Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:52
Dit en dit al gelezen dan? Kan nooit veel goeds betekenen.

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 03-01-2014 23:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Dat is balen idd. Ik heb echter nog wel de bevestiging gekregen dat het pakketje verstuurd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Ik heb het ding binnen. Bij SF4 aan de praat gekregen, meer mensen met een PS3 mad catz controller? De hotkeys staan nog helemaal verkeerd en ik kan niet eens heavy punches/kicks doen. Dus dat wordt nog even tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Vraagje.. Is het mogelijk om bepaalde ultras, zoals die van Ryu, te blocken nadat de animatie is geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39

KneoK

Not in a million lightyears

Paws schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:35:
Vraagje.. Is het mogelijk om bepaalde ultras, zoals die van Ryu, te blocken nadat de animatie is geactiveerd?
Ja hoor, de meeste ultra's kunnen worden geblocked. Gewoon geen knop indrukken en naar achter ingedrukt houden. Als je al een knop hebt ingedrukt zodra de animatie van de ultra start dan ben je over het algemeen wel het haasje. Er zijn een aantal ultra's (zoals Akuma's ultra 1, Zangief's ultra 1 en nog een aantal) die je moet ontwijken en er zijn een aantal ultra's zoals die van Ryu waar je met de juiste afstand zelfs overheen kunt springen om te punishen.

Edit: en wat betreft je fightpad. De meest gebruikte instelling is over het algemeen, bovenste rij knoppen van links naar rechts, low punch, medium punch, heavy punch en je rechter bumper op 3 x punch. Onderste rij knoppen, low kick, medium kick, high kick, linker bumper 3 x kick. Uiteraard geheel naar eigen inzicht in te richten, maar zo zijn de standaard (en vind ik, de prettigste) settings.

[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 07-01-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ha, tof dat je aan me denkt! Maar ik ken hem al, en had zijn vids al gezien! Flashy DJ wel!
Wellicht nog een leuke vid voor jullie (featuring onder andere ikzelf en Emersion)

[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 03-02-2014 18:48 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 07:35
Vandaag SF4 weer eens opgestart. Ik heb de singleplayer met Ryu op medium uitgespeeld. De game speelt nog altijd lekker weg zolang ik maar geen multiplayer ga doen want dan komt er een hoop frustratie om de hoek kijken. Het kan zomaar zijn dat ik vijf tegenstanders op rij niet verslaan kan en dat is geen fijn gevoel. Misschien morgen maar een moeilijkheidsgraad hoger proberen in de singleplayer.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
laatste char is bekend: Decapre, een ordinare Cammy kloon.
Ik word er niet echt heel erg warm van...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 17:52
flimpj

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hrmmmmmmm, ik heb gisteren zowaar de slaap getrotseerd en het live gekeken. In eerste instantie had ik ook zoiets van 'een ff-ing cammy clone?!' Maar het charge verhaal veranderd een hoop qua zelf spelen, en ook hoe anderen ermee spelen.
Daarnaast, als ik me niet vergis, krijg je met de disc versie ook gelijk een soort van anthology van sf4, met alle costumes, en dus edition select.

Ik ga hem waarschijnlijk toch wel halen, en dan misschien ook wel weer gold (hoewel ik sinds vrijdag psn+ heb en dat toch echt geniaal vind, 9 games per maand voor 50 per jaar, alleen jammer dat ik geen vita en ps 4 heb :X )

Ook trouwens erg leuk om final round te kijken, met o.a. een goede Gouken en agressive Guile, de 'return' (sort of) van wolfkrone, en natuurlijk de usual suspects, gamerbee, ricky ortiz, jwong, infiltration, pr rog en natuurlijk Ryan Hart (Europe represent :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb tot vannacht 2 uur gekeken. Was te moe in ben in slaap gedonderd. Ik kan je vertellen dat de NL FGC redelijk salty is over deze kloon. Als je ziet hoe goed ze dit geheim hebben gehouden en de hele FGC hier naar toe leeft en dan een cloon ala cammy krijgt voorgeschoteld met een ultra die ook een copy is van Dhalsim zijn ultra en ultra 2 een mix is van vega/e ryu zijn ultra, zou ik ook redelijk salty zijn. Het boegeroep van het publiek zegt genoeg.

Hier ook nog een filmpje van Decrapre (Combofiend) vs Ryan hart.

[ Voor 8% gewijzigd door FREAKJAM op 17-03-2014 18:18 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Wat een mateloos irritante achtergrond met die dino's

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ow ja, die "nieuwe" stages zijn ook 100% gekopieerd van Street Fighter x Tekken :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik vind dat capcom het erg makkelijk vanaf brengt. Chars uit Tekken, beetje tweaken, 1 copy char erbij (ook al is het een charge char)
Had dan echt een nieuw char erin gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ryu, Ken, Akuma, Evil Ryu, Oni, allemaal gekopieerd en getweaked maar omdat (behalve Oni) dat allemaal 'oldschool' karakter zijn hoor je er niemand over maar nu er een karakter wordt toegevoegd die wat looks en sommige moves op Cammy lijkt maar voor zover ik gezien heb een totaal andere playstyle en deels andere moveset heeft wordt iedereen gek.

Sagat's Ultra 2, Dan's Ultra 2, Gouken's Ultra 2, Evil Ryu's Ultra 1, Oni's Ultra 1, in zekere zin Guile's Ultra 2, allemaal clones van Ryu's Ultra 1. Decapre's Ultra 1 heeft volgens mij insane setups en haar Ultra 2 is te verwerken in een combo, awesome. Ja, hij lijkt misschien een beetje op die van Vega, maar ook die van Gen lijkt er een beetje op, ook die van Yun of Yang.

Ik kan in ieder geval niet wachten om met Decapre de trainingsmode in te duiken. Chargen ligt me sowieso wel (mijn Balrog, Deejay en Blanka doen het nog steeds erg goed) en de offensive options van Cammy vind ik ook geweldig. Een mix daarvan lijkt me enorm tof om te spelen.

Wat betreft het half importeren van SFxT ben ik het deels wel met je eens. Aan de ene kant vind ik het wel tof om delen van SFxT terug te zien in USSFIVEA2012MEGAEXTREME, aan de andere kant komt het wel over als een soort van gemakszucht. Gelukkig komen er ook nog tons of balance changes en andere veranderingen mee met de nieuwe editie. Het wordt naar mijn idee geen versie waar ze klakkeloos wat SFxT karakters en achtergronden in hebben gestopt en willen verkopen als nieuw product. Het wordt denk ik ook wel een versie die met de tijd mee gaat, ook al lijkt het allemaal meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:06:
Ik vind dat capcom het erg makkelijk vanaf brengt. Chars uit Tekken, beetje tweaken, 1 copy char erbij (ook al is het een charge char)
Had dan echt een nieuw char erin gezet.
Gelukkig komt het voor een gereduceerde prijs (vooral digitaal!)

offtopic:
Er ging iets mis bij de login met dit topic. Gelukkig werkt het weer.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 19-03-2014 08:26 . Reden: loginproblemen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja.......wat was het laatste 'echte' nieuwe char? Ben even kwijt of er met de super update nog nieuwelingen waren, of dat dit ook allemaal chars uit sf3 of alpha waren.

De facts zijn wel, dat het niet goed gaat met capcom, en dat de fighting games en relatief kleine markt zijn. Dus ja, ik had uiteraard zelf ook liever iets echts nieuws gehad. Maar ik vind het fijnder dat er iets gebeurd dan helemaal niets (kijk naar marvel) of erger, kijk naar de darkstalkers series, of (extreem voorbeeld i know) rival school/ sf ex fans...die zitten helemaal in de kou.

Ben wel nieuwsgierig wat iedereen gaat doen.
- gelijk kopen (digital voor fysieke release?)
- wachten tot ie goedkoper wordt
- niet kopen

Normaliter wacht ik tegenwoordig tot mijn games budget worden, maar voor sf maakte ik altijd een uitzondering. Deze keer ga ik toch echt wachten tot de nl prijzen bekend zijn, en dan heeft ook nog is de fysieke versie de voorkeur boven digitaal, omdat mijn super disc dus al aardig wat uren gemaakt heeft (then again, staat 'uiteraard' geinstalleerd op mijn hd :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04

SD5k

>4&X

Het laatste echt nieuwe character was Hakan volgens mij.

Ik sla deze verder over, ben een beetje uitgekeken op SF4. Speel alleen sporatisch nog wat ST en 3S.

[ Voor 48% gewijzigd door SD5k op 20-03-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik kan niet oordelen over de variaties van Ryu/ken. Ik heb die versie overgeslagen.
Ik blijf geen updates kopen. Ik wacht nu wel op de laatste versie USFIV.
Echter als ze het hoofdstuk SF hadden willen afsluiten, had een SF X gedaan. Dus zonder tekken, en had alle maar dan ook echt alle chars van alle SF's erin gedaan. Dus ook Karin, M. Rika, Oro, Alex, Sean, Charlie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me zelf af of er nog een sf4 voor next (of nu eigenlijk current ps4 &xb1) gen zal komen, ofdat ze daar gelijk (lees over 1 of 2 jaar ofzo) met sf5 uit zullen pakken. tijd zal het leren.

Ik hou ook de pc versie in de gaten, al hoewel voor mijn gevoel die net iets minder lekker draait dan op de xbox......(heb ook een vrij oude videokaart inmiddels.....)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29
Heel stiekem hoop ik op een digitale download voor de ps4.
Met een werkende stick uiteraard.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Sagat schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:34:
Ik vraag me zelf af of er nog een sf4 voor next (of nu eigenlijk current ps4 &xb1) gen zal komen, ofdat ze daar gelijk (lees over 1 of 2 jaar ofzo) met sf5 uit zullen pakken. tijd zal het leren.

Ik hou ook de pc versie in de gaten, al hoewel voor mijn gevoel die net iets minder lekker draait dan op de xbox......(heb ook een vrij oude videokaart inmiddels.....)
Ik ben bang van niet. Er is een officiele lijst verschenen van 100 games die dit jaar gaan verschijnen voor de PS4. Geen enkele capcom game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het schijnt financieel helemaal niet goed te gaan met capcom, wellicht dat ze dus nog wachten met een (voor hun doen) big budget game als sf5. Misschien eerst wat downloadable spul, of toch sf4, turbo hydra omg such dp editie. Maar dan pas als de installed user base groter is.

Wat me ook verstandig lijkt ik heb het ide dat de FGC ook langzamer overstapt dan de gemiddelde mainstream gamer.......?
Weet iemand trouwens of injustice ps4 goed verkocht heeft? En killer instict op de one? Die laatste is natuurlij F2P, das wel handig. De serieuze gamer wil dan toch alle chars en gaat met geld smijten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagat schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:12:
Het schijnt financieel helemaal niet goed te gaan met capcom, wellicht dat ze dus nog wachten met een (voor hun doen) big budget game als sf5. Misschien eerst wat downloadable spul, of toch sf4, turbo hydra omg such dp editie. Maar dan pas als de installed user base groter is.

Wat me ook verstandig lijkt ik heb het ide dat de FGC ook langzamer overstapt dan de gemiddelde mainstream gamer.......?
Weet iemand trouwens of injustice ps4 goed verkocht heeft? En killer instict op de one? Die laatste is natuurlij F2P, das wel handig. De serieuze gamer wil dan toch alle chars en gaat met geld smijten.
Ik denk inderdaad ook dat het pas komt als PS4 / Xbox One wat meer ingeburgerd zijn. Zo ging het met Resident Evil en Street Fighter IV immers ook.

Capcom heeft het inderdaad niet best gedaan met tegenvallende resultaten op vrijwel elke game, die ze uitgebracht hebben (een uitzondering als Monster Hunter daargelaten). Hun visie om de games voor westerlingen meer interessant te maken, heeft tot op heden niet het gewenste resultaat.

@ Dj Neo Ziggy: Dat is een voorlopige lijst. Het merendeel van de grote uitgevers heeft nog niets aangekondigd over wat ze in het najaar gaan uitbrengen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 28-03-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Binnenkort (19 april) trouwens een toernooi in Eindhoven; Ik ga ook! :9

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 28-03-2014 08:50 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben op vakantie anders was ik iig komen spectaten, (en misschien wel potmonsteren :( )
Ach misschien kom ik louffy, valmaster, starnab of andere franse toppers wel tegen (of niet ik zit ergens op een camping in zuid frankrijk :P )

In mei geloof ik ook tourney in hilversum toch? Das bij mij om de hoek, dus die ga ik wel checken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weing love meer voor 'onze' game? Het is bij mij ook op laag pitje, tournooi te hilversum niet naar te toe kunnen gaan, en sowieso weinig tijd om te spelen.

Twijfel heel erg om als ultra uit komt toch weer gold te nemen, want niets is leuker dan tegen mensen spelen die op gelijk niveau zitten (of zelfs mensen die echt wel beter zijn te verslaan, zeg maar het sf4 equivalent van hoe chelsea voetbalt :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik speel nog zeer regelmatig, zeker een avond of 3, 4 per week wat uurtjes. Kan ook niet wachten op Ultra. Hopelijk komt de pc en 360 versie gelijktijdig uit want ze komen er allebei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
In juni kun je SF4 2012 gratis downloaden bij een Xbox Gold abo. Kun je daarna dus voor 15$ upgraden naar USF4. Lees hier voor meer info.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
En bij crosscounter TV is het ook een dolle boel:
YouTube: Cross Counter TV

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

FREAKJAM schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:00:
In juni kun je SF4 2012 gratis downloaden bij een Xbox Gold abo. Kun je daarna dus voor 15$ upgraden naar USF4. Lees hier voor meer info.
Ik las het vanochtend ja, kijk er eigenlijk wel naar uit, heb mijn SF al een poos geleden verkocht, maar als hij toch gratis is, kan hem net zo goed weer eens proberen. Daarnaast, nieuwe spelers, nieuwe kansen, kijken of het een beetje de moeite waard wordt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Mike Ross is ook door Twitch geworven. Twitch wordt groot denk ik zo.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@kneok had ik jou al geadd op de pc? Misschien toch weer is wat potjes doen dan. (heb geen gold atm).

Maar.........het gemak van gamen zonder dvd is ook wel wat waard, ik en zag laatst op ebay al god voor 34 dollar ofzo.....ik was eigenlijk van plan pas weer gold te nemen als ultra uit was :D

Weet iemand nou al hoe het zit met de alt outfits? Er ging een tijdje terug een gerucht dat de dvd versie alle alt costumes zou bevatten.......als dat waar is ga ik misschien als nog voor de fysieke versie.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Je hebt me op de xbox sowieso dus op de pc heb je me dan ook in je lijst mits je met hetzelfde live account gebruikt. Als ik online ben en je hebt zin dan roep je maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ik heb een andere live account op de pc, heeft iets te maken met ban angst ;) maar zal wel is kijken dan, heb zeker wel weer is zin, nu nog tijd.........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

M'n gamertag is DeChaoOrdo, stuur maar een invite als je tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Als ik het dus goed begrijp kan je dus vanuit elke versie van SF4 upgraden naar Ultra?
Zo ja dan ga ik dat maar eens doen €15 is niet verkeerd voor zoveel chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:22:
@kneok had ik jou al geadd op de pc? Misschien toch weer is wat potjes doen dan. (heb geen gold atm).

Maar.........het gemak van gamen zonder dvd is ook wel wat waard, ik en zag laatst op ebay al god voor 34 dollar ofzo.....ik was eigenlijk van plan pas weer gold te nemen als ultra uit was :D

Weet iemand nou al hoe het zit met de alt outfits? Er ging een tijdje terug een gerucht dat de dvd versie alle alt costumes zou bevatten.......als dat waar is ga ik misschien als nog voor de fysieke versie.....
...users who purchase the retail or full download version of the game will also receive all previous costume DLC released for the series (a $40 value), making this the definitive version of Street Fighter IV to check out!

...

Pre-order Ultra Street Fighter IV at select retailers to receive 5 exclusive DLC costumes for the new characters
http://www.streetfighter.com/us/usfiv
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:43:
Als ik het dus goed begrijp kan je dus vanuit elke versie van SF4 upgraden naar Ultra?
Je zult sowieso natuurlijk Super Street Fighter IV moeten hebben. Of je vanaf Vanilla SSFIV of alleen vanaf AE kunt upgraden weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow best een goede vraag, of je kan upgraden vanaf 'vanilla' sf4. Ik heb mijn super via dlc ge upgrade naar ae en daarvandaan was het gratis dlc naar ae2012, geen idee of dat ook vanaf sf4 kan, ik neig te zeggen van niet......

edit:
even google geraadpleegd:
If you own Super Street Fighter 4 or Super Street Fighter 4 Arcade Edition, then you can get the update. Vanilla street fighter 4 won't work. The "DLC" will only upgrade the game as is, with all your data intact, as is for ($14.99). So if you just by either ssf4 or ssf4 arcade, brand new, the update will upgrade the game, but nothing extra. I'm guessing you wont get the arcade edition content, or any other content added, this update is just to update the game(characters,balances,frame data,etc) just the basics, but nothing extra.

Your second option would be to, buy the "DISC" at the price of ($39.99), which will give you, all in one "DLC" costumes for all characters released until now, as well as future content (to be discussed in the future). So i believe you would get the content

My advice since your new, just pay for the "DISC" version ($39.99) it comes with everything. If
you already had "SSF4" arcade edition up to par, with the costumes, then I would say, go the "DLC"($14.99) route.

Nooit costumes gekocht vind het eigenlijk geldklopperij EN de fysieke versie komt ook nog is later uit.......ik denk dat dan toch maar voor dlc ga. Misschien de cd versie nog kopen als Ultra via zavvi ofzo te koop is voor een tientje......

[ Voor 71% gewijzigd door Sagat op 16-05-2014 08:25 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:43:
Je kunt Super Street Fighter IV sowieso gratis downloaden in juni als je een Xbox Live gold abo hebt zoals ik al eerder aangaf. Daarna kun je vervolgens voor €15 euro upgraden naar Ultra.

"After launching last June, the Games With Gold promotion's one-year anniversary takes place next month. To celebrate, Microsoft is temporarily bumping up the usual allotment of two free games to three for Xbox 360 owners with an Xbox Live Gold subscription.

The bonus game for Gold members in June is one of the many updated versions of Street Fighter IV--specifically, Super Street Fighter IV: Arcade Edition. "

@Sagat
Via Zavvi kopen is automatisch vragen om problemen. Dat duurt daar soms weken voordat je een spel in huis hebt.

[ Voor 40% gewijzigd door FREAKJAM op 16-05-2014 11:48 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben ervaren zavvi koper, en in tegenstelling tot vroeger waar 3 weken een minimum leek, hoef ik tegenwoordig nog maar 1 week te wachten. En aangezien ik al 4 jaar zonder die 'pakjes' speel, hou ik dat ook nog wel vol :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb SSFIV, dat was mijn laatste versie.
Toen ik hoorde waar capcom allemaal mee bezig was. Gewoon gewacht.
Zit nu vol in de Diablo 3:Ros maar das totaal anders :)

@Freakjam: Ik heb geen Xbox maar een ps3

[ Voor 11% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 16-05-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diablo is ook super, deel 2 heb ik dagen wellicht maanden aangespendeerd, en ook deel 3 vind ik lekker wegspelen, maar helaas nog maar weinig gespeeld.

Net wel even weer de pc versie van sf4 gespeeld, ik kan mijn vinger er niet opleggen maar het speel toch net minder fijn dan xbox, misschien simpelweg omdat ik aan de 360 versie meer gewend ben. Ook een potje mp kunnen spelen, 2x gewonnen maar het was close (en heel slecht, van beide kanten, maar mijn tegenstander had dan ook 0 bp en pp :X )

Kneok, friend request is gestuurd, je zal mijn nick vast wel herkennen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:22:
diablo is ook super, deel 2 heb ik dagen wellicht maanden aangespendeerd, en ook deel 3 vind ik lekker wegspelen, maar helaas nog maar weinig gespeeld.

Net wel even weer de pc versie van sf4 gespeeld, ik kan mijn vinger er niet opleggen maar het speel toch net minder fijn dan xbox, misschien simpelweg omdat ik aan de 360 versie meer gewend ben. Ook een potje mp kunnen spelen, 2x gewonnen maar het was close (en heel slecht, van beide kanten, maar mijn tegenstander had dan ook 0 bp en pp :X )

Kneok, friend request is gestuurd, je zal mijn nick vast wel herkennen :)
Hoewel de pc versie een exacte kopie van de 360 versie zou moeten zijn herken ik het gevoel wel dat het anders aan lijkt te voelen maar als ik dan weer eens op de 360 speel dan merk ik weer geen verschil. Vreemd :)

Ik zal je request meteen even accepteren, ga toch nog even een potje spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Damn, SSFIV op de pc is nu overgegaan naar SteamWorks, geen GFWL meer. Da's wel even wennen. Groot nadeel is dat m'n hele friendslist nu weg is en alles nu via Steam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schijnbaar was gfwl niet geliefd in de pc wereld, heb er zelf weinig problemen mee gehad eigenlijk. Wel jammer dat onze 'friending' nu dus alweer voorbij is voordat we een kans hadden om te spelen, mijn steam nick is ook s4g4tnl btw, maar als ik speel zal het nu xbox zijn de komende weken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, even lekker een paar uurtjes met de update bezig geweest. Decapre is ontzettend leuk om mee te spelen maar wel ontzettend ingewikkeld. Heb even een half uurtje in training mode gezeten (stom dat Capcom nog steeds geen AE+ trials heeft voor de characters) en wat links en combo's uitgevogeld. Heb ook nog even een aantal ranked matches gespeeld waarvan het gros tegen spelers waarvan ik zoiets heb van, waarom koop je voor 15 euro een update als je toch weer gaat wegrennen en tigers/hadou's gaat spammen maar dat was natuurlijk wel te verwachten. Op het eerste gezicht valt het hele verhaal van een clone van Cammy absoluut mee, ze speelt totaal anders.

Komende week maar eens wat meer gaan verdiepen in de balance changes voor de characters die ik in AE 2012 speelde en kijken of daar nog wat winst uit te halen valt.

Grappig trouwens dat een SFxT savegame de alternate 1 costumes voor de extra chars unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WuXingWarrior
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-06 13:33
Mijn phat ps3 is helaas tijdje geleden overleden voorlopig dus nog geen ultra, maar speel sf ook op pc dus nog even wachten tot augustus voor ultra (hoop dat er nog een ps4 versie wordt aangekondigd) maar zoek nog een buddy om tegen te spelen/trainen, ik main ryu en af en toe balrog/bison maar speel laatste tijd veel met evil ryu, dus voor wie op pc speelt en een keer wilt spelen voeg me maar toe op steam mijn nick is daar ook wuxingwarrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:58
Wie speelt hier überhaupt USF4 op de ps3? Ik wil graag online training doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik ga toch wachten op de disc editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zag de disk versie op zavvi voor 18 euro. Maar moet zeggen dat ik het dan eigenlijk alleen maar voor de costumes zou doen........of had de disc nog andere voordelen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386414

IK wil ook wel weer een fighter proberen (maar heb nog geen eerdere versie van SF4) dus wacht ook op de Disc editie. Speelt iemand anders op PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nederland op de kaart ;)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-rACD_7gnT8I/U5sIC3HsnzI/AAAAAAAAB3A/ekyEhoDsZAU/s1024/Juri%2520%25233.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Speelt iedereen nog steeds zijn/haar main? Ik heb Dee Jay min of meer gedropped. Ik speel hem nog wel, maar ik focus me nu voornamelijk op Decapre. Ik heb mijn gamertag ook veranderd van FOAMO naar Dekappa.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6svgi41.png

[ Voor 19% gewijzigd door FREAKJAM op 16-06-2014 15:48 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386414 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:21:
IK wil ook wel weer een fighter proberen (maar heb nog geen eerdere versie van SF4) dus wacht ook op de Disc editie. Speelt iemand anders op PS3?
Ik ga hem ook maar weer proberen op de PS3, want ik vind deze fighter pittiger dan andere die ik gewend ben (MK / Injustice / Tekken). Ik heb hem voor +/- 18 euro besteld bij zavvi. Ik heb de originele SF IV en uiteindelijk voor een prikkie toch ook maar SSFIV (al dan niet Arcade Edition) in huis gehaald. Nu zal ik naar verwachting meer tijd in gaan steken. Wellicht dat ik zelf eens een poging ga wagen met een arcade stick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

Super Street Fighter IV Arcade Edition is nu gratis op xbox360
http://www.xbox.com/nl-NL/Live/games-with-gold

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had hem al, maar nu ook op de 360 geen dvd nodig is wel fijn :D
Donderdag nieuwe super slim en dan eindelijk in (vrijwel) stilte spelen.
(iemand interesse in een x360 elite 120 gb? )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
EVO weer vol verrassingen dit jaar. Hier alvast wat pool wedstrijden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=q6z37N5DrV0%5Bvideo]

En een of andere Vega speler die z'n dag niet heeft :p
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HNSpmUQwNW4]

[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 20-07-2014 11:16 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04

SD5k

>4&X

Dat is niet een of andere Vega speler, Emersion was de enige Nederlandse speler op EVO voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion hangt hier ook rond en de meeste 360 spelers hier zijn weleens online in elkaar gehoekt door 'm :) Vandaar 'een of andere' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611209

Blackninja14 hier.
Zo das een tijd terug ik speel weer USF4 op de ps3 Voeg me toe als je wil. PSNAME:Noctdus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:30

Sm0k3r

cough...cough...

Zijn er hier mensen die het op de PC spelen?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Hoe versla ik online een goede speler die met Akuma speelt? Ik speel altijd met Ryu. Ik heb het idee dat Akuma een betere vechter is. Zijn vuurballen zijn sterker en hij is sneller. Is er een bepaalde strategie op toe te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Robolokotobo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:49:
Hoe versla ik online een goede speler die met Akuma speelt? Ik speel altijd met Ryu. Ik heb het idee dat Akuma een betere vechter is. Zijn vuurballen zijn sterker en hij is sneller. Is er een bepaalde strategie op toe te passen?
Tsja.. geduld? Misschien kan je hier iets van leren..
Sm0k3r schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:02:
Ik heb het ook op steam. Heb pas ontdenkt dat m'n stick het ook op de PC doet dus da's een goed excuus om weer met m'n stick te spelen :) M'n nick is Pkunk.

[ Voor 25% gewijzigd door Pkunk op 13-08-2014 19:53 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik speel niet de super maar de normale editie. Ik vind het wel een tof spel maar online verlies ik het meestal net van de goede spelers. Af en toe hak ik ook wel eens een speler flink in de pan, dan vind ik het wel leuk maar die ervaren spelers daar word ik spuugziek van. Als ik vijf keer op rij heb verloren ben ik gewoon harstikke gefrustreerd en kan ik de game en de controller wel in tweeën breken. Niet echt geschikt voor mij dit soort games. Mijn oren gloeien erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Robolokotobo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:38:
Ik speel niet de super maar de normale editie. Ik vind het wel een tof spel maar online verlies ik het meestal net van de goede spelers. Af en toe hak ik ook wel eens een speler flink in de pan, dan vind ik het wel leuk maar die ervaren spelers daar word ik spuugziek van. Als ik vijf keer op rij heb verloren ben ik gewoon harstikke gefrustreerd en kan ik de game en de controller wel in tweeën breken. Niet echt geschikt voor mij dit soort games. Mijn oren gloeien erover.
Denk dat de meesten hier zich daar wel in herkennen. Voor mij geld vaak wel dat hoe geduldiger ik speel hoe beter de uitkomst.

Hallo met Tim

• KneoK

KneoK

Sm0k3r schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:02:
Ja, heb USFIV gekocht maar... Totdat dat vreselijke gedrocht van een pc versie eindelijk gepatched en gefixed wordt neem ik Capcom helaas niet meer serieus. SFxT was een drama voordat er tig patches tegenaan gegooid werden voordat het online een beetje speelbaar was op de consoles. Toen kwam de pc versie en jawel, alle online ellende was weer aanwezig. Ben toen afgehaakt en heb geen idee hoe het er nu aan toe is. Uiteindelijk werd de SSFIV versie omgezet van GFWL naar Steamworks en alle drama begon weer van begin af aan. Onspeelbare online en met fight request aan zelfs een onspeelbare offline mode. Met goeie hoop USFIV ge-preordered en jawel, nog steeds dikke ellende. Zelfs offline training mode met fight request aan is niet speelbaar.

Capcom beweert bewust te zijn van de problemen en zegt aan het probleem te werken maar helaas hebben ze wederom bewezen dat pc fighting gaming gewoon dikke ellende is. Ik heb nog altijd goeie hoop dat ze de pc versie goed kunnen patchen om alle problemen op te lossen maar als dat niet gebeurt dan zijn ze een trouwe speler kwijt.

[/ongebreidelde rant]

Mijn Steam name is bioweb en speel onder de nick KneoK dus een ieder die me wil toevoegen als friend om te knokken is welkom.

Speel op het moment veel Decapre en damn, wat een vreselijk leuk karakter is dat zeg. Mega mixup, zeer degelijke damage maar ik moet nog enorm veel leren om tegen 'ik ga gewoon wegrennen en zie wel wanneer je wat wil proberen' karakters te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robolokotobo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:38:
Zoals Pkunk al zei, zeer herkenbaar.
Realiseer je ook dat sf4 een game is met een best lastige leercurve. Met alle games (en in het algemeen natuurliijk) moet je sowieso natuurlijk oefenen om beter te worden, maar over fighters heb ik wel is horen zeggen dat je eigenlijk pas na 1 jaar echt een intermediate level bereikt.

Maar je hebt in jouw situatie (imho) 2 opties. 1. je gaat echt een poging doen om het maximaile uit jezelf te halen, dat betekent oefenen, uiteraard via matches, maar ook 'theory fighter' Kijk je gevechten terug, kijk wat er fout gaat, kijk hoe je char maximale schade kan doen, oefen je combo's. Kijk filmpjes van pro's die met je char spelen. Denk ook na over je speelstijl, misschien is je char dan niet de juiste keuze voor je en zou je het met een andere beter doen.
De spelers waar je net van verliest zijn natuurlijk mooie meet momenten na een periode van trainen op deze manier.
Je kan dus alleen al een hoop dingen doen, maar er is ook nog zoiets als een community, er zijn tournooien, meets en meestal wel andere spelers die in de buurt wonen.

En dan is er optie 2:
Speel het spel voor de lol. Ik heb zelf momenteel (ben wel optimist :P ) niet de tijd tijd en drive om het bovenstaande te doen, maar ik zal altijd een soft spot voor de game houden. Wat het voor mij leuk houdt, is om via live te spelen, en te weten dat ik de kans heb om ongenadig hard zal verliezen, maar als je op 'same skill' zoekt, kom je vaak wel spelers van gelijk niveau tegen, dan kan je winnen of verliezen. En dan is het leuk. Daarnaast moet je nooit vergeten dat het mensen werk blijft, iedereen heeft wel is een slechte dag, of een moment dat ie niet oplet of slechte keuzes maakt, vaak genoeg dat ik gewonnen heb van spelers die me daarna waarschijnlijk 10x op rij zouden slopen, En ook vaak genoeg verloren van spelers dat ik me afvraag hoe dat in hemelsnaam mogelijk was, maar mensenwerk dus :+ .
------------------
Voor de pc spelers:
Als er animo is wil ik de first post wel updaten met steam nicks ipv gfw live tags, het lijkt me dan ook handig om te vermelden of je wel of niet ultra hebt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ook USFIV gekocht, en speelt weer lekker weg. Valt me wel op dat heel weinig players de rode interrupt gebruiken.
Net Oni onderhanden genomen, en speelt leuk weg. Doet een hoop dmg maar ontvangt ook een hoop dmg.
Gister 5 klappen van een Zangief gehad en toen was het al over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wellicht dat iemand hier het weet:
Ik heb SFIV (de vanilla versie dus) op disc en SSFIV AE op disc (beide PS3).
In mijn trophylijst staan dus deze beide games.
Als ik nu in SSFIV AE alle colors unlock, zou ik dan in beide lijsten de trophy krijgen?
Ik weet dat het met SSFIV en SSFIV AE wel zo is.

Gisteren mijn eerste pot online gewonnen lol :P
En arcade mode uitgespeeld op medium zonder continue.
Wel Seth 2x moeten doen, maar ach ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 07-09-2014 08:12 ]

• Dj Neo Ziggy
Ik ben er maar mee gestopt, sinds de Ddos attack is het niet meer online te spelen.
Zoveel rare lag online.

Heb gewoon het gevoel alsof alles wat ik doe alles out of sync is.
Simpele dingen zoals vuurballen of dragonpunches worden een hele onderneming.

• Superkiwi
Zou ik daarom gewonnen hebben? :P
Ik had nergens last van trouwens, het liep zoals het hoort :)

• Dj Neo Ziggy
Ik heb het probleem opgelost, er was een niet belangrijke update van de ps3. En vanavond ging het gewoon goed!
voelde goed toen ik een vuurbal spammende oni op z'n klote gaf met wat simpele Target Combo's van Dudley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Pkunk schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:16:
EVO weer vol verrassingen dit jaar. Hier alvast wat pool wedstrijden:
[video]

En een of andere Vega speler die z'n dag niet heeft :p
[video]
Haha *shame* , ik had het teveel in mijn hoofd zitten dat ik tegen een legende aan het spelen was.
Ik had weer moeilijke pools in mijn 2 usa toernooitjes

bij de 1 zat ik bij snake eyez in de pool en de ander daigo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:34:
[...]

Haha *shame* , ik had het teveel in mijn hoofd zitten dat ik tegen een legende aan het spelen was.
Ik had weer moeilijke pools in mijn 2 usa toernooitjes

bij de 1 zat ik bij snake eyez in de pool en de ander daigo :D
"I recall him being a strong strong Vega player"

Dat zijn geen lullige uitspraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb nog ook een leuke, gemiddelde tv's doen ongeveer 30msec input lag.
Een goede monitor doet 2/5 ms sec. Zou je dat echt merken?

• KneoK

KneoK

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:09:
Ik heb nog ook een leuke, gemiddelde tv's doen ongeveer 30msec input lag.
Een goede monitor doet 2/5 ms sec. Zou je dat echt merken?
Ze gebruiken op toernooien niet voor niets low input lag monitoren. Dat gezegd hebbende, als je online speelt dan lijkt mij de input lag van je monitor of tv veel minder van belang dan bij grote offline toernooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dat is leuk! Nog leuker dan EF die een toernooi wint..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zAc_IBkihEA]
Arme Bonchan.. altijd de sjaak tegen onbekende matchups :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Heftig gevecht,
Ik moet zeggen dat ik iets meer verknocht raak aan ustfiv dan dat ik ooit aan sf vernocht ben geweest.
Toch maar eens op zoek naar een arcade stick... en dat doet zeer... Wel leuk dat die shadoloo dingen in nederland gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

El Fuerte is awesome.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Elf is irritant :P, maar vind het wel gaaf als een underused char een tournooi pakt. Omega mode lijkt me ook erg leuk, super dat ze dat gratis uitbrengen (ondanks de reputatie van uitmelk koning doen ze dit goed).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Om nou een heel oud topic omhoog te schoppen...
Mijn controller gaat dood. het is nu nog een standaard ps3 controller en ik wil iets anders:

http://www.bol.com/nl/p/m...er-ps3/1004004012129177/#

Is deze aan te raden? Ik heb niet het budget en de speelstijl om een complete shadaloo controller aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:32:
Is deze aan te raden? Ik heb niet het budget en de speelstijl om een complete shadaloo controller aan te schaffen.
Ik heb daar nooit iets negatiefs over gehoord. De mensen (ook in dit topic meen ik) die ik erover hoor zijn er allemaal erg blij mee.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb er een paar gehad en vond ze wel fijn :) Ze zijn niet zo stevig als xbox controllers though ... :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WuXingWarrior
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:32:
Om nou een heel oud topic omhoog te schoppen...
Mijn controller gaat dood. het is nu nog een standaard ps3 controller en ik wil iets anders:

http://www.bol.com/nl/p/m...er-ps3/1004004012129177/#

Heb deze fightpad ook paar van gehad maar van allemaal ging bij mij na een paar maanden de d-pad
slijten en los zitten en reageerde niet meer goed, jammer want het zijn imo heel goede fightpads ben daarom maar na de zoveelste versleten pad naar stick overgegaan en zou niet meer terug willen en gaan ook veel langer mee.

[ Voor 61% gewijzigd door WuXingWarrior op 09-10-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik deze ook, heb em nu 1 a 2 jaar ofzo, mijn mad catz pad die ik daarvoor had gekocht samen met sf4 vanilla. Dus ja ze slijten, maar ligt er ook aan hoeveel je speelt, heel veel, zou ik het niet doen, af en toe icm met budget, go for it!

btw mensen die rfd aan het kijken zijn? Ik wel en morgen fysiek spectaten :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
En toen was mijn avontuur over.

Na eerst een controller die overleden aan het gaan is, is ook mijn ps3 naar z;n grootje.
Zwart beeld en thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
"Nieuwe" ps3 gekocht, ssd erin en gaan met die banaan.
Gister was er update 1.10 op de ps3. En had gehoopt dat het Omega zou zijn maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Omega komt later. Gister is enkel puur de patch gereleased.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Om net als Dj Neo Ziggy het weer op te krikken, zijn die non-Macatz 360 arcade sticks nou echt zo bagger voor fighting games zoals SSF4AE en TTT2? Die Madcatz TE sticks zijn nergens meer te vinden en als je ze vind betaal je er al snel meer dan 200€ voor. Die duurdere Hori sticks (UMvsC3 en DOA5 sticks) en de solo X-Arcade zijn een heel stuk goedkoper en nieuw nog gewoon beschikbaar, maar lees er best wel horror verhalen over met sticks en buttons die het snel begeven. Met een budget van ±150€ heb je niet veel keus naast de wat duurdere Hori en X-Arcade. Dus iemand ervaring daar mee of een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-06 14:00
De Hori sticks zijn prima, X-arcade sticks ken ik zelf niet. Wat belangrijk is voor een goede stick is dat de buttons en de joystick van sanwa of seimitsu zijn.

Ik heb zelf de soul calibur V stick van hori (129,- nieuw) en een custom stick, de buttons en stick van de hori zijn allemaal van sanwa. De UMvsC3 stick van hori heeft ook sanwa buttons en stick.

Als je wilt weten wat voor onderdelen in welke stick zitten, dit is een goeie forumpost met veel informatie over sticks: Shoryuken Stick guide

Verder zou ik ook eens op marktplaats kijken, daar kun je wel een SF4 Madcatz stick vinden voor onder de 100,- als je op arcade stick of fightstick zoekt. Meestal zijn die 2ehands sticks nog zo goed als nieuw en is er amper op gespeeld door mensen die het als impuls hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Kijk, dat is nog eens informatie! Heb gelijk die site gebookmarkt. Dan word het dus zoeken naar een SFIV Madcatz of anders een Soul Calibur 5 of UMvsC3 Hori stick. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-06 13:52
Ik heb de PlayStation 3 Fighting Stick Mini 3 gekocht en alhoewel ik nog steeds geen held ben met SSFIV ben ik het spel beter gaan spelen dan voorheen met de PS3 controller. Misschien een beetje naieve vraag waar ik het antwoord op zelf nog niet heb kunnen vinden, maar kan ik de Disc versie van SSFIV naar SSFIV AE upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WuXingWarrior
@ stefandepefan, Ja je kan gewoon op psn de upgrade kopen/downloaden en originele sf4 disc blijven gebruiken maar waarom ae versie die speelt bijna niemand meer we zitten inmiddels al bij ultra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zijn er hier mensen die ook een PS4 hebben?
In december komt Injustice: Gods among us Ultimate Edition gratuis naar PS+.
Prima fighter, zeker bij gebrek aan een next-gen Street Fighter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WuXingWarrior
^ Ik heb een PS4, heb gods among us op ps3 de demo geprobeerd vond het wat houterig kwa gameplay zeker in vergelijking met sf, maar inderdaad bij gebrek aan fighters op PS4 en dat het gratis is zeker proberen waard :)

Volgende maand komt ook guilty gear xrd uit op PS4 daar kijk ik persoonlijk meer naar uit.

[ Voor 20% gewijzigd door WuXingWarrior op 07-11-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Iemand nog tips hoe ik het beste tegen Gouken kan spelen met Sagat?

Ik vind het een ontzettende shit matchup. Vooral omdat ik met Sagat eigenlijk niet goed weet hoe ik m'n aanval moet afwisselen waardoor ik dus erg voorspelbaar wordt. Het enige wat ik kan verzinnen is random fireballs spammen en hem zo naar de hoek te drijven maar dat is bijna erg lastig tegen Gouken.

Hallo met Tim

Pagina: 1 ... 61 62 Laatste