Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
WuXingWarrior schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:51:
@ stefandepefan, Ja je kan gewoon op psn de upgrade kopen/downloaden en originele sf4 disc blijven gebruiken maar waarom ae versie die speelt bijna niemand meer we zitten inmiddels al bij ultra :)
Dank! Ik dacht dat AE de laatste versie was, maar ik moet dus Ultra hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Dat match systeem werkt ook voor geen ene meter op de PC zeg.. Ik heb met m'n ~500 BP en PP "same skill" aan staan maar dat maakt echt geen ruk uit. Ik kom gewoon tegen de nr.3 Gouken en nr.1 T.Hawk. Wel bijna van gewonnen.. maar toch.. :+ doorgaans wordt ik compleet ingemaakt. Niet echt een leuke manier om je character te leren.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pkunk schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:33:
Iemand nog tips hoe ik het beste tegen Gouken kan spelen met Sagat?

Ik vind het een ontzettende shit matchup. Vooral omdat ik met Sagat eigenlijk niet goed weet hoe ik m'n aanval moet afwisselen waardoor ik dus erg voorspelbaar wordt. Het enige wat ik kan verzinnen is random fireballs spammen en hem zo naar de hoek te drijven maar dat is bijna erg lastig tegen Gouken.
Zelf tijdje niet meer gespeeld, maar kan me geen grote problemen herinneren met Gouken? Anders keertje spelen? Woensdagavond lijkt de komende maanden mijn game avond te worden :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
usf4 naar ps4 en sf5 excl... denk dat deze generatie dus ps4 leading platform wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32
USF4 ook :D
Nice!
Nu nog madcatz ondersteuning.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
Die madcatz ondersteuning zal er wel komen, helaas zal denk ik de oude madcatz sticks niet ondersteund worden op ps4. Dit natuurlijk om weer sticks te verkopen.

Het leuke van sf5 is dat je crossplatform kan spelen tegen mensen op pc. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. 1 ding is wel zeker, dat de community nu volledig over gaat stappen op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Hoe vervelend het ook klinkt: ik wacht echt wel 3 jaar totdat uiteindelijk de ultra super editie uitkomt.
Ik geloof dat ik nu 4 versies van SFIV heb gekocht. De eerste full price en super ook. De rest wel tegen gereduceerd tarief maar als je het optelt...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

Heh, cool, net een paar matches tegen onze Deejay gespeeld, gg's Foamoaoeie :P Oh man, Decapre is echt niets waard tegen defensive characters met goeie anti-airs. Wel tof om te zien dat je Deejay echt enorm is verbeterd.

Zijn er nog meer mensen die nog steeds spelen op pc of 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:32
Ggs Kneok. Ik had wel veel last van lag, maar dat heb ik in veel matches. Tegen jou lagde het wel iets meer dan normaal. Veel combo's lukte dan ook niet. Ik was wel te jump happy tegen je. Ik denk met Dee Jay je steeds te crossupen, maar je DP raakt me altijd.

Viel me wel op dat je steeds hp hands deed ipv lp hands (die is zowat safe on block). Hopelijk is de netcode binnenkort gefixxed.

Het niveau is trouwens niet zo heel hoog op PC. Ik heb bijna 3000pp bij elkaar gesprokkeld na 3 dagen spelen. Ik heb een winrate van 81% en 28 win streak :P

[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 10-12-2014 14:30 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
KneoK schreef op woensdag 10 december 2014 @ 01:13:
Heh, cool, net een paar matches tegen onze Deejay gespeeld, gg's Foamoaoeie :P Oh man, Decapre is echt niets waard tegen defensive characters met goeie anti-airs. Wel tof om te zien dat je Deejay echt enorm is verbeterd.

Zijn er nog meer mensen die nog steeds spelen op pc of 360?
Wat vaker op de PC sinds m'n stick naar de PV kamer is verhuisd. M'n steam nick is.. je raad het nooit.. Pkunk :O

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:46:
Ggs Kneok. Ik had wel veel last van lag, maar dat heb ik in veel matches. Tegen jou lagde het wel iets meer dan normaal. Veel combo's lukte dan ook niet. Ik was wel te jump happy tegen je. Ik denk met Dee Jay je steeds te crossupen, maar je DP raakt me altijd.

Viel me wel op dat je steeds hp hands deed ipv lp hands (die is zowat safe on block). Hopelijk is de netcode binnenkort gefixxed.

Het niveau is trouwens niet zo heel hoog op PC. Ik heb bijna 3000pp bij elkaar gesprokkeld na 3 dagen spelen. Ik heb een winrate van 81% en 28 win streak :P
De lag was inderdaad verrassend irritant, vaak valt het tegen Nederlanders wel mee. Het niveau is inderdaad over het algemeen wat lager, ik ga vanavond mijn 360 eens afstoffen en mijn Decapre (op de pc bijna 12kbp/2800pp/74%win) meten tegenover wat meer weerstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Topic bump :P

Heeft iemand USFIV op de PS4 gespeeld met een PS3 arcade stick?
Ik heb een Mad Catz SE stick liggen waar ik SSFIV op de PS3 mee speelde,
en ik wil graag weten of het een beetje werkt op de PS4 ;)

Also, hoe zijn de ervaringen met USFIV op de PS4?
In het begin waren er nogal wat problemen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
De inputlag issues zijn gefixxed vanaf patch 1.03. De PS4 heeft 5.3 frames inputlag, waar de Xbox 360 5.1 frames lag heeft.

Ik zit helaas met twee Xbox 360 sticks waar ik niets mee kan. Ik wacht dat de Hori v4 te verkrijgen is en dan pleur ik er sanwa of gamerfinger buttons in denk ik. Ik moet ook nog bekabeling regelen, want ik speel nu nog via wifi en dat zorgt voor nog teveel lagspikes :(

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Tegen de tijd dat SF5 uit is maar een PS4 stick halen dan. Ga er maar even niet van uit dat de Madcatz TE stick die ik nu nog heb voor PS3 nog gaat werken op de PS4. Maar dat komt tegen die tijd wel, wellicht dat ik Guilty Gear dan ook nog es oppik (maar dan wel een physical versie uit de US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
De PS3 stick gaat wel werken op de PS4, maar je hebt dan de dualshock van de PS4 nodig als donor.
– Power up the PS4.
– Use a PS4 controller to sign into an account or the guest account.
– Load up USFIV.
– Once the game is loaded, plug the PS3 stick of your choice into the other USB slot and the stick should now function.
– Please note that:
the PS4 controller will also control the character even though the PS3 stick is plugged in.
the PS4 controller used to sign in must remain synched to the PS4. If it loses power or connectivity, the joystick will become deactivated.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanks Freakjam :)
Oke, dus hij is prima speelbaar met een PS3 stick op de PS4?
Of zijn er nog andere issues die spelen op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:44:
De PS3 stick gaat wel werken op de PS4, maar je hebt dan de dualshock van de PS4 nodig als donor.

[...]
Hey man, geinig om je weer een keer tegen te komen online op de pc. Kreeg helaas net telefoon de tweede match waardoor ik je moest weigeren, volgende keer maar weer eens wat meer potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat nog te twijfelen om de upgrade naar ultra voor sf voor 7.50 te halen, maar ik vind dat capcom al genoeg van mijn monies heeft ingenomen, en met sf5 krijgen ze vast ook nog wel meer (en wie weet nog wel ooit de ps4 versie van sf4 zodat ik is met Kiwi kan matten :D )

Freakjam: speelde jij nou nog DJ of was het toch Decapre? Of ben ik nou in de war met iemand anders?

En mensen hier nog naar Dreamhack summer gekeken? Ik ben net bij de last 16 ofzo aanbeland in de twicht samenvatting, vind het toch erg vermakelijk weer, met ook nog MBR uit nl die volgens mij 5e is geworden!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Jup, dat ben ik!

MBR idd 5de , was een goede prestatie. Hij is rustiger geworden in zijn spel en zoned wat meer met Akuma. Niet iets wat je snel ziet bij een Akuma speler maar het ging hem goed af. Wedstrijd tegen Phenom was ook zenuwslopend.

Ben benieuwd wat SFV ons gaat brengen. Geen focus attack meer, geen crouch tech etc. Stiekem hoop ik nog op wat meer charge characters. DJ zal het roster in ieder geval niet halen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
SF5 ziet er wel heerlijk uit anders :D
Hoop wel dat Guile terugkomt (lijkt mij een given iig, maar wie weet.)
Mocht dat niet zo zijn dan is het of Bison of Nash van wat ik tot nu toe heb gezien, maar dat kan natuurlijk nog 100 keer veranderen voordat ik de game ook daadwerkelijk speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit verveling maar weer eens SF lopen spelen na het kijken van een Gootecks & Mike yt filmpje die wat inspiratie gaf om de footsie game te leren spelen. Ik bevat meer sodium dan het Assalmeer maar toch begin ik een beetje resultaat te zien. Toch blij met mijn FT1 resultaten tegen hooggerankte spelers https://youtu.be/atJHmBWtlF0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ken is zojuist aangekondigd voor SFV (met een teaser op het eind).

Je vond het niet leuk tegen mij? :+
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:52:
Uit verveling maar weer eens SF lopen spelen na het kijken van een Gootecks & Mike yt filmpje die wat inspiratie gaf om de footsie game te leren spelen. Ik bevat meer sodium dan het Assalmeer maar toch begin ik een beetje resultaat te zien. Toch blij met mijn FT1 resultaten tegen hooggerankte spelers https://youtu.be/atJHmBWtlF0

[ Voor 65% gewijzigd door FREAKJAM op 09-07-2015 22:59 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:24:
Ken is zojuist aangekondigd voor SFV (met een teaser op het eind).

[video]

Je vond het niet leuk tegen mij? :+

[...]
Shit wat wordt die game vet zeg. Ik ga 'm zeker pre-orderen om in de herfst lekker te kunnen beta testen. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit of het uitsluiten van onze zeer gewaardeerde Xbox spelers een goede zet is maar cross-platform play maakt wel een hoop goed.

Ik heb nog geen idee wat ik nou precies van die teaser moet maken.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/G3M5spasd185qr660wLhpQZC/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

KneoK schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 02:30:
[...]
Ik heb nog geen idee wat ik nou precies van die teaser moet maken.
E. Honda ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Was ook mijn eerste gedachte, maar die dreads slaan dan op niets. Lijkt me een nieuw character eerlijk gezegd. New Zealand stage was toch getoond ook? Neem aan dat dat dan ook de origine gaat zijn van een new character (Maori based ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Akaendra schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:36:
[...]

Was ook mijn eerste gedachte, maar die dreads slaan dan op niets. Lijkt me een nieuw character eerlijk gezegd. New Zealand stage was toch getoond ook? Neem aan dat dat dan ook de origine gaat zijn van een new character (Maori based ofzo)
^ also my thoughts. Human Blanka is ook nog een mogelijkheid (Jimmy).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb voor de liefhebbers een Street Fighter V topic aangemaakt:
\[PC/PS4]Street Fighter V

@Sagat
Hopelijk vind je het niet erg dat ik een nieuw apart topic heb aangemaakt, het is tenslotte een nieuwe game.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben boos mattie! haha, nee dude no worries, toen ik dit topic aanmaakte had ik tussen mijn werk door veel tijd om het bij te houden, dat is niet meer het geval. Mijn zegen heb je, ik ga zo is kijken wat je ervan gebakken hebt :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:52:
Net een paar potjes gekeken, maar ziet er best aardig uit je Akuma. Alleen die raging demon tegen die Yang, haha dat was denk ik een input error?
En welke platform speel je op?

Je (tweakers) nick komt me trouwens erg bekend voor.....maar kan me niet herinneren waarvan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:27:
[...]

Net een paar potjes gekeken, maar ziet er best aardig uit je Akuma. Alleen die raging demon tegen die Yang, haha dat was denk ik een input error?
En welke platform speel je op?

Je (tweakers) nick komt me trouwens erg bekend voor.....maar kan me niet herinneren waarvan?
Nah geen input error, ik verwachte eigenlijk een leap van Yang. Maar goed hij was flabbergasted door de random ultra. :+ Soms speel ik wel zo wreckless dat dan weer wel. Ik heb eerder hier in dit topic gepost, misschien ken je mij destijds nog van. Hier buiten doe ik namelijk niet zoveel met deze nickname.

Mijn platform is PC.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Mjah, het zou kunnen maar in alle versies van SF die ik me kan herinneren had Honda altijd rode strepen over z'n wangen, geen grijze die door z'n lippen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Evo top 8

YouTube: Evolution 2015 - USF4 Full Top 8 And Grand Finals EVO Ultra Street Fighter IV

De beste top 8 tot nu toe. Ik zal niet teveel verklappen voor wie het niet gezien heeft, maar let op Infiltration :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
AIAI was voor mij toch wel de verrassing van het toernooi. Ik had de overwinning wel meer gegund aan de nummer #2. Wat een speler is het toch eigenlijk. Het publiek scandeerde zijn naam ook harder na de grand final. Moet zenuwslopend zijn geweest voor beiden spelers, dat incident in de laatste game.

PS.
Infil zijn reacties zijn en blijven echt godlike. Match Momochi - Infil was echt super ook. Jammer dat Momochi geen persoonlijkheid heeft en/of emoties.

[ Voor 20% gewijzigd door FREAKJAM op 21-07-2015 11:16 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaenargh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 22:58
Meldt! Zo ik ben deze week ook begonnen om USFIV op te pakken.
Ik speel op PC en ik ben nog op zoek naar een leuke fightstick.

Ik had een Hori Real Arcade Pro voor Xbox One gekocht maar de knoppen van de triggers werken niet :( Normaal met Xbox 360 controllers helemaal geen last van. Misschien kijken naar een PS4 stick? Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Er is 19 september een usfiv toernooi in zoetermeer:

http://community.dutchnoobz.nl/viewtopic.php?f=4&t=2553

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30
Zit er nou een Arcadehal in Zoetermeer?? :9~
Waar vind ik de openingstijden?? :9

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Argh! Daar woon ik echt 400m vandaan. En ik ben dat weekend weg :\ Ik ga in ieder geval even kijken binnenkort. Daar zit/zat altijd een kartbaan..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb al op FB gekeken, maar ze hebben alleen een event aangemaakt voor die dag.
Heb een bericht achter gelaten, maar ze reageren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Nindo die ken ik wel die is goed
Met streetfighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Nindo is wel meer een 3s en marvel speler, maar in principe kan ie met elke fighting game wel goed uit de voeten.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Nu online
Die arcade hal ben ik ook geweest is top
Zat eerst op een andere locatie kwam er regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Nozomi! Helaas nooit geweest daar. Jammer dat er nog zo weinig arcadehallen te vinden zijn in Nederland.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Nu online
Precies je zou een keer moeten gaan
Echt top vette games,gezellig
Ik ben Beau bij nozomi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Beaudog schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:40:
Die arcade hal ben ik ook geweest is top
Zat eerst op een andere locatie kwam er regelmatig
Zijn ze elke dag open?
Weet je ook openingstijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:18:
[...]

Zijn ze elke dag open?
Weet je ook openingstijden?
Nee ze zijn niet elke dag open ze organiseren zo nu en dan een event .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Beaudog schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:28:
[...]

Nee ze zijn niet elke dag open ze organiseren zo nu en dan een event .
Ok dank je.
Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een paar jaar geleden heb ik, samen met een man of 20-25 ofzo...... (volgens mij?) bij nozomi evo gekeken, was erg gezellig!

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 05-09-2015 00:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Nu online
streetfighter uit de steam bib weer gedownload arcade stick er op en gaan .
na dat ik dit topic doorgespit had kreeg ik wel weer zin in streetfighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij is de algemene zin om te gamen vrij laag. Ik heb pas een ps4, en daarnaast best een aardige en diverse game library en had zelfs toegang tot de sf5 beta, maar die de laatste week helemaal 0 keer gespeeld, blijf meestal gaar op de bank hangen en tv kijken, of zelfs een beetje time killen op mijn iphone :S

Sf4 speel ik nog wel is met een vriend in off line sessies, maar ben er een beetje klaar mee. Die jongen is net iets beter, misschien als ik in zwaar trainingskamp zou gaan dat ik het hem nog enigszins moeilijk zou kunnen maken, maar vind dat teveel op werk lijken en dat 'mag' ik overdag al doen, en daarnaast hapert mijn joypad af en toe wat het spelplezier niet bevorderd.
Ik heb ook een stick maar dat blijf toch wat onwennig aanvoelen. Twijfel nog steeds wat ik ga doen straks met sf5. Ik weet wel dat ik de ps4 pad zwaar irritant vind. Desondanks toch ultra voor pc meegenomen, stuur me maar een pm als je zin hebt om te spelen, al hoewel als je te goed bent ik wsl semi rage quit naar een paar potjes :$

Misschien ook wel een idee om anders een avond met een paar man van hier af te spreken? Volgens mij zijn er toch wel een paar actieve posters die de pc versie hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik ben altijd wel in voor een paar potjes rammen, heb ook de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Nu online
[quote]Sagat schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:46:
Bij mij is de algemene zin om te gamen vrij laag. Ik heb pas een ps4, en daarnaast best een aardige en diverse game library en had zelfs toegang tot de sf5 beta, maar die de laatste week helemaal 0 keer gespeeld, blijf meestal gaar op de bank hangen en tv kijken, of zelfs een beetje time killen op mijn iphone :S

Dat ik heb ik ook gewerkt geen fut meer maar ik probeer toch elke avond een uurtje te gamen op een van de consoles.
En met streetfighter ben ik geen topper vondt het gewoon weer eens leuk om te bashen
En was benieuwd hoe het er uit ziet op 4k. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Steamgroupje aanmaken? Ik speel al regelmatig tegen Kneok, zijn leuke potjes :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nou als je mij daarbij wil zetten heb ik misschien weer een excuus om m'n stick af te stoffen. Steam nick is dezelfde als hier :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

De complete Halloween/Horror costume pack for USFIV op de PS4 is maar 25 cent:

https://store.playstation...01839_00-USF40HORCOMCOS0P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties: