Mahvel 3 SSF4 AE en KOF HYPE:D:D::D vanaaf jammer dat de tijden alleen zo klote zijn
Ik dacht dat het om 16:00 uur was.. maar dan heb ik kennelijk een rekenfoutje gemaakt.. zit er zeker 12 uur naast?Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:04:
Mahvel 3 SSF4 AE en KOF HYPE:D:D::D vanaaf jammer dat de tijden alleen zo klote zijn
Ik zie het.. tis om 02:00

[ Voor 4% gewijzigd door Pkunk op 08-07-2012 17:14 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
In ander nieuws: In September komt een duo-pack van Marvel Superheroes en Marvel vs Capcom 1 op psn/xbl voor 15 euro. LEuk gedaan maar waar zijn de andere 2 cross over games?
EVO finale
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VYoqMv4gAsk]
de rests
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VYoqMv4gAsk]
de rests
[ Voor 33% gewijzigd door Pkunk op 09-07-2012 17:14 ]
Hallo met Tim
Wow, Infiltration walsde over iedereen heen zeg!
Maar ligt het aan mij of was het dit jaar niet zo heel hype? Misschien omdat Poongko niet iedereen 29 keer perfectte
Maar ligt het aan mij of was het dit jaar niet zo heel hype? Misschien omdat Poongko niet iedereen 29 keer perfectte
Firlian, wanneer heb je deze week tijd om ons potje te spelen?
is everything cool?
Ik wacht op jullie guys ... Emersion en Kneok
battle That shit out ! 
Zullen we vanavond paar casuals doen? Wie heeft er zin? Vanaf 20.00.
Zullen we vanavond paar casuals doen? Wie heeft er zin? Vanaf 20.00.
neem aan dat srkevo de archives wel up heeft, tenzij dat naturlijk betaald was maar dat lijkt me sterk.
heb alleen de losers finals van umvc3 nog gezien, fchamp vs chrisg, dat was best hype
heb alleen de losers finals van umvc3 nog gezien, fchamp vs chrisg, dat was best hype
de archives zijn officieel alleen toegangelijk voor mensen die betaald hebben ja (insert fffuuuu esports comments here
)
edit: las dat de non hd streams wel gratis zijn, zie link (zelf nog niet getest)
Heb in een arcade de finals op een beamer gekeken, was echt tof. Maar ben het eens dat AE niet zo heel erg hype was (misschien ook omdat het inmddels al vrij laat/vroeg was?) Infiltration was gewoon ZO veel beter dan de rest damn. Ook had ik niet zo veel met de meeste top 8 spelers
1 daigo, altijd leuk om hem te zien spelen
2 poongko idem, ook omdat ik hem irl heb meegemaakt
3 infiltration.......kende hem eigenlijk alleen van naam, wist niet dat ie zo goed was, wat heeft ie vorig jaar gedaan bij evo?
4 pr rog......weet dat het een goede boxer is, maar heb verder niks met em
5 xian huauw ofzo? Kende hem niet, goede cammy wel
6 human bomb....sakura speler, naam wel is voorbij horen komen maar verder ook niets
7Gamerbee, heh hem ken ik wel redelijk van streams etc, vond het ook leuk om hem te zien
8 dieminion.....guile speler verder zie pr rog, had eigenlijk wel gehoopt dat ik iets speciaals zou zien bij hem omdat het guile is en die normaal niet zo ver komt.......maar kon het niet waarmaken in de top8 imho
edit: las dat de non hd streams wel gratis zijn, zie link (zelf nog niet getest)
Heb in een arcade de finals op een beamer gekeken, was echt tof. Maar ben het eens dat AE niet zo heel erg hype was (misschien ook omdat het inmddels al vrij laat/vroeg was?) Infiltration was gewoon ZO veel beter dan de rest damn. Ook had ik niet zo veel met de meeste top 8 spelers
1 daigo, altijd leuk om hem te zien spelen
2 poongko idem, ook omdat ik hem irl heb meegemaakt
3 infiltration.......kende hem eigenlijk alleen van naam, wist niet dat ie zo goed was, wat heeft ie vorig jaar gedaan bij evo?
4 pr rog......weet dat het een goede boxer is, maar heb verder niks met em
5 xian huauw ofzo? Kende hem niet, goede cammy wel
6 human bomb....sakura speler, naam wel is voorbij horen komen maar verder ook niets
7Gamerbee, heh hem ken ik wel redelijk van streams etc, vond het ook leuk om hem te zien
8 dieminion.....guile speler verder zie pr rog, had eigenlijk wel gehoopt dat ik iets speciaals zou zien bij hem omdat het guile is en die normaal niet zo ver komt.......maar kon het niet waarmaken in de top8 imho
[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 10-07-2012 14:18 ]
10 second ninja DONE
@got tourney
Mootje heeft gelijk guys, probeer uiterlijk morgen die potten te spelen, dan hebben jullie iig nog 2 avonden om het te regelen, anders ga ik loten.
Mootje heeft gelijk guys, probeer uiterlijk morgen die potten te spelen, dan hebben jullie iig nog 2 avonden om het te regelen, anders ga ik loten.
10 second ninja DONE
Dieminion is redelijk goed bezig wat mij betreft, zeker de beste Guile speler op het moment. Normaal gesproken zou het top32 max voor em zijn, dus vrij blij dat hij top 8 heeft mogen doen, jammer dat hij uitgeschakeld is. Ook leuk is dat iedereen een andere char speelde in top 8, dus lekker wat diversity
Vanavond of morgenavond? Noem een tijd dan zal ik zorgen dat ik online ben.FREAKJAM schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:40:
Firlian, wanneer heb je deze week tijd om ons potje te spelen?
Shit ja, het toernooi
Omdat ik las dat Emersion vorige week geen tijd had heb ik er zelf ook helemaal niet meer aan gedacht. Ik zal 'm zo even een DM sturen Ik heb 'm een DM gestuurd, ik kan vanavond of morgen in ieder geval wel spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 10-07-2012 20:25 ]
Firlian - FOAMO 2-0 (uiteindelijk 9-2 ofzo).
Ik kan niks tegen bison, kneeshot naar voren af achter meteen een schop tegen m'n muil.
Nice games.
Ik kan niks tegen bison, kneeshot naar voren af achter meteen een schop tegen m'n muil.
Nice games.
is everything cool?
Ik had vanavond ineens het hele huis vol visite dus ik ben de matches met Emersion die we rond half 9 zouden spelen helemaal vergeten. Ik heb 'm net nog een bericht gestuurd via XBL maar hij reageerde niet dus wat mij betreft mag de winst naar Emersion.
KneoK - Emersion : 0 - 1
KneoK - Emersion : 0 - 1
Bracket bijgewerkt, Volgende ronde loopt tot en met zondag.
10 second ninja DONE
De bison kick is natuurlijk uber, maar is er echt geen enkele counter strategie? Wat werkte in de matches die je wel gewonnen hebt? Bovendien is Firlian natuurlijk niet echt 'de eerste de beste prutsert', vind het erg netjes dat je er nog 2 gepakt hebt van em!FREAKJAM schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:39:
Firlian - FOAMO 2-0 (uiteindelijk 9-2 ofzo).
Nice games.
10 second ninja DONE
Ik had er meer kunnen winnen als ik rustiger was gebleven. Ik gebruik erg vaak de kneeshot van Dee Jay als ik naar achter spring. Maar de roundhouse van Bison raakt mij als ik die jump naar achter doe op short range.
Veel fouten die ik maakte was dat ik throw probeerde bij een psycho crusher die ik blok. Bison kan meteen een follow up doen met lk lk x lk scissor kicks, dus die at ik vaak omdat ik throws derpte.
Bovendien maakte ik nog teveel executiefouten, links die ik miste en soms deed ik upkicks, terwijl het een sobat moest zijn. Meest baalde ik nog wel die ene ronde waar ik een supersnelle reactie had op een psycho crusher (ik deed ultra 2), doe vervolgens een throw wanneer hij opstaat, krijg ik een wake up ultra op m'n plaat.
Ik moet ook meer misbruik maken van de teleports die Bison doet als ik pressure uit voer. Standing hard punch punished een teleport van Bison naar achter, maar dan moet de range wel doable zijn.
Neemt niet weg dat Firlian een goede Bison speler is. Hij had me regelmatig gestunned en snel in de corner. Dee Jay kan niks in de corner, zijn wake up is slecht en hij heeft slechtste throw in de game van iedereen.
Ik moet Bison op zware afstand houden en flink zonen en "poken" met standing medium kick.
Ik speelde voor de potjes tegen Firlian tegen een andere Bison speler, en die ging uit mijn endless match omdat hij me maar saai vond spelen. Als Dee Jay speler ben ik helaas wel bijna verplicht zo te spelen. Ik moet nou eenmaal zonen en turtlen als Dee Jay speler
Veel fouten die ik maakte was dat ik throw probeerde bij een psycho crusher die ik blok. Bison kan meteen een follow up doen met lk lk x lk scissor kicks, dus die at ik vaak omdat ik throws derpte.
Bovendien maakte ik nog teveel executiefouten, links die ik miste en soms deed ik upkicks, terwijl het een sobat moest zijn. Meest baalde ik nog wel die ene ronde waar ik een supersnelle reactie had op een psycho crusher (ik deed ultra 2), doe vervolgens een throw wanneer hij opstaat, krijg ik een wake up ultra op m'n plaat.
Ik moet ook meer misbruik maken van de teleports die Bison doet als ik pressure uit voer. Standing hard punch punished een teleport van Bison naar achter, maar dan moet de range wel doable zijn.
Neemt niet weg dat Firlian een goede Bison speler is. Hij had me regelmatig gestunned en snel in de corner. Dee Jay kan niks in de corner, zijn wake up is slecht en hij heeft slechtste throw in de game van iedereen.
Ik moet Bison op zware afstand houden en flink zonen en "poken" met standing medium kick.
Ik speelde voor de potjes tegen Firlian tegen een andere Bison speler, en die ging uit mijn endless match omdat hij me maar saai vond spelen. Als Dee Jay speler ben ik helaas wel bijna verplicht zo te spelen. Ik moet nou eenmaal zonen en turtlen als Dee Jay speler
[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 12-07-2012 16:06 ]
is everything cool?
Ik dacht dat het een random ultra was, want mijn psycho crusher was point blank dacht ik... Dus toen had ik zoiets van, ok als jij een random ultra kan landen kan ik het ookFREAKJAM schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:21:
Meest baalde ik nog wel die ene ronde waar ik een supersnelle reactie had op een psycho crusher (ik deed ultra 2), doe vervolgens een throw wanneer hij opstaat, krijg ik een wake up ultra op m'n plaat.
Ik doe eigenlijk nooit een scissor kicks na een psycho crusher on block. Dus als ik dat ooit deed was het per ongeluk. Volgens mij wint throw ook altijd in die situatie.FREAKJAM schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:21:
Wat mij wel opviel is dat bijna elke cross-up psycho crusher on wake-up raak was. Als er iets was dat je games koste was het dat.
@Emersion: wanneer heb jij tijd om te spelen? Ik heb je niet meer in mijn vriendenlijst staan op xbl? Unfriend of andere nickname?
[ Voor 5% gewijzigd door firlian op 13-07-2012 00:20 ]
@kneok
Sorry man, ik was er eergister wel, ik zag je berichtje gister pas laat.
Hoop dat het tegen mootje goed is gegaan voor je.
@firlian,
Die unfriend was al van een redelijke tijd terug, ik had 100 personen en jij was al tijden niet meer online geweest door sc2 dacht ik, ik stuur je wel nieuwe invite.
ik kan vandaag of zondag middag, ik heb zaterdag een offline toernooi in hilversum en zondagavond een verjaardag waarschijnlijk.
@firlian,
Die unfriend was al van een redelijke tijd terug, ik had 100 personen en jij was al tijden niet meer online geweest door sc2 dacht ik, ik stuur je wel nieuwe invite.
ik kan vandaag of zondag middag, ik heb zaterdag een offline toernooi in hilversum en zondagavond een verjaardag waarschijnlijk.
Nee, die ultra was echt op reactie, ik zit te vaak met Dee Jay op me reet, dus heb altijd wel charge.firlian schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:56:
[...]
Ik dacht dat het een random ultra was, want mijn psycho crusher was point blank dacht ik... Dus toen had ik zoiets van, ok als jij een random ultra kan landen kan ik het ook
Zoals ik al zei, zit te vaak met Dee Jay op me reet te chargen. Ik weet nu nog steeds niet hoe ik een psycho crusher het beste kan blokken. (staand of zittend). Volgens mij weet ik niet wat ik moet doen op wake up. (zitten of staan) Misschien meer quick stand gebruiken.firlian schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:56:
[...]
Ik doe eigenlijk nooit een scissor kicks na een psycho crusher on block. Dus als ik dat ooit deed was het per ongeluk. Volgens mij wint throw ook altijd in die situatie.
Wat mij wel opviel is dat bijna elke cross-up psycho crusher on wake-up raak was. Als er iets was dat je games koste was het dat.
is everything cool?
Is er geen 2012 versie van SFIV AE voor de pc?Stark schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:04:
Super Street Fighter IV Arcade Edition nu €7,50 op steam voor 8 uur lang.
Geeft niks joh, ik was sowieso al veel te laat met dat berichtje. Gisteren had ik afgesproken met wat mensen om AE en SFxT te spelen, toen kwam jij in de lobby en kreeg ik vlak na onze eerste match al direct de uitnodiging van Mootje dus alles liep een beetje door elkaar. Tegen hem is het fantastisch gegaan, hij heeft me twee keer met 2-0 afgedroogdEmersion schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:33:
@kneok
@firlian,
KneoK - Mootje dus 2 - 0. Gefeliciteerd Mo!!
@firlian >> Geen 2012 voor pc inderdaad. Blijkbaar is de pc helemaal niet interessant voor Capcom, allemaal beloftes maar niets waarmaken. Ook SFxT heeft vorige week pas patch 1.02 gehad terwijl ze op de consoles al bij 1.05 zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 13-07-2012 19:28 ]
Mmmzz... de knoppen op mijn madcatz stick beginnen wat raar te doen.
De HP reageert niet altijd.
Dat begon ik te merken toen ik er vrijwel geen heavy Hadoukens en Shuryokens meer uit kreeg, terwijl die normaal toch redelijk simpel uit te voeren zijn.
Ik heb HP tijdens gewoon staan een aantal ingedrukt (met pauzes), maar er komt niet altijd een HP uit.
Misschien eens openschroeven om te kijken of het op te lossen is.
Anders een TE round 2 bestellen
De HP reageert niet altijd.
Dat begon ik te merken toen ik er vrijwel geen heavy Hadoukens en Shuryokens meer uit kreeg, terwijl die normaal toch redelijk simpel uit te voeren zijn.
Ik heb HP tijdens gewoon staan een aantal ingedrukt (met pauzes), maar er komt niet altijd een HP uit.
Misschien eens openschroeven om te kijken of het op te lossen is.
Anders een TE round 2 bestellen
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 13-07-2012 20:13 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Of gewoon sanwa buttons kopen. Heb dezelfde stick en gelijk sanwa buttons/stick erbij gekocht, nog nooit problemen mee gehad.
Achteraf gezien had ik liever de TE gekocht omdat die wat zwaarder is.
Sanwa buttons?
Ik zal eens gaan googlen, ik zit niet zo in het fighterwereldje als de meeste posters hier
Verlies ook bijna al mijn potjes, maar het gaat langzaam beter.
Eigenlijk moet ik er meer tijd insteken, maar die wordt al opgeslokt door Battlefield
Heb een maatje AE cadeau gedaan, dus dat wordt zeker meer spelen
Ik zal eens gaan googlen, ik zit niet zo in het fighterwereldje als de meeste posters hier
Verlies ook bijna al mijn potjes, maar het gaat langzaam beter.
Eigenlijk moet ik er meer tijd insteken, maar die wordt al opgeslokt door Battlefield
Heb een maatje AE cadeau gedaan, dus dat wordt zeker meer spelen
Ik zou voor mijn neef nog een keer sf4 kopen, en heb dus gister de 4 pack gekocht voor 22 euro, the price is right!
Voor mijn gevoel zijn de controls niet helemaal 1 op 1 het zelfde, voor ultra motions lijken af en toe niet herkend te worden? Ook had ik problemen met seth zijn dragon punch (kreeg maar 1 hit of eerst zijn down heavy punch) maar na testen op de xbox bleek dat meer aan mezelf te liggen.....of mijn joypad, ja die was het
)
Al hoewel er waren toch ook problemen voor joypad spelers qua pc versie SxT.....? Maar ik dacht dat die helemaal niet konden spelen eigenlijk.
Ook geneuzel met mijn live pc acount (geen idee of gfwl filtert en kijkt op illigale games, maar no way in hell dat ik risceer dat mijn betaalde xbox live abbo gebanned wordt omdat ik een keer een spelletje getest heb..,) maar das uiteindelijk wel gelukt. Oh ja, ondanks dat ik 2x de auto gesloopt heb daarvoor geen achievement gehad en ook de highscore werd niet gesaved
Vraag me af of er wel achievements zijn op de pc.....en idd de 2012 update, ik dacht eigenlijk dat die er al lang was....maar dat maakt voor mij niet uit omdat ik toch maar verwacht een paar casuals met mijn neef te doen.
Wel zit het op de pc een stuk beter uit zeg, en dat terwijl ik maar een instap (misschien al budget inmiddelds?) videokaartje heb.....radeon 5700).
Anyways voor de pc spelers mijn gfwl tag is S4g4tNLpc, maar laat het hier even weten als je wilt spelen, denk niet dat ik erg vaak spontaan online zal zijn.
Voor mijn gevoel zijn de controls niet helemaal 1 op 1 het zelfde, voor ultra motions lijken af en toe niet herkend te worden? Ook had ik problemen met seth zijn dragon punch (kreeg maar 1 hit of eerst zijn down heavy punch) maar na testen op de xbox bleek dat meer aan mezelf te liggen.....of mijn joypad, ja die was het

Al hoewel er waren toch ook problemen voor joypad spelers qua pc versie SxT.....? Maar ik dacht dat die helemaal niet konden spelen eigenlijk.
Ook geneuzel met mijn live pc acount (geen idee of gfwl filtert en kijkt op illigale games, maar no way in hell dat ik risceer dat mijn betaalde xbox live abbo gebanned wordt omdat ik een keer een spelletje getest heb..,) maar das uiteindelijk wel gelukt. Oh ja, ondanks dat ik 2x de auto gesloopt heb daarvoor geen achievement gehad en ook de highscore werd niet gesaved
Vraag me af of er wel achievements zijn op de pc.....en idd de 2012 update, ik dacht eigenlijk dat die er al lang was....maar dat maakt voor mij niet uit omdat ik toch maar verwacht een paar casuals met mijn neef te doen.
Wel zit het op de pc een stuk beter uit zeg, en dat terwijl ik maar een instap (misschien al budget inmiddelds?) videokaartje heb.....radeon 5700).
Anyways voor de pc spelers mijn gfwl tag is S4g4tNLpc, maar laat het hier even weten als je wilt spelen, denk niet dat ik erg vaak spontaan online zal zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 14-07-2012 09:18 ]
10 second ninja DONE
Freakjam wij zijn ook weer aan de beurt
Wanneer heb jij tijd? Ik kan in principe elke avond wel tussen 20:00 en 21:00..
Hallo met Tim
Emersion - Firlian: 2-1
Hoe was het met je off line toernooi gegaan eerder die dag eigenlijk?
Hoe was het met je off line toernooi gegaan eerder die dag eigenlijk?
Niet zo goed , pools gehaald, daarna tegen doomdomainn verloren in goede match.
Daarna een slechte match van mijn kant verloren tegen takari waarin in combo naar combo dropte zelfs op makkelijke punishes zoals ex-zonk block.
Maarja ik had ook niet echt geoefend van te voren want het was maar een klein toernooitje.
Toch balen
Daarna een slechte match van mijn kant verloren tegen takari waarin in combo naar combo dropte zelfs op makkelijke punishes zoals ex-zonk block.
Maarja ik had ook niet echt geoefend van te voren want het was maar een klein toernooitje.
Toch balen
pkunk en freak, eigenlijk had deze ronde vandaag klaar moeten zijn, probeer het morgen echt afgerond te hebben.
10 second ninja DONE
Waar en welke buttons heb je gekocht als ik vragen mag?firlian schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:36:
Of gewoon sanwa buttons kopen. Heb dezelfde stick en gelijk sanwa buttons/stick erbij gekocht, nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb zitten googlen, maar voor mij is het allemaal hocus pocus
Als ik advies van een ervaringsdeskundige kan krijgen, graag
woops, vergeten!
Vanavond zal ik er zijn. 20:00 goed?
is everything cool?
http://www.arcadeshop.de/...pi06vss6aldoevd2nseb4d5s6dvdkiwi schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:30:
[...]
Waar en welke buttons heb je gekocht als ik vragen mag?
Ik heb zitten googlen, maar voor mij is het allemaal hocus pocus
Als ik advies van een ervaringsdeskundige kan krijgen, graag
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 16-07-2012 11:44 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gracias
2012 update voor pc is er gewoon hoor 
@sagat: moeten we een keertje spelen in ieder geval, heb al heel lang niet meer gespeeld dus van mijn kant zal het wel uberroestig gaan zijn
@sagat: moeten we een keertje spelen in ieder geval, heb al heel lang niet meer gespeeld dus van mijn kant zal het wel uberroestig gaan zijn
@dvdkiwi
Neem ook een kijkje bij http://www.shadaloo.eu/
Die word gerund door een nederlander, niks tegen ze germans hoor, maar support our local economy, crisis blaat blaat
@akeandra
haha ik ben ook maar een amateur dus we zien het wel, lijkt me iig wel leuk om tegen andere, non360 , gotters te spelen
Laat maar weten wanneer je een keer tijd hebt, ik kan meestal na 21.00 wel, maar ga maar zelden spontaan online (en ik heb ook nog d3 als afleiding...) vanaaf moet ik iig iemand helpen pre-verhuizen, dus dat gaat em niet worden. rest van de week ben ik nog redelijk vrij.
Neem ook een kijkje bij http://www.shadaloo.eu/
Die word gerund door een nederlander, niks tegen ze germans hoor, maar support our local economy, crisis blaat blaat
@akeandra
haha ik ben ook maar een amateur dus we zien het wel, lijkt me iig wel leuk om tegen andere, non360 , gotters te spelen
Laat maar weten wanneer je een keer tijd hebt, ik kan meestal na 21.00 wel, maar ga maar zelden spontaan online (en ik heb ook nog d3 als afleiding...) vanaaf moet ik iig iemand helpen pre-verhuizen, dus dat gaat em niet worden. rest van de week ben ik nog redelijk vrij.
10 second ninja DONE
Ik heb ze een mailtje gestuurd Sagat.
Thanx voor de link
edit*
Heb reactie terug.
Ik weet welke buttons ik nodig heb.
Schijn een beetje te moeten schuren om de gaten iets groter te maken.
Qua prijs valt het me reuze mee
Thanx voor de link
edit*
Heb reactie terug.
[ Voor 58% gewijzigd door Superkiwi op 16-07-2012 15:28 ]
Check!FREAKJAM schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:31:
woops, vergeten!
Hallo met Tim
Freakjam 2 - 1 Pkunk
GG dude! Leuke spannende potjes. Je hebt een solide speelstijl waar ik moeite heb geduld tegen op te brengen
Wist trouwens niet dat jij zoveel punten had.. Aan de andere kant.. ik heb er ook wel erg weinig
GG dude! Leuke spannende potjes. Je hebt een solide speelstijl waar ik moeite heb geduld tegen op te brengen
Hallo met Tim
FOAMO - Pkunk 2-1
Ik was erg lucky tegen je Akuma. Je maakte handig gebruik van je sweeps, die erg goed werken tegen Dee Jay. Ik was 1 ronde mad lucky, want ik combo'de een achterwaarste (gebufferde) knee shot into een ultra 2 toen je een raging demon probeerde (iets wat me nog nooit gelukt is, nooit heb gezien en nog nooit had geprobeerd).
Ik vind je 300pp onwaardig, je speelt beter voor iemand met 300pp. Toen ik warm was gedraaid gingen me potjes wel beter moet ik zeggen!
Good games!
@Mootje
Wij mogen weer! Wanneer kan je?
Ik was erg lucky tegen je Akuma. Je maakte handig gebruik van je sweeps, die erg goed werken tegen Dee Jay. Ik was 1 ronde mad lucky, want ik combo'de een achterwaarste (gebufferde) knee shot into een ultra 2 toen je een raging demon probeerde (iets wat me nog nooit gelukt is, nooit heb gezien en nog nooit had geprobeerd).
Ik vind je 300pp onwaardig, je speelt beter voor iemand met 300pp. Toen ik warm was gedraaid gingen me potjes wel beter moet ik zeggen!
Good games!
@Mootje
Wij mogen weer! Wanneer kan je?
[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 17-07-2012 08:39 ]
is everything cool?
Even een aparte post:
Drakenslag is gemerged met Dutchnoobz.nl
Je kunt de community nu bereiken op dutchnoobz.nl en het forum op community.dutchnoobz.nl
Ze zijn nog druk bezig met de laatste puntjes, maar drakenslag.com is no more. (Je wordt wel geforward als het goed is).
Drakenslag is gemerged met Dutchnoobz.nl
Je kunt de community nu bereiken op dutchnoobz.nl en het forum op community.dutchnoobz.nl
Ze zijn nog druk bezig met de laatste puntjes, maar drakenslag.com is no more. (Je wordt wel geforward als het goed is).
is everything cool?
Ik zal de start post bijwerken. Misschien sowieso nog is een keer grondig onder handen nemen. Het wordt weer wat rustiger hier at work dus wie weet

10 second ninja DONE
Vergeet niet om er een button-wrench bij te bestellen, ding kost geen drol en maakt het instaleren van de knoppen een stuk makkelijker !dvdkiwi schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:18:
Ik heb ze een mailtje gestuurd Sagat.
Thanx voor de link
edit*
Heb reactie terug.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gezien ze redelijk dicht bij mij in de buurt zitten heb ik eens gevraagd of ze een werkplaats oid hebben en
zelf ook modificaties doen.
Het antwoord was positief, dus er wordt binnenkort een ritje naar Barendrecht gemaakt
6 clear buttons, 2 witte buttons en een stick.
zelf ook modificaties doen.
Het antwoord was positief, dus er wordt binnenkort een ritje naar Barendrecht gemaakt
6 clear buttons, 2 witte buttons en een stick.
M00tje&Foamo, probeer de pot vanaaf of morgen even te spelen svp.
10 second ninja DONE
Mootje - FOAMO 2-1 ggs man je Sagat kan ik niet tegenop
[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 20-07-2012 23:42 ]
is everything cool?
Mootje dit weekend tijd om onze match te spelen?
Foamo, je dj is enorm gegroeid. Je ziet duidelijk het verschil van paar maanden terug. Veel oefenen, of toch door het nieuwe scherm, of beide?
Firlian, dit weekend is goed. Ik kan vanavond na 20.00. Morgen is ook goed. Zeg me een tijdstip dan probeer ik er te zijn.
Firlian, dit weekend is goed. Ik kan vanavond na 20.00. Morgen is ook goed. Zeg me een tijdstip dan probeer ik er te zijn.
Ik denk beiden, maar vooral geoefend. Me links zijn beter en vooral me zoning/footsies zijn beter. Soms nog fouten die ik niet mag maken, maar toch maak (teveel shit op wakeup, en me ultra setups mogen beter).
Maar thanks for the compliments :-)
Maar thanks for the compliments :-)
is everything cool?
Vanavond na 20.00 is ok. 2030 dan?M0otje schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 06:48:
Edit: later kan ook, zeg maar wanneer je er klaar voor bent...
[ Voor 13% gewijzigd door firlian op 21-07-2012 20:24 ]
Firlian - Mootje : 2 - 0
GGs. Koud spelen is eng
GGs. Koud spelen is eng
Firlian&Emersion, niet de grand finale vergeten he
10 second ninja DONE
was dat ook gewoon best of 3? of best of 5? ik ben het kwijt.
Firlian, roep maar een dag (behalve vrijdag) en een tijd, dan kom ik wel opdagen.
Firlian, roep maar een dag (behalve vrijdag) en een tijd, dan kom ik wel opdagen.
Best of 3 was het altijd toch? Maar ik kom uit de loosers bracket dus moet 2 sets winnen, jij 1.
Woensdagavond 2100?
Woensdagavond 2100?
[ Voor 3% gewijzigd door firlian op 24-07-2012 16:30 ]
Ik twijfelde zelf heel even dus heb het teruggezocht (regels got tourney 5), Default ronden&tijd, best of 3 matchesfirlian schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:29:
Best of 3 was het altijd toch? Maar ik kom uit de loosers bracket dus moet 2 sets winnen, jij 1.
Woensdagavond 2100?
Als jullie dat beide echter graag best of 5 zouden willen heb ik er geen problemen mee.
We hebben het lang geleden al is eerder gedaan (ook op verzoek van Emersion btw)
Maar dan best of 5 per match, dus 3 rondes winnen ipv van 2......wel nog steeds best of 3 qua totaal aantal matches.
Maar daarna zijn we weer terug gegaan naar best of 3. Voornamelijk (denk ik?) omdat je dan niets hoeft aan te passen bij create match.
Verder heeft Firlian idd gelijk, mocht hij de eerste best of 3 (of 5) winnen dan valt Emersion in de verliezersronde en moet er nog een set gespeeld worden.
Succes beide!
10 second ninja DONE
Ik kan vanavond wel, maar liever om 22:00 dan 21:00, omdat ik nog ff wil sporten vanavond.
Verder doen we wel maar gewoon best of 3 dan, tenzij firlian anders wil
Verder doen we wel maar gewoon best of 3 dan, tenzij firlian anders wil
22:00 is geen probleem. Best of 3 gewoon.
Emersion vs firlian 2-0
Ggs en bedankt voor het hosten weer sagatnl
Ggs en bedankt voor het hosten weer sagatnl
Congrats. Btw wat ik wel vaker zie op utube zijn sets waarin je iemand uitdaagt en first to 5 worden gespeeld. Ik daag hierbij Firlian uit voor een "first-to-5" uitdaging
regels simpel, 3 rounds, 99 sec. , geen character switch, ongeacht verlies of een win. Andere kunnen ook wel dat doen. Anders is het weer maanden stil totdat weer sagatnl een toernooi host
hehe leuk idee m00tje!
Ik wil zelf eigenlijk wel wraak op die Akuma van Pkunk! Deze keer niet mijn glass canon maar gewoon met Sagat dan, what u say Pkunk?
@Emersion
Congrats & graag gedaan! Het enige jammere vind ik dat er weinig matches gefilmed zijn en hier neergezet (maar daar ben ik zelf ook schuldig aan
)
Over het volgende tournooi, ik hou er vaak tijd tussen omdat ik in mijn hoofd heb dat mensen wellicht geen zin hebben om gelijk weer aan de bak te gaan. Maar ik ben er heel makelijk in hoor, als mensen nog een tournooi willen, dan draait ik em zo in elkaar.
Sowieso had ik nog een verzoek van een gast speler om weer mee te mogen doen. Misschien kijken of we dan weer 16 man kunnen krijgen?
Ik wil zelf eigenlijk wel wraak op die Akuma van Pkunk! Deze keer niet mijn glass canon maar gewoon met Sagat dan, what u say Pkunk?
@Emersion
Congrats & graag gedaan! Het enige jammere vind ik dat er weinig matches gefilmed zijn en hier neergezet (maar daar ben ik zelf ook schuldig aan

Over het volgende tournooi, ik hou er vaak tijd tussen omdat ik in mijn hoofd heb dat mensen wellicht geen zin hebben om gelijk weer aan de bak te gaan. Maar ik ben er heel makelijk in hoor, als mensen nog een tournooi willen, dan draait ik em zo in elkaar.
Sowieso had ik nog een verzoek van een gast speler om weer mee te mogen doen. Misschien kijken of we dan weer 16 man kunnen krijgen?
10 second ninja DONE
@sagat
Ik kan kijken of ik de matches nog in mijn laatste 30 matches heb staan en dan ga ik ze wel even iphonen
Ik kan kijken of ik de matches nog in mijn laatste 30 matches heb staan en dan ga ik ze wel even iphonen
@Tourney
Gratz aan Emersion. Dik verdiend, beste gotter by far.
Challenge accepted
Moet je de matches eigenlijk wel opnemen.
Haha, m0otje wants to run it back!M0otje schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 07:27:
Congrats. Btw wat ik wel vaker zie op utube zijn sets waarin je iemand uitdaagt en first to 5 worden gespeeld. Ik daag hierbij Firlian uit voor een "first-to-5" uitdagingregels simpel, 3 rounds, 99 sec. , geen character switch, ongeacht verlies of een win. Andere kunnen ook wel dat doen. Anders is het weer maanden stil totdat weer sagatnl een toernooi host
Challenge accepted
Hehe ik heb in mijn lijst eigenlijk 1 andere Dictator speler uit Spanje, maar die heeft meestal lag. Ik wil deze matchup eigenlijk meer leren tegen Adon. vind het een lastig match. Uhm heb jij een recorder aangesloten op xbox? Of maybe iemand anders die dan mee kan kijken, om op te nemen? Vind het meestal crappie op een telefoon.firlian schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:08:
@Tourney
[...]
Haha, m0otje wants to run it back!![]()
Challenge accepted![]()
Daarnaast zou ik een duel tegen Oguz en Foamo willen zien.
[ Voor 4% gewijzigd door M0otje op 26-07-2012 23:11 ]
Duel tegen mij? Jij tegen mij? Firlian tegen mij? Of Foamo tegen mij?
Of allemaal tegen mij
Of allemaal tegen mij

Alles kan. Maar ik bedoelde jij vs foamoOguz286 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:42:
Duel tegen mij? Jij tegen mij? Firlian tegen mij? Of Foamo tegen mij?
Of allemaal tegen mij![]()
@Emersion video
De matches eerder in de winners bracket waren spannender
De matches eerder in de winners bracket waren spannender
klopt firlian, volgende keer zal ik wel alle matches die ik doe "iphonen"
Misschien ooit eens capture apparatuur aanschaffen om eens mee te hobbyen.
Misschien ooit eens capture apparatuur aanschaffen om eens mee te hobbyen.
Ik heb SSF4: Arcade Edition voor de pc gekocht.
Nu was ik benieuwd of een fight stick essentieel is in het onder de knie krijgen van moves. De goedkoopste die ik heb gevonden is van het merk Big Ben maar dat is al snel €130.
Dus vandaar dat ik denk ik maar ga voor een xbox 360 controller die geschikt is voor de PC aangezien ik zelf een 360 heb gehad, lijkt me dat het handigst kwa wennen aan de knoppen.
Werkt zo'n 360 controller een beetje kwa moves?
Nu was ik benieuwd of een fight stick essentieel is in het onder de knie krijgen van moves. De goedkoopste die ik heb gevonden is van het merk Big Ben maar dat is al snel €130.
Dus vandaar dat ik denk ik maar ga voor een xbox 360 controller die geschikt is voor de PC aangezien ik zelf een 360 heb gehad, lijkt me dat het handigst kwa wennen aan de knoppen.
Deze Viper speelt op een pad. Of deze zangief. Dus ja, het kan prima. Helemaal als je net begint zal het er niet aan liggen dat je moves er niet uitkomen maar zal je verliezen op tactiek. Wil niet zeggen dat een stick best kan helpen als je daar meteen mee begint. Ik bent het nog steeds niet gewendVeldKoe schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:51:
Ik heb SSF4: Arcade Edition voor de pc gekocht.
Hallo met Tim
Chris van Shadaloo.eu heeft mijn knoppen en stick vervangen voor Sanwa onderdelen.
Het voelt een stuk beter nu, alsof je meer voelt wat je doet
Thanx voor de hulp hier
*wat niet wil zeggen dat ik nu plots potjes ga winnen haha*
Deze Ryu video ga ik eens goed bestuderen:
YouTube: GG Halibel [Guile] vs FinestFighters [Ryu] SSF4 Arcade Edition EPIC Endless Battles
Hij lijkt er niet heel veel lastige combo's uit te gooien, maar hij weet wel wat ie doet.
Het voelt een stuk beter nu, alsof je meer voelt wat je doet
Thanx voor de hulp hier
*wat niet wil zeggen dat ik nu plots potjes ga winnen haha*
Deze Ryu video ga ik eens goed bestuderen:
YouTube: GG Halibel [Guile] vs FinestFighters [Ryu] SSF4 Arcade Edition EPIC Endless Battles
Hij lijkt er niet heel veel lastige combo's uit te gooien, maar hij weet wel wat ie doet.
[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 30-07-2012 04:45 ]
Als je een nederlandse ryu wil bekijken, bekijk dan aub naar doomdomainn, die weet veel beter wat hij doet, finestfighters vecht daar met iemand die voor de lol guile kiest.
En Daigo natuurlijk als je naar het buitenland gaat kijken
En Daigo natuurlijk als je naar het buitenland gaat kijken
Inderdaad wat Emersion zegt. Finestfighters is een degelijke Ryu speler (zijn main is Dhalsim), maar ik zou inderdaad zoeken naar youtube vids van Doomdomain, is beste Ryu van .nl, misschien wel van .eu
xWAx Solid is ook een "solid" Ryu, maar die speelt redelijk flashy. En idd Daigo! (zoeken op youtube anders naar ryu gameinn)
xWAx Solid is ook een "solid" Ryu, maar die speelt redelijk flashy. En idd Daigo! (zoeken op youtube anders naar ryu gameinn)
is everything cool?
Ik zag gister idd een filmpje van die solid, wow, zelden zo'n agressieve ryu gezien, akuma achtig zou ik zeggen.
Verder is er ook een betaalde guide van ryu te vinden via cross counter. Maar geen idee of dat het geld waard is. De expert is air, natuurlijk een top speler, maar eigenlijk meer subtop dan echt top imho. Meestal top32 bij majors.......iig niet (semi) consitent top8 ala daigo of justin ofzo
Dichter bij huis.....
Verder speelt mootje een leuke ryu, en hebben we ook nog Joey, maar geen idee of ie nog veel sf4 doet...
* Sagat kijkt naar oguz......heb jij nog contact met hem?
@pkunk
Deze week gebeurt er het een en ander in mijn prive sfeer, dus ik doe dit even onder voorbehoud, maar voorzichtig vrijdag as prikken? uurtje of 22.00 ofzo? Ik wil namelijk eerst even warm spelen tegen een andere akuma.
Verder is er ook een betaalde guide van ryu te vinden via cross counter. Maar geen idee of dat het geld waard is. De expert is air, natuurlijk een top speler, maar eigenlijk meer subtop dan echt top imho. Meestal top32 bij majors.......iig niet (semi) consitent top8 ala daigo of justin ofzo
Dichter bij huis.....
Verder speelt mootje een leuke ryu, en hebben we ook nog Joey, maar geen idee of ie nog veel sf4 doet...
@pkunk
Deze week gebeurt er het een en ander in mijn prive sfeer, dus ik doe dit even onder voorbehoud, maar voorzichtig vrijdag as prikken? uurtje of 22.00 ofzo? Ik wil namelijk eerst even warm spelen tegen een andere akuma.
10 second ninja DONE
xWAx Solid is vrij agressief, maar ik ken een Ryu die nog agressiever speelt en die ook echt speelt alsof ie overal schijt aan heeft. Google maar eens op jyobin. (Dat Roo). Maar ik zou niet zijn speelstijl leren haha!
Bedoel je niet deze van crosscounter?
Bedoel je niet deze van crosscounter?
[ Voor 8% gewijzigd door FREAKJAM op 30-07-2012 13:45 ]
is everything cool?
Komend weekend heb ik al plannen. Maar ik ben de rest van de komende 2 weken vrij met vooralsnog geen vakantieplannen dus we moeten zeker wel ergens een tijd kunnen prikkenSagat schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:21:
@pkunk
Hallo met Tim
Dooms is zeker goed. Ben en gister rankend tegengekomen 1-1 werd t
Wie is er voor in vandaag aantal casuals?
Wie is er voor in vandaag aantal casuals?
Heb laatst 3S gespeeld met hem, maar verder niet echt vaak meer.Sagat schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:21:
Dichter bij huis.....
[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 31-07-2012 02:22 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
@Foamo
zeker ook een leuke speler om te zien die jyobin, jammer van die full screen ultra alleen
Linkie
Maar all kidding aside, ik zag ook een fimpie waar ie laugh pakte, das ook niet bepaald de eerste de beste
En ja dat was idd het filmpje wat ik bedoelde, dacht dat ie alleen als betaalde download was, zo is ff op mijn gemakkie bekijken
@Pkunk
is goed man, we prikken volgende week ergens een avondje
@Vegeta
Ben je terug?
Hell, It's about time
@oguz
haha, komt ervan als die vrouwen zich met iemand gaan bemoeien
Vraag em maar wanneer hij naar de nozomi arcade gaat, kom ik zijn ass wel kicken met hd remix (want dan kan ik met pad spelen
)
zeker ook een leuke speler om te zien die jyobin, jammer van die full screen ultra alleen

Linkie
Maar all kidding aside, ik zag ook een fimpie waar ie laugh pakte, das ook niet bepaald de eerste de beste
En ja dat was idd het filmpje wat ik bedoelde, dacht dat ie alleen als betaalde download was, zo is ff op mijn gemakkie bekijken
@Pkunk
is goed man, we prikken volgende week ergens een avondje
@Vegeta
Ben je terug?
Hell, It's about time
@oguz
haha, komt ervan als die vrouwen zich met iemand gaan bemoeien

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 31-07-2012 13:52 ]
10 second ninja DONE
Haha, die pot tegen die Guy speler is juist hilarisch. Hij dacht ach ik kan toch niet meer winnen, dan maar full screen ultra. Die gast heeft echt schijt.
is everything cool?
Heerlijk ook al die fans die die gast heeft. Bijna bij al z'n filmpjes wel commentaar over hoeveel schijt hij heeft. Maar ze zijn daarom ook echt wat leuker dan de gemiddelde pot
Hallo met Tim
ZOMG, eindelijk de Bison trials compleet! Daarna ook at random met Rose verder gegaan en daar ook 3 trials gepakt, zit over de 67.50% nu. Lekker doorblijven prutsen misschien ga ik het ooit nog wel is GASP allemaal halen?
* Sagat is pleased.
* Sagat is pleased.
10 second ninja DONE
Niemand die SFxT speelt hier?
Zeker met de 12 nieuwe chars is het echt heel erg vermakelijk.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vermaak me nog steeds prima met SFxT. De nieuwe karakters zijn heel tof en vooral Sakura is te gek. Haar tatsu loops uit SF4 werken allemaal nog en ze heeft behoorlijk wat juggle mogelijkheden. Blanka voelt nog een beetje vreemd maar ik heb al een paar goeie b&b's gevonden.On_E schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:27:
Niemand die SFxT speelt hier?
Deze vrijdag? Al hoewel ik de laatste paar dagen weer aan het trialen ben ipv spelen vs humans......maar wat oefening zou echter geen kwaad kunnen want zondag:Pkunk schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:17:
[...]
Komend weekend heb ik al plannen. Maar ik ben de rest van de komende 2 weken vrij met vooralsnog geen vakantieplannen dus we moeten zeker wel ergens een tijd kunnen prikkenLaat maar weten wanneer.
RSD ranbats 11!
Wilde eigenlijk alleen spectaten en casuals doen, maar sta voorlopig nog in de deelnemers lijst, beetje lullig als je vs Luffy ofzo niet meer weet hoe je een vuurbal doet

10 second ninja DONE
Sgoed! Uurtje of 20:00 ?Sagat schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:19:
[...]
Deze vrijdag? Al hoewel ik de laatste paar dagen weer aan het trialen ben ipv spelen vs humans......maar wat oefening zou echter geen kwaad kunnen want zondag:
RSD ranbats 11!
Wilde eigenlijk alleen spectaten en casuals doen, maar sta voorlopig nog in de deelnemers lijst, beetje lullig als je vs Luffy ofzo niet meer weet hoe je een vuurbal doet
Hallo met Tim
Hehe, eindelijk AE op medium uitgespeeld
Heeft me wel een stuk of 7 continues gekost.
Ik kan gewoon niet anticiperen op moves van de tegenstander, daarnaast doe ik sommige moves nét te vroeg of nét te laat waardoor ik weer klappen krijg.
De ultra van Ryu komt er ook niet altijd uit, hij doet vaak een ex-shoryuken, terwijl de ultra er dan wel uitkomt op de verkeerde tijdstippen...
Tegen een maatje net 15 rounds gewonnen, 65 verloren.
Vorige keer was het nog slechter dus het gaat steeds wat beter
Heeft me wel een stuk of 7 continues gekost.
Ik kan gewoon niet anticiperen op moves van de tegenstander, daarnaast doe ik sommige moves nét te vroeg of nét te laat waardoor ik weer klappen krijg.
De ultra van Ryu komt er ook niet altijd uit, hij doet vaak een ex-shoryuken, terwijl de ultra er dan wel uitkomt op de verkeerde tijdstippen...
Tegen een maatje net 15 rounds gewonnen, 65 verloren.
Vorige keer was het nog slechter dus het gaat steeds wat beter
Tonighttt vanaf 22.00 op psn ben ik te vinden. Psn Nick is Moootje . Wie wil ?
Hee pkunk, 20.00 komt me niet zo goed uit, wat dacht je van 22.00 uur of anders 21.30? Zoals ik al zei in mijn vorige post, ik wil ff opwarmen eerst 
@dvd kiwi
congrats man!
Heel herkenbaar het verhaal van ultra's en ex dp's, maar zelfs met mij is het goedgekomen
Blijven oefenen.
@dvd kiwi
congrats man!
Heel herkenbaar het verhaal van ultra's en ex dp's, maar zelfs met mij is het goedgekomen
Blijven oefenen.
[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 09-08-2012 12:31 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Hallo!
Ik probeer AE weer een beetje op te pikken. Ik had eerdergister een aantal ranked gespeeld, en bak er echt niks meer van..(niet dat ik eerst er wel van bakte
).
Anywayz, als iemand wilt winnen let me know.
PSN: KSL1808
Ik probeer AE weer een beetje op te pikken. Ik had eerdergister een aantal ranked gespeeld, en bak er echt niks meer van..(niet dat ik eerst er wel van bakte
Nee dat gaat em niet worden omdat ik een japanner die komt couchsurfen moet ophalen van de trein vanaf ongeveer 21:30Sagat schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:30:
Hee pkunk, 20.00 komt me niet zo goed uit, wat dacht je van 22.00 uur of anders 21.30? Zoals ik al zei in mijn vorige post, ik wil ff opwarmen eerst
@dvd kiwi
congrats man!
Heel herkenbaar het verhaal van ultra's en ex dp's, maar zelfs met mij is het goedgekomen![]()
Blijven oefenen.
Hallo met Tim
Ksl tijd niet van je gehoord. Ik ben weer terug tijdelijk op psn dus 2night kan.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:01:
Hallo!
Ik probeer AE weer een beetje op te pikken. Ik had eerdergister een aantal ranked gespeeld, en bak er echt niks meer van..(niet dat ik eerst er wel van bakte).
Sinds wanneer zit Blanka er in?KneoK schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:33:
[...]
Ik vermaak me nog steeds prima met SFxT. De nieuwe karakters zijn heel tof en vooral Sakura is te gek. Haar tatsu loops uit SF4 werken allemaal nog en ze heeft behoorlijk wat juggle mogelijkheden. Blanka voelt nog een beetje vreemd maar ik heb al een paar goeie b&b's gevonden.
Ik kan eigenlijk alleen goed overweg me Ryu/Ken/Akuma, maar dat wordt een keer saai.
Straks even trainen met andere poppetjes (iemand die hard mept en snel is).
Verwijderd
Jo! Ik zie dat je rond 22:00 online komt. Ik kan alleen tussen 19:00 en 21:00. Kijk ff of je dan kan.M0otje schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:10:
[...]
Ksl tijd niet van je gehoord. Ik ben weer terug tijdelijk op psn dus 2night kan.