Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bekijk ook videos van topspelers leeer je heeeeel veeeel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik denk ik probeer de Aracde mode eens op very easy, nadat ik 'm op easiest relatief makkelijk had voltooid. Heb ik gewoon continues nodig tegen mijn rival (irritante Ryu) en Seth :|
Medium ook even geprobeerd maar dat was na het 2e gevecht een drama...

De trials ben ik nu van alle chars een beetje aan het proberen; bij de meesten kom ik zo to 10-14.
De special/super en ultra moves van Hakan zijn wel gruwelijk leuk trouwens :P

Ik zal mijn main is veranderen van Akuma naar Ryu.
Die heeft toch net wat meer "leven" en een hogere stun rate.
Die tijd dat ik langer in leven blijf kan handig zijn ;)
Net even de trials op youtube zitten kijken van VesperArcade, maar die laat het er wel heel simpel uitzien :/
Blijkt ook dat hij de buttons wat rustiger invoert dan ik, vooral bij losse kicks en punches.
Oefenen oefenen is wat ik moet doen :9
Vooral om combo's eruit te krijgen; nu doe ik vooral één move, bijvoorbeeld Tatsumaki Senpukyaku of Shoryuken, en wacht dan tot de tegenstander weer opstaat om een andere (of dezelfde) move te doen.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 13-05-2012 21:22 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:09:
* Sagat duwt Robe richting street fighter 4 topic

Why you no play AE? ;)
Even reageren in bijbehorende topic :P

De reden dat ik weer een Xbox had aangeschaft was eigenlijk omdat ik toevallig tegen dat ding aan liep voor een leuke prijs en omdat ik dus wel weer wat MK9 wou spelen. AE was oorspronkelijk meer een tussenstap voor mij naar SFxT (PC release omdat ik niet had verwacht nog een Xbox te halen) om een beetje aan te voelen hoe de SF spellen spelen.

Nu ik dus weer een console heb leek mij het interessant om evt. UMVC3 te gaan proberen, had namelijk wel wat streams ervan gezien nadat de SFxT finals over waren en dat trok mij wel. Wie weet dat ik ergens nog SFAE nog ergens vandaan haal, maar UMVC3 staat toch even als volgende op de lijst. :')

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Even reageren in bijbehorende topic :P

De reden dat ik weer een Xbox had aangeschaft was eigenlijk omdat ik toevallig tegen dat ding aan liep voor een leuke prijs en omdat ik dus wel weer wat MK9 wou spelen. AE was oorspronkelijk meer een tussenstap voor mij naar SFxT (PC release omdat ik niet had verwacht nog een Xbox te halen) om een beetje aan te voelen hoe de SF spellen spelen.

Nu ik dus weer een console heb leek mij het interessant om evt. UMVC3 te gaan proberen, had namelijk wel wat streams ervan gezien nadat de SFxT finals over waren en dat trok mij wel. Wie weet dat ik ergens nog SFAE nog ergens vandaan haal, maar UMVC3 staat toch even als volgende op de lijst. :')
veel succes maar marvel is minder vergevend gezind als ssf4 ae :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ik moet gelijk toegeven dat met de unofficial demise van SxT het topic aardig dood is.
Voordeel is wel dat je AE nu al koopt voor 15 euro ofzo, marvel is toch minstens een tientje duurder denk ik.

Wel spelen nog steeds veel mensen ae valt me op. (althans wel de weinige keren dat ik zelf online ga)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smaakpapil
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik denk dat SF4AE2012 zeker nog een hele lange tijd mee gaat.

Mits er geen andere fighting games uitkomen die immens populair worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekken tag 2 is aardig op weg maja mahvel en ssf4 ae blijven nog voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:06
SF4AE is en blijft net als SF2 etc. Vooral SFAE omdat die een enorme aanhang heeft nu vooral door de tijd waarin we leven. Vergis je niet, voor meeste is SFAE hun eerste fightinggame die hun heeft gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:10

justifire

Shut up and squat !!

Is er hier iemand van wie ik Street Fighter IV X360 zou kunnen lenen ?
Wil graag costume 11 en 12 kunnen gebruiken in sfivae en moet hiervoor dus een savefile van sfiv hebben.
Vind het overdreven om hier speciaal sfiv voor te kopen als ik sfivae al heb.
Mocht iemand mij hiermee willen helpen, GRAAG :)

edit: Niet meer nodig :)

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 12-06-2012 11:36 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SfXT is behoorlijk in prijs gedaald. Zag hem zaterdag voor 30 euro in de winkel liggen. Hoop dat Crapcom hier een les uit trekt mbt dlc-onzin.

Zitten er eigenlijk nog nieuwe Crapcom-vechters in de pijplijn? Afgelopen jaren erg druk geweest met de SF4, Marvel en SFxT releases maarre droogt het nu op ofzo? Op de E3 is dacht ik ook niks aangekondig, naast die SF-collectors edition in September?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:17
niet dat ik weer, behalve dan de sfxt vita trailer heeft capcom weinig laten zien.
Ik verwacht ook meer van ze via Captivate, hun eigen event.

ben zelf nog altijd bezig met SFXT, voornamelijk omdat ik het toch best een vermakelijke game vind :D
Guile/Ogre team atm, maar kan altijd nog wat verbetering gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wanneer is dat Captivate dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:43:
SfXT is behoorlijk in prijs gedaald. Zag hem zaterdag voor 30 euro in de winkel liggen. Hoop dat Crapcom hier een les uit trekt mbt dlc-onzin.

Zitten er eigenlijk nog nieuwe Crapcom-vechters in de pijplijn? Afgelopen jaren erg druk geweest met de SF4, Marvel en SFxT releases maarre droogt het nu op ofzo? Op de E3 is dacht ik ook niks aangekondig, naast die SF-collectors edition in September?
Darkstalkers 4 ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
justifire schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:38:
Is er hier iemand van wie ik Street Fighter IV X360 zou kunnen lenen ?
Wil graag costume 11 en 12 kunnen gebruiken in sfivae en moet hiervoor dus een savefile van sfiv hebben.
Vind het overdreven om hier speciaal sfiv voor te kopen als ik sfivae al heb.
Mocht iemand mij hiermee willen helpen, GRAAG :)
Waar woont jou huis? :D

<------- Mijn Casa staat in Papendrecht

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ggs aan de heren van vanavond :)

@Emersion: ken je de Hakan-matchup niet goed? Je speelde wat terughoudender dan tegenover m'n Akuma. En ik zie dat je best wel nasty blockstrings hebt met Vega :X Voortaan pak ik gewoon Hakan :P

@Mootje: je hebt volgens mij een tijdje Ryu niet aangeraakt want je speelde wel minder met hem dan je doorgaans doet. En je Adon... tjah, Adon is de shotokiller he :P Alhoewel het wel beter ging deze keer.

@FREAKJAM: aargh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:18
Ik was verbaasd dat je Hakan speelde :9
Ik tuin altijd in zijn utlra haha! Good game :)

@Mootje ik mis de laatste tijd steeds je invites, lees ze pas als ik de keer erop online kom :/

[ Voor 35% gewijzigd door FREAKJAM op 17-06-2012 17:57 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Het is niet dat ik de matchup niet ken dat ik terughoudender speelde, het is dat de meeste hakans waartegen ik vecht ex command grab mashen door blockstrings waardoor ik af en toe afwacht ipv blockstrings afmaak :)

tevens is die match hakan redelijk simpel buiten te houden voor vega als ik alleen maar op mijn ass ga zitten en je counteren, maar dat is vervelend voor casuals.

je stijl van hakan is redelijk uniek, dus ik moest ook wel even aanpassen :) , good games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey you gotta do what you gotta do to win :P Als je alleen maar met counteren kan winnen, dan moet je dat doen, anders leer ik het nooit he :P

Hebben jullie de laatste tijd er ook last van dat er steeds meer losers beginnen te disconnecten? Ik word er niet goed van :X Als je dan toch verliest, verlies dan als een kerel -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Disconnecters niet, maar wel laast eentje die mij joinde, verloor van mijn machtige Yun ( :+ :X )
en daarna bijna gelijk weer joinde, het was niet echt een slachting dus ik dacht dat hij een herkansing wilde, maar floeps, weg was hij. Was ie dan bang? Heh misschien moest ie gewoon eten ofzo, maar ik vind het altijd wel leuk om het eerste te denken :*)

btw nu het EK bijna niet meer dagelijk is (en die andere reden, prutsers! :( ).....
Hebben mensen zin om weer is een klein GoT tournooitje te doen? Dan hebben we (denk ik :P ) geen last van disconnecters en ragequits.

Kan ik gelijk mijn hopelijk vandaag te ontvangen SxT padje inspelen :D
(bleh staat nog op in behandeling....ondanks de melding voor 15.00 besteld volgende werkdag bezorgd is het misschien verstandig om toch mijn adem niet in te houden :/ )
Ivm met de aankomende vakanties wil ik dan eigenlijk me limiteren tot mensen die iig wel tot en met half juli kunnen ofzo.

Laat maar horen!

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 19-06-2012 13:46 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
zo jammer dat het maar xbox is, moet nog steeds de ae2012 update downloaden voor mijn ps3 :P voor PC heb ik em al wel maar dat is niet crossed met xbox helaas. anders had ik graag meegedaan, wel met pad aangezien mijn ps3 te stick niet schijnt te werken met mijn chipset en ik te lui ben een extra kaartje aan te schaffen speciaal om mijn stick te laten werken ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien als de steam holiday sale gunstig is dat ik ae ook voor de pc ga meepakken. If so kunnen wij iig een keer samen spelen.

Maar heb je geen vrienden met een xbox en sf4 en de ae update dan? (oh EN een arcade stick die niet/amper aftwijkt van de jouwe :P )

Of misschien woont er iemand van GoT bij je in de buurt? Ik heb ooit is een partijtje in Ngein off line gespeeld omdat ik niet met em kon verbinden...niet eens ver bij mijn woonplaats vandaan, maar om de hoek bij mijn werk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ja tourney plz!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Vanavond bijna mijn eerste potje online gewonnen :)
Met evil ryu tegen sagat.
In de beslissende ronde kreeg ik er een super en een ultra uit, maar het bleek net niet genoeg.
Eén klap was genoeg voor de overwinning, maar hij pakte mij met een tiger shot die ik vergat te blokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@tourney
hmmz nog niet veel interesse, misschien toch veel mensen al (bijna) met vakantie?

@dvdkiwi
'vooral doorgaan' ;)
doe ik ook met mijn Yun. Kan eigenlijk niks met em, al helemaal geen genei jin ellende, maar vind het leuk om met em te prutsen, gisteren afgewisseld tegen een dude (Ryu) gespeeld
met sagat 2 rondes voor mij klaar
met yun 2 ronden voor hem
rinse repeat, de 4x pakte die cammy maar die kon ik ook niet nakken met mijn Yun.

Wel positief is dat mijn pad binnen is en goed werkt, het is alleen een 's.d. pad designed by Ono san' :?
Komt er op neer dat ie kleiner is (super deformed :P ) maar goed, het werkt, dus no worries :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik ga ook door ;)
Speel vooral thuis tegen een maatje die vroeger heel veel met Ken gespeeld heeft en alle trucjes kent.
Die begin ik nu ook te kennen en kan daar af en toe al redelijk goed op anticiperen :)
Daarnaast blijft het gewoon ontzettend leuk om tegen iemand, naast elkaar op de bank, te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Ik kan ook meedoen met toernooi. Btw ik merk wel dat minder van jullie spelen. Ik ook daar niet van.

Zullen we komend weekend of morgen wat casuals doen tweakers onder elkaar?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Huh? Wat? Tournooi? Ik speel eigenlijk nooit meer maar voor een tournooitje ben ik altijd wel te porren :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik doe ook wel mee als er een toernooitje is hoor :) , hier is trouwens ook nog een online toernooi aankomende woensdag waarmee je een stick kunt winnen.
Moet je wel voor registreren op die site om je ervoor aan te melden.

http://prog4mer.be/fighter-of-the-month-062012#comp

[ Voor 10% gewijzigd door Emersion op 22-06-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

M0otje schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:24:
Ik kan ook meedoen met toernooi. Btw ik merk wel dat minder van jullie spelen. Ik ook daar niet van.

Zullen we komend weekend of morgen wat casuals doen tweakers onder elkaar?

Gegroet!
Casuals lijkt me leuk, toernooi zit er de komende 2 jaar voor mij nog niet in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agilo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 10:50
Hallo iedereen,

Ik wist niet of ik hier speciaal een topic voor moest aanmaken, dus ik dacht laat ik het eerst hier proberen (laat het me vooral weten of het niet beter in een eigen topic moet).

Volgend jaar wil ik EVO 2013 graag meemaken en het lijkt me erg leuk om dan ook gelijk met het SSFIV:AE toernooi mee te doen.
Nu speel ik een jaartje deze installment van Street Fighter en boek ik wel vooruitgang, maar ben op dit moment nog zeker wel een scrub. Daarom ben ik op zoek naar een practice buddy (Liefst in Rotterdam of dicht aangelegen) om regelmatig (liefst offline) mee te trainen. Hoe beter je bent, des te beter het ook voor mij is om er veel uit te halen.
Graag hoor ik of hier interesse voor is. :)

Oh, mijn main is Dhalsim overigens (met Ryu als backup) en ik speel op PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:34:
[...]

Casuals lijkt me leuk, toernooi zit er de komende 2 jaar voor mij nog niet in :+
dude, tournooien zijn juist geweldig om te powerlevellen :*) (/schameless tourney plug off)
Maar serieus, dit is een online tournooi voor alle niveaus. En het kost je helemaal niks, dus waarom zou je het niet doen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overzicht geintresseerden.

1 FREAKJAM
2 M0otje
3 Pkunk
4 Emersion
5 Oguz286
6 Firlian
7 ? Justinfire ?
8 Sagat

In principe 8 man als justinfire het aandurft. Roq en Kneok hebben nog niet ge-reageerd, dus ik wacht nog even met het 'officiële' start schot...

[ Voor 40% gewijzigd door Sagat op 25-06-2012 14:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan ook nog wel meedoen, zoveel tijd kost het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agilo schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:55:
Daarom ben ik op zoek naar een practice buddy (Liefst in Rotterdam of dicht aangelegen) om regelmatig (liefst offline) mee te trainen. Hoe beter je bent, des te beter het ook voor mij is om er veel uit te halen.
Graag hoor ik of hier interesse voor is. :)
Oh, mijn main is Dhalsim overigens (met Ryu als backup) en ik speel op PS3.
Hoi, ik zou je adviseren om is een kijkje te nemen bij (het forum van) Drakenslag Er zijn zat goede spelers in regio Rotterdam. En volgens mij ook nog regelmatig meets. Goodluck!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oguz286 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:59:
Ik kan ook nog wel meedoen, zoveel tijd kost het niet :P
Hahaha, tourney is juist zo opgezet dat het altijd voor iedereen wel moet lukken om te spelen, niet geheel toevallig omdat ik zelf nogal druk bezet ben met werk en family life ;)

Maar welcome aboard! Hakan of Gouki?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:03:
[...]
Maar welcome aboard! Hakan of Gouki?
Who knows >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

Heb al een paar maanden niet gespeeld (volgens mij ben ik de enige die SFxT wél leuk vind :P ) maar als er ergens een gaatje opgevuld moet worden in het toernooi dan wil ik wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Tijd niet gespeeld maar altijd bereid om mee te doen aan deze toernooitjes :D

Weet iemand goede Bison/dictator spelers om naar te kijken? Als ik Ryu zou willen masteren kan ik naar Daigo kijken, maar goede Bison spelers zie ik bijna niet... Ben er ook best wel uit, het hele SF. Gelukkig is mijn stick execution nog altijd even random :D
Eens kijken hoe ver ik kom met een beetje zoning, footsies en wat head stomps :P

[ Voor 10% gewijzigd door firlian op 25-06-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
firlian schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:43:
Tijd niet gespeeld maar altijd bereid om mee te doen aan deze toernooitjes :D

Weet iemand goede Bison/dictator spelers om naar te kijken? Als ik Ryu zou willen masteren kan ik naar Daigo kijken, maar goede Bison spelers zie ik bijna niet... Ben er ook best wel uit, het hele SF. Gelukkig is mijn stick execution nog altijd even random :D
Eens kijken hoe ver ik kom met een beetje zoning, footsies en wat head stomps :P
Naar mijn mening de beste Vega/ Bison Isy9983 .

YouTube: GamerBee ( Adon ) Vs lsy9983 ( Bison ) AE Version 2012 1080p HD◄◄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ga voor Shingoku Neurosis :D
linkie
disclaimer, eerst pot die ik op google vond, dus don't blame me als ie als een r-tard speelt :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
neurosis inderdaad, europees is gagapa het best, afgelopen weekend nog 2e geworden op een toernooi in frankrijk, erg goede matches met luffy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overzicht Deelnemers

1 FREAKJAM
2 M0otje
3 Pkunk
4 Emersion
5 Oguz286
6 Firlian
7 Kneok
8 Sagat

Justinfire, als je toch nog mee wil doen, mag je mijn stekkie wel. Maar dan wil ik het wel vandaag horen.
Woensdag loting en dan kunnen we van start :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Sagat schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:47:
Overzicht Deelnemers

1 FREAKJAM
2 M0otje
3 Pkunk
4 Emersion
5 Oguz286
6 Firlian
7 Kneok
8 Sagat

Justinfire, als je toch nog mee wil doen, mag je mijn stekkie wel. Maar dan wil ik het wel vandaag horen.
Woensdag loting en dan kunnen we van start :)
Nee hoor, lijstje is prima zo ;)
En kap eens met die 'n' in mijn naam, ben geen Bieber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Bedankt voor de bison player names. Heb wat matches bekeken, maar kan er nog weinig mee eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Lordship79 en ldjdelvalle85l zijn 2 spaanse, agressieve bison spelers. (Ook broers toevallig).
Op het kanaal van finestfighters vind je hun meeste vids.

Gagapa is een hele rustige, terughoudende Bison speler.

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 27-06-2012 11:26 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hoop je te vinden dan? Volgens mij speel jij bison 'zoals het bedacht is'. Veel rushen en druk zetten.
Bison is toch niet het char van de mega damge output, of vortex, of 3000 setups?

Om verder te levellen kan je denk ik 3 dingen doen
1. theory fighter, srk en andere fora nalezen op tips, combo's, etc
2 kijken naar topspelers
3 oefenen tegen goede spelers, dan forceer je jezelf toch om andere dingen te leren enzo?

Maar goed dit alles zeg ik niet geremd door enige kennis/kunde en of ervaring op dit vlak, maar het lijkt me 'in principe logisch' :Y

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zal trouwens proberen later vandaag de loting te doen, busy day at the office tot nu toe.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik speel altijd op gevoel en wanneer ik iets doe heb ik daar vaak niet bewust over nagedacht. Als je naar daigo kijkt dan heeft elke beweging een reden- ik voel me wat dat betreft gewoon een random aap die op knopjes drukt :D

Daarom leek het mij nuttig om eens te kijken wat goede bison spelers doen en wat voor beslissingen hun maken. Wanneer ik dingen als unblockable set ups en frame traps hoor ben ik redelijk clueless... Kan dan nog best zijn dat ik ze gebruik, maar optimaal is het niet.

Maar ik denk dat het is zoals ik altijd al dacht, met Bison is het vooral match ups leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Jeuj!!
ik heb het toernooi op http://prog4mer.be/fighter-of-the-month-062012#comp gewonnen.

Nieuwe stick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Damn, gz! Waren geen noobs die mee deden aan dat toernooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
GZ! Ergens terug te kijken?

Dit ook wel leuk om te zien trouwens, een hele goede Gen speler waar niemand het van lijkt te kunnen winnen a.t.m.

[ Voor 27% gewijzigd door Pkunk op 27-06-2012 22:08 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice en grats Emersion! Zou ook graag vids willen zien!

@pkunk bedoel je Xian? Die speelde eerst Yun (AE) maar is toen geswitched naar Gen (hij vond hetcsuf en sasi om door de op-ness van Yun tecwinnen) en ermee doorgegaan. Erg goede speler, dacht ook top 16 met Evo? En natuurlijk co host van cross counter asia!

@tourney
Dammit niet aan loten toegekomen. Donderdag echt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loting result: (bracket coming soon)

Firlian vs Oguz
Freakjam vs Mootje
Emersion vs Sagat
Pkunk vs Kneok

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En met Bracket

Omdat we allemaal got tournooi veteranen zijn, en iedereen elkaar wel kent, heb ik deze keer geen live namen en regels gedaan. Ik mag hopen dat iedereen elkaar gaat kunnen vinden ;)

Ik wil het eigenlijk zo snel mogelijk laten verlopen, dus vanaf nu mag iedereen spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allright, let's get it on! >:) Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

speelt iemand met de ps3 controller op de pc met motionjoy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoel je move met die magic wand enzo? Ik wist niet eens dat het kon. Maar het lijkt me zwaar irritant :P
Ik weet wel dat er een kinect vecht spel is, maar dat zag er zo slecht uit (zowel gfx als gameplay) dat ik het nooit geprobeerd heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Freakjam wanneer wil je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion, vanaaf ff voetbal kijken (jij ook schat ik in?) maar morgen avond een mogelijkheid? Rond 21.00 a 21.30ish?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Kneok, ik ga vanaaf voetbal kijken, morgenavond zou kunnen of zaterdag/zondag?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:06:
Emersion, vanaaf ff voetbal kijken (jij ook schat ik in?) maar morgen avond een mogelijkheid? Rond 21.00 a 21.30ish?
akkoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pkunk schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:06:
Kneok, ik ga vanaaf voetbal kijken, morgenavond zou kunnen of zaterdag/zondag?
Ik wilde net hetzelfde voorstellen :P

Morgenavond rond 8 uur, half 9? En anders is van het weekend ook prima.

@Emersion >> Gefeliciteerd man!!

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 28-06-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
iNFiNiTY- schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:22:
speelt iemand met de ps3 controller op de pc met motionjoy?
yup, tis wat ik gebruik voor PC SSF4, helemaal niet zo moeilijk en werkt wel lekker, alhoewel ik analoog niet aan de praat heb weten te krijgen, magoed dpad is goed genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Akaendra schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:18:
[...]

yup, tis wat ik gebruik voor PC SSF4, helemaal niet zo moeilijk en werkt wel lekker, alhoewel ik analoog niet aan de praat heb weten te krijgen, magoed dpad is goed genoeg
Ik gebruik zelf ook dpad, analoog werkt als je PS2 setting pakt..... (vreemd, maar het werkt wel) maar ikzelf gebruik ook liever dpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion - Sagat 2- 0

Man man man, kan niets uitsteken.......want dan word ik gepunished. maar als ik niets doe, doe ik geen schade? Lastig :P

Maar ggs as always
_/-\o_

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Kneok, vanavond is 'em niet geworden. Morgen heb ik in principe de hele dag en avond tijd. Wat komt jou het best uit?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pkunk schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:18:
Kneok, vanavond is 'em niet geworden. Morgen heb ik in principe de hele dag en avond tijd. Wat komt jou het best uit?
Overdag gaat morgen niet lukken, morgenavond is geen probleem. Ik ben denk ik rond acht uur, half negen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Check. Ik zorg dat ik dan online ben. Kan ik mooi overdag nog even oefenen :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Kneok - Pkunk : 2 - 1

Waren leuke potjes. Ik heb echt een paar keer hardop gelachen hier :) Moeten we eigenlijk vaker doen wat mij betreft.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ja man, was zeker leuk!

Pffft, ik merkte wel duidelijk dat ik veel teveel SFxT gespeeld heb, ik had veel moeite met mijn links en combo's en moest m'n trusty old jungle dweller tevoorschijn halen om nog kans te maken om te winnen.

Replays staan nu up te loaden, die volgen dadelijk.

Edit:

[ Voor 25% gewijzigd door KneoK op 30-06-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Firlian - Oguz: 10 - 0 :D

Eerste match was vooral eng voor mij. Toen leek je ineens alles perfect te counteren wat ik deed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Firlian: 83 - Oguz286: 0 :P

Wat is het toch kut om tegen je Bison te vechten.
Ja want ik het geleerd wat ik tegen bepaalde moves van Bison moet doen... maar dan moet je ze wel doen ipv alleen mk en hk te gebruiken :D Option selects doen niks tegen schoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
@Mootje,

Ik was gister vrij regelmatig online maar ben je toch misgelopen.
Ik kan wellicht vanavond, anders wordt het dinsdag.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
FREAKJAM schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:34:
@Mootje,

Ik was gister vrij regelmatig online maar ben je toch misgelopen.
Ik kan wellicht vanavond, anders wordt het dinsdag.
Vanavond is goed. Ben na 19.00 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mootje en freak, probeer vandaag svp die pot te spelen.

@rest, we hoeven niet te wachten, de volgende partijen mogen gespeeld worden :)

Pkunk, morgenavond zou mij goed uitkomen, 20.30ish ofzo?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik wil niet graag dingen ophouden ofzo, maar ik heb eigenlijk deze week weinig tot geen tijd.
Ik denk dat het volgende week word voor ik de volgende match kan spelen, tenzij ik het donderdag nog erin kan sqeeuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:37:
@Mootje en freak, probeer vandaag svp die pot te spelen.

@rest, we hoeven niet te wachten, de volgende partijen mogen gespeeld worden :)

Pkunk, morgenavond zou mij goed uitkomen, 20.30ish ofzo?
Is goed. 20:30 ish vanavond :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Mootje, straks meteen 20.30!

moet 21:00 weg alweer.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Dii Jei - Mootje 2-1

Slim dat je bison pakte, ik haat die matchup. Leuke potjes.
Nu Firlian dus, another bipson *argh*

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
@Sagat ik hou het voor gezien voor vandaag. Morgen zelfde tijd nog een poging?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aargh helemaal vergeten :$
Morgen 21.00 dan graag (als jou dat ook lukt) ik zet het alvast in mijn agenda.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:17:
ik zet het alvast in mijn agenda.
Ik zie het al voor me.

11.00 Tandarts
15.00 Business meeting
21.00 Street Fighter match

Zal wel aan mij liggen maar het idee vind ik gewoon grappig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
FREAKJAM schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:02:
Nu Firlian dus, another bipson *argh*
Neem aan dat jij Dee Jay speelt? Ik heb niet heel veel match up ervaring, maar heb altijd het idee dat hij zwaar in het voordeel van Dee Jay is. Zijn hit box is zo vaag dat een heleboel dingen niet werken. Volgens mij enige character die een head stomp on wake up kan punishen met een non-ex move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik zal niet te veel verklappen maar matchup is wel in het voordeel van bison met 6-4.
Dee Jay zijn wake-up is slecht en eenmaal cornered is het een verloren zaak.

Ik moet je proberen te zonen, magoed dat is heel vaak de strategie van een Dee Jay speler haha :o
Goeie tip die ik je wel kan meegeven is door niet teveel te headstompen/devil's reversen en die op te volgen met die move dat Bison zn armen uitsteekt met die glow. Die kan ik fullscreen punishen met EX-slasher :X

[ Voor 28% gewijzigd door FREAKJAM op 05-07-2012 08:37 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:31:
[...]

Ik zie het al voor me.

11.00 Tandarts
15.00 Business meeting
21.00 Street Fighter match

Zal wel aan mij liggen maar het idee vind ik gewoon grappig :')
Hoef gelukkig niet naar de tandarts maar verder klopt het redelijk ja. ;)

Maar wat er gisteren gebeurde
* Sagat hangt gaar op de bank En gaat rond 11 uur is naar bed, en bedenkt dan opeens SHIT die match

wat er vanaaf hopelijk gebeurt
* Sagat hangt gaar op de bank
*bliep bliep* oh ja match *sprint naar zolder* :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:17:
Aargh helemaal vergeten :$
Morgen 21.00 dan graag (als jou dat ook lukt) ik zet het alvast in mijn agenda.
21:00 is goed. Tot zo :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet vergeten maar surprise visit aan oma. Kids liggen er bijna in, ben ietjes later.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en 2-1 voor pkunk, nice games dude (btw gt moest got zijn, ik haat typen met joypad :P )

ook leuke casuals :)
Ik heb helaas nog een online afspraak staan, maar die ga ik zo ff afbellen, ben kapot (don't flatter yourself, met name slaap gebrek ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
heheh :) ggs dude! Vond jij die hitbox niet vreemd op Boxer met die fireball trouwens?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
err ja, er gebeurde iets raars........misschien komen wel in de volgende liang hub compilatie! :P

Had jij de matches met Kneok online gezet? zo nee wil ik anders dat stukkie wel filmen met (not very) glorious iphone camera work.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:21:
err ja, er gebeurde iets raars........misschien komen wel in de volgende liang hub compilatie! :P

Had jij de matches met Kneok online gezet? zo nee wil ik anders dat stukkie wel filmen met (not very) glorious iphone camera work.
Nee dat was Kneok :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evo 2012 kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Oguz wanneer kan je? Ik zou graag dit weekend willen spelen tegen je. Noem een dag en tijdstip dan komen we er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik kan deze hele avond wel en morgen de hele avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
http://evo.shoryuken.com/...ong-vs-rzrfuudo-and-more/
Leuke potjes :) Knap verdedig werk van Dieminion hoor. Ik kan alleen niet zo goed tegen dat domme "U S A!" op de achtergrond de hele tijd.

Ik kan alleen nergens de rest van de potjes/resultaten vinden. Iemand een linkje? ^ ^

[ Voor 27% gewijzigd door Pkunk op 07-07-2012 22:15 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eventhubs heeft de resultaten - top8 staan, inc battle logs.
Helaas geen Vods, die zijn ppv :( maar schijnt dat je met youtube nog wel een en ander kan terugvinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CHIIIIIIIIIIIIIIIIIIP HEEEEEEEEEM :'(

2-0 Mootje

ggs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Halve finales:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6kkm-uekoVA]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Mtmem1jvtcA]

Zitten een aantal onverwachte wendingen tussen :D

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Tnx voor de potjes Mootje :) Je had me wel betrapt op het oefenen met m'n stick. Daar kom ik telkens niet aan toe omdat ik zo weinig speel. Niet dat het veel uit zou maken maar het was voor mij iig een goede oefening :p

Kwam deze overigens weer tegen. Kijken met annotations voor de uppercut counter :p

[ Voor 24% gewijzigd door Pkunk op 08-07-2012 16:25 ]

Hallo met Tim

Pagina: 1 ... 57 ... 62 Laatste