Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Booth schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:02:
[...]

Sinds wanneer zit Blanka er in?

Ik kan eigenlijk alleen goed overweg me Ryu/Ken/Akuma, maar dat wordt een keer saai.
Straks even trainen met andere poppetjes (iemand die hard mept en snel is).
Sinds vorige week kun je 12 nieuwe karakters kopen voor 1600 XBL punten.

(Sakura, Blanka, Guy, Cody, Elena, Dudley, Lars, Alisa, Bryan, Jack-X, Christie en Lei.)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pkunk schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:42:
[...]
Nee dat gaat em niet worden omdat ik een japanner die komt couchsurfen moet ophalen van de trein vanaf ongeveer 21:30 :| Weet overigens wel dat als je echt niet kan om 20:00 dat in je nadeel is want dan heb ik natuurlijk tijd om tips van die japanner te krijgen :p Alle japanners zijn goed in SFIV toch?
Hahaha een random couch surfende jap, iets met Umehara ofzo? :P
Mocht ie echt wat kunnen moet je hem zondag wel naar Roosendaal schoppen btw :D

20.00 is voor een risico tijd, als 'we' uitlopen met de kids naar bed brengen dan kom ik te laat, of nog erger als ze niet gelijk in slaap valleen en nog wat aandacht willen moet ik misschien naar ze toe, is wel lastig middenin een pot, vandaar dat ik het liever later plan. Misschien volgende week dan maar?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Sagat schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:35:
[...]

Hahaha een random couch surfende jap, iets met Umehara ofzo? :P
Mocht ie echt wat kunnen moet je hem zondag wel naar Roosendaal schoppen btw :D

20.00 is voor een risico tijd, als 'we' uitlopen met de kids naar bed brengen dan kom ik te laat, of nog erger als ze niet gelijk in slaap valleen en nog wat aandacht willen moet ik misschien naar ze toe, is wel lastig middenin een pot, vandaar dat ik het liever later plan. Misschien volgende week dan maar?
Sure :) Anders een keertje doordeweeks?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pkunk
En kon die Jap wat? Hehe.
Denk dat vandaag tricky wordt ivm wat achterstallig huishuidelijke taken, maar morgen avond misschien?
21.30-ish?
----------------
Gister me goed vermaakt op het tournooi in Roosendaal, altijd leuk om toppers te zien (een Belgische T-Hawk die gewoon ff 3e wordt?!) helaas waren Ryan Hart/Luffy en Will2pac aan het dodgen :(
Mijn scrubby&rusty Sagat & Seth hebben hun huid nog duur verkocht maar helaas geen wins in het tournooi. Wel in Casuals een Fei 2x verslagen, maar eerlijk is eerlijk, het stond 2-1 toen we moesten stoppen en het momentum ging most definitly zijn kant op.

Helaas niet veel van onze eigen Emersion gezien, maar altijd leuk om ff te babbelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:19
Phenix is een goede hawk-speler. RSD 9 was ie ook al 2de geworden. Kan zowel op ps3-pad als stick spelen. Paar keer casual tegen hem gespeeld (zowel op RSD als in brussel arcade).

Moest helaas weer dodgen. Zaterdag ervoor naar Lakedance geweest en zondag aan het strand gelegen en een BBQ gehad. :9~

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trieste is dat ik bijna geen tournooien bezoek dus onze local scene amper ken, voor mij kwam ie 'out of nowhere'.
Verder zat ik in de poule bij smaakpapil. Zijn chun had ik toen bij jou redelijk door, maar zijn Ibuki pakte me gisteren best hard.

Ik heb gister trouwens ook nog wel ff buiten gezeten, it's marvel baby......kan best maar daar heb ik dus niets van meegekregen :D

10 second ninja DONE

Staan de planeten anders vanavond ofzo? Ik heb tot nu toe alles online gewonnen vanavond en ook echt overtuigend gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kennen jullie deze al?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3fpKP78NAgE]

http://shoryuken.com/2012...sim-troll-reset-by-liqos/

Liqos has made this new Super Street Fighter IV video to show off some interesting Dhalsim tech. Essentially, he throws a fireball, teleports, and then uses Yoga Tower or a taunt to get the opponent to move through him and make them block in the wrong direction. This apparently works whether or not the Yoga Fire is blocked. Liqos hopes that this video will reinvigorate some interest in the character. Notes on the reset can be found below the video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:04:
@pkunk
En kon die Jap wat? Hehe.
Denk dat vandaag tricky wordt ivm wat achterstallig huishuidelijke taken, maar morgen avond misschien?
21.30-ish?
----------------
Gister me goed vermaakt op het tournooi in Roosendaal, altijd leuk om toppers te zien (een Belgische T-Hawk die gewoon ff 3e wordt?!) helaas waren Ryan Hart/Luffy en Will2pac aan het dodgen :(
Mijn scrubby&rusty Sagat & Seth hebben hun huid nog duur verkocht maar helaas geen wins in het tournooi. Wel in Casuals een Fei 2x verslagen, maar eerlijk is eerlijk, het stond 2-1 toen we moesten stoppen en het momentum ging most definitly zijn kant op.

Helaas niet veel van onze eigen Emersion gezien, maar altijd leuk om ff te babbelen.
Crap, ik was gisteren gewoon thuis. Had mooi gekund. :|

Die japanner was natuurlijk weer de enige japanner die geen street fighter speelde. En hij keek overigens ook geen anime en hij wist niet waarom onze Bonsai het niet goed deed. Zal je altijd zien :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pkunk
Sagat jr heeft water pokken, oftewel 's nachts hij niet slapen en de rest van ons ook niet :|
Zal dus niet begin van deze week worden, maar vrijdag wellicht? Same time, same channel? (8>

@rest
zit iedereen buiten ofzo......... met dit weer? What about your gamertans? ;)
Anyways, ben wel benieuwd of we al persona fans hebben hier? Het lijkt me teveel 'arcsys' achtig voor mijn smaak, maar het schijnt echt goed te zijn.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:01
Sagat schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:40:
@Pkunk
Sagat jr heeft water pokken, oftewel 's nachts hij niet slapen en de rest van ons ook niet :|
Zal dus niet begin van deze week worden, maar vrijdag wellicht? Same time, same channel? (8>

@rest
zit iedereen buiten ofzo......... met dit weer? What about your gamertans? ;)
Anyways, ben wel benieuwd of we al persona fans hebben hier? Het lijkt me teveel 'arcsys' achtig voor mijn smaak, maar het schijnt echt goed te zijn.......
P4A staat bij mij al een tijdje in de preorder, gewoon omdat het Persona 4 is :P
Daarnaast ben ik sinds vrijdag pas terug van Hawaii voor een andere game, dus tsja, weinig on geweest. Wel nog even de SFXT chars meegepikt omdat ik blijkbaar nog 20 euro in mijn PSN wallet had dus ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb persona 4 3 weken terug gespeeld in japan in de arcade. De game is echt heel tof.
Wat sagat zegt, het is wel een typische arcsys game maar dat is (voor mij) alleen maar goed :P(ben wel van de arcsys fighters). Heb zelf altijd Blazblue gespeeld (zon beetje alle versies) en arcana heart 3 dus kon redelijk goed uit de voeten met deze game alleen sloopte die japanners me binnen 20 tellen :P. Toch vond ik dat ik het goed deed. Movement is iets sneller dan BB en het hele persona gebeuren (wat eigenlijk je special moves zijn) zit heel leuk in mekaar. Net zoveel character diversity als in BB zegmaar. Deze game ga ik dag 1 spelen :P echte aanrader (van wat ik kon zien uit de arcade)

En jeeeuh eerste post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik twijfel

- meest waarschijnlijkste optie (not to mention goedkoop)
Blijf sf4 spelen, voor variatie mk of kof 13 (reservere fighting games daarnaast nog sf3/hd remix/diverse sam showdown games en kof 98)
- persona! (ik geef toe, ben nieuwsgierig)
- guilty gear her-uitgave! Schijnt ook een topgame te zijn
- skull girls!

denk dat mijn voorkeur op dit moment is gg/persona/sg....sg gun ik het wel omdat het zeg maar een starter is.
Maar volgens mij is die online echt dood inmiddels. GG werd het beste vechtspel naast sf3 genoemd, ik heb een ps2 versie, maar online maakt het verschil......ach ja geen haast

10 second ninja DONE

Verwijderd

@sagat

Geen zin in ttt2?

Verwijderd

verbaast mij ook ttt2 wordt godlike

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nooit echt into 3d fighters......soul calibur 2 was de enige uitzondering denk ik. Oh en VF2 op de saturn ........en natuurlijk Dead or Alive :$ . Hmmz valt toch nog wel mee :P
Maar tekken tag is zeker geen day one purchase voor mij.

Ik heb overigens deel 6 van Tekken nog wel liggen. Wat is een goed char om het spel me te leren? Volgens mij heb ik vroeger een klein beetje met Paul en Law gekloot, en King en Jack wel is 'aangeraakt'......maar dat was met tekken 3/5 en allemaal sp.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn paul en law wel basic chars. Je kan ook brian spelen. Speelde in tekken 6 zelf altijd leo en xiayou. Leo is ook wel simpel xiayou kan ik nie aanraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden waarom ik geen sf4 meer speel is omdat het op het psn dood is en tekken doet het een stuk beter in dat opzicht.

asjeblieft hoef je niks te leren alles word in detail uitgelegd.

YouTube: Level Up Your Game - Tekken 6 - Episode1 - Part 1 of 5 dat is de basis

Edit: dit gaat over tekken 6 mischien is het handiger om die van tekken tag 2 te kijken,wat een ontzettende gave game lijkt te worden.

Levelup series heeft ook nog tutorial per charachter :) enjoy.

Ik speel momenteel met Steve en bruce
Sub mains zijn:kazuya(ewgf :D) dragonov armour king lee.

Voeg mij toe als je zin hebt in een potje
Psn blackninja14 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor links, zal zo is kijken.

Ik zit nog steeds in trial mode.....heb bijna akuma af, alleen trial 22 & 23 staan nog in mijn weg. Weet alleen niet of het gebrek aan executie is, misschien toch wat lag op mijn scherm, of een joypad die toch ook niet helemaal lekker is.....of een combinatie van het bovenstaande, maar het wil echt niet! Misschien toch maar weer is mijn wireless tekken joystick proberen, al hoewel die nou niet bepaald bekend staat als een meesterwerk der techniek :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een madcatz arcade fightstick die ik ooit een keer gewonnen heb en nooit gebruik. Wie kan ik hier gelukkig mee maken? Contact me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud! :'( :(

Nou ja kijken of ik het weer leven in kan blazen dan.
Zijn er mensen die MVC:O spelen? Ik vond vroeger MSH een leuke game........althans het leek me leuk om het tegen mensen van gelijk niveau te spelen, omdat de ai destijds echt dramatisch was. Echt van, uitspelen door alleen maar hk te spammen......

En 2, nu de dagen weer donkerder en kouder worden is het misschien leuk om toch weer is een tournooitje te bouwen? Maar goed eerst maar is kijken of er nog intresse is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Een toernooitje ben ik op zich altijd wel voor te porren. Tis ook weer wat rustiger thuis..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kleine beetje tijd wat ik heb besteed ik aan DOA5... Hitomi & Lei Fang power up! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb DoA5 toevallig vandaag gekregen! Misschien ga ik vanavond nog wel spelen, maar dan eerst ff sp spelen om een beetje de basis door te krijgen, doa2 was mijn laatse, en die heb ik eigenlijk ook nooit anders gespeeld dan button mashen :o

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Captain van Team Nederland O_o

Toch wel jammer dat dat prijzengeld zo in het niet valt in vergelijking tot games als LoL vind je niet? Het is nog niet iets waar je fatsoenlijk de kost mee kan verdienen jammer genoeg. €5000 en dan toch teams van over de hele wereld krijgen. Dat geeft toch aan dat er zeker een hoop passie in de game zit. Is er niet een site ergens zodat als ik dronken ben ik via paypal wat centjes kan oepsen? :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hem dan eindelijk SFAE op de PC :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21
Voor de liefhebber:

Street Fighter X Tekken PS3/Xbox360
20,05 op zavvi.
http://www.zavvi.nl/games/offers/budgetgaming.list

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@cancup
Nice, wat een teams! Ik ga mijn best doen om te kijken (dan maandag maar beetje zombie like @ work :P)
En idd, had gedacht dat MBR wel de captain zou zijn, maar je hebt het natuurlijk zelf mogelijk gemaakt dmv contact met organisatie e.d. toch? Dan mag het ook wel.

@robe
Had je hem via mij? Anyways laat maar weten als je is wilt spelen. Meestal als ik sf4 speel, pak ik nu de pc versie

@kiwi
but but....SxT sucks.......
Nah, das onzin, ik heb de game zelf niet gespeeld, dus kan er niks over zeggen. Als ik meer tijd had zou ik voor dit geld wsl wel een keer checken. en nu misschien 2e hands wel voor 10 euro.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Sagat schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:37:
@cancup
Nice, wat een teams! Ik ga mijn best doen om te kijken (dan maandag maar beetje zombie like @ work :P)
En idd, had gedacht dat MBR wel de captain zou zijn, maar je hebt het natuurlijk zelf mogelijk gemaakt dmv contact met organisatie e.d. toch? Dan mag het ook wel.
Ik heb inderdaad alles geregeld.
Ik heb ook het nederlandse team wat gesponsord om het mede mogelijk te maken.
Ik wil best verantwoordelijkheden van captain op me nemen, want zoveel verantwoordelijkheid is het niet, maar op het event zelf mag mbr van mij ook wel die honeurs waarnemen, want het boeit mij weinig, maar ik geloof dat hij wel beetje mediageil is... ook doordat hij sponsor heeft natuurlijk :).

Wij zijn underdogs, maar ik hoop dat we kunnen verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:37:

@robe
Had je hem via mij? Anyways laat maar weten als je is wilt spelen. Meestal als ik sf4 speel, pak ik nu de pc versie
Nee had em gekregen van een iemand van een website die ik onderhoud. Heb al enkele matches gespeeld, sommige waren wat frustraties maar begin beetje bij beetje te leren hoe je kan spelen met Ken.

Man man man wat een drama, m'n duim doet er zeer van maar ik heb in ieder geval een idee hoe Cody een beetje speelt
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/900977096985176061/D63E7DBF0D9037673A34E2C82E857478D05EDA83/?.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emerison en Team nederland heel veel succes gewenst tijdens de Canada cup. Justin won zei dat hij onder de indruk van jullie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Verslagen door Canada :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:01
en we hebben beeld :D

YouTube: Emersion vs Floe - Canada Cup 2012 SFIV Emersion vs Floe
YouTube: HumanBomb vs DoomDomainn - Canada Cup 2012 SFIV Humanbomb vs DoomDomainn

heb nu geen geluid maar bekijk ze thuis wel even, heb niet de hele canada cup gezien namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
misschien een rare vraag, maar werkt de Madcatz SE Streetfighter IV Stick ook met Tekken 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
Het fungeert gewoon als een reguliere controller, ja dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dank u :)
Dan wordt het misschien eens tijd om Tekken 6 voor een mooi prijsje op te pikken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:01:
Dank u :)
Dan wordt het misschien eens tijd om Tekken 6 voor een mooi prijsje op te pikken ...
Dan zou ik toch voor tekken tag 2 gaan ipv tekken 6. Tekken 6 wordt niet meer gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanx, ik zal er eens naar kijken :)
*eerst SF4AE weer eens op moet pakken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:19
dat silence.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
*silence breakthrough*

Ik heb nieuwe outfits voor Ryu, Akuma en Ken gedownload :)
Die 3e outfit van Akuma is gruwelijk!!!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn geruchten over toch een nieuwe balance patch, denk dat ik het dan toch weer zou oppakken, maar misschien ook niet. Ik kijk nog wel regelmatig video's maar zelf spelen is bijna helemaal klaar. Merk ook dat ik tegenwoordig lastiger tegenstanders vind online....heb me overigens wel ingeschreven bij de eventhubs fight tracker, dus wie weet heb ik straks veel vriendjes erbij op xboxlive en gfw :P, maar heb zowel mijn pc als xbox deze week nog niet aangehad...........

Misschien dat we met zijn allen darkstalkers op kunnen pakken straks? ;)

Verder wacht ik nog een op een mooie 'deal of the week' voor guilty gear.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:36:
Er zijn geruchten over toch een nieuwe balance patch, denk dat ik het dan toch weer zou oppakken, maar misschien ook niet. Ik kijk nog wel regelmatig video's maar zelf spelen is bijna helemaal klaar. Merk ook dat ik tegenwoordig lastiger tegenstanders vind online....heb me overigens wel ingeschreven bij de eventhubs fight tracker, dus wie weet heb ik straks veel vriendjes erbij op xboxlive en gfw :P, maar heb zowel mijn pc als xbox deze week nog niet aangehad...........

Misschien dat we met zijn allen darkstalkers op kunnen pakken straks? ;)

Verder wacht ik nog een op een mooie 'deal of the week' voor guilty gear.
Als het een gratis is lijkt het me wel wat. als het een nieuwe betaalde versie is (ook al is het maar 5 euro) laat ik et liggen. Ga niet SSF4:AE 2012 turbo aanschaffen. Nu is et wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het gerucht van de balans patch niet gericht op SFxTeken?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 16:03 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
SFxTekken is 10euro op steam :)
Actie duurt nog circa 30u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SFxT is geen gerucht maar feit, die patch komt er zeker weten.
Dit om de vele klachten over het spel proberen te verhelpen.

sxt op steam oei oei, dat is wel een heel mooi prijsje, en omdat ik steeds minder speel zit er toch hard over na te denken om de pc te pakken voor mijn online gaming en live niet te verlengen. Decissions decissions,,,,,,

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 22:16
Ik heb vorige week SFxT gekocht voor de pc en vind het een supervet spel, krijg vandaag een betere controller binnen speciaal voor fighting games, de Hori Fighting commander 3 pro. (kan gebruikt worden op de PS3 en PC)

Nu wil ik ook Super street fighter 4 arcade edition kopen, kan ik dat beter voor de PC kopen of voor de PS3?

Ik heb namelijk voor de PS3 naast die nieuwe controller ook nog een DualShock 3. Die Dualshock 3 heeft een veel betere D-pad dan de xbox 360 controller die ik op de pc gebruik. Als ik dan tegen een vriend speel is het verschil niet zo groot in controller.. (Fighting Commander vs DualShock 3 of Fighting commander vs xbox 360 controller)

Die xbox 360 controller is namelijk belachelijk slecht voor fighting games, die d-pad is een ramp en die stick kun je niet nauwkeurig genoeg die combos mee maken. (dat is ook de reden dat ik die nieuwe controller heb gekocht)

Zitten er grote verschillen tussen de PC en PS3 versie?

Ben geneigd voor de PS3 versie te gaan, ook al geeft mijn pc een veel mooiere beeldkwaliteit... (1080p + maxed out met mijn videokaart vs 720p op de PS3)

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook die fighting commander maar vond hem wat klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
360 versie :P

pc versie is technisch goed (mooiste idd) maar heeft minder spelers online.
ps3 versie heeft ' lag' maar op casual/starter niveau heb je daar zeer waarschijnlijk weinig tot geen last van.

Op de 360 heb je en de meeste spelers en geen lag.

Maakt het budget nog uit? Ik denk dat de ps3 versie nieuws iets an 16-18 euro doet. Met een steam sale had ik voor dat bedrag 4x het spel op de pc. (kan je er ook nog een aan je maat en misschien nog anderen geven :)
de 360 pad is idd waardeloos voor fighters, maar met genoeg oefening kan je een hoop, een van de beste spelers van nederlands speelt er mee.......

Oh en wat misschien ook meespeelt, updates etc. komen meestal eerst voor de consoles uit en later pas voor pc.
Verder zijn ze qua spel mogelijkheden vrijwel identiek.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Oke bedankt, ga dan denk ik toch voor de PS3 versie. Online boeit me eigenlijk niet zo veel.

Dan heb ik Streetfighter x tekken op de PC en Street fighter iv op de PS3. Kan ik kiezen of ik actief achter mn pc wil gaan spelen, of onder uit wil liggen en het wat rustiger aan wil doen op mn PS3. ;)

En over die 360 controller: Sorry hoor maar die combos zijn daar echt niet mee uit te voeren. Ook het schuin naar voren springen lukt amper, echt een ramp. Voor spellen als fifa is die juist weer wel heel goed! :)
Heh, ik ben het met je eens, maar nogmaals, een van de beste spelers van nederland speelt er dus mee. Als je het echt heeeel graag wilt kan je er dus wel mee overweg.
Het is dus (met veel talent en training) mogelijk, maar waarom zou je? Ik ga zelf die moeite niet doen, ik speel op mad catz fight pads, en als ik iets anders zou willen leren dan zou het een arcade stick worden.
Voor de duidelijk, ik adviseer dat jou dus zeker ook niet :)

Ik vind de dpad overigens waardeloos voor alle spellen, voor wapen wisselen e.d. voldoet het net. Maar overal waar ik digitale input wil pak ik wat anders. Qua dpad is de ps3 pad zwaar superieur.

10 second ninja DONE

• Pazienza
Hoe vind je die madcatz controllers? Ik heb gelezen dat ze op een gegeven moment kapot gaan... Niet direct maar na een paar maanden tot een jaar. (afhankelijk van hoe veel je speelt natuurlijk.)

Ik kan normaal gesproken overweg met zowel de xbox 360 controller als de Dualshock 3. Ik vind alleen de DS3 wel ietsjes beter over het algemeen, net zoals die d-pad dan merk je gewoon dat sony meer ervaring heeft met het maken van controllers dan MS.

Tja zo'n arcade stick is wel vet, maar om dat nou voor één spel te kopen... is toch weer een bak geld. Kan ik veel andere spellen van kopen op steam.

• Jimmy_
Xbox360 controller kan prima mee gewerkt worden, diverse topspelers uit o.a. de VS spelen er ook gewoon mee. PC speelt heel erg nice imo, en is volgens mij het snelste van de 3 platformen. De PS3 was iig iets slomer dan de 360 en meeste top spelers spelen ook op XBL ipv PSN. Volgens mij worden toernooien meestal ook op Xboxen gehouden.. niet zeker.

Zelf gebruik ik de MadCatz SFIV Tournament Edition Fight Stick (de éérste!). Inderdaad een bak geld, eerste week nadat ik hem had gekocht gelijk spijt van m'n aankoop gehad. Maar ach, dat forceert je wel een beetje tijd in het spel te steken om je geld er "terug uit" te krijgen ;). Oh, en het spel is imo veel leuker op een stick. Geeft het een hele nieuwe feel :).

• Pazienza
Jimmy_ schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:29:
Xbox360 controller kan prima mee gewerkt worden, diverse topspelers uit o.a. de VS spelen er ook gewoon mee. PC speelt heel erg nice imo, en is volgens mij het snelste van de 3 platformen. De PS3 was iig iets slomer dan de 360 en meeste top spelers spelen ook op XBL ipv PSN. Volgens mij worden toernooien meestal ook op Xboxen gehouden.. niet zeker.

Zelf gebruik ik de MadCatz SFIV Tournament Edition Fight Stick (de éérste!). Inderdaad een bak geld, eerste week nadat ik hem had gekocht gelijk spijt van m'n aankoop gehad. Maar ach, dat forceert je wel een beetje tijd in het spel te steken om je geld er "terug uit" te krijgen ;). Oh, en het spel is imo veel leuker op een stick. Geeft het een hele nieuwe feel :).
Ja, en met een Suzuki Alto mag je ook op de Nürnbergring. Als je een beetje rondkijkt op internet lees je dat de algemene consensus is dat de xbox 360 controller een ramp is voor fighting games.

Tja ik heb streetfighter x tekken al op de pc. Ik vind het dan wel leuk om streetfighter iv op de PS3 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pazienza schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:12:
Hoe vind je die madcatz controllers? Ik heb gelezen dat ze op een gegeven moment kapot gaan... Niet direct maar na een paar maanden tot een jaar. (afhankelijk van hoe veel je speelt natuurlijk.)
Ik heb er aardig veel mee gespeeld, en mijn eerste mad catz controller heeft het ruim 3 jaar volgehouden, hij heeft nu wat minor probleempjes met de dpad, maar ik heb em bij mijn pc op zolder liggen, en gister nog de sp ermee uitgespeeld.
Ook heb ik ook voor weinig de worstel variant aangeschaft, deze is mechanish niet 100% ook probleem in de dpad. Hij ziet er buiten de stickers en knoppen layout identiek uit, maar toch heb ik het idee dat het een budget model is.
Als laatste heb ik een SxT pad gekocht, dit bleek een SD (super deformed) variant te zijn, dus nog kleiner. Op zich werkt deze prima en deze gebruik ik ook op de xbox en als ik 'serieus' speel.
Ik kan normaal gesproken overweg met zowel de xbox 360 controller als de Dualshock 3. Ik vind alleen de DS3 wel ietsjes beter over het algemeen, net zoals die d-pad dan merk je gewoon dat sony meer ervaring heeft met het maken van controllers dan MS.
Ik vind de xpod pad op alle vlakken superieur aan fijner dan de ps3 pad, behalve dan dpad, dus dat ben ik weer niet met je eens, met een disclaimer, ik speel veel meer op de 360 dus het is ook gewenning
Tja zo'n arcade stick is wel vet, maar om dat nou voor één spel te kopen... is toch weer een bak geld. Kan ik veel andere spellen van kopen op steam.
Yup is een hoop geld, en toch een heel andere speelwijze dan pad, zou ik zelf alleen maar kopen als je echt serieus heel goed wil worden en/of tournooien enzo wil gaan spelen. Ben wel benieuwd hoe je sf4 gaat vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Sagat schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:30:
[...]

Ik heb er aardig veel mee gespeeld, en mijn eerste mad catz controller heeft het ruim 3 jaar volgehouden, hij heeft nu wat minor probleempjes met de dpad, maar ik heb em bij mijn pc op zolder liggen, en gister nog de sp ermee uitgespeeld.
Ook heb ik ook voor weinig de worstel variant aangeschaft, deze is mechanish niet 100% ook probleem in de dpad. Hij ziet er buiten de stickers en knoppen layout identiek uit, maar toch heb ik het idee dat het een budget model is.
Als laatste heb ik een SxT pad gekocht, dit bleek een SD (super deformed) variant te zijn, dus nog kleiner. Op zich werkt deze prima en deze gebruik ik ook op de xbox en als ik 'serieus' speel.

[...]

Ik vind de xpod pad op alle vlakken superieur aan fijner dan de ps3 pad, behalve dan dpad, dus dat ben ik weer niet met je eens, met een disclaimer, ik speel veel meer op de 360 dus het is ook gewenning

[...]

Yup is een hoop geld, en toch een heel andere speelwijze dan pad, zou ik zelf alleen maar kopen als je echt serieus heel goed wil worden en/of tournooien enzo wil gaan spelen. Ben wel benieuwd hoe je sf4 gaat vinden.
Haha ga SF4 toch maar voor de pc kopen.. Hij is nu zwaar in de aanbieding op steam, 10tje voor de arcade editie incl. alle extra kostuums.

Vind die fighting commander 3 pro wel echt lekker spelen!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 00:26
Zijn er nog mensen hier die sf4 ae op pc hebben die graag willen leren spelen of trainen. Ik heb hem ook met de steam sale gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Ja, ik heb je een pm gestuurd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat jullie gfwl tags hier ook achter anders, dan zet ik jullie in de spelers lijst in de op.

[semi ot]
Mensen hier al megaman x street fighter gespeeld? Man dat spel is nasty, wat een beatdown heb ik gehad!
Weet niet of ik er doorheen wil...zulke spellen geven wel voldoening als het lukt, maar ook erg frusti...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 00:26
GFWL: Xaia Masters - beginner

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je toegevoegd aan de lijst en zal je (ooit) wel toevoegen aan mijn account. Ben zelf geen beginner maar te lui/geen tijd om echt te trainen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Van de week Street Fighter X Tekken voor 12 euro gekocht :)
Voor dat bedrag zal het zeker wel de moeite waard zijn.
Ik zag tekken Tag 2 ook al voor 18 liggen.
Zijn jullie nog een beetje actief hier? *het is hier zo stil :P *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Spelen er nog mensen SFxTekken online op xbl? Heb hem alleen na release even gespeelt.

Speel zelf nog steeds vooral Starcraft II :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In maart is red fight district 2 daar wil ik heen, en als ik er dan toch ben wil ik ook wel spelen. Maar heb het spel amper aangeraakt laatste tijd. Omdat de nieuwe patch er is (toch?) vind ik sfxt ook wel interessant, helemaal voor 12 euro....

Verder heb ik goede herinneringen aan darkstalkers op mijn dreamcast dus die ga ik wsl ook nog wel aanschaffen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 10-02-2013 11:25 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ff heads up voor alle fighting game fans met een xbox. Kortings actie op fighting games vandaag op xbox live, doe er je voordeel mee!

Hoewel ik nog steeds SxT en TT2 voor 30 euro wil net zoals DvdKiwi.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
TT2 was een tientje op xbox marketplace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja gezien, Wel doen niet doen.......toen realiseerde ik me dat ik tekken 3,5,en 6 samen misschien net 3 a 5 uur gespeeld heb.......dan is zelf 10 euro te duur. SxT wordt steeds populairder lijkt het....daar heb ik dan toch wel 12 euro voor over, alleen de 2013 versie is betaalde dlc toch? Dacht eigenlijk dat ie net als 2012 voor ae gratis was.........

Heh, ze waren samen eigenlijk precies 30, want van SxT was 20 :X MAAR ik vond 20 teveel voor SxT t.o.v. de 12 de jij noemde, ook omdat bijvoorbeeld kof13 $10 was en 5 eur, SxT was $20 maar ook 20 euro?! Fail!

(iets over nederlanders en dubbeltje en eerste rang enzo :+ )

[ Voor 28% gewijzigd door Sagat op 05-03-2013 08:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik vraag me dus ook af of ik Tekken wel leuk ga vinden.
SF vind ik heel leuk, ik speel het helaas alleen te weinig.
Tekken trekt me op een of andere manier niet zo.
Misschien als Tekken 6 ooit voor 5 euro in de budget ligt dat ik 'm wel even meeneem.

3 a 5 uur voor een tientje is niet duur ;)
Ga 1x naar de bios, film van nog geen 2 uur bekijken en je bent het ook kwijt.

*edit*
Op de edit hierboven en je post hieronder:
Duidelijk :)

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok wordt beetje slowchat zo, maar:
3 a 5 uur totaal voor alle 3 games he, daar heb ik wel iets meer voor betaald (helemaal voor tekken 3, die speelde ik via bleem op de dreamcast, heb ik dus ook nog de bleem cd voor moeten kopen) .

Verder is gamen een relatief goedkope hobby als je kosten per uur rekent.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb gisteren met een maatje voor het eerst SFxT gespeeld.
Op zich een leuke game.
Wel een hoop nieuwe speciale moves/truucjes die je even onder de knie moet krijgen.
Wat ik vooral leuk vond was de arcade mode in tag team verband.
Dan zie je pas wat een ontzettend vette achtergronden er gebruikt worden.

Eerst hebben we het op easy geprobeerd, maar die hadden we met 2 vingers in de neus zo klaar.
Daarna op medium...
De eindbaas is qua moeilijkheid te vergelijken met Seth. Erg lastig op medium.
Het verschil tussen easy en medium is ook belachelijk groot.

Al met al nu de 12 euro al waard, al is het erg jammer dat een aantal vaste characters (oa Blanka) niet tot de standaardlijst behoren. Deze moet je als DLC kopen.

Als je alle DLC wilt kopen ben je toch weer een eurootje of 80 verder, dus dat wordt gewoon de standaard game spelen zonder DLC ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 08-03-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

KneoK

Not in a million lightyears

dvdkiwi schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:11:
Ik heb gisteren met een maatje voor het eerst SFxT gespeeld.
Op zich een leuke game.
Wel een hoop nieuwe speciale moves/truucjes die je even onder de knie moet krijgen.
Wat ik vooral leuk vond was de arcade mode in tag team verband.
Dan zie je pas wat een ontzettend vette achtergronden er gebruikt worden.

Eerst hebben we het op easy geprobeerd, maar die hadden we met 2 vingers in de neus zo klaar.
Daarna op medium...
De eindbaas is qua moeilijkheid te vergelijken met Seth. Erg lastig op medium.
Het verschil tussen easy en medium is ook belachelijk groot.

Al met al nu de 12 euro al waard, al is het erg jammer dat een aantal vaste characters (oa Blanka) niet tot de standaardlijst behoren. Deze moet je als DLC kopen.

Als je alle DLC wilt kopen ben je toch weer een eurootje of 80 verder, dus dat wordt gewoon de standaard game spelen zonder DLC ;)
Ik vind de extra characters wel de moeite waard om aan te schaffen voor die 15 euro, Cody, Blanka, Sakura en Dudley vind ik heel tof om mee te spelen. De rest is gewoon alternate costumes, extra kleurtjes, gem packs en andere onzin, dat vind ik zelf ook zonde om geld aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik speel SF x tekken inmiddels al een tijdje in 3D op de pc, ziet er op die manier nog beter uit!

In het begin had ik veel problemen met de xbox controller en de d-pad. Maar na een paar avondjes gaat het perfect nu, je moet dat ding gewoon even onder de knie krijgen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh grappig dat je een 2d fighter in 3d speelt ;)
Aan de andere kant, waarom niet.

Voor wat betreft de x-box pad, zie mijn eerdere posts.

Misschien komt SxT straks met de steam easter/holiday sales nog als leuke deal voorbij, if so dan zien we elkaar wellicht online.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Game is gewoon in 3D hoor! Anders kun je hem namelijk ook nooit in ware 3D krijgen ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen aan het oefenen voor RFD 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:05
Wie speelt hier nog op de PS3? Ik heb mijn xbox verkocht dus helaas, enkel PS3.

Mijn PSN ID = UrDown-

Dus voeg me toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Euh, ik, maar ik durf niet tegen jou :P
Ik speel zo af en toe maar eens, dus mijn skill level blijft op hetzelfde lage niveau hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Mijn PS3 was afgelopen zomer stuk gegaan, heb dus 9 maanden niet meer gespeeld.

Maar ik heb nu toch maar een nieuwe en heb SF vanochtend weer opgepakt. Ben het een klein beetje verleerd, maar dat komt wel goed denk ik. :p

PSN ID: OmePee

Btw Mootje, heb je nu 2 accounts? Ik speelde net tegen Mootje-, is die ook nog van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Ja dat is ook mijn oude account. Maar heb nu die als nieuwe. Dus voeg me op Urdown-. Main sagat Ryu adon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Is het echt dood hiero??

Ik zou graag voor deze x een tweaker toernooi willen organiseren. Wel met klein beetje hulp van Sagat als ie wilt helpen :*)

1 voorwaarde ik heb geen xbox meer, enkel PSN dus. Als er genoeg animo er is dan kunnen we wel beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
It be dead.........zat nog even te twijfelen om sf4 voor de ps3 te kopen toen ie in de psn actie was (7,50) maar ik speel mijn andere versies ook amper (hoewel ik wel, as i type, sf4 op de pc aan het installeren ben via steam :P ).

Maar anything i can do, laat maar weten :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Het is idd dood blijkbaar. Maar online kom ik genoeg mensen tegen. Trouwens ik las net een interview iemand van Sony over de ps4. De huidige accessoires bv de fightstick zullen gaan werken erop. Xbox is nog niet bekend, maat met hun absurde restricties zal het niet zo zijn.

Edit
Zojuist door madcatz verteld dat de ps3 sticks niet op ps4 werken.... -_-

[ Voor 13% gewijzigd door M0otje op 14-06-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik ben bijna klaar met verhuizen. Zodra ik een plekje voor de xbox heb gevonden ga ik denk ik wel weer wat spelen. Op werk laatst weer een paar potjes gedaan en heb daar wel weer zin door gekregen.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Iemand wel eens Tekken Revolutions gespeeld?
Ik hoorde dat het een soort Double Dragon achtige game is.
Hij is gratis te downloaden in de PS store, dus ik ga 'm eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pkunk schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:57:
Ik ben bijna klaar met verhuizen. Zodra ik een plekje voor de xbox heb gevonden ga ik denk ik wel weer wat spelen. Op werk laatst weer een paar potjes gedaan en heb daar wel weer zin door gekregen.
Can't resist, wat voor werk doe je dan?! En mocht je enigsinds een idee hebben wanneer je online bent, plemp het hier neer en ik zal kijken of ik je kan challengen :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Jammer dat het nogal dood is hiero :p Ik speel zo af en toe nog, dus als er nog PS3 spelers zijn, voeg me maar toe.

Zo'n toernooitje was overigens altijd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://store.steampowered.com/app/45760/ In de aanbieding voor 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:44:
[...]

Can't resist, wat voor werk doe je dan?! En mocht je enigsinds een idee hebben wanneer je online bent, plemp het hier neer en ik zal kijken of ik je kan challengen :D
Ik werk voor een internetbureau. Zo'n modern bureau met een glijbaan enzo :p

Maar de xbox staat aangesloten en ik ben weer een beetje aan het oefenen. Laatst een avondje gespeeld en nog maar net twee potjes gewonnen :')

[ Voor 4% gewijzigd door Pkunk op 01-07-2013 08:21 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Internetbureau? Misschien moet je me anders maar een website p/m-en ofzo om niet te veel off topic te gaan.......

Ik speel zelf eigenlijk nog maar weinig online, meestal (1x per 2 maanden.....en we spelen dan ook nog wel is kof of andere fighters) vs mijn vaste 'maatje' die meestal mijn ass kicked. Maar nog maar zelden ranked. Ze moeten maar snel ae2013 uitbrengen :D

#offtopic 2
pkunk is dat van star control 2 (realiseer het me na al die tijd dat ik je nick al ken van dit forum 8)7 ) ?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ja daar is het van ja. Speel dat spel nog steeds zo af en toe :p

Gisteren m'n stick uit een van de verhuisdozen vandaan getoverd en vreemd genoeg ging het daar beter mee dan m'n de controller. Vreemd omdat het eigenlijk altijd andersom is geweest. hihi

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heh, ik speel af en toe nog wel is met mijn oudere joypad, maar in mijn hoofd word dan echt elke mislukte input mogelijk daardoor veroorzaakt en haal ik mezelf vreselijk uit mijn spel, zou dat ding eigenlijk moeten weggooien.

Sowieso heb ik het idee dat het/mijn mashen de joypads makkelijk stuk maakt (go madcatz :/ ), alleen daarom twijfel ik ernstig om stick te leren. Misschien de volgende generatie ;)

offtopic:
wow, star control heb ik echt heeeeel lang niet meer gespeeld. Ik kocht mijn pc back then om doom te kunnen spellen, maar een toen al grafisch simpele game was stiekum veel leuker! Op een gegeven moment was er wel een (fan)remake, die probeerde ik wel, maar sc2 is voor mij eigenlijjk altijd een mp game geweest.
En de remake had helaas geen online mp en de tijd dat ik toen vrienden over de vloer had om samen mee te spelen was toen al aardig voorbij).
Vroegah was dat al best lastig, want er kon er maar 1 op stick spelen en een op keyboard....wel geniaal, erg veel lol mee gehad (met wat fantasie zou je het bijna een space fighting game kunnen noemen :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 06:53

justifire

Shut up and squat !!

En er komt weer een (betaalde) update voor SFIV
Ultra SFIV begin 2014
http://www.gamer.nl/nieuw...fighter-4-komt-begin-2014
Zie liever een SFV voor de next gen consoles.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat deel IV gewoonweg nog heel veel gespeeld wordt, waardoor deze update wordt uitgebracht. Overigens is het wel zo dat het een soort update wordt van SSF IV A, maar daarnaast tevens in de winkel te koop zal zijn. Na SF IV heb ik de SSF IV en Arcade Edition niet gekocht, maar dit lijkt de complete set te worden en is daarom misschien juist wel weer interessant.

@Justfire: Het is nog te vroeg voor SF V omdat er eerst een installed base moet zijn, die een dergelijke release rechtvaardigt. T x SF wordt ook bewaard voor een later moment.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 08:35 . Reden: reactie op nieuwsbericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 06:53

justifire

Shut up and squat !!

T x SF word ook niet uitgebracht door Capcom he ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik heb het spel een paar dagen geleden ook weer eens opgepakt, die update zorgt hopelijk voor wat extra belangstelling. Ik merk dat ik redelijk vastgeroest ben, dus dat wordt weer veel oefenen, ik ben wel benieuwd wie het 5e karakter zal zijn, maar de 4 aangekondigden doen me tot nu toe nog weinig, maar Hugo lijkt me wel grappig, alleen al vanwege zijn omvang, daar is een Zangief nog niets bij in vergelijking.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 23:15

KneoK

Not in a million lightyears

Vind het op zich wel jammer dat ze die 4 karakters rechtstreeks uit SFxT hebben getrokken, ze voegen niet zo vreselijk veel toe als je die ook speelt/hebt gespeeld.

Zou me niets verbazen als ze Asura van Asura's Wrath gaan toevoegen als vijfde karakter. Ryu en Akuma hebben immers ook een cameo gehad in dlc van dat spel.

Ik speel nog steeds zeer regelmatig online, vooral op de pc op het moment, en de nieuwe dlc gaat er in ieder geval bij mij zeker weer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
EVO dit jaar was siiick. Heeft iemand nog gekeken?

Beetje jammer van de SFxT characters inderdaad, had liever wat andere SF characters gezien of characters uit andere Capcom games. Ik hoop in ieder geval niet op Asura als 5e, maar dat ze gewoon weer een nieuwe ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:09:
T x SF word ook niet uitgebracht door Capcom he ;)
Weet ik. Namco Bandai brengt die uit, maar bewaren ze volgens mij ook voor de volgende generatie, want anders was hij al aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aryawn schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:32:
EVO dit jaar was siiick. Heeft iemand nog gekeken?
:Y :9~ _/-\o_

kof was al leuk, smash en injustice heb ik weinig mee. Wel haat voor superman nu :P
maar toen UMvC3 WOW, JWONG geebus! dat spel gaat veel te hard voor me maar toch heb ik er nu zin in gekregen :)
sf4 was ook genieten, alleen moest ik iets voor 7 uur de tv uit doen en ontbijt gaan maken, kids naar school brengen etc :( maar uiteraard daarna gelijk finale verder gekeken via archives, zonder dat ik al spoilers had gezien :D (mazzel dat ik de week vrij heb genomen).
Beetje jammer van de SFxT characters inderdaad, had liever wat andere SF characters gezien of characters uit andere Capcom games. Ik hoop in ieder geval niet op Asura als 5e, maar dat ze gewoon weer een nieuwe ontwerpen.
Als het maar niet een extra 'ik heb nog geen koffie gedronken vanochtend' evil-er Ryu word ofzo, enough shoto's :(

Verder ging het bij mij zo: Ultra edition aangekondig *O*
Release, begin 2014! -O-

Das way ver weg, plus een gedeelte van de spelers zal dan al migreren naar xb1/ps4? Ik zal hem sowieso kopen, zal nooit zeggen dat het spel perfect is maar sf4 voor mij gewoon de fijnste fighter.

PS: op de 360 is het momenteel capcom sale, en op de pc steam sale, dus mocht je nog is in de awesomeness die sf4 heet willen stappen 'now is the time!'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Ik speel zelf geen KOF, maar het is inderdaad altijd wel echt vermakelijk om naar te kijken :D Tijdens Injustice ben ik gaan slapen, dus ik heb Marvel moeten missen, maar die comeback van Justin tegen ChrisG was wel het eerste nieuws wat ik las. Wat een baas!

Wel op tijd wakker geworden voor AE top 8, dat was ook genieten :p

Hier trouwens meer nieuws over het 5e character in Ultra:
http://www.eventhubs.com/...heir-fighting-game-debut/
http://www.eventhubs.com/...h-related-street-fighter/

Het wordt dus geen Asura, en ook niemand die eerder in een fighting game is verschenen. Ben benieuwd! Ik zie mensen al speculeren over Daigo als speelbaar personage hahahah :D
Pagina: 1 ... 59 ... 62 Laatste