![]() | |||||||||
|
[ Voor 101% gewijzigd door Sagat op 17-07-2012 14:29 . Reden: website toegevoegd. ]
10 second ninja DONE
![]() | |||||||||
|
[ Voor 101% gewijzigd door Sagat op 17-07-2012 14:29 . Reden: website toegevoegd. ]
10 second ninja DONE
PC: | |
got nick | gfw tag |
acid_burn | RickDangerous72 |
KneoK | Kneok |
Sagat | S4g4tNLpc |
Sakura killer | Xaia Masters |
[ Voor 71% gewijzigd door Sagat op 02-01-2013 12:21 ]
10 second ninja DONE
Veel mensen vinden het de beste manier om fighters te spelen. Nadeel is dat een goede stick vrij duur is. Als je ook andere games speelt (bv shmups of 2d arcade) is het al wat zinvoller. Is het alleen voor sf4 dan zou ik persoonlijk eerst beginnen met een goede joypad.caspergt schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:01:
Ik heb streetfighter op de pc, is het aan te raden om zo'n arcade stick te kopen?
10 second ninja DONE
Zorg dat je het spel onder de knie krijgt, zoals Sagat al zegt, desnoods met een goeie fightpad of joypad, je zult namelijk zien dat je in het begin heel erg moet wennen aan de stick, als je dan ook nog het spel aan het leren bent dan heb je kans dat je het hele zooitje in een hoek gooit en er nooit meer naar omkijkt.caspergt schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:01:
Ik heb streetfighter op de pc, is het aan te raden om zo'n arcade stick te kopen?
Ik heb weliswaar geen stick, maar zit toch behoorlijk dicht tegen het "in de hoek gooien" aan, mijn hemel, wat ben ik slecht in dit soort spellen. Vind het op zich razend leuk, maar op easiest lukt het me niet eens om Seth te verslaan met Chun-Li, kom ik met de challenges ook nergens (combo's die maar niet lukken) etc. etc. Dacht eventjes een relaxed knokspelletje in huis te hebben gehaald, maar daar heb ik me lelijk in vergist.KneoK schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:01:
... als je dan ook nog het spel aan het leren bent dan heb je kans dat je het hele zooitje in een hoek gooit en er nooit meer naar omkijkt...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Volgens mij is Seth op easy ongeveer net zo lastig als op hardest. Als je eenmaal neer gaat schakelt hij over naar "ass rape modus" en die lijkt redelijk onafhankelijk van je moeilijkheidsgraad. Volgens mij doet hij dat alleen niet op easiest.Weakling schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:20:
[...]
Ik heb weliswaar geen stick, maar zit toch behoorlijk dicht tegen het "in de hoek gooien" aan, mijn hemel, wat ben ik slecht in dit soort spellen. Vind het op zich razend leuk, maar op easiest lukt het me niet eens om Seth te verslaan met Chun-Li, kom ik met de challenges ook nergens (combo's die maar niet lukken) etc. etc. Dacht eventjes een relaxed knokspelletje in huis te hebben gehaald, maar daar heb ik me lelijk in vergist.![]()
Ach ja, ik blijf voorlopig aanklooien, misschien word ik er ineens wel goed in ...
Hallo met Tim
10 second ninja DONE
[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 12-07-2009 09:55 ]
10 second ninja DONE
Ik heb de tournament stick gekocht, ik speelde voorheen met de XBOX 360 Controller op mijn pc en vond het gewoon lastig om sommige moves / combo's te maken. Ik had besloten de stick te kopen onder het mom van "als het niet werkt, verkoop ik hem wel weer", maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Het speelt echt beter, wat niet inhoud dat ik me nog steeds een amateur voelcaspergt schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:01:
Dit heb ik dus ook, de challenges lukken nog wel, heb nu van ieder character tot nu toe op Chun-Li na de eerste rang gehaald. Ik speel hier op de PC met een Xbox controller.Weakling schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:20:
[...]
Ik heb weliswaar geen stick, maar zit toch behoorlijk dicht tegen het "in de hoek gooien" aan, mijn hemel, wat ben ik slecht in dit soort spellen. Vind het op zich razend leuk, maar op easiest lukt het me niet eens om Seth te verslaan met Chun-Li, kom ik met de challenges ook nergens (combo's die maar niet lukken) etc. etc. Dacht eventjes een relaxed knokspelletje in huis te hebben gehaald, maar daar heb ik me lelijk in vergist.![]()
Ach ja, ik blijf voorlopig aanklooien, misschien word ik er ineens wel goed in ...
Xbox SF4 verise is niet beter dan de PS3 SF4 versie, maar XBL is wel veel beter dan PSN.LongJoy1980 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 05:37:
Zit momenteel in Rotterdam...
En speel sf 4 op de ps3..
Mijn god zeg..wat heb ik medelijden met de mensen die het spel op PSN spelen..
Compleet waardeloos..
Ben iets van tig minuten bezig om of tot 1 game door te reiken...of om uberhaubt een game te vinden...
Laggy als ikw eet niet wat...neeee effe serieus..
Xbox SF 4 >>>>>>>> PS3 Sf4.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Controls waren exact hetzelfde op de pc, als op de 360. Ik speel met een mad catz fight pad.Speedlink schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:02:
[...]
Tis giga verslavend, maar de controls die oz tegenwerken maken t echt BRAK
10 second ninja DONE
Het is te reproduceren. Spel komt nogal ongebalanceerd over mede daardoor. Enkele voorbeelden:Sagat schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:35:
Controls waren exact hetzelfde op de pc, als op de 360. Ik speel met een mad catz fight pad.
Als je in de training mode het probleem niet kunt reproduceren is het wsl toch een user error.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Dan ligt het toch wel, ofwel aan je pc, ofwel aan jezelf hoor. De controls zijn identiek aan de consoleversie. Sterker nog: De arcadeversie is eigenlijk stiekem een pc versie.Weakling schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:07:
[...]
Het is te reproduceren. Spel komt nogal ongebalanceerd over mede daardoor. Enkele voorbeelden:
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 13-07-2009 11:56 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik denk dat je de essentie van links dan niet begrijpt. Combo's bestaande uit meerdere normals en specials zijn op zo'n manier gemaakt, dat de tegenstander niet de gelegenheid krijgt om tussendoor te blokken. Als de eerste hit eenmaal raak is, en je voert de volgende moves in het juiste ritme uit, dan kan de tegenstander er niets tegen doen. Ben je echter te traag met de uitvoering, dan kan de tegenstander tussen de moves door blokken en mislukt jouw combo dus. Eigenlijk gewoon een kwestie van oefenen.Weakling schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:07:
Trials, makkelijke moves en dan ineens eentje die niet te doen is. Moet je een medium punch doen gevolgd door een zwiep op de pad/stick en een kick. Voordat de controller reageert op die stap is de kans al voorbij. Krijg de twee prima achter elkaar uitgevoerd, maar steeds een fractie te laat. Als het spel nou begint met wat meer tijd tussen de moves en langzaam terug schroeft zou de leercurve een stuk beter zijn.
10 second ninja DONE
De klacht is niet dat ik niet door de rondes raak op deze manier, de klacht is dat je de eerste rondes op deze manier er doorheen vliegt, oftewel: veel te gemakkelijk. Om vervolgens vanuit het niets compleet aan stukken gemept te worden zonder al te veel kans op het bieden van tegenstand, oftewel: ineens veel te moeilijk.Boeboe schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:55:
"alleen maar op LB te rammen met Dahlsim" en dan klagen dat je niet door het spel heengeraakt is wel onredelijk.
Zit de online community wel te wachten op een koekenbakker zoals ik die meer ruzie met zijn controller lijkt te hebben dan dat ie zich echt volledig kan bezighouden met het gevecht?Het verbaast me dat je zowiso door de eerste rondes geraakt op die manier, of je moet op "very easy" spelen. Speel maar eens een paar maandjes online multiplayer, dan vlieg je zo door de singleplayer heen.
Doorheen vliegen hoeft van mij ook helemaal niet, maar dan moet je wel het idee hebben steeds een stukje beter te worden en niet telkens op exact hetzelfde punt uit de rondes vliegen doordat het spel in overdrive gaat en de controller wellicht niet helemaal meewerkt.Ook kan je echt niet verwachten dat je zomaar door alle challenges heen kan vliegen. SF4 is oefenen, oefenen, oefenen, totdat je voor de moves van je tegenstander direct een gepast antwoord klaarhebt.
Het vervelende is: in de trials word je helemaal niet geblocked of wat dan ook, maar als ik een medium punch moet doen, vervolgens een kwartslag draaien met de pad/stick tesamen met een kick, dan is in de trial de medium punch stap al weer wit voordat ie op mijn input van de kwartslag/kick gereageerd heeft.Aryawn schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:45:
Ik denk dat je de essentie van links dan niet begrijpt. Combo's bestaande uit meerdere normals en specials zijn op zo'n manier gemaakt, dat de tegenstander niet de gelegenheid krijgt om tussendoor te blokken. Als de eerste hit eenmaal raak is, en je voert de volgende moves in het juiste ritme uit, dan kan de tegenstander er niets tegen doen. Ben je echter te traag met de uitvoering, dan kan de tegenstander tussen de moves door blokken en mislukt jouw combo dus. Eigenlijk gewoon een kwestie van oefenen.
In de trials staat de CPU op Auto Block. Dat betekent dat de tegenstander na de eerste hit in de verdediging schiet. Maar ik begrijp de frustratie. Ik heb zelf ook zitten vloeken wanneer ik telkens nét een fractie van een seconde te laat was met een link.Weakling schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:13:
Het vervelende is: in de trials word je helemaal niet geblocked of wat dan ook, maar als ik een medium punch moet doen, vervolgens een kwartslag draaien met de pad/stick tesamen met een kick, dan is in de trial de medium punch stap al weer wit voordat ie op mijn input van de kwartslag/kick gereageerd heeft.
De individuele stappen van de links worden uitgevoerd, maar linken maar niet snel genoeg achter elkaar om het geheel te laten slagen. Ik zit als een debiele speed monkey aan mijn controller te sleuren, maar tot nu toe is bijna geen enkele link gelukt. Als het spel je nou bij de eerste trails zeg een halve seconde tussen de stappen van de links zou geven en dat langzaam zou terugschroeven naar de 0,01 seconde die het nu lijkt te zijn, dan leer je het denk ik gemakkelijker. Nu lijkt het meer geluk dan wijsheid als iets slaagt en dat geeft niet zoveel voldoening als het zou kunnen geven.
Twee keer fierce tijdens een jump, ofwel jump > heavy punch > heavy punch. Werkt tegen tegenstanders die in de lucht hangen (anti-air) en tegen tegenstanders die op de grond staan. Als je het als anti-air gebruikt, kun je er nog headstomps achter aan doen (down + MK, max 3 keer).Acid_Burn schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:27:
Ik heb ook moeten wennen hoor. Ik speel nu voornamelijk met Chun-Li en kan al haar combo's wel doen, maar niet 100% van de tijd omdat ik gewoonweg niet genoeg controle heb over mijn duim denk ik. Voor die ultra moet je razensnel voor-achter-voor doen. Meer dan eens pakt ie dan een op of een neer mee waardoor de combo dus mislukt. 1 link krijg ik nu wel redelijk voor elkaar...
kintekishu->tenkukyaku->tenshyokyaku.
Alleen begrijp ik die target combo niet echt. Kan iemand uitleggen hoe je die nu eigenlijk moet uitvoeren?
[ Voor 11% gewijzigd door Aryawn op 13-07-2009 22:43 ]
Tipje, breek de combo's eerst in stukjes en oefen die stukje apart totdat je ze vloeiend kan linken. Begin heel simpel met de eerste twee hits (bijvoorbeeld j.HK, c.MP), als je die een aantal maal achter elkaar kan doen dan ga je naar het volgende gedeelte. Neem Ryu, die kan z'n Hadouken vlak na de c.MP uitvoeren. Dus, c.MP >> Hadouken. Volgende stukje, focus cancellen van je hadouken (om maar iets te noemen), dus dan doe je Hadouken >> focus attack.Weakling schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:13:
Woohoo! Dik 3 uur bezig geweest en de eerste twee trials van Chun-Li gehaald (en niks anders gedaan)![]()
Ja hela, je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik geen volhouder ben!
Anoniem: 305046
http://www.drakenslag.com...f=13&t=719&p=17627#p17627 voor de ps3 spelers !firlian schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:14:
Voor de mensen die op xbox live zitten en van 1 tot 16 augustus thuis zijn, doe mee aan drakenslag online tourney: http://www.drakenslag.com.../viewtopic.php?f=13&t=709
The requested topic does not exist.Anoniem: 305046 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 00:12:
[...]
http://www.drakenslag.com...f=13&t=719&p=17627#p17627 voor de ps3 spelers !
10 second ninja DONE
Anoniem: 251835
Sagat schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:18:
Ja Firlian is behoorlijk irritant goed, maar misschien wil hij zijn Ken wel tegen je spelen, dan is het wat minder eng(euh was minder eng toen ik een paar dagen terug tegen hem speelde, weet natuurlijk niet hoe het nu is, resultaten in het verleden bla bla
)
Ik had trouwens (wat ik al zei over live) bij ons eerste potje het idee dat ik nog wel een kans tegen je had, maar naar mate we meer speelden schroefde je het niveua behoorlijk op. Ben wel blij dat ik niet helemaal kansloos verloor na mijn eerste victory.
Ik zag trouwens dat je aardig wat drakenslag mensen in je lijst had? Zit daar toevallig ook een Balrog speler tussen?
Balrogs ownen me de laatste tijd veel te vaak zowel online als (wat ik erger vind) de medium ai. Hoewel die laatste met wat crouching kick spamming een stuk makkelijker word.
Ik zoek dus eigenlijk iemand waar ik een beetje me kan oefenen zodat ik hem iets beter kan gaan lezen.
10 second ninja DONE
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
10 second ninja DONE
Hallo met Tim
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Sakura loopt als een robotAnoniem: 251835 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:43:
Hallo allemaal!
Een leuke playerswap filmpje van Sakura en Zangief. Check de monkeyface van Sakura![]()
http://www.youtube.com/watch?v=i7aTlrDYkso
[ Voor 40% gewijzigd door Slashdotter op 16-07-2009 01:02 ]
ah binnekort gaat een vriend van me die shit herposten sorry
Anoniem: 251835
Ik denk dat het gewoon een bug is. Wat die gozers doen is het aanpassen van de spelercode. Ik denk niet dat ze "monkeyface ON kunen zetten hehe. Je moet checken Fei Long met moves van Abel. Hij heeft dan monkeyarms in plaats van een monkeyfaceSlashdotter schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:00:
Enorme hoeveelheid swaps en mods nu te vinden op Youtube.
Cammy in bikini, Chun Li als Gothic, Vega als Ninja. Veeeet!
Maar hoe komen Sakura en Chun Li aan hun monkey faces? Zit dat er automatisch bij als ze moveswaps met bepaalde characters doen of kan je dat apart aanzetten?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 251835 op 16-07-2009 08:49 ]
Ik wil niet de 360 fanboy uithangen, maar als ik jou was zou ik het gewoon doen.Vanitas schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:46:
Raaah, dat PSN komt me echt mijn strot uit.
*snip*
Ja fuck die shit. Ik zit er gewoon over te denken om ook de 360 versie te halen want dit is echt te crap voor woorden.
10 second ninja DONE
[ Voor 10% gewijzigd door Oguz286 op 16-07-2009 11:59 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 16-07-2009 12:41 ]
10 second ninja DONE
Ik heb geen HD remix. Om nou 2100 punten te kopen en 1200 uit te geven aan HD remix... Dat is echt zo'n klote getal he... Als ik nou ook de alt. costumes wil kopen kom ik 100 punten tekortSagat schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:23:
Quit yer bitching and sign up. Je hebt mijn ass laatst zwaar gekicked. En ik doe ook gewoon mee.
Tournooitjes zijn kewl, en van tegen betere spelers speler leer je alleen maar van.
In mijn geval vooral verlies gracieus accepteren![]()
(doe je ook mee met HD remix dan, daar heb ik misschien iets meer kans)
[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 16-07-2009 12:57 ]
10 second ninja DONE
[ Voor 55% gewijzigd door firlian op 16-07-2009 15:14 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Oguz286 op 16-07-2009 16:41 ]
10 second ninja DONE
Dat zullen de diverse morph targets wel zijn die oa. emotie aan de gezichten toe moeten voegen. Op strategische punten zijn dan denkbeeldige targets aangebracht die een deel van het model kunnen laten vervormen. Als het doel van zo'n target in het gezicht een centimeter hoger zit dan gaat de boel spaak lopen.Anoniem: 251835 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:31:
[...]
Ik denk dat het gewoon een bug is. Wat die gozers doen is het aanpassen van de spelercode. Ik denk niet dat ze "monkeyface ON kunen zetten hehe. Je moet checken Fei Long met moves van Abel. Hij heeft dan monkeyarms in plaats van een monkeyface
Ik bedoel Fei Long as Rufus![]()
http://www.youtube.com/wa...JATCPr5sI&feature=related
Anoniem: 268098
Mr.Nash schreef op Thursday 16 July 2009 @ 22:51:
Ik zag het net, moet even m'n SFIV disc naar voren toveren, m''n broertje heeft hem "kwijt" geraakt. Hij zal vast wel ergens in een verkeerde doosje liggen..
Wil wel een keer tege joey, jij sparre :IOguz286 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:43:
Ok, ok, ik heb me 'ingeschreven' (Miza moet me ff toevoegen aan de lijst).
Tjah, nu wordt het dus oefenen, oefenen, oefenen... daar gaat m'n sociale leven![]()
Trouwens, jammer dat er geen third strike toernooi is, zou ook wel leuk zijnHeb ik weer een smoes om te oefenen met Joey
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 305046 op 17-07-2009 06:50 ]
Het is dat de ps3 nog niet retro is, anders de AVGN een mooi stukkie kunnen makenAryawn schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:09:
Ik kan helaas niet meedoen met het PS3-toernooi. Volgende keer beter.
En mijn verblijf in G1 was maar van korte duur. Ik won mijn laatste Championship, +110, rank up. Vrijwel meteen daarna kreeg ik "the last match did not conclude properly" (verrassing!) en werden de punten afgepakt. Mijn Disconnect % is hetzelfde gebleven, dat valt dan wel weer mee. lol
10 second ninja DONE
[ Voor 126% gewijzigd door firlian op 18-07-2009 00:17 ]
Waarschijnlijk zal het zoiets worden, maar stiekem hoop ik op een West Coast speler in de finale.Elbaceever schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 21:04:
ben echt benieuwd naar de finals van zondag...
finale: Wong / Daigo?
[ Voor 27% gewijzigd door Aryawn op 18-07-2009 01:16 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Oguz286 op 19-07-2009 03:30 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Mr.Nash op 19-07-2009 03:40 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Nash op 19-07-2009 04:55 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Oguz286 op 19-07-2009 16:12 ]
[ Voor 19% gewijzigd door firlian op 19-07-2009 15:47 ]
Die Sakura van Sabre? geloof ik die was zo vet tegen gootecks en alex valle..ownageMr.Nash schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:50:
Het leek wel dat hij in problemen zat tbh, die Seth player had ook beter met Seth kunnen blijven spelen in plaats van naar Viper te switchen.
Vanochtend was ik na 2 uur slaap weer wakker om de 5v5 matches te bekijken. SoCal is afgeslacht! EC is naar huis gegaan met de win..
[ Voor 13% gewijzigd door Acid_Burn op 19-07-2009 21:59 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 305046 op 20-07-2009 00:32 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 20-07-2009 03:33 ]
[ Voor 5% gewijzigd door firlian op 20-07-2009 04:58 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Aryawn op 20-07-2009 06:13 ]
[ Voor 10% gewijzigd door firlian op 20-07-2009 06:25 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Aryawn op 20-07-2009 07:29 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq