![]() | ||||||||
|
[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 16-06-2009 10:42 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||
|
[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 16-06-2009 10:42 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 23% gewijzigd door Muppet op 11-03-2009 11:22 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Waaaaaat nog een honda! Foei dat mag helemaal nietMKY schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:22:
Ad me and we'll fight. Mijn Honda staat klaar![]()
Vergeet niet te melden dat je van GOT bent, dat is wel zo leuk.
Anoniem: 294608
Hahaha, ben nog niet zo heel goed in Honda. Moet wel zeggen dat het tegen een shoto wel wat lastiger is. Honda heeft niet zoals in SSF2THR een torpedo throught fireball (LP versie), want dat was echt een handig extra'tje. Op de een of andere manier krijg ik de hundred hand slam niet echt voor elkaar.Furfoot schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:50:
[...]
Waaaaaat nog een honda! Foei dat mag helemaal niet
Ik ben in 1200 matches nog maar 1 andere honda tegengekomen
Furfoot is de enige Honda tot op heden door wie ik zwaar geowned wordt met mijn Ryu (ik neem voorlopig altijd ryu). Moet hem binnenkort weer eens uitdagen aangezien hij een van de weinige in m'n lijst is tegen wie ik niet consistent kan spelenMKY schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:34:
[...]
Hahaha, ben nog niet zo heel goed in Honda. Moet wel zeggen dat het tegen een shoto wel wat lastiger is. Honda heeft niet zoals in SSF2THR een torpedo throught fireball (LP versie), want dat was echt een handig extra'tje. Op de een of andere manier krijg ik de hundred hand slam niet echt voor elkaar.
Wordt tijd dat ik hem dan ga addenMr.Nash schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:37:
[...]
Furfoot is de enige Honda tot op heden door wie ik zwaar geowned wordt met mijn Ryu (ik neem voorlopig altijd ryu). Moet hem binnenkort weer eens uitdagen aangezien hij een van de weinige in m'n lijst is tegen wie ik niet consistent kan spelen.
Ik ben alles behalve goed. Je kunt je Gouken altijd testen tegen mij, verlies wel bijna altijd van de gouken van m'n broer though. Add me maar: "Onizuka_1".MKY schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:51:
[...]
Wordt tijd dat ik hem dan ga addenBen je goed met je Ryu anders wil ik mijn Gouken wel testen op je
[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 12-03-2009 09:02 ]
10 second ninja DONE
Haha ja dat kan ik beamen. Van de 20 potjes win ik er misschien 1 of 2. Maar dat houdt het wel uitdagend iig. Ik zou wel graag binnenkort eens een aantal potjes spelen met iemand die met Ryu of Ken speelt. Volgens mij speelde ik laatst ook tegen DC_freak en die speelde constant met Ryu en we hebben echt leuke potjes gehad. Ik speel het liefst met Ken op het moment.Mr.Nash schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:37:
[...]
Furfoot is de enige Honda tot op heden door wie ik zwaar geowned wordt met mijn Ryu (ik neem voorlopig altijd ryu). Moet hem binnenkort weer eens uitdagen aangezien hij een van de weinige in m'n lijst is tegen wie ik niet consistent kan spelen.
PSN id: PENo1
Ik speel alleen met Ryu en ben altijd in voor challenges. Zit momenteel ziek thuis dus als je me straks online ziet kun je me uitdagen. Verwacht niet te veel want m'n griep heeft m'n reflexes aangetast.P.E.No.1 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:57:
[...]
Haha ja dat kan ik beamen. Van de 20 potjes win ik er misschien 1 of 2. Maar dat houdt het wel uitdagend iig. Ik zou wel graag binnenkort eens een aantal potjes spelen met iemand die met Ryu of Ken speelt. Volgens mij speelde ik laatst ook tegen DC_freak en die speelde constant met Ryu en we hebben echt leuke potjes gehad. Ik speel het liefst met Ken op het moment.
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 12-03-2009 10:47 ]
PSN: bobsh .:. KZ2 Stats
[ Voor 9% gewijzigd door Creepy op 12-03-2009 15:31 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Bij deze gecorrigeerdCreepy schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:56:
In de TS staat dat de TE stick Hori hardware bevat. Moet dat niet Sanwa hardware zijn?
We moeten er natuurlijk rekening mee houden dat er de laatste weken verschillende sterke 360 titels uitgebracht zijn. De invloed van Halo Wars en GTA4: TLATD zijn hierbij het grootst denk ik.Ook vind ik het opvallend dat er bijna 2x zoveel ps3 spelers zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 12-03-2009 13:32 ]
[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 12-03-2009 17:42 ]
Ik zie online steeds meer mensen Abel kiezen omdat hij nieuw is en daarom onvoorspelbaar. Maar ik ben nog geen 1x goede abel tegen gekomen. Mijn Honda maakt ze zo af. Ik vecht graag met Honda tegen non-shoto's.KneoK schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:40:
Ben nu eens met Abel begonnen, ik betrapte me erop dat ik met Blanka te beperkt en voorspelbaar ging spelen, maar dat is ook een fijn karakter zeg, zeker als je z'n moves en combo's een beetje onder de knie gaat krijgen.
Ben ik inmiddels ook een beetje achter dus mijn zoektocht naar het ideale karakter vervolgt z'n weg. Ben nu blijven steken op Cammy, daar heb ik alleen arcade 1 keer op easiest mee gespeeld. Eerst de easy challenge mode maar eens doorlopen en in een keer door alle 5 de levels heengekomen, was me met andere karakters nog niet gelukt. Daar zag ik dus wat potentie. Meteen maar eens online gaan testen en won 9 van de 15 gespeelde potjes. Daar ga ik dus eens wat verder mee spelen.MKY schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:57:
[...]
Ik zie online steeds meer mensen Abel kiezen omdat hij nieuw is en daarom onvoorspelbaar. Maar ik ben nog geen 1x goede abel tegen gekomen. Mijn Honda maakt ze zo af. Ik vecht graag met Honda tegen non-shoto's.
Kom maar op zou ik zeggenKneoK schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:21:
[...]
Ben ik inmiddels ook een beetje achter dus mijn zoektocht naar het ideale karakter vervolgt z'n weg. Ben nu blijven steken op Cammy, daar heb ik alleen arcade 1 keer op easiest mee gespeeld. Eerst de easy challenge mode maar eens doorlopen en in een keer door alle 5 de levels heengekomen, was me met andere karakters nog niet gelukt. Daar zag ik dus wat potentie. Meteen maar eens online gaan testen en won 9 van de 15 gespeelde potjes. Daar ga ik dus eens wat verder mee spelen.
Anoniem: 129220
Ik ben gister geowned door een dhalsimSir_Audio schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:01:
Hey leuk dat jullie het over street fighter 4 hebben maarruh
ik heb niet zoveel kennissen/ vrieden die deze game hebben maar is er ergens een lijst van namen waar ik tegen 1 van jullie gasten kan spelen !
extraatje * zijn er mensen die heel goed kunnen spelen met dahlsim of balrog want ik ben gewoon nieuwsgierig of deze wel goed te handelen zijn !
staat een lijst in de start postSir_Audio schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:01:
Hey leuk dat jullie het over street fighter 4 hebben maarruh
ik heb niet zoveel kennissen/ vrieden die deze game hebben maar is er ergens een lijst van namen waar ik tegen 1 van jullie gasten kan spelen !
extraatje * zijn er mensen die heel goed kunnen spelen met dahlsim of balrog want ik ben gewoon nieuwsgierig of deze wel goed te handelen zijn !
Anoniem: 110204
Weet iemand hier inmiddels iets meer over? Ben nog steeds niet boven de C uitgekomen, toch raar aangezien ik sommige potjes met veel overmacht win.Anoniem: 110204 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:41:
Weet iemand waar die scores voor offense, defense en technique aan het einde van elke match aan afgeleid worden?
Ik scoor bij matches die ik win (online danwel vs.) bij iedere categorie namelijk steeds hoogstens een C...
Dhalsim weet ik niet (volgens mij is ie wel generfed t.o.v. hd remix) maar Balrog is volgens mij nog steeds aardig goed hoor. Met hdr is ie iig top tier. Weet niet of je op de 360 speelt maar anders wil ik wel een potje proberen hoor.Sir_Audio schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:01:
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
Anoniem: 235883
Bron?Anoniem: 235883 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:14:
Dit is een betere SFIV Console Tier List.
S
Gouken, Sagat
A
Ryu, Zangief, Seth, Sakura
B
Chun-Li, Blanka, Ken, Akuma, M. Bison, Balrog, Cammy, Rufus, Fei Long
C
E. Honda, El Fuerte, Dhalsim, Vega, C. Viper, Abel, Gen
D
Guile, Rose, Dan
wat betekend tier ? help me out pleaseSagat schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:42:
en gevonden link
Ultimate Tier
Sagat
Zangief
Top Tier
etc....
Oh well, nu vind ik het iig niet meer zo erg om te verliezen van cpu zangief
Hey bedankt voor het filmpje btw....interessant dat dhalsim hele sterke character kan zijnSlashdotter schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:14:
SF4: Japan National Tournament
Dhalsim die een toernooi wint. Wow!
http://www.youtube.com/watch?v=ue4G49-jzU8
Dat staat toch gewoon uitgelegt in de link die je quote...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 8% gewijzigd door djerror op 14-03-2009 02:13 ]
Anoniem: 129220
Ik haal bijna elke match wel een A ranking, behalve bij verdediging, daar haal ik meestal C. Als ik de wedstrijd win obv. Als ik de wedstrijd verlies heb ik meestal B t/m D en af een toe E bij verdedigen.Anoniem: 110204 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:25:
[...]
Weet iemand hier inmiddels iets meer over? Ben nog steeds niet boven de C uitgekomen, toch raar aangezien ik sommige potjes met veel overmacht win.
Kun je ook zien wat je scoort als je verliest dan? Ik zie namelijk alleen de scores van de tegenstander als ik online verlies.Anoniem: 129220 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 03:45:
Ik haal bijna elke match wel een A ranking, behalve bij verdediging, daar haal ik meestal C. Als ik de wedstrijd win obv. Als ik de wedstrijd verlies heb ik meestal B t/m D en af een toe E bij verdedigen.
Die abel speler maakt mij ook volledig af (pixie something), ik kan eigenlijk niks doen tegen hem met honda. Maarja de matchup is ook volledig in z'n voordeel met 6-4. Ik verlies ook non-stop van alle sagats (7-3) het enige wat je hoeft te doen is fireballs spammen en als ik in de buurt ben tiger knee.djerror schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 02:12:
Zo kwam net een 4000+ bp speler tegen..ai dat heb ik geweten *lol* gast had me met 2 perfects met Abel..ik kon gewoon geen een move counteren..was echt zwaar onder de indruk. Speelde zelf met sakura trouwens.
psn: hypnotoad_nl (zelf schat ik me in tussen 300-500 bp)
Het letter-scoring systeem is afgekeken van de cijferscoring op scholen in Amerika. Een A is het beste, een E is het slechtste.Anoniem: 110204 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 03:59:
[...]
Kun je ook zien wat je scoort als je verliest dan? Ik zie namelijk alleen de scores van de tegenstander als ik online verlies.
Hoe kun je trouwens een E hebben voor defense terwijl je verliest? E is toch de hoogste score in deze? Daar ben ik iig al die tijd vanuit gegaan, aangezien ik ook weleens kansloos verloren matches meegemaakt heb, waarbij de tegenstander steevast op alledrie de fronten een E scoorde.
Vaag spul, die SF4-rankings...
ja chibapixies was zn nick..wel aardige gast verder...Furfoot schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:45:
[...]
Die abel speler maakt mij ook volledig af (pixie something), ik kan eigenlijk niks doen tegen hem met honda. Maarja de matchup is ook volledig in z'n voordeel met 6-4. Ik verlies ook non-stop van alle sagats (7-3) het enige wat je hoeft te doen is fireballs spammen en als ik in de buurt ben tiger knee.
Zijn back throw moet je een vervolg geven. Dat kan van alles zijn.Wat me net opvalt, als je met Gouken je tegenstander gooit krijgt die geen damage. Weird...
[ Voor 12% gewijzigd door Aryawn op 14-03-2009 12:34 ]
Ah, op die fiets. Ik dacht dat je altijd de score van de winnaar te zien krijgt. In dat geval doe ik het over het algemeen helemaal nog niet zo slecht dan.SkyR schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:03:
Het letter-scoring systeem is afgekeken van de cijferscoring op scholen in Amerika. Een A is het beste, een E is het slechtste.
En als je verliest krijg je je eigen score te zien. Dus dan zie je bij jezelf D's en E's. Als je wint krijg je A's, B's en C's (over het algemeen). Je dacht dus dat je laag scoorde omdat je niet wist wat hoog en wat laag was
Anoniem: 207394
houdt ong 2 sec naar achteren ingedrukt .... dan naar voren + punch, of ed. Meer is het niet.OCTheEagle schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:11:
Wat ik nou nog steeds niet snap. Hoe doe je nou moves waarbij je een bepaalde knop een tijdje dient te chargen? De handleiding heeft het erover dat je de knop 'even' ingedrukt dient te houden en dat je dan de volgende knop/handeling dient uit te voeren. Ik krijg dit echter niet voor elkaar.Zowat alle special moves van Blanka krijg ik hierdoor niet voor elkaar? Heeft iemand wat pointers voor mij?
Dat is inderdaad irritant. Het BP-systeem zou moeten helpen bij de matchmaking. Echter, veel kinderen gebruiken het als maat om hun e-peen te vergelijken. Helaas.Fight schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:11:
-Het-snel-playstation-uitzetten-voor-het-behoud-van-BP-syndroom serieus he if you lose you lose simpel zat, ik zit nu met een average winrate van rond de 60% en dat op 240 matches. Dus ja ik verlies ook wel eens maar kom op zeg dat wegrennen![]()
Just my 2 cents..
Met Blanka als voorbeeld kun je naar je tegenstander toespringen, op het moment dat je springt hou je meteen de knop naar achter ingedrukt om alvast te chargen. Als je neerkomt geef je je tegenstander een klap terwijl je nog steeds naar achter vasthoudt. Nadat je de klap gegeven hebt (of tijdens, timing is per move wat verschillend) maak je je charged move af, dus je laat naar achter los, doet naar voor en punch of kick en je charge move begint.OCTheEagle schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:11:
Wat ik nou nog steeds niet snap. Hoe doe je nou moves waarbij je een bepaalde knop een tijdje dient te chargen? De handleiding heeft het erover dat je de knop 'even' ingedrukt dient te houden en dat je dan de volgende knop/handeling dient uit te voeren. Ik krijg dit echter niet voor elkaar.Zowat alle special moves van Blanka krijg ik hierdoor niet voor elkaar? Heeft iemand wat pointers voor mij?
Als het puur voor matchmaking zou zijn dan hadden ze er ook voor kunnen kiezen die score niet weer te geven maar slechts als variabele te gebruiken. Op deze manier lok je e-penis praktijken wel een beetje uit, mensen zijn competefiet en willen van nature beter zijn dan een ander. Sommige mensen slaan daarin door, 't is net alsof gamers echte mensen zijn. En waarom maak jij (jullie) je zo druk dan om die losers ? Je kunt toch ook playermatches spelen ? Dan speelt BP geen rol, of vind jij je puntjes stiekem toch ook wel een beetje leuk ?4nGeLuS schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:06:
[...]
Dat is inderdaad irritant. Het BP-systeem zou moeten helpen bij de matchmaking. Echter, veel kinderen gebruiken het als maat om hun e-peen te vergelijken. Helaas.
[ Voor 26% gewijzigd door KneoK op 14-03-2009 23:41 ]
Dat is toch al een paar keer vermeld geweest? Omdat ze gevechten voortijdig quitten of je zelfs direct aan het begin van de match kicken.KneoK schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:56:
[...]
En waarom maak jij (jullie) je zo druk dan om die losers ?
Natuurlijk kun je gewoon playermatches spelen. Het punt is dat wanneer mensen kunstmatig hun BP hoog houden, het heel moeilijk is om enig idee te krijgen van niveauverschillen; soms ben je gewoon op zoek naar een bepaald soort uitdaging.KneoK schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:56:
[...]
Als het puur voor matchmaking zou zijn dan hadden ze er ook voor kunnen kiezen die score niet weer te geven maar slechts als variabele te gebruiken. Op deze manier lok je e-penis praktijken wel een beetje uit, mensen zijn competefiet en willen van nature beter zijn dan een ander. Sommige mensen slaan daarin door, 't is net alsof gamers echte mensen zijn. En waarom maak jij (jullie) je zo druk dan om die losers ? Je kunt toch ook playermatches spelen ? Dan speelt BP geen rol, of vind jij je puntjes stiekem toch ook wel een beetje leuk ?
Ik snap nog steeds niet hoe dat werktFight schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:52:
Ik weet niet wat er vandaag was met het SF4 netwerk, maar my ass has been wooped big time.. Ik heb iets van 500 BP verloren vandaag. ik werd ook oppeens gematched tegen iemand met 5000 BP dat terwijl ik iets van 1200 heb.. en ik verloor bigtime en verloor maar 1 bp haha vet grappig..
Niet een al te genuanceerde opmerking. Wat voor ranking system zou jij voorstellen?FireBladeX schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:08:
BP
bijv player A heeft 100bp en player B heeft 3.000 , als nu A vs B gaat en B wint, heeft hij gewonnen van een "newb" en krijgt dus maar 1 puntje erbij, terwijl als player A had gewonnen 250 punten erbij had gekregen ( en player B eraf ).
BP is gewoon show-off en nergens anders goed voor.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Wat gaaf dat je hem inmaakt met Sakura. Ik probeer haar ook te leren. De enige shoto die ik echt interessant vind. De timing op sommige combo's en cancels heb ik nog wat moeite mee.Boeboe schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:08:
Tournament addon mag er dringend komen. Had zonet weer twee van die onozelaars na elkaar:
Waarom ? Je speelt het spel uiteindelijk toch ook om te winnen ? Desnoods by any means necessaryfirlian schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:08:
LOL @ tashtalk berichten van slechte verliezers...
$%$%^ all you can do is throw bro %%^%& cheap %^ bro
Van een boze sagat speler die roekeloos tiger knee's en uppercuts in het rond gooit. Maar ergens heeft hij wel een punt, ik moet waarschijnlijk meer combos doen ipv throws.
Anoniem: 207394
Oh, oké, dan heb ik alles voor niks zitten typenFireBladeX schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:13:
Ik bedoelde niks kwalijks met de BP systeem, maar dat er geen matchmaking in zit, zelf kan ik 1 week geen SF IV spelen ( wegens blaren op mijn linkerduim
misschien toch maar een fighting stick? )
Maar ik lees het veel vaker... dat mensen het niet leuk vinden als je Akuma, Ryu, ken, sagat speelt... Oke ryu en ken die worden na een tijde saai maar akuma / sagat die kom ik zelf niet zo vaak tegen.
Ik speel zelf met sagat en bevalt me goed en als ik fatsoenlijk ultra's kan uitvoeren met M.Bison zal dat mijn nieuwe "main" character worden.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Lijkt me gezelligMuppet schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:12:
Wil wel keer met Ryu tegen je spelen(als ik met Rufus niet kan winnen van je
)
een klassieker
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq