Dit en dit al gelezen dan? Kan nooit veel goeds betekenen.
[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 03-01-2014 23:56 ]
is everything cool?
Ja hoor, de meeste ultra's kunnen worden geblocked. Gewoon geen knop indrukken en naar achter ingedrukt houden. Als je al een knop hebt ingedrukt zodra de animatie van de ultra start dan ben je over het algemeen wel het haasje. Er zijn een aantal ultra's (zoals Akuma's ultra 1, Zangief's ultra 1 en nog een aantal) die je moet ontwijken en er zijn een aantal ultra's zoals die van Ryu waar je met de juiste afstand zelfs overheen kunt springen om te punishen.Paws schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:35:
Vraagje.. Is het mogelijk om bepaalde ultras, zoals die van Ryu, te blocken nadat de animatie is geactiveerd?
[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 07-01-2014 01:00 ]
10 second ninja DONE
[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 03-02-2014 18:48 ]
is everything cool?
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
10 second ninja DONE
[ Voor 8% gewijzigd door FREAKJAM op 17-03-2014 18:18 ]
is everything cool?
Hallo met Tim
is everything cool?
Anoniem: 406530
Gelukkig komt het voor een gereduceerde prijs (vooral digitaal!)Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:06:
Ik vind dat capcom het erg makkelijk vanaf brengt. Chars uit Tekken, beetje tweaken, 1 copy char erbij (ook al is het een charge char)
Had dan echt een nieuw char erin gezet.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 19-03-2014 08:26 . Reden: loginproblemen ]
10 second ninja DONE
[ Voor 48% gewijzigd door SD5k op 20-03-2014 10:18 ]
10 second ninja DONE
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben bang van niet. Er is een officiele lijst verschenen van 100 games die dit jaar gaan verschijnen voor de PS4. Geen enkele capcom game.Sagat schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:34:
Ik vraag me zelf af of er nog een sf4 voor next (of nu eigenlijk current ps4 &xb1) gen zal komen, ofdat ze daar gelijk (lees over 1 of 2 jaar ofzo) met sf5 uit zullen pakken. tijd zal het leren.
Ik hou ook de pc versie in de gaten, al hoewel voor mijn gevoel die net iets minder lekker draait dan op de xbox......(heb ook een vrij oude videokaart inmiddels.....)
10 second ninja DONE
Ik denk inderdaad ook dat het pas komt als PS4 / Xbox One wat meer ingeburgerd zijn. Zo ging het met Resident Evil en Street Fighter IV immers ook.Sagat schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:12:
Het schijnt financieel helemaal niet goed te gaan met capcom, wellicht dat ze dus nog wachten met een (voor hun doen) big budget game als sf5. Misschien eerst wat downloadable spul, of toch sf4, turbo hydra omg such dp editie. Maar dan pas als de installed user base groter is.
Wat me ook verstandig lijkt ik heb het ide dat de FGC ook langzamer overstapt dan de gemiddelde mainstream gamer.......?
Weet iemand trouwens of injustice ps4 goed verkocht heeft? En killer instict op de one? Die laatste is natuurlij F2P, das wel handig. De serieuze gamer wil dan toch alle chars en gaat met geld smijten.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 28-03-2014 08:40 ]
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
is everything cool?
Hallo met Tim
Ik las het vanochtend ja, kijk er eigenlijk wel naar uit, heb mijn SF al een poos geleden verkocht, maar als hij toch gratis is, kan hem net zo goed weer eens proberen. Daarnaast, nieuwe spelers, nieuwe kansen, kijken of het een beetje de moeite waard wordt.FREAKJAM schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:00:
In juni kun je SF4 2012 gratis downloaden bij een Xbox Gold abo. Kun je daarna dus voor 15$ upgraden naar USF4. Lees hier voor meer info.
-
is everything cool?
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
Sagat schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:22:
@kneok had ik jou al geadd op de pc? Misschien toch weer is wat potjes doen dan. (heb geen gold atm).
Maar.........het gemak van gamen zonder dvd is ook wel wat waard, ik en zag laatst op ebay al god voor 34 dollar ofzo.....ik was eigenlijk van plan pas weer gold te nemen als ultra uit was
Weet iemand nou al hoe het zit met de alt outfits? Er ging een tijdje terug een gerucht dat de dvd versie alle alt costumes zou bevatten.......als dat waar is ga ik misschien als nog voor de fysieke versie.....
http://www.streetfighter.com/us/usfiv...users who purchase the retail or full download version of the game will also receive all previous costume DLC released for the series (a $40 value), making this the definitive version of Street Fighter IV to check out!
...
Pre-order Ultra Street Fighter IV at select retailers to receive 5 exclusive DLC costumes for the new characters
Je zult sowieso natuurlijk Super Street Fighter IV moeten hebben. Of je vanaf Vanilla SSFIV of alleen vanaf AE kunt upgraden weet ik eigenlijk niet.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:43:
Als ik het dus goed begrijp kan je dus vanuit elke versie van SF4 upgraden naar Ultra?
Zo ja dan ga ik dat maar eens doen €15 is niet verkeerd voor zoveel chars.
[ Voor 71% gewijzigd door Sagat op 16-05-2014 08:25 ]
10 second ninja DONE
Je kunt Super Street Fighter IV sowieso gratis downloaden in juni als je een Xbox Live gold abo hebt zoals ik al eerder aangaf. Daarna kun je vervolgens voor €15 euro upgraden naar Ultra.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:43:
Als ik het dus goed begrijp kan je dus vanuit elke versie van SF4 upgraden naar Ultra?
Zo ja dan ga ik dat maar eens doen €15 is niet verkeerd voor zoveel chars.
[ Voor 40% gewijzigd door FREAKJAM op 16-05-2014 11:48 ]
is everything cool?
10 second ninja DONE
[ Voor 11% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 16-05-2014 23:07 ]
10 second ninja DONE
Hoewel de pc versie een exacte kopie van de 360 versie zou moeten zijn herken ik het gevoel wel dat het anders aan lijkt te voelen maar als ik dan weer eens op de 360 speel dan merk ik weer geen verschil. VreemdSagat schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:22:
diablo is ook super, deel 2 heb ik dagen wellicht maanden aangespendeerd, en ook deel 3 vind ik lekker wegspelen, maar helaas nog maar weinig gespeeld.
Net wel even weer de pc versie van sf4 gespeeld, ik kan mijn vinger er niet opleggen maar het speel toch net minder fijn dan xbox, misschien simpelweg omdat ik aan de 360 versie meer gewend ben. Ook een potje mp kunnen spelen, 2x gewonnen maar het was close (en heel slecht, van beide kanten, maar mijn tegenstander had dan ook 0 bp en pp)
Kneok, friend request is gestuurd, je zal mijn nick vast wel herkennen
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
Anoniem: 386414
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
[ Voor 19% gewijzigd door FREAKJAM op 16-06-2014 15:48 ]
is everything cool?
Ik ga hem ook maar weer proberen op de PS3, want ik vind deze fighter pittiger dan andere die ik gewend ben (MK / Injustice / Tekken). Ik heb hem voor +/- 18 euro besteld bij zavvi. Ik heb de originele SF IV en uiteindelijk voor een prikkie toch ook maar SSFIV (al dan niet Arcade Edition) in huis gehaald. Nu zal ik naar verwachting meer tijd in gaan steken. Wellicht dat ik zelf eens een poging ga wagen met een arcade stick...Anoniem: 386414 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:21:
IK wil ook wel weer een fighter proberen (maar heb nog geen eerdere versie van SF4) dus wacht ook op de Disc editie. Speelt iemand anders op PS3?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
10 second ninja DONE
[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 20-07-2014 11:16 ]
Hallo met Tim
Anoniem: 611209
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Tsja.. geduld? Misschien kan je hier iets van leren..Robolokotobo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:49:
Hoe versla ik online een goede speler die met Akuma speelt? Ik speel altijd met Ryu. Ik heb het idee dat Akuma een betere vechter is. Zijn vuurballen zijn sterker en hij is sneller. Is er een bepaalde strategie op toe te passen?
Ik heb het ook op steam. Heb pas ontdenkt dat m'n stick het ook op de PC doet dus da's een goed excuus om weer met m'n stick te spelenSm0k3r schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:02:
Zijn er hier mensen die het op de PC spelen?
[ Voor 25% gewijzigd door Pkunk op 13-08-2014 19:53 ]
Hallo met Tim
Denk dat de meesten hier zich daar wel in herkennen. Voor mij geld vaak wel dat hoe geduldiger ik speel hoe beter de uitkomst.Robolokotobo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:38:
Ik speel niet de super maar de normale editie. Ik vind het wel een tof spel maar online verlies ik het meestal net van de goede spelers. Af en toe hak ik ook wel eens een speler flink in de pan, dan vind ik het wel leuk maar die ervaren spelers daar word ik spuugziek van. Als ik vijf keer op rij heb verloren ben ik gewoon harstikke gefrustreerd en kan ik de game en de controller wel in tweeën breken. Niet echt geschikt voor mij dit soort games. Mijn oren gloeien erover.
Hallo met Tim
Ja, heb USFIV gekocht maar... Totdat dat vreselijke gedrocht van een pc versie eindelijk gepatched en gefixed wordt neem ik Capcom helaas niet meer serieus. SFxT was een drama voordat er tig patches tegenaan gegooid werden voordat het online een beetje speelbaar was op de consoles. Toen kwam de pc versie en jawel, alle online ellende was weer aanwezig. Ben toen afgehaakt en heb geen idee hoe het er nu aan toe is. Uiteindelijk werd de SSFIV versie omgezet van GFWL naar Steamworks en alle drama begon weer van begin af aan. Onspeelbare online en met fight request aan zelfs een onspeelbare offline mode. Met goeie hoop USFIV ge-preordered en jawel, nog steeds dikke ellende. Zelfs offline training mode met fight request aan is niet speelbaar.Sm0k3r schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:02:
Zijn er hier mensen die het op de PC spelen?
Zoals Pkunk al zei, zeer herkenbaar.Robolokotobo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:38:
Ik speel niet de super maar de normale editie. Ik vind het wel een tof spel maar online verlies ik het meestal net van de goede spelers. Af en toe hak ik ook wel eens een speler flink in de pan, dan vind ik het wel leuk maar die ervaren spelers daar word ik spuugziek van. Als ik vijf keer op rij heb verloren ben ik gewoon harstikke gefrustreerd en kan ik de game en de controller wel in tweeën breken. Niet echt geschikt voor mij dit soort games. Mijn oren gloeien erover.
10 second ninja DONE
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 07-09-2014 08:12 ]
Haha *shame* , ik had het teveel in mijn hoofd zitten dat ik tegen een legende aan het spelen was.Pkunk schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:16:
EVO weer vol verrassingen dit jaar. Hier alvast wat pool wedstrijden:
[video]
En een of andere Vega speler die z'n dag niet heeft
[video]
"I recall him being a strong strong Vega player"Emersion schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:34:
[...]
Haha *shame* , ik had het teveel in mijn hoofd zitten dat ik tegen een legende aan het spelen was.
Ik had weer moeilijke pools in mijn 2 usa toernooitjes
bij de 1 zat ik bij snake eyez in de pool en de ander daigo
Ze gebruiken op toernooien niet voor niets low input lag monitoren. Dat gezegd hebbende, als je online speelt dan lijkt mij de input lag van je monitor of tv veel minder van belang dan bij grote offline toernooien.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:09:
Ik heb nog ook een leuke, gemiddelde tv's doen ongeveer 30msec input lag.
Een goede monitor doet 2/5 ms sec. Zou je dat echt merken?
Dat is leuk! Nog leuker dan EF die een toernooi wint..
Hallo met Tim
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
10 second ninja DONE
Ik heb daar nooit iets negatiefs over gehoord. De mensen (ook in dit topic meen ik) die ik erover hoor zijn er allemaal erg blij mee.Dj Neo Ziggy schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:32:
Is deze aan te raden? Ik heb niet het budget en de speelstijl om een complete shadaloo controller aan te schaffen.
Hallo met Tim
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heb deze fightpad ook paar van gehad maar van allemaal ging bij mij na een paar maanden de d-padDj Neo Ziggy schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:32:
Om nou een heel oud topic omhoog te schoppen...
Mijn controller gaat dood. het is nu nog een standaard ps3 controller en ik wil iets anders:
http://www.bol.com/nl/p/m...er-ps3/1004004012129177/#
Is deze aan te raden? Ik heb niet het budget en de speelstijl om een complete shadaloo controller aan te schaffen.
[ Voor 61% gewijzigd door WuXingWarrior op 09-10-2014 18:19 ]
10 second ninja DONE
is everything cool?
Anoniem: 460511
Anoniem: 460511
[ Voor 20% gewijzigd door WuXingWarrior op 07-11-2014 14:39 ]
Hallo met Tim
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq