Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43

justifire

Shut up and squat !!

Ik zet mijn geld op Freddy Krueger :+
Ooh wacht, nog niet eerder in een fightinggame verschenen, dan word het Edward Scissorhands :P

[ Voor 56% gewijzigd door justifire op 19-07-2013 15:12 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Ik vind niemand als ik online wil spelen op PC? Jullie wel?

EDIT: Hmm, vind alleen mensen buiten mijn region.

[ Voor 30% gewijzigd door Stark op 20-07-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voorheen wel, maar heb al tijdje niet meer gespeeld. Ik wil anders wel een keer via pm een keer afspreken?
Ik kan meestal 's avonds na 21.00 uur, maar stuur maar pm.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 16-09 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Als ik ranked speel dan maak ik altijd zelf een lobby, dan kun je over het algemeen nog lekker non stop doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Letterlijk 7x achter elkaar een Ryu tegen gekomen. Spelen mensen ook nog andere characters? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stark schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:57:
Letterlijk 7x achter elkaar een Ryu tegen gekomen. Spelen mensen ook nog andere characters? :P
Ken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stark schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:57:
De game is in de steam sale voorbij gekomen, misschien veel nieuwe spelers? Verder is het mijn eigen bevinding als ook iets wat ik wel is op drakenslag tegenkom dat het algemene niveau wat lager is op pc dan als op 360 (en vermoeddelijk ook ps3 daar speel ik zelf echter niet). Kan me voorstellen dat de meeste dan Ryu pakken om de game basics te leren.

Maar again stuur maar pm, mochten we beetje klikken qua niveau (speel zelf weinig en train geen combo's etc.) dan kan ik met diverse chars overweg :P
gfwl nick = S4g4tNLpc, maar moet zeggen dat ivm de hitte ik momenteel niet heel veel op zolder ben (alwaar mijn desktoppie staat)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Ik speel ook nog op PC af en toe.

GFWL: Cinneq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Voeg mij ook maar toe, ik speel nog regelmatig op de pc, DeChaoOrdo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gisteren street fighter x tekken gekocht (ps3). Even snel 1 pot, 'arcade mode' gedaan. Eerste indruk, geinig! Ziet er goed uit, wel lang laden....kwam tot Ogre, 1e ronde won ik, verloor de 2e, en de 3e won ik ook. Met een timeout! Difficulty stond op medium.
Moet nog wel goed uitzoeken hoe je tagged etc. Toch tutorial ff doen, verder ook niets gedaan met gems.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwavg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 15:59
Ik stop met het verzamelen van Street Fighter games. Ik heb het jarenlang met plezier gedaan maar het cliché is waar; je wordt ouder...

Het is een vrij unieke verzameling die hier te vinden is: http://link.marktplaats.nl/703114443
Voor meer informatie en foto's kun je me een PB sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultra SF4 gaat GFWL droppen voor Steamworks.
https://twitter.com/haunts/status/367489306631225346

• KneoK

KneoK

Vreemd, alle vechtersbazen die SSFIV/AE nu dus buiten Steam hebben aangeschaft kunnen geen upgrade kopen maar moeten een volledige USSFIV aanschaffen? En je moet je hele friendslist opnieuw samenstellen, kunt niet meer zien of er mensen op 360 spelen (in het geval dat je zowel de pc als 360 versie hebt) etc.

Ik weet niet of je de game als non-Steam kunt installeren in Steam en dan wel de DLC versie kunt aanschaffen. Ach, ik heb 'm sowieso via Steam dus voor mij maakt het niet zoveel uit.
De geruchten zijn dat er een keuze komt, een dlc en een stand alone versie. Ik heb zelf overigens geen enkel probleem met gfwl (64bit win7) en ook steam dus boeit mij ook niet ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 22:38
Zijn er nog mensen voor de PSN? Ik speel denk ik wel tgen paar, bv EFbe en AKA Goodfella( die overigens mij kicked, denk dat ie mij niet mag :+ ) voor de rest nog mensen? Voeg me toe Moootje

[ Voor 9% gewijzigd door M0otje op 04-09-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30
Zijn er nog veel mensen actief hier? Het is hier maar stilletjes =D

Heb nu 3000pp aan puntjes met Dee Jay en ik vind het wel best zo. Mensen die tegen me willen spelen kunnen me toevoegen op XBL: FOAMO

Mootje op PSN dus, vond het al zo raar dat ik je nooit meer online zag :9

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 09-09-2013 16:23 ]

is everything cool?

• Pkunk

Hallo met Tim

• FREAKJAM
lol, die is al een half jaar oud =P

is everything cool?

• Pkunk
Sure, maar ik had hem nog niet gezien (in dit topic)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:41
Is het goed als ik je toevoeg op PSN Moootje?
Ik heb al mijn games uitgespeeld dus heb veel tijd voor SSF4 ;)
Kan je me even afmaken :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:04:
Is het goed als ik je toevoeg op PSN Moootje?
Ik heb al mijn games uitgespeeld dus heb veel tijd voor SSF4 ;)
Kan je me even afmaken :P
Oooh als je toch gaat 'vechten' misschien kunnen we dan ook is SxT doen! Ik voeg je wel toe (tenzij je daar grote morele of andere bezwaren tegen hebt :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:22:
Zijn er nog veel mensen actief hier? Het is hier maar stilletjes =D

Heb nu 3000pp aan puntjes met Dee Jay en ik vind het wel best zo. Mensen die tegen me willen spelen kunnen me toevoegen op XBL: FOAMO

Mootje op PSN dus, vond het al zo raar dat ik je nooit meer online zag :9
Pkunk schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:33:
Sure, maar ik had hem nog niet gezien (in dit topic)
Ik heb idd het idee dat de meeste wel klaar zijn met de game.
Ben wel benieuwd of er 'straks' met USF4 nog een opleving komt. Gezien dan next gen ook al volop verkrijgbaar gaat zijn ben ik daar helemaal niet al te zeker van. Aan de anderek kant, capcom heeft er nooit veel moeite gehad om nieuwe versies van spellen over een console generatie heen te trekken, al dan niet in collections........

Ik kijk wel zo nu en dan online wat matches (bijvoorbeeld de shadowloo qualifyer, gespeeld hier in Amsterdam, zou er normaliter wel heengegaan zijn, maar ik had al een meeting van mijn werk......op zaterdag :( )
En laatst een FT10 tussen Daigo en Infiltration.
YouTube: TGS Daigo (Ryu) vs Infiltration (Gouki/Akuma) FT10

Er zijn wel een paar tournooien in duitsland binnenkort, mocht daar nog bekende spelers naar toe gaan, ga ik misschien wel ff stukkie in de auto zitten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Een collega van me is er plots redelijk fanatiek mee begonnen. Dus ik zit op werk weer regelmatig te spelen. Dat is erg leuk. Maar m'n xbox live abbo is al een tijdje verlopen en heb ook nog geen behoefte om die weer aan te slingeren..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I hear that......het is momenteel druk @ work, druk thuis, dus simpel weg geen tijd en/of geen zin. Dus ik ga mijn live ook niet verlegen.

Ik moet zeggen dat over het algemeen de pc versie ook prima speelt. Dus sla je slag de volgende steam holiday sale :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:46
Ik blijf dit het beste fighting game ever.

Ik speelde SSF II in de arcade hall tegen andere uit andere steden en visa versa. Dat waren nog eens tijden. Rij guldens op het scherm voor de volgende uitdagers.

Toen SSF II uitkwam op de super famicom werd daar 600 gulden voor betaald >_< ik had wat meer geduld en had daar 300 voor betaald :D

SSF IV vind ik ook gaaf, maar mijn hersens zijn niet meer zo vlot na 37 jaar :F die uitgebreide combo's, cancel super gaan niet zo soepel hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Sagat schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:38:
[...]

Oooh als je toch gaat 'vechten' misschien kunnen we dan ook is SxT doen! Ik voeg je wel toe (tenzij je daar grote morele of andere bezwaren tegen hebt :) )
Nee hoor geen probleem ;)
Verwacht er alleen niet te veel van; ik heb nog geen potje online gewonnen :P
En SFxT heb ik nog helemaal niet veel gespeeld (2 uurtjes misschien).

@Ray
Ik dacht vroeger dat ik goed was. omdat ik het spel op de moeilijkste stand (op de snes) kon uitspelen en vriendjes niet van me konden winnen, in de arcade waren echter ook mensen die het toch wel iets beter konden. Sinds sf4 zit ik een klein beetje in de tournooi scene (voornamelijk als kijker) maar damn! Als je echt goed wil zijn, moet je talent hebben, veel oefenen EN mentaal super scherp zijn
errr.......kijken is ook leuk :P

#dvdkiwi, haha klinkt goed, ik heb 2 potjes gespeeld vs de cpu......dus we gaan gewoon ala sf4 sxt spelen, als we elkaar ooit tegenkomen natuurlijk........wanneer ben jij meestal online?

10 second ninja DONE

• Superkiwi
Ik heb onregelmatige werktijden, dus dat verschilt nogal.
Maar wel vaak 's avonds :)

Ik ben nu een beetje met de trials verder aan het gaan van SSFIVAE.
Voor T Hawk moet ik er nog 2, maar 23 krijg ik er niet uit, en dan vooral de eerste 2 moves:
-Focus attack > Light punch.
Ik begreep dat je na de focus attack moet dashen, maar dan arriveert T Hawk te laat voor de LP.
Iemand tips/truuks?

[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 28-09-2013 00:03 ]

• Superkiwi
Yes, ook die van VesperArcade waar je ook zijn input ziet.
Maar die vind ik, juist bij die trial, niet zo duidelijk...
Morgen nieuwe poging ;)

@Mootje:
Bij het eerste rondje dacht ik dat ik nog wel een kansje had, ik verloor echt maar nét.
Maar volgens mij heb jij nog nooit zo'n makkelijk avondje gehad :P
Op zich vond ik het wel lekker gaan zo voor de eerste keer tegen je :P

[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 02-10-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I AM ZE EXECUTION GOD (ok iedereen die ooit tegen me gespeeld heeft, nu stoppen met lachen :( )
Maar Dvd kiwi, deze trial is zelfs voor mij een eitje (ik had hem binnen 3-5 mins, op de pc versie met mijn gare ryu madcatz fightpad die eigenlijk op is, maar wil em niet weggooien....hoarder much :X )
wat ik deed:
charge focus attack tot l3, release, gelijk dash naar voren, mash lp, naar mp, naar dubbele downforward (de srk shortcut)+3 keer punch en dan op hoogste punt nog een keer 3x punch.
Je kan niet 'te laat komen'. na de dash input gelijk lp mashen, dat moet gewoon lukken.Rest van de combo kan je ook oefenen zonder de dash....handig om muscle memory te kweken.

Hoop dat het je lukt maat! Oh en morgen.....weet niet of ik er dan ga zijn, maar ik hou em in het achterhoofd :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit is met stip de gekste Dudley speler die ik ooit heb gezien :o
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-43jM6C3Jls]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Sagat schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:53:
Maar Dvd kiwi, deze trial is zelfs voor mij een eitje (ik had hem binnen 3-5 mins, op de pc versie met mijn gare ryu madcatz fightpad die eigenlijk op is, maar wil em niet weggooien....hoarder much :X )
wat ik deed:
...................
Ik ga 'm weer eens proberen ;)
Je laat het wel simpel klinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weer eens wat geoefend puur omdat :+
Niet te doen met een 360 controller, geef het op met de laatste trial van Ken :')

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/884121054364282727/1C3A6B48412B4295E0A5A0597A197ED5BEACDEBC/?.jpg

't zijn ook wel een beetje onpraktische combo's de ze je proberen te leren, bij adon is het al helemaal niet meer te doen. Challenge 17 b.v. Achja ben tenminste eindelijk wat van het SF systeem opgestoken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 360 controller is niet iets wat je helpt, maar als het echt wil kan je er heel ver mee komen (misschien heeft dat ook met talent te maken.......ik kan het iig niet).

Ik weet uit mijn hoofd niet eens welke trials ik af heb, volgens mij alleen zangief Hakan , thawk en bison.....ik zal wel is kijken naar adon......wil het toch wel is afgerond krijgen (totale percentrage is ergens in de 70% dacht ik, maar ik heb allen nog de hogere trials over dus de trials die ik nog moet kosten dan heel veel moeite.

@adon trial
De ´cancel' of chain of whatever van low lp naar super.........damn, volgens mij dat puur snelheid kweken en input zoveel mogleijk doen terwijl je de andere punches uitvoert. Die kreeg ik iig niet zo makkelijk voor elkaar.

hmm kwam dit tegen in een faq:
There's only one way to do this and it's to just do it quickly. So far
I haven't been able to find any trick to this other than just doing it
perfectly. The timing for the c.LP into Super is very tight so even
though if you get the s.HP > c.LP link, you're not guaranteed to get
the Super to combo. All I can suggest is to do s.HP, get the timing for
the c.LP to link on the first hit and then start mashing on LP while
spamming QCF as fast as you can to get out the Super on time. This will
take a lot of just grinding and luck to get out if your execution isn't
perfect.

@kiwi, heb jij deze trial al wel?

[ Voor 50% gewijzigd door Sagat op 06-10-2013 12:24 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik heb de trial wel maar het is echt ongelofelijk onpraktisch en heb denk ik gewoon echt geluk gehad bij het eruit mashen ervan :P Ken trials toch gehaald was uiteindelijk niet zo heel erg moeilijk maar moest gewoon even een pauze hebben. Tevens Ibuki trials bijna gehaald maar nr 24 is teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Sagat schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:51:
@kiwi, heb jij deze trial al wel?
Hahahaha _O-
Wat denk je zelf :P
Nee nog niet, ik zit op een totaal van 48% ongeveer, waarbij T Hawk de enige is die ik bijna klaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er maar 1 fighting topic echt actief is;
http://www.ign.com/articl...ltimate-edition-announced

PC release :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil mk leuk vinden, heb mk vs dcu (360) en mk..9(denk ik? de meest recente voor ps3). Maar toch wil het nooit helemaal lukken. Hierom heb ik zelf nog niet veel met injustice gedaan. Als ie nu ook op de pc is, wordt ie misschien nog wel een keertje goedkoop met een steam sale......one to watch, want ik hoor er veel goede dingen over.
@robe, heb je sf4 ook op pc?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MK vs DC was leuk maar tegelijkertijd ook weer een bagger spel. :P MK9 is alleen echt speelbaar offline en enigzins heb ik niet het vertrouwen dat ze dit aan gaan pakken bij de ultimate version van Injustice. Ze hebben enigzins wel verbeteringen gemaakt aan de netcode maar nog steeds zou het enorm in de weg zitten volgens Maximilian. Verder speel ik SFAE alleen op PC ja. Alleen echt geweldig ben ik niet wanneer de kennis daadwerkelijk in een match toegepast moet worden. :P

Heb wel een console maar die raak ik bijna nooit meer aan omdat betalen voor online doe ik niet meer. Daar voor heb ik wel wat Injustice op gespeeld maar eigenlijk ook niet voor een hele lange periode omdat ik juist toch niet meer online ging.

Moet wel zeggen Injustice is verder evolved dan dat je in de eerste instantie zou denken. Stuff als backdash invincibility en crossups zijn meer a la Street Fighter. Voelt nog wel als MK aan, alleen toch weer anders. :+ Beter zou ik je het niet echt uit kunnen leggen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn grootste probleem met MkvsDC was dat ie mijn mad catz gamepad niet snapte, niet leuk om dat spel te spelen met de orginele pad....ik had ook nog een horipad die beter is, maar die heeft dan weer niet mijn geliefde 6 knoppen layout. Verder dat spel gekocht met het idee dat sf4 ver weg was, maar kreeg hem pas na 4 weken ofzo en vrij snel daarna sf4 volgens mij........dus ja........

mk9 gekocht om samen met een collega te kunnen spelen, maar zijn hele mk wilde niet meer opstarten, we hebben (Dachten we) alle gameinformatie weggemikt, maar booten ho maar.......dat is inmiddels ex collega dus sowieso minder contact, en ik ben amper online.

Ik heb zelf nu nog wel gold, maar ben niet van plan het meer te verlengen (reden mag duidelijk zijn).
wat is je GFWL tag? Misschien kunnen we een keertje spelen mochten we toevallig beiden online zijn (of heb ik die al? :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
SSF4AE vandaag 5 euro op steam!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat

Impopulaire SFAE speler :')
Tag is
Niet meer belangrijk

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow net ff paar potjes online gespeeld, en zelfs nog een paar gewonnen, zag tot mijn grote verbazing dat ik nog steeds in de top 1000 van Sagat's sta van europa, no love for the big guyi guess :P anders waren anderen me al lang en breed voorbij gevlogen.
Daarna gedacht om wel 'even' hetzelfde met mijn Seth te doen, maar daar sta ik nog 1200 ofzo. Oh well heb ik wat te doen....mocht een avond als deze zich weer voordoen.

Ook die vieze Adon trial gehaald! Today was a good day! Ook nog wat andere trials (voornamelijk Guy) en ik sta nu precies op 72,50% complete.
Helaas genoeg trials waar ik echt geen deuk in een pakje boter sloeg......moet zeggen dat het me wel motiveert als we 'met zijn allen' onze tanden stuk bijten op zo'n trial, dan heb ik net ff wat meer geduld om door te gaan, anders heb ik naar 4 pogingen zoiets van laat maar.

@robe
Zal je toevoegen als ik weer achter mijn desktop zit (kan even duren, maar de wil is er :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, gaat niet meer lukken. :')

Mijn account is blijkbaar 'tijdelijk' gebanned tot het jaar 9999.
Zal vast iets te maken hebben met de rage messages. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dude :o , ik zit zelf ook wel een beetje te ragen......voornamelijk als ik vind dat ik hoor te winnen, maar das wel het voordeel van spelen met een dikke laag roest, dan heb je (of iig ik) geen verwachtingen :D
Bovendien hou ik het op offline schelden (maar niet te hard want de kids slapen :+ )

Misschien na een afkoelings periode vragen of ze je willen unbannen, mocht dat al niet automatisch gebeuren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Is die laatste gast al bekend van Ultra?
Ik heb opeens een idee, zou Asura het niet kunnen zijn van Asura's Wrath?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt de ultra versie ook naar pc? Ik wil wel SF gaan proberen maar wil nu niet een versie kopen die over 2 maanden weer moet worden vervangen :).

Nog een vraag: Ik heb een HRAP3 pro arcade stick, gaat deze ook werken met pc? Ik gebruik hem nu voor me PS3 om Persona en blazblue mee te spelen maar nog nooit op pc geprobeerd.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:11:
Komt de ultra versie ook naar pc? Ik wil wel SF gaan proberen maar wil nu niet een versie kopen die over 2 maanden weer moet worden vervangen :).

Nog een vraag: Ik heb een HRAP3 pro arcade stick, gaat deze ook werken met pc? Ik gebruik hem nu voor me PS3 om Persona en blazblue mee te spelen maar nog nooit op pc geprobeerd.
Ja, en mogelijk schijnt het zo te zijn dat je kan upgraden vanaf SFAE wanneer je een steam copy hebt. Durf ik alleen niet met 100% zekerheid te zeggen.

Op de website
Available via retail, full download, or digital upgrade.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Spelen er nog mensen SS4 op Xbox60 of zijn deze allemaal overgestapt naar AE?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Met AE kan je er nog voor kiezen op online super te spelen. Dus mensen met AE zouden nog prima potjes tegen je kunnen spelen.. als ze een gold abbo hebben :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Pkunk schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:50:
Met AE kan je er nog voor kiezen op online super te spelen. Dus mensen met AE zouden nog prima potjes tegen je kunnen spelen.. als ze een gold abbo hebben :p
Oke thanks!

Heb net Gold gekocht ga zo even kijken.
Maar ja het hakt er zo even in:

Gold 40 euro.
PES 2014 online pass 10 euro

En dan ook nog eens SSF4 AE 15 euro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijken of je de disc versie 2e hands kan vinden? Zou toch inmiddels wel voor onder een tientje te doen moeten zijn gezien ie nieuw 20-15 is

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Heb hem maar aangeschaft. :)

En ik kan je vertellen, ik was al geen SS4 held, maar heb nu 15 potjes gespeeld en 1 gewonnen. :')

Ik heb toen een Tournament stick aangeschaft in 2009 en heb echt enorm veel potjes gespeeld, maar gewoon op de verkeerde manier. Rushen rushen rushen met Ryu.

Kon toen wel een beetje meekomen, maar dat was meer de onkunde van de tegenstander en niet omdat ik zo goed ben.

Vind het altijd leuk om te kijken naar topspelers alleen het lukt mij gewoon niet om alles onder de knie te krijgen, het kost te veel tijd. Tenminste voor mij. :)

Sommige mensen kennen framedata, hitboxes enz enz. dat vind ik echt knap en ook gaaf om naar te kijken, bijvoorbeeld op drakenslag(dutchnoobz).
Ook mijn excecution is belabberd. Het lijkt soms gewoon op buttonmashen.
En dan is er ook nog eens verschil in rechts en links.

Zo dit was mijn rant.
Lijkt een beetje op "lief dagboek" maarja ..... :+

Hmmm heb al eens zo'n post geplaatst en kreeg toen veel tips.
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:16:
Hoi allen,

Allereerst wil ik vertellen dat ik hier constant mee zit te lurken. ;)
Gratz to Firlian en Oguz voor hun 5e plaats in het toernooi!
Sagat tof van je om dit topic levendig te houden!

Nu mijn vraag:

Ik speel StreetFighter 4 nu al sinds de release en zit met 15100 punten in G1, heb er denk ik ongeveer 4000 potjes op zitten en kwa speeltijd denk ik 400 uur. Dus kwa tijd steek ik er heel veel in.
Maar ik heb het idee dat ik nog steeds niet erg goed ben. ( mijn main is btw Ryu )

Ik doe bijvoorbeeld heel weinig combo's, ze komen er gewoon niet erg lekker uit bij mij.
Ook weet ik niet wanneer ik precies iemand kan raken, ik win meestal omdat ik de foutjes van mijn tegenstander afstraf met een shoryuken, tatsu of met een shoryuken into Ultra de basic dingen dus.
Ik kan wel een beetje de wedstrijd lezen, maar echt zelf met een opening komen lukt bij mij niet echt.
Sommige mensen weten precies, wat ze wel en niet kunnen doen nadat een tegenstander move X heeft gedaan. Ik heb daar nog steeds geen flauw benul van.

Ook de FADC lukt mij niet, als ik een shoryuken doe en wil FADC doen lukt mij dat wel, maar ik ben te traag om 2 keer naar voren te duwen zodat ik uit mijn FA kom.

Ik kan dus basic StreetFighter 4 spelen, maar zodra het te ingewikkeld wordt krijg ik het niet uit mijn handen.
Ik speel met Stick btw.

Hopenlijk hebben jullie wat tips voor me.
Als het nog meer oefenen is, dan denk ik dat ik aan mijn limiet zit wat er uit mijn handen kan komen. ;)
Ik kan namelijk ook nog steeds niet alle trials halen.
Zou wel jammer zijn want ik vind het een heerlijke game.
Ik heb verder ook niemand irl om mee te oefenen, dat is ook al heel wat minder.

Nou ik hoor het wel!

Alvast dank!!
Het lukt me gewoon niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja.......het is heel simpel, de meeste mensen die het nu nog spelen zijn de mensen die het erg leuk vinden en die kunnen het dan meestal ook wel een beetje. Maar als je een keer tegen een mede amateur wil spelen moeten we maar een keertje een tijd afspreken dan ga je zeker meer winnen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Bekijk deze videos, ze gaan je zeker helpen. En verder: trainingmode. Zweten zul je.

Ik was 3 jaar geleden ook een masher en nu plink ik bijna alles en is mijn executie goed. Ik heb 3000pp en daar ben ik tevreden mee. Je kunt niet verwachten dat je meteen alles onder de knie hebt. Het spel is veel complexer dan men denkt.

Je executie is in het begin nog wel het minst belangrijk. Je spacing en footsies zijn veel belangrijker. Met alleen normals gebruiken kom je al een heel eind om je gameplan te verbeteren.

Succes!

[ Voor 59% gewijzigd door FREAKJAM op 23-10-2013 12:31 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Laatste char is bekend, het is Retsu uit Street Fighter 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Is nog niet officieel confirmed toch? Retsu is wel terug te zien in een bepaalde poster rechts bovenin, dus kans is wel heel erg groot dat hij het idd is.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/13/12/131202_28827_20131202_street_fighter_4_artbook_450_322.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ja, dat gerucht is al een tijdje bekend. (fok loopt ietsje achter :+ ) De poster van hierboven is echter al van december 2012 (dus al van lang voordat USF4 werd aangekondigd). Capcom heeft nog niets officieel bevestigd.

[ Voor 61% gewijzigd door FREAKJAM op 02-12-2013 15:19 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
FREAKJAM schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:28:
Je executie is in het begin nog wel het minst belangrijk. Je spacing en footsies zijn veel belangrijker. Met alleen normals gebruiken kom je al een heel eind om je gameplan te verbeteren.
Waarheid als een koe. Ik heb menig GoT toernooi gewonnen met mijn brakke executie. Was ook een beetje het voordeel van Bison spelen, zijn combo's doen toch weinig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Het is niet Retsu. Zojuist confirmed door Ono bij Capcom Cup. Het is wel een female char.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Kan iemand me wat uitleg geven over het spelen met keyboard? Daar lijkt nergens iets fatsoenlijks over te vinden. Er wordt wel gezegd dat met keyboard spelen prima is, en het heel goed kan. Maar ik krijg er maar geen combo's mee, geen flauw idee hoe het moet ook. :P Wel combo's met normals, maar niet die Hadoken shit enzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Paws op 24-12-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles kan maar het is lastig met een keyboard (ik had lang LANG geleden sf2 op pc die ik met tb moest spelen) , veel oefenen (Trials?) maar ik zou je echt adviseren om is een pad of joystick te proberen, dat is veel eenvoudiger. Al hoewel combo's ook dan pittig kunnen zijn. Ligt er maar net aan welke combo natuurlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Sja. Wat zou dan de beste optie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Er is eigenlijk geen beste optie. Combo's en specials zoals een hadouken is oefenen oefenen oefenen om dat in de vingers te krijgen. Voor veel mensen is een fightpad of arcade stick een fantastische tool maar ook dat vergt gewoon enorm veel oefening. Ik denk dat een fightpad op zich best de moeite waard is als je semi-serieus met het spel aan de gang wilt, als je echt wil uitpakken dan is een arcade stick echt geweldig maar uiteindelijk is het toch subjectief. Ik speel zeer regelmatig tegen een vriend die gewoon op toetsenbord speelt. Weliswaar met Bison, een charger is iets makkelijker op toetsenbord omdat je geen hadouken of shoryuken bewegingen hoeft te maken, maar desalniettemin is het voor hem net zo 'simpel' als voor mij op een arcade stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet in je portemonnee kijken. Maar bij zavvi kan je momenteel een fightpad kopen voor 16.25 of als je er nog iets anders bij koopt 2 voor dertig euro. Wel de ps3 versie, dus dan moet je even wat research doen of die op je pc gaat werken (heeft volgens mij met chipset te maken).
Op marktplaats zag ik voor 20 euro al wel een xbox variant, die werken volgens mij bijna altijd onder windows.
Een stick is vaak duurder maar 2e hands kan je die ook vaak voor (imho) acceptabele bedragen krijgen 50-100 euro kom je een heel eind. Nieuw moet je denken aan 150 of meer afhankelijk van het type.

Mijn advies, kijk of je bij iemand een stick of fightpad kan testen. Dan kan je zelf bepalen of je dat fijner vind dan toetsenbord. Kneok heeft gelijk, als je genoeg oefent kan tobo ook prima werken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Er is zelfs een hele goede vega speler die met keyboard speelt. Zoek maar eens op youtube naar "Keyboardvega".

En inderdaad alles kan, zolang je maar oefent. Hele grote spelers in EU en USA spelen ook gewoon met pad. (Louffy, Problem-X, Alioune, Knuckledu, Smug etc)

[ Voor 55% gewijzigd door FREAKJAM op 25-12-2013 16:03 ]

is everything cool?

• Paws
Ik ben wel enthousiast gemaakt voor een fightpad nu. Beetje jammer dat er niet veel te vinden zijn. In de pricewatch alleen die Madcatz geloof ik. Weet iemand of die x360 ook op de pc werken? Want de normale xbox controllers werken hier niet op Windows, daarvoor zou ik nog een wireless gaming receiver moeten hebben. Weet niet of dit voor zo'n fightpad ook zou moeten?

Ik lees zo hier en daar ook wat slechte dingen, en veel gebruikers lijken het eens te zijn met de wat aflatende kwaliteit van de Madcatz fightpads. Gebruikt hier iemand zo'n ding?

[ Voor 19% gewijzigd door Paws op 26-12-2013 07:19 ]

x360 werkt op mijn desktop, op laptops moet je even researchen.
Als je er echt een wil kopen wil ik wel voor je zoeken, maar lees mijn vorige post waarin ik al enkele opties aangaf, bvb markplaats.
Je hebt geen wireless receiver nodig aangezien de x360 variant bedraad is. Voor de ps3 is ie wellicht wireless.
Ik gebruik zelf dus idd deze pad, Hoewel ik relatief gezien er weinig mee speel (Vergeleken met de pro's) ben ik er toch best tevreden over. Het is absoluut niet dat het na 10 uur uitelkaar valt ofzo.

10 second ninja DONE

• Paws
De xbox 360 variant is nergens meer te vinden, dus heb ik maar de ps4 versie gekocht. Deze is wel wired geloof ik, in een beoordeling zei iemand ook dat het prima op de pc werkte. Dus hopelijk gaat dat lukken.

• Superkiwi
Is er al iets bekend of SSFIVAE ook op de PS4 te spelen gaat zijn?
Zoiets als: PS3 disc erin, even updaten naar de PS4 versie en spelen maar ;)

*edit*
Zie dat Ultra Street Fighter IV voor juni/juli gepland staat op de next-gens :)
Te downloaden voor 14,99.

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2013 14:52 ]

• FREAKJAM
Ik denk dat de scene (mochten ze ooit uitgebracht worden op next-gens) niet zomaar zal overstappen naar de next-gen consoles. De offline/online lag zal anders zijn dan de lag op de ps3/xbox, waarbij de ps3 op dit moment al iets meer lag heeft dan de xbox. EVO2014 wordt dit jaar ook voor het eerst op de XBOX360 gespeeld. Daarnaast werken bijna alle huidige arcadesticks niet eens op de Xbox one bijvoorbeeld.

Waar lees je dat hij ook uit komt op de next-gens trouwens? Naar mijn weten komen ze alleen naar de PS3 en XBOX360 consoles. (en later naar PC)

[ Voor 56% gewijzigd door FREAKJAM op 26-12-2013 15:12 ]

is everything cool?

• Superkiwi
** Sorry, verkeerde link. Gedelete **

Dat de fightsticks van de Xbox360 niet werken op de Xbox One was al bekend.
Geen enkele accessoire van de 360 werkt op de One.
Microsoft en geld he ;)

Op de PS4 gaan de fightsticks, headsets en stuurwielen van de PS3 wel werken, maar
alleen als de developers het werkbaar maken in hun spel.
Grote kans dat ik mijn SE stick kan houden dus ;)
Mijn G25 gaat in ieder geval wel werken met Driveclub.
Ik speel Sf veelal offline, omdat ik er niet zo heel veel tijd in steek dat ik online iets kan betekenen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2013 15:25 ]

• FREAKJAM
Tikfoutje in de titel denk ik ;-), er staat toch duidelijk "Ultra Street Fighter 4, the updated version of Super Street Fighter 4: Arcade Edition, has just been confirmed to release on Playstation 3, Xbox 360 and PC platforms in summer of 2014."

Blog linkje van mij is van Combofiend, die zich op dit moment in opdracht van Capcom alleen maar bezig houdt met USF4. Ik denk dat hij voorlopig nog niet naar de nextgens komt.

[ Voor 26% gewijzigd door FREAKJAM op 26-12-2013 15:29 ]

is everything cool?

• Superkiwi
Had het foutje in de titel al gezien ;)
De PS3 blijft hier wel staan, dus ga af en toe zeker nog wel wat SF spelen :9

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2013 15:41 ]

@kiwi
En ook SxT? ;) Zag dat sf4 weer 7,50 was op ps3, zou hem gewoon bijna kopen (maar vind spelen met de default controller nog steeds vervelend :P )

@next gen
Uiteindelijk stapt de scene over MITS de versie goed is. Kijk naar wat was het, sf3 of MvC2 wat jarenlang op de dc gespeeld werd op evo. Met injustice en ki is er iig al wat te doen qua fighting games. Ben benieuwd of injustice dan ook op next gen zal zijn (als het al gespeeld wordt natuurlijk).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
SFxT heb ik niet zo heel veel gespeeld, misschien 2 uurtjes alles bij elkaar.
Ondanks dat het een game is in de stijl van SF vond ik toch wat tegenvallen.
Street Fighter vind ik veel leuker om te spelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

dvdkiwi schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:23:
Grote kans dat ik mijn SE stick kan houden dus ;)
Ik heb mijn SE (de versie die net na de release van SF4 uitkwam) geprobeerd op de PS4 en die werd niet herkend.

Ik ben sinds kort weer bezig met SSF4 en nu op de PC. Helaas werkte mijn SE ook niet op de pc dus heb ik een Hori RAP VX SA Kai gekocht. Nog niet zo heel veel mee gespeeld maar het is toch lastiger dan ik me herinner. Vooral blijven oefenen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was toch een soort convertor uitgekomen waarmee je legacy hardware ook op de 'next' gen (xb1 en ps4 zijn natuurlijk al uit) kon gebruiken? Ik kan hier niet op eventhubs maar weet vrijwel zeker dat ik zoiets gelezen had. Al is het met convertors altijd afwachten of je geen lag of andere issues hebt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Phydomir schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:40:
[...]

Ik heb mijn SE (de versie die net na de release van SF4 uitkwam) geprobeerd op de PS4 en die werd niet herkend.
De developers moeten het implementeren in hun game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed punt, zijn er überhaupt al fighters uit voor ps4? Enige die ik zou kan verzinnen is wellicht injustice?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Sagat schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:38:
Goed punt, zijn er überhaupt al fighters uit voor ps4? Enige die ik zou kan verzinnen is wellicht injustice?
Volgens mij is dat ook de enige. Op de XB1 heb je ook nog KI en Madcatz heeft ook al een XB1 arcade stick maar die is volgens mij zeer schaars.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
spoiler:
Leuk, eindelijk Sako die een tournooi wint:

En wat Ultra Footage

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijke match, ook natuurlijk mooi hoe chen/ultradavid het geheel van commentaar voorzien. Ik speel momenteel nog maar weinig maar ik wordt van dit soort dingen nog steeds vrolijk.

Ultra gaat er bij mij zeker ook komen, ben alleen wel een beetje klaar met gold voor de 360. Zou maar zo de pc versie kunnen worden hierom.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik kijk nog steeds heel veel livestreams en heb die match dan ook live gezien. (Voor mij beetje oud dus inmiddels). Maar ik zie weer wat leven in dit draadje komen! =P

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, toen ik zag cancup dacht ik ook gelijk 'oh das oud' maar toen bedacht ik me dat ik me niets van deze match kon herinneren en dat ik het dus waarschijnlijk niet gezien heb.

Speel je ook nog actief? De weinige toernooien waar ik af en toe kom heb ik je iig niet gezien.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik speel alleen nog maar een beetje op XBL. De nederlandse scene leeft nog wel, maar is de laatste 6 maanden op een aardig laag pitje gekomen. Op IRC is het al maanden ernstig stil, en er zijn hier en daar nog wel toernooien, maar de opkomst is erg laag. Mijn laatste toernooi was RSD International 2 (25 mei), maar WorstGief vond het blijkbaar leuk op diezelfde dag een toernooi te organiseren, waardoor veel UK-spelers niet konden komen.

Was wel heel erg gaaf om het te houden in een bios. Speel ook nog steeds Dee Jay trouwens haha. Ik denk dat het over een paar maanden weer gaat goedkomen, als USF4 eraan komt oOo

[ Voor 28% gewijzigd door FREAKJAM op 31-12-2013 11:58 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 22:38
Wie speelt hier nog op psn? Ik denk overigens dat door de slechte marketing van xbone nu veel spelers gaan overschakelen naar ps4 in de toekomst. Ik hoop daarnaast dat er een port komt van sf4 naar de nextgen waardoor je lekker door kan gaan op de nextgen. Iemand die overweegt om die switch te maken? Ik wil overigens wel hierbij een animo check doen om een online toernooi te houden, alleen zal t dit x enkel psn worden dan, aangezien ik geen xbox meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
next gen.......capcom is/was in het verleden altijd vrij conservatief met nieuwe consoles, dus ik verwacht eigenlijk pas laat ports of nieuwe games, als er een grotere 'installed user base' is. sf4 kwam in 2009 voor consoles terwijl die in 2006/7 ofzo al uitgekomen waren? Hoop dat ik het fout heb, in het verleden behaalde resultaten enzo :)

Verder ps4 of xbox....tsja uiteindelijk hoop ik ze (net zoals nu) beiden te krijgen. Ik heb het ps4 forum nog niet helemaal bijgelezen (ben net voorbijd de launch :X), maar las daar wel relatief veel klachten over psn, meer dan in heb xb1 forum over live.

Aan de andere kant vind ik instant game collection van psn wel geniaal, en overweeg ik als me gold verloopt dat aan te schaffen. Ook is het fijn dat de ps4 krachtiger lijkt te zijn........maar ik zie wel welke mijn 'main' systeem gaat worden.
Ik vind de pc (veel meer dan rond de launch van ps3/360) ook weer een serieuze kandidaat, helemaal icm met steam sales, hib's en gratis online. En niet geheel onbelangrijk, ook alle grote fg's (kof,sf4, sfxt, injustice/mk en ook 'kleinere' games als divekick en skullgirls........alleen geen tekken en marvel, maar dat zijn toch niet echt mijn games).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Voor offline play zal de PC nooit de voorkeur krijgen:

Bij de consoles heb je dat iedereen dezelfde hardware gebruikt. Als je continue xbox 360 offline speelt en dat idem dito bij offline toernooien, dan train je en stem je je muscle memory goed af. Wanneer een speler ineens naar een ps3 moet of een pc, dan merken zij echt heel snel dat de input lag (of netcode) afwijkt.

Voor online gamers zal het denk ik niks uitmaken :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik bedoelde inderdaad als main systeem voor mij persoonlijk :D
Ben het met je eens dat je bij toernooien gewoon 1 console moet kiezen per game.

Ook voor online gamers maakt de keuze wel uit, SxT schijnt bagger op pc te gaan qua online, en voor kof13 geld het omgekeerde. Als online je main focus is zou ik op dit moment altijd xbox icm gold aanraden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Ik heb mijn fightpad vorige week donderdag besteld en nog steeds niet binnen. Erg zuur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar besteld? Als het bij zavvi/paly/the hut etc. is dan kan het enige tijd duren (2-3 weken ofzo)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Freerecordshop.
Pagina: 1 ... 60 ... 62 Laatste