Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:16

On_E

Housemusic

Sniperjackal schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:32:
met die 360 pad valt er gewoonweg geen fatsoenlijke combo/super te maken... ik gebruik nu een playstation convertor met een ouderwetse psx controller en dat doet het prima.
Met de analoge stick wel. :Y

Ben zelf een beetje klaar met SF geloof ik, speel nog maar 1 keer in de week ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 09-07-2009 11:08 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sniperjackal schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:32:
met die 360 pad valt er gewoonweg geen fatsoenlijke combo/super te maken... ik gebruik nu een playstation convertor met een ouderwetse psx controller en dat doet het prima.
On_E schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:04:
[...]
Met de analoge stick wel. :Y
Ik doe anders alle Ultra's met de D-pad en dat gaat prima. Het probleem bij de D-pad is niet dat hij dingen niet registreert ofzo, maar dat hij te klein en daardoor te nauwkeurig is (i.i.g. bij mij dan). Soms wil ik naar achteren maar hou ik de controller in zo'n hoek dat hij NET ook iets naar boven wordt gedrukt en spring ik dus. Maar daar ben ik nu aan gewend (sort of) dus ik zie niet waarom je geen Ultra's zou kunnen doen met de D-pad :? Ik vind zelf de analoge stick heel vervelend omdat je veel meer moet bewegen dan met de D-pad en daarom vind/vond ik de Madcatz Fightpad ook vervelend, juist omdat hij te groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:16

On_E

Housemusic

Oguz286 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:27:
Ik doe anders alle Ultra's met de D-pad en dat gaat prima. Het probleem bij de D-pad is niet dat hij dingen niet registreert ofzo, maar dat hij te klein en daardoor te nauwkeurig is (i.i.g. bij mij dan). Soms wil ik naar achteren maar hou ik de controller in zo'n hoek dat hij NET ook iets naar boven wordt gedrukt en spring ik dus. Maar daar ben ik nu aan gewend (sort of) dus ik zie niet waarom je geen Ultra's zou kunnen doen met de D-pad :? Ik vind zelf de analoge stick heel vervelend omdat je veel meer moet bewegen dan met de D-pad en daarom vind/vond ik de Madcatz Fightpad ook vervelend, juist omdat hij te groot is.
Het is vast puur een kwestie van gewenning, ik speel sinds het begin met de analoge stick, en die bevalt me dus prima.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

AAArgh.. ik word echt niet lekker van die Seth. 1e rondje pak ik em redelijk makkelijk en daarna wordt ie bijna onoverwinnelijk. Pakt ie je met een move waarmee gelijk 1/2 health kwijt bent. Geen doorkomen aan.. meh

As a side note: Iemand hier die zelf een fighstick gebouwd heeft?

[ Voor 13% gewijzigd door Acid_Burn op 09-07-2009 23:46 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 17:34
Acid_Burn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:33:
AAArgh.. ik word echt niet lekker van die Seth. 1e rondje pak ik em redelijk makkelijk en daarna wordt ie bijna onoverwinnelijk. Pakt ie je met een move waarmee gelijk 1/2 health kwijt bent. Geen doorkomen aan.. meh

As a side note: Iemand hier die zelf een fighstick gebouwd heeft?
Seth is niet zo heel moelijk. Ik versla hem altijd zo:
Op afstand blijven en dan is het enige wat hij doet de sonic boom. Block die of spring er overheen. In de sprong kun je hem dan met een kick raken. Wanneer je land direct een high kick en een sweep. Daarna direct weer terug op afstand en hij zal weer sonic booms proberen.
Herhaal dit een paar keer en je verslaat hem relatief makkelijk. Als je dit consequent volhoud dan is een perfect tegen hem zelfs nog wel mogelijk.
De meeste moeite had ik tegen Seth met El Fuerte, want die heeft waardeloze kicks.

[ Voor 4% gewijzigd door Schmoove op 10-07-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Ik was bezig met Chun-Li. Hij doet ook veel die elastische armen. Soms ook die vortex waarmee die je naar zich toe trekt.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Als je geduldig bent , kun je gewoon laag blocken. het enige wat hij dan kan doen is zijn versie van de SPD.
Op een gegeven moment doet hij altijd zo'n trap dat wanneer die raakt je zogenaamd heel vaak geraakt word.
Als je die trap blocked, kun je supersimpel straffen. Hij zal die trap heel erg vaak proberen als je ongeveer op sweep afstand bent.... deze truc werkt met de hele cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Dit zal vast al wel langs zijn gekomen... maar goed voor de liefhebbers is dat natuurlijk niet erg : http://www.kongregate.com/games/GameTap/street-fighter-2-ce

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
OMX2000 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:41:
Dit zal vast al wel langs zijn gekomen... maar goed voor de liefhebbers is dat natuurlijk niet erg : http://www.kongregate.com/games/GameTap/street-fighter-2-ce
Beetje jammer dat het zo traag gaat. Verder wel cool gemaakt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03 10:34
Het is hier niet V&A.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 11-07-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-04 15:09
Vanitas schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 23:01:
[...]

Beetje jammer dat het zo traag gaat. Verder wel cool gemaakt.
Kennelijk nogal afhankelijk van je hardware.. bij mij speelt het als trein :) De special moves zijn wel lastig :9

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54
En we gaan hier verder, slotje is onderweg

[Multi] Street Fighter IV - deel 2

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Met dank aan Sagat verder in [Multi] Street Fighter IV - deel 2 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.