Drie woorden voor jou: vriendin, vrienden, kroeg.
Pardon? Sega heeft trots aangekondigd dat AvP op de PC 100% op Steamworks gaat draaien, dus multiplayer, DRM, the whole shabam. Overigens is dit niet de eerste game van Sega die 100% Steam based is, de voorganger was Empire: Total War en de opvolger hiervan Napoleon: Total War is ook Steam based. Het zou me daarom niets verbazen als er gewoon een encrypted Steam package op de retail DVD staat.skullsplitter schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:35:
Activatie, maar verder niet als het goed is. Kans bestaat overigens dat je zelfs daarvoor geen STEAM nodig hebt.
AvP is trouwens ook digitaal volgens mij alleen via Steam (en dus niet via andere sites zoals GamersGate) te koop, met als extraatje 3 skins voor MP doeleinden. (de extra maps zullen uiteindelijk wel als DLC te koop zijn via Steam, iets wat Sega ook heeft gedaan met de Empire: Total War CE content)
[ Voor 15% gewijzigd door mindcrash op 29-01-2010 22:56 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
uuuhhhm ... en wat wil je daar in godsnaam mee zeggen ?? Laat ik nou een vriendin hebben, mijn vrienden vaak zien en best regelmatig uit gaan ?? What is your point mister ? Mag je niet meer uitkijken naar een game ?bram1984 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:24:
Drie woorden voor jou: vriendin, vrienden, kroeg.
Misschien bedoel je het niet zo, maar beetje onderbouwing mag wel lijkt mij zo
Weet iemand of er dedicated servers gaan zijn?
Als ik zo kijk naar de multiplayer die ze net in de re-release van AvP1 gestoken hebben, heb ik er mijn twijfels over... Source: http://www.shacknews.com/onearticle.x/62154
Als ik zo kijk naar de multiplayer die ze net in de re-release van AvP1 gestoken hebben, heb ik er mijn twijfels over... Source: http://www.shacknews.com/onearticle.x/62154
Say whut?Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:20:
[...]
Ik ook![]()
Eerst op de UK afdeling van amazon gekeken... 199 £ (excl. verzending!), daarna eens naar de US afdeling gehobbeld.... 160 $ inclusief verzending en tax
Ik heb hem in NL gewoon besteld anders voor €100.... en dat was inc verzending
http://www.dimensionplus....tor-Hunter-edition/781824
Bol.com a 70 euroJaguar645 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:06:
[...]
Say whut?
www.avpnews.com
Ze bedoelen de XBOX360 versie, en die is bij bol.com 90 euro
Console killed the PC-star 
Dit soort spellen moet je echt niet op de console hebben, en consoles hebben dit spel helaas verneukt/ontdaan van de rauwe kern.

Dit soort spellen moet je echt niet op de console hebben, en consoles hebben dit spel helaas verneukt/ontdaan van de rauwe kern.
www.avpnews.com
Verwijderd
Goede tip, straks eens kijken om die ergens goedkoper te scoren.Jaguar645 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:06:
[...]
Say whut?
Dan annuleer ik mijn bestelling gewoon, niks ergs aan hoor
En het is voor de PS3 trouwens
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 11:42 ]
Nog een weekje, deze week de demo...
Hoe lang hoe meer ik consoles vervloek, want consoles zijn de reden dat er overmatig veel kunstmatige balans in is gekomen ten koste van authenticiteit... Tuurlijk op consoles is ook prima te spelen en het scheelt een hoop gekut met hardware. Maar de ingrepen die er nu zijn vind ik afbreuk doen aan het hele concept.
Hoe lang hoe meer ik consoles vervloek, want consoles zijn de reden dat er overmatig veel kunstmatige balans in is gekomen ten koste van authenticiteit... Tuurlijk op consoles is ook prima te spelen en het scheelt een hoop gekut met hardware. Maar de ingrepen die er nu zijn vind ik afbreuk doen aan het hele concept.
www.avpnews.com
nou nou overdrijven is ook een vak.... Shooters op de console spelen net zo prima als op een pc met als enig verschil dat er auto aim bij is gekomen die in 99% van de gevallen ook gewoon uit te zetten is.
Voor de rest wordt er vrijwel geen wijziging in een game aangebracht. Mede door de consoles worden er juist weer nieuwe concepten bedacht zoals je ook ziet bij bv Gears of War.
Maargoed genoeg daarover.
Ik ben iig blij dat er weer een Alien horde mode in zit. Dat speelde ik vroeger altijd met mijn broer en we hebben daar altijd de grootste lol mee gehad
Voor de rest wordt er vrijwel geen wijziging in een game aangebracht. Mede door de consoles worden er juist weer nieuwe concepten bedacht zoals je ook ziet bij bv Gears of War.
Maargoed genoeg daarover.
Ik ben iig blij dat er weer een Alien horde mode in zit. Dat speelde ik vroeger altijd met mijn broer en we hebben daar altijd de grootste lol mee gehad
Is ook ergens een FAQ te lezen? Ik heb al wat gezocht maar kan niets vinden. Ik wil graag weten welke multiplayer modi er in zitten.
Oh ik heb al wat gevonden. Bij steam forum.
Oh ik heb al wat gevonden. Bij steam forum.
[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 02-02-2010 16:04 ]
Jawel hoorz:
http://www.avpgalaxy.net/.../comment-page-3/#comments
Maar toch denk ik niet dat ik de demo ga spelen, puur om de spanning erin te houden. Misschien wel MP om te kijken hoe het loopt en hoe de controls zijn. Maar daarna liever gewoon gelijk met volledige spel beginnen als die binnen is. Toch druk zat met andere games en studie. Of moet ik dat beter andersom zeggen
Hier nog een lijst met MP modes:
http://www.avpgalaxy.net/...ultiplayer-modes-summary/
Dit is goede site met info over het spel:
http://www.avpgalaxy.net/games/aliens-vs-predator-2010/
[ Voor 22% gewijzigd door JediUberknaft op 02-02-2010 16:19 ]
weinig game modus, mis evac & overrun
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Nice! Kan al niet wachten!JediUberknaft schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:14:
[...]
Jawel hoorz:
http://www.avpgalaxy.net/.../comment-page-3/#comments
Maar toch denk ik niet dat ik de demo ga spelen, puur om de spanning erin te houden. Misschien wel MP om te kijken hoe het loopt en hoe de controls zijn. Maar daarna liever gewoon gelijk met volledige spel beginnen als die binnen is. Toch druk zat met andere games en studie. Of moet ik dat beter andersom zeggen
Speel nu nog steeds avp2 ^^
Wel jammer dat er niet een coop single player modus standaard in het spel zit, leek me echt kicken om met zn 2 de marine campaign door te lopen. En de andere trouwens ook Dual Predator of Xeno
Morgen komt de demo uit voor alle platformen, tijdstip onbekend.
Edit: het betreft een multiplayer demo ^O^
Edit: het betreft een multiplayer demo ^O^
[ Voor 26% gewijzigd door skullsplitter op 03-02-2010 12:03 ]
www.avpnews.com
Hier ook het bericht officieel: http://www.avpgalaxy.net/forum/index.php?topic=28574.0
[ Voor 74% gewijzigd door Pannekoek81 op 03-02-2010 16:24 ]
Net gepreordered voor +-19-20 euro totaal (PC) bij thehut.com!
Hopelijk vallen de reviews een beetje mee, ik ben nog sceptisch. Maar voor 20 euro zal ik er iig genoeg plezier aan hebben
Hopelijk vallen de reviews een beetje mee, ik ben nog sceptisch. Maar voor 20 euro zal ik er iig genoeg plezier aan hebben
Demo binnen, maar na een uur proberen geef ik het voor de komende paar uur even op denk ik...
Matchmaking, 8 player start eis, niet halverwege meer kunnen joinen, en als het erop aankomt en je vindt een spel dan crasht ie naar de desktop...
Nee, ik heb dat soepeler zien gaan...
Matchmaking, 8 player start eis, niet halverwege meer kunnen joinen, en als het erop aankomt en je vindt een spel dan crasht ie naar de desktop...
Nee, ik heb dat soepeler zien gaan...
www.avpnews.com
1. De demo gebruikt alleen Directx 9 en geen Directx 11.
2. De demo heeft alleen multiplayer en geen singleplayer.
3. Joinen is een drama.
Ik zou zeggen Rebellion probeer het nog eens en nu goed.
3. Joinen is een drama.
[ Voor 57% gewijzigd door Dracul op 04-02-2010 10:07 ]
Ik heb nog geen één server kunnen vinden 
/edit
Werkt nu wel (niks aan veranderd), Alien spelen voelt vertrouwd aan net als avp2, wordt net zo duizelig door het lopen op plafonds.
/edit
Werkt nu wel (niks aan veranderd), Alien spelen voelt vertrouwd aan net als avp2, wordt net zo duizelig door het lopen op plafonds.
[ Voor 68% gewijzigd door lt_cmd_data op 04-02-2010 10:59 ]
Rebellion had hier echter weinig over te zeggen. Sega kiest voor de manier waarop een demo wordt uitgebracht. Maar, zo ontzettend dicht tegen de release (nog maar 2 weken) zo'n beroerde demo op de markt zetten is gewoon vragen om problemen. Ik heb nog geen ronde kunnen joinen, dus heb ik vanmorgen rond half 10 opgegeven... Klapt namelijk steeds naar desktop zonder fatsoenlijke melding.Dracul schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:59:
1. De demo gebruikt alleen Directx 9 en geen Directx 11.
3. Joinen is een drama.
www.avpnews.com
Hmm zo eens xbox aanzetten en kijken of de demo daar ook al beschikbaar is
Ik vind het er aardig uit zien, het komt goed mee met de huidige generatie. Het enige waar ik nog niet achter ben, is hoe ik onzichtbaar kan worden als de Predator, weet iemand hoe dit moet?
Check controls? Ik gok op PC dat het net als in AvP2, "C" is.
Demo gedaan. Aliens en predator zijn erg gaaf. Marinier stuk lastiger. Leuk vermaak.
best spannend, naar een scherm kijken dat zoekt naar games de hele dag.
mag toch hopen dat dit inderdaad een demo probleem is, wil zo graag dat de full game goed word :<
ps, weet iemand waar ik een config kan vinden, er is zo bar weinig aan te passen in de options. bijv refreshrate wat op 75hz staat gok ik, en dat merk ik toch wel op mn crt die altijd op 100+ hz loopt
pps. een gamepje gespeeld eindelijk, ik heb een systeem dat een generatie boven het minimum zit, maar het loopt op ongeveer 15 fps hooguit (alle settings op min/off) en dus is het aimen ook niet te doen met de mouselag (weet wel dat ik een nieuw systeem nodig heb hoor). daarbij voelt het net aan alsof ik op een lcd scherm aan het spelen ben die enorm veel ghosting heeft. marines lopen idd nogal wat traag tov preds en aliens en dus zie ik die als underdogs. simpel wapen oppakken slaat ook nergens op... je moet E vast houden voor een korte tijd, wat nou vasthouden, dat werkt toch niet voor multiplayer of heb ik dat nou mis?
all in all, ik hoop echt dat ze flink aan het werk gaan voor de retail game uit is. zoals het er nu uit ziet word het na ~1 minuut spelen echt niet succesvol. 5/10 voor de demo.
mag toch hopen dat dit inderdaad een demo probleem is, wil zo graag dat de full game goed word :<
ps, weet iemand waar ik een config kan vinden, er is zo bar weinig aan te passen in de options. bijv refreshrate wat op 75hz staat gok ik, en dat merk ik toch wel op mn crt die altijd op 100+ hz loopt
pps. een gamepje gespeeld eindelijk, ik heb een systeem dat een generatie boven het minimum zit, maar het loopt op ongeveer 15 fps hooguit (alle settings op min/off) en dus is het aimen ook niet te doen met de mouselag (weet wel dat ik een nieuw systeem nodig heb hoor). daarbij voelt het net aan alsof ik op een lcd scherm aan het spelen ben die enorm veel ghosting heeft. marines lopen idd nogal wat traag tov preds en aliens en dus zie ik die als underdogs. simpel wapen oppakken slaat ook nergens op... je moet E vast houden voor een korte tijd, wat nou vasthouden, dat werkt toch niet voor multiplayer of heb ik dat nou mis?
all in all, ik hoop echt dat ze flink aan het werk gaan voor de retail game uit is. zoals het er nu uit ziet word het na ~1 minuut spelen echt niet succesvol. 5/10 voor de demo.
[ Voor 88% gewijzigd door kevz op 04-02-2010 15:42 ]
Zojuist een potje of 10 gespeelt. Alien schopt echt kont, ik kreeg direct weer de oude feel terug. Wel laggie als de pest...
Maar de aanvallen moet ik nog even allemaal checken, alien is wel zo traag als dikke stront...
Aha Focus attack en block ook handig, en om Q om te sprinten.
Vlug weer verder
Maar de aanvallen moet ik nog even allemaal checken, alien is wel zo traag als dikke stront...
Aha Focus attack en block ook handig, en om Q om te sprinten.
Vlug weer verder
[ Voor 15% gewijzigd door DrumandBass op 04-02-2010 14:26 ]
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Net ff wat geprobeerd maar ik kan me er nog niet in vinden. Misschien dat ik de singleplayer leuker ga vinden.
Ik vind het allemaal wat houterig gaan, maarja moet je nog aan de controlls wennen.
Ik vind het allemaal wat houterig gaan, maarja moet je nog aan de controlls wennen.
Te lui om je kont te krabben?Alexk schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:46:
Ik vind het er aardig uit zien, het komt goed mee met de huidige generatie. Het enige waar ik nog niet achter ben, is hoe ik onzichtbaar kan worden als de Predator, weet iemand hoe dit moet?
T, en het komt in geen velden of wegen in de buurt van AvP of AvP2 qua controls...
STEAM-user Skull-splitter btw.
www.avpnews.com
Weet iemand hoe je downloadspeed kan verhogen bij Steam> Gaat hier met 400kb/s
Je kan je downloadlocatie veranderen; dit doe je door naar settings - downloads te gaan.Omnyakom1 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:56:
Weet iemand hoe je downloadspeed kan verhogen bij Steam> Gaat hier met 400kb/s
Heb vanavond pas tijd om te spelen maar ben wel benieuwd
Aah ok. Hij is iig al binnen maar jezus wat is dat matchmaking kut zeg. Hij blijft de hele tijd op searching staan. Meer mensen dit ervaren? Alle poorten heb ik open staan.
Net wat potjes als Pred en Marine gespeelt. Marine gaat nog best wel goed alleen rug dekking is lastig guns zijn wel effectief. Alleen tjonge jongen, wat zuigt Predator monkeyballs... Echt het is 3 keer niks naar mijn mening. Maar goed ik speel toch alleen maar xenomorph
Het helpt om buddies te hebben die ook spelen. Verzamel er 8 en je kunt gewoon redelijk snel een match starten...Omnyakom1 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:41:
Aah ok. Hij is iig al binnen maar jezus wat is dat matchmaking kut zeg. Hij blijft de hele tijd op searching staan. Meer mensen dit ervaren? Alle poorten heb ik open staan.
Maar matchmaking, steam wat mensen zonder steam-games niet laat inviten en de geluidsbug (alles boven de 44.1Khz aan sampling zorgt voor een crash to desktop) zijn niet echt paradepaardjes om publiek mee te trekken (voor de PC althans)
Ik vind het spel persoonlijk tof, atmosfeer-rijk, spannend en verslavend, maar het speelt gewoon niet echt lekker... Teveel geent op de consoles, teveel nodeloze acties/te weinig controle over wapens/gebruik ervan.
Als je als marine wordt gemept heb je eigenlijk al gewoon geen kans meer...
www.avpnews.com
Verwijderd
De matchmaking laat inderdaad nog even te wensen over (althans op de PS3). In een kleine 1.5 uur ongeveer 4 potjes kunnen spelen. Wel alle 3 de races kunnen checken en ik moet toegeven, dat het wel interessant is dat ze alle 3 daadwerkelijk anders spelen....Mijn voorkeur gaat tot nog toe uit naar de Predator though. De verschillende vision options, cloaking, en stevige melee attacks...Nadeel, erg traag en tot nog toe geen ranged attacks (geen idee of dit in de final release wel zit)...
Alien speelt wel freaky, het lopen over de verschillende wanden en vervolgens snel genoeg naar beneden springen om tegenstander uit te schakelen is moeilijker dan het lijkt...Snelheid is dan wel weer heel gaaf, zeker als je aan het einde van de gang iets ziet lopen en daar als een gek naar toe kunt sprinten...
Wat ik overigens wel lastig vind, is dat je de comms niet uit kunt zetten (althans, ik heb nog niet gevonden hoe), in een vorige match hoorde ik de baby van een speler op de achtergrond schreeuwen...en zojuist hele gesprekken tussen verschillende Duitse spelers....
Edit; Zojuist ook een ranged weapon gevonden voor de Predator, zo'n circelzaagachtig ding dat je weg kunt "gooien", geinig is dat dat ding voor een bepaalde tijd afketst op de muren, handig wanneer er veel lui op een kluitjes staan
Alien speelt wel freaky, het lopen over de verschillende wanden en vervolgens snel genoeg naar beneden springen om tegenstander uit te schakelen is moeilijker dan het lijkt...Snelheid is dan wel weer heel gaaf, zeker als je aan het einde van de gang iets ziet lopen en daar als een gek naar toe kunt sprinten...
Wat ik overigens wel lastig vind, is dat je de comms niet uit kunt zetten (althans, ik heb nog niet gevonden hoe), in een vorige match hoorde ik de baby van een speler op de achtergrond schreeuwen...en zojuist hele gesprekken tussen verschillende Duitse spelers....
Edit; Zojuist ook een ranged weapon gevonden voor de Predator, zo'n circelzaagachtig ding dat je weg kunt "gooien", geinig is dat dat ding voor een bepaalde tijd afketst op de muren, handig wanneer er veel lui op een kluitjes staan
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 17:16 ]
Is er ook een manier om de demo te downen zonder steam?
XboxLive: Dave 130R
Denk het van niet. Ik denk dat Valve een deal heeft gemaakt dat hij alleen via Steam te krijgen is.Earzz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:28:
Daarnaast vraag ik me echt af of dit wel een demo is en niet toch een beta MP.
Zit al zeker 30 min te wachten om een game te joinen en als ik een beetje de forums af lees ben ik niet de enigste. En aangezien de game binnenkort in de winkel ligt neem ik aan dat dit de eind versie moet voorstellen.
ach de final zouden dedi servers in moeten zitten geloof ik, dus dat zou heel veel schelenDeadsy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:46:
[...]
Denk het van niet. Ik denk dat Valve een deal heeft gemaakt dat hij alleen via Steam te krijgen is.
Daarnaast vraag ik me echt af of dit wel een demo is en niet toch een beta MP.
Zit al zeker 30 min te wachten om een game te joinen en als ik een beetje de forums af lees ben ik niet de enigste. En aangezien de game binnenkort in de winkel ligt neem ik aan dat dit de eind versie moet voorstellen.
Verwijderd
Leuk hoor zo'n demo maar ik kan geen server joinen, welke idioot verzint het om zoiets uit te brengen.
Dit doet meer kwaad dan goed voor de game.
Dit doet meer kwaad dan goed voor de game.
Net de demo proberen te spelen op de PS3, er kon gek genoeg geen enkele match gevonden worden... (zelfde probleem als hierboven)
Op de Xbox 360 ging het een stuk beter, een paar potjes kunnen spelen als Marine en Predator, waarbij de Predator wel een beetje underpowered leek, vooral in melee tegen een Alien. Daanaast was het ingeschakeld hebben van je lamp pure zelfmoord als Marine!
Alien heb ik helaas nog niet kunnen spelen. Tag = RVW
Op de Xbox 360 ging het een stuk beter, een paar potjes kunnen spelen als Marine en Predator, waarbij de Predator wel een beetje underpowered leek, vooral in melee tegen een Alien. Daanaast was het ingeschakeld hebben van je lamp pure zelfmoord als Marine!
Alien heb ik helaas nog niet kunnen spelen. Tag = RVW
[ Voor 8% gewijzigd door RVW op 04-02-2010 19:55 ]
Ik heb nog wel vanmiddag een match gehad maar nu kan ik geen vinden.
Zou veel kunnen schelen maar feit is dat dit een dusdanig brak MP systeem in een demo gewoon zeer slechte reclame is.Banzaibunny schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:48:
[...]
ach de final zouden dedi servers in moeten zitten geloof ik, dus dat zou heel veel schelen
kut Sega. Heb ze nooit iets fatsoenlijks zien uitbrengen.
Na 3 kwartier wachten eindelijk een game gevonde. 2x gespeeld als marine en beide keren 1e.
Nog niet erachter hoe ik wissel naar predator of alien.
Als marine zit je goed zolang je de vijand kan zien maar zodra hij in melee range zit ben je dood.
Nog niet erachter hoe ik wissel naar predator of alien.
Als marine zit je goed zolang je de vijand kan zien maar zodra hij in melee range zit ben je dood.
Nope. Ook de full game loopt via Steam.Earzz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:28:
www.avpnews.com
mmm, volgens mijn steam is er net een update voor de demo uitgekomen, maar ik kan geen notes vinden ofzo, en weinig verandering
versie is nu iig 1.10
versie is nu iig 1.10
[ Voor 8% gewijzigd door flessuh op 04-02-2010 21:44 ]
Matchmaking is still crap...Banzaibunny schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:42:
mmm, volgens mijn steam is er net een update voor de demo uitgekomen, maar ik kan geen notes vinden ofzo, en weinig verandering
versie is nu iig 1.10
www.avpnews.com
Ik heb net ff de demo gespeeld.
Met servers vinden is het volgens mij een kwestie van geduld, ik moest wachten maar uiteindelijk kwam ik steeds in een server.
De graphics zijn OK, maar ik verwacht meer van de DX11 versie.
Zodra de settings te hoog staan voor mijn systeem, krijg ik een soort vage mouselag.
Met Predator kon ik zwaar ownen!
Voor met die laser guided launcher maak je iedereen af.
De grab optie is ook leuk voor direct kills.
Marine is leuk, maar dat verschilt niet zoveel met de doorsnee shooter.
Alien vind ik erg moeilijk, wel erg apart om mee te spelen.
Met servers vinden is het volgens mij een kwestie van geduld, ik moest wachten maar uiteindelijk kwam ik steeds in een server.
De graphics zijn OK, maar ik verwacht meer van de DX11 versie.
Zodra de settings te hoog staan voor mijn systeem, krijg ik een soort vage mouselag.
Met Predator kon ik zwaar ownen!
Voor met die laser guided launcher maak je iedereen af.
De grab optie is ook leuk voor direct kills.
Marine is leuk, maar dat verschilt niet zoveel met de doorsnee shooter.
Alien vind ik erg moeilijk, wel erg apart om mee te spelen.
Persoonlijk had ik er veel meer van verwacht - het is nog een Beta dus ik heb nog goeie verwachtingen
Kun je dit wel een beta noemen als de game eind deze maand uitkomt?SileX schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:27:
Persoonlijk had ik er veel meer van verwacht - het is nog een Beta dus ik heb nog goeie verwachtingen
Vind de gfx best tegen vallen, een game die dx 11 ondersteund. Het is ook maar 1 level, maar had in iedere geval meer verwacht, want volgens hoeft me 5850 helemaal niet hard te werken met AvP. Zelf vind ik de gameplay wel lekker spelen, de matchmaking is echt een ramp ....
Meestal word een demo gemaakt van een aftak van bestaande code, en word er door ontwikkeld aan het echte spel en aan de demo (maar dat kun je betwijvelen, word gewoon draaibaar gemaakt zonder "cannot find file ******")
En in het loading screen staat gemeld dat de demo alleen DX9 benut.
En in het loading screen staat gemeld dat de demo alleen DX9 benut.
[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 04-02-2010 23:17 ]
Je kan er nu wel normaal inkomen na een patch. Hopen dat het morgen ook nog zo is.
ik heb een maf probleem, als je in een lobby komt dan hoor je oorverdovend lawaai, lijkt wel alsof dat door voice komt, na het laden van de match is het weg. Echt erg irritant. Je kan ook nergens voip uitzetten ofzo.
ik heb een maf probleem, als je in een lobby komt dan hoor je oorverdovend lawaai, lijkt wel alsof dat door voice komt, na het laden van de match is het weg. Echt erg irritant. Je kan ook nergens voip uitzetten ofzo.
Gister gespeeld, best vet!
Echter heb ik niet het idee dat het een donkere horror wordt, ik vond het allemaal wat te licht.
Daarnaast zie je om elk figuur een soort aura waardoor je precies ziet waar iemand rond zwalkt.
Zie je dit als marine ook ? ( speelde als alien )
Voor de rest ziet het erg goed uit, speelt lekker snel en je hebt echt het avp gevoel.
Echter heb ik niet het idee dat het een donkere horror wordt, ik vond het allemaal wat te licht.
Daarnaast zie je om elk figuur een soort aura waardoor je precies ziet waar iemand rond zwalkt.
Voor de rest ziet het erg goed uit, speelt lekker snel en je hebt echt het avp gevoel.
Speel maar eens al Marine je zult merken dat het een stuk donkerder is. Als je zaklamp van niets bij hebt en alleen een motionsensor die op alles afgaat.biggydeen2 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:20:
Ieder ras speelt gewoon totaal anders en heeft ook andere voor en nadelen. Doe mij maar Alien, krijg wel hoofdpijn van een aantal potjes knallen...
tot nu toe een 7 en een half
[ Voor 10% gewijzigd door DrumandBass op 05-02-2010 08:52 ]
Nee, dit is alleen als alien.biggydeen2 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:20:
Ik heb het gister ook even gespeeld en hoewel het tot dusver vermakelijk is, is de demo wat te gelimiteerd om te zeggen of ik het leuk ga vinden of niet.
Die glow gaat weg als je je nightvision aanzetbiggydeen2 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:20:
Ik zelf heb eigelijk nog niet mogen genieten van het spel. De 15 minuten die ik had geplant waren niet genoeg om een potje te vullen.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Nou mijn preordered wordt gecancelled as we speak. Dit wordt niet wat imo (multiplayer).
Demo draait dan ook op DX9, maar goed ik heb de gfx niet eens kunnen zien na 30 min wachten (steam) vond ik het wel genoeg. Hoe kan je je verkopen verkloten, echt een slechte zet. Tevens slechte keuze om niet een van de team multiplayer matches te gebruiken voor de demo. Dat is namelijk wat zo vet was aan AvP, free for all bah.An1mA schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:05:
[...]
Vind de gfx best tegen vallen, een game die dx 11 ondersteund. Het is ook maar 1 level, maar had in iedere geval meer verwacht, want volgens hoeft me 5850 helemaal niet hard te werken met AvP. Zelf vind ik de gameplay wel lekker spelen, de matchmaking is echt een ramp ....
Ik zat gister nog in een potje met 3 spelers, ik was predator en hun 2 eerst alien en daarna marine, en ze zaten gewoon sneaky te teamen tegen mij
, meestal was de predator wel sterk genoeg maar als je dan een fatality move deed werd ik vrolijk erachteraan gefatalitiet door zn maatje.
Net de demo binnen gehaald, Ik had meer op een sp demo gehoopt of desnoods een leuke mp met een mode anders dan een klein saai deathmatch level. Ik heb niet echt het "OMG IK MOET NU WEER DE DEMO SPELEN" dus laat de demo maar even voor wat het is.
Als het echte spel uitkomt wordt er gefragt
Als het echte spel uitkomt wordt er gefragt
[ Voor 31% gewijzigd door motormuus op 05-02-2010 13:21 ]
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Ahh vandaar! heb ook alleen nog maar gespeeld als alien, kon geen optie vinden om te wisselen maar dat lijkt per potje automatisch te gaan oid.
Hoop dat de single player van de marine me weer nachtmerries kan bezorgen xD
Hoop dat de single player van de marine me weer nachtmerries kan bezorgen xD
Verwijderd
Gisteren de demo gespeeld, maar vind er eerlijk gezegd geen bal aan.
Had een veel engere sfeer verwacht (vooral bij Free for All met Marine).
Schoot de een na de andere Alien of Predator overhoop. Won uiteindelijk een match met zelfs 10 kills voorsprong op de nummer 2.
Geloof wel dat skilled Alien of Predator spelers een Marine in het niets kunnen laten vallen.
De balance is niet duidelijk op dit moment. Had verwacht Team DM te gaan spelen, maar inplaats daarvan een slecht uitgewerkte FFA met crap spawns (te vergelijken met Modern Warfare 2, en dan vooral de map Rust).
p.s.
Net alsof die Marine's hun eigen maatjes gaan afmaaien tijdens een Alien invasie?
Had een veel engere sfeer verwacht (vooral bij Free for All met Marine).
Schoot de een na de andere Alien of Predator overhoop. Won uiteindelijk een match met zelfs 10 kills voorsprong op de nummer 2.
Geloof wel dat skilled Alien of Predator spelers een Marine in het niets kunnen laten vallen.
De balance is niet duidelijk op dit moment. Had verwacht Team DM te gaan spelen, maar inplaats daarvan een slecht uitgewerkte FFA met crap spawns (te vergelijken met Modern Warfare 2, en dan vooral de map Rust).
p.s.
Net alsof die Marine's hun eigen maatjes gaan afmaaien tijdens een Alien invasie?
Verwijderd
Hmm ik dacht al een tegenvallende reactie bij een vriend van me op te merken, ik lees het hier ook terug. Zou zo jammer zijn als het volledige spel inderdaad tegenvalt.. Maar on the bright side, het zou mij weer een uitgave besparen
.
Voor 20 euro hoef je het IMO niet te laten... Zelfs als de MP tegenvalt kan de SP het spel nog redden IMO...Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:05:
Hmm ik dacht al een tegenvallende reactie bij een vriend van me op te merken, ik lees het hier ook terug. Zou zo jammer zijn als het volledige spel inderdaad tegenvalt.. Maar on the bright side, het zou mij weer een uitgave besparen.
www.avpnews.com
Je kan de species kiezen als je op het plaatje klikt in de lobby.
20 euro? heb ik een aanbieding gemist?skullsplitter schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:45:
[...]
Voor 20 euro hoef je het IMO niet te laten... Zelfs als de MP tegenvalt kan de SP het spel nog redden IMO...
kijk eens bij de verschillende webshops, zag hem ook voor 20 bij zavvi
Het grootste irritatiepunt bij AVP3 is dat ik nergens een lijstje van controlls kan vinden.
Een ander punt is dat die leap van de alien veranderd is, in AVP2 was linkermuisknop voor leap, rechter voor tailwhip, kan de leap niet vinden in AVP3
Het grootste irritatiepunt bij AVP3 is dat ik nergens een lijstje van controlls kan vinden.
Een ander punt is dat die leap van de alien veranderd is, in AVP2 was linkermuisknop voor leap, rechter voor tailwhip, kan de leap niet vinden in AVP3
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
leap was toch "E". Linker was claw attack en rechts tail?
PC variant is voor ongeveer 20 euro bij verschillende Britse gameshops te krijgen. Daar kun je een nieuw spel nauwelijks voor laten liggen...
(en toch betaal ik 80 voor een hunters edition, call me insane)
www.avpnews.com
AvP 2 had linker muisknop voor claw, rechter voor tail, E voor pounce en linker shift voor wallwalk (hold to grip). Maar heel die mechanics zijn overboord gezet, waardoor je als PC speler bijzonder weinig controle hebt...kKaltUu schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:22:
kijk eens bij de verschillende webshops, zag hem ook voor 20 bij zavvi
www.avpnews.com
Ik wil ff die demo spelen maar het probleem is dat mijn mic ingame aan staat..
Speel zelf altijd games i.c.m. teamspeak maar ik kan mijn mic niet uitzetten in game.
Iedereen hoort mij praten en ik ook alle anderen is er een optie om dit uit te zetten?
Speel zelf altijd games i.c.m. teamspeak maar ik kan mijn mic niet uitzetten in game.
Iedereen hoort mij praten en ik ook alle anderen is er een optie om dit uit te zetten?
Inderdaad, vond de besturing van AvP2 ook een stukje beter!skullsplitter schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:20:
[...]
AvP 2 had linker muisknop voor claw, rechter voor tail, E voor pounce en linker shift voor wallwalk (hold to grip). Maar heel die mechanics zijn overboord gezet, waardoor je als PC speler bijzonder weinig controle hebt...
[ Voor 51% gewijzigd door Asskicker op 05-02-2010 22:41 ]
Verwijderd
sjeez wat was die demo slecht voor een spel uit 2010 naar mijn mening
gameplay voelt traag aan en MP was te eentonig . Maarja we zullen zien hoe de singleplayer eruit zal zien en tevens DX11
Controlls zijn makkelijk in te stellen je kan bladeren tussen de species nergens last van. Alleen als je grab kan doen dat je soms mist ofzo of ze blocken en dan ben je de lul.
Ik vond AvP'99 qua controle het meest fijne, geen pounce (aanval+turbosprong) maar gewoon volledig stil van A naar B springen in de richting waarin je keek, als je maar ook aan het kruipen was. En dan als een stille dood van het plafond vallen en je slachtoffer aan stukken rijten. Maar AvP2 deed het niet slecht vind ik, was prima te spelen met veel plezier... (magoed, dat was dan ook Monolith)asskicker2 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:37:
[...]
Inderdaad, vond de besturing van AvP2 ook een stukje beter!
Nu heb je gewoon geen controle, bij transities naar beneden toe of flauw naar boven doet ie het automatisch, maar bij flafonds of 90 graden hoeken moet je ineens een knop indrukken? (Of je moet hem automatisch instellen, dan blijf je overal aan plakken
Als je snelheid wil moet je gewoon MW2 gaan spelen, wat gewoon quake is met andere wapensVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:47:
sjeez wat was die demo slecht voor een spel uit 2010 naar mijn meninggameplay voelt traag aan en MP was te eentonig . Maarja we zullen zien hoe de singleplayer eruit zal zien en tevens DX11

[ Voor 38% gewijzigd door skullsplitter op 06-02-2010 09:58 ]
www.avpnews.com
Je kan ook de spring knop gebruiken bij plekken waar "press E to transit" staat, dat vind ik vloeiender overkomen. Maar dan nog op bepaalde punten lukt het niet zonder Eskullsplitter schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 09:55:
[...]
Ik vond AvP'99 qua controle het meest fijne, geen pounce (aanval+turbosprong) maar gewoon volledig stil van A naar B springen in de richting waarin je keek, als je maar ook aan het kruipen was. En dan als een stille dood van het plafond vallen en je slachtoffer aan stukken rijten. Maar AvP2 deed het niet slecht vind ik, was prima te spelen met veel plezier... (magoed, dat was dan ook Monolith)
Nu heb je gewoon geen controle, bij transities naar beneden toe of flauw naar boven doet ie het automatisch, maar bij flafonds of 90 graden hoeken moet je ineens een knop indrukken? (Of je moet hem automatisch instellen, dan blijf je overal aan plakkenDoe normaal... Als er iets contraproductief werkt...)
[...]
Als je snelheid wil moet je gewoon MW2 gaan spelen, wat gewoon quake is met andere wapens
En dat is eigelijk niet leuk. Wil je van die afgrond springen plakt hij vast aan de grondBulls schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:28:
[...]
Je kan ook de spring knop gebruiken bij plekken waar "press E to transit" staat, dat vind ik vloeiender overkomen. Maar dan nog op bepaalde punten lukt het niet zonder E
Overigens nog niet kunnen spelen als Predator. Alleen Alien en Marine. Ziet er wel extreem leuk uit.
Piepiep
...
...
Piepiep
...
...
Piepiep
...
Piepiep
Piepiep
Piepiep
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII <dood>
Verwijderd
Gisteren avond ook de demo gedowned en geïnstalleerd, maar na 10 minuten wachten toch maar met een andere game verder gedaan.
Ze hadden beter een hop-in hop-out systeem gebruikt zoals in o.a. LoTR (toch zeker voor de demo).
Hopelijk meer succes vanavond, ik wil piepiep horen!
Ze hadden beter een hop-in hop-out systeem gebruikt zoals in o.a. LoTR (toch zeker voor de demo).
Hopelijk meer succes vanavond, ik wil piepiep horen!

De gamemode Deathmatch is inderdaad maar niks, stom dat ze die voor de demo gekozen hebben
Inderdaad. Het is ook te rommelig en te fast paced om eventjes op het gemakje in te leven in de controls.asskicker2 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 21:07:
De gamemode Deathmatch is inderdaad maar niks, stom dat ze die voor de demo gekozen hebben
Overigens vind ik het jammer dat Predator zijn wapens moet zoeken.
En het duurt zo lang eer je iets hebt opgepakt / interact.
Grafisch ziet het er goed uit en het is leuk om langs achter (vergeef me de uitspraak) gepakt te worden door een alien!
zojuist even snel gespeeld, vond het saai. Ik bedoel net als hierboven word aangegeven. Er gebeurd eigenlijk niks. Was marine. Snel even een paar keer geschoten. Nou jippie wat een lol.
nou ik vind het dus langzaam, vergelijk dit maar is met avp classic, dat was nog eens een aardig tempoSnake schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 21:28:
[...]
Inderdaad. Het is ook te rommelig en te fast paced om eventjes op het gemakje in te leven in de controls.
Alien vs Predator krijgt dedicated servers. Het verbaast mij licht dat dit nog geen hot issue is in dit topic.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik begrijp eigenlijk geen zak van hoe ik in een server kan komen. Er gebeurt namelijk helemaal niks .. Staat al meer dan 10 minuten op searching games en lijkt wel alsof hele spel vast staat. Ik kan namelijk niks meer doen. Moet echt ctrl+alt+del doen om eruit te komen. Doe ik wat verkeerd dan ? Ik begrijp het nie helemaal namelijk ...
Ik start de game, daarna start game >> player match > quick match > gametype kan ik alleen deathmatch kiezen >> start game ... en dan lijkt het helemaal vast te slaan. Wat doe ik verkeerd ?
Ik start de game, daarna start game >> player match > quick match > gametype kan ik alleen deathmatch kiezen >> start game ... en dan lijkt het helemaal vast te slaan. Wat doe ik verkeerd ?
edit:
laat maar ... lag toch aan windows firewall ..haha ...
laat maar ... lag toch aan windows firewall ..haha ...
[ Voor 6% gewijzigd door JediUberknaft op 07-02-2010 00:44 ]
Heb hier meer geluk gehad met servers joinen. Een paar potjes gespeeld en ik erger me rot aan de volgende dingen:
1. Waar is de crouch
, ik wil kunnen schuilen achter iets. Crouch jump als predator!! Ik wil geen focus hoeven gebruiken voor zoiets.
2. Bij de aliens moet je wel autoplafondplak aan hebben staan, anders valt er niks te beginnen. Dit was veel beter in avp2 waar je een knop kon indrukken.
3. Waar is de echte pounch zoals in avp2, nu moet je in focus mode om een beetje te kunnen springen.
4. Ongelofelijk iritante auto aim bij melee gevechten, spel bepaald voor mij blijkbaar of ik mijn tail wel of niet mag gebruiken
.
5. "Stealth kills" Niet dus, je rent naar iemand toe en je blijft de interact button indrukken. Je wint in de meeste gevallen want het kan al vanaf een paar meter afstand en zodra je het filmpje ziet.....
Vond het dus leuker om simpele marine te spelen, daar zijn de controls normaal en dingen die voor je gedaan worden minimaal.
1. Waar is de crouch
2. Bij de aliens moet je wel autoplafondplak aan hebben staan, anders valt er niks te beginnen. Dit was veel beter in avp2 waar je een knop kon indrukken.
3. Waar is de echte pounch zoals in avp2, nu moet je in focus mode om een beetje te kunnen springen.
4. Ongelofelijk iritante auto aim bij melee gevechten, spel bepaald voor mij blijkbaar of ik mijn tail wel of niet mag gebruiken

5. "Stealth kills" Niet dus, je rent naar iemand toe en je blijft de interact button indrukken. Je wint in de meeste gevallen want het kan al vanaf een paar meter afstand en zodra je het filmpje ziet.....
Vond het dus leuker om simpele marine te spelen, daar zijn de controls normaal en dingen die voor je gedaan worden minimaal.
Het lukt nu ook gewoon prima met matches vinden sinds ik het programma heb ge-allowed in windows firewall. Best wel vet eigenlijk. Nu toch wel heel erg benieuwd naar de singleplayer. Vind het er prima uitzien, eigenlijk al goed genoeg om weer zo'n game te spelen :-). Damn .. nu kan ik helemaal niet meer wachten. .. Alleen dat bliep bliep al ... hahaha .. Tcoh vind ik het rondlopen op 1 of andere manier nog niet helemaal lekker voelen, maar das misschien wennen ofzo. Maar ik ben wel echt mega benieuwd hoe de full in singpleplayer gaat worden !!
Verwijderd
Ik heb de demo nu een paar uur gespeeld, ik had niet zulke hoge verwachtingen van de game. Maar na het spelen, ben ik echt heel enthausiast geworden! Wat een vette game zeg!!!
TrueSp3ci3s8472 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:52:
Heb hier meer geluk gehad met servers joinen. Een paar potjes gespeeld en ik erger me rot aan de volgende dingen:
1. Waar is de crouch, ik wil kunnen schuilen achter iets. Crouch jump als predator!! Ik wil geen focus hoeven gebruiken voor zoiets.
Ja vind ik ook. Vroeger had je wallwalk off. Dan liep je niet tegen muren.2. Bij de aliens moet je wel autoplafondplak aan hebben staan, anders valt er niks te beginnen. Dit was veel beter in avp2 waar je een knop kon indrukken.
Had je wallwalk on. Dan liep je tegen muren. Punt uit.
Is er niet. Niet bij Predator, noch bij Alien3. Waar is de echte pounch zoals in avp2, nu moet je in focus mode om een beetje te kunnen springen.
Het is button bashen bij melee gevechten.4. Ongelofelijk iritante auto aim bij melee gevechten, spel bepaald voor mij blijkbaar of ik mijn tail wel of niet mag gebruiken.
Vind ik van wel. Lekker op iemand sneaken als Alien lukt best goed.5. "Stealth kills" Niet dus, je rent naar iemand toe en je blijft de interact button indrukken. Je wint in de meeste gevallen want het kan al vanaf een paar meter afstand en zodra je het filmpje ziet.....
Dat is toch nog steeds zo?Vond het dus leuker om simpele marine te spelen, daar zijn de controls normaal en dingen die voor je gedaan worden minimaal.
Ik had vind moeten typen ipv vond
Mijn Steamnaam is Brilbink.nl iemand add me, want ik wordt gek van spelen met fransen.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Crouch zit er helemaal niet meer in... Alles verloopt via focus/auto-standen. De Focus jump voor de predator valt me allezins mee, had erger verwacht. Maar verder vind ik het gewoonweg jammer dat sommige dingen simpelweg niet meer kunnen.Sp3ci3s8472 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:52:
1. Waar is de crouch, ik wil kunnen schuilen achter iets. Crouch jump als predator!! Ik wil geen focus hoeven gebruiken voor zoiets.
Niet helemaal waar. Flauw hoeken omhoog pakt ie met de default-stand automatisch, naar beneden vallen kun je echter niet meer. Met auto-transition wordt de situatie helemaal onvoorspelbaar. AvP en AvP2 deden dit beter door de speler meer controle te geven, waarbij je je ctrl ingedrukt moest houden om aan muren en dergelijke te blijven hangen, ipv dat in de handen van het spel te geven.2. Bij de aliens moet je wel autoplafondplak aan hebben staan, anders valt er niks te beginnen. Dit was veel beter in avp2 waar je een knop kon indrukken.
De pounce was aardig, maar AvP1 deed het beter: als je je wall-walking knop ingedrukt hield, en sprong, dan schoot je volledig stil weg naar de richting waarin je keek. Als een alien-projectiel kon je zo prachtige curves maken, waar de pounce van AvP2 een stuk geweldadiger was en al minder controle gaf (en die schreeuw erbij gaf eigenlijk altijd je locatie weg...)3. Waar is de echte pounch zoals in avp2, nu moet je in focus mode om een beetje te kunnen springen.
AvP (3) zou in mijn ogen weer terug moeten naar dat oude systeem, op PC althans.
Die focus-knop voor auto-targeting hangt me nu al de keel uit. Die controle over tail (heavy attack) en claws (light attack) heb je nog maar net, maar ouderwets klauwen en headbiten is volledig aan de automatische piloot overgelaten, en het haalt ook nog eens alle snelheid uit de game (die animaties duren me echt te lang...)4. Ongelofelijk iritante auto aim bij melee gevechten, spel bepaald voor mij blijkbaar of ik mijn tail wel of niet mag gebruiken.
"Press 'E' to auto-kill"... Te droevig voor woorden, met een druk op de knop zit je bijna automatisch met een kill, zonder dat je er echt moeite voor hoeft te doen... Ontzettend jammer.5. "Stealth kills" Niet dus, je rent naar iemand toe en je blijft de interact button indrukken. Je wint in de meeste gevallen want het kan al vanaf een paar meter afstand en zodra je het filmpje ziet.....
Al met al mag er gesteld worden dat de console versie best te spelen zal zijn op hun platformen, maar de PC spelers heb ik eigenlijk unaniem horen klagen over het gebrek aan herkenning van het oude spel.
Nu maar hopen dat Rebellion hier nog iets mee doet, en anders is het domweg aanpassen voor ons...
www.avpnews.com
Je kan wel van het plafond vallen met Alien, je moet dan naar beneden kijken, en dan springen, maar helaas maak je dan wel lawaai.
"Vroegah" hoefde je alleen je knop los te laten. Als je vanaf een verhoging naar beneden wilde vallen, dan kon dat gewoon, zonder dat je het risico had dat je aan de grond en daarna de muur bleef kleven. Dat werkte, dat werkte goed. Why fix what ain't broken? Antwoord? Consoles.Bulls schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:07:
Je kan wel van het plafond vallen met Alien, je moet dan naar beneden kijken, en dan springen, maar helaas maak je dan wel lawaai.

Nog een voorbeeld: vroegah was de cloak gewoon een transparancy van 90% bij stilstand, 75-80% bij beweging. Je kon er geen kont van zien, behalve als je gewoon oplette. De wapens waren ingedeeld in ranged (auto-decloak) en melee (cloak bleef werken), waarbij alleen de speargun en plasmacaster je een laservisier gaven, voor buitenstaanders zichtbaar als een lichtvlek op respectievelijk speargun en helm, ook bij cloak.
Nu is de cloak een shader effect (eindelijk, maar nog immer niet filmgetrouw/effectief/autobalancing), maar om hem zichtbaarder te maken bij beweging heeft men ervoor gekozen dat je cloak enorm stoort, voor buitenstaanders zichtbaar als electrische randen die over je ganse lichaam lopen, en je even zichtbaar maken als een kerstboom aan krachtstroom.
Daarnaast wordt je bij elke aanval uit je cloak geworpen, heeft men het laservizier niet enkel aan begin en eind zichtbaar gemaakt (dus niet meer slechts de beruchte drie punten), maar van A tot B zichtbaar te maken, en daarnaast OOK nog een kleine donderstorm op je schouder af te laten gaan als je een plasmawapen wilt gebruiken. Hoe nutteloos kun je die cloak maken?
[ Voor 52% gewijzigd door skullsplitter op 07-02-2010 23:47 ]
www.avpnews.com