ik had inderdaad vaak crashes naar desktop maar ik heb ontdekt waar het aan lag. Als je bij steam dat verify files doet dan krijg je waarschijnlijk 1 of 2 foutmeldingen en die bestanden download hij dan opnieuw. Daarna werkt het weer goed 8)

• PdeBie
ik ben niet boos.
ik reageer alleen even net zo droog als jij deed.

afijn, back on-topic

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Gut och gut... Ik ben nu ruwweg driekwart door de game heen, maar ik krijg er maar geen gevoel bij...

Echt, ik wil dat dit spel erg goed is, maar het lukt me gewoon nog niet... Sfeer is in orde, gameplay is aardig, maar het voelt gewoon... net niet goed genoeg.

Ik zal de OP nog aanpassen en een review schrijven, maar ik twijfel nog over de toon die ik neer wil zetten. Als fan, als gamer, of als vergelijking met de oudere titels.

www.avpnews.com

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Als vergelijking met de oudere titels zou ik persoonlijk zeggen.

Anoniem: 276106

skullsplitter schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:03:
Gut och gut... Ik ben nu ruwweg driekwart door de game heen, maar ik krijg er maar geen gevoel bij...

Echt, ik wil dat dit spel erg goed is, maar het lukt me gewoon nog niet... Sfeer is in orde, gameplay is aardig, maar het voelt gewoon... net niet goed genoeg.

Ik zal de OP nog aanpassen en een review schrijven, maar ik twijfel nog over de toon die ik neer wil zetten. Als fan, als gamer, of als vergelijking met de oudere titels.
Het is hier al eens eerder voorbij gekomen en daar ben ik het wel mee eens, voor de niet-fan is het een matige game, voor de fan is het een redelijke game. Helaas.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Ik ben een fan, maar sinds 2004 is heel de reeks eigenlijk gewoon in het toilet beland...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Begrijp me niet verkeerd, ben een reuze fan van Aliens/Predator/AvP maar zelfs als fanboy vind ik het een slechte game.

Pff waar moet ik mee beginnen?
Ongeinspireerd verhaal, saaie standaard 13 in een dozijn SP maps, waaaardeloze "Ai", compleet geen skills of denk vermogen nodig.
En zo zijn er nog tig meer dingen wat er aan zuigt, maar kan het niet meer allemaal neer typen, heb nu een biertje nodig.
Het spel is echt geen donder aan, god wat jammer. Bah ben er treurig van =(
Laat die expension maar zitten Rebelion, of geef het aan een goeie developer.

5/10

[ Voor 12% gewijzigd door motormuus op 26-02-2010 12:56 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Dude! :D

Maar ben het grotendeels met je eens, al zou ik hem alleen om de afwerking (alles werkt naar behoren en ziet er redelijk tot verdomd goed uit) minstens een 6.5 geven, met de neiging naar een 7.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
skullsplitter schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:03:
[...]

Dude! :D

Maar ben het grotendeels met je eens, al zou ik hem alleen om de afwerking (alles werkt naar behoren en ziet er redelijk tot verdomd goed uit) minstens een 6.5 geven, met de neiging naar een 7.
Ja het ziet er goed uit op mijn 4890 maar ik ben nooit zo graphics geil, dus de graphics boeien me niet zo. Games van 5+ jaren oud zoals Warcraft3, Dawn of War, Avp2, Starcraft met zulke graphics kan ik echt serieus gewoon mee gamen zonder me te storen.
Het is gewoon het complete pakket in AvP wat me enorm tegenvalt.

Als je ziet hoe gaaf avp2 was in 2001, je bent nu 10 jaar zowat verder dus had er zeker meer verwacht.
Toen het het spel zich installeerde en ik zag hoe groot het bestand was, kreeg ik zowat een hartaanval.. blijkt dat de meeste data voor de graphics is en niet voor campaigns.

Ik wil epische firefights met me teamleden terwijl de aliens van alle kanten naar binnenstormen.
Jagen als Marine zijnde met me team maten op een predator en wat dan echt uitdaging is
Dat ik me gewoon beschijt als er Aliens/predators op me afkomen, dit is gewoon allemaal te makkelijk.. gasten zijn gewoon voer voor me gun.
Ik doe de meest gruwelijke kills met de Alien/Predator terwijl 2 meter verderop een marine staat te kijken.. en er niks van ziet/hoort.
Soms voelde ik me als een dikke italiaanse loodgieter met dat gespring als predator zijnde :'(

Ik rushde echt door de maps omdat ik het "Been there done that" gevoel erbij kreeg.
Enige maps die leuk in elkaar zaten waren de compouds/outpost maps. en die in die club in het begin.
Ruins/Rafinarderij/pyrmamid/grotten.. kom op was echt dood saai, en duurde gewoon te lang.
Een keer een debriefing, of iets met wat story of exploration missie's zou een leuke afwisseling zijn en niet alleen maar knallen.

De teamleden die ik af en toe tegenkwam zijn meer invulling in het spel dan daadwerkelijke hulp.
Speel ik als Marine kom ik overal Aliens tegen, speel ik als Alien kom ik overal Marines tegen, en als predator zie ik nooit een soortgenoot. Het is echt dat cliche matige "ik pwn alles alleen"

in AvP2 liepen de verhaal lijnen door elkaar heen, bv toen je als predator dat in het labatorium zit en dat je dan die alien langsheen ziet komen. Als je met de Alien campaign gaat spelen speel jij die desbetrefende Alien.
Je speelde een keer als facehugger, en zo'n chestbuster, dat was ook een leuke insteek, allemaal van die kleine dingtejes wat avp2 leuk maakte mis ik in dit deel.

Misschien is een 5 te laag, een 6 dan.. Maar echt niet hoger.

[ Voor 7% gewijzigd door motormuus op 26-02-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

motormuus schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:55:
Begrijp me niet verkeerd, ben een reuze fan van Aliens/Predator/AvP maar zelfs als fanboy vind ik het een slechte game.

Ongeinspireerd verhaal, saaie standaard 13 in een dozijn SP maps, waaaardeloze "Ai", compleet geen skills of denk vermogen nodig.
Juist om die reden vind ik het geniaal xD, die oude schietspelletjes (echt oud) zoals Doom(2) of Duke Nukem 3D vond ik ook geniaal.. qua hoe jij het zegt ongeveer hetzelfde.. geen AI, level opzet is gewoon 3x niks.. maar
verder is het wel lol :P.

De MP is wel goed uitgewerkt moet ik zeggen, alhoewel ik de predator soms een beetje overpowered vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren eindelijk de hunter edition binnen!

Eerst een stuk van de Alien campaign gedaan
spoiler:
jammer dat je niet als chestburster mocht starten
en nadien online geweest met een vriend.

Bizar dat je in groep geen Infestation of Predator Hunt kan doen :? Toen ik uit de groep ging lukte dat wel.

edit: D'oh 8)7 Komt omdat hij geen hunter edition heeft zeker? Hoewel ik die DLC eigenlijk nog niet heb gedownload, enkel de code al ingevoerd. Tja.

Bij MIXED Species TD ook een paar keer gehad dat 1 team enkel uit predators bestond. Kan je daarvoor niet de gewone Species TD gebruiken ofzo?

Details... maar toch.

Grafisch ziet het er wel goed uit, toen ik de low-rest trailers zag op de PC en overal commentaar hoorde over de graphs had ik ook maar lage verwachtingen, achteraf gezien nergens voor nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 26-02-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Helaas moet ik als mega fan van Alien franchise ook wel toegeven dat het niet helemaal je-van-het-is. Er zaten paar stukjes tussen (vooral in het begin) van de marine campaign dat ik het echt verdomd leuk vond en best wel weer eventjes beetje zwetende handjes had. Maar na verloop van tijd werd het toch wat saai en niet zo meeslepend of, beter nog " eringezogen scary zweet gevoel" . Iedereen die de voorgangers heeft gespeeld, begrijpt precies wat ik bedoel. Ik zet het volgende stukje voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben maar even in spoiler tags
spoiler:
Het stuk in de club vond ik best wel erg vet, en of daarvoor of daarna, weet ik niet precies meer. Maar door de gangen in het donker ... ja daar hou ik van. ... Het stukje tegen de predator vond ik ook echt geen ene ruk aan, wat een belachelijk iets was dat. Of ligt het aan mij ?? Ging echt nergens over. En sinds wanneer praat een predator, met van "come on motherfucker" tegen mij ? Of heb ik iets gemist (doe ik namelijk wel vaker). Maar ik vond er geen zak aan moet ik zeggen dat hele stuk. Verder heb ik nu de marine campaign bijna uit, zo lijkt het in ieder geval, zit op iets van 30 % geloof ik. Maar helaas veeeeeels te kort en veeeels te weing lange sensatie stukken en/of constante in spanning stukken. Dat hoopte ik echt heel erg weer mee te maken.

In het begin was ik redelijk enthousiast, maar is nu behoorlijk minder geworden. En dan ja, de graphics, die zijn om goed te noemen, maar daar blijft het bij. Maar ging mij toch vooral om de gameplay. Al met al een vermakelijke game, maar toch niet wat ik en vele andere echte fans haden gehoopt. Tja, ik heb weer een alien spel mogen spelen en in een mooier jasje, en dat is tenminste al een hele goede reden geweest voor mij om het sowieso aan te schaffen :9 .Begin nu toch wel erg benieuwd te worden of Colonial Marines wat gaat worden ...(ik weet dat het niet van dezelfde maker is)

[ Voor 12% gewijzigd door JediUberknaft op 26-02-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Gisteren de Predator campaign uitgespeeld. Kwam nog wel iets vaags tegen. Ik had met mijn speer zo'n synth onthoofd, maar hij bleef gewoon komen :D Zonder hoofd wist ie nog steeds waar ik was.
Afbeeldingslocatie: http://old.theglasseye.nl/stuff/stuff/Games%20Screenshots/Aliens%20vs%20Predator/AvP%202010-02-26%2023-47-28-04.jpg

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
JediUberknaft schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:05:
Helaas moet ik als mega fan van Alien franchise ook wel toegeven dat het niet helemaal je-van-het-is. Er zaten paar stukjes tussen (vooral in het begin) van de marine campaign dat ik het echt verdomd leuk vond en best wel weer eventjes beetje zwetende handjes had. Maar na verloop van tijd werd het toch wat saai en niet zo meeslepend of, beter nog " eringezogen scary zweet gevoel" . Iedereen die de voorgangers heeft gespeeld, begrijpt precies wat ik bedoel. Ik zet het volgende stukje voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben maar even in spoiler tags
spoiler:
Het stuk in de club vond ik best wel erg vet, en of daarvoor of daarna, weet ik niet precies meer. Maar door de gangen in het donker ... ja daar hou ik van. ... Het stukje tegen de predator vond ik ook echt geen ene ruk aan, wat een belachelijk iets was dat. Of ligt het aan mij ?? Ging echt nergens over. En sinds wanneer praat een predator, met van "come on motherfucker" tegen mij ? Of heb ik iets gemist (doe ik namelijk wel vaker). Maar ik vond er geen zak aan moet ik zeggen dat hele stuk. Verder heb ik nu de marine campaign bijna uit, zo lijkt het in ieder geval, zit op iets van 30 % geloof ik. Maar helaas veeeeeels te kort en veeeels te weing lange sensatie stukken en/of constante in spanning stukken. Dat hoopte ik echt heel erg weer mee te maken.

In het begin was ik redelijk enthousiast, maar is nu behoorlijk minder geworden. En dan ja, de graphics, die zijn om goed te noemen, maar daar blijft het bij. Maar ging mij toch vooral om de gameplay. Al met al een vermakelijke game, maar toch niet wat ik en vele andere echte fans haden gehoopt. Tja, ik heb weer een alien spel mogen spelen en in een mooier jasje, en dat is tenminste al een hele goede reden geweest voor mij om het sowieso aan te schaffen :9 .Begin nu toch wel erg benieuwd te worden of Colonial Marines wat gaat worden ...(ik weet dat het niet van dezelfde maker is)
toon volledige bericht
spoiler:
als je predator speeld kan je dat zelf ook doen, tis een audio playback die de predator gebruikt om zn prooi af te leiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Even iets heel anders, ik krijg tijdens het spelen het volgende :

Problem signature:
Problem Event Name: BEX
Application Name: AvP_DX11.exe
Application Version: 1.0.0.0
Application Timestamp: 4b798192
Fault Module Name: StackHash_e98d
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 00000000
Exception Offset: 00000000
Exception Code: c0000005
Exception Data: 00000008
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional Information 1: e98d
Additional Information 2: e98dfca8bcf81bc1740adb135579ad53
Additional Information 3: 6eab
Additional Information 4: 6eabdd9e0dc94904be3b39a1c0583635

Ik speel onder windows 7 64 bit
In de demo had ik er ook last van in win7 maar onder xp speelt het prima.
Iemand die het zelfde meemaakt ?

Update solved.
Integrity van de game files waren niet goed

[ Voor 3% gewijzigd door biggydeen2 op 28-02-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
[sarcasm] oh ja, nee ik weet gelijk wat je probleem is [/sarcasm] Serieus wat wil je nu? Update eens al je drivers, herinstalleer het spel. Probeer eens wat? Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
en zal wel door je overclocken komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Heb je wel een DX11 videokaart?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:27
* craven knalt met zn kop tegen de muur...

eindelijk tijd gehad om het van steam af te trekken en te installeren doet ie het niet... Spel kapt er gewoon mee na de introfilmpjes van de verscheidene single player games. Geen foutmelding, niks in de event viewer gewoon spel weg en sta weer op bureaublad.
Draai op w7 x64. Game up to date, drivers up to date en windows ook. Vorige week helemaal netjes geinstalleerd. Directx is ook nog geupdate en hele spel ook nog is geuninstalled en register nog even schoongemaakt. Maar mocht niet baten. Iemand nog een duwtje in de goede richting hiervoor?

edit: dumps gevonden die avp aanmaakt, steamstart dump ziet er netjes uit iig geen errors. andere dump is alleen maar hexadecimaal gebrabbel waarvan ik vrij weinig kan maken.

edit 2: voor de mensen die een asus xonar dx hebben. standaard w7 drivers van asus werken er niet mee. Je hebt een fix van de asus site nodig en dan is het spel te spelen.

* craven is nu eindelijk bezig met marine campaign en vind hem tot nu toe goed te doen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Craven op 28-02-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadHotMonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2021
heb je voor de zekerheid je game files ge-"verified" ( verify integrity of game files, onder options)
tegenwoordig als ik via steam iets download blijken sommige bestanden toch niet helemaal in orde.
Heeft me al een hoop gekke dingen opgeleverd van crashes tot tearing bij de filmpjes.
Ook leuk als je ff snel nog wil joinen bij vrienden in een spel en je krijgt dan een update.
is die eindelijk binnen, doet je spel het niet XD en kan je daarna nogmaals downloaden.

[ Voor 32% gewijzigd door TheMadHotMonkey op 28-02-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
March 1, 2010 - Aliens vs Predator Update Released

Updates to Aliens vs Predator have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted.

General

Stability improvements to address rare and infrequent hangs

Implemented a workaround for missing audio issues with certain hardware (SoundBlaster X-Fi, Realtek onboard, etc.)

Fixed save games being lost or corrupted if connection to Steam is lost or if user switches to offline play

Multiplayer

Added client-side support for dedicated servers

Ranked match lobbies will no longer end after every match

Fixed XP being incorrectly affected by offline play (though only in the local stats; this will be corrected next time you connect to multiplayer)

Fixed other players sometimes appearing to have the wrong weapon or continuing to fire indefinitely after dying

Fixed rare issue where players would be temporarily invisible

Fixed some selection of servers and players in menus sometimes being incorrect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik heb laatst de Predator campaign uitgespeeld. Over de wapens:

spoiler:
Plasma cannon: is sterk wanneer opgeladen, maar kost erg veel energie. Drie schoten en het is over.
Mijnen: waardeloos. Kost teveel energie en doet te weinig. De explosie is gewoon te zwak om serieus schade te doen. Eigenlijk nooit gebruikt in de campaign.
Disc: Goed wapen om mensen mee omver te werpen voor een makkelijke kill. Ook goed te gebruiken om de Praetorian dood te kietelen. Alleen het gebruik van de laser om hem te sturen naar vijanden werkt niet altijd even lekker.
Nieuwe predmask: De 'nieuwe' Alien vision mode is leuk, maar had je in andere spellen al meteen. Ook zie je in deze mode nog minder van de omgeving dan met Human/Predator vision mode.
Combistick: Overpowered? One shot kill tegen mensen, Aliens en Androids (mits gemikt op het lichaam en niet op het hoofd), kan goed tussendoor bij melee gebruikt worden. Heeft een onrealistische reload van 2-3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
YoshiBignose schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:25:
March 1, 2010 - Aliens vs Predator Update Released

Fixed other players sometimes appearing to have the wrong weapon or continuing to fire indefinitely after dying
Ahh das jammer, ik vond het wel lachen zodra er weer een marine op de grond lag die zn hele clip nog eens leeg schiet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, vanmiddag even gespeeld maar geen update gezien (PS3), terwijl ik ook al enkele keren zo'n gevloerde marine heb gezien die nog aan het knallen is.

In de MP is het wel jammer dat die verschillende skins allemaal op 1 maat zijn gemaakt. Zo'n Pretorian zou toch iets groter en sterker mogen zijn dan een gewone Drone of Warrior class. Een spitting Alien zou ook mogen.

Een (aangepaste) map waar je als Queen kan rondlopen vs Marines (genre Predator Hunt) zou ook wel nice zijn, met een hoop armour en HP. In Aliens zie je dat ze ook aan een plafond kan hangen dus wallwalk is geen probleem :)

Singleplayer.. jammer dat er zoveel recyclage inzit van maps. Sommige stukken doorloop je 4-5 keer (3 keer per ras, sommigen 2 x per ras - backtracken dus - ).
Bepaalde scenes, zoals die in de The Club komen te weinig voor.

En zoals Motormuus zegt, in alle drie de campagnes krijg je het Me vs The rest - gevoel. Jammer.

Al bij al nog steeds tevreden met de game (omdat er Aliens en Predators inzitten :+ ), maar iets meer maps, skins en gamemodes, en een langere SP zouden wel welkom zijn.

Ik hoop dat Gearbox echt iets mooi maakt van Colonial Marines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Pff heb hem net gespeeld. En ik ben nu in zo'n level waar je de koningin dood/brandend aantreft. Volgens mij moet je dit vuurtje doven, maar dit was ik vergeten, dus kwam ik daarna in een level waar 100den aliens op je afkomen en waar je moet vluchten.. Na een uur zitten te kloten vond ik een bobbel die hoog genoeg was om omhoog te springen. Val ik in een schacht van een lift oid, vlucht ik naar buiten.... gebeurt er niks..... Kijk ik bij mn missions en dan moet ik ong steeds dat vuurtje doven |:( En omdat ik op een of andere manier mijn missie omzeild heb, mis je ineens heel veel dinegn in het level. Je ziet een blauw vlak maar er staat geen apparatuur of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
Ik wil even mijn ongenoegen laten merken over AvP, en dan over de DLC waar je 6 euro voor moet dokken

ik had namelijk het idee om avp3 te kopen, maar na hoeveel weken??? 3 a 4 ofzo? al met een DLC te komen waar je voor moet betalen... kom op zeg, hoe zielig kun je zijn

reden voor mij om het spel helemaal links te laten liggen, terwijl ik een enorme fan ben van de AvP series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04 15:39

djunicron

*click-swoosh-thud*

Na deze titel te hebben gespeeld op de release dag en de week erna, betrekt mij toch het gevoel dat ik steeds weer me ertoe moet zetten het op te starten.

Het is geen slecht spel en ik heb er telkens plezier van, maar toch boeit het totaal niet. Maar iedere keer na een minuut of 5 spelen bevalt het toch wel weer.

De campaign is totaal niet uitdagend op lagere moeilijkheidsgraden. Alleen op Hard wordt het spannender, omdat je dan als marine nog wel bang kunt zijn voor aliens, je als predator niet van iedere marine / turret weg kan komen als je het verknoeit en je als alien niet een stel hersenloze schapen aan het snacken bent.

Nog altijd blijf ik erbij dat de non-energy wapens van de predator in de latere levels het spel een lachertje maken. Deze zorgen ervoor dat je zonder moeite langs alles kan komen, waarbij melee gevechten in de eerste missies wel uitdagend waren.

Multiplayer is "wel ok". Game modes zijn best leuk, maar er zijn wel weinig games en spelers. Mede doordat de lobby beroerd is denk ik zo. Wat is er mis met een serverlijst!?
En eigenlijk problematischer: Er zijn te weinig maps! Skins unlocken? Zorgt er alleen maar voor dat iedereen er het zelfde uitziet... Ze hadden best iets leukers kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Multiplayer is eigenlijk alleen OK met mensen die het als roleplaying doen ipv als een quake variant. Of zoals een speler ooit tegen me zei toen ik 1:1 met hem speelde als Predator: "You do know I'm shitting bricks like all the time? " doordat ik hem met een speer aan het bejagen was.

Overige wapens missen een beetje uitdaging van de predator. Alien vind ik nog steeds het minst prettige, terwijl ik daar prima mee overweg kon in AvP2.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Hey Skull, je gaat niks meer aan de TS doen zeker ? Maakt verder niet uit hoor, maar vroeg het me af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
JediUberknaft schreef op maandag 22 maart 2010 @ 06:20:
Hey Skull, je gaat niks meer aan de TS doen zeker ? Maakt verder niet uit hoor, maar vroeg het me af ;)
De desillusie is dermate groot dat ik het inderdaad vertik :')

Review moet nog geschreven worden, maar er blijft weinig positiefs over moet ik bekennen. Bijna spijt dat ik hiervoor betaald heb.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

unfortunately i have to agree ...

De eerste levels van marine vond ik best veelbelovend, maar daarna werd het alleen maar slechter en slechter. Tja .. zit je dan met je hunter edition ... lol ... Ik heb de alien missies nog niet gedaan btw, misschien dat dat nog effe leuk is. Maar de predator missies vind ik nu eigenlijk ook niet echt veel aan. Leukste van alles waren toch de eerste levels als marine ... Maar zooo jammer, dat het daarna gewoon echt zo slapjes wordt. Aliens staat voor mij als constant in spanning zijn voor wat er loert. En laat dat nou gewoon totaal mislukt zijn in dit spel, de eerste levels dus wel redelijk, maar later totaal niet meer. Tja, op naar het volgende spel .. Colonial Marines .. Kijken of dat wat wordt. Voor die 23 euro kon ik het niet laten om hem al te preorderen. Maar wanneer hij uitkomt is mij nog een raadsel ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Kijk, de positieve punten zijn er wel.
-Modellen zijn verdomd goed
-Levels ogen netjes en met zorg gemaakt, geloofwaardig
-Qua lichteffecten ken het spel waarschijnlijk nog geen gelijke
-Blinkt uit in sfeer

maar helaas overheerst het negatieve
-Een "skin" in MP is enkel een ander hoofd, rest is hetzelfde -> welke meerwaarde?
-Predators leunen veel te zwaar op het ADI ontwerp, geen Winston of origineel werk
-Levels zijn weliswaar netjes, maar falen als uitdaging/spanningsboog. Gangetje-gangetje OF totaal plomverloren op een vlakte, een middenweg lijkt er niet te zijn.
-Lichteffecten worden nauwelijks effectief gebruikt, enkele plek in MP voorzien van een lamp werpt spelers-schaduw op de muur, verraad ook tegenstanders, maar hebben door de arena-opzet geen meerwaarde
-Sfeer wordt niet omgezet in spanningsopbouw, noch verhaal.

Kijk, hadden ze AvP2 nagebouwd met deze engine, dan was het joy, maar dit stelt gewoon niet al teveel voor.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ok, na een aantal uurtjes gespeeld te hebben moet ik zeggen, wat een FAIL is dit spel zeg. Ze hadden zoals hierboven beter AvP2 kunnen namaken met een nieuwe engine. Ik vind het heel eg jammer dit.

+ Movement (met alle 3 de species) verschillend, kunnen andere aanvallen. Vind ik opzich wel aardig. Predator jump is weliswaar beetje debiel, omdat hij dit continue kan. Maar ok. Aardig idee, een 7
+ Grafisch. Erg leuk voor het oog. Modellen zijn goed. Een 7,5

- Levels. Kort, klein, simpel, smal. kortom, afgeraffeld. 6-
- Aanvallen van je tegenstander. Je kan beter afvragen WELKE aanvallen. ze vallen dom aan, ongecoordineerd, als je 1 voor 1 ze aanvalt, opeet, neermaait. Alsof er niks aan de hand is. Cyborg: heyy! Mijn buddy is dood. Ach, veder lopen. -3
- Finishing moves. 1x leuk, 2x grappig, 3x irritant. 'gewoon' inelkaar hakken, schieten, slaan zit er niet lekker in. Wees nou eerlijk. De kans dat jij dood gaat is groter als je het niet doet!, een 1!

Online, vind ik er geen zak aan. Species TDM is wel aardig. Oh wat ik wel een echte verbetering vind, de predator vision. Ziet er nu cool uit net als in de films :+

oude combistick ftw!!! die was cool, deze zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
De game is zo te zien aan de laatste reply van maaaanden terug goed dood. ( terecht trouwens in mijn ogen, game was een aanfluiting :X )

Sega brengt een nieuwe DLC uit in de vorm van 6 MP maps voor het bedrag van 560 Microsoft Points.
Zelf haal ik hem niet, spel is al tijden van me schijf af, maar misschien zijn er mensen die het leuk vinden.
Ik las wat rond op het sega forum en de fanboys waren niet blij.."Burn and Die Sega!!!" als je ziet hoe de gasten los gaan met hun nerdrage.. :P

http://blogs.sega.com/usa...redator-bughunt-map-pack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
ik vind het (nogmaals) zo jammer dat ze zo'n k-u-t game er van hebben gemaakt. Ik baal er zo van als oud-avp2 fan. Ik hoop dat ze het concept niet helemaal overboord gooien. Want het blijft briljant om als predator achter een marine aan te rennen / opjagen en dan schrikt omdat er een freakin alien in je nek duikt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

I agree .. zit ik hier met de Hunter Edition ... Tja, jammer dan .. Maar baal wel enorm van dat dit spel echt zo slecht is geworden. Als alien spelen is trouwens tot nu toe wel erg leuk. Maar had meer zin in een vette vette enge en spannende Marine campaign.

Misschien dat we meer plezier hebben van Colonial Marines. Die heb ik al gepreorderd, maar wanneer ie uit komt is me eigenlijk nog een raadsel ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 09:23

kronolith

[EDIT]

Topic en spel is een beetje dood, maar voor de gene die dit spel ook eens wil spelen: stuur me een dm!

Ik heb een AvP gift pack gekocht in de laatste steam sales, en heb nog 2 copies over!

(Gaat om pc versie, 1 is er al weg ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door kronolith op 09-12-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik vind het schandalig dat Predator zo zwak is geworden. Geen auto aim meer op de AVP 2 manier. Dat heeft t m voor mij gedaan. Sinds ik dat merkte heb ik 'm niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
zou het wel eens online willen proberen maar vond SP zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Goldman schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:27:
zou het wel eens online willen proberen maar vond SP zo slecht.
Online is het nog erger.

Ik heb het alweer bijna een jaar niet aangeraakt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
had een gesprek met een huisgenoot van me, oud avp2 speler en vroeg aan mij hoe het nou eigenlijk was geworden, ik dus alle min punten, dus het hele spel opgenoemd. Toen zei hij heel droog, waarom hebben ze dan niet gewoon AvP2 in een nieuw jasje gestoken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

kronolith schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:28:
Topic en spel is een beetje dood, maar voor de gene die dit spel ook eens wil spelen: stuur me een dm!

Ik heb een AvP gift pack gekocht in de laatste steam sales, en heb nog 2 copies over!

(Gaat om pc versie, 1 is er al weg ;) )
Nogmaals bedankt voor de gift ;) . Nu dat ik de SP een 2e keer heb uitgespeeld (Xbox-360 en PC) blijf ik nogsteeds bij mijn oordeel: In verhouding tot AVP2 (het spel) is het gewoon 3x niks... :/ De MP is leuk als je met bekenden speelt, anders is het nogsteeds geen hol aan.

AVP2 is en blijft koning! Meer wapens, langere missies en grotere levels. Alleen ziet het er wat minder uit natuurlijk.

* D4NG3R pakt zijn Minigun uit AVP2 en ratteld lekker door in de MP 8)

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 13-12-2010 12:25 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste