kof was al leuk, smash en injustice heb ik weinig mee. Wel haat voor superman nu
maar toen UMvC3 WOW, JWONG geebus! dat spel gaat veel te hard voor me maar toch heb ik er nu zin in gekregen

sf4 was ook genieten, alleen moest ik iets voor 7 uur de tv uit doen en ontbijt gaan maken, kids naar school brengen etc

maar uiteraard daarna gelijk finale verder gekeken via archives, zonder dat ik al spoilers had gezien

(mazzel dat ik de week vrij heb genomen).
Beetje jammer van de SFxT characters inderdaad, had liever wat andere SF characters gezien of characters uit andere Capcom games. Ik hoop in ieder geval niet op Asura als 5e, maar dat ze gewoon weer een nieuwe ontwerpen.
Als het maar niet een extra 'ik heb nog geen koffie gedronken vanochtend' evil-er Ryu word ofzo, enough shoto's
Verder ging het bij mij zo: Ultra edition aangekondig
Release, begin 2014!
Das way ver weg, plus een gedeelte van de spelers zal dan al migreren naar xb1/ps4? Ik zal hem sowieso kopen, zal nooit zeggen dat het spel perfect is maar sf4 voor mij gewoon de fijnste fighter.
PS: op de 360 is het momenteel capcom sale, en op de pc steam sale, dus mocht je nog is in de awesomeness die sf4 heet willen stappen 'now is the time!'